Skip to content


       Szűrés lista

Ezért megy a harc

Az MSZP úgy tálalja a lista-írási bohózatukat, mintha emberek milliói rágnák le a körmüket izgalmukban:

-Te, a Tüttő Katát hányadik helyre tették?
-A
Leisztinger nőjét? Nem tudom ... és te hallottál valamit a Göndör Pistáról?
-Ő befutott a 37.-ik helyre ...
-Jaj, de jó! Olyan jókat szokott mondani ...

2002-ben és 2006-ben se érdekelt senkit semelyik párt országos listája, mivel semmiféle hírértéke nincs, ki hányadik helyet kapta ... a miniszterelnök-jelölt megkapta az első helyet, oszt ennyi.

De idén ez a listaírás teljes őrültben tartja a derék szocialistákat.

És hogy miért?

Hát ezért:

"Szilvásy Györgynek kell a mentelmi jog, nem hagyhatjuk magára egy koncepciós eljárásban, amelyet ellene folytatnak." - nyilatkozta egy őszinte szoci a Hírszerzőnek Gyuri 75.-ik helyéről. (A listát amúgy így ahogy van, le lehetne adni az ügyészségnek.)

4 év mentelmi jog ... ebben bíznak.

De mi lesz, ha meglesz a Fidesznek a 2/3?
Mi lesz, ha a Fidesznek meglesz a 2/3 a Jobbikkal együtt?

Olyan gyorsan fogják felfüggeszteni a mentelmi jogokat, hogy a szociknak egy szendvicset sem lesz idejük letolni a büfében.

Címkék: mszp

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr441581569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tapmancs 2009.12.08. 13:07:17

Úgy legyen! Egy bűnöző se meneküljön!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.12.08. 13:08:08

Na ez az bazz.Ha egy fideszes bármit csinál,az ő mentelmi jogát nem tudják felfüggeszteni.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.12.08. 13:09:01

Remélem Viktorékban lesz annyi teátralitás, hogy a mentelmi jog felfüggesztését követően a rendőrök ott helyben, az ülésteremben vehetik őrizetbe a szocikat! XD

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.12.08. 13:10:55

@Tigeri: Szerinted a közvélemény jelen idegállapotában ha bármelyik fideszes csinál valami disznóságot, Viktor hány másodperc alatt köti fel egy pecabotra a golyóinál fogva?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.12.08. 13:12:51

Mi lesz ha egy fideszesről derül ki valami?A Viktorékban lesz annyi gerinc,hogy annak a mentelmi jogát felfüggesszék?Mert ha nem az hosszútávon még visszaüthet.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.12.08. 13:16:05

@mefisto: Sajnos nem hiszem hogy bántódása esne.:(( Vagy jó haver vagy zsarol valamivel.

Solmenir 2009.12.08. 13:17:51

@Tigeri: Semmi. Ha Meggyessel sem csinálnak semmit, akkor mással se fognak. Bár igazán kellemes meglepetés lenne, ha elkezdődnének a felelősségre vonások - minden oldalon. Sokat nem segítene persze, de az ember lelkét egy kicsit megnyugtatná a tudat :)

f.m.j. 2009.12.08. 13:18:39

bár így lenne, de félek: csalódnom kell, nem lesz itt semmiféle mentelmijog megszüntetés, meg efféle

Orbán kerek-perec megmondta, hogy nem áll össze a Jobbikkal, akkor ezekből is kinézem, hogy azért se fognak úgy szavazni, mert ha meg emígy szavaznak, akkor senki nem mossa le róluk, hogy mégis összeálltak...

2009.12.08. 13:19:24

@Tigeri: Eh, nagyon előre szaladott kend... egyelőre érjük be azzal, hogy minden fideszen kívűlit megbüntetnek, akkor a 2014-ben már választhatunk egy bűntelen kormányt, aki aztán felfüggeszti a fidesz mentelmét, és végre megkapják ők is ami jár nekik a kaya ibrahimért vegyépszerért meg az ezüsthajóért. A jó munkához idő kell, de ahogy mondják: elfuthatnak ugyan, de el nem menekülhetnek. :)

2009.12.08. 13:20:55

@mókusfüles bukósisak: Torgyán is kerek-perec megmondta, hogy nem áll össze senkivel, aztán mégis összeállt a patással. A hatalomért bármit!

rolika 2009.12.08. 13:22:00

"Mi lesz, ha a Fidesznek meglesz a 2/3 a Jobbikkal együtt?"
Adná az Isten :-)
A legjobb felállás volna.

@mókusfüles bukósisak: "Orbán kerek-perec megmondta, hogy nem áll össze a Jobbikkal"
Akkor az előrehozott választásokat a Jobbik fogja nyerni. Ezt hívják weimarizálódásnak, de leszarnám :-)

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2009.12.08. 13:24:25

@Sörömpőőr: Bűntelen kormány? Abban akkor bűntelen politikusok lennének, nem? Mindig összekeverem a nyelv ezen finomságait: a "bűntelen politikus" kifejezés oximoron, vagy paradoxon?
(Egyébként nem évül el addigra az összes fideszes lopás?)

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.12.08. 13:25:17

@rolika: Ja. Azért sem árt, ha jó hosszú a szocik listája, mert ha gyorsan ürülni kezd a teteje, legyen elég az utánpótlás. XD

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.12.08. 13:26:06

@Tigeri: Lengyel Zolit hány perc alatt baszták ki?

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2009.12.08. 13:27:48

Helyesbítenék: a FIDESZ nem fogja felfüggeszteni a mentelmi jogokat. MAx. akkor, ha a Jobbik olyan helyzetben lesz, hogy a FIDESZre tud erősen is hatni.

LastScout 2009.12.08. 13:35:13

@rolika: Ha igaz az amit találtam : "Az igaz paradoxon olyan abszurdnak tűnő következtetésre vezet, ami mégiscsak igaz." akkor ez inkább oximoron :)

f.m.j. 2009.12.08. 13:35:39

zero: ezt maga Szilvásy György nyilatkozta így, E/3. személyben a Hírszerzőnek? Vagy hogy kell ezt érteni?

f.m.j. 2009.12.08. 13:37:02

vagy: a hírszerző mondja ezt, de akkor ők honnan jutottak erre a következtetésre?

kuki123 2009.12.08. 13:38:57

De mi lesz, ha meglesz a Jobbiknak a 2/3?

:)

pezsgőt bontok az kurva isten
a reptéren és a határnál megint sorban állnának a trab..jah bocs a Mercik Audik BMW-k

XD

LastScout 2009.12.08. 13:41:25

Apropó... nem tudom szoktátok-e figyelni az este című műsort, nagyon vicces, amikor meghívnak egy fideszest, és egy szocit, hogy beszélgessenek... mint az ovoda
- de igen
- de nem
- de mindíg eggyel többször igen
- de akkoris nem
Nem tudom feltűnik-e, hogy nincsenek sehol érvek, semmi konkrétumot nem mond egyik sem. Ezzel nem lehet jutni sehova. Nyilván nem értenek semmihez...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.12.08. 13:43:29

@volánrulz: Na azokat nem szabad kiengedni,és az összes tulajdonost letartóztatni!

Bicskas 2009.12.08. 13:44:05

Olyan gyorsan fogják felfüggeszteni a mentelmi jogokat, hogy a szociknak egy szendvicset sem lesz idejük letolni a büfében.

van még remény

TristanSXT 2009.12.08. 13:45:08

LOL: "A listát amúgy így ahogy van, le lehetne adni az ügyészségnek"

Kunó_u.1(Karin) · http://www.youtube.com/watch?v=H8WudYVAB_4 2009.12.08. 13:47:37

@mefisto: Abban az esetben, ha Pintér Sándor belügyminiszter lesz, majd szeretnék kérdezni tőled valamit.
Csak el ne felejtsem.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.12.08. 13:52:27

Azért ezen a 100-as listán vannak nagyobb vesztesek is, mint gyuribá'. Pl havas szófia... igaz neki - MÉG - nincs büntetőügye, ami kivédésére kellene az a mentelmi jog...

monnyuk ha az összes fasszopó szocinak mentelmi jogot akarnának, ahhoz kb 6-700 fős parlament kellene...

apropó: böszmanferi a maga kis 4. helyével... ez esetben MÉGSEM lesz Közt.elnök belőle? De káááár... Megnézném a fejét az állatjának, amikor a Sándor-palota erkélyéről szemléli az újabb Gárda-avatást :))))

@LastScout: "nem tudom szoktátok-e figyelni az este című műsort"

néha. de sajnos ha Krizsó Szilvi van, akkor nem a tartalom miatt... sunáznivaló kis teremtés ő is :) Ezt Marcellusca is megerősítheti :)

z666 2009.12.08. 13:52:35

@Tigeri: Pintér Sándor, Lázár jános, Medgyes Tamás, Kövér László, Rogán Antal, Deutsch Tamás, stb, stb...
Csupa feddhetetlen, hiteles személyiség...

f.m.j. 2009.12.08. 14:00:54

@z666: hát ez az, baszki :) nekem is ezzel van a bajom (a nevek, és akik mögötte vannak :))

jozicsenko 2009.12.08. 14:08:34

ha nincs vaj a füle mögött, nincs mitől félnie: keller lászlónak nem sikerült egyetlen egy fideszest sem lecsukatnia (bár egy apehes sajnos öngyilkos lett az ávósok miatt, rip)

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.12.08. 14:13:01

"Olyan gyorsan fogják felfüggeszteni a mentelmi jogokat"
szvsz nem lesz itt semmiféle számonkérés, csak a pofájuk nagy mert kellenek a szavazatok....

a választásokról nekem már csak a köv. dalszöveg jut eszembe:
"A Következő választás új hösöket termel
Mindez nagyon szép ez nagyon jó csak a pofájuk hergel
Törtélnemet irunk mondják és más hasonló jelszavak
Csak vigyorognak csendben de a cselekedet elmarad

DE TE CSAK SZAVAZZ RÁ!!

Olyan ez az ország mint egy sarkon álló kurva
Valaki mindig fizet érte aztán meg rögtön segbe kurja
De nem baj csináljátok én nem veszek részt semmiben
Ugyanis régóta elmult az az idő hogy nem bizok már senkiben

/Ref.:/

DE TE CSAK SZAVAZZ RÁ!!
Bizalomgerjesztő a képe
[Óó az álmunk való vált]
Ujjab bunkó ül a székbe
[Ünnepeljünk,hisz áll a bál]
Jó Hatással lesz a népre
[Csak egy szörnyű látomás]
Na visszafekszem szóljál
mikor lesz ennek vége már?

Olyan ez az ország mint egy sarkon álló kurva
Valaki mindig fizet érte aztán meg rögtön seggbe kurja

/Ref.:/"

reKorrekt 2009.12.08. 14:17:40

"Mi lesz, ha a Fidesznek meglesz a 2/3 a Jobbikkal együtt? "

Ámen.

f.m.j. 2009.12.08. 14:20:13

@reKorrekt: de nem lesz meg, mert inkább szétmarják majd egymást

Zigi 2009.12.08. 14:23:13

@volánrulz: Ja, attól félek a határ másik oldalán meg a szlovák és a román tankok EU-s felhatalmazással. :(

kuki123 2009.12.08. 14:28:50

@Zigi: azt merné meg csak az EU
azért ilyet még ők se mernének tenni mármint az EU...a szlotákok meg a románok...hát igen ha adódna rá mód simán....

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.12.08. 14:29:12

Hatalmas Off:

Az megvan, hogy egy ombudsmani jelentés szerint álrendőrök vettek részt az október 23.-ai rendezvények biztosításában?

Fekete egyenruhában, fiktív rendőri szerv tagjaként, valódi rendőrautóval.

archiregnum.blog.hu/2009/12/08/alrendorok_az_utcan#comment-form

On:

DArchAngel 2009.12.08. 14:30:06

@mefisto: Nem lesz itt semmi komoly felelősségre vonás, egy követ fújnak ezek mind...

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.12.08. 14:31:29

amúgy szvsz ezt az egész 'mentelmi jog' dolgot meg kéne szüntetni a f*szba, mert mitől különb ember az aki ilyennel rendelkezik, mint bármelyik másik? ha vétett a hatályos törvények ellen akkor büntessék meg az előírásoknak megfelelően és ne takarózzon ezzel a sz*rsággal!

marós 2009.12.08. 14:32:13

Ezt a listát már a legvadabb szoci szavazók is letojják, megy a tolongás a parlamenti helyekért, pedig nem lesz mentelmi jog, a bűnösök felelősségre lesznek vonva.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.12.08. 14:32:16

@zero

Én már írtam róla, de ti is vethetnétek egy gyógypillantást a sztorira!

Itt az ombudsmani jelentés:

www.obh.hu/allam/aktualis/htm/kozlemeny20091203.htm

Kartal (rezervált) 2009.12.08. 14:33:11

@Gerusz: én inkább magyar szóval jellemezném: képtelenség.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.12.08. 14:34:30

@DArchAngel: Hááát! December 3.-án jött ki a jelentés. Drazsé mikor mondott le - tegyük hozzá viharos gyorsasággal?

Nem mondom, hogy ez az egyetlen és kizárólagos oka a távozásának - de komoly kapcsolat lehet a kettő között.

andreasue (törölt) 2009.12.08. 14:39:48

Javaslom jósoljuk meg, hogy milyen dumákat fogunk hallani Viktortól a következő 4 évben.
Nem lehet felelősségre vonni...
- mert jogállam van
- mert a Jobbikra szavaztatok, nem a Fideszre
- mert a "független magyar bíróság" úgy ítélte
- mert mit szól "a külföld"
- mert nem ütközik törvénybe, csak "nem etikus"
- mert elévült
...

picur3ka 2009.12.08. 14:42:00

@mefisto:

Es ha lemondott, akkor mar nem lehet felelossegre vonni?

picur3ka 2009.12.08. 14:43:26

@andreasue:

Egy sokkal fontosabb dolog lesz, mint barmely , amit irtal: eltuntek a bizonyitekok...

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.12.08. 14:46:14

@picur3ka: Minden további nélkül felelősségre lehet vonni. De így jobban el tud bújni, és a kedves elvtársak sem akarják elharapni a torkát, hogy a választások előtt öt hónappal produkál egy újabb bazdmeget.

Fell Bandi 2009.12.08. 15:03:29

"Seduxen 2009.12.08. 13:52:27
Azért ezen a 100-as listán vannak nagyobb vesztesek is, mint gyuribá'. Pl havas szófia... igaz neki - MÉG - nincs büntetőügye, ami kivédésére kellene az a mentelmi jog..."
Ami késik, nem múlik. Nem emlékszel a napokban került nyilvánosságra, hogy a János kórházból, -ahol Szófia néni igazgatja a dolgokat- hány száz milliót toltak át bizonyos ügyvédi irodák számlájára? pl. a Csiha Judit nénihez, meg a Bárándyékhoz... Van ott sár elég, Szófiának nagy szüksége lenne a mentelmi jogra XD

Seduxen (már NEM dr.) 2009.12.08. 15:11:26

@Fell Bandi: ezt nem hallottam... mi tagadás, nem különösebben okozna tartós álmatlanságot, ha az ominózus hölgynek kellemetlen kérdéseket tennének fel a náczirásszistáfaschiszta fidesz távezzérelte ügyészség munkatársai :)))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.12.08. 15:12:00

Szerintem nem lesz tavasszal, nyáron, esetleg egy-két portást, kertészt cincálnak majd évekig a bíróságon, a nagy ügyekre nem lesz bizonyíték. Persze ne legyen igazam.

eszkep 2009.12.08. 15:12:04

OFF
Kávé helyett:
www.magyarhirlap.hu/hirek.html?r_id=5&hir_id=184222

Itt van az eredeti szösszenet, de ezt csak a legerősebb idegrendszerű, mindenre eltökékt emebrek nyissák meg!!!
kapcsolat.hu/blog/az_uj_virusrol

kuki123 2009.12.08. 15:12:41

@andreasue: ez pontosan így lesz...
lesz még egy-két elterelő hadművelet..olyan mint 98-ban a Zorbán figyelés és mehet a "munka"

ezért reménykedünk(és szavazunk) Jobbik győzelemben...ők rájuk borítják az asztalt

2009.12.08. 15:12:47

Csak teoretikus a kérdés: mi van akkor ha egy párt minden egyéni választó kereületben nyer? akkor nincsenek szavazatok az országos listára? Mi van azokkal akkik nem indulnak egyéniben, és csak az országos listán vannak?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.12.08. 15:12:55

Szerintem nem lesz semmi tavasszal, nyáron, esetleg egy-két portást, kertészt cincálnak majd évekig a bíróságon, a nagy ügyekre nem lesz bizonyíték. Persze ne legyen igazam.

eszkep 2009.12.08. 15:14:51

@andreasue: Mondjuk valóban ez lesz az elkövetkező 4 év egyik legsarkalatosabb kérdése.
Az én tippem: a FIDESZ most nem a levegőbe beszél: megteszik a feljelentéseket, de figyelembe véve, hogy a szociknak tavaszig még elég sok idejük van a bizonyítékok eltüntetésére, vádemelésig sem jut majd el a legtöbb feljelentés. A kevés maradék ügy meg a bírósági szakban fog elvérezni.

f.m.j. 2009.12.08. 15:15:34

@eszkep: néztem én is, nem akartam elhinni, a Heti Válasz is foglakozik vele
hetivalasz.hu/itthon/gyurcsany-bedurvult-25555/

eszkep 2009.12.08. 15:16:14

@Frengi: Kompenzációs listán a töredékszavazatokból összejön pár listás hely.

hoplita 2009.12.08. 15:19:18

@Frengi:
Hát akkor nem sok marad az országosra...
A területi lista töredékszavazatai mennek akkor az országosra, jelen felállás szerint a fidesz abból max. 1-2 mandátumot szerez...a többi, úgy 60 körüli a Jobbiké és a maszopé lesz.

eszkep 2009.12.08. 15:19:35

@mókusfüles bukósisak: A helyes cím az lenne: "Gyurcsány rohamot kapott".
Olvasgatva az újabbkeletű blogbejegyzéseit, most igen komolyan elgurult a gyógyszere. Szimplán pszichopata az az ember.

eszkep 2009.12.08. 15:21:18

@Frengi: Ja, előbb azt hittem, azt hittem, hogy az alulmaradt párt képviselőiről beszélsz. A pártlistán más nevek is szerepelnek (szerepelhetnek), mint az egyéni listán. Ha valaki mindkét listán rajta van, és egyéniben nyer, a pártlistán helyette az utána következők lépnek előre.

Fell Bandi 2009.12.08. 15:28:22

Frengi 2009.12.08. 15:12:47
Két dolog az egyéni és a listás helyek. Az egyéni képviselő az lesz egy körzetben, aki a legtöbb voksot kapja ott. Ez ugye 176 ha jól emlékszem. De emellett szavazunk területi listára is, ugyanis két lapot kap mindenki. A Fidesznek jó esélye van rá az elemzők szerint, hogy a 176 egyéni körzetből 170 felettit nyerjen meg. De több mint 200 mandátumot a listákra adott szavazatok alapján osztanak ki, ahol csak az 5 % feletti eredményt elérő pártok kapnak helyeket. Itt azonban már nem érvényesül a "győztes mindent visz" szabály - mint egyéniben - ezért a vesztes pártok jelöltjeire leadott szavazatok is mandátumokat érnek a töredékszavazatok figyelembevételével, ami egy elég bonyolult algoritmus alapján - de egyáltalán nem szavazat-arányosan osztja tovább a mandátumokat.
Egyébként sok képviselő jut be úgy a parlamentbe, hogy egyéniben nem indul, csak a listán van rajta, most pl. gyurcsányi biztos nem vállalna be egy egyéni indulást, mert nagyon égő lenne az a 3 % amire a bűntársai szavazataival képes lenne előrukkolni.

2009.12.08. 15:44:55

@Gerusz: persze, hogy bűntelen! Ha a fidesz minden nem fineszes bűnöst megbüntet, akkor az egyetlen dolgunk annyi marad, hogy 2014-ben bárki másra szavazzunk, csak ne a fideszre, és máris van egy becsületes kormányunk, ami aztán a fideszt is megbüntetheti. Ez ilyen egyszerű.

2009.12.08. 15:47:11

@Lecso (F*ck the Shit): vokál helyesen: "...ünnepeljük új kor hajnalát..."

jpmjpm 2009.12.08. 16:18:42

Ha már szóba jött a Gyurcsány-blog, itt van ez a kis szösszenet:

anti-gyurcsany.blog.hu/2009/12/06/az_uj_virusrol

Jókat szoktam nevetni rajta.

Loop · http://www.autostat.hu/ujdonsagok 2009.12.08. 17:17:53

lol... vicces "leszámolások" lesznek még itt!

2009.12.08. 17:20:08

@eszkep: @hoplita: ezt eddig is tudtam,

de ha minden egyéni helyet megnyer valamelyik párt, akkor nincs töredék szavazat, akkor elvileg egyetlen szavazat sem jut az országos listára, ad abszurdum, a lista első helyezettje sem jut be az országos listáról.

A párt listára való szavazás alapján a megyei listáról lehet bejutni.
persze lehet valaki mind a két listán - sőt gyakorlatilag is ez van.

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2009.12.08. 17:22:08

@Sörömpőőr: A Fidesz max. néhány látványos nagy halat fog megbüntetni, a kisebbek úgyis elúsznak. Holló a hollónak...

2009.12.08. 17:29:03

@Fell Bandi: ezzel sem modntál újat, én csak teoretikusan kézdezem, hogy ha egy párt mondjuk megszerez 176 egyéni mandátumot, akkor az országos listárol 0 képviseló jut be.
Marad még a megyei lista , de az egy más káposzta.

f.m.j. 2009.12.08. 17:49:31

@jpmjpm: ez nekem is bejött :)

civilkontrol 2009.12.08. 17:52:21

Pontosan :o)
Kojalicó tán nem lesz, de nem hinném, hogy lenne vita a mentelmi jogok felfüggesztése körül.
Sosem értettem mit görcsölnek ezen.
Jaaa tudom már! SZDSZ 5,1%, MDF 5,24% MSZP 23%
Muhhhahaa :o)))

hoplita 2009.12.08. 18:23:40

@Frengi:
A területi listát sem lehet maradék nélkül mandátumra váltani, valamennyi töredék ott is képződik és legvégül felkerül a kompenzációsra és az országosról osztanak rá mandátumot.....vagyis 1-2 mandátum akkor is kinéz onnan a fityisznek.
Több nemigen, de annyi valószínűleg.
Persze, ha elbukik néhány egyénit, akkor több is.....szerintem mind a 176-ot nem fogja beseperni, néhény körzetben megcsúszik.

hoplita 2009.12.08. 18:48:47

Ajjaj.....elszámolás, rendcsinálás....puff neki.:(

www.hunhir.hu/index.php?pid=hirek&id=25394

Ha csak a fele igaz, már az is sok.
Vajon miért nem csodálkozok?
Talán azért, mert ismerem a fajtájukat, még ha ezeket személyesen nem is, de a megfelelőjüket a szűkebb pátriámban igen.

Tarackos Sül (törölt) 2009.12.08. 18:56:52

"e mi lesz, ha meglesz a Fidesznek a 2/3?
Mi lesz, ha a Fidesznek meglesz a 2/3 a Jobbikkal együtt?"

Hú vazz vigyázz, mert ez messze 50+ karikát érdemel . . . egy ilyen soron összerosálja magát az aggódó, hűséges baloldali Micike . . . . ezektől ezt hallani éjjel-nappal, hajaj, mi lesz, ha jön a Zorbán . . .

Nem értitek? MI LESZ, HA JÖN A ZORBÁN Ó MÁJ GÁD . . . .

2009.12.08. 19:09:24

@hoplita: Én ilyen messzire nem számolok előre,
lehetnek váratlan eredmények, a maszopot sem kell mág leirni teljesen, a magyarok abszolút kiszámíthatatlanok.
Petőfi is megbukott, Jokait sem választották meg :)

hoplita 2009.12.08. 19:29:04

@Frengi:
Ennyire előre én sem számolok, de itt a szemünk előtt bontakozott ki az elmúlt 3 évben egy tendencia....és nem kell hozzá egy vátesznek lenni, hogy meglehetősen közelítő prognózist ejthessünk meg, csekély kockázattal.
A Fidesz ellenfele a Jobbik lesz a választáson, hiába ringatják itt a fideszesek magukat tévhitekben, a Jobbik nem 10-12%-on áll és ők sem fognak 65-öt besöpörni.
A maszop ebből a versengésből már előre kiesett, jelét sem látom annak, hogy bele tudna majd szólni.
Na jó, azért a mérget nem venném be rá, de komoly összegbe mernék fogadni.:D

tavirdasz 2009.12.08. 19:38:28

remélem a fidesznek csak a jobbikkal együtt lesz meg az 2/3

hoplita 2009.12.08. 19:42:05

@Morta Dellla:
Hát azt én is..!
Egy önálló fideszes kétharmad Isten csapása lenne.
Képzeld el, ahogy popkorni, meg bulvártóni és társai alkotmányoznak, egyedül....!!!
A hideg is kiráz, ha rágondolok.

Horizont 2009.12.08. 20:23:03

75.hely? ilyen sokra számítanak?
Micsoda álmodozások folytak itt kérem napközben, zeroval az élen.Milyen elszámoltatás? Mentelmi jog felfüggesztés? Elfelejtitek, hogy saját magukról, anyagiakról mennyire együtt szavaztak! A függöny mögött megy az igazi műsor nem előtte. Senkinek nem lesz semmi elszámoltatás. Azok a barmok akik már bent ülnek, mert olyan mohók voltak azokkal végig csinálják és annyi.
Sajnos az nem lenne jó ha a Fidesz magában nyerné meg a 2/3-ot. Ez még a Fidesz hívőknek se lenne jó. Jobbikkal? Nem úgy néz ki, hogy nagy szerelmes összefonódásban lennének. A KIsgazdákkal is összeállt ugyan, de mint a kényszerházasságok nem is működött jól. Nekünk meg már jó lenne egy sziklaszilárd jó összhangban lévő csapat! Kéne, mondom. Ez olyan mint ha van mivel nincs kivel, ha meg végre van kivel nincs mivel:))
(lehet nem jó emlékszem erre, beírtam a gugliba mik jöttek ki, nahát mik vannak)
Visszatérve, biztos nagy meglepetések lesznek. A legeslegnagyobb meglepetés az lenne ha elmenne az összes szavazásra jogosult több millió ember és áthúznánk a papírt érvénytelenre. Mert ezt érdemelnék, na és akkor szeretném látni az összesnek a pofáját:)))
Gyurcsány bekattant? Meg akarja szolgálni a 4. helyét? Vagy eufórikus örömében (hogy bent maradhat) irkál ilyeneket? Vagy ennyire fél a Fidesztől? Mi a franc vonzza a politikához? Én ha milliárdos lennék magasról nagy ívben tennék rá. De ez nem, és nem. Kirúgják az ajtón visszamászik az ablakon, ha onnan is kirúgják, visszamászik a kulcslyukon.Szívós:((

2009.12.08. 20:26:56

@Gerusz: én is attól tartok, hogy akik most a fideszt várják, mint zsidó a messiást, baromira pofára fognak esni. Hacsak annyira ki nem söprik a pénztárat a maszoposok búcsúzóul, hogy a patás rákényszerüljön arra, hogy vagyonelkobzásokból szerezzen magának egy kis ellopni valót...

jpmjpm 2009.12.08. 20:39:34

@mókusfüles bukósisak: Zseniális iróniával ír a srác. Mindig fetrengek rajta. :))

Fell Bandi 2009.12.08. 20:58:58

Frengi!
Látom, nem nagyon érted a választási rendszert.
Idézek a törvényből:" Az országos listán szerezhető mandátumokat a töredékszavazatok és a felkerült negatív szavazatok (l. lentebb) alapján osztják el. A töredékszavazatok azok a leadott, de mandátumot nem eredményező szavazatok, amelyeket az országosan öt százaléknál több szavazatot szerzett pártok vesztes egyéni jelöltjei kaptak, illetve amelyeket a területi listákra adtak a szavazók, de az ott elnyerhető mandátumokhoz szükséges szavazatszám fölött vannak. (Nem számít töredékszavazatnak a független jelöltekre és az öt százalék alatt maradt pártokra, illetve az érvénytelen választási fordulóban leadott voks.) Negatív szavazatok akkor keletkeznek, ha egy párt a kétharmados szabály alkalmazásával szerzett mandátumot: hiányzó szavazatai negatív előjellel kerülnek fel az országos listára, azaz más területi listák eredményéből kell levonni azokat." tehát a lényeg: az országos listán az a párt fog tarolni, amelyik a legtöbb mandátumot nem eredményező szavazatot kapja a területi listákon és az egyéni körzetekben. Vagyis vélhetően a maszop. Azért van esélye náluk az országos lista 75. helyezettjének is a bejutásra. Ha ad abszurdum a Fidesz nyerné az összes egyéni körzetet, akkor az ő egyéni jelöltjeire leadott szavazatok közül 0, a maszop képviselőjelöltjeire leadott szavazatoknak viszont a 100 %-a a töredékszavazatok számításánál figyelembe lenne véve. Érted?

f.m.j. 2009.12.08. 22:48:40

na, csakhogy 88-ra ugorjon a számláló :)

index.hu/belfold/2009/12/08/rendorminiszter_is_johet_draskovics_utan/?rnd=946

a fejeket külön élvezzétek :)

beleszolok 2009.12.09. 00:20:05

Azért remélem a 75. helyen már nem fog bejutni a köcsög szilvási.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.12.09. 07:34:21

@beleszolok: Azért onnan nagyon nehéz lesz. Összesen nem lesz annyi képvieslője az maszopnak.

molaris 2009.12.09. 09:09:28

@mefisto:
És követve a logikád, még a 148. hely is lehet befutó, ha nem is az elején.:D:D
Megint jót írtál, nem véletlen, hogy respektállak.
Csak, hogy tudják azok is, akik nem látogatják az Archiregnumot.

molaris 2009.12.09. 09:11:34

@Horizont:
Lásd.: mert eggyel fentebb kifejtettem.
Jó dolog az előrelátás.:D:D

ZWS 2009.12.09. 12:41:55

@mefisto: Akkor viszont ők is menjenek velük, úgy fair.

ZWS 2009.12.09. 12:43:56

@Gerusz: Maximum néhány kishalat fognak megpikkelyezni, a nagyhalak sehol sem lesznek kiszálkázva. Egy brancsban van az összes, mindegy, melyik párt.

Roxvox 2009.12.09. 17:20:05

Mija fasznak csinálnak a szocik 30-40-es listát, mikor össze-vissza ha 10 helyük lesz, ha lesz.?
Amúgy meg állítólag a Fityisz le akarja csökkenteni a képviselők létszámát 200 főre, akkor viszont cirka 20-25 listás hely marad összesen, amiből a szociknak nem fog maradni csak kb. 5.

2009.12.12. 14:06:25

Havas Szófia visszavonult!:) Hihihi, megsértődött, mert nem befutó helyre tették...Nem is tudom miért...!Na nem, baj, majd felteszi otthon magának az Internacionálét és jó kibőgi magát...

:DD

Horizont 2009.12.12. 14:29:18

@Letícia:
Érdekes parlament lesz annyi szent.)))
És mennyien fognak összeomlani, hogy munkahelyet kell keresniük.:DDD

2009.12.12. 15:28:26

@Horizont: és mennyien lesznek alkalmatlanok!:DD Hiába na, így múlik el a világ dicsősége...

f1rst 2009.12.12. 18:47:20

A fidesz kénytelen lesz számonkérést csinálni,ha nem akarja megbolygatni a jogrendszert,és ha biztosítani akarja a hatalmon maradását. Tuti,hogyha egyedül nem megy,akkor összeállnak a Jobbikkal,mint anno a kisgazdákkal a 2/3-ad érdekében. Ne felejtsük el,hogy a Jobbik a Fidesz polgári köréből jött létre.
Lesz itt nemulass a szociknak!

2009.12.13. 10:58:51

@f1rst: meg a fidesznek is, ha a Jobbikkal összeáll...:)

süti beállítások módosítása