Skip to content


       Szűrés lista

Ezért tartunk ott, ahol

Jogerős ítélet született a siófoki Tesco parkolóban rendőrökre támadó cigánycsalád ügyében. Elevenítsük fel a februári esetet:


"A mozgáskorlátozottak számára fenntartott parkolóban álltak meg, a járőrök ellenőrizni szerették volna, hogy jogszerűen állnak-e ott.

Az autóban ülő nőt megkérték, szálljon ki és igazolja magát. Nem akarta megtenni. Időközben megérkezett a férje, gyermekkorú fiúkkal. A férfi fennhangon, durván szidalmazni, fenyegetni kezdte a rendőröket. A szidalmazásba kisvártatva bekapcsolódott a férfi apja és anyja is.

Végül odáig fajult csetepaté, hogy a fiatalabb férfit el akarták vezetni a rendőrök. Ő megpróbálta elgáncsolni, földre teperni a rendőrt. Az idősebb férfit az egyik rendőr az autóhoz szorította, de ő a földre lökte. A gyerek rugdosni, majd ököllel ütni kezdte a rendőrt. Amikor az a gumibotjával odasuhintott, az asszonyok anyatigrisként ugrottak neki, karmolták, rángatták." - sonline.hu

 

Az akkori hírek szerint a rendőrök nyolc napon belül gyógyuló sérüléseket szenvedtek, nemhogy nem használták a fegyverüket, de az áruház más vásárlói segítettek nekik.... no comment. A túlzásba vitt, kötelességek nélküli jogállam gennyes fekélye ez, ami sürgős kezelésre szorul, különben hamvasztani kell a beteget.

Vártuk hát a példastatuáló ítéletet, ami persze persze roppant szigorú és elrettentő lett:

A gyermekkorú nem büntethető, de szüleit és nagyszüleit egy év három hónapi, négy, illetve három év próbaidőre felfüggesztett szabadságvesztésre ítélte a bíróság, ezt másodfokon a megyei bíróság is helybenhagyta.

Ennyi, és nem több!

Gondolom, a tisztelt bíróság sem gondolja komolyan, hogy ez majd visszatartja őket vagy bárki mást a hasonló bűncselekmények elkövetésétől.

Hivatalos személy -pláne rendőr- elleni erőszakért fel-füg-gesz-tett?????

Vicc a köbön.

Így soha nem lesz rend és tekintélye a rendőrnek. Ha pedig már nekik sincs, akkor oda a közbiztonság. Szerintem nem állunk messze a teljes káosztól, lassan nem csak az átlagpolgár, hanem az átlagrendőr is fél kimenni az utcára, és nem csak éjjel, nappal is.

Lenullázták, szétcincálták a testületet, aljas politikai játszmák sakkbábujaként használták őket, csak az autósokkal és a kormány által utált Gárdával keménykednek,viszont az utcai bűnözéssel szemben gyakorlatilag teljesen tehetetlenek.

Ami pedig a legnagyobb baj, hogy a bíróság kirúgja alóluk azt a kissámlit is, aminek segítségével eddig azért úgyahogy kitűntek a tömegből.

Címkék: rendőrség abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr941587897

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Egy bukott olimpikon többet ér a Fidesz-frakciónál? 2009.12.14. 01:09:04

"Öt évről hét évre súlyosította olimpiai birkózónk büntetését a Bíróság a fellebviteli eljárásban, mert úgy ítélte meg, hogy bűncselekményének társadalmi veszélye nagyobb, mint ahogy azt az elsőfokú bíróság értékelte. Az indokolás szerint egy olim...

Trackback: HírTV videó 2009.12.10. 20:59:36

Egy ütős HírTV videó a 2006. október 23-án legbrutálisabb rendőri kontingens két tagja utáni nyomozásukról.   Jó párszor leírtam már erről a történetről a véleményem: aki a földön fekvő fegyvertelen, nem felfegyverkezett embert rendőrként ru...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.12.10. 12:33:59

ez iszonyú, több szempontból is
és egyszerűen felfoghatatlan
az államapparátusnak, teljesen függetlenül az elkövető etnikumától, kötelessége volna legalább jelzés gyanánt megmutatni a társadalomnak, hogy a rendőr elleni erőszak elfogadhatatlan (most a túlkapások esetén alkalmazott jogos önvédelem egyes eseteitől tekintsünk el). Egy ilyen ítélettel, mellyel kvázi rábólintanak a rendőr elleni erőszak legitimitására, bagatellizálják ezt a súlyos bűncselekményt és az egész ttársadalomban (nem csak a cigányoknál) elhintik, megerősítik azt a gondolatot, hogy a rendőrt lehet verni, nem kell törődni vele, semmibe lehet venni a törvényeket és szabályokat. Ennyire káros döntést és hatalmas öngólt nem értem, hogy lehet hozni.

Rikki Harcos 2009.12.10. 13:38:57

@Rékuc:
ha "magyar" elkövető lett volna, akkor nem ilyen ítéletek születtek volna...

drkovax 2009.12.10. 13:40:23

Komoly feladat lesz átnyálazni a Btk-t, mert ezért az ítéletélt nem biztos, hogy a bírót kell cincálni, hanem a törvényhozót. A bíró a törvény által adott keretek között mérlegel.
Ha a törvényazt írja elő, hogy "hivatalos személy elleni erőszak =2-8 év letöltendő" meg azt (ami volt is '98-'02 között), hogy a büntetési tétel megállapítása a középértékből kiindulva történik, akkor a bíró itt kiszab fejenként 3 év letöltendőt. Így meg van ez.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2009.12.10. 13:40:32

OFF

www.beol.hu/bekes/kek-hirek-bulvar/rablotamadas-szarvason-stabil-a-megkeselt-asszony-allapota-274723

"Az 58 éves férfi két hónapja szabadult a szegedi fegyházból, ahol 14 év 1 hónapot ült emberölésért."

ON

reKorrekt 2009.12.10. 13:43:43

@Rikki Harcos: @Rékuc:

A cigány asszonyt felpofozó magyar srácok bezzeg letöltendőt kaptak. Nem is keveset. Hol itt az igazság?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.12.10. 13:45:02

@reKorrekt: Pünkt ez jutott eszembe,meg a cigó aki megölte az osztálytársát háziőrizetben van.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.12.10. 13:47:16

@drkovax:

"akkor a bíró itt kiszab fejenként 3 év letöltendőt"

Ez úgy kb rendben is lenne.
A felfüggesztett sehogy sem fér a fejembe.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.12.10. 13:47:20

Amúgy a másik postnál írtam,hogy kéne cigányos írás és lőn.Bárcsak minden kívánságom ilyen hamar teljesülne.Köszönöm.És most kérném a jövő heti lottószámokat...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.12.10. 13:48:28

@laspalmas: Mert nácirasszista fasiszta vagy.Vót rajtuk fekete ruha? Nem? Nahátakkómeg!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.12.10. 13:48:36

Na bazz, most kezdtem el kávézni... Kár volt...

f.m.j. 2009.12.10. 13:49:22

és ha (az előző poszthoz kapcsolódva is) a zsidók lesznek itten mi helyettünk, hiszen a cigányok elvégzik a piszkos munkát, akkor arra is ki van dolgozva a forgatókönyv, hogy mit csinálnak az új tisztalelkű zsidók az itt maradt, most már csak cigányokkal?

bugajakab 2009.12.10. 13:49:36

Liberálisék mintaországában az USA-ban ha valaki félreérthető mozdulatot tesz egy rendőrségi intézkedés alatt azt minden további nélkül lelövik.

Csak Magyarországon vannak ilyen korcs törvények, ezért lett ilyen a rendőrség. a GÁRDA a megoldás ezekkel a korcsokkal szemben.

Homeoffice 2009.12.10. 13:50:01

Nah visszatértem a kapcsolatról.... Szégenlem magam, mert nem töröltéák ki egy kommentemet sem.
És most a témához kapcsolodva..
Köszönjük meg a kormánypártoknak, hogy elvették a rendőrök tisztességét.
Köszönjük meg a fidesznek, meg az ellenzéken, hogy ezentúl a bunkók úgy álljanak oda a rendőrhöz, hogy "mi a sorszáma he?"
Köszönöm a TASznak is!

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2009.12.10. 13:50:20

@Rékuc:
Szerinted milyen ítéletet kapnak ezek?:
index.hu/belfold/2009/11/05/utogettek_a_nagykatai_rendorkapitanysag_ajtajat/
Lehet, hogy a bíró kiszab nekik 3 nap közmunkát. 4 év múlva, első fokon.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.12.10. 13:52:04

És akkor most elképzelem, hogyan történt volna ez a Horthy-korszakban. Sehogy.
"A gyerek rugdosni, majd ököllel ütni kezdte a rendőrt."
Gondolom a büntethetetlensége biztos tudatában...

@reKorrekt: Ők is felfüggesztettek kaptak, noha valóban letöltendőt érdemeltek volna.
Megjegyzem, a bíróságot ott nem kicsit volt korrekt, ugyanis noha az elkövetők szkinhedek voltak, és először be is vallották, hogy etnikumuk miatt támadtak a cigányokra, ennek ellenére mégse látták megalapozottnak a rasszista indítékot. (Ha figyelembe veszik a nyilvánvaló tényeket, akkor tényleg letöltendőt kaptak volna, a rendkívül bátor, túlerőben nőket verő "hazafiak".)

hoplita 2009.12.10. 13:53:04

Ne izéjjél mán laspalmas.....egyáltalán nem kell mindenkit lecsukni egy kis rendőrdádáért...mongyuk cigókat feltétlen.
De vegyük ki a gyevi bírót......vagy legalábbis engem.:DDDDDD

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.12.10. 13:55:41

@reKorrekt: @TaTa86.: Mondjuk nőkkel emberkedni nagyon bátor és dicső dolog.:((

Valandil 2009.12.10. 14:00:41

@mókusfüles bukósisak: Majd a Merkavával közéjük hajtanak, meg egy kicsit tömegmészárolják őket.

Kartal (rezervált) 2009.12.10. 14:03:05

@mókusfüles bukósisak: naná. Statárium oszt annyi.
@TaTa86.: Horthy-korszakban??? Öt perc múlva temethették volna az egész bandát.
@Tigeri: az meg, amelyik Kunhegyesen majdnem megölt egy embert törött sörösüveggel, még házi őrizetben sincs.

Kovpet 2009.12.10. 14:04:37

Ugggyyyyanmááár vérnáczik. Dehát ez sem volt több egy gyerekcsínynél......

"És a távolban felsír egy rendőr......"
Mondjuk annyira én sem szeretem őket, mert tényleg jelenleg más funkciójukat nem látom, csak hogy az autósokat vámoltatják és a gárdát kergetik, akik mint tudjuk rengeteg embert öltek a Dunába és kisebb patakokba mióta megalakultak.
De ez azért már kicsit felháborító. Bármit megtehetnek a rézbőrüek velkük? Megtámadgatjuk a rendőrőrsöt mert bevitték a kis csínytevőt..... Hol a picsában vagyunk?

hoplita 2009.12.10. 14:06:06

@Tigeri:
Nem tudom volt-e már dolgod cigánykurvákkal, na nem úgy, hanem le kellett koptatnod őket, mert el voltak kanászodva.
Nekem a leszerelésem éjszakáján a szolnoki állomáson el kellett kettőt vernem, mert azt hitték, hogy teljesen részeg vagyok és megpróbáltak kifosztani.
Igen részeg voltam, de egy kicsit alábecsültek.
Nem lett belőle ügy..:DDD

Valandil 2009.12.10. 14:07:20

Mondjuk a szemét Kádár-érában volt olyan, hogy a cigányok kezet emeltek a rendőrre (rám). Másnap katonai ügyészségtől jött egy fickó. Megkérdezte mennyi lőszer van a pisztolyomban. Megmondtam.
"Akkor miért nincs annyi cigány kiterítve?"

Volt olyan, amikor kollégám egy balhés cigányt akart igazoltatni (kint a pusztában, csak TSZ-út volt arra). A cigány dobálni kezdte nehéz vasakkal. Szólt neki kolééga, hogy ne dobálózzon, mert lelövi. Az nem hitt neki, combon lőtte (tök sötétben, 10 m-ről). Hiába kötözte be, mire telefonhoz ért, addigra c. elvérzett. Vasárnap ellenére _azonnal_ kapott 5000 Ft jutalmat (havi fizetés duplája), és csak másnap derült ki, hogy szombat este betört a c. egy ABC-be (bizony, volt olyan időszak, amikor vasárnap nem voltak nyitva a boltok), vagyis a tettes hamarabb meglett, mint a bűntényt felfedezték.

hoplita 2009.12.10. 14:07:37

@Ásómaci:
Én nem határolódok magamtól.......nem véletlenül írtam, amit írtam.:DD

geor dar khordak 2009.12.10. 14:08:57

@mókusfüles bukósisak: Ez ugye költői kérdés volt?
Ha mégse lásd izraelt:

snorbi 2009.12.10. 14:09:44

@Rikki Harcos: Ott a pont, pont ez jutott eszembe!
Ha már ilyen esetben is kitüntetett elbánást kaptak a - valszeg komoly adófizető - cigányok, akkor ez már tényleg a vég...

Jobbágy 2009.12.10. 14:11:35

Vicc! A legsötétebb Afrika felé tartunk...Drazsé befejezte munkáját és visszavonul az üzleti életbe, hát köszönjük

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2009.12.10. 14:11:56

a köztársaság, ami szembeköpi a köztársaság rendjét védőket. nem égett a bőr a t bíróság pofáján, amikor elkezdték felolvasni az ítéletet a magyar köztársaság nevében?

magyarország, én így szeretlek!

vontod75 2009.12.10. 14:16:08

Csendőrségi szabályzat
(részlet)

364. A csendőr a magyar honos, de más helyről letelepedett egyének életmódját, összeköttetéseit és keresetforrását stb. figyelje meg és amennyiben gyanúsak, szerezzem tájékoztatást előbbi tartózkodási helyük rendőrhatóságoktól vagy csendőrörsétől.
Örsállomásokon levő szállodákban a vendégek névsorát, illetőleg bejelentő lapjait lehetően naponta, a töbi községben pedig a megelőző szolgálat alkalmával át kell vizsgálni. Gyanús vendégeket igazoltatni kell. Olyan örsállomásokon, ahol nagy az idegenforgalom, az idegen egyének ellenőrzése végett a községi elöljáróságnál az örsparancsnok vagy az általa megbízandó csendőr naponta jelenjék meg.

56. §. Cigányok felügyelése és ellenőrzése.

365. A cigánytelepek portyázása alkalmával meg kell figyelni az állandó vagy rendes foglalkozással nem bíró cigányokat, továbbá azokat, akikről indokoltan feltehető, hogy házukban kóborló, vagy nyomozott cigányok szoktak elrejtőzni vagy megfordulni.
Különös figyelmet kell fordítani a kóborcigányokra. A csendőr ismerje meg azokat a helyeket, ahol ezek rendszerint tanyázni és azokat az útvonalakat, amelyeken átvnulni szoktak.
Ha a járőr köborcigánykaravánnal szemben fellép, puskáját vegye lövésre kész helyzetbe, mert a megtámadás veszélyének a cigányok részéről mindig ki lehet téve. A cigányokat ezért magához közel soha se engedje, még a gyermekeket sem. Különösen ügyelni kell arra, hogy közülük senki el ne osonhasson.
Igyekezzék a cigánykaraván tagjainak személyazonosságát lehetően megállapítnai, kutassa át a holmijukat, hogy nincsen-e náluk támadásra alkalmas eszközök.
Az egyes holmik előmutatására a cigánygyermekeket kell felhasználni.
A járlatokat és igazolványokat különös gondossággal kell átvizsgálni, mert ezek gyakran hamisak vagy érvénytelenek.
Ha az átkutatás ott, ahol a járőr a cigányokat találta, segítség hiánya miatt nem lehetséges, karavánt a legközelebbi lakott tereptárgyhoz vagy községi elöljárósághoz kíséri és ott lehetően zárt udvaron kutatja át.
Ha a karavánt tovább kell kísérni, azt a helyet is át kell vizsgálni, ahol tanyázott.
Cigánykaraván kísérése olyan módon történik, hogy a kocsikon csupán aggok, betegek és gyermekek maradnak, a többi cigány az utolsó kocsi után gyalog megy. A járőr egyik tagja a legelső kocsin helyezkedik el, míg a járőr többi tagja a karavánt oldalt és hátul közrefogva gyalog (lóháton) kíséri.
366. A kóborcigányokkal szemben minden szükségesnek vagy célszerűnek látszó elővigyázati intézkedés jogosult. Különösen meg kell tiltani, hogy a karaván tagjai egymás között cigány nyelven beszéljenek.
A küborcigányokat egy örskörletben nem szabad megtűrni, ezért őket, ha terhükre bűncselekmény nem volt megállapítható, illetőségi helyükre való toloncolás, ha pedig külföldiek, az országból való kitoloncolás végett a legközelebbi közigazgatási hatósághoz mindig be kell kísérni.

hoplita 2009.12.10. 14:16:35

@Valandil:
Hát ez az....a jó öreg PA-63-assal egy kisebb falkát kiirthattál volna....
Most szobrod lehetne......vagy ha nem is most, de rövidesen.

Te se tegnap voltál zsernyák......nem mostanában voltak 2500 forintos fizetések.:D

Valandil 2009.12.10. 14:27:07

@hoplita: Bion, bion, ez még a boldog emlékű 70-es években fordult elő.
Első bevetésem (talpas rendőrként) a helyi putriba szólt. Idősebb kollégák figyelmeztettek, hogy semmi jóra ne számítsak. Ez hülyeség, mondtam magamban, ezek ugyanolyan emberek, mint én. Ahogy kiértem, azzal kezdték, hogy leköptek. Erre előkerült a gumibot.
Másnap azzal fogadott a kapitány, hogy "Azért nem kellett volna annyira megverni!".
Ő is csak a verés mértékét, és nem tényét kifogásolta. Viszont szabad kezet kaptam, még a beosztásomat is én állítottam össze. Kiemelt eseményeken mindig szolgálatban voltam (pl. cigánylakodalom).

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.12.10. 14:28:32

nem tudom, nem ertem, miert kell ezen a hiren igy kiakadni.
Emberek, hat csukott szemmel jartok?

Gyujtjuk nap mint nap Kartal kollegaval a ciganyos hireket ide a blogba. Azt hiszitek, egyedi eset?
Hat sajnos nem. nem is lesz itt mar rend valasztasokig. A meglevo hatalom nem mer semmit tenni, nehogy elerje az 1%-ot, a patasordog nem tehet meg semmit, a jobbikot meg uldozik, hiszen miatta olyan szar az orszag, amilyen...
brrr...

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.12.10. 14:38:19

@Kartal (a dühös): Szerintem ez marhajo. osszefoglalja a liberalista kozhelyeket:
"
De hát mi is lehetne ebben a békés kisvárosban, ami felháboríthatná a lakóit? Az, hogy egyesek nem dolgoznak? Válság van. Az, hogy vannak, akik generációk óta hintáztatják magukat a mások által fenntartott szociális hálóban? Rászorulók. Az, hogy egyes iskolai osztályokban néhány diák a többiek számára lehetetlenné teszi a tanulást? Speciális nevelési igényűek. Az, hogy dologidőben egyes városközponti házakból a lakók előbújnak és 10-20 fős csoportokban foglalják el az utcát? Elvégre az utca közterület. Az, hogy miközben a dolgozó szarvasiak többsége egyik napról a másikra él, vannak, akik soha nem dolgoztak, mégis, már nem házakat, hanem utcákat, háztömböket vásárolnak föl? Mindenki a maga szerencséjének a kovácsa. Az, hogy Szarvason feltűnően sok a lótartók házaikban a lovak közé az istállóba bekvártélyozott, jellemzően lerongyolódott vidéki hajléktalan, szociális otthonlakó? Önként jöttek. Ráadásul kapnak enni is. „Gazdáik szociális funkciót látnak el.” Az, hogy az előbb felsoroltak érintettjeit számba véve minden szarvasinak azonnal feltűnik az etnikai azonosság? Merő rosszindulat. Azok, a fekete ruhások gerjesztik, ez rasszizmus, semmi alapja a felháborodásnak. A jelenleg mindenkit sújtó problémákért nem lehet felelőssé tenni egy - a többség által elnyomott - kisebbséget.
"

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.12.10. 14:38:58

Nemrég volt valami interjú egy (véletlenül cigány) kissebbségi akárkivel, amiben a sötét barma valami olyasmit mondott, hogy ő sose volt büntetve, mert csak felfüggesztettet kapott.
Ezeknek a hulladékoknak nem büntetés a felfüggesztett. Azt hiszik, szabadon elmehettek, nem ítélték el őket. Persze, amikor legközelebb egy tyúklopásért már 8 évet kapnak, akkor meg csodálkoznak, de még akkor sem fogják értni, mitől lett ennyi.
Egyszerűen falra hányt borsó minden magyarázat, nem értik, nem és nem.
Kurva nagy pofonból és börtönből értenek, az világos. Az összes többiből annyi jön le neik, hogy álldogállnak a tárgyalóteremben, néha motyognak valamit (másnap pont az ellenkezőjét) aztán hazamehetnek. De hogy mi történt velük épp az imént, az teljes sötétség.

eszkep 2009.12.10. 14:39:54

A miheztartás végett:
A 2006 őszi zavargások kapcsán valaki letöltendőt kapott, mert a rendőrök előtt belerúgott egy rendőrautóba, melyben KÁR NEM KELETKEZETT a felvett jegyzőkönyv alapján...

Zorro2007 2009.12.10. 14:40:20

Ezt ilyenkor mindig el szoktam meselni:)
Szuleimnek egy faluban volt kocsmajuk. Az atkosban mindig ha betevedt egy cigany fel oran belul mar verekedett is. Ilyenkor a KMB-s, szepen kihivta/kivitte a bokorba es jol elverte, 1 honapig tudott az a cigany is viselkedni...mashogy nem megy...feltek is a rendoroktol...

rolika 2009.12.10. 14:40:30

Hatóság elleni erőszak és felfüggesztett??? Király...

@Jobbágy: Tévedsz, sötét Afrikában ilyen nem történhetne :-)

eszkep 2009.12.10. 14:41:50

@Rikki Harcos: Öt 6 év letöltendő MINIMUM, gárdarubában ugyanez 10 év...

kuki123 2009.12.10. 14:43:56

@Rikki Harcos: ha magyar lett volna ott a helyszínen lelőtte volna...de legalább egy csapat kommandós kiszállt volna

mai hír valami 100 zsebtolvajt fogtak...na fogadjunk hogy estére már újra kint lesznek
www.police.hu/friss/bor_091210_12.html

na meg a kedvencem a fatolvaj:
www.hirado.hu/Hirek/2009/12/09/16/Razzia_a_fatolvajok_ellen_Szabolcsban.aspx

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2009.12.10. 14:44:34

www.hirtv.hu/belfold/kek_hirek/?article_hid=300224
"...de korára való tekintettel nem indíthattak ellene büntetőeljárást." Várjuk meg míg 14-15 éves lesz, talán meg is fog ölni valakit. És akkor majd majd mehet a börtönbe "tanulni a fajtársaktól." A mi pénzünkön, aztán kijön, szaporodik, megint gyilkol, és megint jól megbörtönbüntetik... de közben -2 emberélet és ki tudja mennyi pénz, amin eltartják odabent.

eszkep 2009.12.10. 14:44:40

@Tigeri: Tényleg, körülötte nagy a csend... Simán el akarják tusslni valószínűleg.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2009.12.10. 14:50:39

@volánrulz:
Ez nem igaz! Csak familiárisan hiperpigmentált :D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.12.10. 14:51:22

A felfüggesztett nem is büntetés ... nem kaphat erkölcsi bizonyítványt, na bumm, gondolom összetörte lelkileg ez ...

kuki123 2009.12.10. 14:52:54

@drkovax: bizonyára azért ítélték letöltendőre azt a 2 fiatalt akik felpofozták a cigókat...
kurucon fenn van többször is hivatkoztak már rá nincs kedvem keresni

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.12.10. 14:55:42

@zero: Viszont mennyi az esélye, hogy 4 évig nem fognak bűnözni? Semmi.

A gond inkább az, hogy a büntetés nem éri el a didaktikus szándékát. Ott kellett volna őket félholtra verni, és tudták volna hol a helyük. Így marhára nem fogják érteni, hogy egy sima garázdaságért, miért kapnak majd 5 évet, mert ugye a felfüggesztettet már másnap elfelejtik.
És megint úgy fogják érezni, hogy a szemét magyarok elnyomják őket. (Ami persze alapból hidegen hagyna, de ez abban szokott manifesztálódni, hogy a rokonok rajtunk töltik ki a frusztrációjukat, és rajtunk állnak bosszút a primitívségük miatt.)

S.O.A. 2009.12.10. 14:58:23

Felfüggesztett kenderkötelet ezeknek a nyakukba... három évig, hogy a kánya biliárdozzon a szemeikkel a szántásban...

Zsombor78 2009.12.10. 15:00:20

Mondom nektek en meg megelem majd hogy izraeli zaszlo lebeg majd a parlamenten!Igaz addigra a magyar vagy bortonbe lesz vagy a temetoben!

hoplita 2009.12.10. 15:00:54

@zero:
Addig nem is igazán, amíg a próbaidő alatt nem csinál valami marhaságot.
Náluk pont az a buktatója a dolognak és azért kerül szinte biztosan rács mögé, mert egy 3 éves próbaidőt képtelen úgy letudni, hogy ne csinálna valami újabb disznóságot.
Ismerek jó pár magyart is, akinek volt-van felfüggesztettje.....azok 90% mint a kisangyal, úgy viselkedik, amíg le nem telik.
A morénak erre nincs esze.

S.O.A. 2009.12.10. 15:10:10

Nem csendőrség kell ide, hanem radikálisan megszigorított intézkedési szabályzat:
Két golyó a levegőbe, egy a legnagyobb ork lábába, és indulhat is a hivatalos:
" - Jó napot kívánok, mi a probléma uraim? " - eljárás

Gumibot, mikor rám, a rendőrre támadnak, csoportosan???? WTF :OOOO?????

Van egy olyan érzésem, hogy ha én a haverjaimmal fenyegetőleg közelebb lépnék az intézkedő rendőrhöz, akkor háromszor baszák rá a fejünkre az Octavia ajtaját, mielőtt bekísérnek "adatrögzítésre"....

f.m.j. 2009.12.10. 15:21:18

@geor dar khordak:

jó, de akkor van még remény, mert még nem teszik meg valünk, a magyar "lakossággal". Miért nem tehetik meg?

Továbbra is aszondom, így nem lehet hazát szerezni, Magyarország sosem lesz az övék, akármilyen hitvánnyá nevelődtünk, csak harc árán lehet hazát szerezni, az őseink azzal szerezték, a zsidók ezt nagyon meg akarják úszni. Pedig Köves Slomóból, és a többi zsákszerűen elhízó dagadékból nem sok harcot nézek ki :)
Értem én, hogy ezek a szellemi út előkészítői, az izomagyú kommandósok majd később jönnének igázni, vagy hogy lesz? :)
Ne feledjük, írmag mindig fog maradni,a többi azon múlik, hogy az írmag mennyire adja el identitását... gondolom amíg magyar érzelmű szív dobog, addig nem vészhet el minden, nem?
Engem tényleg nem érdekelnek a zsidók, de az picit tényleg irritáló, ahogy pöffeszkedtek, alig fértek be a díszpáholyokban az Országházban

Stoney Hill Billy 2009.12.10. 15:30:55

A bírónak ennél több esze lehetett volna...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.12.10. 15:31:49

A poszttal teljesen egyetértek, a hatóság elleni erőszak mindenhol kiemelten büntetendő dolog, jogosan, így hát az ítélet tényleg elég abszurd.

De ugye mindenki ugyanezt mondja azokra az ítéletekre is, ahol nem cigány volt az elkövető, hanem mondjuk egy rendőrre támadó árpádsávos "tüntető"?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.12.10. 15:43:10

@Fedor: Kihagyhatatlan mi?
Mutatnál egy árpáccsávos tüntetőt aki rendőrre támadt, és a rendőrök megverték?
Én csak olyat láttam, hogy a rendőrök védtelen tüntetőket vertek agyba főbe. A futballhuligánok is valahogy mindig megússzák.

Persze ez olyan apró különbség, amit nem is vártam, hogy észre vegyél. Sokszor lefutott meccs ez, jobb lenne már hagyni ezt az érvet.

Nyomdász · http://www.ritternyomda.hu 2009.12.10. 15:44:00

Mai hír a testvírekkel kapcsolatban:
Bűnözéssel foglalkozik a Strasbourgba távozott cigányok jelentős része

www.mno.hu/portal/681445?searchtext=Z%C3%A1moly
kuruc.info/r/35/51851/

borsikm 2009.12.10. 15:56:40

Nem tudom írta-e már valaki, de azért tegyük mellé ezt az esetet annak, amikor 3 fiatal felpofozott valamiért pár cigányluvnyát, és LETÖLTENDŐT kaptak!

Kovpet 2009.12.10. 16:00:14

@Fedor: Jajj megjött a kedvenc megmondóemberem. Fedor te huncut. Nézzünk már meg egy statisztikát, mennyi alkalommal vert vagy támadott meg magyar állampolgár(mocskos árpádsávos náci) rendőrt és ugyanezt hányszor tették meg rézbőrű barátaink.
Óóóóó sajnos ilyen nincs mert ez is rasszista dolog lenne.
A nem roma származású embereknek persze alkotmányos joga van szerintünk a rendőrt megtámadni/verni mert csak. Ugyanmár.... veled ellentétben itt azért nem öntötte még el a köd mindenkinek az agyát és nem mindenki egy csövön keresztül lát mint te.
Trollkodásnak nagyon gyenge próbálkozás. Picit most etettem a troll lelkedet, mert reagáltam, de egye fene ennyi bűnöm legyen.

drkovax 2009.12.10. 16:00:23

@laspalmas: Pedig egyszerű. Most az alsó tételből kell kiindulni és ha az "átlagos", "jellemző" elkövetési formánál enyhébb esetről van szó (nem rántott kést, nem lőtt, nem okozott maradandó sérülést), akkor, a Btk elvárása szerint, az alsó tétel alá kell kerülnie a kiszabott ítéletnek. (Azért Dávid Ibolyának, anno még voltak értelmes húzásai is, csak kár hogy 2002 után azokat kiiktatták a Btk-ból, és már ő se hiányolja.)

drkovax 2009.12.10. 16:02:34

@bugajakab: A Gárda lószar, nem megoldás, már megbocsáss. Ne párthadsereg diktálja a "rendet". Olyan már volt, és szar volt.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.12.10. 16:04:44

Jujjj... Miért olvasom én orsolya44 (ez gondolom az IQ-ja) értelmes kommentjeit?

"Örülök, hogy elolvastad amit írtam, és válaszoltál. Olyan tehetetlennek érzem magam amikor azt látom, hogy nagy tudású baloldali értelmiségiek, az mszp megújulásáról, és reformálásáról beszélnek, miközben a fidesztől senki nem követeli, hogy legyen európai, legyen demokrata és legyen jobboldali ha már ezt hírdeti magáról.
Nem európai, aki el akar zárkózni a világtól és mindenben függetlenedni akar, ahelyett hogy a kapcsolatokat, a kölcsönös előnyökön alapuló együttműködés lehetőségeit keresné.
Nem demokrata, ha politikai ellenfeleivel le akar számolni, és kitagadja őket a nemzetből.
És milyen jobboldal az, aki a tőkét elüldözné, és szépen megkérné hogy amit eladtak neki azt adja vissza, és ha nem adja, akkor visszafoglalják erővel mint a pécsi vízművet.
Aki nem az exportvezérelt gazdaságpolitikában hisz, és a versenyképes korszerű termelésben, hanem azt gondolja, hogy majd a magyarországi belső kereslet, és a magyarországi termelés a magyarországi embereknek, egyensúlyban képes tartani a költségvetést, és növekedést fog hozni.
Miért nincs senki, aki az ilyen hozzáállást kritizálná.
Előbb a fidesz nőjön föl az mszp-hez európaiságban, demokrataságban, és tőke pártiságban meg versenyképesség pártiságban, mielőtt bárki az mszp-re egy rossz szót is mondana.
Ezért nem jó az új kiegyezés szlogen. Ahhoz hogy a fidesszel ki lehessen egyezni előbb egy modern európai demokratikus jobboldali párttá kell válnia aki kormányon és ellenzékben egyaránt képes az ország érdekeit a saját politikai érdekei elé helyezni.
Sokkal jobb a biztonság és haladás, mert a biztonságról az juthat az emberek eszébe, hogy a szocialisták megvédték az országot a világválságtól és a világjárványtól, stabilizálták a gazdaságot, a forintot, és ezzel megvédtek sok százezer munkahelyet és 1,7 millió lakáshitelest.
A haladásról meg az, hogy óriásit fejlődött az ország, az autópályák iskola felújitások, új kollégiumok, a tőkevonzó képességünket és a versenyképességünket fokozzák, tehát az ország és az emberek a szocialistákkal biztonságban vannak, és megvan a modernizáció és a felzárkózás lehetősége. Ez a két szó mindezt tökéletesen kifejezi.
De ne akarjon kiegyezni azzal a jobboldallal aki vele le akar számolni, kitagadja a nemzetből és Magyarországnak nem a felzárkózást, hanem a csődöt jelentené, ahol mindenki elvesztené az alapvető létbiztonságát és százezerek az állásukat és a lakásukat is. Egy ilyen jobboldallal való kiegyezés, inkább megalkuvás vagy megadás lenne, és módot adna arra a gunyolódásra, amit néhány publicista elkövet, hogy a pártpénztárnokok már megegyeztek a korrupciós pénzekről. Ez csak a jobboldalnak adna municiót a szocialistákon gunyolódni, hogy nincs alku hiba könyörögtök, mentek a börtönbe és hasonló. Így sokkal távolabb kerülne az egész politikai osztály egy európai kulturától, mintha most inkább a fidesztől követelnének európai demokratikus viselkedést, és a mai stilusával nem ajánlgatnának semmiféle kiegyezést."

borsikm 2009.12.10. 16:05:53

@borsikm: oké, tata86 már jobban volt informálva, sorry

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.12.10. 16:07:11

@TaTa86.: @Kovpet: A 2006-os eseményekben közel annyi rendőr sérült meg, mint tüntető. Biztos az ufók voltak...

"Nézzünk már meg egy statisztikát, mennyi alkalommal vert vagy támadott meg magyar állampolgár(mocskos árpádsávos náci) rendőrt és ugyanezt hányszor tették meg rézbőrű barátaink."

Hogy jön ez ide? Védte itt valaki a cigányokat? Jelen esetben ez a statisztika irreveláns, ugyanis rendőrre támadni senkinek nem szabad...

borsikm 2009.12.10. 16:11:24

@borsikm: áhh francokat sorry, én voltam jobban informálva, tényleg letöltendőt kaptak: kuruc.info/r/35/38577/

borsikm 2009.12.10. 16:15:36

@Fedor: Sajnos mindössze annyi rendőr sérült meg, mint tüntető, holott az utólag már többszörösen is bíróság által alátámasztott jogtalan és aggresszív fellépésükért vitathatatlanul jogos és üdvös lett volna, ha a fele otthagyja a fogát. (az erkölcsi alapjáról a tüntetéseknek pedig felesleges lenne vitatkozni, nyilvánvólan nem vagy kompetens)

hoplita 2009.12.10. 16:18:47

@Fedor:
Milyen rendőrre gondoltál....?
Azokra az azonosító nélküli, csuklyás terroristákra, akik végigverték fél Pestet....csontot törve, szemet kilőve....?
Nos, ha azokra, akkor én büszke vagyok rá, hogy volt köztük olyan, akit én juttattam táppénzre.....nagy kár, hogy nem a temetőbe.
Kérek száz évet a fejemre....mert megérdemlem, mint Andie McDowell a lóreált.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.12.10. 16:23:11

@Fedor: A sérülések a rendőrség szakszerűtlenségének következményei voltak. 90%-uk a tv székház ostromakor történt meg, ahol hiányos és rossz minőségű felszereléssel, abszolút kiképzés nélküli közlekedési rendőrökkel állt ki a jard. Jogszerű, szakszerű és arányos fellépés esetén senki nem sérült volna meg.
Tüntetések minden demokráciában, és féldiktatúrában vannak, és ez természetes is. Az is hogy ilyenkor megsérülnek emberek.
Teljesen más tészta, ha egyesek egyszerűen azt érzik, hogy ők rendőrt lincselhetnek, ha az el merészeli kérni a papírjaikat. Na ilyen már egy normális államban, legyen akár demokrácia, akár autorier rendszer nincs.

De ez már megint szájbarágás. Nem hiszem el, hogy te ezzel nem vagy tisztában.

Nem azt akarom, hogy a rendőr álljon ki a cigánysorra és poénból kezdjen lövöldözni szemmagasságban gumilövedékkel, hanem hogy a bűnözőkkel legyen kemény, de törvényes.

hoplita 2009.12.10. 16:25:55

@drkovax:
Tuggyuk, hogy ti fidesznyikek is rettegtek a Gárdától...hiszen attól már csak egy lépés a hollókoszt, meg egyébként is...ajajajaj, mit szól a borzasztóanműveltnyugat.
Érdekes, akkor nem jajgattok, amikor vécécsészének nézi a fejeteket, sőt, még hálálkodtok is.:DD

Hallod, ez a munkásőrség-Gárda párhuzam elég csusza, nem gondolod?

hoplita 2009.12.10. 16:29:46

@drkovax:
Hé, öregharcos, ez a Gárda - munkásőrség párhuzam nem csusza egy kicsit.....?
De minden esetre roppant fityiszes..:DDDDD

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.12.10. 16:30:06

@borsikm: Lehet, hogy tévedtem, most zhra tanulok, de utána fogok nézni.
Amennyiben nincs igazam, én sorry.

Fényhajú 2009.12.10. 16:33:16

"gennyes fekélye ez, ami sürgős kezelésre szorul"
Ki fogja kezelni?
a: jobbik
b:gárda
c: betyársereg

hoplita 2009.12.10. 16:34:20

Ez a blogmotor szopat engem....
Megírom, elküldöm, semmi.
Frissítek, egyszer-kétszer, semmi.
Írok másikat, elküldöm és megjelenik az elveszettnek hitt komment...?
Valaki esetleg tud magyarázattal szolgálni....mer' ez már nem az első eset?
Vagy csak engem utál..?

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.12.10. 16:40:49

Valahol igen jelentős problémának látom, hogy backstab egyének ismét és ismét azzal köpködnek, hogy igen, a tojás egyben odaverve és megsütve valóban rántotta, de azért ha külön merjük szedni a fehérjét és a sárgáját, lehetne belőle sütit is készíteni, csak mi, idióta szélsőségesek ezt sosem vesszük észre, mert folyamatosan "csak" tojásozunk.
Nem is feltétlenül rólad van most só, Fedor barátom, bár jelen hozzászólásokban a te véleményed késztetett leginkább mosolygásra.

Igen, teljesen igaz, hogy jött a csőcselék és "vandult" kicsit, erre jöttek a sünök és ők is "vandultak", aminek a következménye, hogy két-három pofonért, rendőrautóba rúgásért, esetleg vállal rendőrt érintésért LETÖLTENDŐ börtönbüntetést kaptak a fehér emberek, akik ott tartózkodtak. Eközben, és itt nyissuk fel egy kicsit a szemünket, valakik azt mondják, hogy a cigányember nem kaphat letöltendő büntetést, mert már így is tele vannak velük a börtönök. Nem kaphat. Ezen nincs mit csodálkozni, ez Magyarország.

Igen, mi szélsőségesek képesek vagyunk egyben odabaszni a tojást, miközben a backstab őrültek részekre szedik. Gondolom, egyes ostobák még a héját is megdarálják, bezabálják.

Nincs fekete és nincs fehér, csak akkor, ha magyar és cigány között kell dönteni.
Tényleg azt kívánom, hogy minden cigányvédő érezze át, milyenek ezek a népek; érezze a kést, a pofonokat, a fenyegetéseket, a tehetetlenséget!

Tényleg nem veled van bajom, Fedor, csak a szánalmas hozzáállásoddal. Bocs.

GatyaPityu 2009.12.10. 16:53:11

Az Egyesült Államokban egy ilyen cselekedetért lelőtték volna a renitens delikvenst, mint a sz*rt! Ennyi. Na, EZT kellene végre megtanulni, átvenni tőlük, nem az ostoba délutáni talk-, és valóság show-kat!

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.12.10. 17:00:52

@volánrulz: basszameg, én biztos náci vagyok, de az ilyen hardcore szakálas kipás bajszos arcoktól kiráz a hideg. valószínűleg az áltagnál is kevésbé vagyok toleráns, de ez az outfit kb úgy meggyomroz, mintha egy neandervölgyit látnék a parlamentben, a kardfogú tigris bundájából készített ágyékkötőjében.

szerintem ez a kinézet első körben ápolatlanságot sugall. miért nem lehet rendesen megborotválkozni? zsidó/nemzsidó én az ilyen fejektől behányok.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.12.10. 17:02:24

@borsikm:
mert az rászistá bcs volt.
mintha nem lenne tök mindegy, hogy azért vernek meg valakit, mert cigány vagy azért mert éppen ott volt kéznél. és pillanatnyilag jó ötletnek tűnt.

Fényhajú 2009.12.10. 17:02:44

@Atro: ez az opció itthon is adott,csak ha nem akarsz magadnak ebből kellemetlenséget, el is ásod.

tudi 2009.12.10. 17:03:14

Na teljesen náczul a vbőr, zsidós poszt, most meg cigányos poszt.
Amúgy ez már tényleg durva, a rendőrség tisztelete a béka feneke alatt, ez ráadásul mégtovább csökkenti a még meglévőt is, ezután a cigány nemhogy "félni" nem fog a rendőrtől, hanem kineveti.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.10. 17:15:37

@hoplita: Biztos WASP vagy és rásszista a blogmotor:-DDDDDD

zsoltix 2009.12.10. 17:33:09

Régi vicc: -Bíró úr, nem lesz az egy kicsit sok: felfüggesztés öt évre? -Azt mondtam: felakasztás kötélre!

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.10. 17:36:44

@hoplita: nincs baj ha nem jelenik meg, de nem ad hibát, picit késôbb meg fog jelenni.

hoplita 2009.12.10. 17:38:50

@Doña ¡Cara(mba)!:
Ha az angolszász részt kivesszük belőle, akkor talált.......Blogmotor gyártásban azér' nem hiszem, hogy topon lennének a morék.:DDD

Kartal (rezervált) 2009.12.10. 17:39:42

@denever: Há' mé' híjják büdösnek űket? Télen-nyáron hosszú fekete ruha, persze, hogy bebüdösödnek...

@zsoltix:
- Há' nem sok kicsit az az öt év?
- Mondom KÖTÉL!

Most olvasom a Hunyadi sorozat harmadik kötetét (írta: Bán Mór, vegyétek meg minél többen, mert csak akkor lesz folytatás, és azokat is el akarom olvasni :)), basszus, mintha a mai magyar közállapotokat látnám. A magyarság 500 év alatt sem fejlődött semmit. Na ezért tartunk itt.
És sehol egy Hunyadi.

hoplita 2009.12.10. 17:40:56

@Talon Karrde:
Hát hibát azt nem adott, most hogy így mondod.....na legközelebb türelmesebb leszek.

drkovax 2009.12.10. 17:45:08

@hoplita: Ma még tekintheted csuszának, de ha bárki azt mondja, hogy a Gárda fogja megoldani a közbiztonság problémáját, akkor sajnos már fennáll a párhuzam. Ilyen szándéka ne legyen senkinek.

zsoltix 2009.12.10. 17:45:36

@Kartal (aki beleszól): Én is úgy ismerem inkább, csak a bõvített verzióját írtam be:)

kuki123 2009.12.10. 17:49:30

@denever: Éljenek a borotvált "Pinaszőrmentes" emberek :D

Horizont 2009.12.10. 17:51:31

Az igazság mint tudjuk odaát van. Magyarországon semmiképp nem található, még nyomokban se. Én csodálkozom, hogy elférnek az elítéltek még a börtönökben. Annyian vannak már bent.
Nem is ragozom milyen család és milyen gyerek ez? Nemhogy rendőrt, senkit sem rugdosok meg. Akik legjobban semmibe se nézik a rendőrséget az a bíróság amelyik ilyen ítéletet hozott. Sehol a világon nem megengedhető, hogy az adott ország rendőrségére támadhasson bárki. Kivéve Magyarországon. Kivételes ország, örülhetünk:(( Hurrá!

delano 2009.12.10. 17:55:52

@mókusfüles bukósisak: Harcoló zsidőkat akarsz látni? Olvasgassál az IDF-ről. (Israel Defense Forces) Ott egy kicsit keményebb gyerekek vannak, mint a Slomó. Lehet, hogy az már régen volt, de a 6 napos háborúban 10-szeres túlerőt kellett lenyomni. Viszont még most is a világ egyik legerősebb hadserege.
De hogy jön ez az egész ide, ehhez a poszthoz??

cooper (törölt) 2009.12.10. 17:56:59

ááá, én nem csodálkozom, már 1000x lekommenteltem, hogy a legnagyobb problem az igazságszolgáltatás, pontosabban a bíróságok, a jogalkotók. Szar banda

hoplita 2009.12.10. 18:03:10

@drkovax:
Nézd, a Gárda ismertsége, elismertsége, népszerűsége nő.
Ez ellen kár kapálóznotok, mert a kimondottan elkötelezett, szinte tagnak tekinthető és a hivatalos álláspontot maradéktalanul a magukévá tevő fideszesektől eltekintve a szimpatizánsok többségének a körében is.
A jövő hét keddjén lesz egy Legfelsőbb Bírósági felülvizsgálati móka - én arra saccolok, hogy visszavágják új eljárásra - és kezdődik minden elölről.
Ha majd a fidesz kormány akarja betiltani, akkor sok embernek leesik a hályog a szeméről és piszok nagy szarban lesztek...főleg, ha az ilyen hírek igazak lesznek és miért ne lennének..
Akkor aztán vége a himbilimbi félrebeszélésnek, el kell döntenetek, hogy ki kivel van...
És a duma már kevés lesz...!!

kuruc.info/r/35/51944/

Forog tovább majd a vigasztalan kerék.....így képzelitek?
Mert akkor nagyon-nagy bajok lesznek.....fél év és a vezénylő tábornok urat - kit a Jóisten megálgyon - úgy kell őriznetek, mint most őrzik elqrót....ezt hidd el.!

System failure. :) 2009.12.10. 18:46:53

Ma ez van:

"egy rendezvényt az illetékes rendőrkapitányság azért tiltott be, mert szerintük akadályozta volna a közlekedést és "a megtartásához kapcsolódó társadalmi érdek nem áll arányban az általa okozott nehézségekkel, károkkal". A rendőrségi határozat a rendezvényt bejelentő szervezetet "fasiszta jellegűnek" minősítette"

Holnap ez lesz:

"A javaslatnak az a lényege, hogy a feloszlatott társadalmi szervezet működését "cselekvően támogatókat" is büntetnék, akár egy év börtönnel is. Ebbe a körbe tartozhatnak, akik például pénzelik a feloszlatott szervezetet, vagy például telküket átadják egy avatáshoz vagy kiképzéshez - mondta a lapnak az egyik indítványozó, Csiha Judit szocialista képviselő"

Holnapután:
Ha a Jobbikra MERSZ szavazni 3 év letöltendő...

Persze a zsidesz HALLGAT, szerintük AZ ÁLLAMPOLGÁRI JOGOK SÁRBA TIPRÁSA simán belefér a mai jogrendszerbe. Hallgat, nem tesz semmit. Nem is fog. Plusz 3 ezer rendőr.
Szép szavak. 3 ezer rendőr plusz megváltja a világot.
Szerintem meg többen fognak trafipaxolni...
Fekete dzsekim van, dobjam ki? Ne merjek Jobbikos rendezvényre menni? Holnap rámtörik az ajtót, mert nem tetszik amit gondolok? Szerintem eljöhetNE még az az idő, ha hagyjuk.
Láttam már élőben a magyarországi diktatúrát. De nem vagyok egyedül...

hoplita 2009.12.10. 19:15:48

@System failure. :):
Milyen feltűnő ez a csend a fityiszesek felől.....

Ja, ez a "világmegváltó" ötletük......3000 új rendőr
Muhahahahahaha..!!!!

Most van 44 ezer, de majd lesz 47 és egyből dombon a ház.
Fingjuk sincs ezeknek a kőlcségtérített tolvajoknak, hogy mi folyik a való világban.
Hogy rohadnának meg!!!!!!

Roxvox 2009.12.10. 19:34:09

Egy ilyen intézkedést a Gárda hogy folytatott volna le jogszerűen? Nem a sündőrökkel van a baj, hanem a cigányvédő politikai háttérrel. Azt hiszik, ha nem bántják őket oly nagyon, akkor majd integrálódnak és törvényszeretők lesznek. Sajnos tudomásul kell venni, hogy nem mindenki ért a szép szóból.

f.m.j. 2009.12.10. 19:35:06

@delano: ide linkelték a Parlamentben valamiről megemlékező zsidókat, ennyi.
A kurucon meg vizionálják a megszállásunkat, ennyi.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.12.10. 19:43:01

@TaTa86.: "De ez már megint szájbarágás. Nem hiszem el, hogy te ezzel nem vagy tisztában. "

Itt mindenki funkcionális analfabéta? Azzal kezdtem, hogy egyetértek a bejegyzéssel. Senki nem védi ebben az esetben a cigányokat. Csupán azt tettem hozzá, hogy a rendőrt nem csak a cigányoknak kéne tisztelnie, hanem mondjuk azoknak is, akik egy tüntetésen nem tartják be a szabályokat. Ha egy rendőr azt mondja, hogy oszolj, akkor az oszolj, cigánynak is, tüntetőnek is. És ne gyertek a rendőri visszaélésekkel. Azok nem lettek volna, ha a csőcselék nem kezd el randalírozni. Igen, voltak túlkapások, igen, el kell azt is ítélni, de leginkább nem kéne alkalmat adni rá. Ha nem kezdenek el egyesek kukákat, autókat gyújtogatni, buszt, tankot eltéríteni, kockakövet felszedni, akkor nem indult volna oszlatás, és és nem kerültek volna bajba ártatlanok sem.

"A sérülések a rendőrség szakszerűtlenségének következményei voltak. 90%-uk a tv székház ostromakor történt meg, ahol hiányos és rossz minőségű felszereléssel, abszolút kiképzés nélküli közlekedési rendőrökkel állt ki a jard."

Ez igaz, de min változtat? Akkor már meg is lehet őket támadni?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.12.10. 19:48:13

@Tom Bobb: "Tényleg nem veled van bajom, Fedor, csak a szánalmas hozzáállásoddal. Bocs. "

most látom, hogy te is szelektíven olvasol. Mégegyszer kérdem: hol védtem én itt a cigányokat? Akkor csak a te kedvedért megismétlem az első mondatomat:

"A poszttal teljesen egyetértek, a hatóság elleni erőszak mindenhol kiemelten büntetendő dolog, jogosan, így hát az ítélet tényleg elég abszurd."

Ez valami becsípődés mindenkinél, hogy a kettős mérce ellen felszólalva mindenki azzal jön nekem, hogy védem a cigányokat? Egy frászt. Ha bűnt követett el, védje az ügyvédje.

beleszolok 2009.12.10. 19:51:07

@Fedor: Biztos, hogy nem. Ott nem voltak rendőrök, csak valami rendőröknek öltözött terroristák.

szabogyula 2009.12.10. 19:55:14

Kicsit OFF , de a cimhez passzol : " Ezért tartunk ott , ahol ..
A VII. kerületi Önkormányzat 4 ( !! ) Milliárd forintért akart " Sport és Rekreációs Központot " épiteni egy VII. kerületi , Százház utcai telken .
index.hu/belfold/2009/12/10/soval_hintettek_be_hunvaldek_sportcentrumanak_helyet/
4 milliárd , azaz , 4000 millió forintért .
Leirom mégegyszer , hogy nehogy tévedjek : 4000 millió forintért .
Történik mindez úgy , hogy az Almássy téri Szabaidőközpontot eladták 650 millió forintért , / egy felujitandó , de szerkezetkész , működő , 5 emeletes épületet / , azt, amelyikben a VII. kerület egyetlen ( !! ) uszodája müködött ....
Képzeljetek magatok elé , egy VII. kerületi , százház utcai foghijtelket , amit ugyan a Hunvald-éra idején biztosan meg lehetett venni 10-20 millió forintért / plusz a mélygarázsban a többi ... /, de akkor is , 4000 millió ......
Mi a faszt terveztek ezek oda ?? Kutya-macska-ember fitness , százház-open , fatuskókkal ?
Jövő héten elmegyek oda , megnézem a telket , a százház utca nem olyan hosszú ...
Az az igazság , nem is kéne sokat hőbörögni , EGY ilyen nyomon kéne elindulni , és készen is lenne a vádirat . Milyen gondosan bánnak a közpénzzel egyesek .

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.10. 20:11:50

@Fedor: "Ha egy rendőr azt mondja, hogy oszolj, akkor az oszolj, cigánynak is, tüntetőnek is."
Olyanokat is elvertek alaposan akinek semmi köze nem volt a tüntetéshez.
Ne vezess mindent le onnan hogy azt mondták "oszolj", nem oszlottak, s onnan nekik mindent szabad. Téves nézőpont.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.12.10. 20:22:13

@Fedor: Ezzel van bajom, barátom: "De ugye mindenki ugyanezt mondja azokra az ítéletekre is, ahol nem cigány volt az elkövető, hanem mondjuk egy rendőrre támadó árpádsávos "tüntető"? Mert igen, igazad volna a kérdés feltevésével, amennyiben azt látnánk, hogy a cigányt a rendőrverésért börtönbüntetésre ítélik, míg az árpádsávosodat csak ejnyebejnyézik és engedik tovább.

Jelenleg ez fordítva történt, történik.

Ám nem vitatom, hogy nem a cigányokat véded, mindössze szabadulni szeretnél tőle, hogy igenis kettős mérce uralkodik hazánkban, és megleő módon a fehérek felé billen a mérleg, ők a kevésbé szenvedőek, mert itt mindenki a cigányokat bántja... még én is?

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.12.10. 20:23:53

két pofonért "etnikai" támadás,letöltendő,hivatalos személy elleni erőszak, felfüggesztett aki szerint ez normális azt csak szánni tudom....főleg annak a fényében ,hogy amikor cigány ad két pofont vagy halálosan fenyeget sokszor feljelentés sincs...nembaj csináljátok b*zmeg,csináljátok....

szabogyula 2009.12.10. 20:25:49

Ez nagyon jó !
2006-os igéretek : / FIDESZ-MSZP-SZDSZ /
Pártok, témák szerint , linkek .
index.hu/politika/belfold/2006/valasztas/igeretek/igeretek/

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.12.10. 20:26:00

@Tom Bobb: akkor még egyszer: a poszthoz annyi volt a hozzáfűznivalóm, hogy "az ítélet tényleg elég abszurd"

A többi már csak továbbgondolás, nincs köze poszthoz.

Ombuccmann 2009.12.10. 20:30:05

Buták vagytok. A rendőr csak nektek/nekem hivatalos személy, a cigánynak csak egy gádzsó. A rendőrverés náluk csak népszokás, nálunk garázdaság.

Ombuccmann 2009.12.10. 20:44:09

@Fedor: Tök igazad van, de miért nem hívtak ki ezekre egy készenléti szakaszt és miért nem ütötték őket szarrá gumibottal?

kapdbeabalbokám 2009.12.10. 20:46:38

T. MINDENKI!
Szerintem a bírónak volt igaza.
- A család világos, hogy sérült,még ha nem is mozgásilag.
- A hibás valójában az oktatási rendszerünk (Magyar B.) miért nem tanítják a piktogram olvasást az elemi első 2 évében.
-Ha egy nagy létszámú család keresőképes tagjait lecsuknák, akkor a befizetésre nem kerülő adó összege nagy mértékben befolyásolhatná az állami költségvetést (akár a rendőrségi láthatósági mellények beszerzését is).
- Végre megtanulták derék rendőreink, hogy nem az a legény aki adja, hanem aki állja!
Szerintem a megoldás, hogy megismerjük testvéreink szokásait, történelmét, kultúráját. Ezek alapján lehetne közös nevezőre jutni.(?) A testvérek meséiben szereplő csodatévő kakastollas kalapot kéne minden általuk látogatott kultúrházba kiakasztani, lenne rend, szerintem.

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2009.12.10. 21:00:47

Nem kell aggódni, az elvtársaknál ha feltűnik egy norvég banda, akkor egyből kijönnek a gumibotozó agynélküli droidok, és eltakarítják őket. Ez a fajta oda van rendszeresítve.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.12.10. 21:00:51

@Talon Karrde: "Ne vezess mindent le onnan hogy azt mondták "oszolj", nem oszlottak, s onnan nekik mindent szabad. Téves nézőpont. "

Annyira téves, hogy én nem is ezt írtam, hanem azt, hogy a túlkapásokat el kell ítélni, csak épp nem került volna rájuk sor, ha már az oszolj elég lett volna...

@Ombuccmann: "Tök igazad van, de miért nem hívtak ki ezekre egy készenléti szakaszt és miért nem ütötték őket szarrá gumibottal? "

Na most a rendőrök töketlenkedését ne rajtam kérd számon... Neked is elmondom újfent: A poszt minden szavával egyetértek. Mi olyan érthetetlen ezen, hogy mindenki azzal vádol, hogy a cigányokat védem? Igen, máskor szóvá szoktam tenni, ha általánosságban és/vagy igaztalanul, túlozva szidják őket. De itt most egy konkrét bűnestről van szó, márpedig ilyen esetben nem érdekel a származás, én csak a bűnt nézem magát, akárki is követi el.

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.12.10. 21:03:54

Elolvastam a kommenteket, megyek aludni. Addig nem lesz ebben az országban rend, amíg ezen büntetteket ilyen enyhén ítélik meg.Mert mit is várhatunk az olyan államigazgatást képviselő, törvényt betartatandó városi jegyzőtől, aki együtt dorbézol a legnagyobb uzsorással? Amit felül nagyban csinálnak, az megy a legtöbb önkormányzatoknál lent.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.10. 21:08:46

@Fedor: "Annyira téves, hogy én nem is ezt írtam, hanem azt, hogy a túlkapásokat el kell ítélni, csak épp nem került volna rájuk sor, ha már az oszolj elég lett volna..."
Aki ott lakik nem tud oszlani, érted?
Tulajdonképpen azt írod körül akárhányszor, hogy az egész cirkuszért CSAK a tüntetők hibásak.
Hibásak a tüntetők, persze, mert nem voltak elég gyorsak, nem szaladtak egyből el, mint egy futóbajnok. Megint nem tudunk közös nevezőre kerülni, kár.

Marcellusca 2009.12.10. 21:23:23

Húúúú, basszus, ez egy tömény nap volt!

Karsai, segghülye képviselővel, zsidó "megszállással" és a pont az i-n, a czigányos gyerekcsíny.

Nem mondom, hogy feldobta az estémet ez a három cikk.
A kommentek annál inkább. :)

Ombuccmann 2009.12.10. 21:28:44

@Fedor: Idéznék egy klasszikustól: "De ugye mindenki ugyanezt mondja azokra az ítéletekre is, ahol nem cigány volt az elkövető, hanem mondjuk egy rendőrre támadó árpádsávos "tüntető"?"
Ezt, baszdmeg. Mert rendőr a készenléti is, aki engem, mint "szándékegységben" lévőt kézenlő, mert nem mentem haza, meg az is aki hagyja magát ütni pár cigányasszony által. Csűrjed-csavarjad a szavakat, akkor is egy faszkalap vagy.

hoplita 2009.12.10. 21:56:56

@Ombuccmann:
Nem faszkalap....egy kis geci.:(

Kravitz(Cabd.) 2009.12.10. 22:24:22

Ez még nem is a legrosszabb.

Majd ha már parancsmegtagadásért a rendőrt függesztik fel, ha cigányt igazoltat, az lesz a még szebb.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.10. 23:02:23

@hoplita:
Fedor se nem ge.., se nem fas....kalap (nem írom le a szavadat, ki lehet találni:-DDDD
Fedor pontosn ismeri az érdekét, miért van itt, mit kell kérdenie, kinek a kommentjét érdemes megjegyeznie, sohse lehet tudni alapon.

Ő egy szerv , gépezet egyik eleme (nem nemi szerv, bár azt is szokták pejoratív értelemben használni az árulókra, besúgókra, és a többi.)

hoplita 2009.12.10. 23:23:31

@Doña ¡Cara(mba)!:
Tudom nagyjából, hogy kiféle-miféle.....kiszúrom-szagolom a fajtájukat kilométerekről, ellenszélben is.
A nem virtuális világban kerülnek is, nagy ívben.....nem szokásom a finomkodás velük.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.12.10. 23:52:53

@Talon Karrde: Azt is írtam, hogy voltak ártatlanok is, akik véletlen áldozatai voltak az eseményeknek, csak hát ezt elegánsan átugrotta mindenki... Természetesen nem minden tüntetőre értettem. Csak a csürhére, amelyik kiprovokálta az oszlatást.
@Ombuccmann: @hoplita: A stílus maga az ember.
@Doña ¡Cara(mba)!: Na, komcsi, náci, buzi, cigány, minden voltam már, de besúgó még nem. Ez új. Persze. Egyenesen Gyurcsánynak jelentek.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.12.10. 23:54:29

@Fedor: Egyébként vicces, hogy ennyire ismertek, mindig jókat mosolygok azon, hogy egy-egy félmondatból milyen következtetéseket tudnak levonni egyesek...

Spiritmonger 2009.12.11. 00:50:56

ez csal elsőfok volt, várjátok ki a végét
másodfokon már egy év múlva, amikor a jobbik letarolja az önkormányzati választásokat, és mindenhol ott lesz, ezek örülnek majd, ha nem életfogytiglant kapnak

beszéltem rendőr ismerősökkel, teljesen fel vannak háborodva

molaris 2009.12.11. 05:15:16

Nincs semmi baj a felfüggesztettel, csak jó magasra legyen.:D

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.11. 06:24:06

@Fedor: "Természetesen nem minden tüntetőre értettem. Csak a csürhére, amelyik kiprovokálta az oszlatást."
Tudom, hogy most úgy tűnik, hogy játszom a hülyét, de ameddig válaszolsz, addig minden ok és örülök hogy mégis közeledik az álláspontunk.
Ugye hogy a csürhe nem tiszta véletlenül, esetleg hobbyból ment ki az utcára? Volt valami Európa-szerte (Világ-szerte?) egyedi esemény, ami ezt előidézte? Ugye?

Jurganov 2009.12.11. 07:10:58

eléggé el vagytok tévedve abban, hogy a felfüggesztett az sokat számít. ismertem valakit aki a felfüggesztett ideje alatt követett el súlyos testi sértést. a bíró lecserélte azt a felfüggesztettet egy másikra. ennyi.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2009.12.11. 07:49:41

Lehet, hogy valaki írta már előttem... előbb a kiemelt idézet....

"A gyermekkorú nem büntethető, de szüleit és nagyszüleit egy év három hónapi, négy, illetve három év próbaidőre felfüggesztett szabadságvesztésre ítélte a bíróság, ezt másodfokon a megyei bíróság is helybenhagyta."

1. Az agresszív mintát követő gyermek visszakerülhetett a családjához.
2. A "kiccsaládra" miért nem lehet ilyenkor rászállni és vizsgálódin egy kicsit, hátha találnak náluk még valamit amivel dutyiba is küldhetnék őket.

Drasztikus, de jó megoldás lenne a viasszaeső bűnözőket, gyolkosokat meddővé tenni. A visszaeső erőszakos bűnelkövetőket közveszélyes elmebeteggé nyilvánítani és úgy is kezelni őket... Szarok az emberi jogokra!!! Aki nem tartja tiszteletben mésok testi épségéhez, vagyoni biztonsághoz való jogát (az élethez való jogot), az igenis legyen jogfosztott !

S.O.A. 2009.12.11. 08:20:43

Cikkálj!
Volt már ebben a hónapban segílyosztás? Mert ma mennem kéne pont a siófoki Tesco-ba...:)))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.12.11. 08:46:44

@Fedor:

A szakszerű, jogos, arányos rendőri intézkedésnek helye van minden bűnözővel szemben.
A kockakövező huligánnal szemben is természetesen, de azért ne vegyük egy kalap alá a mezei járőrt a készenlétissel.
Úgy javítanám a példádat, hogy a rokkantparkolóba beálló BMW-s vállalkozókat is igazoltassák a rendőrök.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.11. 08:49:08

@laspalmas: OFF
kicsit sárga és savanyú mélek mentek

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2009.12.11. 08:59:56

OFF

www.beol.hu/bekes/kek-hirek-bulvar/rablotamadas-szarvason-stabil-a-megkeselt-asszony-allapota-274723

Cigányok voltak

www.beol.hu/bekes/kek-hirek-bulvar/szarvasi-keseles-cafoljak-a-komaban-levo-szemtanu-letet-275121

Ugyanazok a cigányok életveszélyesen megfenyegették a pincérnőt és a családját. A pincérnő agyvérzést kapott. Már leszedték a gépről, meghalt!

33 ezer forintért 1 halott, egy súlyosan sérült. A pincérnő egyedül nevelte gyerekeit. Az eladónőnek februárban halt meg a férje, egyedül nevelte gyerekeit!

Legelőször nem ezt a cigányt akasztanám fel, hanem a Mohácsi Viktóriát, meg a többi faszt, akik védik ezeket az állatokat.

www.newjsag.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=1399:mint-ha-pasztortz-eg-szi-ejszakakon&catid=143:legyen-a-szerkesztnk&Itemid=39

Ja, a Newjságban lévő cikk is Szarvasra vonatkozik. A Holt-Körös gyöngyszemére. Egy csodálatos kis városra, ahol már szinte nem lehet élni!

OFF

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.11. 09:05:33

@laspalmas: a fake-árajánlat ügyében UPDATE levél.

z666 2009.12.11. 09:42:01

1956-ban is a "csőcselék" randalírozott, egy csomó ávóst meg is lincseltek, nagyon helyesen! Nem lehet békésen forradaslmat csinálni... Az, aki még mindig az ÁVH-nál dolgozik, a büdös zs***kat kiszolgálva (ide sorolom az APEHosokat, NBH-sokat, a legtöbb bírót, egy csomó ügyvédet, banki alkalmazottat, stb...), ne csodálkozzon, ha egyszer lámpavason találja magát... (Nem azt mondom, hogy az alcsony szintű alkalmazottakat ki kell végezni (hanem mondjuk pár nap kaloda), de ne csodálkozzanak, ha rosszul alakulnak a dolgok!)
Tőlünk se fofadták el a "csak a munkámat végeztem" kifogásokat...

2009.12.11. 10:12:47

Vonatkozó területen dolgozom, és a hiv. szem elleni erőszak és a könnyű testi sértés sajnos úgy általában tényleg ennyi büntivel szokott járni. A felfüggő azért nem egy nagy nulla, ha például a meghatározott idő alatt valami újabb balhéba kerülnek a delikvensek, akkor kőkeményen leülik. Erre pedig van esély. De ettől még szomorú az eset.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.11. 10:14:02

@Ásómaci: bocs a kekeckedésért, az a link maga egy bejegyzés, tehát kommentelhető :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.12.11. 12:41:52

@TaTa86.: Tudod, mint a kiskutya meg a beszarás.
Nem is az a lényeg, hogy szigorúbb törvények legyenek, hanem következetesség.

Roxvox 2009.12.11. 13:47:55

@Fedor:
Mija faszt magyarázkodsz itt mindenkinek, akkor is te vagy a bűnbak. Bezuhov sose magyarázkodik :))

hoplita 2009.12.11. 15:13:11

@Fedor:
A stílus maga az ember...? Ócska duma, öcsi.
Én a stílust fenntartom EMBEREKNEK, nem ganyéknak.

Makumba4 2009.12.11. 15:32:08

"Az akkori hírek szerint a rendőrök nyolc napon belül gyógyuló sérüléseket szenvedtek, nemhogy nem használták a fegyverüket, de az áruház más vásárlói segítettek nekik.... no comment."

Ehhez csak annyit, hogy néhány éve Magyarországra látogatott az egyik ismerősöm a családjával, ahol a férj olasz hegyivadász vagy katonai csendőr, vagy a tököm tudja mi. Békésen besétált a TESCO-ba, és amikor a vásárlást bevégezve csomagol, látja, hogy egy figura késsel hadonászik, miközben két biztonsági őr próbálja sarokba szorítva tartani és lefegyverezni. Óriási riadalom, látható volt, hogy nem bír a két hivatalos személy a késes indiánnal. Megszánta őket, odaugrott, lebaszott kettőt a mukinak, elszedte a kését, földre vitte, és a nála lévő műanyag bilinccsel megkötözte. Közben az ártalmatlanná tett fickó többször dühből lefejelte a biztonsági őrök bakancsát, majd végső elkeseredésében - hogy később megálljon az indokolatlan tettlegesség - kiverte néhány fogát. Az olasz muki csak hápogott ennyi bátorság láttán, de a két őr mondta neki, hogy pattanjon gyorsan kocsiba, mert úton a zsaruk, s majd ők elviszik a balhét.

Valandil 2009.12.16. 10:17:53

@Valandil: Amúgy az a röhej, hogy pár éve visszamentem más ügyből kifolyólag a putriba (már másik cégnél dolgoztam, nem sün voltam). 100 cigány kapta körbe egy pillanat alatt a kocsit, kollégám ki se mert szállni. Én igen.
Megszólalt a cigányok hangadója: "Misukám, jöjjön már vissza ide rendőrnek, mert ezzel a sok büdös cigánnyal nem lehet bírni!"
Csak az erőt tisztelik, de azt nagyon.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.12.16. 11:27:25

@Talon Karrde: "Ugye hogy a csürhe nem tiszta véletlenül, esetleg hobbyból ment ki az utcára?"
Nem látom az összefüggést. Gyurcsány ellen lehetett volna tüntetni normálisan, demokráciában elfogadható módon is. Hajlamos itt mindenki elfelejteni, hogy amikor az ügy kipattant, és először jelentek meg az emberek a Kossuth téren, akkor mi volt a hatalom első reakciója. Ugyanis a törvény szerint már azt is fel kellett volna oszlatni, mint be nem jelentett tüntetést (a törvény szerintem is rossz, de amíg érvényben van...). Ehelyett inkább hagyták, hogy legyen, és inkább rámondták, hogy kampányrendezvény, miközben rohadtul nem volt az, nehogy az a vád érje őket, amit végül csak megkaptak később, a túlkapások miatt, amelyek, állítom nem lettek volna a tévéostrom nélkül. Ott léptek át a tüntetők egy olyan határt, amit, mióta demokrácia van, soha, ott érte olyan megaláztatás a rendőröket, hogy emberileg nem csodálom, ha tombolt bennük a revánsvágy. Az más kérdés, hogy ettől még ez persze elfogadhatatlan volt tőlük.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.12.16. 11:31:09

@z666: Ne gyalázd 56-ot, ha kérhetném, a demokrácia ellen támadó csőcseléket összemosni azokkal, akik akkor a demokráciáért harcoltak, több mint gyomorforgató.

hoplita 2009.12.16. 11:59:52

@Fedor:
Nincs mit, bármikor.

Ne vedd a szádra 56-ot, te kétszínű szarjancsi.
Te akkor, november 4.-e után tele szájjal csőcselékeztél volna, az ávósokat sirattad volna és habzó szájjal követelted volna az akasztásokat....hűen a gyáva fajtádhoz.
Ha itt valami gyomorforgató, az te vagy.
És végül stílusosan.....miért nem húzol innen anyádba?

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.16. 12:03:57

Kicsit átalakítom a mondatodat hogy azzal válaszoljak:
Gyurcsány átlépett egy olyan határt, amit, mióta demokrácia van, soha, senkinek nem volt pofája átlépni Európában (mondjuk, de lehet hogy az egész világon), az országot és a népet (tüntetőket) ért megaláztatás után, emberileg nem csodálom, ha tombolt bennük a revánsvágy és nem érték be egy békés tüntetéssel. Az más kérdés, hogy ettől még ez persze elfogadhatatlan volt tőlük, de NEM ŐK KEZDTÉK.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.16. 12:06:42

@Talon Karrde: Egyetlen egy ember kellett volna bocsánatot kérjen az öszödi beszéd után, nem pedig hagyni elszabadulni az indulatokat és leszarni egy egész országot, amit saját bevallása szerint ő kúrt szét.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.12.16. 18:45:22

@Talon Karrde: "Gyurcsány átlépett egy olyan határt, amit, mióta demokrácia van, soha, senkinek nem volt pofája átlépni Európában (mondjuk, de lehet hogy az egész világon)"

Nagyon szellemes az átiratod, de hamis. Gyurcsány semmi olyat nem csinált, ami ne fordulna elő más demokráciákban is, nehogy azt hidd, hogy létezik olyan politikus, amelyik nem hazudik olykor-olykor (bár olyan, amelyik azzal áll elő, hogy abba kéne ezt hagyni, tényleg nem olyan sok van, szóval végül is...). hozzak közeli példát? Tessék:

fedor.blog.hu/2009/12/15/paranoias_vagy_hazug

Mégegyszer: a vandálkodást számomra semmi se indokolhatja egy demokráciában, márpedig itt, nálunk az van. Ha nem tetszik valami, szóvá lehet tenni, vannak törvényes eszközök mindenre. Érdekes módon, a jobboldali kormányok alatt egyszer sem volt ilyesmi. Azt persze nem mondhatom, hogy nem is lesz soha, mert nem vagyok jós, maximum azt, hogy nagyon kicsi ennek az eshetősége, de azt megígérhetem, hogy azt is ugyanígy el fogom ítélni, ha a csőcselék "orbántakarodj"-ot fog üvölteni, és úgy tör-zúz, mert számomra ez nem politikai oldal kérdése.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.16. 19:55:46

@Fedor: Hihetetlen vagy Fedor, annyira nem figyelsz rám, vagy annyira levegőnek nézel, hogy belinkelsz nekem okításképpen, vagy akár csak olvasnivalónak egy olyan posztodat amit már azelőtt KOMMENTELTEM, sőt még válaszoltál is a kommentemre. Megint pihenek kicsit amíg szóba merek állni veled :)
Csak összefoglalásképpen, hogy még keress példát olyan MINISZTERELNÖKRE, aki SAJÁT BEVALLÁSA SZERINT úgy nyert választást hogy HAZUDOTT, sőt ezután SE MONDOTT LE RÖGTÖN.
Kicsit szűkítettem a felhozható példák halmazát, remélem találsz ilyet és ha igen, esküszöm az élő Istenre, hogy megkövetlek.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.12.17. 08:35:46

@Talon Karrde: Nem annyira neked linkeltem be, hisz tudom, hogy állandó vendég vagy nálam, hanem inkább azoknak, akik olvassák a kommenteket. Egy kis önreklám, na :-)

"Csak összefoglalásképpen, hogy még keress példát olyan MINISZTERELNÖKRE, aki SAJÁT BEVALLÁSA SZERINT úgy nyert választást hogy HAZUDOTT"

Csak összefoglalásképpen: még keress példát olyan miniszterelnökre, aki legalább bevallotta, és szakítani is akart ezzel a hagyománnyal :-) De félretéve a tréfát, értem én, mire akarsz kilyukadni, valóban érthető elvárás volt sokak részéről, hogy lemondjon, de ez akkor se elfogadható indok a rombolásra. Békés tüntetésre, sztrájkra és egyéb, jogilag elfogadható tiltakozó akciókra, amelyek beleférnek a demokrácia kereteibe, arra igen, de én nem ezekről beszéltem. Szóval szerintem nincs értelme folytatni ezt a vitát.

hoplita 2009.12.17. 09:45:03

@Fedor:
Szájmon mongya...:D

@Talon Karrde:
Csodálkozom rajtad.....miért nem inkább homokot hordasz a Kalaháriba...?
Saccperkábé annak is van annyi értelme, mint ezzel a képmutató, hazug kígyóval polemizálgatni.
Tudom, vannak emberek, akikkel lehet és van is értelme beszélgetni, vitatkozni, még akkor is, ha bizton tudjuk, hogy sosem jutunk dűlőre.
Ez a fedor nevű seggfej nem az a fajta.....ez egy velejéig hamis pozőr, az a nyálkás és gusztustalan jószág, amelyik esetében jó hogy feltalálták a netet.....mert fésztufész egy percig sem bírnám elviselni, sőt, még az is taszítana, ha egy levegőt kellene szívnunk.
Ehh...már így is túl sok karaktert vesztegettem rá, nem ér ez a takonyfejű ennyit.

süti beállítások módosítása