Skip to content


       Szűrés lista

Ó, hol van még a legalja ...

Játszósan indult el a kampány.

Na, kb. ennyit tudnak  ... szánalom.

Fidelitas "Szőrözz!" (copyrighted!) VS. kiveltalalkozikorbanviktor.com (ezt a domaint egy Vancouver-i postafiókról jegyezték be)

(Ráadásul a Fidelitas "remekműve" nem is működik Firefox alatt ... ezt így leprogramozni 2009-ben külön művészet...)





 

Címkék: politika szánalmas

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr731602072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reKorrekt 2009.12.16. 15:58:05

fidelitasz saját aldomain VS .com (anonymous) domain

Na ki a nagyobb szarrágó?

nyg 2009.12.16. 16:03:38

Ugyan már, minek finnyáskodni, választás jön. Mindenki olyan kalappal köszön, amilyen van neki. Tessék jobbat csinálni!

PublicEnemy 2009.12.16. 16:27:06

@Hetfield: Meg van már a jegyed máj.14-re? :)) Aszonták ma a jegyirodában,hogy a színpad elé szólók már fél óra alatt elkeltek....durva.Jövő héten már egy darab sem lesz...max a vaterán aranyérért.

asz_tapasz (törölt) 2009.12.16. 16:37:49

szerintem a fidelitasé (mostazegyszerkivételesen) vicces. a másikat nem értem, val'szeg keveset nézem a hetihetest. mondták benne hogy viktor találkozott putyinnal és mégse?

kuki123 2009.12.16. 17:03:37

@zero: vastagbőr a pofán
kuruc.info/r/6/52277/

Vona arról beszélt, hogy nincs Európában, talán a világon még egy olyan ország, amely annyira kiszolgáltatott lenne, mint hazánk. Erre a zsidó Betlen rázta a fejét, hogy ez nem így van, ő tudna párat mondani. Ott van például Szomália.

bakker Európa meg Szomália....XD sírva röhögök

qwertzu 2009.12.16. 17:07:13

@zero: Mindkettő szánalmas, de azért fontos különbség, hogy az MSZP-s hazugságon alapul(Viktor nem találkozott Putyinnal), a FIDESZ-es meg egy megtörtént esetet parodizál (Mesterházy levágatta a bajuszát). Ha az oroszok azt mondták volna, hogy NEM volt Putyin-Orbán találkozó, akkor az MSZP-s sokkal jobb lenne. De hát ugye nem ez történt.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.12.16. 17:47:18

A szomorú az ,hogy valószínűleg mindkettő direkt vagy indirekt módon adófizetői forintból van.Demagóg vagyok,de leszarom....

Marcellusca 2009.12.16. 17:48:20

Ezmiez?

Amennyiben bejutnak a parlamentbe, akkor már nem játékosok (futbalisták), hanem hülyegyerekek (szőrőzzük ki) lesznek a törvényhozók?

Na, "szép", mondhatom!

dr.justice 2009.12.16. 18:19:50

Szerintem szarral is dobálhatnák egymást a jelölt urak egy vicces animáció keretében. Az tökéletesen jellemezné őket. Ha valaki megcsinálja, ne feledkezzen meg a jogdíjamról. :D

Tarackos Sül (törölt) 2009.12.16. 19:34:49

"kiveltalalkozikorbanviktor.com (ezt a domaint egy Vancouver-i postafiókról jegyezték be)"

vajon miért nem lepődök meg . . . nyílván valami kitelepült baromarcú magyar, aki csak akkor tudja, merre van ez az ország, amikor választás van, de akkor aztán mindent bele, ámerikás felsőbbrendűséggel oktat, hogy kinek mi a jó. Ő ezt tudja onnan, külföldről, és majd tudni fogja a romániai magyarság is, amikor kettős állampolgárságot kapnak. Tudom, patásorbán, de ez az egyetlen, amitől félek. Meg kellene a kintiekkel értetni, hogy majd megyünk, ha úgy hozza a helyzet, nem kell jönniük, pláne nem vergődni. Nincs már messze az újabb világégés, hátha sikerül a jó oldalra állni végre . . .

Tarackos Sül (törölt) 2009.12.16. 19:39:48

@Tarackos Sül:

Úh vazze ezt a jövünket szigorúan "lelki" és filozófiai értelemben gondolom, persze nem fizikailag, véletlenül sem tankokkal, meg páncéloshadosztályokkal, természetesen nem hazafias dalokat énekelve, 'édes erdély itt vagyunk" nem nem, nem erre gondoltam :D

Elhatárolódom magamtól.

Horizont 2009.12.16. 19:40:29

Most kellett végérvényesen rádöbbenem, hogy nem jó helyre születtem, nem jó helyen élek, hogy kirántották ilyen suttyó paraszt politikusnak sem nevezhető egyedek a hazámat alólam. Van itt olyan aki azon gondolkodik melyik nagyobb gáz? Istenem! Legyünk már egy picit igényesek azzal a kis maradékkal amink van! Kérjük már ki magunknak ezt a pojácaságot. Játszadoznak? Szórakoznak? Hogy áll ez a kis szerencsétlen ország? Van- e okunk szórakozni? Humoroskodni? Lemenni debil szintre? Én szégyellem magam ezek a kis hülye gyerekek helyett is magamat. Jobb és baloldal helyett egyaránt. Írnám, hogy ebben egy szinten vannak, de ez nem szint, hanem mélyen a béka segge alatt vannak. Szégyen.
Ki a francot válasszunk majd?

Tarackos Sül (törölt) 2009.12.16. 19:48:38

@Horizont:

Az, hogy milyen szinten vannak, nem érdekes annyira. Mindenütt vannak hülyék, ez tiszta sor. Engem az háborít fel, hogy engem néznek hülyének, hogy beveszem, mert MÉG MINDIG azt hiszik, hogy ezzel bármit el lehet érni. Állítom, némelyikhez képest a Gyűrűk ura egy hardcore reality, ahol minden igazi . . .
Egy kép az előző választásról: Kuncze Gábor lesi a képernyőket éjfél előtt pár perccel, amikor a végére érnek a számolásnak, persze a stúdiókban nagy hurrá van (hogy miért ???). SZDSZ 3,79%, persze egyre jobban izzad, 4,13%, már veszi a zsebkendőjét, törölgeti a hombár homlokát, még jobban izzad, már a zakó is vizes rajta, 90%-os feldolgozottságnál is csak 4,8%, már csurom víz, és látszik az arcán, ahogy tépelődik: vajon bevették? Ezek vajon megint bevették? Hátha . . . hátha nem feleslegesen költöttünk némi pénz <ezekre> oly kár lenne azokért a szép cédulákért. Éjfélkor 5,013%, HURRRRRÁÁÁÁÁ, bejutott az SZDSZ, éljen, lehet menni ünnepelni.

Lacc78 2009.12.16. 19:54:35

Nagy hiba volt a szociknak az Atist megborotválni. A puncicsikáló szakállkája 3-4%-ot biztos hozott volna :). Amúgy meg csatlakozom az előttem szólókhoz: az orbános cucc sokkal nagyobb gáz.

Horizont 2009.12.16. 20:03:51

@crayfish:
Mesterházy szakállal és szakáll nélkül is egy szép kövér nulla. Én mint nő mondom ezt:)))

@Tarackos Sül:
Állandóan hülyének vagyunk nézve. Egyáltalán nem mellékes milyen szinten vannak. Pont a jobboldalnak minden lépésére vigyáznia kéne, nem ilyen gyogyós szinten villogni. Nekik pont ezerrel kéne megmutatni, hogy felnőtt "embernek" kezelik a népüket!! Elkeserítő. Senki nincs köztük aki beszólna nekik, na de gyerekek, ácsi ezt már mégse, elment az eszetek? Elment.....

Tarackos Sül (törölt) 2009.12.16. 20:07:41

@Horizont:

"Pont a jobboldalnak minden lépésére vigyáznia kéne, nem ilyen gyogyós szinten villogni. Nekik pont ezerrel kéne megmutatni, hogy felnőtt "embernek" kezelik a népüket!! "

Én éppen ezért nem reménykedem bennük. A fidesz sem jobb, ugyanannak a gallerinek a pepitája, mint ami az mszpben van. Patásorbán két, teljesen elb*szott választás után még mindi fővezér, mellette az aktuális kutyusok újra, és megint megy a régi dal (vesszőzés helyett sorkatonaság, egész napos iskola, meg hasonló gyogyó dolgok). Ezek olyan hülyék, hogy az mszpnek még mindig nincs veszve semmi.

kacsalekvár 2009.12.16. 20:10:45

"Megdöbbentő, hol tartunk" címmel töltötték fel a fidelitas címlapjára a töltényküldéses Szíjjártó sztorit. Aznap azért még sikerült kirakniuk ezt a szőrös játékot is.

Valóban megdöbbentő, hol tartanak. Nem csak ők, hanem az egész politikai "elit".

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.16. 20:11:44

@Horizont: Én Putyint választanám:)
Kevés hozzámérhető politikusa van sajnos Ajrópának:(((((((
Jól írtad valahol, hát hogy néz ki ez a Gordon (már a neve is a nyomorncnak....!!!!) Gordon!!!!! Hát név ez magyar nyelven? Miért nem Ralf, vagy Dszémsz, vagy Dzuzeppe?

Úgy néz ki, mint egy kölök az oviban, akinek még az anyukája megtörli időnként a csepegő orrocskáját (bocsánat: heftijét).
Te atyaúristen! Valaha az ilyen pofázmányú gyerököt visssazküldték volna még a zannya kötője mellé:)))))
Képzelj el Árpád vezért, vagy IV. Bélát, (Anjou) Nagy Károlyt ilyen képpel kormányozni (modjuk, hogy labdáznak felnőtt férfi vezérként vagy királyként a vezéri sátorban vagy a koronatanácsban:))))) Mulatságos még elgondolni is:)))) Komolyan, el tudjuk képzelni? Ha kiskorú volt a dinasztikus uralkodó, kapott gyámot.
Ennek az I. Gordonnak, minden magyarok védőjének ki a gyámja? Tudja valaki? Melyik országban tanyázik, legalább Magyarországon?

Horizont 2009.12.16. 20:13:57

@Tarackos Sül:
Ja még képesek megnyerni a "komcsiknak" ezt a választást is. De akkor már nem is tudom mit csinálok . Veszek fel hitelt és Pamela Anderson formájúra plasztikáztatom magam és világgá megyek szerencsét próbálni:DDDD

Horizont 2009.12.16. 20:18:14

@Doña ¡Cara(mba)!: Tudod mi az érdekes? Bánná a fene, hogy milyen képű, nevű ez a Gordonka, le se szarnánk (már bocs) ha jól haladna az ország szekere, normálisan élnénk anyagilag, és erkölcsileg is megfelelő lenne minden. Vagyis megadnák a testünknek, lelkünknek ami jár! De amíg ez nincs addig igenis irritál Gordon bárgyú, férfiatlan nézése:(((

Marcellusca 2009.12.16. 20:19:10

@Doña ¡Cara(mba)!:
"Ennek az I. Gordonnak, minden magyarok védőjének ki a gyámja? Tudja valaki?" - én túúúúdom!
Gyurcsány Ferencnek híííjjják! :D

Marcellusca 2009.12.16. 20:23:49

@Horizont: Úgy, úgy!
A francot sem érdekelné, hogy néznek ki vezetőink, ha nem ilyenek, töketlenek lennének!
És én most a pittypang-védő, töröttszárnyú Sólyomra is gondolok.

Cutbertus 2009.12.16. 20:28:50

kivel találkozik a viki?
remélem a halállal, de mielőbb!
és a többi is vele randizhatna.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.16. 20:32:23

@Tarackos Sül: "és majd tudni fogja a romániai magyarság is, amikor kettős állampolgárságot kapnak. "
Nekem nem kell kettős állampolgárság ahhoz, hogy megmondjam neked: SEGGFEJ VAGY:)

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.16. 20:35:01

@Horizont: Ja, csak úgy van az, hogy bárgyú, férfiatlan nézésű, felelőtlen, csöpögő orrú nyápictól csak ennyi telhet. Pont azért néz úgy ki! Mindössze ennyi köze van a kinézethez.
Amúgy én sem "egy szépfiúra" gondoltam:-D Isten ments:))))))
Putyin például tényleg nem "egy szépfiú karakter":-DDDDD, de nem is mernék ide-oda lökdösni egy nemzetközi csúcson:-) Packázni se mernének vele! Személyével, nem csak azért, mert egy nagy ország elnöke! Ha valaki nem elégszik meg a gazdasági hatalommal, és politikaira is pályázik, hát nem kecmecel - ajvéklohat a félvilág, ahogy akar.
Feriből meg annyi telik, hogy hallgat az anyós öltözködési tanácsaira. Mért, az férfi benyomását kelti, mikor hadovál, mint egy eszetlen? Férfi soha úgy nem kalimpál kezével, lábával, mint ez a cihopata Fletó. Még ennek is a neve: Fletó - mintha félkegyelműt mondanék.
Jó, Gordon a szülei hülye névválasztásáról nem tehet, de arról, hogy focizgat mint egy hüjjjegyerek, arról már tehet.
Na, ilyen nálunk a felhozatal.
Princz jut még eszembe a macijával, kis dagadt ovis, aki megeszi mindenki uzsonnáját, kér még 3szor repetát az ebédből, belegyömöszköli a zsebébe, amit nem tud megenni, aztán beül jóllakottan egy sarokba és öleli a mackóját (mert pont nincs vele a zanyukája).

Mondd, csak én áhítozom arra, hogy valami komolyabb férfi-kinézetű vezetőnk legyen? Nekem Vona megfelel. Inkább ne tudjon folyékony szájjal nyálat fröcsögve beszélni, de üljön le az övéi mellé a fűbe, legyen ott velünk, ha baj van, ne fusson el, és ne féljen, ne várja a zanyukáját vagy a zanyósát.
Róla például soha nem jutnak olyasmik eszembe, mint Gordonkáról vagy Fletókáról, pedig ő is fiatal.
Na, szal nekem megfelel Putyin, pedig soha a büdös életben nem gondoltam, hogy lesz egyetlen egy dolog is, amit irigyelni fogok az oroszoktól:-D
Így változik a világ, benne én is:(((((

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.16. 20:36:23

@Marcellusca: Ja, ez is jó: pitypangvédő, törött szárnyú Sólyom" :-DDDDDD
LOL, XXXLOL
Jó beírás, gratula!

Marcellusca 2009.12.16. 20:50:01

@Doña ¡Cara(mba)!: Köszi!
Mint már kifejtettem, nem vagyok valami jó véleménnyel róla.
A MH Főparancsnoka és fontosabb neki 3 tő pitypang, mint 10millió ember védelme?!
És, ahogy kinéz ... Az a kiállás (fúúúú, mekkora szavak arra a "testtartásra") meg olyan, mint egy törött szárnyú, beteg sólyom.
Vagy inkább, mint egy göthös marabú?

Tarackos Sül (törölt) 2009.12.16. 20:54:39

@Talon Karrde:

Mert? Orbán már beígérte nekik, ha arra gondolsz, azért írtam. Én nem adnék egy darabot sem, senkinek. Ez van, tudom, rohadtmocskosnemzetelleneskutya vagyok. De ha megoldod, hogy legközelebb máshová szülessek, akkor én is megoldom, hogy 1000 millió magyar települhessen be ide.

Horizont 2009.12.16. 21:01:22

@Doña ¡Cara(mba)!:
Igazad van a külső azért elárulja a belsőt.A szépfiúkat soha nem csíptem, belül mindig gond volt velük:)) Én is vágynék egy határozott kinézetű, energikus, kemény, férfias férfira.
Egy igazi államférfire!
Mivel Vonát kisgyerekkora óta ismerem nem tudok úgy nézni rá mint egy férfire:)))
Marad Putyin, van abban valami amit írsz!

bunko_jobbos 2009.12.16. 21:04:08

Én abszolút fideszes vagyok, de ez tényleg szánalmas. A vízgereblyézésre hasonlít. Szerintük ez a fiatalos. A kiveltalakozzon.. is szánalms. Hülyék hegyekben.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.16. 21:06:58

@Marcellusca: A göthös marabu se rossz! Sőt!
A sólyom, ó szegény madarak királya vagy hercege (nem tudom pontosan a rangját a vadászatban), hogy szégyellheti magát! A sólyom egy félelmetes vadász, és megvédi gondolom a fészekaljat is.
A solymokról nem tudok sokat.
Erdélyben viszont láttam hollópárt a szabadban, a hegyekben! Olyan impozáns, lassú, "hidegvérű" még a körözésük is a táj fölött!
Most hogy a madarak szóba kerültek, nem is tudom, én milyen madárhoz hasonlítanám...

A verébről mondják, hogy szürke, ázott madár. Pedig aki megfigyelt csak egy percig is egy verebet, az tudja, kis vidám, ugri-bugri jószágok! Állandóan izegnek-mozognak, valamit csinálnak. Nem bénák, hidd el!
A varjak meg okosak és élelmesek.

Na, nem tudok jobbat, legyen hát göthös marabu:-DDD Az sem valami férfias jelenség:-DDDD

Sólyom akkor se lenne sajnos több, ha több lenne nálunk az elnöki hatalom. Olyan se nem hideg se nem forró. A langyosakat, mint tudjuk, az Úr is kiköpi a szájából:)

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.16. 21:10:32

@Horizont: Jé, te ismered Vonát?
Jól vigyázz, bekerülsz a történelembe:-DDDD
Hát így könnyű neked:-))))
Bezzeg én. Én még a Fletót se ismertem, pedig itt tanult Pécsen (igaz én meg Nagyváradon, utána meg Pesten tanultam), na de akkor is...
Ja, igaz, ha ismertem volna is, a Fletót akkor is letegadnám:-DDDDDDDDDDDDD
Úgyhogy inkább nem panaszkodok:)

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.16. 21:13:11

@Tarackos Sül: Ismered a viccet amikor a szkinhedek találnak egy cigányt aki zsidóul tanul?

Horizont 2009.12.16. 21:29:47

@.Pierre Bezuhov.:
Most vettem csak észre avatarod van?
Tényleg ennyire fiatal vagy?Hihetetlen!
És ennyire szerény? :)))))

@Doña ¡Cara(mba)!: Lehet, hogy én is tagadok majd?:)))

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.16. 21:32:09

@Horizont: A csuda tudja a dolgok végét ebben a kiszámíthatatlan világban:-DDDD ?
Én meg lehet, sajnálni fogom, hogy nem ismerhettem Fletót? :-))))))))

Marcellusca 2009.12.16. 21:32:31

@Horizont: Putyin, mi?
Meg az egészet is csak azért írod, mert még nem találkoztál velem! :)))
Szóról szóra, mintha engem írtál volna le. :DDDD

@Doña ¡Cara(mba)!: Igazából nem is tudok olyan madár-hasonlatot mondani, ami illene rá.
Még a keselyű sem jó. Mert annak is van tartása. És még hasznos is!

TristanSXT 2009.12.16. 21:34:49

"Sörözz!"

Arról miért nem beszél senki? :D

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.16. 21:36:36

@Doña ¡Cara(mba)!: "A verébről mondják, hogy szürke, ázott madár. Pedig aki megfigyelt csak egy percig is egy verebet, az tudja, kis vidám, ugri-bugri jószágok! Állandóan izegnek-mozognak, valamit csinálnak. Nem bénák, hidd el!"
Milyen igaz. Egy parkban eddegéltünk valami fincsit és egy pofátlan galamb arra vetemedett, hogy ki akarta venni a kezemből a kaját, nem bírtam elzavarni, inkább odadobtam neki egy darabkát a földre.
Erre odarepült vagy 20-25 galamb és elkezdtek verekedni a koncot. Egy villanást láttam csak! Pici veréb úgy kiszedte az ennivalót a verekedő galambol lába alól hogy csak na.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.16. 21:41:25

@Marcellusca: Na, kénytelen vagyok helyreigazítani a dolgokat: Putyint én mondtam először.
Nem akarsz közt. elnök lenni, mondjuk annyi jogkörrel mint a francia elnök? Őt amúgy is 5 évre választják (vagy 7-re, nem tom, majd kiguglizom). Abszolut hatalom. Miniszterelnök nem is kell nekik:-)))))

Ha mondod, hogy olyan vagy mint Putyin, miért ne hinném el? Akkor én rád szavaznék. Tuti:)

minimalista 2009.12.16. 21:43:19

Nagyon OFF, de azért remélem értékelitek:

Ben Bernanke, a Fed elnöke lett az év embere a Time magazin szerint!

"A szövetségi tartalékbank-rendszer elnöke a Time szerint a "nagy depresszió" hidegfejű, tudományos szakértőjeként a megfelelő ember volt a megfelelő időben a pénzügyi válság kezelésére, gyorsan cselekedett, több billió dollár hitelt teremtett, megnyugtatta a piacokat, és segített megelőzni a gazdasági katasztrófát."

A fajsúlyos szóösszetétel a "több billió dollárt teremtett" kifejezés. Azt hiszem sokaknak nem kell itt magyarázni hogy miről van szó valójában...

Gratulálunk Ben! harakiri!!!

Frontin 2009.12.16. 21:56:19

Nekem ez a szőrőzz ügy nem ízléstelen, hanem inkább vicces. Végre valami humor, nemcsak az állandó mocskolódás....

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.16. 21:59:02

@Talon Karrde: Igen, tényleg ilyenek a verebek.

OFF az állatvilág csudáiról:

Nálam egy külön rigó és veréb faj alakult ki.
Vagy 3 éve történt az eset, aztán tanulással tovább adták, ma már sztem genetikailag öröklődik a tudás, bejutott a génállományukba.
A macskáimnak a kitekatot két tálkába teszem ki a teraszra, hogy ha esik vagy havazik, ne ázzon szét a kitekat.
Mondom vagy 3 éve a rigók egyik zsenije, egy rigó-Einstein, felfedezte, hogy csípős, fagyos hidegben nem túl heppi a rigó-élet, valamit ki kellene gondolni.
Nekem egyszer csak azt tünt fel, hogy morzsolékos a kitekat. Dühös is lettem a macskáimra, a szemtelen állatjai, csak elherdálják a drága kitekatot.
Mindaddig amíg egy reggel mit látunk én és férjem a terasz üvegajtaján át? Egy rigó-csapat akkurátusan megszállta a teraszt és nyeldeklik a kitekatot. Utána jót isznak rá a frissen kitett vízből (reggel korán azt is teszek ki télen a macskáknak, mert megfagy éjszaka a víz).
Eleinte csak törmelékesen tudták enni a száraz macskaeledelt, de mára már odáig fajult a dolog, hogy kitágult a gégéjük, és egybe lenyelnek egy szem kitekatot:-))) Először a rigópapák, aztán a rigómamák, a végén gondolom a rigógyerekek, nagyság szerint.

Ha jól belakmároztak, van hogy jókedvükben megfürödnek (télen!!! ha süt a nap) a macskák itatójában. De nem csak ímmel-ámmal, hanem alaposan, fröcskölve, élvezkedve. Aztán felröppennek egy bokorágra szépítkezni:)
A verebek az elején csak kandikálnak, ugrálnak, lármáznak. Megnézték, hogy a rigók hogyan oldották meg a mindennapi táplálkozás küzdelmes problematikáját, és ha a rigók kissé csillapították éhségüket, ők is elkezdik csipegetni a szem kitekatot. Ők nem tudják egybe lenyelni. És ők is pompásan jóllaknak:)))))))))))

Erről több igen jó fotót is sikerült készítenünk.
A macskáinktól, akik kövérek és lusták, egy szemet se félnek. A macskák csak nézik, ámulnak, ennyi a reakciójuk.
Hát ilyen az állatvilág:-DDDD
Mókás, mindenesetre.

ON

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.16. 22:00:36

@minimalista: Na ja, gondolom volt legalább egy ócska bankóprésgépe és üzembe-állította:-D

Marcellusca 2009.12.16. 22:01:04

@Doña ¡Cara(mba)!: Én, mint közt. eln.?
Húúúú, nemtom.
Asszem akkor fejek hullanának!
Nem is kevés! :D

Lehet, hogy Putyin et. kismiska lenne hozzám képest. :DDDD

minimalista 2009.12.16. 22:05:29

@Doña ¡Cara(mba)!:
Sajnos még ennél is egyszerűbb: beírja a számítógépébe hogy pl.: 5.000.000.000 USD majd, kiválasztja a "célállomást" (adóst), majd a "send" gombra kattint. Voilá, pénz (adósság) a semmibő!
Bárcsak nekem lenne egy ilyenem...
Bankóprés!? :S :D

Horizont 2009.12.16. 22:05:53

@Marcellusca: Né má Marcellusca agresszívoskodik:)))

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.16. 22:16:30

@minimalista: Kicsit (nem kicsit, nagyon is) ómódi vagyok:(((((
Mindenestre "nem rossz, nem rossz". Már a Fed elnökének, nem az adós országnak.
Áhá, szóval így meg az "itt a piros-hol a piros" játék, ha valaki már megszedte az első 1000000000000000000000 milliárd USD-jét?
Persze, az ipse biztos cipőpucolással kezdet a vagyon- és hatalom-gyűjtést, csakis így juthatott tisztességesen ennyi pénzhez meg a híres-hírhedt amerikai álom is ekképpen valósul meg! LOL vagy tragi-LOL? Kinek hogy, ugyebár. Van akinek tragikus. Pölö nekünk. Na meg LOL is, hogy ez így mehet, szálka nélkül....

Marcellusca 2009.12.16. 22:18:36

@Horizont: Nem, nem! :)
Csak tele a hócipőm a vezetőinkkel!
Hivatalnokainkkal, ügyintézőinkkel, és mindenkivel, akinek csak egy kis hatalma is van és azzal nem él, hanem visszaél.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.16. 22:19:08

@Marcellusca: Húha, akkor én tényleg megválasztalak:)
Nem kell szőrözni (hogy a posztoknál maradjunk:-DDDD és ne offoljunk:-))))))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.12.16. 22:23:30

Beszállt a FIGYESZ is a saját maga lejáratásába?
Fasza!
Az MSZP kinullázta magát, MDF-SZDSZ szintén, maradt volna a JObbik meg ezek.
A Jobbik is beégette magát párszor, most a FITYISZ is, na ezek után mégis kire szavazzak?

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.16. 22:34:19

@Doña ¡Cara(mba)!: Jó, megválasztalak. Nem tom, Horizont vajon habozik-e, vagy ős is megszavaz. Megpróbálom meggyőzni, de lehet, már csak holnap.
Mert akkor gondolom nekem szánhatnál egy jó EU-s állást Brüsszelben, Horizont lehetne államtitkár vagy mondjuk női esélyegyenlőségi miniszter.
Sztem vele még tárgyaljuk át a dolgot, mihez lenne kedve?
A Vbőrön összejönne neked egy tuti szuper kis kabinetre való. LasPalmas lehetne szóvivő, nagyon jól kommunikál.A tobbi profilost be lehetne venni valami jó elnöki tanácsadói stábba, esetleg kiküldeni diplomatának, mert akkor ott is a régieket, legalábbis a kulcsországokban, le kellene azonnal váltani.
Az elején jó sok dolgunk lenne, de végül kialakulna, utána már csak ígérgetni kellene.
Ígérgetős állásra betaníttatjuk Talont, még fiatal, könnyen tanul. A harciasabbak, mint Hoplita, megszerveznék a hadseregedet. Sörömpőőr lehetne kulturális miniszter, ő sokat olvas. A tanügyet bízzuk Tündér Lalára, művelt ő is és olvasott, meg aztán türelmes is.
Sedu meg kezelné a konfliktusokat. Kiderült, van egy jó potenciális pénzügyér: Minimalista. Őt nem szabad kihagyni! Ismeri a pénzcsinálás művészetét, egy ilyen ember aranyat ér!!!!!
Nem tudok mindenkit beajánlani most hirtelenjében, mert ide tényleg olyan sok tehetséges ember jár.
Na, én most lefekszek, holnap majd folytathatjuk a tárgyalás-sorozatot, illetve a kerekasztal-beszélgetést (nekem nincs se kerek, se ovális asztalom, azt be kell szerezni, anélkül nem megy). Addigra kiderül, hátha van valakinek ilyen asztala.

Addig is jóéjt nektek!

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.16. 22:37:49

@Doña ¡Cara(mba)!: A fenti komment és szavazási ajánlat neked szólt, Marcellusca.

Látod, a hataloméhség hogy kibújt belőlem, mint szög a zsákból:-DDDDDD Magamnak címeztem a kommentet, benne a president szerepet:-DDDDDDDDDDDD
Hát ilyen mellénnyel és ambícióval csak találsz nekem is egy zsíros állást:-)))))))))))))
Most bizonyítottam alkalmasságomat:-D

Marcellusca 2009.12.16. 22:43:42

@Doña ¡Cara(mba)!: Hát, asszem igazad van. :)
Itt több értelmes emberrel lehet "találkozni", mint nagyjaink. :)
Talán még tettrekészebbek is.
És még nincsenek elrontva. Remélem! :DDDD

Régebben már alakulgatott itt egy, "háttér" kormány, de már nem emlékszem a felállásra.
Csak annyira, hogy én kaptam volna a honvédelmi tárcát.
De, üsse kavics, meghagyom Hoplitának vagy Cutbertus-nak (ő mégiscsak sorstárs, katonaviselt embör :D), én pedig (nagyduzzogva) elfogadom a közt. elnöki posztot. :DDDD

Viszont, aki ellentmond, az KI VAN RÚGVA! :DDDD
Manapság úgyis ez dívik.
Sajnos.

Azé' aluggyunk rája egyet! :)))
Jóéjt!

Marcellusca 2009.12.16. 22:46:30

@Doña ¡Cara(mba)!: Na, "szép"! :)
Zsíros állás, mi?
Hogy a zországé' meg a zembereké' kéne tennyi ammán nem is számít?

KI VAGY RÚGVA! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
xD

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.16. 22:52:32

@Marcellusca: Igazad van (én máris kezdem az alkalmazkodást:-DDDD , igazat adok neked, tényleg aludjunk rá egyet.
Sok itt az értelmes ember, de kerekasztalunk még nincs, és ma már késő van felkajtatni egyet.
Napoljuk el a témát.

Jóéjt, Monsignore! Vagy excellenciás uram? Most ezt is keverem. Nincs protokoll-főnök még, az a baj.
Húha, Horizont! Kitűnő illem- és diplomáciai érzéke van! Mert protokoll-főnök az kell!

Na, erre már tényleg aludjunk egyet-kettőt.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.16. 22:56:06

@Marcellusca: Dehogynem a zemberekért dolgozok. Most is már éjjel 11 van, és én még mindig dolgozok!
Ilyen munkaerőt nem lehet kirúgni, csak úgy, se szó se beszéd!
Különben is, én máris azzal kezdtem, hogy igazat adtam neked.
Na, el is bújdosok....holnapig:-DDDDDDDDDDDD

Thulsa Doom (törölt) 2009.12.16. 23:12:43

Há' mér?! Mégis, mi a lófasszal álljanak elő húsz év után? Azt azért mégsem várhatja el tőlük senki, hogy arra adjanak választ, hogy mi legyen a baszott nagy államadóssággal, vagy az iparral.
De minek is foglalkozzanak ilyen mellékes dolgokkal, mikor a zembereket ezzel is be lehet terelni a szavazófülkébe?

Bertrand Russell · http://hupomnemata.blog.hu 2009.12.17. 00:02:41

Ez kell. Igen, ez kell. A "barber" szó gyöke azonos a "barbárral"?

molaris 2009.12.17. 04:39:21

Kicsit egyoldalúan elakadtatok. Nem az első eset.

Szerintem annál nincs alább, amikor Molnár Csabi, a leendő 823822- es közli, hogy a szocik addig bojkottálják a fővárosi közgyűlést, amíg a jó nép észre nem tér, és nem fogadja el az ő javaslatukat.

Tessék mondani?- a Csabi gyerek jogosult a tűzparancs elrendelésére?
És az a szánalmas bűnöző banda beszél demokráciáról.
Ez, a pöcegödör alján vergődő társulat a haladó baloldal?

molaris 2009.12.17. 04:42:12

Ps.:- a Fidesz kommunikációs stratégiája eddig 0 volt. Most romlani látszik.:D

molaris 2009.12.17. 04:49:13

@Doña ¡Cara(mba)!:
Amint a kövér cicusok eleget éheznek (mert hagyod), akkor csak feléled az ősi ösztön.:D:D

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.17. 07:50:48

@Tarackos Sül:
-A cigány ül a padon és olvas,odamegy hozzá a skinhead és megkérdezi tőle:
-Mit olvasol cigány? -mire az:
-A talmudot.- erre a skinhead:
-Ne tetézd,ne tetézd ...

Lacc78 2009.12.17. 08:26:01

@Talon Karrde: Azért gázabb, mert a Fidesz egyszerűen kifigurázott egy alapból szánalmas dolgot (ti. hogy Atisnak a miniszterelnök-jelöltséghez le kellett borotválnia a szakállát), vagyis lecsapott egy magas labdát. Az MSZP és le akart csapni egyet, fel is ugrottak érte, csak akkor kiderült, hogy nincs is semmilyen labda, úgyhogy pofára estek jól.

Az viszont igaz, hogy nem ilyen szinten kéne kampányolni. A negatív kampány meg amúgy sem illik a jobboldalhoz, ahogy az az előző választáskor is kiderült.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.12.17. 09:14:38

jo fejek ez a politikusok. ugy akarnak valasztast nyerni, hogy a masikat kigunyoljak. No program, no megoldas. Csak baszakodas.

Nem baj, majd a sok elegedetlen es politikatol elvonult ember kimutatja a foga feherjet. Akarmennyire is sipol solyom antimagyar laszlo.... aki elvileg partfuggetlen.

Szebb Jovot!

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2009.12.17. 09:33:34

@Horizont:
az elsőt már említettem 1-2szer :)
a másodikon pedig nem értem miért lepődtél meg :)

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.17. 09:49:42

@molaris: Szép jó reggelt, Molaris!
Arany-mondást öntöttél szavakba, tudod-e? Ez már egy tömör fabula:-DDDD
Hááát, iiigeeen, amíg van mit enni-inni, nem ébredezik a gyilkoló ösztön - a macskákról beszélünk, természetesen:-DDDDDDDDDDDD

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.12.17. 09:53:38

@molaris:

A Fideszt csak egy valami képes alulmúlni: a Fidelitas ...

hoplita 2009.12.17. 09:58:42

@crayfish:
A negatív kampánnyal nincs különösebb baj - szerintem - ha JÓL csinálják és HITELES....!
Nem öldalfüggő ördöngősség ez, az amit te mondasz, hogy úgymond ez nem áll jól az. ún. jobboldalnak véleményem szerint csak egy axiómaként hangoztatott badarság.
Jól és hitelesen.....ez a lényeg.
A 2006-os kampány fideszes melléfogása volt a rosszabbulélünk-taktika.
Azon egyszerű oknál fogva, hogy a társadalom nagyobbik részét kitevő rétegeknél nem ért célt, mert SZÁMUKRA nem volt igaz.
Ennyi, ez volt a banánhéj, amin a fityisz elcsúszott.

hoplita 2009.12.17. 10:01:35

@zero:
Csodálkozol...?
A nagy fidesz házi, különbejáratú inkubátora....nem akármilyen csibéket nevelgetnek ott, a kontraszelekció a genetikai programjuk.:DD

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.17. 10:41:30

@molaris: A Fideszről (és ebből következik a kommunikációja is) nekem folyton egy Mátyásról és az okos leányról szóló népmese jut eszembe (valahol, valamikor ezt is leírtam,már ismétlem magam): visz is ajándékot meg nem is, gyalog is megy meg nem is:-D
No, valahol itt lavírozik a Fidesz. Pillanatynilag ez nem gond, mert most már ekkora távlatból (1998) tudjuk, soha nem a Fidesz nyer, hanem az MSZP veszít. Ez sztem nagyon-nagyon fontos szempont. Kár, hogy a Fidesz kampány-szakértőinek erre nem kell gondolni, jó pénzért bármi szart odalökhetnek a Fidesznek, mint a Werber meg az Aranyhajó - istenem, a saját cégemhez ha ilyen nevű kft, hogy Aranyhajó, vagy Aranyapám Kft vagy Aranybokám Kft jelentkezne be, azonnal letiltanám az üzenetlistámról!!!). Színtiszta spamnek vagy trójai falónak nézném.

Ugorgyunk, mert nem gabalyodok ki a mondandómból:-DDDDDDDDD
Az emeszpé veszít, a Fidesz meg kormányoz 2010 májusától, nem pedig nyer - én ezt itt, most, a magam részéről leszögezném.

Mindenkinek már a könyökén jön ki az a jól ismert megállípítás, ha csak stagnál a gazdaság helyzete ezen a ponton (majdnem fizetésképtelen büdzsé), akkor annyi 9,5 millió magyar állampolgárnak, mert az emeszpé a szokott hévvel kampányol és támadja a Fidesz központi újraelosztó-politikáját már az eredményhírdetés másnapján.

Az elszámoltatás-ígérete ugye már halványul, mint hajnalhasadtakor a hajnalcsillag sugara...Pedig ez még csak kampány-ígéret volt, nem politikai igazságtétel a lopások, sikkasztások visszamenőleges leszámolására, a társadalmi igazságosságba vetett bizalom legalább részbeni visszaállítására való törekvés.

Nem Godot-t várjuk, hanem a Messiást, és nem ortodox vallási nézeteink miatt, hanem már alig bírja az aktív korosztály, de sok nyugdíjas is küszködik. Muszáj valami remény, mert ebből a szomáliai elqrt gazdaságból nincs menekvés szőrmentén való hinta-politikával (megint Putyinra hivatkoznék: nála nem volt szent tehén, ezért a legtöbb orosz az utolsóig kitart mellette. (jó, fel lehet hozni, van ott is egy liberális párt, egy posztkommunista párt, de Putyint senki nem tudja kilökni a hatalomból, és nem azért, mert bebetonozta magát, hanem mert az oroszok többsége betonozná be legszivesebben a hatalomba. Mecsoda különbség!!!!!!! ha a hazai viszonyokhoz mérjük a népszerűséget és a potenciát).

Nem kerek a mondandóm, mert fáradok ebben a karácsonyi hajszában, ami egy rémálom, mert mindent olcsóbban adunk, megpúpozzuk hasznos ingyenes tartozék-ajándékokkal a termékeinket (vagyis nem kidobandó bóvlit adunk ajándékként), és a forgalom messze-messze alatta marad a tavalyinak, pedig a tavalyi év sem volt a gazdasági prosperitás netovábbja!

Ha kiesünk a versenyből, sag schon', jelentkezünk mi is a munkanélküliek piacán, miért ne? Eddig fizettük a büdzsébe a 115-féle adót, járulékot, különadót, társasági adót, társaságok külön adóját, iparűzési adót, kommunális adót, zöldadót (azaz recycling-adót - az is az összbüdzsében landol és egy magáncég zsebében) - fejből már nem is tudom felsorolni mindezen adónemeket. Nem is érdekel ez sokakat rajtam kívül, és nem is várom el.

De hogy aktív réteg nélkül, ha én is , ő is, ti is, mi is becsődülünk - könyörgöm, ki ad nyugdíjat, ki ad közalkalmazottaknak bért, ki ad munkanélküli segélyt? Egy eset - nem eset. De partnereink közül már jónéhányan bedobták a törölközőt.

Persze, tudom, jön a tőke, a termelő tőke, nem az uzsora tőke...
Meg a hit, remény, szeretet. Shalom mindenkinek!

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.17. 10:42:53

@Ásómaci: Szia. Miért, nem a legeslegjobb szakember-kormány lennénk:-D?
Na, ezért nincs esélyünk:(((((

Valandil 2009.12.17. 10:57:47

@Doña ¡Cara(mba)!: Vejem a kisbőgőt (gordonka) tagadta le, pedig ismeri...

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2009.12.17. 11:05:55

@Doña ¡Cara(mba)!: Szia!

A legjobbak lennétek! Én is csatlakoznék, mondjuk.... tengerészeti miniszterként :D

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.17. 11:10:03

@crayfish: "Azért gázabb, mert a Fidesz egyszerűen kifigurázott egy alapból szánalmas dolgot (ti. hogy Atisnak a miniszterelnök-jelöltséghez le kellett borotválnia a szakállát), vagyis lecsapott egy magas labdát."
MEKKORA mondat b@zdmeg, minden szava aranyat ér, de főleg a zárójeles rész! LOL sőt ROFLMAO
A FIDELITAS műve azért geciség, mert egy EMBERBŐL, egy SZEMÉLYBŐL (egy speciel általam nem ismert valakiből) űz csúfot.
A másik szájt, az Orbános pedig szerintem csupáncsak vicces, mert egy TÖRTÉNÉST figuráz(na) ki, nem pedig egy embert.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.17. 11:10:52

@hoplita: Igazad van, Hoplita, de elcsúszott azon a banánhéjon nemcsak a Fidesz, de mi, polgárok is velük együtt. Mármint akik erre a pártra szavaztunk, nem a mára múmiává aszalódott fidesz-pártgarnitúrára és klientúrára gondolok. Martonyi? Pintér? Hát ezek hülyék? Onnan nekem az egy Varga Misi név jelent még valami fedezetet.
Itt, lent "falun", ugyanazok a szerencsétlenkedő pofák nyomják a szöveget, utáljuk már őket jobbról-balról, ez az igazság. Balfácánok.
Tudod milyen utánpótlás volt itt Pécsen a Fideszben még 2003-ban, 2004-ben fiatalokból? Az okosabbja ott is hagyta őket, pedig volt köztük olyan is, akik még alig hagyták el az egyetemet, ha megszólaltak, csak úgy sütött-szikrázott a levegő körülöttük...Elűzték őket módszeresen, maradtak a langyosak. Meg a nyugdíjasok. Nyugdíjas-melegedőnek is hívják már maguk a vezetők is egymás között a fidesz-taggyűlésekre járókat:((((

Olyan melléfogásaik vannak, hogy ihaj, öröm a baloldalnak nézni! Itt a baloldal úgy megússza, ha megbírnak ülni a fenekükön és nem csinálnak semmit - ezt eddig jól csinálták, mármint a semmit, de most agyarkodnak egymásra. És én még így is adok nekik esélyt. A jónép már a Fideszt átkozza, szidja, oly mindegy, hogy mit örökölt, ez a szavazókat nem érdekli. A sártengert látják, a feltúrt teret, ahol mit se mozdulnak a munkálatok - Pécs szívében nem lehet gyalog járni, csak mint elhanyagolt tanyán - bokáig sárban -, a szűk belvárosi épületek homlokzata mint anno, Kádár idején, konzerválódott a málott vakolat és a színevesztett főutca, a szétbombázott épületek - Pécs jelenleg, 2 héttel a Nagy Nyitány előtt úgy néz ki, mint Sztálinváros, mikor még folytak a betonozási munkálatok....
Elkeseredik a szívem amikor megnézem, hogy még egy rendes karácsonyi új, divatosabb, szebb esti ünnepi fénygarníturára sem tellett...Talán még szegény Horváth elvtárs idején vásárolta a város a Vértanúk útján a kandeláberekre helyezett kis világító virágokat - nem tom, a tavaszt ünneplik, vagy ennyire nincs semmi villanyégő-forma, ami kerül minden vallási szimbolikát - mert az a nemzetioldalba öltözött ürdüngöktől való - de még mindig a régi fenyőfa, egy kinagyított hópihe, meg mondom, egy kis csokor virág:-DDDDDDDDD, karácsonyra:-))))

Apropó, mi lesz most a banánhéj? Mert banánhéj - érzésem szerint - a Fidesznek mindig volt, van lesz:((((((

Jaj, én már ittam kávét, nem lovalom bele magam:(((((((

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.17. 11:12:10

@Doña ¡Cara(mba)!: "Ígérgetős állásra betaníttatjuk Talont, még fiatal, könnyen tanul." Azért annyira nem vagyok fijatal... Milyen az az ígérgetős állás?

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.17. 11:19:53

@Ásómaci: A Tengerészeti Minisztérium felállítása nem vicc.
Ha anno, Komlóra jachtgyártó-üzemet "projekteltek", mert olcsó a tengerészeti ismeretekben jártas szakember gárda:-DDDDDD (it a vájárokra gondoltak vajh? örök titok), és ugyebár nincs messze az Adria, hogy vízre eresszék, én nem látom semmi akadályát egy ilyen minisztérium felállításának:)
Ez a projekt tényleg létezett, még a bomló, privatizáció-fosztogatáció előtti Szénbányák alatt studírozták ezt a lehetőséget (is). Talán a fideszes elnyűhetetlen polgármesterünk, a Páva is ott dolgozott még akkor - épp kirúgták a szocik a városvezetésből, kellett neki a munkahely átmenetileg - szal még ő is adhatott komoly tanácsokat:-DDDDD Na, ez rosszmájúság:)))), de a hír igazságát nem cáfolja okvetlenül:-DDDDD

Tudod, szép a tengerészeti uniformis, pláne ha kinevezn énk még admirálissá is!!!! Ajjaj, úgy buknának rád és pénztárcádra a jobbnál jobb nők, hogy kellene egy külön nőlevakaró al-department a minisztériumban:-DDDD

Részemről megszavazva.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.17. 11:24:00

@Thulsa Doom: Te, Thulsa Doom nem vállalnál az árnyék-kormányban szerepet?
Mivel az ipar fontosságáról okosan azt írod, ezzel nem lehet kampányolni, na meg azzal se, hogy dógzunk, dógzunk, sokat, sokat, lehetnél a felállítandó Környezettisztasági- és Iparelkerülési szaktárca minisztere vagy államtitkára. Na?
Gondold meg, nem népszerűtlen hely a minden ipar, munka elkerülés ígérgetése és beváltása:-DDDDD Te lennél talán a legnépszerűbb:-))))))

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.17. 11:27:50

@zero: Ja, ja!
De még lehetne azér' egy parányt fokozni az alulmúlást:) Ha megalakítanák a Fidelitaskat:-DDDDD
A még fiatalabbaknak, ezért kell a kicsinyítő-képző:-)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.12.17. 11:29:55

@Doña ¡Cara(mba)!:

szellemileg kisebbek vagy termetre? :-)

nem mindegy ...

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.17. 11:41:26

@Talon Karrde: Jaj, Talon, már megint fordítanom kell pannon-puma magyarrról-erdélyi magyarra:-D
Az ígérgetős állás azt jelenti, ígérni, ígérni, ígérni. A népnek, a választónak.
A csillagos eget, ha az a lemez már lejárt, akkor a holdat, ha az is, akkor a tejutat 3,8%-os kakastejjel, ha az is, akkor vedd elő a fantáziád!

Az ígéreteket persze sohase váltjuk be, ez a lényeg - nem tudom sajnos aláhúzni:(((( - ezért kell mindig újabb és újabb ígéreteket kitalálni.
Az első offolja, törli az utolsót. Ígéret közben a nép nem ment, nincs save parancs, tehát nem gond, felül lehet mindent írni, nyom nélkül.
Erre kell a lendület, dinamizmus, fantázia.

Ez nálunk így meg. Erre szemeltünk ki téged.

De még nem keltek el a helyek, kigondolhatsz magadnak valami jót. De nehogy már munkában gondolkodj, az isten szerelmére:(((((((
Azzal mindent tönkretennél, amit szépen felépítünk.

Most így már érted, hogy némi betekintést adtam a jelenlegi magyar államvezetési-technikába?

radala 2009.12.17. 11:48:42

Nekem megy FF alatt

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.17. 12:05:22

@Doña ¡Cara(mba)!: Nem szeretnék lámpavason lógni soha, szóval ilyen állást default nem vállalnék el :)

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.17. 12:40:42

@zero: Naná, hogy szellemileg:)
Éppen arról társalkodtunk ittenék, hogy van-e még lejjebb?
Én úgy gondoltam van, ezért segítettem a Fidelitasnak, mert náluk is van még lejt-fejlődési potenciál. Mi az hogy, nagyon is:-D

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2009.12.17. 12:46:31

@Doña ¡Cara(mba)!: Csak nehogy kinevezzetek ellentengernaggyá! Akkor lesz itt nemulass :D

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2009.12.17. 12:47:38

@Doña ¡Cara(mba)!: A fidelitaska-nál meg majd fideli-táskával lopnák ki a pénzt?
(Bocs, ez egy szörnyű rossz szóvicc volt. Mindenkitől elnézést, és elhatárolódok magamtól!)

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.17. 13:54:34

@Ásómaci: Húú, Maci, én ellentengernagyra gondoltam! Kevertem megint a dolgokat. Vagy mégse? Segíts, kérlek. Horthy ugrott be:-DDD, úgy emékeztem, hogy admirális volt. De lehet, hogy ellentengernagy, mégis???
Jaj, soha nem voltam matróz, csak matrózblúzom volt, meg cuki kis szoknyácskám hozzá (ezt anyukám varrta, mert anno Romániában mi nem ebben grasszáltunk az isiben, hanem valami le nem írható árvaházi szerkóban:-DDDDDDDDD A matrózos rucikám az ünneplőm volt, abban jártam hittanra:-)

Nelson volt az admirális, ugye?

Én inkább rádbíznám ezt az egész Maritime-témát, nekem nem megy:-(((((((((((

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.17. 13:56:25

@Ásómaci: Ja, ja:)))))
A Fideli-taska az egy táska is, amit a Fidelitaskak hordanának. Üvegtáska, tudod.
Vigyázat, törékeny, ezt kellene emblémaként ráragasztani:-DDDDDD
Máris megvan, ennyi az egész:-D

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2009.12.17. 14:17:10

@Doña ¡Cara(mba)!:
Horthy ellentengernagy volt, az első vh-ban a Földközi-tengeren szolgált. Remek stratégának ismerték el az ellenfelek is. Az, hogy ő lett Magyarország kormányzója, ha jól tudom, azon múlt, hogy ő volt a legnagyobb ranggal megáldva a Szegedi kormány megalakulásakor. És katonaembert kerestek, aki össze tudja fogni a széthullott Magyar Honvédséget. Lehet, hogy hiányos a tudásom, ha valaki perfektebb Horthyból, az javítson ki. Nelson Admirális volt. Mondjuk soha nem voltam matróz, sőt, a tengeren sem voltam, maximum fürödtam benne, még 16 évvel ezelőtt. (Az se most volt). Szóval a tengerészeti minisztériumot csak azért írtam, mert eszembe jutott egy régi vicc.
Két alak találkozik. Kérdi az egyik:
-Mi a munkád?
-Tengerészeti miniszter vagyok.
-Hogyhogy. De hát nincs is tengerünk!
-Miért? Van népjóléti miniszter is :D

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2009.12.17. 15:00:21

@Ásómaci: Bocs, Szegeden Hadügyminiszter lett 1918-ban.

Kartal (rezervált) 2009.12.17. 17:20:52

@Ásómaci: lehet nácizni, de sokkal többre tartom őt, mint azt a Czirmanek nevű írógépszerelőt, aki katonaszökevényként - ha jól emlékszem - a Csillagban nyalta Rosenfeld ülepét, így lett belőle valaki...

Kartal (rezervált) 2009.12.17. 17:29:24

@Kartal (aki beleszól): bocs, Czermanik... mindig rosszul betűzöm...

Rorgosh 2009.12.19. 18:30:26

Érdeklődve várom a hírt, hogy a Fidesz mikor dobja ki végre a marketingfőnökét... Egy hatéves gyerek is jobban csinálná...

lee213 2009.12.20. 15:34:03

"Ráadásul a Fidelitas "remekműve" nem is működik Firefox alatt ... ezt így leprogramozni 2009-ben külön művészet..."
Érdekes, Opera alatt működik... Pedig az alatt semmi nem szokott.

süti beállítások módosítása