Skip to content


       Szűrés lista

Az elszabotált krumpli osztás

A Subbáról:


Nincs vége a sztorinak ...


Elszabotált krumpli osztás

2010.01.07 | Spaller Endre

Az önkormányzat tudatosan káoszt kelt a krumpli és hagyma osztás körül. A forrás megvan, a rászorultak meg fogják kapni a krumplit is, a hagymát is. Sajnáljuk, hogy a Dr. Tóth József vezette önkormányzat pont a legrászorultabbakkal packázik.

A kerületi önkormányzat Szociális Bizottsága decemberben döntött arról, hogy krumplit és hagymát oszt a rászorulóknak. Az előterjesztés szerint 2010. január 10-15. között kellett volna szétosztani a krumplit. A decemberi költekezések, és a januári nyugdíjak közötti segítségnyújtás szükséges, hiszen ez a tél egyik leghidegebb része.

A Fidesz kerületi szervezete ezért is támogatta az akciót. Megszavaztuk hozzá a forrásokat, elfogadtuk a dátumot, sőt, még egy szórólappal is felhívtuk a rászorultak figyelmét. Mindent megtettünk, hogy az akció egy igazi összefogás legyen a legrászorultabbakért.

Ezek után döbbenten vettük tudomásul, hogy az önkormányzat nem oszt ebben az időpontban krumplit. A pontos időpontot nem lehet tudni. Karácsonyi Magdolna, a Szociális Osztály vezetője, aki az MSZP kerületi frakcióvezetőjének a felesége, érdemi indoklást nem adott a kudarcuk okára.

Sajnáljuk, hogy Dr. Tóth József polgármester, akit korábban szociálisan érzékeny embernek ismertünk meg, nemcsak a XIII. havi nyugdíjat vette el a nyugdíjasoktól, de már egy krumpli osztást sem tud megszerveztetni az általa vezetett hivatallal.


Tavaly évvégén Zuglóban akadt hasonló gondja a Fidesz, akkor almát osztogattak a nyugdíjasoknak:


"Szombaton két zuglói helyszínen, a Csertő parkban és a Pillangó parkban két-két kiló almát vehettek át a Fidesz-KDNP választókerületi elnökétől, Kulcsár Józseftől azok a nyugdíjasok, akik bemutatták a lakcímkártyájukat és nyugdíjas igazolványukat. Az akciót a kerület lapjában, a Zuglói Lapokban hirdették meg.

 

„A valóságban azonban nem volt elég az iratok bemutatása, a néhány száz forintot érő almát ugyanis csak azt követően kapták meg a nyugdíjasok, hogy aláírták az eléjük tett átvételi ívet, és azon feltüntették a lakcímüket és a telefonszámukat” - közölte lapunkkal Lévai Sándor, a szocialisták önkormányzati képviselője. A politikus szerint nyilvánvaló, hogy a nyugdíjasok adatai a Fidesz választási adatbázisát gazdagították.

"Az adatokra csak azért volt szükség, hogy értesíteni tudjuk a nyugdíjasokat egy újabb akció esetén" - állítja az almaosztást szervező Kulcsár József, szerinte nem volt kötelező megadni a lakcímet és a telefonszámot. Kulcsár azt mondja, azért is állította le az átvételi íven történő személyes adatok megadását, mert "volt olyan szocialista szavazó, aki nem mert odamenni és aláírni a papírt"."


Kulcsár úr, egyem a kis szívét, nem is adta fel: 

 

Frissítés: megkaptuk hogy reagált az önkormányzat a krumpliosztó akcióra. Állítólag ezt a papírt ugyanúgy bedobták a postaládákba. (rákattintva nagyobb)

 

Címkék: választás abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr891656688

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A konzervatív ember (magyarságtudat, idegenszívűség) 2010.01.09. 20:16:02

A konzervatív ember   „Testvérim vannak, számos milliók; Én védem őket, ők megvédnek engem. Nem félek tőled, sors, bárm...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

br · http://www.szalaiannamaria.net 2010.01.08. 14:06:20

Nem a faszt nem tételeznénk fel...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.01.08. 14:10:53

@br: Na igen! Persze csak úgy ingyen mint nyomott áron?? Hehehe
Ezekről csakis az ajeszéárt szavazatot gondolom. Mert majd a nénikék otthon ezt erősen figyelembe fogják venni. Mert milyen jóemberek ezek. Adtak ingyen szavazzunk rá! Ez magyarország.

Mr. Acid 2010.01.08. 14:14:03

"A nyugdíjasokkal eddig méltatlanul keveset törődtünk, pedig a kerületi lakosok egyik legértékesebb rétegét képviselik."

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.01.08. 14:16:28

@Mr. Acid: Jaja! A SZAVAZÓ!

OFF
index.hu/gazdasag/magyar/2010/01/08/itelet_szuletett_a_baumag-perben/
Itt is pár gurigából megúszták a tömm mrd Ft-os balhét! Hogy aztakurvaistenit!

pszicho pete · http://elitklub.blog.hu/ 2010.01.08. 14:20:44

Nabaszki, kezdődik. 4 évenként el kell menni innen pihenni 3-4 hónapra, mondjuk egy elmaradott országba, ahol még tévé vagy mobilhálózat sincs, és lehetőleg nem értem a nyelvüket sem, nehogy halljam ahogy egy wapua bennszülött elszólja magát a hazai választásokkal kapcsolatban. 4 évente valahogy eszükbe jut a pártoknak a választópolgár is, akikre egészen addig magas ívből szartak, úgyhogy menjenek a picsába, zászlót lengetve és pártindulókat énekelve.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.01.08. 14:22:49

Egy szavazat az egy szavazat:) Ugyan annyit ér a kisnyugdíjasé, mint egy milliomosé:) Persze csak az árában van különbség, van ahol 4 db alma, máshol lejárt szavatosságú száraztészta, vagy egy birkapörkölt a putri végén:)

martonx 2010.01.08. 14:22:53

Most kezdenek majd sorra felbukkanni azok az elemek a Fideszen belül, akik miatt pont le akarjuk váltani a komcsikat.
Tényleg ennyi degenerált van minden pártban? Azt eddig is tudtuk, hogy az MSZP kizárólag ilyenekből áll,de hogy a Fidesz is sűrűn tömött velük, azt érdekes látni.
Cseberből-vederbe effektus lesz itt.

Homeoffice 2010.01.08. 14:24:54

LESZLESZLESZ!!!

14 ik havi nyugdíj!!!

LESZLESZLESZ

40 %os nyugdíj emelés!!!

LESZLESZLESZ

Kolbászból a kerítés:))))

irrelevant 2010.01.08. 14:25:14

Ááá, megvan! 45-be! Maga osztott itt krumplit! Akkor még nem volt bajusza.

szmoker (Homo Trollicus) 2010.01.08. 14:26:24

@martonx: "Tényleg ennyi degenerált van minden pártban? Azt eddig is tudtuk, hogy az MSZP kizárólag ilyenekből áll,de hogy a Fidesz is sűrűn tömött velük, azt érdekes látni."

Te eddig hol éltél?

Réparobi. Szíjjártány. Kövér. Áder. Tompi. Szájer. Mikula. Uncle Sam. Tarlós. Schmitt. Meggyes.
Viktor.

szmoker (Homo Trollicus) 2010.01.08. 14:27:34

@Gunther: én vezetékes sört és dupla örökéletet akarok :)

eszkep 2010.01.08. 14:27:55

@br: Hát, kérem szépen mindenki magából indul ki...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.08. 14:28:25

@szmoker /segílyes/: "én vezetékes sört "

TÁMOGATOM!!! Hol lehet aláírni?

DArchAngel 2010.01.08. 14:28:29

A nyugdíjasokkal nem így kellene "törődni". Másrészt egyszerűen nevetséges, hogy a pártok mindig a nyugdíjasok fenekét nyalják az ilyen akciókkal. Nekem, dolgozó embernek mi a frászkarikát adnak? Már ígérni sem ígérnek semmit sem. Már azt sem mernek. Szánalmas szavazatmaximalizálást folytatnak, helyenként állami pénzen. Ahelyett, hogy tennék a dolgukat. Egy biztos ezekre én nem szavazok, és akinek csöpp esze is van, az sem fog. El kellene már ásni ezt az egész bandát, úgy, ahogy van. Eljátszották minden hitelüket, elloptak mindent, ideje az újnak.

eszkep 2010.01.08. 14:28:36

@Gunther: Ezeket ki és hol igérte meg??? Kérem a linket!

minimalista 2010.01.08. 14:28:46

@Mr. Acid:
Na igen, ez különösen vicces - és egyáltalán nem általánosító - megfogalmazás: "...az egyik legértékesebb rétegét..."
Ez a víz - gereblyézés tipikus esete.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.08. 14:29:33

@DArchAngel: "Másrészt egyszerűen nevetséges, hogy a pártok mindig a nyugdíjasok fenekét nyalják az ilyen akciókkal. Nekem, dolgozó embernek mi a frászkarikát adnak?"

Ez kérlekalássan eccerű matematika... Kiből van több? Na látod...

Homeoffice 2010.01.08. 14:29:59

@szmoker /segílyes/:

Így van!
Meg thai masszőrlányokat mindenkinek!
Nah jól van.. aki akarja azokank masszőrfiukat!

Homeoffice 2010.01.08. 14:31:21

@eszkep:

Anyám.... nem kell vérigsértődnia poénokon... (khmm) .)))

szmoker (Homo Trollicus) 2010.01.08. 14:32:43

@Seduxen: MKKP azt hiszem. Vagy a többfarkú, már nem emlékszem :)

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.01.08. 14:33:11

hehe. :) tok jo latni, hogy a fidesz kinyirja magat naprol napra szanalmasabb kampanyfogasaival. :)
Jol csinaljatok fiuk, csak igy tovabb. :)

Szebb Jovot! :)

kuki123 2010.01.08. 14:33:47

@Noname Cowboy: azta kurva geci mennyi is volt 4 milliárd vagy 40 már nem emlékszek

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.08. 14:33:48

@szmoker /segílyes/: Többfarkú kutyáékat kormányra! MOST!!! :)))

Homeoffice 2010.01.08. 14:34:18

@eszkep:

Egyébként szerintem Te is sejted hogy most (sajnos) jönnek az igérgetések...

kuki123 2010.01.08. 14:37:47

@Gunther: LESZLESZLESZ!

Kirúgott vezető

LESZLESZLESZ!

Vizsgálat

LESZLESZLESZ!

Narancslé

index.hu/belfold/2010/valasztas/leszleszlesz/lesznek_kirugott_vezetok/

XD

LESZLESZLESZ!

Terülj-terülj asztalkám....csak nem nekünk :)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.08. 14:38:34

@Noname Cowboy: nem hiszem, hogy az szempont lenne. sokkal nagyobb a "merítés" a nyugdíjasoknál ("másokról" ne is beszéljünk...), mint az adófizető birkák között.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.08. 14:40:35

Édes kis komment aSubbáról:

" wpa 2010.01.08. 08:45:14
ezt a szóró-szart én is megkaptam. rákövetkező nap meg a XIII. kerületi jegyző is bedobott egy hasonlóan igényes papírkát, hogy a fidesz milyen köcsög, mert lenyúlja az ő krumpli osztó akcióját. pecsétes papír fénymásolva. bár a kollégákkal nekünk is meg van a sajátos belsős humorunk, úgy látszik nekik is. "

Megnézném azt a repapírt, nem kapott valaki? :)

Homeoffice 2010.01.08. 14:41:40

@volánrulz:

Hát igen:))))

Mondjuk azt nem értem hogy hogyan képzelnek el 1 millió munkahelyet az agráriumban...
(ez valós infó... nah most kapok a fejemre mindjárt...)

ermi50xn6j2 (törölt) 2010.01.08. 14:42:09

Mit lehet főzni hagymából és krumpliból? Ha van kevés paprikád , paprikáskrumplit. Hozzá kell szoktatni a népet a luxuskajához mikorra ők kerülnek hatalomra. Különben is ebben a hidegben az orvosi vélemény szerint több zsiradékot kellene fogyasztani.

Homeoffice 2010.01.08. 14:44:08

@ermi50xn6j2:
nyamm...
a kedvenc kajám... kis kolbival.:D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.08. 14:45:01

Aztán magyar krumplit osztanak-e? Mer' nem mindegy! :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.08. 14:50:57

@ermi50xn6j2:

Kolompár Orbánéknál, nem emlékszel? :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.08. 14:51:40

Amúgy tényleg Tóth József polgármester vette el személyesen a 13.nyugdíjat?

molaris 2010.01.08. 14:52:02

Na azért hátrább az agarakkal. A mai világban, ahol az APEH az úr, nem feltétlen a szavazatszerzés a pontos papírmunka. Jobb, higgyétek el, ha minden szépen le van könyvelve, bizonylatolva.
@ermi50xn6j2:
Ugyanazon alapanyagból, hagymás törtkrumpli. Párolt káposztával kiváló a libasülthöz. Máris igényes a fogás. Aztán? Hát kinek ez, kinek az jut.:D:D

molaris 2010.01.08. 14:54:09

@laspalmas:
Ugyiii!! Csak kibukott a felelős! Mint augusztusi vihar után a portás!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.08. 14:55:11

Nu náczifaschiszta csőcselék! Dikkmáshalom mindenkinek, avagy szevenápvíkend :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.01.08. 14:57:51

Azért van már mögöttünk pár kampány, de ilyet még láttam, hogy a hagymaosztásért öli egymást halomra az MSZP és a Fidesz!

LoL

Hatalmas színvonal xD

reKorrekt 2010.01.08. 14:58:06

Hát ezzel az akcióval szerencsére nem sok Jobbikos szavazót szereznek meg, argo lesz@rom :)

Marcellusca 2010.01.08. 14:58:24

@martonx: Még mindig csodálkozol?
Mióta mondom: egyik kutya, másik eb.

Marcellusca 2010.01.08. 15:02:05

@eszkep: Volt már ilyen ígéret. Vagy szelektív a memóriád?
Egyébként várd ki a végét! Ami késik ... :)

Marcellusca 2010.01.08. 15:06:38

@laspalmas: Én is ottan lakom, de (hál' Istennek) nem kaptam ilyen sz@rokat. :)
Úgyhogy nem tudok segíteni.
Meg egyébként sem tudnék segíteni, mert az ilyen sz@rólapok - olvasatlanul - a postaládáknál kitett szemetesben végzik. :D

reKorrekt 2010.01.08. 15:06:38

Mellesleg ha valóban az ember érdekelné őket és nem a szavazat, akkor gulyáságyúkban meg is főzték volna azt a paprikáskolompárt. Szerintem.

molaris 2010.01.08. 15:07:38

@reKorrekt:
Elég sok disznót segítettem át a másvilágra, de így még soha nem láttam mástól sem füstre rakni a kolbászt. Gordon már libaügyben bevallotta, hogy "nem értettünk hozzá", most majd a kormányzás múltán is megteheti. Viszont Viktor ezen hozzáállása sem túl jó ómen.:D:D

Marcellusca 2010.01.08. 15:08:25

@Gunther: Pontosan!
Anélkül nem ér semmit. :)
Meg egyél sok hagymát ebben a francos időjárásban, mer' az "az orrodat is tisztíccsa"! :D

kuki123 2010.01.08. 15:09:36

@Gunther: ez egyébként engem is aggaszt ugyan is a Jobbik is ezzel kampányol A fidesz csak átvette a Jobbiktól
a különbség az hogy a Jobbik nem csak beokádta az éterbe hogy 1 millió oszt majd lesz valahogy(ahogy eddig az összes hanem fölvázolt egy egész struktúrát az alapoktól (energia, szállítás, eladás, feldolgozás, terjesztés, a termesztést ne hülye begyöpösödött tudatlan 19.századi parasztok csinálják ) komplex rendszert ami labdába rúghat a multi mellett.

egyébként én úgy látom hogy talán 200e ha ezzel összefognak....na de ez egy biztos rendszer 200e lenne....de nem vagyok szakértő csak ez a véleményem

Marcellusca 2010.01.08. 15:10:25

@laspalmas: Mé'? Ki más? :)
A XIII. kerületiek 13. havi nyugdíját biztossan. :D

Marcellusca 2010.01.08. 15:13:31

@molaris: WTF? :)
Ki beszélt itt káposztáról? :)
LIBASŰŰŰLT? Nyugdíjasnak?
Anyukám, hát már assenem tuggya, hogy a liba milyen állat? :D
Pedig a libásbajnaira szavazna. :DDDD

kuki123 2010.01.08. 15:30:27

OFF:
urbanista.blog.hu/2010/01/08/szemlelteto_abra_a_margit_hid_alatti_burkolat_felujitasarol#comment-form

index.hu/belfold/budapest/2010/01/07/ronda_lett_a_burkolat_a_margit_hid_alatt/

EZ NEM RONDA EZ KIBASZOTT RONDA és KONTÁR MUNKA
PLATÓRÓL LESETT, A TELEP SZÉLÉRŐL ÖSSZESZEDETT, MARADÉK, HULLADÉK KÖVEK
ON
VASTAGBŐR A JAVÁBÓL

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.01.08. 15:31:51

@volánrulz: Baszki mikor megláttam a cikkben a fotót. Hát majdnem dobtam egy hátast.
Azt a förmedvényt. De majd valami nagyokos politikus jön a sikersztorival.

reKorrekt 2010.01.08. 15:35:45

@volánrulz: Pont olyan mint Pécsett a főtér új burkolata. Mikor megláttam nem hittem el b+. Azt is mind fel kéne szedni és a kivitelező háza elé borítani!

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.01.08. 15:38:36

@volánrulz: szerintem várjuk meg a végeredményt. A linkelt blogon is sok a szakértő, van némi igazságuk is, de itt nem kéne elkezdeni. Köszipuszi.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.01.08. 15:41:20

Mostakkor a politikusok hülyék, amiért asziszik, hogy ez a vérciki "elvették a huszonötödik havi nyugdíjat" szöveg számít valamit, vagy a nyuggerek olyan hülyék, hogy ezzel a szöveggel lehet őket szívatni?
Remélem, az első.

DArchAngel 2010.01.08. 15:43:42

@Seduxen: Értem én, tudok számolni, de hadd ne örüljek már neki, hogy olyan szinten szarják le a dolgozó embert, hogy már ígéretre sem fussa.

Horizont 2010.01.08. 15:46:45

Most már mindig ez lesz, hogy 4 évente halálos dózist kapunk? Vagy a cigányokat ajnározzák vagy a nyugdíjasokat! El is szállnak tisztességesen maguktól. Becsüljük meg az időseket (akik ledolgozták az életüket)de ne essünk túlzásokba, a cigányokat még becsülni se tudjuk. Ezt a szemét aljas lihegést amit csinálnak a szavazatokért. Már most borítékolható, hogy amilyen ütemben baromkodnak olyan ütemben nő a Jobbik szavazótábora! Orbán miért nem csap oda? Ha karba tett kézzel várnák a választást, sült galambként szállna szájukba a nyerés, akár még 2/3 -osan is. Így meg jó lesz vigyázni.....

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2010.01.08. 16:03:57

MKKP (Magyar Kétfarkú Kutya Párt) választási plakátjai: www.freeweb.hu/ketfarkukutya/part/mkkpmxfeltort.swf
Szvsz igen-igen csak az igazságot mondja el....
A kedvenc jelszavam tőlük: Örök élet!, Ingyen sör!, Adócsökkentés!!!!! 8D
A kedvenc plakátom tőlük: www.freeweb.hu/ketfarkukutya/part/olyanaranyos.jpg

reKorrekt 2010.01.08. 16:06:00

@Horizont: Ha csak a valós adózók (2,5M) mind elmennének szavazni és mondjuk fentiak miatt dacból a Jobbikra X-elnek, már az 50%-ot hozna a Jobbiknak :)

Spaller Endre 2010.01.08. 16:12:20

Kedves Kommentelők!

Ez az akció 510 forint támogatást jelent azoknak, akik megkapják. Nem sok, mondhatnánk. Mégis, mióta a fenti szórólapom megjelent, azóta égnek a telefonvonalak. Óriási igény van rá. Abban sem vagyok biztos, hogy 6000 adag elég lesz egy 110 ezres kerületben. Itt tart ez az ország, itt tart a szociális háló Budapest egyik leggazdagabb kerületében.
A legdurvább azonban nem ez, hanem az, hogy egy jegyző letagad egy olyan akciót, amit a jövő héten pedig meg fog csinálni. Mindezt közpénzen. Ez kerül igazán sokba, nem az 510 forintos támogatás.

Spaller Endre
Fidesz XIII. kerületi elnöke

Horizont 2010.01.08. 16:17:06

@reKorrekt: Az a pár hónap ami még hátra van sok mindenre elég! Arra is amit írsz!
Egy megalázott ország vagyunk!!!!
Lesz itt nagy sírás-rívás, pofára esés! Olyan hihetetlen, hogy ennyire elbizakodottak legyenek, hogy én innen alulnézetből többet látok.:)) Már a 430 ezer Jobbik szavazóra se gondoltak, és akkor ha több lesz, mi lesz?

Horizont 2010.01.08. 16:22:14

@Spaller Endre:
Kedves Spaller Endre! Nem a szegények támogatásával van a probléma, nem az 510 ft. ráfordításával, hanem nagyon sok minden mással, ha a kommenteket végig olvassa választ kap!
Nem is tudtam, hogy a 13. kerület az egyik leggazdagabb a fővárosban.
Égnek a vonalak? Mert a magyar olyan (tisztelet a kivételnek) ha ingyen van valami,ölni is képes érte!

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2010.01.08. 16:23:52

Kedves Endre!

A cikk nem arról szól, hogy ez a támogatás sok vagy kevés, van e rá igény vagy nincs.

Arról szól, hogy mindkét párt közpénzből akar jópofizni a választások előtt. Arról szól, hogy most lesz krumpliosztás, aztán 4 évre megint elfelejtik a választókat.

Arról szól, hogy az embereknek tele van a hócipője a politikusokkal, igen Önnel is, mert akinek van egy csöpp esze, hogy az Ön pártja ugyan olyan demagóg mint a többi, és semmi más célja nincs, mit hatalomra kerülve ugyan azt a lenyúlást folytassa mint a jelenlegi csapat.

ZioN 2010.01.08. 16:27:31

@anti_troll:
Kinevethetsz de egyetértek veled.

reKorrekt 2010.01.08. 16:29:43

@Spaller Endre: Tisztelt Endre. Azt írja, hogy az akció közpénzből fog megvalósulni. Ergo mi fizetjük a Fidesz eme kampánymorzsáját (valamint részben azok is, akik kapják). Hol itt az igazság és a becsület? De ezt ne vegye szemrehányásnak, hisz nyilvánvaló hogy ezzel az akcióval az mszp-től akarnak szavazókat elcsábítani, akik aztán tényleg mocskos egy kampányt fognak folytatni, ez 100%.
Abban viszont egyetértünk hogy szégyenletes állapotok uralkodnak az országban és ezen belül a XIII. kerületben is, de gondolom abban is egyetértünk, hogy nem (csak) a választások előtt kell az ilyen dolgokkal előjönni, mert könnyen visszájára fordulhat a dolog (ha nem is a közvetlenül érintettek miatt).

Horizont 2010.01.08. 16:31:35

@Spaller Endre:
Szeretném megkérdezni öntől, helyesnek tartja-e, hogy a politikusok (igen önök is) SOHA nem foglalkoznak az aktív emberekkel, akik dolgoznak, adóznak, gyereket vállalnak?? ????

Horizont 2010.01.08. 16:32:16

@anti_troll: @reKorrekt: Lehet, hogy el is üldöztük Spaller urat?.DDDDD

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2010.01.08. 16:38:41

@Horizont: hja,kíváncsi leszek hányan mennek majd Mercedes-szel a krumplis zsákokért,hogy bedobják a verdába a bodzakupac meg a csigahalom mellé..

Spaller Endre 2010.01.08. 16:39:18

Kedves Kommentelők!

A Fidesz a XIII. kerületben ellenzéki párt. Az MSZP ebben a kerületben az egyedüli kormányzó párt.

Marcellusca 2010.01.08. 16:42:17

@anti_troll: Ott a pont!

De a legnagyobb baj, hogy ezt le kell neki írni.
És még így sem biztos, hogy megérti.

Horizont 2010.01.08. 16:42:29

@Spaller Endre:
Ez tény! Meg is fogja kapni a büntetését ezért! Na de ellenzékben is vannak lehetőségek amit nem igazán használtak ki. Sőt, egyáltalán nem használtak ki.Most is marakodnak a krumplin, hagymán! Nem megalázó?

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2010.01.08. 16:45:00

@Spaller Endre: remélem megérem,hogy eljő egy olyan kor,melyben az összes jelenlegi állapotért felelős politikus fog az ingyen krumpliért tolongani.

Szebb Jövőt!

Spaller Endre 2010.01.08. 16:45:32

Kedves Horizont!
Amikor azt mondja, hogy a pártok nem foglalkoznak az aktívakkal, akkor egy nagyon fontos dologra mutat rá. Hiába ígéri ugyanis a Fidesz egymillió új munkahely létrehozását, hiába tudja mindenki, hogy ez az út, ez maradt el az elmúlt nyolc évben, mégis, nagyon sok minden másról beszélünk. Pedig ez a lényeg. Lehet vitatkozni ennek a módjáról, az adókról, meg a százalékokról, de mégis, ez a lényeg. A kampány, félek tőle, most sem erről fog szólni, ahogy 2002-ban, vagy 2006-ban sem. Önök a választók, tegyenek róla, hogy erről szóljon a kampány.

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2010.01.08. 16:48:35

@Spaller Endre: a fideszes vezetésű önkormányzatokat is kimosdatta tisztelt Viktoruk (ld. Esztergom) mondván,hogy nem önök vannak kormányon.A választások után mivel takaróznak majd?

Hogy egy mszp által 8 éven keresztül elkúrt országot nem lehet négy év alatt helyrehozni?

ZioN 2010.01.08. 16:51:31

Azért ez nem semmi hogy egy politikus szóba elegyedik a néppel és válaszol-vagy legalábbis megpróbál- a kérdésekre.Fel is írom a naptáramba.

Spaller Endre 2010.01.08. 16:53:22

@anti_troll: Sokan érzik ezt így, de azt kell mondjam mégsincs igaza. Az országot ugyanis valaki biztosan kormányozni fogja a következő négy évben is, ahogy az elmúlt években is. Otthon maradni és kiábrándulni a legkönnyebb. Azt azonban látni kell, hogy a Fideszes önkormányzatoknál nagyságrenddel kevesebb a probléma, mint az ellenfeleinknél. Csak a XIII. kerületben feljelentések tucatját tettük meg. Olvassa csak el a spaller.hu oldalon őket.
Ami a személyemet illeti, szerintem én vagyok az egyetlen magyar politikus, akinek a mobilszáma fent van a honlapomon, és bármikor elérhető vagyok a választóknak, akik ezzel a lehetőséggel élnek is, hétvégén is, munkaidőn kívül is. Én bíztatnám is erre őket.

Spaller Endre 2010.01.08. 16:56:36

@Jack/rendetteremt/: Nem hiszem, hogy bármivel takarózni fogunk. A dolgok jobban fognak menni mint most, sokkal jobban, de biztosan nem lesznek tökéletesek. Mérlegelni kell, hogy melyik a jobb, mindig lesznek érvek mellettünk és ellenünk egyaránt.

Horizont 2010.01.08. 16:59:22

@Spaller Endre:
Kedves Spaller úr! Ugye most viccel? "Önök a választók, tegyenek róla, hogy erről szóljon a kampány. " Vagy nem viccel? Nem hiszem el, hogy képtelenek a kisember fejével gondolkozni attól a pillanattól kezdve ahogy bármilyen politikai pozícióhoz jutnak. Nem félnek attól, hogy beleszaladnak ebbe a kampányba és az embereknek annyira elegük van, minden parlamenti pártból, hogy nevető harmadikként befut röhögve a Jobbik! Egy millió munkahely? Igen ez lenne az út, de inkább azt szeretnénk ha reálisabb ígéretekkel halmozna el minket a Fidesz (is).
Amúgy köszönöm, hogy politikusként válaszol nekünk. Ritka mint a fehér holló! Ez is...

ZioN 2010.01.08. 17:00:25

@Spaller Endre:
Nem tudom ismeri-e a régi mondást,miszerint egy fecske nem csinál nyarat.Sajnos.

arlequin 2010.01.08. 17:02:44

@Seduxen:
már nyomtatom az ívet.
a fejlécen a lusta örökéletűek egyesülete lesz.
további extrák: instant család, dobozos főnök, igazmondó politikus és a régóta keresett ingyenes demokráciadeficitállandó
písz! riszpekt!

DArchAngel 2010.01.08. 17:06:09

@Spaller Endre: Kedves Endre!
Nem gondolja, hogy ez a nyolc éve mantrázott "nem mi vagyunk a kormányzó párt" eléggé elcsépelt már? Nem lenne egyre sürgősebb valódi ötletekkel, javaslatokkal előállni?
Nagyon kedvesek, hogy 6000*510 = 3006000 Forintot elajándékoznak, de miért csak a kampányidőszakban teszik? Miért nem a FIDESZ pártkasszájából teszik akkor ezt?
Miért megy a politikai cirkusz még ezen a teljesen egyszerű akción is?

Spaller Endre 2010.01.08. 17:09:58

@DArchAngel: A teljes igazság az, hogy pont ezt tettük, amit Ön hiányol, december elején. Egy helyi piac bezárására emlékeztünk, és ennek keretében egy volt árus ajánlott fel krumplit, amit szétosztottunk. Erre jött az önkormányzatnak ez az ötlete, amit nem hagytunk szó nélkül. Ha ez bűn, vállalom.

arlequin 2010.01.08. 17:13:00

@Spaller Endre:
Kedves Spaller Endre!
Maga egy nagyon vicces ember. 'MI' tegyünk róla, hogy miről szóljon a 'MAGUK' kampánya. Ha ezt elmesélem a templomban, a piacon és a kocsmában, akkor halálra röhögök magukat az emberek. Ezen hozzászólását ezennel genocídiumnak minősítem. Teli has, üres fej. Ezalényegkomám.
Szép napot.

zooborg 2010.01.08. 17:16:28

Nyuszikampány
(Heltai Gáspár nyomá...ba sem érhet.)
Történt vala, hogy a az állatkertnyivé zsugorodott ősrengeteg lakói elhatározák parlamentet választanak maguknak...
Elcaplatott mindezért a fhí! de szorgalmas (soha nem volt munkakönyve!) medve a méhecskékhez. Ha engem választotok, méz csordogál majd minden fűszálon, minden levelecskén...
Hitték is, nem is, a valóban szorgalmas méhecskék panel-lépjeik mélyén... Szerencséjükre arra járt a ravaszdi róka:
-Ne higgyetek az álnok medvének! Csapra akarja veretni lépecskéiteket (ettől lesz a sok méz fűn-fán!), s helyetekbe sárga darazsakat telepít!
Jól összecsipkedték a mackó orrát, meg sem állt Tusványosig, ahol kukázó medve lett belőle, ha a székely gyors eddig el nem üt(öt)te...
-Válasszatok engem: szabad bejárásotok lesz a tulipán kelyhébe, s az ibolya lila szirmai közé! Megtapsolta egy herényi... akarom mondani maroknyi here (azért ez méhben nem kevés!).
-Nemdebár én szabadítottam meg az erdőt a rágcsálóktól is?!
-Mégis mit ígérnél nekünk?
- Most jövök a bokrosból...tól... mindenfelé szétszórt pollenszemek...Takarékoskodjatok!
Hej, felvesztek a szorgalmas, ámbár takarékos méhecskék, jól összeszúrkálták a rókát is.
-Te beszélsz takarékosságról, kinek a likában még a napvilágot is lekapcsolták?!
A jobb sorsra érdemes farkas oda sem ment:ő csak a négy évszázada kihalt őstulok húsát ígérte...De azért ordítozott, s masírozott, hogy az egész holnemvolt-erdő zengett belé!Azzal maradt.
A vadmacska is elsomfordált: lötyögött rajta a ruha, u.i. a próbababa nem volt más mint a pannon puma.
A bátor nyulacskára fanyalogva, ámbár alig titkolt reménnyel néztek a méhecskék:
-Mit hoztál nekünk, ingyom-bingyom ildomos kis nyulacskánk?
-Húsvéti pirostojást. Sikerült kimentenem a gonosz medve és farkas körmei közül...
Bizony, bólogattak magukban a méhecskék, nagy teljesítmény 8 év szakadatlan ellenzéki kormányzás mellett.
-Te tojtad, kisnyulacskám?
-Nálunk a bak a tojó: ott vannak a Mesterszakács zacskójában...
Így győzedelmeskedett a bátor botoxos nyuszika fenevad ellenségei felett.
Ha a nyúl farka hosszabb lett volna, a parlamenti ciklus közepén Gyurcsány sem tért volna vissza!

DArchAngel 2010.01.08. 17:16:49

@Spaller Endre: Nem igazán értem, hogy hol van ebben az eredeti ötlet? Az szép dolog, hogy valaki felajánlotta a terményt, és Önök vagy bárkik pedig vállalkoznak, hogy megszervezik ennek elosztását, de miért kell ebből kiplakátolt politikai eseményt csinálni? Én szépen csendben szétosztanám a krumplit, örülnék, ha jó helyre kerül, és mélyen szégyellném magam, hogy sorban állnak az emberek a krumpliért, mint a háború alatt.

Spaller Endre 2010.01.08. 17:18:03

@Horizont: Nem tudom, hogy reális-e a plusz egymillió munkahely, mindenesetre Csehországnak sikerült. Nekünk sincs más esélyünk.
Látja, érdekes ügy ez a krumpliosztás. Olyan indulatokat vált ki, hogy a BKV-ügy ehhez képest eltörpül. Azzal például, hogy 18 millió forintért épít a XIII. kerületi önkormányzat egy 40 m2-es önkormányzati bérlakást, a kutya nem foglalkozik. Pedig ott milliárdokat bukunk.

DArchAngel 2010.01.08. 17:20:40

@Spaller Endre: Nem a pénzzel van gond, hanem a politikai hűhóval, amit kerítenek köré. A költségtérítés mellé miért nem volt ekkora?

arlequin 2010.01.08. 17:21:15

@Spaller Endre:
Egyébként valóban becsülendő, hogy így 'coming out'-ol és szóba áll az itteniekkel. Tényleg.
Mondjuk azt is megértem, hogy ez a blog érzékeny terület és ha lehet hinni a szóbeszédeknek, akkor igen sokan nézik, olvassák stb. Kohn bácsi a maga cinizmusával azt mondaná erre, hogy 'ügyes'.
Én nem vagyok ennyire cinikus. Olvasom szociológus és kedvence az utazás. Jó tanulást és szép napot.

arlequin 2010.01.08. 17:26:00

@DArchAngel:
soroljam miért?: 'Panem et circenses', avagy Krumpli és Média. nesztek hüjék...
-Göteborg EU szerződés
-Románia EU-csatlakozása
-Lisszabon szuperállam szerződés elolvasás nélküli aláírása
ésatöbbiésatöbbiésatöbbi
meg ez a polgári vakolás...

megy a vakolás ezerrel

Spaller Endre 2010.01.08. 17:27:38

@DArchAngel: A dolog ennél bonyolultabb. A kampányt a XIII. kerületi önkormányzat szervezi, amelynek mi ellenzéki tagjai vagyunk. Még azt is elismerem, hogy nem mi találtuk ki. Azt viszont tudom, hogy ha ezt nem szórólapozom ki, akkor soha nem jut el a híre mindenkihez. Így viszont eljutott, még akkor is, ha a jegyző letagadta, hogy lesz ilyen akció. Jövő héten elindul az igénylők számba vétele.

Horizont 2010.01.08. 17:33:31

@Spaller Endre:
Látja, maguk (is) ezt szeretik. Szerva itt, szerva ott. @DArchAngel: kommentelőtársunknak tökéletesen igaza van. Miért nem lehet szépen, csendben, jóérzéssel segíteni? Nem kell kisbíróval kidoboltatni, hogy mindenki hallja. Higgye el a jó hír mindenkihez eljutna! Tényleg nagy szégyen amúgy, mint a háborúban. Remélem lóhús nem lesz:DDDDD

martonx 2010.01.08. 17:34:04

Kedves Spaller Úr!

Ezennel ünnepélyesen megkérem Önt, hogy felejtse el a szánalmas krumpliosztás ügyet. Szégyenletes, hogy pont ön indította el a lavinát, és pont egy tökéletesen lényegtelen üggyel.
Kérem vezeklésül foglalkozzon inkább a nagyobb horderejű ügyekkel, a szimpla szavazatvásárlás helyett.
Tudom ez nehezebb, mint ingyen krumpliért szavazatokat venni, és nagyokat ígérni, de a közös jövőnk érdekében, kérem tegyen így!

Szebb jövőt!

hoplita 2010.01.08. 17:34:10

@Spaller Endre:
Ja...

Azér' az egyik "ellenzéki" frakciótársa mintha a Hollán utca északi felében lett volna a múltkorában...igen, az a Szabó nevezetű jelvényes gyerekgyilkos, együtt a böszmével, meg a sok görénnyel.
Az igazi ellenzékiek a déli oldalán voltak az utcának komám.....:(((
Na, meg ellenzék ide, meg tököm tuggya oda, a rettenetes helyzet amoda, a suska és a jó kis kőccsígtérítís a zsebbe figyel....oszt a a többi ballisztikus ívben leszarva...
Jól mondom, vagy jól mondom..????

DArchAngel 2010.01.08. 17:34:52

@Spaller Endre: De miért az Ön és pártja nevében van kiplakátolva az akció?

DArchAngel 2010.01.08. 17:36:07

@Horizont: Apukám friss nyugdíjas, és szereti a lókolbászt :)

Horizont 2010.01.08. 17:40:38

@DArchAngel: jaj jól van már, nem olyanra gondoltam, hanem amikor mindenki metszett egy karéj husit szegényből:DDDDDD Persze ha most lenne itt ilyen akkor egymást metszenék le az emberek előbb:)))
Így magában kedves ember ez a Spaller Endre, de nem igazán válaszol a feltett konkrét kérdésekre.Politikus betegség.

Spaller Endre 2010.01.08. 17:42:26

@DArchAngel: Én nem állítottam, hogy ez az én, vagy a pártom akciója. Csak informáltam az embereket arról, hogy az önkormányzatnak van egy ilyen akciója, és aláírtam a titulusommal. Ez a titulusom. A döntés nyilvános, az önkormányzat honlapjáról bárki letölthette volna, pontosan ezeket az információkat találta volna benne.

DArchAngel 2010.01.08. 17:45:35

@Spaller Endre: Ne haragudjon, ez egy átlag ember számára nem így jön le.
Persze, ebben az országban - ahol olyan remek politikai lövészárok rendszer ástak már, hogy Verdun védői könyörögtek volna a tervekért - nem hinném, hogy ez meglepő lenne.

kuki123 2010.01.08. 17:47:44

OFF:
index.hu/video/2010/01/06/bkv_garazs/

Érdekes az egész videó de 8:40-től a kulcsmondat
ON:

Homeoffice 2010.01.08. 17:55:27

@Spaller Endre:

Tisztelt Spaller Úr!

Egyrészt tiszteletemet fejezem ki, hogy szinte egyedi módon megjelent a blogon.
Másrészt, csatlakozva az előttem szólokhoz, nem értem hogy miért nem lehet legalább helyi szinten, ilyen apró, de jószándékú esemény mögé emberként és nem pártemberként odaállni.
Lehet hogy naiv vagyok, de sokat használna kerületünkben és példát mutatna.
Országos szinten úgyis ki fog törni a háború...

Marcellusca 2010.01.08. 17:59:07

@Horizont: Mit vártál? Magas labdát? :)
Látszik a hozzáállásán is: az nem úgy volt, és különbenis a Józsi(ék) többet lopott/loptak a mézes bödönből, mint mi a tejfölösből.
Nem mond szinte semmi konkrétat, csak mismásol és (már ezerszer hallott) lózungokat puffogtat.

Spaller Endre 2010.01.08. 18:00:45

@Gunther: Én odaálltam mögé, képviselőjelöltként, magán emberként egyaránt.

Spaller Endre 2010.01.08. 18:02:32

@Marcellusca: Kérdezzen bármit, szívesen válaszolok. Nem értem pontosan, milyen konkrétumot hiányol.

Horizont 2010.01.08. 18:02:40

@Spaller Endre: Lehet, hogy ez mögé elég lett volna csak magánemberként állnia!

Horizont 2010.01.08. 18:08:12

@Spaller Endre:
Még egyszer megkérdezem, mert tényleg érdekelne a véleménye, és erre nem válaszolt:
Nem félnek attól, hogy beleszaladnak ebbe a kampányba és az embereknek annyira elegük van, minden parlamenti pártból, hogy nevető harmadikként befut röhögve a Jobbik??

Homeoffice 2010.01.08. 18:08:32

@Spaller Endre:

Nah hát akkor ennek örülök. :)

Marcellusca 2010.01.08. 18:08:36

@Spaller Endre: Fölösleges.
Társaim megtették, de konkrét választ nem kaptak.
l.m.f.

Mr. Acid 2010.01.08. 18:08:49

@Horizont: Ne hülyéskedj, most egy csomó nyugdíjas agyába sikerült beégetni a pártnevet. Tehát mission: accomplished!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.08. 18:08:53

@szmoker /segílyes/: mikolát én bírom

egyébként nagyon durva!

én megyek, és a fideszre fogok szavazni.
éljen a krumpli-párt!

Sin-S-Fame Collect-Tour 2010.01.08. 18:13:22

@volánrulz: igen, mert a srácok csinálták a telepről, cserébe a leselejtezendő audi a8asokat még idén odaadják nekik (azokat az öreg, 2 éves sz.rokat, amibe jobbérzésű államtitkár már nem ül bele...)

Spaller Endre 2010.01.08. 18:20:34

@Horizont: A Jobbikról kérdezett. Én nem félek tőle. Sem az erejétől, sem attól, hogy hosszú életű lesz. Ha ugyanis egyszer bent lesznek a parlamentben nem tudnak majd mit ígérni. Az ilyen típusú mozgalmak addig sikeresek, amíg parlamenten kívüliek.
Szerintem a tavalyi eredményét sem tudja majd megismételni.

tothmari 2010.01.08. 18:22:42

Most ezt nem értem. A Vastagbőr régóta borítja a bilit a kormányról. Már mindenki azt várja, hogy eltakarodjanak. Most pedig beálltatok ellenkampányt nyomni? Hogy maradjanak még? És mi okozta ezt a hirtelen fordulatot? Mostantól Fideszes posztok lesznek? Lehúzzátok őket, hátha összejön a harmadik ciklus is az MSzP-nek? Mi állhat emögött?
Eddig fan volta Vastagbőr, de most egy kicsit csalódott vagyok.
(Tévedés ne essék, nem vagyok elvakult Fideszhívő. De a szocik hellyett tényleg akár a patásördög is jöhetne - mégha nem is hibátlan).

hoplita 2010.01.08. 18:24:08

@tesz-vesz:
Ha kapnék én is egy potya zsákkal meggondolnám.

De mivel nekem nem adnak benácultam.:DDD

Spaller Endre 2010.01.08. 18:30:51

Tisztelt Kommentelők!

El kell köszönnöm Önöktől. Várom további észrevételeiket az endre@spaller.hu címen és a spaller.hu oldalon.

Tisztelettel:

Spaller Endre

hoplita 2010.01.08. 18:32:06

@Spaller Endre:

Úúúú....látom a szabvány-bullshit már csípőből jön.
Igazán a parlamentben lesz veszélyes, több okból is.
Belelát a pakliba, ez fájni fog nektek....már előre sajog, ezt a vak is látja.
A másik pedig az, hogy naponta revolverez majd benneteket az elszabotálandó rendteremtéssel, elszámoltatással kapcsolatban....csak mekegni fogtok, mint a kecske, mikor meglátja a kést.:DDD
A nagy népszerűség úgy olvad majd, mint a napon felejtett jégkrém.
Aztán egy-két szokásos ballépés, plusz a rosszabbodó gazdasági helyzet - mert rosszabbodni fog, ez még nem a gödör alja, erre mérget vehetsz - és felharsan az uccán az Orbán takaroggy...!...
Akkor majd alkalomadtán visszavárunk ide komám...:))))

Homeoffice 2010.01.08. 18:42:10

@Spaller Endre:

Tisztelt Uram!

A Jobbik egyfajta jelenség, amely érzelmi választ ad bizonyos dolgokra. A tehetetlen dühöt mutatja be amit én is érzek.
Olvasva az utóbbi évek eseményeit, társadalmunk egy jelentős csoportja az alapvetően rossz szociális rendszerünk miatt, nyeregben érzi magát.
Addig a pillanatig, amig a szociális segélyekből hasonló életszinvonalat lehet elérni, mint becsületes munkából, addig EZ NEM vezet jóra.
Kiölték az emberekből a munka szeretetét.
Azt veszem észre hogy a parlamenti pártok a rendőrséget kiherélték. Hogy lehet az, hogy egyesek oda állnak a rendőrökhöz és majdhogynem "igazoltatják" őket.
Siófokon a tecsónál rendőröket vertek meg a romák. Volt már rendősrörs ostrom is. Egyes településeken NEM lehet bemenni utcákba. Eltanácsoltak tőle (192 centis vagyok 100 + testsúlyra)
Hogy lehet az, hogy az emberek félnek egyes falukban kimenni az utcára?
Néha az az érzésem és hallom is hogy sokan inkább Rendet szeretnének és nem Demokráciát...
Tényleg nem akarom Önnek sorozni a kérdéseket....
igen, ezt a demagóg, álliberalizmustól teleszőtt hárompártnyi kormányt le kell váltani.

Homeoffice 2010.01.08. 18:43:58

Nah tessék.... elment:(

:D:D

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2010.01.08. 18:44:12

@Spaller Endre:
Uram ezt most nagyon jónak írta! Esztergomban éltem, ill most is a környéken lakom!

Ilyet mondani egy esztergominak, hogy fideszes önkormányzatokkal nincs annyi probléma ? ! :-) :-( Azt se tudjak hogy sírjak e vagy nevessek....

Meggyes Tamás az ország egyik leggyűlöltebb polgármestere. Amikor az esztergomiak Orbántól kértek segítséget, az lerázta őket mint kutya a vizet! Még jól szembe is köpte az esztergomiakat azzal, hogy újra Meggyest indítja a körzetben!

Az országos politikusaikról meg hadd ne mondjak semmit. Rengeteg a volt mszmp-s, valamint a gátlástalan szerencselovag ( a másik oldalon is, ez nem kérdés). Hiteltelenek, és értelmes ember nem hisz nekik ( Pintér, Répássy, Pokorni, Cser, Mikola, Martonyi és még hosszú a sor)

Ennyit Önökről.

hoplita 2010.01.08. 19:11:19

@Gunther:

Még szép, hogy elment.
Ezekre az általunk felvetett dolgokra egy mukkot se tud mondani.
Nem érdekli ezeket, csak a saját kis boldogulásuk, parazita banda.
De nagy szarban lennének, ha a civil foglalkozásukból kellene megélniük, egyik-másik a küszöböt rágná.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.08. 19:18:11

@reKorrekt: de! engem már megnyertek!
ÉLJEN A FIDESZ!!!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.08. 19:34:08

@Spaller Endre:

Tisztelt Uram!

Mindig nagy öröm, ha maga az érintett jelenik meg nálunk, és fejti ki véleményét írásunkkal kapcsolatban.
Ki is használom az alkalmat, hogy megkérdezzem: Önöknek 510 forintot jelent egy választópolgár? Önök, akik folyton az MSZP-t vádolják szavazatvásárlással, ingyen almával/krumplival/hagymával kampányolnak? Nem visszás ez egy kicsit? Vagy csak ennyit érnek a Zemberek?

Válaszát előre is köszönöm, tisztelettel:

laspalmas, szerkesztő

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.08. 19:37:08

@ZioN:

Bizony, ritkaság. Meg kell becsülni.

ZioN 2010.01.08. 19:46:40

@laspalmas:
Mondjuk miután 17 hozzászólást bír a nick,neked érdemed,hogy (ha elhisszük hogy az akinek kiadja magát) egy cikk miatt regisztrált?

Tündér_Lala 2010.01.08. 19:48:46

Szomorú, hogy ilyesmire szükség van. Azonban mintha úgy olvastam volna, hogy évek óta minden januárban vérehajtottak valami hasonló akciót. Márpedig ha ez igaz, akkor az itt leírtak marhaságok. Ha nem így van én kérek elnézést.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.08. 19:48:52

@ZioN:

Kattints az aktivitására, 2008 novembere óta kommentelt már mindenfele. De jó, hogy minket is megtalált. :)

Marcellusca 2010.01.08. 19:59:27

@laspalmas: Bár nem engem kérdeztél, de:
"Nem visszás ez egy kicsit?"
Nem.
Nem kicsit!!!

martonx 2010.01.08. 20:33:05

@tothmari: Félreértés ne essék, ez egy jobb oldali beállítottságú blog, csak láttunk már karón varjút. Amúgy szerintem az itt olvasó kommentelők 99%-a inkább elfogadja a patásördögöt, mint a komcsikat, de a hülye kampányoktól, és igéretektől már hányni tudnánk :-(

Piréz Vitéz 2010.01.08. 20:43:34

@tothmari:
Mert akkor szerinted hogy kéne? Patikamérlegen lemérjük mindkét oldal ocsmányságait, és ahol kicsivel kevesebb van azt agyonhallgatjuk annak érdekében, hogy a nagy szarkupac helyett a kisebbnek látszót kapjuk?

Amúgy mindig megdöbbent, hogy (oldaltól függetlenül) a nagy agitálók között mindkét oldalon vannak szépszámmal olyanok, akik tökéletesen látják a saját oldaluk disznóságait, mégis nyomják a szöveget a tökéletességről és hogy a másik viszont maga az antikrisztus...

Szóval szvsz egy ilyen jellegű blognak tessék igenis szépen teríteni amit talál, akármelyik oldalról is jön az. Mondjuk lehet hogy egy év múlva cserére érik a blog háttérszíne :D

Spaller Endre 2010.01.08. 22:03:58

@laspalmas: Tisztelt Szerkesztő Úr! Ha elolvassa a honlapomat, ott számos olyan cikket talál, amelyek arról szólnak, hogyan próbáljuk a szétfolyó közpénzeket visszatartani, a beruházásokat olcsóbbá tenni. Nekem ennyit érnek a választók. Mi az önkormányzatban ellenzékben vagyunk. Támogattuk ezt a programot is, mint oly sok mást. Jó lett volna, ha ez a program segítő szándékkal, pártoktól függetlenül tud megvalósulni. Nem így lett. Ez nem az én hibám.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.01.08. 22:11:35

Hello Spaller Endre!

Most értem haza és örülök, hogy a web2 összeköti a kisembert a politikussal.

Elmondom, mi a probléma!

A XIII. kerületi önkormányzat, mint egy szerv, nagylelkűen pénzt áldoz krumpliosztásra. Igen, biztos vannak olyan szegények, akiknek jól jön 2-3 kg krumpli.

De Ön a szórólapra ALJÁRA nagyon szépen odaírta, hogy "Fidesz XIII: szervezete"
Nem az írta oda, hogy "XIII. kerületi Önkormányzat"

Ön és a helyi Fidesz politikai tőkét kíván kovácsolni a nyomorult krumpliból, különben nem írta volna ezt oda.

Ha ön ennyire átérti a szegények helyzetét és VALÓBAN, hátsó szándék segíteni szeretett volna, akkor krumplit / hagymát / almát ÁTADJÁK Máltai Szeretetszolgálatnak, Vöröskeresztnek, akik pont ezzel foglalkoznak, és ők gond nélkül szétosztják a rászorultak között.

Mivel nem így tettek, így Önöknek (MSZP, FIDESZ), valahogy mégiscsak fontos volt, hogy az emberek tudják, kitől kapták, kinek köszönheti ezt az adományt.
No, ez szánalmas. Pont emiért is köpnek az emberek a politikusokra.

ui.
Az elmúlt 4 évben hányszor osztott az önkormányzat vagy a helyi Fidesz krumplit?
Minden évben? Vagy csak választások előtt?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.01.08. 22:15:18

@tothmari:

nem vagyunk fideszesek ... egyik kutya, másik eb. Ha a Fidesz lop, mutyizik, ugyanúgy megkapják. Mivel most nem ők vannak kormányon, így kevesebb lehetőségük volt balfaszoknak lenni, de még 3 hónap, és megfordítjuk a sakktáblát.

Sajnáljuk ha csalódást okozok.
Amúgy pedig őszintén sajnálom, hogy az MSZP-ről írunk akkor fideszesek vagyunk, ha meg a fideszről, akkor meg szocik.

Kicsit tovább gondolkozni kellene ...

Spaller Endre 2010.01.08. 22:19:56

@zero: Nem tudom, hogy kellett volna aláírnom. Ez a titulusom. Ha Fidesz frakcióvezetőt írok, az jobb lett volna? Én odaírtam, hogy ez egy önkormányzati program, és azt is, hogy ott kell jelentkezni. Kár, hogy onnan elküldték az embereket, pedig valóban lesz krumpli osztás a jövő héten.

ZioN 2010.01.08. 22:21:30

@laspalmas: Elhiszem neked,én egy kattintás erejéig néztem csak ☺

Beer Ninja 2010.01.08. 22:24:30

Fideszes szavazóként csak azt mondhatom, hogy ez a Spaller egy hülye. Annak is jó nagy. Ilyen szórólapról bárkinek az jön le, hogy a FIDESZ szervezi az osztást, főleg a kevesebb agysejtű időseknek. Nem csoda, ha az MSZP-sek beszopatják az ilyen béna poltikusainkat, akik még hazudni sem tudnak rendesen.

Spaller: "Ez nem az én hibám." Miért van az, hogy a faszom magyar politikusok nem tudják elismerni a hibáikat???

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.01.08. 22:25:11

@Spaller Endre:

Mivel eleve visszás, ha egy politikai párt bármiféle osztáshoz adja nevét, véletlenül pont a választások előtt, nem is kellett volna a szórólap ...

ZioN 2010.01.08. 22:29:38

@Spaller Endre:
Ha csak az ebben a hozzászólásában említett építkezés,meg milliárdos bukással a "kutya sem foglalkozik",Ön miért nem foglalkozik vele?

ZioN 2010.01.08. 22:31:20

@ZioN: Ez nem tartozik a munkaköri leírásába?

ermi50xn6j2 (törölt) 2010.01.08. 22:31:45

AZÉRT AZT EL KELL ISMERNI, HOGY VAN VÉR A PUCÁJÁBAN, HOGY EL JÖTT IDE. AZ MÁR MÁS KÉRDÉS, HOGY A SABLONOS POLITIKUSI SEMMITMONDÁST JÓL MEGTANULTA A PÁRTJÁBAN. EGYMILLIÓ MUNKAHELY! AMULT HÉTEN HALLOTTAM, HOGY NEM MOST A KÖZELJÖVŐBEN VÁRJUK, HANEM ÉVEK MÚLVA..

Spaller Endre 2010.01.08. 22:35:09

@zero: Sokakhoz nem jut el ez a program máshogy, csak szórólappal. Ha minden rászoruló benne lenne a szociális rendszerben, akkor igaza lenne. De így nincs. Én látom, hogy kiket küldenek el a nyugdíjas klubokból, a szociális osztályról, és azt is látom, hogy milyen indokkal. Ez az én véleményem, ezért csináltam meg a szórólapot.
Zion-t nem értem.

arlequin 2010.01.08. 22:49:50

@Spaller Endre: egyszerűen névtelennnek kellett volna (vona? ;-))) maradni. nem a maga érdeme. akkor minek villog?

@martonx: ámmen

szabogyula 2010.01.08. 23:09:15

Ne bántsátok Spaller Endrét !

szabogyula 2010.01.08. 23:13:34

Spaller Úr , maga meg mint politikus tudhatná , hogy 3 hónappal a választások elött krumplit osztogatni .....kiporszivózok , mert randim lesz ...

Shaddam 2010.01.08. 23:24:44

Pápán egyik nap a piacon hatalmas cigány sor volt.Mint kiderült ingyen pörköltöt osztottak.Hogy kire tört rá a segíthetnék azt nem tudom.

arlequin 2010.01.09. 01:08:26

@dr. dodó: nagyon régi tanítás: a sötétség foka. hitler kismiska volt sztalinhoz képest (a dzsugasvili/=grúzul/: a zsidó fia). nem csoda hogy bukott. hoppláré. aki megtalálja, annnak öröme lesz, aki nem, nos...a hatalom játszmájában aki csak kicsit sötét, annak buknia kell az igazi sötéttel szemben. a tiszta megmarad, de ki az aki tiszta?! isten hozott antikrisztus...

Bicskas 2010.01.09. 08:26:28

na most az a kampany hogy krumplit osztanak vagy az hogy goldenblog nyertes (ismerheto) oldalon fuzik az embereket?

Disznó Úr 2010.01.09. 10:20:09

A XIII. kerületben lakom. Volt az eu parlamenti választások után egy számítás, mely szerint ha rávetítjük az akkori szavazatokat egy országgyűlési választásra, úgy az egész országban két első fordulós mszp-s egyéni jelölt szerezne mandátumot. Mind a kettő a XIII. kerületben (Szanyi, Tóth).

Vessenek rám követ, de alapjában véve nem tartom rossz ötletnek, hogy a Fidesz megpróbálja az Mszp módszereit utánozni a szavazatszerzésben, hiszen ebben ők nagyon jók, csakúgy mint az ennek alapját képező adatbázis és kapcsolati háló (kocsma, házmester, szemetesember stb.) építésében.

Ugyan szkeptikus vagyok abban, hogy a Kádár-nyugdíjasokra egyáltalán lehet e másnak hatni, vagy csak annak, akiről azt hiszik hogy visszahozza a cucializmust (olcsó bérlakás, 3,60-as kenyér, nem kell megszakadni és előny ha valaki nem szeret gondolkodni, mert azt úgyis megteszi helyette más.)

Sajnos a lényeg, hogy a Fidesznek ez sem sikerült. Pedig ezekre az aljas és ostoba tömegekre (igen, igen még ha nem is tetszik, de ez a jellemző) egyszerűen máshogy nem lehet hatni, csak a zsigereiken keresztül.

Elnézést a hosszadalmas ömlengésért.

reKorrekt 2010.01.09. 10:35:39

@Disznó Úr: Budapest és Pest megye nélkül a 2006-os választások első fordulójának eredménye a következő lett volna:
1. Fidesz
2. mszp
(és ennyi, no szdsz, no mdf)

Köszönjük Budapest.

MedveM3 2010.01.09. 10:59:36

@Spaller Endre:
Tisztelt képviselő úr!

A probléma, ahogy én látom:
1. Kitalálják közösen:osszunk krumplit.
2. Ön szalad az emberekhez, hogy a FIDESZNEK köszönhetően krumplit osztunk
3. Az MSZPs sporttársnak ez nem tetszik és csúsztatja az időpontot.

Szerintem 1:1 az állás, ön szívott a "ne kiálts tüzet, ha nem ég a ház" analógiájára, biztosan nem örült a beégésnek, de:
Jó lenne, ha tudomásul vennék mint politikusok, hogy ezeket az idióta játékokat nem önök szívják meg, hanem akikért(remélem) tenni szeretnének.

Tudom, hogy a politika ma erről szól, de ez óvodás szint, nem gondolja?

A blogon az Ön "jöttem is meg nem is, hoztam is meg nem is" stílusú hozzászólásait feleslegesnek érzem. Mintha félne a reakcióktól és nem merne nyíltan beszélni, de ezzel az ellenkező hatást éri el. Pedig az ötlet nem rossz, szerintem sokan lennénk kíváncsiak arra, hogy egy-egy politikus mit akar, a saját előadásában, nem pedig a Másik Oldal kiabálásából.
A ködösítés csak élőszóban működik, de itt, ahol az emberek többször visszaolvassák és elemezgetik, nem. Itt minden szóra évekig emlékeznek.

Kérem, tekintse úgy, hozzászólásomat építő szándékkal írtam. A honlapját érdeklődéssel olvasom remélve, hogy az önök által indított vizsgálatok eredményesek lesznek és nem csak hivatali játszadozások.

eszkep 2010.01.09. 11:43:45

@laspalmas: Ne szépítsük a dolgot, ez egy totál értelmetlen kérdés:

"Önöknek 510 forintot jelent egy választópolgár?"

Te milyen értékre gondoltál? Mert ha 6000 Ft értékben "osztogatnának", akkor az lenne a gondod, hogy "szórják a pénz". Ez most tipikus esete a mindegy mibe, csak kötözködjünk.

Egyébként a tíz év alatt 1 millió új munkahely nem valami fantazmagória, hanem a szükséges MINIMUM, hogy legyen még Magyarország 20 év múlva.

eszkep 2010.01.09. 11:46:35

@zero: "De Ön a szórólapra ALJÁRA nagyon szépen odaírta, hogy "Fidesz XIII: szervezete"
Nem az írta oda, hogy "XIII. kerületi Önkormányzat""

Na Zero, ezt hívják funkcionális analfabétizmusnak. Ne szépítsük a dolgot, ez a blogbejegyzés megint hatalmas baromság. nem szúrja ki a szemedet, nincs elég nagy betűkkel odaírva: a XIII kerületi önkormányzat ekkor és akkor..."?????????

zooborg 2010.01.09. 11:54:54

Hol vannak már a daliás idők,-
mit sok humorral idéz Pelikán,
mikor a sok krumpli csak úgy rádőlt
Virág elvtársra..., s nem maradt nyakán
egy szem se sok, ezért volt karakán
karrakter elvtárs: nem csapott rumlit
a nyilván való szabotázs okán:
kimászott és osztotta a krumplit.

De nem csak ő, számos elvtársa:
Vas Zoltán és a "lisztes" Marosán...
A prolinak volt amibe mártsa
csupasz krumpliját ezek után:
vérvörös, paprikás zsírban jó...,az ám!
Ha megtorpant és bámult bambán,
eligazítást nyert, egyenest,
mert ő csak ebből értett igazán:
kromplileves, legyen krompli leves!

Eljöttek újra a szűkös idők,
nem számított itt, ki volt partizán
megsokasodtak nagyon a redők,
mint téli krumplin, vattás pufajkán:
ráncos proli tengődött nyugdíján,
s mikor úgy tűnt minden összeomlik,
jeges ár cölöpön állt meg: Gyulán!
Újra osztani kezdték a krumplit!

Négy évre rá megint a fasiszták
jöttek és tombolt maga a Sátán:
kőbányák, szőlők,... mind hazahordták,
a kék égről eltűnt a szivárvány !
Ebből meggyógyulunk egyáltalán?
Meg. Megyó lezárta ezt a rumlit,
de legfőképp és igazán: Gyurcsány-
tőle pénzt is kaptunk, nem csak krumplit!

AJÁNLÁS ( minden igaz proletárnak):
Ennyi szivárványos év után,
a Sátán hada osztana krumplit:
narancsot is osztogathatna, komám:
soha nem eteti meg a prolit!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.09. 12:00:16

@Spaller Endre:

Azt írja, először magánemberként állt az akció mögé, illetve nem tudja hogy kellett volna aláírnia.
Nos.
1, ha én magánemberként támogatok valamit, akkor a titulusomat, beosztásomat, munkahelyemet nem tüntetem fel. Se azt, hogy X.Kft Y. beosztás, se azt, hogy blogszerkesztő. Hanem csak simán odaírom a nevemet. De mondom, ez én vagyok.
2, politikamentes úgy lehetett volna ez az egész, hogy az Ön jószándékú stb blabla szórólapját úgy írja alá, hogy Spaller Endre önkormányzati képviseli. Elvégre, ha az önkormányzat szervezi, akkor így lenne korrekt.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.01.09. 12:01:35

@Bicskas:

Én örülnék, ha minden posztjainkban érintett személy itt kommentelne ....

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.09. 12:03:50

@Bicskas:

Ki fűz kit?
A Fidesz se angyalsereg, ezt jó lenne már belátni a fanoknak is. Ettől függetlenül természetesen inkább ők, mint a mostaniak, de azért ne legyünk már szemellenzősek.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.09. 12:05:06

@eszkep:

Te már csak tudod, hogy én mire gondolok....

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.09. 12:07:23

@eszkep:

És te látod-e, hogy a "felhívás", krumpliosztás", "Spaller", "Fidesz" szavak ki vannak emelve pirossal/naranccsal???

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.09. 12:10:54

kurvára OFF:
Bukarestben most ebben a pillanatban kb. 1500 ember áll sorban az oltásért az egyetlen oltóközpontban, ilyen még a kommunizmusban sem volt. 180 ember/óra megy az oltás. Most tervezik hogy a nap folyamán még két oltásközpontot megnyitnak.
Sajnos ehhez "csak" annyi kellett, hogy meghaljon, egy relatív híres ember.
A oltás Romániában INGYENES.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.09. 12:51:30

@laspalmas: jó vagy
@zero: régebben zero még kedves volt :)

@eszkep: mindig beleköttök zeróba tök feleslegesen
a kedvencem: "aki ne közgazdász ne írjon ilyeneket"
miért? nekünk nem szabad gondolkodni?

te voltál eszkep, aki vérfideszes nem?
én mondtam már a reakción: elfog jönni az idő, amikor már csak a síkhülyék fognak a fideszre szavazni, és én is inkább előrébb sorolom az idegenszívű lmp-t mint a fideszt. most akkor gondolkodjunk el, mennyibe kerülne pl meggyest leváltani orbánnak? orbánnak egyátalán tényleg van hatalma a fideszen belül vagy csak egy gondosan felépített báb-e?
mert ha nem váltja le, most ezen gondolkodtam tegnap, akkor tényleg tudhat meggyes esetleg vmi korrupcióról, hiszen nem lenne nehéz egy embert találni oda.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.09. 12:53:10

@tesz-vesz: jaj TE, hát nem tudod, hogy eszkep "JOBBIK SZAVAZÓ". HYPERMEGALOL

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.09. 12:53:21

@ZioN: gyenesei egyszer elvegyült a plebsz között, mikor számolta a tízezreseit a konditerem előtt :D
akkor ott volt körünkben, tehát már ketten vannak

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.09. 12:56:49

@eszkep: mit murfodírozol már?!
miért csak most osztja a fidesz a KRUMPLIT?!
nem szúrja szemed h kampány van?

mennyire durva már, hogy egy olyan fontos kérdést, mint h ki döntsön az érdekeinkről úgy dönti el a felvilágosult párt, h krumplit oszt?
a barbár komcsiktól nem várunk mást, már rég el kellett volna söpörni őket

@Talon Karrde:
mi olyan vicces?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.09. 13:04:28

@zero: az ilyen kommenteknél érzem, hha itt felelős hatalom lesz egyszer azonnal felkéri tanácsadóknak a vastagbőrt
na persze ingyen, ha pénzt kapnak akkor már nem is lesznek hitelesek

ZioN 2010.01.09. 13:05:31

@ZioN: AZért én még türelmesen várok,hátha jön erre is reakció a T. politikus irányából.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.09. 13:11:27

@tesz-vesz: Nekem már HÁROM hónapja feltűnt, hogy eszkep olyan JOBBIK SZAVAZÓ, amelyik azért kurvára megvédi a FIDESZ álláspontját, ezért HYPERMEGALOL, látom neked is lejött, hogy eszkep mennyire "pártatlan".

zooborg 2010.01.09. 13:32:27

Utóda(l):
Kádár elvtárs feje,
mit most épp elloptak,
krumplihoz hasonló..
De a teste
"milói" Apolló!*
Egy baja volt csak:
nem állott a pelló...

*"Kézfogatlan" néhai Fekete János közlése

ZioN 2010.01.09. 13:32:30

@eszkep: Én ezt a "tíz év alatt" részét még nem hallottam az egy millió munkahellyel egy mondatban említve.Mondjuk nem követem figyelemmel a "nagy interjúkat",szóval lehet elkerülte a figyelmem.
Szerintem nem "mindegy mi csak kötözködés" alapján van ez a post.Szvsz itt azzal van a gond,hogy ez mindig csak választások előtt jut eszébe minden pártnak.

Horizont 2010.01.09. 13:37:49

@ZioN: Hiába vársz, mert 22:35-kor megírta, hogy : "Zion-t nem értem. "

Azon gondolkoztam, hogy dicsérendő Spaller Endrétől, hogy idejött kommentelni. Bátorság. Minket is dicséret illet, mert nagyon rendesen "beszélgettünk" vele. Én azt szerettem volna, ha a vége felé azt írja nekünk, hogy önöknek igazuk van, tévedtem, nem így kellett volna. Ébren is álmodom. Érdekes, hogy azt írta, hogy nem fél a Jobbiktól, pedig félhetne.
Vajon tényleg nem értett minket, vagy csak nem akart érteni??
Jó lenne ha erre bóklászna egyszer egy kormánypárti is.

zooborg 2010.01.09. 13:41:20

@Talon Karrde:
Azt kérdi e_gy_a_ síron túli hang: ???????

ZioN 2010.01.09. 13:43:26

@Horizont: Köszönöm ez elkerülte a figyelmemet.

ZioN 2010.01.09. 13:46:01

@Spaller Endre:
Tisztelt Uram,ha itt a nevére kattint,látni fogja mely hozzászólásáról kérdeztem.Azért be is másolom:
Spaller Endre 2010.01.08. 17:18:03
@Horizont: Nem tudom, hogy reális-e a plusz egymillió munkahely, mindenesetre Csehországnak sikerült. Nekünk sincs más esélyünk.
Látja, érdekes ügy ez a krumpliosztás. Olyan indulatokat vált ki, hogy a BKV-ügy ehhez képest eltörpül. Azzal például, hogy 18 millió forintért épít a XIII. kerületi önkormányzat egy 40 m2-es önkormányzati bérlakást, a kutya nem foglalkozik. Pedig ott milliárdokat bukunk.

Na mármost itt Ön milliárdos bukásról beszél,amivel a kutya nem foglakozik. Önnek ezek szerint tudomása van a dologról,akkor miért nem foglalkozik vele Ön?Remélem ez a bővebb verzió már érthetőbben szemlélteti a bennem felvetődött kérdést.

ZioN 2010.01.09. 13:49:32

@Horizont: Valószínűleg mert csak a sárga nickem néztem mert én ilyen egoista vagyok ☻

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.09. 13:59:19

@zooborg: Réágyüttem hogy ki v_A_GY_! Eszképpel ez egy privát meccs, várom hogy érkezzen, addig is provokálom! tesz-vesz is költ_ő_ érdekes bloggal.

Horizont 2010.01.09. 14:15:34

@ZioN: :DDDD Azért jegyeztem csak meg, mert mosolyogtam magamban, hogy vajon mit nem ért a képviselő úr, ezen az egyszerű kérdéseden?

sztrovacsek 2010.01.09. 14:52:16

@Spaller Endre: ""Ez a titulusom"
Megmég sok minden más........
Már megbocsásson, de maga nem Önkormányzati képviselőként írta alá a szórólapot, ha nem a Fidesz XIII. kerületi szervezete nevében.
Ergo: mintha a Fidesz szervezi az osztást! Akárhogy csűri-csavarja ez így van.
Nem látják, hogy az ilyenekkel maguk ellen fordítják a zembereket!

f.m.j. 2010.01.09. 14:56:49

@Marcellusca: aztaleborultkurszkiéghajlatbamááá'

Marcellusca 2010.01.09. 15:03:43

@mókusfüles bukósisak: Na, de Kedves! :)
Én azt nem értem, hogy a felvonuló "tömegből" miért nem lépett ki egy roma, hogy pofán csapja azt a czigányqrwát?

sztrovacsek 2010.01.09. 15:08:03

@Marcellusca: Nem tudom, hogy meddig kell még eltűrni az ilyen fenyegetéseket!

sztrovacsek 2010.01.09. 15:14:58

@Marcellusca: ""miért nem lépett ki egy roma, hogy pofán csapja azt a czigányqrwát?"
Mert ő a góré, vagy csak népesebb a családja.

Ifjabb koromban nem egyszer összetűzésbe keveredtem az ilyenekkel, míg azt hitték, hogy erősek úgy viselkedtek mint a cikkben, vagy Veszprémben. Viszont mikor látták, hogy gáz van..... szóval nem egyszer könyörögtek térden állva:" tezstvírem nem úgy gondótuk"

Marcellusca 2010.01.09. 15:23:39

@sztrovacsek: Tudom én azt. Csak költői volt a kérdés.

Egy kis faluban mindenki ismer mindenkit. A felvonulókat is.
Ha valaki megtette volna, másnap biztos, hogy meglincselik.
Vagy, amikor a helyi cigóönkormi segítségére szorulna, elhajtanák a francba.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.01.09. 15:47:55

@Spaller Endre:
Nem tetszik érteni, Spaller uram!
Valakit csak fikázni kell, az egy alapvető szükséglete a "helyi" többdiplomás becsületes igaz jobbikszimpatizánsoknak. Ön jókor volt a rossz helyen és rossz időben, na és persze a rossz színben.
Ha Ön csákóban, bakancsban, oroszlánnal a hátán osztogatott volna a rászorulóknak , akkor Ön most itt nem lenne téma.
Ezt mondjuk úgy, hogy PECH.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.09. 15:48:08

@Marcellusca:

Ez a legjobb rész:

"Horváth Zsuzsanna CKÖ-elnök megpróbálta kiütni a Zalai Hírlap fotóriporter kollégája kezéből a fényképezőgépet.

- Feljelentem ám magát is, ne fényképezzen! - harsant a fenyegetés, és már lendült is a kéz. - Milyen jogon zaklatnak?

Horváth Zsuzsanna cáfolta, hogy bárkit csak egyszer is megtámadott, vagy szóban inzultált volna."

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.09. 15:51:03

@.Pierre Bezuhov.:

Könnyű lehet ilyen egyszerű világban élni....Nem kell gondolkodni, csak passzintgatod a skatulyákat. Azért nem irigyellek.

ZioN 2010.01.09. 16:12:30

@.Pierre Bezuhov.: Elfogult barátom,ezeken is találtál például olyan kitételt,miszerint hozzanak lakcímkártyát,meg szemigazolványt,+ gyerekek számának igazolására anyakönyvi kivonatot?Mert én nem.Sőt,igazából én csak azt látom,hogy valahogy emberközelibbnek tűnik,és nem egyszeri alkalomnak kampányidőszakban.

ZioN 2010.01.09. 16:15:12

@ZioN: Esetleg próbáld meg a Jobbik adománygyűjtés címszó alatti google találatokat és a Fidesz adomány gyűjtés alatti találatokat kicsit összehasonlítani,ha már annyira magvas gondolatokat vársz.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.09. 16:18:01

@.Pierre Bezuhov.: b+ Bezu, nem tudtam hogy hova akarsz kilyukadni ezzel (vastagbor.blog.hu/2010/01/08/az_elszabotalt_krumpli_osztas/fullcommentlist/1#c8247665), de így MEGALOL.
(P.S.: nem fárasztó mindenkinek csak a hibáit kikutatni?)

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.01.09. 16:22:23

@ZioN:

rögtön gondoltam :)

amúgy meg kac-kac és MUHAHA:

"A szombati standolás alkalmával 500-500 kg szabolcsi almát és krumplit osztottunk szét. Az érdeklődők Barikád, Magyar Jelen, Nemzetőr, Dobogó és Ráday újságokat is kaptak." ( barikad.hu/node/42982 )

mondjuk ha utóbbiakat tüzelőnek adták, akkor nem szóltam... ;))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.01.09. 16:22:35

"Az adatokra csak azért volt szükség, hogy értesíteni tudjuk a nyugdíjasokat egy újabb akció esetén"
Szerintem elbaszták, a nyugdíjasok nagy részét szerintem nem érdekli a spammelés.
Max. lesz gyújtósuk.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.09. 16:24:46

OFF:
Doña ¡Cara(mba)! 4 napja nincs sehol, mit tudtok róla?

ZioN 2010.01.09. 16:33:09

@.Pierre Bezuhov.: Félre ne érts én nem vagyok egyik párt hívője sem.Ezek pusztán némi nyitott szemmel történő olvasás eredménye,hogy számomra totál más a két dolog.Viszont rólad süt,hogy elkötelezett vagy,és szemellenzővel közlekedsz,sőt mi több olvasol.Figyelem már egy ideje az irományaidat,és kérlek alássan bocsásd meg,hogy nem minden ember ilyen könnyen irányítható mint te.

Marcellusca 2010.01.09. 16:33:23

@Talon Karrde: Szerintem sorban áll krumpliért. :DDDD
Csak nem kapta meg a jegyzőtől a papírt. :D

Vagy készül (tudod:fodrász, műkörmös, kozmetikus) a NAAAAAAGY megnyitóra. :)))
Túúúúdod!
PEKF 2010.
xD

DArchAngel 2010.01.09. 16:34:03

@tothmari: Ez a hozzáállás röhejes. Miért kellene, hogy a szar MSZP után a kicsit kisebb szar jöjjön? Miért elégednénk meg azzal, hogy kicsit kisebb a szar?
Olyan emberek kellenek, akik az országért, az emberekért becsületesen dolgoznak. Könyörgöm, ne azért válasszunk már egy pártot, mert utálunk egy másikat. Akkor inkább el se menj szavazni.

ZioN 2010.01.09. 16:34:04

De igazából én csak Mr. Spaller úr reakciójára várok még mindig,birkatürelemmel.

Marcellusca 2010.01.09. 16:35:41

@ZioN: Nono!
Ő nem irányítható!
Még régen megmondták neki a tutit, beállították egy irányba és arra megy.
És csak arra.
Semmi nem befolyásolhatja, térítheti el útjától!

eszkep 2010.01.09. 16:41:08

@laspalmas: Ha felteszel kérdést, nem árt úgy tenni azt, hogy érthető legyen, nemde???

ZioN 2010.01.09. 16:41:57

@Marcellusca: Az a helyzet az ilyenek vinnék előre a világot,ha jó irányba állítanák őket.Sajnos.

eszkep 2010.01.09. 16:42:09

@ZioN: "Én ezt a "tíz év alatt" részét még nem hallottam az egy millió munkahellyel egy mondatban említve."

Elég szomorú, hoyg csak az agymosott Zero-tól tájékozódsz, talán nem ártott volna az eredeti nyilatkozatot meghallgatni.

eszkep 2010.01.09. 16:44:13

@laspalmas: Én azt látom, hogy a XIII KERÜLETI ÖNKORMÁYNZAT csupa nagybetűvel, vastagon, kb. 36-os betűmérettel van kiemelve

eszkep 2010.01.09. 16:45:19

@zero: Egy olyan engem ne nevezzen ostobának, aki nincs tisztában pl. a brutto- nettó államadósság fogalmával, a 2000-2001-es magyar és EU-s átlag GDP-vel, és még blogot is ír a hülyeségéről!

ZioN 2010.01.09. 16:46:28

@eszkep: Nem innen tájékozódom,megnyugodhatsz.Én ide beszélgetni,véleményt cserélni,megismerni járok,nem tájékozódni.Másrészt az apróságok.Tudod,különbség van aközött,hogy nem mondta,és aközött,hogy én nem hallottam.

eszkep 2010.01.09. 16:46:46

@tesz-vesz: tehát a funkcionális analfabéták, pl. zero kedvéért: kiemelten, nagybetűkkel, vastagon szedve ott van: "XIII kerületi önkormányzat".

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.01.09. 16:48:38

@Marcellusca: @ZioN:

Sztem már elég sok önjelölt megváltó hitte, hogy jó irányba viszi a világot.
olyan, h tuti nincs, így bármerre menni badarság

(ezt a kijelntésemet sem kell tutira venni :)

eszkep 2010.01.09. 16:48:39

@ZioN: sajnos - érdekes módon a balos média is elfelejti odatenni, hogy "10 év alatt"... Sőt, nemrég egyik (már nem emlékszem) melyik hírportálon már 4 év lett a 10 évből. Érdekes...

eszkep 2010.01.09. 16:50:30

@tesz-vesz: Nem, én még midig jobbikosnak tartom magamat, de tudok olvasni, főleg, ha valami ekkora baromi nagybetűkkel van felírva egy szórólapra.

Horizont 2010.01.09. 17:06:40

@eszkep: "ez a blogbejegyzés megint hatalmas baromság" Akkor miért vagy itt?
Ez érdekes.Én csak arra a blogra áldozok az időmből amit nem tartok baromságnak.
Mert ha ellenvéleménynek gondolod amit írsz, az nem ilyen.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.09. 17:12:03

@Horizont: FIDESZes provokátor/kommentvadász, azért van itt.

Marcellusca 2010.01.09. 17:12:10

@.Pierre Bezuhov.: Persze, persze, voltak "megváltók", akik úgy gondolták, hogy az ő irányuk a tuti.
A baj nem is ezzel van.
Hanem azzal, hogy az út alatt nem vettek figyelembe semmi más befolyásoló tényezőt, aminek hatására némileg változtatni kellett volna az irányon.

@eszkep: Nyugi!
Megnyugtatlak, én hallottam a 10 évet.
Kicsit később, kiegészítésként.
A 4-ről még nincs tudomásom. :)

A probléma ezzel csak az, hogy nem 10, hanem 1-2 éven belül kellene ennyi munkahelyet teremteni.
De ez képtelenség.
A 10 éves határidő, meg (szvsz) nem túl nagy bemondás.
Jó politikával simán megoldható.
Csak lesz-e 10 évük, hogy meg is valósítsák?

Marcellusca 2010.01.09. 17:16:05

@eszkep: Meg az alján, hogy Spaller Endre Fidesz.
Mintha ők találták volna ki és hajtották volna végre.
Közben meg sír, hogy maszopos az önkormi.

Te, Te, Te, kis funkcionális ALFABÉTA!

Horizont 2010.01.09. 17:17:45

@Talon Karrde: Kommentvadász? Eddig csak szoknyavadászt ismertem:)))

Horizont 2010.01.09. 17:27:40

@Marcellusca:
Ő már másfél millió munkahelyet akar.
Na basszus a végén még mindenkinek DOLGOZNIA kell majd:))
Jól nézünk mi ki:)))

Laibach 2010.01.09. 17:28:49

Egy jó kis video :

Tekintetes Úr - Beszéljük meg!

www.youtube.com/watch?v=8vtNIs-mZ5g

Marcellusca 2010.01.09. 17:35:57

@Horizont:
Még a végin télleg mindenki aViktorra fog szavaznyi. :)
Ő legalább aztatat is beígérte, hogy kolbászbú leszen a kerítés. :)))
És nem is köll majdan annyi embörnek dógoznyia. :D

Fell Bandi 2010.01.09. 17:48:45

Csalódnom kellett a legtöbb hozzászólóban, több okból is. De leginkább azért, mert végtelenül buták vagytok. Biztos a korral jár - legyen az túl kicsi vagy nagy.
De azért van indoklás is:
1. nem értem, mi nem korrekt a szórólapban? Teljesen egyértelműen fogalmaz: a XIII. ker. Önkormányzat tartja a krumpliosztást. Aki olyan hülye, hogy ezt nem érti, az úgyis maszop szavazó.
2. Az aláírás kérdése. Ugyan hogy írhatta volna alá Spaller a szórólapot? Az önkormányzat nevében nem teheti meg, arra nincs feljogosítva, nem ő a polgármester. Tényleg valaki valami tippet nem adna erre? Titkolnia kellene, hogy fideszes? Miért?
3. Az előzőektől függetlenül: a bolsik ellen minden eszköz megengedhető lenne, ha egy kocsmában 12 cigó megtámad bicskákkal, próbálj meg velük mint emberekhez beszélni, úgy jársz, mint Cozma: meglékelnek. De ezzel együtt is, szerintem semmi kivetnivaló nincs az akcióban.

Marcellusca 2010.01.09. 17:53:59

Nem akarok elméleteket gyártani, de azt hiszem, nem érdemes az APEH kalkulátorára klikkelni!

www.portfolio.hu/cikkek.tdp?hn=2&k=3&i=126820

Fell Bandi 2010.01.09. 18:10:19

Elolvastam a hozzászólásomat, és javítanom kell benne: természetesen nem mindenkire értettem a buta jelzőt, de az eddig hozzászólók többségére mindenképpen.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.09. 18:12:45

@Fell Bandi: nickesítenéd azokat akikkel egyetértel? Csak röviden, 2-3 nick is elég lesz!

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.09. 18:15:26

OFF:
kitvalasztanal.hu/
Jobbik
42.66%
Én mondtam hogy egy szivatás az egész...

Fell Bandi 2010.01.09. 18:22:34

@Talon Karrde: bocs, nem fogom végigolvasni még egyszer az összes hsz-t. A szempontjaim egyértelműek ,nem? Ha azokkal vitáznál, csak tessék!

martonx 2010.01.09. 18:45:39

@Talon Karrde: Ezt örömmel hallom.

Ha meghal a H1N1-ben Gyurcsány, ígérem elsőként rohanok beoltatni magam :-P

hoplita 2010.01.09. 18:50:05

@.Pierre Bezuhov.:

Belehalnál, ha nem böföghetnél ide egyet-egyet napjába', mi...?
Semmi gond libkókám,mongyad, úgyse érdekli mán a lőtéri, kóbor kutyát, hogy mit ugattok..:DD

valójábannemberci 2010.01.09. 18:51:40

Önkormányzati akcióról pártdefiniáló stíluselemekkel megpakolt szórólappal értesíteni az embereket egyértelműen kampányszagú.
Ennyi.

ZioN 2010.01.09. 18:56:26

@eszkep: Ebben egyetértünk. Én akkor is csak mosolyogni tudok ezen a kijelentésen(1 millió új munkahely) .Szóval végülis mindegy,hogy rögtön,4 vagy 10 év alatt ígérik.
Kedves Spaller térítő Úr is amilyen sietséggel igyekszik a saját irományára reagálni,annyira lehet megbízni az egész bandában.Új kell nekem.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.09. 20:16:21

@Talon Karrde: @eszkep:
pedig mintha ő lett volna vérfideszes, akivel mútkor pár szót beszéltem

Horizont 2010.01.09. 20:44:01

@Fell Bandi:
Akkor most a végtelenül buták egyike szól hozzád! Ha odatévedek egy blogra akkor nem hülyézek, butázok le elsőre mindenkit, korral összefüggésbe meg pláne nem!! Micsoda stílus. Elolvastam a hozzászólásod. Tudod ki a buta? Te. Mind a 3 pontodban. Javaslom olvasd el még egyszer az egészet és akkor talán megérted miről szól az egész.Nem kezdem előröl leírni. Olvass és ne fikázz.
Csak hogy tanulj: ha csak azt írod, hogy neked erről ez és ez a véleményed 3 pontban,és ezzel és ezzel a véleménnyel nem értesz egyet , minden más lett volna.
Mindig tiszteletben tartjuk vitapartnereinket. (én most téged nem...)

Rikki Harcos 2010.01.09. 20:50:30

a Fidesznek nem lett volna a nevét adni egy ilyen akcióhoz...amikor először láttam a plakátot nem kapcsoltam, azt hittem, hogy a szocik, fel is háborodtam rajta, de amikor láttam az aláírást, akkor mégjobban

ez nem az az eset, amikor az ellenfél módszereit át kell venni (mint a fentebb említett példa a kocsmai késelésnél)

Ralph Cifaretto 2010.01.09. 21:06:18

@zero: Jobbikos vagytok, csak néha kiráz titeket a hideg a sok hülyétől.
Pl.: mandiner.hu/cikk/karacsony_kerecseny

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.09. 22:06:07

@Marcellusca: "Szerintem sorban áll krumpliért. :DDDD"
Júj, most hogy mondod megnéztem tüzetesebben a plakátot:
Január 10 és 15 között fog csak megtörténni az akció...

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.09. 22:16:52

@Fell Bandi:
1. "nem értem, mi nem korrekt a szórólapban?"
Az nem korrekt, hogy pirossal ki van emelve 9 (KILENC) szó, ebből az egyik a FIDESZ.
"Teljesen egyértelműen fogalmaz: a XIII. ker. Önkormányzat tartja a krumpliosztást. Aki olyan hülye, hogy ezt nem érti, az úgyis maszop szavazó."
Téves, lakcímkártyát, régi típusú személyigazolványt, nyugdíjas törzsigazolványt és egyéb bullshittet nem kellene semmilyen karitatív tevékenységhez elkérni. Arra megy ki a játék (szerintem), hogy a XIII.-ik kerület szegényebb rétegének (ált. MASZOP szavazó) begyűjtsék az adatait, hogy majd "testreszabott" kampányhirdetést küldhessenek nekik.
+infó: vastagbor.blog.hu/media/image/2010/01/13ker.jpg
2. Az aláírás kérdése. Ugyan hogy írhatta volna alá Spaller a szórólapot? Az önkormányzat nevében nem teheti meg, arra nincs feljogosítva, nem ő a polgármester. Tényleg valaki valami tippet nem adna erre? Titkolnia kellene, hogy fideszes? Miért?
+infó: vastagbor.blog.hu/media/image/2010/01/13ker.jpg
3. Az előzőektől függetlenül: a bolsik ellen minden eszköz megengedhető lenne, ha egy kocsmában 12 cigó megtámad bicskákkal, próbálj meg velük mint emberekhez beszélni, úgy jársz, mint Cozma: meglékelnek. De ezzel együtt is, szerintem semmi kivetnivaló nincs az akcióban.
Ez annyira OFFtopik, hogy abszolút nem értem. Hogy jön ez ide?
+infó: vastagbor.blog.hu/media/image/2010/01/13ker.jpg
Előre is kösz a választ.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.09. 22:19:07

@Talon Karrde: Január 10 és 15 között fog csak megtörténni az akció... de HA NEM (és az UPDATE alapján koránt sem biztos a dátum) akkor Mr. Spaller erősen fog szívni, ugyanis saját költségén holnap pár tonna krumplit és hagymát kell villantson ahhoz, hogy HITELES maradjon. Bukta.

Rikki Harcos 2010.01.09. 23:22:57

@Talon Karrde:
nem, nem írhatja alá fideszesként, még ha csak a sajátnév+önk.képviselő aláírás szerepelne, akkor sem

sehogy nem írhatta volna alá, ez a válasz a kérdésedre, és ha mint lentébb írtad, hozat egy teherautó zöldséget, akkor aláírhat mindent (csak akkor meg az önkormányzatot a fejlécbe nem)

Rikki Harcos 2010.01.09. 23:25:31

jót röhögtem azon, hogy a szoci szavazók csak azért nem mernek odamenni a fideszes osztásra, mert a nevüket felírják...ellentétes esetben a fideszes szavazók nem mennének oda két kiló krumpliért kuncsorogni, legalábbis így gondolom

Bicskas 2010.01.09. 23:38:03

@zero: en csak azt mondom, hogy az, hogy hozzaszolt ugyan ugy csak 4 evente fordul elo mint a krumpliosztas, igaz 4 eve meg nem volt vastagbor de ertitek mire gondolok
@laspalmas: tavol all tolem az amire utalni probalsz

Marcellusca 2010.01.10. 08:03:06

@Talon Karrde: De időben be kell állni a sorba, hogy még biztosan kapjál, és még a szebbekből. :)))

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.10. 08:13:59

@Marcellusca:
@eszkep: is már tegnap 16:50:30 óta sorbanáll és nincs ideje válaszolni a spéci neki írott kommentekre sem, jajj, nagy dolog a pityóka! (de az is lehet, hogy csak a főnöke szalajsztotta izibe, hogy bévásároljon krumpliból meg hagymából 1-2 tonnát, mert a FIDESZ SOHAnem hazudik - vagy az az Orbán? mindíg keverem a kettőt:)

Marcellusca 2010.01.10. 09:20:39

@Talon Karrde: Jaaaajjjj, de buta vagyol! :)
A Fidesz maga a Zorbán!
Mindent ő határoz meg, mindenről ő dönt.
Nélküle meghalnának.
Mit gondolsz, a második vereségük után (mikó Vitya le akart mondani) mé' nem engedték el? :)

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.10. 09:24:46

@Marcellusca: Eztet híják kézivezérlésnek? Na, megint tanultam valamit! :)

Marcellusca 2010.01.10. 10:30:26

@Talon Karrde: Én másnak is hallottam már. :)

Rikki Harcos 2010.01.10. 11:16:51

@Talon Karrde:
ezt hívják karizmatikus vezetőnek, a Klón pl. nem karizmatikus vezető, hanem stróman

O.V. népszerűségét megérteni a másik oldalon nem tudják, de nem is akarják

Fell Bandi 2010.01.10. 11:22:49

Továbbra sem értem, és továbbra is IQ-light-nak tartom azokat, akik másképp gondolják: Én, mint a képviselőtestület tagja miért ne hirdethetném az eseményt annak valódi leírásával, és a nevem aláírásával? Senki nem állította, hogy a rendezvény Fidesz szervezésű. A feltételeket (a szükséges dokumentumok bemutatását nem a Fidesz, a z önkormányzat szabta meg) Az aláíró mást nem írhatott volna alá, csak ami a titulusa. (jó, elhagyhatta volna a Fideszt a neve alól, de miért tenne maga ellen bármit?) Akinek nem világos az ügy, az szerintem úgy tufa, mint ahogy Török Zsolt az. Remélem nem vette senki dícséretnek a hasonlatot, mert akkor fokozni fogom.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.10. 11:31:46

@Fell Bandi: Figyu Bandi! Ha megadod a címedet, akkor kinyomtatom és elküldöm neked póstán ezt:
m.blog.hu/va/vastagbor/image/2010/01/13ker.jpg
Hátha akkor esetleg felfogod, hogy mit ír benne. (ne volt elég háromszor is belinkelni az előző válaszomba???)
Amúgy köszönöm, hogy válaszoltál a kérdésemre, amit hozzád idéztem, a szempontjaim egyértelműek, nem? Ha azokkal vitáznál, csak tessék! Ja, hogy nem minősülök számodra vitapartnernek, hát Bandi, ez téged minősít, mellesleg IQ-light a körösztanyád térgyekalácsa.

Marcellusca 2010.01.10. 11:33:16

@Fell Bandi: Szerintem ne erőlködj!
Hülyeséget hülyeséggel magyarázol.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.10. 11:35:10

@Ralph Cifaretto:

Nem, jobbikosok se vagyunk. Komolytalan, hatásvadász banda, semmi érdemleges.
A Mandinerhez meg végképp semmi közünk, azt a Reakció-blogos fiúk csinálják.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.10. 11:42:02

@Bicskas:

Tudom, nem is neked/rád írtam, csak a te kommentedre válaszul. Bocs, ha félreérthető volt.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.10. 11:44:10

@Fell Bandi:

"továbbra is IQ-light-nak tartom azokat, akik másképp gondolják"

Te biztos fideszes vagy? Nem inkább SZDSZ-es? xD

Horizont 2010.01.10. 11:51:27

@laspalmas:
Nem ő csak szimplán egy öntelt, beképzelt, másokat ledorongoló, érvek nélküli, érdemleges vitára képtelen, hatásvadász figura. Sajnos Fideszes a lelkem és ez is a nagy baja a pártnak, hogy ilyenek dicsőítik.

Thulsa Doom (törölt) 2010.01.10. 12:38:24

Ingyenkrumplit meg almát a szavazópógárnak! hehe!
Ja, és aki szerint ez így rendben van, nincs ezzel semmi gond, annak a KURVA ANYJÁT!

2010.01.10. 13:17:59

@tesz-vesz: Osztán mitől idegenszívű az LMP, te nagyon okos? xD Mitől idegenszívű bárki is, btw?

Ralph Cifaretto 2010.01.10. 13:26:52

@laspalmas: Azt tudom, hogy a mandinerhez nincs közötök, csak példakét hoztam a Jobbik IQ-ra. Hisz Pörzse az egyik húzónév. Ha a Jobbikot se toljátok, akkor a hitelesség kedvért légyszi néha egy Jobbik fikkantó poszt is legyen. Kben teccik!!!!

Thulsa Doom (törölt) 2010.01.10. 13:37:32

@Ralph Cifaretto: Hogy a lófaszba jön ehhez a krumpliosztáshoz a Jobbik? Nincs elég cikk a neten, ami fikázza a Jobbikot? Kevesled?

Irish Whiskey 2010.01.10. 14:50:14

@Thulsa Doom: Ez a másik hihetetlen dolog amit nem értek.. Egy olyan pártot aminek még semmi nincs a rovásán azt hogy lehet fikázni ?! A sok nyomorult aki szerintem nem is magyar mert magyar embernek aztán végképp nincs semmi oka fikázni a Jobbikot szóval max a "vendégek" pofázhatnak de hát azokat ki nem szarja le ?! Az ilyen Ralph Cifarettokról beszélek..

Azért ez is egy poénos dolog! :)
Itt van a szarházi mszp aki tönkre baszta az országot és van néhány gyökér aki a Jobbikot fikázza ?! Azt a pártot ami semmi rosszat nem csinált ? :D Most kérdem, hogy normális ? Kész agyhalál néhány ember.. nem is tudok olyan dologról ami miatt fikázni lehetne a Jobbikot...

Ralph:
"akkor a hitelesség kedvért légyszi néha egy Jobbik fikkantó poszt is legyen. Kben teccik!!!! " Az anyádról is lehetne néha egy fikkantós poszt. Nekem az jobban tetszene. Amúgy belegondoltál, hogy miért nincs a Jobbikról "fikkantós" poszt ?! Azért mert ők nem olyan szarral bélelt emberek mint a többi párt tagjai..

Horizont 2010.01.10. 15:31:45

@Irish Whiskey:
Fiatalos hevülettel az elfogultságod az egeket döngeti ! Tudod kinek a pap, kinek a papné!:)))

Roxvox 2010.01.10. 15:32:54

A jelenleg még hiteles, kibic Jobbik. Kell egy kis parlamenti felelősség, esetleg egy kis kormánykoalíció, aztán idomúlnak majd szépen ők is a nagy magyar valósághoz. :(((

Roxvox 2010.01.10. 15:37:02

Nem baj gyünnek a kínaiak, de legalább adósságunk nem lesz. Hehehe......

Roxvox 2010.01.10. 15:44:33

Kár, hogy csak négyévente kapunk ingyééé krumplit, most meg még hagymát is ! Kurvára csípi a szemem. :(((((

Roxvox 2010.01.10. 15:49:09

Volt egy régi gyerekmondóka, hogy bal-jobb, bal-jobb mennek a majmok. Nem tudom miért jutott eszembe. :)))))

Irish Whiskey 2010.01.10. 15:57:58

@Roxvox: Ez még talán nem is tűnik olyan rossz üzletnek. A csin-csungokat szépen letelepítjük a cigók mellé aztán már csak egy kávét meg 1 szál cigarettát kérek.

Amúgy a kínaiakkal végülis nincsen semmi baj csak ne lennének annyira szaporák. Most százezer, 10 év múlva már 1 millióan lennének.. szóval azért megfontolandó biznisz.

Roxvox 2010.01.10. 16:07:03

@Irish Whiskey: Magyarország, mint Európa Kínai-negyede, na azért ezt mégse kéne.

Roxvox 2010.01.10. 16:11:35

Azért ez az Mszp fenomenális, ilyeneket kitalálni - remek.

Roxvox 2010.01.10. 16:16:25

Magyarázkodásra kényszeríteni a másik felet, mert ha nem teszi elismeri - zseniális és hányan beszopják majd.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.10. 16:27:33

@Horizont:

Híresek arról, hogy nem tűrik a kritikát és az ellenvéleményt. Vagyis beképzeltek és önfejűek. Szép kilátások.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.10. 16:37:00

@Ralph Cifaretto:

Örülünk :)
A Jobbik nincs olyan helyzetben, hogy igazán nagyot alkosson, de ha valami becsúszik, akkor arról beszámolunk xD
vastagbor.blog.hu/2009/03/10/le_fognak_minket_permetezni_a_zsidok_termeszetesen

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.10. 16:38:58

@Roxvox:

Nekem ma mondjuk sok fogyott, mert ebédre kakukkfüves karaj volt édeshagymás krumpliágyon. :)

Roxvox 2010.01.10. 16:48:31

@laspalmas: A krumplit meg a hagymát értem mostanság, na de kakukkfű meg karaj, hogy jön ez ide? :DDD

Marcellusca 2010.01.10. 17:23:05

@laspalmas: Hééélóóó!
Mégiscsak volt krumpli meg hagyma osztás? :D
De figyejjük ám magát, Efftásnő! Mer' mibű fussa karajra?! :DDDD

Ralph Cifaretto 2010.01.10. 20:30:38

@Thulsa Doom: Csak itt még nem olvastam, ezért azt a írók állítása szerint téves verziót hittem, hogy a Jobbik szekerét tolják. Lehet tévedtem.

Ralph Cifaretto 2010.01.10. 20:33:03

@Irish Whiskey: Hát ha voltál Jobbikos rendezvényen, olvasod a netes oldalaikat, akkor qrvasok ökörséggel találkozhatsz. Nem qrták el az országot, EZ TÉNY! De attól még sajnos sok ott a satuhülye.

Ralph Cifaretto 2010.01.10. 20:36:14

@laspalmas: Visszavontam! Jók vagytok, nah! De most már nem lesz több seggnyalás.

Irish Whiskey 2010.01.11. 15:36:00

@Ralph Cifaretto: Voltam Jobbikos rendezvényen és őszintén szólva nem sok ökörséggel találkoztam, de nem tagadom lehet előfordult már. Sok ott a satuhülye ? Ha adsz linket példaként amiből kiderül hogy ki az a sok satuhülye akkor elhiszem..

Irish Whiskey 2010.01.11. 18:10:15

@Ralph Cifaretto: kuruc.info/r/34/53441/

Ebben a videóban sem látok semmi ökörséget sőt még egy satuhülyét se..

sound of noice 2010.01.12. 14:35:35

@ColT: Majd e-mailben értesítik őket :D

süti beállítások módosítása