Skip to content


       Szűrés lista

Futja plakátra az adományokból

Az Orbán kuncsorgós leveléről szóló posthoz írt kommentek:


"dr. dodó2010.01.07. 16:53:13

Fidesz szavazó lennék, de fillért nem adok nekik. Szerintem azért ez a szarkavarás, hogy majd lobogtathassák a kampány végén, miszerint azért volt ennyi pénz, mert a támogatóink küldték a csekken............ Gázos ugyan, de kivédi részben a győzelem utáni erre irányuló támadást."


"derelyegrádi szellem 2010.01.07. 17:09:48

@dr. dodó:

bizony-bizony.

Másrészt most jutottak oda az Obama kampány tanulmányozása során, amikor Obama stábja kisadományokat gyűjtött a lakosságtól, így azt mondhatták, őket nem mutik, meg a mogulok támogatták hanem az egyszerű - változást akaró - amerikaiak a kis 10 dollárjaikkal. Nem akarom előre lelőni, de figyeld meg ez lesz a "kifutása" a dolognak."

 

Na srácok, várjuk a lottószámokat is!

Ugyanis még hivatalosan el sem kezdődött a kampány, de már ezzel takaróznak. Nyitrai Zsolt ma Szíjjártó Péterrel tartott sajtótájékoztatót, itt mondták el, hogy a Fidesz és a KDNP hivatalos kampányát két szakasz fogja megelőzni, az egyik az önkénteseknek a toborzása, a másik pedig a választások kiírása után az ajánlószelvényeknek a gyűjtése. A Fidesz operatív igazgatója a tájékoztatón bemutatott plakátról szólva kiemelte: az holnaptól kerül ki a közterületi felületekre. A plakáton látható szlogen, az "Itt az idő", az önkéntestoborzásnak lesz a szlogenje - tette hozzá.

A Fidesz operatív igazgatója arról szólva, hogy mennyi plakátot helyeznek ki, és mindez mennyibe kerül, emlékezetett arra, hogy az év elején a támogatóikat levélben keresték meg, egyrészt azért, hogy anyagilag támogassák a Fideszt, másrészt pedig jelentkezzenek önkéntesnek. Hozzátette: nagyon sok pénzügyi támogatás és adomány érkezett eddig a Fideszhez, és ezt használták fel arra, hogy az önkéntestoborzás szakaszában egy ilyen óriásplakáttal a közterületi felületeken is megjelenjenek.

 

Remek! Tényleg zseni volt, aki kitalálta ezt a csekkesdit. Nem lesznek belőle millióik (főleg, hogy sokan szívatásból 5 forintot küldenek), de mindig elő lehet rántani, ha valaki a pénzügyeket kezdi firtatni.

Márpedig firtatni fogják, hiszen köztudott, hogy a kampányfinanszírozás még mindig a korrupció melegágya.

(Fotó: Pelsőczy Csaba, szöveg: fidesz.hu)

Címkék: kampány fidesz pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr561671967

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Plakátháború 2010.01.15. 11:13:39

Kellene a 2/3? Akkor ne csak elhitetni tessenek, hogy megszűnik a korrupció, hanem lássuk a szándékot is. Kérünk szépen egy törvénycsomagot, ahol a közszolgáknál épp úgy, mint a rendőrségnél, súlyozottan büntetik a hivatalból elkövetett bűnöke...

Trackback: Politikusbűnöző a Jobbikban 2010.01.14. 18:18:40

A Jobbik rendet és közéleti tisztaságot ígér. Ebben más politikai erőkkel szemben könnyíti a helyzetét, hogy csak kevés helyen került hatalmi pozícióba. Márpedig a népi bölcsesség szerint a csúnya lányoknak mindig könnyebb szüzen maradni. Azonban most ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.14. 15:11:30

Szerintem is remek ötlet, csak így tovább. Úgy is sokan küzdenek a fidesz 2/3-os győzelme ellen, ebben a "harcban" minden "dolgos kézre" szükség van. Még pár remek húzás, és nyilatkozat Petiéktől, és 2006 reloaded lesz...

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.01.14. 15:11:54

ehhez hozzaszolni sem lehet.
mennyi embernek ugyanugy jar az agya...

nekem is ez volt a masodik gondolatom..

az elso meg az, hogy lobogtatni fogjak a szarjaikat hogy bezzeg az mszp ellopott mindent, ok meg becsuletesek. bar ez lehet hogy megint csak a masodik.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.01.14. 15:13:33

@Seduxen: Szerintem is. Erdemes megnezni csak egy ket hiradot estenkent. Csak ugy csokken toluk a valasztasi kedv. :)

A fidesz megint 2/3 ala alkudja magat, az mszpnek meg talan sikerul az 5% is. :) Vajon az szdsz-mdf osszeborulast hogy ertekelik az eddigi mdf szavazok? :) Ha en mdf szavazo lennek, sirva takarodnek az mdf gardabol mikor az szdszes balfaszokat befogadjak.

Hat kitartas es Szebb Jovot!

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2010.01.14. 15:15:25

sohasem értettem, hogy aki már megnyert a játékot az miért nem bír kussban maradni és megvárni amíg a többiek lejátszák a további helyek kiosztásáért a játékot....

Vörösinges 2010.01.14. 15:15:48

És látom a plakát mögött, előtt, között, a 2 MILLIÓ EMBERT!!!

ÉJJEN VIKTOR!!!
VIVAT!!!

drkovax 2010.01.14. 15:15:53

És honnan tudod, hogy nem kaptak ? Mert bizony biztosan kaptak. Legalább annyit, mint az LMP összesen.

És nekik (meg az LMP-nek) legalább van mivel takarózni. MSZP, DC, Jobbik ?

Johnny336 2010.01.14. 15:20:19

Ha kis csekken adták fel nekik a pénzt, akkor azt be lehet mutatni.
Ha átutalással történt a befizetés, akkor arról a számlavezető banknál van nyom, hogy jóváírás történt a számlán.

Magyarul ha tényleg támogatói pénzekből (gonosz muhaha!) volt a reklámköltség, akkor annak nyoma van, ugyan mutassák már be azokat. Egyébként én ezeknek nem hiszek el semmit.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.14. 15:21:29

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!: Van egy olyan sejtésem, hogy Ibinek nem is az a célja, hogy fix tábort alakítson ki. Ő is a maszop "csodafegyverére" apellál: Juuujjj, csak a cúúúúnya patásördögöt neee! Aki ugyanígy gondolja, és a maszopból már kurvára elege van, a jobbik meg ugye náczifaschisztaantiszemita (kihagytam valamit?), ergo arra nem szavazunk, vidáman fogja a "konzervatív" oldalra húzni az x-et.

Simán meg lesz az 5%, hidd el.

Én komolyan azt nem értem - még MINDIG -, hogy a fidesz MIÉRT NEM MARAD KUSSBAN tavaszig? MIÉRT? Erre válaszoljon valaki...

suski 2010.01.14. 15:25:24

Ez a két figura ahányszor megjelenik, annyiszor 2 % megy el a fidesztôl, lefogadom. Ez a zseniális és roppant kreatív szlogen is arra utal, hogy kampányügyileg semmit nem fejlôdött a fidesz. Ugyanakkor ki a f.szt érdekel még bármilyen kampány is? Kár a gôzért, fiúk,

Johnny336 2010.01.14. 15:26:47

@Seduxen: "Én komolyan azt nem értem - még MINDIG -, hogy a fidesz MIÉRT NEM MARAD KUSSBAN tavaszig? MIÉRT? Erre válaszoljon valaki..."

Szerintem túl éhesek. EU-választásokon jó eredményeket hoztak, de nem bíznak benne, hogy ugyanilyen értékek jönnének ki, és ők szeretnének többet elérni (70-80-90%? Patásördög Birodalom megalapítása? :D).
Csak ezzel elbasszák az eddigi "eredményt"

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.14. 15:32:03

Majd nem fogja futni semmire, ha igaz a pletyka a kuruc.info -s kezdeményzésről, és rá is kapnak az emberek ( 5 forintot adnak fel adományként a fidesznek csekken, hogy aztán az átutalás 100 forint körüli díját elbukja a párt.)

Üdv:
http://www.kitválasztanál.hu
Tippelős választási oldal

binike 2010.01.14. 15:32:07

fidesz, mszp, szdsz, medf, jobbik meg a többiket LESZAROM. A választást is egyben ... legyek megkövezve de én nem fogok megint elmenni szavazni. Inkább savaznék egy két megélhetési politikus, de az meg más tészta. Már most elegem van kapmányból és mi lesz később ....

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.14. 15:32:36

@Johnny336: pedig szerintem a 2/3 SIMÁN meglenne, ha csendben maradnának, és elégedetten dörzsölnék a tenyerüket a mindennapos szoci botrányok kapcsán. Ha megfigyelted a legtöbb esetben már MEG SEM SZÓLALNAK a maszopos "megmondóemberek", mert már annyira kilóg a lóláb...

Na ebben a helyzetben a Jó Isten sem mentené meg Viktort a miniszterelnöki széktől. De ha miníciót ad (vagy a kis beosztottjai) az "ellenoldalnak", akkor még bármi lehet...

picur3ka 2010.01.14. 15:34:41

Szerintem ez az 5 Ft-os szemetkedes jeles bizonyiteka az ongyilkos hajlamu nemzetkepnek.

@Seduxen:

Nem azert vesztettek 2002-ben, mert keson kezdtek el kampanyolni? Mennyi volt a szavazok szama a masodik forduloban? Vagy 70% folott, nem emlekszem, de rekordszeru a masodik fordulora.

Ha megnezed az utobbi 2 valasztas adatait, akkor ugy nez ki, hogy sok mitosz kering, amit mar mind elhiszunk, annyiszor ismetlik.

Johnny336 2010.01.14. 15:39:18

@Seduxen: én csak az ismeretségi körömről tudok nyilatkozni (haverok, kollégák, stb.), de ott bizony nem a fidesz megy kétharmaddal :))))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.14. 15:41:09

@picur3ka/beleallos kampany: "hogy sok mitosz kering, amit mar mind elhiszunk, annyiszor ismetlik"

Szerintem ennél nagyobb baj, hogy sok olyan nyilatkozatot tettek /tesznek/ a fityesz "prominensei", amit a baráti média félre tud magyarázni. Ezért mondom, hogy a legjobb taktika a KUSSOLÁS lenne. Sokkal kisebb támadási felület a "Miért nem mond semmit a Fidesz" című mantra (ami egy idő után kurva unalmas is lenne), mint az, ha adnak támadási felületet...

f.m.j. 2010.01.14. 15:41:27

Tényleg. Miért nem tudják befogni a pofájukat tavaszig?

Nekem van egy teoriám: ez direkt van. És vállalom, hogy ez már összeesküvés-elmélet gyanús, de nem bírok szabadulni attól a gondolattól, hogy a Fidesz direkt balfaszoskodik. Szándékosan nem akarnak 2/3-ot (oké, ne is legyen) de ők sem akarnak elszámoltatni, sittre vágni a másik felüket, no'szen, az nekik is fájna... igazi változást csak mi akarunk, de minket olyan szinten ütöttek ki a nyeregből, annyira ellehetetlenítettek (szép nehéz szó, még leírni is szörnyű, nemhogy megélni), olyannyira bénák vagyunk már, hogy azt tesznek, amit csak akarnak. Ha akarják megnyerik, ha esetleg úgy jobban járnak, mégis inkább elvesztik a játszmát. Igen, dirrekkt!
Hülye a Jobbik? Meglehet. Rasszista, meg antiszemita? Engem már ez sem érdekel. Vesszen a mostani szaros bagázs, én új szart akarok :)

derelyegrádi szellem 2010.01.14. 15:43:38

laspalmas.

A lottószámokat nem tudom. :-)

Ez jóval könnyebb "feladvány " volt.

derelyegrádi szellem 2010.01.14. 15:46:16

Ja, igen. A plakát szar, mint mindig.

picur3ka 2010.01.14. 15:47:02

@Seduxen:

Igen, ebben van igazsag, osszeszedhetnek magukat mielott megszolalnak. Azt sem ertem, a sved nyugdij modelltol mert kellett elhatarolodni.

tothmari 2010.01.14. 15:48:49

Na most ki, honnan tudja, hogy mennyi adományt kaptak? Bizonyíték, forrás?
Az 5 Ft-os adomány minősíti a magyarokat.
A Vastagbőr beindította a kampányt. Fikázni, barmolni a lehetséges alternatívákat? Mi lesz akkor fiúk-lányok, ha sikerül? Ha már bebizonyítottátok, hogy az MSZP, Fidesz, Jobbik, Szdsz-Mdf mind szar? Ki fog akkor nyerni?
Ti miért nem tartotok egy kis kampánycsendet? Épp ideje lenne már. Az elmúlt 2 hét posztjai szarok, nagy butaságra vallanak. Befolyásolás ezerrel. Kinek nem jut eszébe, hogy aki eddig az Mszp-t fikázta, hirtelen miért esik neki a jobboldalnak? Pont a szavazás előtti néhány hónapban? Hát most jut eszetekbe? De ha mindenki alkalmatlan, akkor kit válasszunk. Eddig tényekkel jöttetek, mostantól véleménnyel? És biztos, hogy helyes, amit mondtok? Ejnye-bejnye.

f.m.j. 2010.01.14. 15:51:25

@derelyegrádi szellem: egyetértek

@picur3ka/beleallos kampany: ez az 5 ft-os dolog nekem sem fekete-fehér, vicces, de valahol szomorú, de szerintem az emberek még erre is lusták, fáradtak, hogy rosszindulatú dologban összefogjanak. Itt már csak a széttárt karok vannak...

Johnny336 2010.01.14. 15:55:39

@tothmari: az adományra bizonyítékok a befizetésekről szóló bizonylatok.
Az 5 ft-os adományban egyetértünk: "dögöljön meg a szomszéd tehene is"-mentalitás.
Az, hogy mindegyik szar...ebben is egyetértünk, de jelen állás szerint a legkisebb rosszat választjuk.
Ha esetleg eltakarodott az összes szarrágó, ingyenélő politikus, és felnő egy új, hivatástudattal, a képviselt emberek iránt tisztelettel bíró politikus generáció, akkor majd bezár a vastagbőr, és nem fognak szidni senkit. (vagy visszajön a drazsé és bezáratja őket, mint a kuruccal tette...)

derelyegrádi szellem 2010.01.14. 15:58:17

@picur3ka/beleallos kampany:

megmondom neked:

Azért, mert a nyugdíjasok 99.9 %-ának halvány lila fogalam sincs, mi van a svéd típusú rendszerben. Így aztán az mszp azt magyaráz bele, amit akar, kiáll a Kórózs, vagy ildinéni, hogy a svéd típusú rendszerben a nyugdíjasokat minden hónap első centrumhétfőjén kiviszik követ törni a tundrára, és utána meg kell mindenkinek ennie egy nyers heringet. Aki nem, annak nuku nyugdíj.

Ezért.

tothmari 2010.01.14. 15:58:42

Lehet sorolni, hogy a Fideszen kívül melyik pártnak van még legális kampányfinanszírozási forrása. Várom a listát, biztosan hosszú lesz. Élén gondolom a Jobbik fog állni, aztán meg az Mszp, Szdsz, akik nyíltan és legálisan összelopták a zsebünkből. A Fidesz kért tőlem, a két kormányzópárt meg lopott tőlem. Tényleg nincs semmi különbség?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.14. 15:58:52

@picur3ka/beleallos kampany: miért-miért? mert a maszop propaganda beindult, és rögtön elkezdtek "nyugdíjas-holokausztot" vizionálni. arról persze "elegánsan" megfeledkeztek, hogy ők szűk 2 héttel előtte hogyan is akarták "racionalizálni" a magánnyugdíj-pénztári rendszert.

Na meg amit VargaMisi művelt az ominózus sajtótájékoztatón... szánalom.hu...

Az ilyenek miatt mondom, hogy KUSSSSSSSS!!! legyen tavaszig. Esküszöm, ha rajtam múlna, mindegyiket bezárnám egy légópincébe, se tv, se telefon, se internet. 2010. májusában kijöhettek...

f.m.j. 2010.01.14. 15:59:28

@tothmari:

jaj, mert te olyan okoskabotocska vagy...

Mert ez nem oldalakat anyázó, vagy ajnározó blog.
Itt nem fizetett újságírók írnak, hogy egekbe emeljék agytalanul X bácsit, vagy Y nénit... Mint pl. kedvenc talpnyaló Bakácsom, aki azon kesergett a Klubrégyión, hogy őneki nem akart az MDF fizetni a beszélgetésért a Bokros politikus bácsival, komolyan telesírta a Lajos utcát (asszem ott székel a KR) Tehát: liberálista Bakács, pénzért beszélgetne az Orbánnal, és akkor biztos aranyosan is kérdezne, hiszen olyan jellemes kutya ő, hogy nem harapna abba a kézbe, amelyik eteti :)

Amúgy nem kell őket (a blogírókat) megvédeni, mert nem szorulnak rá, meg aztán senki fel nem kért erre, úgyhogy bocsi is érte, de neked sem kell olvasni, pláne írogatni, vagy valaki kötelez rá, hogy két hete mégis olvasod?

drkovax 2010.01.14. 16:02:21

@mókusfüles bukósisak:
Az 5Ft-os ötlet 1 db pártnak jó: az MSZP-nek. A Fidesz és az MSZP között a rendelkezésre álló pü.erőforrások tekintetében nagyságrendi különbség van az MSZP javára.
"Rajta, apasszuk a Fidesz erőforrásait !" - mondják "okos" Jobbikosok. Kinek dolgoznak ?
És még meg is sértődnek Kövérre ... :-(

INkvizitor 2010.01.14. 16:04:05

Amúgy a fidesz kussol... megmondta viktor a zembereinek, hogy "kuss van", kuss van nyugdíjról, kuss van oktatásról, gazdaságról, mindenről kuss van, mert a szocik meg nem erősített hírek szerint irgalmatlan összegeket fognak elkölteni a kampányra (állítólag nincs már tavaszra óriás plakát hely az országban!!!), és bármit szól valaki a fideszből legyen az akár az árvák megsegítése, mindent ki fognak forgatni, félre fognak magyarázni, teljes hangerővel. Ezért kuss van, előre menekülnek ezzel a sárga csekes sztorival (majd ősztől hallgathatjuk, hogy miből költöttek ennyit a szocik a kampányra!!!), meg az önkéntes toborzással. Egy téma marad, az pedig az elszámoltatás... :))) konkrétumot nem mondanak, mert megszakértették, hogy bármilyen konkrétum, ebből a pozícióból csak szavazat vesztéshez vezet.
Amúgy vityesz szerint még 10-15% szavazatvesztés benne van a pakliban, túl szépek az adatok ahhoz hogy tartani lehessen... ezzel kalkulálnak.

z666 2010.01.14. 16:05:58

@Seduxen:
Az mdf-nek már a hitgyülivel és a charter-járatokkal is simán meglesz az 5%...

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.01.14. 16:06:31

PPO-rol nem akartok cikket? Az tul vastagbor? :))

f.m.j. 2010.01.14. 16:06:36

@drkovax:

hát ja, most örlődhetünk, hogy a Jobbik kinek a kreálmánya, a Fideszé, vagy az MSZP-é... :)
mindig a másiké, ha az egyik beszél, és mindig az egyiké, ha a másik beszél... húúú, ez valahogy olyan egyformáskán hangzik :)

tothmari 2010.01.14. 16:08:45

Érdemes végignézni a Vastagbőr posztjait. Azok, akik eddig tényleg tényfeltáró, független újságírást végeztek, immár két hete vérszegény, semmitmondó posztokat írnak. Ma két poszt a Fidesz és a Jobbik ellen. Pár napja szintén. Az Mszp-ről semmi. Úgy látszik, ők megjavultak.
Szerintem ez az újságírás már nem nevezhető függetlennek. Talán megjelentek náluk a nagy fekete autók.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.14. 16:08:49

@z666: náczi vagyok, ha azt mondom, hogy BÁR NE LENNE IGAZAD??? :)))

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.01.14. 16:11:22

@tothmari: A Fidesz esetében csak az aggódás vezérli őket, hogy újra MSZP kormány lesz, és tudják, hogy akkor végünk.

tothmari 2010.01.14. 16:14:32

Tombol a BKV sztrájk, PPO botrány, szuperbruttósítás, az OTP hatalmas nyereséget zsebelt be a válság legsúlyosabb évében, svéd lányok verik egymás fejét a földhöz, a GE a legnyereségesebb Magyarországon, de bezár, szóval semmi, de semmi érdekes nem történik a napokban. Ezekről nem írnak. Hanem a patásördög Viktor, jaj, pénzt kér a Zemberektől. Jaj uram ne haggyj el!

ermi50xn6j2 (törölt) 2010.01.14. 16:16:11

Na lesz itt még több egymásramutogatás! Ki tud nagyobbat hazudni, honnan vannak a százmilliók, hanem milliárdok.A majdani hazugságokat is meg kellene szavaztatni. Megérné. Más. Elnézést kérek, hogy nem a témához kapcsolódik, de már két napja alig tudok aludni miatta. A tv2 reggeli müsorában tették fel a következő kérdést, véletlenül amikor kapcsolgattam a ládát. A következö: Tudja e ,hogy Várkonyi András rómában szilveszterezett-e? Igennel vagy nemmel szavazzon? de ki a franc lehet az a Várkonyi?

INkvizitor 2010.01.14. 16:18:47

@Őrnagy Őrnagy: akkor mindennek vége!!!
nem azért áll így a fidesz mert megérdemlik, hanem mert feléledt a lakosságban a túlélési ösztön, és tudják, hogy még 4 éves szoci ámokfutást nem bírna ki ez az ország. Lehet kutyázni a fideszt (szerintem csak mértékkel kellene, megőrizve a függetlenség látszatát :)), de azt nem szabad elfelejteni ami itthon az elmúlt 8 évben történt.
Szerénynek nem nevezhető véleményem szerint a legfontosabb, hogy NEHOGY ÚJRA VÁLASSZÁK A SZOCIKAT ez a cél bármilyen eszköz használatát legitimmé teszi.

derelyegrádi szellem 2010.01.14. 16:19:16

@Seduxen:

te bármit mondasz náczi vagy. ismerünk már! :-)

f.m.j. 2010.01.14. 16:19:19

@tothmari:

tényleg zavaró lehet ez a pálfordulás, de szerintem is csak arról van szó, hogy aggódnak, hogy a Fidesz elbarmolja. Én akkor lettem itt olvasóvá, amikor egy olyan posztot olvastam, ami éppen a Fideszt szapulta, de olyan érted haragszom, nem ellened mondanivaló volt.
BKV-ról, meg a többit, amit számon kérsz, mind vastagon tálalva volt, hogy mást ne mondja, az egész Szalayné ügyről itt írtak az országban először (és az nem két hete volt :))
Úgyhogy nyugi :)

Kartal (rezervált) 2010.01.14. 16:19:33

@mókusfüles bukósisak: @Johnny336:
A nem reprezentatív villámfelmérés a környéken nálam a Jobbik győzelmét hozta, de a Fidesz még mindig erősen áll. Szerencsére nem találkoztam szűk ismeretségi körben olyannal, aki maszopra, vagy ne adj' Isten a zeszdéeszre szavazna...

latte · http://midterms.blog.hu 2010.01.14. 16:20:33

Hát van egy sejtésem, hogy nem a támogatóktól kapott adományok működtetik a Fideszt. Mindenesetre az, hogy a Fidesznek van egy olyan támogatói bázisa, akiket levélben is elérhet és adakozni is hajlandó mindenképpen sokat számít.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.01.14. 16:21:18

@tothmari:

És?

Nyiss magadnak egy blogot, és arról írsz amiről akarsz..

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.14. 16:23:07

@derelyegrádi szellem: ááábasszameg... akkor most egy kiadós karlendítés mellett hangos cikkájt az egész faschiszta csőcseléknek! ma végre időben haza, nem tolom tovább a "kizsákmányoló karvalytőke szekerét" :)))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.01.14. 16:24:30

@tothmari:

Ugyanúgy köpök a fideszre, mint a többi pártra, csak az elmúlt 8 évben nem ők loptak. De lassan jön a csere ...

Rwindx 2010.01.14. 16:25:26

@tothmari:
Nézd ami szar az szar.
Én hiába fogok a fideszre szavazni attól még ha valamelyik megmondóember baromságot mond még elküdöm a k. anyjába, hogy ne baszakodjon velünk. Mindezt jobbító szándékból, nem bántásból. Akár tetszik akár nem a fideszben is épp elegen vannak akiket ki kellene b.szni a hóra. Épp elég hülyeséget hordtak már össze-vissza hogy kicsit magukba nézzenek és most már elkezdjék egy normálisan gondolkodó, konzekvens párt képét mutatni.
Nem fogok tapsolni például olyan ökörségnek mint például a 14. havi nyugdíj (lásd 2006), akkor ezzel annyira felkúrták az agyam hogy el sem mentem választani, ne kövessék már el mégegyszer ugyanazt a típusú hibát, mert a fidesz is megszopja, meg mi is.

derelyegrádi szellem 2010.01.14. 16:25:45

@Seduxen:

a "judeplutokratát" kifelejtetted. Csak szólok...:-)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.01.14. 16:25:58

A témához:

Ilyen fos, "3D Button Creator"-ral létrehozott plakátot rég láttam.

tothmari 2010.01.14. 16:26:34

@zero: én igen, de azt sejtem, hogy te már nem arról írsz, amit akarsz, hanem amiről hagynak.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.14. 16:27:54

@derelyegrádi szellem: köszönöm szépen :)))

akkor most már tényleg engedélyt kérek lelépni!

f.m.j. 2010.01.14. 16:29:30

@tothmari: te miről beszélsz? Fejtsd ki kérlek (nem kötözködésből)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.01.14. 16:35:42

@tothmari:

Igazad van, lebuktam
A múlt héten Szijjártó Peti állta hátam mögött, és nézte mit gépelek, ezen a héten meg Nyakó Pisti vendégeskedik nálam egy hétig .... nehéz a blogger élete ....

tothmari 2010.01.14. 16:36:28

Az előző hozzászólásokban már kifejtettem. Nem akarom bántani a blogot, mert nagyon szerettem, napi olvasója voltam, de most történt valami hirtelen pálfordulás. Így látom a posztok alapján, egy nagy törést. Ne legyen igazam.

astrup 2010.01.14. 16:37:05

Azt gondolom tudjátok, hogy ezen az adomány-témán egyedül ti rugóztok ennyit...

ermi50xn6j2 (törölt) 2010.01.14. 16:44:48

tothmari!
Nem kell védelem zeronak, de amit írtál, az egy kicsit erős volt.Ha követted volna az elmúlt években a blogot, olvashattad volna, kapott itt mindenki aki hülyeséget mondott, vagy csinált, bárhova is tartozzon. Nem Te szoktál sms-t küldözgetni a tv2 reggeli műsorába s mari néven?

tothmari 2010.01.14. 16:49:12

@ermi50xn6j2: nem, nem szoktam. Egyik pártnak sem vagyok tagja, se szimpatizánsa. De tudom, mit akarok. Tűnjön el az elmúlt 8 év mocskos bandája. És azzal is tisztában vagyok, hogy nem hibátlanok fognak a helyükre jönni.

derelyegrádi szellem 2010.01.14. 16:50:06

@zero:

nebazdmeg! Én azt hittem, azt valaki kézzel rajzolta! :-)

derelyegrádi szellem 2010.01.14. 16:52:47

@zero:

majd ha jövő héten a gusztos peti "áll a hátad mögött", na majd akkor lesz igazán "nehéz a blogger élete"...:-)

kuki123 2010.01.14. 17:15:50

nincs valakinek fölösleges Orbános csekke?
akár több is?

kéne nagyon :D

suski 2010.01.14. 17:17:11

@Rwindx: ja hát a fidesz nem tud kampányolni, viszont nem füstölgô romokat hagytak maguk után 2002-ben. A szoci maffiának nagyon megy a profi ám aljas kampány, kormányzás helyett viszont sáskajárás volt az elmúlt nyolc évben egy elmebeteg fôböszmesáskával. Akkor most mindenki döntse el mi a fontosabb: hogy Orbánnak szép-e az öltönye vagy Szijjártó mit hadovál össze, vagy hogy hogyan fognak kormányozni, szétlopnak, kiárusítanak-e mindent. Ha kinéztél magadnak mondjuk egy mûszaki cikket, akkor nem fogod megvenni, mert egy szar reklámot csináltak neki?

tudi 2010.01.14. 17:22:40

Na zero most komcsibérenc vagy, mert írtál a fideszről, meg a jobbikról egy fikázós posztot. Egyébként, nem rosz ötlet az óceán túlpartján bevállt Obamának, itt miért ne vállhatna be az Orbánnak, bár én már látom, az mszp a fidesz minden kiszivárgott, elmondott felvetésére elég hevesen fog támadni (lásd nyugdíj esetében) és a fidesz ott ráadásul visszakozott is, tehát a maszop látta, hogy mit is kellene tennie. A közvéleménykutatásoknak nem mindíg szabad hinni, lásdd 2002 ahol a minden eredmény a fideszt hozta ki befutónak oszt mégsem. Én még azt is elképzelhetőnek tartom, hogy a lali zászlaja alatt egyesül az mszp, az mdf, és az szdsz, csakhogy az orbán nehogy gyözzön.

tudi 2010.01.14. 17:25:09

bár én a fidesz helyében zuschival, és a többi letartóztatott szoci politikus képével kampányolnék (azok lennének a plakátokon) mellette meg pl ferencünk örök szavai "Elkúrtuk nem kicsit, nagyon"

arlequin 2010.01.14. 17:26:10

@Seduxen:
megkapod a házibohóc vöröscsillagos ötösét. de sajna, nem viheted haza.

arlequin 2010.01.14. 17:31:43

@tothmari:
az Uram nagybetű Hölgyem. üdv

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.01.14. 17:32:30

@tothmari:

Igazad van ... kedd óta nem tudok eljutni a munkahelyemre ..azóta nem vagyok a "régi" ....

ermi50xn6j2 (törölt) 2010.01.14. 17:39:09

tothmari! Itt nagyon sokan akarják azt, hogy tünjenek el, de azért nem mindegy, hogy ki jön a helyükre.A Fidesz sem Ártatlan nagyon sok dologban, mint a ma születet bárány. Elnézést kérek Tőled, nem akartalak megbántani.

picur3ka 2010.01.14. 17:39:49

@derelyegrádi szellem: @Seduxen:

Koszonom. Jajj, ne mar!

Az en anyukam, mondjuk, meglepett, azt mondta, hogy csak egy partra lehet szavazni, azt hittem, lefordulok a szekrol.

A nyaron megjelolte a bajuszt kinjaban...

kuki123 2010.01.14. 17:52:02

@volánrulz: ehh mintha törölve, moderálva lettem volna...:/

picur3ka 2010.01.14. 17:52:43

@ermi50xn6j2:

Es ki jonne a helyukre? Annyi igaza van a Marinak, hogy sok FIDESZ FIKAZO kampanyt inditva meg a vegen kitolunk magunkkal.

kuki123 2010.01.14. 17:53:20

@volánrulz: megzavarodom...azt se tudom már hova írtam bocs :D

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.01.14. 18:05:57

@zero: Hehe zero. Csak semmi para, holnaptól felhúzzuk a vörös zászlót, összekapaszkodunk, virsli-sör és mehet a mintamókus fennafán, meg blabla, blabal, blabal.

nyg 2010.01.14. 18:12:46

@zero: Honnan tudod? Jós vagy? Tenyérből, kávézaccból, madárbélből? Vagy:
Ejehuja rókaprém,
más is kurva nem csak én.

Vidéki 2010.01.14. 18:27:18

„amikor Obama stábja kisadományokat gyűjtött a lakosságtól, így azt mondhatták, őket nem multik, meg a mogulok támogatták hanem az egyszerű - változást akaró - amerikaiak a kis 10 dollárjaikkal.”

Ehhez nagyon hasonlít a Fidesz kezdeményezése, amikor „támogatóikat levélben keresték meg, egyrészt azért, hogy anyagilag támogassák a Fideszt, másrészt pedig jelentkezzenek önkéntesnek.

Ez sokkal szimpatikusabb számomra, mint amikor „multik, meg a mogulok” támogatása dönti el, ki nyerje a választásokat.

"A Népszabadság csütörtöki számában arról ír, hogy Demszky Gábor főpolgármester jobbkeze, Mesterházy Ernő milliárdos szállna be a (MDF-SZDSZ) kampányköltségekbe, így az sem véletlen, hogy alapvetően fővárosi SZDSZ-politikusok kerülhetnek majd a listára.
A napilap információi szerint Mesterházy Ernő már tárgyalt az MDF kampányfőnökével, Somogyi Zoltánnal ". (HVG. JAN.14)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.01.14. 18:45:20

@zero: bazzeg, ez el fogja hinni :) már hiszi is :)

Istenem ok hogy nagy az állatkert, meg alacsony a kerítés, de hangot miért adsz nekik?

2010.01.14. 18:47:42

A Fidesz és az MSZP is milliárdos nagyságrendben fog a (kommersz) médiára költeni. Nehogy azt állítsa bárki, hogy ezt a "zemberek" dobták össze 2 hónap alatt! Obamáéknál is ez egy kétéves kampány volt és ott nincs állami támogatás, tehát az emberek is máshogy állnak ehhez hozzá.

derelyegrádi szellem 2010.01.14. 18:48:14

Végezetül:

Bocsi Zsolti meg Peti, de olyan lotyaszájú vagyok! :-)

martonx 2010.01.14. 18:56:29

@tothmari: Néha a Fideszes bérkommentelők ugyanolyan bénán érvelnek, mint a komcsi bérkommentelők.

Az meg még szánalmasabb, amikor valaki már olvasott a blogon 4 MSZP fikázós posztot, aztán hirtelen befordul, mikor a kedvenc fideszeseit jogosan bántják.

Egy valami biztosan látszik már most is. Ha a fidesz nyeri a választásokat, a Vastagbőr blognak továbbra is lesz bőven írnivalója.

Új szart akarok! A Fidesz + komcsik takarodjanak a francba!

Auris 2010.01.14. 19:02:55

@ermi50xn6j2:
tothmari-nak azért igaza van abban, hogy van minőségi különbség a két oldal között, még ha a fityeszben sem csak szűzleányok ülnek.
Nekem fixa ideám, hogy lopni ebben az országban mindig fognak (nyugaton is megy ez nagyüzemben, csak ott kultúráltabban, lobbinak hívják, sosem felejtem el, amikor az elkeseredett Bush, az USA egyik legnagyobb olajmágnása, háta mögött az egész lobbicsoporttal, kiállt a környezetvédőkkel szemben, hogy ő pedig nem fogja az amerikai munkavállalók érdeketi veszélyeztetni holmi környezetvédelmi egyezmények aláírásával, hahaha....)

De az egyáltalán nem mindegy, hogy ez a lopás milyen szintem megy és tönkreteszik-e közben az egész országot, hátbadöfik-e a nemzetet, és kilövetik-e emberek tucatjainak a szemét!

No meg azért a lopásban is vannak fokozatok. Az én 5 fokozatú skálámon:
1.) Baráti cégek közbeszerzéshez juttatása, amelyek korrekt teljesítményt nyújtanak.
2.) Baráti cégek közbeszerzéshez juttatása, amelyek többszörösen túlszámláznak.
3.) Baráti cégek közbeszerzéshez juttatása, kamu, nem létező projektekhez, képtelen tanácsadói szerződések.
4.) Kiutalok magamnak 100 millát. Mi bajom történhet?
5.) Ledöfnek a fényes utcán és kiverik az aranyfogad.

Na az első pont szerintit demokrata legyen aki kiírtja.
Azzal tetszik, nem tetszik szerintem együtt fogunk élni. De ahol a többi is hétköznapi esemény, ott le lehet húzni a rolót!

picur3ka 2010.01.14. 19:03:12

@Lake:

Jajj! Tele van mar a hocipom ezzel a pacakkal. Ez a bolhanyi szlovaksag mit osszeugral meg fontoskodik, nem semmi.

f.m.j. 2010.01.14. 20:14:22

@martonx: hihihi
amúgy tökmegtisztelő, hogy ezt én írtam, és te akaratlanul is átvetted :) 15:41-kor írtam, az uctolsó mondat, amire gondolok :P:P

misztikus alfahím 2010.01.14. 20:35:50

"sokan 5 Ft-ot küldenek a csekken..."

Érdekes, ezt a levelet csak az kapta meg aki valamikor beleegyezett abba, hogy FIDESZ támogató tag (vagy mi) legyen. Nem szórólapon nyomják senki kezébe, nem a postaládát tömik tele, ha FIDESZ-es, ha MSZP-s, hanem az kapja aki egyszer már "elkötelezte magát". Ha most mikor kérik, hogy adakozzon, (ami nem utolsó sorban teljesen normális, és eddig is így kellett volna működnie valamennyi pártnál) beint és hisztizik, az kéretik otthon maradni a választásokkor mert ezek szerint semmi felelősség nem szorult belé annak tekintetében, hogy mikor mit ír alá, mit ikszel be stb.

Tehát még 1x: felesleges rugózni ezen a témán, ezt a felhívást valóban csak a FIDESZ támogatók kapják, akik aktívan, valahol, valamikor kinyilvánították, hogy ők akarják a FIDESZ-t és nem csak éppen az aktuális ellenzékre szavaznak, mert nincs jobb dolguk.

Ez a téma pont annyira demagóg, mint Botka zanzibári nyaralásán csámcsogni.

Ha pedig kőbe véssük, hogy csak holdudvar milliárdosoktól jöhet a kampánypénz, akkor kőbe véssük az MSZP-SZDSZ kormányzást is még 10 évre, ugyanis ha nem vettétek volna észre a kiprivatizált, ellopott vagyon náluk van.

Az MDF listán bejuttatja magával a tolvaj Kapolyit, és jó pár SZDSZ-es bűnözőt. Nyilván egyiket sem ingyen. Ez a támogatói forma jobban tetszik?

misztikus alfahím 2010.01.14. 20:43:54

A plakát pedig tényleg szégyen. Mondjuk kb. ennyire futná minden pártnak, ha legális pénzből kampányolna.

ermi50xn6j2 (törölt) 2010.01.14. 21:11:54

Auris! Az én szememben a lopás az lopás, bármilyen ruhát is húzunk rá.

suski 2010.01.14. 21:21:20

@misztikus alfahím: szerintem a bôrösök azon rugóznak, hogy a fidesz is a milliárdos holdudvarból él, és ez csak a fügefalevél. A másik pedig, hogy itt említette vki, hogy gôze sincs, honnan tudja a fidesz a címét, tehát nem biztos, hogy csak a keménymagot keresik meg.

Az mdf úgy egymagában nem juttat be senkit, hanem az az állat választó, aki odaikszel egy ilyen listára, ami a sokszorosan bukott, lejáratódott maffiózók összeguberált hányadékát vonultatja fel.

Thulsa Doom (törölt) 2010.01.14. 21:48:18

@ermi50xn6j2:
Há' már hogyne lenne különbség lopás meg lopás közt! Ha egy fideszes lop, azt azért teszi, mert hazafi és a lopott pénzből többek közt a hazafias Orbán elnökúr tevékenységét támogatja! Az a lopás jogos!
Ha viszont egy büdöskomcsi lopik, az hazaáruló akasztófaszökevény! Le velük! (mármint az Orbánellenes büdöskomcsikkal)

órarugógerincű felpattanó 2010.01.14. 22:02:13

@Thulsa Doom:
Fidesznyikek senem szentek,
Ezt-azt ők is zsebre tesznek.
De ha komcsi nyúl a tálba,
Tál se marad, nemhogy málna.

Rwindx 2010.01.14. 22:35:35

@suski:
Nem, ha kinézek egy műszaki cikket és ha kétszer bemegyek az áruházba, és egyszer azt mondják hogy ez egy mp3 lejátszó a következő alkalommal meg azt hogy az egy LCD TV akkor elgondolkodok kell-e nekem ez az izé.
A legnagyobb probléma az, hogy ha nem veszem meg, akkor kijáratnál ajándékba kapok műpinát ami valójában ceruzahegyző.
Az mszp-t meg nekem teljesen felesleges bemutatnod.

suski 2010.01.14. 23:45:04

@Rwindx: na de te nem látod a saját szemeddel mi az, amit kinéztél? :))) A lényeg , hogy mûködjön, akármit is akarsz venni...hogy a boltos mit hadovál, ugyan kit érdekel.
A kommunikáció egy dolog, de annál fontosabb a teljesítmény.

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2010.01.15. 01:19:39

Meg kell hagyni hogy ezt tényleg jól kitalálták. A MSZP-t most eheti a fene hogy miért nem jutott ez előbb az eszükbe... Úgy tűnik most végre harmadjára FIDESZ kezd belerázódni a dologba. :)

eszkep 2010.01.15. 07:51:16

A kampányfinanszirozás törvényi szabályozása finoman szólva nem tökéletes, ez régóta ismert. Érdekes módon a 8 évig kormányon lévő szocialista kormányok ezt em kívánta rendezni. Persze kíváncsi leszek, hogy a FIDESZ belevág ebbe (elvileg érdeke, mert az MSZP-nek sokkal több "szürke" pénzforrása van).
Mindenesetre helyes, hogy a FIDESZ végre kezdi felfogni, hogy hamiskártyás ellen nem lehet nyílt lapokkal játszani.

eszkep 2010.01.15. 07:56:10

@Thulsa Doom: Infantilisok ne legyünk: korrupció mindenhol van (még az EU-ban is...)
A különbség a volumenben és a módszerekben vannak ügyebár...
Egyrészt a szocik az elmúlt 8 évben még önmagukhoz mérten is hihetetlen pofátlanak lettek, másrészt egy egész országot sikerült szétrabolniuk, ami azért nem kis teljesítmény! (Elég, ha arra gondolunk, hogy gyakorlatilag nem maradt privatizálható vagyon, még az állami cégek is bérleménybe költöztek!!!)

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.15. 08:14:41

@eszkep: nana, Kínában ha van is korrupció senki nem tud róla ;)

Különben, üdvözítő lenne, ha a pártok abból a pénzből kampányolnának amit a híveik adományoznak. Csak abból. Lehet jobban megbecsülnék utánna az embereket... szép álom :/

Üdv:
www.kitvalasztanal.hu
Tippelős választási oldal

Auris 2010.01.15. 09:06:56

@ermi50xn6j2:
Elvi síkon egyetértek veled, teljesen igazad van.
Ugyanakkor ha kicsit gyakorlatiasan állsz hozzá, akkor be kell látnod, hogy azért nem mindegy hogy milyen károd származik belőle. Lopás az is ha leveszek két szem meggyet a házad előtti meggyfáról, meg az is, ha kilopom a rézkábelt a vasúti átjáróból és emiatt elüt a vonat.

Még értékben sincs nagyságrendi különbség a két dolog között, de a végkifejlet szempontjából azért van hangyányi eltérés.

Csak arra próbáltam utalni, hogy a politikát mindig körül fogják lengeni gyanús ügyletek, ezzel nem számolni illúzió. Ugyanakkor ezek közöt azért lehet és kell is disztigválni.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.01.15. 09:09:43

én most fogok belépni a fideszbe tagnak és nemcsak párt-tolónak én leszek az új ........................................................................... pártpénztárnok

derelyegrádi szellem 2010.01.15. 10:18:31

@Prof. William:

bizony ám.
Csak a plakát nagyon szar, de azt már megszoktuk.

derelyegrádi szellem 2010.01.15. 10:23:42

@eszkep:

ezt én úgy szoktam megfogalmazni, hogy kocsmai verekedésben Stradivari hegedűvel nem lehet részt venni....

derelyegrádi szellem 2010.01.15. 10:32:21

@Auris:

Igazad van!

"Számokba fojtva":
Alapvetés: van egy reális piaci áron 100 milliárdba kerülő autópálya.
1./ Építsd meg 100 milliárdért és megrendelésért adj vissza 3 %-ot. Nem szép dolog, de objektív számszaki kárt nem okoz, mert a kenőt hasznából adja vissza, csak az csökken. Ettől függetlenül se nem törvényes, se nem szép dolog. Ez a FIDESZ módszer.
2./ Építsd meg 120 milliárdért, és adj visza belőle 10 milliárdot. Ez 20 milliárd kár is okoz, mert annyival drágábban épül, mint a reális, piaci ár. MSZP módszer.
3./ Építsd meg 120 milliárdért, adj vissza belőle 10 milliárdot, és kéne még egy völgyhíd/alagút is 50 milliárdért, mindegy hol, és abból is adj vissza 5 %-ot. SzDSz módszer.

Tessék választani!

Dzsentrisvihák 2010.01.15. 10:45:09

Előttem itt már úgyis biztos leírtak mindent, ami számít, de azt nem tudom megállni, hogy meg ne dicsérjem a fiúk roppant kreatív tábláját. Ez a Worddel összeb@szott vacak vajon már a Zobama kampány, vagy az még ennél is gagyibb lesz?

Marcellusca 2010.01.15. 10:59:13

MÉ' NEM TUGGYÁK BEFOGNI A POFÁJUKAT?!

Csak így tovább!

Hajrá, Jobbik!
xD

eszkep 2010.01.15. 11:11:02

@kitvalasztanal.hu: Kína olyan példa, ami az én igazamat erősíti: ott is van korrupció, annak ellenére, hogy aki lebukik, azt kivégzik(pont emiatt tudunk róla, hsz ez mindig benne van a hírekben)! (És lehet, hogy nekik van igazuk...)

eszkep 2010.01.15. 11:22:42

OFF: Remek téma lehetne:
Január 1-től, ha valakit pl. fizetés nélküli szabadságra küld a munkaadója (hála a dübörgő gazdaságnak), vagy egyéb ok miatt nem jár neki az adott napra fizetés (pl. biróságra kapott idézést vádlotként, hiába bizonyul később ártatlannak / vétlennek (szabálysértés)), akkor utólag be kell menni az APEH-hez, bejelenteni ezt, és az adott napokra meg kell fizetni az EÜ járulék időarányos részét!

kamasuka 2010.01.15. 11:23:15

@kamasuka:
Ja, a kép címe:

Dávid lenyeli Retkest :D

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.01.15. 11:28:26

Tegye fel a kezét, akinek elsőre nem az Obama kampány kopipészt + magyarosch seftelés kombó ugrott be, amint tudomást szerzett az akcióról.
Amúgy a Jobbik volt ebben itthon az úttörő, ők már ősszel kidobták a naygobb közterekre az uborkásüvegbe pénzt gyűjtő önkénteseiket.

Beer Ninja 2010.01.15. 12:34:34

Na kérem, címlapra került kevés hozzászólásom közül az egyik. :) És milyen igazam lett.

Szerintem egyébként teljesen korrekt, hogy a vastagbőrös srácok a fideszbe is jó nagyokat rúgnak, főleg, ha van miért. És hát lássuk be, ők sem ma születetett báránykák... Szóval én fideszes szavazóként is szívesen olvasom az írásaitokat, a fideszt fikázókkal meg egyet tudok érteni, kár, hogy a pártból nem fogadják meg a 'jobbító' kritikát. :)
Sok mindenben nem értek egyet a fidesszel (NATO és EU-ellenes vagyok alapból, már jóval a Jobbik létezése előttről pl.), de még több mindenben dacolok a többi párttal, ezért, ha már szavazhatok, tudom hova szavazok. Csak ennyi.

Rwindx 2010.01.15. 12:39:12

@suski: nem lehet látni mert a dobozból kivenni nem lehet, csak ha megvettem, tehát másból nem tájékozódhatok mint a kommunikáció, ami valjuk be elég gyengus.
Megmondom neked őszintén én csak azért fogom megvenni a dobozt, mert az ajándék ceruzahegyzőről biztosan tudom hogy rohadtul fáj. Az örömöm első körben annak szól ha sikerül a ceruzahegyzőt kihagyni. Azt majd meglátjuk mi jön ki a dobozból, ha az amit szerettem volna, akkor örülünk, ha valami más akkor meg ideges leszek, nem kicsit.

Azt hiszem elég volt a rébuszokból.

suski 2010.01.15. 15:06:01

@Rwindx: jó, hagyjuk a rébuszokat. Onnan tudod, hogy mire adod a szavazatodat, hogy egyszer már voltak kormányon.

Rwindx 2010.01.15. 15:31:42

@suski: Az a baj az nekem kevés. Minden és mindenki változik, így a fidesz is, és a körülmények is. Ahogy változott a többi párt is. Próbálom követni ki mit mond és miért, de ez az összevissza beszélünk és szavazóink úgyis ránk fognak szavazni nem igazán tetszik. Ebben sem jelenik meg semmi felelősségvállalás, pedig arra nagy szüksége lenne az országnak a mai időkben.

Egyébként bennem a fideszről annyi maradt meg a kormányzásuk idejéről hogy nem sok mindent csináltak, de azt legalább nem baszták el. (bár torgyán regnálása, pepó ámokfutása, mikola saját öccsének kitüntetése nem tetszett) Igazából azonban ez is nagyon gyenge ha nem relativizáljuk a dolgokat (a szocik, szdsz teljesítményéhez). Persze lehet viszonyítgatni a mostani patkányokhoz, és akkor öröm és bódottá lesz. Azonban ez hosszú távon kevés, és erről a fidesz még nem bizonyított még semmit a korábbi tevékenységével.
Ezért mondom, meglátjuk választások után.

Viszont jó lenne ha kussban maradnának répássy meg a kánaán igérgetők, mert ez eddig egyszer sem jött be, sőt inkább ártott. Nem lesz itt kánaán egy darabig, vastagon van a 8 év alatt ideszáradt szar, amit el kell lapátolni.
Nem mellékes az sem hogy ugyan egyre másnak jelennek meg a nyilatkozatok hogy már vége van a válságnak, ez az ami baromság, majd ha a munkanélküliség el kezd csökkeni, majd akkor mondhatjuk hogy a cégek bízva a növekedésben több embert dolgoztatnak. Addig viszont az is Damoklész kardjaként lebeg felettünk, nem könnyítve meg a jogi, a gazdasági, a társadalmi válságból való kilábalást.

suski 2010.01.15. 17:54:21

@Rwindx: ja hát lehet álmodozni meg fanyalogni, hogyne, de választani nem egy bonyolult kérdés .Nem arra fogok bökni, amelyik bizonyítottan padlóra küldte az országot, Hogy finoman fogalmazzak. A fidesznek 4 év alatt volt annyi botránya, mint ezeknek egy hét alatt. A másik meg, hogy szerintem a fideszben is óriási viták vannak pl. egykulcsos adó vagy családi adózás stb.
Valóban gusztustalan Mikola családi plecsniosztása, de ezt vesd össze az egész magyar eü felhatalmazás nélküli privatizálásával (gondolom szép jutalékért) és annak következményeivel, mert erre készültek a rohadékok. ( Különben Mikola azt hablatyolta, hogy már másik miniszter által volt beterjesztve, na mindegy egyébként, mert tök lényegtelen az ország szempontjából).

Auris 2010.01.15. 18:46:56

@Rwindx:
Annyiban nem értek veled egyet, hogy a FIDESZ négy éve alatt öbb minden maradandó vagy pozitív dolgot hozott össze, int az MSZP 12 éve alatt. A teljesség igénye nélkül néhány példa, párhuzammal:

- Nemzeti Színház kontra Kormányzati negyed
- Széchenyi kártya kontra semmi érdemleges
- forintalapú kedvezményes lakáskölcsönök kontra devizaalapú hitelek szabadon engedése
- államadosság csökkentése kontra IMF hitel
- gazdaságfejlesztési koncepció (pld gyógyturizmus fellendítése) kontra Gyurcsány éra 750 országterve
-elérhető Euro bevezetés kontra ti is tudjátok.........

derelyegrádi szellem 2010.01.15. 18:52:51

@Auris:

igen, ekkor jut mindig eszembe a Brian élete.

"Mit adtak nekünk a rómaiak...." :-)

derelyegrádi szellem 2010.01.15. 18:59:03

@Rwindx:

Csak a tárgyszerűség kedvéért:

A mikol nem ifdeszes, hanem kdmp-és, de nnek nincs különösebb jeletősége.

Az öccsének adott kitüntetés, meg nem egészen úgy volt ahogy tálalták, Mikola kitüntette az öccsét. A kitüntetést nem Mikola adományozta az öccsének (nem az Eü minszter az adományozó), hanem csak átadta (mert ez a kitüntetést az EÜ miniszter adja át) Az átadó (aki plecsnit átnyújtja), meg az adományozó (aki döntést hozza) nem ugyanaz egy kitüntetés esetében.

Illetve: bár ez lenne most is a legnagyobb gondunk....

Rwindx 2010.01.15. 20:13:11

@suski: @Auris:
Pls ne akarjátok velem összehasonlíttatni az mszp/szdsz-t a fidesszel, illetve megmagyarázni hogy az mszp szar. A mszp és szdsz jelenlegi és volt prominenseit felkötném egytől egyig, azért mondom hogy ne bizonygassátok már nekem tök feleslegesen hogy a fidesz jobb mint az mszp.
Nem mszp/szdsz vagy bizonytalan szavazóval vitatkoztok. Az egész abból indul hogy próbálom az egész mindenséget abszolút értékben nézni (amit valójában nem lehet), de olyan dolgokhoz viszonyítani amelyek jobbára állandó értékek: tisztesség, felelősség, hozzáértés, stb, az mszp és az emberei ebbe a körbe nem tartoznak bele, tehát kiindulási alap sem lehet.

@derelyegrádi szellem:
Részletkérdés, csak egy egyszerű példa volt, a másik 2 mellett. Persze most én is örülnék ha 2010 januárjában hasonló hír uralná az újságok címlapját.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.16. 09:29:40

@picur3ka/beleallos kampany:

Ebben van valami, de én leginkább attól tartok, hogy a Fidesz a kampányával kitol saját magával. Ez sokkal reálisabb, mint hogy a Vastagbőr miatt fognak veszíteni.

picur3ka 2010.01.16. 10:35:33

@laspalmas:

Mar a csapon is az jon, hogy milyen szar a Fidesz. Hogy ehhez ki mennyit tesz hozza, az vitathato, persze, de ha valamit sokat mondogatunk, a nepek elobb utobb beveszik.

En csak azt nem ertem, hogy mer ez mindenkinek a legnagyobb problemaja, mint a szociknak...

ZioN 2010.01.26. 22:19:24

@INkvizitor: Például fegyverrel mutatod meg a kedves szavazóknak,hova húzzák az ikszet?

ZioN 2010.01.26. 22:21:42

Többen felvetettétek itt,hogy tudjátok,a fidesz sem tiszta,mégis rá szavaztok,mert jobb mint az mszp.
Szerintetek a jobbik rosszabb lesz mint a fidesz lenne?Vagy miért?Ez a gondolat,hogy tudjátok,hogy az sem tiszta.Mi a baj a jobbikkal?Arról is tudjátok,hogy nem tiszta?
Najó költői kérdés.........

ZioN 2010.01.26. 22:23:18

@derelyegrádi szellem: Kihagytad volna a felsorolásból a jobbikot?

Viktus 2010.01.26. 22:35:29

@ZioN:

Igen a jobbik rengeteg autópályaberuházást irányított. :D:D:D:D:D:D

Tündér_Lala 2010.01.27. 10:06:44

@ZioN: Nem költői kérdés. Elég fontos, hogy beszéljünk róla.
A jobbiknak nincs multja. Látatlanban, valós látható teljesítmények nélkül, felelőtlenség rájuk bízni az ország vezetését. Ez nem a kísérletezés terepe. Ha négy évet eltöltöttek a parlamentben meglátjuk mire képesek, merre fejlődnek.
Magyarország nincs abban a helyzetben semmilyen tekintetben, hogy erőből plitizáljon. Képviselje érdekeinket keményen, de ezt tárgyalásokon, szövetségekben, kompromisszumokon keresztül lehet elérni. A radikális retorika egyes elemei ezt valószinűleg lehetetlenné teszi, de legalábbis rosszabb pozícióba hoznak bennünket és ez árt nekünk. A radikális beszéd lehet népszerű, de a nagy politikában biztosan nem működik. Szél ellen lehet pisilni, csak hugyos lesz az ember és akkor nem látják szívesen a társaságban (különösen, ha jóakaróink rá irányítják a figyelmet). Szövetségesek kellenek és ezt így nem látom biztosíthatónak.
Az pedig, hogy a jobbik négy év parlamenti politizálás után mennyire marad tiszta, azt majd meglátjuk. Ha a lelkesedés hulláma (adakozás és társadalmi munka) elül és közpénzekből kell gazdálkodni, benne a mutyi lehetőségével , meglátjuk, hogy az emberek mennyire tudnak tiszták maradni, illetve a tiszta emberek ott tudnak-e maradni vagy kitúrják őket.
Hát ezért.

ZioN 2010.01.27. 11:17:19

@Tündér_Lala: Ezt értem,és valahol igazad van.De számomra ez nem magyarázat,hogy miért kell megint 4 évet adni egy tolvajbandának,azzal indokkal,hogy meglátjuk mihez kezd a múlt és priusz nélküli a mutyi lehetőségével.

Tündér_Lala 2010.01.27. 12:10:27

@ZioN: Azért mert tudni akarom, hogy mire számíthatok.
Az egyik egy beállt rendszer, a szürke egy árnyalatával. A másik - bár világosabb szürkének tűnik - zsákba macska, mert nem diszponált komoly közpénzek felett. Ha ott volt és tiszta maradt, lehet tovább spekulálni az előnyökről és hátrányokról.

ZioN 2010.01.27. 14:59:29

Tehát te inkább a tolvajt választod a tiszta helyett.

picur3ka 2010.01.27. 16:39:49

Off: Megtalaltam a valaszt egy korabbi kerdesemre. El lehet oket mozditani, csak:

www.fidesz.hu/index.php?Cikk=144889

Tündér_Lala 2010.01.27. 17:04:49

@ZioN: Türelmes vagyok.
Úgy van, azt választom aki tapasztalataim szerint 2-400 Ft-ot fog lopni és közben nem töri össze a vázát. Ti azt választjátok aki azt mondja, hogy semmit nem fog lopni (tapasztalat nincs, szám terjedhet 0-2000-ig , a 20000 a profiké) a váza sorsa kérdéses.
(Nagy embercsoportok esetében a tolvaj és a tiszta nem értelmezhető, csak ezek valamilyen aránya. Erre használtam a szürke színárnyalatainak analógiáját. A világ ugyanis nem fekete fehér.)

süti beállítások módosítása