Skip to content


       Szűrés lista

Európa Zöld Fővárosa lehet Budapest

A tekintélyes Európa Zöld Fővárosa díj azokat a városokat részesíti elismerésben, amelyek élen járnak a környezetbarát városi életmód kialakításában. A díj első nyerteseként 2010-ben Stockholm, majd 2011-ben Hamburg viselheti a címet. Ugyanakkor már versenybe lehet szállni a 2012. és 2013. évi díjért, melynek célja elősegíteni, hogy az európai városok kellemesebb, egészségesebb, élhetőbb lakóhelyekké váljanak. Az Európa Zöld Fővárosa címért minden, legalább 200 000 lakosú európai város pályázhat. -europa.eu

A Fővárosi Közgyűlés annyira megnyugodott, hogy Csabi rendet tett a BKV-nál, sikerült megúszni a szmogriadót, hasítanak a fúrópajzsok, hogy egyhangúlag elfogadta Ikvai-Szabó főpolgármester-helyettes javaslatát, és iziben benevezett a "versenyre".

 

Itt vannak a tavalyi versenyzők:

 

 

A nyertes Stockholm: 

 

És részletek a mi pályázatunkból (ha a valóság nem lenne elég sokkoló):


" A kijelölt kerékpárutak hossza a város teljes lakosságának számához viszonyítva.

A kerékpárutak, kerékpársávok hossza a városban 178 km, ennek megfelelően az 1,7 millió lakosú város minden lakójára 0,1 m kerékpárút jut."

 

  
"Budapesten 2002 óta minden évben megrendezésre kerül az Európai Mobilitási Hét, amelynek keretében az autómentes napon a város egyik legszebb és legfontosabb főútjának lezárásával a Világörökség részét képező Andrássy úton valósulnak meg kiemelkedő szabadtéri rendezvények, a civil szervezetek és a közlekedési szakmai szervezetek széles körének részvételével. Budapest 2005. évi rendezvényeiért a Mobility Week oklevelét, majd 2008-ban a Mobility Week Awardot is megkapta.

Egyedi eseménye a budapesti kerékpáros életnek az évente megrendezett Critical Mass, ami itt 2005. óta nem tüntetés, hanem sokkal inkább hatalmas népünnepély formájában zajlik, amelyen a város lakosságának mintegy 5 %-a – 80.000 ember – vesz részt."

 

 

 


"Emellett több olyan, a magyar történelemmel összefüggő kulturális, illetve szociálpszichológiai tényező említhető, ami szintén nehezíti az előrelépést. Ilyennek számít például az, hogy a szocialista évtizedek maradványaként a magyarok közösségi kultúrája, együttműködési készsége meglehetősen alacsony. Ez számos felmérés szerint a köztulajdonnal való bánásmódban, a közterületi anomáliák megközelítésében is jelentkezik. Ennek megfelelően a vandalizmus által okozott károk helyreállítása, vagy éppen a takarítás a máshol szükségesnél jóval több forrást és energiát köt le a természeti területek, erdők, vagy az olyan elvont, a széles lakossági rétegek számára nem különösebben vonzó fogalmak érvényesítésében, mint a biodiverzivitás."

 


"Történeti adottságnak nevezhető az is, hogy a magyar költségvetési rendszer kiegyenlítő mechanizmusainak keretében az országban kiemelkedően magas GDP-t létrehozó Budapesten befizetett adóknak a kormányzat sokkal kisebb hányadát juttatja vissza a városnak, mint más településeknek, és itt említhető a gazdasági társaságoknak a Nyugat-Európában megszokottnál lényegesen alacsonyabb közösségi felelősségvállalási kultúrája is"

 

Kérlek, tegyétek meg tétjeiteket: nyerünk vagy sem?

Zero:
Ajánlom Demszky utolsó évnyitó sajtótájékoztatóját, ahol elmondta, hogy egy korrekt pénzügyi helyzetben lévő várost, sínen lévő nagyberuházásokat hagy majd utódjára.

Címkék: budapest eu környezetvédelem

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr261712027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Valandil 2010.01.29. 12:08:04

Vagy viccelnek, vagy ilyen hülyék.

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2010.01.29. 12:17:05

nem tudom milyen szert szednek az mszp-nél, de abban biztos vagyok -az előző és a mostani post alapján- hogy tuti szednek valmit, mert normális ember normális aggyal nem csinál ilyeneket....

Homeoffice 2010.01.29. 12:19:22

AD1: Valóban az egyik legjobb fekvésű főváros Budapest!
DE!!!!
A rohadt életbe hogy picsába akarják ezt megcsinálni?
Zöldterület? Újpesten kb Káposztás környékén lenegyedelődött a zöldterület.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.29. 12:24:07

Zero!

Ismerd be, hogy ez hoax! Tuti... Nem lehet igaz... Ugye NEM???

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.29. 12:26:54

@Seduxen:

Persze, és minden rendben lesz, örökké sütni fog a Nap, lengeni a könnyű déli szél, ingyen fagyit kapsz az ablakod alatt húzódó fehérhomokos tengerparton.......

ja bocs, nem! xD

kuki123 2010.01.29. 12:28:57

baszki már megint egy OLIMPIAI KELL NEKÜNK féle agymenés
ellenben elnyernénk a kosz a mocsok a zsúfoltásg és a leg környezet és emberre ártalmas főváros címét

majomkutya 2010.01.29. 12:30:39

Ezek még mindig meg tudnak lepni...
Az előző pályázók videóját látva akkor tartanám elképzelhetőnek az esélyes pályázást, ha az egész Bp. úgy nézne ki, mint a Normafa környéke.
Azért attól elég messze vagyunk, de még 1x-2x újra kell választani demszkyt és akkor talán...
Röhej az egész.... Szánalom!

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2010.01.29. 12:31:19

ha nagyritkán föl kell mennem bp-re, akkor engem mindig az szokott a legjobban megdöbbenteni a legjobban, hogy mennyi sok kutyasz**t kell kerülgetni az embernek még a legjobbnak és legforgalmasabbnak mondott helyeken is...
és egy ilyen helyet akarnak benevezni erre a versenyre. ezek tényleg hülyék....

majomkutya 2010.01.29. 12:33:09

Vajon milyen kampányfilmet fog összeállítani ez a nagytudású szocialist brigád?
Javaslom nekik egy közbeszerzési eljárás megindítását egy kisfilm elkészítése céljából, ami mondjuk bemutatná a KÖKI és a Havanna-lakótelep környékét és fókuszálna a korszerű tömegközlekedési lehetőségekre a külvárosban.
Még mindig nem hiszem el ezt az egész Örkény novellába illő sztorit...

órarugógerincű felpattanó 2010.01.29. 12:38:56

Úgy látszik a Demszky-Ikvay kommandó nem akarja Nyakónál hagyni a biztosnak látszó január legpofátlanabbja címet. :D

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2010.01.29. 12:39:27

Semmi gond, a pályázatot majd megírja az EMPAMO.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.01.29. 12:50:50

Európa Zöld Fővárosa lehet Budapest, ha hatalomra kerül a palesztinbarát (iszlám) fradista, nyilas Jobbik! :-)

Marcellusca 2010.01.29. 12:56:17

"Emellett több olyan, a magyar történelemmel összefüggő kulturális, illetve szociálpszichológiai tényező említhető, ami szintén nehezíti az előrelépést. Ilyennek számít például az, hogy a szocialista évtizedek maradványaként a magyarok közösségi kultúrája, együttműködési készsége meglehetősen alacsony. Ez számos felmérés szerint a köztulajdonnal való bánásmódban, a közterületi anomáliák megközelítésében is jelentkezik. Ennek megfelelően a vandalizmus által okozott károk helyreállítása, vagy éppen a takarítás a máshol szükségesnél jóval több forrást és energiát köt le a természeti területek, erdők, vagy az olyan elvont, a széles lakossági rétegek számára nem különösebben vonzó fogalmak érvényesítésében, mint a biodiverzivitás."

Hogy nem megy a szájbatekert jó büdös qrwa annyába, aki ezt írta.
A cucilizmusban alapvetően senki nemrongálta a közvagyont, a parkokat.
Amit/akiket említ, az a rendszerváltás eredménye. A szoc. érában még nem élt senkiházi, nyikhaj suhancok teszik tönkre a parkokat.
És kiknek köszönhető az a fajta közbiztonság, ahol mindezt meg lehet tenni?!

Fúúúú, bakker, ezen pöppet felhúztam magam. :)

A zöldterületekről és a kritikus (hülye) masszáról ne is beszéljünk! :D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.29. 13:01:32

@Marcellusca:

Ez majd minden menüpontnál szerepel hátráltató tényezőként.
Szóval Demszkyn nem múlik semmi, csak ezek "a szocialista évtizedek maradványa" emberek akadályozzák, hogy Budapest világváros legyen!

asmodean 2010.01.29. 13:02:02

@Lecso (F*ck the Shit):
"nem tudom milyen szert szednek az mszp-nél"

Gondolom a vietnámiak füvesítési projektje már ehhez a Zöld Főváros elképzeléshez kapcsolódott, biztos abból kapták meg a projekt eredményket :)

( inforadio.hu/hirek/belfold/hir-261405 )

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.29. 13:10:27

Hát a 2. világháborúig gond nélkül nyertük volna az ilyen versenyeket...

Egyébként nem hiszem, hogy a srácok ennyire hülyék lennének. Egyszerűen arról van szó, hogy az ilyen versenyekhez, egy csomó mindent kell megcsinálni, úgyhogy lehet a haveroknak még egy kicsit osztogatni az ínséges idők előtt.

Marcellusca 2010.01.29. 13:13:56

@laspalmas: Nehéz a múlttól szabadulni. Abban az érában szocializálódott, na. :)

De, a jó Q anyját! Ki/kik "irányítják" már 20 éve ezt a várost?! Kikkel kötött koalíviót?!
Erről miért feledkezik meg mindig?

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.01.29. 13:14:13

@TaTa86.: Hát nekem ez ugrott be. Semmi más oka nincs.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.01.29. 13:20:01

Demszky utolsó évnyitó sajtótájékoztatóját, ahol elmondta, hogy egy korrekt pénzügyi helyzetben lévő várost, sínen lévő nagyberuházásokat hagy majd utódjára.

Oltári vastagbőr!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.29. 13:20:30

Még jó, hogy a kúrmány "jól végzi" a munkáját...

index.hu/gazdasag/magyar/2010/01/29/tiz_eve_dolgozott_ilyen_keves_magyar/

"Egy év alatt 105 ezerrel több lett a munkanélküli (a válság kezdete óta 130-150 ezer veszíthette el az állását), a munkanélküliségi ráta pedig 14 éves csúcsra ugrott."

vs.

"100.000 munkahely megtartása 52 milliárd forint állami támogatással"

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.01.29. 13:21:35

Budapest tudjátok milyen címért indulhat sikerrel?

A legjobb II. világháborús díszlet címéért!

Marcellusca 2010.01.29. 13:24:59

@zero: Vagy, mint tökéletes Buenos Aires díszlet. :)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.01.29. 13:25:19

@zero: Lassan megérik a Valami Amerika fiktív regénycímére! :) Bűnös/Büdös Város
Mindegyik megáll! :D

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.29. 13:25:54

Szolgálati közemény:

A Magyarországi Rettegő Antifaszisták és Toleranciabajnokok fizetett hirdetését láthatják:

hvg.hu/vilag/20100129_osztrak_szabadsagpart_jobbik.aspx

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.01.29. 13:26:49

@Marcellusca: Lassan itt lehet a legtutibb katasztrófafilmeket csinálni. Mindenütt romok stb...

nagyon_buta 2010.01.29. 13:28:31

Mint a BOM, istentelen sok pénzt lehet elkölteni, aztán sajnos nem nyertünk. Én tisztelni kezdem őket, megtalálni ennyi lehetőséget az utolsó pillanatban is, nem félve a felelősségre vonás lehetőségétől egyszerűen csodálatos.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.29. 13:31:57

@Noname Cowboy: perszehogy, mert a náczifaschiszták, meg a gárdistákok állandóan rombadöntik ezt a csodaszép világvárost. Te nem olvasol - elég - balos sajtót... :))))

derelyegrádi szellem 2010.01.29. 13:32:55

@zero:

Hát én még tudnék egy két versenyt, amiben nyerne.

- Mondj még egy várost, ahol városi tömegközlekedésbe a szolgáltatást megrendelő nem fizet
- Mondj még egy várost, ahol egy négyzetméterre több kutyaszar esik
- Mondj még egy várost, ahol a főpolgármester nem is ott lakik, mert elköltözött onnan.
- Mondj még egy várost, ahol a magán és középületek falait összefirkálókat a főpolgármester művészeknek nevezi, és nem rongálóknak
- Mondj még egy várost ahol a főpolgármester 16 éveg kampányolhat egy metroval amit el sem kedtek, majd amikor elkezdték, akkor félvénte egy évet halasztják a várható átadást, közben a fél város lezárva, a költségek meg exponenciálisan emelkednek.
-Mondj még egy várost akinek a városi tömegközlelekedési vállalatát a Horváth Csaba tette rendbe.:-)

kuki123 2010.01.29. 13:33:57

index.hu/belfold/budapest/2010/01/29/antal_attila_hazi_orizetbe_kerul/

LOL nem e még béreljünk legközelebb hotelt szobaszervízzel faszom
Remélem ez is megszökik, mint a másik mint a napokban

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.01.29. 13:33:58

@Seduxen: ejh..mindig a szívedre veszed, ha báncsák szegíny magyar fasisztákat. tudod mi ez? szolidaritás! ...az pedig nem menő itten ;))

kuki123 2010.01.29. 13:35:23

@zero: ezt a vörös meg narancs várost phejjj ecsém
jöhetne már a jobbik hogy bezöldüljön :D

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.29. 13:36:49

@.Pierre Bezuhov.: ejnye, pontgyűjtő barátom döntsük már el végre: náci, vagy fasiszta? mert nagyon nem mindegy...

tudod, én már csak ilyen szolidáris vagyok: ha cigányoznak cigány vagyok, ha zsidóznak, zsidó vagyok...

PrtScr
____

SysRq

Homeoffice 2010.01.29. 13:38:47

@Seduxen:

És ha "Gyurcsányoznak Gyurcsány vagyok???"

Nocsaknocsak....

kuki123 2010.01.29. 13:39:46

@Seduxen: ó megy már a liberális zsidó szenny propaganda:
van videó is
kuruc.info/r/34/54383/

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.29. 13:40:47

@Gunther: printszkrín!! Nyomjad neki, mert ez bögrét ér :))))

ez MEKKORA!!!

www.fn.hu/valasztas2010/igeretek/

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.01.29. 13:44:41

eme ripacskodó és már végtelenül unalmas kérdésedhez csak annyit fűznék hozzá, hogy "vagy" kötőszónál nem használunk vesszőt.

dánke bitte!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.29. 13:45:35

@.Pierre Bezuhov.: az érvbajnok újabb sziporkája... köszönjük emese :)

Homeoffice 2010.01.29. 13:46:06

@Seduxen:

Szépen növekednek a dolgok.... Eddig Bokrosnál láttam egyedül megszorítást...
Muhaha!!!

Flak 2010.01.29. 13:46:18

Sziasztok!

Mindeddig csak olvastam az oladlt, de ez most annyira kiverte a biztosítékot, hogy muszáj kiírniom magamból a gondolatokat!!! :D
Nem a budapestieket akarom sértegetni, ők tehetnek ezekről az állapotokról a legkevésbé (bár az x-et eddig nem a megfelelő helyre tették, úgy tűnik). Én Debrecenben élek és teljes mértékben elégedett vagyok a várossal, csodaszép, tiszta és fejlődik. Környezetbarát autóbuszok járják az utakat és rengeteg a bicilkiút, sok fás-ligetes terület van és bárhová is induljak, ha az időjáráés is kegyes mehetek gyalog, hiszen szépek az utcák és sok fa van, szóval kellemes a séta. A tömegközlekedési jegyek árai olcsók (viszonylag) és a buszok/
villamosok/trolik sűrűn járnak. Autóval még soha nem okozott gondot a parkolás, sőt soha nem fizettem még parkolásért, mert ismerem a helyeket ahol nem kell. (a belvárosban is van ilyen!)
Na és most jöjjön Budapest. Gyerekkoromban, a 90-es években voltam először, izgalmas és érdekes volt. A vár, múzeumok, Hősök tere, stb. Nem csoda, hogy felnőtt fejjel is gyanútlanul száltam fel a Budapest felé induló vonatra. Amikor leszálltam a Keleti pályaudvaron, szinte visszahőköltem. Kedvem lett volna visszaülni a fémes szagú, ragadós vasútikocsi-ülésre, mert amit láttam az ennél is rosszabb volt. Csövesek, galambszar, óriási zaj, káosz, repedező, salétromos falak, gyanús "árusok", mindenhol kosz és kosz. És ez csak az állomás belseje volt. Kilépve a sok rozzant busz, a kosztól szinte fekete épületek, a sok dühös és türelmetlen ember, a közlekedési dugó, a kátyúk, a büdös levegő nagyon elszomorító és gusztustalan volt. Nem beszélve a mindenhol ottlévő graffiti-kről és össze-vissza parkoló autókról. Borzasztó volt, örültem amikor este hazaértem.
Talán autóval azért elviselhetőbb. Gondoltam akkor még. Azóta volt "szerencsém" kétszer is megjárni az utat kocsival. De így még rosszabb. Azonkívül, hogy boldog-boldogtalan (városon belüli használatra !!!) is kocsival megy (nem busz, villamos - ami azért sajna érthető), a dugó miatt még idegesek is és borzasztóan udvariatlanok. Az, hogy valaki beengedjen egy sorba, nekem kell megküzdeni. Hülyének néztek és dudáltak mögöttem, amikor elengedtem a gyalogosokat a zebrán (már leléptek persze). Ja és mindennek tetejébe mindenhol építkezés van, de nem jóféle, hanem trehány szar, amit mindenki úgy kerül ki, ahogy tud. Ja és kikerülés: csupa kátyú minden, nem ritka a dézsa-méretű sem! Borzasztó volt, és mindezt 5 órán át kellett elviselni, oda és vissza egyaránt, ennyi ugyanis kikerülni az agglomerációból.
Összehasonlítva szóval egy borzasztó, egyáltalán nem vonzó és szégyenletes hellyé (nem várossá) tették Budapestet az elmúlt évtizedek alatt. Nem csak a lakosok, de nagyrészt a döntéshozók. Ezen tapasztalataim óta nekem a főváros Debrecent jelenti és csak akkor utazok Budapestre, ha nagyon muszáj. De leginkább soha. Egyszerűen elkeserítő, hogy nem azzal foglalkoznak, hogy szebb vagy legalábbis tűrhető legyen a város, hanem ilyen szarságokkal vakítják a népet. És a budapestieket pedig nem értem, hogy szavazhatták meg ennyi időn keresztül ezt a Demszkit és a sleppjét. Okés, hogy az utóbbi négy évben elég tróger volt, de azelőtt is "kitett magáért", hiszen nem 4 év kellett ahhoz, hogy a "csodás Budapest" doa jusson, ahol most van.
Bocs, hogy sokat írtam, de muszáj volt.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.01.29. 13:46:42

@.Pierre Bezuhov.: csakhogy tiszteld a magyar nyelvet, Te, konzumidióta agymosott proli, kinek semmit nem számít a magyarságtudata =)))

derelyegrádi szellem 2010.01.29. 13:49:39

@Seduxen:

és ha kurváznának, akkor? :-)

Homeoffice 2010.01.29. 13:51:01

@.Pierre Bezuhov.:

Bazz Öreg kár hogy bezárták a Lipótot...

Homeoffice 2010.01.29. 13:52:02

@derelyegrádi szellem:
Majd a melegfelvonulás környékén emlékeztessük Sedu barátunkat

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.29. 13:52:25

@derelyegrádi szellem: nézd, ha megfizetik... mondtam már: az elv olyan, mint a fing: tartja az ember amíg tudja.

tudod mostanában kezdek ilyen liberális eszméket felvenni. szeretem ezt az ideológiailag erős szövetséget ami megköttetni látszik "ibi" és "retiatti" között. olyan széééép :)))

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.01.29. 14:01:13

@Gunther: ne aggódj, majd felvesznek máshova :)
addig is lehet váltogatni az avatarokat: puska, puska, tank, puska, szerszámíj xD

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.01.29. 14:05:03

@Flak:

"Debrecenben élek és teljes mértékben elégedett vagyok a várossal, csodaszép, tiszta és fejlődik. Környezetbarát autóbuszok járják az utakat és rengeteg a bicilkiút, sok fás-ligetes terület van és bárhová is induljak, ha az időjáráés is kegyes mehetek gyalog, hiszen szépek az utcák és sok fa van, szóval kellemes a séta. A tömegközlekedési jegyek árai olcsók (viszonylag) és a buszok/
villamosok/trolik sűrűn járnak. Autóval még soha nem okozott gondot a parkolás, sőt soha nem fizettem még parkolásért, mert ismerem a helyeket ahol nem kell. (a belvárosban is van ilyen!)"

bakker :DDD
ez volt a nap poénja.
melyik helyi médiumban tetszik dolgozni?

rolika 2010.01.29. 14:06:38

"a szocialista évtizedek maradványaként"
A kurva életbe, azért van egy kis vastagbőr...

Homeoffice 2010.01.29. 14:07:07

@.Pierre Bezuhov.:

Tudod a tolerancia kihat az olyanokra is mint én:)))
Tehát toleránsan kell viselkedned Velem.)
Sorry... Így jártnak a libcsik...Vagy netán kirekesztő vagy?:))

derelyegrádi szellem 2010.01.29. 14:08:13

@Gunther: @Seduxen:

Ezért kár, hogy Genyórázó nem képviselő, mert azt a jelenetet nagyon megnéztem volna, ahogy a feri szavalja: ha zsidóznak, akkor én zsidó vagyok, ha cigányoznak, én cigány vagyok.....és ekkor felemelkedik szerényen a helyén Mária, és közbeszól: csak megjegyzném, ha esetleg kurvázna valaki, én kurva vagyok, és a számom 06-20....! :-)

u.i a központozást átnézem, mert úgy tűnik a bezu megint szakított a barátjával, és ilyenkor nehéz vele...:-)

Homeoffice 2010.01.29. 14:10:36

@derelyegrádi szellem:

Szegény Bezu.... Sebaj itt a hétvége.. holnap ugyan pihennie kell, de ott a vasárnap... Csaphat egy szép meleg délutánt valakivel:)))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.29. 14:12:15

@rolika: ebben mi a vastagbőr?

ez kérlek BEISMERÉS. Olvasd el még egyszer, és értelmezd. ti ez az elmúlt ciklusokra vonatkozik, amit a fővárosi szocikkal koalícióban töltött a szadesz. érthető? :)))

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.01.29. 14:12:27

Nemtom' nekem akármerre járok, a vastag sugárutak, a büdös és a kurva sok kocsi jut eszembe. Alig néhány helyet tudok mondani, ahol tényleg lehet sétálni, pl. XI. ker Infópark-ELTE területe, Nagytétény, Budatétény dombjai.. Amúgy a blogom oldalsávjában is kinn van alul egy kis widget, mutatja a főváros levegőjének állapotát, most éppen a szálló por 183%-ot mutat, ami eléggé alacsony, tekintve hogy tegnap 243% volt. Mit akar Demszky-meg a barátja, hülyék ezek?

Itt a légszennyezettség--mutató online az időkép.hu-ról: www.idokep.hu/?oldal=legszenny

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2010.01.29. 14:14:32

Ugyanabban az évben lesz Budapest Európa zöld fővárosa, amelyikben az olimpiát is megrendezheti. Mindez csodálatosan egybe fog csengeni a négyes metró avatóünnepségével!

reKorrekt 2010.01.29. 14:15:20

Valaki világosítson már fel légyszilégyszi hogy akkor most az mdf-szdsz-azanyámatiseladom kombónak 10% kell majd a bejutáshoz? Közös listánál ez van nem?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.29. 14:15:24

@derelyegrádi szellem: blöáááá, most visszajött az ebédem. magam elé képzeltem az "élménygyűjtő nagyasszony" :((((

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.01.29. 14:16:56

@Gunther: áhá! szóval ráhibáztam

@derelyegrádi szellem: szóval most meg buzizunk. értem.
mondjuk ez tőled még új - bár lehet tévedek. annyira egyformán zümmögtök itt a trágyadiomb felett, nehéz különséget tenni köztetek :-)

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.01.29. 14:17:46

@Valandil: Vagy ezt csak azt mutatja, hogy az átlagember ennyire hülye, hogy ezt beveszi.

Egyébként én már komolyan gondolom azt, hogy elmeorvosi vizsgálat kellene a teljes vezetésre, mert láthatólag elszakadtak a valóságtól.

derelyegrádi szellem 2010.01.29. 14:17:59

@Seduxen:

Akkor ezt tubózd meg azzal, hogy magad elé képzeled, miként a "nagyasszony" és drazsé külön-külön is rendkívüli szájszerve egybeforr...:-)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.29. 14:19:19

@.Pierre Bezuhov.: ne legyél ideges Bezu, ezek gonosz náczik!

"trágyadiomb" helyesen: trágyadomb
"különséget" helyesen: különbséget

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.29. 14:20:41

@derelyegrádi szellem: kösz!

na erre egy vicc:

Megszólal a Draskovics-ház telefonja, szipogva felveszi a bejárónő:
- Halló, tessék? Draskovics lakás.
- Jó napot kívánok, az ex-miniszter úrral szeretnék beszélni.
- Már megint maga telefonál? - zokog a bejárónő - Most mondom el ötödször magának, hogy Draskovics urat tegnap autóbaleset érte és meghalt.
- Tudom, tudom, de olyan jó ezt hallani.

derelyegrádi szellem 2010.01.29. 14:23:41

@.Pierre Bezuhov.:

egyetértek. Ha trágyadomb lennék, és sem nagyon tudnék különbséget tenni a felettem zümmögők között....

Ez nem volt túl ügyes hasonlat, lássuk be....

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.01.29. 14:26:16

@Seduxen: ne kutyuljuk kérem a fogalmakat. A faszkalap és a náczi nem ugyanaz

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.29. 14:28:44

@.Pierre Bezuhov.: ezt eddig is tudtam, de azért köszönöm. Te, és én persze, hogy nem ugyanaz....

órarugógerincű felpattanó 2010.01.29. 14:29:23

@Szekuriti Blogger: Majd tesz ki "Szállóporral behajtani tilos" táblát.

derelyegrádi szellem 2010.01.29. 14:30:23

@Seduxen:

Cserébe:

Yuppie elviszi a szőke kiscsajt horgászni. Haját és felszerelést bérelnek, pezsgőt visznek, kihajóznak. Egész nap horgásznak, iszogatnak, és csak egy szerencsétlen nyamvadt keszeget fognak. Mire a csávó: Na ez az egy darab kis nyamvadt hal vagy 100 rugómba volt. Mire a csaj: Húúúúúhaaa, akkor micsoda szerencse, hogy csak egyet fogtunk...

Homeoffice 2010.01.29. 14:31:30

@.Pierre Bezuhov.:

Te Bezu, Rokonaid közül nem szolgált valaki az Elektromos Műveknél?

derelyegrádi szellem 2010.01.29. 14:32:11

@.Pierre Bezuhov.:

Így van. És ahogy a te hsz-eidet olvastam, a seduxen a náci...

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.01.29. 14:32:38

@derelyegrádi szellem: eh, már megint nem érted a szituációt.
gondolj arra a (dakota?) közmondásra, hogy a sas nem kapkod legyek után. hát még a kerecsen ;D

derelyegrádi szellem 2010.01.29. 14:34:54

@.Pierre Bezuhov.:

értem én értem, csakhogy te trágyadombot írtál, nem sast. Vagy csak elgépelted? :-)

órarugógerincű felpattanó 2010.01.29. 14:34:57

@Gunther: Még az is lehet, hogy a rokon szerelte Bajnainál a villanyórát.

órarugógerincű felpattanó 2010.01.29. 14:36:26

@derelyegrádi szellem: Most sast ír, de lehet, hogy turulra gondol. Bár mint tudjuk, mind a kettő náczi szimbólum.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.01.29. 14:37:42

@derelyegrádi szellem:
senki nem mondta még rá ezt, de mondjuk igény az lenne rá, ahogy látom :P
ezért is látogat ide néha idősasszony, gondolom (csak kár, h nagyon átlátszó)

Homeoffice 2010.01.29. 14:37:54

@órarugógerincű felpattanó:

Nem hinném:))) És másfajta ELMÜ-re gondoltam:))))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.29. 14:38:04

@órarugógerincű felpattanó: szerintem az "Elektromos Művek" itt egy "más profilú" szervezetre utal...

Marcellusca 2010.01.29. 14:38:07

@Seduxen:
@Gunther:

Aztán össze ne vesszetek azon a begrén! :D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.01.29. 14:38:43

@reKorrekt:

Nem közös lista, lesz, hanem az MDF-es listán lesznek SZDSZ-es képviselők!
1 lista, 5% küszöb!

Marcellusca 2010.01.29. 14:39:25

@Seduxen: Má' megen a nyuggerek, mi? :D

Homeoffice 2010.01.29. 14:40:05

@Marcellusca:

Hát igen a zömük már nyugger:))))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.29. 14:40:10

@Marcellusca: "Aztán össze ne vesszetek azon a begrén! :D "

Na vegyél vissza! Igaz, hogy vannak nézeteltéreim Bezuval, de én nem "bögréztem" le, jó!?!?

órarugógerincű felpattanó 2010.01.29. 14:40:45

@zero: Jaja. Trükköznek a gyökerek. Közös listát tíz százalékkal nem mernek bevállalni. De örülnék, ha sokan mennének szavazni, és így sem jutnának be.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.01.29. 14:43:06

@órarugógerincű felpattanó: írtam, h kerecsen, nemde!!?? az a gyanúm, hogy nem tetszik tisztában lenni azzal, hogy a kerecsensólyom = turul. Pfejj, Te, idegenszívű ANTIMAGYAR!!!! : x

mind2 (törölt) 2010.01.29. 14:43:40

@Seduxen: @derelyegrádi szellem: napok óta csak olvasom a híreket, ide nem írtam.. eljutottam arra a pontra, hogy tudok nevetni..hihetetlen. Ülök a kanapén, nézem a tévét, és elfekszem a röhögéstől. Ez a közélet meg a kampány annyira abszurd, szürrealisztikus, elvonatkozott és nem e világi, hogy az egyetlen túlélési mód : röhögni. Eszembe jutott, hogy annak idején a szovjet pártfőtitkárok oxigénpalackkal álltak a tribünre, agyonütni se lehetett őket. Ezek is addig maradnak:( Nem tudunk megszabadulni tőlük :(

derelyegrádi szellem 2010.01.29. 14:45:29

@Seduxen:

mi az a "nézeteltéreim", ami neked van a bezuval?

derelyegrádi szellem 2010.01.29. 14:49:20

@.Pierre Bezuhov.:

Ugyan-ugyan. Értetted te azt a kis sutkát...

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2010.01.29. 14:49:58

Stockholm átlagos tengerszint feletti magassága 44 m. 2030-ra egyes "tudósok" szerint 10 m-rel emelkedik a tengerszint. Stockholm tök zöld lesz. A tenger alatt :D

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.29. 14:50:05

@derelyegrádi szellem: magas labda volt...

kigyütt a dikklexiám. "nézeteltéreim" = "nézeteltéréseim

2010.01.29. 14:50:26

Meg van a megoldás, nagyon egyszerű: a pályázat kapcsán rengeteg tanulmányt lehet megrendelni, szép kövér tízmilliókért. Nem baj, ha nem sikerül, évente lehet ismételni. Nincs még valami jó kis award ezen kívül?

Szeretnék látni egy összehasonlítást Stockholm, Hamburg és Budapest között zöldterület és bicikliút viszonylatban.

picur3ka 2010.01.29. 14:50:44

@Flak:

Hello! En ugyanezt szerettem volna irni, csak rovidebben:

Debrecen is palyazza meg, mert o meg meg is nyerheti!

Marcellusca 2010.01.29. 14:51:30

@Seduxen: Nem rá gondoltam.
Hanem, arra, hogy Güntherrel egymásra licitáltok. :D

mind2 (törölt) 2010.01.29. 14:52:38

Azért ez a 0,1 m kerékpárút, ez nem semmi.Próbálom elképzelni :))))

derelyegrádi szellem 2010.01.29. 14:54:19

@Marcellusca:

A sedux értette. Te is összekevered a faszkalapot a náczival. Sedux a náczi. :-)

picur3ka 2010.01.29. 14:54:53

@reKorrekt:

Ugy lenne, de ha csak egy partot irnak ki, akkor ugye, mutyi.

Marcellusca 2010.01.29. 14:58:25

@derelyegrádi szellem: Hááááát, időnként nem ez "jön át". :DDDD

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.29. 14:59:12

Nu náczifaschiszta nővéreim, és fivéreim (meg Te is "faszkalap")

Bodzázósvastól mentes hétvégét kívánok, dikkmáshalom :))

Corry 2010.01.29. 15:00:24

Kedves mindenki én jártam HAmburgban és egy kicsit ismerem is a várost.
Azt, ami ott van, egyenlőre nehéz lenne utolérnünk, de ha már abba az irányba mozdulunk már az is jó.

picur3ka 2010.01.29. 15:02:33

Kulonben, ne aggodjatok, ezek tudnak videot hamisitani, masreszt meg az Orbanekat nevezik be. Szoval, mikor nem nyerunk, akkor lehet majd orbanozni, keszitik a terepet.

@mind2:

Kerekpar makettezoknek....

Flak 2010.01.29. 15:03:53

@.Pierre Bezuhov.:
Nem dolgozok semmilyen helyi médiumban, egyetemista vagyok és így nap mint nap van szerencsém Debrecenhez. :) Nem poénnak írtam, én így látom Debrecent, és tényleg olyan, amilyennek leírtam. Egyszer gyere el ide és győződj meg róla magad!
Ja és nem tudom, hogy fidesz/Kósa-ellenest, fővárospárti "vidék-lenézőt", vagy csak szimpla fanyalgót kell benned tisztelnem, de véleményem szerint egy város olyan, amilyennek megéljük, amilyennek nap mint nap látjuk. Tapasztalataink alapján. Ehhez nem elég netes híreket olvasni vagy képeket nézegetni. Az én tapasztalatom: Debrecen igenis nagyszerű, de legalábbis élhető hely. Ez az, amit Budapestről nem lehet elmondani.
Tényleg csak a benyomásaim alapján írtam mindezt, de nem kell elhinni. :D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.29. 15:13:08

@iii:

Bicikliút:
Budapest 178 km
Stockholm 760 km
Hamburg 1700 km

picur3ka 2010.01.29. 15:21:31

@laspalmas:

Lehet, hogy meg kerekitettek is? Valami 0.09m lesz az egy fore juto...

órarugógerincű felpattanó 2010.01.29. 15:24:51

@laspalmas: Csak sárga festék kérdése, mint ahogy láttuk az utóbbi időben.

egogegó 2010.01.29. 15:25:51

Előre kijelentem, hogy nem vagyok Fővárosi!Csak a néha vetődöm arra, ha nagyon muszáj.De amit tapasztaltam, hogy ez a f@sza koalíció mit tett érte, azt láthatja mindenki.Biztos a következő 8 évben akarják megvalósítani.Cccc!Nem akarok senkit megsérteni, Magyarországon a zöldre, a lobogó egyik sávját és a legelőt kivéve, az emberek egy része biztosan a truttymóra asszociál.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.01.29. 15:27:20

@mind2:

10 centi :-)) És bele is írják :-)

mind2 (törölt) 2010.01.29. 15:29:18

@laspalmas: DD köszike ;)
@picur3ka/beleallos kampany: D
És ha Demszkáj fogainak számát megszorzom azzal a literrel, amit a fogorvosa a lenyomatvétel a fogtechnikusa meg a körhíd elkészítésének napján megivott, megkapom a négyes metró fúrópajzsának előrehaladási sebességét, a tér-idő és sebesség függvényében, hát ja..:(
Ha lerakom a lábam a bicikli mellett, már az több mint 10 centi :(

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.01.29. 15:30:45

Bicikliút:
Budapest 178 km, 1 700 000 lakos = 0,1 méter bicikliút / lakos
Stockholm 760 km, 825 000 lakos = 0,92 méter bicikliút / lakos
Hamburg 1700 km, 1 760 000 lakos = 0,96 méter bicikliút / lakos

mind2 (törölt) 2010.01.29. 15:37:41

@zero: meg azt is beleírják, hogy erről is a cocializmus tehet, mert akkor cocalizálódtak azok az emberek, akik most lepusztítják a várost....ennyi erővel azt is írhatták volna : nagyon sajnáljuk, hogy ilyen barbár népek lakják fővárosunkat, se higiénia, se viselkedési kultúra, egy mocskos, züllött, buta, és pusztító fajta aki itt lakik.... van valami bájos abban, ahogy az Istenadta Népre néznek le politikusaink.

bunko_jobbos 2010.01.29. 15:40:06

Mondjuk Bristol volt évszázadokig a rabszolgakereskedelem központja. Lapítanak is, ha erre kerül a szó.

yda 2010.01.29. 15:55:48

Miért nem a zöld kutyaszaros város cimért indulnak?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.29. 16:09:17

@mind2:

Nem tudom elképzelni, hogy más ország fővárosa ilyen pályázatot írjon, ilyen kívülállóként írjon a saját népéről.
Még azt hiányolom a papírról, hogy "az ellenzéki Fidesz akadályoz mindent" :)

órarugógerincű felpattanó 2010.01.29. 16:35:13

@Noname Cowboy: Úristen. Valaki látta dolgozni Horváth Évát :O

tudi 2010.01.29. 16:43:48

Na az meg már megint az év poénja, avagy egy újabb esélyes az év végi vastagbőr díjra.

kispista2 2010.01.29. 16:44:13

@Noname Cowboy: és miért nem tett feljelentést hivatali visszaélés miatt?

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.01.29. 16:45:36

@kispista2: Hát igen. Azért annyira látszik, hogy keni a szart Hagyóra!

Rikki Harcos 2010.01.29. 16:54:27

@Flak:
Kedves Flak!
köszönöm hosszas hozzászólásodat, ha nem is olyan rózsaszínű a Debrecen-kép, de Debrecen mégis a legélhetőbb városok közé tartozik
a rendszerváltás előtt Budapestre menni mindig hatalmas élmény volt, de ha mostanában kell "felmenni", akkor igyekszem minél rövidebbre fogni látogatásomat

kihagytad még a pozitívumok közül: MODEM, egyetem, közbiztonság Debrecenben

Auris 2010.01.29. 16:56:17

Az elkövetkező fél évbenBudapest még az alábbi pályázatokon fog indulni:

"Amerika legnaposabb városa"
"Ázsia legcsendesebb városa"
"Afrika leghűvösebb városa"
"Ausztrália legészakibb városa"
"Antarktisz legnépesebb városa"

Mindezek előkészítésében természetesen több külső cég kerül majd bevonásra szakértőként, amelyek busás haszonra tesznek majd szert. A következő polgármester pedig azonnal beadhatja a pályázatot a következő kiírásra:

" A világ legleraboltabb városa".

dr. Aullah 2010.01.29. 17:09:34

@zero: Az lehet. De ha ezeket az utakat felfűzzük egy bizonyos szempontszerint akkor mi nyerünk :P

2010.01.29. 17:36:15

@zero: hát istenem, fűtenek az emberek. 1 köbméter földgáz = 1,963 kg széndioxid!

kuki123 2010.01.29. 17:44:01

ó hát máma csak jó hírek jönnek
kuruc.info/r/6/54403/
nyert Torockai laci a zsidók ingatlanpanama ellen

aztán vizsgálódnak már a cigány rendőrnő ellen is
kuruc.info/r/35/54209/

Istvánkánk ugyan már levette az ominózus képeket, de ha kell nálam megtalálják meg van :D

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.01.29. 18:08:16

@Flak: "Egyszer gyere el ide és győződj meg róla magad!"

bakker, mennék én, de van egy apró gondom ezzel..... az, h már jó pár éve itt élek.
javaslom kipróbálásra a korai buszokat - tudod amit a dolgozó nép használ és nem a délelőttösöket, melyekt a zegyetemisták.
javaslom továbbá a város egyéb nevezetességeinek felkeresését, mert az, hogy két Kikötős (RIP) buli között átutazol a márvánnyal kirakott főtéren, még nem jelenti azt, hogy a város mindenütt ilyen pöpec, sőt...
A zöld területek felülreprezentáltsága talán a legmókásabb, mert a nagyerdei park mellett nem hiszem, hogy lenne egyéb. Jah és belvárosban épp mostanában volt a nagy fahentelő -show, mely ugyan - debreceni viszonylatban - meglepő civil ellenállást váltott ki, de hamar elcsendesült (-tették :)
Röviden tömören, a nagy debreceni píár-ámítás-hívőbeetetés újabb áldozata vagy. S ebben a tekintetben valóban mintaváros az ún. Lali királysága, ilyen magas szinten sehol máshol nem végzik a porhintést, az tuti. A helyi média meg szószerint egy mestermű - minden elsimerésem az övék :)

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2010.01.29. 18:14:47

azt hittem, amszterdam europa zold fovarosa...

Krikri 2010.01.29. 19:09:56

@Flak: évente 2x járok arra, úgy készülök Debrecenre, hogy begyűjtök pár ezernyi aprót, h kitartson a parkolásra, a belvárosban, amit már GPS nélkül is tökéletesen ismerek, annyit köröztem benne..... de te laksz ott ... Biztos elvakít a média..

KoboldMatyas 2010.01.29. 19:48:07

Éljen Éljen soká, az 1 Mrd értékű vastagbor blog!!

bizinformation.org/hu/www.vastagbor.blog.hu

2010.01.29. 20:19:47

@KoboldMatyas: Vajon ha a tulaj eladná, ki is fizetnék érte a szocik? Vagy annyira pofátlanok, hogy még az sem zavarja őket, ha ki van teregetve a szennyesük?

Az EREDETI 2010.01.29. 20:45:39

Hogy juthat ilyesmi egyáltalán a eszükbe? Nem azt mondom, hogy ezek nem normálisak, de biztos vagyok benne.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.01.29. 20:50:25

de jó olvasni! ez igazi klub! :o))

Auris 2010.01.29. 20:54:23

@vero: Akkor hát üdv a klubban..:).
De biztos hogy ide vágytál? A fasiszták közé? Ne mondd, hogy nem szóltunk előre!!!

Thulsa Doom (törölt) 2010.01.29. 20:59:34

Kiváló kezdeményezés ez a "Európa Zöld Fővárosa" pályázat! Javaslom a Kambodzsában már kiválóan kipróbált Pol Pot-féle módszert!: A fővárost három nap alatt kiüríteni, lakóit vidéki mezőgazdasági munkára fogni, ezután már csak várni kell, hogy a kátyúk között kinőjön a fű meg a fa!

Előnyei:
a) Tisztább, zöldebb Főváros
b) A mezőgazdasági termelés megugrása
c) Bkv, négyesmetró és egyéb pénznyelő, felesleges dolgok megszűnése.
Hátrányai:
nincsenek.

Nem tudja valaki, hol lehet pályázni?

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.01.29. 22:58:29

@Auris: Jaja! Ez egy veszélye vidék! faschisztákkal, lmpvs-sal kikövezve. Barna eső viszont nincs! Annak az ideje elmúlt!

Johnny336 2010.01.29. 23:19:34

Stockholmban érdekes módon Euro5 dízel és etanol hajtású buszokkal utaztam, szinte mindenhova.
Illetve a három metróvonal valamelyikével - bár mindegyik vonalnak, mindkét végén három-négy különböző végállomása van. Ja, és szigetenként van annyi zöldterület, mint nekünk az egy Margitsziget.

Rikki Harcos 2010.01.29. 23:22:08

@.Pierre Bezuhov.: bizonyára a Basahalommal kevered ezt a blogot, :-)

Debrecent jól jellemzi a nyakas kálvinista, szemellenzős mentalitás, hogy nemigen érdekli a polgárokat semmi sem, így a PR-üzenetek sem igen jutnak el hozzájuk, de ha szavazni kell, akkor tudják hová tegyék az X-et

akad egykét ember, akinek a szar sem elég jóízű, de hát ez a demokrácia

Dzsentrisvihák 2010.01.30. 00:24:11

Ez így zöld hajnalban különösen vicces... Komolyan türtőztetnem kell magam, hogy ne boruljak röhögve a szék alá.

kuki123 2010.01.30. 00:32:24

index.hu/belfold/2010/valasztas/madi_laszlot_nem_inditja_a_fidesz_a_valasztason/

NA EZ A FIDESZ
KIS ÍZELÍTŐT KAPTUNK BELŐLE MIT FOG CSINÁLNI HA 2/3-RA KERÜL

1. HA VALAMI NEM TETSZIK A NAGY VEZÍRNEK A VEZÍRKARNAK, VAGY AMIT LEOSZTOTTAK FELÜLRŐL PARANCSOT

2. JÓL LÁTSZIK HOGY MÉG A PÁRTBAN IS DIKTATÚRA VAN lényegtelen hogy esetleg tényeg megvalósítható e vagy van e értelme csak ELŐRRE-ELŐRRE, SZEMET LETAKARVA, VIKTOR NAGY VEZÍRÜNK UTÁN.........(be a kútba)

3. FIGYELEM ELTERELÉSKÉNT HIRTELEN MÁS DOLGÁVAL KEZDENEK EL FOGLALKOZNI (mindig ezt csinálják ha forró lesz a talaj)

4. HOGY JÖN A FIDESZ AHHOZ HOGY MÁS PÁRT LISTÁJÁT SZAPULJA és beleavatkozzon ki mit hogy csinál..talán azt hiszik már nyertek is? azt hiszik ők már istenek. Hogy gyűlölöm ezt a fideszre mindig is jellemző gőgöt és rátarti dölyfösséget, hánynom kell tőlük

5. MÁSRÉSZT OLYAN GYENGE HÚZÁS VOLT AZ MSZP LISTA, HOGY IHAJ

EZ A FIDESZ ÉBREDJ MÁR FEL MAGYAR
mi más t mondhatnék Hajrá Jobbik :)

órarugógerincű felpattanó 2010.01.30. 01:11:39

@volánrulz: Ki nem szarja le, hogy mit csinálnak a pártjukon belül, ha közben jól kormányoznak?

Szocikkal sem az a gond, hogy egymással mit csinálnak, hanem az, hogy csődbe viszik z országot.

netopi2 2010.01.30. 02:08:31

csak nehezen jöttem rá, hogy mi bassza a szememet a beszkennelt levélpapíron:

- miért van az, hogy a fejlécben a Budapest szó csupa nagybetűvel van írva, kivéve az "a" betűt?
- ez tényleg ilyen? hivatalos dokumentumokon?
- ezt valami húdejúfejvagyok sztájliszt találta ki, vagy csak simán elkúrták?
- esetleg a nemzetveszejtő newyork-telaviv tengely műve ez is?

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2010.01.30. 08:49:36

@netopi2:
Az u és e betűk is kis nyomtatottak. Tehát megállapítható, hogy ez valami fasza design, mely szerint magánhangzók: kis nyomi, mássalhangzók nagy nyomi.

kuki123 2010.01.30. 08:56:55

@órarugógerincű felpattanó: tudod aki a saját embereivel így bánik az a választóival is így fog bánni

DArchAngel 2010.01.30. 10:19:42

"az országban kiemelkedően magas GDP-t létrehozó Budapesten befizetett adóknak a kormányzat sokkal kisebb hányadát juttatja vissza a városnak" Ezt annyira unom már! Mivel tudja ezt alátámasztani?
Mellesleg meg mi vidéken örülünk, ha pár rongyos buszmegállót felhúznak és van még egy háziorvos. A soha el nem készülő 4-es metrót meg az M0-t sem itt építik...

órarugógerincű felpattanó 2010.01.30. 10:28:12

@volánrulz: Hogy a fenébe tudnának már velem bárhogy is bánni? Leváltanak?

kuki123 2010.01.30. 10:40:26

@órarugógerincű felpattanó: ó naiv szűzi lelked még nem tanult a 20(60) év "marketingjéből"

órarugógerincű felpattanó 2010.01.30. 10:49:45

@volánrulz: én valahogy túléltem a 98-02-t is, és jobban éltem mint most. Szerintem az itteniek közül még mindig azok közt vagyok, akik értik, hogy hogyan működnek ezek a dolgok valójában.

picur3ka 2010.01.30. 11:56:53

@volánrulz:

Na ne hulyeskedj! Valasztasi kampanyban nem lehet okorsegeket beszelni, jo, hogy megtanultak ezt vegre a szociktol, azok eddig is axzonnal kicsaptak az ilyet.

picur3ka 2010.01.30. 12:01:43

@.Pierre Bezuhov.:

Nekem volt szerencsem mind a ket varosban lakni, dolgozni evekig, szerettem mind a kettot, de ez regen volt. Ma, ha arra jarok, Debrecenben nem kapok sokkot, mig Pesten rosszul leszek...

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.01.30. 12:35:40

@picur3ka/beleallos kampany:
egy 200 ezres vidéki egyetemi várost hasonlítasz egy 2 milliós aglomerációhoz.
gratula!

2010.01.30. 14:04:56

@laspalmas: Köszi. Sejtettem, hogy ilyen lehet az arány. Zöldterület meg pláne, főleg Stockholmhoz képest. Mondjuk ott meg arra panaszkodnak, milyen irdatlan területen fekszik a város, mennyit kell utazni egyik végéből a másikba.

KoboldMatyas 2010.01.30. 17:29:12

@Sörömpőőr: Amíg a rinocéroszbőrű cocik nem elszámoltathatók (mentelmi jog) biztosan nem jó üzlet, áprilistol meg majd meglátjuk!

picur3ka 2010.01.31. 09:41:29

@.Pierre Bezuhov.:

Igazad van, Pestet inkabb Heteshez kene lassan hasonlitani.

Flak 2010.01.31. 10:17:20

@.Pierre Bezuhov.:
Nem csak egyetemistaként élek ám itt, hanem itt születtem, stb. Az a nagymértékű fejlődés, ami a rendszerváltás óta Debrecenben történt, nekem beszédes és elegendő is. Nem is értem, hogy habár az ország egyik legszebb/legjobb városában élsz (mert ez így van, utazz és megtudod), mégis sír a szád. Persze így is lehet élni, de nem érdemes. Néz a dolgok jó oldalát inkább, úgy öröm az élet. Egyébként abból indultam ki, hogy nem lehet Debrecenhez mérni Budapestet. És nem abból hogy Debrecen hibák nélküli. Tény, hogy vannak csúnya helyek a városban, de a többség azért rendben van. És nem a putrisorra kell menni nézelődni, nekem megteszi a város rendben lévő 95%-a is. Mert nagyrészt szép hely. Ez az ami nem mondható el sok más városról.
Azt a gúnyos általánosítást pedig, hogy én délelőtt járok órára és csak bulikból áll az életem, betudom egy valószínűleg műveletlen, vagy főiskolát végzett ember tudatlanságának. Már bocs. Egyébként eddig ezért is nem írtam, mert a kommentekből mindig csak azt láttam, hogy előbb-utóbb személyeskedéssé aljasul minden vita. Hát most is ez történt, gratulálok.

Flak 2010.01.31. 10:19:49

@Krikri:
Évente kétszer!! :D És csodálkozol, hogy nem tudsz ingyen parkolni. És persze én vagyok a hülye, aki TUD ingyen parkolni a városközpont közelében is (persze nem a Nagytemplom előtt a sétáló-övezetben). Fura. Ha esetleg legközelebb is Debrecenbe jönnél és félnél, hogy gondot okoz a parkolás, csak dob egy e-mailt előtte. Komolyan, én nem csak a levegőbe beszélek.

redriot77 2010.01.31. 11:14:48

Basszus, ezeknek a maradék eszük is elment!
Európa Zöld Fővárosa
-ahol gyakorlatilag nincsenek kerékpárutak
-ahová szinte korlátozás nélkül behajthatnak akár 40 tonnás tízkerekű billencsek is
-ahová ha van elég pénzed azt építesz amit akarasz
-ahol a buszok egy gázfröccsel kb. három vödör kormot nyomnak a levegőbe
-ahol még mindig nem sikerült a szelektív hulladékkezelést megvalósítani
-ahol úgy általánosságban véve tiszta szemét minden, a belvárosi járdákon állandóan kerülgetni kell a kutyaszart, és minden kapualj emberi vizelettől és hányástól bűzlik

Tetves tolvaj banda, ha már szétloptatok mindent, és a maradékot hagytátok lepusztulni, legalább ne tegyétek ezt a várost Európa nevetségévé!!!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.02.04. 19:22:29

"Budapest mellett még Antwerpen, Barcelona, Bologna, Espoo, Glasgow, Lódz, Ljubljana, Malmö, Murcia, Nantes, Nürnberg, Reykjavík, Róma, Sevilla, Torun és Vitoria-Gasteiz pályázik.

A pályázat kétfordulós. A második körbe jutott városoknak 2010 áprilisában-májusában kell a részletes dokumentációt megküldeniük. Az EU szeptemberben hozza meg a döntést arról, melyik város nyerte el a címet."

Úgy izgulok! xD

Bundesfrau · http://delicious-corner.blogspot.com/ 2010.02.08. 15:43:45

@Flak:

Engedj egyvalamit kérdenem: nem te vagy véletlenül Flakvierling az Indexen?

süti beállítások módosítása