Skip to content


       Szűrés lista

Családi kör

Aki esetleg még nem olvasta volna ...

Demszky Gábor bizalmasa Mesterházy Ernő.


Ernő felesége Mécs Mónika.


Mónika apja Mécs Imre.


Imre felesége Magyar Fruzsina.


Fruzsina testvére Magyar Bálint.


Bálint felesége Hodosán Róza.


Róza volt férje Demszky Gábor.

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr351765689

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Benedek Elek és Göncz Kinga 2010.02.17. 16:53:06

„Tied a szivem,  tied a lelkem, tied mindenem édes anyaföldem!” - Benedek Elek Benedek Elek 1884-ben kötött házasságot Fischer Máriával,aki zsidó volt és elhagyta hitét férje miatt. Nagyon szoros házasság volt az övék, felesége megtalá...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ravaluf 2010.02.17. 21:45:40

@abandi:

MI INTÉZTÜK EL?????

NEM A FRANCIÁK, NEM CLEMENCEAU????

Nem Masaryk??? Nem Benes??? Nem Seton Watson lord??? Nem a román királynő udvarhölgynek álcázott kurvái???

Te agyhalott vagy, B+.

abandi 2010.02.17. 21:51:22

@ravaluf:
Tudatlan!
Belinkeltem a kezdő olvasninalót!
Persze, nem neked "felsőbbrendű zsidónak", hanem a tisztességes megismerésvágyóknak.
Ne fárasszuk egymást feleslegesen...

órarugógerincű felpattanó 2010.02.17. 21:52:08

mdf.hu/index.php?akt_menu=105

Most érdemes belépni, most lehet majd kaszálni, ha mégis összejön. :D

ravaluf 2010.02.17. 21:53:57

@abandi:

"Ne fárasszuk egymást feleslegesen... "

Attól kell tartanom, hogy ez lesz a legokosabb. Nem vagyok az a nácoid típus, de tőled, te tót-germán turmix, lehet, hogy tényleg felsőbbrendű vagyok, amennyiben bizonyos információkat meg tudok szűrni. Amit belinkeltél, az vegytiszta BS.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.02.17. 21:55:23

@ravaluf:

"inkább csak vedd be jó mélyre, szopogasd hosszan, és maradjunk kettőnk kommunikációjának viszonylatában ennyiben."

Érzek még valami melegséget azért a könyörtelen zsidó felsőbbrendűség érzeted alatt. :)

"Menthetetlen faszokkal nincs értelme kínlódni."

Ne add fel, küzdj, különben is az öngyilkosság bűn!

ravaluf 2010.02.17. 21:55:32

@órarugógerincű felpattanó:

100 % hogy nem fog. Ennyire lejáratott emberekre épeszű ember nem szavazhat... ha igen, az nagy csalódás lesz. Bár, lehet Lali beint nekik, akkor viszont end of story, remélhetőleg.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.02.17. 21:56:43

@ravaluf:

szóval akkor melyik mai magyar zsidóra is vagy büszke?

picur3ka 2010.02.17. 22:07:01

@ravaluf

Az a nagy szopas, hogy a zsido nagy toke leszarja, hogy mi van veletek, mint azt tette ugye 100 eve folyamatosan legalabb. Az orszag meg meg tanulta, hogy az utolso amiben bizik az a zsido nagytoke, ily a faszba vagyunk.

Rikki Harcos 2010.02.17. 22:20:45

hoppácska, cenzúra...amúgy nem baj

abandi 2010.02.17. 22:25:38

@Rikki Harcos:
Jaj, csak nem???
Mi lesz így szegény megbeszéljük/megoldjuk/korrumpáljuk világszemlélettel???
Juj, bazmeg...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.17. 22:34:02

index.hu/belfold/budapest/2010/02/17/megszivattak_a_riot_es_a_zold_pardont/

wehehehe, gőzerővel zajlik a helyezkedés, gyerünk patkányok, süllyed a hajó, remélem kurva sokan rajtavesztetek :))))

abandi 2010.02.17. 23:08:32

@Seduxen:
Lógnifoxtok minten!
Betyáros kibaszaszott kurva picsába!

ravaluf 2010.02.17. 23:16:54

@abandi:

Ó, milyen érzékeny a kis Nyilas Misi. Az a szitu, hogy anyámat nem lőtték a testvérek a Dunába, ellenben nagyanyám nővérét igen, így jókívánságoddal ellentétben, csak mellé kerülhetnék, erre viszont kicsi az esély, ne haragudj, hogy nem szerezhetem meg ezt az örömet. Ja, és a galíciai sem stimmel, erdélyiek vagyunk, ameddig csak vissza tudtam vinni a családfát.

abandi 2010.02.17. 23:27:47

@ravaluf:
Mi van!?
Följelentettél, hogy visszapofázol?
Ki a faszt érdekel a családod kiírtásának a módja?
Az enyémeimről sem szól semmi.
Leszarom a jövőtöket is, csak most már teszek érte!

abandi 2010.02.17. 23:33:57

@abandi:
A rühös zsidó először belemar, utána még sajnáltatja is magát...
Csatlakozz a mávos perhez, mert a visszsarjadat biztos nem vállon hozták haza a Duna-deltából...

órarugógerincű felpattanó 2010.02.18. 00:41:39

@Rikki Harcos: Már öt meg van, mindjárt meglesz a set. :D

DArchAngel 2010.02.18. 02:01:10

Basszus, csak így a utolsó kommenteket végigolvasva: basszátok meg, így akartok országot építeni, hogy csak azon jár az eszetek, hogy lehetne a másikat megfojtani egy kanál vízben?!
Kurva okos mindenki addig, amíg arról van szó, hogy miért szar a másik. Mi lenne, ha egyszer, a változatosság kedvéért értelmes ötletek hangoznának el?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.02.18. 04:46:05

@redriot77: Ja, kicsit más jelleggel... :D

@tesz-vesz: A jósdák nagyobb hatásfokkal működnek, és olcsóbban... :D

Hans Lopkowitz 2010.02.18. 06:38:20

Hodosán Róza valódi Joker, annakidején (mikor még fiatalabb volt) gyakorlatilag az egésze rendszerváltó Fidesz-SZDSZ vezérkar ágyában megfordult. Ebből él még mai is.

Többek véleménye szerint büdös a szája, de nekik jó.

Port Kennedy(Australia) 2010.02.18. 07:14:20

@Hans Lopkowitz: "Hodosán Róza valódi Joker, annakidején (mikor még fiatalabb volt) gyakorlatilag az egésze rendszerváltó Fidesz-SZDSZ vezérkar ágyában megfordult. Ebből él még mai is.

Többek véleménye szerint büdös a szája, de nekik jó."
Ne csodálkozzon hogy olyan "népszerű" volt fiatal korában.Minden él nélkül merem állítani hogy egy bomba jó nő volt (20 évvel ezelőtt).Vannak (test)helyzetek amikor a másik fél szájszagát nem is lehet érezni.

Homeoffice 2010.02.18. 07:21:32

Egy off kérdés.. ha a blogomat akarom a nevem mellé tenni azt hogy kell?
Kösz:)

arlequin 2010.02.18. 07:37:58

@ravaluf: @Conv:
elmentek ti mind a ketten apátok picsájába. úgy. ja és igen: basszátok meg. elnézést.
két értelmes ember lemegy kutyába. gratulálok. igazi 'magyar' hozzáállás.
mondjak neked jó zsidót conv? van. bizony van. akit én ismerek? orvosként/ügyvédként személyes barátok, rendes tisztességes emberek. és oltári ökör vagy, hogy így nekimész ravalufnak. az. ám ő se akart kisebb magyar lenni és visszatámadt. hüjék. azok vagytok. pfej. agyatokra ment a böjtkezdeti hamvazószerda, vagy mi van?!
sok volt a pohárka az éjjel a magányban a monitor előtt?!
térjetek már észhez könyörgöm... UFF
(én szégyellem magamat helyettetek)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.02.18. 07:52:20

@abandi:

Menj a kurucinfóra, az való neked!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.02.18. 07:55:09

@Conv:

Neked is csak a köpködés megy, mi?
Nemhogy örülnél, hogy itt egy normális magyar, aki mellékesen zsidó vallású/származású.....Mi van akkor? Semmi.
Söpörd le a hályogot a szemedről.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.02.18. 07:56:07

@Gunther:

Itt a kommentablaknál rákattintasz a profilodra, aztán beírod az URL-hez.

Dr. Kward 2010.02.18. 07:58:44

hát igen, lehet, hogy nem véletlen, hogy arról, aki valamikor méltán tisztelt szamizdatos harcos volt, most már ilyen képeket festenek. Akár így lesz, akár nem - szomorú

aguazesoben.blog.hu/2010/02/11/sarnar_bentar_zaif_online_regeny_ix_jegyzet_rz_ii_padon_ulok

Port Kennedy(Australia) 2010.02.18. 08:05:07

@ermi50xn6j2:" Port Kennedy (Austrália)
Nem azt írtam, hogy nem érdekel, azt, hogy nem izgarom fel magamat rajtuk. Igazad van abban, hogy a továbbélésre gondolok, ugyanis két éve műtötték a szivem. Azért ugyanúgy aggódok hazám jövőjéért, mint báki rendes magyar."
Tisztelt Hölgyem/Uram természetesen helyeslem hogy aggódik Magyarország jövője ,sorsa miatt.Azt teszi ,nagyon bölcsen hogy nem idegesíti önmagát rommá.Gondoljon kérem vissza azokra a napokra,órákra 2 évvel ezelőtt amikor a szívműtétje volt.Komoly tétben le merném fogadni hogy életének az a periódusa jelentősen változtatott a gondolkodásán,életszemléletén.Feltételezem hogy átértékelt egy sor dolgot az addigi életútjáról.Remélem gyógyultan jó állapotban várja (cselekszik)egy jobb életért.A poszt témájához a leglényegesebb megjegyzésem csak annyi volt ,"a klán".Ezzel a szóval talán mindent ki lehet fejezni.

ravaluf 2010.02.18. 08:05:54

@DArchAngel: Eszemben nincs megfojtani, ahhoz még nem tett eleget, pofázni meg ugye szabad. A megfojtást ő ajánlotta fel Dunailag. Én csak szimplán sajnálom, mert hülye és frusztált a szerencsétlen.

Homeoffice 2010.02.18. 08:09:27

Egyébként ez a rohadt nagy baj Magyarországgal. Ahelyett, hogy felépítenénk romjaiból ezt az országot, itt gyűlölködünk.
Fent meg a "nyakkendős urak" meg a kezüket dörzsölgetik...

ravaluf 2010.02.18. 08:14:18

@arlequin:

Tudod, hogy absztinens vagyok. :-D Sorry mindenkinek, ha lesüllyedtem a kívánatos szint alá, valahol magam is éreztem a vége felé, hogy ez már gáz, de erre írtam a mútlkor a másik topikban, hogy egyik-másik benyögésre qrva nehéz ám civilizált hozzászólást megfogalmazni. A "semmit sem tettetek ezért az országért" mondat az pont ilyen, az verte le a biztosítékot, aztán még jött rá pár lapát.

Egyvalamit garantálhatok, a böjtkezdeti hamvazószerda az én agyamra biztosan nem ment :)

ravaluf 2010.02.18. 08:23:41

@Port Kennedy(Australia):

Mutatós kép, de nem hiszem, hogy sor kerül rá. Tippem az, hogy ha lesz is valamiféle rendrakás, szvsz max a második vonalig mennek el, ebben a kontextusban ez azt jelentené, hogy Hagyó ülni fog, Gabika meg megy a kis horvát falujába ott a hegyormon. Vagy pl. MDF kontextusban sanszos, hogy Herényi ülni fog az UD Zrt. ügy kapcsán, de Ipolyka nem. Azért gondolom ezt, mert a top figurák mindegyike jó előre bebiztosította már magát ezekre az esetekre, amennyit tud róluk az egyik társaság, kb. ugyanannyit ők is tudnak amazokról.

Dr. Kward 2010.02.18. 08:29:24

@ravaluf: sajnos, ha te a megnevezett politikusokat második vonalnak érzed, akkor szerintem 4-5 vonalnál áll meg a dolog, ezen felül minden politikus kicsusszan, ez minden kormányváltásnál így volt eddig. Zuschlag és Hunwald kivételek maradnak, ők is inkább csak azért jutottak börtönbe, mert a hatalmi játszmák során nagyon durván keresztezték az útját valakinek, legalábbis szerintem. És ez így szépen tovább poshaszt mindent(

MidlifeCrisis 2010.02.18. 08:37:16

Hodosán Róza-Magyar Bálint-Demszky Gábor, a háttérben pedig Mécs Mónika... hmmm, Kovi elgondolkodhatna egy új filmen, nem igaz?

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.02.18. 08:42:10

@laspalmas: Ezt a kartal nevezetű barmot már rég pofánvertem volna...

arlequin 2010.02.18. 08:50:15

@ravaluf: kösz a választ. vhol írtam, hogy a legnehezebb dolog saját indulataink kezelése... ...nem magamtól szedtem persze, nekem is úgy mondta egy - szerintem - bölcs ember.
s ebben hiába az absztinencia ;-)))
"A "semmit sem tettetek ezért az országért" mondat az pont ilyen, az verte le a biztosítékot, aztán még jött rá pár lapát."
az emberek túlnyomó részének fogalma sincsen, hogy egy hitét megtartó izraelita mekkora megvetést hordoz magában a 'díszzsidókkal' szemben. mert hát a hit az csendes (sömá jiszráél...), a pofátlan rablás pedig hangos. de ez mindig így volt. tudom nehéz. de ez a conv nem rossz gyerek, csak eldurrant nála a hőmérő...
shalom

ravaluf 2010.02.18. 08:54:15

@Dr. Kward: A saját szintjükön gondoltam, azaz fővárosi viszonylatban, alá s fölérendeltséget nézve, Miki manó polgihelyettes, míg Demszky polgármester, tehát ebben az értelemben mindenképpen második vonal. MDF viszonylatban Ibi legmegbízhatóbb embere Herényi, ő is második vonal. Vagy te hogy látod, én ilyen kontextusban értettem...?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.02.18. 09:01:28

@laspalmas:

@arlequin:

Talán észre kellene venni, hogy éppen azért léptem ezt, mert elkezdett elmenni ebbe az irányba. Szarom le, hogy ő zsidó, ha nem hozza fel védelmi érvként.
A legelején elmondtam, hogy nem azzal van bajom, hogy zsidó, hanem azzal ahogyan viselkedik, jelesül azzal a kettős mércével amit előadott.

"No nem mert zsidó vagy, hanem mert jellemtelen idióta.

Érted marharépa? Ha a múltbéli nagyszerűségekkel jössz, fogadd el másoktól is ezt, ha nem fogadod el tőlük, akkor magad se emlegesd."

Erre az lett volna a normál reakció, hogy OK, igazad van.

Én azért még mindig kíváncsi vagyok mely ma élő magyar zsidóra büszke.
arlequin, van ezek közt olyan zsidó is aki közismert politikai, gazdasági tényező, közszereplő?
Merthogy ilyenekről kérdeztem, nem a kisemberekről, akik a "nagyok" miatt ugyanúgy szopnak mint a magyar kisemberek.
Ha jól olvasom a zsidóság védelmére felhozott névsort általa, hogy ezek a zsidók mennyit tettek a magyarokért, akkor ilyenekről van szó, nem a kisemberekről. Na ilyen kaliberű zsidók neveit várom tőle, hogy megindokolja, miért is nagyszerű emberek a zsidók.
Cserébe én nem szórom tele ezer soros listával a mai magyar zsidókról a blogot, amely a magyarellenességét bizonyítja a mai magyar zsidó elitnek.

Azt hiszem nem láttatok még tőlem zsidózást, meg merem kockáztatni, még lámpavasazást sem igen.
Ha mondjuk a sváb nemzetiség/csoport fényezésébe kezd bele ugyanezen a kettős mércés szinten, akkor bizony ugyanígy jellemtelen idiótázom le. Bárkit.

Elég sajnálatos az, ha a zsidó szó kerül egy mondatba bármivel kapcsolatban, akkor bizony annak a mondatnak és témának mintha megváltozna a jelentése, értelme, és csak a zsidó szó marad meg az agyban.
Mondjuk ez erősen köszönhető a zsidók társadalmi önsajnáltató retorikájának és a liberális baloldali propagandának, de nem megyek bele a dologba, mert rohadt fasiszta leszek, holott csupán tiszta és világos társadalomszociálpolitikai és kommunikációs tényekről beszél az ember.

Mindenesetre ez a reakciótok elég rendesen igazolja az utolsó bekezdésemben írtak helytálóságát, egyéb témákban amúgy racionális emberekkel szemben is.

Dr. Kward 2010.02.18. 09:01:45

@ravaluf: én azokat a politikusokat értem elsővonalbelieknek, akiknek a neve közszájon forog, valóságos celebek, szerepelnek mindenütt. Pl. H. Miklós sem hiszem, hogy megégetné magát, egyszerűen háttérbe vonják. Szerintem így járna Herényi is, bár őt nem egészen értem, róla nem nagyon hallottam én még kompromitálót, de nem mondhatnám, hogy az MDFel kelek-fekszek

Dr. Kward 2010.02.18. 09:09:38

@Conv: nem akarlak nagyon megakasztani, de ezek a kisember meg nagy ember, meg nevezz már meg egy szimpatikus ismert ember zsidót, eleve nagyon meredek kérdések. Szerintem, Onnan kezdődik a baj, ha a példaképeinket származásuk szerint elkezdjük lajstromozni, külön kasztokat képezünk a nemzetnek, mer akkor, hogy is van: Petőfi a szlávoknak hozott dicsfényt, Radnóti a zsidóknak, nem beszélve arról, hogy kíváncsi lennék Rubik Ernő vérvonalára és hány és hány emberről nem tudjuk, hogy kiféle, miféle, csak azt tudjuk, hogy magyar. Szóval, szerintem a kérdésfeltevésed visszataszító

ravaluf 2010.02.18. 09:11:45

@Dr. Kward:

Hagyót most az elvtársai hátravonják, de szvsz ha Tarlóson múlik akármi is, megy ő is a böribe a Hunvald mellé., már pusztán coki-nesze alapon is. Herényi nagyon csúnyán benne van az UD ügyben, SZT anyaggal való visszaélés, annak meghamisítása, meg még pár dolog felróható, szerintem nem ússza meg. Ugyanakkor összességében nem gondolom, hogy tényleg lenne valami igazán komoly felelősségre vonás itt április 11. után. Túl sokat tudnak egymásról, és a java az még suba alatt van.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.02.18. 09:18:18

@Sugyosa: Azt tudjuk, hogy a baloldal nem tud. Igazából ki az a sok marha, aki azt képzelte, hogy tud? 133 nap + 40 év nem volt elég tapasztalat?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.02.18. 09:18:41

@Dr. Kward:

Bazz, te ugye nem olvastad az előzményeket? :)

Azért kérdeztem, mert elkezdte sorolni a zsidó nemzetiségű magyarokat, hogy ők mennyit tettek a hazáért, ezzel igazolva milyen nagyszerű nép a zsidó.
Ezért kértem, hogy akkor mondjon a jelenből is párat, hogy lehessek büszke a jelenkor zsidóinak nagyszerűségére is.

Szóval lehet, hogy visszataszító, de egy kérdésben amikor arról van szó, miért utálják a zsidókat most, azzal érvelni, hogy voltak a történelemben nagyszerű magyar zsidók, tehát nem szabad velük ellenszenvvel lenni, egy kicsit erős, és több mint visszataszító.
Erre írtam, hogy rengeteg cigányt is lehet mondani a történelemből, mégis az a véleménye a cigányokról általában, ami.
Tehát míg Ő előítéleteskedik a jelen tapasztalatai alapján, ne basztasson már mást ugyanezért. Mert bizony ez a viselkedés az igazán visszataszító.

andreasue (törölt) 2010.02.18. 09:22:52

Mécs Imrének tulajdona volt (van?) egy takarító cégben, ami a Siemensnél (a szadesz székházzal szemben) takarított akkoriban, amikor amikor fontos pályázatokon nyert a Siemens.
(Combino, közlekedési lámpák, pakoló automaták...)
Mesterházy Ernőnek is tulajdona volt egy takarító cégben. Utána kellene nézni, hogy nem ugyanabban -e. Véletlenül.

arlequin 2010.02.18. 09:25:47

@Conv: "arlequin, van ezek közt olyan zsidó is aki közismert politikai, gazdasági tényező, közszereplő?"
nincs. az általam ismertek irtóznak az ilyen helyektől. és igen bennük van az oltás. igen. rosszul érzik magukat még a 'zsidó' szótól is hovatovább mikor kiakadnak a szarembereken akkor teli szájjal tudnak zsidózni. és kettős mércével mérnek mert ezt tanították nekik valamint 60-70 évesen nehéz a váltás.
tévedtem. van. reiner péternek hívják. közismert tisztességes rendes magyar zsidó ember és gárdista (LOL). valamint hering józsef és még jópáran. de náluk nem ez számít. ott van világszerte még nagyon-nagyon sok. híres... ők közismertek és politikai tényezők (bármit is jelentsen ez a kettő, mert szerintem lófaszt se érnek, 20. századi álvalóságok kisóvodásoknak)
kedves conv!
"van ezek közt olyan magyar is aki közismert politikai, gazdasági tényező, közszereplő?"
... hát ezt most inkább próbáld te megválaszolni. előre is köszönöm.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.02.18. 09:40:54

@arlequin:
"van ezek közt olyan magyar is aki közismert politikai, gazdasági tényező, közszereplő?"

vagy valamiről lemaradtam, vagy csak úgy natúrban nem értem a kérdést.

kik közt?

arlequin 2010.02.18. 09:53:45

@Conv: elnézést az átvezető nélküli kötéshez, azt hittem érteni fogod. bocs. tehát:
tisztességes magyar embert ismersz-e aki közismert politikai, gazdasági tényező, közszereplő?

Dr. Kward 2010.02.18. 10:33:34

@Conv: ok, nem olvastam el, igazad van, kontextusában értelmezve mást jelent egy kicsit, amiről írsz. De akár +, akár - előjellel, szerintem nem lehet sorrendbe rendezni a "fajokat", há persze, hogy vannak rendes zsidók, cigányok, tótok, stb., híresek is, meg aljas, nyomorult patkányok is.

Rikki Harcos 2010.02.18. 10:37:58

@arlequin: Fónagy? mármint aki büszkén be is vallja, és becsületes

az elmúlt századforduló Budapestjének kiemelkedő alakjai, művészek, üzletemberek, lokálpatrióták, egyszóval kitűnő emberek és zsidók

majd jöttek a galíciaiak, őket sem kell bemutatni, a Tanácsköztársaság vezetői, érdemes megnézni Korvin Ottó fényképét, igazi lombroso-i fej

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.02.18. 10:39:01

@arlequin:

egy párat azért össze tudnék szedni, de nem túl sokat :)
így különösebb rendszerezett gondolkodás nélkül, akikre büszke vagyok mert magyarok voltak, minden körülmények közt, és büszkén vallják magukat magyarnak:

Az öreg Béres (bár már meghalt 10 éve)
Szentiványi Andor (meghalt 5 éve)
Szepes Mária
Lőrincz L László
Simonyi Károly
Kürti Miklós (12 éve meghalt)
Csupó Gábor
Csíkszentmihályi Mihály
Rubik Ernő

és egy raklapnyi egyéb zenész, sportoló, művész.

picur3ka 2010.02.18. 10:40:14

@andreasue:

Hodosan meg takaritono volt a szamizdatnal. Nagy ez a takaritas biznic.

picur3ka 2010.02.18. 10:43:40

Na, en is jol beragtam tegnap, mindenkitol elnezest kerek. Nincs min izgulni. 44 ota tobbnyire patkanyok vezettek ezt az orszagot a 60 akarhany ev alatt volt egy nem szoci kormany. Meg a radikalis partunk is szoci, ez egy ilyen orszag.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.02.18. 10:51:07

@Dr. Kward:

persze, hogy nem lehet sorrenbe rendezni általában.

legfeljebb területi értékrendet lehet felállítani általánosítás alapján:

pl egyértelmű, hogy ha van egy csoport előttem vegyesen, és nekem ki kell választanom közülük 3 mérnököt, akkor mérnököt a németek közt keresek elsősorban.
Ha sajtkészítőt kell keresnem akkor a franciák, vagy a hollandok közt keresek, szóval azért van érdemi sorrend ami alapján lehet rendezni a nemzetiségeket prioritás szerint.
Tésztakészítőt az olaszok közt, stb.

Ezt a dolgot kellene felfogni amikor az általánosítást elítéli vagy pártolja valaki. Általánosítani is csak területi egységekre általkánosítanak az emberek . Nincs olyan aki ne ismerné ela cigányoknak a populáris zenei életben betöltött szerepét, bármi is az általános véleménye a cigányokról. (legfeljebb nem tetszik neki a zene amit előadnak, de ez nem azért nem tetszik mert cigány adja elő) Ugyanekkor az értékeire vigyázni fog a közelében :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.02.18. 10:54:08

@Conv:
szóval amit mondani akartam, konkrét témával, eseménnyel, céllal kapcsolatban bizony lehet sorrendet felállítani az általánosítás alapján, és szerintem szükséges is.

Baromméter 2010.02.18. 10:54:44

@anti_troll:

Így van. Ezért lenne fontos megszabni egy korrupciós küszöbértéket, pl a GDP %-ában, és rendkívüli választásokat kiírni abban a pillanatban, ha a gyanús ügyek pénzben kifejezett potenciális kárának az összege ezt átlépi.

Tündér_Lala 2010.02.18. 11:25:20

@laspalmas: Egyet értek, bár nem olvastam végig az összes kommentet.
Mindkét félnek: Némi párhuzamot érzek a baloldallal. Kitagadhatná, hogy a baloldali gondolkodásnak is vannak értékei. Ugyanakkor a baloldal vezetését maffia szintű bűnözők kerítették a hatalmukba és remgeteget ártottak ennek az országnak. Szerintem hasonló a helyzet a zsidóság civil vezetőivel kapcsolatban. A különbség annyi, hogy a zsidóság nem tudja vallását megváltoztatni (más pártot választani). Akkor tudnak a baloldal és a zsidóság is változtatni a megítélésen, ha tiszta és tisztességes embereket választanak vezetőiknek. Ez pedig nem könnyű folyamat. Meg vagyok róla győződve, hogy a kisemberek elszenvedői főnökeik disznóságainak.
Ezt kellene szem elött tartani szerintem. Az indulat nem hiszem, hogy használ. (Frontos nap volt ez, mindenki hamarább kapja fel a vizet.)

ravaluf 2010.02.18. 11:45:55

@abandi:

Vaskeresztesre, mi? Egyem a germán genetikádat, ha valóban magyar lennél, Mária Terézia Rend-el vagy Vitézségi Éremmel címkézett bögrére gyúrnál, nem Vaskeresztre. :-D Mindamellett, semmi gond nincsen a Frigyes Vilmos porosz király által 1813-ban alapított, és többször megújított Vaskereszt-el, csak éppen nem magyar.... dehát a tudatalatti, ugye.

ravaluf 2010.02.18. 12:32:29

@Conv:

A MÁV-os topikban nyomott tévedésed? hazugságod? csúsztatásod? korrigálása után az volt az elgondolásom, hogy innentől ignorálom a beszólásaidat, de ez a hsz már konkrét hazugságot tartalmaz, amit nem vesz be a gyomrom. A kolléga ugyanis ezt mondta:

"Tudod, ha tettetek volna a fajtársaid valami hasznosat is ennek a kibaszottul kirabolt országnak az érdekében, akkor talán..."

Ez egy múltidőben megfogalmazott, viszonylag szabatos magyar mondat, amire én a múltból /100-120 év távlatából, mehettem volna lejjebb is, és akkor Zwack, Lőw Lipót stb./ vett nevekkel válaszoltam, hozzátéve, hogy ez egy igen hosszú lista. HA erre te jellemtelen idiótázás és marharépázás helyett azt írod, hogy köszi, Rejtő az tényleg jó gyerek, de lécci mondjál valakit a mostaniak közül egyvalakit, akkor arra én udvariasan azt írom, hogy pl. dr. Schweitzer József ex-országos főrabbi, akinél kevés tiszteletreméltóbb ember él az országban.

Azt mondasz és írsz rólam, rólunk amit gondolsz, de tényleges hazugságokba bocsátkozni talán felesleges. Ez egy szabad ország, magam is úgy vélem, hogy a gyűlöletbeszéd vagy mijafaszom törvény egy orbitális baromság, mondja ki szépen mindenki, amit gondol, és akkor tudjuk, hogy hányadán állunk. Te zsigerből utálsz engem, én hányok a frusztrált, agymosott nyilasmisiktől, és ez így van rendjén, nincsen benne semmi újdonság vagy meglepő dolog.

Egy jótanács lezárásul: Próbálj meg egy asszonyt szerezni, és szeretkezz vele. Sokkal boldogabb leszel, meglátod.

arlequin 2010.02.18. 13:07:34

@ravaluf: hááát. az öreg schweitzer nagy zsivány az tény... de ebbe most nem megyek bele, mert felesleges... de egy kis csemege, a rabbinikus mellébeszélés iskolapéldája. parancsolj:
zsido.hu/aktiv/shownews.php?kategoria=aktualis&sorszam=80&oldal=hirek&nodate=
ehhez ajánlom Norman Finkelstein kutatásait
és aztán maga az ember, aki nyíltan beszél és korrekt:
www.szombat.com/archivum/h0310a.htm
kettős mérce ez ravaluf?

arlequin 2010.02.18. 13:09:46

@arlequin: egyébként a fennvaló éltesse és tartsa meg sokáig még az öreget. nagytudású és kíváló humora van ;-)

ravaluf 2010.02.18. 13:19:58

@arlequin:

Te, lehet hogy én kuka vagyok, de mi a baj evvel a két cikkel? Az egyik egy igen tárgyilagos taglalása 44-nek, egy érintett szájából, a másik meg arról szól, hogyan herélte ki szegényt a Munkásőr meg a sleppje. Ott voltam, tudom mi történt, a cikket is ismerem. Finkelsteint nem különben, sok dologban egyet is értek vele. Mire szerettél volna célozni pontosan?

f.m.j. 2010.02.18. 14:50:26

@arlequin:

Szerintem szép tőle, hogy azt nem vitatja, hogy magyar áldozatai is voltak, annak a kurva háborúnak (mikor kijöttek a svájci menedékből, szétlőtt házak, sehol egy lélek, gondolom magyar nők, gyerekek, öregek)

andreasue (törölt) 2010.02.18. 16:32:20

Bizony a Future Clean takarított a Siemensnél.
Cserébe meg lett Combino, meg Siemens parkoló automata, Siemens berendezés mindenhol.
És minden "legális", hiszen nem zsebbe ment a lóvé. Ki mondja meg, hogy egy takarítási számla mögött valós teljesítés van -e.
Pár perc portörlésért kiszámlázhattak milliókat.

arlequin 2010.02.18. 16:58:24

@ravaluf: kövezzél meg, bírom az öreget, de ez így, ebben a formában nem igaz:
"Az akkori magyar kormányzat, ami teljes mértékben kiszolgálta Németországot, annak az alapvető követelménynek nem tett eleget, miszerint az alattvalóit mindenféle inzultustól meg kell védenie. Nem csak, hogy nem tett ennek eleget, de rendkívül nagy erőfeszítéseket tett azért, hogy több százezer alattvalóját kiszolgáltassa egy halálos ellenségnek. A magyar történelem szempontjából ez egy mélypont. Magát magyarnak nevező, de a legnemesebb magyar eszményeket megtagadó kormányzat, a magyar fegyveres erők és a közigazgatás nagy része a kormányzattal együttműködve sima utat engedett ennek az ügynek. Szégyenteljes korszaka a magyar történelemnek."
csak ennyi

picur3ka 2010.02.18. 17:12:28

@andreasue:

Az egyik olasz maffia meg szemetszallitasban erdekelt. Van humoruk nekik azert, takaritas, szemetszallitas, csak a mosoda hianyzik.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.02.18. 17:38:53

@ravaluf:

"Tudod, ha tettetek volna a fajtársaid valami hasznosat is ennek a kibaszottul kirabolt országnak az érdekében, akkor talán..."

A kivbaszottul kirabolt országról neked miért a múlt jött elő és nem a jelen? Mondjuk az elmúlt 60 év?
egyszerűen ez a féreg mentalitás, hogy nem a felvetett témára válaszolsz, hanem a pozitívumot kiemelve próbálod elvinni a témát a jelen valóságától, ez az ami kiverte a biztosítékot.
Még mindig várom a nagyszerű zsidók sorát akik oly sokat tettek ezért a kirabolt országért, hogy emiatt szeretni kelljen a zsidókat. Lehetőleg többet tudj mondani, mint én negatív példát, mert bizony akkor nem győzöl meg senkit .
Értsd meg, nem a zsidóságoddal van bajom, hanem ezzel a mentalitással amit képviselsz. Ha nem zsidó lennél, hanem Attila egyenesági leszármazottja és elkezdenéd nekem magyarázni, hogy de bizony szeressem a magyarokat, mert ők a zen buddhizmus megteremtői, és ezt igazolni szeretnéd azzal, hogy nyolcvan éve volt itt egy budhista közösség akik jó emberek voltak, bizony a fejedbe húznám az asztalt. Persze valószínűleg akkor nem azzal védekeznél, hogy rasszista magyargyűlölő vagyok, hanem elgondolkodnál miről is van szó.

Tényleg ennyire felfoghatatlan, hogy valaki nem a zsidó léte miatt ugat le egy zsidót, hanem az ostobasága, jellemtelensége miatt?

arlequin 2010.02.18. 18:03:55

@Conv:
"hanem Attila egyenesági leszármazottja és elkezdenéd nekem magyarázni, hogy de bizony szeressem a magyarokat, mert ők a zen buddhizmus megteremtői, és ezt igazolni szeretnéd azzal, hogy nyolcvan éve volt itt egy budhista közösség akik jó emberek voltak, bizony a fejedbe húznám az asztalt."
;-))) ezen behasaltam.
mellesleg a zen-vonalú buddhizmus megteremtője bodhidharma volt, aki indiából, a Sardilli ksatrija vérvonal hercege volt. az eredeti 'Buddha' Sziddhárta Sákjamúni, mely utóbbi érdekes módon szakák bölcsét jelenti, a tibetiek 'főnökének' Padmaszambhavának pedig 'Szaka Szingh' Szakák oroszlánja az egyik mellékneve. jó vicc, mi? ezek a szaka-szittya nácifasiszták...

f.m.j. 2010.02.18. 18:15:49

@arlequin: irónikus hangsúllyal is? Mert szerintem kiakasztó, hogy magyarok nem lelhettek menedéket svájci felségterületen... utánuk csak a csend maradt, de biztos megérdemelték, mert MIND náci lehetett... ehh, mindegy, mi itt úgyis beledöglünk a múltba, a jelenbe méginkább, a jövő... az meg mi?

Horizont 2010.02.18. 18:16:29

Ez az SZDSZ-es Családi Kör is lelohasztó, (vagy lerohasztó?) de az ebből kerekedett vehemens zsidózás egyenesen félelmetes!
MI EGYÜTT szeretnénk a szarból kikecmeregni?? Még egy blogon se sikerül...

f.m.j. 2010.02.18. 18:28:35

@Horizont:

Ha megnyugtat, szoktam olvasgatni a konzervatóriumot, ott Novák Attila, és Köves Slomó durvább zsidózást adtak elő, mint itt (és tudni kell, hogy mindkettő zsidó) Milyen "együtt"-ről szeretnénk itt álmodni? Még nekik se sikerül. Én azt gondolom, hogy ez nem fajtajelleg, hanem egyszerűen ember-jelleg. Most épp a legaljából, de azért vannak szép pillanatok is, de már egyre borulátóbb vagyok...

És a fideszes családi kör is lelombozó. Ott is ugyanúgy működik, csak az nem fáj annyira, mert a mi kutyánk kölykének elnézzük. Pedig nem kéne... a fideszes kutyák is a komcsi köpenyből fordultak ki, tetszik, vagy sem. Így megy ez. Én személy szerint senkit nem bántanék azért, mert az apukája, anyukája milyen önkényuralmi rendszereket szolgált becsülettel (khm), de az tuti, hogy nagyon szigorúan szabályoznám, hogy ne vállalhasson politikai közszerepet.

f.m.j. 2010.02.18. 18:36:51

konzervatorium.blog.hu/2009/12/18/a_chabad_elie_wiesel_es_a_fidesz_vallaspolitikai_kortanc_budapesten

konzervatorium.blog.hu/2009/12/22/jelen_es_tortenelemcsusztato_kortanc_egy_cionista_tortenesz_tollabol

konzervatorium.blog.hu/2009/12/28/agresszioval_nem_de_tenyekkel_igen_rovid_vitazaro

ezek is cizellált zsidózások, ők sem értenek ám mindenben egyet :) nekik szabad :)

Amúgy nagyon sajnálnám, ha Conv, és ravaluf mérgében elhagyná az oldalt, mert mindkettőt szívesen olvastam :) két okos ember, az én kommentjeimből meg úgyis süt valami meghatározhatatlan, szóval rám fér az okosítás... :P

Horizont 2010.02.18. 19:40:52

@f.m.j.:
Én azért másképp gondolom ezt.
Vagy te úgy éled az életed mindennapjait, hogy azt nézed ki a zsidó, ki nem?
Az okossággal soha nincs baj:)

f.m.j. 2010.02.18. 19:46:18

@Horizont: dehogyis, soha nem fordul meg a fejemben. Csak furcsa, hogy valaki két perc ismeretség után közli velem, hogy ő zsidó, és én meg nem értem, hogy miért... :) szóval mintha nekik lenne valamiért fontos...

Horizont 2010.02.18. 20:04:11

@f.m.j.: Mert itt egyfolytában az a fontos ami nem is fontos! Oda - vissza!

ravaluf 2010.02.18. 20:55:26

@andreasue: És még hány ilyen volt eddig, és hány ilyen lesz ezután.... Ajvé!

ravaluf 2010.02.18. 21:07:58

@f.m.j.:

"menedéket svájci felségterületen"

Te most humorizálsz? Alig volt védett ház Pesten, és a testvérek rohadtul leszarták, hogy védett vagy sem, mint amúgy ez közismert, sőt utaztak rájuk, abban a hitben, hogy ha volt pénzük menlevélre, akkor van ott még zseton, és lehet rabolni. Akármennyire szajkózzátok, és nem fogom az életben azt mondani, hogy nem egyenlő a ruszki katona általi megerőszakolás/kirablás/agyonlövés a nyilasmisik sok ezer halottat követelő dunai sétáival, pontosan ugyanaz a szint, azonban ami az előzőt megdöbbentőbbé teszi, hogy magyar állampolgárok tették ezt más, amúgy védekezésre képtelen magyar állampolgárokkal.

A ruszkik itteni ténykedése kevéssé meglepő, sokkal többet nem is lehetett tőlük várni. Amúgy én mindkét történetben érintett vagyok családilag, és elég sok rokon van, aki mindkét díszes társaság részéről megkapta a magáét. Ismerek olyan öregurat - még él - aki MUSZ-ból szabadult, de nem tudott hazamenni Kelenfőldről a Keleti Pu. mellé, mert a ruszkik bevágták egy transzportba, és lehúzott még 4 évet Nyizsnij Novgorodban. Egyik rohadék által végrehajtott aljassághalmaz sem csak ez egyik fél privilégiuma, zsidókat is vegzáltak elég szépen az oroszok, és magyar katonákat is lőttek agyon németek a Donnál, egy fél csizmáért, vagy dunántúli fűszerest 2 szál kolbászért. Elég randa időszak volt.

ravaluf 2010.02.18. 21:14:15

@arlequin:

Szerintem ez teljesen korrekt, annyival kiegészítve, hogy a saját állampolgárai alatt a teljes magyar lakosság értendő, nemcsak a zsidók. Értendő a tajgába fagyott 150,000 honvéd a Donnál, a kiszipolyozott ország, és értendőek a német megszállást követő angolszász bombázások eredményeként elpusztult tízezrek. Ezeknek az embereknek a halálában igen nagy része van a Sztójay-kormányzatnak, és még nagyobb a kiugrás ellen tevő, Legfelsőbb Haduruk parancsát megtagadó tiszteknek, és mindennél nagyobb a svábok talpát/seggét az utolsó pillanatig nyaló nyilasmisiknek, akik miatt úgy pusztult el Budapest, ahogy, és olyan viszonyok között tevékenykedtek itt az oroszok, ahogy.

f.m.j. 2010.02.18. 21:32:29

@ravaluf:

én csak az öregurat idéztem...

"Amikor január 18-án kijöttünk a számunkra menedéket biztosító Svájci Követségek Idegen Érdekeket Képviselő Osztályáról, ami a Vadász utca 29-ben volt - svájci felségterület, ahol több százan találtunk menedéket -, mélyet lélegeztünk, mert már szabadok voltunk. Ezt azonban egy rettenetes döbbenet követte, mert ahogy elindultunk a városban, kiderült, hogy egy romvárosban vagyunk. Élet sehol nem volt, nem is lehetett egy száz napos ostrom után. "

Minden egyebekben egyetértek, minden nép megszívta, egyformán, nem volt kivétel. Kár ezen versenyezni, hogy ki szenvedett többet azokban a nehéz időkben...

ravaluf 2010.02.18. 22:18:52

@f.m.j.:

Az öreg szerencsés volt, mint az ott említett több száz ember. Voltak szerencsések, és voltak kevésbé szerencsések. A a Gettó (VII. Ker.) és Kis-Gettó (Újlipótváros) lakói, több tízezer másik ember, kevésbé volt szerencsés, az Újlipóciai többségében svéd védett házakra kimondottan utaztak a testvérek. Erről a tényről, a Kis-Gettóban lezajlott eseményekről első kézből származó beszámolóim vannak, ne haragudj hát, ha azt mondom, hogy a legenyhébben nézve is csúsztatás azt állítani, hogy a védett házak garantálták az ott lévők túlélését.

Pusztán, hogy ne kapjam a nyakamba a kettős mérce vádját, megemlítem, hogy konkrétan azt a pincét, amiben nekem tartózkodott néhány rokonom, az oroszok a felszabadítást követő 5. percben vigyorogva kifosztották, értsd, amit a nyilasok addig nem találtak meg, azt elvitték a felszabadítók. A nemi erőszak akkor és ott csupán azért maradt el, mert nagyon lekötötte őket a fosztogatás, de például a gettó szükségkórházában a felszabadítást az ott lévő nőnemű betegekkel együtt ünnepelték meg oly módon, hogy aki eszméletén volt, azt megerőszakolták, sokan, sokszor. Ocsmány egy év volt az a 1944-es, és a 45-s sem hozott nagy változást.

f.m.j. 2010.02.18. 22:44:00

@ravaluf:

Bocs, de nem tudom kit nevezel testvéreknek (németek, oroszok, nyilasmagyarok?)

arlequin 2010.02.18. 22:59:11

@ravaluf: igen. DE. jött rá 40 év ami szellemileg még jobban lepusztított és még jött 20, amihez képest az előző 40 szinte semminek tűnik.
mellesleg én nem járnék abba közösségbe ahol szeretett mesteremet se szó, se beszéd, vagy sok szó sok beszéd után így eltávolítanák a köztörvényes, véreskezű, gyilkos, istentagadó állami csecsen kinevelt farizeusok. hogy száradna rájuk a két út átka...

ravaluf 2010.02.18. 23:21:22

@arlequin: Nem is járok, amióta szegényt ilyen mocskosul kicsinálták. Amíg ezek a szemfényvesztők ott vannak, nekem a MAZSIHISZ-hez közöm nincsen, az egyéb tetemes mennyiségű vállalhatatlan disznóságaikról nem is szólván. Szerencse, hogy senki sem él örökké, és mikor ők eltűnnek, én még itt leszek.

40 + 20 év: Hát nem tudom, én magam Kádár 30 évét tekintem a legkárosabbnak, tudniillik, amit Rákosi 8 év alatt nem tudott elérni, az ő bizony elérte. Rákosit korántsem tartom károsnak, abban az értelemben, hogy az általa és a sleppje által elkövetett rengeteg gyalázat nemhogy nem törte meg ennek nemzetnek a gerincét, hanem megerősítette azt, és az elszenvedett össznemzeti sérelem egy 1956-ban kulminált.

Kádár ettől többet tett: belőtte az a szintet, amit a plebs nagy része már elfogad, ha megkapja, nem pofázik, és sikeresen lerántotta az értelmiséget egy plebs közeli szintre. Azzal, hogy betömte a nép száját 3,60-as kenyérrel meg ócsó sörrel, trabival és hétvégi kis telekkel, megtörte azt a gerincet, és ennek a 30 évnek az egyenes következménye az elmúlt 20 is. Kádár a legnagyobb gazember mind közül, mondom én.

ravaluf 2010.02.18. 23:23:06

@f.m.j.:

testvér: nyilas
ruszki, elvtárs: oroszok
sváb: németek

Kihagytam valakit?

rómaiak: oláhok

kb ennyi :)

arlequin 2010.02.18. 23:45:02

@ravaluf: "és sikeresen lerántotta az értelmiséget egy plebs közeli szintre."
na itt van az probléma meggyökeredzése. ez az igazi tragédia. szerintem. de most megyek bevetem az aknamezőt, mert reggel kelés és hosszú napom volt. a munka és a semmittevés egyaránt fárasztó foglalatosság. béke

Corry 2010.02.19. 08:23:08

@misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott]:

Mert eddig rájuk akartál szavazni, de most meggondoltad magad ROTFL :-)

f.m.j. 2010.02.19. 08:49:31

Tessék, arról egy kis adalék, hogy kinek mi fontos, és miért poénkodik ilyen címadással: index.hu/video/2010/02/19/kori/

szabogyula 2010.02.19. 22:30:25

Kezdődik a MÁV-nál is :
index.hu/gazdasag/magyar/2010/02/19/hallgat_a_mav_a_milliardos_flottaugyrol/
A BKV sem volt kispálya , de itt is " természetesen " bérelnek , ahelyett hogy vennének autókat és karbantartanák azokat .
Ja , és persze ismét milliárdokról beszélünk ....

arlequin 2010.02.19. 23:34:07

@ostoba 8o: jön a többi! lesz téma bőven. zeroék csak kapkodják majd a fejüket. aztán egy kicsiny polgiháború, vagy miegymás. szép az élet!

szabogyula 2010.02.20. 00:03:58

@arlequin: Tavasszal bőviteni kell a szervert ! Meg a gyorskocsit !

arlequin 2010.02.20. 01:19:25

ahogy a mennyek országában, úgy a pokolban is van helye. éppen elég...

süti beállítások módosítása