Skip to content


       Szűrés lista

Keservesen döcög az MDF-kampány

Próbálkoznak, hátha...

Hirtelen ráébredtek, hogy ők elkötelezett hívei "a világszínvonalú magyar mezőgazdaságnak és feldolgozóiparnak", ezért megalakították az MDF Hungarikum Kabinetjét. Emlékeztetnek rá, hogy az MDF már korábban is kiállt a minőségi magyar termékek mellett a „válaszd a hazait” kampányban, és a Hungarikum Kabinet felállításával ezt a hagyományt szeretnénk követni.

Reklámként elmentek egy csapatépítő disznóvágásra (amit egyébként állítólag évek óta megrendeznek), ahova a sajtót is meghívták. Illetve nem is disznóvágás volt ez, csak egy nagy eszem-iszom, hisz mire a politikusok és újságírók odaértek a jánoshalmi lovastanyára, addigra a helyben hizlalt mangalicát már leszúrták - természetesen EU-konform módon- és feldarabolták.

Ibolyáéknak nem maradt hát más hátra, csak egy kis bohóckodás a kamerák kedvéért, majd jött a lakoma. Volt kolbásztöltés, májsütés és pálinkakóstoló is.

RTL-videó erre, MDF-es képek itt, Origo-galéria itt, Hírszerző-fotók itt.

Ibolya nem tűnik túl......hogyismondjam....boldognak és bizakodónak. Egy kiégett nő néz ránk, szemében hosszú évek tapasztalatával.

Nem fogja meglepetés érni.

Még kampányol, még igyekszik, de belül szerintem tudja már.

Tudja, hogy hiába a sok konzervatív.

Tudja, hogy hiába vannak meg darabra, ha egyszer a minőség olyan, amilyen.

 

Tudja, hogy hiába készültek az SZDSZ-szel való összeborulást egyértelműsítő, OTTO-katalógusba való plakátok, amiket képeslapként is el lehet küldeni.

 

Tudja, hogy vége, ennyi volt. Hamarosan megszabadulunk tőlük.

Nem fognak hiányozni.

Azért a Nagy Konzervatív Teszten elért eredményemet kiakasztom a WC falára mementónak, és néha majd gondolok rájuk.

 

Címkék: kampány választás mdf

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr801777731

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A politika Dugovics Tituszai 2010.02.24. 06:00:02

Azt ugyebár mindenki tudja, hogy a neten és a történelemkönyvekben föllelhető hazugságok ellenére Dugovics Titusz valójában a bungee-jumping úttörője volt, ezzel pedig halhatatlan dicsőséget szerzett kis (akkor még nem is annyira) hazájának, Magyarors...

Trackback: Nekrofília és demokrácia 2010.02.22. 14:24:59

 Az MDF megmutatja, hogyan is képzeli a demokráciát, és hogy mit is jelent ma Magyarországon magyarnak, demokratának és függetlennek lenni.    Bokros Lajos igazi magyar sztárocskaként viselkedik. Eddig ilyet jobbára a „hírességei...

Trackback: Mi az ideológiád? 2010.02.22. 10:51:12

Mert mindenkinek van ideológiája. A progresszív intézet készítette ezt a felmérést, ne felejtsük: a vezetője állandóan riogat a naplóban, hogy a holokauszt újra megtörténhet. Kb 2-3-4 kérdést találtam csak rossznak a 80 körüliből, úgyhogy maga a t...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chemicalshop(hajrá nem romák!hajrá nemromaország!) 2010.02.22. 12:19:18

A videóban a pali 2:09 tényleg golfozást, és vitorlázást mond hobbinak? Mert akkor most a kedvenc káromkodásom következik: www.youtube.com/watch?v=AnzEWNUZYNE

Fell Bandi 2010.02.22. 12:22:27

Ibolya a kezében a pálinkáspohárral úgy néz ki, mint egy 200 forintos lotyó a vasúti restiben. Szánalmas...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.22. 12:28:13

@derelyegrádi szellem: jááj... még jó, hogy hurkát csinált, és nem túróstésztát.

Több madöf - több fanszőr a "túrós"tésztában :)))

@Fell Bandi: lehetett volna a kampánydal a TCS Jönnek a férgek:
Meg a néger csaj az utcán, - helyett: Meg az Ibolya az utcán
Aki nincs még tizenöt éves, - helyett: Aki nincs még 75 éves
De húszér' kúr és tízér' szopik,
És talán még nem AIDS-es.

Pistu 2010.02.22. 12:29:14

Végignéztem a videot! Azt hiszem a kipusztulóban lévő agysejtjeim sikolyainak hangja üvölt a fejemben, meg mindjárt én is.
Hát az OPNI-t sem azért zárták be, mert nem lett volna elég páciens az látszik.

Fell Bandi 2010.02.22. 12:32:33

Ugye erre szokták mondani: ez csak komoly lehet, mert viccnek túl durva lenne XDD

órarugógerincű felpattanó 2010.02.22. 12:33:48

pub.xakt.hu/ebolka.psd

Itt van ibi psd-ben, ha valaki szeretné illusztrációként használni pl kocsmás háttérhez :)

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.02.22. 12:58:27

Ez a videó komoly? Idézek:
" Én lészben azélrt választottam Magyarországot mint LAKÓ HÉJ .." LOL !!!!!!!!

derelyegrádi szellem 2010.02.22. 13:02:53

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

Akkor a FIBISZ-t (most Societas) is kerüld, mert ott is simán megbáciznak...:-)

latte · http://midterms.blog.hu 2010.02.22. 13:06:06

A konzervatív teszt geciszar, a kérdések csúsztatnak és nyilvánvalóvá teszi számomra, hogy miért nem leszek soha konzervatív.

reKorrekt 2010.02.22. 13:12:49

Eszem megáll.
valasztas.hu
és b+ nem jön be az oldal www nélkül! 2010-ben! Azt már meg sem említem hogy a content-container háttere rosszul van pozicionálva :) Vajon ?M lehetett ez is...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.02.22. 13:14:52

Azta a büdös beszbasze, a videó a magasságos Youtube téristene, alfája és omegája !!!!!!!

belzebubó 2010.02.22. 13:15:35

Nem beszéltek össze a video felvétele előtt,egyik mantrázza,hogy konzervativizmus kell a gazdaságpolitikában, a másik rögtön utána elkötelezett liberálisnak tartja magát és szintén Bokros gazdaságpolitikájának támogatását kéri.
@laspalmas: Ő a most "rettentő nagy hátrányos helyzetbe került" nyugdijasokért szeretne kiállni.
4:00-nál egy szerencsétlen szefós srác után rögtön a "középoldalon lévő" tata megszólal, hogy "mentálisan egészséges fiatalokat kellene nevelnünk."

reKorrekt 2010.02.22. 13:21:40

@reKorrekt: Mellesleg elgondolkoztatok már azok hogy vajon mit csinál 3,5 évig az OVI? A törvényben egyetlen sort találtam ami nem a választásokhoz köthető: "ellátja a belügyminiszter rendeletében meghatározott más feladatokat."
:noff

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.02.22. 13:21:40

@volánrulz: Én meg az országot szeretem, a nemzeti ünnepeket, a múlt hőseit, a "hazafi" szót. Hiszek egy boldogabb, jobb, szebb jövőben. És egy párt bemocskolja ezeket :/

derelyegrádi szellem 2010.02.22. 13:27:32

Hát -bevallom - én írtam madöféknek. Szerintem nem teszik ki az üzenőfalra....

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.02.22. 13:32:06

A videón VALÓBAN az MDF jelöltejei láthatóak, csekkolnom kellett az mdf.hu-n mert nem hittem el hogy ez igaz.

Nos, ez igazi ...

Ha direkt kellene csinálnom hogy direkt semmi esélyem se legyen, akkor sem tudnék egy ilyen csapatot castingolni ....

órarugógerincű felpattanó 2010.02.22. 13:38:34

@zero: Hát kb. Szerintem a szánalomból érkező szavazatokra számíthatnak max.

De azt, hogy az ország sorsát ilyenek kezébe adjam, na ne.

kuki123 2010.02.22. 13:42:48

@zero: mintha nem is egy országos párt emberei lennének, hanem az utcáról behívott embernek hirtelen mondania kellene magáról valamit :)

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.02.22. 13:42:56

@zero: Én nagy érdeklődéssel hallgatom az mdf-oldalán a jelölteket. 3 ilyen videó is kijött volna ezekből annyira sík buták!

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.02.22. 13:46:36

A jelöltek közt volt olyan is, aki a pártvezér nevét sem tudta rendesen kimondani:

... boklos lajosra ... (zavarodott hatásszünet)... majd folytatta

f.m.j. 2010.02.22. 13:50:14

@Theodoro: kis megjegyzésed felkeltette az érdeklődésemet, de sajnos csak annyit tudok segíteni, hogy leírtam szószerint, figyelj:

Nagyon fontosnak... ő ... tekintem a szabadidő, a gyermekek szabadidejének hasznos eltöltéséhez kapcsolódóan, a sport...öö... feltételeknek a biztosítását, ami egyben mint megelőzés a a..z országunkban nagyir... nagyban jelenlévő drogfogyasztás vonatkozására való tekintettel...

Hogy nem röhögték el magukat a készítők, szerintem a vágószobát is telehányták a röhögéstől... És ezek az emberek akarnak egy országot vezetni. Nem tudom kinek nagyobb szégyen, hogy eddig is ilyenek vezették...

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.02.22. 13:59:28

Az szdsznek egy elonye volt az elmult par evben.. igaz erre sokat kellett varni. Magaval rantja a megerdemelt sullyesztobe az mdf-et is. Megerte az a koalicio. :)

Lone Wolf 2010.02.22. 13:59:50

Mint kiderült úgy 50% százalékban konzervatív vagyok... Akkor most nekem az MDF re kell szavaznom? SEGÍTSÉG!!! Még * nem akarok!

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.02.22. 14:04:07

Vajon miért van az, hogy senkit nem érdekelnek ezek az üres,semmitmondó politikai közhelyek...
pl.: az oktatás felemelkedése az ország felemelkedése és a kis és középvállalatok támogatása az ország gazdasági egyensúlyának megsegítésének a kulcsa. És különben is a konzervatív azért jó mert én is az vagyok, meg mert csak !

Taktikai Atompingvin 2010.02.22. 14:09:07

Szerintem már az első fickó visz mindent:
" Jelenleg még az MDF Csongrád megyei választmányának vagyok az elnöke"
Amíg ki nem zárják....

Marcellusca 2010.02.22. 14:19:19

Ahogy így olvasgatom a kommenteket, van egy olyan érzésem, hogy otthon mégis csak meg kell néznem ezt a kis vidijót. :)

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2010.02.22. 14:19:51

A csajos plakát Photoshopért kiált. A bal szélsőre ráretusálni egy szemüveget és egy jó sűrű bajuszt, a középsőre egy cifra kalapot, a jobb oldalira pedig szivárványos szalagot meg három madaras kitűzőt... sajnos túl lusta vagyok ahhoz, hogy megcsináljam. Valaki? :)

reKorrekt 2010.02.22. 14:20:25

@Marcellusca: Kötelező darab, hidd el ilyet nem minden nap látni :)

Marcellusca 2010.02.22. 14:20:40

@Hülyegyerek: Ja.
Míg ki nem kell mennie brunyálni. :D

Rikki Harcos 2010.02.22. 14:37:41

@laspalmas:
köszönöm, megaranyoztátok a napom, csak az lenne a kérésem, hogy ilyen videókat NE munkaidőben tegyetek fel, mert nem bírtam visszafogni a röhögésemet

ja, és 9:31-től felállt...

mind2 (törölt) 2010.02.22. 14:44:04

Itt a MDF kampánydala :
0.30- nál ott van a Bokros is fiatalon :)
www.youtube.com/watch?v=GAvU1fmTJ3c&feature=related

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.02.22. 15:02:01

@tesz-vesz: "ez a teszt jobb, igaz komcsik csinálták de jobb
kkbk.blog.hu/2009/07/29/mi_az_ideologiad "

Nem tudom, feltunt e, de 88 kerdes van. :D

Marcellusca 2010.02.22. 15:15:45

@reKorrekt: OK! Felveszem a házi feladataim közé. :)

Jason Bourne 2010.02.22. 15:21:06

ez a jelőlt-bemutatósdi engem erre emlékeztet (2:05-től érdekes) www.youtube.com/watch?v=zFnZCrq6W8c

Marcellusca 2010.02.22. 16:56:57

Nu, hát most nézem a vidijót.
MegaLOL!
Az első úgy beszél, mint aki mindjárt elsírja magát.
Lehet, nem véletlen.
Ha MDF-jelölt lennék, nekem is sírásra állna a szám. :)

Marcellusca 2010.02.22. 17:11:44

Végig néztem.
Ezt tényleg csak itthon tehettem meg nyugodtan. :)

Kész. Lefőtt a kávé.

Egyébként, szvsz, azért lehetnek befutók (Isten ne adja!), mert az ecceri szavazó felismerheti bennük saját magát.
Itt minden volt.
Szerencsétlen balfék nyugger, kis, DDemokrata népi agyagedény, dógozó, fiatal yuppi.
Sőt, volt MILF és sunázni való is. :)))

Szóval, mind-mind a nép eccerű gyermekei. :D

Horizont 2010.02.22. 17:16:56

Ibolyka be van rúgva és azt énekli ott hátul, hogy :Hej, tulipán, tulipán
Az életem nem vidám
Édes íze keserű
Ritka vendég a derű
Magában meg ezt gondolja: a jó büdös francba most akartam Lajoskámmal Makaóra menni, de ez a szarzsák Veres odairányította a világ (blikk) szemét. Bokrosomat meg kilométerekről felismerik bozontos szemöldökéről (is)!
A videóról először én is azt hittem valamilyen paródia. Kik ezek az emberek? Hogyan akarnak képviselők lenni ha egy kamera előtt nem tudnak elmondani 5 kerek mondatot? Az elsőnél azt hittem lélegeztetőgépre kell tenni!!Az a golfozós, vitorlázós mintha be lett volna lőve! Azt mondja az öreglány (már bocs) hogy fogyatékos felnőtteken segítene, hát ez egy fogyatékos csapat a videón, támogassák meg egymást mint fogyatékosok, ja és azt is mondta: támogassanak engem és akkor én is támogatom önöket: Na puff neki.Bokros vajon tud erről a magas szintű csipetcsapatról? Köszönöm de én nem kérek belőlük, egyikből se! Ha nem a mi bőrünkre menne, lehetne jókat derülni ezeken (is)!!De így csak BELÜLRŐL sír az ember lelke!

tudi 2010.02.22. 17:21:29

Ezek nem tudják mi a disznóvágás, -20 fok 40 cm hó, jó nagy szél, ami ráadásul hordta is. Na ilyenre vártam volna őket szeretettel. Ja jó pálinkát itt is kaptak volna, de azért a lajcsi bajsza is lefagyot volna. Ez a tesz pedíg egyenesen fenomenális, mondjuk az enyém jobb lett, mint Zero-é
Ja és ezzekkel a plakátokkal kikiet szólítanak meg? Mert vannak ugyan jó sunák is, bár lehet ezzel a konzer'vatív leszbikusokat szólítják meg, a srácokkal meg bíztos a konzer'vatív homoszexuálisokat.

ravaluf 2010.02.22. 17:27:17

Hehe, ez kurva jó, istenem, de rohadt szép látni :) Én anno keményen MDF-ztem, de amikor Ibi néni kiherélte Almássy-t és behozta az SZDSZ-t meg Lalit, kirúgtuk magunkat, utána a biztonság kedvéért még ki is zártak :) Esküszöm, élvezem látni, hogy mi maradt nekik - evvel az anyaggal nehéz lesz, kutyanehéz. Köszi, hogy felkerült!

K.Jani 2010.02.22. 17:28:12

thank jú verí mács a videóért! már harmadjára nézem! imádni valóak :)

ravaluf 2010.02.22. 17:31:52

A magyarul nem tudó ipse 8:25-nél nem a Kolompár rokona?

ravaluf 2010.02.22. 17:33:15

A csajt 8:55-nél megdugnám, de nagyon.

derelyegrádi szellem 2010.02.22. 17:42:50

@Horizont:

És azt azért képzeld hozzá, hogy - Bokros szerint - ők egyedül képviselik a szikrázó logikával összerakott, megvalósítható programot. Az első pali (én addig bírtam nézni, gondolom a többi is ilyen) egy mondatot nem tudott probléma mentesen összerakni. Szikrázó logika.....Muhhahhhhahhha!

tkgabor 2010.02.22. 17:45:24

BESZARÁÁÁS! :D:D:D Hogy koncentrál már némelyik, hogy azt a bemagolt 3 mondatot el tudja mondani :D XDXDXD

Kartal (rezervált) 2010.02.22. 17:48:54

@derelyegrádi szellem: csak izgult szegény, egyébként lehet, hogy zseniális a fickó. bár lehet, hogy nem az....

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.02.22. 17:54:44

Ha ennyire lámpalázasak miért nem vernek le egy felest,vagy valami,meg egy sör vagy pohár jó borocska,ki mit szeret..Én azt csinálnám.

Horizont 2010.02.22. 17:57:51

@derelyegrádi szellem:
Tessék végignézni irgum-burgum:))
Ezért dolgoznak miértünk, hogy ennyire nem vagy képes??
Hiteles szeletkéje Magyarországnak:)
(szikrázó logika ugyan nincs benne, de a való világ igen, sajna)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.02.22. 18:08:29

@csabapayne: mert akarja
és ahogy attila mosolyát figyelem ez az érzés kölcsönös

arlequin 2010.02.22. 18:19:14

@ravaluf: együtt néztük meg ezt a micsodát az asszonnyal. 8:55-kor ugyanez volt a megjegyzésem... meghúzni, azt igen, de rászavazni?! ennek ellenére igaz felüdülés volt a látványa. majdnem többször kikapcsoltam... ...tiszta kínszenvedés volt végignézni.
figyeld meg, hogy ekkora ökrökkel is bejutnak, mert a zemberek asszeretik, ha vezetőik hasonlítanak rájuk... bokroslajosbokroslajosbokroslajos. lalikám ezzel bekerült a feketemágia nagykönyvébe, mint átokszó.

ravaluf 2010.02.22. 18:30:10

@arlequin: Szerintem nem jutnak be, hacsak nem ex-szoci proteszt szavazatokkal, de én "remélem" hogy Mesterházy maga mögé állítja a tőrzsgárdista MSZP szavazók mellett a nem Jobbik-ra szavazó réteget, mer' inkább nekik legyen 3-4 %-al többük, mint a Retkes/Lady Di brancsot kelljen elnézegetnünk még 4 évig. Azt sajnálom, hogy Almássy úgy járt ahogy, egészen máshogy nézne akkor most ki az MDF, és a politikai paletta is.

prostatikus vogon jeltz (törölt) 2010.02.22. 18:59:14

Most néztem végig a filmet..
Anyatvilág, mi ez a szar?
Ezt tényleg komolyan gondolták vagy valaki összevágta?

Kartal (rezervált) 2010.02.22. 19:37:34

@prostatikus vogon jeltz: az eredetit komolyan gondolták, de ez ahogy nézem össze van vágva.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.02.22. 19:37:48

@mind2: :DDD

ezt vki énekelje már fel, lufihangon héliummal!!!!
Ez a Lajos / Ez Ibolyka / Ez meg itt a véres hurka! / Lajos, Ibi, véres hurka / Milyen jó a májas hurka! / Hú de jó, sütni való! / A hurka télen-nyáron jó! / Itt a kenyér / Itt a só / Hurkát enni csuda jó!”

kuki123 2010.02.22. 21:21:22

@órarugógerincű felpattanó: most nincs időm plakátoskodni..na meg nincs alap psd fájl se...

órarugógerincű felpattanó 2010.02.22. 21:23:01

@volánrulz: én is úgy nyestem össze, darabokból, meg szarakodni se volt időm, mert melóba vagyok :)

andreasue (törölt) 2010.02.22. 21:42:47

Még jó, hogy bezárt a Lipót. Így még van esélye Ibolyának.

-Torrente- (törölt) 2010.02.22. 22:07:38

Rekettyés Lalát amúgy honnan rángatták elő ennyi év után?

jpmjpm 2010.02.22. 22:09:17

Asztakurva!

Most tudtam csak megnézni, mert napközben a munkahelyemen nem tudok videót nézni (illetve tudok, de hang nélkül).

Rosszra számítottam a kommentek alapján, de erre azért nem.

Zárt osztály, baszod!

Lake 2010.02.22. 22:16:24

A vídejóhoz: Anyám, fetrengéééés :))))
Basszus, mint amikor anno a TSZ-tagoknak kellett a taggyűlésen Rákosi elvtársat éltetni...kb annyira hitelesek a Lajost éltető mondatok itt is......szinte látni, ahogy némelyiknek nekifut az agya, hogy kimondja a kimondandót, de az ugródeszkán simán beszarik :)).
Kabarénak elsőrendű, parlamentbe igyekvő pártnak pedig egy komplet szögbelövő készlet a koporsójához! .....Köszönjük Ibolya :D

derelyegrádi szellem 2010.02.23. 10:28:21

@Horizont:

A feddést komolyan véve továbbnéztem. Most addig jutottam, míg az egyik pali az hebegte-habogta, idézem: "Bokros Lajos az MDF országgyűlési képviselője". Bokros Lajos nem országgyűlési képviselő, se MDF, sem más szinekben. Ezt a palit szerintem az utcáról hívták be, mert az se tudja, hogy jelölő szervezetének kik jelenleg az Ogy-i képviselői. Esetleg összekeveri a Európai Parlamentet a Magyar Országgyűléssel, akkor viszont inkább zsákban futás, lepényevés versenyben kéne indulni, és azt is csak nagyon szűk körű nézőközönség előtt..

Marcellusca 2010.02.23. 10:53:08

@derelyegrádi szellem: Most mit csodálkozol?
Néhányuk a saját nevét nem tudja.
Gondolkodnia kell közben, hogy jót mond-e.

derelyegrádi szellem 2010.02.23. 11:29:51

@Marcellusca: @zero:

Nem csodálkozom, de azért mégis. Ez egy Parlamentbe készülő, állítólag országos párt, akinek - nem győzöm hangsúlyozni - állítólag (Bokros Lajos állítja) egyedül van egy "szikrázóan okos, logikus programja". Még ha ez igaz is lenne, mint ahogy nem, tényleg ilyen figurákkal kívánnák azt végrehajtani? Olyannal, aki azt se tudja, a bokros képviselő-e, és ha igen hol? Aki nős, majd hozzáfűzi pluszba, hogy családos is. És csak két figurát láttam a mittudomén hányból...Agyhalál....

Meg hát az a második kép, ahol ibi, mint egy részeg öregasszony ül ott a háttérben egy pálinkáspohárral, májva színű garbóban hozzá sötetzöld dzsekivel, beszarás....Szerintem ez a színvonal valahol hátsó Albániában elmehetne, hisz nekik az ezen dolgokról alkotott tévképzeteik alól a tartós elszigeteltség feloldozást adhat....

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.02.23. 11:58:25

@derelyegrádi szellem:

Amilyen az "elit" olyan az ország és fordítva is igaz ....

kovacssteve 2010.02.23. 12:20:20

Nem is csodálkozom, bokrost elismerem szakembernek, de azért ez mégiscsak kevés egy kampányhoz!

kovacssteve 2010.02.23. 12:21:08

A böllér kés jobban állt a kezében!

derelyegrádi szellem 2010.02.23. 12:22:20

@zero:

Ebben most nem értek veled egyet. Ezeket a faszikat még senki semmire meg nem választotta, csak az indításuk történt meg, ami csak és kizárólag az indítójukra nézve szolgálhat minősítésül. Ha megválasztják őket, akkor igazd lesz. De ne prejudikáljunk...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.23. 12:50:21

@derelyegrádi szellem: "De ne prejudikáljunk"

Pedig akár lehet is. Gondold végig logikusan a lehetőségeket:
1: mszp. eddig ide szavaztam, de hát ezekre most nem lehet, mert lopnak
2: fidesz: háááde ott a zorbán, az maga az ördög
3: jobbik: fasiszták
4: lmp: ezek kicsodák?
5: mdf: ott van a Bokros, aki egy "nemzetközlieg is elismert szakember", és háááát az Ibolya is olyan hiteles

... túl sokra tartod Te a szavazópóóógárokat. Kevés ember örülne nálam jobban, ha ez a politikai prostituáltak érdekvédelmi szövetsége nem jutna be, de sajnos be fog. Ugyan kormányalakító tényező nem lesz, de olyan 5.03%-os eredménnyel megint beeszi őket a fene.

arlequin 2010.02.23. 13:06:08

@Seduxen: ne feledd el, hogy a savazóbogarak 60 év tevékeny agypusztítása után jutottak erre a szintre. ez keményen rajta hagyja a bélyegét a lelkeken. egy jó, őszinte nevelésben nem részesült embernek rettentő mennyiségű munkát kell önmagán végeznie, hogy tisztán láthasson és az még sokszor mindig kevés. különben is a munkát úgy képzelik el, hogy felveszik és leteszik, miközben a legtöbb munkát magunkon kell végezni, mint pl.: odafigyelés, tudatosság, következetes gondolkozás, célirányosság, stbstbstb

kovacssteve 2010.02.23. 13:18:14

Nagyon tetszenek a csajok a plakáton, de ettől még nem fogok az MDF-re szavazni!

derelyegrádi szellem 2010.02.23. 13:22:09

@arlequin:

Szóról-szóra.

@Seduxen:

fogadjunk. Ha beeszi őket a fene, akkor én jövök neked egy üveg borral (jóminőségű vörös), ha mégse, akkor te nekem (szintén).

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.23. 13:26:04

@derelyegrádi szellem: Úriember biztosra nem fogad!

... de én nem is vagyok úriember, úgyhogy: DEAL :))))

a villányi borvidék nálam a favorit, a pincészetet Te választhatod (Bock, Tiffán, Gere) :))))

arlequin 2010.02.23. 13:30:42

@derelyegrádi szellem: ezért aljas hazugság a modern-kori demokráciák gyakorlatilag összessége. a régi hellén még csak-csak elmegy, de az se egy magasröptű valami. bár szingapúr talán működik..., de ott korrekt törvények vannak... (amennyire tudom, nem vagyok egy nagy szakértő)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.23. 13:46:41

@derelyegrádi szellem: azért azt szögezzük le - szegény az eklézsia -, hogy olyan 3-4.000-Ft-ig bezárólag, jó?

molaris 2010.02.23. 13:57:00

@derelyegrádi szellem:
És milyen lendületesek, képzelj el bármelyiktől egy perbeszédet!:D:D

derelyegrádi szellem 2010.02.23. 14:12:24

@arlequin:

Singapúr un. irányított demokrácia. A városállam a 60-as évekig egy hihetelenül züllött, korrupt ország volt, ami nagyrészt a gyarmati örökség miatt volt. Még a Malajziai Államszövetségből is kizárták őket. Ekkor kb Jamaica szintű egy főrre jutó GDP-je volt az országnak.

Aztán egy Lee Kuan Yew nevő kínai származású (az ország kb. 60%-a kínai, a többi maláj, meg még néhány náció) Oxforban végzett jogász vette át az irányítást (a Népi Akció Pártjával) és hozzákezdett az ország felemeléséhez. Pl betiltotta komcsi befolyás alatt álló, végtelen destruktív szakszervezetket, de felállított egy kormányhivatalt, ahova a dolgozók panasszal fordulhatnak. Kivizsgálják, és ha igaznak bizonyul állításuk, akkor nagyon kemény bírságok vannak. Akkori lehetőségeikhez képest nagy összegeket fektettek az oktatásba, a teheséges diákokat külföldre köldték tanulni, de aláíratták velük, hogy haza kötelsek jönni. Hivatalos nyelvvé tették az angolt (leszarták, hogy a gyarmatosítók ők voltak, csak mert hasznos azért), így mindenki, még takarítónők is beszélnek angolul. Első lépésként az oda betelepülő vállatoknak nem kellett menedzsmentet hozni, ott volt a helyben a világ egyik legjobban képzett és szorgalmas munkaerje, akinek azonban szilárd jogai votlak, kizsákmányolni nem engedték őket. Kinyitották gazdaságot, de értelmesen, pl. szabadon alapíthatsz bankot ha van pénzed, de meglévőt nem vásárolhatsz. (ennek az az értelme, ha bankoskodni akarsz, hozz pénzt, és lehetőleg "újat")

Befektethetsz újságba is, de a kölföldi részesedés aszingapúri újságban nem haladhatja meg a 25 %-ot (Az USA-ban sem tudomásom szerint). Bármit csinálhatsz, csak törvényeket (amik egyszerűek és világosak) nem szegheted meg. Ha állami alkalmazottat korrupción érnek az ott kezdődik, hogy 10 év. Mára a T.I. jelenltése szerint az állami korrupció 0, azza nulla, ergo az államhatalom megvesztegethetelen. Még egy trafikengedély esetében is.

Ha megérkezel a Changira (ez a reptér), onnan mentroval bemehetsz a belvárosba, mintegy 105-110 Ft ráfordításért. Amikor ott voltunk küldtem egy képeslapot az irodámnak. 3 nap alatt érkezett meg Budapestre.

Ott szocsegély, meg ilyesmik nincsenek, jönnek vendégmunkások, tehát van munkahely, így ha valaki nem dolgozik, az azért van, mert nem akar. És ha nem akar, akkor ne dolgozzon, de a köztől nem várhatja el, hogy eltartsák. Tartsa el a családja. A szegény malájoknak (akik ugye otthon ikertornyot építenek), akik ott a "cigányok" (mert nincsnek rosszabbak, így kénytelenek őket annak tekinteni) fizetnek azért, ha elköttetik magukat, ezért az állam életük végéig eltartja őket. A dolgozónak, képzett középosztálybelieknek meg azért fizet az állam, ha gyerekeket vállalnak, mert nekik minél több tanuló, dolgozó adófizetőre van szükségük. Nem deviánsokra.

Most ott tartanak, hogy az egy főre jutó GDP meghaladja az USA belit (már a '90 évek elején is meghaladta), olyan jólét és gazdagság van, amit el sem lehet hinni. Már bontják a 70-80-as évek felhőkarcolóit, építik az újakat. Anitdemszkyváros. Tisztaság, gondozott minden, a metroban enni lehetne a földről, stb...

Ha valaki súlyos áthallásokat fedez fel, az nem a véletlen műve, viszont nem a szingapúriak a hibásak ezért.

arlequin 2010.02.23. 14:27:08

@derelyegrádi szellem: na valami ilyesmi homályképzeteim-emlékeim voltak róla. nem mintha odavágynék. közeli ismerőseim voltak még '86-ban. áradoztak róla.
és köszönöm a tájékoztatást.

fokabacsi 2010.02.23. 14:42:23

@derelyegrádi szellem: Gondolom miniszterelnöknek nem 8 céget csődbevivő offshoreos szerencselovagot tesznek meg.

derelyegrádi szellem 2010.02.23. 14:47:51

@arlequin:

Szívesen. Pedig vágyhatnál, mert nagyon érdemes megnézni, milyen egy igazi antidemszyváros. Ott elképzelhetelen, hogy kiraboljanak az utcán. Nem fényes nappan, hanem bármikor. Szerintem ott ilyen tíz éve nem történt. A BKV jegy 1 szingapúri dollár (kb 110 forint). És a buszon nem hajkléktanok bűzölögnek, meg olyan mocskosak a járművek, azt hinnéd valaki fáradtságot nem kímélve egyenletesen bekente anyaggal, hanem klristálytiszták, és pl. 1 m képátmárőjű LCD tv-k vannak rajta, amiben nem a tv a csoda, hanem az, hogy sértetlenül megvannak. Senki hozzá se nyúl. Az se képzelhető el, hogy valaki odaszaratja a kutyáját az utcára, meg az se, hogy összefirkálja falat, meg eldobja szemetét.

És mindezt könnyű lenne lerendezni azzal, hogy hát de tudjuk az ázsiakak ilyenek, mert ez egyszerűen nem igaz. A kínaiak a legpiszkosabb, legrendetlenebb népség a világon, aki járt már kínai negyedben, étterem konyháján az tudja miről beszélek. Mindezt velük érték el. Neveléssel, oktatással, szabályozással. És a lakosok is meglátták és rájöttek, hogy jobb tisztaságban, rendben élni, nem pedig mocsokban, szeméthalmok között. Ez értendő valóságos, de humán értelemben is. Ott egy ilyen Veres Jani kb tíz perc alatt kerülne börtönbe. A BKV-soknak meg már ácsolnák az akasztófát.

derelyegrádi szellem 2010.02.23. 14:49:07

@fokabacsi:
Ezt jól látod Ott egy ilyen bajnai max körletfelelős lehetne a böriben.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.02.23. 15:18:22

"Odaküldtek bennünket, hogy beszéljünk, körülbelül fél perc gondolkodási időnk volt. A felvételeket párszor megismételhettük, de az idő szűkös volt. Én a harmadik próbálkozás után mondtam, hogy ez jó, legalább vicces lesz"
www.origo.hu/itthon/valasztas2010/kampanynaplo/20100222-videon-vallanak-az-mdfesek-a-konzervatizmusrol.html

arlequin 2010.02.23. 15:18:29

@derelyegrádi szellem: persze, szívesen megnézném, nem azt mondom. de itt szeretnék élni, ebben az egyébként - nem is gondolnánk - mennyire gyönyörű helyen.
szeretem az alföldet, szeretem a hegyeket, a dunántúlt, az őrséget, villány, pláne erdélyt, a mátrában jó a levegő (azt talán éppen most tennék tönkre) és imádom a magyar bort és szépséges asszonyainkat. etc.
hát csak ezért.
félek polgárpukkasztásként a metró közepére csinálnék ottan... ...mint egy bolond ;-)))

suski 2010.02.23. 15:23:02

ez az mdf videó ez komoly vagy ez a Gálvölgyi só????
Ezzel a tulipános háttérrel megpróbálkozhatnának esetleg Hollandiában, még ott is több esélyük lenne , mint itt. Ott úgyis van szenny dögivel, pedofilpárt vagy amit akartok.

derelyegrádi szellem 2010.02.23. 15:23:09

@arlequin:

Egyetértek. Én sem tudnék máshol élni. Itt szeretnék élni, de egy antidemszkyvárosban. És egy antigyurcsány országban. Tanulni kell tőlük, csak azért írtam le.

Horizont 2010.02.23. 18:37:24

Na még csak most ültem ide de már kész is vagyok, pedig még Mongóliáig el sem jutottam!
Ezt olvastam Klubrádió honlapján:
"Az MDF az interneten is nyilvánosságra hozta képviselő jelöltjeinek egy-egy perces bemutatkozó filmjeit. A “demokratikus közép” aspiránsainak videóvallomásai olyan sikert arattak, hogy a youtube-on már százezer felett van a látogatók száma."
EZEK azt hiszik azért mert jó??? Úristen!

Lone Wolf 2010.02.23. 18:51:50

@Horizont:
"EZEK azt hiszik azért mert jó??? Úristen!"

Már csak a hit tartja bennük a lelket. Ne vedd el szegénykéktől!

Szóval, pszt! Nem kell tudniuk, hogy kiveszik a vzbű'l a zokszigént, és ezért nézik az emberek... :-P

f.m.j. 2010.02.23. 18:58:54

@Horizont: a Klubon (bocs, hogy megint ezzel jövök, de olyan tanulságos) épp most nyesztetnek valakit a filmmel kapcsolatban :):)
Annnnyira ciki, és nem érzik. Én már sajnálom azokat a szerencsétleneket :)

arlequin 2010.02.23. 19:37:47

@f.m.j.: te ne aggódjál emiatt. józsipista megnézi és azt mondja: "némá' ez olyan mint én, erre savazok" és a bokroscsomag bejut.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.02.24. 10:00:51

Ibolya nem bírta a kritikát, és levetette a videót :(

Doña ¡Cara(mba)! 2010.02.24. 10:55:17

@laspalmas: Nem baj, legalább olvassa a Vbőrt;-) Rá fér:-) Remélem, elolvasott minden kommentet, hadd lássa, mi kinek/minek látjuk őt:-D
Remélem a v.n k.rvát is olvasta, azt is tudja, hogy Bokrosné Retkes Ibolyának hívja a nép:-D
Kivénhedt hazaáruló ....! Az utolsó utcanőnél is lejjebb van rangsorban, mert az csak a saját testét árulja, de Iboly a hazát árulja, ami nem az övé. Phejj, mocskos.....

arthur plopin · http://fantahungarica.blog.hu 2010.02.25. 09:23:30

Jaj, édesek ezek a szingli csajok.
Sokkal élvezhetőbbek lennének velük a parlamenti közvetítések. Feketék, szőkék, barnák.... csak a vörösek hiányoznak. :) Szeretnék indulni velük. Gyorsan összeszedek 750 kopogtatócédulát.

babos_attila 2010.03.01. 21:55:14

Küldtem képeslapot dávid ibolyának az mdf .hu-ról:
img130.imageshack.us/img130/3715/15650589.jpg
:))

süti beállítások módosítása