Skip to content


       Szűrés lista

Hagyó? Kérdezze Kaya Ibrahimot, Josip Totot és Orbánt!

Szegény Miklós ... ilyen rágalmakat egy ilyen szent ember ellen. Vajon a sok zarándoklattal kompenzálta a maffiacselekményeket, amiket elkövetett?

És most kénytelen volt a szegény ember ... felfüggeszteni a párttagságát!

Ennyi!

Nem zárták ki, nem mondott le a mandátumáról, pár hét mentelmi jog mindent megér ...

No igen, a mentelmi jog. Jelenleg Hagyó ellen nem is nyomozhatnak. Viszont van egy olyan szerv, ahol nem hatásos ez a mentelmi jog. Az APEH-ot ugyanis nem nagyon érdekli. Vajon az APEH miért nem tud vagyonosodási vizsgálatot kezdeni Hagyó ellen? Ha már úgyis olyan fasza ez az eljárás, hogy az az állampolgárnak kell bebizonyítani, hogy minden forint adót befizetett. Miklós, mi lett a 70 misivel?

Nosza, segítsünk az APEH-nak, töltsük ki a Közérdekű bejelentés űrlapot.


A közérdekű bejelentés olyan körülményre hívja fel a figyelmet, amelynek orvoslása, illetőleg megszüntetése a közösség vagy az egész társadalom érdekét szolgálja. A közérdekű bejelentés javaslatot is tartalmazhat.

Közérdekű bejelentését névvel, ill. névtelenül is megküldheti.

Amennyiben bejelentését névtelenül (nevére és postai levelezési címére vonatkozó adatokat nem, vagy hiányosan, esetleg csak részben adja meg) juttatja el részünkre, úgy annak kivizsgálása a 2004. évi XXIX. törvény 142. § (6) bekezdése alapján mellőzhető. Ugyancsak mellőzhető a korábbival azonos tartalmú, ugyanazon bejelentő által tett ismételt bejelentés is. "



Burány Sanyi még meg is simogatta a busa nagy fejét, miszerint "Hagyó Miklós ismét felelős döntést hozott" azzal, hogy felfüggesztette párttagságát. Hagyó döntésének hátterében az áll, hogy nem akarja terhelni a kampányt. "Továbbra is bízunk igazában".

Ja, mert most már nem terheli a kampányt, mi? Még csak most jön a java, olyan 4 hetetek lesz Sanyikám, hogy vért fogtok hugyozni.

Nyakó Pista, a dörzsölt kommancs is megpróbálta a szokásos nyegle, pofátlan stílusával lerázni a sajtó heves érdeklődését, de a végén -  de szép látvány volt, a híradóban külön kiemelték - kimenekült a kérdések elől a teremből:

"Hagyó Miklós nem kívánja nehezíteni az MSZP helyzetét a kampány alatt, tehernek érezte magát a kialakult helyzet miatt."

"Hagyó Miklós ártatlannak vallja magát, állítása szerint tisztázni is fogja magát."

"Mi hiszünk Hagyó Miklós igazában."

"A szóvivő egy érdeklődő újságírónak azt javasolta, hogy a Balogh-interjú és a lemondás közötti összefüggést boncolgató kérdésével keresse meg Kaya Ibrahimot, Josip Totot, esetleg kérdezze meg Orbán Viktort, merre vannak államilag támogatott szőlői, vagy apja bányái."

Kellemetlen kérdések ezek, ugye Pista?
Most kiderül, milyen tökös szóvivő vagy, szokj csak hozzá, hogy mostantól ilyen típusú kérdéseket fogsz kapni.
Igazad van, ez szar ügy, de talán nem kellett volna a becsületes embereknek maffiát működtetni ...

Balogh Zsolt közben a HírTV-nek is adott egy interjút.

Olyan szép, egyszerű, mindenki számára érthető történet ez.

Nem olyan zavaros, mint a "Tocsik-ügy". Pedig az is megtépázta az MSZP-t meg az  SZDSZ-t, pedig 10 emberből 9 nem is értette, hogyan loptak az elvtársak. Ráadásul a benne lévő emberekkel mi  lett? Semmi. Boldvai egyenes palotát épített.

Itt meg olyan "erős képekkel" dolgozik az élet nagy rendezője, mint "Nokia-doboz" (erről már külön blog is indult, mi minden fér egy Nokia-dobozba), "párizsi", "üvöltözés", "tartótiszt", "tagdíj" ...

Nézzük a pozitív hozadékát is a sztorinak.

Magyarország fogja adni a legújabb szabványt az Európai Uniónak, mégpedig a korrupció mértékegységét:
1 Nokia-doboz = 15 millió forint = 55 000 euró.
Innentől kérjük az EU összes polgárát, ezt legyen szíves használni.

Tessék, a kampány során idáig elköltött forintok az új mértékegység szerint (forrás):




Folytatódjon hát ez a remek szappanopera a becsületes emberek érdekalapú közösségének szürke hétköznapjaiból.

 

Címkék: választás mszp botrány abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr611817484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hosszúlépés 2010.03.08. 09:48:25

Már tudom, mit kérek nőnapra: Nokiás dobozt :D

Amúgy meg semmi meglepő nincs a dologban. Loptak, csaltak, "mutyiztak" és azt hitték, hogy örökké tart.

Taktikai Atompingvin 2010.03.08. 09:50:41

Most már az Mszp nem akarja szerintem, hogy lemondjon a mandátumáról. Elég érdekesen venné ki magát, ha a kampány kellős közepén vinnék el rabszíjon.

System failure. :) 2010.03.08. 09:51:20

Elvtársak!
Nem szabad hagyni hogy egy becsületes képviselőtársunk börtönbe jusson!
Aki egyetért hogy titkosítsunk az nyomja meg az igen gombot...
A kényes kérdések elkerülése végett törvénykiegészítést, módosítást kell bevezetni,
hogy a kellemetlen kérdések feltevőit, vagy az ügyben vizsgálódókat 20 ezer év börtönnel sújtsuk.
Ne feledjétek, mindannyian így járhatunk. Jajjj Jön a Jobbik, megyünk mindannyian a börtönbe!
Elfogadhatatlan! Annyi pénzt loptunk már össze, hát hiába???
Mindenki a Jobbik ellen! Tiltsuk be! Amúgy MINDENKI LOP, MIÉRT PONT ÉN NE???

Krikri 2010.03.08. 09:53:57

Amióta a Magyarok Nyilai a téma (a sok kamu ) meg hogy Lendvai Ildikót megtámadták volna blabla, egyre erősebb a késztetés hogy a Jobbikra szavazzak...

PublicEnemy 2010.03.08. 09:54:48

Most ez a Nokia-nak ingyen reklám,vagy perelni fognak,miszerint korrupciós-eszköznek használták a márkanevet?

kuki123 2010.03.08. 09:54:58

Ha a mentelmi joga megszűnne akkor 30 percen belül kattanna a bilincs :)

de ez:nokiadoboz.blog.hu/ XD köszi zéró :P

derelyegrádi szellem 2010.03.08. 09:56:09

@Taktikai Atompingvin:

Meg az is, ha esetleg emiatt Hagyó úgy döntene, hogy ha már lúd, legyen kövér. És elmondaná hogy ő viszont kinek adta tovább a lét, vagy annak egy részét.

Na az lenne az igazi szuperkemény.

PublicEnemy 2010.03.08. 09:56:25

@Krikri: Bennem már nincs késztetés,csak elhatározás.

Pallos Levente · http://www.pallos.tk 2010.03.08. 09:56:58

Belegondolt már valaki, hogy mi értelme van ilyenkor a mentelmi jognak? Annak a célja ugyebár az, hogy ne lehessen ellehetetleníteni egy, a parlamentben akítv politikust. A parlament viszont már nem ülésezik, tehát, amúgy sem tenne semmit. Az alkotmányos szerintem az lenne, ha a mentelmi jog az utolsó ülésig tartana. Utána már választási kampány van.
Persze gondolom, ha így lenne, akkor az MSZP berakna még ápr. 10-re egy parlamenti ülést. :-((

Krikri 2010.03.08. 09:59:03

@PublicEnemy: pedig tuti azért találják ki ezeket h elijesszenek lol

dr. Aullah 2010.03.08. 09:59:22

Ez a nokia dobozos blog nagy ölet :)

És mi van azzal, hogy a korruptokat kitaszítják? Most meg azt mondják hisznek benne? Ezek direkt akarnak minuszba menni?

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.03.08. 10:01:12

Annyira fogok röhögni, amikor már mondjuk nem csak a hagyót fogják basztatni ezekben az ügyekben:) Komolyan, idáig azt hittem hogy a nyomozó szervek nem lesznek olyan tökösek hogy mondjuk eljussanak a párizsisig, de hát látjuk az elvonások meg a kollektív szopatások a rendőröknél is meghozták a nyomozókedvet:) hajrá csak így tovább, attól függetlenül hogy ennek Baloghnak sem áll még a szeme se jól......

dr. Aullah 2010.03.08. 10:03:16

@Pallos Levente: Hát igen. Elméletileg arra lenne jó, hogy a mindennapi kisebb büntik alól mentesüljön... amik zavarnák, hogy dolgozhasson. Viszont ha visszaél a pozíciójával, akkor nem értem miért lehet e mögé bújni...

Amúgy azért van még neki, mert ők törvénytisztelők, betartják a törvény BETÜIT.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.08. 10:03:20

Egyébként attól tartok, ennél messzebb már nem is nagyon jut az ügy. Hagyó tipikus erősember, ő már nem fog kipakolni, akkor sem, ha esetleg sittre kerül.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.03.08. 10:03:20

Arról nem is beszélve hogy szölőbányázni kurva szánalmas 8 év ilyen szar kormányzás után. Visszahozták a kormányzást a szarból, csak a szar rajtamaradt.

reKorrekt 2010.03.08. 10:04:53

@volánrulz: LOL! Na csak érjek haza :)

greybull 2010.03.08. 10:05:02

@PublicEnemy: Sajnálom a Nokiát. Magyarországon - azaz a világ egyik legkorruptabb országában - a korrupciót kizárni hivatott közbeszerzési törvény minden törvényünk közül a legbonyolultabb, az egyik leghosszabb (több száz szakaszból - értsd: paragrafusból) álló jogszabály-szörny - Finnországban -a Nokia őshazája - néhány szakaszból áll, ott, ahol korrupció gyakorlatilag nincs.

fokabacsi 2010.03.08. 10:05:08

@Aullah: Jól van ! Mert te mindig hasogatod a szőrszálat ! Kitaszítják őket de nem nagyon, csak egy picit ! Olyan erőszakosak vagytok. A süllyedő hagyóról menekülnek-e vajon? A nagy feje mekkorát fog zsugorodni?

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.03.08. 10:06:16

@fokabacsi:
A süllyedő hagyóról a zsemlemorzsák menekülnek?

reKorrekt 2010.03.08. 10:06:20

@Pallos Levente: Marhaság. Az Alkotmányt e téren is módosítani kell. Az íreknél például egyáltalán nincs mentelmi jog, mégis működik a törvényhozás.

Kartal (rezervált) 2010.03.08. 10:06:59

1 Nd = 1 átlagember (jól kereső átlagember) 10 ÉVES NETTÓ FIZETÉSE!!! Hát a kurva anyját minden korrupt mocskos politikusnak! Anyám ledolgozta az életét, belerokkant, most 64E Ft a nyugdíja, ennek csak a gázszámla fele, apám bele is halt a hajtásba. És akkor ezek tízmilliókkal dobálóznak, közpénzből? Hát a...
(A többit a moderátorom törölte)

greybull 2010.03.08. 10:08:18

@Taktikai Atompingvin: szerintem a mentelmi jog az alól nem mentesíti, hogy tanúvallomást tegyen - ezt megléphetné a rendőrség - na most ebben az lenne a legszebb, amikor a tanúvallomástétellel kapcsolatban arra a mentességi okra hivatkozna, hogy megtagadhatja a vallomást az, aki magát bűncselekmény elkövetésével vádolná!

reKorrekt 2010.03.08. 10:08:26

Vajon mennyi parizer fér egy nokiásdobozba?

greybull 2010.03.08. 10:09:38

Hagyó nem párizsit evett, hanem annak a pasasnak a párizsivá feldolgozott maradványait, aki nem volt elég készséges kiszolgálni Hagyó parancsait!!!!

reKorrekt 2010.03.08. 10:14:08

@greybull: Így van. Tanúskodnia lehet, de nyomozni ellene nem. Még. Abban teljesen biztos vagyok hogy azért nem mondott le a képviselőségről, hogy a kampány alatt ne indulhasson ellene nyomozás, merthogy k.rva mocskos dolgok fognak még itt kiderülni az tuti.
Tehát gyakorlatilag késlelteti a robbanást.

Mszp: becsületes, értékelapú demokraták közössége? Az.

derelyegrádi szellem 2010.03.08. 10:19:08

@El Topo (Sgt. Elias):

Ne reménykedj. Ezek ha megszorulnak úgy fogják feldobálni egymást, mint annak a rendje. Ezek kivétel nélkül erkölcsi, és emberi lumpenproletárok, mégha ezt Brook Brothers öltönnyel is próbálják leplezni.

Eddig mnindenki feldobott valakit, néha mindenkit, akiről csak tudott valakit. Nézzük:

A BKV-sok felhajigálták a fölöttük állókat habozás nélkül, első kérdésre. A százados, akit bevittek egyből bemondta az ezredest, az meg a két tábornokot, meg a Zrinyi Akadámia rektorát. Na, most egy ezredest meg egy tábornokot egy hét után kiengedtek az előzetesből. Ennek is oka van, beismertek, + ők is terhelőt tehettek másokra is, és nyilván nem a takarítónőre.

Taktikai Atompingvin 2010.03.08. 10:19:24

@greybull: Erről leginkább egy Rejtő Jenő regény jut eszembe, Amikor Csülököt direkt a legkeményebb börtönblokkon viszik végig, hogy utána "felpuhulva" kerüljön sor a kihallgatásra .
Érdekes, de szerintem egyre inkább a Fidesznek az érdeke az MSZP szétverése.

Taktikai Atompingvin 2010.03.08. 10:21:11

@El Topo (Sgt. Elias): Szerintem Hagyót mind, az MSZP vezetés, mind a fővárosi SZDSZ, mind a nyomozóhatóságok gyűrik. Kérdés, meddig bírja. Szerintem nem sokáig.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.08. 10:22:58

@El Topo (Sgt. Elias):

Biztos vagy benne?

30 nap itt, és szerintem dalolászni fog ...

nol.hu/belfold/20100306-elozetes

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.08. 10:23:53

Hagyó nem egy kimondott keresztapa. Inkább olyan Luca Brassi.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.08. 10:25:33

@zero:

Ilyen szar a sitten lenni? Na és akkor mi a helyzet a welnessbörtönökkel? Vagy az valami legendaféleség?

derelyegrádi szellem 2010.03.08. 10:25:47

@Taktikai Atompingvin:

remélem a címe is aktuális lesz az MSzP-re, csak ékezettel :-)

eszkep 2010.03.08. 10:26:20

"1 Nokia-doboz = 15 millió forint = 55 000 euró. "

Muhaha!
Szerintem szabványosítsuk! Legyen a korrupciós pénznek is mértékegysége az SI mértékegységrendszerben! (Legyünk büszkék erre a hungarikumra...)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.08. 10:27:30

@zero:

Baszki, én világlátott ember vagyok, de ilyet, hogy valaki kihízza a csizmáját, még nem pipáltam!:D:D:D

eszkep 2010.03.08. 10:29:35

Egyébként ezt a "szőlő" és "bánya" szöveget legkésőbb az "Orbán család vagyonosodását" vizsgáló parlamenti bizottság szánalmas lebőgése és a vizsgálat lezárulta után legkésőbb illett volna leállítani, mert így megint saját értelmi szinvonalukról állítanak ki (szegénységi)bizonyítványt a szocik.

derelyegrádi szellem 2010.03.08. 10:29:45

@zero:

Baaaaazzzzmeeeeg, a szemem! :-)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.03.08. 10:31:32

@derelyegrádi szellem: De szép lenne!! Csak ahhoz meg majd kellene sok-sok börtönt építeni.

derelyegrádi szellem 2010.03.08. 10:31:56

@El Topo (Sgt. Elias):

Faszt. Luca Brasi egy kemény, bátor ember volt.

Hagyó egy takony.

órarugógerincű felpattanó 2010.03.08. 10:32:58

Hát, Hagyóból én is kinézném, hogy befogja a száját. Persze lehet, hogy aztán mégis dalolni fog.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.08. 10:34:04

@derelyegrádi szellem:

Nem ismerem, csak úgy kinézetre saccoltam, de hát legyen neked igazad, és daloljon, mint a pacsirta!

Kartal (rezervált) 2010.03.08. 10:36:50

@Noname Cowboy: no problem, bevezetjük a Jobbik ötletét, minden börtön legyen önfenntartó. Ha nem dolgozik, nem eszik. Mert ami most ilyen téren megy, az förtelem.

Galván_Tivadar 2010.03.08. 10:39:34

1 hónapja Hagyó e.t. még mintha arról magyarázott volna, hogy nem kíván élni a mentelmi jogával:

index.hu/video/2010/02/02/hagyo_ilyen_lejarato_kampany_meg_nem_volt/

Amúgy meg küldeném Action a Mindenki megdől c. számát Mikinek és mindenkinek akit érint:
www.youtube.com/watch?v=Xh6E72KivfA

:)

Kartal (rezervált) 2010.03.08. 10:40:17

@derelyegrádi szellem: ismerem a fajtáját, nem hiszem, hogy megszólalna. Nem azért, mert kemény vagy bátor, hanem mert egy végletekig makacs, csökönyös, szűk látókörű, megalomániás, felsőbbrendűségi komplexusos fasz. Azért persze remélem, hogy tévedek... :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.08. 10:40:42

@El Topo (Sgt. Elias):

Előzetes nem egyenlő a büntetés-végrehajtási intézménnyel.

2 ellenes börtön van, Szombathely és Tiszalök.

greybull 2010.03.08. 10:40:55

@órarugógerincű felpattanó: dalolni fog. Két srácot tetten érnek Amerikában, hogy kokót árulnak. A bíró azt mondja, hogy oké, nem kapnak még büntetést, de kapnak 1 hónapot, hogy minél több narkóst eltérítsenek a rossz útról, és aki többet eltérített, az végleg megússza a büntit.
Eltelik az egy hónap.
Kérdi a bíró az első srácot, hány embert térített meg?
30-at.
Ez igen, és hogy sikerült?
Rajzoltam nekik egy nagy kört, meg egy kis kört.
Igen, és?
Azt mondtam, hogy a nagy kör az agyuk narkózás előtt, míg a kis kör az agyuk narkózás után.
Kiváló! És te másik, hány embert térítettél meg?
300-at.
Ez igen, és hogy sikerült?
Rajzoltam egy kis kört és egy nagy kört.
És?
Azt mondtam a kis körre, hogy ez a seggük luka a börtön előtt, míg a nagy kör a seggük luka a börtön után....

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.08. 10:41:29

@El Topo (Sgt. Elias):

nem az a baj, hanem hogy kigyóbőr ... vagy krokodil ? xD

derelyegrádi szellem 2010.03.08. 10:42:15

@órarugógerincű felpattanó:

Figyelj ha az a opció, hogy kapsz vagy 10-12 év fegyházat teljes vagyonelkobzás mellett, vagy beszélsz, és akkor a felével megúszod, és amit összeloptál annak egy részét megtarthatod, mert az nem fogják majd "észrevenni", hogy az is a tiéd, akkor nála sokkal keményebb emberek is beszélnek.

Nekem már mondott beszélőn olyat előzetesben lévő (2 éve ült ott), hogy a saját anyjára rávallana, csak kiengedjék. Pedig egy bűnöző életmódra berendezkedett ember volt, és nem először ült, hanem vagy negyedszer, tehát már akár hozzá is szokhatott volna. De a börtönhöz nem lehet hozzászokni. Csak esetleg beletörődni. Mindig mindenki szabadulni akar, még az is, aki tudja, hogy nem fog.

Marcellusca 2010.03.08. 10:42:54

Az agyam elhajítom!
Na, nem most, már akkor "megtettem", mikor meghallottam.
Így már értehtő - valamelyest - , hogy miként tudta 10 millával csökkenteni adósságállományát, miközben nagylábon élt.

És az is szép, hogy ez nem tűnt fel senkinek.
Hol van ilyenkor az APEH? Bezzeg az én .... Ááááááááááááá!
Név nélküli bejelentést meg ne tegyél, mert ez: "Amennyiben bejelentését névtelenül (nevére és postai levelezési címére vonatkozó adatokat nem, vagy hiányosan, esetleg csak részben adja meg) juttatja el részünkre, úgy annak kivizsgálása a 2004. évi XXIX. törvény 142. § (6) bekezdése alapján mellőzhető." gyakorlatilag azt jelenti, hogy amennyiben a feljelentett egy prominens személy, a feljelentés egyből a kukában végzi. Viszont, ha névvel, címmel teszed meg, akkor könnyen rád is szállhatnak, mert .... És, ha - ne adj' Isten, egész véletlenül - mégsem állapítanak meg semmi szabálytalanságot, akkor mehetsz majd a bíróságra, mint alperes.
Faszán ki van ez találva.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.03.08. 10:46:57

@Krikri: igy alakult ki a jobbik tabora. elobb utobb mindenkinek tele lett a fasza valamivel...

nekem a cigany vs magyar kozotti jogegyenlotlenseg es a kibaszott partatlan media tette be az ajtot.

Kampfer 2010.03.08. 10:48:29

Üdv Mindenkinek!

@Kartal (mindenbe beleszól): Sajnos egyet kell értsek! Magam családjában is látom, hogy túl sok jó ember ÉLETÉBE került ennek a sok söpredéknek az eltartása! Az hiszem, ezt egy nyomorult börtön már nem tudja feledtetni és büntetni!

Tovább vinném ennek a mértékegység kérdésnek a gondolatmenetét... 1Nd forint = 2 mentelmi jog megvonás... (aki elvette a dobozt és aki adta). 1Nd forint korrupció során elsummantva = 1 LMPVS! 1 hagyó = 2 LMPVS mert qrvanehéz és egyébként is "erős" ember a pártban... És erős embernek erős lámpavas jár! De ha már homár, egy hagyó mellett elfér még egy lendvai is!

Amiért láger járna ezeknek, az az, hogy eltagadják és eltagadtatják a múltunkat, ellopták a jövőnket és mérgezik és tönkreteszik a jelenünket! Erre csak egy "gyógyszer" van!
Üdv!
Kampfer
munkvera dögöljön meg!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.08. 10:49:17

"A mentelmi jog a rendszerváltás egyik fontos eredménye, és a képviselői munka zavartalanságának biztosítéka, lehetővé teszi, hogy a képviselő szabadon véleményt nyilváníthasson, felszólalhasson, és képviselői minőségében eljárhasson" - SZDSZ

*sírva röhög*

órarugógerincű felpattanó 2010.03.08. 10:50:24

@derelyegrádi szellem: Nyilván ebben neked nagyobb tapasztalatod van, és magam is remélem, hogy igazad lesz.

Még valamin gondolkodtam, hogy asszem hírtvben bárándy azt mondta, hogy valami vádalku szerűséget akarnak baloghnak, mert konkrétan vádalkuhoz az kellene, hogy ne csak a konkrét ügyről mondjon valamit, hanem valami teljesen attól független ügyről is tegyen vallomást. Ha ez igaz, akkor hagyónak van esélye ilyen vádalkura gondolom, mert az kizárt, hogy ne legyen tudomása egyéb ügyekről. Jól okoskodtam?

Kampfer 2010.03.08. 10:51:25

@Marcellusca: Az APEH? Hát tüntetnek a "jussukért"! Így épp nem érnek rá a hagyó dobozkáival foglalkozni...! Ahogy Enyingre sem jutottak el az elmúlt húsz évben...! A tetves kis beszari forinthuszárok csak a melóssal kemények, az nem tud védekezni...! Az apehesek épp nem érnek rá most ilyen kis "aprópénzekkel" foglalkozni...! Készülnek a tavaszi razziákra a kistermelők ellen...
Üdv!
Kampfer
munkvera dögöljön meg!

órarugógerincű felpattanó 2010.03.08. 10:52:33

@zero: Krokodilbőrnek én abban az esetben örülnék gurmai teste körül, ha az a bőr még az eredeti tulajdonosán van :D

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.08. 10:53:50

Azért Miklósunk védelmében szeretném megkérdezni, hogy MILYEN Nokia-dobozról van szó?! Mert az "újak" olyan kis "szupervékonyak", ergo kicsi a doboz is.

Hamárhomár, akkor inkább egy RÉGI Nokia2110-es :)))) Annak a dobozába több "dokumentum" is elfér :)))

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.03.08. 10:53:58

@Marcellusca: Hehe. Kelle valaki közelében lévő neve és címe! :):):) S azon a néven tenni a feljelentést.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.08. 10:54:03

@zero:

Szerintem meg makói kínai piacos xD

PublicEnemy 2010.03.08. 10:55:32

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!: Nekem meg az,hogy lassan szégyelnem kell magam a "saját" országomban,hogy Magyar vagyok és büszke rá...

PublicEnemy 2010.03.08. 10:58:19

@Seduxen: Az újakban meg elfér egy platina-kártya a pin-kóddal. :)))
Meg lehet ezt oldani...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.08. 10:59:36

@Noname Cowboy:

Én megtettem a saját nevemen. Izzadj, Miki!

Kartal (rezervált) 2010.03.08. 10:59:37

@PublicEnemy: nekem meg szimplán az igazságtalanságok, nyilvánvaló hazugságok, rohadt magas korrupció tették be a kaput. Így együtt. A mocsok már átcsapott a fejünk felett, és ebből elegem van.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.03.08. 11:00:24

@zero: Remélem nem téged fog az APEH szopatni!

órarugógerincű felpattanó 2010.03.08. 11:00:34

@zero: Úgy nézem, de jó. Gondolom lehajolt valamiért :)

Pistu 2010.03.08. 11:09:09

@zero: Égjen a zsííír! :)
Csak azt sajnálom, hogy nem máglyán.:(
OFF
Amúgy tegnap olvastam, hogy Fletó azzal kampányol, hogy ha az Orbán kerül hatalomra őt majd minimum fél évre börtönbe záratja. Azt kell hogy mondjam, ő a számára szerencsésebb utat vizionálja.

órarugógerincű felpattanó 2010.03.08. 11:17:57

@Pistu: Tényleg. Nagyon optimista ez a fletó.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.08. 11:19:30

@Pistu: "Fletó azzal kampányol, hogy ha az Orbán kerül hatalomra őt majd minimum fél évre börtönbe záratja"

Tényleg? Lehet, hogy akkor mégis a fideszre kell szavaznom :)))

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.03.08. 11:20:01

De még mindig az a szemét országellenes csürhe, aki megkínálja pár kockakővel az ő rendszerüket védő rendőröket. :S Éjjen a demokrácija!

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.03.08. 11:21:08

@Seduxen:
Azzal is kampányolnak, hogyha nem mész el szavazni, akkor a Jobbikra szavazol. :D Megint ez a régi beteg retorika :)

Kartal (rezervált) 2010.03.08. 11:25:27

@Seduxen: @Pistu: szerintem valamit félreértett. Nem fél év lesz az, hanem fél élet. És még az is kevés lenne.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.08. 11:27:32

@csabapayne: aha. csak eddig az volt, ha nem mész el szavazni, akkor a maszopot támogatod. monnyuk rájuk is férne :)))))

@Kartal (mindenbe beleszól): ÁMEN! De ha lehet, akkor én azt szeretném, hogy HOSSZÁBAN felezzék el böszmét :)))

derelyegrádi szellem 2010.03.08. 11:28:32

@Pistu:

Remélem kivételesen most nem hazudik...

Marcellusca 2010.03.08. 11:30:08

@Noname Cowboy: Mongyuk demszkygábor néven kűdhetem a bejelentést? :D

órarugógerincű felpattanó 2010.03.08. 11:30:12

@Kartal (mindenbe beleszól): Nem kapna el a sírógörcs, ha az a fél év, a hátralévő élete fele lenne.

derelyegrádi szellem 2010.03.08. 11:31:13

@csabapayne:

Ez orvosolható úgy is, hogy elmész, és a Jobbikra szavazol...:-)

Krikri 2010.03.08. 11:35:09

Fletót nem tudják lecsukatni, 4-es a listán, tuti lesz mentelmi joga, annyi szavazatot csak a maszop csatlósok összedobnak!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.08. 11:37:34

@Krikri: ez igaz, de ha - vagy egyedül, vagy más párt segítségével - összejön a 2/3, akkor fel is lehet függeszteni azt a mentelmi jogot, és akkor böszmeferenc, zidanejankó, mind-mind mehetnek válaszolgatni különféle kellemetlen kérdésekre :)

derelyegrádi szellem 2010.03.08. 11:38:39

A mentelmi jogot az OGY meg is vonhatja (2/3 kell hozzá), nem ezen fog múlni. Bárcsak ott tartanánk már....

Port Kennedy(Australia) 2010.03.08. 11:38:52

@El Topo (Sgt. Elias): " Egyébként attól tartok, ennél messzebb már nem is nagyon jut az ügy. Hagyó tipikus erősember, ő már nem fog kipakolni, akkor sem, ha esetleg sittre kerül."
Fog ő olyan erős szófosást kapni hogy a gyorsírók fél órás váltásban sem fogják győzni jegyzetelni a trillázását.Az "erős ember" lesz még nagyon is erőtlen.
Különösen ha magára hagyják a most még(önző érdekből) mellette hűségesen kitartó társai.

Marcellusca 2010.03.08. 11:39:37

@csabapayne:
@Seduxen:
@derelyegrádi szellem:

Az a baj, hogy nem tuggya a zembör fija, hogyakkó mosmiva.
Mennyek el s(z)avaznyi, de nincs kire.
Ha nem menek el, akkó azzal a le nem adott voksommal kit támogatok? Mer' aztatat nagggyon meg köll gondúnyi, hogy kit NE támogassak!

Szerintem eccerűbb, ha elmék, oszt' teszek egy qrva nagy ikszet oda, ahova én akarok.
És úgy nem magyarázza senki, saját szájíze szerint, hogy a le nem adott voksommal kit támogatok.:)

reKorrekt 2010.03.08. 11:40:21

@Seduxen: Minimum 10 képviselőt delegálhat egy bejutott párt.
Mondjuk a középkorúak csoportjában 4%-on áll a maszop :)

ErEr 2010.03.08. 11:45:24

Hihetelen hogy a reakció még mindig ez a "kaya ibrahimozas". Ez az egy amit fel tudnak hozni meg mindig? Szanalmas.

hoplita 2010.03.08. 11:46:13

@derelyegrádi szellem:
Mit gondolsz, ha ez a kocaseggű sarokba szorul és megkínálják 10 évvel, akkor az omerta felülíródik?
Mert ez nem bír ki 10 évet fegyházban, az tuti.
Ha nem is döglik bele, de roncsként jön ki.

órarugógerincű felpattanó 2010.03.08. 11:46:44

@derelyegrádi szellem: Hagyós gondolatmenet, amit korábban írtam helytálló? Visszanéznél?

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.03.08. 11:46:58

Kaya Ibrahim meg Josip Tot, Zorbán parancsára ezüsthajóval átúsztatta a koronát Gyöngyösre amiért ott mindenki megkorrumpálódott és olyanok mint a többi,bizony.Ezt mondom már hetek óta.

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2010.03.08. 11:47:13

Erőteljesen ömlik kifelé a szar a gigantikus gát mögül,ami megadja magát lassan az egyre szaporodó repedéseknek.. remélem ellepi az egész emeszpét meg a teljes holdudvarát is (rokonok,ismerősök).
A megálmodott befejezés úgy nézne ki,hogy fletó és lendvai összekötözve egy téglafal előtt előadja a Ceausescu epilógust..

arlequin 2010.03.08. 11:47:20

szép napot naplopók!

bekukkantottam a családi hagyótékba és mit leltem ott? 2 Nd-t! mi volt benne? párizsi...

remélem hagyó reményei dalosmadarat varázsolnak domingoi torkába.

várom a többi csontvázat. április 11-ig még van egy pár nap, hát még 25-ig...

Pistu 2010.03.08. 11:48:20

@reKorrekt: A fiataloknál mennyin állhat?
Error 404: mszp szavazó nem mutatható ki? :)

arlequin 2010.03.08. 11:49:54

OFF
Isten éltessen minden Zoltánt nőnap alkalmából!
ON

@Jack/rendetteremt/: ne légy már ily vérszomjtól felfűtött látványimádó...

Krikri 2010.03.08. 11:50:10

@reKorrekt: de ottvannak a nyuggerek akiknek egy része issza Ferencet :-( meg a holdudvar, aki félti az állását...

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.03.08. 11:54:14

@derelyegrádi szellem: Pedig nagyon bírnám, ha a meg nem jelent szavazók le nem adott szavazatai automatikusan a Jobbiké lennének. :D

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.08. 11:56:20

@reKorrekt: " Minimum 10 képviselőt delegálhat egy bejutott párt."

Ez hogy jön most ide? Annyit írtam, hogy kitörölheti a valagát böszme (meg a többi gennyláda) a mentelmi joggal, ha az OGY. úgy dönt, hogy "kiadják" :))) Kíváncsi leszek, hogy O.V.-ék meglépik -e ezt? Azt hiszem, hogy a pártjuk későbbi támogatottságával kapcsolatban ez egy nagyon-nagyon fontos momentum lesz :)

@Marcellusca: figyi, egyszerű: beviszed a kutyádat, és rászaratod a szavazólapra :))) én a gyerek használt pelenkájával megyek :))))

Marcellusca 2010.03.08. 11:57:00

@arlequin: Úgy, úgy.
Éljen a Nemzetközi Zoltán-nap! :DDDD

@hoplita:
"Ha nem is döglik bele, de roncsként jön ki." - Jaaajjjjjajjjj, majd, ha lesz egy kis időm megsajnálom. :)))

Marcellusca 2010.03.08. 11:59:39

@Seduxen: Kutyám nincs, A Főnök meg már nem pelenkás. :)
Az úgy jó lesz, ha megoldom magam? :)))

arlequin 2010.03.08. 11:59:44

@Seduxen: a kérdés, hogy mit (t)akar az orbán? lehet még ő sem tudja?

Hosszúlépés 2010.03.08. 12:01:49

Déli híradó:

Hagyó el tud számolni és nincs mit titkolnia.....

Marcellusca 2010.03.08. 12:02:27

@arlequin: Tuggya ű aztat. Csak nem akarja/meri mondani. :)))

picur3ka 2010.03.08. 12:02:29

@Seduxen:

Nem 2/3-os a kiadatasi ? Nem az o problemajuk lesz ez, attol tartok.

Marcellusca 2010.03.08. 12:04:22

@Hosszúlépés: Volt (és lesz ideje), hogy összeszedje a gondolatait (is) és elrendezzen mindent.
Nem véletlen ez a mentelmijogos időhúzás.

arlequin 2010.03.08. 12:05:13

@Hosszúlépés: gondolom a nokiával kötött közös fejlesztési program keretében....

vomit 2010.03.08. 12:05:27

@laspalmas: ennel lejjebb nincsen b+

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.08. 12:10:30

@Marcellusca: az se nem rossz :) de akkor előtte egy nagyobbacska üveg ricinust ha kérhetem :)))

@arlequin: " lehet még ő sem tudja? " - vagy csak még nem mondták meg neki, hogy "mit akarjon" :)

dr. Aullah 2010.03.08. 12:12:19

@vomit: Már sokszor azt hittük, hogy nincs lejjebb... azt mégis.

Majd akkor nem lesz már lejjebb, ha már 6 méterrel a föld alatt lesznek, és most nem a 4es metróra gondoltam.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.08. 12:12:39

@picur3ka/beleallos kampany: de, 2/3-os. Fentebb írtuk többen is. Ha nem is egyedül, de remélem a Jobbik ilyen esetben "odaszavaz"...

arlequin 2010.03.08. 12:15:04

@Aullah: lesz még lejjebb. lesz. csak várjuk ki... meglásd

rolika 2010.03.08. 12:20:27

@Krikri: Megnyugtató, hogy nem csak én gondolom úgy, hogy ezekkel szemben MINDEN eszköz megengedhető :-)))

Hosszúlépés 2010.03.08. 12:20:29

@Marcellusca: ismerve, hogy mennyi ideig tart ma Magyarországon egy per nem kell neki a mentelmi jogi marhaság, de azért persze még egy darabig jól jön:D

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.03.08. 12:22:14

@arlequin:
Már előttem van, ahogy mész a metróhoz felmutatod a bérleted / kilyukasztod a jegyed, majd az ellenőrnek még le kell szurkolni +200 Ft-t csak úgy, mert a nagyok is így csinálják b+. A "ZEU" pedig csak legyint, hogy ez az ország korrupciós belügye és oldják meg maguk. Annál már csak az lesz lejjebb ha metró sem lesz, mert elprivatizálták, betemették, mivel, az izraeli vagy tököm tudja, milyen országbeli buszgyárnak nem érdeke a metró. Neki a buszból kell profitot hajkurásznia.
Hejj, de szép is ez a kapitalizmus !

Homeoffice 2010.03.08. 12:23:09

Off:
Minden Női kommentelőnek és blogjrónak boldog Nőnapot!

On:

LMPVS

arlequin 2010.03.08. 12:36:59

végignéztem a videót. ütős a végén lévő elszólás: "tisztelt bíróság". leverhette a bkv-menedzsmentet a víz rendesen...

reKorrekt 2010.03.08. 12:38:54

@Seduxen: Úgy hogy ferkó a 4. a listán.

tiborc2008 2010.03.08. 12:44:44

MIután az országot a szervezett bűnözés működteti saját hasznára, így kis hazánk már nem Szent Mária, hanem szenny máFia országa.

krissi 2010.03.08. 12:52:27

Ezek bármilyen gúnyában feszithetnek /mondotta volt öreg barátom 1982 táján az isten nyugosztalja/ URAK SOSEM LESZNEK ! És milyen igaza volt.

nemecsek ernő áruló 2010.03.08. 13:14:24

Balogh végkielégítés nélkül jött el a BKV-tól. Savanyú a szőlő, mi? Egyébként Hagyó nagy gengszter, ezt elfogadom, de ez a fickó.... Nincs őszinteség a szemében, ahogy beszél. Aki találkozott már olyan emberrel, aki érdekből hazudik, az felismeri, hogy Balogh (legalább részben) nem mond igazat. Gumicsont!

tiborc2008 2010.03.08. 13:22:50

Ez tetszik, tényekkel szemben ilyen látszik rajta, mi van a szemében, stb.
Komoly érvek.

derelyegrádi szellem 2010.03.08. 13:28:10

@GerzSonka:

a printscreent lefelejtetted. A végén a gumicsont wellness hétvégés szintű volt.

szerdzsoleone 2010.03.08. 13:32:58

Balogh Zsolthoz hasonló kifakadások/előállások máshol is vannak: www.pecsiujsag.hu/index.php?p=article&aid=24203
Ezeknek ki jár utána?

f.m.j. 2010.03.08. 13:34:12

Én csak attól tartok, hogy megint odadobják a Hagyót koncnak, akit egy percig sem sajnálok, de mi lesz a többiekkel? Kocsis, Székely, Demszky, és egyáltalán, az egész velejéig korrupt genny mikor lesz eltakarítva?

f.m.j. 2010.03.08. 13:40:07

vajon miért érez késztetést B. Csaba, hogy urazza ezeket a mocskokat?

2010.03.08. 13:47:25

Emlékeztek rá, hogy mit is mondott "Megyó", mikor kiborult, az szdsz-röl? Akkor mindenki azt mondta, hogy ilyen nincs. De van bizony. Aki politikus ,az hazug, zsivány és tolvaj, mint a példa is mutatja. De minden pártban vannak ilyenek, sajnos. De ami a legborzasztóbb, hogy még védik is egymást, mert mindenkinek van mit takargatnia.Kinek többet, kinek kevesebbet, de vaj van bizony a fejükön--nem is kevés.Vajon az APEH mikor fogja a kisemberek helyett, ezeket a zsiványokat elszámoltatni? Miböl gazdagodtak meg, miböl telik villára a tengerparton, luxus üdülökre , kacsalábon forgó palotákra, stb, stb.Mert hogy munkából ilyet és ennyit nem tud létrehozni, az már biztos.. Igy tehát marad az elöbbi--lopott, csalt, hazudott. És nem is keveset.

f.m.j. 2010.03.08. 13:53:01

Közben a végére értem a hírtv-s interjúnak, a vége rohadt nagyot ütött.... sírva röhögtem, és közben katarzis-féle érte a lelkemet :)
Balogh Csaba gyenge volt, talán gyenge, talány gazember, azt csak a Jóisten, meg ő tudhatja, hogy a kettő közül melyik. Talán gyengeségből működik együtt most a hatóságokkal. De legyen olyan erős, és bátor, hogy a Demszky, meg a Kocsis is hadd reszkessen!

órarugógerincű felpattanó 2010.03.08. 13:57:31

@f.m.j.: még akkor is ha zsoltnak hívják :)

f.m.j. 2010.03.08. 14:00:04

@órarugógerincű felpattanó: :)

tényleg Zsolt, bocsi, nem figyeltem

f.m.j. 2010.03.08. 14:17:55

mno.hu/portal/699324

ez meg a Csermely Péternek adott interjúja

reKorrekt 2010.03.08. 14:57:57

@zero: A haszienda-boldvaival kapcsolatban nem tervezel hasonló lépést?

arlequin 2010.03.08. 15:57:19

@chemicalshop: na végre használják az eszüket (?)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.08. 17:18:05

@zero:
@órarugógerincű felpattanó:

Szerintem nem.
MTI fotó Bruzák Noémitől, és itt készült:
ujmagyarorszag.mszp.hu/kozossegek/bovebben/fizetesi-hatranyban

A ruhák stimmelnek, szóval szerintem igazi kép. :)

tudi 2010.03.08. 17:18:59

Szopás van srácok, mi lesz, ha hagyó tényleg elkezd dalolgatni? Menekülés az országból, nem baj akkor szervezni kéne egy halálosztagot, akik levadásznák a "nyaraláson" lévőket, lehet önként jelentkeznék a feladatra, de szerintem mások is.
Ez az egész már komolyan olyan, mint a Kaszinó cimű film, csak Hagyó nehogy úgy járjom, mint Nicki Santoro, őt is elássák élve az elvtársai, bár neki aztán lehetne egy jókis gödröt ásni.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.08. 17:21:44

@csabapayne:

"Már előttem van, ahogy mész a metróhoz felmutatod a bérleted / kilyukasztod a jegyed, majd az ellenőrnek még le kell szurkolni +200 Ft-t csak úgy, mert a nagyok is így csinálják b+."

Micsoda ötlet xD

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.08. 17:24:14

@GerzSonka:

Persze, menti magát, nyilván ő sem egy ártatlan bárányka, de hát ugye minden tornádó egy kis szellővel kezdődik, úgyhogy kiváncsian várjuk a folytatást, ahogy tovább dőlnek a dominók.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.08. 17:25:10

@derelyegrádi szellem:

Nem jól látod. Balogh testbeszédéből tényleg sokminden kiolvasható, de a teljes őszinteség nem.

derelyegrádi szellem 2010.03.08. 17:26:14

@laspalmas:

Én ma reggel már úgy vettem menetjegyet, hogy csókolom hoztam tagdíjat....:-)

A pénztáros arckifejezéséből azt olvastam ki, hogy szerinte nem voltam vicces...

derelyegrádi szellem 2010.03.08. 17:28:42

@laspalmas:

Nem is kell teljesen őszintének lennie. Elég, ha igazat mond. Abban pedig én teljesen biztos vagyok.

greybull 2010.03.08. 17:44:55

Hideg már a virslim, langyos a söröm is,
Tespedni a fotelben - bánat is, öröm is.
Ki kellene mennem 2010.03.15-én tüntetni a térre:
Ej ráérek arra még - meg egy pofa sörre.
(Paul de Pato de Hungaria anno 2010.)

arlequin 2010.03.08. 17:47:38

@derelyegrádi szellem: ezzel egyetértek. az meg hogy legfeljebb nem bontja ki a zigazság összes részletét... rafkós az öreg bárándy, ez tény, nem enged olyat lehozatni, amit nem tud bizonyítani. legalább is így gondolom...

greybull 2010.03.08. 18:08:46

@derelyegrádi szellem: BZS elmondását saját maga hitelesíti. Ez nem pártapparatcsik - ez egy teljesen átlagos kis csóró magyar balek, aki örült, hogy a munkanélküliség után munkát kapott. A helyében lehet, hogy én sem lettem volna bátrabb. Én nem leszek az első, aki követ vet rá. (Jézusnak igaza volt ezzel a bölcs mondással (is).

arlequin 2010.03.08. 18:23:47

@greybull:
gyenge és méltatlan parafrázis, de:
"aki megdob egy állással, dobd meg nokiásdobozzal"

abandi 2010.03.08. 18:24:38

Addig baszogatják, míg a rühös "kun" képes lesz levágni a kenyéradó gazdáját....
Volt már rá példa a töriben!

derelyegrádi szellem 2010.03.08. 18:28:29

@greybull:

Ezt biztos nekem, pontosabban az én hsz-emre akartad írni?

Mert én hiszek BZS-nek.

arlequin 2010.03.08. 18:45:13

@derelyegrádi szellem: ez a BZS. amikor elolvastam a magyar nemtelen szombati interjúját, nos, akkor még erős kétségeim voltak. de az élőinterjú után már nem voltak. van amit elhallgat, igen, de az elmondottak illata nem csapta meg kénkőbűzzel orromat. szerintem is igazat beszélt. nem hiszek neki, ne érts félre. az más kategória, de elfogadom, hogy így élte/éli meg. nem lehet egyszerű. mert:
"aki korpa közé keveredik, megeszi a hagyó..."

abandi 2010.03.08. 20:22:05

@arlequin:
bajerzsóti anyai ágon zsidószármazású magyar állampolgár....

arlequin 2010.03.08. 20:43:55

@abandi:
;-))). jót röhögtem, kedves vagy.
de én annyira kozmopolita egy féreg vagyok, aki jól tudja hogy az idiotizmus nem fajtafüggő... persze erre egyesek törvényeket is hoztak, ám az az ő intézményesített idiotizmusuk.
de ez itt a balogh zsóti, nem a zsoca, a sváb-..., akit egyébként szeretünk. tehetséges gyerek, de mintha...

abandi 2010.03.08. 21:03:09

@arlequin:
Azért nenesítettem! Ez, a másik csak pénzszivattyú-csapágy volt (megbízható családi ágon)!
A zsoca-zsóti szarfalók sokkal veszélyesebbek!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.08. 21:03:35

@abandi:

:D:D:D Na most látod, mennyire hülye vagy?

abandi 2010.03.08. 21:11:56

@arlequin:
ápropó:
A humor nőket felszedni/megtartani és más témában terelni jó tulajdonság...
Nem vagyok vicces kedvemben, pedig értem a zsidó humort is...

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.08. 21:13:49

@abandi:

Még a zsidó humort is? Az ember nem is hinné! Brávó!

abandi 2010.03.08. 21:19:31

@El Topo (Sgt. Elias):
Lehet.
De akkor sem értelek med téged és a magadfajtákat, hogy mi vezérel benneteket! :-)))

abandi 2010.03.08. 21:21:15

@El Topo (Sgt. Elias):
Tudod:
Jön megint a filléres-átbaszásos kávéházi humor....

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.08. 21:22:57

@abandi:

Nincsenek magamfajták. Csak magamért tudok felelősséget vállani, meg esetleg a legközelebbi hozzátartozóimért.
Hogy érted ezt, hogy mi vezérel? Hát miben, mikor mi?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.08. 21:24:07

@abandi:

Te érted legalább amit beszélsz?

abandi 2010.03.08. 21:47:09

@El Topo (Sgt. Elias):
Azért vagy "MAGADFAJTA", mert helyesled az edig okozott kár társadalmi szétosztását és
a lopás magánosítását!
Böföghetsz, de akkor is erről van szó!

Lone Wolf 2010.03.08. 22:03:42

index.hu/belfold/2010/valasztas/barandyak_a_bkv-botrany_ket_oldalan/

"A 90 éves Bárándy nagypapa védenceként nyilatkozott a BKV volt vezérigazgatója arról, hogy Hagyó Miklósnak Nokia-dobozban vitték a pénzt. A 33 éves Bárándy-unokáról viszont az egész MSZP tudja, hogy éppen Hagyó Miklós embereként futhatott be gyors karriert a pártban. Az ismert jogászfamília tagjai már hosszabb ideje nem beszélnek egymással."

Az öreg Bárándy jó fej. :) Csak az a kár, hogy a fia, és unokája ezúttal eléggé messze esett attól a bizonyos fától.

abandi 2010.03.08. 22:13:05

@Lone Wolf:
Itt valami tévedés van, mert a bárándiak zsidók!
Nem lehet!

Lone Wolf 2010.03.08. 22:16:26

@abandi:

Te viszont éppen most állítottad ki magadról az idiótasági bizonyítványt.

Persze ilyen az aki az oroszinfót olvassa, és hallgat rá...

Lone Wolf 2010.03.08. 22:18:43

@Lone Wolf:

Tényleg nem tűnt még föl, hogy az oroszinfo és a jobbik bandája nagyjából mindenkit zsidózik aki nem ő?

Tökmidegy, hogy igaze-e vagy nem. A puszta tény, hogy ezt képesek vádkényt és érvként felhozni, szánalmas, és ijesztő.

abandi 2010.03.08. 22:29:37

@Lone Wolf:
Örülök, hogy gondolkodtál és megválaszoltad magadnak....

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.08. 22:31:55

@abandi:

Komolyan? És ezt te így tudod, hogy én mit helyeslek, meg mit nem, anélkül, hogy egy árva büdös szóval utaltam volna rá?
A jövő heti lottószámokat nem tudod véletlenül, pendejo?

abandi 2010.03.08. 22:32:45

@abandi:
Egyébként:
Én ismerem őket...

Lone Wolf 2010.03.08. 22:38:22

@abandi: Kiket ismersz te? a jobbikosokat, vagy a bárándiakat?

Mert ez egy kicsit homályos volt.

Lone Wolf 2010.03.08. 22:44:33

index.hu/belfold/budapest/2010/03/08/demszky_nem_tud_partoknak_juttatott_penzekrol/

Ez meg roppant valószínű. Már megint kiket néz ez hülyének? Már csak ezért is kötelet érdemel.

De végül is, nem számít hogy valóban tudott- e róla. Ha nem tudott, akkor az a bűne, ha meg tudott róla akkor nem is kérdés hogy mi a bűne.

Meridian74 2010.03.08. 22:51:03

@Marcellusca: Ne aggódjál, én megtettem rendes névvel és címmel (külön ki is hangsúlyoztam hogy rendes adatokat adtam meg). A bejelentést csak megfelelően kell megfogalmazni, és alátámasztani ennek igényét. A MNO újságcikkére hivatkoztam, tehát arra hívtam fel a fuigyelmüket, tehát ha gáz van legfeljebb az újságot (az MNO-t) vehetik elő. Innentől kezdve az APEH-osoknak munkaköri kötelességük lefolytatni a vizsgálatot.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.08. 22:51:06

@abandi:

Ez ismét egy remekbeszabott hozzászólás tőled. Komolyan csak gratulálni tudok.

Lone Wolf 2010.03.08. 22:52:36

Ja, hát persze... A Bárándiféléket. Én meg ismerem az öreg bárándit. és tudom, hogy jó fej, és jó ember. Úgyhogy, csak bárándifélézz, meg zsidózz csak nyugodtan. Csak röhögni tudok rajta.

Jason Bourne 2010.03.09. 09:00:08

hát ez a nyakó igazán megérdemelne egy nyakast

greybull 2010.03.09. 10:38:53

aki nagyon származásozik, annak ajánlom figyelmébe, hogy ne tételezze már fel senki, hogy az ősanyáink és ősapáink nem voltak annyira vagányak, hogy kedvükre ne kefélhettek volna akárkivel, aki hajlandó volt rá. Ebből következően én speciel nem tenném legbecsesebb alkatrészemet a "tűzbe" azért, hogy esetleg valamelyik ősanyámnak nem-e (sic!) bökött be egy levantei levente (értsd: egy zsidó - vagy arab, vagy török, vagy szerb, vagy oláj, vagy ruszki, vagy a faszom tudja ki még). Különben is falun, vidéken a nagybirtokokon szinten mindig zsidók voltak az intézők, azt meg senki ne képzelje, hogy egy bögyös-faros magyar cselédlányon nem akadt meg a szemük, nem állt fel rájuk a metélt jancsibohóc, oszt nem vágták gerincre a jányt? Ha meg megesett, mert megesett - a jány, hát lett egy félzsidó parasztgyerek, sz'al így keveredtek szépen a gének itt ebben a kies kis Kárpát-medencében, vagy ahogy a magyar szar oszlopos költője írta, igy baszta össze a magyart Árpádból Lőwy-ből a Jóisten mára.

süti beállítások módosítása