Skip to content


       Szűrés lista

Szabadulóbuli - Ilyen ország nincs is

Hét gyanúsított szabadult abból a bandából, amely Marian Cozma meggyilkolása után került hűvösre tavaly februárban. Ennek megünneplésére hatalmas "szabadulóbulit" tartottak péntek este a Fejér megyei településen. A Bors úgy értesült rendőrségi forrásból, hogy hétfőn további embereket engedhetnek szabadon. A most hazaengedett férfiakat információnk szerint garázdasággal gyanúsították meg, amiért papíron két év szabadságvesztés jár.

"Mindenhol csak rendőrt látni, rengetegen vannak, egész nap nyüzsögnek, legalább hatvanan voltak, és kommandósokat is láttam. Legyenek is itt, ha már kiengedték a bűnözőket a börtönből, alig merek kimenni az utcára. Az elmúlt egy évben legalább csend volt, most megint kezdődik a rettegés"háborgott Piroska néni enyingi lakos.

A Cozma-gyilkosság kapcsán 25 embert vádoltak garázdasággal, 3 embert gyilkossággal. 15 ember került előzetesbe, közülük engedtek ki most 7-et.

A 25 gyanúsított idáig 53-szor (!) állt már bíróság előtt.

A szabadulóbuli biztosításhoz a teljes Fejér megyei rendőrség kevés volt, így kénytelen voltak Budapestről segítséget kérni, a Készenléti Rendőrség jelentős erőkkel vonult Enyingre.

1. kérdés: Hány forintba került az adófizetőknek eme roppant megható szabadulóbuli biztosítása? Sikeres volt a szabadulóbuli biztosítása? Aki meghajolt a sok alkoholtól, felsegítették, esetleg haza is fuvarozták?

2. kérdés: Hányszor tervezik még kiengedni a börtönből az enyingi maffiát?

3. kérdés: Ha a rendőrség és a titkosszolgálat a töketlenkedés, dilettantizmus és a korrupció folytán nem képes lekapcsolni egy teljesen sajtónyilvános, minden magyar állampolgár által ismert maffiát, akkor legalább az aktákat átdobták az APEH-nak? A házakat, autókat vagyonokat már lefoglalták? Ha nem, akkor miért nem?

4. kérdés: Melyik rendőri vezető kér bocsánatot a gyanúsítottaktól az elmúlt 1 évért, amelyet a szerencsétlen becsületes magyar bodzaszedők állampolgárok kénytelenek voltak előzetesben tölteni, és így elvesztették munkahelyüket, veszélybe sodorva a családjuk megélhetését? Esetleg anyagi kárpótlást is kapnak?

5. kérdés: Az elmúlt 390 nap közül vajon miért most, 20 nappal a választások előtt érezték Önök, hogy szélnek engedik a maffiát?

Címkék: rendőrség pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr751856290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

charlie 2010.03.21. 13:13:34

@System failure. :): Tent City kell ide, nem luxusbörtön, aztán máris nem fájna ennyibe.

k.o._laci 2010.03.21. 13:17:43

Az a legnagyobb kamu hogy a szegíny ártatlan romákat kellet megvédeni a rasszistanáciterrorista vérszomjas magyarok bosszújától. Inkább attól félhettek hogy a nagy öröm hevében ismét előkerül pár kés, nem hiányzott egy újabb balhé a választások előtt így babysitterkedtek az adófizetők pénzén. Bekaphatja a nagy faxt aki ezt kitalálta

picur3ka 2010.03.21. 13:31:54

Szabadulo buli. Istenem, mekkora lehet ez a szubkultura?

lehr 2010.03.21. 13:53:21

A halálbüntetés nem rettent,mondják az agyak.Nem annyira biztos az.Ja persze, nem féltek tőle a rablók a középkorban sem.Ez volt az utolsó nyilvános fellépésük, az akkori Maunika-Show,persze ez színvonalasabb volt,de Mauni meg színvonal-bocsi színvonal,nem akartalak megsérteni...
De
Sok ország,azonban ma is alkalmazza-lehet ott nagyobb is a rend,a büntetés területén.
Nem biztos hogy a kínai rendőrt le merik köpni. Ja igen azt sem kérdik meg rendszeresen a siralomházban:mennyire tetszik most félni,tessen bemutatni egy skálán, egytől,tízig. A hóhér gyomlál, mondták a régiek,lehet benne valami.A tisztelt rablógyilkos ki van iktatva, nem kell rá vigyázni,etetni,intimszobáztatni-nem is adja a hajlamát tovább a gyeröknek,lássad-e fijam így kell ezt csinyányi,a buzi parasztokkal...

Kis országunk nagy szarban van. A legbiztosabb halála a társadalomnak,ha magára hagyja tenyészni a devianciát.
Arra a szintre jutunk, hogy már nem a mindennapi megélhetés, de az emberek élete forog kockán.
A leggyalázatosabb, kedves kifejlett hímtársaim, a mi szerepünk ebben az egészben.
Az, hogy a magyar férfitársadalom, nem védi meg a családját, nem védi meg a szüleit, nagyszüleit, testvérét, unokatestvérét.(A másik magyart már nem is mondom). Takarózhatunk rendőrrel, bírósággal, hülyekormánnyal meg miegymással -de a saját fészkünkben mi lennénk a kanok.
A gyerekeink félnek.Ez nem feltupi,tényleg félnek, mert az utcán ,az iskolában nagyon sokan szembesülnek a devianciával.Egy eset hazavág egy egész osztályt és évekig dolgozik a mélyben.
Az arabokról sok csúnya dolgot írnak nyugaton.Antiszemiták,terroristák,meg fundamentalisták,nem szeretik a Mc-Donalds-ot a nyavalyások...
Szóval szörnyűek.Nem bír velük sem Izrael, sem Amerika-de náluk a bűnöző,az bűnöző.Nincs kiszabaduló-buli.
Nem akarok észt osztani-nincs miből, de valamit mi is rosszul csinálunk, ha mindezt megtehetik velünk.
P.S.
Kicsi demagógia: Én még életemben nem ittam J.Walkert.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.03.21. 14:06:32

A légierő griffjei tarhattak volna egy kis éjszakai bombázó gyakorlatot a TGP + GBU-12 kombóval. Egy helyen volt az összes tetű...

zsoltix 2010.03.21. 14:21:15

Naluk ez helyettesiti az erettsegi-bulit.

kuki123 2010.03.21. 14:22:04

kuruc.info/r/35/56942/
Itt írnak az enyigi szabadulásról

tehát nem a normális polgárokat védték hanem a kiszabadultakat nehogy meglicsneljék őket

1. egyrészt baj hogy a rendőrség így gondolkodik a magyarságról...ha meg akartunk volna lincselni bárkit már nem élne 1 cigány se
2. simán megérdemelnék...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.21. 14:35:41

@sz4sz4:

"az első lakás, az első diploma vagy az első gyermek születését szokták megünnepelni az emberek, nem pedig az első börtönbüntetés befejezését, de úgy látszik, változik a világ."

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.21. 14:40:58

Az hogy lehet, hogy ott voltak a gyilkosság + gyilkossági kísérletek (Sesum, Pesic) helyszínén, és akkor garázdaság?!?!
Nem inkább társtettesek (mivel nem akadályozták meg egyiket sem) vagy pszichikai bűnsegédek?

Kartal (rezervált) 2010.03.21. 15:20:18

@lehr: Én igen, pocsék. A jó magyar pálinkánál nincs jobb :)

Amúgy ötletelhetünk, leszarnak nagy ívben minket az Országház magasából. Azokat odafenn kurvára hidegen hagyja, hogy kit ölnek, lincselnek meg, rabolnak ki, rugdosnak halálra... csak ne cigány legyen az illető.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.21. 15:24:16

@laspalmas:

Ez azért kurva egyszerű, ne haragudj! Ha valakit lelövök a hatso villamoson, és ugyanazon a járművön másvalaki kizsebel egy negyedik személyt, akkor ő is csak lopás bűntettét követi el, és nem lesz a bűnsegédem az emberölésben.
Hogy lehet valaki ilyen, mint te?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.21. 15:40:10

Hm, a munkahelyüket a bodzások tuti nem vesztették el, mert nem hiszem, hogy dolgoztak. :D :S

Amúgy meg a franc tudja, mi lenne, ha szépen megkapnák a garázdaságért a 2 év büntit? És semmi jó magaviselet?
Legalább 2 évig nem bűnöznének.

Ja meg hát ha már szabadulóbuli, és ott vannak a yardok : tessék szépen fülelni, odafigyelni rájuk, aztán ha valamelyik elkezd hőbörögni, már vihetik is vissza! Legalább éreznénk azt, hogy a rendőrség értünk van.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.21. 15:42:19

@El Topo (Sgt. Elias): Abban az esetben nem, ahogyan te leírtad, és szerintem itt nem is csak a Cozma-gyilkosságról van szó. Elég sok van a rovásukon egyenként is.
Ha már maffia, akkor jó lenne rájuk bizonyítani valami szaftosat, vagy te azt akarod, hogy szabadon járjanak?

Jut eszembe, ha már 53-szor álltak összesen a bíróság előtt, akkor az nem lenne súlyosbító körülmény? Visszaesők-e?

tudi 2010.03.21. 15:47:42

Több ilyen hír több Jobbik.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.21. 15:47:54

"Az, hogy a magyar férfitársadalom, nem védi meg a családját, nem védi meg a szüleit, nagyszüleit, testvérét, unokatestvérét."
Mert ha meg meri, még be is kasztlizzák.

Amúgy az arabok OK hogy nem bánnakszépen a bűnözőkkel, de a legtöbb arab országban nem nagyon van rend sem.
Mondjuk itt se lesz ha így folytatjuk.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.21. 16:01:09

@ColT:

Persze, én ilyen geci vagyok.
Én azt szeretném, ha olyan dolgokért lennének elitélve, amit bombabiztosan el is követtek. Ha adócsalás, akkor adócsalás, ha szemetelés, akkor szemetelés. Gyanusítsák meg őket, vizsgálják ki, tárgyalják le, itéljék el!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.21. 16:01:51

@tudi:

Tudjuk, tudjuk!
Már a fidesz veszélyezteti a jobbik kétharmados többségét, tudjuk.:)

Roxvox 2010.03.21. 16:12:10

@Kartal (mindenbe beleszól): Sőt mi két irányból vagyunk leszarva. Fentről is szarnak ránk, meg a cigány is (jó esetben csak ) a fejünkre fosik.
Amúgy a bulit nem a Fásy szervezte?

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.03.21. 16:13:04

@El Topo (Sgt. Elias): "Gyanusítsák meg őket, vizsgálják ki, tárgyalják le, itéljék el!"

Sajnos a "vizsgálják ki" előtt már valamiért elakad a dolog. A "tárgyalják le" szakasz sem sietik el... közben kijönnek az előzetesből. Ha végre el is jutunk az "ítéljék el" fejezethez, ott meg születik valami nevetségesen bagatell ítélet.

Ezután még valaki csodálkozik, ha ember még több lámpavasról és masírozó gárdistáról ábrándozik ?!

Amit ezek az enyingiek eddig elkövettek, az normálisabb helyen már közveszélyes terroristává minősítené őket.

Roxvox 2010.03.21. 16:15:01

A hab a tortán az lenne, ha a Cosma apukát is meghívnák a buliba.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.21. 16:20:35

@csabapayne:

Meg kellene itthon is teremteni az igazságszolgáltatás bázisát. Baromi sokba kerülne, de megérné. Az a baj, hogy jelenleg akkor sem tudnám, hol kezdenék hozzá, ha teljhatalamt és korlátlan pénzügyi hátteret kapnék. Augiász istállója Magyarországhoz képest egy patika.

zsoltix 2010.03.21. 16:32:50

@csabapayne: Igy van. Pl. Bekescsaban tavaly juniusban olt meg ket cigany egy lanyt, elore megfontolt szandekkal. Az egyik szurt, a masik meg a terepet ''biztositotta''. Elkaptak oket par nappal utana. Eltelt azota 9 honap, es most emeltek vadat ellenuk. Fel nem tudom fogni, miert kellett erre annyit varni, mint egy gyerekre.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.03.21. 16:37:13

@El Topo (Sgt. Elias):

Sajnos, ahogy minden más is, az igazságszolgáltatás is leragadt a posványban. Vagyis ma inkább jogszolgáltatás megy, mint igazságszolgáltatás. Az ország bedőlt a vadliberális baromságnak és közben szépen felszaporodott egy olyan bűnözői réteg, aminek a mostani rendszer csak bosszúságot okoz, de büntetni nem bünteti őket.

Én a büntetési tételeket emelném jó magasra első körben. Aztán egy sor szigorítást kellene foganatosítani. Pl.: Ha valakit élet kioltására alkalmas eszközzel szándékosan megsebesítenek (még ha csak 8 napon belül gyógyuló is), azt automatikusan emberölési kísérletnek kellene minősíteni. És a büntetési tétele kezdődjön 15-20 évnél. Erre még rájöhetnek egyéb súlyosbító körülmények is.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.21. 16:55:01

@El Topo (Sgt. Elias): OK, viszont azt én sem értem, az eddigi ügyeikben nem volt semmi ami terhelő lett volna? Hogyhogy nem kasztlizták be őket még?

Beer Ninja 2010.03.21. 16:55:44

Halálbüntetés-párti vagyok. Olcsó, és az életfogytosok nem veszélyeztetik rabtársaikat, őreiket tovább. :) Több börtönőr ismerősöm is van, ők mesélték, hogy minél hosszabb büntetést kap valaki, annál nehezebb bánni velük...
Ha pedig nem halálbüntetést, akkor csonkítás (szemkitolás, orrlevágás, karlevágás stb.). Tudom, hogy ez ősi bibliai módszer, de bizonyos archaikus (értsd: cigány) kultúráknál a demokratikus (sőt, liberális) büntetési tételek nem éppen elriasztóak, egyszerű ősi büntetésekkel viszont eredményt lehetne náluk elérni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.21. 16:57:06

@csabapayne: Nem is hogy szigorítani! A mostaniak is elegek lenének!
De betartatni! Ha ezek be lennének tartva és a bírók ki is rónák a max. tételeket, akkor asszem szardíniásdoboz lenne a börtönökből.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.21. 17:12:26

Nyilván nem a büntetési tételeket kéne szigorítani, hanem a felderítési/korrekciós arányokat javítani. Sokkal, de sokkal többet érne. Ha mondjuk egy tyúklopást 20 év letöltendővel fenyegetsz, akkor simán előfordulhat, hogy a tyúktolvaj tettenérés esetén még a rendőrökre is rálő párszor, mivel i8nkább kockáztat, mint 20 év a sitten.
Az meg, hogy milyen a bűnüldözésünk? Ma már egyszer ajánlottam Lone Wolfnak, hogy ha ideje engedi, nézze meg az ORFK honlapján a megyei főkapitányok honlapját! Nézzétek meg ti is!!!
Biztos az a baj velük, hogy liberálisok, mi?

Lone Wolf 2010.03.21. 17:50:34

@El Topo (Sgt. Elias):

"Ez azért kurva egyszerű, ne haragudj! Ha valakit lelövök a hatso villamoson, és ugyanazon a járművön másvalaki kizsebel egy negyedik személyt, akkor ő is csak lopás bűntettét követi el, és nem lesz a bűnsegédem az emberölésben."

Na akkor itt álljunk meg egy percre!

Ha te egy bandában egy helyen vagy azzal aki megöl egy embert, és akár tettben, vagy szóban részt veszel a balhéban akkor társtettesnek minősülsz! EZT MONDJA A TÖRVÉNY BETŰJE!

Úgyhogy, igen, itt az a fene nagy kérdés, hogy hogyan a jó büdös francban úszhatták meg garázdaság vádjával?

Lone Wolf 2010.03.21. 18:01:11

@El Topo (Sgt. Elias):

Nyilván nem a büntetési tételeket kéne szigorítani, hanem a felderítési/korrekciós arányokat javítani. Sokkal, de sokkal többet érne.

Ez viszont jogos! Pontosan ezért kellene javítani a rendőrség, és a rendőrök anyagi körülményeit, a törvényi háttérről, és a mi még ennél is fontosabb az erkölcsi támogatásról nem is beszélve! Értem ez alatt azt, hogyha egy cigó banda rátámad a rendőrre, az, igenis legyen olyan jogi helyzetbe, hogy lőni merjen! És ne legyen emiatt pellengérreállítva a megélhetési jogvédők által!

A fotókat meg nem leltem, a rendőrség honlapján. Mondjuk nem is erőltettem meg magam túlzottan. Odanéztem, nem volt szembetűnő a helye, leszartam az egészet. De tul, képpen nem is kell sejtem hogy mire gondolsz. KRIMINÁLIS BANDA! Nade, még is mit gondolsz miért? Hiányzik az erkölcsi, és anyagi megbecsülés. Ennek köszönhetően, az a rendőr akinek egy csöpp kis esze van, az nagyon gyorsan pályát vált. És marad a hulladék.

kranführer 2010.03.21. 18:05:45

@laspalmas: indulhatnának a "jószartetkódvan" bajnokságon...

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.21. 18:32:19

@Lone Wolf:

Nem lehetsz ennyire lusta!
Itt a link: www.police.hu/magyarendorseg/szervezetif

És innen kattingasd végig a főkapitányságokat! Szerinted egy dandártábornok, főkapitányi beosztásban mennyire keres szarul?
Csak mondd el az első benyomásodat az arcokról!

Horizont 2010.03.21. 18:32:24

Hurrá pénteki Bodzás buli állami hozzájárulással pályáztatás és közbeszerzés nélkül, csak úgy szeretetből.
Felfoghatatlan, hogy mire kell egy teljes év az igazságszolgáltatásnak? Vannak kiemelt bűnesetek ami nagyon foglalkoztatja a közvéleményt, nagy felháborodást váltott ki, azt nem lehetne az illetékeseknek is kiemelten kezelni? Teljes erőbedobással haladni, eredményt felmutatni, minél előbb? És őszintén?
Amúgy azért meg lehetne őket fogni másképpen. APEH nem néz a körmükre?
A rendőrség kiengedi őket, Sólyom be sem engedi őket... Szépen vagyunk!

2010.03.21. 18:40:56

@System failure. :): 8500 a költsége egy rabnak, de egy 3000 Ft-os napszámnak már örülni kell. Köszönjük, nagyon megtisztelő, hogy annyiba se nézik itt a polgárt, mint egy szaros börtöntölteléket!

@El Topo (Sgt. Elias): Pedig kurva egyszerű lenne: statárium. Elfogástól a bitóig három óra kell, nem több. 1863-ban bevezették, és gyakorlatilag egy év alatt megszűnt a betyárkodás a Délaldöldön. Igaz, csak átmenetileg, mert 1868-ra a közigazgatási átalakítás miatt újra felélénkült a betyárkodás, postakocsikat raboltak ki, vonatokat siklattak ki, végülis Ferenc Józsefnél betelt a pohár, és teljhatalmú királyi biztost nevezett ki gróf Ráday Gedeon személyében. aki Rózsa Sándort, Singer Mártont, Törköly Lajost, Renkó Kálmánt, Fábián Pistát, Vér Antal orgazdát. És hogy nézett ki Ráday börtöne? "A várfal alatti kazamatákat felosztották kisebb részekre, és a zárkákra nehéz, lakattal záródó ajtókat szereltek. A város felé való kilátás megakadályozása végett az arrafelé nyíló ablakokra deszkából készült ellenzőket szereltek, amelyek csak felülről engedtek be némi fényt. ... A foglyoknak a külvilágtól és egymástól való tökéletes elszigetelésére törekedtek, e célból egyéni cellákat alakítottak ki, ezek alját éles lécekkel rakták végig. Ezekben így sem járkálni, sem ülni, sem pedig feküdni nem lehetett. A cellák alatt víz folyt, s kígyók, békák, patkányok bukkantak fel ételmaradékra vadászva. A foglyok kezeit s lábait lazán megvasalták. Az ennivalót egy kis nyíláson lökték be nekik, és a vasban, evőeszközök híján úgy kellett kiszürcsölniük, kinyalniuk a tálból, mint a kutyáknak vagy disznóknak. Szakálluk, bajszuk a rászáradt ételektől keményre összeállt. Ételadagjuk naponta három és fél deci leves vagy főzelék valamint 56 dkg kenyér volt. Vasárnap ezt kiegészítette 56dkg marhahús is. Könnyíteni magukon az egyik sarokban lett volna módjuk, de vasra verve nem bírták ruhájukat oldani, így nadrágjuk hátulja igencsak mocskossá vált. Fekvőhelyül a fal tövéhez rakott dudvás szalma szolgált. A mosdást, fésülködést, borotválkozást, tisztaruhaváltást nem gyakorolhatták. Zárkájukat naponta egyszer hagyhatták el, négy-öt fős csoportokban negyed órát sétálhattak a szűk udvaron, de ilyenkor minden rab fejére fekete álarcot húztak. Őrzésükre galíciai, magyarul nem beszélő katonákat vezényeltek Szegedre. 1870-ben a letartóztatottak átlagosan 26,6 hónapot töltöttek előzetesben, 42,2%-uk közben meg is halt (többnyire tuberkolózisban). Számtalan példát ismerünk, hogy a rabokat hónapokkal az őrizetbe vétel után még csak ki sem hallgatták. Bevett szokás volt, hogy a nyomozást végző személyek a lelki terror minden elképzelhető eszközét bevetették. Előfordult, hogy a kiéheztett embereket sós (!) hússal látták vendégül, ami után napokig nem kaptak vizet. Letartóztatták, börtönbe zárták a feleségüket, gyermekeiket, akiket csak a vallomástétel után engedtek szabadon. A vallatás eszközei közé tartozott a "szűzlány" nevű csonttörő eszköz, a szögekkel kivert "Ráday-bölcső", "pofozógép". Hamarosan az a hír járta, hogy aki mögött Ráday börtöne kapuja bezárul, az elveszett ember." - 1871 augusztusában Makón a város lakossága fáklyás felvonulással ünnepelte. 1872-re a közbiztonság teljesen helyreállt, és a királyi biztosságot felszámolták, a rabokat más börtönökbe szétszállították. Nocsak hogy ne mindig Rákosit emlegessem... ;-).

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.21. 18:46:41

@Sörömpőőr:

Szerintem te beteg vagy, menjél orvoshoz!

DzsonMeklén · http://defenderdown.gportal.hu 2010.03.21. 18:47:27

Miért nem ott masírozott a gárda ahol ezek buliztak?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.21. 18:51:01

@DzsonMeklén:

Mondjuk az mókás lett volna, ha véletlen megbasszák a magyargárdát fasszal, szárazon a böriben kissé rabbiátussá vált bodzamenedzserek.:D

Jurganov 2010.03.21. 19:11:13

@El Topo (Sgt. Elias): nem lehetetlen. sőt.

a halálbüntetésnek azért van bizonyos elrettentő ereje. főleg mondjuk kombinálva az amerikai módszerrel-3. bcs és lehet is rendelni a koporsót- egészen több mint a 20 bcs/20-22 hónap wellness.

a többihez meg annyit, hogy ne csak kritizálj mindig, fejtsd ki a véleményed, hogy szerinted akkor hogyan lehetne megoldani ezt a helyzetet és ne úgy, hogy "becsukni aki vét a törvény ellen, a többieket megvédeni" hanem azt is, hogy hogyan. sörömpőőr felvázolt egy durva, de hatékony módszert. :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.21. 19:26:49

@Jurganov:

A 3 strike módszerrel is van éppen elég baj. Többnyire ugyanaz, amit már mondtam.
Tegyük fel, hogy az elkövető éppen pofozkodásba keveredik valakivel és a szomszédok ráhívják a zsarukat! Sem a szomszéd, sem a zsaruk nem tudják, de alanyunk igenis tudja, hogy ez részéről éppen a harmadik erőszakos bűncselekmény. Meghallja a szirénát, és beugrik neki, hogy ebből neki kinéz 12 év a coloradoi ADX-ben. Annyit már tud ő is, hogy ott nem 12, hanem fél év alatt szoktak az őrizetesek megbolondulni, tehát ezt most minden áron meg kéne úszni. És ilyenkor lesznek látványos tévéfelvételek városokon keresztül tartó autós üldözésekről, aminek lesz 20 áldozata. Pedig pofozkodással kezdődött, mondjuk két strici közt.

A többihez: te nem fizetsz nekem azért, hogy véleményem legyen, úgyhogy amit írok, azt vagy elolvasod úgy, ahogy van, vagy át is ugorhatod, de bele nem szólhatsz.
Ilyen hülyeségeket, hogy csináljunk Dredd bírókat én is tudok írni kilométerszámra.

Kartal (rezervált) 2010.03.21. 19:29:15

@El Topo (Sgt. Elias): kénytelen vagyok egyetérteni veled, ez a faszi beteg.

f.m.j. 2010.03.21. 19:35:16

@Kartal (mindenbe beleszól):

bocsássatok meg, de nem bírom megállni szó nélkül: annyira mulatságos, amikor az egyik elmeroggyantat idegesíti a másik elmeroggyant :):):)

2010.03.21. 19:35:32

@El Topo (Sgt. Elias): szerintem neked nincs elegendő ismereted ahhoz, hogy diagnosztizálj. Én viszont már voltam orvosnál, és azt mondta, sőt,okiratban tanusítja, hogy teljesen egészséges vagyok. Ezek után csak azt javasolhatom neked: menj el orvoshoz. Nyugodtan elmehetsz, már bezárták az opnit, nem fognak ottfogni. Sajnos.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.21. 19:44:31

@Nath: hanem a börtönök finanszírozásának megváltoztatása, pl önfenntartóvá."

ja csakhogyha megcsinálod önfenntartóvá a börtönöket a gyilkosokkal, akkor haláálbüntetésekkel a börtönök szufficitesek lennének.
profitábilisek

Taktikai Atompingvin 2010.03.21. 19:48:45

@El Topo (Sgt. Elias): A 3 strike módszer nélkül meg elkövethetné a 4. az 5. meg a 27 bűncselekményt is. Miskolcon nemrég egy huszonvalahányszoros visszaesőt fogtak el.

2010.03.21. 19:49:01

@Kartal (mindenbe beleszól): Miért lennék beteg? Én csak Vécsey Aurél kultúrtörténeti munkájából idéztem. A történelem a legjobb tanítómester, miért is kellene újra feltalálni a spanyolviaszt, ha már egyszer ilyen remek recept maradt ránk eleinktől az elharapózott bűnözés gyors felszámolására? Nem kell itt rágódni a gumicsonton meg moralizálgatni, pont abból sült ki a mostani katyvasz is. A bűnöző az bűnöző, nem kell vele kesztyűs kézzel bánni. Egy bűnöző jól kivallatva tíz másikat befúj, azok még tízszer tizet, és így tovább, csak győzzék a rendőrök összefogdosni! Jól le kell sittelni őket, aztán a bíróság majd elnyammog rajta. Akit halálra ítélnek, az még örülhet is, ha nem kapkodják el, és addig is szívhatja a levegőt (ami kár belé), aki meg kegyelemből csak húsz év fegyházat kap, annak úgyis levonják belőle azt a 2-3 év előzetes letartóztatást, és csak a maradékot kell leülnie, nem éri emiatt semmi veszteség. Tömlöcbe a csürhével!

Jurganov 2010.03.21. 19:51:22

@El Topo (Sgt. Elias): aham. és az alanyunk nyilván teljes lelki nyugalommal áll neki pofozkodni, és csak a szirénánál ugrik be neki, hogy: hopp, ez 10 év. értem. tehát semmi olyan nincs, hogy mondjuk nem áll neki pofozkodni ( sem a másik stricivel, sem mittomén, bözsi mamával) hanem meghúzza magát. akkor rosszul gondoltam.

mennyi nálad egy vélemény? a saját vélemény olcsóbb? ha az én véleményemet hangoztatod akkor az úgy mennyi?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.21. 20:01:59

@Sörömpőőr:

Annál az orvosnál már voltam, aki szerint te egészséges vagy.:) Kicsit furcsán nézett, és ilyen hülyén cvikkolt a szemével.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.21. 20:10:07

@Jurganov:

Na, látom te is sokat verekedtél.:)
A verekedés az nem úgy kezdődik többnyire, hogy reggel felkelek, megnézem a naptáramat és látom, hogy ma délután ötkor meg fogom verni a Ló Egont. Szépen megborotválkozom, leküldök egy kávét, kicsit megreggelizem, elolvasom a lapokat, könnyű ebéd, utána séta a parkban, délután meg találkozom Egonnal és jól megverem.
Inkább úgy szokott kezdődni, hogy az ember csak azt veszi észre, hogy kibaszták két fogát. És ilyenkor nem nagyon van idő a dolgokat tisztázgatni.

Jó is hogy mondod, lehet csinálok ebből egy webshopot.

qwpll 2010.03.21. 20:13:28

@El Topo (Sgt. Elias):
Mindig ugyanazt a fáradt véleményt hallom a 3 strikes-ról (unalmas és demagóg): mi lesz ha az elkövető épp harmadjára keveredik valami piszlicsáré ügybe. Nem olyan bonyolult ez (az USA-ban sem tartják annak):
1. nem követek el emberéletellenes (továbbá nemi erőszak, stb.) bűncselekményt!
2. másodjára sem követek el emberéletellenes (továbbá nemi erőszak, stb.) bűncselekményt!!!
3. viselem a következményeket

Meg kell érteni hogy itt nem ismételt parizerlopásról van szó.
Az erőszakos bűncselekmények elkövetőinek java része visszaeső, sem a börtön, sem a rehabilitáció nem segitett rajtuk. (A rehabilitáció hatékonyságáról és dotáltságáról hosszú évtizedek óta megy a vita, különösebben kimagasló eredmények nélkül. Szájkarate.)

Jurganov 2010.03.21. 20:16:49

@El Topo (Sgt. Elias): téged naponta vernek? ok nélkül? és téged hoznak ki bűnösnek? hmmm..

snq 2010.03.21. 20:22:20

ávh-s biztosítás két okból kellett a bűnöző kancigányok vigasságához:
1) ne tudódjon ki, hogy rasszista jelszavakat óbégattak, mert az most választások idején nem jönne jól
2) ha demonstrálók jelennének meg a közelükben, azokat ne öljék meg a cigányállatok, mert az most választások idején nem jönne jól

kuki123 2010.03.21. 20:35:10

@laspalmas: nagy dínom-dánom volt állítólag az összes pénzüket elverték

kuruc.info/r/35/56942/

Yasashi Tanuki 2010.03.21. 20:48:12

@Nath: "A bűnözéstől nem a büntetés nagysága, hanem az elkerülhetetlensége és gyorsasága rettent el, már a 18. század végén megmondták."

Halálbüntetés visszaállítása valóban problémás lehet, de a korlátlan védekezés engedélyezése sokat javítana a probléma kezelésén. Az nem áll ellentétben semmiféle EUs elvekkel.
A férfiak nagy része még volt katona, tudja hogyan kell a lőfegyvereket használni, így a bűnöző számíthat "a büntetés elkerülhetetlenségére és gyorsaságára". Nem lenne alkalma az RTL klubban előadni a szegély ártatlan kisgyermek panaszait.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.21. 21:02:46

@qwpll:

Nem azt mondtam, hogy használhatatlan a 3 strikes, hanem hogy vannak ellene szóló érvek is.

kuki123 2010.03.21. 21:13:21

.
ILYEN ORSZÁG NINCS:
kuruc.info/r/35/56982/
A frissen szabadult enyingi maffiózócigók azonnal végigrabolták a várost

Pénteken 13 cigányt engedtek szabadon, és ahogy én tudom, jövő héten még 11 követi őket. A mai meccsen megtudtam több embertől, hogy péntek éjjel az orkok végigrabolták a fél várost, rengeteg betörés volt. Szombat éjjel is valami ribillió volt, mert egész éjjel rendszeresen szirénázás verte fel a csendet,...

O_o

qwpll 2010.03.21. 21:14:31

@El Topo (Sgt. Elias):
Ez igaz, de valamiből el kell indulni. A 3 strikes nyilvánvalóan nem engedékeny, de demokratikus keretek között a többség érdekét szolgálja. Vannak akik csak a korbácsból értenek, akármennyire is sajnáljuk őket.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.21. 21:23:48

@qwpll:

Én egyébként nem bánom, tőlem vezessék be, akár kisérleti jelleggel!
Nekem régóta az a véleményem egyébként, hogy a látható biztonság megteremtése el is hozza a biztonságot. Konkrétan a legfontosabb feladat az lenne, hogy az utcákat tisztítsák meg, de villámgyorsan.

kuki123 2010.03.21. 21:29:31

OFF:
www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=314009

Becsületes emberek értékalapú közössége

menekül a patkány , szerintem már nincs is az országban

kuki123 2010.03.21. 21:38:18

OFF
a rásszista öregasszony megmondja a tutit, itt nem a nokiásdobozt hanem a disznót talicskázzák:
www.hirtv.hu/?tPath=/view/videoview&videoview_id=10143

van ilyen ország?
kuruc.info/r/35/56986/

"Végül egy rendőr az arcán, egy másik a karján sérült meg könnyebben. Az intézkedést meggátolni akarókat előállították a kapitányságra.

- Mivel nem volt indokolt az őrizetbevételük, ezért csütörtök hajnalban szabadon távozhattak,"

VASTAGBŐR-e?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.21. 21:40:50

@volánrulz:

Te! Nem arról volt szó tegnap, hogy nem linkeled be az egész pocokinfót minden nap?

Lone Wolf 2010.03.21. 23:10:53

@Jurganov:

Már megbocsáss! de a végbelükben elhelyezet f@sznak van elrettentő ereje! A halálbüntetésnek NEM! A halálbüntetés más miatt hatásos. Úgy kezeli a problémát, hogy megöli. Tudod ; Nincs fej, nincs fejfájás.

@El Topo (Sgt. Elias):

Nem lusta vagyok, hanem valahogy nem érdekel. Tudod, mint téged mások véleménye.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.03.22. 00:18:31

@Nath: "Arról nem is beszélve, hogy úgy rúgna seggbe minket az EU és egyéb szervezetek, hogy átrepülnénk a Csendes-óceánba."

Ott jobb helyen lennénk, mint a mostani "kedves" szomszédaink közt :) Amúgy az EU _minden_ szuverén jogunk elvételét jelenti? Az egyéb szervezetek meg bekaphatják, így, egyszerűen. A kutyák is ugatják a Holdat, mégsem változik semmi :) Az USA.-ban érdekes módon államonként változó törvények vannak hatályban, ide értve a halálbüntetést is... Mindenesetre 38 államban működik és van elrettentő hatása. Bizonyítottan ráadásul.

belzebubó 2010.03.22. 04:35:55

@Nath: "ne 6 évig tartson egy jogerős ítélet meghozása, nem pedig a halálbüntetést visszaállítani."
Amig egy biró hetente 2 napot tárgyal, a többi napokon pedig ahelyett,hogy felkészülne az ügyekre fizetős egyetemeken tanit, addig nem lehet ezzel mit kezdeni.
Azért lett megállapitva ez, hogy fel tudjon készülni az ügyekre,ehelyett pedig sokszor főleg polgári peres ügyeknél, fogalma sincs az ügyekről, mert tanitgatnak jópénzért a relativ jó fizetésük mellett, ahelyett, hogy felkészülnének a tárgyalásra. De aki volt már biróságon,az ezzel tisztában van. Remélem végre ezen is változtatni fognak és több tárgyalási napuk lesz a biróknak. Biztos lesz majd ajvékolás a részükről, de ez van. A másik a nyári szünet,az itélkezési szünet,amin változtatni kell! Állandóan csak beszélnek róla, nagy az ellenállás.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.03.22. 07:37:02

Na akkor összefoglalom:

Szégyen, hogy a maffia csak úgy felvonul mindenféle rendőri biztosítás (oszlatás) nélkül egy üdülőváros főutcáján.
Szégyen, hogy ugyanezek bandába verődve fegyveresen mászkálhatnak egy város utcáin, megölnek egy élsportolót és nem sokon múlott, hogy csak egyet.
Szégyen, hogy a származásukat először a román sajtó írta meg.
Szégyen, hogy a menekülő tetteseket az osztrákok fogták el.
Szégyen, hogy a többi, C S A K ! ! ! garázdaságért C S A K ! ! ! 1 azaz E G Y ! ! ! évet ültek.

DE A LEGNAGYOBB SZÉGYEN, HOGY MINDEZEK UTÁN FOGNAK EZEK AZ ÁLLATOK (én kérek elnézést a malacoktól, békáktól...stb.) ISMÉT GYILKOLNI FOGNAK, HA NEM ŐK MAJD A KÖV. GENERÁCIÓ, DE SZERINTEM TÖKMINDEGY!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.22. 08:03:23

@csabapayne:

Te mit ordítasz, fáj valami? Amúgy Ausztriában ki fogta volna el a menekülőket, a mongolok? Látod milyen kevés eszed van?

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.03.22. 08:10:54

@System failure. :): És a halál büntetéssel kit is büntetsz igazából? A tett elkövetőt vagy a teljesen ártatlan családját? Jah, meg ha tévednének, Te támasztod fel?

És, hogy a poszthoz is: Azok közül engedtek ki 7et akit garázdasággal gyanúsítottak? És azért mert a max kiszabható büntetési tételt leülték előzetesben (itélet előtt)?
Még hogy csak a cigányok lincselnének...

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.03.22. 08:11:02

@El Topo (Sgt. Elias):
Igen, fáj valami! Az amit föntebb felsoroltam!
Hogyan került Ausztriába? Úgy hogy menekült... A magyar rendőrségnek annyi esze nem volt, hogy minél hamarabb ellenőrzést tartsanak a határátkelők környékén.
Köszönöm, hogy belekötöttél soraimba, gondolom előtte tüzetesen nagyítóval átfésülted, hogy találsz benne logikai hibát. :) Nem baj, így tudom,mire kell odafigyeljek.

DE A SZÉGYENTELJES TÉNYEK AKKOR IS MARADNAK!

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.03.22. 08:13:47

@kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook!:

1. Szomorú, hogy csak ennyit ültek.
2. Szerintem csak egy süketnéma izlandi traktoros előtt nem világos, hogy nekik nem csak pusztán garázdaság szárad a lelkükön. Ez egy bűnszervezet.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.22. 08:15:51

@csabapayne:

Szedjél hangyát, boxkesztyűben, az használ ilyenkor!
A gyilkosság elkövetése után mennyivel fogták el őket ausztriában? Ezt tudod?

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.03.22. 08:19:02

@El Topo (Sgt. Elias):

Ha megosztod velem, akkor elképzelhető, hogy tévedtem. Nem kizárt, hogy rosszul emlékszem.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.22. 09:06:52

@csabapayne:

Gyakorlatilag a körözés kiadásától számított egy órán belül elkapták őket. Ennél csak az lehetett volna jobb, ha már előre leültették volna.

reKorrekt 2010.03.22. 09:25:29

@El Topo (Sgt. Elias): És mennyivel később adták ki a körözést a gyilkosság után?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.22. 09:33:23

@reKorrekt:

Pár órával. Miért, mikor kellett volna?

Kartal (rezervált) 2010.03.22. 10:16:52

@snq: itt is akkor disznóság lehet a háttérben, mint a Himalája... és soha nem fogjuk megtudni mi miért történt.

Véraláfutás2 2010.03.22. 10:22:21

@martonx:
Akkor a félkezű embrek országa lennénk.

lehr 2010.03.22. 10:37:27

Szerintem ezt a témát már kiveséztük.
Csak nehány reakció
-Nem minden arab ország olyan mint németland-bár már közelít, ez nagy baj -a németek számára.
Viszont a jordán kiskölyök nyugodtan hazamehet sötétedés után,rablás, pedofil...esély nem sokkal nulla fölött,de ha van azt kiakasztják száradni a főtéren, már ami marad belőle, mert először odaadják a sértett családjának.
-Ja ez csúnya , nicht europeer,aber...A mai cigány társadalom sajnos jelentős része nem a mai kor színvonalán éli meg a világot. A leletek alapján, a kőkor embere már törődött a higiéniával, mert tudta ez kellemetlen, de ha nem vigyáz, beteg lesz.Akkor próbálj , te vagy akárki , velük szemben etikát, érveket felvonultatni.Miért nem mondja már ki valaki nyílt színen-ez baromság, ez a magyarság öngyilkossága, ez hazugság-HA-ZUG-SÁG. Nem egyedülálló ez a probléma , annyira nem vagyunk különlegesek.Ez megy Itáliában , Skandináviában, Amerikában,sőt még a hypertoleráns Franchonban is.Az egész EU arról szól-adott egy helyi probléma,ott az adott helyen , mindenki tudja hogyan kellene megoldani, de ez nem jó, majd mi megmondjuk a frankót ,1500 km. távolságból, hogy te abba beledöglessz,sorry. Emberek , ahol a baj ott megoldás.Hiába van telefon,computer,stb. Én állítom (sokra megyek vele) a római birodalom a sok helyi , megoldatlan problémába pusztult bele,bedugult a rendszer.Hogy az ember milyen hülye , az is bizonyítja hogy most megint megpróbálnak üzemeltetni valami hasonlót.
Bocsi vissza a szabaduló-bulira , meg a dolgos , bodzás mindennapokra...
Jelen pillanatban ,Magyarország sírját két csapat ássa szorgosan,a politikus, cigány.
Szerintem fej -fej mellett,a cigány legalább nem tudatosan,ebben még jobban bízhatunk, nem annyira kártékony. De azért teszi a magáét ő is.Ausztria lezárta mellékútjait a "magyarok "elől, mert lopnak.Anglia ,Kanada,Svédország,sőt ,még a drága jó Strassbourg is nyavalyog, mert a "magyarokkal baj van.megjegyzem , amíg nem loptak színesfémet, addig a dicső Franciák, szegény , magyarországi, rasszizmus elől menekült, szabadságharczos cigányoknak ismerték el őket.miután loptak, mindjárt csak Magyarok lettek.(Imidzs ).
Szóval,vagy a tökükre lépünk, vagy készen vagyunk-tulajdonképpen csak ezt akartam mondani.
Bocs a sok dumáért.

lehr 2010.03.22. 10:45:56

Bocs.halálbünti.
Ne csak azt kérdezd hogy feltámasztható - e.
Hány embert kellet volna ,igazoltan feltámasztani , mert tök ártatlan volt,és mennyi ezek aránya, a rossz fiúk mellett. Mi a rosszabb a társadalom számára . A kódolt törvénykezési hiba , ami közelíti a minimumot,vagy az hogy a büntetés elkerülhető.

lehr 2010.03.22. 10:59:22

@őrnagyőrnagy:
Tiszteletem , az őszinte véleményért.
Te sem hiszed hogy ennyire egyszerű.
Én elhiszem, hogy Marosvásárhelyen a cigányok álltak ki a magyarok védelmében, a pogrom idején.
Ezzel hálálnánk meg?

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.03.22. 11:23:15

@lehr: korrekt
hu.wikipedia.org/wiki/Fekete_m%C3%A1rcius
Nemsokára 40-50 fős csoportokban magyar nemzetiségű cigányok érkeztek, majd elhangzott a kiáltás: „Ne féljetek magyarok, itt vannak a cigányok”! - majd bekapcsolódtak ők is a harcba.
Ez van.
Viszont Romániában nincs olyan szak hogy ROMOLÓGIA. xD

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.03.22. 11:26:19

@Talon Karrde:
... és olyan sincs hogy OCÖ, és olyan sincs hogy nem zárjuk be mert cigány, nincs pénze azért lop/öl. Szóval ilyenek nincsenek.

lehr 2010.03.22. 11:52:59

10/1. Én annak az egy törekvő cigánynak adnék támogatást, de annak igen.
Ez hosszabb távon szelektálná a cigányságot , mi lennénk az elsők akik integrálni tudták őket. Konstruktivitás-tolerancia.Deviancia-Na ezt ki kell irtani,mert különben nekünk is de nekik is annyi.
...????

fonok1 2010.03.22. 17:06:24

Color is a helyszínen ünnepelt?

System failure. :) 2010.03.22. 17:49:57

@kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook!:
"És a halál büntetéssel kit is büntetsz igazából? A tett elkövetőt vagy a teljesen ártatlan családját? Jah, meg ha tévednének, Te támasztod fel?"
Teljesen egyértelmű bizonyítottságnál mehet a fejlövés. Mikor a vadliberális idióták jönnek a gyilkosok jogaival, akkor rámutatnék hogy az áldozat és családjának is vannak-voltak jogai.
Én támogatnám a halálbüntetést. Hiányában a Tent Cityt.
Volt rá példa, hogy egy gyilkos szabadulása után is gyilkolt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.23. 05:13:48

@El Topo (Sgt. Elias): Talán ha az emberekben tudatosulna hogy 3 leetőség van akkor már a másodikat sem követnék el. Bizonyos esetekben csak az idomítás segít.

dianafan9 (törölt) 2010.03.23. 10:18:50

mondjuk a bíróság döntött az elengedésükről, nem a rendőrség meg a kormány, ez azért feltűnt valakinek?

trojka 2011.01.31. 17:08:48

ezeknek már az is örömunnep, ha bevonulnak a börtönbe, meg ha kijönnek. Ez azért van, mert csak a nyolc általános iskolai ballagást szokták megérni, (már aki) hát valamivel a többi ballagást potolni kell...

causa sui 2011.01.31. 19:55:18

@Clermont: @trojka: dögöljenek meg, nézzenek szét egy random kiválasztott vidéki kórház baleseti sebészetén! Pont ma voltunk egy megyeszékhelyen kórházban, ha odakint meglebbent a szél, a benti függönyök csak úgy lebegtek. Szigetelés semmi - meg kb a vakolat is ugyanannyi. A férfi vécében még az üllőkét is ellopták, nemhogy a vécékefét. Nehogymá nem tűnt fel senkinek egy c típúsú amint egy vécéüllőkével ballag kifelé a kórházból! És akkor a rabkórház a fő baj??? Azokkal az adófizetőkkel mi lesz, akik ilyen kórházba kerülnek??? Nem gond, hogy csak meghalni megyünk már kórházba? Idióták!

trojka 2011.02.01. 06:38:12

@causa sui: az a baj, hogy ezek egyáltalán nem akarnak megdögleni, csak szaporodni...

süti beállítások módosítása