A jóllakott óvodásra emlékeztető Ágh Péter, és az irányítása alá tartozó Fidelitas így a kampány utolsó pár napjában előrukkolt valami olyan durva dologgal, amit egész egyszerűen lehetetlen komolyan venni. Mentségükre szóljon, hogy legalább egy csinos politikuslányt is porondra állítottak, ez talán az eddigi legértelmesebb ötletük.
Ágh Péter országos elnök, Demeter Zita, az Országos Választmány alelnöke és Oroján Sándor, Heves megyei elnök, OV alelnök Gyöngyösön, EGerben majd Füzesabonyban járt ma délelőtt, ahol bemutatták a Fidelitas országos kampánykiadványát, a Balsorsjegyet.
A Balsorsjegy választ ad arra a kérdésre, hogy mit "nyerhetünk" Gyurcsánnyal és Mesterházyval 2010-ben. Ha valaki lekaparja a sorsjegyet, nyerhet kórházprivatizációt, adóemelést, tandíjbevezetést, növekvő munkanélküliséget vagy nyugdíjcsökkentést.
Kicsit olyan dedós tempó ez, nem?
Ágh Péter elmondta: a kormány minden negatív intézkedése, a szocialisták megszorításai előbb-utóbb elérték a fiatalokat. A fiataloknak egy új lehetőségre, esélyre van szükségük a következő kormánytól annak érdekében, hogy itthon boldogulni tudjanak.
Ez mind szép és jó, egyet is értek ebben Petivel, de könyörgöm, tényleg így kell kampányolni? Béna sorsjeggyel meg a kampány eddigi legcikibb videójával?
Nem tudom elhinni, hogy ezt a spotot komolyan gondolták...bár a vízgereblyézésre visszagondolva biztos vagyok benne.
Szereted Bon Jovit?
Az It's my life című számát?
Akkor NE nézd meg a videót!