Skip to content


       Szűrés lista

Nyakó ingyenbuszai a BKV szemszögéből

Egyszerűen nem hagyott nyugodni. Újra és újra elémkúszott az arca, ahogy enyhén dülledő szemmel, szenvedélyesen, teátrálisan magyaráz. Hallottam a hangját is, ahogy kioktató stílusban védi és ugyanakkor fényezi magát. Hogy milyen mocskos a fideszsajtó, képesek az ő életében vájkálni, pedig ő mennyire szereti a hátrányos helyzetű gyerekeket, mennyit dolgozik, kér, hajol értük.

Nem ment ki a fejemből. Írtam hát a BKV-nak, szíveskedjenek elküldeni Nyakó István ingyenbuszainak dokumentációját, azok majd igazolják őt, és kiokosítanak minket. A cég sajtóosztálya előtt le a kalappal, szokás szerint gyorsan és udvariasan válaszoltak, amit ezúton is köszönök nekik.


"Tisztelt „Laspalmas”! 

Megkeresésével kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy az ön által említett kérés és annak felsővezetői engedélyezése tekintetében Társaságunknál nem találhatóak írásos dokumentumok, a kérés és az engedélyezés szóban történt. A szolgáltatás ára közel százezer forint, mely után a 20%-os áfa összegét társaságunk az APEH felé befizette.

 

Üdvözlettel:

BKV Zrt."

 

Szó bennszakad, hang fennakad.....ment a következő levél:

 


"Tisztelt BKV Zrt.!

Köszönöm gyors válaszukat, amelyet egyébként őszinte megdöbbenéssel olvastam.
Szeretnék választ kapni a szóbeli engedélyezéssel kapcsolatban bennem felmerült kérdésekre:

- A szóban kérés hogy történt? Nyakó István felhívta telefonon a vezérigazgatót vagy hivatalos (esetleg magán) találkozón hozakodott elő kérésével?

- Milyen gyakorisággal ill. hányszor fordult elő, hogy egy MSZP-s vagy bármilyen politikus szóban kért a vállalattól valamit, és azt szintén szóban engedélyezték számára?

- Önök szerint a dokumentáció hiánya minden szempontnak megfelelő eljárás volt? Nem vet fel erkölcsi aggályokat?

- Ha másvalaki, egy másik alapítvány nevében kér szóban buszokat, akkor is engedélyezték volna, és ugyancsak szóban?

Válaszaikat előre is köszönöm.


Üdvözlettel:

Laspalmas
szerkesztő, Vastagbőr-blog"

 

Tegnap megjött a válasz:

 


"Tisztelt „Laspalmas”! 

Az Ön által feltett kérdésekre a BKV Zrt. a következő tájékoztatást adja: 

Az említett eset 2008 augusztusában történt. A kérés szóban érkezett, így írásos dokumentáció híján részleteket nem tudunk az ügyről. A kérést engedélyező munkatársak már nem dolgoznak a BKV-nál, így azt sem tudjuk megmondani, hogy hasonló megkereséseket hogyan bíráltak volna el. 

Üdvözlettel:

BKV Zrt."

 

Címkék: mszp bkv abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr401993634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doberman 2010.05.12. 09:04:02

Első?

LasPalmas, gratulálok, hogy utánajártál!

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2010.05.12. 09:04:51

Kis kiegészítés:

"A kérést engedélyező munkatársak már nem dolgoznak a BKV-nál," 1 év munkaviszony után elküldtük őket hetvenmilliós végkielégítéssel..

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.05.12. 09:07:17

Hehe, ez jó. Utaljunk el 3 milliárdot bratyiból. Amikor majd megkérdik, hogy ki, miért, hova, milyen okból, akkor mondjuk azt, hogy sorry, a munkatár már nem dolgozik itt, aztán teljesen jól is van! :)

Vazze!!!

Ballagi tavi hártya szelleme 2010.05.12. 09:19:03

Jövőhét végére nekem is kellene egy busz, haverokkal tervezünk túrázni. Ha szóban kérem, nekem is adnak?

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.05.12. 09:19:54

Nyakópistisre elváltoztatott hangon felhívtam a BKV-t, adtak buszt, sört, hálózsákot, campingsátrakat, és egymilliárd költőpénzt. Ki jön egy monacói osztálykirándulásra?

jozicsenko 2010.05.12. 09:20:12

???

basszus, ha én papír nélkül csinálok bármit, azért letépik a fejemet...
(csak az létezik, ami le VAN írva)

legalább az áfát befizették (bár megnézném a revizor arcát: 20e Ft áfa, alátámasztó bizonylat sorszáma: elfújta a szél?)

2010.05.12. 09:21:32

Nekem nem utalnának át , mondjuk 50 millát, szóbeli megkeresésre és "részletletagadásra"? Ha igen, kérem válaszoljanak!

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.05.12. 09:23:50

Ezek olyan mi a fasz kövöz van hozzá típusú válaszok. Nesze semmi fog meg jól.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.05.12. 09:25:19

@jozicsenko: Na ja! Mi a faszra fizettek 20% áfát??? számláztak érte mennyit? 0-át? annak mennyi a 20% áfája?? :):) Vagy minek a 20%-át fizették be?

wandakutya 2010.05.12. 09:29:35

Hát azért ez nagyon nem stimmel. Ahogyan a Vastagbőr itt hivatkozott korábbi írásából is kiderül, TÖBB alkalommal kértek és kaptak ingyen buszokat, a BKV mostani leveléből meg mintha csak EGYETLEN esetre derülne fény. Akkor hányszor is kértek és kaptak ingyenmenetet???
Egyébiránt: magankozvelemeny.freeblog.hu/archives/2010/03/25/BKV_-_MSZPSZDSZ__irany_a_penztar/
:)))))

alfa.orionis 2010.05.12. 09:29:47

@Jack/rendetteremt/: ..és befizettük utánuk az adókat és járulékokat.
Rend a lelke mindennek:))

minimalista 2010.05.12. 09:29:51

Nekem csupán az nem tiszta, hogy ha első levelükben azt állítják, hogy a "bérlés" 100 ezer volt és ebből az áfát is megfizették, ezt honnan tudta a BKV, hiszen második levelükben már arra hivatkoznak, hogy írásos dokumentum hiányában semmiféle részletről nem tudnak.
Ez számomra meglehetősen önellentmondásosnak tűnik.

laspalmas: esetleg még elkérhetnéd a számlát vagy teljesítésigazolást erről a bizonyos 100 rongyról, amiről valahonnan tudnak ( bár gyanítható hogy csak benyögték a megnyugtatásod miatt...).

eszkep 2010.05.12. 09:30:48

Azért olvassunk a sorok között, milyen az, amikor Nyakó (MSZP) "gondoskodik" a gyermekekről és természetbeni "adakozást" "végeznek": Ügye a BKV-nak ki kellet volna számlázni a szolgáltatát az MSZP felé, hisz ők (Nyakó) "akciója" volt az ingyen buszoztatás (ami, mint kiderült nem volt ingyenes...).
Ehelyett "szóban" történő megállapodás alapján a BKV saját költségére történt az utaztatás, és így ráadásul Gyurcsány elmebaja révén az "adomány" után a BKV-nak kellett megfizetni az ÁFÁ-t is!!! Magyarán Nyakó (az MSZP) az adófizetők kontójára "adakozik"...
Nekem inkább a "hűtlen kezelés" jut erről eszembe...

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2010.05.12. 09:39:27

@minimalista: Felvetésére társaságunk a következő tájékoztatást adja: az első levelet fogalmazó és elküldő kolléga már nem dolgozik a BKV-nál (túl sokat kotyogott..) :-D

Seduxen (már NEM dr.) 2010.05.12. 09:42:16

Azért én szívesen megnézném, hogy mi alapján lett ez lekönyvelve. Igen húzós kis sztori, még ha "aprópénzről" is van szó. Mindenesetre jó kórképet fest, hogy is men(t)nek ezek a dolgok a bkv-nál...

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.12. 09:42:41

Megkeresésére tájékoztatjuk, hogy a buszkölcsönzést engedélyező, az első levelére válaszoló, valamint a második levelére válaszoló kolléga SEM dolgozik már társaságunknál. És én sem vagyok túl jól.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.05.12. 09:45:23

@El Topo (Sgt. Elias): ez egészen konkrétan úgy lenne korrekt, hogy "a járművezetőket, és szerelőket leszámítva SEMMILYEN MÁS BEOSZTÁSÚ kolléga sem "dolgozik" a BKV-nál". Csak felveszi a zsetont :)))

Jobbágy 2010.05.12. 09:54:51

Óriási! pistit valahogy én sem tudom feledni, köszönöm, azt hittem velem van baj. Mellesleg zseniális lehetett ahogyan mégiscsak befizetik az adót az után ami gyakorlatilag papírok hiányában nem is volt. Tehát ez egy bevett szokás, hogy a bkv vagy más állami cégek néha csak úgy küldtek pénzt az apehnak, ha valamelyik haver kölcsönvett egy buszt, uszályt vagy repülőt. Ilyen ország télleg nincs mégegy

Marcellusca 2010.05.12. 09:57:11

Az nem úgy volt, nem emlékszünk semmire, szóbeli megállapodás történt, nincs is róla papír, meg az az alkalmazott már nem is dolgozik itt...

Kis, magyar valóság.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.05.12. 09:57:39

@Jobbágy: "Tehát ez egy bevett szokás, hogy a bkv vagy más állami cégek néha csak úgy küldtek pénzt az apehnak," - nagyobb baj, hogy nem csak az apehnak kűűttek pénzeket :))))

Jobbágy 2010.05.12. 09:57:41

- Te, már megint küldtek pénzt a bkv-tól! - új munkatárs
- Jah, haggyad csak, rakd a többi közé, biztos a nyakó buszoztat megint - megfáradt munkatárs

alfa.orionis 2010.05.12. 09:57:44

Még csak 2 komment volt, amikor leírtam,
1)a gyerek osztálykirándulását finanszíroztatnám a békávéval
2) amikor ugyanez a sarj megkér, hogy adjam oda a céges kocsit, és én beleegyezem-kb 40ezerbe kerül-most fizessek kb és l'art pour l'art 10ezer áfát ?

aztán meggondoltam a beirkát-most meg újra gondoltam:))))

minimalista 2010.05.12. 09:59:36

@Jack/rendetteremt/:
És természetesen a BKV-t érő összes korrupciós vádért vállalja a felelősséget: B.K. Rozália, irodai asszisztens... :-)

Marcellusca 2010.05.12. 10:00:03

@Jobbágy: És ezek alapján a BKV-t nem fenyegette meg valamelyik APEH-os ügyintéző, mint az alkalmi munkavállalót, hogy nem jó helyre/nem létező jogalapon fizetett X Ft-ot a cég?

Jobbágy 2010.05.12. 10:02:15

Hah! Mi az hogy ingyenbékávét 2013-ra, hiszen ez már létezik - a blicceléstől tekintsünk el! Csak minden budapestinek be kell lépnie a maszopba! Megfejtettem:)

Jobbágy 2010.05.12. 10:03:25

@Seduxen: Nekem nem küldtek egy fityinget sem, meg ahogy elnézem itt a dohogást másokat is elfelejtettek:)

Marcellusca 2010.05.12. 10:04:28

@Jobbágy: Akkor úgy működne, hogy a 65 felettiek személyi, a maszoposok párttagságijuk felmutatásával utazhatnak ingyé? :)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.05.12. 10:05:25

@Jobbágy: Hát ja én sem vagyok azon a bérlistán :D

Marcellusca 2010.05.12. 10:06:03

@Seduxen: Vegyé visszább, jóva?! :)
Mert, ha az értékalapú közösségre célozol, akkó Ildinéni jól be fog perelnyi! :D

Marcellusca 2010.05.12. 10:07:09

@Noname Cowboy: Azé', meglepődnék, ha valaki beírná ide (mongyuk Toplák :D), hogy ő szerepel ezen a nem létező bérjegyzéken. :)))

kisherceg79 2010.05.12. 10:09:45

Sziasztok.Első hozzászólásom. Mai friss hír: Nyakó Pista ritkitotta a 3-as metrót csúcsidőben. Utaztatni viszi a gyerekeket már megint??? :))
hetivalasz.hu/uzlet/ez-mar-tenyleg-botranyos-ujabb-adminisztracios-hiba-a-bkv-nal-29262

Jobbágy 2010.05.12. 10:13:32

@Marcellusca: Megvárták míg megtelik egy nokiásdoboz, azt ment az apehközpontba:)) Bevett szokás, megvolt neki a menete.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.05.12. 10:15:09

@Marcellusca: pofádlaposputtáná! nem céloztam én senkire, jóvvvannnn? beperellek a gecibe jó hírnév megsértése miatt hujekocsog :)))))

arlequin 2010.05.12. 10:15:44

profi. a megvalósult mutyiállam.

előre elvtársak bááátran, hamar elfogy a szesz
a békávénak köööszönd, ha zsebedben van steksz
a jóédesanyád
is sírva röhög rajtad
a buszt is ingyen kaptad
te kis huncut nyakó

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.05.12. 10:22:16

Ha ez ilyen egyszerű, akkor bizony felhívom őket telefonon, és elviszek már én is pár buszt. Természetesen fogok szólni, hogy csak szóbeli számlát kérek!

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.05.12. 10:23:12

@kisherceg79: igen, a Mátrába viszi a gyerekeket metróval. Nemsokára odaér az alagút!

minimalista 2010.05.12. 10:31:43

@arlequin:
Pista vok, a nyakó,
szégyentelen tahó,
ha polgármester leszek,
libamájat eszek.

Enyém a BKV,
egy kvázi enklávé,
itt ingyé van a busz,
ha bármit is hazudsz.

Jelöltetem magam,
mert fáj rá a fogam,
bár nem értek én ahhó',
de én vagyok a nyakó!

picur3ka 2010.05.12. 10:40:57

'a kérés és az engedélyezés szóban történt'

Szobeli figyelmeztetes jar.

Kulonben a ciganyszervezeteknek megvan az a jogos kifogasuk az ilyenfajta ugymenetre, hogy tortenelmileg nincs irasbeliseguk.

Marcellusca 2010.05.12. 10:44:42

@Seduxen: No, látom betojtá'. :))))
Válogassad meg a szavaidat, oszt nem köll fé'nyi Ildinénitűl! :))))))

mim 2010.05.12. 10:46:53

Megdöbbentően őszinte válaszok. Szerintem a - a botrányok hatására vagy csak simán túlélő ösztön által vezérelve - összeültek a pénzügyesek és részletes listát vezetnek az ilyen tételekről.

LakatosWinnetou 2010.05.12. 10:52:56

Nekem nem is kell busz, így áfát sem kell fizetniük utána, ezért azt a 25% áfát ugyan utalják már át a számlámra, hiszen ezt megspóroltam nekik, hogy nem kértem buszt.

De mivel én hetente szeretnék utaztatni, de mégsem teszem, így hetente kérem elutalni a megspórolt pénzt. És még a buszok sem kopnak! Ugye milyen rendes gyerek vagyok?

ketroot 2010.05.12. 10:57:14

"Kérem kacccsojja ki!"

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.05.12. 10:57:16

BKV-s ismerősöm ezt írta a levelezésről:

"A szerződés létrejöhet szóban is, ma is kötünk szóban szerződéseket. Meg is bénulnánk ha nem tennénk, főleg az utasok. Pl. a MÁV kér egy vonatpótlót, küldjük azonnal és amikor van ideje leírja. De van ahol csak adatot egyeztetünk, mert úgyis fizetnek, 3000 ft-ért nem kötünk 20 oldalas szerződést, azzal akit ismerünk.
Persze, hogy leírják, mert ez a valóság, nem ők kötötték, csak örökölték. Sose keverjétek a mai csapatot ezekkel."

Marcellusca 2010.05.12. 11:08:02

@laspalmas: Az még OK, hogy most azonnal kérnek vonat-pótlókat, amit aztán lepapíroznak.
De, itt szó sem volt utólagos papírozásról.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.05.12. 11:11:31

@Noname Cowboy:

Nézzük a jó oldalát: legalább válaszoltak.
Bár azt hiszem, Gál Misit én követem a nemszeretem-listájukon :))

Kicsit Karcos 2010.05.12. 11:11:35

@laspalmas: gondolom, egy kisdobostábor miatti buszbérlés az előre tervezett dolog, emiatt nem kell felborítani a normál ügymenetet; van egy nyilvános díjszabás, interneten megrendeli az ember a buszt, átutalja a zsírt, kapja a számlát, egy esetazonosítót meg egy kontaktot, aztán felül a buszra a megbeszélt helyen és időben.

Van persze másmilyen, a Kongói Demokratikus Köztársaságban is bevett gyakorlat, amikor leszól a piros telefonon a miniszter elvtárs a buszosoknak, hogy mikor és hová, hány és milyen buszt állítsanak neki elő, és azok a buszok ott teremnek a legrövidebb időn belül, akár úgy is, hogy emiatt csak a másnapi busszal tudnak elmenni a Zemberek.

Szerencsére Magyarország demokratikus ország, ezért nem kérdés, hogy melyik modellt követjük.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.05.12. 11:15:00

@minimalista:

Verziók:
A: csak saccolták a 100ezret, hogy mondjanak valamit
B: szerződés, dokumentáció nincs, csak a pénzügyön bukott ki az ÁFA-befizetés

Személy szerint én a B-re tippelek, mert többször volt már olyan, hogy csak azt vették észre, hogy az előző garnitúra kifizetett különböző összegeket, de hogy mire pontosan, arról nem találtak szerződést, papírokat

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.05.12. 11:15:36

@eszkep:

+ a gyerekektől is szedtek be pénzt.....

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.05.12. 11:19:12

Azt se feledjük, hogy mit okoztak Nyakó buszai:

""Utasok alól vették ki az "ingyenbuszt"
Jól jellemzi a BKV-nál uralkodó gazdasági és morális viszonyokat, hogy 2008 augusztusában a 105-ös járat vonalán működő, utasokat szállító buszokat csoportosított át üzemzavarra hivatkozva a BKV azért, hogy különjáratot biztosíthasson Csillebérc és a Parlament között - tudtuk meg.
Egy belső dokumentáció alapján a "zavar" időtartama másfél óra volt, míg a menetrendi forgalom helyreállítása csaknem 2,5 órát vett igénybe, és ez alatt két járat maradt ki a 105-ös vonalán."
www.mno.hu/portal/707548

derelyegrádi szellem 2010.05.12. 11:19:47

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:

Én. De ha a kirándulás alatt egyszer is megszólasz nyakópisti hangján, akkor bizony lehet hogy egy fővel kevesebben jövünk vissza..:-)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.05.12. 11:22:38

@laspalmas:

Én hiszek ennek az embernek, hogy szoktak szóban szerződést kötni, de mint írja ennek később nyoma lesz . "MÁV kér egy vonatpótlót, küldjük azonnal és amikor van ideje leírja"
"3000 ft-ért nem kötünk 20 oldalas szerződést, azzal akit ismerünk." ha fizet érte arról számlát kell kiadniuk, tehát nyoma van.

A bkv-s hazudik mint a vízfolyás. Ha ők fizettek áfát utána, akkor annak nyoma van, náluk is a könyvelésben és az Apehnél is. Ha bevétel nélküli Áfabefizetés volt azaz adomány célú kiadás ellenjegyzéséről kell lenni iratnak, egyébként nem tudnák igazolni az apeh felé a dolgot és a saját pénztárukban sem tudnának vele elszámolni. Mindenképpen kell legyen nyoma a dolognak, ha nincs akkor nem is fizettek adót, nem tartották nyilván melyik buszuk mikor hol van, stb.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.05.12. 11:24:44

@Marcellusca:
@Kicsit Karcos:

Persze.
Ismerősöm csak azért írta ezt, mert nem akartam elhinni, hogy ekkora cégnél létezik "szóbeli szerződéskötés". Ezek szerint tényleg, és a MÁV-os példát meg a bürokráciaelkerülést értem is.
Viszont Nyakóéknál szerinte se ezt kellett volna alkalmazni, csakhátugye a múltat nem lehet eltörölni, ezt örökölték, ez van.

derelyegrádi szellem 2010.05.12. 11:25:31

Érdeklődve kérdezném a t. BKV-t:

A buszokba tankolás is szóban történt?

Mert ha igen, akkor bizony ezentúl én is így tankolok.

Marcellusca 2010.05.12. 11:28:26

@derelyegrádi szellem: Nem, nem.
"Vatikáni" valutában fizettek. :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.05.12. 11:28:27

@Conv:

"A bkv-s hazudik mint a vízfolyás. Ha ők fizettek áfát utána, akkor annak nyoma van, náluk is a könyvelésben és az Apehnél is."

Viszont az ÁFA-befizetés adótitok, nem kérhetem ki, és nem is adják ki.
Talán nincs is ilyen egyébként, csak a törvényi háttér miatt , és a további kérdések elkerülése céljából írták.

derelyegrádi szellem 2010.05.12. 11:31:48

@laspalmas:

ez csak természetes, a nyakó megmondta, hoyg minden forintért lehajol, különösen ha gyerekekről van szó...

- Jancsika hoztad a lét? Igen? Akkor lehajolok érte....

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.05.12. 11:33:16

Végre új írás!Már azon gondolkodtam,hogy vicceket írok a másik poszthoz!:))
Banánköztársaság.Vagy még mindig a régi idők.
A sok rockernáczi biztosan tudja honnan van ez:
"Az évek múlnak,itt semmi nem változott." Remélem jól idéztem.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.05.12. 11:38:29

@derelyegrádi szellem: Ahogy elképzelem,hogy nyakó verekszik egy kisgyerekkel a pénzért és elszedi tőle...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.05.12. 11:40:04

@derelyegrádi szellem: De ha minden jól megy akkor ez lesz:Gazsi hoztad a szappant?Igen?Akkor lehajolok érte.

Kicsit Karcos 2010.05.12. 11:45:14

@Tigeri:

Az Aurórára gondolsz?

"És múltak az évek a gyarmaton,
Ó, és majdnem úgy, mint most,
Szélcsendben vártam a villamost."

Beatrice?

"Mostanában nem történik semmi,
Nincs itt az idő, hogy történjen,
Csendes a felszín, nyugtalan a mély,
olyan távoli az ébredés."

Kartal (rezervált) 2010.05.12. 11:56:43

@Tigeri: uborkaszezon van. A legnagyobb hír, hogy Vona fekete mellényben, fehér ingben megy az alakuló ülésre, és ezért az mszmp cenzora hisztizik. Lehet, hogy pincérfóbiája van... bár én gyanítom, hogy inkább vonafób a szerencsétlen.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.05.12. 11:59:57

@laspalmas:
Nem magáról az Áfáról és a befizetésről van igazolás, hanem ilyen esetben kell lennie szerződésnek az adományozásról, ha bejelentették adószempontból. Az nem adótitok :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.05.12. 11:59:57

@Kartal (morcos): Igen .tegnao ezt mondta a munkatársam is,hogy nincs hír.
A másik meg lehet,hogy Lendvai valahonnan fizetés nélkül távozott és attól tart,hogy jön a pincér a számlával...

Kicsit Karcos 2010.05.12. 12:02:45

@Conv: jó lenne látni azt a számlát, különösen érdekelne a jogcím, a megrendelő neve és a teljesítés dátuma.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.05.12. 12:04:51

@Kartal (morcos): Vagy minden arról a gyökér stólbuciról szól.:((

Rwindx 2010.05.12. 12:07:27

Köszi Laspalmas az utánajárást.
Az eredmény nem lepett meg.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.05.12. 12:09:48

Egy múltkori poszt címe jut eszembe kicsit kiegészítve:Ó az a mesebeli (közép)Afrika/Európa.

Roxvox 2010.05.12. 12:35:34

Az ingyenbusz áfája megegyezik a regisztrációs jegy áfájával.

The Drunken Master (a.k.a. Eltiron) 2010.05.12. 13:10:30

Tényleg csak nekem jut eszembe a Gyalog-galopp magyar felirata?
"A felelősöket kirúgtuk" xD

tudi 2010.05.12. 14:45:26

Elöször is gratulálok ezért szép volt.
Másodszor tehát akkor az MSZP-s politikusoknak még írásban sem kellett kérniük a buszokat szóban "kérniük" kellett csupán, mindig mondom, hogy nem tudnak meglepni, de mindig jön valami új, amivel meglep ez az MSZP-s bagázs.

loláb 2010.05.12. 16:15:09

Ez bizony, így, ebben a formában hanyag kezelés.

Horizont 2010.05.12. 18:36:51

@laspalmas: gratulálok utánjárásodhoz, szívósságodhoz!Lassan történelmet írsz a Vastagbőrön BKV-ból:)) Ha netalán BKV-n utazol véletlenül se jusson eszedbe bliccelni, mert biztos pikkelnek rád:DDD
Nyakóhoz meg már hozzá sem tudok szólni, mert a sok hajoldozástól úgysem hall:)

Smacika 2010.05.12. 19:50:43

@Horizont: Hadd hajladozzon csak, gyakoroljon a szappanlehajolós játékra, amit az cellatársak játszanak.

Horizont 2010.05.12. 20:00:48

@Smacika:
Nem kerül semmi olyan helyre ahol szappanlehajlós játékra lenne esélye. Sajnos.
Már kinőttem a hiszékeny korszakomból. Sajnos.
Pedig jó dolog (lenne még) hinni :))

Beosztott 2010.05.13. 09:16:06

@laspalmas:
Az afa elszamolas, lekonyvel;s, befizetes alapja a szamla, vagy a teljesites igazolasa, vagy valamilyen dokumentum, mondjuk beazonosithato menetlevel es tachograf korong. Egyik sincs ugye. Tehat afat nem fizetett senki. Kulonben is, aki egy BKV meretu ceg adobevallasabol kiemeli a 20 e Ft -os tetelt, annak oktatni kellene mindazt, amit tud. Kepzeljetek el az afa analitikaban azt a sort, amiben semmi nincs a fizetendo afa osszegen kivul, vagy annyi, hogy szobeli utasitasra. A konyvelo azonnal stornozza a tetelt, de a konyvvizsgalo mindenkeppen. Nemtudom mia azra nem fizetunk afat. Se 20 ezret, sem 5 Ftot.

süti beállítások módosítása