Skip to content


       Szűrés lista

Miki, belefér egy zabszem a seggedbe?

A Nokiadobozok Legnagyobb Magyarországi Rajongója számára elérkezett a Nagy Nap!

Miklós nézegeti,  görgeti le és fel a délutáni menetrendet ... de mindig visszaugrik középre, ahol a számára legfontosabb rész található:



No, nem csak Miki fókuszál erre a részre nagyon, hasonló a helyzet a Szilvásyéknál, Dávidéknál, Herényiéknél meg még ki tudja hol és kinél.

Ugyanis ez a két gyönyörű sor azt jelenti, hogy megalakul az új országgyűlés, így abban a percben Miklós, Ibolya, Gyuri meg Karcsi mentelmi joga elszáll a fellegekbe, és onnantól jöhet a hideg veríték, gyomorgörcs, egy kis gyomorsav a nyelőcsőbe ... vajon ha csengetnek, akkor már Ők azok? A rendőrök?

Miklós persze még vastagbőrrel nyilatkozott, hogy "tudom mit tettem, ami nem történt meg, azt nem lehet bizonyítani", de azért sok kicsi sokra megy, és van elég vallomás, aminek te vagy a főszereplője.

Azt is mondhatjuk, hogy beszoptad, mert sok ember számára a te arrogáns busafejed testesíti meg az elmúlt 4 éve ... nem szar érzés Miklós, hogy nagyobb elégtételt okozna az embereknek a rabszíjon vezetett bálnatested látványa, mintha a félnótást Ferit vinnék el?
Megérte?

Azt is mondhatjuk, hogy te lettél a az új rendszer első tesztere. Ha elvisznek, akkor minden rendben, ez tényleg a változás ... ha meg nem visznek el, akkor meg ...nos, abba bele sem merek gondolni.

Ide kapcsolódik ez az olvasói levél, amit kaptunk:


Üdv!

Nem értem, hogyha Hagyó érinthetetlen a mentelmi joga miatt, akkor ilyen eseteben miért nem lép az APEH? Ott nem számít a mentelmi jog, és azért csak meg kellett volna nézni, hova pakolta a nokiásdobozok tartalmát, nem? Senkit nem érdekelt, mikor  Hagyó hetente szabadult meg egy budai ingatlanától? Nem egytől, nem kettőtől ...  Egy vagyonosodási vizsgálatot nem ért volna meg? Mindenesetre az APEH honlapján található "Közérdekű bejelentés, panasz" oldalán megtettem az állampolgári kötelességemet.

Miki bazdmeg, már iktatva vagy!!!

Csak kurva lassú az APEH, azért arra kíváncsi lennék, hogy esetleg  talán "szándékosan" dolgoznak ilyen csigatempóban ...







 

 


Update:
A parlament megalakulása után három perccel

letartóztatták

H. Miklóst.

Címkék: közélet mszp

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr622002314

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Izraelbe szökött volna Hagyó? 2010.05.15. 10:43:01

A rendőrség fülese szerint fennállt a veszély, hogy Hagyó Miklós külföldre távozik. Ezért állították elő és vették őrizetbe, két volt munkatársával együtt.

Trackback: Hagyó kitálal 2010.05.14. 12:16:01

A mai napon jár le a volt főpolgármester-helyettes mentelmi joga. Hagyó Miklós elmondta: bármikor bizonyítani tudja ártatlanságát, hiszen se döntési, se utasítási jogköre nem volt semmilyen kérdésben.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. Aullah 2010.05.14. 11:52:27

Az a baj, hogy ha el is viszik, az sem jelent semmit, nem fog változni semmi, csak az emberek cserélődtek ki.

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.05.14. 12:02:11

"...dehogy viszik, dehogy viszik!
Mint a bajnait, etetik!..."

prostatikus vogon jeltz (törölt) 2010.05.14. 12:03:40

Hát ja, nekem is az az érzésem hogy a változás annyi hogy a piros nyakkendős rablókat leváltották a narancs nyakkendős tolvajok.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.14. 12:13:17

Na mi van, ma hagyó nap van a vastagbőrön? Izgultok, mi?
Mondjuk kiváncsinak én is kiváncsi vagyok, de illúzióim már nem nagyon vannak.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.05.14. 12:14:33

"Megakasztotta az MSZP gyors véleményváltozása a parlament alakuló ülésének előkészületeit, péntek reggel ugyanis a párt nem volt hajlandó aláírni parlamenti bizottságokról kedden jóváhagyott kompromisszumot. A szocialisták kiegészítést akartak csatolni a megállapodáshoz, amellyel kizárnák a Jobbikot a nemzetbiztonsági bizottságból, ezt azonban sem a Jobbik, sem a Fidesz nem fogadta el. A bizottságok sorsa így Schmitt Pál, az országgyűlés leendő elnökének kezébe kerül.
Patthelyzet alakult ki az új parlament bizottsági szerkezetéről szóló megállapodás aláírási ceremóniáján, az MSZP ugyanis csütörtöki ígéretének megfelelően visszatáncolt az általa javasolt keddi kompromisszumtól. Kedden a parlamenti pártok már megegyeztek a parlamenti bizottsági tisztségek elosztásáról, amely szerint a költségvetési bizottságot az MSZP, a nemzetbiztonságit a Jobbik kapta volna: Mesterházy Attila leendő szocialista frakcióvezető ugyanakkor péntek reggel bejelentette, így nem írják alá a megállapodást."

Én még mindig nem értem a problémát, nincs előírva, hogy minden parlamenti párt kell, hogy rendelkezzen bizottsági tagsággal meg elnökséggel alelnökséggel.
Ha az mszp nem akar ilyenben részt venni, a Jobbik és az lmp, meg a fidezs nagyon szívesen vállalja helyettük.
Mit kell ezen filózni? Nem akarjátok, nem írjátok alá amiben egyszer már megegyeztetek? Akkor nem vesztek benne részt oszt kész. Majd a többi párt viszi az ügyeket, ha ők vállalják.

Ivanhoe 2010.05.14. 12:19:31

OFF

Az is vicces dolog, hogy az alakuló ülésen nem a legfiatalabb olvassa fel az esküt ahogy az hagyomány, hanem a legöregebb.

ON

kisherceg79 2010.05.14. 12:24:04

"Hagyó azt is mondta, bármikor bizonyítani tudja ártatlanságát, hiszen sem döntési, sem utasítási jogköre nem volt semmilyen kérdésben, kivéve, hogy buborékos vagy mentes ásványvizet kér-e."
Mi lesz veled ha a sitten már nem lesz ilyen "jogköröd", csak hogy vazelin vagy anélkül :)))

Marcellusca 2010.05.14. 12:26:44

@Conv: Pontosan ez jutott eszembe. :)
Hisztiznek a sz@rháziak, mikor:
1. ők mondtak le a Jobbik javára a nemzetbiztonságiról;
2. már megvolt a megállapodás.
Ezek után sem tetszik? Aludtatok rá egyet és rájöttetek, hogy nem ezt a lovat akartátok?
"Pénztártól való távozás után ..."

Az egész arra megy, hogy a felelősséget rátolják Schmitt-re meg a Fityiszre.
Kész röhej.
Palkó helyében azt csinálnám, hogy nem kell a bizottság, akkor aki kapja, marja alapon felkínálni a többieknek. Oszt', jónapot!

Mondjuk a legnagyobb húzás az lenne, ha Oszi bátyánknak kínálná fel. :)
Hamár az ellenzékiek nem tudnak megegyezni, akkor egy független ... :D

marcinátor (törölt) 2010.05.14. 12:28:14

Azért másnak is van izgulni valója, például Ibolyának. Nem emlékszem, hogy ex-miniszter, ráadásul (i)gazságügyi volt-e már valaha rabosítva.

Kassian 2010.05.14. 12:31:25

Ezen a blogon kb. fél év vagy egy év múlva miről fogtok írni? Már egy kissé unalmas a szocik ekézése...ezerszer lerágott csont. Meddig fog ez kitartani?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.05.14. 12:31:29

@kisherceg79:

Ja, a főpolgármester-helyettesek már csak ilyenek, egy bábok, semmiben sem dönthetnek XDDDD

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.05.14. 12:32:46

@Kassian:

Ha nem tetszik, nem olvasod.
A többi meg legyen inkább a mi dolgunk.

Kovpet 2010.05.14. 12:39:33

Miki, Miki, jönnek a szép napok :).

/off

Engem jelenleg jobban érdekel a mai majomparádé a "tisztelt házban". Mikor kezdik a műsort?
Remélem gyorsan tájékoztattok minket róla. Más politikával foglalkozó oldalt úgysem olvasok.

/on

kisherceg79 2010.05.14. 12:40:28

@Kassian:

Remélhetőleg most már történni is fogg valami.Történelmi napok jöhetnek.

De van 1 jó ajánlatom a kereskelemi tv-knek.Ha a börtönben ülő politikusainkat közvetitenék a tv-ben egy 1 órás összefoglalóban (pl Mikinek kacsingat a szomszéd cellatárs ) és ilyenek akkor ismétt nézni fogom a tévét :)))

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.05.14. 12:40:58

@Kassian: "Meddig fog ez kitartani?"
Mondjuk amig borton avagy jobblet nem lesz a sorsa valamennyi rablonak. Ezermillardokat loptak el, millonyi ember eletet nyomoritottak meg, az is lehet, hogy tobb generaciora, talan mindorokre. Szamomra ok a tomeggyilkos kategoria. Aki nehany ev alatt ellopja szazezrek egesz eletnyi munkajat, az olyan, minha azokat az eleteket lopta volna el. Ez nem metafora. Veres valosag. Valasz ez a nyegle es cinikus kerdesedre?

marcinátor (törölt) 2010.05.14. 12:42:05

@Kassian: Ne rágódjunk a múlton gyerekek, ugye? Ki emlékszik már, hogy mi volt két hete, az szociknál már úgyis majdnem az elévülési idő. Természetesen ez csak a szocikra igaz, jobb oldaltól még hosszú évtizedek elmúltával is folyamatosan rettegni kell.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.05.14. 12:43:30

@Kassian:

miért, megszűnt az mszp?

vagy úgy gondolod, nem fognak több vastagbőrös esetet varázsolni, illetve nem fog előkerűlni semmi újdonság róluk?
Vagy ugyanígy a fideszről, lmpről, jobbikról?
Esetleg a gazdasági szereplőkről, állami mutyikról?

Te tényleg egy másik országban ébredtél, ahogy viktor megjósolta.

Kovpet 2010.05.14. 12:46:37

@Kassian: Addig, ameddig létezik ez az állatfaj: Politikusbűnöző.

Nem tartom valószínűnek, hogy bármelyik, most bekerült párt piszkos ügyei nem fognak itt szerepelni. Mert fognak. Szoci puszipajtásaink pedig az elmúlt 8 évben adtak elég cikkre való anyagot.
Remélem velük kapcsolatban is ez lesz a véleményed, miért bántjuk itt szegényeket.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.05.14. 12:47:18

@Conv:

Szerinted hány százalék az esélye, hogy aktuális események hiányában be kell zárni a blogot, mert nincs miről írni? :-))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.05.14. 12:48:12

Ja, meg ne felejtsük, 8 év alatt kiürült a Fidesz kincseskamrája, és felvettek vagy 2-3 milliárd hitelt ... most jött el nekik a Kánaán ... :-)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.05.14. 12:49:33

@zero:

Viktor szerint két hetetek van még.
Szerintem viktor is sokat fog itt szerepelni a következő 4 évben :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.14. 12:50:06

@zero:

Bizony. És akkor azokról a pénzekről, amit fú alatt kaptak még nem is tudunk.:)
És a jobbik még csak most jut közel a fazékhoz. És ők személy szerint is csórók egyelőre. Lesz itt móka, kacagás.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.14. 12:52:35

na, most a blogmotor, vagy megint elvetettem a sulykot?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.05.14. 12:53:19

a következő év nehéz lesz az mszp-nek. főleg, hogy viktor és gabi titokban már készítik előa terepet az mszp végleges eltüntetéshez:
filmdroid.blog.hu/2010/05/14/a_nacik_visszaternek

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.05.14. 12:53:54

@El Topo (Sgt. Elias):

A blogmotor :)
De értékelem, hogy már magadban keresed a hibát XDD

Seduxen (már NEM dr.) 2010.05.14. 12:59:48

@zero: "@El Topo (Sgt. Elias):

A blogmotor :)
De értékelem, hogy már magadban keresed a hibát XDD
"

... ezért csak 1 hétre tíltalak ki, "Ön a leggyengébb láncszem, VISZLÁT!" :))))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.05.14. 13:01:01

na, nézzük mit művelnek az Ország Házában :-)
Kezdődik :-)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.14. 13:04:08

@zero:

Ezt sajnos benézted. Ironizáltam.
Mondjuk csalódtam kissé, mert arra számítottam, hogy amikor azt kezdem firtatni, hogy miért fantáziálnak itt olyann sokan homoszexuális jelenetekről, akkor kitiltotok.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.14. 13:06:33

Ja, a mellény miatt nem érdemes izgulni, megbízható, jobbikos forrásból tudom, hogy Vonán gárdamellény van.:)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.05.14. 13:08:05

@El Topo (Sgt. Elias):

"Ezt sajnos benézted. Ironizáltam."
Én is :-)

Prof. Dr. Simon Templar 2010.05.14. 13:08:44

@Marcellusca: Azért megy ez a hiszti a Maszopnál, mert hét közben néhány "liberális véleményformáló" (aka zsidó sz@rházy, Ungár Klára meg társai) elkezdte pedzegetni, hogy a Maszop hogy merte átengedni a nemzetbiztonsági bizottság vezetését a Jobbiknak. Persze, félnek, hogy ezzel vége a kis judeobolsevik praktikáiknak, Izrael seggnyalásának stb.

derelyegrádi szellem 2010.05.14. 13:13:26

@marcinátor:

Volt. Több is. Pl a szociáldemokrata Ries István. Rákosi csukatta le, majd az Adrássy út 60.-ban Bauer Taműs szadaszes politikus kedves édesapja, dr. Bauer Milós őrnagy agyonverte. Azt megelőzően csak leköpdöste, meg pofozgatta, meg verette gumibottal.

kisherceg79 2010.05.14. 13:13:59

Ha valaki majd ráér és történik valami közvetítené??Sajnos nem tudom nézni,de izgulok mint a forma1-es közvetitésen :))))
zero: Egyébként már vagy fél éve olvasom a blogotokat,nagyon tetszik csak most vettem rá magam a minap hogy be is regisztráljak én is ide.
Nagyon jó a csapat, a cikkek, a kommentek.

ketroot 2010.05.14. 13:15:45

@kisherceg79:

Még csak az osztályfőnök magyaráz az osztálynak, hogy mi a szitu:D

derelyegrádi szellem 2010.05.14. 13:17:47

"nem szar érzés Miklós, hogy nagyobb elégtételt okozna az embereknek a rabszíjon vezetett bálnatested látványa, mintha a félnótást Ferit vinnék el? "

Én azért inkább a fecót nézném meg a szíj végén, ahogy ott tekergőzik, táncol, meg sasszézik.

Boorisz (törölt) 2010.05.14. 13:18:08

Az elmúlt kormány váltásokkor hány embert jelentetek fel, ítéltek el? Na most is pont annyit fognak. Max létrehoznak egy bizottságot ahol ott van az egyik haverja, aki szépen nem hagyja hogy eredményre jussanak, ennyi.
Egyébként ha x párt tagjáról van egy vizsgáló bizottság, akkor abban miért van benne x párt tagja vétó joggal? Ezt magyarázza meg nekem valaki ha tudja.

derelyegrádi szellem 2010.05.14. 13:18:56

@kisherceg79:

Üdv.

Csak azt jegyezd meg, itt nincs rókázás! :-)

Kovpet 2010.05.14. 13:22:21

Igaz csak az Indexen olvastam, mert nézni sajnos nem tudom, de azt írják, a Mega náczi nem mellényben ment? Hang ember :).
A mini forradalom, az ellenállás véget is ért? Viva La Resistance!!!! :D

kill004 2010.05.14. 13:22:37

@kisherceg79: Sólyom beszél: Baszogatja a jobbikot, nyal az lmp-nek.

kill004 2010.05.14. 13:23:49

@Kovpet: Nem tudom, zakóban van, de van alatta mellény.

Karoling__ 2010.05.14. 13:25:43

Köcsög Sólyom, szerinte az LMP egy zöld párt, mellyel végre nem csak a rosszat vesszük át az európai pártoktól (Jobbik). Dögöljön meg ez a gyökér!

stulquec 2010.05.14. 13:27:43

Sólyom kurva nagy fasz volt!

Kovpet 2010.05.14. 13:27:55

@kill004: Áh, ha alatta is van és "rettegtető" mellény is, az már nem ugyanaz.
Így már nem is izgalmas.

ketroot 2010.05.14. 13:28:21

Orbánt javasolja miniszterelnöknek! Neba...

derelyegrádi szellem 2010.05.14. 13:29:22

@Mr. Pickles:

"Az elmúlt kormány váltásokkor hány embert jelentetek fel, ítéltek el?"

Ha a 2006-osra gondolsz akkor senkit, de ez nem csoda, mert magukat váltották.

Ha 2002-esre akkor Keller elvtárs államtitkársága 133 (a tanácsköztársaság emlékére)büntetőeljárást kezdeményezett. Arról talán nem a megvádoltak tehetnek, hogy kivétel nélkül, mind eredménytelen lett, mert nem történt bcs. Hogy milyen fajsúlyos ügyek voltak, az egyik a tóban úszkáló halak etetéséről szólt, a másik esetben a MIllenárison a jegy mellé egy 300 foritos műanyag karórát adtak (nem ellopták, hazavitték, hanem a látogatóknak, aki jegyet vettek adták), és ez Keller szerint hűtlen kezelés ( vezetőnőt aki egy 3 gyerekes családanya, emiatt bevitték a rendőrségre, és háromszor megmélymotozták egy éjszaka, megszégyenítették ilyesmik). Na ilyen fajsúlyú sztorik voltak ezek.

Illetve egy bűncselekmény történt. Az államtitkárságon. Keller egyik emberét elvitték és eltíélték egy 10 milliós vesztegetés miatt. :-)))

Na ezzel így kb ez a helyzet.

belzebubó 2010.05.14. 13:31:22

@Marcellusca: Pontosan erről van szó. Reggel a Kossuthon megkérdezte a riporter Attist, miszerint a rádió mszp-s forrásai szerint kedden akik erről döntöttek állitólag úgy fogadták ezt el, hogy valójában nem tudták miről döntenek és mit fogadtak el, mára világosodtak meg.
Ezek teljesen szét vannak esve.

Kovpet 2010.05.14. 13:32:32

@stulquec: Mint nagy rajongója a nagyra becsült úriembernek. Mikor nem az?
Fapofánál még Mádl Fercsi is jobb volt. Pedig őt horrorfilmekben lehetne mutogatni.

kill004 2010.05.14. 13:32:34

@ketroot: Micsoda meglepetés! :)))

derelyegrádi szellem 2010.05.14. 13:33:54

@belzebubó:

Ezek nem szét vannak esve, hanem elve ilyenek.

Kovpet 2010.05.14. 13:34:17

@ketroot: Mekkora váratlan drámai esemény :D.

ketroot 2010.05.14. 13:35:22

@derelyegrádi szellem:

Nos, személyes véleményem alapján Orbánt.

Zigi 2010.05.14. 13:37:34

Azt nem tudom, hogy az ilyen maga alá hugyozós-szarós vén fószerek, mint ez akorelnök, mit keresnek még a parlamentben?

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2010.05.14. 13:39:05

@marcinátor: Lehetne említeni például Szakasits Árpádot, a Köztársaság elnökét, akit rákosi vitetett az Andrássy u 60 pincéjébe, egy kis "elbeszélgetésre". Hat évet ült, idiotikus vádak, soha el nem követett bűnök miatt. Ennek ellenére élete végéig az emeszempé egyik funkcionáriusa maradt.

Kéthly Anna, az országgyűlés egyik alelnöke, befolyásos antikommunista, akit hogy-hogynem rákosi záratott börtönbe négy évre, ítélet nélkül. Csak 1994ben rehabilitálták.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.05.14. 13:40:37

Nem tudom Sólyom mi alapján marasztal el és emel piedesztálra már most,érdekes,és akkor még finom voltam.A többség ellenes kirohanások ellen amit az mszp-szdsz követett el,s nem csak szavakban mikor szólalt fel?

Marcellusca 2010.05.14. 13:41:32

@kisherceg79: Üdv, közöttünk!

@derelyegrádi szellem: Kis róka sem? :)))

De szójjá Sedunak is! :DDDD

kill004 2010.05.14. 13:42:25

Hú, ez így hosszú lesz. :((

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.05.14. 13:43:17

Ez a vén faszi, a korelnök miről beszél? Hallom, de nem értem ..kegyetlen.

Marcellusca 2010.05.14. 13:44:56

Ahogy olvasom itt a kommenteket, még jobb is, hogy nem nézem/nézhetem azt a közvetítést!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.05.14. 13:46:06

Szabó Z az Indexen is csak 40 percig bírta:
"Miert nincs tomeny a parlament bufejeben? " 13:40

xDDD

belzebubó 2010.05.14. 13:46:17

@Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi: Most meg Szakasits dédunokája ül a Parlamentben.
@Zigi: nyugdijkiegészitést
@kill004: nem csoda,hogy nyal végtére is a Védegylet támogatta köztársasági elnöki kinevezését is. Schiffer is Védegyletes volt az LMP előtt, közös tőről fakadnak. "2005 februárjában a Sólyom For President munkacsoportjuk kampányt indított Sólyom László köztársasági elnökké választásáért."

kill004 2010.05.14. 13:46:43

@zero: Most adagolja a komcsiknak az öreg rendesen. Gordon el is van kámpicsorodva. Az mszp nem tapsolja meg az öreget. XD

derelyegrádi szellem 2010.05.14. 13:46:59

@ketroot:

személyes véleményed mellett van még egy 2/3 os parlamenti többség is, így nagyon más verzió nincs . Vagy?

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.05.14. 13:47:47

@Blás Sailor von Wolfhausery: Maradek kis halovanyan derengo becsulet arnyekat is elveszitette elottem Solyom. Az egyik lugsunyibb, "folfele nyalunk lefele taposunk" beszed volt ez, amit valaha hallottam. Jol tettem, hogy nem ebedeltem a meghallgatasa elott. Az egesz karba ment volna.

Korelnok ur most a vadkapitalistava vedlett oskomcsikat osztja. Kicsit sem finomkodik. A kozvetotest vezeto helyeben most inkabb a kommunista frakciot mutatnam vagokepnek...marmin amilyen kepet vagnak. Hat, az oreget egy heten belul elviszi egy varatlan infarktus, ha a "liberalisokon" mulik.

derelyegrádi szellem 2010.05.14. 13:48:52

@zero:

neked gerontofóbiád van? akarsz róla beszélni? :-))

Kicsit Karcos 2010.05.14. 13:50:34

Belenéztem a műsorba, minden tiszteletem az öregúrnak, de ez a szöveg embertelen, világgá tudnék menni, ha ilyet kellene hallgatnom élőben. Azt sem tudom, mi a tökről beszél. Jó lesz ez a kis vérfrissítés a parlamentben a 150 vagy hány új képviselővel.

ketroot 2010.05.14. 13:51:31

@zero:

Én sem értem, hogy miről beszél....:D Dejavu érzésem van, valamikor suliban volt ilyen "élményem" utoljára.

ketroot 2010.05.14. 13:53:21

@derelyegrádi szellem:

Jáájjj... Nem halálosan komolyan gondoltam azt a "meglepődést":)

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.05.14. 13:53:37

En teljesen ertem, amirol beszel. Nagyon jo dolgokat mond.

Diohelyban: a lopas es korrupcio megallitasa a vagyonosodas atlathatosagan es szigoru ellenorzesen at oldhato csak meg.

derelyegrádi szellem 2010.05.14. 13:54:21

@zero:

Van az ott, csak tudni kell kérni :-)

ketroot 2010.05.14. 13:55:43

Kövér mikor vágatja le a haját?

Kicsit Karcos 2010.05.14. 13:56:09

@ketroot: igen, mint amikor már azt hittük, elkezdődött a nyári szünet és mehetünk csobbanni a habokba két sör között, és akkor még be kellett menni a 45 fokban végighallgatni egy kétórás előadást totálisan érdektelen témákról.

Mikor jön már a mellényvirítás meg a lovasroham, gumibot, könnygáz, vízágyú, sün?

marcinátor (törölt) 2010.05.14. 13:56:18

@Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi: Valóban nem voltam egyértelmű, konkrétan a harmadik Köztársasára gondoltam. Természetesen a múltban, amikor kimondva is diktatúra volt, nem kérdéses, hogy ilyenek történtek.

minimalista 2010.05.14. 13:56:45

De ízesen beszél ez a bácsi, kész időutazás!

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.05.14. 13:57:09

@ketroot: Talan azt varja, hogy kezdjen rasztasodni. Valahogyan neki is meg kell orizni a fiatalossag latszatat. Nem csak botox van a vilagon.

derelyegrádi szellem 2010.05.14. 13:57:10

@ketroot:

Amikor végleg eldőlt, ki játsza tiborcot a következő évadban, és ez nem ő :-)

ketroot 2010.05.14. 13:57:24

@Kicsit Karcos:

Lehet, hogy az öreg beszéde fogja kiváltani...

Zigi 2010.05.14. 13:59:23

Most éppen Szigeti hazudik arról, hogy a választás rendben zajlott le.:)

ketroot 2010.05.14. 14:00:04

Na Szigeti már beszél.... Reméljük ezt eltudják megtudják oldani.

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.05.14. 14:00:16

@Zigi: Az! Egyszer mar irtam itt, hogy "ly" fetisizmusban szenvedek. A legkissebb bizonytalansag eseten automatikusan "ly"-t irok. Aztan utolag javitgatom, amikor visszaolvasom. Sajnos nehany igy is atcsuszik a rostan. Ezuton is kerek elnezest a kulonosen nyelverzekenyektol.

Kicsit Karcos 2010.05.14. 14:00:32

"Nem engedhető meg, hogy gyűlöletre uszítás hangozzék el az Országgyűlésben, vagy az Országgyűlés tagjának szájából - hangsúlyozta Sólyom László. Közölte: a mentelmi jog nem védheti azt a képviselőt, aki ezt a bűncselekményt elköveti."

És azt a képviselőt védheti, te hülye fasz, aki szétkúrja, szétlopja az országot, aki kilöveti a tüntetők szemét, aki zsarol, fegyverrel fenyegetőzik? Menj a picsába, Sólyom elvtárs.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.05.14. 14:00:35

@Meleardil Eressea Iluvadan:

csak nem ezekkel a szavakkal, és 20 percben :))

ketroot 2010.05.14. 14:02:00

Be szépen fogalmaztam meg, Istenem.

Mekkora lenne már, ha valaki beordítaná Vonának, hogy: "Vetkőőzzz, Gabiii":D

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.05.14. 14:02:26

@Kicsit Karcos: "Nem engedhető meg, hogy gyűlöletre uszítás hangozzék el az Országgyűlésben, vagy az Országgyűlés tagjának szájából - uszított gyűlöletre Sólyom László"

Marcellusca 2010.05.14. 14:06:16

@ketroot: Aszonta, majd, ha tejjel felhatalmazást kapnak. :)
A 2/3 még nem teljes. :D

ketroot 2010.05.14. 14:08:55

@Marcellusca:

Mármint akkor vágat Laci? Még jó, hogy nem azt vállalta, hogy addig nem fürdik...:D
Lehet, hogy a volt kolesz szobatársakkal fogadtak egy láda sörben, hogy addig nem vágatja le a haját!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.05.14. 14:10:14

Hát ez eddig nagyon uncsi.A női tenisz sokkal jobb.Sajnos Sólyom beszédét nem hallottam,de lehet,hogy jobb.

Kicsit Karcos 2010.05.14. 14:10:36

@Marcellusca: főleg, hogy csak a KDNP-vel együtt van meg a kétharmad is, ilyen zsaroló törpepártokkal meg ugye egyrészt nem lehet kormányozni, másrészt legalább majd lesz mire fogni, legfeljebb majd kiközösítik Semjént, mint Ibolyát anno.

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.05.14. 14:11:51

"..ajanloszelveny gyujtesi anomalia..." Es ezen kozben valami kulonosen eros kompozit anyag tartotta a helyen az arcat, mivel az nem szakadt le nyomban.

"..a negativ kampanyt jogszabaly nem szabalyozza..." Vagyis a mocskolodas teljesen megengedett.

"...a kampany kiegyensulyozottsaga megfelelo volt..." Vagyis teljesen megfelelo, hogy a Fidesz es az MSZP kb 90%-ban volt jelen a mediakban, ideertve a kozszolgalati mediakat is. A Jobbik elleni negativ kampany, az 1% alatti valos megszolalasi lehetoseg, es a ragalmak cafolatainak nyilvanossagra hozasanak mellozese szinten teljesen termeszetes.

Kicsit Karcos 2010.05.14. 14:12:06

Nem lesz ebből botrány Tel-Avivban, hogy Szigeti úgy mondta végig a választásról szóló beszámolóját, hogy közben még kódoltan sem határolódott el a Jobbiktól?

Kicsit Karcos 2010.05.14. 14:13:43

@Meleardil Eressea Iluvadan: a 7 órás sorok miatti felelősséget elegánsan rálőcsölte a törvényhozókra, pedig mint kiderült a 2. fordulóban, minden törvénymódosítás nélkül is meg lehetett oldani a dolgot.

Lone Wolf 2010.05.14. 14:13:59

@derelyegrádi szellem:

"az egyik a tóban úszkáló halak etetéséről szólt,"

Jajj Ettől a mai napig elkap a Görcsös röhögés!

Emlékszek a 2002-es kampányra, ahogy sopánka néni nagy pofával a minelláris parkban felhozza ezt a témát, És felháborodott hangon Nekiáll mondani, hogy a haletető, és medencekarbantartó 1.2 millió forintot kap. Csak azt felejtette el megemlíteni, hogy;

1, Ezt egész évre kapja, tehát havi 100E forintot kap.
2, Erről még lejön az adó...

Tehát gyakorlatilag a minimálbér miatt kapálózot...
És az egész 101 pontos listán amit a szici fanok, és az ostobák mai napig elő-elő szednek a neten ilyen ügyek voltak.
A minelláris park 300 forintis karórája esetében már nem is tudom hány? 10-20 pontra bontották bontották az esetet, hogy össze tudjanak hamisítani 101 "bűnügyet" És ez a 20 pont gyakorlatikag a teljes beszerzési, és értékesítési láncot jelentette. óriási csúsztatásokkal hogy bűnesetnek tűnjön...

Na, itt jön ki az, amit már annyiszor elmondtam! A tálalás az kurvára nem mindegy!

A viccek vicce az, hogy az összes ügyben amiben az MSZP akkor feljelentést tett, BŰNCSELEKMÉNY HIÁNYÁBAN megszüntették a nyomozást. Tehát, NEM A BIZONYÍTÉK VOLT KEVÉS! Hanem bűncselekmény nem történt.

kill004 2010.05.14. 14:14:56

Az önkormi miniszter beszél. Nem merek a tv-re nézni, mert Lendvai mama is pont a képen van.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.05.14. 14:15:46

@Kicsit Karcos: Bocsi!Szerinted van még külön KDNP? Szerintem tökmindegy milyen színben indulnak,a Zemmberek úgy is rájuk szavaznak

Marcellusca 2010.05.14. 14:15:48

"Az LMP-sek kis sárga virággal gyalog érkeztek a Bajcsy-Zsilinszky utcai székházukból." - Hirtelen, maj'nem aszittem, hogy kis sárga ...

Mán el is határolódom. :)))

derelyegrádi szellem 2010.05.14. 14:16:42

@Tigeri:

Ja az jobb. Különösen amíg Kurnyikova is játszott.

Kicsit Karcos 2010.05.14. 14:17:47

@Lone Wolf: azért ne könyveld el, hogy Balsai elvtárs elődjének sikertelensége azt jelentette, hogy patyolattiszta volt a Fidesz. A stadionbeléptetős mutyi például semmivel nem volt tisztább biznisz, mint a szocik kakaóbiztos beszerzései. Ja és egyik törvényesebb volt, mint a másik, mint kiderült.

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.05.14. 14:18:31

@Marcellusca: Amikor ezt olvastam, egy pillanatra en is azt hittem, hogy lekuzdhetetlenul erot vett rajtuk az onvizsgalat.

Marcellusca 2010.05.14. 14:18:42

@Kicsit Karcos: Dejaz nem úgy van!
Mán ittenis ki lettem okosítva, hogy ez pártszövetség.
É'ted, bazzeg?!
Az maj'nem ollan, mintha egy párt lenne.
De, ha úgy akarják, akko' mégsenem.

Kicsit Karcos 2010.05.14. 14:18:45

@Tigeri: majd lesz külön KDNP, ha ezt kívánja a haza érdeke. Addig fekszik.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.05.14. 14:19:13

Ez a nyitóülés elég erősen eretfelvágó esemény ...

ketroot 2010.05.14. 14:20:21

Gondolom most mennek ki rágyújtani:D

kill004 2010.05.14. 14:20:44

Na, 20 perc szünet.

derelyegrádi szellem 2010.05.14. 14:22:10

@zero:

És képzeld azt, akinek még utána majd börtönbe is kell mennie...:-)

Marcellusca 2010.05.14. 14:23:01

@Meleardil Eressea Iluvadan: Őszintén bevallom, én kétszer olvastam el. :)
Hogy biztos jót olvasok és nem én akarok egészen mást odaképzelni. :D

Lone Wolf 2010.05.14. 14:23:04

@Kicsit Karcos: Nem könyvelem el! :)

Patyolat szervezet nincs. De az az egy biztos, hogy az MSZP-hez képest ártatlanok, mint a ma született bárány. Mondjuk, ez nem nehéz...

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.05.14. 14:23:31

@Marcellusca: Lesz KDNP frakcio. Mar csak azert is, mert igy anelkul lehet maximalizalni a bizottsagi helyeket, hogy az ellen barki sipakolhatna. Nem is beszelve arrol, hogy a legkulonfelebb posztokra is duplan lehet embereket delegalni, ha van egy elegendoen nagy KDNP frakcio. A felosztassal nem kockaztatnak semmit. A teljes ketharmadhoz igy is nagy fegyelemre van szukseg, mert ha csak hat ember hibadzik az egesz kompaniabol, mar nincs meg.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.05.14. 14:26:50

@Marcellusca: Na mégegyszer:Gondolni sem merek arra amire te gondoltál.:))

Kicsit Karcos 2010.05.14. 14:26:54

@Lone Wolf: csakhogy eddig ha történt egy szoci vagy fideszes bűn, az abban a pillanatban normává vált, és utána már tudott mutogatni mindkettő a másikra, aztán meg kiegyezni döntetlenben. Tény persze, hogy most igen magasra tették a szocik a lécet erkölcstelenség terén az előző ciklusokhoz képest.

Mitmondjakmagának 2010.05.14. 14:26:56

Drága Miki,csak az ásványvizek felett volt hatalma?
Szégyen...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.05.14. 14:28:24

@zero: Feldobhatnák papírrepülődobálással például.

Lone Wolf 2010.05.14. 14:28:49

@Meleardil Eressea Iluvadan: "Lesz KDNP frakcio. Mar csak azert is, mert igy anelkul lehet maximalizalni a bizottsagi helyeket, hogy az ellen barki sipakolhatna."

Tudod ezen a ponton XIV. Lajoskodhatnának...( -"az állam én vagyok!") Csak az még az én szememben is rosszul venné ki magát.

Kicsit Karcos 2010.05.14. 14:28:51

@Meleardil Eressea Iluvadan: a kétharmados törvényeket nyilván az elsők között fogják meghozni, amíg még stabil a kezdeti lelkesedés.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.05.14. 14:29:43

"Gusztos otthon nézi a parlamenti közvetítést, de mint mondta, ha lesz még egy olyan baromi hosszú beszéd, mint a korelnöké, nem fogja tudni megvárni a végét, mert vinnie kell a kislányát úszni. A volt politikus civil keretek közt fogja folytatni azt, amiért politikusnak állt: emberi jogi és esélyegyenlőségi ügyekkel akar foglalkozni, de a részletek még nem publikusak."

emberi jogi ügyek=gyorséttermi étkeztetés
esélyegyenlőségi ügyek=ne' má' kis kólááával aggyad azt a kurva bigmac-menüt pééééteeeer!

:))))

Marcellusca 2010.05.14. 14:32:40

@Meleardil Eressea Iluvadan: Erről beszélek.
Lóf@szt van a Fityisznek 2/3-a!
A KDNP-vel KÖZÖSEN szerezte.
Most szépen - ahogy írod is - megduplázzák a jelenlétüket, kétszer annyi interpellációjuk lehet ...

Kíváncsi lennék, hogy milyen eredményt ért volna el a Fityisz a KDNP nélkül. :D

Lehet, hogy 4 év múlva kiderül. :DDDD

@Tigeri: Ugye, ugye.
Odafigyelve kell olvasni, mert a végén az ember mást olvas, mint ami oda van írva. :)))

Lone Wolf 2010.05.14. 14:33:06

@Kicsit Karcos: Én ebben nem vagyok olyan biztos Néhányat talán. a kettős állampolgárság és helyi választások biztos, hogy ebbe a sávba esik. De ha PL az alkotmányhoz is hozzányúlnak, az csak a ciklus vége felé lesz. Az ugyanis hosszabb előkészítést igényel, és nem lehet végigzavarni a rendszeren 1-2 hét alatt. Meg nem is szabad, ha csak nem akarnak egy nagy rakász sz*rt az alkotmány helyett.

Kicsit Karcos 2010.05.14. 14:34:25

@Seduxen: Gusztit azért nem kéne munka nélkül hagyni, átvehetné pl. a stafétabotot Kolompár Orbántól tartós akadályoztatása esetén.

Kicsit Karcos 2010.05.14. 14:36:30

@Lone Wolf: kérdés, meddig számíthat a Fidesz a KDNP-ben, Lungo Dromban vagy valamelyik másik szövetségesükben meglapuló vakondokra... Torgyánnal sem az első 1-2 évben volt baj, hanem utána.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.05.14. 14:37:40

@Kicsit Karcos: nem is akarom én munkanélkül hagyni.

egy ilyen tanult, kvalifikált fiatalembernek igen is az ISKOLAI VÉGEZTTSÉGÉNEK MEGFELELŐ állás dukálna:

- árúfeltöltő
- gyorséttelmi kiszolgáló
- senior winther logistic manager (=hómunkás)

... vagy valami hasonló. ugye Péterünk a középiskolai tanulmányokig már nem jutott el, megelégedett a "kisdoktorival" :))))

Marcellusca 2010.05.14. 14:38:18

@Lone Wolf: Szvsz, mindkettőtöknek igaza van.
Amit lehet, gyorsban átnyomnak, amíg erős a koalíció, nincsenek feszültségek.
Az Alkotmány módosításához (átírásához) több idő kell. Az 1-2 év. Kb. Addig csak kihúzzák.
Utána lehet nyírni a KDNP-t. :)

derelyegrádi szellem 2010.05.14. 14:39:10

@Seduxen:

szerintem, pizzafutár lesz, De ha tényleg, mindig tőlük fogok rendelni, és egyszer sem hagyon ki a bekérdezést:

És meleg még? :-)

"A volt politikus civil keretek közt fogja folytatni azt, amiért politikusnak állt:"

Betörő lesz?

@Marcellusca:

"Most szépen - ahogy írod is - megduplázzák a jelenlétüket, kétszer annyi interpellációjuk lehet ..."

Kurva nagy előny, kétszer annyiszor interpellálhatnák a saját kormányuk tagjait. Hinnnnnye bazmeg...

Mitmondjakmagának 2010.05.14. 14:39:16

Most olvasom,szabadidejében Könyvet ír!
Mily Megható,ha megveszed,kapsz hozzá 40 dkg Párizsit?
Természetesen egy Nokia-Dobozban lesz mindez!

Lone Wolf 2010.05.14. 14:40:07

@Kicsit Karcos: Ez viszont jogos. Csak éppen;

1, pillanatnyilag van fontosabb dolguk.
2, Ahogy már mondtam itt azért nem lehet ész nélkül vagdalkozni...
3, még ha bele is vágnak, ez rengeteg időt, és erőt fog felemészteni.

Kapni fognak ezek emiatt hideget-meleget minden oldalról. A kettős állampolgárság, ehhez képest sétagalopp. Azzal is még sehol sem tartanak, de a szlotákok már oltanak minket miatta ezerrel!

Marcellusca 2010.05.14. 14:40:49

@Seduxen: Az a baj - mármint az ő szemszögéből - ,hogy még a Tecsóba, kocsibegyűjtő/tologatónak is csak szakmai tapasztalattal veszik fel a zember fiját. :DD

Seduxen (már NEM dr.) 2010.05.14. 14:43:25

@derelyegrádi szellem: húú, az kurva ziher. az összes kibaszott ebédjegyemet arra fogom költeni. kifigyelem, hogy mikor van "ügyeletben", és a legelbaszottabb időpontban rendelek majd. persze minden alkalommal vissza is küldetem, hogy hideg :))))

@Kicsit Karcos: na pl. az is egy testhezálló szakma lenne neki :)

Kicsit Karcos 2010.05.14. 14:44:10

@Marcellusca: miért, szerinted kit hívtak a Fontos Elvtársak betolni az Audit, ha lepukkant az akksija?

cotti 2010.05.14. 14:44:33

Az egyetlen izgalmat ezen az alakuló ülésen az jelenti, hogy Vona Gábor mikor és hogyan fog mellényt villantani. :)) Szerintem az eskütétel után elegánsan ledobja majd a zakóját. :))

ketroot 2010.05.14. 14:44:40

@Kicsit Karcos:

input/output manager (portás)

Marcellusca 2010.05.14. 14:45:35

@derelyegrádi szellem: Jaaaajjjjj, nem érted. :)

Kétszer annyiszor elmondhatják, hogy ők mennyire űberfrankók. :D

Nem a falhozállítás itt a lényeg! :D

Lone Wolf 2010.05.14. 14:46:02

@Kicsit Karcos:
@Seduxen:

Higéniatechnikus. A.K.A. Vécépucoló

Vagy, nagy fűtőértékű őserdőmaradvány fejtő, és mozgatómunkás A.K.A. Szénbányász...

Én ez utóbbira tippelek. Ő úgyis kifejtette azon véleményét, hogy ezt a munkát szívesen elvégzi. :)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.05.14. 14:46:17

@Marcellusca: "/tologatónak " - ezt kifejtenéd bővebben? :))))))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.05.14. 14:49:26

@derelyegrádi szellem: @Kicsit Karcos: @Seduxen: Hogy hívják azt a munkakört amikor az emberke tolja vissza a sok összegyűlt bevásárlókocsit a söpar-ban?

Marcellusca 2010.05.14. 14:50:59

@Seduxen: NEM!
Te perverzállat! :DDDDDDDDDDDDDDDD

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.05.14. 14:52:13

Gusztos első kérdése az új munkahelyén:Ki kérte a pepperónist?

Kicsit Karcos 2010.05.14. 14:52:30

@derelyegrádi szellem:

"Kurva nagy előny, kétszer annyiszor interpellálhatnák a saját kormányuk tagjait. "

Fidesz-képviselő: Kedves Miniszter Úr! Értesüléseink szerint a kormány két hét alatt felvirágoztatta az országot, miközben egymillió új munkahelyet teremtett a radikális adócsökkentéssel. Igaz ez?

Miniszter Úr: pontos tájékoztatást kapott a Képviselő Úr, annyival tudnám még kiegészíteni, hogy két hét alatt a felére csökkentettük az államadósságot is. Kérem a képviselőurat, hogy a továbbiakban a mérleg másik serpenyőjéről se feledkezzen el.

KDNP-képviselő: fideszes képviselőtársam sajnos túl finoman fogalmazott az előbb. Azonnali tájékoztatás kérek, hogy meg tudja-e erősíteni azt az információt a Miniszter Úr, hogy megszűnt a bűnözés Magyarországon.

Miniszter Úr: olyannyira, hogy azóta már importra szorulunk bűnözőkből.

Stb.

Kicsit Karcos 2010.05.14. 14:53:37

@Tigeri: hát a szó eredeti értelmében trógernek...

Marcellusca 2010.05.14. 14:55:12

@Kicsit Karcos: Valami ilyesmire gondoltam. :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.05.14. 14:56:29

Ahogy Petit eligazítják:
Na fiam!Reggel 3-kor felkelsz,kiganyézod a teheneket,gyesznókat tikokat!Aztán megfejed a teheneket,összeszeded a tikok alól a tojásokat....

Kicsit Karcos 2010.05.14. 14:56:58

Hol vannak a kidobók a parlamentből? Ki fogja így megvédeni a Demokráciát, a Köztársaságot?

derelyegrádi szellem 2010.05.14. 14:58:10

@Tigeri:

én nem gondolnám, hogy bárki ilyen feleősségteljes melót bízna Gusztosra...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.05.14. 14:58:47

.....Aztán jön délután egy jogász ismerősöm a városból,aki látni akar téged végre dógozni.

kisherceg79 2010.05.14. 14:59:56

De siet az LMP. Vagy csak fél????
Még meg se alakult a parlament de már törvénymódosítást nyújtanak be a nemzetbiztonság ügyében??? :))

"Téves iktatás történt" - tájékoztatott honlapján a parlament pénteken koradélután, nem sokkal azt követően, hogy még az alakuló ülés megkezdése előtt feltették az internetes oldalra beterjesztett indítványként Schiffer András LMP-s frakcióvezető nemzetbiztonsági szakszolgálatokról szóló törvény módosítását kezdeményező javaslatát.
www.fn.hu//belfold/20100514/tevesen_iktattak_lmp/

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.05.14. 15:00:51

@Kicsit Karcos: @Marcellusca: Ellenzékben is kb.ez volt :Felállt az egyik,elmondta,hogy minden szar.Majd a másik ugyanígy tett.

derelyegrádi szellem 2010.05.14. 15:04:39

@Tigeri:

vagy: délután jön három cigány ismerősöm, akik egy csicskát vennének, de tudom, olyan nincs külnösen nem cigányoknál, te is megmondtad annak idején, viszont ezek tényleg jönnek, már le is foglalóztak....

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.05.14. 15:09:29

@kisherceg79: Erdekes, hogy az SZDSZ-2 (nem vagyok hajlando oket az ongunyolo, "hagyomanyos mosoporokkal" szemben definialt neven nevezni) legfontosabb, es az orszag szempontjabol surgeto kerdesenek egy Jobbik ellenes torveny meghozatalat tekinti. Ezek meg a regi verzional is gerinctelenebbnek es pofatlanabbnak tunnek.

Mitmondjakmagának 2010.05.14. 15:20:49

@Zöld Zoli : IZraelben van? Ha erre gondoltál szerintem tévedsz,bár kinézem belőle hogy onnan nyilatkozik ilyen "állok a vizsgálatok elé" mondatokat...

ketroot 2010.05.14. 15:25:28

Na, láttam Vonát!

Mesterházy Miklós...:D

reKorrekt 2010.05.14. 15:27:10

"nagyobb elégtételt okozna az embereknek a rabszíjon vezetett bálnatested látványa, mintha a félnótást Ferit vinnék el "

Naaaaaaa

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.05.14. 15:27:51

Fidesz 227
MSZP 59 (Mesterhazi Miklos LOL)
Jobbik 47
KDNP 36
Lehet a MAS Politika (LOL!!!) 14
Fuggetlen 1

Ott a KDNP frakcio. :D

Egyre jobban csipam az oreget! Kizert, hogy veletlenek a bakijai. Ennl azert frissebb, csak jatsza a szenilist.

kill004 2010.05.14. 15:28:27

@Tigeri: Gárdamellényben van. Levette a zakót.

Grafithuszar 2010.05.14. 15:29:07

@Meleardil Eressea Iluvadan: Uhh hát ez qrva jó. Már rég nevettem ennyit :)

kill004 2010.05.14. 15:29:24

@Meleardil Eressea Iluvadan: Én így értettem: Lehe Tamás Politika

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.05.14. 15:31:13

@Grafithuszar: En sem. Nem lehetne az oreget megtartani elnoknek? En szeretnem! Legyszi! Nem szivbajos, es nagyon szorakoztato. Azonkivul nyugis az elnoklese, mint a varjudombi mesek.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.05.14. 15:33:01

@derelyegrádi szellem: De Józsi bácsi!Olyan,hogy cigány nincsen csak roma.:))

Kicsit Karcos 2010.05.14. 15:35:14

Brékó!

"Lecsapott a BRFK: előállították Hagyó Miklóst!

Abban a pillanatban, hogy lejárt mentelmi joga, a BRFK előállította a főváros volt főpolgármester-helyettesét."

nol.hu/belfold/a_brfk_eloallitotta_hagyo_miklost_

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.05.14. 15:36:13

@kill004: Láttam de mintha közelről nem mutatnák...

Nzoltan 2010.05.14. 15:36:16

MTV (1) Hagyó WeekEnd ....lenne a jó. Követhetnénk az események rabláncolatát.:)

Marcellusca 2010.05.14. 15:36:29

@Meleardil Eressea Iluvadan: Namármost, ha kisebb a KDNP frakció, mint a jobbikos, akkor kevesebb bizottsági hely/elnökség járna nekik, mint a Jobbiknak.

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.05.14. 15:38:12

@Kicsit Karcos: Elkepzeltem a rendort a kapu elott, a csengogomb folott lebego ujjal, amint masik kezebn egy kis zsebteven figyeli a kozvetitest, es amit lecsuccsennek az kepviselok az esku utan, abban az utemben mar nyomja is.

Kicsit Karcos 2010.05.14. 15:39:40

@Meleardil Eressea Iluvadan: remélem, az utolsó falat parizert azért még hagyták neki lenyelni...

Marcellusca 2010.05.14. 15:42:21

@Kicsit Karcos: Váááuuuu!!!
Én azt a variációt képzeltem el, hogy megvárják a hétfőt.

De így jobb. :)

Mitmondjakmagának 2010.05.14. 15:44:04

@Kicsit Karcos: Akkor a könyv mit írt,véget is ér...Látom lelki szemeimmel az utolsó mondatot!
"...lassan leteszik az esküt,ütött az utolsó rúd párizsim,Zuschlag jövök"

Grafithuszar 2010.05.14. 15:45:22

@Mitmondjakmagának: "...lassan leteszik az esküt,ütött az utolsó rúd párizsim,Zuschlag jövök"

Muhahahahahahahaha :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.14. 15:46:15

Hoppá!:) Erre nem számítottam. De szerintem Hagyó sem.

Kicsit Karcos 2010.05.14. 15:49:01

@Tigeri: eddig nem mondtam jót Hagyóról. Most viszont, mert bár simán megtehette volna, hogy kihúz a tesója után Izraelbe, és mégsem tette, ennyit igazán megérdemel, hogy tisztességesen bánjanak vele. Tisztességesen basszák be egy jópár évre a börtönbe azért, amit elkövetett.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.05.14. 15:51:52

@Kicsit Karcos: Maszopnál szadesznél megy a beszélgetés:-Vajon ki lesz a következő?
-Talán teTalán én.

Kicsit Karcos 2010.05.14. 15:53:29

@Marcellusca:

"Bűnszervezetben elkövetett hűtlen kezeléssel gyanúsítják"

Korrekt meghatározásnak tűnik...

kill004 2010.05.14. 15:55:15

@picur3ka/beleallos kampany: Megkezdte ténykedését az szdsz II.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.05.14. 15:56:36

Kiváncsi vagyok ilyen gyosran futnak-e a sünök Ibolykához és Karcsikához is??? :)

ketroot 2010.05.14. 15:58:47

"Ez lesz a második Kulcsár ügy.. Hagyó elkezd beszélni oszt nem lesz semmi következmény... Az öcsikéje a fidelitásban tag, ha jól csal az emlékezetem.. "

Imádom a balos kommenteket.

szmoker (Homo Trollicus) 2010.05.14. 15:59:09

Én meg arra, hogy Hugyó Maki vajon köp-e.
Demszkit is szeretném látni :)

derelyegrádi szellem 2010.05.14. 15:59:23

@Kicsit Karcos:

A büntetési tétele is elég "korrekt".

Kieshet neki belőle vagy 10-12 év is. Alaphangon.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.05.14. 15:59:41

Namost.Vagy Zeroék tudtak valamit,vagy odafönn olvassák a 'bőrt.:))
Délelőtt a rendőrségen:Te a Vastagbőrön a hagyóról írnak.
Húbazmeg jó,hogy mondod.Ma be kell őt hoznunk!

Kicsit Karcos 2010.05.14. 16:04:49

"Az egyik szünetben a HVG rövid interjút készített Horváth Csaba MSZP-s képviselővel, akinek a hajtókáján egy izraeli és egy magyar zászló látható. Ennek okára kérdeztek rá. Horváth azt mondta: ma van Izrael megalakulásának 62 .évfordulója, azt ezt ünneplő eseményről érkezett a Parlamentbe. Az ünnepségen - tette hozzá Horváth - jelen volt a jelenlegi és a leendő külügyminiszter, Balázs Péter, illetve Martonyi János is. Arra a kérdésre, hogy leveszi-e az ülésteremben az izraeli-magyar zászlót, Horváth határozott nemmel felelt.""

kuruc.info/r/2/59562/

Nem is lett volna komcsi a komcsi, ha nem idegen állam jelképével a ruháján teszi le az esküt, miután a Szent Korona miatt rettegtetett...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.05.14. 16:07:25

Jaj de jót nevettem xD

"A szocialista politikusra az új Országgyűlés megalakulását, vagyis mentelmi jogának megszűnését követően három perccel csaptak le a nyomozók."

Egy-kettő-három------SÜN!!!

picur3ka 2010.05.14. 16:11:04

@Kicsit Karcos:

Na akkor csak az az osszeeskuveses kerdes marad, hogy veletlenul tettek-e erre a napra a parlament alakulo uleset?

picur3ka 2010.05.14. 16:12:09

@kill004:

Ja, egy napot nem birtak varni vele, hogy ezt mindenkinek vilagossa tegyek.

Mitmondjakmagának 2010.05.14. 16:13:04

Ezt persze nem rögziti a média,ahogy Bilincsben elvezetik?!

Arp1 2010.05.14. 16:13:26

"A rendőrség előállította H. Miklóst"

Ez gyors volt. Nem kell Orbánéknak különösebben semmit tenniük, még csak ösztönözni se kell a rendőrséget, ügyészséget, csak be kell szüntetni a mentelmi jogot, és viszik a többi szocit is a rendőrök.

Kicsit Karcos 2010.05.14. 16:14:47

@picur3ka/beleallos kampany: nem hiszem, hogy szempont lett volna. Egyébként vicc, hogy 4 év múlva derül majd ki, meddig is szól a most elnyert mandátum. Miért nem lehet ezt előre lefixálni?

Horváth elvtársnak persze kapóra jött az alkalom, hogy azonnal szembeköpje az esküjét azzal, hogy idegen állam jelképével a szíve fölött tette azt le.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.14. 16:15:13

@picur3ka/beleallos kampany:

Természetesen nem. A Nemzetközi Szocionista Főpáholy, Őszentsége XIII. Benedek, valamint a Csőszerelők és Bojlergyárosok nemzetközi testvérisége járt közben.

szmoker (Homo Trollicus) 2010.05.14. 16:20:04

Most már csak (vbőr után) őket szeretném elővezetve látni:

Verocchio, az itáliai veszedelem
Demszki
Dávid Ibolya, Here Karcsi
Kalampér Orbán

A sorrend mindegy.
Meggyes megint marad.

derelyegrádi szellem 2010.05.14. 16:21:12

@laspalmas:

Szerintem miki nem volt ennyire jókedvű.
Bár ki tudja, eddig azon siránkozott, évekig nem fog vele senki szóbaállni, erre most beszélhet kedvére :-)

A lelovics meg horváth éva sem lehet vidám, most ők is őrizetbe kerülnek, meg előzetesbe, miközben ezt eddig megúszták, bár már korábban meggyanúsították őket.

Sanyi bácsi szelleme már első napon (három percben) áthatotta a rendőrséget. :-)

2010.05.14. 16:21:41

Nocsak, milyen színpadias megoldás, dramaturgiai érzéket mutat a BRFK? Azért kíváncsi lennék, hogyan lehet erre készülni? Volt otthon összepakolva valami kis bőrönd Mikinél? Nézte az órát, hogy mikor jönnek? Vajon beszéltek egymással, mármint azokkal akik voltak bent pár hetet, de most már otthon vannak? Milyen az ellátás, a szállásviszonyok, a társaság...
Egy valóságshowt megérne.

derelyegrádi szellem 2010.05.14. 16:22:44

@Kicsit Karcos:

Nincs ezzel semmi baj, én szeretem az őszinteséget..

Disznó Úr 2010.05.14. 16:26:57

Leginkább az undorító kifejezés illik Sólyom antidemokratikus, alkotmányellenes beszédének jellemzésére. Miután kisírta magát az alkotmányos elvek szentségén, ezt szembeköpve, mindenféle alap és előzmény nélkül tett megengedhetetlen különbséget az azonos legitimációval felruházott képviselők, így közvetve a választópolgárok között. Mit beszélek: a legitimitás formálisan ugyan valóban ugyanolyan, tartalmilag azonban a Jobbik és az LMP között cca. háromszoros.

Ez az igazi kirekesztő gondolkodásmód, melyet nem magyaráz az a bizonyára gyakran ismételt népszerű elv sem, hogy igenigen, a művelt nyugaton is karanténba zárják a szélsőséges pártok képviselőit. Ez nem érv, legalábbis az igazság és a gondolkodás alapján nem az. A prekoncepciós hisztin kívül semmilyen alapja nincsen a Jobbik negatív megítélésének, mint ahogyan az LMP magasztalásának sem. Nekem az LMP-vel szemben vannak skrupulusaim, mégsem gondolom azt, hogy ab ovo ki kellene őket zárni a demokratikus keretek közül.

Az ugyanehhez a témakörhöz tartozik, hogy a korelnök megszakította a hagyományt és mégsem jobbikos mondta elő az esküt. Egy ilyen idős embernek már nem kellene gyávának lennie.

Mellesleg: továbbra is reménnyel és bizalommal várom az új kormány működését, azonban a fentiek tüskét hagytak bennem és meggyőződésem szerint minden olyan emberben, aki a lózungoknál az igazságosságot és a gondolkodást többre becsüli.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.05.14. 16:27:57

@beebeer:

Ez olyan demonstratív jellegű dolog volt, az mszp.hu például azóta se frissült.....izgulhatnak rendesen :)

"Azért kíváncsi lennék, hogyan lehet erre készülni?"
Szerintem a klotyón görnyedt izgalmában (és a kóla-tej kombó miatt), és közben lázasan körmölte a ......könyvét

2010.05.14. 16:30:43

@laspalmas: kicsit rövid lesz az, nem baj, legalább hamar a végére érünk... :)

ketroot 2010.05.14. 16:32:11

Mazochistáknak ajánlom az M1-et...

2010.05.14. 16:32:16

Párhuzamosan megy nálunk az M1, Süveges Gergő interjúja Lendvai Ildikóval. Így kezdődött:
SG: Elszúrták?
LI: Mégis mire gondol?
He-he-he...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.05.14. 16:32:57

@kisherceg79:

Ezzel a javaslattal szemben egyébként nekem semmi kifogásom, illetve annyi, hogy nagyon meglepő, hogy eddig nem így működött a dolog.

ketroot 2010.05.14. 16:35:36

@beebeer:

Óóó... hát úgy kimagyaráz itt mindent.

civilkontrol 2010.05.14. 16:35:43

3 perc kellett a mentelmi megszűnésétől :o))))
Ma este bérúgok :o))

2010.05.14. 16:36:36

@ketroot: azért ezt, nagyon nehéz lesz.

Kicsit Karcos 2010.05.14. 16:37:43

@Conv: persze, mert eddig nem volt olyan párt a parlamentben, amelyik kockáztatta volna a nemzet biztonságát. Értem?

2010.05.14. 16:38:01

@ketroot: Van amit nem lehet.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.05.14. 16:49:13

Na, milyen faszán előrelátók vagyunk??
Hagyó meg a sleppje már a Gyorskocsiban :-)))

Hogy tetszik odabent, Miki??????????????

kill004 2010.05.14. 16:55:38

Hááát. Nem tudom...

" Semjén Zsolt, a Kereszténydemokrata Néppárt elnöke, leendő miniszterelnök-helyettes az alakuló ülésen a Heti Válasznak elmondta: semmi esetre sem szavazzák meg, hogy jobbikos politikus legyen az Országgyűlés nemzetbiztonsági bizottságának elnöke.

Első megközelítésben azon lesznek, hogy a bizottság inkább üljön össze elnök nélkül - feltéve, hogy a bizottságok jogilag összehívhatók a miniszterek meghallgatására. Ha erre nincs törvényi lehetőség, akkor a kormányoldal érvényesíteni fogja kétharmados fölényét, és határoz a bizottságok összetételét illetően - alkalmasint úgy, hogy ők rendelnek valakit (akár ellenzéki politikust) az adott elnöki posztra. "

hetivalasz.hu/itthon/semjen-nem-adjuk-a-jobbiknak-a-nemzetbiztonsagi-bizottsag-elnoki-szeket-29362

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.05.14. 16:56:14

@Kicsit Karcos:
szerintem erre a javaslatra mind a fidesznél, mind az mszp-nél nyeltek egy jókorát azért páran :)

2010.05.14. 16:57:07

@zero: Tökéletes időzítés! Gratula! Mi lesz a következő téma?

Mitmondjakmagának 2010.05.14. 16:57:28

Már itt tudtában volt hogy be kell majd dőlni...
www.fn.hu/cikk/00190000/195742/3.jpg
Nem Kell Félni,nem fog fájni :D:D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.05.14. 16:58:34

LOL de aranyos :-)
1/1 , jól indult az új munkája:

"Az LMP, a Jobbik és az MSZP egységesen megszavazta Szigeti Péter, az Országos Választási Bizottság elnökének beszámolóját a választás lebonyolításáról. Azaz mégsem egységesen, mert az LMP-s Kaufer Virág mellényúlt. Megkérdeztük az új képviselőt, hogy hogyan történhetett ez meg? "Életében most először szavaztam, mellényúltam" – mondta."

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.05.14. 17:02:01

@beebeer:

Demszky?
Csak jól kell időzíteni :-)))

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.05.14. 17:02:07

@zero: Fidesznel szerintem kulon szimulatort allitanak majd be az oktatasra. Kepzeld el. Ketten betegek, ketto kulfoldon van, ketto mellenyom, es hopsz, volt nincs ketharmad.

2010.05.14. 17:06:55

@zero: nekem tetszik, ez a bájos, amatőr őszinteség.... Demszky gondolom hétfői téma, vagy hétvégén is működik a BRFK?

derelyegrádi szellem 2010.05.14. 17:07:44

@zero:

feriről nem karsz egy kis cikket rittyenteni mondjuk hétfőn? :-)

Lone Wolf 2010.05.14. 17:09:10

@zero:"Demszky?
Csak jól kell időzíteni :-)))"

Azzal várni kell a helyi választásokig, meg az ügyészségi nyomozás megindulásáig. Mert a pesti rendőrfejesek nem merik piszkálni Demszkyt ez elkönyvelhető!

Marcellusca 2010.05.14. 17:12:05

Hehe!
A Heti Válaszon megy a fröcsögés Vona mellényéről.

Muhaha!

Lone Wolf 2010.05.14. 17:12:23

@Mitmondjakmagának: Nincs az a béna mesterlövész, aki ekkora bucifejet elhibázhat. :)

Marcellusca 2010.05.14. 17:15:09

@Meleardil Eressea Iluvadan: Húúú, de jót röhögnék.
És jönne a magyarázkodás, meg, hogy szavazzunk újra, .... :D

@derelyegrádi szellem: Van egy olyan érzésem, hogy Te valami rosszat kívánsz. :)))
De, miért kellene hétfőig várni? :D

2010.05.14. 17:20:58

Elgondolkodtató, mennyire elkapott a gépszíj a hír hallatán. Vérgőzös vagyok. Egy vérgőzös vérnyúl...

Marcellusca 2010.05.14. 17:21:50

@Mitmondjakmagának: Hinnye, bammeg!
Most megoldottad az éhség kérdésemet. :) Nem kell menni kajálni eyg darabig. :D

Mitmondjakmagának 2010.05.14. 17:34:17

Videót akarok arról ahogy elvezetik Bilincsben!!!!!
Jól lakot "Óvodás"
www.hunyaditura.eu/kepek/256b27a91cb3a1beb00fa8224745c373.jpg :D:D

Zigi 2010.05.14. 17:46:17

Érvénytelen szavazatok száma: TEN, izé tíz.:)) Isteni az öreg csóka.

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.05.14. 17:51:04

@Zigi: Mondom, hogy tartsuk meg. Az en szivembe belopta magat.

ketroot 2010.05.14. 17:54:48

Jajj Göndör, meg Nyakó...

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.05.14. 17:57:14

@Zigi: "...az orszaggyules Hegedus Lorant.............................................net(!) az orszaggyules jegyzokehev..."
Naggyon jo! :D

órarugógerincű felpattanó 2010.05.14. 18:04:00

Kapcsolaton gyászolják már a demokráciát?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.05.14. 18:05:40

@Meleardil Eressea Iluvadan:

ezkijez? nem volt érkezésem megnézni élőben és még felvételről sem a műsort :)
hol látható a dolog?

Marcellusca 2010.05.14. 18:09:40

@ketroot: Vajh, miért van olyan érzésem, hogy ezt előre lefocizták?

NESZE, NEKED, DEMOKRÁCIA!

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.05.14. 18:11:20

"...es Szucs Lajos es Nyako Istvan jelzo urak...jegyzo uraknak..."

De kar! Megy az oreg es jon a simaszaju.

Rwindx 2010.05.14. 18:19:35

off, de elég vastagbőr:
"A közbeszerzési kultúra továbbfejlesztésének irányairól írt dolgozatával szerzett PhD tudományos fokozatot L. Szilárd ezredes, a Honvédelmi Minisztériumban (HM) leleplezett maffiajellegű korrupciós bűncselekmények egyik főszereplője a Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetemen (ZMNE)"
mno.hu/portal/713020

dr. Aullah 2010.05.14. 18:24:00

@stulquec: Hadd kérdezzem már meg: Ki van a képeden? Olyan mint egy gyurcsány-bajnai szerelem gyerek.

Lone Wolf 2010.05.14. 18:25:32

@Rwindx:

Meglep?

Nem kellene. ez már csak így működik...

secko jedno 2010.05.14. 18:32:15

@picur3ka/beleallos kampany: nehogy má most meg kelljen bánnom, hogy az lmp-re szavaztam. mi a fasznak akarnak ezek szobrot állítani. és ha már igen, mér nem szögi lajosnak?

derelyegrádi szellem 2010.05.14. 18:37:23

@Rwindx:

Ezen már reggel kirögcséltem magam.. :-)

Lone Wolf 2010.05.14. 18:51:38

www.magyarhirlap.hu/online/rendorsegi_razzia_116_letartozas_egy_nap_alatt.html
"RENDŐRSÉGI RAZZIA, 116 LETARTÓZÁS EGY NAP ALATT"

Úgy tűnik nem állt meg a mai akció csak hagyónál. :)

Hümm... Lehet, hogy Pintér mégis képes lesz 2 hét alatt eltakarítani a szemét nagyját? Persze, ez nem nehéz, az igazán gázos egyénekről tudnak a rendőrök, csak ilyen-olyan többnyire jogi okokból, nem nyúlhatnak hozzájuk. Na most, ha a vezetés azt mondja, hogy oké gyerekek! Akkor 2 hétig félrenézünk, lazábban kezeljük a szabályokat, csak takarítsátok el a humán hulladékot! És ezt parancsba is adják, abból bizony, nagytakarítás lesz!

Ezzel ellentétesen az MSZP 2002-ben és 2006-ban AMNESZTIÁT adott egy csomó humán hulladéknak hatalomra kerülése után. Ez már önmagában üzenetértékű!

Füsilier 2010.05.14. 18:54:57

Gyönyörű volt!
A Jobbik a végén elkezdte énekelni a Székely Himnuszt!
A mocsok szocik eközben csomagoltak és elszállingóztak a teremből...pfejjj !!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.05.14. 18:55:17

@Zigi:

Régi véleményem, hogy 60 felett nem szabadna senkit politizálni engedni. Pénze már van, unokázzon otthon.

picur3ka 2010.05.14. 19:07:19

@secko jedno:

O, baratom, te nem kovetted az esemenyeket:
- tagok nagy resze ismert, vaskos kommunista egyeni es/vagy csaladi multtal
- Lanyi nyilatkozat arrol, hogyan kerestek meg az amerikaiak
- seber este, kipa seta
es sok miegymas, hol voltal?

-

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.05.14. 19:36:42

Jol mutat, de olyan fene nagy jelentosege nincs, ki a bizottsagi elnok. Az viszont szamit, hogy minden bizottsagban van e tag, no es hogy mennyi. Persze a "Lehet a MAS Politika" nem eri be ennyivel. Ok azert nyomultak, hogy a Jobbikot tiltsak ki a nemzetbiztonsagi bizottsagbol, meg meg innen-onnan. Mert le van szarva az alkotmany meg a valasztasi torveny a hazszaballyal egyutt, amikor a demokracia forog veszelyben! Budapest kozepen szobor a cigany aldozatoknak (mind a hatnak, a tobb szaz magyar aldozat az teljesen le van szarva). Ket elnoki helyet kovetelnek a legkisebb partkent. Solyom a Jobbikot fenyegeti, az LMP-nek szegyentelenul nyal.

Remelem az eddig LMP kabulatban szenvedok kezdik eszrevenni, hogy vegig igazat mondtunk. Ez az SZDSZ 2.0, a meg pofatlanabb, meg liberalisabb tovabbfejlesztett verzio. Remelem azok, akik rajuk szavaztak (es nem vadliberalisok maguk is), azok vegre radobbentek, hogy egy hazug, demagog kampanynak doltek be.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.14. 19:48:38

Vár a fogda Miki! Remélem nem engedik ki a 3 gect!

Egy kicsit karcos 2010.05.14. 20:11:58

@Mitmondjakmagának:

www.rtlklub.hu/video/90379

Csillan a karperec.

És ma már másodszor állnék ki amellett, hogy tisztességes eljárásban basszák be a börtönbe, ha már nem szökött el Izraelbe. Semmi szükség nem volt a bilincsre, nyilván nem akart se megszökni, se verekedni.

Felette még mindig volt egy főpolgármesteri, meg vagy két országos szint.

Nem szeretném, ha a max büntetést nem lenne kinek kiosztani.

Zuschlaggal kapcsolatban ugyanez a véleményem.

Nem megalázni kellene meg "statuálni" pár emberen, hanem leszámolni ezekkel a hálózatokkal. Ebben pedig pont nem segít a statuálás.

folyamatábra 2010.05.14. 22:23:44

Hagyó ellentmondásosan nyilatkozott, miszerint szeretné, hogy kiderüljön az igazság, de hát az igazság már kiderült, ugye, az a kérdés, mit és hogyan lehet bizonyítani.
bővebben:
safeaccount.hu/illetve/alakul/

Horizont 2010.05.14. 22:43:07

Az est híre: letartóztatták Hagyót:)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.05.14. 22:45:07

@folyamatábra:

Te is ilyen reklámdroid vagy, minden posthoz beteszed az oldalt ami legkevésbé sem szól bővebben arról amit írsz? :)

jpmjpm 2010.05.14. 23:55:25

@Horizont: Pont ezt akartam én is megírni.

Egyébként egy dolgot lehet benne becsülni, hogy megmondta, hogy nem lép le, pedig tudta, hogy mi vár rá, hiszen a többi BKV-s is bent figyel hónapok óta. Gyanítom lett volna lehetősége lelécelni. Amilyen életet élt, azok után egy előzetes, na az odabasz.... És ennek ellenére maradt. Fene sem érti ezt.

dr. Grünwald Ottó · http://zikkajl.inda.hu 2010.05.15. 00:55:12

a zabszem nem fér a seggébe, de egy szép szál barna legény véreres fasza csak-csak befér majd valahogy. hosszú lesz ez a nyóc tíz év Miki :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.15. 04:51:50

Nekem még az esett le, hogy amikor ilyen ellenállás nélkül, simán mosolyogva bevonulnak a yardra, ott tuti valami susmus lesz, simán eltüntettek már minden igazán terhelőt...
...szereintem ezek tudnak valamit, hogy esetleg megúszhatják...
....na még azt kéne! Remélem bevarrják őket ahogy kell!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.15. 04:54:26

"Hagyó Miklós elmondta: bármikor bizonyítani tudja ártatlanságát, hiszen se döntési, se utasítási jogköre nem volt semmilyen kérdésben."
Akkor mi volt a pozíciója értelme? :D
LOL ez nagyon gyenge volt!

molaris 2010.05.15. 06:34:10

@Kicsit Karcos:

" Kicsit Karcos 2010.05.14. 15:53:29
@Marcellusca:

"Bűnszervezetben elkövetett hűtlen kezeléssel gyanúsítják"

Korrekt meghatározásnak tűnik... "

Szeretném, ha a bűntársai, akik tegnap lelkesen tettek megint hamis esküt, mielőbb vele ultiznának a sitten.

molaris 2010.05.15. 06:37:43

@jpmjpm:

Az felért volna egy teljes körű beismerő vallomással. Aztán az ilyen sumák dolgot Izraelben sem csípik. Ott nincs kibúvó, aki bukik, azt mázsálják ám rendesen. Legyen az akár a regnáló miniszterelnök.XDXD

molaris 2010.05.15. 06:42:03

@Rwindx:
Azért a hangszerkészítő fényévekkel veri!!!!!! XDXD

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2010.05.15. 07:26:48

@Egy kicsit karcos:

akit előállítanak, legyen akármilyen úriember, azt megbilincselik. elvégre senki sem tudhatja, hogy egy ilyen nem mindennapos szituban kiből mikor jön elő az állat.

süti beállítások módosítása