Skip to content


       Szűrés lista

Az adácsi búcsú rejtélye

Mekcsey rendőrkutya története a feljelentettek szemszögéből, a NOL-ról.

Videóval.

"Csoportos garázdasággal és hivatalos személy elleni erőszakkal gyanúsítanak hét helybeli férfit, akiket később a gyöngyösi kapitányságra állítottak elő. A parancsnoki kivizsgálás a rendőri intézkedést szakszerűnek, jogszerűnek és arányosnak minősítette.

A gyanúsítottak szerint az eset nem így történt. Egyikük, Rafael József, tagadja, hogy garázdálkodtak volna. Igaz, az eső miatt a művelődési házba kényszerült a Mága Zoltán-koncert helyszínéről kiküldték őket az udvarra, hogy ott énekeljenek, de semmi rosszat nem tettek, családjukkal, gyermekeikkel együtt békésen töltötték az időt a számukra felállított asztalnál.

„Nem garázdálkodtunk, nem törtünk össze egy poharat sem, semmit nem csináltunk" - állítja Rafael. Úgy tudja, hogy a rendőröket - a helyi körzeti megbízottat és egy másik rendőrt - egy helyi polgárőr hívta a helyszínre. Az igaz, hogy miután eltávolították őket a művelődési ház udvaráról, és az akkor még szájkosaras kutyát rájuk uszítva kikergették őket a búcsúra összegyűlt árusok között, ő beszólt a körzeti megbízottnak, mondván, hogy fel fogja jelenteni, de nem támadtak az időközben többüket gumibottal is bántalmazó rendőrökre.

Miután túljutottak az árusok bódéin, a körzeti megbízott levette a kutyáról a szájkosarat, és az állatot a családokra uszította. A Mekcsey névre hallgató szolgálati kutya Rafael Gáborra ugrott, a földre döntötte, és a mellkasát kezdte marcangolni. Végül az mentette meg őt - mondják az érintettek, akik úgy látták, hogy testvérük nyakát kapta el a kutya -, hogy egy rokonuk egy platós autóval odahajtott, arra felkapaszkodtak, és a település távolabbi pontján lakó rokonukhoz menekültek.

Állításuk szerint ők hívták ki rendőrségi segélyhívón a „pesti rendőröket" - a kiérkező rendőrök karjelzésén a Pest Megyei Rendőr-főkapitányság jelvénye volt látható -, akik a gyöngyösi kapitányságra állították elő őket a késő esti órában. Egyiküket sem hallgatták ki, csak szóban közölték velük, hogy a garázdaságon és a hivatalos személy elleni erőszakon kívül állatkínzásért is eljárás indul ellenük. (felnevetek, akárhányszor olvasom)

A mellkasán egyértelműen kutyaharapás nyomait viselő, látlelete szerint 8 napon belül gyógyuló sebesülést elszenvedő Rafael Gábor másnap személyesen tett feljelentést az Egri Nyomozó Ügyészségen az intézkedő rendőrök ellen az őt ért bántalmazás miatt. Felvették a kapcsolatot dr. Magyar Elemér egri ügyvéddel is, aki 
korábban már több hasonló ügyben - például a tavalyi hevesi búcsúban történtek miatt - látott el sértetti képviselői, illetve védői feladatokat."

 

 

"Ekkor is szaladt utánunk, szájkosár nem volt a kutyán, és kiabálta, hogy meg fogtok dögölni ma este a lakásotokba" kiabáló rasszista kutya, kész vagyok...

A kutyaharapott elbeszélése a NOL-on.

Címkék: rendőrség

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr802205810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cipollina 2010.08.07. 20:53:30

@ketroot: a NOL törzskomcsikommentelőket érdemes megjegyezni, és azonnal szkippelni. :-D
Libertymuc, spartacus, persze erlauer, most hirtelen nem jut eszembe több eminens hülye. :-DDD

Cipollina 2010.08.07. 20:55:08

@Sííva: a következő verzióban az igazmondó cigány majd kitalálja, hogy a kutyánál szamurájkard is vót. :-DDDDD

turcsány karcsi elvtárs 2010.08.07. 21:00:16

a videó érdekessége, h (főleg az elején) elég gyakran lepillant emberünk, biztos nem a káróját nézegeti. meg elég komoly pislogási rohamai vannak, vajh miért? csak nem VÉLETLENÜL hazudik?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.08.07. 21:49:47

Ezt most le kell írnom:
A férfit szeretkezés közben a vállán megharapja a szeretője.Hazafelé azon gondolkodik,hogy magyarázza meg a feleségének.Amint belép a lakásba elészalad a kutya.A fazon fogja magát és elkezd vele bírkózni.Amikor odaér a felesége,a férfi megmutatja a vállát és azt mondja:Megtámadott ez a dög és megharapta a vállamat!
Mire a feleség megmutatja a mellét:-Nézd!Nekem meg megharapta a mellemet!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.08.07. 22:07:05

@RAMBO:

Tudod, mi a mélypont? Az a nyamvadt videó.

dr. Aullah 2010.08.07. 22:10:06

@laspalmas: Kell szólni a napiszarosoknak, hogy csináljanak új rovatot: Pózolj orvosi látlelettel. :D

albino combino 2010.08.07. 22:45:14

Csak nekem tűnik úgy, hogy betanulta az egész szöveget?

Dolfin 2010.08.07. 22:50:08

Az a baj hogy már a neve miatt is bajban van, meghallják hogy Rafael...

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.08.07. 22:59:37

@RAMBO: Mert egy rendőr szerinted meg meri kockáztatni,hogy a semmiért ráengedi a kutyát ártatlan jaózsefre és társaira?Főleg egy tömegrendezvényen vagy közelében?Maximum ha ki akarja rúgatni magát.Az előítéleten meg megfelelő(sok,sok negatív) tapasztalat után szerintem te sem lepődnél meg,sajnos, teszem hozzá.Mert valahol ez a dolog nagyon nincs rendben valóban.
De például ma délelőtt is ; ugat a környék összes kutyája(náczik ofkorz ),valaki énekel artikulátlanul,kinézek az utcára, -elmormolom a szokásos "így lenne ötösöm a lottón"-t:három cigány fiatalember,szatyrokkal megpakolva szinte elfoglalja az egész utat,aztán jön egy autó, nagy kegyesen hagynak annyi helyet ,hogy csak félig menjen az autó kereke az utat szegélyező fűre...ha ez még nem lenne elég, kihívóan méregetik az autó vezetőjét...most vulgáris leszek;bazdmeg így kurva nehéz!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.08.07. 23:14:07

@RAMBO:

"A rendőrök a polgárőrök kérésére érkeztek meg vasárnap este az adácsi búcsúba, miután bejelentést kaptak arról, hogy egy kisebb társaság megzavarta a szabadtéri rendezvényt. A kiérkező járőrök egyike - észlelvén a zavart keltő csoport létszámát - a szájkosarat viselő szolgálati kutyát is elővette az autójukból."

PolgárőrÖK - > rendőrÖK -> kisebb társaság

Szőó sincs nagyzoló helyi körzeti megbízottról ...

Béla Bácsi 2010.08.08. 02:05:01

Sűrű elnézések közepette (tudom, hogy mindenki szarik Amerikára): Magyarországon tényleg elment mindenkinek az esze? (Főleg ennek a Rambonak). Ki a fenét érdekel a személyi sérülése egy embernek, aki nem hajtotta végre a fellépő rendőr utasításást? Nagyon szerencsések a kisebbségieink (talán ezért is gyötörte őket oly erősen a honvágy Kanadában) itt az átkosban, ha nem elsőre ugrasz, ahogy a rendőr felszólít, simán lelő és higyjétek el, ez nem költői túlzás! És onnastól nincsenek Pokol Pisták, hogy gagyarogjonak róla, meg meg se vásárolják az emberek az ilyen süket dumát, mindig a rendőrnek van igaza, kivéve, ha be tudják bizonyítani, hogy nincs (ami ritkán esik meg) így muszály megszokni, hogy a rendőrrel (csakúgy mint a nagyfeszültségú vezetékkel!) nem jó szórakozni!

trojka 2010.08.08. 06:19:15

Aki ezekre a sebekre azt mondja, hogy kutyaharapás, annak elmentek otthonrol, vagy a földönkivulieke lefizették...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.08.08. 06:48:12

@Béla Bácsi: Következik, hogy a nagyfeszültségű vezeték is názi :D

órarugógerincű felpattanó 2010.08.08. 08:59:38

Majd azért erről egy poszt, mert nem kicsit vastagbőr: index.hu/belfold/2010/08/07/szanyi/

Sííva 2010.08.08. 09:05:02

@Cipollina: A cikk utolsó mondata a legjobb! "Még akkoris szaladt utánuk - állításuk szerint - és azt kiabálta megfogtok dögleni!" Ha valaki megírta a szöveget nagyon hülye volt! De ha maguktól találták ki akkor is! Mivel a kutya nem tud beszélni! A rendőr viszont visszaparancsolja a kutyát ha menekülnek! Szerintem itt valami nagyon nem stimmel!

Kartal (rezervált) 2010.08.08. 09:28:11

@Sííva: Sííva, ne viccelj, Te is tudod, amit a cigó mond, az első szótól az utolsóig hazugság. Amit a Néphazugság megír - mint a neve is mutatja - hazugság. A botrányos és szánalmas az egészben az, hogy ilyen sztorival ki mernek állni felnőtt emberek nyilvánosság elé. Ha én otthon ilyet hazudtam volna gyerekkoromban, apám úgy elnáspángolt volna, hogy még mindig körbe járnék.
Itt a sarkalatos pont az orvosi látlelet. Hozatnék egy orvost az ország másik feléből, és hatósági felügyelet mellett megvizsgáltatnám a cigót. Rögtön megmondaná, hogy a sebet törött sörösüveggel ejtették, ezért aztán ennek az orvosnak a diplomáját visszavonnám, és eljárást indítanék ellene hatóság félrevezetése, közveszélyes hazudozás, és még egy sereg vádpont alapján.
Harapott meg engem is, páromat is kutya, tudjuk milyen a kutya által ejtett harapott seb. Nem ilyen.
Ismerjük a kötekedő, részeges, deviáns életmódot folytató cigányokat: hazudnak, mint a vízfolyás, és pofátlanok mint a döglegyek. A fenti cikk csak bizonyítja mindezt.
Amit még nem annyira értek: a Népszabadság szerkesztősége ezt komolyan gondolja??? És csodálkoznak, hogy ilyen szintű hazudozás után csökken az olvasottságuk, esik az mszp népszerűsége??? Nem volt elég a választási eredmény??? Hány pofon kell még?

Kartal (rezervált) 2010.08.08. 09:39:24

@RAMBO: helyiek írták:
"Hát azért álljon már meg a menet! Ott voltam ezen a búcsún, mivel rokonaim laknak ott. Minden évben gond van ott a ... romákkal. De mindig valahogy meg lehetett oldani.
Most is ordibáltak berúgva, zavarták az embereket. Ezért szóltak a zsaruknak. De ezek azt hitték, övék a világ, és hepciáskodni kezdtek. Ezért jött több rendőr és amikor nem hagyták abba, sőt fenyegetőztek, akkor küldték rájuk a kutyát. Most meg itt sírnak mint a fürdős ku..a. A "tisztelt" újságíró meg kérdezze meg a falu lakosságát is, és utána fogadja be ezt a Raffaelt a saját lakásába. Bírom az ilyen jogvédőket."
"Elmondhatom! Szóval ezekkel mindig gond van az adácsi búcsúban. Berúgnak, aztán hangoskodnak és beszólnak. Hemperegnek az úton, dobálnak el mindent. Idén be kellett vinni a kultúrházba a programokat az időjárás miatt. Ezek meg ott hangoskodtak, ordibáltak és hát .... iszonyat büdösek voltak. Ez mindenkit zavart. Főleg, hogy hangoskodtak. De piszok módon. Többször is szóltak, hogy hagyják abba. Persze tojtak rá. Aztán amikor többüket nem akarták már emiatt beengedni, akkor kezdtek el fenyegetőzni. Ezért hívták a rendőrt oda, akit szintén elkezdtek fenyegetni. Na most tudjuk, hogy a Raffael-félék csak csapatban erősek; jött is nekik erősítés. Na ezért lett erősítés híva a rendőröknek, akik aztán kutyával, de megoldották a dolgot.
Nem igaz, hogy ezek ártatlanok! Nem igaz, hogy ők kulturáltan szórakoztak. Ezek hazudnak!!!!!"

Amúgy, mint itt többen is megállapították: kiképzett rendőrkutya CSAK VÉGTAGRA TÁMAD, soha nem nyakra, mellkasra - már a gondolat is röhejes -, a seb egyértelműen nem harapástól származik, vagyis A CIGÁNYOK HAZUDNAK! És, lássuk be, ebben semmi meglepő nincs. Inkább meglepő az, hogy ilyen sokan tévesztik össze a seggüket egy tölcsér csokifagyival.

Kartal (rezervált) 2010.08.08. 09:49:24

Nah, Hell sokadszor leverte a biztosítékot nálam. Aszongya: "Hmmm, a véleményedet messzemenően tiszteletben tartom, de - ahogy a cikkből kiderül - vannak más vélemények is."

Kedves Hell, bazmeg, itt nem vélemények kellenek, hanem TÉNYEK! A tények helyett vélemények sűrű ködébe burkolózó libsi retorikátok verte tönkre az szdsz-t, buktatta meg az mszp-t, gyorsan hozzá is teszem: legnagyobb örömömre. Folytassátok csak, én szorítok, nehogy egyszer is igazat mondjatok, és pár éven belül azt veszitek észre, hogy egy rendkívül szűk, agymosott rétegen kívül a kutya sem fog veletek foglalkozni. És akkor még örülhettek.

Disznó Úr 2010.08.08. 09:51:44

Alapvetően az a meglepő, hogy több mint fél évezred európai tartózkodás után is a törzsi viszonyok uralkodnak köztük, a szocializáció - nevelés lényege pedig a "gádzsók" (avagy parasztok, csicskák) megtévesztése és kihasználása, gyakorlatilag a hagyományos szociális parancsok teljes mértékben figyelmen kívül hagyása, illetve az azokkal való visszaélés.

De nem baj, most majd biztos sikerülni fog az integráció.

Kicsit off, de erről jut eszembe hogy az úszó EB megnyitóján is jól bemutatkoztunk, erősítve a "Hungary, land of the gipsies" imázsunkat. Cigányzenekar, a szörnyűséges Bangó Margit (drága isten arra kérlek, aranyeső a mi utcánkban). Az csak bónusz, hogy a műúszás zenéje sok nemzetnél a saját kultúra bemutatásának színtere is volt (Dvorak, kasztanyetta), nálunk meg egy idegtépő tam-tam dobos iszonyatra lubickoltak a lányok. (Mivel botfül király vagyok, egy pillanatra arra gondoltam, hogy esetleg Bartók is lehet, de talán mégsem).

Kartal (rezervált) 2010.08.08. 10:11:42

@Disznó Úr: ez aztán fasza. A citerát már honfoglaláskor hozták magukkal a magyarok, de el van felejtve, nemzetközi rendezvényen cigányzene kell szóljon. Kurva életbe!

Varék (törölt) 2010.08.08. 10:13:13

@RAMBO:
Igazad van. Lassan eljut ez a blog is a gumicsizma szintjére! :(

Kartal (rezervált) 2010.08.08. 10:14:59

@Antifáda: Most éppen nem blogbejegyzést olvastál, hanem egy nol.hu cikket. Igazad van, lassan tényleg a gumicsizma szintjén lubickol a nol...

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2010.08.08. 10:37:45

Amit mond a figura, ha elosztjuk 10-el és a maradék 10 százalékát elhisszük, akkor jóindulattal vagyunk... A kutyát tök felesleges alkalmazni. Még valamit elkap a szerencsétlen. Jogállamban ilyenkor figyelmeztető lövés, aztán golyó a lábba, vagy feljebb. De az csak jogállamban, kultúrországokban fordul elő... Az erőszakosan fellépőket a rendőrséggel szemben sehol nem pátyolgatják!

kodó tamás 2010.08.08. 11:30:15

1. a cigányok nem hazudnak, csak cigánykodnak...
2. a rendőrökkel semmi baj amióta csak "szondázunk és mérünk"

a bűnözés az egyetlen virágzó iparág...

kodó tamás 2010.08.08. 11:45:52

mindenképp a kutya a hibás
a kutya írta a jegyzőkönyvet is?
vagy macskakaparás volt?

ja a kutya meg csak cigánypecsenyére vágyott...
talán kicsit még nyers lehetett, de javallom a szauna VB-t, 110 fokon főzve,
index.hu/bulvar/2010/08/08/meghat_a_szauna-vb_egyik_dontose/

tudi 2010.08.08. 11:55:38

Ezeknek is van egy kicsit vastag bőrük, ők csinálták a balhét, de ennek ellenére úgy tesznek, mint ha ők lennének az áldozatok.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.08.08. 12:00:54

Ó, hogy az az.... ezek nem akarnak vallást alapítani? Élénkebb a fantáziájuk, mint annak a Hubbard pasasnak.

C ügyeknél mindig eszembe jut egy hatvanas cigányemberrel készített interjú.
"Mindig egybevesznek minket. 20 %-unk rendes, dolgos ember, de a maradék 80 rossz hírünket kelti."
Véleménye a fiatalabb c.k körében tapasztalható tiszteletlenségről:
"Kapával ütném agyon az összeset! Az én időmben nem volt ilyen. Este 10kor nem mászkálhattunk az utcán, nem hogy még bemenni a városba. Mi az hogy nem fogad szót a tanítónak?!"

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.08.08. 12:07:29

@neccharisnyás útonálló: Ismerek én is pár rendes cigót, és azokkal semmi bajom. Van, amelyik mérnök a munkahelyemen, nem is akármilyen.
Ha mind ilyen lenne, fel se tűnnének.
De alig van ilyen :(

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.08.08. 12:08:33

@Sííva:
Én is azt néztem. Elvileg akkor a hátán/lapockáján is kellene lennie sérülésnek. Vagy ha tényleg marcangolta, foltokban hiányozna a szövet, ahonnan kitépte.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.08.08. 12:11:10

@ColT:
Hű, de a rendesek helyre is tudják rakni a lustábbat istenesen. Sose értem, miért nem szorgalmazzák jobban a c kategóriás rendőr kiképzést. Borsod stb. helyeken olyan rend lenne! És nem lenne sírás, hogy rasszista rendőrök, az tuti.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.08.08. 12:13:49

@Aullah:
IWIW-en is jól jön majd vérfrisstésként, a sok merdzsa-fux helyett.

Kartal (rezervált) 2010.08.08. 12:37:40

@neccharisnyás útonálló: dehogynem lenne.

@ColT: én is így vagyok vele.

@kodó tamás: de nem adózik, akkor meg nem értem mi a kormány haszna abból, ha mosdatják a bűnözőket.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.08.08. 12:41:25

@Kartal (jogsértő fekete mellényben):
Jaaa. Szóval megteremtődik a "rasszista cigány" fogalma. C mondja c-re. Nem semmi.

jani888 2010.08.08. 12:48:13

MEKCSEY ŐRMESTERT TOVÁBBKÉPZÉSRE KELL KÖTELEZNI. ILYEN ESETEKBEN TOROKRA TÁMADUNK!

Kartal (rezervált) 2010.08.08. 13:03:45

@neccharisnyás útonálló: volt már rá precedens. Kiközösítik, leköpik az ilyen cigányt. Mit lehet várni, mikor egy cigányvezető nyilatkozik úgy, hogy ha látja, hogy egy cigány ellop egy kabátot, akkor nem szól a rendőrnek, mert hát ő is cigány...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.08.08. 13:11:12

@neccharisnyás útonálló: Az se rossz, amikor egy cigány cigányozik :)
Amúgy c rendőrök vannak, de a hatékonyságukról nem szól a fáma.

@Kartal (jogsértő fekete mellényben): Na ugye, milyen rásszisták vágyunk mi, hogy még fajon belül is különbségeket teszünk.

Kartal (rezervált) 2010.08.08. 13:42:00

Azért nem a cigó képét marcangolta össze szerencsétlen kutya, mert olyan vastag rajta a bőr, hogy nem bírtak vele a fogai. Egyébként lelki szemeim előtt megjelent a kép: a kutya ledönti a cigót, és tágra nyitott szájjal, vigyázva, nehogy a többi foga nyomot hagyjon, a bal felső tépőfogával egy hosszú és mély vágást ejt a cigó bőrén. Ha eszembe jut, elkap a röhögés.

Láttam már törött sörösüveggel ejtett vágást, na az eléggé hasonlít ehhez. Szerintem az unokatesók összekaptak egy dögkútból származó szép nagy cupákon, és akkor szerezte a sebet. :D

@ColT: a cigány az nem faj. Az ember számít különálló fajnak, a fajgyűlölet ebben az értelmezésben azt jelenti, hogy egy másik fajt, mondjuk a kecskéket gyűlöljük. A cigány egy etnikum.

Marcellusca 2010.08.08. 13:46:14

Nézem a mai naptárat és nem hiszek a szememnek.
Rákeresek a gúgli segítségével.
És valóba.
Milyen névnap van ma? Na, mi?
.
.
.
ESZMERALDA!!!

Bazzeg!

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.08.08. 13:53:25

@Kartal (jogsértő fekete mellényben): "Amúgy, mint itt többen is megállapították: kiképzett rendőrkutya CSAK VÉGTAGRA TÁMAD, soha nem nyakra, mellkasra - már a gondolat is röhejes -, a seb egyértelműen nem harapástól származik, vagyis A CIGÁNYOK HAZUDNAK! "

Az a seb (a két kör) bizony kutyaharapás, szóval innentől érdekes a sztori.
Egyébként kiképzett rendőr meg nem kínoz tinilányokat a rádió udvarán. Aztán meg mégis.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.08.08. 13:54:46

@Marcellusca: Mit akarsz? Ősmagyar név! Nem emlékszel még Árpád Eszmeralda Dzsenifer nevű hercegnőnkre? XD

Marcellusca 2010.08.08. 14:02:07

@TaTa86.: Asszem vissza kék menni az oskolába, feleleveníteni történelmi ösmereteimet. :DDDD

Béla Bácsi 2010.08.08. 14:06:19

Szabadjon kérem tisztelettel megjegyeznem, hogy a "fejlett, nyugati demokráciákban" nagyon súlyosan bünteti ám a bíróság a "bíróság félrevezetését" (letöltendő börtönbüntetéssel, hogy precíz legyek), meg kéne vizsgálni azt a "látleletet" is, mert szerintem hamis, nincs olyan hülye vagy teljesen elvetemült doktor, aki ilyen szar marhaságot aláírna (ha igen, vissza kell vonni a működési engedélyét és le kell csukatni hamis tanúzásért!) Pokol Piftát és a Néphazit nyilvános bocsánatkérésre kell kényszeríteni egy bizonyos népcsoport elleni uszításért, a rendfenntartó szervek és a magyar törvények elleni izgatásért (csakúgy, mint az ő "nagy államférfiuk" tette a gulyáskommunizmusban, vagy ahogy Biszku elvtárs fogalmazta: senkit se itéltek el bizonyos cselekmények elkövetése nélkül) majd egy (jó) médiatörvény alapján súlyos pénzbírságra itélni meg nem alapozott tények valóságként való terjesztéséért. Elég náci vagyok?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.08.08. 14:15:32

@Marcellusca:
@TaTa86.:

Múltkor a strandon lemerevedtem a visszafojtott röhögéstől, mikor felharsant mellettünk, hogy "Misell várd meg a Rikárdót!" xD

Marcellusca 2010.08.08. 16:01:33

@laspalmas: LOL!!!

Gondolom a gyerekek (és az egész család) nem éppen akkor, ott, a strandon barnult le. :D

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.08.08. 17:00:59

"kiabáló rasszista kutya, kész vagyok..."

ilyen tehetséggel, ilyen frappáns hírkommenttel csak egy helyen lehetett eddig találkozni. én laspalmas helyében megpályáznék egy szerk-i posztot a kucugon :)

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2010.08.08. 17:35:00

@laspalmas: Marha%) Ott röhögtem volna tele pofával... :)

Kartal (rezervált) 2010.08.08. 17:38:37

@TaTa86.: A kettő közül a kutya a megbízhatóbb. A sebbel kapcsolatban nem győztél meg.
Egyébként meg nem kellene részegen rendőrökre támadni, és nem lenne ilyen baj. Érdekes, de sem a családom tagjai, sem a kollégák, sem az ismerőseim közül senkit nem támadott meg rendőrkutya. Sőt, büntetett előéletű sem akad közöttük. A fene sem érti ezt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.08.08. 17:50:08

@Kartal (jogsértő fekete mellényben): Valahogy ja.
Szóval itt Pécsett akadnak más kisebbségek is.
De soha nincsenek olyanok a hírekben, hogy "horvát fiatalok randalíroztak" vagy "tettenértek egy sváb elkövetőt" vagy ilyesmi.

Egyébként igen. Szóval egy falusi búcsúban nem feltétlen szokott menni rendőr, és nem szokott csak úgy emberekre uszítani kutyát.

Horizont 2010.08.08. 18:28:10

@.Pierre Bezuhov.:
Valami érdemi vélemény, megjegyzés? A poszt témájához! Csak ennyi? Csalódás....
Jársz a Kurucra?:))

atila68 (törölt) 2010.08.08. 19:23:05

"a művelődési házba kényszerült a Mága Zoltán-koncert helyszínéről kiküldték őket az udvarra, hogy ott énekeljenek"

Sírtam basszus, sírtam úgy röhögtem.
Megjegyzem ma egy mangalica megölt egy férfit, egyetlen(!) harapással.
Úgy ám!

kuki123 2010.08.08. 19:34:32

@zero:

ne tudd meg...

A városnak/megyének vanna k olyan részei ahova állig felfegyverkezve sem mennék...kb irak szint

@laspalmas: segílybül és bodzatermesztés meg egy kis vasazás..meg minden ami/aki a ház körül a környéken van.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.08.08. 19:45:17

Karhatalom van a kezében...:D OMG. Nem telt el csak fél óráig voltunk kint sörözgettünk....

Csurár apuka 2010.08.08. 19:49:31

Teljesen életszerű, hogy szegény cigányok a búcsúban "csak" énekelgettek, kulturáltan szórakoztak, senkit nem zavartak, mire a rendőrök odamentek és inzultálták őket....

Kutyának (bocs Mekcsey) a faszát.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2010.08.08. 20:10:21

@Blás Sailor von Wolfhausery: Persze, rendben van, de akkor gondolom a "szemkilövős gecik" is jogszerűen jártak el, hiszen tömegrendezvényen nem csinálnak ilyesmit a rend éber őrei, igaz? Milyen vicces, hogy akiket a Fradi meccsen csak "gyilkosok"-nak becéz az úri publikum, azok a falusi búcsúban a törvényesség letéteményesei, illő tisztelettel.

Egyébként én az előítéletekről írtam. Nem tudom, pontosan hány válasz érkezett, de egy kivételével mind arról szólt, hogy "igen, előítéletem van, mert ezek a mocskosok...." Könnyen lehet, hogy a cigók beszívtak, orditoztak. Könnyen lehet, hogy hazudnak a kamerába. Ami elkeserítő, hogy ez mindenki számára készpénz.

Csak szeretném megjegyezni, hogy a cigányok sorozatgyilkosainak is készpénz volt, hogy minden cigány dologtalan rühes naplopó. Kurva kínos, amikor kiderül, hogy a lelőtt ember éppen munkába ment. Kurva kínosan kellene éreznie magát mindenkinek, aki ennyire tele van előítélettel. És kurva kínos azon örvendezni, hogy egy hangoskodó cigányt megtépettek kutyával.

btw. Dörgicsén a szomszédunk cigány. A fickó példaértékűen dolgozik, az asszony mintaszerűen (bár nagyon szegényen) nevelei a gyerkeket. Más: tavalyelőtt a borospincémet feltörték. Mint kiderült, cigányok voltak. Most mégsem jut eszembe azon örömködni, hogy a bucsuban jól meg kapták... sokkal inkább érzem annak a szörnyű súlyát, amilyen nehéz lehet a szomszédomnak.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.08.08. 20:39:25

Valaki szóljon már Rambónak,hogy topo lenyúlta a nevét!

Horizont 2010.08.08. 20:39:59

@RAMBO: Persze, ahogy sok minden más is rosszul működik az embereknél és az országban ilyen a cigánykérdés is. Vélemény, hozzáállás, előítélet. Ahány ember.... Nézd én régen (jó régen) soha nem cigányoztam volna , elítéltem azokat akik igen, a cigánygyerekeket sajnáltam, utáltam az általánosítást. "Hála" a cigányoknak , a politikának, a jogvédőknek mára sajnos megváltoztam. Nálunk is dolgoztak cigányok, nagyon rendesek és ők sokkal jobban utálták az ilyen cigányokat. Sajnos a "cigány többség" alakította ki a véleményünket, és gyarló emberként igen általánosítunk és igen bírósági ítélet nélkül is rögtön elhiszünk mindent. Ne menjünk már vissza a rendszerváltásig ki miben a hibás. De az se legyen már, hogy nekem az egyszerű rendes embernek ha kőkemény véleménye van negatív eseményekről aminek a résztvevői cigányok még én szégyelljem magam, és rám süssék a cigányozás bélyegét!! A cigányozást saját maguk sütötték saját magukra!
Szerintem nem megtépették egy kutyával hanem megvédték magukat. A sorozatgyilkosok egyedi extra, nem gondolod, hogy a többség helyeselte azt, hogy nőt, gyerekeket öltek?
Kicsit átestél a ló túloldalára.
Itt Heves megyében Adács is itt van, vannak olyan falvak ahová ha milliókat fizetnének akkor se mennék a falun keresztül. Előítélet-e??

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.08.08. 20:43:42

@RAMBO: Ahogy elnézem kezdesz szdsz-esedni barátom.
A szemkilövetők az igaz Magyarok és hazafiak szemét lőtték ki,ezek a rendőrök meg csak cigányokat bántottak. (nem kell komolyan venni)

f.m.j. 2010.08.08. 20:44:01

@RAMBO:

Azért kicsit te is összemosod a dolgokat, és te sem vagy objektív, és előítéletektől mentes. Akik ellen kirohansz, azok sem, de legalább nem tagadják :)

f.m.j. 2010.08.08. 20:57:51

Elmondok egy "példázatot". Apámék befogadtak egy gazda által elhagyott kutyát (gazdi nem tért haza a raftingból) egy aranyos fehér puliról van szó. A lányaim egy hetet töltenének nagyapáékkal, de amint érkezénk a telekre, a kutya megkapott/megcsípett engem. Szóval hamis, nem ők nevelték, bár eddig ezt a tulajdonságát nem mutatta. Alapvetően kérdőjeleződött meg, hogy ott merjük-e hagyni a lányokat, kitéve őket az esetleges harapásnak, édesapám pedig megsértődött, mert kétségbe vontuk kompetenciáját a kutyatartásban, az ahhoz való hozzáértését. Jó kis parázs vita után rendeztük a dolgot :) persze nem is ez a lényeg.
De engem elgondolkodtatott. A szereplők/szituáció helyére behelyettesíthetők tetszőlegesen a posztban, ill. a cigányprobléma-körben lévő nagyon mélyen húzódó, bonyolult problémák.
Szerintem. Ha valaki hülyeségnek tartja, vagy nem érti, attól elnézést kérek :)

f.m.j. 2010.08.08. 21:05:02

@Horizont: szia, már nem ugyanaz az e-mail címed? Írtam neked 1-2-3-4 hete :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.08.08. 21:07:24

@.Pierre Bezuhov.:

Sokat foglalkozol velem, nincs neked csajod? Hát blogod? :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.08.08. 21:23:26

@RAMBO: Azért azt valljuk be, a Fradi szurkolók sem angyalok, és a rendőrök nem ok nélkül járnak meccsre ha ők is ott vannak.

Horizont 2010.08.08. 21:24:19

@f.m.j.: De az ! Képzeld azt hittem válaszoltam. Bocs. Jaj ez az öregség:DDDDD

f.m.j. 2010.08.08. 21:26:41

@Horizont: Oké, semmi baj, csak azt hittem már el is felejtettetek :)

Horizont 2010.08.08. 21:42:55

@f.m.j.: Dehogyis, sőt én örülök minden régi "ismerősnek" :DDD

gixer 2010.08.08. 22:18:55

@f.m.j.: a nickedről eszembe jutott a probléma megoldása : FMJ 9x19; 9,0g/140grs :))

wlakos 2010.08.08. 22:57:23

Azt mondom ne hívjuk őket "norvégoknak, svédeknek" meg mittudom én minek, hanem egyszerűen írjuk a frankót ÁRTATLANOK, mert ők mindég azok! A gaz világ fog össze ellenük!:P

f.m.j. 2010.08.08. 23:26:48

@gixer:

fájdalom, de nem értem, vagy pedig számomra úgy hangzik, mint a veszettség elleni vakcina adagja

Overdream 2010.08.09. 00:12:00

No, némi belevau, hamár itt járok-kelek:)

Mint ahogy itt többen kifejtették már előttem, kiképzett rendőrkutya soha, de soha nem támad mellre...mindig csak végtagra. Volt szerencsém őket élesben látni, mondhatni, bámulatos, minden tiszteletem az ővék, illetve kiképzőiké.
Volt "szerencsém" rendőrkutya álltal okozott sebhez is...ha az itteni képből indulok ki, köze nincs egy ilyenhez. Az a hosszanti vágás inkább emlékeztet egy üveg vagy kés (bicska) által okozott sebhez (olyat is láttam már, több esetben).
Másrészt: ha "derék ork barátaink" nem elégedettek a kapitányság körein belül folytatott kivizsgálás eredményével, akkor nem a Néphazugságot vagy egyébb szennylapot kell értesíteni, hanem az illetékes katonai ügyészséget (mivel ezen szervezet foglalkozik a fegyveres testület ellen benyújtott panaszokkal). Nem ötletet akartam ezzel adni, csak sugalmazom, hogyha úgy történt, ahogy ők állítják, akkor már rég az illetékes katonai ügyész előtt lenne az eset.
Hovatovább ha kiderül, hogy a cigányok által lobogtatott orvosszakértői nyilatkozat hamis, így az azt kiállító orvos bűncselekményt követett el ezen nyilatkozat kiállításával (feltételezem, tapasztalati úton, hogy ezen nyilatkozat nem feltétlen állná meg a helyét a bíróság előtt).

Bocs, hogy belevau:)

Tiszteletem!

Kun András 2010.08.09. 09:20:48

Szerintem ártatlanok a cigányok. Garázdaság? Ááááááá, ők ilyet? SOHA!
A Népszabadság újságírói pedig mind az igazság bajnokai. Hazudni? Áááááá, ők ilyet? SOHA!

Homeoffice 2010.08.09. 09:34:52

Valahol felsír egy Rottweiler......

kuki123 2010.08.09. 09:58:03

Na tessék kifújt a zöld zsidó lufi:

ezért kurva érdemes volt beszavazni a parlamentbe:

index.hu/belfold/2010/08/09/a_magyar_nemzet_szerint_csunyan_eladosodott_az_lmp/

gratulálok a sok birkamagyarnak aki rászavazott a 0 program 0 érték pártra
jó kis zsidó buli volt.

Kicsit Karcos 2010.08.09. 10:13:25

Nahát, és hol van a másik 39 értelmiségi? Rasszista, antiszemita kutya az már smafu?

Sarkónak egy levelet azért megérne az eset, nem?:)

@volánrulz: nem is értem, azt hittem, van egy nyilvános kampányszámlájuk, és az arra befolyt befizetésekből tolták a kampányt. Bejutottak, kaptak állami támogatást is, erre ilyen híreket kell olvasni? Nofene!

molaris 2010.08.09. 10:21:21

Nincs kalóriám végigolvasni a hsz.- eket. Különösen, hogy Bezuhov nevét is láttam, és akkor még lehet írtak "képzettebbek" is. két dolgot szeretnék leszögezni, mint olyan aki kicsikét jártas vagyok a kutyakiképzésben:
1,- a kiképzett munkakutya az elmondottakat NEM teszi, végtagnál fogva földre ránt, és leszorít.
2,- a sérülés kevés egy tíz percig tomboló kutyától.

molaris 2010.08.09. 10:26:01

@RAMBO:

RAMBO · szolo.blog.hu 2010.08.08. 20:10:21 - re.
Szerintem ott más a szitu: ott valóban jó gyakorlási esély van, a normális tömegoszlatás gyakorlására. A fradi méltán világhírű, higgadt szurkolótábora pedig mintha partner lenne ebben.

darvicor 2010.08.09. 10:30:56

@f.m.j.: gixer a full metal jacketed (acélköpenyes ólommagvas) jelzésű lőszerre gondolt szerintem
bár szerintem ebben az esetben egy jhp-nak (jacketed hollow point) több értelme van (nagyobb a megállítóereje és nincs szükség az fmj lőszer áttörő képességére mivel max egy inget vagy pólót kell átvinnie)

Marcellusca 2010.08.09. 11:37:52

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: Hányinger, bazeg, hányinger!

Mindegy, hogy honnan, csak szedjünk be lóvét!

f.m.j. 2010.08.09. 12:17:38

@Kartal (jogsértő fekete mellényben):
@darvicor:

Köszönöm a felvilágosítást uraim :)
Amúgy meg megnéztem ám a barátomat (gugöl), de amúgy a férjem is tudta :):)

Marcellusca 2010.08.09. 12:34:42

@f.m.j.:
"...de amúgy a férjem is tudta :):) " - Ezt, most vegyük fenyegetésnek? :DDDD

f.m.j. 2010.08.09. 12:39:10

@Marcellusca: :)

hááát, tudok olyan lenni... :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.08.09. 16:09:26

@volánrulz: Mehetnek az aluljáróba koldulni. Üde színfolt lesznek a megszokott faunában.

kodó tamás 2010.08.09. 21:04:48

@Kartal (jogsértő fekete mellényben): ugyanarról beszélsz
politikusok=bűnözők, de szószerint is, soroljam?

kodó tamás 2010.08.09. 21:06:18

@Overdream: nem acc nekik ötletet, úgysem olvasnak blogot és kommentet... a telepeken csak PARABOLA VAN, de az minden házon...

kodó tamás 2010.08.09. 21:10:03

@volánrulz: ez igaz de mi köze a zsidóknak a cigányokhoz? anyni hogy utáljuk mindkettőt?

a támogatók rágyöttek, hogy felesleges támogatni... hisz nem ők a nyelve.... a mérlegnek
nincs is mérleg
azaz ricsárd fíld és az usa (értsd zsidó) követség nem nyomul anynira. nem tudnak egy kibaszott rendezési tervet se elintézni, mégis hagyónak kette volna 200ezer ajrót dobozolni, míg lehetett.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.12. 10:19:00

@RAMBO: tavalyelőtt a borospincémet feltörték. Mint kiderült, cigányok voltak. Most mégsem jut eszembe azon örömködni,"
Az idén még a hordóidat is összetörik a fém abroncsokért, hogy az ellopott fűnyiródrol ne is beszéljek, azért csak összeráncolod a homlokod
Jövöre meg,aztán meg, aztán máris rasszista vagy
Egy esetböl ne készits statisztikai eloszlást :)

trojka 2010.08.14. 09:09:57

Nálunk, a falu tele van kobor kutyával. A cigányok, akik egész nap a faluban csámborognak, viszik magukkal az egész kutyafalkájukat. Természetesen, mint becsuletes állampolgárok, a kutyáikat beoltatják, szájkosarat tesznek rá, porázon vezetik (bocs, álmodoztam). Egyszer, az önkörmányzat egy gyenge pillanatában khirdette, hogy elég volt, ezután jön a sintér bácsi, meg a buntetés. Na, erre a morek még több szabadon engedett kutyával lofráltak, várták a reakciot. Na ugyan miert. Senki nem mert nekik szolni. Másik: kis Hazánkban állitolag nem lehet pitbullt tenyészteni. A mi telepulésunkön a cigoknál az a menö, hogy pitbull kölykökkel lofrálnak az utcákon. Igaz, ezeket legalább porázon vezetik. A titkos kutyaviadalok senkit sem érdekelnek, mert az illetékesek be vannak sz...va toluk. Reggelenként, tanitási idöben az iskola elötti járda, az iskola udvara tele van a cigány kutyákkal, de jut belöluk az ovodába is. Ez sem érdekel senkit. Az iskolába már csak cigánygyerekek járnak, ezek a kutyák a fajtájukat nem harapják meg. Persze, hogy felháborodnak, ha egy "magyar" rendörkutya rendet rak köztuk. Minél többet belöluk (mármint a rendörkutyákbol). Apropo, mi van a beultetendö csippel. Vigyázni kell, mert a ciganyok tömegevel viszik mad a kutyákat az állatorvoshoz, keves lesz a csipp.

Frenk Drebin 2010.10.10. 13:42:29

A rendőri túlkapásokat abszolút ellenzem, a jogos intézkedéseket viszont elismerem.
Magyar Elemér kiokosította szegény, többszörösen visszaeső "ártatlanokat", hogy a média és a neoliberális sajtó segítségével hogyan kerüljék el vagy legalább mértékben csökkentsék a kilátásba levő jogos büntetésüket. A fenti "sértett" urak áldásos tevékenységét végignéző és tőlük rettegő lakosság máshogy látta a történteket. Tök minden mit ír a média, ha olyanok írnak akik nem voltak ott és nem szenvedik az emberi együttélés alapvető szabályait folyamatosan megszegő cigányok garázdaságait. Nem is értem, hogyan nem tűnt még fel mindenkinek az a tény, hogy a cigók alapvető viselkedése miatt többek között nem nehet normálisan megtartani egy rendezvényt, legyen az farsangi bál vagy éppen nemzetközi csopotokkal is látogatott búcsúi rendezvény. A normális emberek alapvető jogait miért nem kell tiszteletben tartani? Vajon miért van Adácson több polgárőr mint sok városban? Tudjátok azért, mert elegük van abból amit a cigók művelnek. Bocs általánosítottam, dolgozó és normálisan élő roma emberekkel semmi bajom, szerencsére vannak ilyenek is és azt szeretnénk, hogy legyenek is. A problémák oka az, hogy néhány család és félresikerült egyed miatt, akik folyamatosan balhéznak, lopnak, garázdálkodnak élhetetlenek lesznek a falvak és a városok. Unalmukban négyszeresen szaporodnak, mint akik eltartják őket (szóhasználatukban "a parasztok") és egymást erősítik a rossz szokásaikban is. Ahol megvetik lábukat csak a pusztítás jön. Házak, utcák, majd nélkülük még virágzó falvak értéktelenednek el. Az emberi együttélésre alkalmatlan cigánybűnözőket nem a bőrük szine, hanem cselekedeteik és társadalmi tekintetben ingyenélő mivoltuk miatt utáljuk. Ez esetben a kedves "sértettek" a sérüléseiket úgy szerezték, hogy a lakosság védelmében kétségbe vonhatatlanul jogosan intézkedőkre (szokásuk szerint) sunyi módon, túlerőben rátámadtak. (A támadó szandinisták létszáma > "sértettek" létszáma) Te mit tennél, ha hirtelen visszafordulna és feléd rohanna egy egész csürhe? Elszaladnál ha tudnál. És ha nem tudsz? Védekeznél. Nem kell ragozni, védekeznél mindennel amivel tudsz. Ha az a szájkosár nélkül beszélni is tudó kutya 10 percig tépkedte volna ezt a törpeharcsát, akkor nemigen tudna nyilatkozni. Ne bolonduljon már meg mindenki! A nemtelen bűnözőket kell büntetni és nem azokat kell piszkálni akiket az állam és az elégedetlen társadalom pontosan miattuk tart fenn!
Ja és aki a cigánybűnözést tagadja az is kapjon 3 évet!!!

trojka 2010.10.10. 17:14:22

Magyar Elemért kötelezni kéne, hogy változtassa meg a nevét "Cigány" Elemérre, mert neki ez a név nem jár...

trojka 2010.10.10. 17:23:46

@blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year:
totál igazad van. Ma mentem személykocsival az utcán, két tizenéves cigány csaj babakocsival az ut közepén pofázik, én el sem tudtam menni sem jobbra, sem balra, hát megálltam. Na, nagynehezen észre vettek (nem rögtön) és kegyesen pár centivel arrébb vonultak, de ugy néztek rám, mint aki gondolja, na mi a fenét keres ez az uttesten, amikor mi itt vagyunk. Legszívesebben kiszálltam volna, és jol s...be rugtam volna mind a kettöt, a marha állatok, még a gyerekuket is feláldoznák, csak a magyar tunne már el ebböl az országbol...akik meg lovat adnak alájuk, hát ölelkezzenek össze veluk...(bár az én tanácsom nélkul is megteszik)...

vadlab 2010.10.18. 11:48:41

Hello mindenkinek!
Adácsi lakos, és polgárőr vagyok.Már nem ájuldozok az ilyen hírtől, mert sajna nálunk elég gyakori az ilyen. A történet egészen addig "majdnem" stimmel, hogy kilettek küldve a rendezvény területéről, mert /előzmény: évek óta ez a banda balhézik ami mindig rendőrségi üggyel zárul.előző este már bekóstolták a kutyát, hogy mit bír, meddig szabad menniük/ szintén nem tudtak viselkedni. A szájkarate egyfolytában ment, mígnem visszafordulván látták, hogy "csak" két rendőr, és egy polgárőr kíséri őket, nem oly kis távolságból. Ettől felbátorodván megindultak kiabálva, fenyegetőzve az illetékes szerv felé, aki felszólította őket, hogy álljanak meg. Ennek nem tettek eleget, sőt...! Mégegy felszólítás: állj, vagy leveszem a kutyáról a kosarat. Nyilván abban a hitben voltak, hogy Mózeskosárról van szó, és szaladtak tovább. Utolsó felszólítás/szájkosár levéve, de még mindig pórázon/ álljatok meg!!! Persze nem hallhatták a búcsú zajától, és nem láthatták annyi pálinkától. A földre vitt "hobby néger" segítségére úgy siettek, hogy rúgdosták, sörösüveggel ütötték a munkáját végző kutyát. Emellett még hittek magukban annyi erőt, ambíciót, hogy a rendőrökre is rátámadtak, ütlegelni akarták őket. Nagyjából így történt, ami megtörtént.
Sajnos ott tartunk, hogy az ilyen rendezvényekre 30-40 rendőr, és 100-120 polgárőr kell, és akkor talán nem történik nagyobb baj, mint legutóbb.
Lassan készülhetünk, mert jön a Mikulás bál, Karácsony, azután farsang... ja és közben egy-egy lagzi, eljegyzés(12 évesen) ami cirka 300-600 fővel jár.
Sebaj, úgy szép az élet, ha zajlik :)!
Szép napot mindenkinek!

süti beállítások módosítása