Skip to content


       Szűrés lista

Gergényi kevesebbet tudott a székházostromkor a tévénézőknél

Pénteken elérkezett a pillanat, meghallgatták Gergényi Pétert, volt budapesti rendőrfőkapitányt az emlékezetes 2006-os eseményekkel kapcsolatban. Akinek nem voltak hiú reményei, az nem csalódott, a vallomás nagy részét a klasszikus mondatok teszik ki: "Nem tudom", "Nem emlékszem", "Nem én voltam". Legjobban nekem az a rész tetszik, ahol arra a kérdésre, hogy az erősítés miért nem ment be a tévészékház hátsó bejáratán, azt válaszolta, hogy ők, tehát a rendőrségi vezetők az irányítási központban csak a rendőrségi rádióadásokból tájékozódtak, nem néztek tévét, így aztán nem vették észre ezt a lehetőséget.

Mindezt persze pókerarccal.

 

Nem csodálom, hogy a meghallgatás végén szinte menekült a jogvédők elől a kétszeresen kitüntett vasprefektus...

 

Frissítés: Ma megint voltak meghallgatások, és bár Bene László akkori országos rendőrfőkapitány nem ment el, valaki más jóvoltából azonban felejthetetlen mondatokkal gazdagodtunk.

"Majoros Zoltán ezredes, aki 2006. szeptember 18-án, majd az október 23-i rendezvényen is műveletirányítóként dolgozott, a testület előtt elmondta: 17-én és 18-án nem rendeltek el készültséget a rendőrségnél, így a Rendészeti Biztonsági Szolgálat (REBISZ) rendőreinek felszerelést nem tudták kiadni, mert a raktárosok hazamentek, a kulcsok meg náluk voltak."

Aha......tisztán látom magam előtt az esetet, mikor a SWAT raktárosa hazamegy, zsebében az egyetlen kulccsal, és még a mobilját sem veszi fel...

Címkék: budapest politika rendőrség

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr522274575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anti Anyag (törölt) 2010.09.06. 15:59:21

Illik a Gyurcsány, Szűcs Erika, Szekeres vonalba. Micsoda erkölcsi hulla lehet ez a Gergényi.

Marcellusca 2010.09.06. 15:59:49

@Pukker: Pontosan.
Ez a bizottságosdi olyan "hülyegyerekek homokozója".
Nincs semmi következménye (ha elmész, ha nem), csak egy politikai huzavona.
Az aktuális többség kiélheti kicsinyes kivagyiságát az előző kormányzat emberein.

Ja, és gumicsont a zembereknek. :)

2010.09.06. 16:00:29

Ez a pasi annyira undorító.
Ha arra gondolok, hogy még egy ilyennel is lefekszik valaki akkor hánynom kell.

Fell Bandi 2010.09.06. 16:01:21

@Valandil: hát ezek is válaszra váló kérdések...

Fell Bandi 2010.09.06. 16:04:20

@Frengi: ezzel a görénnyel lefeküdni??? ne gondolj ilyenre, ez a valóságtól teljesen elrugaszkodott feltételezés.
Bár ki tudja, talán van az a pénz... (de ez csak egy elvi lehetőség, én nem tartom elképzelhetőnek)

derelyegrádi szellem 2010.09.06. 16:06:04

@Marcellusca:

de legalább addig se koccintós tablettás bort isznak, mint te.. :-)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.09.06. 16:06:21

@ColT:

ne is mondd, a múltkor is úgy karamboloztak, hogy , idézem: az elöl haladó rendőrautó balra akart kanyarodni, a hátsó meg meg akarta előzni az elsőt"

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.06. 16:08:52

Na, ahd értelmezem. Tehát Gergényiék nem nézték a dobozt az ostromkor. Tehát a nézők többet tudtak, Akiket viszont szintén tájékoztattak, méghozzá az ilyen Máté -hányan vannak a téren?-kriszta szintű lények. Vagyis ŐK tudták a legtöbbet az ostrom pillanatnyi állásáról? Pazar!

Marcellusca 2010.09.06. 16:10:50

@Valandil:
"Talán az, hogy ahova most költözik a Zách utca, az "kicsit" le van pusztulva. Legalább 40 éve nem költöttek rá egy fillért sem." - Na, ez nem igaz!!!!
Az utóbbi 5-6 évben fel lett újítva 4 épület, az étkezde, a konyha HACCP (vagy mija zunijós sz@r szerint), a közművek. Nemrég épült egy korszerű logisztikai raktárbázis.
Van tornaterem (teniszpályával), teniszpályák, műfüves kispályás focipálya (normál, nagy, füvesről ne is beszéljünk!), uszoda, szauna, szolárium (amit alapítványi tagok dobtak össze).
Az utak (ha jól tévedek) tavaly lettek újra aszfaltozva, az udvar parkosítva.

Szóval, nem egy lepukkant honvédségi laktanyát kaptak meg.

Felteszem mégegyszer a kérdést: Mire köll az a 10 MILLIÁRD?

Marcellusca 2010.09.06. 16:14:35

@derelyegrádi szellem:

Pedig mennyivel jobban járnánk! :))))))))))))))

trojka 2010.09.06. 16:19:12

@Valandil:
Szerintem, nem hatvanan voltak ezek az akárkik. Ha pedig annál a szerencsétlennél több rendör, vagy katona volt az ostromlok között, azok menjenek a fenébe. akkor ezek eltévedt, debill emberek lehetnek. ugye, jo volt a Te, az én és a többiek pénzén tanulni. egyenruhát kapni, fizetést, kajapénzt, egyéb juttatásokat. ez Téged nem irritál (kérdöjel). ez az ember feleskudött...mindegy, hogy mire...szereljen le, utána höbörögjön...de tudja is, hogy mi ellen...hogy a kormány ellen, az egy dolog...de hogy a nemzete, népe, szulei ellen, akik tanittatták, biztak benne...az meg egy másik dolog...

AvgDvl 2010.09.06. 16:23:52

Ott van a kutya elásva, hogy 4 év elteltével kérdezik mindezt.
Nyilván azt mondhatja faarccal, hogy nem emlékszik, senki nem emlékszik részletesen négy évvel ezelőtti dolgokra.

Mi a fasz történt idáig, miért csak most került erre sor?

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.09.06. 16:29:21

@neccharisnyás útonálló: Az ilyen Máté - hányan vannak a téren?- Kriszta féle "TV-sek" ott sem voltak. Ők nem is foglalkoztak a jelenséggel, ahogy a TV székház ostromakor Baló György teljesen nyugodtan vezette a műsorát. Nem is csináltak felvételeket. A HÍR TV viszont végig ott volt.

2010.09.06. 16:33:16

@Kicsit Karcos:
"Én mindenesetre bevezetném, hogy ha egy hierarchikus szervezetnél bebizonyosodik, hogy pl. egy század tagjai tömegesen törvényt sértettek, de nem bizonyítható senkinek a konkrét felelőssége, akkor a százados viszi el a balhét, felel minden egyes bebizonyított törvénysértésért. "
Nem kell bevezetni. Be van már régesrég vezetve. A parancsnok minden esetben felel a beosztottai tetteiért, mulasztásáért, stb. Lásd a fegyveres erők Szolgálati Szabályzatát.

Egyébként nem értem, mit izgultok most ezen. Az egész 2006-os októberi mizéria Fletó őszödi beszédétől a kordonozásig le volt előre zsírozva. A tömeg csak statisztának volt alkalmazva, mint ahogy a rendőrök is. Egy sakktábla parasztjai voltak.
Ha csak felteszünk magunkban pár egyszerű kérdést, máris látszik, hogy csak a véletlenek egy rendkívül különös együttállása okozhatta eme hihetetlen helyzetet (avagy alapos előre tervezés):

1. Mi az esélye annak, hogy egy pártrendezvényről kikerüljön egy kompromittáló hanganyag úgy, hogy arról maguk a párt vezetői nem tudnak?
2. Mi az esélye annak, hogy aki kihozza azt a hanganyagot (árulóként) onnan, utána megússza az esetet anélkül, hogy a párt vezetése nem teszi el láb alól a kiccsaládjával együtt?
3. Mi az esélye annak, hogy egy rendőrkapitányság vagy rendődörs tagjai (élén a parancsnokkal) miután nézi a TV-t és látja, hogy a bajtársaikat nem kicsit szorongatja egy csőcselék, és erős kilátása van a linkcselésnek is, nem avatkozik közbe, és nem vezényli oda az összes bevethető emberét (- kivéve természetesen azt az esetet, ha erre kifejezett tiltást kap fentről)?
4. Mi az esélye annak, hogy egy több ezres tüntető tömeg az ünneplés után spontán egy irányban hagyja el a területet, és nem használja a többi (akkor még szabad) útvonalat? Mi az esélye, hogy egy ekkora tömeg tagjainak 90%-a nem szóródik szét a szóba jöhető mellékutakon és főúton, hanem csak és kizárólag azt az egy útvonalat követi, ahol találkozni fog a már ott lévő "B közép" jellegű csőcselékkel és a rendőrökkel?

Szerintem minimális. Hát szerintetek?

1-2. Pártrendezvényről csak úgy kerülhet ki ilyen hanganyag, ha a nagyemberek tudnak róla és céljuk van vele. Ha egy egyszerűbb párttag "önszorgalomból" készít Fletó előadásáról egy anyagot, majd nagy jókedvében előadja azt a neten vagy bárhol, az előtte már megásta a saját és kiccccsaládja sírját, meg a sírkövet is megrendelte hozzá, mert biztosra veheti, hogy záros határidőn belül baleset fogja érni (ráesik mondjuk egy zongora vagy hasonló).

3. Ha egy rendőrcsapatot támadás ér, és a TV-ben a kollégák (Ügyeletes tiszt pl.) látják, hogy mi történik, egyből követelik, hogy menjenek oda. És nincs az az őrsparancsnok vagy kapitány, aki ne venné fel egyből a kagylót, és ne mondaná a főkapitánynak, hogy:
"Főnök, van 30 emberem szabadon, de tudok még 25-öt mellérakni ha muszáj - odamegyünk, segítünk nekik. A 12-esnek meg van másik 40 embere meg két teherautója. Akár most tudunk indulni. Mehetünk?"
Ennek ellenére az a pár tucat rendőr szerencsétlenkedett csak a TV székháznál. Az meg kamu, hogy nem tudtak a hátsó bejáratról. A bentiekkel kapcsolatban voltak - ha más nem, a bentiek megmondták volna, hogy honnan tud nekik küldeni erősítést a külső erő.
Emellett egy komolyabb rendőri egységnek nem okoz különösebb nehézséget átvágni a tüntető tömegen, ha már a hátsó kijáratról nem tudnak. Két védettebb autó kell, meg a népeknél pajzs, és szépen átnyomulnak a tömegen.

4. Egy tömeg, ha vége a rendezvénynek, természetes úton szétszóródik, és nem indul el mindenki egy adott irányba. Mindenki arra fog menni, amerről jött (illetve mellékutakat keres, ami nem annyira leterhelt).
Kivéve, ha vezetik őket! (Tudjátok, mint a birkákat. :) )
Képzeld magad egy tömegbe. Épp vége az előadásnak, és asszonypajtival épp azon tanakodtok, hogy most merre tovább. Ekkor a tömeg egy része megindul egy irányba.
Mit teszel?
Álltok mint egy rakás szerencsétlenség, és kerülgetnek benneteket a többiek (esetleg szembe mentek velük), vagy követitek őket (és közben beszélitek meg asszonypajtással a hogyantovábbot)?
Alapvető emberi sajátosság, hogy követed a többit. A "megyünk itt még egy darabig, majd lekanyarodunk a..." felkiáltással, követed azokat, akik egy felé mennek. Egyszerűen az emberek 95%-át zavarja, ha szembe megy a tömeggel, vagy ha ő áll és a tömeg meg megy egy irányba. nem képes a tömeggel szemközt menni, vagy csak állni benne.
És máris része lesz a tömegnek, és ő magad húzza utána a többieket is.
Egy tömeget pár hangadóval, meg egy pár tucat/száz fős "statiszta csapattal" simán el lehet terelni nagy távolságokra is (történelmi tapasztalatok az 1800-as évektől napjainkig).
És a tömeg követni fogja a hangadókat, rémhírterjesztőket ("erre ne gyertek, itt lezárták a zsaruk az utcát!") stb.
Az utcák nem voltak lezárva. A tömeg a fidesz rendezvény után mehetett volna akármerre. De nem ment. Egy irányba tartott mindenki. Mint egy birkacsordát, szépen vezette őket egy csapat. Ha le akartak térni páran, akkor jött a "hír", hogy "ott már zárva van az út". És az emberek annyira elhitték, hogy nem is mentek arra. Sőt, ők maguk adták aztán tovább másoknak, hogy ott már lezárták az utat! És terjedt a legenda szájról-szájra...
Hova tartott a többség?
A már a helyszínen lévő "B közép" jellegű csürhe mögé. A csürhe már ott dobálta előtte is a rendőröket, pár barikádot is emelt, stb. De nem viselkedtek még túl durván, viszont a rendőröket odavezényelték miattuk.
Mikor a fideszes birka tömeg odaért a "B közép" mögé, akkor zendített rá jobban a csürhe.

Nézzük ugyanezt a rendőrök szemszögéből:
Van egy kisebb csapat, aki hőzöng előttük, de még nem vészes. A biztonság kedvéért kihívjuk a lovasrendőr és hasonló csapatokat (vagy a főnök kiküldi, mert tud valamit előre?), meg erősítést is kérünk.
Ezután a lázongó csoport mögött feltűnik egy óriási tömeg. És az egész banda elkezd egyre erősebben tüntetni. Erre a rendőrség természetesen bevet mindent - az éppen akkor odaért, és nem igazán képben lévő erősítést is. A rendőrük szemszögéből a tömeg tüntet, köveket dobál. És nagy, nagyon nagy. Nem látni, hogy konkrétan csak az első sorok dobálnak, vagy hogy mindenki azt teszi-e. Nem tudnak különbséget tenni a két csoport között, mert egybeolvad a kettő. És mivel a nem sokkal azelőtti TV székházas rendőr sérültekről tudnak, úgy már igazából nem is akarnak különbséget tenni.
Erre jön az, hogy a rendőrök képzetlenek. Kiképzetlen, tömegkezelésre alkalmatlan, összeszokottság nélküli, egyénieskedő (csoportban dolgozni nem tudó), viszont felszereléssel rendelkező csoport, akik egy jó része bosszúért liheg (nem tudja mérsékelni magát, mert arra sem kapott kiképzést - a statiszta tömeg meg kiválóan felingerelte).
Csak a megfelelő időzítés és pár, kellő időben kellő helyen lévő ember kérdése, és az lesz, amit akartunk: a rendőrök a békés tüntetőket verik, össze-vissza lövöldöznek a gumigolyós fegyverrel, stb.

Hogy ki miért csinálta ezt, nem lehet tudni. A Fidesz csinálta-e, hogy megnyerje a következő választást? Lehet: de akkor hogyan került ki a szalag a nyilvánosság elé? Az Mszp egyes vezetői csinálták? Vagy mások?
Esetleg az Mszp-nek és a Fidesznek vannak közös vezetői a háttérben, és azok alakították így a történéseket? Nyilván nem most fogjuk megtudni.

Viszont jó móka összeesküvés-elméleteket gyártani, nem? :)

Mielőtt azért túlságosan leszólna pár ember, érdemes utánanézni az 1956-os forradalom oroszok általi megszervezésének is. Olyan apróságoknak, mint hogy:
- Ki adta parancsba egy honvéd és egy ÁVO zászlóaljnak, hogy ürítsen ki egy napra egy komplett laktanyát, otthagyva a kézifegyverek nagyobb részét, és az egész őrzést mindössze 3-4 tiszthelyttesi iskolás hallgatóra bízza? (Persze valakik, akikről ma sem tudunk semmit, és akik magyarul de akcentussal beszéltek, ez alatt az egy nap alatt jól ki is rámolták a laktanyát, teherautón elvitték a fegyvereket, és - a legfurcsább - senkit nem büntettek meg később emiatt. Más időkben ha egyetlen pisztoly eltűnik, akkor emberek tucatjai mennek dutyiba. Itt meg jópár láda fegyver tűnt el, mégsem lett még egy ejnye-bejnye sem. ... Ja, azt már ne is mondjam, hogy 2 nappal később "valakik" teherautókról fegyvereket osztottak a tüntetőknek? Vagy hogy erről mindenkinek nagyon kellett hallgatnia? És hogy az egynapos kiürítési parancs a legfelsőbb szintekről érkezett? És hogy az egy nap után a honvéd zászlóalj újra visszament a helyére, és tette a dolgát, mintha mi sem történt volna?)
- Ki volt az a lódenkabátos ember, aki a tömegből lelőtt egy fegyvertelen magyar katonatisztet (kiváltva ezzel egy lövöldözést a rendfenntartók részéről)?
Mindenki sorozatlövésre emlékszik. A körülötte állók és az ott lévő katonák meg arra, hogy pisztoly volt a jóembernél!
(Ha a civilek nem is, de a katonák felismernének egy géppisztolyt.) Namármost hogyan lehet, hogy sorozatlövés hangját hallotta mindenki, de pisztolyra esküszik még a hozzáértő is? Pisztoly, ami sorozatot lő?
Igen, van olyan. Kevés, de van. A keleti blokkban akoriban csak az oroszoknak volt ilyen. APSZ-9 típusjelzéssel (közismertebb nevén: Sztecskin, vagy Sztyecskin) 51-ben került rendszerbe. Elsősorban tisztek, pilóták számára készült önvédelmi oldalfegyverként, de legelőször a különleges alakulatokat és néhol az ügynököket szerelték fel vele.
Nemtán egy akcentussal beszélő illető volt az is, aki a tömegből lelőtt egy magyar honvédtisztet, kiváltva ezzel a karhatalmi erők lövöldözését?
- Mit keresett Budapest utcáin egy olyan magyar harckocsi alakulat, amelynek parancsnoka még soha nem járt ott? Miért nem az (egyébként jóval közelebb lévő) budapesti hasonló erőktől lett odavezényelve harckocsialegység, akiknek egyébként sem volt akor semi feladatuk? Miért kellett máshonnan odavezényelni helyismerettel nem rendelkező parancsnokot az alegységével?
stb. stb.
Szóval 1956 őszi eseményeiben is van pár érdekes dolog. Mint ahogy most a 2006-os októberi eseményekkel kapcsolatban is van.
(Imádok összeesküvés-elméleteket gyártani. Legjobb! :D )

derelyegrádi szellem 2010.09.06. 16:35:48

@Ásómaci:

Na-na. A Naplós Bandi ott volt. Igaz, nem látott a részegségtől, és csak a debilek módjára vigyorgott, de ott volt. :-)

Kun András 2010.09.06. 16:47:39

Egyetlen érdekes momentum volt a meghallgatásban.
A Gergényi ellen folytatott állítólagos eljárás, amit 2006 december 19-én megszüntetett a Katonai Ügyészség. Ez sokat megmagyarázna.
"ha nem akarod, hogy elítéljünk, akkor október 23-án veresd meg a népet! Cserébe jó nyugdíjjal távozhatsz, Demszky még ki is tüntet."

trojka 2010.09.06. 16:49:21

@csíz:
olvasd el Szimonov trilogiáját; ott van a válasz...bár igaz, háborus körulmányek között...de, ez is egy "kis háboru" volt...sok háboru alakult ki "határvillongásbol"...

Dr Kangörény 2010.09.06. 16:52:13

1. Az a dúlás, ami a TV székház előtt volt az gyomorforgató, undírtó, primitív tett volt.
2. Balfaszok a voltak a rendőrök, akinek döntenie kellett volna, az beszart a felelősségtől, teljesen alkalmatlan volt a posztjára.
3. Gergényi egyértelműen hazudott a bizottság előtt.
4. A parlamenti bizottságok szánalmas pöcsök játszóterei, akik puha bársonyszékből, utólag okoskodva, mindenféle jelentések alapján, saját szájízüknek megfelelően osztják az észt, ezért épelméjű ember vagy el sem megy ilyen szartapicskolásra, vagy ha mégis, akkor nem emlékszik semmire. Ugyanis tökmindegy, ki mit mond, a többséggel rendelkező párt - momentán a fidesz - azt ír bele a jelentésébe, ami neki tetszik.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.09.06. 16:52:45

@derelyegrádi szellem: Őrá nem emlékszem. Mondjuk, kocsmában néztem a tudósítását a Hír TV-nek.

derelyegrádi szellem 2010.09.06. 16:59:39

egy amatőrvideón látható, nem a hírtv akkori tudósításaiban.

guma 2010.09.06. 17:08:35

@arlequin:
Ez a kulcsos szitu rímet kíván...(nem csak ékszerteknőst!)

Naumov 2010.09.06. 17:18:37

@eszkep: Jaja. 2006-os miniszterelnöki vita után Lakner Zoltán ott helyben közölte, hogy hát mindenki tudja hogy Kövér Lászlótól származik a panelproli kifejezés, aztán valamelyik portál utánajárt, hogy Kövér egyébként széleskörű munkásságában ilyen nem található, hanem Bayer Zsolt beszélt vagy írt egyszer valahol lumpenprolikról. Jereváni rádió szindróma.

Gergényit meg remélhetőleg leültetik, bár félek tőle hogy ez hiú ábránd marad, és az önkormányzati választás után szépen elalszik az ügy, esetleg valami kisegítő irodista hadnagyot lefokoznak alhadnaggyá, mert későn jelentett a főnökének..

vakvarju 2010.09.06. 17:19:25

@Frengi: És miért kell arra gondolni? Gondolj inkább a homoszexuális papokra. Ugye ez már nem olyan undorító?

Kun András 2010.09.06. 17:23:28

@Kangörény_:
"1. Az a dúlás, ami a TV székház előtt volt az gyomorforgató, undírtó, primitív tett volt."
Olvass kevesebb Népszabadságot! :)

Milyen "dúlás" volt a TV székház előtt? A ruszkifaszt sajnálod, vagy a vízágyút? A "rend"őrök több kárt tettek az épületben, mint az ostromlók. Ott voltam, láttam.

indapass90210 2010.09.06. 17:36:49

@Kun András: az apád faszát. A tévések autóit is a rendőrök gyújtották fel a vízsugárral, mi?

arlequin 2010.09.06. 17:37:21

@gtigram: szabadon költhetsz ;-D

trojka 2010.09.06. 17:47:08

@Kun András:
Azota javitottak gondolom a dioptriádon...amugy csak ugy ott voltál...gondolom, Neked is szoltak három nappal elötte, mint a rendöröknek...

kenya5 2010.09.06. 17:52:09

@Marcellusca: figyi magyarországban ez rögeszme hogy aki valamit csinál alapból bebaszott ugye ahogy mondtad Máriuszra teis.Tudod nejem gerincproblémával ment rokantositani magát sajnos nem szimulállt tényleg nagy a baja,Dr úr első kérdése?menyit iszik?menyit dohányzik?Amugy egyiketsem ,csak kérdem a gerincbetegséghez miköze az alkoholnak és a dohányzásnak?Szerintem anyi hogy ez van kiadva ezt kell kérdezni és a hülye értelmiségnek valló egyén/orvos?/ megkérdezi mert Feri,Gordon ezt parancsolta!

Marcellusca 2010.09.06. 17:55:10

@kenya5: Irónia?
Szmájlik?
Mondanak valamit?

trojka 2010.09.06. 17:56:03

a fene egye meg...valaki,vagy valakik állandoan bele akarnak ugatni a számitogépembe...talan tudjátok, hogy kik ezek az "oké gyerekek"...

soproni1 2010.09.06. 18:05:30

Még nem tüntették ki a Székház felgyújtóit ? Hol van itt jogállam ?
Azt kellett volna kipróbálni, hogy a rendőröknek is speed-et meg redbullt adnak védőitalnak, utána összeereszteni a kopaszokkal.

kyncza 2010.09.06. 18:14:35

Ahogy már mondták többen előttem. Mi van, ha egy eredetileg békésen tüntető tömegben provokátorok is helyet kaptak?? A tömeget könnyű irányítani, lásd tömeghisztéria...és nehogy azzal gyertek, hogy aki békés, az nem követte volna. Rendőrök azért vadultak be, mert azt mondták nekik rádión, hogy a csőcselék megtámadta a rendőröket, és dobálta őket. A tömeg is lehet azért dühödött be, mert a provokátorok mutattak egy véres testrészt, h nézd, a rohadt rendőrök meglőttek!

Szóval ne csőcselékezzük a tömeget ilyen könnyen, mert valószínű, hogy megrendelt balhéról volt szó!!

trojka 2010.09.06. 18:18:41

@kyncza:
...aki békés, az oda sem ment...véres testrészeket meg lincselésnél szoktak femutatni...egy kar...egy láb...egy fél here...

arlequin 2010.09.06. 18:35:58

@gtigram: na az ilyen gondola-tokkal nem is szabad foglalkozni ;-)
és lehet meg sem érdemli.

de a cím vmi ilyesmi lenne:
'vader nagyúr nem emlékszik'

trojka: nekem 3 percenként akarnak beleugatni.
egyébként sok békés volt ott...

Várúr 2010.09.06. 18:43:02

@Csatmar: Gondolom, a "bebaszott" Révész zsidózását a torkig szavahihető rendőrök hallották, miközben az elgurult azonosító számukat keresgélték...

guma 2010.09.06. 18:48:05

@arlequin:

Ma csak takarítottam és kicsit csevegtem (de néha olvastalak téged is), vendégem lett így : neked is jó éjt csavargó.

(Foglalkozni valóban nem szabad de az ÉKSZERTEKNŐS olyan költői gondolat volt...)

Virág et. 2010.09.06. 18:57:39

Távol álljon tőlem, hogy megmondjam, miről írjatok és miről ne, de ez nem ütötte ki a biztosítékot senkinél?

index.hu/gazdasag/magyar/2010/09/06/a_kormany_ugy_vezette_be_a_berplafont_hogy_eltorolte/

Spórolt az állam egész pontosan évi 190 millió forintot a jegybankon és ki tudja mennyit veszített az állami tulajdonú gazdasági társaságok kiemelésével.

Ennek ellenére nincs illúzióm, hogy ősszel is meglesz az a kétharmad.

mréveiller 2010.09.06. 19:02:23

a székházat hagyták szétverni, az ott megsebesülő rendőrők "barátai" meg bosszút áltak 23adikán az ártatlan ünneplőkön.

trojka 2010.09.06. 19:20:49

@arlequin:
igen, ebben is igazad van... de nem tudom, hogy melyik eseményre mondod a békéseket...talán a 23-ai eseményekre...már leirtam a véleményemet...persze, aki nem volt ott, könnyen beszél...de azért, ahogy irtam, mind a két fél be lehetett keményen sz...va, az adrenalinszint tetözött...mégis, arendörök ugy érezték, ha már rendörök, rendet is kell teremteni...egyebkent, neked jobban fekudne a csendörség, gondolom (párhuzamban nekem is) uj törvények, uj rendeletek, amik mindenkire vonatkoznak...de azért ismerd el, rendnek lennie kell, mert ha nem, jön az anarchia...az pedi kutya egy dolog...

derelyegrádi szellem 2010.09.06. 19:38:06

@trojka:

Így van, rendnek kell lennie. Ennek első és legfontosabb lépése (mondjuk úgy alapja), hogy a rendőrök betartják a rájuk vonatkozó szabályokat. Mert az anarchia akkor tudja felütni a fejét, ha ez nincs így. Tehát az intézkedő rendőr (akkor is ha kényszert alkalmaz) betartja rá vonatkozó szabályokat, így külnösen az Rtv-ben, meg a Szolgálati Szabályzatban foglaltakat. (Igaz ehhez előbb meg is kéne tanulni, tapasztalatból mondom, 10-ből 8 rendőr nem ismeri, nemhogy készség szintjén, hanem sehogy.)

Tehát nem megy ki kámszában tömeget oszlatni, nem visz magával viperát, ankavetőt, gépágyút, hanem kizárólag azt, amit jogszabály megenged számára. Viszont kitűzi az azonosítójelvényét, ahogy azt a jogszabály előírja számára. Ha a társa mellette már védekezésre képtelen, védtelen embert ütlegel, akkor ellene is fellép, ahogy azt a fentebb felhívott jogszabályok számára kötelezően előírják. Nem tesz hamis tanúvallomást, különösen nem vádol másokat hamisan (koholt bizonyítékokkal) bűncselekmény elkövetésével, mert ezek önmagukban is bűncselekmények.

Nem ver már védekezésre képtelen embert, nem töri el az újját szándékosan a már megbilincselt embernek (mint pl a "hugyos" Vágó), nem köpköd bele mások szájába, nem rugdossa a már megbilincselt falhoz térdeltetett embert. Nem lő gumilövedékkel fejmagasságban, mert azt is tiltja a törvény.

A paracsnonok (pl Gergényi, Bene, de a Tóth is) megismerkednek végre a szolgálati szabályzat szövegével, rendelkezéseivel, nem utolsó sorban azért, mert annak betartatása alantjaikkal az ö dolguk, ugyanúgy mint számonkérésük. Hoyg fog valaki számon kérni valamit, amit nem is ismer? Hogyan? Sehogy.

Ez itt kezdődik, aztán ha majd ez megvan, akkor lehet elővenni, és jogkövetést és főleg rendet elvárni a "csőcseléktől" is.

Valandil 2010.09.06. 19:39:11

@Marcellusca: Figyelj, tudomásom szerin ezek a fejlesztések a Zách utcában vannak (HAPCI-s konyha, teniszpálya, stb.). Ahova mennek, (Petőfi) egy lepukkant szar, konkrétan még meleg vizet sem tudnak csiholni a csövekből.

@trojka: A TV-t védők parancsnoka szerint nem volt több támadó, mint rendőr. Egyébként arra akartam kilyukadni a támadók közt lévő rendőr/katona kategóriával, hogy mennyire volt megrendezett az "esemény".
Október 23-án volt olyan "huligán, akin a mentősök ápolás közben találták meg a ruha alá vett "POLICE" feliratú mellényt. Furcsa, hogy "ismert huligánok"-ról beszéltek 2006 őszén (23-án azt is tudták, kinek a telefonját kell lehallgatni - a kertévék élvezettel adták le a hangfelvételt), de sem a balhé előtt, sem a balhé alatt nem lettek kiemelve, lefogva. Sőt, utólag sem lettek letartóztatva.
Ezek (meg tizenpár év rendőrködés után) hagy gondoljam már, hogy ez művelet volt!

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2010.09.06. 19:44:46

Ezek a buta megszorítások. Ide vezetnek.

Mi a cím? "Gergényi kevesebbet tudott a székházostromkor a tévénézőknél".

Bakker. Be kell kötni az összes tévécsatornát a diszpécser központba. Ezen nem kéne takarékoskodni :-). Hogy a rend éber őre a Hefnert nézi a pléhboj csatornán, vagy a hírtévén az ostromot? Innentől az ő felelőssége. Innentől adott egy újabb diszpécser, aki az egésznek az okozója :-). Aug 20-i meteorológus és katasztrófa-védelmis diszpécserre utaltam.

Horizont 2010.09.06. 19:46:43

Ebben az egész "ostromban" annyi a kérdés, és egyre sincs válasz. Pedig annyira kíváncsi lennék. Valahogy ugyanazt érzem mint amikor gyerekkoromban lelőtték John Kennedyt és megindultak az összeesküvés elmélet gyártások és én majd meghaltam a kíváncsiságtól, hogy mi történhetett de titkosították 75 évre!Így minimum 84 évig kell élnem:DDDD
nem vagyok katonaviselt, nem tudom hogyan kell oszlatni, székházat védeni, de még én is megtudtam állapítani, hogy szándékosan nem segítettek az ott rekedt rendőrökön. Nem értem, hoghyan mertek kockáztatni? És ha meghal 2-3 ember? Vagy mindegy? Vagy netán jól jött volna? Mire gondoljon egy földi halandó?
Ez a bizottságosdi meg annyira szánalmas. Ki kit néz hülyének??
Az év Vastagbőrös védekező mondata: azért nem volt megfelelő fegyverük, felszerelésük, mert hazament a Rebisz raktáros és elvitte a kulcsot!!!!!! Nem hiszem el ilyen nincs! Ez már tényleg több a soknál! Kire, kikre bízzuk mi a biztonságunkat a megvédésünket???? Elment haza..... Nem tudok napirendre térni ez felett!!

kyncza 2010.09.06. 19:48:18

@trojka: miért ne ment volna oda? Szted hogyan fejezze ki a nép a véleményét, ha nem tetszik a kizsákmányoló, hazug kormány? Vagy hajtsuk le a fejünket, úgyse éri meg kimenni?
Ha régebben is így gondolták volna, akkor Mo. már rég gyarmat volna...

Véres testrészt úgy értettem, hogy egy kissé (ön)megvágott kéz, láb, akármi.
Bármilyen békés tömeget meg lehet vadítani, ha az a cél!

2010.09.06. 19:48:47

@Valandil:
Hát igen. Biza nem feltétlen minden rendőrruhás volt október 23-án valóban rendőr. Külön érdekessége volt a dolognak, hogy ugyebár sok helyről jöttek külsős rendőrök is Pestre. Tehát nem ismerték egymást a csapatok. És mivel azonosító sem volt mindenkin, így egy rendőrnek kinéző csapat simán odamehetett a valódi rendőrök közé tenni a "rendet".
Utána már csak pár riporter kell, akik veszik az eseményeket és a brutalitást.
Ilyen ez, nem köszön. :)

Jetstream 2010.09.06. 19:56:58

"Sem tekniájja, sem felszerellésse, sem kikképzésse nem volt"

Mégis ki a búbánatnak ha nem a rendőrfőkapitánynak kellett volna ezekről gondoskodni?
Vagy úgy kalkulált hogy elmúltak már a zavaros idők? Ez tényleg majom...
Mire voltak felkészülve, a nyugdíjasklub tüntetésére?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.09.06. 19:59:47

Gondolom, 4 év után már senki nem emlékszik semmire, eltüntették a bizonyítékokat stb.
Mekkora pech, hogy a fideszesek nagy része személyes ügynek tekinti a dolgot, és ők választják az ügyészeket, és a bírókat...

Remélem ott rohad meg, ahol a nagy elődnek "Béla bácsinak" kellett volna megrohadnia!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.09.06. 20:14:01

@Horizont: A legjobb, hogy a Rebisz raktárosnak nincs telefonja... Nem lehetett felhívni...
Felelősségmentes ország hallod.

arlequin 2010.09.06. 20:28:01

@gtigram: a teknőcök jó fejek. nyugisak. csendesek. nem zavarják a vizet feleslegesen.

@trojka: OK. erről beszélünk, @derelyegrádi szellem: ugyanerről beszél. az érme váltakozásait pedig @Valandil: és @Horizont: szolgáltatja.

az úri közönség táncol a zenére
messze még a hajnal

Horizont 2010.09.06. 20:30:52

@ColT: Most mond meg őszintén nem döbbenetes? És még biztos nem vagyunk a legalján! Mi jöhet még? Az a bajom még plusz, hogy ezt az elszámoltatást sem annak érzem aminek kéne lennie. Hogy a hazáért, hogy miértünk, hogy az igazságért meg ilyen nyalánkságok jutnak eszembe:) Nem, nem ez valahogy másról szól a Fidesz részéről. Persze tudom több mint a semmi, meg ez is valami! Ez is valami?? Biztos?

Marcellusca 2010.09.06. 20:57:15

@Valandil: Ja, úgy igen.
Bocs, én értettem rosszul, amit írtál.

Viszont úgy sem igaz. :(
Mert a Honvédség egy fillért nem kapott, csak kipaterolták őket (saját pénzen) a Petőfibe.
Az a pénz a terrorelhárítóknak ment.

Szóval: Mire is köll az a 10 MILLIÁRD?

Tita nick 2010.09.06. 20:59:15

Nem csak három majom, hanem egy nyúl is, mert úgy futott, úgy védte az irháját, mint állat. Kívánok neki sok szenvedést!

Goompah 2010.09.06. 21:18:16

Az arcátlan hazudozása és tagadása tényleg vérlázító. Remélem, ez a szemétláda nem ússza meg szárazon.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.09.06. 21:18:49

@Marcellusca: Erről már más is beszélt nekem.Meg arról,hogy Kapolyi ellen megszűnt az eljárás.
Amúgy az a pénz a "Viktor takarodj" időkre való felkészüléshez kell.

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.09.06. 21:26:57

Ha van lélekvándorlás,akkor ez a fickó az elkövetkező 10000 évben folyamatosan galandféregnek születik majd. Erre mérget vehettek.

www.Bisex.hu · http://www.bisex.hu/aff/99e46a59d4f8188eda373d36ecd8cc3a 2010.09.06. 21:35:35

a vizsgáló bizottsági eredményeknek nincs semmi büntetési tétele
bármit lehet hazudni, nincs érte büntetés
csak egy értelme van

aki ott van a bizottságban, súlyos milliókat keres :DDD

Horizont 2010.09.06. 21:41:04

@arlequin: az érme melyik oldalára raktál?:)

Horizont 2010.09.06. 21:59:16

@arlequin: Na ne má.... mindig viccölsz:) Csak akartam tudni rosszat írtam-e?

átlátó 2010.09.06. 23:15:53

Hát érdekes este volt az ott 2006. szeptemberében...ja... a hátsó bejáraton tényleg úgy lehetett ki és be járkálni, mint a nyitva hagyott kertkapun. Nem is értettem, hogy miért kell erőlködni elöl. A Nádor utcában dohányzás, kávézás beszélgetés volt. A rendőrök, meg a mentősök között. Jól el voltak. Láttam amikor a vízágyú legénység hátra ballagott.

Csurár apuka 2010.09.07. 00:03:26

Nem emlékszik az apja FASZÁT!!!

Bazmeg hányszor támadnak meg tévészékházakat emberek, hetente?!!!

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.09.07. 01:07:25

...és még mindig ott tartunk, hogy le kell sajnálnom mindkét tábort (t.i.: "forradalmárok" és "ÁVH") védőket, mert képtelenek eljutni arra a szintre, hogy észrevegyék, milyen (középtávú) pénzügyi és politikai érdekek irányították a történéseket. Nem kell ehhez különösen jó képesség, csak kicsit emelkedjünk felül mások betanított véleményénak átvételén és mantrázásán. Hamar kitisztul a kép.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.09.07. 01:09:46

@Valandil: Na, kezdi kapisgálni, kedves kommentelő :)

szaktatar 2010.09.07. 02:53:08

@Marcellusca:
"Szóval: Mire is köll az a 10 MILLIÁRD? "

Védelmi pénz a magántestőrségének.

trojka 2010.09.07. 06:38:35

Igazatok van, meg nem is...(az az igazság, hogy nincs igazság) de Gergényiék sorsa nem a mi kezunkben van...

majomkutya 2010.09.07. 07:51:29

Elképesztően pofátlanok!
Ez is egy bájos ügy:
Komlón történt, ahol mióta bezárt a bánya a lakosság 90%-a gyakorlatilag csóró:
"A jelenleg is független önkormányzati képviselő, üzlettársával - aki az előző ciklusban MSZP-s képviselő volt - több mint 700 millió forintot igényelt és kapott olyan alkalmazottak után, akikről hamis orvosi papírral igazolták a megváltozott munkaképességet.
A két férfit a nyáron helyezték előzetes letartóztatásba, most egyiküknél ezt megszüntette az ügyészség. Az ügyben tavaly óta a vám és pénzügyőrség nyomozóhivatala folytat eljárást."

szürke_tag 2010.09.07. 08:20:57

@Frengi: Hogyne feküdne le, mert vannak kurvák és pénzért mindent. Legfeljebb utána ő is okádik egy nagyot.

Valandil 2010.09.07. 08:41:40

@KuKori: 2006 ősze első perctől kezdve gyanús volt nekem - így nem lehet intézkedni, cselekedni. Bár a rendőri állomány minősége sokat romlott az átkoshoz képest, ennyire hülyék önmaguktól nem lehetnek.

szürke_tag 2010.09.07. 09:08:25

@csíz: Teljesen egyetértek.

Azon a bizonyos 1996 os Márciusi esti fáklyás kommunista ellenes tüntetésen is ez a helyzet állt elő. Elől mentünk és vezettük a tömeget a Petőfi szobortól a Váci utcán keresztül a lánchídon akartunk átmenni a várba. Én elöl mentem egy 48 as zászlóval. Azt tudtuk, hogy csak úgy mehetünk át a hídon ha azon forgalom van mert ellenkezőleg a rendőrök levernek. Megálltunk előtte a Roosevelt téren a szobor mellett és Elmondtuk ezt az embereknek, Egyszer csak megjelent vagy 10-12 fiatal ugyanúgy öltözve mint mi fáklyával kokárdával és azt állították a tömegnek, hogy "innen váltak ki a tömegből és beszéltek a rendőrökkel, hogy biztosítják nekünk a szabad átvonulást, addig a forgalom elől lezárják a hidat." Mi tiltakoztunk ellene akik addig vezettük a csapatot, hogy ne higgyék el mert ez egy tiltott felvonulás, ráadásul aznap de lőtt már a személyinket is elvették a rendőrök és egy zsákba gyűjtötték. Viszont a tömeg hitt nekik és követte őket, aminek a vége lett a Lánchídi csata 2. Illetve ez nem volt csata csak egyoldalú begyűjtés. Ha a kommunisták akkor ilyen trükköket alkalmaztak és bejött nekik, 4 éve is készek voltak erre. Az ember hajlamos hinni akkor is egy vezetőnek ha hazudik, csak mert hinni akar. Mi viszont ugyan úgy velük mentünk igaz nem elől, de ott voltunk mert nem akartuk, hogy valamiről lemaradjunk. Kaptunk is érte eleget.

Szóval elképzelhető az összeesküvés elmélet nagyon is.

szürke_tag 2010.09.07. 09:29:41

@arlequin: Tudod ez a blog úgy működik, hogy akinek válaszoltam annak a nevére kattintasz és ott elolvashatod.

arlequin 2010.09.07. 09:37:32

@szürke_tag: nem erre gondoltam. a gyakorló összeesküvők mindig azzal védekeznek, hogy amiről beszélünk az 'elmélet'. hát nem elmélet, hanem gyakorlat. nagy különbség. ámbátor én csak egy ki senki vagyok.

Valandil 2010.09.07. 09:39:36

@szürke_tag: Ahogy Bogár László mondja: "Ez nem összeesküvés-elmélet, ez maga az összeesküvés!"

szürke_tag 2010.09.07. 09:44:18

@arlequin: Mi az, hogy senki? Én se lettem senki csak egy lakcímnélküli. De véleményem van még akkor is ha a tiéddel nem egyezik. Attól mi még nem ellenségek vagyunk hanem különböző véleményű emberek.

szürke_tag 2010.09.07. 09:45:59

@szürke_tag: Szóval nem elmélet hanem összeesküvés.

2010.09.07. 11:13:19

@szürke_tag:
Az embereket mindig is könnyű volt vezetni, főleg, ha tömegben voltak. Az emberek birkák. 99%-uknak annyi esze sincs ilyenkor, mint egy negyed marék szárított káposztalepkének. Minél nagyob tömegben vannak, annál hülyébbek. Egyébként is ritkaságszámba megy közöttük, aki tud reálisan gondolkodni és higgadtan dönteni, de ha többen vannak együtt, az kész rémálom.
Csak meg kell nézni, hogyan viselkednek pl. egy új áruház nyitásakor, vagy mondjuk egy focimeccsen ha kitör a pánik (a 3. videó kicsit durvább):

www.funvid.eu/index.php?page=videos§ion=view&vid_id=103969

www.youtube.com/watch?v=B4n7wo8rvTM&feature=related

www.youtube.com/watch?v=eu4DlwE0Bu8

Gyönyörű állatfaj. :)

nestrot10 2010.09.07. 11:52:11

NAGYON KÁR, HOGY NEM VERTÉK JOBBAN MEG A BÁRGYÚ RÉVÉSZ MÁRIUSZT( igaz hülyébbre ne lehetett, még ha reggelig ütik akkor sem)

nestrot10 2010.09.07. 11:54:30

Játszátok a " bizottságosdit, elszórakoztok"?--marhák,....... majd most jön az EU...kezdődik ORBÁN BANDA földebe döngölése, de sajnok nekik köszönhetően Magyarország is...és ezt eltűri a marha magyar?

nestrot10 2010.09.07. 12:00:24

FRISS HÍR:
Az EU Gazdasági és Pénzügyi Főigazgatósága felszólította a kormányt, hogy módosítsa a Simor András fizetéséről rendelkező új törvényt. A kormánynak egy hónapja van reagálni, utána a főigazgatóság kéri az Európai Bizottságot, hogy indítsa el az úgynevezett jogsértési eljárást Magyarország ellen az uniós szerződések megszegéséért.
NESZE ORBÁN BANDA....KEZDŐDIK!!!!!!!!!!

trojka 2010.09.07. 16:29:45

@nestrot10:
Te, ennek tényleg olyan bárgyu képe van...de lehet, hogy ez csak álca...

Kun András 2010.09.07. 17:12:20

@trojka: Bírom, amikor a sok gyökér, aki ott sem volt hozzászól.
FINGOTOK SINCS ARRÓL, MI VOLT A TÉVÉNÉL!

Kartal (rezervált) 2010.09.07. 20:11:43

@csíz: Annyira egyetértek minden szavaddal, hogy akár én is begépelhettem volna ezt a hosszú szöveget. Csak sajna rettenetesen lusta vagyok :D
@kyncza: jó lenne tudni kik rendelték.

Kicsit Karcos 2010.09.07. 20:21:11

@csíz:

Remek minden kérdésed, jók a válaszaid is.

A különféle, fegyveresekre vonatkozó szabályokat minden bizonnyal Te ismered jobban, de ha jól sejtem, mégsem lehet egy ismeretlen elkövető tettére kiszabható büntit _egy az egyben_ az első azonosítható felelős feljebbvalóra rálőcsölni. Pedig én jónak tartanám, ez érdekeltté tenné a tiszteket a törvénytelenségek megelőzésben, vagy - ha már megtörtént - legalább a kivizsgálásában., illetve az ezeket a szempontokat megfelelően kezelő rendszer kiépítésében.

trojka 2010.09.07. 20:32:06

Jo, legyek gyökér, elfogadom...de azért, neked ugyan van-e fogalmad arrol, mi történt ott valojában, még ha ott is voltál...ha megkérdeznénk három embert az ottlevök közul, mindegyik másként adná elö az egészet...kor, nem, politikai beállitottság, alkoholszint, iskolai végzettség, érdekviszonyok, helyszin, stb...de egyebkent, azt hiszem, igazad lehet...mi egy Rejtö regény bejátszását láttunk a TV-ben, Tusko Hopkinssal, Fulig Jimmivel, Senki Alfonzzal és a Török Szultánnal a föszerepben...bár, ök lehet hogy nem igy viselkedtek volna...a becsuletet is el lehet játszani...(én sem hiszek el sokmindent, amit a TV-ben látok)...

Kartal (rezervált) 2010.09.07. 20:38:37

@trojka: én meg jóformán semmit... :D

hoplita 2010.09.07. 20:53:32

@Kun András:

Ahogy mondod....:)
Eltelt négy év, és azok tudják a tutit, akik max a tévéből láttak ezt-azt.....sőt, jobban tudják, mint aki ott volt és végigcsinálta.
De szórakoztató...mármint olvasgatni.:))

2010.09.07. 22:06:23

@Kicsit Karcos:
Szerintem nem lenne túl jó. Addig oké, hogy egy parancsnok felel az embereiért. Azokért, akik közvetlenül alá tartoznak. De hogy mindenkiért feleljen, aki csak magára ölt egy hasonló hacukát, az szerintem már sok lenne. Iszony sok visszaélésre adna lehetőséget, simán ki lehetne csinálni a parancsnokot. Akár a saját emberei is megtehetik, vagy az emberei közül pár tag. A dutyiban előzetesben ülve meg nagyon nem tud nyomozgatni szerencsétlen, hogy kiderítse az igazságot.
A mostani rendszer ebből a szempontból jó és jogos. Ha Kis Géza tizedes elkezd éles lőszerrel rambót játszani, és a parancsnoka nem tesz meg mindent, hogy leállítsa, akkor felelős érte. Persze Kis tizedes is felelős, de a parancsnok is. És ez így van rendjén. ;)

@trojka:
Rejtő volt? Basszus, akkor már tudom, miért volt annyi ismerős arc a TV-ben. ;))

@hoplita:
Szeretem ezt a "végigcsinálta" kifejezést. Olyan, mint amikor egy többhetes túlélés tanfolyamot, egy Ranger kiképzést, vagy egy háborút csinál végig az ember (bár utóbbit inkáb túlélni szokás ... vagy nem).
Akkora hőstettre van szükség kövek kirakatba való bedobálásához, mint állat. Petőfiék elbújhatnak a 12 pontjukkal meg a forradalmukkal a sunyiba. De most nem? :)

arlequin 2010.09.07. 22:16:02

@Kun András: höhöhö. nem láttalak...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.09.08. 01:46:50

@Valandil: Ők ugye önként vállalták a manipulálhatóságot (t.i. "a felettes utasítás végrehajtása kötelező"), de a "kívánt hatáshoz" szükség volt némi drámára is, hogy a nem beavatottakból is állatot lehessen csinálni pár perc alatt.

arlequin 2010.09.08. 12:37:32

Szilvásy sem ment el a meghallgatásra...

süti beállítások módosítása