Skip to content


       Szűrés lista

A jogállamért!

Az Index fotóját máris jelölném az Év sajtófotója címre:


Gyurcsány Ferenccel és a háttérben figyelő Nagy Imrével a jogállamért!

A Charta újra akcióban lépett, mert most már tényleg itt a diktatúra, nem lopakodik, ott ül a miniszterelnöki székben!

A Fidesznek azonban sikerült tovább erősödnie az önkormányzati választások után, most 68%-on állnak, az MSZP 14%-on, a Jobbik 10%-on, az LMP pedig 5%-on.

Gyurcsány Ferenc mezei képviselő biztos nagyon örül, hogy sikerült összeszednie pár ezer embert Budapesten, ahol, tegyük hozzá, az országos átlagnál kétszer erősebb az MSZP.


Csak egy a probléma, Ferenc! Ha Orbán Viktor személyesen fogja kitalicskázni a 2400 milliárdot a magánnyugdíjpénztárakból miután lelakatolta az AB ajtaját és eladta az épületet egy ciprusi offshore cégnek, még akkor is inkább ő, mintsem te.

Ki veszi be az elmúlt 8 év után, hogy pont Te, a milliárdos, bukott és nem teljesen normális miniszterelnök aggódik a jogállam, meg az Alkotmány miatt? Hogy pont te vádolod Orbánt hazugsággal (!), csalással (!) és lopással (!).  Pont te? Aki minden törvényen, erkölcsön, morálon átgázolt azért a kurva hatalomért?

Gyurcsány azért megpróbálkozott tegnap mindezt előadni, ám egy roppant hiteltelen előadás kerekedett ki belőle. Fletó varázsa mára már megkopott, viszont ugyanolyan demagóg, manipulatív politikus, mint 2004-2009 között volt. Viszont még így is több spiritusz és élet van benne, mint az egész MSZP elnökségben együttvéve. Akik persze mind gyáva alakok, mert Gyurcsány Ferenc mezei képviselő személye egy olyan teher, amivel se előre, se hátra nem tudnak lépni.
Ha tökös baloldaliak lennének, akkor két választásuk lenne. Vagy kibasszák Ferencet az összes lakájával együtt a Pártból, mindent rákennek és megpróbálnak tiszta lappal indítani. Vagy megteszik Gyurcsányt pártelnöknek, felvállalnak mindent, és beismerik, hogy Ő az MSZP legtehetségesebb és legsikeresebb politikusa.

Persze mindehhez gyávák, így 2 év és 3 orbitális bukta után Gyurcsány elkezdheti sütni a pecsenyéjét ... a tudosítás utolsó másodpercekben látható karvalyvigyorból ez pontosan lejön.



Címkék: politika gyurcsány abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr302418576

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Viktor röhög a markában? 2010.11.04. 10:46:17

Ott voltam. Mindkettőn. Úgy éreztem, tiltakoznom kell, mert egy szabadabb, demokratikusabb, jobban működő országot akarok magunknak és gyermekeinknek. Mert nem szeretném, ha az a kétharmad döntene minden pénzemről és jogomról, akire én még soha nem sza...

Trackback: Az Orbán imitátor 2010.11.03. 12:14:08

Gyurcsány tegnap egy egyszer már - másnál - bevált recepthez nyúlt: a Kossuth térre hívott több ezer ember előtt ilyeneket mondott: Az igazi ellenség természetesen a despota Orbán Viktor, aki hazudik, csal, lop, a javunkat akarja – nem adjuk &nd...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.11.03. 08:38:17

Ez a szararc amikor ellene tüntettek mennyire verte a nyálát, hogy a politika nem az utcára való! Arra ott van a parlament! Most mi a francot keresett az utcán?? Menjen politizálni a parlamentbe!

mrnyzltn 2010.11.03. 08:42:26

De szépen mondta. Elmorzsoltam egy könnycseppet.
Azért a bauertomi is megért volna pár sort. :)

eszkep 2010.11.03. 08:43:23

Gyurcsány Ferenc "utcára vitte a politikát", "teret engedve a szélsőséges nézeteknek", így "kiszabadította a szellemet a palackból"!
Csak az a kérdés, kinek/minek a szellemét...

eszkep 2010.11.03. 08:44:18

Amúgy nonszensz, hogy a Nagy Imre szobor mellől retteg a demokráciáért PONT EZ AZ EMBER...

eszkep 2010.11.03. 08:48:10

De érdemes megnézni a "csőcseléket" is! Ezek az arcok... (behatárolható a korosztály) Már megint a nyugdíjasok :-)

dr. Aullah 2010.11.03. 08:50:46

Vajon nagyon rossz dolog az, hogy azt kívánom neki, hogy haljon meg? Mert hogy ennyire utálom... még egy imát is elmondok legalább hetente... most akkor rossz ember vagyok?

Squazee 2010.11.03. 08:50:52

Nem értem egyáltalán miért kell még mindig mutatni a TV-ben. Ha lenne egy csepp tartása, vagy valami emberi méltósága, értéke, akkor szépen kussban keresgetné a milliárdjait a cégeiben. De nem, neki továbbra is mutogatnia kell magát és olyan álszent dumát nyom le, hogy még olyan szelíd emberkék is, mint én behúznék neki már amikor meglátom. Undorító.

mrnyzltn 2010.11.03. 08:51:32

@eszkep: Szeretnél te ilyen önzetlen lenni, hisz ők csak az unokájuk jövőjéért aggódnak, a sajátjuk már nem is érdekli őket. ;)

Énbagoly 2010.11.03. 08:53:14

A fene fogja ezt megnézni, nem vagyok mazochista.
És különben is elegem van a gyurcsányozásból. Le kellene szarni, hogy mit csinál, közben meg minden egyes megmozdulásáról tudósítanak. Mi a fenének? Érdekel még ez az ember valakit?

eszkep 2010.11.03. 08:53:38

@Noname Cowboy: Képzeljük el a szituációt, amikor Éhúd Bárák kiáll és elkezd aggódni a palesztinok emberi jogaiért... De Gyurcsány szemrebbenés nélkül...

kyncza 2010.11.03. 08:53:55

Ha nem hinnék Istenben, azt mondanám, h nincs, mert különben nem az ég szakadt volna le erre a szövegre, hanem a Világűr omlott volna magába.

Egyébként nem vagyok hajlandó elhinni, hogy van ennyi ember, aki kimegy ennek az idiótának a szavára, hacsak nem mindet pénzügyi szál köti hozzá!

eszkep 2010.11.03. 08:54:37

@Énbagoly: "A fene fogja ezt megnézni, nem vagyok mazochista."
Hát elég kemény "dózis", az szent igaz...

Énbagoly 2010.11.03. 08:57:18

@eszkep: minek nézzek olyat, akit nem bírok? Hogy legyen min fröcsögni? Á, nem érdemes. :)

Marcellusca 2010.11.03. 08:59:55

@Énbagoly: Csak annyi, hogy - hál' Istennek már csak - volt miniszterelnök.
A többi f@szkodását is mutogatják/mutogatták.

Én emlékezem egy volt miniszterelnökre, aki megtörten azt nyilatkozta, hogy ekkora bukta után lemond, visszavonul. Aztán a nagy-nagy könyörgéseknek engedve mégse.

Meg nemrég szólalt meg egy másik volt ME, igaz, a szenilitás határán jár, de - egyesek szerint - mértékadó a szava.

Szóval, így van ez.
A jelenlegi és a volt ME-ök bármit csinálnak/mondanak, arra oda figyelnek.

De mé' pont a Gyurcsány szervezte?????

eszkep 2010.11.03. 09:03:09

@Énbagoly: Én sem "szórakozásból" olvasok mszp.hu-t, népszabid, néépszavát, Index-et, hanem, hogy tudjam, mit hazudnak. Apropó, az Index nyugdíjpénztári szájbarágója önmagában megérne egy
posztot...
A retekklub is kitett magáért nyugdíjpénztár témában: "12 év alatt 27% hozam, ez jónak tűnik"
Arra apellálnak, hogy az ember számolni sem tud... (és igazuk van, a többség nem tud számolni sem!) agyamat eldobom!

eszkep 2010.11.03. 09:04:28

@Noname Cowboy: No, én egy gumilövedékes rohamosztagot hiányolnék...

Énbagoly 2010.11.03. 09:04:50

@Marcellusca: hát, én eddig egyetlen jelenlegi, vagy volt miniszterelnökért sem hullajtottam egy könnycseppet sem. Ja, és ha lehet nem nézem meg mit beszélnek. Max elolvasom leírva, meg nyögöm a következményeit annak, amit mondott.
De már a hangjukat sem szeretem, hát még a képüket. :)

eszkep 2010.11.03. 09:05:52

@Marcellusca: Mondjuk én örülnék, ha szakadna az MSZP két 4,5-4,5%-os támogatottsággal bíró pártra...

eszkep 2010.11.03. 09:08:24

"A Fidesznek azonban sikerült tovább erősödnie az önkormányzati választások után, most 68%-on állnak, az MSZP 14%-on, a Jobbik 10%-on, az LMP pedig 5%-on. "

Erről egyébként az jut az eszembe, hogy ezek szerint nem csak nekem van tele a tököm azzal, hogy "valaki" mindig megmagyarázza, miért NEM LEHET valamit megcsinálni?

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.11.03. 09:09:28

Komolyan én soha nem hittem, hogy fogom még látni így pózolni félig meddig elájulva önmagától ezt a ripacsot...azt hittem hogy valamilyen minimális realitásérzékelése azért van. Hát nincs. Nem veszi észre hogy ha ő odaáll valami mellé annak a jelentése, megítélése (legyen bármilyen jó ügy is esetleg) átfordul ellenkező előjelűre. Olyan mint egy két lábon járó mentális fertőzés...

Valandil 2010.11.03. 09:13:28

@eszkep: Pláne, hogy nemhogy hozam nincs, de a tőkéből is buktak...

@Noname Cowboy: Blokkolnád? :)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.11.03. 09:17:08

@Valandil: Blokkolnám persze. Csak a totemimádata nem jön be!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.11.03. 09:25:15

'napot náczik :)

személy szerint ez tetszett a legjobban tőle:

"... minden bizonnyal mi is hibáztunk és sok dologban tévedtünk, de soha nem gondoltuk, hogy a törvények felett állunk és az alkotmánynak kell hozzánk idomulnia..."

bájos...

sok dologban tévedtünk: NEM KICSIT, NAGYON, ugye Ferikém?
soha nem gondoltuk, hogy a törvények felett állunk: NEM? Fővárosi cégek, Sukoró, 2006. ősze, soroljam még Feri?
az Alkotmánynak kell idomulnia hozzánk: persze te böszmeállat, parlamenti KISEBBSÉGGEL kormányozva ez nehéz is lett volna.

komolyan nem hiszem el, hogy ez még mindig kiállhat, és osztja az észt. ilyen nincs basszátok meg, ilyen nincs...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.11.03. 09:26:21

A Feri szájából zengő tolvajkományozáson kifeküdtem xDDD

Amúgy tüntessenek csak, majd megunják és hazamennek.

eszkep 2010.11.03. 09:42:53

@Seduxen: No persze, 2006-ban, amikor a KSH negyedéves adatait a törvényi kötelezettség ellenére visszatartották, az Index-en nem "rettegtek" a demokráciáért.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.11.03. 09:44:36

@eszkep: nem olvastad baszod? "sok dologban tévedtünk" :))))

gondolom erre is utalt "kedvenc" ex-miniszterelnökünk.

azért lássuk be, neki egyáltalán közszereplést vállalni is maga a megtestesült vastagbőr, de pláne ilyeneket mantrázni... pofám leszakad.

Fell Bandi 2010.11.03. 09:48:36

@eszkep: hát igen, ez a 12 évre 27 % bőven 2 % alatti átlaghozamot jelent évente. Az állampapír meg bőven hozott volna 3x ennyit. De ehhez már számolni kellene...

eszkep 2010.11.03. 09:50:50

@Aullah: Ne kívánjuk a halálát, mert elvitathatatlan érdemei vannak a baloldal bomlasztásában, rombolásában és az idei történelmi mértékű vereségében. Kívánjunk neki hosszú és "eredményekben" gazdag politikai karriert!

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.11.03. 09:55:57

@Seduxen:
No igen, kérdése, hogy Feri ugyan miért pont most aktivizálta magát ennyire, miért nem az önkormányzati választások előtt? Talán csak nem mégis sikerült valami papírt nem eltüntetni ami komprommitálja egy-két ügyben?
Mert milyen jól is fog kinézni, hogy mondjuk a héten egy tüntetés, jövő héten meg egy idézés gyanúsítottként...majd félrefordított fejjel sírós hangon előadva hogy őt üldözik az elvei és a politikai nézetei miatt.

Lobster1978 2010.11.03. 09:56:54

Vicces. Tökéletesen bemutatják, hogy mindegy melyik oldalon állnak, köpönyegforgató szarok mind.

Amíg V ellenzékben az alkotmánybíróság f@szát szopta minden kör után amikor odakoppintottak az MSZPnek addig F óbégatott a "politika utcára vitele" ellen.

Lám, most szerepcsere volt, de ugyanazt a bullshitet tolja mindkettő. Sajna a felsorolást lehetne folytatni, de a lényeg már ennyiből is látszik.
Szerintem a kormányváltás után ezek találkoztak valahol, és kicserélték a szövegkönyveiket :D

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.11.03. 09:57:43

@DexterMorgan78/Séfbácsi:
Azt azért senki ne higgye hogy az alkotmányt félti...:D Klasszikust idézzek: "Lószart mama".

Kicsit Karcos 2010.11.03. 09:58:48

Összenő, ami összetartozik, SZDSZ ÁVH-s frakciója az MSZMP liberálisaival, akárhányadik köztársaság a kommunistákkal, elkúrók a vádaskodással.

Egyébként azt kell mondjam, úgy látom, feljövőben van a Böszme csillaga.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.11.03. 09:59:17

@DexterMorgan78/Séfbácsi: én azt a performanszt nézném meg szívesen, amikor az Ítélőtábla jogerős döntésének kihirdetésekor "ficcen" oldalra a kis buksija, és fakad sírva. Mondjuk 12 év letöltendő+12 év közügyektől eltiltás az korrekt lenne esetében :)))))

MagyarZizzi (törölt) 2010.11.03. 10:02:31

Kicsit megkésve, de íme, tanúi lehettünk egy halloweeni zombifelvonulásnak. :-D Mással nem tudom magyarázni Fecó feltűnési viszketegségét, hogy még mindig mutogatja magát, de végül is jól teszi -- minél többször csinál hülyét magából, annál kevesebben fogják komolyan venni. (Egyébként nemrég a metrón két öreg néni arról beszélgetett, hogy Orbán az örgöddel cimborál, mert látták a tévében, hogy miközben beszélt, a háta mögött megjelent a Sátán; na, erre varrjon gombot Gyurcsány, ilyet ő se tud!)

Reinhard Heydrich (nyugalmazott) 2010.11.03. 10:03:29

Nem lehetne már ezeket a vörös gazembereket elpaterolni végre?

Vidéki 2010.11.03. 10:04:30

Ők manapság ellenzékben vannak és azt hirdetik magukról, hogy ők ma az egyedüli demokratikus párt a parlamentben.

„Állnak a vészben, állnak erősen, lelkükben tűzpirosan ízzik a cél”, hogy megvédik az Alkotmányt a parlamentben jelenleg többségben lévő, sötét, diktatúrára törő gonosz erőktől.

A probléma csak az, hogy a vagyonadóval összefüggésben annakidején még ők sem voltak képesek kiolvasni a magyarul írt Alkotmányból, hogy mi alkotmányellenes és mi nem.

Don Quijote, a „búsképű lovag” hasonló helyzetben volt, nem volt képes felfogni a valóságot, ezért egy szélmalmot varázslónak nézett és hatalmas elszántsággal neki támadt.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.11.03. 10:04:51

@Seduxen:
Fog ő még mártír szerepében tetszelegni. Nagy kár hogy a választók többsége egyáltalán nem fogja sajnálni....mondjuk ott van 10+x% Jobbikos szavazó, na ők szerintem még örömünnepet is fognak tartani. És akkor mondjuk legyen 40% stabil mszp-t utáló ember...nem fogják megsiratni van egy olyan érzésem:)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.11.03. 10:06:16

@Reinhard Heydrich (nyugalmazott):

Fiatal ő még, látod Boross Péter is milyen aktív 80 évesen ....

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2010.11.03. 10:07:02

Azért valahol vicces, hogy a Fidesz fogja visszahozni Gyurcsányt a politikába a klasszikus intézmények elleni frontális támadásával. Az emberek memóriája rövid, 2014-ben bőven esélyes miniszterelnök-jelölt lesz, ha nem az MSZP-é, akkor a chartából alapított valamilyen frankenpárté.

fokabacsi 2010.11.03. 10:09:41

Elmebeteget nem szép dolog bántani ! Bezárni !
Ez a kretén beszél hazudozásról?

eszkep 2010.11.03. 10:18:46

@Seduxen: Ó, én csak szemezgetek ennek az "Aranyembernek" az "életművéből"... :-)

picur3ka 2010.11.03. 10:19:12

Na, ki volt Chartazni?

@laspalmas:

Narcisztikus. mindig magarol beszel.

Marcellusca 2010.11.03. 10:19:18

@Lobster1978: Csodálkozol? :)))

Hány éves vagy, Batman? :DDDDDDD

eszkep 2010.11.03. 10:20:10

@Gerusz: Szerintem az MSZP-sek körében sem mindenki Gyurcsány rajongó. Azt viszont remélem, hogy az MSZP szakadni fog 2014-ig!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.11.03. 10:27:40

@eszkep: ha már aranyember, és életmű, mindenféle "huncut" gondolataim támadtak :)))

böszme-szobor, tiszta aranyból, ÉLETHŰ kivitelben... és de szívesen megírnám az életművét (kiindulva abból, hogy már NEM FOG tovább gyarapodni :)))) ).

arlequin 2010.11.03. 10:36:18

ha ez az ember félti a demokráciát, úgy én nem vagyok demokrata.
mondjuk egyébként sem...

eszkep 2010.11.03. 10:38:37

@Seduxen: "Életművét" még egy olyan fejezettel képzelném el "bővíteni", amiben a 2014-es választásokon saját pártjával indul és 4%-al nem kerül be az Országgyűlésbe, megadva ezzel a kegyelemdöfést az MSZP-nek.

eszkep 2010.11.03. 10:40:18

@arlequin: Hat, ha a demokrácia azt jelenti, hogy a az emberi logikával és tisztességgel legtriviálisabbnak tűnő dolgokról is bárki képes megmagyarázni, hogy miért NEM LEHETSÉGES, akkor én sem vagyok demokrata.

picur3ka 2010.11.03. 10:45:41

@Seduxen:

El se tudom hinni. Adna az eg, hogy ezt a boszmet lecsukva lassam!

Nem kell semmi duma, arlequin, ez egy ilyen szofordulat.

arlequin 2010.11.03. 10:52:42

@picur3ka/mesterhazymiklospart:
a szófordulatoknál jobban szeretem a pálfordulatokat ;-)

arlequin 2010.11.03. 10:54:32

@eszkep: bármit és annak ellentettjét is meg lehet magyarázni, ha a magyarázó kellőképpen tehetséges. sőt még azt is meg lehet magyarázni, hogy mindent meg lehet magyarázni, de nem magyarázok tovább, mert a végén magyarkodónak tűnök...

Marcellusca 2010.11.03. 10:56:13

@arlequin: Amit magyaráznak a' mán "büdös". :D

minimalista 2010.11.03. 10:58:38

Ekkora böszmeséget még nem hordott a hátán a föld...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.11.03. 11:04:35

@eszkep: én nem bánnám, ha nem kellene ezzel 2014.-ig várni, már ha érted a célzást :))))

@picur3ka/mesterhazymiklospart: ezzel sokan vagyunk így azt hiszem :)))

Ironfist 2010.11.03. 11:08:35

Attól függetlenül, hogy tarkólövést az összesnek, még így is inkább a Gyurcsány, mint Vekker Viki... De ha már szabadon választhatnék, akkor egyik se.

Rwindx 2010.11.03. 11:10:10

@Noname Cowboy:
Te csak ne blokkolj senkit egyelőre, 6-án dolgod van :)
Különben is hallgatnád közben a gyönyörű logikai érveléseit? :)

yda 2010.11.03. 11:10:20

Mi a közös náluk?
Nero Claudius Cezare
II.Lajos bajor király
Károly francia király
III, George egyesűlt királyság
Gyurcsány(i) Fletó III:magyarköztársaság
ELMEBETEGEK!!

mrnyzltn 2010.11.03. 11:16:14

"A politikának lehet helyszíne az utca, van utcai politizálás...csak ne legyen útszéli és agresszív az a politizálás, arra kell vigyázni." Ki mondta? Na ki?
index.hu/video/2010/11/03/orban_viktor_egy_politikai_szornyeteg/

Egyébként kidülledő szemekkel, halántékon 3 collos csővé duzzadó erekkel kurvaanyázni vajon agresszív-e?

arlequin 2010.11.03. 11:27:24

@Marcellusca: abbiza! nézd, a nyunyát nem kell magyarázni... ;-)

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2010.11.03. 11:30:55

A lejárt szavatosságú politikusoknak szerintem is az utcán a helye, csak mondjuk egy "fedél nélkül"-lel a kézben.

vazallus 2010.11.03. 11:34:19

Körmös Bauer fia védi a jogállamot és a 3. köztársaságot. Beszarás gyerekek. Csak az az R ne lenne, még becézni se tudta a fatert.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.11.03. 11:45:08

"Csak egy a probléma, Ferenc! Ha Orbán Viktor személyesen fogja kitalicskázni a 2400 milliárdot a magánnyugdíjpénztárakból miután lelakatolta az AB ajtaját és eladta az épületet egy ciprusi offshore cégnek, még akkor is inkább ő, mintsem te."

tudod zero, ha ez az egybekezdés nem lenne, érthető post lenne, egyet tudnék vele érteni. ez a bekezdés a teljes post eredeti mondanivalóját rúgja a sárba. :(

picur3ka 2010.11.03. 11:50:56

@Seduxen:

'Hozzátette, reményét fejezi ki abban a kérdésben, hogy a legfőbb ügyész a hatályos büntetőjogi jogszabályoknak megfelelően dönt a volt kormányfő mentelmi jogának felfüggesztését érintően, és reméli, "nem fog falazni Gyurcsány Ferencnek" a legfőbb ügyészség. "Ezt azért is szeretném kijelenteni, mert a legfőbb ügyész úr mandátuma hamarosan lejár" - jegyezte meg.'

nol.hu/belfold/kuszobon_all_gyurcsany_buntetojogi_felelossegre_vonasa

kranführer 2010.11.03. 11:52:55

ferencünk az összes talpnyalójával együtt akasztófáravaló gazember. Simabőrű mesterházy attika is aggódik a zemberekért meg a demokrácijájért, de az hitelesebb mint gyurcsány.

CyberPunK 2010.11.03. 11:57:12

Azért megköszönhette volna a végén vikinek, hogy poénból nem küldte ki a rohamosztagot oszlatni. Viki meg menjen a picsába, hogy nem küldte ki a rohamosztagot poénból oszlatni.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.03. 12:07:33

Videót nem tudom nézni, valaki mondja meg, hallatszik, ahogy a beszéd közben kajabálják, hogy "Feri táncolj!"???

Tiszta röhej amúgy, hogy pont tegnap akadt a kezembe egy 15 éves vers, ami hajszál pontosan lefedi a szocik és a Dem.Charta jelenlegi akcióit.

Kicsit Karcos 2010.11.03. 12:10:35

Van-e 200 000 + 1 89-es demokrata?

ChatMan 2010.11.03. 12:28:23

Talán fel sem tűnt neki, hogy ebben a rettenetes önkényuralomban amit a fidesz csinál, nyugodtan elmondhatta azt a sok marhaságot, és még a Kossuth tér sem volt ELKORDONOZVA !

sgabes 2010.11.03. 12:45:05

@Noname Cowboy: nézd meg az indexes videót, Ildi néni majd szépen elmagyarázza neked hogy mi a kotta a cityben:)

fokabacsi 2010.11.03. 12:48:22

Egy pszichiátriai osztályon jobb arcok vannak !
Tükörbe kellene nézni Fletó !!

Parasztok járnak csak a velvetre 2010.11.03. 12:59:18

Már hiányoltam, hogy zéró mikor nyeli be tövig viktor faszát, mert az utóbbi időban ez a szerep laspalmasra volt kiosztva.

Századvég? Pff.

Parasztok járnak csak a velvetre 2010.11.03. 13:00:34

A miniszterelnöki megbízott azt mondta, ha még a hiányzó, elsősorban nemzetbiztonsági dokumentumokat beszerzik, "a napnál világosabb lesz az, hogy Gyurcsány Ferenccel szemben is el kell rendelni a nyomozást, és meg kell állapítani a felelősségét". Közölte: olyan konkrét dokumentum, amely "fogást" jelentene Gyurcsány Ferencen, jelenleg nem áll rendelkezésükre. Megállapításukra logikai következtetések alapján jutottak.

Atrox 2010.11.03. 13:09:45

Apám, én végignéztem azt a videot. Gyurcsány egyre durvább. Ha leveszed a hangot, és csak magát a palit figyeled a gesztusival, igen erősen hajaz egy bizonyos diktátorra, ki a 30-as évek végén mondogatta buzdító vagy inkább uszító beszédeit hatalmas tömegeknek Nürnberg környékén. Az a faszi végül totálisan tönkretette nemzetét és országát. Gyurcsány még csak félig...

Parasztok járnak csak a velvetre 2010.11.03. 13:10:19

a képviselők döntése alapján a főváros tulajdonában lévő gazdasági társaságok vezetőit a jövőben hat fizetési kategória alapján bérezik majd, az I. fizetési osztályban a bruttó alapbér 1,6 millió forint lesz, amelyhez 40 százalékos teljesítmény-prémium társul, bár ez nem automatikusan jár majd. Ebbe a kategóriába tartozik a BKK is, amelyet Vitézy Dávid vezet - írja a Stop.hu.

egogegó 2010.11.03. 13:23:18

5,10'-kor húzzunk bele!Ha ennyire akarják, hát húzzák bele! Az anyákat, meg nem hoznám szóba, mint egyes valamilyen polgárok!

eszkep 2010.11.03. 13:31:51

@Parasztok járnak csak a velvetre: Ebben mi a hír?
Szerinted valaki ingyen dolgozik?

eszkep 2010.11.03. 13:35:23

@Parasztok járnak csak a velvetre: Ja, most nézem a cikk címét. Szerintem a 6-8 milliós fizetések voltak állomfizetések, nem a bruttó 1,6, ilyen pozícióban. Merthogy Vitézyn elég nagy felelősség lesz, megörökölvén egy azonnali megmentésre váró csődtömeget.
stop.hu meg egy vicc. index kategória.

Necro 2010.11.03. 13:53:49

Gurcsány heves, ordibálós, csápolós beszédéről csak nekem jutott eszembe egy régi, német politikus? :)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.11.03. 13:58:32

@Necro: rákérdezek: Helmut Kohl-ra gondolsz? :))))

2010.11.03. 14:12:54

Régen láttam, mintha meghízott volna?

arlequin 2010.11.03. 14:13:36

@Parasztok járnak csak a velvetre:

te is a velvetre jársz?

mert a parasztoknak ez súlyos sértés.
de tudod mit?
egyél pénzt.
a kenyeret, a hagymát, meg a szalonnát csak hagyd a parasztokra.
akik dolgoznak érte...
meg értem, meg érted, hogy ehessél.
érted?

Reinhard Heydrich (nyugalmazott) 2010.11.03. 14:14:23

@Seduxen: Szerintem elég sértés a Führert ehhez a zsidó pojácához hasonlítani.

2010.11.03. 14:14:29

@Atrox: ezt a trükköt még elsütötték a Hosszú távfutó magányosságában, de nekem is mindig bejön, ha kíváncsi vagyok az igazságra.

2010.11.03. 14:15:06

Egyébként meg szánalmas.

2010.11.03. 14:17:28

@Seduxen: persze, mert nem volt meg hozzá a kormánytöbbségük, hál' Istennek.

jozicsenko 2010.11.03. 14:22:53

@picur3ka/mesterhazymiklospart: a stop.hu az a banda, akik szerint a magyar az ünnepein zsidózik - namármost volt az elmúlt húsz évben itt kb 80 nemzeti ünnep (márc 15, aug 20, okt 6, okt 23), ehhez képest gönczárpádot egyszer fújolták ki a náciakok, meg 2006 után kormányellenes a néphangulat. persze ez rögtön jó egy alapos zsidózáshoz/magyarnácizáshoz...

==T== 2010.11.03. 14:27:24

Ez a videó élő bizonyíték, hogy a legrosszabb Fidesztől/OV-től is van lejjebb.

Valandil 2010.11.03. 14:28:07

@egogegó: Az anyjukba húzzanak farszíjat! Ahhoz értenek.

picur3ka 2010.11.03. 14:47:36

@jozicsenko:

Nem komolyan kerdeztem, csak a nickjere utaltam.

Arpad apot az 56-osok futyultek ki, komoly okkal. A nacikok meg beoltoztetett rendorok voltak.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.11.03. 15:05:02

@Reinhard Heydrich (nyugalmazott): visszakérdezek, MELYIKHEZ??? :)))) mert Helmut sem az árja német volt, már bocsánat, hogy megjegyzem :)))

@Frengi: sőt, az utolsó időkben már SEMMILYEN többségük nem volt a Parlamentben, hála az Istennek :)))

Megszivtam 2010.11.03. 15:18:23

Kedves Feri !

Előbb utóbb a saját bőrödön fogod tapasztalni, miszerint egyáltalán nem mindegy, hogy a szívott f@sznak melyik oldalán állsz !

Joe.UK 2010.11.03. 16:00:17

Szegyen a magyar nepre hogy nem volt egyetlen tokos gyerek sem aki mar 2006-ban meghuzta volna a ravaszt mikoben ennek a pojacanak a homloka latszik a celkeresztben. Es szegyen ram is hogy en is inkabb elhuztam civilizaltabb videkre ehelyett a tett helyett.

fokabacsi 2010.11.03. 16:24:18

@Joe.UK: A bolsik mártírt csináltak volna belőle ! Pszihiátriára vele !

tudi 2010.11.03. 16:55:36

Már vártam mikor tűnik fel újra ez a pojáca, remélem szakítja az MSZP-t, vagy ha meg is szerzi az elnökséget, akkor az SZDSZ szintjére juttatja.
udomongya.blog.hu/media/image/_Szechenyi_UvR_820.jpg

Horizont 2010.11.03. 17:01:06

Gyurcsány az a fajta ember, akit ha kidobnak az ajtón visszamászik az ablakon, és ha onnan is kidobják visszabújik a kulcslyukon. Úgyhogy vigyázó szemünket Gyurcsányra vessük, vagy inkább tartsuk rajta! Ez egy "Keljfelferi" :) Oké, hogy az ember általában saját magával elfogult tud lenni. De ennyire, hogy nem fogja fel, hogy ilyen előélet után az ő szájából ilyen mondatok nem hangozhatnak el.Akik ott álltak kinn a téren, megkérdezném ugyan hol éltek az előző 8 évben? Lehet Orbánt nem szeretni, a Fideszt utálni, de hogy ne lehessen reálisan látni, hogy hová juttatta az országot az MSZP és SZDSZ kormány? Hihetetlen!
Ami ennél is brutálisabb volt az Ungvári Rudolf (72 éves) író mondata: "„A k…a anyját mindenkinek, aki az én magyarságomat kétségbe vonja!” Így bele a mikrofonba, nem is hittem a fülemnek szinte.
Sajnálatos az is, hogy az emberek egy részét én " tól - ig " szavazóknak nevezem. Egyszer ide szavaz a következőn oda szavaz. És emlékezetkihagyásban szenvednek. Úgyhogy jobb lesz vigyázni, mert még visszajönnek akiknek nem kéne.....Nem kell soha az ellenfelet lebecsülni. Becsülni se kell, de lebecsülni vétek.

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.11.03. 17:07:40

Ez az elmeroggyant, cezaromanias es megalomanias kommunista utorezges (gyk: gyurcsany) sajna nem fog bortonbe vonulni egyhamar. Egeszen pontosan azert, mert nincs itt az ideje. Ugy nagyjabol 2012 elejere tippelem a Nagy Bevonulo Show-t. Ismerve az altala felvett hitel kozvetlen kovetkezmenyeit, amit majd 2012-ben kezdunk el nyogni, az lesz a legjobb ido az addigra szepen felduzzasztott vadirat benyujtasara. Valamivel el kell majd vezetni az akkor beindulo vilagraszoloan oblos szopas keltette goznyomast. Es hat van e nagyobb cirkusz annal, mint hogy nagy csindadrattaval rabositjak a focsotanyt? A Fityisznek meg attol sem kell tartania, hogy nem lesz ketharmada hozza valamely okbol, mert a jobbikosok pezsgolocsolas es petardadurrogtatas kozepette nyomogatnak az igen gombot, amikor a mentelmi jog megvonasarol kellene szavazni. Ez egy olyan lehetoseg, amit nem szabad ido elott eljatszani. Tud a fidesz turelmes is lenni. Idonkent nagyon pofatlanok es nagyon aljasok tudnak lenni, de az effajta taktikai huzasok egesz jol mennek nekik. Meg aztan meg kell varni, amig az MSZP teljesen kiveti magabol ezt a rothado daganatot (ez is ferike), amig total lejaratja magat, es mar csak azok az idosek ajnarozzak, akiket a demencia akadalyoz velemnyuk megvaltozasaban. A vilagert sem szabad martirt csinalni ebbol az ocsmany feregbol.

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2010.11.03. 17:57:38

ez egy anagramma: a jogáállamért -> majré állogat

úgyhogy most fölkél és újra lépked
és lát bakancsokat és skarlát-ezüstöt
mint aki halkan belelépett

de aztán majd hazamegy
(csak neki ahhoz útlevél kell..)

Jégvihar(aha csak ez van) 2010.11.03. 18:35:07

Jó estét mindenkinek. Nos a gyurcsány féle lehet hogy a gazdáinak is kínos de, a szerepét betölti. Az egész rendszer a megtévesztésen alapul, (nem csak nálunk) nos ehhez kellenek idióták is.

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2010.11.03. 18:54:38

@DexterMorgan78/Séfbácsi: A mártírszerepet úgy képzelted, hogy egy ilyen polshow alatt minden átmenet nélkül vörös pont ragyog föl Fletó homlokcsontján, és ugyanabban a pillanatban érkezik egy félelemkeltő 7.62?

Még a Nagy Elődre is hajazna kicsit a szituáció: rákosshy elftársat egy mauser-rel akarta homlokon lőni egy hazafi, egy templomtoronyból, a tökkopasz szarházi egyik nyilvános beszédén. Magyarország tragédiája, hogy az ávéhá minden magas épületet, így a fenti templomot is őrizte.

Nagyon kíváncsi lennék, ezt a polshow-t vajon biztosította-e a rendőrség/NBH/In-kal/pretoriánusok/szellemlovasok/törpemanguszták/pompomlányok/VitézNyuggerExávósok?

Jason Bourne 2010.11.03. 19:55:40

@Horizont:
"Ami ennél is brutálisabb volt az Ungvári Rudolf (72 éves) író mondata: "„A k…a anyját mindenkinek, aki az én magyarságomat kétségbe vonja!” Így bele a mikrofonba, nem is hittem a fülemnek szinte."
ezen én is meglepődtem, ahogy az a bácsi anyázott. am. nagyon tuskó vagyok ha bevallom h életemben először láttam ezt az embert és gőzöm sincs ki ő?

Kicsit Karcos 2010.11.03. 20:26:41

@Horizont:

"Úgyhogy jobb lesz vigyázni, mert még visszajönnek akiknek nem kéne.....Nem kell soha az ellenfelet lebecsülni. Becsülni se kell, de lebecsülni vétek."

Bizony-bizony, 90 év az akkor is 90 év, ha 15% az annyi.

Horizont 2010.11.03. 20:39:29

@Jason Bourne: Én sem tudtam eddig sokat róla. De amit megtudtam nem is értem hogyan került Gyurcsány mellé:) És ha idős is és ha ilyen előélete is van, és ha meg is bántották ezt nem engedhette volna meg magának. Baráti körben vagy otthon igen!
Ungváry Rudolf gépészmérnök, információs mérnök; író
1956: részvétel a forradalomban. Az október 22-én megalakult miskolci egyetemi Diákparlament hírszolgálatának vezetõje november 4.-ig, amikor a szovjet csapatok fegyveres harcban elfoglalják az egyetemet.
1956 végétõl 1957 elejéig a forradalom elõtt néhány nappal megalakult, kormánytól független Magyar Egyetemisták és Fõiskolások Egységes Szövetsége (MEFESZ) miskolci titkára, az országos intézõbizottság tagja.
1957: kistarcsai internálótábor.
az 56-os forradalom rákoskeresztúri köztemetõben felállítandó emlékmûvének szervezõje.
1988 május: a Történelmi Igazságtétel Bizottság (TIB) egyik alapító tagja.

Rwindx 2010.11.03. 20:50:15

@Horizont:
Érdekelt mi a tök az az információs mérnök, mégis mit mér. Nos a google-n az "információs mérnök" kifejezésre gyakorlatilag csak Ungvári Rudolf neve jön fel mindenütt. Ezt azt jelenti kvázi egy önmagának kitalált "szakképesítés". Esetleg könyvtárost vagy propagandistát takarhat a megnevezés.

Horizont 2010.11.03. 21:43:53

@Rwindx:
Szerintem meg leginkább nyugdíjast, mivel már 74 éves:))
Akkor se jogosítja fel semmi arra, hogy így beszéljen.
Különben is elegem van már az árokásásokból! Szeretnék már nyugalmat és tényleges munkát, hogy kikecmeregjünk ebből a trutyiból,valamennyire!Ha ezért az ördög szekerére kell felülnöm akkor megteszem, de ne a barom politikusok használjanak még mindig fel a kisded játékaikhoz!

Jégvihar(aha csak ez van) 2010.11.03. 22:04:04

@Horizont: Nézz valami más (modern) rendszert.betiltva.com/new/dr-bikkal-denes-totalis-allam-erdekkepviseleti-allam-munkakamarak-i-resz/ Én mellesleg nem értem az uniós csatlakokozás alkalmából ezt az alternatívát miért nem említették.

Kicsit Karcos 2010.11.03. 22:06:15

Adalékok még Ungváryról:

arokaso.blog.hu/2008/07/09/ungvary_rudolf

Egyébként nekem az a véleményem, hogy Ungvárynál jó pont, hogy erősen antikommunista volt, de az utóbbi időkben inkább csak böszmeségekkel vétette magát észre. Eddig hasonló is lehetne a pályája íve Demszkyével, de hangsúlyoznám a különbséget, hogy Demszky tettleg böszmélkedett, UR meg "csak" szóban. Ja meg a fia, Krisztián szerintem egy egész normális figura, ami azért minősíti a szüleit is. A kurvanyázás ízléstelen volt, de mondhatnám, hogy egy 74 éves embernek ehhez (is) joga van, de itt szó nincs egy nyugdíjas, öregkori elhülyülésben stb.-ben szenvedő valakiről, ő tudtommal nem vonult vissza semmitől, olyan, mint ha Bauer kurvanyázott volna.

Szóval én nem osztom sem Bayer, sem Dávid véleményét, Bayer elfelejti a '90 előtti időszakot és a fiát, Dávid meg a '90 óta tartó időket.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.03. 22:22:41

@Kicsit Karcos:
Pont ma rendezkedtem a polcon és találtam egy könyvet Ungváry Krisztiántól. Gondolkodtam is erősen, hogy ő most fia-borja ennek a k.anyázó bácsinak?

Horizont 2010.11.03. 22:29:59

@Jégvihar(aha csak ez van):
Na nem lesz elmentve ez az oldal a kedvenceim közé! Brrrrr kár volt belenéznem is.

@Kicsit Karcos: Nem osztom a véleményedet abban, hogy valakinek joga van ilyenhez, mert ő idős. Sőt én azt vallom, hogy bizonyos kor után tudomásul kell venni, hogy elszállt az idő és fel kell adni bizonyos dolgokat.Közszereplést mindenképpen!

Jégvihar(aha csak ez van) 2010.11.03. 22:46:41

@Horizont: Nem feltétlenül értek mindennel egyet ami ott található. Azt viszont érdemes átnézni picit, hogy gondolták valaha másképp is. Aki azt hiszi hogy (csak ez van) az max 20 éves :)

Kicsit Karcos 2010.11.03. 22:47:46

@neccharisnyás útonálló:

Ritka az, amikor telitalálat egy kurvanyázás, a magánéletben legfeljebb az érte kapott saller szokott az lenni, közéletben meg ugye Petőfi ellőtte már ezt a dolgot pár évszázadra "Mit nem beszél az a német..." c. versében. Veszem magamnak a bátorságot, hogy azt mondjam, hogy az a vers közmegítélés szerint úgy vót jó, ahogy vót, míg az összes többi anyázás meg úgy nincs jól, ahogy van.

@Horizont:

Ilyet is hallottam már öregtől, mégpedig Moldovától, valami olyasmit mondott, hogy ha megöregszik az ember, akkor ne próbáljon ebből tekintélyt kovácsolni, inkább örüljön neki, ha a fiatalok kikérik a véleményét, tanácsait. Nekem is ez a szimpatikus megközelítés (bár kit tudja, milyen öreg leszek, ha leszek egyáltalán), de én azért automatikusan nem írnék le senkit csak azért, meg "benne van a korban". Ahogy múlnak az évek, egyre jobban tisztelem akár csak azt, hogy valaki 7x vagy akárhány évet meg tudott élni, soha nem fulladt vízbe, nem ment neki a fának autóval, nem halt éhen, nem lőtték le a háborúban, vigyázott az egészségére stb. Ezek fontos dolgok. Nem a társadalom számára, de az embernek és családjának mindenképpen. De amúgy ezt az öregtémát nem tartom fontos szálnak Ungvárynál, mint írtam, ha ránézek, nem egy öregember jut eszembe róla. Akkor már Moldováról sokkal inkább, pedig csak két év a különbség közöttük.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2010.11.03. 22:47:50

rendkívül rossz véleménnyel vagyok elsősorban az AB-vel kapcsolatos kormányzati tervekről, de igaza van Zeronak, nem nagyon tudok elképzelni olyan szituációt, amikor én egy Ungváry Rudolffal vagy Gyurcsány Ferenncel egy oldalon állok...

Horizont 2010.11.03. 23:04:26

@Kicsit Karcos: Nekem hihetsz, benne vagyok már a korban:))) Nem azt mondtam, hogy le kell írni az idős embert. Á dehogyis. Csak az idős embernek tudnia kell, hogy hol van már a helye és hol nincs. Meg kell találnia a helyes utat és sokan ezt nem tudják, mert nagyon nehéz! Ha még jó állapotban van valaki egészségileg nehéz tudomásul vennie, hogy van amiben már nem osztanak lapot.
Egy ilyen tüntetésszerű utcai tömegrendezvényen már nem kéne.....

turcsány karcsi elvtárs 2010.11.03. 23:17:45

ez a javunkat akarják szlogen gyurcsány viccként terjedt nagyon, nem gondoltam volna, hogy ezt is felhasználja

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.11.03. 23:50:24

már várom h megint kairosz legyen, - amikor a nagy tettek végbevitettetnek...
konkrétan:
Várom, hogy mikor ad Gyurcsány Orbánnak 72 órás ultimátumot (c. by fedor).

fedor itt írta: [ fedor.blog.hu/2010/11/03/az_orban_imitator ]; amúgy nem olvastam..., csak észrevettem ezt a zseniálisan pontos mondatot a poszt alján

Kicsit Karcos 2010.11.04. 00:05:05

@Horizont:

"Egy ilyen tüntetésszerű utcai tömegrendezvényen már nem kéne....."

És abban biztos vagy, hogy ez egy általános érvényű dolog, és nem csak a Gyurcsányi-féle bohóckodás szánalmassága ragadott erre a gondolatra?

Ha elolvasod ezt a cikket, megnézed a képeket:

www.mno.hu/portal/675964

akkor is ezt gondolod?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.11.04. 02:37:21

Eh,ez a fecó mért nem tud pihenni?Teljesen gallyra vágja a pártot.

lepojka 2010.11.04. 06:40:27

Nekem tetszik, hogy milyen szépen félre lehet benneteket vezetni: Amíg ti "böszméskedtek",addig Orbán olyan diktatúrát alakít ki, amit el sem tudtok még képzelni. Nem veszitek észre, hogy pont ez volt Orbán és Semjén célja, ti meg befürödtetek. A közvélemény kutatások, meg oly hihetők, mint Orbán bármely szava, ami kijön a száján.(Nem vagyok Gyurcsányista sem Orbánista, csupán világosan látok. Majd ti is eljuttok idáig.

molaris 2010.11.04. 08:23:11

Azért ugye tisztul a kép, hogy miért kellett bezárni az OPNI- t!!??

Marcellusca 2010.11.04. 08:44:38

@Meleardil Eressea Iluvadan: Hehe!
"Ez az elmeroggyant, cezaromanias es megalomanias kommunista utorezges..." - Maj'nem aszittem Viktorkáról beszélsz. :)))

Mer' rá is igaz ám! :D

Rwindx 2010.11.04. 08:51:09

@Tigeri:
Szerintem ezt sokan nem bánnák. Köztük én sem.

fokabacsi 2010.11.04. 08:55:13

@Tigeri: Ideje lenne már, mielőtt más módszerhez kell nyúlnunk ! :-))

fokabacsi 2010.11.04. 08:59:03

@turcsány karcsi elvtárs: ""ez a javunkat akarják szlogen gyurcsány viccként terjedt nagyon, nem gondoltam volna, hogy ezt is felhasználja "" ( Fogjuk is a zsebünket! )
Ennyi esze van a kreténnek ! Még is mit várnál ?

Marcellusca 2010.11.04. 09:00:37

@lepojka: Áááááá, ne reménykedj! :)
Nem veszik észre.

Egyeseket a gyűlölet, másokat a narancsos szemüveg vakít el. :D

Anti Anyag (törölt) 2010.11.04. 09:46:42

"Csak egy a probléma, Ferenc! Ha Orbán Viktor személyesen fogja kitalicskázni a 2400 milliárdot a magánnyugdíjpénztárakból miután lelakatolta az AB ajtaját és eladta az épületet egy ciprusi offshore cégnek, még akkor is inkább ő, mintsem te."

Ez pontosan így van részemről is. Ferinél a bizalom veszett el és jó kommunista módjára fingja sincs, hogy az micsoda.

fokabacsi 2010.11.04. 10:32:43

@Kicsit Karcos: Hunhir.info.com "olyan országot rendezzen be, ahol az igazságtétel kérdése többet föl nem merülhet (...), mert demokratikus államokban ilyen kérdés, hogy utólagos igazságtétel, nem létezik.” By : "Magyar" Bálint !! & Charta !!!! Kibújik a szög a zsákból, habár ezt falun inkább f...nak mondják !

Kicsit Karcos 2010.11.04. 10:42:59

@fokabacsi: nem hungarovalentin volt az, hanem Iván, a Pető.

Itt a videó a Kónya-Pető-vitáról:

www.youtube.com/watch?v=1oPouzLuKgs
www.youtube.com/watch?v=UQq_164Z6m0

Marcellusca 2010.11.04. 11:37:22

@fokabacsi:
"mert demokratikus államokban ilyen kérdés, hogy utólagos igazságtétel, nem létezik." - És ez vonatkozik a holoizékre is?
Mer' már 65 évre visszamenőleg akarnak igazságot tenni.

Kicsit Karcos 2010.11.04. 11:49:52

@Marcellusca: félreérted, ők előre szeretnének igazságot tenni.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.11.04. 14:06:11

"Csak egy a probléma, Ferenc! Ha Orbán Viktor személyesen fogja kitalicskázni a 2400 milliárdot a magánnyugdíjpénztárakból miután lelakatolta az AB ajtaját és eladta az épületet egy ciprusi offshore cégnek, még akkor is inkább ő, mintsem te."

na erről beszélek pont, amit comingoutolt a zero. a sok droid hátán fát is lehet vágni, olyan hisztérikus a gyurcsányfóbiájuk :) épp lopják a pénzüket, de ők ehhez csápolnak csak_azért_mert_a_Feri_aztmondjahogy... ennyi válogatott hülyét, ezekenek még 10 év múlva is be lehet adni a Fletóahibás dumát :D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.11.04. 14:44:48

@.Pierre Bezuhov.:

A pénzt nem lopják, hanem odaadják a mostani nyugdíjasoknak. Mivel nem vettek fel újabb IMF-hitelt, valahonnan kellett pénzt keríteni. Nem értek egyet ezzel a lépéssel, jobb lett volna, ha világosan elmondják, hogy mekkora a baj, és hogy nincs más lehetőség. Csak lehet, hogy akkor egyből bedől a forint ...

yda 2010.11.04. 15:11:00

@.Pierre Bezuhov.:
A te fajtádnak az lenne jó amit a románok csináltak:
25% a fizetésből levágva
járulékok törölve
70000 elbocsájtva
nyugdijak megadózva
Áfa megemelve 25%-ra
magas fizetések levágva
TÁNCOLJ FERI!!!

Kicsit Karcos 2010.11.04. 15:15:47

@.Pierre Bezuhov.: jó, akkor mondj jobbat, honnan szerezzen pénzt az állam az IMF-hitel kamataira. Újabb hitelből? Szórjunk helikopterről pénzt az embereknek, mint az amcsik?

Megjegyzem, a hitelnél még a pénznyomtatás is jobb, végülis mindkettő jövőbeli kötelezettségvállalás, csak a nyomtatás után nem kell kamatot is fizetni. Csak ez meg ott bukik meg, hogy nincs elég helikopterünk hozzá.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.11.04. 15:27:35

@Kicsit Karcos: "honnan szerezzen pénzt az állam az IMF-hitel kamataira." - ilyenkor mindig felmerül bennem az ártatlan kérdés, hogy - dübörgő pannon puma mellett - miért is kényszerült az ország pár csilliárdos imf-hitel felvételére, pláne úgy, hogy "mi csak a TV-ből nézzük majd a világgazdasági válságot".

Esküszöm, ekkor böszmeséget egy kurvaország sem csinált Európában.

fokabacsi 2010.11.04. 15:59:23

Amilyen az ország , olyan miniszterelnököt raktak a nyakunkba ! Ugye fletó ?

yda 2010.11.04. 16:08:52

@.Pierre Bezuhov.: Rikácsoljatok s éljetek bőven,
Hisz még csak most a Nap fölkelőben.
Homály-madarak,tág csőrű gémek,
Éhesek és vének.
( Ady)

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.11.04. 17:48:50

@zero: hívők esetében úgy mondják, igen, hogy "odaadják". én viszont maradok a lopásnál, mivel magánemberek megtakarításáról van szó, melyet ezek a balfaszok, a Matolcsy nevezetű főbohóccal a bűvészkedésük fedezetéül használnak.

az eladósodottságból hosszú távon lehet kijönni, nem valami egyszeri bűvésztrükkel, hosszú távon, hiteles gazdaságpolitikával, amely révén folyamatosan csökkenthetőek a kamatok (kockázati felár) .. ez persze ésszerű, racionális politkát igényelne, amit ez a gerincetelen banda nyilván nem tud bevállalni, a látványpolitizálás és lufifújás kormányának nem ez a profilja.
az meg, hogy mitől dőlhet be a forint sztem már jó ideje nyilvánvaló, úgy hívják hogy "a jelenlegi magyar kormány". ahol matolcsyk, szijjártók és egyebek maszatolnak, az a hely egy időzített bomba

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.04. 18:02:03

"az eladósodottságból hosszú távon lehet kijönni...
....ez persze ésszerű, racionális...
...nem ez a profilja."
tehát semmiképpen nem úgy, mint az mszp-szdsz kormány csinálta.

"...a hely egy időzített bomba "
ebben egyetértünk

Nekem egyébként tetszik ahogyan ugyanazt fújja egymásra a fityisz és a maszop :)
Az is tetszik, hogy mennyi hülye van minkét oldalon akinek ez nem tűnik fel.

Az nem tetszik, hogy ezek a hülyék a két egymásra köpködő idiótát a matematika és az intelligencia népességeloszlási függvényének szabályszerűsége miatt a nyakunkba ültették.

Kicsit Karcos 2010.11.04. 18:06:19

@.Pierre Bezuhov.:

Ha van egy éves autópályamatricád, és holnap eladja az M6-ot a kormány a Strabagnak, de a matricád érvényes az M6-ra még az idén, akkor is ellopta a kormány a pénzed?

fokabacsi 2010.11.04. 18:43:48

@Marcellusca: "Nekik" lehet ! Mert "elgázosították" őket ! És "Genetikusan beépült" a "génjeikbe a kutyáktól való félelem ! Förtelmetes.

Rwindx 2010.11.04. 19:42:45

@.Pierre Bezuhov.:
Nem magánemberek megtakarításáról van szó.
Magánemberek megtakarítása az önkéntes nyugdíjpénztárakban van, amelybe önként, önállóan meghatározott mértékű összeget helyez el.
Amit járulék formájában az állam beszed kötelező jelleggel az állam által meghatározott mértékben, egy korábbi járulékot átnevezve, az kissé furán hangzana magánmegtakarításként.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.11.04. 21:34:45

@Rwindx: hihííí ;)) hát akkor miről? a nyugdíjjárulék az előtakarékosság legalapvetőbb formája. az, hogy kötelező jellegű, az nem változtat a tényen, hogy te termelted meg, a tied, a te megtakarításod.
a nyugdíjrendszer korábbi reformjának lényege pont az volt, hogy legalább próbáljuk részben azt visszakapni amit korábban mi betettünk. x összeg a te számládon az x összeg, ami a tied, oszt lájf. számomra sokkal kézzelfoghatóbb mint egy kis pukkancs miniszterelnök ígérete, hogy majd x tíz év múlva mennyit kapok én azért - főleg ha rájuk lesz bízva

egyébként semmi ellenvetésem az iránt, hogy a hívő-fanok, és egyéb fáby sanyik önkéntjótékonykodjanak a saját megtakarításaikkal a balfaszkormány javára - szigorúan a NER keretében. mindenki szabadon lehet hülye. csak az én dolgaimat tessék békénhagyni! lehet menni koronát usztatni, meg ilyenek.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.04. 21:41:46

@.Pierre Bezuhov.:
a kötelező befizetés nem a Te számládra megy, hanem a közösbe.
ami a te számládra megy, az a magánnyugdíjpénztári befizetés.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.11.04. 22:06:10

@Conv: jáj istenem, jáj istenem. legalább az alapokkal kéne tisztába lenni
hu.wikipedia.org/wiki/Nyugd%C3%ADjbiztos%C3%ADt%C3%A1s#A_mai_magyar_nyugd.C3.ADjrendszer_elemei

három pillér van a nyugdíjrendszernek: állami, magán, önkéntes. az első kettő kötelező jellegű. magyarul a kötelező befizetés megoszlik az állami és mynp között.
önkéntesbe meg vagy befizetsz vagy nem

arlequin 2010.11.04. 22:08:32

@.Pierre Bezuhov.: szevasz bezu!

nem tök mindegy egy a nyugdíjmizéria?
nem is értelek titeket (@Conv: ) minek hisztiztek. majd a főnökök megmonggyák, oszt kész.
nem?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.11.04. 22:26:37

www.netfolio.hu/befektetesi_tippek/mit_mutatnak_a_magannyugdijpenztari_hozamok

tessék egy kis mazsoláznivaló :)))

lényeg a lényeg: a narancsvidéken nem szarral gurigáznak. kíváncsi leszek a 2010-es mnyp-összesítőre ezek után.

namármost sz'tem 2 út közül választhatnak a magánnyugdíj-pénztárak:
1: bezárják a boltot, és veszik a kalapot, de akkor minden tagdíjat buktak
2: megpróbálják a lehető legjobb hozamok ígéretével maradásra bírni a tagjaikat, és vagy bejön, vagy nem. kérdés, hogy pl a fenti cikk - és a mondandója - kihez jut el egyáltalán.

ja, és közben szopnak a csizmások, mint a hathetes borjú :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.11.04. 22:30:14

index.hu/gazdasag/magyar/2010/11/04/konyvelesi_kaosz_lett_a_nyugdijvaltozasbol/

khm, ilyen jogszabályok esetében gondolom azt, hogy kiherélném szívem szerint a jogalkotót. még jó, hogy hagytak elegendő időt a felkészülésre, ami a jogbiztonság egyik alapja.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.04. 22:31:57

@.Pierre Bezuhov.: jaj. már megint mit nem értesz meg belőle?
az első kettő kötelező, a harmadik választható.
az első adja a nyugdíj 75%-át, míg a MNYP a hiányzó 25%-ot. 2004-ig törvényi garancia volt arra, hogy ha a tag MNYP-i számláján nincs meg a hiányzó 25%, akkor az állam ezt kiegészíti. már ez nincs meg, addig a befizetésekből adjka a mnyp a hiányzót. mégpedig a mások befizetéséből, azaz közösként kezeli, mivel közös befektetésű is a dolog.

azt hogy ezt az elnevezésében módosított mnyp-s közös pénzt most gazdasági okokból másra fordítja befektetésként az állam, nem jelenti, hogy elveszett/ellopták a pénzed, amikor nyugger leszel, ugyanúgy meglesz, mert a nyilvántartás megvan, csak most nem olajrészvénybe fogja az állambácsi beforgatni a pénzed, hanem az ország gazdaságának helyreállítására, hogy legyen arra esély, hogy nem omlik össze a nyugdíjrendszer, ami úgy szar ahogy van.

@arlequin:
dehogy hisztizek, éppen a hisztérikának próbálom elmagyarázni, hogy nincs oka a nyugdíjának 25%-ával kapcsolatban aggódnia, nem viszik el a koboldok.

bár neki egyébként sincs semmi oka az aggodalomra, hiszen szivárványpárti, a szivárvány tövében meg kincs van :)

arlequin 2010.11.04. 22:33:22

@.Pierre Bezuhov.: itt mindig minden rendben. csak folyton-folyvást hisztiztek, oszt csak kapdossa a zember a fejét össze-vissza.
hejj. no, asszem nyugovó lesz lassanként.

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2010.11.04. 22:38:14

Fletó azt gondolja hogy " hát most el lettem küldve de kivártam kötelező pár hónapot szóval most más ismét feltüntetek a közéletben. " Nem bírja felfogni hogy olyan mértékű bizalomvesztést amit ő szenvedett el (és okozott a pártájnak) még nem látott ez az ország. Az ő neve lesz az amit még évek múlva is mint a gátlástalan hazudozás és az elkúrás szinonimája fognak emlegetni.

Innen a büdös életben nem tudna kormányerőt összeépíteni maximum akkor ha lefagyasztaná magát 100 évre amíg mindenki aki emlékszik rá meghal és elkezdené adni magát az akkori generációnak.

2 dolog lehet sztem.
Marad a MSZP-ben és 2014-ben már az 5% elérése is komoly kihívás lesz.
Saját pártot alapít amivel viszont ismét a MSZP-t gyengíti.

arlequin 2010.11.04. 22:42:14

@Conv: hohó!
én láttam ám kettős szivárványt, fenn a prédikálószéken, a pilisben. az már négy. merthogy az ívnek két töve van. két ív=négy tő. négyszeres kincs!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.11.04. 22:45:47

@Conv: halkan kérdezném meg, hogy tudod -e, hogy mi lesz a különbség 2013.01.01-től az öregségi nyugdíj megállapításánál, ha az mnyp-számlán lévő összeget visszautalod -e a nyugdíjbiztosítási alapba, vagy ha nem?!

mert ez a 75%-25% csak 2012.12.31-ig van (lévén 15 éves "átmeneti időszakkal" számolt a jogalkotó, ami 1998.01.01-től indulva akkor jár le).

segítek: 1997. évi LXXXI. törvény 20. §

arlequin 2010.11.04. 22:49:14

@Seduxen:
úristen! ez valamilyen feketemágia?:

"1997. évi LXXXI. törvény 20. § "

mit lehet tenni ellene? van gyógymód?

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.11.04. 22:53:47

@Conv: "csak most nem olajrészvénybe fogja az állambácsi beforgatni a pénzed, hanem az ország gazdaságának helyreállítására"

háhá :DD és azt hogy kell elképzelni, vesznek egy nagy darut, amivel helyreállícsák így a gazdaságot hip-hop? vagy befektetnek a gazdasághelyreállító kht-ba?

"hogy legyen arra esély, hogy nem omlik össze a nyugdíjrendszer, ami úgy szar ahogy van"

újabb komoly lózungnak tűnő hatalmas marhaság. pont azért lett bevezetve a 3 pillér, mert az öregedő társdalaomban a tisztán felosztó-kirovó kilátástalan rendszer. a jelnelgi sem tökéletes, de épp a helyzet enyhítésére lett kitalálva. megsúgom neked - free of charge - hogy a mnyp-i megtakarítások ez esetben tisztán feltörendő malacperselyként szolgálnának a költségvetéssel bűvészkedő harry pottereknek. teccik érteni???

Seduxen (már NEM dr.) 2010.11.04. 22:53:51

@arlequin: Dr. Seduxen az 51 fokos (vagy ennél "kondisabb") HP - mértékkel történő - fogyasztását javasolja! Ja, és mérték a VÖDÖÖÖÖR :)))

közben: PSV Eindhoven - Debrecen: 3-0

Seduxen (már NEM dr.) 2010.11.04. 22:59:12

mielőtt jóccakát kívánnék (és nyeeeertüüüünk bazze, Steveeee a KIRÁÁÁÁLY, mesterhááááármaaaas :)))) ), egy kis licitálnivaló, akit érdekel:

antik.vatera.hu/egyeb/penzugyminiszterium_koltsegvetesi_taska_bivaly_bor_185163363.html

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.04. 23:00:38

@.Pierre Bezuhov.:
"vesznek egy nagy darut, amivel..."
lentebb majd

"a mnyp-i megtakarítások ez esetben tisztán feltörendő malacperselyként szolgálnának a költségvetéssel bűvészkedő harry pottereknek"
egyetértek.

miként azzal is, hogy inkább ez legyen meglépve mint újabb hitelelkötelezettség.

jó-jó, hogy libbant vagy, de régebben több eszed volt.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.04. 23:01:51

@Seduxen:

ez akkor is így lesz, ha most ott marad ahun vót.

Rwindx 2010.11.04. 23:43:34

@.Pierre Bezuhov.:
Én termeltem meg az ÁFA-t én termeltem meg az SZJA-t én termeltem meg az EHO-t, én termeltem meg a Szakképzési hozzájárulást, én termeltem meg az Állami nyugdíjalap részére a TB befizetést, stb Tehát az enyémek? Elkölthetem őket? Mert akkor kérem...

Már írtam valamelyik posztban hogy a 8%-os mnyp részére fizetett összeg csak egy kis részét teszi ki a nyugdíjalapú befizetéseidnek, ezen kívül csengetsz még 1.5%-t az állami nyugdíjalapba, és további 24%-ot fizet utánad a munkáltatód szintén az állami alapba. Ezek is mind a tieid? Azok hát... :)
97-ben a kormány fogta a 9.5% járulékot és két részre szedte és már nem az egészet állami alapba utalták (az hogy mi történik ezzel a pénzzel ebben a körben nem érdekes), hanem egy (a legtöbbeknek) kötelező jelleggel kiválasztott mnyp-be. Most 2010-ben a kormány fogja és a kettőt újra összevonja 14 hónapra. Továbbá feloldják a teljesen állami rendszerbe való visszalépés korlátozását. Ennyi történik.

Rwindx 2010.11.04. 23:49:36

@Seduxen:
Erre meg nagyon remélem kitalálnak valami értelmeset addig, mert nyilvánvaló hogy a mostani rendszer úgy szar ahogy van. Függetlenül attól hogy mnyp tag, vagy tisztán állami rendszerhez tartozik valaki.
Emlegettek egy virtuális számlás rendszert, az megoldaná szvsz, csak az eddigi befizetők befizetéseit kell megtalálni, bár úgy tudom 97 óta vezetik rendesen.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.11.05. 09:09:28

@Rwindx: itt a hangsúly az ELVILEGEN van. ugyanis a munkáltatónak a nyugdíjbiztosítási igazgatóság felé van egy bejelentési kötelezettsége, amit minden évben teljesítenie kell. Ez az ominózus NYENYI (nem, nem NENYI, az más :)))) ), úgy mint Nyugdíjbiztosítási Egyéni Nyilvántartó lap. És ott feketén-fehéren ott van, hogy mennyi járulékot vontak a mókustól.

Sőt, miután a jelenlegi rendszerben 1988.01.01-től számítanak a keresetek a nyugdíj megállapításához, egészen addig meg kell(ene), hogy legyen mindenkinek az éves jövedelmi nyilvántartása.

Rwindx 2010.11.05. 09:48:51

@Seduxen:
A 97-et valami interjúban olvastam, még régebben. Most nem néztem utána pontosan. Előfordulhat hogy másra vonatkozott az infó, ez rémlett.

Mondjuk szerintem a valódi hangsúly azon van hogy hogy állapítják meg a nyugdíjat. Az hogy csak az utolsó (jó)néhány év fizetésének mértékéből, az nagyon nem jó. Az összes befizetést kellene figyelembe venni, megfelelően indexálva.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.11.05. 09:53:08

@Rwindx: ez jól hangzik, de teszem azt egy 1969-es fizetést honnan a bánatból szereznél be? :))))

mert anno a Munkakönyvben szerepelt a belépéskori, és a kilépéskori havi fizu. Ja, és ha 10 évig tartott a munkaviszony, a többi év bére mennyi lehetett? Jutalmak esetleg?

Szóval ez kimondva könnyű, de hidd el nekem, ez a gyakorlatban kb megvalósíthatatlan.

Amúgy jogos, hogy igazságosABB megoldás lenne. Azért mondom, hogy igazságosabb, mert az "indexálás" (szakszóval: valorizáció) mértékét mindig a jogalkotó szabja meg. Tovább nem mondom, asszem világos mit is akarok ezzel mondani :))))

Rwindx 2010.11.05. 10:02:13

@Seduxen:
Nyilván csak onnantól van értelme ahonnan megvannak a fizetések, egész pontosan a befizetések.
Az indexálásról szóló aggályodat megértem és osztom, de a manipuláció lehetősége most in fennáll, mert most is indexálnak már kifizetés alatt levő nyugdíjakat. A sokat hangoztatott svéd modellben ezt kicsit leegyszerűsítve ha jól tudom úgy oldják meg hogy ennyi befizetés van, ennyi lesz szétosztva, nincs indexálás. Így hiány sem. Ha dübörög a svéd puma, akkor magasak a nyugdíjak, ha döglődik akkor alacsonyak.

Kicsit Karcos 2010.11.05. 16:33:41

@Gunther: nem tudom, mire fel, szerintem nem járt túl jól azzal, hogy a szélhámos Papcsák helyett a rámenős Budait kapta a nyakába. Az ő feljelentései eddig elég jól betaláltak emlékeim szerint.

picur3ka 2010.11.05. 16:56:12

@Gunther:

Attol tartok, az Index megint szart kavar. En azt olvastam, kivonjak az allami tamogatast. Nyugodtan uzemelhetnek anelkul, mint magan...

Homeoffice 2010.11.05. 17:07:13

A nemzetgazdasági miniszter a nyugdíjrendszerrel kapcsolatban elmondta: a kormány középtávú célja egy állami és egy önkéntes magán-nyugdíjpénztári pilléren nyugvó rendszer. Végül a válságadó áthárítását firtató kérdésekre úgy reagált: nyilvánvaló harc lesz, a cégek megpróbálkoznak majd az áthárítással, ez természetes, de verseny van, és a háttérben ott állnak majd az állami intézmények is, így például a PSZÁF.

www.mno.hu/portal/746423

picur3ka 2010.11.05. 17:41:13

@Gunther:

Na ez az! Allami es onkentes. Semmi felszamolas. Csak ha magan, oldjak meg.

Meridian74 2010.11.05. 17:52:49

videót és eseményhez kapcsolódó híreken elgondolkodva, én úgy látom, az MSZP csak azért nem szakadt még ketté, mert nagyon is attól tartanak, hogy az elsülyeszthetetlen Titanichoz hasonlóan módon hangos csobbanással süllyednek el amikor az (is) kettétört (lassú süllyedése közben)...

Meridian74 2010.11.05. 18:12:39

amúgy a 27% hozam nem évi 1-2%-os hozamot jelent, hisz az összeget nem 12 éve egyösszegben tették be, hanem részenként időközben folyamatosan fizette be a nő, de még így is kevés...
csak egy próbaszámolás:
minden hónapban 100 Ft-ot teszek be, ami havi szinten állampapírba téve HAVI 0,5% (fél százalék) kamatlábbal számolva (ez évi ~6,17% hozamot ad) a 144-ik hónap után a befizetések összege: 14400 Ft (ugye 144*100Ft) és a tőkét a hónapról hónapra hozamokkal való növelése után a hozzammal növelt végeredmény: 21120 Ft, ami kb 47%-os hozamot eredményez...
Az éves szintű 6,17%-os hozam állampapíroknál asszem teljesen reális, ha jól tudom régebben sokkal magasabb hozzamot is adott, de most csak a számolás könnyebsége végett egy körübelüli átlaggal számoltam.

Szóval 12 év után 40-50% hozam lenne a reális szvsz (vagy még több?), szemben a 27%-al...

Persze nem vagyok pénzügyes, de biztos vagyok benne, hogy majd valaki akinek ez a szakterülete az gurít egy reális számolást ide... :)

Roxvox 2010.11.05. 18:47:27

Az ország két hatalmassága még pár évtizedig elmarakodik a hatalmon, hisz még fiatalok, mi meg majd szépen fotelből ordibálva asszisztálunk hozzá. :(

fokabacsi 2010.11.05. 19:10:19

@Meridian74: Nekem sem a területem de az a kamat amit ezek kihoztak az szégyen.
@Roxvox: Két hatalmasság???? Kikre gondolsz? Mert az egyik egy elmebeteg. Kényszeres hazudozó, hatalommániás szociopata ! A másikról majd ha eltelik legalább 4 év és meglátjuk mit tett, illetve mi lesz az eredménye a tevékenységének ! Amit a bolsik elqrtak 8 év alatt azt nem lehet pár hónap alatt helyrehozni. Habár én is a Jobbikra szavaztam .

Roxvox 2010.11.05. 19:19:53

@fokabacsi: A Jobbiknak hosszútávon nincs esélye, itt csak a megrögzött politikusoknak áll a világ, az hogy elmebeteg vagy diktátor, esetleg hatalommániás az nem számít - sajnos.

arlequin 2010.11.05. 19:53:43

@Roxvox: tévedés. a jobbiknak csak hosszútávon van esélye. ha következetes. ha nem, megy a levesbe.

trojka 2010.11.06. 20:07:20

Jogallam...ki az a hulye, aki még hisz benne...

Kicsit Karcos 2010.11.06. 20:22:48

Beteszem ide is:

"The former immigration minister Phil Woolas was ejected from parliament today after two high court judges ruled that he lied about his Liberal Democrat opponent during the general election, in a judgment that is likely to have profound implications for all future campaigns."

www.guardian.co.uk/uk/2010/nov/05/phil-woolas-ejected-parliament-election

"Bíróság fosztott meg parlamenti helyétől egy munkáspárti politikust – írja a The Guardian. Phil Woolas volt bevándorlási miniszternek azért kellett távoznia, mivel bebizonyosodott, a választási kampány során szándékosan hazugságokat terjesztett liberális-demokrata ellenfeléről."

kuruc.info/r/8/69094/

Quick_6 2010.11.14. 16:12:35

A maradék MSZP szavazóbázis! Busszal lettek odaszállítva és gondolom zsebpénzt is kaptak!
Szerencsére kihalóban vannak, és 4 év múlva már ennyien sem fognak rájuk szavazni. Fogyatkoznak!

süti beállítások módosítása