Skip to content


       Szűrés lista

Túlkoros vagy Gyurikám, de megoldjuk okosba!

Sok kicsi sokra megy, minden napra jut egy ilyen húzás. Minden napra egy "lex". Szerencsésebb napokon akár több is. Lassan megtelik a hócipő...

Ennyire nagy lehet a káderhiány a Fidesznél, nem nagyon találnak már megbízható embereket? Így a legmagasabb szinten kitalálták, hogy a kulcsfontosságúnak számító washingtoni nagyköveti posztra Szapáry Györgyöt, Orbán gazdasági főtanácsadóját nevezzék ki.

A külügyi bizottság már meg is hallgatta, és 14-3 arányban meg is szavazta Szapáryt. Mielőtt bárki tiltakozhatott volna, hogy Szapáryból nem is lehetne nagykövet, mert már 72 éves, és 70 év a korhatár, a külügyi bizottság elnöke jelezte, hogy a bizottsági ülés előtt benyújtott egy módosító indítványt (T/1731), amely szerint a kormányfő felmentést adhat a korhatár alól. 


"A nemzetközi diplomáciai gyakorlathoz igazodóan kiemelkedő érdek, hogy a magyar állam képviseletét olyan misszióvezetők lássák el, akik jelentős szakmai tapasztalattal és gyakorlattal rendelkeznek, és kiemelkedő munkásságukkal kimagasló érdemeket szereztek a Magyar Államnak. 

A külképviselet-vezetői megbízáshoz – a köztársasági elnök határozatán túl – a köztisztviselők tartós külszolgálatáról szóló 104/2003. (VII. 18.) Korm. rendelet alapján kormánytisztviselői kinevezés is szükséges. A kormánytisztviselőkre is alkalmazandó, a köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII . törvény 15. § (1) bekezdés e) pontja értelmében azonban jelenleg nincsen lehetőség kormánytisztviselői kinevezésre a 70. életév betöltését követően. Az említett rendelkezés szerint a kormánytisztviselői jogviszony a 70. életév betöltésével a törvény erejénél fogva megszűnik.

Az előterjesztés célja, hogy a miniszterelnök a Ktv. idézett rendelkezése alól a külszolgálathoz kapcsolódó képviselet-vezetői megbízáshoz szükséges kormánytisztviselői kinevezés esetében felmentést adhasson ."


Hétfőn szépen "megvitatja" a Parlament a módosítást, majd gyorsan meg is szavazza, Orbán megadja a felmentést, Szapáryt kinevezi, repülhet is Washingtonba.


Lassan már minden napra jut egy személyre szabott törvénymódosítás vagy törvényalkotás. Szapáryval nincs semmi gond, remek közgazdász, sajnálatos, hogy a nevét adja egy ilyen eljáráshoz, talán jobb lett volna, ha inkább maradna Orbán gazdasági főtanácsadója.

Mindegy, biztos megérte a Lex Szapáry, ő lesz a legtutibb nagykövet. De akkor adjunk már valamit Boross Péternek, Szűrösnek meg a Pozsgaynak is.

És a legszomorúbb az egészben, hogy ezt simán megcsinálhatják, akár minden nap, naponta háromszor is, mert ez egyetlen lehetséges ellenfelük még mindig ott tart 2010 végén, hogy a vörös esernyőt nyitogatják ki, a szerencsétlen balfaszok.

De hogy ne maradjon ki a Jobbik sem, ők is egy törvénymódosításon szorgoskodtak az utóbbi napokban. A népszámlálási törvényt célozták meg, hogy bunyevácok a népszámláláskor ne az "egyéb"  kategóriába kerüljenek. Mind a 600 bunyevác nevében csak annyit mondhatok: köszönjük!

(Az LMP-ről még ennyi hír sincs.)

Címkék: politika mszp fidesz

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr262458404

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A jóslat: a gazdaságpolitikánk vagy beválik, vagy nem! 2010.11.19. 12:51:46

gazdasági meseAtyámfiai, képzeljétek újabb nagyszerű tehetségét villantotta meg az ország megmentője. Jós lett belőle!Ami azt illeti, gondolkodtam róla, hogy meg kellene kérdezni valami jövőbelátót, mégis kell-e idegeskednem a jövőm miatt, avagy nyugi,...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kartal (rezervált) 2010.11.19. 09:08:48

"Hétfőn szépen "megvitatja" a Parlament a módosítást, majd gyorsan meg is szavazza, Orbán megadja a felmentést, Szapáryt kinevezi, repülhet is Washingtonba." - kihagytad, hogy a Nemzet Bohóca meg Hájas... ja nem, Kövér irodájában ülve türelmetlenül várja, hogy végre aláírhassa... röhejes színjáték ez, nem törvénykezés és kormányzás. Elhúzhat a pitsába a fityesz is gyúrós csótány után.

Kicsit Karcos 2010.11.19. 09:17:40

Biztos forrásbul tudom, hogy Árpádházi Daka Józsi bácsinak készítik elő a terepet.

Kicsit Karcos 2010.11.19. 09:40:24

"De hogy ne maradjon ki a Jobbik sem, ők is egy törvénymódosításon szorgoskodtak az utóbbi napokban. A népszámlálási törvényt célozták meg, hogy bunyevácok a népszámláláskor ne az "egyéb" kategóriába kerüljenek. Mind a 600 bunyevác nevében csak annyit mondhatok: köszönjük!"

Ennél azért összetettebb a kérdés, ahogy utánanéztem. Összesen mintegy 80-100 ezren élnek, kisebb részben Magyarországon. Minden forrás, amit olvastam, kiemeli Magyarországhoz való hősies lojalitásukat. Dolgos, becsületes, vendégszerető emberek, akik meghatározó szerepet játszanak, játszottak sok magyar település fejlődésében, életében. Nemzetiségként való újbóli elismerésük érdekében több mint ezer aláírást össze tudtak gyűjteni Magyarországon. Fentiekre tekintettel én maximálisan támogatom, hogy elismerje őket nemzetiségként az ország, ezzel is segítve őket identitásuk megőrzésében. Jelképes gesztus, de legalább ennyit mindenképpen megérdemelnek, bőven tettek már le annyit az asztalra.

qwertzu 2010.11.19. 09:45:31

De komolyan meglep ez valakit? Tudtuk, hogy ez lesz, lendületből, pofátlan módon átnyomnak mindent, ami eszükbe jut. És ez a következő legalább három évben így fog folytatódni. Szerintem fölösleges minden alkalommal adni a meglepettet.

Engem például egy picit sem érdekel. A következő választáskor meglátjuk, hova jutnak így. Ha jönnek az eredmények akkor jó, ha nem, na akkor nagyon rossz.

Elftárs 2010.11.19. 09:48:24

Mondjuk, nem értem mi ez a korhatáros diszkrimináció, számos egyetemi tanárom volt 70 felett, a Pápa sem ma született:)
Arnold 63, Stallone meg 64:P

Kicsit Karcos 2010.11.19. 09:50:36

"a magukat valamely, a törvény által el nem ismert nemzeti és etnikai kisebbséghez tartozónak valló személyek (pl.: bunyevácok, sokácok, vendek, jászok, kunok) létszámára nézve is összesítés készüljön a népszámlálást követően, és ne az „egyebek” kategóriában szerepeljenek összesítve"

Nincs ezzel semmi gond, miért ne vallhatná magát valaki akár vendelnek egy népszámláláson, ha annak érzi magát. Egyszerű technikai kérdés, így sokkal pontosabb képet kapnánk a hazai nemzetiségekről. Valójában az egyéb rovatra nem lenne szükség, hiszen egyéb nemzetiség, az az, ami nincs, nem a bunyevác, akik jelentős számban élnek a Kárpát-medencében.

"Indoklásukban kijelentették, hogy ezen adatok fontos információkkal szolgálhatnak Magyarországon élő bevándorlók (pl.: kínaiak, vietnámiak, törökök) létszámát illetően is."

Ez meg a másik, ha csak olyan nemzethez tartozónak vallhatná magát valaki, amire már rábólintott a Hivatal, az ölég nagy rugalmatlansághoz, fáziskéséshez és parttalan vitákhoz vezet, ezt már ismerjük. Bízzák ezt a népszámláltakra, aztán utána összesíjjenek meg elemezzenek a tudós urak, ne előtte.

Homeoffice 2010.11.19. 09:56:26

Zero..
Te ezt nagyon nem érted.
Nem a kormányfő ad engedélyt rá, hanem a Magyar Nép!
Hiszen a Viktorunkat a Magyar Nép választotta meg. Mivel a 2/3-ot megkapta, a Magyar Nép úgy döntött, azt csinál amit akar.

f.m.j. 2010.11.19. 09:59:23

megnéztem az öreg életrajzát a wikipédián...
szerintem van néhány "hasznos" tulajdonsága, múltja, kapcsolatai, bizonyára ezért fontos odatenni, ahova... (imf, európai gk '60-as években, hasonló szép és jó, amit szeretni szoktunk, ami tisztára csak a magyar érdekek szerint cselekszik, azt tartja szem előtt, annak él:)))
mindazonáltal döbbenet, hogy kitolják a 70-es határt, akkor minek a határ, ha bármikor át lehet lépni?
azt csinálnak amit akarnak, mindig is így volt, ebbe már nincs beleszólásunk... ez is így van, mióta világ a világ

Seduxen (már NEM dr.) 2010.11.19. 10:00:55

"Az LMP-ről még ennyi hír sincs" - azok biztos betépve ülnek a padjukban :))))

Nem tudom meg lehetne -e szépen kérni Viktor bácsit (főleg így a Télapó közeledtével), hogy egy "Lex Seduxen" keretében legyen szíves 5 évre visszamenőleges kezdő időponttól ENGEM mentesíteni a közteherviselés alól! Sőt! Ingyen bkv-t is kérek (10 éve veszem a bérletet, azt ugye illő lenne visszafizetni), ja, és még el nem felejtem: esti tagozaton az a diploma sem volt ingyen, tehát ha valahogy közben tudna járni az érdekemben...

Köszönettel: Seduxen (5 éves gyerek, aki még HISZ A TÉLAPÓBAN)

f.m.j. 2010.11.19. 10:01:07

@Gunther: amikor olyan volt hatalmon, ahol nem volt meg a 2/3-ad, akkor is azt csinált a hatalom, amit akart, nem? lényegében nem változott semmi, így is szar, meg úgyis szar,

f.m.j. 2010.11.19. 10:05:13

ahol helyett akinek

Homeoffice 2010.11.19. 10:12:44

@f.m.j.:

Ez természetes. Viszont megkérdezném hogy ezekre a dolgokra felhatalmazást ad az, hogy más is azt csinált amit akart?

Marcellusca 2010.11.19. 10:20:55

@Kartal (fekete mellényben): Hehe!
Nekem is ez jutott eszembe. :)
Pajabácsi kivont tollal várja, a sarokban, egy lócán ülve, hogy azonnyomban, iziben alá is írhassa. :)))

És Szapáry kedden már repülhet is. :D

kovacskoko 2010.11.19. 10:22:29

Az öreg életpályája nagy valószínűséggel alkalmassá teszi a posztra. De nem is ezzel van a baj.

Kicsit Karcos 2010.11.19. 10:23:06

@Marcellusca: nem könnyű a mainstream pénzügyi szakemberek, IMF-tárgyalók élete, ha elmentek volna a magyar FBI-hoz, akkor már 40 éve nyugdíjasok lehetnének, ehelyett még 72 évesen is repülőztetik, dolgoztatják ezeket az öregurakat.

Marcellusca 2010.11.19. 10:26:02

@Elftárs: Há', bazzeg, akkor Arnold nyugodtan lehetne bécsi, Stallone meg washingtoni magyar nagykövet. :)
Ja, hogy nem magyarok?
Kit érdekel?
Majd törvényt módosítanak!

Szóval, azért érzed, hogy a 63 és 64 éves az még bőven nincs 70.
Méginkább 72.

Marcellusca 2010.11.19. 10:28:28

@Gunther: Jó az anyag. :)))
Mit szísz? :DDDDDDD

Marcellusca 2010.11.19. 10:33:14

@Kicsit Karcos: Ja, ja.

De mijaf@szé nem megy nyugdíjba?
Hogy leszen itten egymillijjjóóó munkahely, ha a vén trottyosok foglalják a helyet?!
Sőt!
Még törvényet is módosítgatnak, csak hogy tovább maradhasson!

Utat a fijatalságnak!!! :D

arlequin 2010.11.19. 10:34:45

szerintem maga a 70 éves korhatár ökörség. nagyanyám majdnem megélt 99 évet és végig szellemileg tiszta volt.
egy példa a 90-es évek közepéből:
Otthon nézzük a dobozt, valamelyik hétvégén amikor haza tudtam látogatni. Valamilyen beszélgetős-alákérdezős propagandaműsor volt és Kuncze "Megélhetési" Gábor volt a vendég. Nagyi nem nagyon foglalkozott politikával, de ahogy Gabi bácsi kinyitotta a száját, ő sommásan megállapította: "Ez hazudik."
és igaza is volt...
s már egy évtizeddel idősebb volt mint szapáry doktor. ha ő csak ennyit meg tud állapítani, szerintem már egész jó lesz ;-)

arlequin 2010.11.19. 10:40:04

@Gunther: na látod, te látod, amit mások nem látnak, mert nem akarják. de én is látom. tiszta a látomásom, erről van tudomásom, mindkét hasonmásom, előtt hason mászom...

majomkutya 2010.11.19. 10:40:05

Sajnos a Fidesz eltanulta a szociktól ezeket a LEX-eket. Ők kezdték és a Fidesz mindig háborgott miatta. Volt mikor valami rendőr vagy titkosszolgálati vezető kinevezése miatt írták át a törvényt, mert szerencsétlennek csak főiskolája volt, de nagyon főnök akart lenni.
Egyébként a Jobbik miért nem támogatta Szapáry kinevezését (azt olvastam, hogy övék a 3 ellenszavazat), pont a LEX miatt, vagy egyéb prózai oka volt? Erről nem lehetett olvasni sehol.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.11.19. 10:44:09

@Gunther:

Sedux tegnapi klasszikusa :))

"(vagy szavaztunk erről is? basszameg, nem fordítottam meg a szavazólapot, ezek a kérdések biztos ott voltak...)"

majomkutya 2010.11.19. 10:46:18

OFF: most olvasom, hogy a minisztérium kifejezetten leszögezte a közleményében, hogy nem rúgják ki Alföldit, mert a költségvetés előkészítése előre valóbb a személyi döntéseknél. Mintha nem rúgtak volna már ki Magyarországon kb. 10 másodperc alatt embereket.
Mit tud ez az Alföldi, hogy mindenképpen a helyén kell maradjon?
Én láttam darabját, Shakespeare drámában fekete kombi Mercédeszek jöttek mentek a színpadon!!! A darab felénél el is aludtam annyira szar volt. (Vagy én vagyok túl maradi?)

arlequin 2010.11.19. 10:50:42

@majomkutya:
"mert a költségvetés előkészítése előre valóbb a személyi döntéseknél"

ez komoly?
na erre mondaná fent említett néhai nagyim: "Hazudnak"
illetve erre mondják azt, hogy a fidesz káderpolitikája sz@r. szerintem nem az. hanem tudatos ;-)))

Homeoffice 2010.11.19. 10:53:22

@laspalmas:

Most őszintén mit vártál?
Én kb semmit.

kovacskoko 2010.11.19. 11:00:29

@majomkutya: forrást plíz! Amúgy meg a fartúrók nagyon szolidárisak ám egymással...

kovacskoko 2010.11.19. 11:09:09

Amúgy formálódik az igazi nemzeti együttműködés: nol.hu/belfold/20101119-esztergomi_indulatok (A forrás miatt elnézést! :) )

Marcellusca 2010.11.19. 11:39:04

@kovacskoko: NER és konzultáció.

Ennyi. :DDDD

majomkutya 2010.11.19. 11:52:11

@kovacskoko: Semmi baj, ilyen esetben a forrás teljesen elfogadható, hiszen arra várhatnánk napestig, hogy a Magyar Nemzetben ilyen cikket olvashassunk.

bierkamp 2010.11.19. 12:25:02

HA MEGTELIK A HÓCIPŐ AKKOR A NÉP LŐNI FOG!

anarcho78 2010.11.19. 13:25:21

de basszus, ha mindenki sírt az mszp miatt régebben, most sír a fidesz miatt, akkor mi a bánatos fasznak mennek el az emberek szavazni? jusson el max 10% vmelyik párt által behülyített ember 4 évente, az semmire nem lesz elég, ki kéne már találni már államformát...

Jégvihar(aha csak ez van) 2010.11.19. 15:51:32

Üdvözlök mindenkit.
Elnézést az offért: kuruc.info/r/6/69705/. Nos remélem még megérem azt is hogy, "Honvéd áll a Hargitán" :)

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2010.11.19. 17:01:16

Viszont örvendjünk, hogy a fideszes roma képviselő Varga Józsi a Költségvetési Tanács 825 és fél milláját a saját maga vezetett Magyarországi Cigányokért Közalapítványnak utaltatná. Ennyi erővel megadhatta volna a saját bankszámlaszámát is. Így kell ezt csinálni. Két-har-mad, két-har-mad!

bulvármédiás => · http://kepviselo.blog.hu 2010.11.19. 17:02:32

Ahogy a mondás tartja: Minden szentnek maga felé nyúlik a keze.
Kérdés, hogy jelen esetben a szent szó mennyire állja meg a helyét - szerintem: semennyire.

2010.11.19. 17:05:33

Már megint egy vén trottyos nyugger. Miért nem inkább Vitézy Dávidot küldik? ;-)
Well... viktátor feltartóztathatatlanul tör előre a narancssárga úthengerrel, mindent és mindenkit maga alá gyűrve. Azt meg csak remélhetjük, hogy véletlenül pont a jó irányba.

dr. Aullah 2010.11.19. 18:51:50

Tudtam, hogy nem lesz kolbászból a kerítés... de azért ennyire... ennyire rosszra nem gondoltam. Pár hónap és már meg sem lehet mondani, melyik a rosszabb: az mszp vagy a fityisz... vagyis de (mszpnek nem volt kétharmada).

Amúgy mennyire érdekes, hogy csak ennyi komment jött erre a hírre? Hol van ilyenkor a sok naridroid? Meg sem mernek szólalni? Bezzeg ha egy olyan hír lett volna, ahol egy jobbikos épp kutyátsétáltat és nem szedi fel a kakit a kutya után... akkor lett volna 300komment is... milyen érdekes.

abandi 2010.11.19. 19:02:22

"Problémák nem voltak, csak megoldások..."
Idézet az R-Go Szeretlek is, meg nem is című örökbecsűjéből....

2010.11.19. 19:09:17

@Aullah: Egykutya. Pontosan ugyanaz a kiérdemesült kisztitkár társaság ez is, mint a maszop. De azért tényleg érdekes, hogy amíg gyucsótányt mindenki fújolta meg dempszlit dobálta, viktátortól ugyanazt egyelőre még zokszó nélkül eltűrik. Nem értem, mit látnak ebben az akarnok kis törpében...

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2010.11.19. 19:12:06

A bunyevácokkal önmagában még nincs baj. Azzal viszont annál inkább, ha mindenhol megjelennek majd a bunyevác kisebbségi önkormányzatok.

Én inkább ezen a "jászok, kunok" kitételen húztam fel a szemöldököm. Mitől kisebbség az, amely semmi különbséget nem mutat az átlag magyar kultúrához képest? Se önálló nyelv, se önálló vallás - népiesség meg van máshol is. A matyókat nem akarják mindjárt hozzájuk csapni? Kretének...

abandi 2010.11.19. 19:14:03

@csernaja obca:
Azért a nemzeti érzelmű radikálisokra ne számítsatok, a plakátmagánybanázóéjeteken!

abandi 2010.11.19. 19:18:05

@no-night:
Már mér' ne?! Inkább ide (is) dellázzanak mint csak a horgasorrú tezsvíreknek!
Dikkmán...
orzsozsvendel deszegregációs ladakormánybisztos

Horizont 2010.11.19. 20:09:49

Lassan úgy érzem magam mint a szocializmusban, egypártrendszer, minden szinten saját ember,ellenvélemény nem lehet, törvényt maguknak alkotnak stb.stb.
"Önálló képviselői indítvánnyal vonná el a Fidesz a Költségvetési Tanács pénzét, ezzel a költekezési fegyelem fölött őrködő testület működése nyilvánvalóan ellehetetlenülne. Az elvont pénz egy közalapítványhoz kerülhet, ami a cigány gyerekek oktatását támogatja. A Fidesz frakció sajtóirodája szerint a módosítót a Fidesz megszavazza."
Bravó, itt a szép új világ!

abandi 2010.11.19. 20:23:02

@Horizont:
Béla bá a biszku, és a mi fletónk szabadlábon, budaházygyuri a kóterban (draskovics féle koholmányokkal)...
Egyet se félj! Nyelvével él e nemzet....

Marcellusca 2010.11.19. 20:48:12

@csernaja obca: Csatlakozhatom a csodálkozó társasághoz? :)))

Mióta mondom, hogy egyik kutya ..., de csak lehurrogtak.
Pedig ugyanabból a (KISZ) vezető-képzőből kerültek ki.

@Horizont: Tán csak nem ilyesmikre gondolsz?
index.hu/belfold/2010/11/19/kormanytisztviselo_lett_schmitt_unokaoccse/

Marcellusca 2010.11.19. 20:51:58

@abandi: Viktor Viktorovics Viktorov és a "kollégistafiúk" lassan eljutnak arra a szintre, hogy nemcsak Horn Gyulát, de lassan Biszkut is Nagyformátumú politikusnak tarthatjuk, Viktorkáékhoz képest.

Horizont 2010.11.19. 20:54:58

@abandi: De félek.... Lehetne másképp is! Okos ember a más kárán tanul a hülye meg a sajátján.Orbán nem tanul soha semmiből? Oké az előzőek annyira , de annyira szarok voltak. Pont. És akkor most ebből élünk újabb 4 évig? Ezt hallgatjuk majd Orbánéktól, hogy mi meg nem is vagyunk annyira szarok mint ők voltak, huj de jó nekünk ( mármint a népnek)!! Tudtam, hogy baj lesz ez a 2/3! Megzavarna tán mindenkit, de Orbánt különösen.Egyik kezével lök 1-2 koncot a népének,aztán a másikkal akkorát bemos, hogy beájulunk! Az is hihetetlen, hogy minden fővezér körül mennyi a talpnyaló mindig. Csak egy lenne aki tükröt tartana, és meglátná magát benne a király, hogy meztelen!
Majd nehogy késő legyen...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.11.19. 21:01:01

Hol van mostanában szellem?Szégyelli a pártját,vagy az alkotmányon dolgozik ő is?

Horizont 2010.11.19. 21:01:30

@Marcellusca: Enyhén szólva is a hányinger kerülget!Ettől meg pláne. Ezt a szöveget.
Schmitt Pál Péter ezt intézte hozzánk még a nyáron:
"A személyemet érintő hamis beszámoló nemcsak légből kapott, hanem azt a hamis látszatot kelti, hogy a Fidesz is olyan párt, mint az MSZP, vagyis a rokoni kapcsolatok és nem a szakmai hozzáértés alapján kerülnek felelős vezetői posztokra az emberek. Ezen kívül - a rokoni szálak emlegetésével - nagybátyámat is belekeverik ebbe az olcsó, átlátszó, hamis játékba, nyilvánvalóan a felelős beosztásban lévő politikus lejáratásának szándékával", állt a házelnök rokonának júniusi helyreigazítási közleményében. "

fokabacsi 2010.11.19. 21:07:22

Egy vén krematóriumszökevényt tenni meg nagykövetnek? Energikus tanult fiatal ember helyett??? Noooormááálisak ezek?

guma 2010.11.19. 21:37:13

@Horizont: @Marcellusca: na ez szép "haza" sem néztek...DDDDDDDDD

guma 2010.11.19. 21:39:39

@Marcellusca: én már nem ismétlem magam, feladtam...

2010.11.19. 21:44:04

@Marcellusca: nepotista gecik. :-(

@Horizont: Nem nagy újdonság ez, a madöf is abból élt, hogy kádár ilyen szar meg olyan szar volt, aztán horn is azt nyenyegte, hogy azért kell a csomag, mert az mdf, után jött a viktátor, aki megint a 40 év komenyizmusra köpködött, a sorban csak gyurcsótány jelentett üdítő kivételt a (legfeljebb álmaiban) dübörgő gazdasággal. Most megint hallgathatjuk, hogy de az elmúlt nyolc év... ezen én nem is vagyok fennakadva, hiszen már a kampányuk is erről szólt, programot nem tettek közzé, csak pár olcsó igéretet puffogtattak el (azonnali nagyarányú adócsökkentés meg a társai), meg a maszopra köpködtek. Ennyi telik ezektől. Meg a szokásos panamázás. Hisz már ismejük őket... az volt a kötözni való bolond, aki elhitte, hogy "a fidesznek igenis van konkrét programja, két hét alatt rendet teremtünk mi itt." Hát most tessék, megy minden tovább a megszokott kerékvágásban, a szegényektől elvesznek, a gazdagoknak kiosztják, négy évig épül a panama-autópálya, azt meg szokás szerint leszarják, hogy éhen döglenek az emberek. Így jár, aki politikai hulláknak ad 2/3-ot. Én mindent megtettem, még Hillerre is szavaztam a második fordulóban, de baszhatom, ha a többség repetát kért kaya ibrahimből meg az országblamázsból. Hát tessék! Tessék hozzá jó képet vágni!

dézi 2010.11.20. 04:12:28

Egyszer az a bajotok, hogy valaki túl fiatal, nincs tapasztalata, stb. pl.: Schmitt-Posta, Vitézy most az, hogy túl öreg.

kej 2010.11.20. 05:07:37

@Horizont: de a legfontosabb szakmai tapasztalatról elfeledkeztél: Schmitt Pál Péter 2008-ban és 2009-ben több sajtóközleményt is jegyzett a Polgári Fiatalok Egyesülete elnökeként..

na remélem így már látod, hogy úgy szakmailag, mind emberileg meg fog felelni a költségvetési és gazdasági ügyekben egyre nagyobb hatalmat kapó varga-féle sóhivatalnak

bierkamp 2010.11.20. 08:03:56

Vén hülye szenilisek pozicióban....
.nem baj, majd jó lesz Közt. elnöknek, vagy Ámerikai Nagykövetnek....elvegetálnak az adófizetők pénzén ......

fokabacsi 2010.11.20. 10:10:58

@dézi: Senki ne kerüljön felelős döntési pozícióba 35-65 éves kora között ! Aki fiatal nincsen tapasztalata a tennivalókról. A 65 év feletti pedig örüljön, ha a seggét ki tudja törölni, úgy hogy nem lesz csupa szar ! Kitörli, és nem beleül ! Lehet ennyi idősen tanácsadó jó szándékból fizetés nélkül ha akar. Egy 72 éves begyöpösödött megcsontosodott ember nem oda való. A Fidesz majd megint csodálkozni fog , ha négy év múlva bukik !? Nem értem, ha egyszer már végigjátszották, miért nem tanulnak belőle?? Olvassanak Mikszáth-ot , és okuljanak . Négy év múlva kevés lesz az a szavazat amit a választók a bolsik elleni dühből adtak a FIDESZ-re . Nagyon kevés NORMÁLIS ember van a "politikusok" között .

fokabacsi 2010.11.20. 10:19:36

@bierkamp: Nézd meg a @csernaja obca -t tipikus példánya az öregségére becsontosodott megrögzött vén embernek . Megújulásra képtelen, és ahogy az elmebetegnek nincs betegségtudata ugyanúgy az aggnak sincs "tudomása" arról hogy butaságokat beszél, sőt azt képzeli , ő a legokosabb! Mert ugye a tapasztalat! Igaz az a tapasztalat idejétmúlt penészes , korszerűtlen. de ő ezt nem tudja . Sőt, ha szólnak neki még fel van háborodva, hogy őőőőő ,ugyan ?!

Horizont 2010.11.20. 10:43:43

@fokabacsi: Nincs igazad. És nem azért mert én sem vagyok már fiatal. Nem tudom hán yéves lehetsz, mert ugye "bácsi" vagy, de ki tudja:) Csernaja nem mindig mond baromságot, kivéve ha elönti az agyát Rákosi pajtás imádata:) A tapasztalat kell, fontos és nagyon hasznos! Mindenkinek szüksége van rá! Amiről te beszélsz az arról szól, hogy mindenféle ember él köztünk, van aki él a bölcsességével és vannak akik visszaélnek!! A tapasztalt is lehet gyenge jellemű. A közéletben (IS) szükség lenne bölcs emberekre akiknek vannak tapasztalataik, de csak nyugdíjaskorig bezárólag! Egy 72 éves hiába bölcs és tapasztalt azt inkább már otthon hasznosítsa az unokáinál!

guma 2010.11.20. 11:35:04

@fokabacsi: kicsit belekeveredtél nem gondolod? Szerinted 35 előtti korosztálynál bárkit ki lehet nevezni?
Ha meg Mikszáth-ot ajánlsz akkor mégis kell az idősebbek tapasztalata.

2010.11.20. 13:28:05

@Horizont: Igaza van. Hetvenen felül már nagyon gyakori a szellemi képességek hanyatlása. No persze néhány kivétel akad, de nem több, mint ahányan 40 éves korukra a pia vagy valami betegség miatt "elvesztik az eszüket." Azt helyesnek tartom, hogy kivételt definiáltak a 70 éves szabályhoz, de én bizony nem a miniszterelnökre bíznám az eldöntését, hanem egy gyakorlott pszihiáterekből álló konzíliumra.

fokabacsi 2010.11.20. 13:34:23

@Horizont: Példa: A "tapasztalt" tv szerelő aki kitűnően javított elektroncsöves TV-t és megöregedett mitől lenne hasznos , a plazmatévék között ?? Ezt a dolgot tedd át politikára. Aztán gondold végig.

fokabacsi 2010.11.20. 15:49:38

@csernaja obca: Nem óhajtok veled beszélgetni. Keress magadnak hozzád közelálló nézetű egyént. majd ha bosszankodni akarok , akkor nekilátok horgolni pl.

Horizont 2010.11.20. 16:39:58

@csernaja obca:
Kivételesen megtörtént, hogy nem értetted meg amiről írtam:)) Előfordul még veled is:))

@fokabacsi: Na elkezdtél már horgolni?:) A példád nagyon rossz, azzal kapcsolatban amiről én írtam. Én az emberi bölcsességről, tapasztaltról írtam és nem a szakmai tapasztalatról.Pontosan a politikai bölcsesség hiányzik a mi politikusainkból, ha akad is elnyomja a gazdagság utáni vágy és a harácsolás!

kuckucmadar 2010.11.21. 11:38:02

4@Horizont: Nemcsak a mai politikusokból hiányzik, hanem a palántákból is!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.11.21. 12:55:34

@dézi:

Most leginkább az a bajunk, hogy megint hoztak egy személyre szabott tv.módosítást az egyik haver kedvéért. Sok lex ez már.

trojka 2010.11.21. 18:35:20

Gyerekek
Nemsokára mehetunk egy "Nemzet Halottja" temetesre...(most piszok ganaj voltam).

abandi 2010.11.22. 14:20:37

@Marcellusca:
Na, az bebaszna, B+!
Nincsenek illúzióim a fideszfinyúkkal kapcsolatban sem, de inkább ne lássak tőbbet szemeltrizlinget házipálesszal, vagy egy csinos puncit, minthogy a volt komcsikra gondoljak!
Lehet, hogy ezek rosszabbak, de nem lesz annyi idejük, hogy kiderüljön...

redriot77 2010.11.22. 15:12:16

Olyan ez a kétharmad a Fidesznek mint egyszeri hülyegyereknek a god-mode a GTA4-ben.

Béla Bácsi 2010.11.23. 03:17:43

Ezt váltja le a jelölt: www.huembwas.org/Staff/Ambassador.htm
Szombati elvtárs Izraelben született és ő képviselte Magyarországot/Gyurcsányt az USA-ban. A vonal világos. Van kérdés?

VLADISZLAV 2010.11.24. 21:07:54

Ott fent a fényképen én egy koromfekete hajú embert látok, nincs az 72 éves! Vagy ilyen jó genetikai adottságai vannak, hogy 70 felett sem őszül? Arra gondolni se merek, hogy egy 72 éves külügyminiszter nem meri vállalni az arcát és hajat festet.

Muity Mijo · http://sos-bunyevacok-bunjevci.blog.hu/ 2010.12.15. 10:25:36

zero! - megszólítás a szerző írásmódjának megfelelően.
Nem szokásom a kommentelés, de most kivételt teszek.

Idézem önt: "Mind a 600 bunyevác nevében csak annyit mondhatok: köszönjük!"

Egyrészt komolytalan az olyan ember, aki a Wikipediára hivatkozik, másrészt ez esetben a nevével megegyező nívót képvisel az olyan gúnyolódás, melyben a bunyevác nép nevében fejezi ki gúnyos köszönetét.

Javaslom, szíveskedjen inkább saját fajtájánál maradni!

(A hazai bunyevácok száma tízezer feletti, és össze szabad hasonlítani őket számszerűségükben és honi jelentőségükben az állam által elismert nemzetiségekkel.)

Muity Mijo
Baja

süti beállítások módosítása