Skip to content


       Szűrés lista

Mi a közös a Tankcsapdában és Lily Allenben?

A Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság elődje, az ORTT is hozott érdekes határozatokat, szóval nem az az Ice-T szám a az első fecske, csak most kapott nagy figyelmet, az új médiatörvény keltette balhé miatt.

Amúgy ebben az az egész történetben nem is az a legszomorúbb, hogy a hivatal vizsgálódik és "vicces" szövegű határozatot hoz, hanem hogy mindig volt, van és lesz is egy nyomorult lelkivilágú ember, aki képes feljelentést tenni egy meghallgatott szám miatt. Ha nem tetszik, amit hallgatok vagy nézek, elkapcsolom a rádiót vagy a tévét, ennyi.


A Hírszerző nyálazta át a több száz ORTT határozatot:


S. I. panasza a Magyar Rádió Zrt. Petőfi adóján 2007. június 1-jén 14. 08-tól sugárzott "magyar zeneszám" miatt (770/2007.) A Testület elrendeli a Magyar Rádió Petőfi adóján 2007. június l-jén 14:08: l0 -től sugárzott zeneszám (Ganxsta Zolee és a Kartel Keleti oldal -nyugati oldal) hatósági ellenőrzését.

 
A Petőfi Rádió figyelmeztetést kapott, mivel a szám előtt nem használt korhatárra vonatkozó figyelmeztetést:

"Az előadó, Ganxsta Zolee egy átlagos hétköznapját meséli el a ’gettóban’. Miután Lory felébreszti, lezuhanyozik, megreggelizik, kirúgja a tegnap esti szeretőjét a lakásból, majd lemegy az autójához, ahol az egyik barátja várja, aki éppen füvet szív. Később átfurikáznak a III. kerültben lakó ’haverjukhoz’, Szaszához. Elfogyasztanak pár üveg italt, majd hárman indulnak el ’nőzni’. A nyolcadik kerület felé rendőrök igazoltatják. Annak érdekében, hogy az ittes vezetésért járó büntetést megússza, megvesztegeti a hivatalos szervet. Ezt követően a nőket nézik az utcán. Az egyiküket beültetik a kocsiba, és mindhárman szexuális kapcsolatba lépnek vele. Meglátogatnak egy kínai büfét, majd a többi baráttal is találkoznak, mint pl. Dopeman és a haverok, akik éppen dominóznak. Végül Ganxsta felhívja az egyik nőjét, hogy töltsék együtt az éjszakát." - írta le az ORTT, hogy mi történik zeneszámban.

A rádiószerkesztők óvatosan nyilatkoztak, de azért átnézik a számokat, amiket játszanak.
Amúgy teljesen felesleges műbalhé, mivel a mai fiatalok nem is hallgatnak rádiót, a Youtube meg a torrent pörög náluk ...

Tankcsapda - Nem kell semmi



A klipet csak itt, a Youtube-on már 2 216 724 ember nézte meg (vajon hány kiskorú van közte???).
No, 2006-ban az ORTT 30 ezer forintra büntette a Viva TV zenecsatornát, mert az este fél 8-kor adta le a klipet, korhatár megjelölés nélkül.


"A klipben egy igen problémás alaptörténettel szembesülhettek a kiskorúak, melyet az alkotók nem kellő körültekintéssel kezeltek, s így a 12 év alattiak számára a feldolgozást segítő szülői magyarázatok elengedhetetlenek lettek volna.

A történet Forgács István postásról szól, aki a munkáját végezvén, a forró nyár kellős közepén meglát egy szórakozó fiatalokkal teli cabrio autót az úton, majd hirtelen az a gondolata támad, hogy ő is megengedhet magának ’egy kis szórakozást’, és ellopja a kézbesítendő pénzösszeget. Felszáll egy távolsági buszra, jegyet, hamburgert és alkoholt vásárol az ellopott pénzen. Az alaptörténet problémás mivoltát a klip szövege felerősíti, ezáltal káros üzenetet közvetít a kiskorú nézők felé.

A szám morálisan destruktív tartalma, mely az unalomról, a teljes elégedetlenségről és a fásultságról szól, olybá tűnhet a kiskorúak számára, hogy egy illegális cselekedettel kitörhetünk a hétköznapok monoton világából, elérhetjük, hogy jól érezzük magunkat a bőrünkben, és azt csináljuk, amit igazán akarunk. Berúgni, másnaposnak lenni pedig megoldás lehet- akár időszakosan is - a problémánkra.

Bár a történet „törvényes” befejezéssel zárul, - hiszen Forgács Istvánt elkapják a rendőrök, és tíz hónap szabadságvesztésre ítélik - megjelenik egy másik üzenet is a klip végén Forgács mondatán keresztül: „Csak egyszer igazán jól akartam magam érezni az életben…”. Ezzel a zeneszám valójában szánalmat ébreszt a nézőkben a postás iránt, s nem határolódik el egyértelműen attól, hogy valójában mégiscsak egy bűncselekményről van szó. A szabadságot és a boldogságot jelentő életcél, a „Hadd rúgjak be végre elégszer már; És nem érdekel már többé csak a buli, meg a pia, meg a haverok” mindennemű kritika nélkül marad.

További problémaként merült fel a klipben előforduló trágár kifejezések használata, melyek ugyan nem hallatszanak egyértelműen, de a szövegkörnyezetet és a zene ritmusát tekintve mégis kikövetkeztethetők. A trágár megnyilvánulásokat tovább erősítették az együttes tagjainak „beintő” kézmozdulatai is." - írta az ORTT.


A klip amúgy egy megtörtént esetet mutat be, évekkel korábban valóban megtörtént, hogy egy postás meglépett a pénzzel és elszórakozta azt, minden sajtótermék beszámolt a "bűnügyről".

Azt hiszem, ez alapján a Kengyelfutó gyalogkakukkra is kell tenni a korhatáros karikát, hiszen a prérifarkas túlzó, erőszakos eszközöket vet be, hogy megszerezze magának a madarat ... ez mindenképpen morálisan destruktívnak tűnik a számomra.

Micimackó esetében pedig aggályos, hogy az egész bagázs valamilyen tudatmódosító szeren él, a szellemileg degenerált Mackótól kezdve a lelassult Szamárig és az állandóan túlpörgött Tigrisig. Ki magyarázza el a gyerekeknek, hogy ez csak egy kitalált szereplőkkel készült kitalált mese? Szegények  ... ezek után nem is kell ecsetelnem, hogy Thomas, a gőzmozdony milyen fenyegető a gyerekekre.

Lily Allen - Smile




Na, még ez a nyálas tinislágert is elkaszálta az ORTT :-)

2007-ben 100 ezer forintra büntette a Vivát, mivel nem tettek ki korhatáros karikát. A klipen amúgy nincs káromkodás, meztelenkedés vagy erőszak, de azért csak talált néhány kifogásolható jelenetet az ORTT:


"... az énekesnő bosszújának bemutatása, és a barátja bánata láttán érzett elégedettsége olyan üzenetek, amelyeket a 12 év alatti kisgyermekek koruknál fogva bizonyosan nem érthetnek meg, illetve félreérthetnek a feldolgozást segítő szülői magyarázat nélkül.

A kiskorú gyermekek tíz éves korukig nem képesek a komplex cselekményvonalat követni, így nem minden esetben képesek felismerni a cselekmények és következményeik közötti összefüggést. A legkisebbek – korlátozott élettapasztalataik miatt – könnyen összetévesztik a látszatot a valósággal, hiszen a megkülönböztetés képessége csak fokozatosan alakul ki.

A videóklipben – a műfaj sajátossága miatt – ráadásul nem is egy teljes cselekményvonalat, hanem a cselekménynek csupán egy rövid részletét láthatjuk, így számos kérdés, melyek a látottak megértését segíthetnék, rejtve marad. Utalások sem történnek például a tettek indokaira, és a szituáció megoldását sem ismerjük, így nehezen azonosítható, hogy a két főszereplő közül ki képviseli a pozitív és ki a negatív karaktert. Ennek következtében nehezen feldolgozható lehet a kiskorú gyermekek számára, hogy a dal előadója által megformált – s emiatt azonosulási mintaként erősebben ható – női szereplő – vélhetően párkapcsolati problémájának megoldásához – agresszív módot választ.
(...)
A vizsgált zeneszám esetében a felgyülemlett érzelmeket még csak pozitív végkicsengéssel sem próbálják feloldani az alkotók, hiszen a történet vége nyitott marad, a fiú megszégyenülve ül a szórakozóhelyen, míg barátnője mosolyogva sétál az utcán.
A problémás üzenetek nem intenzív képi megjelenítéssel kerültek bemutatásra, a sérülések, fizikai bántalmazások csupán utalásszerűen jelentek meg, és így a kisgyermekekben a látottak hatására kialakult feszültséget a felnőttek magyarázata feltehetően képes volt kezelni."


No, akkor nézzük, folytatódik-e a leszbiparti a Valóvilágban ...

Címkék: média abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr972559863

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ICE-T mégsem kapja meg a magyar állampolgárságot? 2011.01.05. 13:19:48

A népszerű afro-amerikai rapper ICE-T döbbenettel fogadta a Tilos Rádió és személye, pontosabban egyik dalszövege ellen a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által indított vizsgálatot. Mint köztudott a zenész az egyik leglelkesebb támogatója volt a k...

Trackback: Merkel nem volt ennyire finnyás... 2011.01.05. 13:10:22

Tegnapi hír:A német állami tévé, a ZDF főszerkesztője Orbán Viktort és a médiatörvényt bírálta, szerinte szégyen lenne, ha Angela Merkel és a többiek közös fotón szerepelnének egy cenzorral az EU-elnökség átadásakor.2006-os hír (Révész Máriusz megve...

Trackback: Milyen köztévés műsort csináljon Philip? 2011.01.05. 11:51:24

Rákay "kurva anyátok" Philip lesz az MTV 1-es csatornákának intendánsa. Medveczky Balázs vezérigazgató közleménye szerint azt várja tőle, hogy a köztévé "mértékadó és kiegyensúlyozott információs csatornájává váljon". Ez nyilván jó ...

Trackback: Tovább izmozik az NMHH 2011.01.05. 11:36:33

Komoly lemaradást kell estére behoznia az NMHH-nak (NMHH-Skiccpali 2:2), akiket úgy tűnik nem tudott eléggé lefoglalni az a vicces kedvű tumbász, aki elhappolta a szalaiannamaria.net domaint. A külföldi regisztrátor jobbnak látta átadni a domaint cenz...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kartal (rezervált) 2011.01.05. 09:14:57

És Lily Allentől a Fuck you-t MIÉRT NEM BÜNTETIK??? Az is vulgáris meg destruktív meg amit akartok! Vagy annál kitette a rádió a 12-es karikát, vagy mi?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.01.05. 09:19:25

lily allen kapcsán fura, hogy a fuck you nem verte ki a biztit náluk, csak ez a smiley, sőt olyannyira nem, hogy támogatták a magyar szereplős verzióját :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.01.05. 09:19:54

@Conv: bazz, bocs, nem volt még itt a kommented :)

Seduxen (már NEM dr.) 2011.01.05. 09:20:03

Feltétlenül javasolnám, hogy a 12 év alatti gyermekek vagy egyáltalán ne, vagy csak szülői felügyelettel menjenek ki az utcára, mert biza a valóság is elég cudar...

Seduxen (már NEM dr.) 2011.01.05. 09:22:05

@Kartal (fekete mellényben): @Conv: vigyázattok a szátokra #&@>#&@>#&@>#&@#&@> , mi van ha egy kiskorú idetéved, és a ti alpári kommentjeiteken fog "felnőni"? Erre nem gondoltok? (pláne ha tud angolul) :)))

www.youtube.com/watch?v=L5_gXgSmX8Q

eszkep 2011.01.05. 09:35:00

Zeronak valamiért kedvenc témája a médiahatóság (meg ezek szerint az elődje). Persze szokás szerint meggyőződése, hogy csakis a saját véleménye lehet helyes... Azért egyszer igazán csinálhatna egy nemzetközi körképet az állandó nyivákolás helyett... Lehetőleg úgy, hogy közben nem hazudik akkorákat, mint a Médiatörvény kapcsán, hogy a fellebbezésnek nincs halasztó hatálya, mert itt van a 31-i Magyar Közlöny az asztalomon. (Eddig nem akartam szóvá tenni, mert nem volt végleges szövegem.)
Szélsőséges példaként vehetné mondjuk a német gyermekvédelmi "cenzúrát", pl a legutóbbi eset kapcsán:
www.gamestar.hu/call-of-duty-black-ops-az-europai-verzio-nemetorszagban-betiltva.html
De más "poénos" dolgok is vannak már tőlünk nyugatabbra, amikről Zeronak fogalma sincs, mert az Index-en nem írják meg...

Seduxen (már NEM dr.) 2011.01.05. 09:38:26

@eszkep: 'apró ellentmondást' egész véletlenül nem érzel egy masszívan 18 év felettieknek szóló FPS, és egy Tankcsapda (vagy BÁRMILYEN) zeneszám összehasonlítása kapcsán?

Seduxen (már NEM dr.) 2011.01.05. 09:42:12

ja, ha már a médiatörvény, és annak nemzetközi visszhangja:

www.hirado.hu/Hirek/2011/01/04/19/Nemet_kormany_Magyarorszag_ne_folytasson_mediaugyekben_targyalasokat_az.aspx

"A Híradó szerette volna megtudni, hogy olvasták-e már a magyar médiatörtvényt, amelyet kritizálnak, a hivatalos fordítás ugyanis csak most készült el. Szerettük volna megtudni, hogy ha nem olvasták, akkor mire alapozzák az álláspontjukat, adásunkig azonban nem nyilatkoztak."

... ezen én besírtam :))))

f.m.j. 2011.01.05. 09:42:33

kezd ez már annyira röhejes lenni, vagyis csak folytatódik
hogy egyeseknek nincs jobb dolguk, mint slágereket elemezni, beszarok, komolyan
pedig a TASZ nevű okostojás gittegylet is megmondta, hogy tartalmi alapon nem lehet valamit tiltani, de ezek szerint ez mindig is ment
az is olyan álságos, hogy itt mindenki a 12 év alatti gyerekeket védelmezi, nem inkább arról van szó, hogy egy csomó nyominak nem lenne munkája, ha ez nem lenne?...
valaki besúghatná már ezt a hülye valóvilágot is (jaja, a tv-set is, meg a "való" valót is :):))))

Seduxen (már NEM dr.) 2011.01.05. 09:43:29

@Conv: nem rossz, de kicsit rosszul látszik a 18as karika :))

mi lenne, ha a vastagbŐr "Ő" betűjéből fabrikálnál egy '18as karikát' ? :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.01.05. 09:44:25

@Seduxen: eszkep nem érez, eszkepnek megmondták mit gondoljon, eszkep jó kutya :)

2011.01.05. 09:44:52

Most őszintén, megy a TV, mondjuk a Viva, meglátod a 12-es karikát, berontasz a gyerekhez és kikapcsolod? Vagy annyira droid, jól idomított az ideális 11 éves, hogy magától elkapcsol? Mi értelme van ennek a karikázásnak? Láttam már éjjel 11-kor 12-es karikával filmet...
Más: tegnap háttérként ment a TV2, mire kaptam fel a fejem? Este hét körül leadott műsorban valaki a szarkóma kifejezésből kifütyülte a szart.

eszkep 2011.01.05. 09:46:01

@Seduxen: Tudod, ha azt írom oda, hogy "Szélsőséges példaként vehetné mondjuk" ez úgy kell érteni, hogy szélsőséges példaként vettük... (javaslom figyelmedbe Pusztai Ferenc - Magyar értelmező kéziszótár című műremekét) Ha nem lenne szélsőséges eset, 18-as karikával engedték volna pl.

eszkep 2011.01.05. 09:46:50

@Conv: Az a baj, hogy amit belinkeltem nem vélemény, hanem tény. Hány éves vagy, hogy nem vagy tisztában alapvető fogalmakkal?

f.m.j. 2011.01.05. 09:46:51

a folytatódást úgy értettem, hogy már 2006-ban it voltak ilyen tyúkper súlyú ügyek
A szalai néni egyébként undorító fejjel rendelkezik (ezt csak úgy megjegyeztem) épp olyan cenzornő feje van, mint a kivénhedt komcsi agitátor nőnek (lendvai)
nincs különbség

slaci89 2011.01.05. 09:47:08

"A klipet csak itt, a Youtube-on már 2 216 724 ember nézte meg (vajon hány kiskorú van közte???)."
Na erre tudok válaszolni. 9 éves öcsém szeret tankcsapdát hallgatni, mert nem igazán tud még más zenékről. Én a magam részéről próbálom sürgősen leszoktatni róla, mert sok olyan témát feszegetnek a dalszövegek, amikkel talán még várni kéne 3 évet, szóval ne mondjátok, hogy nincs semmi értelme a cenzúrázásnak.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.01.05. 09:48:41

@eszkep: ez csak a te narancsszemüvegeden át "szélsőséges példa". javasolnám az értelmező kéziszótárban a KIBASZOTT CSÚSZTATÁS szókapcsolat elolvasását.

Egy FPS-t egy videoklippel összehasonlítani... ehhh. hagyjuk...

@Conv: vigyázz b*****, mert gyűlnek a pontok, oszt egyszer csak gyűn majd a csekk :)))

eszkep 2011.01.05. 09:49:36

@Seduxen: Igazad van, a hivatalos angol fordítás tegnap készült el, és én sem hiszem, hogy az érintett külföldi politikusok olyan szinten beszélnének magyarul, hogy megértenek egy jogi szöveget.

eszkep 2011.01.05. 09:51:19

@Seduxen: Te 2011-ben tényleg meg akarod magyarázni, hogy a német médiatörvény nem a legszigorúbb az EU-ban gyermekvédelem tekintetében??? (beleértve a tv-től a játékokig mindent!)

Seduxen (már NEM dr.) 2011.01.05. 09:52:35

@eszkep: én neked a világon semmit nem akarok megmagyarázni, felesleges.

zero rossz! fidesz jó!

dr. Aullah 2011.01.05. 09:53:25

OFF

LOL... ezt csekkoljátok: thepiratebay.org/ A bannert...

ON:
Az ortt és az összes hasonló hivatal szarjon sünt... és sunáznám :D

csikósnindzsa 2011.01.05. 09:53:29

Hát igen, a feljelentgetés az komoly hungarikum a házmesterek országában, a következő időszakban ismét felpezsdül majd ez a vastag szelete a Kedves Vezető társadalmának.

f.m.j. 2011.01.05. 09:53:58

amúgy én ezt az összeurópai rettegést nem értem... hát nem vagyunk apró pont a földgolyóbis országai közül? Most komolyan félnek a magyaroktól? Vagy megint kell egy lúzer valamiért (mi és az országunk), és Orbán is tálcán kínálja a hülye magyarokat, kell a közös ellenség, hiába...

2011.01.05. 09:56:37

@f.m.j.: tartalmi alapon marha sok mindent be lehetne tiltani. Ha belegondolok a Piroska és a farkas maga a horror, a Hamupipőkében az a rakás öncsonkító, Hófehérkében meg a gyilkossági szándék a mostoha részéről. Brrrrrr!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.01.05. 09:59:56

@eszkep: tény, de az egy eleve felnőtteknek szánt képi erőszakot tartalmazó játék, ez meg egy zene. nem egy kategória a kettő.
hány éves vagy, hogy nem tudsz különbséget tenni? :)

te egy olyan féle droid vagy, akinek felesleges magyarázni. le kell hülyézni oszt puszi, ezzel minden érdemleges információ meg van osztva vele :)

dr. Aullah 2011.01.05. 10:03:46

eszkepnek valamiért kedvenc témája zero cikkeinek hülyesége. Persze szokás szerint meggyőződése, hogy csakis a saját véleménye lehet helyes

Van egy ország. Németország. Ott tényleg olyan tilalmak vannak, hogy csak na. (Kicsit hülyék szegények, mert az internet korában akarnak cenzúrázni a játékot, na mindegy) Szóval ott cenzúrázták a BO-t. A fiatalok érdekében. Ezt meg lehet érteni, tényleg elég durva.
De a fent említett klippekben nincs semmi. A fent említett zenék miatti büntik baromságok. De hiába is beszélek neked, na mindegy. Már rájöhettem volna...
Amúgy meg megbeszéltük, hogy az, hogy "bezzeg máshol is ezt csinálták", "bezzeg ők is ezt csinálták" már nem játszik.

sz4sz4 2011.01.05. 10:05:08

Zero!

A Kengyelfutó gyalogkakukkot már elkapta a prérifarkas! Tudom, megragadtam a lényeget.:D

www.youtube.com/watch?v=1jHU2bbLJIQ

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.01.05. 10:05:16

@beebeer: ezen túl a kedvenc filmemet is csak mint "fütty"vas vadászként adják le? :)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2011.01.05. 10:05:17

@Conv: megvan a napi kvóta, hányszor kell becsmérelni azokat, akik csúnyát írnak a narancsvidékről.

Nem mellesleg, a felhozott játékhoz ugyanúgy hozzáférhet a 12 éves kisgyerek - mint ahogy hozzá is fér, ugyanúgy öldökölhet vele, csak egy kicsikét meg van vágva. (A kínos múlt miatt van cenzúrázva, nem az öldöklés miatt.) A steam-ről le lehet még szedni jó pár gyilkolászós játékot (nem kéri a személyidet a counter-strike-nál sem), és ha nagyon prűdek akarunk lenni, a fenti büntetések logikáját követve, bármely FPS képzett gyilkost csinálhat egy gyerekből.

Én azt mondom, jelentsük fel!

eszkep 2011.01.05. 10:08:40

@Aullah: "(Kicsit hülyék szegények, mert az internet korában akarnak cenzúrázni a játékot, na mindegy)"

Annyira azért nem (már ha a kivitelezést tekintjük), mert Steam-en fut...

@Conv: A németeknél a média más területein sem jobb (rosszabb?) a helyzet... Szerinted Ice-T-t milyen gyakran nyomatnak a német TV-k?

Seduxen (már NEM dr.) 2011.01.05. 10:09:22

@Aullah: @Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: és akkor ugye a Modern Warfare 2. "ominózus" pályájáról nem is beszéltünk.

"Rimemböööör, nóóó rásssááán!".

majd kiszállnak a legények a liftből, és a reptér utasvárójában elkezdik halomra lőni a civileket. köztük a játékos karaktere is, aki egy böhöm nagy géppuskával osztogatja az ingyen-ólmot.

(mondjuk asszem van olyan verziója a játéknak, ahol ezt a pályát nem lehet játszani)

eszkep 2011.01.05. 10:11:07

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: "megvan a napi kvóta, hányszor kell becsmérelni azokat, akik csúnyát írnak a narancsvidékről."

Szellemi képességeid kardinális hiányairól tanúskodik, ha az ORTT működése kapcsán "narancsvidéket" emlegetsz.

dr. Aullah 2011.01.05. 10:11:40

@eszkep: Aki nagyon, nagyon akarta a vágatlant, az megoldhatta.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.01.05. 10:15:06

@eszkep: neked még nem szóltak, hogy nincs már ortt csak nmhh (egypárti annamari irányítás alatt?)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2011.01.05. 10:15:33

@eszkep: feltehetnél valami új lemezt mert ez a "szellemi képesség" "kardinális" "korlátolt" és a többi eléggé forgácsos lehet már. Gondolom itt ki is merül a tudomány, de egy klasszikussal le is zárnám a veled folytatott kommunikációt:

Jójó csak kussolj. ;D

eszkep 2011.01.05. 10:17:56

@Seduxen: Pl. a német verzióban ez (is) hiányzik...

Seduxen (már NEM dr.) 2011.01.05. 10:18:32

@Conv: de ezeket a határozatokat még az ORTT hozta! és ugye abban a fideszes delegáltak csak bábok voltak, soha, semmihez nem adták a nevüket, tudod?! pláne miután KISEBBSÉGBEN voltak.

eszkep 2011.01.05. 10:18:47

@Aullah: Feltört van valóban de csak single playerben

eszkep 2011.01.05. 10:20:20

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: A tény az tény, ezen nincs mit ragozni. ORTT vs. narancsvidék... nevetséges vagy.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.01.05. 10:24:11

@Seduxen:

értem én, dehát akkor sem létezik már ortt, most nmhh a neve, tessék már a nevén nevezni a zintézményeket melyek a forradalom eredményei a zemberek érdekében!

eszkep 2011.01.05. 10:26:06

@Conv: Eddig a véleményemet nem mondtam, és nem is kérdezte senki... Speciel pl. a német szabályozást én is túlzásnak tartom, ugyanakkor tény, hogy valamit lépni kell (Réges-régen a meghasonulás előtt, itt a Vastagbőrön a bulvár rovatban is volt téma pl a ker. tv-k nívója jó pár esetben) Játékok esetében pl. tényleg 18-as karika elegendő lenne, aztán a szülő felelőssége, mit vesz meg a gyereknek. (A varezolás elsősorban nem gyermekvédelmi kérdéskör azt most hagyjuk, de pl. az apuka kiszúrhatja, ha 6-8 gigás játékokat töltöget a csemetéje).

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2011.01.05. 10:26:29

@eszkep: egy szót nem írtam az ORTT-ről, a jelenlegi médiatörvényt állítottad szembe a német gyermekvédelemmel. Erre reagáltam, na de dobj egy kis narancsot, verd az asztalt munkaidőben, verd le a csempét, remek program! :D

Seduxen (már NEM dr.) 2011.01.05. 10:27:24

@Conv: annál is inkább, mert a médiafelügyelet új vasökle lehet, hogy nem szívesen emlékszik a zoertétés időkre, különösen nem a láger-danubius frekvenciapályázatokkal kapcsolatos khm "szerepére" :)))

eszkep 2011.01.05. 10:30:19

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: "jelenlegi médiatörvényt állítottad szembe a német gyermekvédelemmel"
Ezt hol írtam??? de még a poszt is az ORTT-ről szól...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2011.01.05. 10:32:31

@eszkep: ezt nem te írtad:

"Zeronak valamiért kedvenc témája a médiahatóság (meg ezek szerint az elődje). Persze szokás szerint meggyőződése, hogy csakis a saját véleménye lehet helyes... Azért egyszer igazán csinálhatna egy nemzetközi körképet az állandó nyivákolás helyett... Lehetőleg úgy, hogy közben nem hazudik akkorákat, mint a Médiatörvény kapcsán, hogy a fellebbezésnek nincs halasztó hatálya, mert itt van a 31-i Magyar Közlöny az asztalomon. (Eddig nem akartam szóvá tenni, mert nem volt végleges szövegem.)
Szélsőséges példaként vehetné mondjuk a német gyermekvédelmi "cenzúrát", pl a legutóbbi eset kapcsán:"

Marcellusca 2011.01.05. 10:33:45

@Conv: Én a másodikra szavaznék, mert annak a háttere miatt valóban jól látható a 18-as szám. :)
Csak kicsit vastagabbra venném a körvonalat. :D

hivatásos naplopó 2011.01.05. 10:36:17

@eszkep: azért a németek videójátékkal kapcsolatos hozzáállásával nem példálóznék, ott nagyon elpattant az agyuk amikor ezeket szabályozták

paramparam 2011.01.05. 10:43:21

Feljelentem József Attilát!

TISZTA SZÍVVEL

Nincsen apám, se anyám,

se istenem, se hazám,

se bölcsőm, se szemfedőm,

se csókom, se szeretőm.

Harmadnapja nem eszek,

se sokat, se keveset.

Húsz esztendőm hatalom,

húsz esztendőm eladom.

Hogyha nem kell senkinek,

hát az ördög veszi meg.

Tiszta szívvel betörök,

ha kell, embert is ölök.

Elfognak és felkötnek,

áldott földdel elfödnek

s halált hozó fű terem

gyönyörűszép szívemen.

A(1925)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.01.05. 10:49:41

@Seduxen:

Amúgy ha kiteszik a karikát, akkor mi van ???

-Elkapcsolod a tévét, ha ott ül a gyereked?
-A gyerek elkapcsolja a tévét?
-Együtt megnézed a klipet a gyerekeddel, és elmagyarázod neki, hogy Lily Allen nagyon meg volt bántva, ezért borogatta fel a bútorokat, DE TE NE CSINÁLJ ILYET SOHA BÜDÖS KÖLÖK!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.01.05. 10:51:02

@eszkep:

"Lehetőleg úgy, hogy közben nem hazudik akkorákat, mint a Médiatörvény kapcsán, hogy a fellebbezésnek nincs halasztó hatálya"

Az igazság a kettőnk között van, mert a bíróság dönti el, hogy azonnal kell-e fizetni, vagy csak az ítélet után.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.01.05. 10:51:57

@eszkep:

te most tényleg egy videójátékkal példálózol?
szánalmas vagy ...

LuciFerko 2011.01.05. 10:54:55

Emlékeztek még az EstFM-re? 2000-2002....
www.youtube.com/watch?v=dmwzrNabcaY

Ha EZ akkor nem vágta ki a biztosítékot....

Seduxen (már NEM dr.) 2011.01.05. 10:56:16

@zero: szerintem azért valamennyire lehet orientálni a gyereket, hogy már egész fiatalon el kell magyarázni neki, ha lát, vagy hall ezt-azt, hogy mi, és hogy.

amúgy meg a szülők szerintem elég nagy hendikeppel indulnak: sajnos időben a szülő foglalkozik legkevesebbet a gyerekkel, mert reggel fél 8, és délután 5 között nem lehetsz vele állandóan. Ha szerencséd van, akkor "maradék" időben tudod ezt kompenzálni.

LuciFerko 2011.01.05. 10:59:56

@Seduxen: nameg ha apu anyu 3 műszakozik.... Csomó haver is az utcán nőtt fel emiatt.

dr. Aullah 2011.01.05. 10:59:57

@LuciFerko: Mit akarsz? Este 11 után ment.

LuciFerko 2011.01.05. 11:00:42

@Aullah: azért ott nappal is mentek érdekes dolgok :)

Kartal (rezervált) 2011.01.05. 11:02:45

@Seduxen: milyen csekk? Hol élsz Te? Hajnali kettőkor egy fekete autó gyün...

@zero: ami azt illeti elég durva videójáték, és aki kicsit is otthon van informatikában, könnyen beszerezheti az eredeti, cenzúramentes példányt. De most akkor mit kellene tenni ez ügyben? Betiltani a számítógép használatát 18 éves kor alatt? Aztán rendőrség ellenőrizni, hogy a saját lakásodban használja-e a gyerek a számítógépet?

De nem igazán értem, hogy mennyit javít a helyzeten az, ha a rádióban - ami amúgy is csak háttérzajként szokott működni, a kutya nem figyel a számok szövegére, pláne ah angolul vannak - bemondják, hogy akkor most szókimondó szövegek következnek. Elég életszerűtlen, hogy akkor rohan valaki a készülékhez és elkapcsolja, mert egy serdületlen gyerek is hallja esetleg.

A tévé karikáit meg aztán el is felejthetjük. Úgyis mindig ott vannak, senki nem fogja nézni egy idő után, hogy mi van bennük, de arra jók, hogy az adó azzal takarózzon: a törvényt betartották. Igaz, hogy attól még gyerekek a pofájukba kapják a káromkodást, szopást-dugást, de ezzel semmi baj. Ott a karika. Szánalmas.

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.01.05. 11:03:23

Bár csak felületesen beleolvastam a posztba,azért hozzászólok, mert a téma rémegyszerű. Youtube+torrent, nagyjából ez az amit egy mai fiatal használ. A fejlődés már rég lehagyta az olyan őskövületet, mint a médiahatóság. Egyébként pedig amíg lengő faszok, csöcsök, leszbishow, trágár káromkodás, agresszív viselkedés minden hétköznap teret kap a méltatlanul népszerű kereskedelmi csatornán, addig lehet nem lily allen vérmes bosszúja fogja a kiskölköket a sötét oldal felé vinni. Mondjuk én annak a híve vagyok, hogy el lehet kapcsolni, másrészt meg neveld normális értékítéletek szerint a gyereked, ne csak lerakd a tévé elé oszt utána nyivákolj, hogy jajj a doboz mire nevelte. Ugyanez a véleményem a számítógépes játékról. Ha valaki elhiszi, hogy az a normális ha fegyverrel poroszkálok és mindenkit lelövök (CoD-sorozat), vagy autót lopok (GTA) akkor azért megcsapdosnám a szülőt is, hogy lehet ha neveled egy minimálisat a porontyodat, akkor már a játék elindítása előtt tudja, hogy mi a fikció és mi a valóság, neki a való életben melyik értékrendet kell követni. Súgok: amelyikre a szülő nevelte és nem azt amit a játékból szűr le. Ja, hogy a szülő nem nevelte, hanem a tévé meg a számítógép.... akkor a médiahatóság meg átveszi a vigyázó nagynéni szerepkörét? Túllihegett pótcselekvés az egész.

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2011.01.05. 11:07:45

Azért egy kicsit árnyaljuk tovább a képet.
A médiatörvény kiváló lehetőség az ellenség és mindazok kezében, akik egy-egy tévére vagy rádióra allergiásak.
Nem feltétlenül egy lökött idiótáról van szó.
Kellően sűrűre időzített többszázmilliós büntetések bármelyik kereskedelmi szarkupacot hazavághatják (egyikért sem lenne különösebben kár /rádió+tv/ ) örökre.

Itt az idő bosszút állni a Maónika, győzike, faszlengető benkő stb sóért? :D

Kurt S. Earp 2011.01.05. 11:11:03

A civilizált világ valamennyi országában elképesztő mértékben növekszik a fiatalok által elkövetett erőszakos bűncselekmények száma. A "civilizált" jelzőnek itt jelentősége van, értelemszerűen e tárgykörben nincs jelentősége olyan nem létező országoknak mint pl. Szomália vagy Mexikó ahol a "gyerekbűnözés", mint kategória sem értelmezhető. De nem csak a fiatalok aránya nő az elkövetők körében drasztikusan, hanem az általuk alkalmazott bűnelkövetési módok példátlanul brutális és bestiális módozatai is. Ami a kriminológusokat még jobban megdöbbenti, hogy bűncselekmények kiváltó okai közül egyre gyakrabban hiányoznak a klasszikus, jól bevált panelek: nehéz gyermekkor, szociális helyzet, etnikai okok.
Minden erkölcsi határ szétfoszlott. Ma már 10 éves gyerekek is elfogadhatónak tartják, az erőszak alkalmazását olyan esetekben, amely néhány évtizeddel ezelőtt az adott országban példa nélküli volt, és nem azért mert pl. az elérhető és akár törvénytelen úton is megszereznhető vagyontárgyak akkor még nem léteztek. Egy Mp3 lejátszó birtoklása, egy menőbb mobil: ok a pofonra, ok a késrántásra. Angliában pl. a késsel elkövetett bűncselekmények visszaszorítása az egyik fő -és hosszú távon teljesen kudarcra itélt feladat. Németország, a szigorú gyermekvédelmi szabályozások dacára, értetlen dermedtséggel, sokkolva áll az iskolai lövöldözések előtt. Olaszország a gyermekkoldus-maffiák édenkertje. Amikor Portugáliában voltunk -ez nem vicc, megtörtént eset- a parkolóból kijőve egy 13 év körüli gyerek kinált nekünk eladásra hasist. Ezernyi példa van, ötszázezer tanulmánnyal és milliónyi jogszabállyal.
A Magyar Köztársaság kormánya nem tesz mást, mint jó tanuló módjára, gyáva és őszintétlen módon rátérve a legkönnyebb útra: cenzúrát alkalmaz. Ha ez egy komplex terv egyik lépése: ám legyen. De ne áltassa magát senki: koncepció sehol. Mert ahhoz, hogy eredményeket lehessen elérni acélkeménységű elszántsággal az egész öngyilkos-önsorsrontó európai és nemzeti politikával kéne szembeszállni.
Nincsenek a társadalom szövetében összetartó kapcsok. A Kereszténység egy röhej, megmondták a liberálisok is, Jézus Krisztus egy mesehős, az individum a mi istenünk és a szabad piacgazdaság, kivéve ha bankárok vagyunk, mert akkor állami segítséget kérünk, az állam rossz gazda, Sukoróra kaszinó kell, mert különben... erkölcsi parancsok? Nemzettudat? Önazonosság? Helyünk a világban?
"Kik vagyunk? Honnan jöttünk? Merre tartunk?"
Ilyen közegben kéne határozott lépéseket tenni a nagy büdös ifjúság védelmében amely röhögve utasítja el a letölthető-sms jókívánságos-öregekkel és vén faszarc politikusokkal teli világot. És még cigánybűnözés sincs. Meg van mondva.
Akkor jó.
Akkor nincs baj.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.01.05. 11:11:04

@LuciFerko: arra már nem is akartam kitérni, mert akkor jött volna a sok okos, hogy nem az az általános.

Marcellusca 2011.01.05. 11:11:04

@Seduxen: Ki lehet hagyni.
Én kihagytam azt a pályát. :P

Sátán meg a Jocó 2011.01.05. 11:18:52

"Ha nem tetszik, amit hallgatok vagy nézek, elkapcsolom a rádiót vagy a tévét, ennyi."

Juhé! Akkor azt magyarázza már meg nekem valaki, hogy a MAHASZ listavezető HUngarica és egyéb nemzeti rock zenekarok számait miért nem játsszák a rádiók? Mire fel az öncenzúra, ha egy drogfogyasztást, nőkkel való állati bánásmódot, bűnözést propagáló fekazene mehet?

Megannyi kérdés, kiknek érdeke az ilyesfajta "kultúra" terjesztése, és az esetleges korlátozás miatti ajvékolás.

Marcellusca 2011.01.05. 11:23:13

@Seduxen: Bennem vannak (még) emberi érzések. :)
Ártatlanokat nem gyilkolászunk! :D

Seduxen (már NEM dr.) 2011.01.05. 11:28:44

@Marcellusca: aham persze. bezzeg ha olyan pálya lenne valamelyik fps-ben, ahol a parlament folyosóin (meg a zsúfolt ülésteremben) kell ténykedni, az menne, mi? :)))

dr. Aullah 2011.01.05. 11:29:22

@Sátán meg a Jocó: Nem akarok megsérteni mindenkit, aki szereti... de én minap utaztam busszal hazafelé és a sofőr hallgatott ilyen "nemzeti rock"... hajrá vitézek miénk lesz erdély-szerű számokat... ÉS POCSÉKOK VOLTAK. Volt egy szám, ami teljesen rossz volt. A szám kezdése nevetséges volt, aztán a fickó nem tudott énekelni, hamis volt. A szöveg meg nevetséges volt, monoton, nem sok értelme volt. Még a gitárszoló rész is szar volt. A dal minden része szar volt.
Szóval én nem sajnálom, hogy nem adnak ilyen béna számokat.

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2011.01.05. 11:34:58

@Aullah: A döntő többség ilyen az tény. Kohézió nélkül egymásra dobálva minden alkotóelem, ami külön-külön is borzalmas. Őket a "nemzeti" jelző az, ami eladja, mint Pap Ritát a Csovi-csovi Jasper.. ;)

InTheGajd 2011.01.05. 11:35:13

De varom mar - ha megelem - azt a pillanatot amikor globalisan ossze omlik ez az egesz szabalyozosdi dolog, kezdve az internetes cenzuratol at az online pokeren es nem utolso sorban a media szabalyozasaig (es itt most gondolok a nagyokra is, akik eltitkolnak dolgokat). Ja es persze a terrorizmus elleni harc jegyeben letrehozottt torvenyek, szabalyozasok (haszontalan evekig tarto haburozasok, ahol csak a civilek szivnak) stb... Nekem nagyon szivem csucske az olyan ember(ek), milliok felett uralkodnak es ilyen olyan szabalyozasokat hoznak, az sem baj ha nincs urugy, majd ok csinalnak...

Balance Of Power 2011.01.05. 11:36:23

@Sátán meg a Jocó: Ha mar amugy is listavezeto, minek kellene hogy jatsszak is? Nem az a lenyeg, hogy a sajat utjan is eljutott a potencialis kozonseghez?

Turanga Leela 2011.01.05. 11:40:37

@Kurt S. Earp: A civilizáció tulajdonképpen egy tök hülye megfogalmazás. Hiszen én nem tartanék "civilizáltnak" olyan fajt, amely pénzért és olajért öli egymás halomra! Ennél fogva elég embergyűlölő vagyok, az állatokat többre tartom:D Főleg, mióta felköltöztem a Fővárosba a megszokott kisvárosomból ((3 bolt, 10 kocsma:D:D).

PointeDuLac (törölt) 2011.01.05. 11:42:35

Kedves Zero!
Nagyon örülnék neki,ha kicsit górcső alá vennéd az idei felsőoktatási felvételi szabályzatát. az egész gyakorlatilag úgy van kitalálva,hogy okos,tanuló, nyelvvizsgás,szorgalmas ember ne nyerjen felvételt egyetemre,bezzeg ha már 18 évesen terhes vagy, vagy éppen teszem az "hátrányos helyzetű" akkor minden létező pluszpont a tied. elég dühítő,h pl én,aki már rendelkezik egy diplomával,nyelvvizsgával,emelt szintű érettségivel, stb, jóval (!) kevesebb pontot kapok,mint az,aki mondjuk 11 év alatt jár ki egy általános iskolát is. szép poszt kerekedne belőle,úgyis ennek van most a szezonja. nem az etnikai,hanem az egész,kollektív hülyeséggel kérlek,h foglalkozz.ha konkrét problémákra is kíváncsi lennél,akkor szívesen megírom neked.
bocsi az OFF-ért és köszi!

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.01.05. 11:44:15

Javaslom, hogy tiltsák be a Piroska és a Farkas című brutális horror történetet. Ebben a mesekönyvekbe is bekerült horrorban egy vérszomjas vadállat egészben lenyel egy öregasszonyt, majd teszi ezt az unokájával is. Látszólag jól végződik, mert végül mégis megmenekülnek a főhősök, azonban egy vizuális típusú kiskorúnak komoly problémát okozhat annak a feldolgozása, ahogy a farkasból kivágják piroskát és a nagymamát. Ezt a véres horrort azonnal be kell tiltani!

totálandi 2011.01.05. 11:44:29

„Kettőezer-szájonbaszott-tizenegy megérkezeeeeett!” - kiáltotta Lukács Laci a Nagytemplom előtt.
basahalom.blog.hu/2011/01/03/a_kitartas_kitartasa
Lesz büntetés? Ki kapja? Csak tán nem a koncertet szervező Debrecen város?

gino 1965 2011.01.05. 11:45:14

Folyt. köv.: hvg.hu/itthon/20110104_ice_t_nmhh_lou_reed_
Szerintem az Esküdt ellenségek címmel vetített részekből is le kellene keverni Ice T hangját, ott bűnözőkkel csatázik, biztos gyakran eljár keze/szája! Pfujj! Hová jutunk így elvtársak!? Előre az orbáni úton!

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.01.05. 11:45:34

Ezen kívül javaslom még az Aliz csodaországban betiltását minden formában, mert egyrészt egy pedofil agyszüleménye, másrészt pedig a kiskorúakban félelmet kelthet.

sz4sz4 2011.01.05. 11:47:48

@Turanga Leela: téényleg, volt is ilyen poszt itt:

"A Sziget első, rasszizmus elleni napján stílszerűen mi is a témával kezdünk. Nézzétek meg Lily Allen Fuck You (Very Very Much) című számának magyar verzióját."

vastagbor.blog.hu/2009/08/11/szineszeink_a_rasszizmus_ellen

Balance Of Power 2011.01.05. 11:47:57

@Zabalint: Mondjuk a Grimm-mesek valoban eleg betegek es ugy altalaban a mesek is ;))))

anarcho78 2011.01.05. 11:48:34

@Seduxen: arra gondolsz, hogy tankcsapdát normális épeszű ember 18 felett már nem hallgat? mert akkor ott a pont

Seduxen (már NEM dr.) 2011.01.05. 11:48:55

@Zabalint: ... mi lesz véled kedves Süsü? az még milyen brutális horror. :))

nem is beszélve a Hupikék Törpikék c. eposzról...

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.01.05. 11:51:44

@PointeDuLac:
Te barom, szerinted mennyi a gyerekkel a felsőoktatásba jelentkező 18 évesek aránya? Mert átlag szakra mindenkit felvesznek, néhány népszerű szakra, amelynek fele tényleg jó, fele meg semmire sem jó, viszont pont azokat veszik fel, akiket anyuci, apuci különórákra járatta, ezért ott a nyelvvizsga és az emelt szintű érettségire is felkészíti őket magántanár. Ez a rohadt nagy helyzet, nem az amit te mondasz. Nézz utána nálunk mennyivel nagyobb az esélye egy diplomás gyerekének diplomásnak lenni, mint egy nem diplomás gyerekének, illetve ugyanez Dániában. És akkor még van képed hisztizni. Nevetséges.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.01.05. 11:51:57

@anarcho78: nem egészen, de legyen neked :))))

Nemzeti Gonosz Törpe 2011.01.05. 11:53:48

Az Anyád picsáját Talaji Kannamária pornó újságíró! Banya!

Nemzeti Gonosz Törpe 2011.01.05. 11:54:37

Talaji Kannamária kedvenc meséje a Piroska és a Farkam? nemde?

Kurt S. Earp 2011.01.05. 11:55:03

@Turanga Leela: Persze, ez igaz, én a "civilizált" jelzőt, mint ellenpontozást használtam, olyan országokkal vagy eseményfolyamokkal szemben, amelyekről mindenki meg tudja állapítani, hogy nem Az. Nyilván mindenkiben -aki civilizált világban nőtt fel- él egy idealizált kép a "Civilizációról" illetve a "civilizált világról" amelyben élni szeretne.
E jelenlegi világ csak árnyképe ennek az Ideának, de ha választania kéne, nyilván ön is szívesebben választaná e széthullott európai civilizációt élettérnek mint a mongól sivatagot, Mogadishut vagy Rió de janeiro faveláit.
Gondolom. Magamból indulok ki, talán tévedek, nem vagyok eszkep.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.01.05. 11:57:34

@PointeDuLac:
Ja és mellesleg 2 középfokú vagy 1 felsőfokú nyelvvizsgával, plusz 2 emelt szintű érettségivel akárhová felvesznek, mert eléred az abszolút maximumot. Persze csak ha jól írtad meg a 2 emeltet. Ja, hogy ahhoz valóban szorgalmasnak kell lenni, és nem csak picsogni arról az országos szinten max. 10-20 cigányról, akik hátrányos helyzetűként plusz pontot kapnak(de ők legalább a többivel ellentétben továbbtanulnak!)? Nem mellesleg ők nem valószínű hogy a 420 pontos szakokat célozzák meg, a 300-asokra meg amúgy is minden hülye bekerül.

ketroot 2011.01.05. 12:04:56

Tícsukbe a gyerekeket!

Balance Of Power 2011.01.05. 12:05:22

@Seduxen: Bvahahahaha
Eszembe jut az orokbecsu: "Susu, te ittal!" "A dehogy..." "Na lehelj ram..."

Mondjuk a Smurfs is eleg beteg ;))))

Marcellusca 2011.01.05. 12:07:01

@Seduxen: Mondom: ártatlanokat! :)))))))

Seduxen (már NEM dr.) 2011.01.05. 12:07:40

@Balance Of Power: sárkáááány ellen sárkááányfűűűűű, avagy cigány ellen bőrfejűűűű...

el6árolódom :)))

Vipera01 2011.01.05. 12:07:56

@Turanga Leela:

Azért, mert ezt Lily Allen a Brit Nemzeti Pártnak írta, meg a homofóboknak hogy Fuck you. Vagyis szép liberális, polkorrekt szám.

SzaGyu 2011.01.05. 12:10:31

A narancs gyorsan romló gyümölcs.
A megrohadt gyümölcsöt egyszer már kidobtuk.
Most újra de véglegesen kidobjuk...

VFB 2011.01.05. 12:12:15

Ilyeneket emberek képesek komolyan leírni? Mindig is tudtam nincs olyan hogy "ettől mélyebbre már nem süllyedhetünk" de rettenetes ezeket a papírba görcsölt, álszent állásfoglalásokat olvasni. A Tankcsapdán szilveszterkor voltak pár tízezren és a fentiek alapján immáron megdöbbentem emlékezem több 12 év alattira is. Azonnal kérem a debreceni Kossuth tér elsötétítést hosszú órákra illetve a koncertet szervezők, arra áldásukat adók és finanszírozók példás és teljeskörű megbüntetését.

rolika 2011.01.05. 12:18:14

Nekem régóta Thomas, a gőzmozdony és barátai vannak a bögyömben. Tuti, hogy mániákus, paranoiás őrült az összes mozdony abban a mesében :-)))

Je t’aime Mathilde de la Mole 2011.01.05. 12:25:12

Kb. 9-10 évesen hallgattuk állandóan a Keleti oldal-nyugati oldalt az osztályban, de egyikünk sem lett lelki sérült, füves, bűnöző :-)

dancegirl26 2011.01.05. 12:26:34

Mi lenne, ha nálunk is bevezetnék a kínai "rendszert"? tiltsanak le minden weboldalt, ami nem őket isteníti, és legyen megszabva, hogy mi az a 100 zene amit hallgathatunk, nem?
Hol a fa..omban élnek ezek???????????????????? Legyünk zombik saját vélemény, ízlés, önálló gondolatok nélkül. áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.01.05. 12:26:45

@VFB:
A poén, hogy nagyon sok ember ezekkel egyet is ért. 5 éves osztálytalálkozón döbbentem meg, hogy nem 1 osztálytársam már ilyen életkorban is micsoda begyöpösödött módon gondolkodik a világról, és szidja a mai fiatalokat, azaz a náluk 5-10 évvel fiatalabbakat. Egyébként pont azok, akiket leginkább szidhatott a fölöttünk lévő generáció, mert pont olyanok voltak, mint a legdurvább arcok azok közül, akiket most szidnak.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.01.05. 12:28:43

@Bujon Gottfried: de gondolj bele mennyivel TÖBBRE vihettétek volna, ha NEM hallgatjátok :))) Nálunk a Rossz vér volt a menő :))))

@rolika: tyűűű, az mennyire aberrált egy mese :)))

Fifi virágoskertje, illetve Roary a versenyautó az meg van? :)))

England win The Ashes! 2011.01.05. 12:28:53

"A kiskorú gyermekek tíz éves korukig nem képesek a komplex cselekményvonalat követni, így nem minden esetben képesek felismerni a cselekmények és következményeik közötti összefüggést."

Akkor ez is tiltott? Mert ezt még felnőttnek is bonyolult elsőre:

www.youtube.com/watch?v=N9kdHXrJYF8

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.01.05. 12:29:07

@rolika:
Én arra kitaláltam egy még betegebb dolgot. Thomas a gőzmozdony mintájára Béla a szekrény, egy beszélő szekrény, és a környezetében mindenféle tárgy beszélne. Már ha ma az a divat a gyermekmeséknél, hogy mindent megszemélyesítenek...

Kurt S. Earp 2011.01.05. 12:29:14

index.hu/kulfold/2011/01/05/cenzurazni_keszulnek_huckleberry_finnt_amerikaban/

Na erről beszélek,...beszélünk, hölgyeim és uraim. A téboly kiskátéja.

Kurt S. Earp 2011.01.05. 12:31:40

@Ianitorum Regalium Magister: Jaj, bocsánat Magister úr kérem, amikor elküldtem még nem látszódott, hogy ön is belinkelte. Bocsánat, még egyszer.

AvgDvl 2011.01.05. 12:32:50

10 milló házmester országa...

jelentsen fel mindenki mindenkit a gecibe, aztán majd kiválogatják.

teljes foglalkoztatási program.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.01.05. 12:33:25

@Ianitorum Regalium Magister:
Ez de beteg. Asszem John Steinbeck Egerek és emberek című regényében is niggernek nevezik a fekákat, egyébként abban a korban, abban a környezetben nincsenek is rabszolgák, akkor majd az lesz, hogy átírják ezt is afroamerikaira? Akkor is ha párbeszédben használják? Annyira bírom ezt, ez olyan mint mikor volt osztályfőnököm fikázta Spiró Györgyöt, hogy a Csirkefej című darabjában káromkodnak. Mert majd abban a környezetben irodalmi nyelven fognak társalogni az emberek, ugye?

kazohin 2011.01.05. 12:35:38

A gyerekversek is elég gázok, azokat is cenzúrázni kellene.

"Csip, csip csóka, VAK varjúcska" (valaki kiszúrta a szemét szegénynek?)
Gólya, gólya gilicének is véres a lába, a boci, boci tarkáról nem is beszélve, akinek se füle, se farka.
Aztán a nap is hiába süt ki, ha már a kertek alatt megfagytak a ludaink. Lehet még sorolni.

Szegény gyerekek igen tekintélyes mennyiségű horrorral találkoznak életük korai éveiben.

Kurt S. Earp 2011.01.05. 12:40:36

@AvgDvl: Íme, kívánsága parancs.
index.hu/belfold/2011/01/05/feljelentettek_bayer_zsoltot_a_mediahatosagnal/

Ön már feljelentett valakit ezen a héten?
Ne felejtse el feladni a heti szelvényét!
Újságírók, bloggerek, kommentelők, filmek, könyvek, zeneszámok, tv csatornák, honlapok...mindenre figyelünk! Tegye meg állampolgári kötelességét! Előre a Politikailag Korrekt Hadsereg útján!

England win The Ashes! 2011.01.05. 12:41:00

@kazohin: Nem olvastam végig az összes kommentet, szóval lehet, már volt: Tom macskát időnként feldarabolják, felrobbantják, szimpla esetben csak elagyabugyálják. Mégis több generáció nőtt fel rajta, és nem hiszem, hogy kirívóan több lett a deviáns személy ennek hatására.

rolika 2011.01.05. 12:41:02

@Seduxen: Két kisgyerekkel nekem MINDEN megvan! Mondjuk Pingu, bevallom, még tetszik is :-)

@Zabalint: Nem a megszemélyesítéssel van a baj, hanem hogy mindent félreértenek, mindenen megsértődnek, mindentől félnek, minden apróságon megharagudnak... Azt meg kell adni viszont, hogy kibebaszottmód jól megcsinálták, bár mostanában átálltak 3D-animációra, az annyira nem gyere be. Na, mindegy, buta az összes mozdony, mint egy zsák krumpli.

gino 1965 2011.01.05. 12:44:47

Folyt. köv.: Minden nem korhatárban lévő személy szégyellje magát, hogy Harry Pottert, Narnia krónikáit stb. olvassa, látja. Nem szégyelli magát, hogy ilyen horrort olvas/néz! Emberek!! Nem tudjátok, hogy forradalom van!?

P.mester 2011.01.05. 12:45:31

Sejtettem, hogy a lefordított szöveg meghamisításától sem riadnak vissza:

"Kihagytak több paragrafust a médiatörvény fordításából":

hirszerzo.hu/belfold/20110105_mediatorveny_hirkozlesi_hatosag

Yumurdzsak 2011.01.05. 12:45:39

régen piros karikával jelölték a TV-újságban, a 18 fölötti filmeket.
ez megkönnyítette a dolgunkat, és könnyen megtaláltuk, mikor és melyik csatornán lesz pornó vagy horror.

bugylikulacs 2011.01.05. 12:47:02

Azért azt nagy szerencsének érzem, hogy nekem sikerült cenzúra és karikák nélkül is felnőnöm úgy, hogy nem lettem se bűnöző, se lelki sérült, se politikus. Mondjuk az X-akták, gumiember című része ténylegesen meghatározta az sötétben wc-hez való viszonyomat egy hétre.

sorokinV 2011.01.05. 12:48:03

@dancegirl26:

Neked kínai nagy fal nélkül is sikerült elérned az említett állapotot!

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.01.05. 12:50:45

@Yumurdzsak:
Volt egy idő, amikor mindenki nagyon szerette nézni a Spectrumot...

G. Wolf 2011.01.05. 12:53:14

heh... szánalmas....

Még ha valami durva számokról lenne szó... Mondjuk a Vannak Percek... az legalább valóban arról szól hogy drogozni jó... de azért ha valakinek van egy kis esze akkor úgyse kattan rá semmire... Aki meg igen, úgyse ezektől a számoktól lesz postásból rabló... Plusz ha valaki figyeli kicsit akkor megtalálja az ellentétes számot is (Ganxstánál: Heroin)...

úgyhogy:

Döglégy for Prezident :)

vazze... 2011.01.05. 12:58:20

@bugylikulacs: vazze arra én is emlékszem az tényleg durva volt!

Egyébként tényleg nem értem ezt a sok szarságot. Emlékszem kaptam pár hátba verést(nádpálcávan) az egyik tanáromtól, mert pofáztam az órán 10 évesen, de eszembe sem jutott az apámnak futni az ombudsmanhoz, hogy mi a picsa történt. Mondjuk én még körmöst is kaptam, hú de öreg vagyok ÁHHHHH

Thresher 2011.01.05. 12:58:46

@eszkep: " Igazad van, a hivatalos angol fordítás tegnap készült el, és én sem hiszem, hogy az érintett külföldi politikusok olyan szinten beszélnének magyarul, hogy megértenek egy jogi szöveget"

Nyilván egy magyar szöveget angolra lefordítani csak Magyarországon lehet! :D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.01.05. 12:59:03

@Seduxen:
@Conv:

egyre jár az agyunk :))

"feladó laspalmas
címzett zero
dátum 2010. december 30. 13:55
tárgy

meg kéne kérni Négymadárt, hogy szerkesszen egy 18-ast az Ő betűnkbe, amíg még nem késő :)))"

gorcsev54 2011.01.05. 13:02:51

@slaci89: De csak próbálod,ha akarja úgyis meghallgatja.Az én gyerekeim is hallgattak ilyeneket és mégis dolgos rendes diplomás emberek lettek.A 12 karika úgyis csak akkor ér valamit ha ott vagy aTv .mellett és ötpercenként a szobába zavarod a gyereket, vagy félórás magyarázatba kezdesz, hogy miről is van szó.-Maholnap a híradóban csak azt fogjuk látni Orbán Viktor nemzeti színű szalagot vág át vagy a Pápánál vigyorog ( mint Kádár idejében átadták ...... Józsi 300% teljesített Pist megvehette álmai Trabantját)a többi meg sem történt .Az évi több száz gyilkosság, számlagyár rablás ,fagyhalál nyomorúság iszap katasztrófa " való világ" terror stb.Gratulálok az új média hatóságnak .Január elsejétől a Nemzeti Együttműködéssel ,gyönyörűséges világba léptünk. Ezután már tényleg csak a bőrkabátos fekete autós emberek hiányoznak hajnali kettőkor. De az is eljön! Ha más nem akkor APEH vámkommandó vagy a bánaton sem tudja hogy hívják már őket.Szép új világ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Faculty 2011.01.05. 13:05:52

az a durva hogy 40-50 éves emberek egy papír felett akarják megmondani, hogy a 12 éves mit "gondolhat".
és ez az egész országra annyira jellemző. a legtöbb hülye meg is érdemli, csak a papír felett üldögélő köcsögök hoznak szabályokat náluk ezerszer értelmesebb emberek részére is, ami egyrészt felháboprító, másrészt vicces.

arconfosom 2011.01.05. 13:06:36

Arról megint NEM BESZÉL SENKI, hogy az ORTT egyik nagytudású angolosa rosszul fordította az EU-s szabályt, és egyszerűen egy VAGY-ot (OR) ÉS-nek (AND) fordított le!!!
Azóta szívjuk a söralátét méretű karikákat a természetfilmek alatt is
Feleslegesen.Elég előtte bemutatni a logót, meg bemondani minden szünet után. De nem, ez Magyarország. Itt mindent megbocsájtunk, de semmi hibát nem ismerünk el

És akkor jön SZ. Annamária, hogy kevés karika van a képcsöveinken, szerinte több fajta kell

De ha már ott van, legalább lenne átlátszóbb, egyszínű és kisebb, mint a Cool TV-n, Moives24-en...

Alkalmatlan, párt-ernyősök hoznak sorra értelmetlen döntéseket!!!

A VV-ot a tv-ben karikázzák, csak késő este mehet, de ugyanezt kikockázás nélkül minden kisiskolás nézheti az indavideon / rtl szájton

BUTA BUTA BUTA
ORTT NHK vagy WTF

Marcellusca 2011.01.05. 13:07:25

@rolika: Pingu, mi? Mer' nem beszélnek benne. :)))

Egyébként, aszittem, a Madagaszkár a kedvenced, Julien. :DDDD

Iustizmord 2011.01.05. 13:08:21

egy jobb shakespeare királydrámában a végére mindeki meghal. pedig a Hamlet is kötelező olvasmány.

követelem a Memzeti Színház és más bűntanyák megregulázását is !

bulvárcsávó az rtlklub sztárja 2011.01.05. 13:09:16

A különbség az, hogy míg a Tankcsapda fasza, addig Lilly Allen nem.

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.01.05. 13:09:38

És akkor ott van Aliz csodaországban!
Nekem senki ne mondja, hogy nem begombázva írták azt a mesét!

bellini · http://doily.hu 2011.01.05. 13:10:06

Engem most már csak az érdekel, hogy a YouTube-ot, vagy bármely más internetes oldalt megbüntetnek azért mert mondjuk szerepel rajta a két videó?

Seduxen (már NEM dr.) 2011.01.05. 13:10:11

@rolika: a Pingu az szerintem annyira szar, hogy már jó! :)))

bugylikulacs 2011.01.05. 13:12:09

@Marcellusca: A Pingu egy baromi jó mese. Ma is megnézném. :)

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2011.01.05. 13:13:10

Hm, ezek szerint rossz volt az 1996-os médiatörvény? Gumiszabály volt mindent bele lehetett magyarázni?

Vajon hol volt akkor a nemzetközi sajtótiltakozás?

bugylikulacs 2011.01.05. 13:14:07

@ingenium rusticus /Csellók és gordonkák vegyesen.: azt nem tudom, hogy hogy írták, de arról szól. Aliz megeszi a gombát és indul a trip a nyulakkal, a kalapossal, stb.

thehandsomest (törölt) 2011.01.05. 13:15:08

A 14 év alattiak gyerekek és nem hülyék.

btw én már 16 évesen elkezdtem látogatni az éjszakai helyeket, és bizony már akkor sem voltak ritkák a 12-13 éves kölykök, bár igaz a legtöbbjének hajnali kettőre haza kellett mennie...

rolika 2011.01.05. 13:15:21

@Marcellusca: Madagaszkár alap :-) A Pinguban tényleg a halandzsa a legjobb "lappaligaligálé" :-)

szabaja 2011.01.05. 13:15:54

Szerintem a tiltások a következő okok miatt történtek

A Tankc sapda klipben F. István postás ellopja a postástól a kifizetendő nyugdíjakat és ezért leültetik. A nyugdíjak ellopásért nem jár börtön.
Lily Allen nem csak összetörni kell a bútorokat fel is kell gyújtani legjobb ha ezt a tv-székházban tesszük.
Ganxsta: Egy átlag politikus átlagos napját meséli el, ez pedig 50 évre tiktkosítva van!

minimalista 2011.01.05. 13:22:50

@P.mester:
Ez már tényleg a groteszk kategóriája!

bugylikulacs 2011.01.05. 13:26:32

@ingenium rusticus /Csellók és gordonkák vegyesen.: A legtöbb mese vagy drogos, vagy horror. De ha ez nem elég, akkor már csak a valóság elferdítése miatt is betilthatnák az összeset, mert valótlan képet festenek a fejlődésben lévő gyermek előtt. Ezért nem járnak a gyerekek kirándulni, mert félnek, hogy az erdőben kék törpék és gonosz varázslók laknak. A gyermek bűnözést is a mesék számlájára írnám, mert szegények az ártatlan lelkükkel elhiszik, hogy ha szét is lapít egy autó valakit, az csak lapos lesz egy pisit, de ha belefúj az ujjába, minden rendebe jön.

PointeDuLac (törölt) 2011.01.05. 13:34:16

@Zabalint: Kiscsillag,anyáddal beszélj így esetleg. mit képzelsz magadról,ki vagy te,hogy egy számodra vadidegennel így beszélj,hm? ja,és gyanítom nem tűnt fel,hogy nem hozzád szóltam.
Ha valóban úgy gondolod,hogy az általad felsoroltakra meg lehet kapni a maximum pontszámot,akkor az arra utal,hogy halvány lila fogalmad sincs az idei szabályokról,szóval megköszönném,ha nem ugatnál bele olyanba,amihez semmi érdemit nem tudsz hozzászólni.részemről a veled való "beszélgetés" lezárva.

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.01.05. 13:37:26

@bugylikulacs: Akkor csak egy megoldás van. Levente Péteren kívül semmit nem nézhetnek a gyerekek! Kakaó szlapáló koromban L.P. kifejezetten károsnak tartotta a Tom & Jerry-t.
Én meg őt.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.05. 13:40:30

"Amúgy ebben az az egész történetben nem is az a legszomorúbb, hogy a hivatal vizsgálódik és "vicces" szövegű határozatot hoz, hanem hogy mindig volt, van és lesz is egy nyomorult lelkivilágú ember, aki képes feljelentést tenni egy meghallgatott szám miatt. Ha nem tetszik, amit hallgatok vagy nézek, elkapcsolom a rádiót vagy a tévét, ennyi."

Meg ez visszaüthet ám nagyon csúnyán, mert úgy néz ki, hogy a médiacenzori törvény alapján el lehet meszelni a Katolikus egyházat és a vatikáni rádiót is az ateistákkal, pogányokkal és más embertársaink iránti gyűlöletkeltések miatt.

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.01.05. 13:44:09

@Seduxen: Tényleg! A törpök. Hajlamos a fiatalokat szexuális aberráltság felé terelni a nemi arányok jelentős eltolódása miatt.
Ahogy a napiszaron mondanák: Így kezdődik egy gang-bang. :)

Seduxen (már NEM dr.) 2011.01.05. 13:47:45

@ingenium rusticus /Csellók és gordonkák vegyesen.: khm, mi tagadás szegény-szegény Törpillának... na inkább nem írom le, amit akartam :)))

VFB 2011.01.05. 13:58:15

@Zabalint: Mindemellett kérdés számomra, hogy akkor ezeknek a mittudoménmiknek és kiknek a véleményének és döntésének mi a valós hatása. Ki értékeli ki vagy méri azt le, hogy ezeke után a célcsoportban milyen változások történtek? Szankcionálni könnyű, hülyeségeket irosgatni (fentiekben) szintén nem egy megterhelő feladat. De ki képes ezeket komolyan venni? Látszik a kommentek nagy részén, hogy pillanatok alatt lehetne akár többgenerációs dolgokba belekötni (Grimm, Andersen, 77 magyar népmese, Jónás a cet gyomrában stb). Szóval ez így ebben a formájában álságos, eredményét tekintve pedig nem nulla hanem kifejezetten negatív.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.01.05. 14:11:29

@rolika:

nem csak full pszichopaták a beszélő (!) mozdonyok, de még szaporodnak (!) is ... hogy magyarázod meg a gyerkőcnek, hogy apamozdony meg anyamozdony prücsköltek, és csináltak egy babamozdonyt ???

bandika gazdája 2011.01.05. 14:17:20

@SzaGyu: Mikor erősödtél ennyire föl?!

rolika 2011.01.05. 14:18:09

@zero: Szaporodnak??? Arról lemaradtam :-) Pedig nagy májer vagyok Thomas-ügyekben... Egész nap az megy, néha mindkét tévén dvd-ről, meg az az esti mese is általában.

Marcellusca 2011.01.05. 14:30:22

@rolika: Hát, mindig feltűnik egy új, addig nem szereplő mozdony. :)
És sosem mondják, hogy éppen most érkezett a mozdony gyárból. :)))
Ergo Thomas-ék szaporodnak. :D

bandika gazdája 2011.01.05. 14:36:45

@Thresher: Hát január 2-a óta ezt ugatom! Hogy van az, hogy életbelép egy törvény Magyarországon ma reggel, és még aznap a világ összes vezető politikusa meg sajtóterméke ontja a "véleményt"! Nem védem a Fideszt (meg az ellenfeleit sem) de hogy a túróba van ez?! Már akkor is kérdeztem, de senki sem válaszolt: EZT OLVASTÁK (meg fordították) ÉJSZAKA ALVÁS HELYETT?!

guma 2011.01.05. 14:37:22

@Conv: mondtam már : félelmetes formában vagy :) (néha DDDD)

Sátán meg a Jocó 2011.01.05. 14:39:47

@Aullah: De Gustibus non disputatum est. Én meg a mainstream "zenétől" vagyok rosszul. De felülről nézve a dolgokat, arra akartam rávilágítani, hogy az a sz*r miért mehet, míg a másik sz*r nem. Érted-e.

@Balance Of Power: azért említettem, mert amikor kilincseltünk a nagyobb adóknál, akkor mindig az volt a "válasz": 'Nincs rá érdeklődés'. Erre ott a MAHASZ lista. Kétszínűség.

Tehát marad a központilag irányított lealacsonyító sz*r.

Thresher 2011.01.05. 14:45:08

@bandika gazdája: Egy törvényt akkor lehet ismerni, ha életbe lép? Akkor magyar szöveget nem hogy csak Magyarországon lehet lefordítani, de azt is csak akkor, ha már életbe lépett...

bandika gazdája 2011.01.05. 14:52:51

@Seduxen: Látod milyen vagy? És még Te mondtad, hogy ne feszegessem ezt a szilikon ügyet! Pedig én csak ilyeneket gondltam, hogy szilikon vádli, szilikon seggizom, szilikon bicepsz stb. Persze neked már a stb.-n járt az eszed!

bandika gazdája 2011.01.05. 14:58:01

@Thresher: Ezzel mit akarsz mondani? Életbelépés előtt elküldték a BBC-nek, Angela Merkelnek, Putyinnak, az Al Jasirának meg mit tudom én kinek, hogy reggel legyen miről ugatni?

Thresher 2011.01.05. 15:03:08

@bandika gazdája: Te mit akarsz mondani?... Gipsz Jakab magyar lakos el tudta olvasni a törvényt az életbe lépés előtt, de külföldi szerverről a törvény nem volt olvasható, így meg kellett várni a hivatalos állami fordítást, hogy egy külföldinek fogalma legyen róla? Azért ennyire nem vagyunk belterjesek...

bandika gazdája 2011.01.05. 15:27:28

@Thresher: Semmit sem akartam mondani, csak nem értettem. De persze igazad van!

Prof. Dr. Simon Templar 2011.01.05. 16:47:41

Ehhez mit szóltok? www.youtube.com/watch?v=enJhZM02dPw 4:07-től látszik a nőstény nyúl nemiszerve amit "a 12 év alatti kisgyermekek koruknál fogva bizonyosan nem érthetnek meg, illetve félreérthetnek a feldolgozást segítő szülői magyarázat nélkül." (Vekerdyt alkalmazza az NMHH? Ő tud ilyen fasz módra fogalmazni :))

Ez viszont már maga a fertő közepe:
www.youtube.com/watch?v=_LlG-K2DkZc&feature=related

Nem elég, hogy az inkriminált rajzfilmben destruktiv magatartásformák egész sora fedezhető fel (tűzgyújtás a szobában, egy televizió elégetése, a tető kivágása) de - szent borzalom, óh! - 5:43-nál férfi nemiszerv látszik amit "a 12 év alatti kisgyermekek koruknál fogva bizonyosan nem érthetnek meg, illetve félreérthetnek a feldolgozást segítő szülői magyarázat nélkül."

Javaslom a Kisvakond sorozat teljes betiltását a kiskorúakra gyakorolt káros hatásai miatt!!

Prof. Dr. Simon Templar 2011.01.05. 16:53:55

Ja, majd' el felejtettem! A YouTube-ot azonnal megvágni 25 millára a médiatörvény igen súlyos megsértése miatt! :D

Marcellusca 2011.01.05. 16:56:36

@James Onedin (aka Zöld Ember): Hé, hé, héééééé!
Kisvakondot nem báncsuk!!! :)))
Értve vagyok vagy értve vagyok? :DDDD

Prof. Dr. Simon Templar 2011.01.05. 17:00:01

@Marcellusca: Ja, gondold el, amikor ezt a 3,5 éves Főnökkel nézzük és a Kisvakond a mániája :D Milyen ember lesz igy belőle? :DDDD

AvgDvl 2011.01.05. 17:07:52

@Kurt S. Earp:

Megérett az idő, hogy minden magyar kapjon egy gombot a Facebook-ra, rögtön a "Like" mellé: "Feljelentem" címmel.

2011.01.05. 17:27:19

@P.mester: Nem is éretem miért kellett lefordítani drága pénzen?

Mert aki kritizálja, bizonyára előtte alaposan tanulmányozta, hisz ilyen nagy tekintélyű lapok és emberek bizonyára nem beszélnek a levegőbe.

Én nem olvastam, épp ezért érdeklőve várnám a birálot, mondjuk (csak számokat mondok) hogy az 1§ (2) bek. ellentétes az alkotmány 3§ (4) bek. a 5§ pedig az Eu akármilyenszabályzaténak 6§ (7) bek. -kel .

guma 2011.01.05. 18:09:35

@Marcellusca: csatlakozom! :)))

de, hol a sok zsebes nadrág, már azt is elcsórta valaki ? :(((

Prof. Dr. Simon Templar 2011.01.05. 18:16:03

@AvgDvl: Elmondanám, hogy nyitott kapukat döngetsz :))) A Fészbúkon mindenki lapjának alján van egy gomb Jelentem felirattal :)))
@guma: Nem, azt Szalacsi Annamária lefoglalta bűnjelként :DDDD

AvgDvl 2011.01.05. 18:19:35

@James Onedin (aka Zöld Ember):

Jó, de van még még benne potenciál: jelentem az APEH / NBH / NMHH -nál.

Prof. Dr. Simon Templar 2011.01.05. 18:23:35

@AvgDvl: Mindez forró drótként bekötve az illetékes szerv nyomozóhatóságaihoz :))))

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2011.01.05. 19:07:59

Ez a Lilike egész véletlenül nem ugyanaz, aki valami "baszódjon meg aki nem szereti a buzikat" című nótával népszerűsítette az Andrássy úti parádét pár éve?

Horizont 2011.01.05. 22:22:44

@Félkupica_Fehér_Főnök: Nahát, nahát kit látnak szemeim??:))) Üdv.

guma 2011.01.05. 22:37:42

@Horizont: nahát, kit látnak szemeim?? :))
te nett csavargó DDDDDDDDDDD

2011.01.06. 15:14:55

A Ganxsta Zolee elemzes nagyon ut.
Bill Maher egyszer poenkodott ezzel:
www.youtube.com/watch?v=jMUJ_6uxSM0
Viccnek hatalmas, ortt hatarozatkent kicsit eros. Foleg parhuzamba allitva a kettot tunik az ortt-tol oriasi ongolnak.

atila68 (törölt) 2011.01.08. 17:30:56

Rugózzatok.
Kár a blogért.

Presszós Laci 2011.01.09. 04:30:34

Faszom, irtsuk ki a 18 éven aluliakat, oszt nem kell karikázni többé...! :P

süti beállítások módosítása