Skip to content


       Szűrés lista

Regisztrálni vagy nem regisztrálni, ez itt a kérdés

Azt írja az Index, hogy


"A magyar külügyminisztérium karácsony után megjelent, a külföldnek szóló angol nyelvű hírlevelében a médiatörvényt magyarázva még azt állítja, hogy a blogokat semmiképpen nem kell regisztrálni az NMHH-nál. A szöveg név szerint említi példaként a Vastagbőr és a Mandiner blogokat, amelyekre nem vonatkozik a szabályozás.

A médiatörvény szerint azok a tartalmak regisztrációkötelesek, amelyek informálnak, szórakoztatnak, oktatnak, amelyekért egy médiaszolgáltató szerkesztői felelősséget visel és gazdasági céljuk is van (hirdetési vagy más bevételek révén)."


Nos, először is javítani kellene a szöveget, mert a kedves Véleményvezér kolléga húzta ki a gyufát annyira, hogy most a nagykövetségeken vakargatják a fejüket, hogy what the fuck is Velemenyvezer?


Az eredeti hírlevélben ugyanis ez szerepel:


"Criticism 19: According to certain “legal experts”, the definition appearing in the media constitution ("a business service for which a media outlet is subject to editorial responsibility”) suggests that the scope of the law encompasses not only news sites but websites of private use as well, thereby putting regularly edited blogs operating in near-newspaper fashion – such as Mandiner or Véleményvezér – at risk of being subjected to the authority’s will, a measure they believe is unprecedented in Europe."
 


Koltay András a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság (NMHH) médiatanácsának tagja elmondta, hogy "blogok többsége csak az első két pontnak felel meg. Mint mondta: meg kell határozni, hogy pontosan milyen gazdasági célok esetében kell regisztrálni tartalmakat. Koltay magánvéleménye szerint pár banner még nem jelent gazdasági célt, ilyenről akkor beszélhetünk, ha a blog vagy egyéb internetes tartalom működtetői valóban üzleti célból működtetik a blogot."

Mandiner blog a Mandiner.hu mellékága, melyet a Mandiner kft. üzemeltet, és vagy 40 szerzője van.
De Véleményvezérnek nincs semmilyen kft-je, ahogy nekünk sincs, és nincs is 40 Véleményvezér, csak az az egy ... és egyik blogon sincs reklám. De valószínűleg nem Filmdroid vagy a Malackaraj regisztráltatása lenne a Fidesz célja, hanem a poltikai-közéleti temetaikájú blogoké.

Nagyon képlékeny az egész ügy, láthatóan fogalmuk sincs, hogy kellene megfogni a blogokat. Valamit szeretnének kezdeni velünk, az látható, de egyelőre az EU-s elnökség, meg a rossz nemzetközi helyzet miatt egyelőre nem mernek lépni. Szerintem.

Júliusban úgyis többet fogunk tudni...

Ha regisztrálni kell, akkor regisztrálni kell, a törvény az törvény ... legfeljebb összehozzuk az Ország Legnagyobb Regisztrációs Blogtalálkozóját: sör, bor, bloggerek, ördögbot és Szalai Annamari ... kell ennél több egy meleg nyári estéhez?

A gonosz énem azonban csak megkérdezni:
Hogyan fogják a noname bloggereket értesíteni?
Aki nem regisztrálja a blogját, azzal mit csinálnak? Nyilvános IP blokkolás? Feketelista? Bevetik a karhatalmat is? :)

Ezeken az idiótákon csak nevetni lehet, csodálatos hely ez a kis ország :)

Címkék: média blog fidesz

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr352565043

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az információ privilegizálása 2011.01.06. 20:33:48

A hatalom hivatalos letéteményesei manapság nem engednek túl nagy teret a bloggereknek: önmaguk paródiájává váltak hosszú évek alatt Medgyessy D209 Pétertől Draskovics Terrorelhárító Tiboron át Hoffmann Erkölcsábécés Rózsa. Tevékenységü...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

f.m.j. 2011.01.07. 08:53:09

@Hari R. Seldon: az országban nem kaptak 2/3-ot, mindenki tudja, hogy kissé túl van eufemizálva ez a szám, csak a parlamentben van az meg, és az nem ugyanaz, bárhogy is szeretnék így láttatni, beállítani. Csak csúcsosodott a rendszer, ami parlamenti diktatúra, evvan, így megy ez...
minden hatalom diktatúra, csak más a neve (nyugati demokrácia, alkotmányos királyság, monarchia, mind egy felső osztály uralkodása a bénult többségen, az anarchia szimpatikus lenne, de azt mi emberek nem tudjuk kezelni, és a káosz átveszi az uralmat, és máris valami uralkodik:):)))))

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.01.07. 08:53:24

@Dracon:

Lebukott Orbán, nincs ezen mit szépíteni.
Állami szintre helyezte ennek a magánhadseregnek a vezetőjét.

Lebukott az ügyészség is, baszod.
Titkosítgatják a maffia ügyeit.
Lebukott Csányi, a mekkoranagy nemzeti tőkés.
Ő fizette ezt a bulit.

Csak az egésznek semmi jelentősége.
Szólnak a fanfárok...
Ünnepeljük Don Orbánt.
Dejó.

f.m.j. 2011.01.07. 08:54:07

@Kartal (fekete mellényben): lehet, hogy ez már a háttér :):):)

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2011.01.07. 08:54:24

@Nelson Muntz: Az a baj, hogy ez a két szarházi most vezető állami pozícióban van. És nem is akárhol...

kej 2011.01.07. 08:54:48

hát a két említett bíró a 80-as évek elején kezdte el a saját kereszteshadjáratát. gondolom ez nem ment az akkor legfelső (értsd: nagyjából miniszterelnöki szintű) beleegyezés nélkül. akkoriban elég gyakran váltották egymást az me-k. talán a legismertebb bettino craxi volt. az mondjuk figyelemreméltó, hogy amikor meggyilkolták őket, akkor éppen andreotti vezette az országot. amikor 92-ben megindult az akció, akkor éppen kormválság volt. andreotti áprilisban megbukott, majd júniusban váltotta giuliano amato. hát ennyi. de ez már végképp off. egyébként a nemzet és biztonság 2009. januári számában van egy hosszú elemzés arról, hogy milyen okai voltak az olasz fegyveres erők bevetésének az olasz belpolitikában

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2011.01.07. 08:55:49

@simonmondja.: Még az is ki fog derülni, hogy a 2006-os zavargásokhoz is aktív közük volt (gy.k.: tUDományos káoszcsapat).

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2011.01.07. 08:57:23

@f.m.j.: Baszhatod, ha úgy viselkednek mintha 3/3-uk (III/III latinul) lenne...

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.01.07. 08:58:29

@kej:
Ezek az olaszok mázlisták. Legalább van egy jogrendszerük, amiben néha vádat is emelnek.

Nekünk Poltunk van...

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.01.07. 08:59:27

@Hari R. Seldon: Azt már pedzette a Spiegel, csak el lett temetve a hír.

lyken 2011.01.07. 08:59:38

WTF? Beindult az EU kompatibilis médiatörvény? Hova lett ez a bejegyzés? vastagbor.blog.hu/2011/01/06/ud_zrt_hanagfelvetelek_mocskos_ugyek

Index szedte le, vagy elbeszélgettek Zéróval, hogy le lehet koccolni az ügyről, vagy kést pakolnak a zsebébe és 5 év lesz a vége? Szép új (régi) világ.

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2011.01.07. 09:01:20

@simonmondja.: Polip... De ez már inkább RÁK! Ez egy RÁKOS(i) társadalom...

f.m.j. 2011.01.07. 09:02:54

@kej: bocs, még hozzászólok egyet... szóval itthon is volt egy-két kormányválság, inogtak a székek, aztán megoldották egymás között gyorsan, találékonyan, édesen öszzecinkoskodtak
szóval nem látom, hogy itthon valaha is elegendő ok lesz arra, hogy ez megváltozzon, hogy valaki tegyen ennek megváltoztatására (lásd: @Dracon: -nál)

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2011.01.07. 09:03:33

@simonmondja.: Feljön még az is... A szar felúszik a víz színére... Ott is mennyi doksi lehet még...

kej 2011.01.07. 09:03:39

@simonmondja.: jaja. mázlisták. tudod mi a vicc: parlamenti tudósítóként még vmikor 2005-2006. táján végig kellett hallgatnom sz. péter kiskorú versenyzőt, aki a miniszterelnöki szoba előtt a vörös polipról tartott előadást:)))

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2011.01.07. 09:05:13

@Nelson Muntz: Mennyi az a mind? LOL... ;) Fogalmazzunk úgy, hogy "belehallgattál" pár felvételbe... (mint a jéghegynél a 9/10-ed a víz alatt van)...

Nelson Muntz (törölt) 2011.01.07. 09:05:50

@Hari R. Seldon: "Az a baj, hogy ez a két szarházi most vezető állami pozícióban van. És nem is akárhol.."

igen ez baj, de amikor a szugyeszseg megszuntette a nyomozast toth-ek ellen meg sehol nem voltak. megis...

www.origo.hu/itthon/20100414-megszuntettek-a-nyomozast-toth-jozsef-az-ud-zrt-vezetoje-ellen.html

kej 2011.01.07. 09:06:46

@f.m.j.: ezen csodálkozol? naon teccik, amikor a narancsosok folyamatosan emlegetik a lusztráció, valamint a kommunisták azonnali kiebrudalása elmaradását a hatalomból, hovatovább láncra veretését. csak arról feledkeznek meg, hogy akkor gyakorlatilag pártjuk és jelenlegi kormányuk soha a büdös életben nem jött volna létre

Nelson Muntz (törölt) 2011.01.07. 09:07:46

@Hari R. Seldon: jah hogy ugy ertetted? :) csak azokat hallgattam meg amiket kozzetettek. te a tobbit is? :D

kej 2011.01.07. 09:10:41

@simonmondja.: nagy örömet szereztél:))) minden idők egyik legjobb címlapja volt, pedig a hvg elég magasra teszi e körben a mércét

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.01.07. 09:13:35

@kej: Sebaj.
Ezzel a komcsiellenes békeharccal a fiatalok pont úgy eléldegélnek negyven évig, mint a fényes szelek nemzedéke az antifasizmusukkal.
A tiszta tekintetűek....

kej 2011.01.07. 09:16:15

@simonmondja.: és kezűek. erről azért e feledkzzünk meg. elvégre honnan is jött a két párt politikai utánpótlása? hát perssze, hogy a hökökből, no meg a höokból. ott pedig nyoma sem volt semmiféle fajta zsebbe mászó lóvéknak:))))

kej 2011.01.07. 09:17:09

@kej: na én is jelentkezem korrektornak a keh-be:))

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2011.01.07. 09:19:44

@Nelson Muntz: A szügyész is ember. Tévedhet.... ;)
Biztos megbeszélte az ügyésszel Tóth... Az elején még úgy, hogy ne legyen "látlelet"...

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.01.07. 09:21:01

@kej:
A lényeg az elhivatottság.
A hűség - fidesz.
A Család - keresztapa.
Ahova küldik őket, ott állnak helyt, mint a komcsik, vagy a maffiatagok.

kej 2011.01.07. 09:22:42

@simonmondja.: hát igen. és sajnos nincs annyi lipicai a ménesben, ahány lófejet kellene kipostázni

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.01.07. 09:23:14

az igazi komcsik. A meggyőződésesek - még anno.

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.07. 09:33:24

@zero:
Jobban belegondolva az egészbe, tényleg egy hatalmas vicc, hogy a _blogbejegyzésed_ leszedte az index bármilyen indokkal is. Ilyen alapon mindent le lehet tiltani a szar étteremtől a tolvaj politikusig. Meg kell szüntetni a blog.hu-t, és ki kell jelenteni, hogy nem lehet véleménye senkinek semmiről.

@Nelson Muntz:
Akkor viszont végképp nem értem, hogy miért nem lehet ezekről beszélni és mi ez az egész műbalhé és letiltogatósdi játék pár felvétel miatt, hisz minden oldal szerint röhejes az egész.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.01.07. 09:35:41

@Hari R. Seldon:

Az Economist megnyugtatja a HirTV-t , hogy csak azért nem ismerték fel Orbánt,
mert rózsaszínre szinezték .
index.hu/belfold/2011/01/06/darabokra_szedte_a_hirteves_vadakat_az_economist/

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.01.07. 09:37:20

@rotfl:
Szily, vagy melyik pancser rinyált a rendőrállamról....
Ez meg okés nekik, nagyon.

kej 2011.01.07. 09:40:34

@simonmondja.: A Szól a Rádió Facebook csoportra írt hozzászólás szövege:
Ferenc Isza: Igazából nem tudok mit hozzátenni... teljesen kiveséztétek a képem és a témát. Talán csak a készítés körülményeit. Képzeljetek el egy rosszul világított (sötét) bazi nagy termet ahol a sajtót (a Hírt TV stábjával együtt) egy arra teljesen alkalmatlan dobogóra zsúfolták fel ahonnan csak igen nagy teleobjektívekkel (jelen esetben 400 mm) lehetett fotózni. OV megérkezett és a rosszul világított csarnokban fellépett a kemény, két oldalról több száz wattos lámpákkal laposan megvilágított emelvényre.(nagyításban nézzétek a szemét látni benne a rosszul elhelyezett világítást) Percekig nem látott. Ekkor vágta ezt az arckifejezést. Szakmai alkalmatlanságomat bizonyítottam volna ha ez a kép nincs meg, csak úgy ahogy az azt követő összes gesztusa! A lapos, túlvilágított helyen mindenki rosszul néz ki, ezt látnia kellet volna a sajtóstábjának is ha lett volna ott egy ehhez értő ember. A világítás művészet (lsd Tréfás Imre) mert fotóztam már amerikai elnököt hóesésben ahol a természetes fényhez állították a világítást fénymérővel az optimális sajtófotózásért akár félóránként. Nos tehát ha úgy vesszük PM OVt saját stábja intézte el. Bár a fotó betöltötte feladatát mert beszélnek róla, felhívta a figyelmet, egy érzést fejez ki a néző felé.Mi az ha nem ez egy KÉP feladata. Egy politikus számolhat azzal hogy ha nem felügyeli eléggé a mozdulatait,mimkáját nem túl előnyös képek készülhetnek róla, ha elég ügyes fotósokkal van körülvéve és a magyarok ilyenek! (lsd Gyurcsány) Mellesleg ismerek egy másik magyar fotóst is akinek a mai napig vitatkoznak a képe valódiságán, vajon tényleg pont akkor halt meg a milicista?! Talán egyszer felnövök hozzá...úgy kb. max a bokááig...!!!! ( egy darab vitatott kép már meg van...)IF

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.01.07. 09:50:37

@kej: Hát, ez nincs kétoldalról megvilágítva.
Frankón szemből alul-felül - attól teljesen kilapult.
Amikor meg kiderítették a szinét, akkor kiugrott a karakter a lepényből - hát van ilyen.

kej 2011.01.07. 09:53:00

@simonmondja.: hát a két oldal lehet alul, felül is. nem tom. egy biztos: még egy-két ilyen frankó maflás a magyar sajtó legfrankóbb oknyomozó csatorjájának, nem csak a fehéroroszokkal nem tárgyalhatunk a média szabályozásáról:(((((

Samott 2011.01.07. 09:55:48

@kej: egy - talan osztrak - vicces musorban volt egy szkeccs, amiben egy konzervativ politikus tartott sajtotajekoztatot es eppen az unokairol meselt... mutatta a tenyerevel hogy a legkisebb a derekaig, a kozepso a mellkasaig er a legnagyobb meg mar magasabb mint o... na ekkor iszonyat vakuvillogas kezdodott, mert pont ugy nezett ki mint a heil hitler tisztelges. :D Oda kell fogyelni mit csinal az ember, plane ha politikus.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.01.07. 09:55:56

"sör, bor, bloggerek, ördögbot és Szalai Annamari ..."
Vajon milyen állapotban menne haza? :)

f.m.j. 2011.01.07. 09:55:56

@kej: jópofa történet :)
a média így világította meg az igazi arcát... rávilágítottak valódi énjére, ami legbelül van :)

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2011.01.07. 09:56:12

@simonmondja.: Végre a nevén nevezik a dolgokat! Tegyük a Hír-Tv-t a helyére!!!! Ahová való!!!!
Ez már nyílt háború!!! (Médiaháború)

kej 2011.01.07. 09:57:15

@simonmondja.: tartok tőle, hogy ez az igazi énje:((

kej 2011.01.07. 09:58:43

@Samott: bizony, bizony. talán emlékszünk mindannyian a nőügyeiről elhíresült tán imf főnök lukas zoknijára... emlékei szeint ő nem vádolta meg a fotósokat, meg a képszerkesztőket, hogy direkte gecizve fotosoppoltak lukat rá

f.m.j. 2011.01.07. 10:01:58

@kej: de ha vkinek durván a szemébe égetik a lámpát, akkor nem csak a szemét húzza össze? orbán szeme totál tág, csak a homlokát ráncolja... fura

kej 2011.01.07. 10:03:54

@f.m.j.: hát. nem én fotóztam. mindenesetre a fotós szerint egy darabig nem látott a boss a fényektől. akkor meg akaratlan reakciók is felléphetnek. mindenesetre abban igaza van, hogy rendkívül kifejező kép

f.m.j. 2011.01.07. 10:05:42

értettem a szöveget, tudom, hogy nem te fotóztál :)

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.01.07. 10:06:14

@f.m.j.: A fölső lámpa nem zavarhatja, mert a homlokán a szemöldökeresz árnyékol, mint az Ausztralopitekusznak.

Apafarkas 2011.01.07. 10:12:11

Bal, szeretnék gratuláni. Régen olvastam ilyen összeszedett, pszichológiailag helyesen felvezetett komment-sorozatot, mint a tiéd. Ahogy többséggel látszólag egyetértő hangnemben tompítod majd bagatelizálod az ügyet, illetve elmosod a felelősséget majd közösséget próbálsz teremteni az elkövetőkkel nagyon ügyes. Szépen felépített kommentsorozat :-)

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.07. 10:13:34

@kej:

Ezt? :)

A kormányülésen nem merült fel az Economist módosítása!

kej 2011.01.07. 10:17:05

@rotfl: esetleg, hogy ecommunist?

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.01.07. 10:17:55

@rotfl: Átszervezhetnék a dolgozókat a Nemzeti Határontúli Médiafelügyelethez.
Az MTI meg majd küldi a hírt és a fotót hozzá.

Margit bácsi 2011.01.07. 10:36:07

udzrt.tumblr.com/

nem értek hozzá, de remélem, mezei hallgatók miatt van túlterhelve.
a meghallgatások száma nő, de nagyon lassan.

jó lenne pár mirror, ha valakinek van ideje rá, nekem még elég széles sávom sincs most.

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.07. 10:40:53

Azért ez a regisztrálás bammeg elég poénos, képzelem, ahogy reggel beindul a gépezet az NMMH-nál, előveszik a kinyomtatott összefűzött regisztrált médialistát, megpörgetik a lapokat és "na, ma kit basztassunk?!" módszerrel rábök bekötött szemmel egyre.
Igazából azt sem tudom, hogy milyen alapon regisztráltatnak egy vastagbőrt vagy egy malackarajt, hisz nem a blogszerkesztőké a blog.hu.
Az is tök poénos, ha a malackarajt beregisztráltatják, mert fut 2 banner, a vastagbőrt meg nem, mert nincs banner. Meg ki regisztrál be egy blogot a 12 szerzőből? És ha valaki kilép a 12-ből azt megint jelenteni kell?
Vagy az indexnek egy hét alatt felfuttat egy blogot például, de ha nincs hirdetés, nem vonatkozik rá semmi.
Hót röhej ez az erőlködés, immár megállapítható hatszáhatvanhatodszor...

Marcellusca 2011.01.07. 10:43:20

@Kartal (fekete mellényben): Köszi, közben visszaolvastam.

Nagggyon dúúúúúrvaaaa!!!!

jozicsenko 2011.01.07. 10:47:32

@kej:

nu, erre két dolgot tudok mondani

1. ha a rózsadombra/borsodba katonákat rendelnél, másnapra az összes sajtó orbáni diktatúráról cikkezne - de min. a borsodi cigányok büntetésével (nem kell ragozni, hogy pl mohácsi viktória mennyire lenne elemében)
2. nincs katonaságunk, főleg mert az mszp eladta, az szdsz gyakorlatilag feloszlatta...
3. a barnaeső itt kopogna... :-)

Kartal (rezervált) 2011.01.07. 10:47:48

@f.m.j.: szerintem nincs akkora szerencsénk.

Kartal (rezervált) 2011.01.07. 10:49:44

@jozicsenko: barnaeső így is kopog, csak azt kéne észrevenni, hogy az nem fasisztaveszélyt jelent pillanatnyilag, hanem a szarból épült vár vakolata potyog épp a nyakunkba...

jozicsenko 2011.01.07. 10:50:08

@jozicsenko: erre hármat írok, mert hülye vagyok, gratula, megyek egy kv-ért...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.01.07. 10:52:09

@jozicsenko: Az első pontról így is cikkez, ki nem szarja le.
Leginkább a 2. pont miatt lenne necces eszt :D

jozicsenko 2011.01.07. 10:53:26

@Kartal (fekete mellényben): tudod, hiába van nagy orruk, a szemük rossz...

csak azt látják meg, amit akarnak

másképp, baloldali hülyéknek:

1998 és 2002 között pénzügyileg, gazdaságilag élen voltunk, az elmúlt 8 évben leépültünk -ezt egy átlag baldroid úgy magyarázza, hogy a zorbán négy sikeres éve valójában bokrosnak köszönhető, gyurcsányék 8 rossz éve meg a zorbán hibája (mert a költségvetésben elrejtett aknákat, mit?)

mindegy:
a pénzügyi/gazdasági eredmények hiába jók, ha a jobboldal náci és
a pénzügyi/gazdasági eredmények lehetnek rosszak, ha a baloldal van hatalmon

Kartal (rezervált) 2011.01.07. 11:03:19

@jozicsenko: a szagot attól még érezhetnék... ja, bocs, elnyomja a saját szaguk.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.01.07. 11:04:46

@jozicsenko: Ja ilyenkor szoktam kiröhögni balos ismerőseimet, amikor nekik szegezi az ember, hogy most akkor a maszop kormányzással kurva nagy szarban van ő is, mert se munkája, se semmije, és közli, hogy de hát nem ez a lényeg...
...akkor mi a faszom...

Meg a mutyizásokra szokták azt mondani, hogy jaj hát ez mindenhol így működik, szerintem meg szarok rá, itt NE működjön így lehetőleg.

Dracon 2011.01.07. 11:07:08

@jozicsenko:
Ezt azért árnyalnám.
1. Nincs jobboldali párt. Jelenleg csak baloldaliak vannak egy hivatalos (mszp) és egy átmentett diszkurva kommunistákkal teli (fidesz)

2. Az uccsó 8 évet természetesen a maszop baszta el, de ő volt a nő ebben a házasságban ő hordta ki a gyereket amit a fidesz csinált neki a ciklus elején.

Miért?

A fidesz sose fogja elfelejteni azt a pofont amit a nyuggerektől kapott a 2002-ben. Volt egy kis nyugger szopatás a nyugdíjak körül megpróbálták megmagyarázni hogy ez pedig milyen jó lesz nekik, azok meg nem értették a mantrát csak látták hogy kevesebb a bevétel. Ezt a tényt az mszp pedig tökéletesen kihasználta a kampányban.
Ezután jött a 100 napos program ahol az mszp meg akarta a jutalmazni a szavazóit. Itt a fidesz már nem ment bele még egyszer a pofonba, hiszen provokálta az mszp-t hogy meri végrehajtani az igéreteit, az meg merte. A fidesz meg nem merte megszavazni mert ott döntötte el hogy mostantól kezdve ő is átáll az osztogató oldalra.
No ez egy pozitív visszacsatolás volt a rendszerben, semmi fék semmi szabályzás, 8 év alatt szarrá lett verve a gazdaság mert paraszt magyar elhitte hogy most már neki is jár az amit idáig nem tudott megfizetni. (a bankok meg röhögtek mikor nem tudtak akkora bevételt prognosztizálni az üzleti tervben amit a magyar paraszt hitelfelvevő bátorsága ne tudott volna űberelni).
Végül a válság betette a kertajtót mindenkinek.
A baj az hogy a mostani kormány még mindig ellenzéki lendületben van még mindig a maszop tehet mindenért még mindig csak osztogat még annak árán is hogy államosít mert csak így van miből osztogatni.
EZ BAJ ÉS EZT KÉNE LÁTNI.

DarthVader 2011.01.07. 11:08:03

Na bazz. A Tumbleren is vége van

"Oops! (509)
This account's public links are generating too much traffic and have been temporarily disabled! "

Ez a magyarázat. 159 letöltéssel. Lószart.

Én is úgy vagyok, mint Józsi bácsi a repüléssel, sok mindent gondoltam, de ezt má' énse :)

Várom a következő linket a cuccra :)

kej 2011.01.07. 11:10:00

@DarthVader: még nincs meg ? :)))))

kej 2011.01.07. 11:12:16

@jozicsenko: hát kérlek. ez nem is arról szólt, hogy nálunk működne, hisz nem tudunk egy falcone jellegű bírót sem felmutatni, hát még vmi tökös politikust, aki kiadná a parancsot. a bejegyzésem csak arról szólt, hogy mit tettek az olaszok. hát, láthatóan rövid úton megoldották:)))))
egyéb dolgokkal egyet értek

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.01.07. 11:14:54

@Dracon: "2. Az uccsó 8 évet természetesen a maszop baszta el, de ő volt a nő ebben a házasságban ő hordta ki a gyereket amit a fidesz csinált neki a ciklus elején."

Na ne ám, hogy 8 év alatt ne lehetett volna bármit megtenni! Főleg az első hatban, amikor még válság sem volt! Aztán ugye be kellett nyögni, hogy dübörög a gazdaság, ami aztán olyan kurvára dübörgött, hogy egy kanyink nem volt, amikor bejött a válság.
Persze, a 8 évnyi komcsi baszkodás is a '98-2002-es komány hibája ja.
Gratulálok.

Dracon 2011.01.07. 11:18:11

@ColT:
Látom nem érted.
Persze hogy meglehetett volna de mikor a kormány és az ellenzék közös erővel keresik azt hogy hogyan szórják a pénzt mert jól láthatóan ez hozza a szavazatokat, akkor ott nincs esély.
Lásd "Dübörög a gazdaság" vs "Rosszabbul élünk mint 4 éve" . No ki bukott? ugye te is tudod...

Egyszerűen nem volt már semmi kontroll mind a két fél nyerni akart bármi áron. Az árat meg mindig mi fizetjük.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.01.07. 11:28:08

@Dracon: Kötelezve voltak-e rá, hogy szórják a pénzt? Felelős, szakmai kormányként bele kellett volna-e menni hülye játékokba? Előtte milyen kontroll volt?

A Fidesz meg a választási kampányban csak a saját pénzét tudta szórni - bár már akkor is ideje lett volna egy pártfinanszírozási reformnak. És még mindig ideje van, mert ugye abban az ügyben sem történt semmi. Szóval ha az elmúlt 8 évben valaki tehetett volna bármit a pénzszórás ellen, az a szoci kormány volt.

Dracon 2011.01.07. 11:32:49

@ColT:
Nem kellett volna de mind a két fél csak azt nézte és nézi most is hogy hogyan lehetne megvenni a szavazókat csak ez a baj és ezt akarom mondani.
Az elmúlt 8 évben persze hogy a szocik baszták el, de ezt nem úgy kell a mostani 4(8-40) évben megjavítani hogy most is osztogatunk és bebizonyítjuk hogy jobb és bőkezűbb gazdák vagyunk mint a szocik... Vagy most lehet?

Ja amúgy a pártfinanszírozást amit olyan büszkén bejelentettek a nyáron hogy visszavágják az ez évi költségvetésben csendben feltűnés nélkül visszaemelték az eredeti szintre de erről már nem csináltak rendkívüli sajtótájékoztatót.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.01.07. 11:36:14

@Dracon: Éppenséggel nem osztogatnak, az a baj (nyugdíjállamosítás?)

"a pártfinanszírozást amit olyan büszkén bejelentettek a nyáron hogy visszavágják az ez évi költségvetésben csendben feltűnés nélkül visszaemelték az eredeti szintre"

Na ez már baszta a csőröm nekem is.

na? 2011.01.07. 11:42:31

Végül is az UD felvételekről szépen sikerült elterelni a figyelmet, ügyes.
Egy hét múlva már eszünkbe sem fog jutni. Így megy ez.

Kartal (rezervált) 2011.01.07. 11:45:32

@DarthVader: úgy néz ki innen még mindig letölthető, csak a sebesség elég hektikus:
goo.gl/7q7bK
Itt 254-en töltötték le :)

DarthVader 2011.01.07. 11:47:50

@Kartal (fekete mellényben): Mosmá' kénytelen vagyok lementeni , eddig nem is érdekelt :)

DarthVader 2011.01.07. 11:51:19

@DarthVader: Nah, megvan. Ha valaki keresné.. :)

DarthVader 2011.01.07. 11:53:35

Nah megvan. Ha valaki keresné :)

DarthVader 2011.01.07. 11:54:24

Hm. Internal server errorral leállt az első komment, mondom, ha a második is leáll, akkor kezdek csomagolni :))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.01.07. 11:58:59

@DarthVader: Engem inkább a Vbőrös post érdekelne :)

jozicsenko 2011.01.07. 12:47:29

@Dracon: röviden: nem
hosszabban: nem teljesen így
vagyis
abban igazad van, hogy a fidesz néppártként inkább baloldali lett, mint jobb
ahogyan pl felfordult kis országunkban a legnagyobb baloldalinak nevezett párt vezetői bankárok, multimilliárdosok és szinesfém kereskedők....
az eredendő bűn vitája nagyon érdekes kérdés, ennyi erővel mutogathatnánk horngyulára is, aki ingyen malév-jegyeket osztogatott vagy a 19-es nemzedékre (azokra a nyugdíjasokra, akik 19e Ft-ért eladták a jővőt)

nem kell a fideszt agent provocauternek beállítani, az mszp-t meg szűzlánynak, aki viccből ment pornósztárnak...
ugyanis a 2002-es költségvetést még a fidesz írta, és a 2003ra a 100 napos programokkal volt hatása

viszont az égegyadta világon senki nem mondta az mszp-nek, hogy szimpla szavazatvásárlásért mindenkit beengedjen a támogatottak körébe

ugyanis az elmúlt 8 év sajnos arról szólt, hogy voltak világmegváltó ötletek, aminek a költségeit az adófizetők (egyre csökkenő tábora) állta: ha gyurcsányék úgy vitték volna végbe a szolidáris rendszerváltást, hogy van pénzügyi egyensúly, akkor 2010ben euróval vagy közel az euróhoz teljesen jogosan választhatták volna meg

nem történt, mert pl 2006ban végig csalt az mszp: az első negyedéves jelentéseket nem voltak hajlandóak közzé tenni (a hamisitottakat meg a ksh részéről nem írták alá: szakmai alkalmatlanság címén ki is rugták a két ig. helyettest: az egyik brüsszelbe, a másik new york-ba ment dolgozni: nekik jó volt, csak a pártnak nem), az egész éves hiányunkat meg elengedték a fenébe

mindegy, összegezve: a valódi öregségi nyugdíjasok háta mögé elbújtatták a kedvezményezetteket: "megvonnád a pénzt szegény /negyvenéves/ nyugdíjastól? NÁCCCIIII" ez ment itt az elmúlt 4 évben: rászóltál egy cigányra/szdszsre? NÁÁÁÁCCCCCIIII

bármi volt, bárki szólt: NÁÁÁCCCCCIIIIII -elég ha mohácsi viktóriára, horngáborra, lendvaiildikóra, stb gondolsz: mind ezt zengte...

s a végére: "mindig a maszop tehet mindenért még mindig csak osztogat még annak árán is hogy államosít mert csak így van miből osztogatni." írod

tudod teljesen egyértelmű, hogy az mszp ideje alatt 10.000.000.000.000 (tízezermrd) Ft-tal nőtt az államadósságunk. s nem 2003ban, hanem a java bőven utána jött össze

s ez bezony az mszp sara...

@kej: igen, sajnos igazad van. egy másik pl: száz éve sanfranciscoban megelégelték a szervezett bünözést, s lámpavasra tették a bünösök felét - ma az lmp/freedom house, stb versenyben sírna a szabadságjogokért - elég ha pl Barna bácsira és Kesznyétére gondolsz (meg a kőkerítésbe "vezetett"áramra...)

makacs szennyeződés 2011.01.07. 12:49:02

@na?: nem hinném, ezúttal nem fog sikerülni. állítólag már a fordítás is készül.

Dracon 2011.01.07. 14:04:37

@jozicsenko:
Nem tudtam úgy látszik elég világosan leírni azt hogy mit gondolok, mert többen azt hiszik hogy védem az mszp-t. Távolj álljon tőlem ez. Viszont az igaz hogy legszívesebben a fletót meg az zorbánt egy és ugyanazon lámpavas két karán szeretném száradni látni.

A posztomban csak azt próbáltam kifejteni hogy mikor a fidesz látta azt hogy azért bukik 2002-ben mert nem ígért nagyot hanem - elég tisztességesen - tartotta a hiánycélt és nem félt megvágni a nyugdíjakat, akkor eldöntötte hogy ő sem fog többet szopni és így a két legnagyobb párt beállt egy a 100 napos programmal kezdődő, egymást túllicitáló osztogatási, szavazatvásárlási versenybe.
Természetesen az akkori kormánypárt a maszop sokkal jobban tudta szórni pénzt mint az ellenzék, de az ellenzék viszont konszenzusosan megszavazott minden kezdeti pénzszórást, mert látta hogy ez az egyetlen igaz út a népszerűséghez.
És most a fidesz megtehetné először azt amit a fletó megpróbált mikor látta hogy jön a csőd (de 300 forintért ez a nép még a saját anyját is hajlandó az utcára küldeni). Most a fidesz nem tesz semmit azért hogy a kiadási oldalt csökkentse, inkább a bevételi oldalt csökkenti a lyukat meg államosítással fedi be ideig óráig. Ezt viszont már nem tudja az elmúlt 8 évre ráverni. Ezt a balhét már neki kell elvinni.

jozicsenko 2011.01.07. 14:52:51

@Dracon: a végén absz. igazad van: ameddig nem vágják vissza radikálisan a kiadások (igen, konkrétan a nyugdíjasokra, a segélyezettekre és a rokkantakra gondolok), addig nem lesz itt l.fasz sem...
sajnos annyira a nyugdíjasok fogságában vagyunk, hogy csak mérhetetlenül populistán lehetne megértetni velük: 40 éves alatt nem adunk 300e Ft nyugdíjat - mégha ő úgy gondolja, hogy megszolgálta is- nem: kapjon valami jelképes, maximum nyugdíjat (100e Ft-ot pl), és éljen mellette abból, amit egyébként is megtenne egy életerős 40éves ember: oktat, magánnyomoz, tanácsot ad, vagy csak éjjeli őrt játszik a hullaházban...

DarthVader 2011.01.07. 15:15:05

Aha, dolgozik az árnyék-titkosszolgálat :)

udzrt.tumblr.com/

Not found.

We couldn't find the page you were looking for.

Feel free to contact support if there's anything we can help you find.

lyken 2011.01.07. 15:42:28

Dícséretes alapossággal dolgozik az ex-NBH takarítóbrigádja. Vajon ismerik a Streisand effektust?

Kis ember 2011.01.07. 16:20:06

@lyken:

Szerintem nagyon sok embernek megvan, akit nem is érdekel az ügy, de biztos ami biztos...

trojka 2011.01.07. 16:51:42

engem már csak ugy engedtek be ide, hogy meg kellett adnom ujra az imél cimemet és a jelszavamat...mikorra várhatom a fekete autot?

terensz szpenszer 2011.01.07. 23:17:58

@Hari R. Seldon:"... III/III latinul..." római az, mint a jog :)

Turanga Leela 2011.01.10. 13:30:38

"Zero fél 8-kor írt nekem egy levelet, vidám hangulatban , semleges témáról.
Most remélem vacsizik/tévézik vagy ilyesmi, és majd később megmagyarázza, hogy mit tud arról, hogy az UD-s post teljesen eltűnt , adminon sincs. Kommentestől huss. "

Na, ezért érdemes lelépni a blog.hu-ról és esetleg saját domaint vásárolni;)

Kartal (rezervált) 2011.01.10. 18:57:05

@Turanga Leela: akkor a szolgáltatóval letiltatják az egészet. Ezt a dolgot Kuruc.info csinálja jól - ez nem azt jelenti, hogy egyetértek velük! -, csak az a megoldás rohadt drága. Viszont innen nem lehet letiltani, azt írnak amit akarnak. Nesze neked médiatörvény.

Kartal (rezervált) 2011.01.10. 19:00:10

@Hülyenépszavazás: @Turanga Leela: ennyit arról, hogy el lehet távolítani egy anyagot a netről: youtu.be/t2ZIz9mzHY4

trojka 2011.01.10. 19:46:08

"Haza csak ott van, hol jog is van, s a népnek nincs joga!" Ez a Petrovics egy teljesen hulye urge volt!

trabant 2011.01.12. 14:28:05

@terensz szpenszer:

"III/III latinul..." római az, mint a jog :)"

Így igen, de lehagytad az idézet elejét, ami a 3/3 volt. Onnét jött volna be a latin, ami számok esetén persze nem latin, hanem arab.

süti beállítások módosítása