Skip to content


       Szűrés lista

Elnézést, hogy nem értettük meg elsőre

Elnézést kérünk, hogy nem értettük meg a Lázár-Balsai tandem alkotmánymódosítási törvényjavaslatából, hogy pontosan mit szeretnének ...

Az nem számít, hogy mi van a törvényben, sőt, hogy mi szerepel az alkotmánymódosításban, mi a konkrét szöveg, most megtanultuk a leckét, csak az számít, hogy ők mire gondoltak.

"Hamarabb el kellett volna mondani, hogy kire vonatkozik a javaslat. Pénteken, amikor beterjesztették a módosítást, el kellett volna mondani három dolgot:
1. azt, hogy aki munkaképes, annak vissza kell térnie a munkaerőpiacra;
2. a javaslat csak a rendvédelmi dolgozókat érinti, a bányászokat, vegyészeket, operaénekeseket nem;
3. csak az 57 év alattiakra vonatkozik a javaslat, vagyis a mindenkori nyugdíjkorhatár mínusz 5 év alattiakra.
" - nyilatkozta egy fideszes képviselő.

Lázár pedig azt mondta a parlamentben, hogy "a tervezet kizárólag azt a 30 ezer rendőrt érintené, akik korkedvezményes nyugdíjjal vonultak nyugdíjba, másokra nem lenne érvényes. A korkedvezményes nyugdíj diszkriminatív, hiszen például tanárokra nem vonatkozik."

A korengedményes nyugdíj elvétele csak a rendőröktől az nem diszkriminatív? Hogy is van ez akkor?

Lázár szerint 30 ezer, 57 évnél fiatalabb rendőr kap korengedményes nyugdíjat.

Korhatár alatti öregségi nyugdíjban részesülők:



1974-1954 között született korengedményes nyugdíjban részesülők száma összesen: 30.339.

Ebben benne van mind a 900 szakma összes korengedményes nyugdíjazottja, még Horn Gábor, és Gesztesi Károly is, szóval hazudsz Lázár, hazudsz, nincs 30 ezer korengedményes rendőr.

Lehet dobálózni a számokkal, Lázár, de nem lenne ezerszer korrektebb azt is elmondani, hogy mit terveztek ezzel a 30 ezerrel emberrel?  Ugyanis jelenleg "csak" 3000 rendőr hiányzik az állományból. Persze akármennyi embert vissza lehet helyezni az állományba, de azért remélem azzal tisztába van Lázár, hogy ebben az esetben ezek az emberek állami nyugdíj helyett állami bért fognak kapni. Vagyis az sokat nem spórol meg rajtuk, sőt ...

Friss:
"A jövőben a rendőrség is részt venne a közmunka szervezésébentudta meg a Magyar Nemzet. A lap beszámolója szerint a jelenleg az Nemzetgazdasági Minisztériumban működő munkaügyi államtitkárság mellett, létrejön a kizárólag közmunkára szakosodott helyettes államtitkárság, méghozzá a Belügyminisztérium berkein belül.

A tárca megerősítette, hogy a 2012. január 1-jétől induló közmunkaprogram végrehajtása a Széll Kálmán-terv értelmében a belügyhöz tartozik. A napilapnak a rendőrség bevonását firtató kérdését úgy kommentálták, hogy a program széles körű koordinációs, ellenőrzési és értékelési feladatokra való felkészülést igényel.

A Magyar Nemzet azonban úgy értesült, hogy a szakterület többi közt azért került a BM-hez, mert a programmal összefüggésben álló szociális intézkedések közbiztonsági problémát is felvetnek."

A Belügyminisztérium fogja szervezni a közmunkát, hogy a lázadó "közmunkásokat" meg megszaporodó megélhetési bűnözést "leverje" .... csodálatos lesz 2012-ben is ez az ország!

Már most szeretném jelezni, a BM totálisan alkalmatlan közmunkaprogram kiírására, megszervezésére, lebonyolítására, de szerintem itt nem is ez a lényeg, hanem hogy ha gond lesz, a rendőrség gyorsan akcióba lendüljön.

Van még olyan ország, ahol a "Nagyszabású Sosemlátott Mértékű Közmunkaprogramot" a Belügyminisztérium szervezi?

Sajnos lehet, hogy nem látjuk át a Nagy Tervet: lehet, hogy az éhséglázadások leveréséhez valóban kelleni fog ez a 30 ezer rendőr, mivel Orbánék látják-tudják, hogy nálunk a katonaság erre teljesen alkalmatlan.

Friss2:
Egy jó FB-komment:
"Biztos megnéztek hétvégén valami régi amcsi filmet, pl Bilincs és mosoly Paul Newman-el, ahol a 30-as évek Alabamájában a csíkos ruhás rabok törték a követ az út szélén, a fehér seriff meg ott állt puskával a kezében lóháton, fűszálat rágcsálva a foncsorozott napszemüvege mögött. Passzol is a KDNP-hez, Kayne West, mint egy fekete Semjén Zsolt, Jesus Walk. We are war on Államadósság, most of all... Munkanélkülibűnözés."

BAZ-megye, 2012 forró nyara?

Címkék: fidesz lázár

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr262910293

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az íróasztal mögül könnyű ítélkezni 2011.05.23. 11:42:05

Budapesten könnyű ítélkezni a vidéki életről és programokat készíteni pusztán statisztikai adatok alapján, de a valóság mindig sokkal összetettebb. 

Trackback: Kétharmados karantén 2011.05.18. 00:37:46

p { margin-bottom: 0.21cm; A cím értelmetlennek tűnhet. Adott egy párt(szövetség), amely a Parlamentben kétharmaddal rendelkezik. Óriási fölhatalmazást kapott, akár új alkotmányt is konstruálhat (meg is teszi), akár az egész közjogi rendszert átszabhat...

Trackback: Nyílt levél Lázár Jánosnak 2011.05.17. 10:24:12

 Mélyen tisztelt Lázár János!   Tudom, hogy most sokan támadják Önt és azokat az elképzeléseket, amelyekkel nap, mint nap bombázza a magyar kormányt. Azonban ez arra kell, hogy ösztönözze Önt, hogy mostantól megkettőzött erővel vesse bele m...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dracon 2011.05.17. 19:12:49

@hoplita:
Pedig az mert ne jöjjön nekem senki se azzal hogy a "gerince" tartja vissza. Nincs neki olyan. Csak eszi a méreg hogy azoknak jár de neki nem.
Gondolom te olyan magas erkölcsi szintre jutottál bazmeg kérlek alássan hogyha holnap a szaros munkád mellé beajánlják a korkedvezményes nyugdíjat akkor felháborodva visszautasítod? Ha nem akkor te is csak egy vagy azok közül akik most arra verik hogy "no a tetves rendőrök most megszopták menjenek a gecibe úgyis csak trafiznak és szopatják a népet"

Persze azzal nem akad fent egyikőtök se hogy olyan férgek mint pl lézerjani orbán és kósa és bűnbandája de ide tudom írni fletót szekerest és társait a túloldalról azok 20 év UTÁN MEHETNEK EL NYUGDÍJBA!! ÉS EZ NEKIK JÁR AZÉRT A RENGETEG MUNKÁÉRT. Ha lézerjani most elmenne nyugdíjba kb 1 millát kapna minden hónapban. DE NEKI EZ JÁR mert tudott kockáról kockára építkezni.

hoplita 2011.05.17. 19:15:38

@Dendrobatidae:
Jaj, de hülye vagy te is fijam.:((
Szájjártó, vagy lézer úgy aránylik a valamikori "úri középosztályhoz", mint a citrom a lócitromhoz.
Egyszerű, becsületes melósból meg nem lett komcsi...csak a proli csőcselékből.
Van még mit bepótolnod, úgy látom

Kartal (rezervált) 2011.05.17. 19:19:40

@Nikosi: ennyire nem lehetsz naiv. Ha valamelyik maffiatag - értsd: "politikus" - véletlenül igazat mondana, előfordulhat, hogy lámpavason találná magát a jelenlegi felpaprikázott helyzetben. És ha ezt valahogy megúszná mondjuk némi vidám záptojás-záporral, akkor a többi maffiózó - meghatározásuk lásd fentebb - öletné meg. Ahogy az nem egyszer megtörtént már ebben az országban.

Erről az országról jutott eszembe ma: ezek vagyunk mi magyarok, és ez nem változott ezer év alatt sem.
www.youtube.com/watch?v=Fx5eFMGn8ag#t=6m40s

hoplita 2011.05.17. 19:21:45

@Dracon:
Speciel ismerem azt, aki mondta és tudom, hogy nem abból táplálkozik...szóval ne okoskoggy látatlanba, bazmeg.

Képzeld, igen, olyan magas erkölcsi szintre, hogy nem baszom szét a fejed szaros nyugdíjért, meg heti 80 rúgó pluszpénzért, mert egy szarfaszú tapló azt parancsolja.
Megteszem, meggyőződésből, idealizmusból....de parancsra nem és nem is kell.
Tudom, a te fajtádnak ezt kurva nehéz felfogni....ugyanilyen értetlenül álltak a hozzád hasonlók 30 éve is, amikor szemközt köptem pártunkat és kormányunkat....nem futottam be "karriert", de ha ismerős közegben forgolódom sosem kell lesütnöm a szemem és magyarázkodnom egy-egy félmondat után.
Ugye milyen magas ez...?

Dracon 2011.05.17. 19:27:45

@hoplita:
Jó szöveg de azért ennél többre lenne szükség.
"Speciel ismerem azt, aki mondta és tudom, hogy nem abból táplálkozik...szóval ne okoskoggy látatlanba, bazmeg."
Ezt nem értem magyarázd meg hogy jön ide.

"Tudom, a te fajtádnak ezt kurva nehéz felfogni....ugyanilyen értetlenül álltak a hozzád hasonlók 30 éve is, amikor szemközt köptem pártunkat és kormányunkat....nem futottam be "karriert", de ha ismerős közegben forgolódom sosem kell lesütnöm a szemem és magyarázkodnom egy-egy félmondat után."

Ez jó szöveg de nem válasz a kérdésre. Mivel leszűkíted a melót egy készenléti rendőr rendfenntartó melójára...
Ami azt jelenti ha pl polgármester lennél akkor persze nem találnál kivetni valót a 20 év szolgálati idő után járó nyugdijban... vagy az se kellene?

lyken 2011.05.17. 19:29:17

@Nurrddin: "az csak hab lesz a tortán, ha a felesége (szintén zenész, akarom mondani rendőr) gyesről nem tud elmenni nyugdíjba...
mondom gyesről nyugdíjba... ez volt a tervük.... "

LOOOOLLL itt szó szerint felröhögtem. Utána elgondolkoztam miért, hát rájöttem, hogy kínomban. Ezt másképp nem lehet.
Gyuszi gyerek amúgy csak él a rendszer adta lehetőségekkel. Ha tajparaszt suttyó az szomorú, dehát az más kérdés.

picur3ka 2011.05.17. 19:34:09

@Dracon:

Lofaszt. Kommenista/szocialista kivaltsagokert harcoltok, kemenyen. A kormany megbuktatasanak szandeka sulyosan a kepben van. Szocialista es/vagy Jobbik, ami nagyon ugyanaz lehet, a nemzeti szocialista meg a globalis. Ne probaljal okoskodni. Fasz rendbonto troger tarsasag a rendorseg, ez van.

lyken 2011.05.17. 19:34:31

@Dracon: "Október 23.-án pedig már áldozatok is lesznek.
Ezt akarták, meg fogják kapni."

Nem lesznek. A jobboldal nem megy utcára, mert 5 évig ezt csinálta, most pedig megkapták amit 5 évig kérnek. A bal oldalon lényegesen kevesebb a szélsőséges és kvázi elmondható, hogy puhatökűbbek az emberek és rosszabbul képviselik a saját érdekeiket.
Ha oldalfüggetlenül kimennek az emberek az más tészta. Na arra kiváncsi lennék, hogy ilyen esetben Viktor mit reagál. Gondolom mindenki emlékszik még rá, hogy mit nyilatkozott a sztrájkokról meg az utcára vonuló tömegekről 2003-től 2010-ig.

trojka 2011.05.17. 19:34:34

Az agyam eldobom már ezen az eröszakolt közmunkaprogramon. Ma is láttam az utcában, hogy 4-5 nagyseggu cigányasszony éppen iszonyu kemény munában volt: ultek a kerítés tövében, mesterséguk címere pedig "pihizett" mellettuk.. amikor egy ora mulva isémt arra jártam, a kép ugyanaz volt, mint amikor lefagy a számítogépem. hát ennél könnyebben pénzt (manyi) még nem kerestek soha ebben a k...a országban. Ehhez jön még a mindenféle segíly, támogatás, meg még a fene jobban tudja, hogy mi. szumma-szummárum, napi négy orában többet összehoznak, mint egy rendvédelmi dolgozo. Mert ez nekik "jár". Annak, aki napi 8-10-12 orát (éjszaka is) dolgozik, mi a fene jár? Egy jo nagy a pofájára, ha szolni, ne adj Isten höbörögni mer. Pedig, csak szeretnének normális körulmények között élni, szeretnének tiz évben egyszer a családdal valahol egy hétre nyaralni, néha szorakozni...de nekik csak az marad, hogy ezek a majmok rájuk uszítják a többi állampolgárt, jol kizsákmányolják öket, ráadásul elvárják, hogy birka modjára nyalják ki a s... (jo, tudom, más is él igy, sokan civilek) de inkább össze kéne fogni, és nem egymást marni...

Dracon 2011.05.17. 19:36:04

@lyken: Hát igen elég kései a gyerek mert tényleg kell 40-45 év ahhoz hogy elmenjen valaki nyugdíjba, de GYESről oda menni óriási faszság mert akkorát bukik a nyugdíjon hogy még a minimál bért se kapná meg.
Mivel a nyugdíja az elmúlt 12 hónap nettó keresetének a 65% lenne. No ezt számolja ki valaki GYES-re vetítve.
Szóval ez faszság és itt bukik el ez a népmese.

hoplita 2011.05.17. 19:36:04

@Dracon:
Úgy jön ide, hogy akit irigységgel vádoltál fentebb, azt igen jól ismerem és tudom, hogy nem abból táplálkozik a hozzáállása, hanem morális viszolygásból....ahogy az enyém is.

Nem, az se kellene.
De úgy látom főleg az ávósok verik a nyálukat....pedig nekik kéne leginkább kussban lenniük.
Mellesleg szarok az egészre magasról....a most hőbörgők nagy többsége kurvára szolidáris volt velünk öt éve, amikor nyeltük az utcán a céest, meg a céert....hát, most viszonzom ezt a szívességet.
Kapják be...én egy kávét kérek, meg kardot a kezükbe és csak egy maradhat....mint a hegylakóba'.

picur3ka 2011.05.17. 19:36:35

@exonka:

Ilyen hulyekkel en mar nem beszelgetek.

hoplita 2011.05.17. 19:39:08

@Dracon:
Egyébként meg csak a pofátok jár...gyáva szaralakok vagytok ti ehhez.
Ismerlek benneteket....szolgalelkű kutyák, aki ismerik és félik az ostort.

picur3ka 2011.05.17. 19:40:08

@Dracon:

Kinek jar meg kinek nem ezzel mindent elmondtal magadrol. Neked jar, mert te olsz, ha nem. Mint a vedelmi penzszedok.

lyken 2011.05.17. 19:43:47

@picur3ka/mesterhazymiklospart: Ismerős idézet? "...és ő maga szította a tüzet, mely az acélt edzette..."

picur3ka 2011.05.17. 19:48:17

@Dracon:

Lathassa mindenki ebbol, hogy igen fel vagy keszulve hivatastudatilag.

Mennyi az annyi?

tudod, egy blogon valaki arrol erdeklodott, mi a helyzet az orvosk fizetesevel, palyavalasztasilag.

elso ket valasz, ha teged ez erdekel, valassz mas palyat.

lyken 2011.05.17. 20:01:25

@exonka: "Ha teljes díjat kell fizetni ahogy rebesgetik pár helyen, akkor lehet hogy olcsóbb lesz a külföldi egyetem mint a magyar."
Márpedig 2020-ra fizetős lesz minden. Sokan nem hajlandóak elfogadni, hogy a teljes öngondoskodás felé tartunk, pedig ez a helyzet.

passaran 2011.05.17. 20:03:08

Tudjátok: én csak azt szeretném ha itt egy élhető ország lenne a kisembereknek meg a nagyembereknek is. Tőlem lehet OV, GyF vagy bárki a miniszterelnök. Nem zavarna. Az előző 8 év nagyon sok dolgától hánynom kellett, a mostaniban is van sok ilyen. Talán a legnagyobb baj, hogy az emberek elbeszélnek egymás mellett és reflexből akinek más a véleménye, az komcsi, náci, nandroid, libsi stb. Ez sajnos a jól bevált római trükk (oszd meg és uralkodj) hatása. Ezt minden politikai párt eljátssza velünk a saját céljai érdekében. Mi meg klasszul be is vesszük az egészet :( Persze mondogatjuk (és áltatjuk magunkat) hogy ááá mi nem, mi nem olyanok vagyunk akiket meg lehet vezetni. Pedig sajnos de igen. Szeretném ha előkerülne végre pár olyan hiteles ember akinek a szakmai múltja és emberi tartása alapján el lehet hinni hogy 1-1 megszorításnak van értelme és nem öncélú ötletelés csak. Ilyen embereket nem nagyon látok porondon. Nem! Nekem nem kellenek politikusok, bőven megfelelne unalmas szürke hivatalnok aki végzi a dolgát és ért ahhoz amit csinál. Talán előrébb és feljebb is jutna az egész ország. Talán. Mi a véleményetek?

lyken 2011.05.17. 20:08:33

@exonka: Szép írás. Nekem az a meglátásom, hogy aki hajlandó ilyenre az külföldi IP címről kommentel már(vagy fog rövid időn belül), aki meg acsarogva ráugrik, az otthonról nyavajog.
Az emberek egyszerűen nem tudnak dönteni és együttélni a döntéseikkel, tanulni belőlük. Ehelyett hibáztatnak másokat olyan helyzetért amiről valójában ők tehetnek. És persze mindenek felett állami gondoskodást akar mindenki. (Nem tűnik fel senkinek, hogy az utóbbi 20 évben a demokráciákban minden kormány szocialista?)

lyken 2011.05.17. 20:12:50

Egy apróság jutott eszembe azért még: Mit gondol Viktor, hogy a meló nélkül maradt, minden pénzre boldogan ugró rendőrök tapasztalatait ki fogja szívesen megfizetni vajon? Csak nem ugyanaz lesz, mint a 90-es években, mikor minden bűnőzői csoportban volt 5-6 dörzsölt és tapasztalt exrendőr? Akik tudták, hogy mikor kit érdemes megkenni és kivel mit érdemes(és lehet) csinálni?

passaran 2011.05.17. 20:23:26

@lyken: Igazad van amit az emberek döntéseiről írtál. Pedig tévedhetünk akkor is amikor azt hisszük hogy megvan a tuti. Mert a francba.. emberek vagyunk. Az "elit"-ben meg egyszerűen a tévedhetetlenségi hit van. Egy példa: abban többé-kevésbé minden közgazdász egyetért hogy az egykulcsos adó bevezetése a jelenlegi gazdasági helyzetben nagy hiba volt és az évi kb. 500 milliárdos adó kiesés az oka sok kapkodó és elbaltázott megoldásnak is. Mert a lyukat be kell tömni. Ha feláll OV a parlamentben és azt mondja: emberek, sajnos a 16% adó bevezetése a kiértékelt hatásai miatt elkapkodott volt és mivel ez láthatóan a következő években sok problémát okoz ezért 2012-től újra 2 kulcs lesz. Pl. 16 és 25.
Ezzel mennyi baj megelőzhető lett volna? Szerintem fel sem merült volna a manyup teljes lenyúlás (max az az 1 éves időre ami eredetileg volt) + a nyugdíjak ilyen szintű megbolygatása.
Ráadásul mivel a hitelesség erősödött volna ezért kisebb társadalmi ellenállással lehetne átalakitani a problémás helyeket.

Tokány 2011.05.17. 20:31:59

Ugye itt van nekünk a rendőrségünk, ami arra lenne hivatott, hogy ha jön az éhséglázadás és társai a szociális kedvezmények megnyirbálása miatt, akkor ott a rendőrök akár a testi épségük, vagy az életük árán védjék a köz-, és dicső politikusaink vagyonát, életét.

Na most az amúgy retardált Gyurcsánynak is volt annyi esze bazeg, hogy mikor látta hogy jön a forró időszak, szerzett többé-kevésbé normális felszerelést a rendőröknek, és egy kis pénzt is pattintott nekik.

Erre észlény viktor és bandája még alpári módon nekiáll velük kötekedni, mint a posztból kiderül, többé-kevésbé aprópénzért. Ezek után elvárják, hogy ha a feldühödött dzsippó-magyar-akármilyen horda megy felgyújtani Audi vármegye lordjának, Lézerjaninak a kecóját, őt meg meglincselni, akkor védjék őket (lásd fent).

Két ötletem van:

a.) minden fideszesnek bérelt helye van Thaiföldön, lázongás esetén evakuálják őket (a párt keresztény tagozatának meg úgyis ott vannak a kissrácok)
b.) ezek ennyire reménytelenül, és mérhetetlenül hülyék

Valamiért a "b" lehetőséget érzem reálisabbnak. :/

lyken 2011.05.17. 20:39:21

@exonka: "Ezzel mennyi baj megelőzhető lett volna? Szerintem fel sem merült volna a manyup teljes lenyúlás (max az az 1 éves időre ami eredetileg volt) + a nyugdíjak ilyen szintű megbolygatása."
Persze. Viszont a fidesz valamiért azt hiszi, hogy a hibák beismerése gyengíti őket. Így meg az energiájuk 40%-a arra megy el, hogy a hibáikat próbálják foltozni. További 50% arra, hogy kommunikálják nekünk, hogy a szar jó, a szar finom, a szar egészséges, Feri elqrta, de meg fog fizetni(bár ezt egyre halkabban, mert eddig még a Hagyót meg az Eleonórát se sikerült elmeszelni). A maradék 10%-ban meg megpróbálják testvériesen és profin felosztani a koncot a támogatóik közt.

Sokan azt hiszik elmennek szavazni és ha eddig szar volt, akkor most majd szavaznak A helyett B-re. Ha nem jön be, akkor 4 év múlva megint A-ra szavaznak, Közben meg sírnak, hogy állami gondoskodás, segély, nyugdíj stb kell meg fizessenek a gazdagok, meg aki gazdag az bűnöző, stb.. De vizitdíj nem kell, adót fizetni ne kelljen, sorkatonaság ne legyen, az EU ne kérjen semmit azért amit ad, az IMF ne kérjen semmit azért amit ad, stbstbstb.
Legyen már felelősségtudatunk. Gondolja végig az egyszeri ember, hogy
- mit akar mi legyen a saját jövője.
- kire szavaz és miért. És ha nem jön be mi lesz?
- ugyan figyeljünk már kicsit oda, hogy ki hogyan adósítja el az országot és aztán nem számol be róla? (szó se róla, minden ország igyekszik eladósodni mostanában, mert még mindig jobb az extra infláció mint a krónikus defláció, de itt nem erről volt szó legutóbb)

picur3ka 2011.05.17. 20:41:55

@Tokány:

el vagy varazsolva. a kormanyt mas erok vedik, mint a rendorseg. a rendorseg meg soha nem vedett senki mast. Nincs ugy valojaban.

lyken 2011.05.17. 20:43:53

Ja, igen, még pár gondolat, mert ezeket eddig mintha nem írta volna senki:
- a rendőr 25 év alatt dolgozik annyit, mint más 40 év alatt. A korkedvezményes nyugdíj eddig bérkompenzáló eszköz volt. Ha ez nincs akkor rendes fizetés fog kelleni.
- eddig nem láttam nyomorgó rendőrt.
- vannak más szakmák is amik hasonlóan "hajtósak", azoknak mégsem jár automatice.

Dracon 2011.05.17. 20:43:57

@picur3ka/mesterhazymiklospart:
@hoplita

Elég jól el vagytok tévedve de nem baj.
Ha érdekel mennyi az annyi.

Van egy cégem eltartom a családomat meg a 12 munkavállalóm családját, tisztán, nem zsebbe.
Nem kapok egy fillért se egyik mocskos kormánytól se, se ettől se az elődjétől. Nincs állami megrendelőm.
Én vagyok az úgy nevezett "kkv" amire annyira számít ez a kibaszott kormány, de meg kell mondanom hogy mióta ezek hatalomra kerültek azóta szinte megállt a gazdaság és megjelentek az új "elintéző" emberek is akik mindent el tudnak intézni persze szerény költségtérítés ellenében.
És meg vannak sértődve mikor elküldöm őket a halálba.
És sajnos meg kellett csinálnom a németországi céget hogy ha kell akkor tudjak költözni.
Itt tartunk és ezt ennek a tetű kommunista bandának köszönhetem.

Amúgy meg azért tudok ennyit kedves picurka mert ellentétben az acsarkodókkal és szeretem megérteni a dolgokat és elég sokat olvasok jogtárat, és ismerek 2 50 év feletti embert aki ilyen nyugdíjban van és tudom hogy esélyük sincs semmire ha ezt elveszik tőlük.

De ti csak higgyetek azt amit akartok hiszen úgy nyugodt az alvás, csak nehogy rossz legyen az ébredés.

jágör68 2011.05.17. 20:45:49

@Dracon:
A legjobb döntés, amit csak hozhattál- a németországi cégalapítás.

Tokány 2011.05.17. 20:50:48

@picur3ka/mesterhazymiklospart: Ha bejelentenek egy (hasamra ütök) tízezres tüntetést Lézerjani háza elé, akkor szerinted kit visznek ki oda biztosítani? Fix, hogy nem a TEK-et, hanem a rohamrendőröket.

Dracon 2011.05.17. 20:51:06

@jágör68:
Hidd el nem jókedvemből csináltam.
De azt a bolsevik kommunista tempót amit kádár legjobb tanítványa (V. orbán) és a szekértolói itt bemutattak az elmúlt évben az már a hazaárulás határát súrolja és most fogják tetézni egy kis laza népirtással.

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2011.05.17. 20:54:23

@exonka: De elvesztette volna azokat akik most vérgőzös fejjel komcsiznak, libsiznek le mindenkit aki nem ért egyet a tehetségtelen narancs bandérium agyfutásaival. Na Ők vadul fröcsögnének akkor, hid el.

picur3ka 2011.05.17. 21:03:02

@Dracon:

Szoval. Tegyunk tiszta vizet a poharba. Korai nyugdijas rendor is vagy meg vallalkozo is? Vagy mi van?

Egy igazi vallalkozonak, aki eddig itt volt, nem kell most azert elmennie, ami az adokkal tortent, ne amitsal.

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2011.05.17. 21:03:27

@Dracon: Kimondtad a kulcsszót. Amióta a nagy megmentőket megszavaztuk, köztük vagyok én is. Nagyobb szarba ássuk magunkat, mert a gazdaság hajóját egy tehetségtelen és szakmailag nulla egyed kormányozza, bele a szakadékba. Lehet kihúztak egyből a narancsos ökrök a szekeret, de éppen gőzerővel húzzák egy másikba.

Itt meg nem értem az embereket. A lila köd leereszkedik, és mivel rühellik a rendőrséget/rendőröket ezért most örömködnek. Azt viszont elfelejtik, hogy ismét egy visszaható törvény készül, ismét múltbeli dolgokat akarnak megváltoztatni. Nem a jelenben és nem a jövőben gondolkodnak. Mert az, hogy mostantól nincs kedvezményes nyugdíj oké. De az, hogy visszamenőleg módosítgatunk, meg elveszünk dolgokat jót nem szül. Ennyi erővel 2012-ben simán kitalálhatják majd, hogy 2011 nem 16% volt az adó hanem 80% és mindenki fizesse be a különbözetet, mert a FIDESZ szerint a múlt megváltoztatható. Szerintük ez normális és jó. De a cél nem szentesíti az eszköz, mert ha így lenne már Ők is lámpa vason lenének jó néhány sorstársukkal együtt.

picur3ka 2011.05.17. 21:04:17

@Tokány:

nem azt, akit te ki hivsz lopasert, igy jobban kovetheto?

passaran 2011.05.17. 21:04:56

@lyken: Egyetértek! Az emberekből a felelőségérzetet szinte tudatosan ölte ki az összes kormány alapos médiatámogatással. Itt az eredmény :( Azt hiszem a most látható polikiai erőktől jelentősebb változást már nem várhatunk. Oldaltól függetlenül! Ha pár év múlva feltünne egy hiteles új szereplő akkor lehet hogy azzal kéne kezdeniük, hogy tegyenek egy rohadt nagy pontot a "rendszerváltástól" eltelt idő végére és próbáljanak teljesen új alapokról építkezni. Engem is dühítettek és dühítenek a pofátlan lenyúlások, végkielégítések, tanácsadói szerződések, de: ezek 99%-a az akkor érvényes jogszabályok szerint törvényes volt. A korrupció nem, de a többi pofátlanság le volt, le van papírozva. A visszamenőleges hatályú törvénykezés látjuk hova vezet = nem járható út normális országban. Az akkori miniszterelnöknek majd le kell nyelni a békát és kiállni az ország elé és azt mondani: a kurvaanyját az összes szemét tolvaljnak, de jogszerűen nem tudunk tenni ellenük semmit. Rohadjanak meg, de most ezt megúszták. Viszont aki ezután a közpénzhez mer nyúlni annak lesz nagyon-nagy rábasz!!!! Persze lenne még próbálkozó ezután is, de amikor már 6-8 párttárs és prominens az "elitből" megtapasztalja azt, hogy mit takar a "nagy rábasz" akkor az emberek is elhinnék hogy új idők járnak. Ha meg visszáll a bizalom, hogy az országot vezető emberek az ország érdekében járnak be dolgozni akkor van esély arra hogy élhető ország lesz itt mindenkinek!

Dracon 2011.05.17. 21:06:33

@picur3ka/mesterhazymiklospart:
Amúgy ha teszem azt tűzoltó lennék (nem vagyok lásd feljebb) akkor is ez volna a nagy véleményed?

Kívánom neked hogy az égő házad előtt vedd észre hogy egy cigány banda végig megy a asszonyon/lányodon és mikor hívod a lenézett/megvetett szerveket akkor ne vegye fel senki a telefont.

Meg kellene már érteni hogy ezek az emberek azért vannak mert lehet hogy egyszer nagy szükséged lesz rájuk és mikor ez bekövetkezik akkor számodra ők lesznek a legfontosabbak. Persze amíg erre nem kerül sor addig lehet őket köpködni de azért csak vigyázz mert lehet hogy a fagyi visszanyal.

Az egyetemen én még tudományos szocializmust és marxista közgazdaságtant kellett hogy tanuljak igaz vége felé járt a rendszer de még tartotta magát.
Ott történt meg egyszer hogy amikor a pol tanár éppen nagy átéléssel szidta az egyházat és az istent, akkor ez egyik hallgató azt mondta
"Tanár elvtárs ha nincs isten akkor minden rendben, de ha van akkor tessék nagyon vigyázni!"
Én ateista vagyok de ezzel akkor is most is nagyon egyet kellett értenem.

Nehogy ti is így járjatok.

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2011.05.17. 21:07:35

@picur3ka/mesterhazymiklospart: Nem de azzal, hogy egy narancs kommandó mindent megtehet, törvénykezhet múltban. Bármit visszamenőleg megvázoltathat, mert szerinte ez jó. Azaz szépen felszámolja a jogrendszer alapjait. Azt hogy a törvények kiszámíthatóak és a törvények szerint élve tervezhető a jövő. Az igenis érthetővé teszi azt, hogy el akar húzni innen egy vállalkozó.

A FIDESZ nem demokráciát hanem totális anarchiát épít a jelenleg.

Dracon 2011.05.17. 21:13:53

@picur3ka/mesterhazymiklospart:
Hát latom messzi vagy te attól hogy megértsd a vállalkozók kínját.
Az adó nem minden. Sőt az a legkevesebb. De mikor áll a gazdaság mikor napról napra döntik a forintot, mikor 90 napra fizetnek ha fizetnek, mikor a bank nem ad hitelt csak akkor ha 100% fedezetet adsz neki, akkor az kezdi el kivégezni a kkv-t. De ha érdekel az ügy akkor nézd meg a statisztikákat.

A rendőr sztoriról meg higgy amit akarsz ahogy mondtam, ha nem veszed észre hogy holnap az ürgeöntők kerülnek sorra holnapután meg lehet hogy te akkor vak vagy aki békésen várja hogy vágóhídra vigyék.

Amikor szólhatsz de inkább hallgatsz mert téged nem érint az ügy, akkor mikor már téged is érint és ordítasz már nem lesz senki aki meghallja.

Dracon 2011.05.17. 21:19:16

Egy tűzoltó írta lehet őket is anyázni, de nagyon találó az írás csak bele kell egy kicsit gondolni:

"A Führer-elv

Az NSDAP csúcsán a vezér és kancellári tisztséget betöltő karizmatikus vezető, Hitler állt, utána helyettese és a birodalmi vezetők következtek. A Felhatalmazási törvény alapján a kancellár rendeleti úton kormányozhatott, a döntések a náci pártban születtek kiiktatva a parlamentet.„A Führer parancsol, mi követjük őt”. A Führer-elv lényege, hogy Hitler megszabta a követendő célokat, irányította és felelősségre vonta az alárendelteket, döntéseiért személyesen viselte a felelősséget. A Führert a népközösség megszemélyesítőjének, a közerkölcs bajnokának, a német gazdasági csoda megteremtőjének, kiváló katonai vezetőnek, a nemzet ideológiai ellenségeivel (marxistákkal, bolsevistákkal, zsidókkal) szembeni védőbástyának tekintették.

A párt mellett álltak a részben piramilitáris pártkülönítmények: az SA (Sturmabteilung; rohamosztag), az SS (Schutz-Staffeln; véderő) és a csatolt szövetségesek (orvosok, tanárok, jogászok, hivatalnokok szakszövetségei); a hatalomátvétel után megalapított politikai rendőrség, a Gestapo (Titkos Államrendőrség) a megfélemlítés eszközévé váltak.

erettsegizz.com/tortenelem/a-naci-ideologia-jellegzetessegei/

A Viktor-elv (Magyarország, 2011)

A Fidesz csúcsán a nemzeti miniszterelnöki és pártelnöki tisztséget betöltő karizmatikus vezető, nemzeti Orbán állt, utána helyettesei és a nemzeti frakcióvezető következett. Az új nemzeti Alaptörvény alapján a nemzet miniszterelnöke rendeleti úton kormányozhat, a nemzeti döntések a Fidesz nevű pártban születnek, kiiktatva a parlamentet. „Orbán parancsol, mi követjük őt”. A Viktor-elv lényege, hogy Orbán megszabja a követendő célokat, irányítja és nemzeti felelősségre vonja a nemzeti alárendelteket, döntéseiért személyesen viseli a nemzeti felelősséget. Orbánt a nemzet megszemélyesítőjének, a közerkölcs bajnokának, a magyar gazdasági csoda megteremtőjének, kiváló katonai vezetőnek, a nemzet ideológiai ellenségeivel (rendőrökkel, tűzoltókkal, határőrökkel, katonákkal, vám- és pénzügyőrökkel, börtönőrökkel, kormánytisztviselőkkel, közalkalmazottakkal, bírókkal, vegyészekkel, bányászokkal, marxistákkal, bolsevistákkal) szembeni nemzeti védőbástyának tekintik.

A párt mellett áll a pártkülönítmény: a TEK (Terrorelhárító Központ), és a csatolt szövetséges KDNP; a hatalomátvétel után megalapított politikai rendőrség, mely akár bűncselekmények elkövetésével is vizsgálhatja a hivatásosok életvitelét - a megfélemlítés eszközévé váltak.
"

picur3ka 2011.05.17. 21:19:34

@Dracon:

Nalunk nincs egyik se vagy husz eve, ugyhogy azt rizsalsz nekem, amit akarsz , nem hat meg.

Igy vannak ezzel a cigany vegeken, hogy ha Amerika lebombaz, meg az se fenyegetes, ahhoz kepest , amiben elnek a nepek, csokolom a nagy nelkulozhetetlen szolgalatot.

Kulonben ez meg tobb mint 20 evel ezelott tortent, nem a lanyommal, hanem velem, es ha a ficko nem szalad a nagy semmiben, amit eppen viselt azonnal a ket hatalmas kutyajaval, talan nem lennek itt, de rendorseg, ugyan. Ne viccelodjunk.

Dracon 2011.05.17. 21:25:21

@picur3ka/mesterhazymiklospart:
Hát igen mindenki magából a saját elvárásaiból indul ki és azt hiszi hogy az a tuti.
Csak nehogy tévedj és mondjuk 10 év múlva amikor nem lesz ekkora szerencséd el gondolkodsz rajta hogy tán mégis csak jobb lett volna ha itt vannak azok akiknek ez lenne a dolguk.
De te életed úgy éled ahogy akarod, és remélem mikor 100 évesen azon gondolkodsz hogy mit értél el akkor majd büszke leszel magadra.

kifordított nagyanyó 2011.05.17. 21:30:07

@Dracon: Fejezd már be kurvára ezt az irigység szöveget.Én senkitől nem sajnálok semmit HA MEGÉRDEMLI!

kifordított nagyanyó 2011.05.17. 21:32:56

@Dracon: Erről beszélek baszod.Szerinted most sajnálom tőled,hogy ha jól élsz?Ennyit az irigységről.

kifordított nagyanyó 2011.05.17. 21:35:20

Holnap visszanézek a saját nickemmel,mer ez az asszonyé.

kifordított nagyanyó 2011.05.17. 21:36:28

@Nurrddin: Na az ilyen megérdemli,hogy szopjon.Nem az aki az életét kockáztatja.

picur3ka 2011.05.17. 21:39:44

PS: Nem is tudom, hogy volt e valaha tuz es mikor utoljara a varosunkban.

Mar, olyan rendu, amihez kihivtak valakit.

picur3ka 2011.05.17. 21:41:59

@Dracon: gem.

Bazz meg nem erted? Nincsenek itt, ezer eve? Vilagos? Kinyalhatjak seggem, ertt
heto?

picur3ka 2011.05.17. 21:43:58

@Dracon:
akkora szerencseje senkinek nincs, hogy rendor segitsen rajta, ennyi. Erted ezt?

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2011.05.17. 22:03:02

@picur3ka/mesterhazymiklospart:
Erre azért ne vegyél mérget. Van akit a rendőrség ment meg, van akit meg nem. De azt kéne neked is megérteni, hogy itt már rég nem arról van szó, hogy rendőr vagy kotyomfity. Itt arról van szó, hogy szépen lassan egy narancs anarchiába fullad az ország. Meg az, hogy a FIDESZ bizonyítja, hogy senki és semmi nincs biztonságban. Ma kibasszuk a kockagömbölyitőkkel, legközelebb mással fogunk. Holnap után majd a lakásod fogják elvenni, vagy a bankszámlád, vagy visszamenőlegesen felnyomjuk az adó kulcsot. A 2/3-ad mindenre megoldás, és egyben önigazolás is. Hiszen a totális hatalom részegít és őrjít, ez látszik a FIDESZ-en. A 2/3-al a törvényekkel nem lehet mit kezdeni, mert mindent olyanra alakít amilyenre akar. Maximum majd beleírják az alkotmányba, hogy Magyar oszágon lehet múltba törvénykezni és kész.

picur3ka 2011.05.17. 22:17:27

@Nikosi:
semmi narancsfitty, husz eve nincs rendorseg itten

picur3ka 2011.05.17. 22:18:55

@vontod75:
persze, remelem, tobb is van, mint 4 eset, de ez semmit nem jelent azoknak, ahol nincs rendorseg.

picur3ka 2011.05.17. 22:25:41

@vontod75:

Muhaha! Megneztem oket. Rosszul lett, rosszul lett, bunugy, ok, emberoles.

vontod75 2011.05.17. 22:48:38

@picur3ka/mesterhazymiklospart: Ezen jókat lehet röhögni, de annak az embernek akkor és ott ez volt a világon a legfontosabb. Adott esetben neked is az lenne.
A bűnügyi vonalról...
crimestat.b-m.hu/

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2011.05.17. 22:53:36

@picur3ka/mesterhazymiklospart:
Nem állítom, hogy a rendőrség tökéletesen végzi a munkáját. De ezért a felelősség nem a rendőrt és a rendőrséget terheli csak, hanem legyen narancs legyen szegfű egykutya a politikusainkat is vastagon.

A rendőrnek a törvények betartatása a célja, a törvény adta keretek között. Ha szarok a törvények és a törvények akadályozzák akkor arról a politika tehet.

De az egész kérdést el kéne vonatkoztatni a rendőröktől, ahogy a 98% sem a Szalainé 100 milliójáról szólt (amit amúgy meg sem kapott mert szépen szét lett osztva okosba). A poszt amúgy is Lézer Jancsi bohóc hazudozásáról született ami viszont tény. Meg a narancsos múltba törvénykezésről.

Amúgy a FIDESZ feltalálta az időutazást, ugyan személyeket nem tudnak utaztatni de törvényeket már igen.

picur3ka 2011.05.17. 22:57:55

@vontod75:

Nezd, soha nem fogok rendort kapni arra, hogy minden utca sarkon ott alljon. > Nagyjabol mindig csak egy masik allampolgar tud emberolest megakadalyozni ( nalunk, ahol nincs onvedelmi jog), a rendorseg nagyjabol soha. Ok egy utolagos helyszinelo egyseg, akik a megtortenes utan sohajtoznak, ha meltoztatnak kijonni.

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2011.05.17. 23:02:16

@picur3ka/mesterhazymiklospart:
Mekkora szerencse kell, hogy valakin egy politikus segítsen, mondj egy esetet? Ez a kérdés már önmagában is vicc.

A politikusainkat kéne jól költség csökkenteni máris mindenki jobb száj ízzel nézné a megszorításokat. De ezek a milliomos köcsögök (papíron szegény Trabant tulajok, vicc az egész vagyon bevallásuk) ehhez túlságosan pénzközpontúak. Mint a Ragyás Tóni aki felveszi a nyugdíját a milliós fizetése mellé. Na tőle elvenném, de a fizetése felét is mert annyit sem ér.

Amúgy nem érdekelne, meg engem nem érint és nem fog érinteni a dolog, mert úgyis majd 65-70-xx évesen megyek majd nyugdíjba ha megélem. De az ahogy teszik, és az amit össze vissza hazudoznak, az már érdekel, mert később még eljöhet amikor engem fog érinteni.

Mert ma a BM dolgozók lesznek megszívatva, holnap lehet én.

picur3ka 2011.05.17. 23:45:43

@Nikosi:

Te mijafaszrol beszelsz?

picur3ka 2011.05.17. 23:53:09

@vontod75:
40 000
Kosz, de Virag.et a riporter!!!!

Kulonben ez csak a cucc Zero es eszkep vitajahoz, gyerekek, itt Konya megmondja, hogy 40 000 korai nyugdijas rendor van meg vagy 10 -12 ezer katona. Gondoltam en, hofgy keves lesz az, kapok -e vattacukrot?

Billy the kid 2011.05.18. 00:08:49

Egy kis csűrés -csavarással nem lenne megoldható a leadott szavazatok visszamenőleges megváltoztatása? Ez egy olyan félig tréfás kérdés, de írjon, aki tudja a hárompontos választ!

Billy the kid 2011.05.18. 00:15:37

Egyébként már önmagában a legszánalmasabb vicc kategória a kormányzati elképzelés a nyugdíjasok visszahívása ügyében...
1/Ha elment, azért ment el, mert egészségügyi vagy más okok miatt egyáltalán nem akar a jeles magyar rendvédelemben dolgozni....ok, kényszerrel visszahelyezik, csak elfelejtik közbe, hogy több lesz a kára mint a haszna a dolognak, a nem akarásnak általában tényleg nyögés a vége.
2./Mennyit is fognak fizetni nekik?? A nagy büdös helyzet az, hogy a szervezeti átalakítások és járulékok berakása miatt TÖBBET kell majd egy visszahibernált rendőrnek fizetni a nyugdíjánál, szóval az ADÓTÓKBÓL, ADÓNKBÓL több pénz lesz elbaszva.

Ez lenne a felemelkedésünk záloga??? ajjajjaj

StrongSteve 2011.05.18. 00:18:24

Nem lehet mindenkit megmenteni! Megpróbáljuk, de tudjuk nem lehet. Éjjel és nappal egyaránt 120 másodperc alatt elhagyjuk a laktanyát azért, hogy segítsünk azon, aki bajban van, hogy segítsünk rajtatok. És közben nem az jár az agyunkban, hogy megéri-e az a másik ember, hogy kockáztassuk érte az életünket! Nem azon gondolkodunk, hogy milyen színű a bőre, mi a vallása, mi a politikai beállítotsága. Megyünk, és esetleg bele is halunk abba, hogy rajtatok próbálunk segíteni. És ezt nem azért a 90-100ezer forintért teszük, hanem mert szeretjük a hivatásunkat! Most ott tartunk, hogy el akarják venni tőlünk azt, amivel kompenzálták eddig a nagyobb áldozatválalásunkat. A SZOLGÁLATI nyugdíjjat. Ez nagyjából azt jelenti nekünk, hogy 50egynéhány évesen, amikorra ez a szakma megeszi az embert, azt fogják mondani, hogy nem vagyunk alkalmasak, és mehetünk az utcára. Egy egész élet áldozatos szolgálata után koldusok leszünk. Ki fog majd ilyen feltételekkel a helyünkbe lépni? És ki fog maradni így a jelenlegi állományból? Vigyázzatok magatokra, mert lehet, hogy nemsokára már csak a tűzoltóság/rendőrség/stb üzenetrögzitője fog csak jelentkezni...

vontod75 2011.05.18. 00:18:28

@picur3ka/mesterhazymiklospart: Mielőtt nagyon beleéled magad.
ONYF oldal.
www.onyf.hu/index.php?module=news&action=list&fname=onyf_left_menu_statisztika_ellatas&root=ONYF&rand=245ab523db8281cfd9d2400b3eea3521
Ők azok akik fizetnek. Ők tudják, hogy kinek és mennyit fizetnek. 2010 december havi adat:
15 315 fő. Egyébként a Kónya kijelentés nem üt különösebben semmit. 40000 mentek el, az átszervezések és orvosi ok miatt. Az esetleg megfordult a fejedben, hogy ez nem egy statikus valami, folyamatosan érik el az öregségi nyugdíjat illetve sajnos elég sokan meg is haltak.

dr. Aullah 2011.05.18. 06:22:43

LOL BASZKI most hallottam, hogy a kérdőív, amit elküldenek mindenkinek... van rajta vonalkód... MINDENKIT LISTÁRA RAKNAK. Eszem faszom megáll.

trojka 2011.05.18. 06:50:49

Amikor beléptunk az EU-ba, megszunt néhány országhatár Vám-ellenörzése. Tömegével nyugdíjazták le (akarta-nem akarta) az ott szolgálo vámosokat, de belteruleten is, mert kellett a hely azoknak a határrol visszahívottaknak, akik "kedvencek" voltak. Nem biztos, hogy minden esetben a "40 éves" akarta otthagyni a szolgálatot, hanem belekényszerítették a nugdíjba. (amugy, totál hulyeség ez a duma, hogy negyven éesen mntek el a rendvédelmisek! esetleg rokkantnyugdíjba, hiszen mindenki tudja, hogy 25 év szolgálat után mehettek, ha betöltötték az 50. életévet!) Az már más lapra tartozik, hogy mivel aránylag fiatalok voltak, kevesebb lett a nyugdíjuk, a gyerekek még tanultak, meg a többi, igy el kellett menni a nyugdíj mellett olgozni. Természetesen, ez a jövedelem adoköteles volt. Most, ha vissza akarják tenni öket, ugyan milyen munkát tudnak nekik adni? a jogszabályok csak 5 év alat annyit változtak, hogy aki benne van, az is csak kappkodja a fejét, meg a levegöt. Vagy jo lesz az öreg kolléga kapusnak, vagy udvasepregetönek? De mindenhol szigoru takaékosság van elöirva, azt csak a közhasznu teheti meg, hogy munkanélkul veszi fel a pénzt. A másik: milyen fizetést kapnának? mert lehet, hogy a jelenlegi nyugdíjuk felét. Ha eléri a nyugdíjkorhatárt, miböl számítanák ki a nyugdíját? Abbol a pénzböl, amit most kapna? Röhej... civilek vannak, nem is egy, akinek a nyugdíja mellett ez a pénz csupán borravalonak lenne elegenö...persze, hogy persze-visszahívnának 600 ezer nyugdíjast, mindjárt meglenne a beígért egy mllio munkahelytermtés nagyobb része. hogy utána mi lenne veluk, az már kutyát sem érdekelné...nem ök az a létszám, akik ingyen eszik a kenyeret (szalámival) ebben az országban!

Marcellusca 2011.05.18. 08:50:06

@Dracon: Ez nagyon jó! Nagyon ül!

lyken 2011.05.18. 10:24:15

@picur3ka/mesterhazymiklospart: "persze, remelem, tobb is van, mint 4 eset, de ez semmit nem jelent azoknak, ahol nincs rendorseg."
Ha van sapka az a baj, ha nincs akkor az. Pluszpoén, hogy az ezt követő kommentedből kiderül, hogy véleményedet úgy sikerült megformálnod, hogy el sem olvastad a választ. Az csak utána jött. Az inteligencia magasfokú megnyilvánulására vall, hogy a párbeszéd szerinted a részedről folytatott monológ ami az általad hitt teóriák mantrázásából áll.

lyken 2011.05.18. 10:31:37

@Aullah: "van rajta vonalkód... MINDENKIT LISTÁRA RAKNAK. Eszem faszom megáll. " Ugye? Ha nem küldöd vissza az is információ, ha visszaküldöd, azzal meg bekerülsz egy adatbázisba amit bármikor előrángathatnak. Mindenképpen regisztrálják mindenki politikai preferenciáit.

picur3ka 2011.05.18. 10:37:21

@lyken:

Hogy jon ide a sapka? Az, hogy dolgozik a rendorsegnel, becsuletes, munkajat tisztesseggel vegzo sok ember is, semmit nem valtoztat a szervezet altalanos allapotan, hatekonysagan, politikai eszkozkent hasznaltsagan. Es azon sem, hogy sok helyen nincsenek jelen egyaltalan.

Az ilyen helyeken egyszeruen nem tudnak bunmegelozo tevekenyseget folytatni vagy barmi mas modon megmenteni barkit is, fizikai keptelenseg.

A telefon szolgaltatasrol meg ne is beszeljunk. Ha nincs mobilod, ki se tudod hivni oket.

Teljesen ertelmetlen dolog ilyesmivel fenyegetni a videki lakossag egy jelentos reszet, hogy mi lenne, ha nem lenne rendor. Szamukra ez nem felteteles mod. A fenyegetozo rendvedelmisrol meg megvan a velemenyem, koszonom.

picur3ka 2011.05.18. 10:50:00

@picur3ka/mesterhazymiklospart:

Ja, es az oregek meg naponta sirva imadkoznak, hogy ma ne verjek meg az unokajukat az iskolaban a diszkriminalt uldozottek. Ilyen komoly vedelmi eszkozeik vannak. merha a gyereknel meg mobil van az kulon felhivas keringore, aztan ugyis ellopjak, szoval semmilyen segitseget kerni nem tud.

Az oreg hazaspar meg valtasban alszik, mint az orsegen, hogy nehogy mar almukban lepje meg oket valaki.

Ha 3 fos csaladdal szamolunk atlagosan, akkor minden 5. csalad serelmere elkovetnek egy buncselekmenyt egy evben. Ez csak, ami a statiszkaban szerepel nalunk.

Ugy altalanossagban, meg hagyjuk is, mert a strandra peldaul el nem viheted a gyereket, mert uszik a szar meg a takony a vizen es remek a hangulat altaljaban veve.

lyken 2011.05.18. 11:07:55

@picur3ka/mesterhazymiklospart: Állítottad, hogy a rendőr nem segít, rossz, stb. Tetted ezt általánosítva, mindenkire projektálva. Ezen állításodra linkeltek cáfolatot. Erre reagáltál úgy, hogy "...persze, remelem, tobb is van, mint 4 eset...". Tiszta sor, lervontál egy következtetést. A probléma, hogy ezt úgy tetted, hogy valójában nem olvastad el, hogy mit ír a másik. Ezt onnan tudjuk, hogy te magad írtad le 6 perc 46 másodperccel később: "Muhaha! Megneztem oket. " Szóval szerintem ne erőltessük a vitát, amíg világosan látszik, hogy a véleményalkotásodnál nem vagy kiváncsi másra. Ok, megértve, hogy belekötöttél mindenkibe aki más véleményt képvisel. Megértve, hogy nem vagy kiváncsi más véleményére, csak kinyilatkoztatni akarod a sajátodat.

Szinte mindenki egyetért azzal, hogy több rendőr kéne vidékre is. Az, hogy nincs elég rendőr és nincsenek megfelelően ösztönözve a munkavégzésre az szerinted a rendőrök hibája. Senki másé, csak a rendőröké. Véleményedet alátámasztandó pedig jól kifröcsögöd magad és az összes szóba jöhető sérelmedet felsorolod. Mert Viktor dobott egy gumicsontot amin elrágódhat a plebs. Addig se azzal törődik, hogy visszafelé törvénykeznek. Tegnapelőtt a nyugdíjak védelmében, tegnap a szerintük erkölcstelen végkielégítések miatt(vajon az erkölcstelenül magas fizetésük ellen mikor lesz törvény?), ma az előrehozott nyugdíj miatt. Holnap mi lesz? Extra adó a lakásokra? Vagy a megtakarításokra? Vagy a kocsikat sarcolják tovább? Végülis tök mindegy, mert aki adót fizet az torkig benyeli, a plebsnek meg lesz új gumicsont, hogy addig se arra figyeljenek, hogy tovább adósítják Magyarországot.

picur3ka 2011.05.18. 11:10:04

@picur3ka/mesterhazymiklospart:

Es, hogy a monologomat befejezzem, anyam meg baltaval alszik, s akkor fog rendort latni, mikor letartoztatjak majd. Mert akkor tuti, hogy ki fognak jonni. ez a kerek tortenet. Ugy meg lesz hatva mindenki ezeken a videkeken a rendorsztrajktol, hogy csuda.

picur3ka 2011.05.18. 11:14:20

@lyken:

Jaj, nekekeckedjel, elolvastam, hogy mit irt. A videokat nem neztem meg mindet egybol, s van, amikor nem is tudom. Ez a nag

picur3ka 2011.05.18. 11:21:06

@lyken:

Jaj, nekekeckedjel, elolvastam, hogy mit irt. A videokat nem neztem meg mindet egybol, s van, amikor nem is tudom. Ez a nagy problemad?

A tobbi meg felesleges hulyeseg, amin erolkodsz. Ha nem erdekelne a velemenye nem vitatkoznek vele. Ellentmondasz onmagadnak.

Mi egyszer hivtunk rendort, rablashoz. A szeken, amire a betoro lepett az ablakbol leereszkedven, ott volt egy nagy saros labnyom. Erre raallt a rendorpajtas es kinezett az ablakon. ennyi tortent az ugyben, nagyjabol. sokan ki se hivjak oket, nem veletlenul. Ez van.

picur3ka 2011.05.18. 11:35:06

@lyken:

'Szinte mindenki egyetért azzal, hogy több rendőr kéne vidékre is. Az, hogy nincs elég rendőr és nincsenek megfelelően ösztönözve a munkavégzésre az szerinted a rendőrök hibája. Senki másé, csak a rendőröké. '

En ilyet nem mondtam. Viszont ezzel a nyugdijrendszerrel amiert tuntetnek, pontosan az ellenkezojere vannak osztonozve. Kihuzzuk addig valahogy. rengeteg nem odavalo karaktert csabit, ezert jo kis nyugijert mennek oda, nem mert, hejde rendorok szeretnenek lenni.

'Végülis tök mindegy, mert aki adót fizet az torkig benyeli, a plebsnek meg lesz új gumicsont, hogy addig se arra figyeljenek, hogy tovább adósítják Magyarországot.'

Mi az ? Csak a nem adofizetoknek van kritikus gondolkodasuk az orszagban? S hogy egyik szavadat a masikba ne oltsed: honnan lesz erre a sok nyugdijra a penz? Azzal adositjak az orszagot, hogy el akarjak venni a kedvezmenyes nyugdijat?

Tokány 2011.05.18. 15:32:21

@picur3ka/mesterhazymiklospart: Nem, nem követhető jobban, szerintem nagyon el vagy tévedve. Lehet hogy most másként van, de néhány évvel ezelőtt még volt a Rebisz (talán most készenléti rendőrség néven fut), annak van kb. 500-600 fős állománya tippre. A többi rohamrendőrt meg vidékről hozzák fel, az egy dolog, hogy kaptak kiképzést, de jó részük mezei rendőr, járőr pl.

picur3ka 2011.05.18. 15:47:25

@Tokány:

Tudom, peldaul Borsodbol. Nem keresem vissza az egeszet, de nem arrol beszeltel, hogy fontos embereket ki fog megvedeni? lehet, hogy Lazar nem annyira fontos, de en igy ertettem, hogy csak peldanak mondtad, jelkepesen, innen a felreertes.

trojka 2011.05.18. 16:35:30

Rendör csak ott nincs és ott nem aktív, ahol nem akarják fentröl. Nálunk a cigányok felszolaltak a falugyulésen, hogy meg kell szuntetni a mezööri szolgálatot, mert nem tudnak nyugodtan lopni a határban, a szölöhegyen (ezt a baromságot a kisebbségi önkormányzat vezetöje is támogatta). mikor még engedték a rendört (KMB) dolgozni is, az uj rendörunk keresztullötte sanzén a részeg cigány térdét, mert késsel akarta felspékelni, a "tiszteletben állo" iparost leverte a földre és a közkuthoz bilincselte, mert a cigánynak akart segíteni, s azt a polgárt, aki védeni akarta a rendört, hasba szurta. Na, akkor most melik is lenne jobb? Hagyni, hogy a rendör végezze a munkáját, ahogy le van írva, vagy ahogy esszeru döntése (ne adj Isten lelkiismerete) alapján teheti, vagy megmondjuk neki, hogy kivel, mikor, mit tehet. Ennyi szerintem az egész, mert ugy érzem, hogy a bunözöt, ha megtehetné, a rendör is keresztullöné minden gondolkodás nélkul. csakhogy, törvényeink szerint akkor ö is vádlottá válna. Apropo, mi van a nagy beharangozással, hogy megvédhetem magam bármi áron, ha eletemet, javaimat, stb. stb. támadás éri? Mostanra eröl ugy hallgatnak, mint sz... a fuben!

Dracon 2011.05.18. 19:38:46

@Marcellusca:
Dehogy
olvasd el ezt most volt a langlovagok.hu-n
Ami ebből látszik az rosszabb mint a gulag.
Gyakorlatilag a visszahivott rendor/katona/vámos/határőr alaphangon KÖZMUNKA FELÜGYELŐ LESZ!
Vagyis majd ő fogja a korbácsot lengetni a kényszermunkások felett.
Gratula a büdös mocskos bolsevik patkányoknak. Gondolom kinyitják a recski objektumot is mint rehabilitációs közmunka szanatóriumot.....

"Tisztelt Tisztségviselők!

A mai napon Dr. Pintér Sándor belügyminiszter úr informális egyeztetésre hívta a szakszervezeti vezetőket a korkedvezményes nyugdíj és a nyugdíjasok visszarendelésének tárgykörében.

Az ülésen a VPDSz elnöke és a Választmányi elnök úr vett részt.

Első körben a Miniszter és az érdekképviseleti oldal megállapodott a tárgyalási ütemtervben, eszerint a mai napon elhangzottakat az érdekképviseletek legkésőbb holnapig írásbeli előterjesztés formájában megkapják, pénteken kifejtik ezzel kapcsolatos részletes véleményüket, majd hétfőn RÉF ülés megtartására kerül sor. A végleges javaslatok, illetve azok a javaslatok, amit a Miniszter a kormány előtt képviselni fog vagy magáénak vall, annak az anyagnak a véglegesítése a hétfői napon történik meg.

Az Alkotmánymódosítással kapcsolatban elmondta, hogy az mindenképpen elfogadásra kerül, a csütörtöki házbizottsági ülés határozza majd meg, hogy mi lesz a parlamenti forgatókönyv a jövő héten.

A további témakörök tekintetében a legfontosabb kérdés a nyugdíj, az illetmény, illetve a visszarendelhetők személyi körének meghatározása lesz.

A Miniszter kérte az érdekképviseleti szerveket, hogy jelöljék meg azokat a munkaköröket, amelyek esetében az érdekképviselet álláspontja szerint valóban komoly pszichikai terhelés alatt állnak a kollégák. Általános szabályként szögezte le, hogy a visszarendelés az 57. év alatti állományt érinti. Aki az 57. évet betöltötte, azzal nem foglakoznak.

A visszarendeltek körét két csoportra kívánja osztani a minisztériumi koncepció. Ennek egyik köre azok, akik átszervezéssel, illetve közös megegyezéssel mentek el, a másik kör pedig, akik FÜV vizsgálat eredményeképpen kerültek szolgálati nyugállományba. Akik FÜV alkalmatlansággal mentek el, ill. akik a hivatásos szolgálatra alkalmatlan minősítést kaptak és az egészségkárosodásuk 70% felett van, azok nem kerülnek visszarendelésre, akiknek 40% alatt állapították meg az egészségkárosodásukat, azokat felülvizsgálat nélkül visszarendelik, akiknek 40%-69% között van az egészségkárosodásuk, azok felülvizsgálatra kerülnek és amennyiben korlátozottan alkalmas minősítést kaptak, azokat könnyített hivatásos szolgálatra visszarendelik.

A Miniszter tájékoztatta az érdekképviseleti vezetőket, hogy ezen kollégák a hivatásos állományú jogviszony alá tartoznak majd, egyenlőre készenléti állományba kerülnek, de ennek jogi háttere nincs kidolgozva, az új szervezet, melyet az érdekképviseletek „kényszerléti rendőrségnek” neveztek foglalkoztatja majd ezeket a kollégákat hivatásos állományú jogviszonyban. Azon kollégák, akik a FÜV-ről visszarendelésre kerülnek, könnyített szolgálatra kerülnének beosztásra, ami azt jelenti, hogy munkavégzésük 6-22 óráig lenne meghatározva. A Minisztérium ezt még pontosan ki kívánja dolgozni. Elsősorban szervezői munkát kellene végezniük, például a közfoglalkoztatás feladatkörében, illetőleg munkavezetői, felügyelői, irányítói, munkakört tölthetnének be. A kistelepülések biztonságát is szolgálhatnák ezen kollégák. Jogosítványaik, illetve intézkedéseik a hivatásos állományúak intézkedési jogosítványaival lenne egyenlő. Az így visszarendeltek 2 garnitúra bevetési ruhát + bilincset kapnának.

Ezek a kollégák a fent említett új szervezetbe kerülnek beosztásra, amely a rendőrség irányítása alatt tevékenykedne, de elképzelések szerint feladatkörükbe tartozna a feketemunka ellenőrzése, illetve elvégeznék a számlaellenőrzéssel kapcsolatos feladatokat is. A nettó fizetésük a jelenlegi nyugdíjnak megfelelő mértékű lenne, ez kerülne bruttósításra. A rögzített nyugdíj jogintézményét a tárca továbbra is életben kívánja tartani, ugyanúgy választhatnának a két nyugdíj közül a kollégák, bár a nyugdíjkorhatár egységesen ezekre a kollégákra is vonatkoznának, akik rendelkeznek szolgálati nyugdíjrögzítéssel.

A táppénz továbbra is 90% maradna. Aki elmúlt 50 éves és megvan a szolgálati ideje, az kiemelt bérezésben részesülne, például a szorzószám emelkedése alapján. A cél az, hogy a mindenkori hivatalban lévő állomány jólétét garantálják.

2012. évre vonatkozóan a miniszter 5-6%-os illetményemelésre lát lehetőséget.

Aki a mostani társadalombiztosítási szabályok alapján rokkantnyugdíjasnak minősül, elmondása szerint a civil jogszabályok vonatkoznak rá.

Ezt követően Felkai László államtitkár úr az életpálya-modellből emelt ki néhány részletet, eszerint kedvezményes lakáskölcsönnel 25-30 évre segítenék a hivatásos állományú tagok tulajdonszerzését, az 50 éves kort betöltők esetében munkaidő-kedvezményről lehet továbbiakban szó, továbbá a rekreációs szabadság bevezetésének lehetőségéről beszélt. Megemlítette, hogy az új Közszolgálati Egyetemen átképzési szakokat indítanának, ami a bevetési egységektől kiöregedő állomány átképzését biztosítaná.

A Honvédség hivatásos állományú tagjai is ennél az új szervezeti egységnél teljesítenének majd szolgálatot, és azon honvédek esetében, akik visszafoglalkoztatását a tárca nem tudja megoldani, azok is ezen közmunkszervezetbe kerülnének beosorolásra, ezt a feladatot a Belügyminiszter koordinálja az ő esetükben is.

A VPDSz elnökének kérdése, mely szerint mi lesz azokkal, akiket nem tudnak visszafoglalkoztatni, illetve a vámosok milyen szervezetbe kerülnének visszarendelésre, továbbá mikor kívánja hatályba lépteti a kormány a jogszabályt, illetve milyen idejű átmenetet kíván biztosítani a nyugdíjasok részére a kormány, a Miniszter a következő válaszokat adta:

Minden visszahívottat foglalkoztatni kívánnak, a visszahívott vámosok, rendőrök, katonák, börtönőrök elsősorban az eredeti szolgálati helyükön kerülnének visszafoglalkoztatásra, amennyiben erre nincs lehetőség, úgy az új készenléti szervnél kerülnének szolgálatba helyezésre.

A jogszabályt a kormány vélhetően 2012. január 01-jén kívánja életbe léptetni, de erre garanciát a Miniszter nem vállal.

Az átmeneti rendelkezésekkel kapcsolatban a Miniszter elmondta, hogy max. 3 havi átmenetet tud elképzelni, három hónapon belül a kollégák nyugellátását havonta csökkentenék 20-20-20%-kal.

A fenti tájékoztató nem tekinthető véglegesnek, csak a RÉF plenáris ülését követően alakul ki a végleges álláspont, azonban még ez sem jelenti azt, hogy a kormány ezeket a módosítási javaslatokat fogja figyelembe venni, így a fenti levél kifejezetten tájékoztató jellegű.

Tisztelettel:

Holecz Gábor elnök
Vám- és Pénzügyi Dolgozók Szakszervezete
"

Dracon 2011.05.18. 19:41:46

Ja és mivel a nettó nyugdíjuk fel lesz bruttósítva ez nem olyan nagy megtakarítás az államnak,
Szóval folyik itt a hülyítés ezerrel a nép meg nem látja hogy most dugja a fejét a rabigába.

lyken 2011.05.18. 20:19:54

@Dracon: Ez az egész arról szól, hogy a közvélemény szemében felháborító módon visszavonult embereket látványosan "megigazságszolgáltassák". Mert erre kaptak felhatalmazást. Bár homlokegyenest mást ígértek anno a rendőröknek, de az nem baj, úgysincsenek sokan és ezt a kis sz*pást ki fogják bírni. A plebsnek ez kell, hát megkapják.
Az meg kit érdekel, hogy elidegenítik a rendőröket és hogy épelméjű rendőr nem fog felszerelni? Tudniillik se fizetés, se megbecsülés, se előnyök.

Marcellusca 2011.05.18. 20:20:43

@Dracon: Hát, vaze, ez nagyon durva!

Dracon 2011.05.18. 20:45:02

@lyken: Szerintem igen forró nyár elé nézünk. Ha ezt tényleg elkezdik szeptemberben és mindenki kap 3 hónapot miközben havonta 20%-ot elvesznek tőle, hát megnézem hogy lesz-e nyilvános fidess október 23.-a vagy csak shitt pali fog beszélni a királyi tv.ben
Ja annyit azért nem ért tudni hogy elég ravasz dolog ez. A ragyás azt mondta hogy mindenkit visszavárnak aki jön azt újra hivatásossá faragják és elveszti a nyugdíjas jogviszonyát.
Ez azt jelenti számomra hogyha mondjuk 1 hónap múlva kibasszák mert nem felel meg egészségügyileg akkor már nem nyugdíjas lesz hanem munkanélküli aki dögöljön meg.
Ha nyugdíjas marad dacolva a terrorral akkor nem kap nyugdíjat míg el nem éri a határt de ha dolgozik most is akkor ezt most se kapja szóval nincs nagy különbség.
Tehát a munkaképes ma is dolgozó állományt szerintem nem palizzák be. Akit be tudnak rángatni azok az azonnali éhhaláltól menekülnek azért fogják vállalni, de amikor végleg kidőlnek akkor fognak csak igazán szopni.
Rémálom ez hogy ez nálunk megtörténhet és a nép engedi. Igaza volt annak a geci fletónak, kurva országban élünk, és mi vagyunk a kurvák.

trojka 2011.05.19. 06:22:40

@Dracon: Gábor, adjatok a pofájukba!

2011.05.19. 09:14:51

Ez a hazudozás, amit a kormány müvel, már tényleg triviális és felháboritó. Most már ott tart ebben az országban a normálisan gondolkozó "zember", hogy azt sem hiszik el, amit kérdeznek tőle. Már az is hazgság.
Ebben az országban nincs több 200-220 ezer ember, aki korhatár alatti rokkantnyugdijas! Lehet itt hazudozni, de be kéne bizonyitani, hogy ettől több van. Mondjuk, kor szerinti, munkakör szerinti "kimutátust" kéne kiadni, ami alapján ezt megerősiteni lehetne és nem hazudozni össze-vissza. Mert itt hazudik lézer-Lázár, Balsai és a kósos haju kormányszóvivő is. Két egyforma adat még nem hangzott el a szájukból.
A trükk lényege, hogy aki mondjuk 1981-ben , rokkantként ment el- mentek el nyugdijba, azok , bár már öregségi nyugdijat kapnak, de a kormány, hogy hazugságát bebizonyitsa, itt hozza őket. Azt szeretném látni, hogy ezek között a "rokkantak" között, hány fő politikus van, hány fő polgármester, hány fő képviselő , sportoló. balettáncos, előadóművész, és hány fő fizikai melós , ápolónő. cukrász, pék stb, stb. Azt is be kéne mutatni a statisztikának, hogy ezek közül--rokkantak közül--hányan haltak már meg? És azt is látni kéne, hogy hány embernek van 1 millión felüli nyugdija és ennek összegét ki határozta meg Na akkor volna igazán felháborodás ebben az országban.

lyken 2011.05.19. 09:51:56

@Dracon: "Ja annyit azért nem ért tudni hogy elég ravasz dolog ez. A ragyás azt mondta hogy mindenkit visszavárnak aki jön azt újra hivatásossá faragják és elveszti a nyugdíjas jogviszonyát.
Ez azt jelenti számomra hogyha mondjuk 1 hónap múlva kibasszák mert nem felel meg egészségügyileg akkor már nem nyugdíjas lesz hanem munkanélküli aki dögöljön meg.
Ha nyugdíjas marad dacolva a terrorral akkor nem kap nyugdíjat míg el nem éri a határt de ha dolgozik most is akkor ezt most se kapja szóval nincs nagy különbség.
Tehát a munkaképes ma is dolgozó állományt szerintem nem palizzák be. Akit be tudnak rángatni azok az azonnali éhhaláltól menekülnek azért fogják vállalni, de amikor végleg kidőlnek akkor fognak csak igazán szopni."

De tudod, hogy mi a legeslegszebb dolog ebben az egészben? Ugyanaz ami a legutóbbi dollárkötvénykibocsátásnál volt(duplaannyi kamatért mint az IMF hitel). Nevezetesen, hogy mikor nem lesz elegendő felszerelő rendőr és krónikussá válik a probléma, már 2014-2018 lesz. Magyarul ez már ez sem az ő problémájuk lesz. Tehát megcsinálják.

"kurva országban élünk, és mi vagyunk a kurvák."
Már aki. Lépj a cégeddel, családoddal külföldre, ne várd ki, hogy mi lesz. Tapasztalatból mondom, hogy ha működő, hasznos tevékenységet végzel, akkor megéri. Még egyes munkavállalóid is veled fognak menni.

stefiapo 2011.05.21. 21:32:12

Csak a rendvédelmiekre vonatkozik....hahaha. Komolyan, ki hisz még Ezeknek? Bármennyire is furcsa a választások előtt egy értelmes politikus volt aki levezette, hogyan kellene kilábalni az országnak ebből a krízisből. Bokros Lajos.

stefiapo 2011.05.21. 21:36:33

Ja, és legalább Gyurcsány, akit mindenki lenéz ki mert állni az emberei elé és elmondani a tutit. A Lázár féle beszédről semmi kis tüntetés.. pedig ezt nagyon is komolyan gondolta és azonos szintű az öszödi beszéddeel

picur3ka 2011.05.21. 21:37:13

@stefiapo:

Ja, a nagybajuszos olajos, akit majdnem letartoztattak? Es egyaltalan, te be vagy rugva, ugye?

picur3ka 2011.05.21. 21:38:34

@stefiapo:

ha ki mert volna, nem elne. Honnan szeditek ezeket a mitoszokat?

trojka 2011.05.22. 07:20:40

Nem, ez a szemétség nem csak a rendvédelmisekkel fog megtörténni. Nézzétek csak a peagogusokat, akiknek tavaly még azt igérték ezek a mocskok, hogy 100%-al emelik a béruket. Késöbb már arrol volt szo, hogy csak felével. Utána arrol makogtak, hogy négy év alatt. Most arrol van szo, hogy annak érdekében, hogy megörizzék a jelenlegi béruket, meg kell emelni az oraszámot, el törölni a tulorapénzt, egyéb juttatásokat. Ezt ugy állították be, hogy a pedagogusok 62 %-a egyetért vele. Mint kiderult, a pedagogusokat meg sem kérdezték, csupán néhány igazgatot. szerintem, az iskolafenntartok beszerezhetik a tábori ágyakat, és berendezhetnek egy körletet a pedagogusoknak, mert lassan csak hétvégén tudnak hazamenni, annyi baromságot nyomnak még a nyakukba. (nem elég a sok hulye cigánygyereket valahogy megtanítani a minimumra) Ha netán valaki azt mondaná, mit sírnak, ott van a nyár nekik, elmondanám, hogy a pedagogusoknak junius 30-ig be kell járniuk az iskolába, takarítani,pakolni,stb-stb 8.00-tol 14.00-ig. Juliusban pedig sokaknak kötelezöen táborokat kell vezetni. Augusztus 20-a után szintén be kell járni. Nos, azt hiszem, mindenkinek van panaszkodni valoja, nincs kivétel. Egyszeru eset ez: dolgozz, vagy (és) dögölj meg. Utobbi egyre aktuálisabb. (csak ezért nem jár sztahanovista jelvény).

picur3ka 2011.05.22. 10:08:44

@trojka:

Lehet szemetsegnek nevezni, csak semmi ertelme. Irta mar nekem egy masik topikban valaki, hogy ezek is GDP-t termelo munkak, de a tanarokat, rendfenntartokat, egeszugyiseket, egyeb allami alkalmazottakat, nyugdijat, segelyt, mind az allam fizeti.

Kozben valami 1.5 millioan fizetnek adot. A rendszer fenntarthatatlan. A szemetseg a kozelebe nem jon a dolognak. Siman penzkerdes.

süti beállítások módosítása