Skip to content


       Szűrés lista

Bohócforradalom helyett fokozott közbiztonsági ellenőrzés

Míg 1989 június 16-án egy kócos-borostás fiatalember rövid, de velős beszédével felrázott egy országot, addig ma, 22 évvel később ennek fiatalembernek a kormánya a legsunyibb, legpitiánerebb módszerekkel akadályozza meg, hogy honfitársaink egy csoportja, élve alkotmányos jogaikkal, tiltakozhasson.

Négy szakszervezeti konföderáció mára hirdetett meg demonstrációt a Munka törvénykönyvének módosítása, az Országos Érdekegyeztető Tanács feloszlatása, a korkedvezményes nyugdíjak megvonása és a munkanélküli segélyek átalakítása ellen. Ehhez csatlakoztak volna a rendvédelmi dolgozók este, amely a "bohócforradalom" nevet kapta, Orbán gúnyos beszólása után.

Csakhogy.

"Véletlenül" éppen mára hirdetett meg az ORFK egy "fokozott közbiztonsági ellenőrzést" az ország egész területére kiterjedően.

"Az intézkedés végrehajtása érdekében a szabadságon és betegállományban lévők kivételével a teljes hivatásos állományt berendelték szolgálatteljesítésre június 16-án reggel 7 órától június 17-én éjfélig Az intézkedés különlegessége, hogy - a szokásos gyakorlattól eltérően - kollégáink számára még saját mobiltelefonjuk maguknál tartását is megtiltották!" - írja a FRSZ.hu.

Az éjszakás műszakban dolgozó rendőrök sem mehetnek haza, bent kell maradniuk a szolgálati helyükön.

33 ezer rendőrt helyeztek így készültségbe, és azért egy pozitívumot azért tudok mondani: kétségkívül a mai napnál nagyobb közbiztonságot nem lehet elérni, hiszen az ÖSSZES rendőr dolgozik.
A hírek szerint "
a berendeltekkel láthatóan nem nagyon tudnak mit kezdeni a megyei kapitányságok: akit lehet, négyesével-ötösével autóba ültették, ők egész nap a településeken autóznak járőrözés címén, a többiek pedig a kapitányságokon malmoznak."

Bravó, Pintér Sanyi! Legközelebb ha vasutassztrájkot szerveznek, akkor legyen országos kerék-felülvizsgálati nap, és kopogtassák végig a több tízezer vasúti kereket, ha egészségügyi tüntetés készülődik, akkor meg legyen országos egészségügyi nap ... ezek után merjenek a dolgozók tüntetni a magánszférába!

Jelenleg (még) bárki tüntethet bármiért. A melegek, a romák, a tanárok, a nővérek, a taxisok, a postások, a szakszervezetek, a nyugdíjasok, a sárkányröptetők, a bélyeggyűjtők, bárki. Szólásszabadság van. Meg véleményszabadság. Amiért a
kócos-borostás fiatalember szónokolt 22 éve.

Draskovics-szintű húzás ilyen sunyi módszerrel keresztbe tenni a rendőröknek. Sokan vagyunk, akik nem értenek egyet azzal, hogy 40-50 éves rendvédelmi dolgozók nyugdíjba vonuljanak, de attól még pontosan ugyanannyi joguk van tiltakozni, mint minden magyar állampolgárnak.

A tragikomikus, hogy ez a 33 ezer rendőr mégis ott lesz a bohócforradalom helyszínén. A kordon másik oldalán ők fogják biztosítani a tüntetéseket, szemmel tartva a tiltakozó nyugdíjas rendvédelmiseket.

(Az MTI-n a mai hírek között pontosan nulla darab szól a "bohócforradalomról", vagyis a mai napi széles körű tiltakozásokról, de pl. az Origon lehet követni az eseményeket.)

Címkék: fidesz rendőrség

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr922988678

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Bohócok és sudribunkók 2011.06.17. 18:17:16

Olvasom netszerte a bérszóvivők, a bérszakértők, a bérfirkászok, valamint az egyéb bér és nyalonchitű írástudók és tudatlanok dühödt reakcióit a bohócforradalommal kapcsolatban és bármennyire is próbálom visszatartani, némi kaján röhögéssel vegyített á...

Trackback: Óriási siker a szociális konzultáció! 2011.06.16. 20:13:18

Már csak az a kérdés, hogy kinek?  A Kedves Vezető szóvivője szerint óriási sikerrel végződött a szociális konzultáció, szerdáig 1 millió 65 ezer kérdőív érkezett vissza. Szijjártó Péter emlékeztetett: arra kérték az embereket, hogy június 15-ig k...

Trackback: Forradalmi Alkotmány 2011.06.16. 15:38:23

Izlandon új alkotmány készül, és a magyar alkotmányozási folyamattal ellentétben valóban megérdemli a forradalmi jelzőt.Gondolom még senki sem felejtette el a hazai forradalmi kérdőíveket, amelyek 5% -ának visszaérkezése után, gyakorlatilag olyan alkot...

Trackback: A NER egy éve 2011.06.16. 12:42:33

A NER egy éve 1. rész – Szavazófülkés forradalom, szimbolikus ügyek, gazdaság, és társadalompolitika    Immáron egy éve annak, hogy az általános országgyűlési választásokon a Fidesz(-KDNP) kétharmados győzelmet szerzett, aminek követke...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kicsit Karcos 2011.06.16. 11:06:39

Megfoghatná egymás kezét a bohóckormány és a traffipaxkezelőség, és együtt elmehetnének a picsába.

vontod75 2011.06.16. 11:08:10

Hogy hová fog ez vezetni? Nem tudom. De ilyen módszereket nem élhető demokráciában szoktak alkalmazni...

Kicsit Karcos 2011.06.16. 11:14:50

"33 ezer rendőrt helyeztek így készültségbe, és azért egy pozitívumot azért tudok mondani: kétségkívül a mai napnál nagyobb közbiztonságot nem lehet elérni, hiszen az ÖSSZES rendőr dolgozik."

Kb. kétszer annyian vannak, mint amennyivel hatékony közbiztonságot lehet csinálni ebben az országban (persze 20-22 ezer rendőr nem tudna ennyit bírságolni).

Attól, hogy annyian vannak a rendőrök, mint az oroszok, plusz még van százezer pogárőr, a közbiztonság a bányászbéka segge alatt van. A mennyiség sosem csap át minőségbe. Én bevezetném, hogy ha egy rendőr szolgálat közben akár csak egy szabálysértést is elkövet (pl. tilosban parkol), akkor kirúgják és helló. Itt kezdődne a közbiztonság.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.06.16. 11:19:00

A NER után ezennel meghirdetem a KFGY-t.

Kicsinyes
Faszok
GYülekezete

Egy jó tanács a "bohócforradalmároknak": itt a lehetőség egy kis mellékes jövedelemhez jutni! Minden hétre kell ilyet szervezni, a beszari kormányzat minden héten behív minden rendőrt (kérdés, hogy ezt meddig tudja kifizetni), amit ki kell csengetni :DDD

Kartal (rezervált) 2011.06.16. 11:19:29

@vontod75: Miféle demokrácia? Még két év, és az ilyen kapitalista burzsoá trükkök is fel lesznek számolva mint a "demokrácia". És akkor REND lesz és CSEND lesz... bár nem tudom azt a rendet ki fogja fenntartani, mert a rendőrök többségének is már most tele van a töke ezzel. Tényleg jön az EuroGendFor? A Fidesz tényleg addig megy jobbra, míg végül megérkezik balra, és visszaállítja a szocialista államot? Izgalmas éveink lesznek... mármint azoknak, akik itt maradnak.

megvagy hadnagy 2011.06.16. 11:19:39

mit szóltunk volna, ha ezt egy szoci kormány csinálta volna? (jó példa Draskovics)

szégyen! micsoda szégyen!

Secnir 2011.06.16. 11:22:08

ha én tökös rendőrgyerek lennék, akit berendelt a főnöke erre a napra vigyázni a tüntetőket, én úgy csinálnám, hogy a kordonon BELÜLRE állnék, és szigorúan (mosolyogva) néznék kívülre....

Kartal (rezervált) 2011.06.16. 11:22:27

@Kicsit Karcos: én bevezetném, hogy ha egy rendőrt támadás ér, akkor KÖTELEZŐ számára a fegyverhasználat.

@Seduxen: Miért? A tűzoltóknak kicsengették?

Orbán azzá vált, amit gyűlölt, ami ellen harcot hirdetett. Így megy ez.

Secnir 2011.06.16. 11:24:13

"Szólásszabadság. Véleményszabadság"

ami mára úgy módosult:
ha szólsz és más véleményed van, örülj ha szabadon maradsz (lásd Szima Judit)

Marcellusca 2011.06.16. 11:24:21

@Kicsit Karcos: Megsúgok valamit: Amennyiben így folytatódik, ne is várj minőségi javulást!
SŐT!!!

Kartal (rezervált) 2011.06.16. 11:24:47

@Secnir: ha valaki tökös, nem veszik fel rendőrnek. Egy ismerős felvételizett rendőrtisztire, mindenen átment, de pszichológiából elhúzták. Túl önálló a gondolkodása - mondták neki, és nem vették fel.

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2011.06.16. 11:25:43

az eredmény: a Dagály-stranddal szemközti bozótosban is posztolt reggel egy közeg, szolgálati Balfi ásványvízzel megtámogatva...vicc.

Marcellusca 2011.06.16. 11:26:32

@Seduxen: Megfizetniiiiii????????
Évek óta csak a befagyasztás/megvonás van porondon.
A túlórákat meg (ha egyáltalán elsimerik) max lecsúsztathatják, szabadnapban vehetik ki.
Persze kizárólag "bohócforradalom" mentes napokon! :)

Homeoffice 2011.06.16. 11:27:39

@Marcellusca:

Hagyjad máá...Sedu még hisz:)

Marcellusca 2011.06.16. 11:27:42

@Kicsit Karcos: Ja, egyébként látom, elcsípted a poszt mondani valóját. :(

Seduxen (már NEM dr.) 2011.06.16. 11:28:26

@Gunther: amúgy tényleg az, de ez most részletkérdés :DDDD

@Kartal (rezervált): mondjuk ez is igaz. galád antiNERisták lévén az előbb itt örömködtünk dohányzás közben az utcán, amikor az egyirányú utcába forgalommal szemben 3 tűzoltóautó érkezett (az utca vége a Duna-part), egy köpésre a parlament, már kezdtünk reménykedni, de sajnos csak ide a szomszédba jöttek :DDD

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.06.16. 11:29:31

Tegnap véletlenül megnéztem a HírtV estei híradóját ...mintha egy másik országról szólt volna. Elképesztő párthíradó volt.

Kicsit Karcos 2011.06.16. 11:29:33

@megvagy hadnagy: a kommunisták mindent elkúrnak, a fideszesek meg mindenkit megfélemlítenek (utóbbi a kommunistákra is jellemző, volt de már nagyjából leszoktak róla).

@Kartal (rezervált): én ENNEK a "rendőrségnek" lófasz jogot nem adnék, mert csak visszaélnének vele. Ez egy nagy dilemma, amit csak úgy lehet feloldani, ha szétzavarják az egész szemkilövő-bírságoló csürhét, és új szempontrendszer szerint újrafelvételiztetnek, és onnantól lehet ilyen. Onnantól, ha egy rendőrt az első törvénysértésénél kibasznak a hóra (méghogy előléptetés és sztárnyugdíj, vicc), onnantól lehet adni nekik ilyen jogot.

dr. Aullah 2011.06.16. 11:30:20

Ezekre már tényleg minden szó kevés. Ennél aljasabb embereket még soha nem láttam. Jó lenne, ha lógna mindegyik.

CyberPunK 2011.06.16. 11:30:58

Azért én örülök neki, hogy csütörtökön ilyen kurva sokan ráérnek tüntetni. Szolidáris vagyok velük innen az irodából, de tényleg.

Kicsit Karcos 2011.06.16. 11:31:01

@Marcellusca: egyáltalán nem számítok rá, hogy majd pont a bohóckormány fog rendes rendőrséget csinálni, Drazsé elvtárs munkájára építkezve. Azért írtam, hogy mindkettő elmehet a sunyiba, de a kormány menjen előbb.

Marcellusca 2011.06.16. 11:33:41

@zero: Én így vagyok az m1-gyel is. :)
Főleg, mikor szíjjjájtót vagy kósát hívják meg vendégnek.
Mintha egy másik országból jöttek volna és arról beszélnének.

majomkutya 2011.06.16. 11:35:09

Olyannyira kibaszottul balkáni ez az egész, minden elemével együtt, hogy azt el sem lehet mondani.
Alapból balkáni a "fokozott közbiztonsági ellenőrzés" fogalma is, de hogy pont mára, ilyen cinikusan... erre már talán csak Szíjjártó Péter tudna mondani valami frappánsat (pl. "a Nemzeti Együttműködés Kormánya megerősíti a közbiztonságot")
Szima Judit letartóztatása is egy jó móka: lakhelyelhagyási tilalom, hogy ne tudjon résztvenni a bp-i tüntetésen.
Ha bp-i lakos lenne, akkor mit találtak volna ki? Kitiltást? Kár hogy azt nem lehet, mert a lakóhelyül szolgáló településről senki nem tiltható ki. ÚÚÚÚÚ, nem kellene itt tippeket adjak mert még Lázár vagy Balsai benyújt egy jó kis tvjavaslatot.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.06.16. 11:35:45

@zero:

Mindigis párttévé volt, de most, hogy az ő pártjuk van kormányon, ez már rettentő ciki. Még mindig csak gyurcsányoznak, mintha azóta semmi sem történt volna. MNO dettó. Hányinger.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.06.16. 11:36:30

@majomkutya: "Kár hogy azt nem lehet, mert a lakóhelyül szolgáló településről senki nem tiltható ki." - de a NER-ből kizárható, és lássuk be az sokkal "rosszabb" :DDD

Secnir 2011.06.16. 11:39:06

@laspalmas:
tegnap néztük a TV-t vacsora közben, oszt valamelyik bőcs ember (talán leszíjáljól péter) elböfögte magát: ...az elmúlt nyolc évben...
asszony vérnyomása a plafonon, én meg röhögtem: az elmúlt nyolc évből egyet már ti húztatok le barom, legfeljebb 7 évről beszélhetsz kötsög...

majomkutya 2011.06.16. 11:40:20

@Seduxen: :)
Nekem rémálmaimban szokott előjönni, hogy egyszer csak levelet hoz a postás, amiben közlik, hogy kizártak a NER-ből.
A bohócoknak már gondolom ment a levél/megüzenték. Hamarosan te is megkapod a képed miatt és felkerülsz a listára.

Marcellusca 2011.06.16. 11:41:00

@Kicsit Karcos: Úgy, úgy! Először a lámpát....izé, a kormányt!
Viszont, ahogy fentebb írod, ha mindenkit elzavarnak, ki fog (valamiféle) rendet tartani, amíg újjá alakul?
Hidd el, hogy az állomány zöme most is tenni akar (persze vannak trógerek, nagy számok törvénye alapján is), csak meg van kötve a kezük.
És ezt nem maguknak köszönhetik, hanem a prolimókusokank!
Akik többször használták őket politikai csatározások eszközének (lásd: fityiszes lázárlézerbohócjános és társai, '06-'07-es és mai megnyilvánulásai!), eközben szépen le is züllesztették.

2011.06.16. 11:41:34

Na bohócok, itt az idő! 2006-ban hiába kántáltátok a rendőröknek, hogy "aki magyar, velünk van..." Most a pipogya és öntelt viktátor elkövette a legnagyobb ökörséget, amit kormányzó tehet: magára haragította a saját erőszakszervezetét! Történelmi pillanat ez, ki kellene használni...

Seduxen (már NEM dr.) 2011.06.16. 11:44:39

@majomkutya: melyikre? a valasztas_2010_kubatov.xls listára? :DDDD

@Secnir: az sem jó, ha azt mondja, hogy az "elmúlt 7 év". igazából lehetne annyi esze ennek a fehérjehalmaznak (síjjájtópétej), hogy valami ÚJ szófordulatot kreáltat (mert ő maga erre képtelen).

Mert ha szerepel benne az ELMÚLT, akkor abba bizony kőkeményen beletartozik (mindegy hány évet mond) az ő 1 éves uralmuk. Mondjuk akkor lenne őszinte (sic!), ha ezt mondaná :DDD

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.06.16. 11:45:32

@CyberPunK:

Képzeld, nem mindenki hétfőtől-péntekig 8-tól 16-ig dolgozik, így értelemszerűen szabadnapjuk sem szombat-vasárnap van.

Marcellusca 2011.06.16. 11:46:31

@Secnir: Megakadt a tű. :)
Ja, bocs, vírus került a lejátszóba. :D

És, ha még hozzá vesszük, hogy az annyit emlegetett "emútnyócév" utolsó, bajnais évéről még maga a Nagyvezír is elismerően nyilatkozott ... :D

Upsz, jut eszembe, erre is megvan a formula: "gyurcsányahibás". :DD

2011.06.16. 11:46:47

@majomkutya: Ha bp-i lakos lett volna, előzetes letartóztatás összebeszélés veszélye miatt. Azt akár hónapokig is el lehet húzni. És utána, ha lecsendesedtek a kedélyek, akkor szépen elengedik egy "rájöttünk hogy ön nem bűnös, bocsikával." Ez ilyen egyszerű és demokratikus.

CyberPunK 2011.06.16. 11:46:58

@laspalmas: Képzelni képzelem, de attól még vicces, hogy egy ilyet nem hétvégére tesznek. Volt eddig bennem egy ilyen hülye gondolat, hogy azért az átlag igenis hétfő-péntek/szombat, de ezek szerint én vagyok a kivétel.

minimalista 2011.06.16. 11:47:47

@zero:
Én ma reggel néztem meg kíváncsiságból, vajon lesz-e szó benne a "bohócforradalomról". Hát, ha sajátosan is, de leközölték. Röviden és kivonatolva:
- 4 szakszervezet szervezett mára tüntetést, de a négyből három tegnap lemondta
- két volt sztrájk bizottsági vezető szervezi, Kónya és társa
- Kónya a rendszerváltás előtti időkben a szovjet titkosszolgálatnál volt kiképzésen...

Majd e három fő információt hordozó híradást lekeverték egy gyurcsányos- kommunistázós toposszal.
Élmény volt nézni...

Marcellusca 2011.06.16. 11:48:08

@majomkutya: Nyugi, már rajta van. :)
Vagyunk! Mindannyian! :D

2011.06.16. 11:50:11

Kíváncsi vagyok, a gárdamellény mellé mikor tiltják be a bohócruhát is?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.06.16. 11:50:44

@Secnir:

Szerencsére én este 9-nél előbb sosem kerülök TV-közelbe, akkor nézek 10-20 perc CSI-t, aztán már alszok is :))

dr. Aullah 2011.06.16. 11:51:40

@laspalmas: Megértem. A CSI baromi unalmas.

kej 2011.06.16. 11:56:26

na ez az igazi ötvenes évek:

Szakszervezetek.hu információi szerint a Belügyminisztérium Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóságánál és több megyei szerveinél működő szakszervezetek hivatásos állományú, vezető beosztású szakszervezeti tagjai tegnap különös felszólítást kaphattak: ha fenntartják szakszervezeti tagságukat, akkor elbúcsúzhatnak a vezetői beosztásuktól, ha viszont azonnal kilépnek a szakszervezetből, megőrizhetik továbbra is pozíciójukat.

www.szakszervezetek.hu/index.php/hirek/2940-kueloenoes-kileptetesek-a-bm-katasztrofavedelmi-szakszervezeteibl

minimalista 2011.06.16. 11:57:50

@Hajszás Láncos:
Amennyiben sokakban félelmet kelt - mondjuk jelenlegi kormánypártunk tagjaiban - nem kell sokat várni a betiltására. Nézzük objektíven: hát nem sokkal félelmetesebb egy színes-szagos, tarka barka és aránytalan öltözék egy hagyományos középiskolai ünneplőnél?!
Naugye! :D
kiforditott.blog.hu/2009/07/08/fekete_nadrag_feher_ing_garazdasag

anonymand 2011.06.16. 11:58:21

Tisztelt Zero!

Ezekben a nehéz, forradalmi időkben nem kéne a hangulatot szítani.
Elég baj az, hogy rendbontók (dezertőrök) vonulnak utcára és garázda pedagógusok (hangosan énekeltek az esőben) zavarják meg a zemberek nyugalmát.
Pont most.
Akkor bezzeg amikor a békés tüntetőket atrocitálták, biztos hallgattál.

Tisztelettel:
anonymand

Ps.: a fokozott ellenőrzés hírére legalább kevesebben isznak vezetés előtt, kevesebben indulnak kocsit lopni, stb. tehát nem egészen haszontalan....

dr. Aullah 2011.06.16. 12:04:22

@anonymand: Lemaradt a SMILE a végéről.

Homeoffice 2011.06.16. 12:05:09

@anonymand:

Először még én is komolyan vettem:)
zseniális:)

Kartal (rezervált) 2011.06.16. 12:05:44

@Kicsit Karcos: ne mosd össze a szemkilövő gárdát a rendőrség teljes állományával. Nekem is van rendőr haverom több is, rendes gyerekek.

Valandil 2011.06.16. 12:06:53

@Kartal (rezervált): De nem adták ki maguk közül a felelősöket, vagyis közösséget vállalnak velük.

Secnir 2011.06.16. 12:08:19

...ööö...
Elutasítjuk! - a közmédiumok dolgozóinak nyilatkozata

Budapest, 2011. június 16., csütörtök (OS) - A közmédiumok dolgozóit képviselő alulírott szakszervezetek csatlakoznak a mára meghirdetett tüntetésekhez, és szolidaritásukat fejezik ki a munkavállalók alkotmányos jogainak védelmében meghirdetett minden törvényes demonstrációval.
[...]
Budapest, 2011.06.16.

Duna Televízió Dolgozói Szakszervezete
Duna Televízió Üzemi Szakszervezete
Független Rádiós Szakszervezet
Magyar Rádió Dolgozóinak Szakszervezete
MTI Sajtószakszervezet
Rádiós Műszakiak Szakszervezete
Televíziós Dolgozók Szakszervezete
Televíziósok és Filmkészítők Független Szakszervezete

os.mti.hu/hirek/68969/elutasitjuk-a_kozmediumok_dolgozoinak_nyilatkozata
akkor most ki harap a kinek a mijébe?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.06.16. 12:09:15

Tényleg!
Szeretnék egy állampolgári bejelentést tenni a NER-kormánynak. Tegnap ballagáson voltunk, ahol
- skandallum1: a Himnusz régi verzióját játszották, énekelték
- skandallum2: a Szózat közben betojt a hangtechnika, így az elejét 3x, de a többi részét egyszer sem hallgathattuk meg

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.06.16. 12:12:11

@Secnir:

remélem kirúgják mindet, és ezentúl a ViktorTV lesz a közmédia

dr. Aullah 2011.06.16. 12:12:12

@laspalmas: Na és az egyenruhás egyedek nem keltettek benned félelmet?

anonymand 2011.06.16. 12:14:43

@Aullah:

Tisztelt Aullah!

Nem tudok mosolyt varázsolni. Vicsorítás az már régen....

Tisztelettel:
anonymand

anonymand 2011.06.16. 12:37:41

@ingenium rusticus /Csellók és gordonkák vegyesen.:

Tisztelt ingenium rusticus /Csellók és gordonkák vegyesen!
Éljen, éljen soká!
Kenyéren és vízen!

A híveknek egy kis kedvesség, hogy jól ellegyenek vele: subba.blog.hu/2011/06/16/raszta_para

Tisztelettel:
anonymand

Megnevezhetetlenül 2011.06.16. 12:40:04

Remélem most a főcigány összes híve boldog, mert megkapták az erős nemzeti kormányt. Kim is ilyesmi, meg Lukashenko.
Mondjuk nekem mindegy, már beadtam vízumkérelmemet XD - bár ahogy egyik évfolyamtársam mondta: "ne félj, mire januárban végzünk, az Orrsós hoz egy törvényt, hogy nem mehetsz te sehova"
Szal mellékesen már gyakorlom a határon való átkúszást, mert hát ha felépül az Orbáni-Fal...

voroner tamas 2011.06.16. 12:43:57

@Aullah: A drót után tényleg az. Párszor linkelted, utána néztem.
Nagyon addiktív. És kurva gyorsan fogy:(

GGG77 2011.06.16. 12:47:24

A kócos-borostás fiatalemberből egy hatalom ittas, öntelt, szarházi lett.

Lasombra 2011.06.16. 12:48:25

a Deadliest Warrior c. dokumentum/fantasy sorozat következő évadára állítólag már készül egy speciális epizód, amelyben Q8-as Audikkal a Kossuth térre érkező agymos... hithű TEK-es seregek csapnak össze a renegát Rebiszesekkel (vagy Készenléti Rendőrséggel, vagy ahogy ma hívják őket).

más: az elmúlt nyócévezés mellett, bárki, aki leírja a "szemkilövő" karaktersort, számomra azonnal diszkvalifikálja magát minden további eszmecseréből.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2011.06.16. 12:50:24

Nyugalom, senki sem halhatatlan. A szobrok sem állnak örökké, az utcanévtáblákat is át lehet húzni. Igaz Ceausescu elvtárs? Ha már nagyon éhes és nyűgös mindenki lehet ám rossz lapot húzni...

csárli hárper 2011.06.16. 12:50:24

mit ad isten ma belefutottam egy "fokozott ellenőrzésbe", mondtam a zsaruknak:
biztos úr, ne bohóckodjunk már!-vették a lapot, jót röhögtünk és mentem tovább a dolgomra, vicces volt:)
más: a korabeli fotón viktorunk úgy néz ki mint egy dzsihádra készülő terrorista....

Seduxen (már NEM dr.) 2011.06.16. 12:55:30

@ezittenkéremmagyarország: "úgy néz ki mint egy dzsihádra készülő terrorista." - ebben mi a meglepő? azt mondta, hogy harcban állunk a zállamadósságal, meg a munkanélküliséggel.

mit nem adnék azért, ha úgy akarná ezeket legyőzni, ahogy a dzsihádot hirdető emberek szokták oly' sok esetben: testére erősített robbanóanyag, az elmaradhatatlan Allahu Akbar! csatakiáltás, és BUMM :DD

voroner tamas 2011.06.16. 12:59:55

"szabadságon és betegállományban lévők kivételével a teljes hivatásos állományt berendelték szolgálatteljesítésre június 16-án reggel 7 órától június 17-én éjfélig".
Hülye kérdés: péntek éjféltől ki lesz a váltás? Visszarendelik a szabadságon lévőket?

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2011.06.16. 13:00:06

@anonymand: Forradalmi idők? Nem igazán tűnik úgy. Az ország nagy része éppen hogy LESZARJA hogy miket követelgetnek maguknak rendőrök ha éppen nem kárörvendve nézi a dolgot.

Mert hiába áriáznak itt de hány rendőr van az egész országban? 45 ezer? Ha kivétel nélkül mind Orbán gyűlölő lenne az is 3-4% talán? Jó jó haragudjanak meg 2 szer annyian ( nyugdjasok stb ) akkor sem éri el a 100 ezret sem... Rajtuk kívül van azért jó pár ember aki lábat csókolnának annak aki engedné őtket 63 éves koráig dolgozni. Aki BIZTOS és NEM MEGSZŰNŐ munkahelyet ad a nyugdíjig. Jajj milyen szörnyű nekik VÉGIG KELL DOLGOZNI mind a 63 évet és ó minő borzalom még fizetést is kapnak érte.

Jómagam 5 munkahelyen voltam az elmúlt 5 évben és nagyon kicsi az esély hogy olyan helyre vesznek fel ahol nyugdíjig folyamatos lehetne a munkaviszonyom... Pedig jó lenne...

Seduxen (már NEM dr.) 2011.06.16. 13:03:32

@Prof. William: "és nagyon kicsi az esély hogy olyan helyre vesznek fel ahol nyugdíjig folyamatos lehetne a munkaviszonyom... Pedig jó lenne..." - ha lehetek "kicsit" demagóg: tudtommal a yardon folyamatos létszámhiány van, egy próbát megér, nem? "BIZTOS és NEM MEGSZŰNŐ munkahelyet ad a nyugdíjig"

csárli hárper 2011.06.16. 13:09:35

@Seduxen: erre gondoltam én is:) de nem akartam kiiratkozni a zeggyüttböfögés rencerébűl, no meg a magánhadsereges bácsik is figyelnek, ültem már kúhétbe de nem hátul és nem taposott rajtam 2x100 kiló öltöny+napszemüveg:)

vontod75 2011.06.16. 13:09:54

@Prof. William: 3000 szabad állásunk van. Gyere rendőrnek, halálodig biztos állásod lesz...

Lémusz 2011.06.16. 13:19:18

Igazuk van a rendvédelmi dolgozóknak.
Mikor vállalták a szolgálatot számítottak rá, hogy korábban nyugdíjba mehetnek. Én nem vagyok rendvédelmi dolgozó, de én sem akkor mehetek nyugdíjba, mint amire a munkába álláskor számítottam. Ugyanis azóta a nyugdíjkorhatárt többször visszamenőleges hatállyal megemelték.
Tehát követelem a Magyar Parlamenttől, a nyugdíjkorhatár visszaállítását. Az pedig, hogy miből fizetik ebben az esetben a nyugdíjakat nem az én gondom.

Mi többiek csináljunk "akrobataforradalmat", hogy az érdekeinket érvényesítsük!

Virág et. 2011.06.16. 13:20:42

@Prof. William: Ezt a biztos meg nem megszűnőt honnan veszed? Tudod, hány rendőrt küldtek el szolgálati nyugdíjba, pedig maradt volna dolgozni? Az is megvan, hogy NEM A RÉGI MUNKÁJUKBA mennek vissza azok, akik visszamennek? Te dolgozol mittudomén milyen managerként, aztán áttesznek gondnoknak. Gondolom neked mindegy lenne.

Ha így gondolodo, ahogy mások is írták, van 3000 üres hely, tessék pályázni.

A számtanod is rossz, mert csak rendőrrel számolsz, a többi rendvédelmissel nem . És nem számolod hozzá a családtagokat (legalább 1 házastárs az általános), akiket igencsak érint a dolog. Aztán jönnek a szimpatizánsok, mint én, akiket nem érint, de az igazságérzetüket esetleg bántja, főleg a módszer, ha nem is a cél maga.

Szelid sunmalac 2011.06.16. 13:24:21

Marpedig a kormanynak igaza van! Igenis fizesse meg mindenki ebben a mocskos kommenista orszagban visszamenoleg amit elkurt! 8 teljes evig arra a kocsog Gyurcsanyra szavazott a hulye nep HELYETTE! A legjobb lenne, ha visszamenolegesen beszuntetnenk az elmult 8 evet! Sot! Mindenki azonnal adja vissza az elmult 8 evben kapott szulinapi ajandekokat a baratoknak, rokonoknak, mert innentol kezdve visszamenolegesen is torolve van az elmult 8 ev!

Megnevezhetetlenül 2011.06.16. 13:25:11

@Cirbi:
A főcigány kiépülő diktatúrája ellen szégyen, hogy külföldről jön a legjobb ellenállás. Jó tudni valahol van még normális értékrend is.
De csak annyit mondhatok az összes (most tagadó) fideszesnek: Nem baj, ezért sírtatok 8 évig. Majd meg hülyültetek értük. Hát megkaptátok. Élvezzétek.

Homeoffice 2011.06.16. 13:26:04

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:

Sőt!
A karácsonyi ajándékot is:)
Az elmúlt 8 évben kapott fizetésünket is:) A diplomákat is:)

Szelid sunmalac 2011.06.16. 13:26:14

Tenyleg...hova tunt most a sok megatlkodott fideszes, aki eddig allandoan oltott, mert azt mertem mondani, hogy ezek se lesznek jobbak a masiknal?

Szelid sunmalac 2011.06.16. 13:27:15

@Gunther: Persze kulon beadvany erkezik majd Lazartol, hogy kepviselokre ez ne vonatkozzon!

Cirbolya_sentinel Narancs himnusz - · http://tiny.cc/z9ur9x 2011.06.16. 13:28:24

@Megnevezhetetlenül: én is vigyorognék, ha csak szemlélő lehetnék egy előadáson, de így velük együtt csücsülni a szrban, nem túl jó érzés....

Szelid sunmalac 2011.06.16. 13:29:35

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Azt kell mondanom, nem veszettem el a remenyem, mert megiscsak fejlodokepesek vagyunk, ha lasan is. Most mar csak az marada kerdes, na de akkor ki legyen az elmult ketto helyett? Maradt ugyebar a Jobbik, az LMP, meg a KDNP. Igazabol mindegyiken csak rohogni tudok, ha magam ele kepzelem oket, mint kormanypartot...
Na de akkor ki?

Nem akar valaki a belugyminiszterem lenni? Kap szolgalati Audit, meg visszamenolegesen havi egymillat elete vegeig! No?

Seduxen (már NEM dr.) 2011.06.16. 13:30:08

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: kiráááály, akkor én még csak 23 éves vagyok :DDD

Seduxen (már NEM dr.) 2011.06.16. 13:31:49

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: "Kap szolgalati Audit, meg visszamenolegesen havi egymillat elete vegeig! No?" - ilyen juttatási csomagért én BÁRMID leszek, amit csak akarsz :DDDD

Szelid sunmalac 2011.06.16. 13:32:22

Na tessek mar meg is van a kormanyprogramom elso pontja! Mindenki torveny altal fiatalitva leszen! De nem nyolc, hanem egyenesen 9 evvel!

Ezenkivul mindenki tuntethet, de evente csak egy alkalommal, es amindenki csak ugyanazon a napon, hogy a tobbin lehessen nyugodtan dolgozni.

bandika gazdája 2011.06.16. 13:32:37

Elfogtak ma a berendeltek. Megvizsgálták a bringámat (lámpa, fék, gyári szám, stb.) Jó kedvük volt, kérdezték alkoholt fogyasztottam-e. Mondtam (az igazat) "fogyasztanék én, de nincs rávaló". Erre meghívtak a nemmessze lévő presszóba egy kávéra. A presszótulajt ismerem, aranyos, (a kutyát is bevihetem) nevetett és ingyen adta a három kávét. Hát így mulatunk mink itt lenn bohócforradalom idején. (Azt azért elsütöttem, hogy volt egy vörös kismacskám, azt Bohócnak hívták, - keresztfiam szerint Bobócnak -de sajnos rádült a forró olaj és el kellett altatni. De ez már régen volt, nagyon régen.)

Seduxen (már NEM dr.) 2011.06.16. 13:35:02

@bandika gazdája: mi volt abban a kávéban, hogy ilyen fergetegesen jó kedve lett tőle Kigyelmednek?

Szelid sunmalac 2011.06.16. 13:35:57

@Seduxen: Nagyon jo! Akkor mi mar nemzetileg egyuttmukodunk!

Szuksegem volna meg egy alkotmanyozo valakire, aki elbiralja azt, amit majd modositanunk kell visszamenoleg! Persze elobb irja meg a modositast, es csak azutan az alkotmanyt! Aztan ha ez megvan, kikuldunk ket kerdoivet. Az egyikben megkerdezzuk, hogy akarja-e a masikat, a masikban pedig, hogy tetszett-e az elso.
Osszesitjuk, majd torvenybe iktatjuk, hogy a kerdoivek szerint a nep kifejezte, hogy kirallya koronazzanak.

majomkutya 2011.06.16. 13:37:08

@bandika gazdája: qrva jó sztori!
remélem igaz!

Seduxen (már NEM dr.) 2011.06.16. 13:38:11

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: " Aztan ha ez megvan, kikuldunk ket kerdőivet" - öö, azt a korrupció elleni harc jegyében fontosnak tartom megjegyezni, hogy egészen véletlenül addigra a tulajdonomban lesz egy NYOMDA, gondoltam szólok...

csoko20 2011.06.16. 13:39:22

Kivi vagyok mennyibe kerül a költségvetésnek a berendelt vagy benntartott rendőrök műszak pótléka, túlórája, készenléti díja vagy faszom tudja mije?

Ennyit megér, hogy pár százzal kevesebb tüntetőt lássanak???

Félek, mi lesz ha tűzoltókkal akarnak kibaszni?! Felgyújtják a gabonatáblákat?

rézanyó 2011.06.16. 13:42:39

Egyszerűen elképesztő, hogy ma - na, milyen nap van ma? - ilyen szövegeket nyomtok. Ez, ami itt zajlik, a legteljesebb sötétség.
Az kell nektek, diktatúra, hogy a fejetekbe verjék az iskolában-óvodában-bölcsiben, hogy mi az a tisztesség. No meg a történelmet, meg hogy mi is az a demokrácia. Ha tudjátok, élhettek vele, addig nem kéne, mert csak visszaéltek.

rézanyó

Szelid sunmalac 2011.06.16. 13:45:48

@Seduxen: Nem kell nyomda. Kiirunk egy kozbeszerzest, amit majd jol megnyersz. A munkat kiadod egy rokonnak, aki visszaigenyli az AFA-t, de nem fizeti ki semmit, mert gyorsan csodbe megy. A kerdoiveket begyujtjuk, felveszunk ra az EU-tol megsemmisitesi tamogatast. Veszelyes hulladkkent lerakjuk, majd jol beperelunk egy fantomceget. Politikai toket kovacsolunk az ugybol, bunoskent meg lucskathatunk egy rakas mocskos komcsit, mert ez is elmult nyolc ev hozadeka!

Gondolkodjunk!

Llew 2011.06.16. 13:48:54

Kíváncsian várom a bejelentést arról, hogy szeretett kormányunk valamennyi tagja kuloulrofóbiás (félelem a bohócoktól).

Szelid sunmalac 2011.06.16. 13:49:31

@csoko20: Persze, hogy aztan jojjenek a gazdak is tuntetni megint a hulye traktorokkal!

gyilkos fűegér 2011.06.16. 13:51:11

Mintha be lenne picit kakkantva a Kedves Vezető...

aha, persze 2011.06.16. 13:51:51

Na, most kellett volna a rendőröknek engedetlennek lenniük alleszcuzammen.
De ezeknek sincs se tartásuk, se tökük.
Magyar nép, megérdemeljük sorsunk...

Himpellér · http://5percszerelem.blog.hu/ 2011.06.16. 13:52:38

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Csatlakozz Te is a "bizonytalan szavazók" táborába. Szerintem marha sokan vagyunk így akiket egy jól összerakott szakértői kormány értelmes programmal tiszta múlttal és egyenes jellemmel pillanatok alatt a táborába csábítana! Azt gondolom van sok sok értelmes okos ember ebben a kis országban. Csak azok szerény emberek nem ilyen kétszínű leaderek.

Virág et. 2011.06.16. 13:53:09

@csoko20: Semmibe. Úgysem fizetik ki, ahogy a tűzoltókat sem fizették ki. Kitalálják, hogy jár és, hogy az önkormányzatnak kell kifizetnie. Annak az önkormányzatnak, amelyiknek semmi pénze, de már hitelképessége sincs.

Vagy majd le lehet csúsztatni a bizonytalan távoli jövőben (azaz soha).

bandika gazdája 2011.06.16. 13:53:24

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Te gyanús vagy nekem! nagyon tudod hogy kell!

Manatwork (törölt) 2011.06.16. 13:56:56

@Himpellér: De jó is lenne ha előkerülne egy ilyen csoport ahol értékelhető szakmai tudás, hihető és elérhető világos célok vannak amik nem csak pár szűk érdekcsoport, hanem az egész ország érdekét szolgálják. Akikre még emberileg is fel lehet nézni...
Sajno sez csak álom :( Pedig nagyon kellene!!!!!!!

bandika gazdája 2011.06.16. 13:58:04

Én az örök hülye vagyok, de egy dolgot megint nem értek! Na és ha tüntetnek, akkor mi van? Ha én lennék a kormány leszarnám, nem égetném magam azzal, hogy letartóztatom a Szima Juditot, meg berendelem az összes rendőrt biciklit vizsgálni, meg ilyen ciki dolgok! Vagy nincs igazam? ... Mé' égeti magát akinek nem muszály?! Csak kérdezem. Mer' ugye a kétharmad akkor is megvolna, nem?

Megnevezhetetlenül 2011.06.16. 13:59:13

Mibe, hogy ma mattrészegen elkapna egy rendőr kétszázzal, simán elengedne? XD

Seduxen (már NEM dr.) 2011.06.16. 13:59:50

Nocsak Idős Asszony gonosz ikertestvére is előkerült? :DDD

anonymand 2011.06.16. 14:01:16

@bandika gazdája:

Tisztelt bandika gazdája!

Nem maradt egy kicsi abból a forró olajból véletlen?
Egy másik bohóc altatása lenne már időszerű....

Tisztelettel:
anonymand

Seduxen (már NEM dr.) 2011.06.16. 14:01:46

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: dermesztő javaslat-kavalkád. ilyen tehetséggel Te miért nem kaptál még állami megbízást? Nem is értem, komolyan :DD

csoko20 2011.06.16. 14:02:20

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Majd kölcsönkéri Tarkós a Demszky tábláit ;)

Kukori és Kotkoda 2011.06.16. 14:02:28

"Jómagam 5 munkahelyen voltam az elmúlt 5 évben"

Pár ilyet én is ismerek. Alkalmatlanok mindenre.

Szelid sunmalac 2011.06.16. 14:03:26

@bandika gazdája: @Seduxen:

Mindjart elpirulok! Pedig gyatra, kezdo probalkozas ez csupan! Probalok felnoni a nagyokhoz! Autopalya-szakaszokrol es M0 v.1.1-rol meg csak nem is almodok!

harcsabajuszos 2011.06.16. 14:03:43

Most lett volna lehetőség nem bemenni és megmutatni az egységet a bohóckirálynak.
A jó szolgalelkek viszont csak a király játékszabályai szerint tudnak játszani, ezért kihagyták a lehetőséget.
Ezzel meg is buktak.
Komolytalan emberek ezek mind.

regress 2011.06.16. 14:04:25

@rézanyó: csütörtök,és k.meleg.de remélem viktorékat rázza a hideg

csoko20 2011.06.16. 14:08:37

@Megnevezhetetlenül: De ha mondjuk te vagy a Lézer Jani, és pont ma szeretnél hazaautózni, akkor kb. minden 10. km-nél garantált egy ellenőrzés; elsősegély doboz, izzókészlet, szivargyújtó....

Ha lenne eszük a zsaruknak, akkor tudnák kit, hol, mikor és miért kellene ellenőrizni:)

bandika gazdája 2011.06.16. 14:08:42

@anonymand: Nem, az még az átkosban volt!

Tyeplica 2011.06.16. 14:09:12

Az megvan, hogy a ma szolgálatba berendelt rendőrök még a mobiltelefonjukat se vihetik magukkal?

Vajon ha kettesével telefont cserélnek EGYMÁS telefonját vihetik?

anonymand 2011.06.16. 14:09:25

@rézanyó:
Tisztelt rézanyó!

Ha a bohócforradalom napja van, akkor némi bohóckodás megengedett.
Demokrácia van.
Vagy mégse?

"Ez, ami itt zajlik, a legteljesebb sötétség. " - totális képzavar, de megértelek.
Ha ott "zajlik" a setét, az csak egyet jelenthet: hangya. Hangyák.
Hangyás vagy. Védekezz!

"Az kell nektek, diktatúra, hogy a fejetekbe verjék az iskolában-óvodában-bölcsiben, hogy mi az a tisztesség." - a memóriád sem a régi. Fordított a sorrend, normális esetben. Persze ezt mi tudjuk. És ingyen tájékoztatunk Téged is.

"No meg a történelmet, meg hogy mi is az a demokrácia. Ha tudjátok, élhettek vele, addig nem kéne, mert csak visszaéltek." - Ezt fogalmazd újra, lehet, hogy sikerül.

Tisztelettel:
anonymand, alias
Réz(elejét nem ivó)apu

bandika gazdája 2011.06.16. 14:11:48

@Seduxen: Te tudod milyen nap van ma? Na milyen? Mert én nem tudom. Ez nem is baj, mert én úgysem értek semmit!

Virág et. 2011.06.16. 14:12:35

@Oreg: A fiatalok még nem gondolnak a nyugdíjra, az idősebb aktívak meg félnek. Működik a megosztó, lejárató taktika, ennyi.

Szelid sunmalac 2011.06.16. 14:13:01

@csoko20: Tudod mit ellenoriznek ma? Az M1-M7 kozos kivezetoszkaszat a Mekinel! Azt! Nem a Lazart...

Seduxen (már NEM dr.) 2011.06.16. 14:14:15

Szolgálati közlemény!

Tisztelt Belügyminiszter Úr, Kedves Sándor!

Ha jól tudom, a megátalkodott bohócok bohóckodása zulu 16.00-kor veszi kezdetét. Még nem késő megakadályozni ezt a NER-ellenes megmozdulást!

Készítettem gyorsan egy egészen újszerű közlekedési táblát, amit gyorsan ki kellene helyezni városszerte!

Íme:

www.kepfeltoltes.hu/view/110616/tilos_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Feltétlen híveként, baráti üdvözlettel:

Seduxen

kéne 1 nick 2011.06.16. 14:15:16

Legjobban akkor jártunk volna, ha Orbánt még 1989-ben lelövi valami orvlövész egy háztetőről.

A fokozott közbiztonsági lófaszról meg annyit, hogy a járdán bicikliző parasztok ellen sem tudnak semmit teljes létszámban sem.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.06.16. 14:16:10

@bandika gazdája: náczi csürhe!

Nagy Imre és mártírtársai újratemetésének Emléknapja van ma.

Virág et. 2011.06.16. 14:19:47

@Seduxen: Ez így van. Ezért tették át délutánra a tüntetést. Azok, akik álságosan ezen lovagolnak, hogy "beszennyezik az emlékezés napját" (lásd MH vezércikk), azok vajon mit gondolnak október 23-ról vagy március 15-ről? És mit gondoltak 4-5 évvel ezelőtt?

Szerintem a tény, hogy alig 20 évvel a kommunista rendszer bukása után, a kommunista rendszer által meggyilkolt miniszterelnök újratemetésének napján magyar állampolgárok a kommunizmusban elképzelhetetlen, de a demokrácia által biztosított gyülekezési jogukkal élnek, ez a tény önmagában nemhogy nem szennyezi be ezt a napot, de még talán emeli is annak a jelentőségét. Nagy Imre halála nem volt hiábavaló, mára Mo demokrácia lett.

csoko20 2011.06.16. 14:19:58

@Seduxen: A FASZT!!!

Orbán Viktor korszakalkotó beszédének az évfordulója van ma!!!

/azt nem merem mondani, hogy akár ma is aktuális lenne:)/

bandika gazdája 2011.06.16. 14:21:34

@Seduxen: Isten a tanúm, közben már eszembejutott!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.06.16. 14:25:41

@Seduxen:

Mu-ha-ha, kurva jó, köszi!

"a berendeltekkel láthatóan nem nagyon tudnak mit kezdeni a megyei kapitányságok: akit lehet, négyesével-ötösével autóba ültették, ők egész nap a településeken autóznak járőrözés címén, a többiek pedig a kapitányságokon malmoznak."

elképesztő ....

Seduxen (már NEM dr.) 2011.06.16. 14:30:28

@Virág et.: legjobb tudomásom szerint Boros Péter ex-miniszterelnök is dudogott egy sort talán a múlt héten, hogy ez a "bohócforradalom" beszennyezi az ünnep méltóságát. Ő tudja...

@csoko20: itt ugye véletlenül sem egy másik nagy formátumú miniszterelnök temetését vizionálod, mert akkor kénytelen leszek szólni a felettes... ööö, akarom mondani a TEK-nek :DDD

Himpellér · http://5percszerelem.blog.hu/ 2011.06.16. 14:31:40

Kíváncsi vagyok ezek a történések miként vonulnak be majd a történelem könyvekbe... ahogy a 2006-os "forradalom" is letisztult azért az évek múlásával...

Himpellér · http://5percszerelem.blog.hu/ 2011.06.16. 14:36:59

@Marcellusca: HÁHÁHÁHÁ na ezen felnevettem !! Ennek az embernek van vér a pucájában!!! 33 ezer rendőr vs. bankrabló! FAiL! :DDD

csoko20 2011.06.16. 14:39:15

@Seduxen: Most mit csináljak? Rohadjon rám 3 kamionnyi krizantém???

Seduxen (már NEM dr.) 2011.06.16. 14:43:09

@Marcellusca: hm, volt vér a f*szában az illetőnek :DDD Mondjuk az igazi flash akkor lett volna, ha bohócnak öltözve teszi :)))) (vagy OV-nak öltözve, bár a kettő lehet, hogy majdnem ugyanaz :DDD )

Seduxen (már NEM dr.) 2011.06.16. 14:44:20

@csoko20: khm, ez emlékeztet engem a gombhoz veszünk kabátot c. történetre, de annyi baj legyen, ÁMEN!!! :DDD

baba jaga 2011.06.16. 14:47:37

O.V. ma pontosan ugyanazt a kádári puhadiktatúrát építi, ami ellen harcolt 22 éve.
Egypárt rendszer, párttitkárral az élen, + központi bizottság / 4-5 ember /,jó adag demagógia,
ellenzék ellehetetlenítése,demokrácia megszüntetése, s amúgy "mindenki fogja be a pofáját,a szíjjártó majd megmondja,mi van!
Sic transit gloria mundi...
vagy,
Pantha rei...

Mindenesetre remélem annyi emberség maradt még ebben a törpefocistában, hogy egy-egy percre azért elszégyelli magát, ha még egyáltalán tükörbe tud nézni.

Alterix 2011.06.16. 14:50:15

@Seduxen: Amikor tervezte a srác még azzal kombinált, hogy általános rendőr sztrájk lesz!!!
Menetközben meg vagy nem hallgatott híreket vagy már nem volt kedve változtatni a "menetrenden".
Valljuk be, én is mára terveztem volna!

voroner tamas 2011.06.16. 14:50:38

@baba jaga: Nem tud. A tükör kér elnézést és összetörik.

Viktus 2011.06.16. 14:54:50

"A Parlament előtt nem lehet tüntetni, ott ugyanis néhány hónapja váratlanul egy fotókiállítást rendeztek, amely miatt minden demonstrációt joggal utasíthat vissza a hivatal."

Ebben is okosabb a kedves vezető, mint az álnok Ferenc :P

baba jaga 2011.06.16. 14:58:07

@voroner tamas: :

Vagy ő vág bele ököllel...
Mindenesetre egyre agresszívabbak és skizofrénebbek.
Márpedig a történelem megmutatta, hogy a diktátorok úgy általában vagy megőrülnek, vagy elsöpri őket a nép.
Csöppet banális, de nagyon igaz.

dr. Aullah 2011.06.16. 15:02:02

@voroner tamas: Örülök, ha megtetszett! :D

NaP · http://nagyek.blog.hu 2011.06.16. 15:02:02

@Tyeplica:
"Vajon ha kettesével telefont cserélnek EGYMÁS telefonját vihetik? "
Ja, de a simkártyát ki kell cserélni, hogy a telefon a jó marokban csörögjön. :)

Link Elek 2011.06.16. 15:09:05

ezek a kibaszott patkányok nagyon elszaporodtak mostanaban. kene csinalni veluk valamit

regress 2011.06.16. 15:11:30

a gerinctelen gyáva viktor megint elmenekült az országból.kiment a szlovákokhoz jópofizn.cseh kollégája nem ment,ott is áll a bál,a helyettesét küldte.benne még van gerinc

AntiChrist™ 2011.06.16. 15:12:28

@voroner tamas: Jogos kérdés, bennem is felmerült.
Ha MINDENKIT, akit csak lehetett, berendeltek szolgálatra 7 órától 24 óráig, akkor ki fogja őket váltani?

Egyébként kíváncsian várom azt a törvényt szeretett kormányunk részéről, amely hivatalosan is semmisnek nyilvánítja a 2002-2010 közötti éveket; ez egyúttal természetesen azt is jelentené, hogy az ez idő alatt ledolgozott évek, befizetett járulékok nem számítanak bele a nyugdíjalapba, valamint, hogy minden magyar állampolgár köteles visszafizetni az ezen intervallum alatt kapott fizetését, nyugdíját, egyéb járandóságát az államkasszába. Természetesen a 2002-2010 között szerzett bizonyítványok, egyéb végzettségek (érettségi, diploma, nyelvvizsga stb.) is érvényüket veszítik.

AntiChrist™ 2011.06.16. 15:14:58

@baba jaga: Szerintem már régen megőrült... Ettől még persze el is seperhetik...

bájgúnár 2011.06.16. 15:15:37

Végre nyár van az üdülések ideje!Mielőtt elmentek nyaralni az adriára,görögbe,egyiptomba,kanári szigetekre itt huzzátok fel magatokat?
Szarjatok a kicsi Ducséra és nyomás nyaralni!

AntiChrist™ 2011.06.16. 15:17:29

@AntiChrist™: Természetesen csak vicceltem...
Éljen soká Orbán Viktor!!!

Gonosz Repülőmókus 2011.06.16. 15:18:53

@bandika gazdája: Beteg volt, műtéten esett át. Eltávolították az agyának a másik felét is.

global001 2011.06.16. 15:23:22

Hát ez a Fidesz mekkora egy aljas,cinikus, geci banda !!! Berendelik a tűntetni akarokat "fokozott közbiztonságra" hivatkozva.
Utána meg kiáll Faszszopó Péter és előadja "csak pár százan voltak" c. darabot.
Gátlástalan undorító senkiházi cinikus gecibanda.
lázár, faszszopó p, selmeci, matolcsy, budai, semjén, sálffy, balsai, cser-palkovics, pintér .
Most komolyan: ezektől várjuk a felemelkedést ???????????? Ez az év vicce, ezek azt nem érdemlik meg, hogy az EMBEREK leköpjék.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.06.16. 15:24:30

@Gonosz Repülőmókus: na jó, de ettől még - a megszokott "színvonalon" - tudna kommentelni, nem? :)

csoko20 2011.06.16. 15:24:50

Magyarorszag=Gotham City
Joker=Orbán Viktor

Transylvanianmixedgrill 2011.06.16. 15:31:49

@global001: Hát ez a Fidesz mekkora egy aljas,cinikus, geci banda !!! Berendelik a tűntetni akarokat "fokozott közbiztonságra" hivatkozva.
Utána meg kiáll Faszszopó Péter és előadja "csak pár százan voltak" c. darabot.

És otthon a Fideszesek tapsikolnak, hogy egyrészt TÉNYLEG csak pár százan voltak, TEHÁT Szíjjártóéknak van igazuk, másrészt, hogy mekkora ügyes fijúk ezek, de jól KIBASZTAK a geci szemkilövető rendőrökkel.
Hidd el barátom, ezek így gondolkoznak...

Marcellusca 2011.06.16. 15:33:48

@bájgúnár: Vaze, nem tudok (immár 5 éve nincs "kedvem") elmenni nyaralni! :(((
Legalább ez a szórakozás maradjon mán meg! Lécci! :D

Seduxen (már NEM dr.) 2011.06.16. 15:34:59

nesztek náczik, itt az elfogulatlan korrekt újságírás iskolapéldája :))

www.mno.hu/portal/790953

pár gyöngyszem:

"E pártról sokan gondolták akkoriban, hogy a Fidesz–KDNP konkurenciája akar lenni (ilyenformán az MSZP áttételes érdekeit szolgálja), mivel alapszabályban mondta ki: tiszteli „a patriotizmust, a nemzet javát szolgáló hagyományok mának is szóló üzeneteit”, valamint „a keresztényi kultúra szellemi és erkölcsi értékeit”. A pártocska végül rajthoz állni sem tudott a 2010-es választáson – valakinek mégis hasznot hajtott a léte."

és a végén az ultimate halálcsillag:

"Kónya pedig 1998 óta balos karakterű Che Guevara-klónként irányítja az FRDÉSZ-t. A Szovjetunió – jelenleg Ukrajnához tartozó – Lvovi Műszaki Egyetemén tanult haditudósítást, majd némi újságíróskodás és sajtószóvivősködés után lett függetlenített szakszervezetis – olvasható a holnap megjelenő Heti Válaszban. "

Seduxen (már NEM dr.) 2011.06.16. 15:37:54

ÁÁÁÁÁ :DDDD

hvg.hu/itthon/20110616_bohocforradalom_egyuttmukodes

"A szervezők „Mindenki hozzon magával még egy bohócot!” jelszóval hirdették meg a csütörtöki demonstrációt. Kónya Péter lapunknak elmondta: valaki annyira komolyan vette a felszólítást, hogy elemelte az egyik McDonald’s étterem előtti bohócszobrot. "

csoko20 2011.06.16. 15:40:25

@Seduxen: Elég gagyi cikk!!! Se "elmúltnyócév" se "gyurcsánybasztael". De még egy árva utalás sincs, hogy mennyivel jobb nekünk a nemzeti együttműködés szellemében.

lyken 2011.06.16. 15:41:02

Ha 1989-ben a huszonéves Orbán Viktor elé odateszik a mai Orbán Viktor képét minimum lehányta volna. Teljes joggal.

Marcellusca 2011.06.16. 15:44:05

@Seduxen: Hehe!
Tiszta '50-es évekbeli pártpropaganda: ellenség lejáratása.

baba jaga 2011.06.16. 15:45:32

@Seduxen:

Ez tényleg jó!
Lehet, hogy a meki titokban az egyik fősponsor?
Ezért kúrogatja őket a John Lazarus?

Átokfajzat 2011.06.16. 15:47:46

éljen a fülkebohócforradalom

Seduxen (már NEM dr.) 2011.06.16. 15:47:53

@Seduxen: @csoko20: ja, és a "kedves" mno-s bérfirkászt megkérdezném, hogy a Honvéd vezérkarról - követve az ő kifacsart gondolkodásmódját - mi a véleménye?

www.kormany.hu/hu/honvedelmi-miniszterium/hirek/a-honvedelmi-miniszterium-vezetoi

A Vezérkar MINDHÁROM tagja anno tanult a Szovjetunióban. Ettől rosszabb katonák, sőt, rosszabb EMBEREK lennének? Köcsög bértollnok....

baba jaga 2011.06.16. 15:49:20

@AntiChrist™:

Jó eséllyel megnyerné az elmegyógyintézeten belül megrendezett x-faktorban a napóleonok
versenyét.

Kicsit Karcos 2011.06.16. 15:53:04

@Seduxen: végre egy újabb bolsevik-kommunista rangadó, nem is tudom, melyiknek szurkoljak. A 40 éves KGB-s rendőrnyugger szakszijának, vagy az olajos maffiózó rendőrnyugger miniszternek?

Amúgy hogy alakult ma a közbiztonság a két hét után, a fokozott közbiztonsági ellenőrzések során? Volt sok traffipaxolás az objektív felelősség mentén?

Kicsit Karcos 2011.06.16. 15:59:36

@Seduxen: nézz rá Kónya fejére, meg a haverjáéra is, vennél tőlük használt autót?

Két bolsevik "család" egymásnak esett, ennyi történt, persze a következmények mindenkire kihatnak.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.06.16. 16:01:42

@Kicsit Karcos: lehet, hogy tőlük előbb vennék, mint a "főnöküktől" :DD

bandika gazdája 2011.06.16. 16:03:03

@Seduxen: Na induljatok, kezdődik a Drágabolgárúr!

Seduxen (már NEM dr.) 2011.06.16. 16:04:30

@bandika gazdája: mi a picsa, az még él? különben is nem arról volt szó, hogy az a remek kis rádióadó sajnoooooooos megszűnik? vagy azt csak álmodtam? :DD

Viktus 2011.06.16. 16:11:41

Buszokat tartóztattal fel?
jún. 16. 16:08
Az M3-as autópályáról visszafordítottak több olyan buszt, amely rendőrtüntetőket hozott Budapestre, mondta a színpadon az egyik szónok. Elmondása szerint a buszok utasait leszállították és a csomagjaikat is átvizsgálták.

-

Megérdemlik a cumit ilyen jól összetartanak :D

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.06.16. 16:18:57

most találtam egy gyöngyszemet a NER kaccsolat.hu-ján (www.facebook.com/Elegahazugsagokbol)
:D

"Vészhelyzet van ! Saját tapasztalatom, hogy gyenge a kormány kommunikációja (mit - miért csinál) , és TÚL SOK a BUTA ember. 5x ilyen erős kommunikációra volna szükség, mert a Klubrádió-féle besározási igyekezetnek sokan bedőlnek.
Figyelem ! Azokat nevezem butának, akik nem képesek TÉNYEK-et figyelembe venni : eladósodottság, IMF hitel..."

így jutunk el el aszociális a népszavazástól a bruttó/nettó államadósságig :D

Viktus 2011.06.16. 16:22:01

@.Pierre Bezuhov.:

Tegnap kapcsolgattam a tv-t hír tv-n a Csintalan műsorba mamika lelkesen betelefonált, hogy vitte a nyugdíjat az államadósság elleni a harcban az otp-ben lehet befizetni a számlaszámra ... birka nép.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.06.16. 16:27:25

@.Pierre Bezuhov.: óóó baszod, a szemem, a szemeeeeeem. húú, kemény kis arckönyv-oldal ez :)

Seduxen (már NEM dr.) 2011.06.16. 16:29:35

nu elég volt mára a bohóckodásból, vár a szabadsááááág :))))

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.06.16. 16:30:03

@Viktus: elismerésem.
én már csak a híreket olvasom el, hogy kormányunk aznap mit államosít, oszlat fel, tűzdel tele pártkatonákkal.
a hírtv-t már nem bírnám gyomorral, pedig a régi szép időkben. én is öregszem, na :))

bájgúnár 2011.06.16. 16:38:15

@Marcellusca:
Én ebből akisnyugeszból megtehetem hogy az anyával minden évben világkörüli útra megyünk.Timeg az úniós fizetésből nemtudtok?Mire qurjátok el a sok pénztamit bölcs vezérünk juttat a népnek?

Kicsit Karcos 2011.06.16. 16:40:10

@Seduxen: minek vesznek fel több rendőrt, ha az állományban lévőknek sem tudnak értelmes (sőt semmilyen) munkát adni?

Marcellusca 2011.06.16. 16:40:50

@.Pierre Bezuhov.: Ollan lehetséges, hogy 3x-i próbálkozásra is aztatat írgya ki, hogy "Az oldal nem található"? :)

Kicsit Karcos 2011.06.16. 16:50:11

@Viktus: oszt milyen alapon nem engedték tovább őket? Aki erre az eljárásra parancsot adott, az törvényt sértett, és a kártérítést neki kell állnia. Ha a közlekedési "rendőrök" magánakciója volt, akkor pedig nekik.

adflexum 2011.06.16. 16:54:25

@rézanyó:" rézanyó 0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban"
Azért az egyért is kár volt...

igényes 2011.06.16. 16:54:34

Állítólag a rendőrök egymás közt pont azt beszélgetik, mekkora szemét a Fidesz. Ilyen jól soha nem voltak képesek megtárgyalni, mennyire szar ember a Pintér.

Viktus 2011.06.16. 17:00:23

@igényes:

Mindegy dolgozni egyik sem szeret így majd nyelnek inkább :P az autós baszogatás még így is elég kedvező opció a biztos fizu ellenében ....

Virág et. 2011.06.16. 17:08:41

@Kicsit Karcos: Elméletben olyan nem nagyon szokott előfordulni, hogy mindenki egyszerre bent van, általában egymást váltják. Ha nem kéne pihenni az embereknek, hanem napi 24 órát, heti 7 napot tudnának dolgozni, akkor bőven elég lenne ez az állomány, de gondolom belátod, hogy nem ez a mérce.

Megnevezhetetlenül 2011.06.16. 17:12:12

@Viktus:
Hogy lehet, hogy én betartom a KRESZ-t, így bár sokszor ellenőriztek, sohasem vágtak meg a zsaruk és nem is utálom őket emiatt.
Ja, hogy engem mindenki leelőz mikor sebességhatáron megyek, meg le is dudálnak... bocssss
Talán ha az emberek nem táplálnák a csodás magyar közúti morált, esetleg nem is lennének köcsög pénzbehajtók a közlekedésiek...

vontod75 2011.06.16. 17:15:47

Az Alkotmány utcában új rigmus született, a rímeléssel nem vacakolnak. Így hangzik: "Táncolj, Viktor, búcsúbuli."

Kicsit Karcos 2011.06.16. 17:41:02

@Virág et.: én csak azt tudom, hogy Horthynak elég volt 20k ember, hogy rendet tartson az akkori európai színvonalon, ma van erre kb. 43k rendőr és 95k polgárőr, de rend az nincs, csak keménykedés meg szopatás. Meg azt, hogy az USA-ban 30-szor ennyi lakosra százszor ekkora területen 15-ször ennyi rendőr vigyáz (polgárőr meg talán nincs is, mert nem kell). A 8-szor ennyi lakosú Németországban is csak 6-szor ennyi a rendőr. Az alig kisebb Ausztriában meg fele ennyi a rendőr.

Neked mik az érveid a több rendőr mellett? Amikor Gyöngyöspatára vezényeltek hirtelen egy rakás rendőrt, nekik legalább találtak jó, testhezálló munkát, büntették a bicikliseket, meg traffiztak.

Én azt mondom, hogy ebbe a rendőrségbe újabb alkalmazottat felvenni olyan, mint bablevessel hígítani a szart, hogy ehetőbb legyen.

Virág et. 2011.06.16. 17:50:56

@Kicsit Karcos: A rendőrt ne kilóra mérd. Magyarországon a rendőrség olyan feladatokat is ellát, amit az USA-ban más szerv. Pl. a határőrség integrációjával megszűnt a magyar border patrol, de a te számaidat az az egész testület is növeli (pedig ők egészen más munkát végeznek). Magyarországon olyanok is hivatásosak, akik külföldön már régen civilek - a munkájuk ugyanaz, csak nálunk ezt rendfokozattal teszik. Pl. adminisztrátorok, belsős jogászok, pénzügyesek, munkaügyesek. Vannak köztük közalkalmazottak, de sok a hivatásos is - nem mellesleg a magasabb bér miatt.

A másik ok az egyenlőtlenség. Sok a tiszt, kevés a közrendőr. A hiány nem a tiszteknél van, hanem a közrendőröknél. Az ORFK tele van (megjegyzem: ma nem tüntető, hanem szervilisen az éppen aktuális kormány hátsófelét csókolgató) főtisztekkel, akikre tényleg semmi szükség. Sehol. Az egyenlőtlenség területileg is adott: Bpen alig van rendőr, mert ez a legrosszabb szolgálati hely. A pénz ugyanannyi, a lakásbérlet (ingatlanár, bár ez elérhetetlen) sokszorosa a vidékinek, a veszély és a bűnözés is jóval magasabb. Bpen szolgálni büntetés.

bandika gazdája 2011.06.16. 18:02:29

@Seduxen: A szülőfalumban ilyenkor azt mondták: "de csunya szád van"! Élni él, de a Szalai Annaméri már kiírta a pályázatot a frekvenciájukra ahol az nyerhet, aki zenerádiót csinál. Aszondja Drágabolgárúr, hogy ő még reménykedik a demokráciában (?)! (Meg pénzt is gyűjtenek rá!) Nem mondhatnám, hogy élek-halok Gyuri bátyádért, de milyen gáz már ez is. De te ne búsulj, megvan már Zeronak meg Laspalmasnak a holnapi betevő is ezzel a Zigazságügyi törvénnyel. Meg asse kutya, hogy visszafordították a tüntetők buszait az autópályákon. Szóval lesz itt Vastagbőr minden nap több is amíg jól seggbe nem rúgnak minket is. Na Isten megáldjon!

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.06.16. 18:07:01

Szijjártó Péter, a magyar kormányfő szóvivője szerint a nemzeti ügyek kormánya az emberek pártján áll, és nem tartja szép dolognak, ha egyes szakszervezetek és szakszervezeti vezetők számára politikai ambíciójuk kiélése és politikai pecsenyéjük sütögetése sokkal fontosabb, mint az emberek érdekképviselete.

"Az is jól látszik, hogy van néhány szakszervezeti vezető, aki bohóctréfát űz annak az állománynak a képviseletéből, mely állomány tagjai megbízták őket azzal, hogy az érdekeiket képviseljék. Ezeknek az embereknek sokkal inkább az lenne a feladatuk, hogy a rájuk bízott állomány érdekeit képviseljék, nem pedig az, hogy bohóctréfát űzzenek az emberek és családok ezreiből. Mi ezt egy nagyon nem szép dolognak tartjuk" - mondta Szijjártó Péter Pozsonyban.
index.hu/belfold/2011/06/16/bohocforradalom_2011/

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.06.16. 18:09:34

@Marcellusca: jah, ha a delikvens(azaz én) elbénázza a linkbeszúrást és nem üt szóközt a zárójel előtt.
így futik: www.facebook.com/Elegahazugsagokbol

dr. Aullah 2011.06.16. 18:30:45

@.Pierre Bezuhov.: Haha... bekapcsolta a bullshit generátort megint.

Borenbukk 2011.06.16. 18:39:55

@.Pierre Bezuhov.: Itt mindenfele nickek mogott meg ugy elsikkadnak az ilyen olyan droidok, de uristen, azok ott IGAZI EMBEREK. Remiszto.

gramercy 2011.06.16. 18:55:11

@Hajszás Láncos: erre tartja a 800 milliós terrorelhárítóit

birtokos szerkezet

Nurrddin 2011.06.16. 19:20:44

@voroner tamas: a kócos borostás fiatalember már akkor is egy szelep volt
a kiszből kikelve, soros pénzen idomítva, pártbizottságon serénykedő anyukával, mellette a jobbkeze, a vöröskatona unoka, munkásőrparancsnok fia, aki az mszmp kb agit prop osztályon edződött és még kócosabb ráadásul nagy bajszú legény...
a trianoni emlékülésről kivonuló fiúk-lányok akik pár éve már tusványosra járnak nagyot mondani

köpedelem banda...
ha a kertben lennék köpnék is

Nurrddin 2011.06.16. 19:22:15

@GGG77: eh... hosszú volt a mai nap, az előzőben a te mondandódra reagáltam nem voroner tamas-éra

voroner tamas 2011.06.16. 20:16:32

Az is jól látszik, hogy van "néhány" politikus , aki bohóctréfát űz annak a nemzetnek a képviseletéből, mely nemzet tagjai megbízták őket azzal, hogy az érdekeiket képviseljék. Ezeknek az politikusoknak sokkal inkább az lenne a feladatuk, hogy a rájuk bízott hatalom által az emberek érdekeit képviseljék, nem pedig az, hogy bohóctréfát űzzenek az emberek millióiból és családok százezreiből. Mi ezt egy nagyon nem szép dolognak tartjuk.
Re.:petikének

Vidéki 2011.06.16. 20:30:04

„Jelenleg (még) bárki tüntethet bármiért”.

Nemcsak jelenleg, hanem a jövőben is,

De a tüntetés fogalmába nem kell belekeverni azt, hogy szabadjára kellene engedni az erőszakot, az anarchista provókat, akik élvezik az erőszakoskodást, mindenáron balhét kevernek gátlástalanul garázdálkodnak, erőszakkal akarják kikényszeríteni irracionális követeléseik teljesítését.

A demokrácia helyett nem kell az anarchia után vágyakozni.

Nem olyan jó az, ahogyan Vastagbőrék elképzelik.

2011.06.16. 20:48:49

@Nurrddin: De bizony ám, hogy sorosék fél évig tanították ezt a pojácát arra, hogyan kell egy gyarmatot vezetni!

@voroner tamas: szerintem a bohócos beszólás méltó párja a gyurcsányi klasszikusnak: "Lesznek tüntetések. Na és? Majd megunják és hazamennek." Cseberből vederbe estünk szépen a sok idióta birka miatt, akik teljhatalmat adtak a törpe napóleon polgártársnak.

@Vidéki: A tüntetésnek akkor van értelme, ha van is foganatja. Ha a parlament ablakán kihajolva nyelvet öltögetnek, hosszú orrot mutogatnak, és bohócoknak nézik a tüntetőket, akkor nem kell nagyon csodálkozniuk, ha eldurvulnak a dolgok. Ezt már gyurcsótány bemutatta 2006-ban. Csak van egy kurva nagy különbség: nevezett mögött ott állt a hűséges erőszakszervezete vízágyúkkal, lovasrohammal, könnygázzal, gumilövedékkel. A viktátor meg éppen velük akar szembe menni! Én egyszerűen nem is értem, hogy miben bízik? Nincs benne félelemérzet? Vagy ennyire nem látja reálisan a helyzetét?

Viktus 2011.06.16. 20:56:41

@Hajszás Láncos:

Nem durvul el semmi. A rendőröket senki sem sajnálja a tűzoltók még kelthetnének szimpátiát, de a rendőrök nyugdíjának elvétele fenemód helyes alapvetően. A megosztásról meg hiába szónokolnak 2006-ban meg Gyurcsány alatt mit műveltek Draskovics elvtárs vezérletével ... na a sok élvezetből autóst basztatunk köcsögről ne is beszéljünk.

voroner tamas 2011.06.16. 21:01:06

@Hajszás Láncos: Na ja, mindkettőből úgy árad a maró cinizmus,
mint kannás bor után a savtúltengés.

2011.06.16. 21:02:58

Szijjártó " hoppmester' Peti megint előadta a nagy szólamú, betanult és szánalmas mondókáját. Mert a zemberek, meg a nemzeti ügyek kormánya, meg a tüntetni nem szép dolog, stb, stb.
Hoppmester Peti! Inkább dolgozzatok, mert amit eddig csináltatok, az nulla! Még azt is elkurtátok, ami eddig müködött. Ezt tette a nemzeti ügyek kormánya, erre vagy annyira büszke? Bohócnak nem nevezlek, mert akkor megsértenék jó pár általam tisztelt embert, itt ezen a blogon. Ennél pedig jobban tisztelem ezeket az embereket . Igy hát marad a valódi éned, az hogy egy pojáca vagy. Egy szerencsétlen pojáca. Ám ezt jól fizetik!

2011.06.16. 21:26:41

@Viktus: Na ez az, ez az ősi magyar széthúzás, dögöjjön meg a rendőr tehene is... pedig most kéne mögéjük felsórakoznia a gazdáknak a traktorral, az éhbéres zselléreknek és panelproliknak, meg mindenkinek, akinek sérelme van a kormánnyal szemben. Most egy maroknyi kormányőrön kívül nem védi őket senki... e helyett bégettek, hogy "a rendőröket senki se sajnálja." Ők sem fognak titeket, légy nyugodt! És végül mindannyian megeszitek a híg moslékot amit lézerjani meg szíjjártó meg sintér meg az alcsúti kertitörpe kotyvaszt, és lehet várni a csodát.

Virág et. 2011.06.16. 21:45:43

@Vidéki: "Nemcsak jelenleg, hanem a jövőben is,"
Kivéve ha épp közbiztonsági ellenőrzés miatt berendelik az egész állományt. Vagy ha azt közvetlenül megelőzően éppen őrizetbe vesznek, valamiért, amit épp a fidesz központban kisütnek.

"De a tüntetés fogalmába nem kell belekeverni azt, hogy szabadjára kellene engedni az erőszakot, az anarchista provókat, akik élvezik az erőszakoskodást, mindenáron balhét kevernek gátlástalanul garázdálkodnak, erőszakkal akarják kikényszeríteni irracionális követeléseik teljesítését."

5 évet késtél ezzel, cimbora. Ötöt. A bohóctüntetés eddig kevésbé erőszakos és anarchisztikus, mint jelenleg regnáló kormányunk kordonbontó akciója volt anno.

Ironfist 2011.06.16. 21:48:05

@Vidéki:

Óóóó, yeaaah, megjött a Vasatagbőrre írogató főfasz :D

Észrevettétek, hogy bármit tesz OVi, és bárminek az ellenkezőjét is, arra Vidéki úgy bólogat, hogy majd' leesik a feje? :D

Viktus 2011.06.16. 21:50:46

@Hajszás Láncos:

Milyen széthúzás? a rendőrök mikor voltak velünk? :D:D:D:D A rendőrök eddig se sajnálták a magyarokat lásd. Draskovics korszakuk ... ma is szarnak a kisemberre csak baszogatják max. ők is grátisznak.

Viktus 2011.06.16. 22:03:55

"Gyere ki, Pali!" - üvöltik a tüntetők a bespalettázott Sándor-palota előtt. Pali nem jön ki. A tüntetők komoly füstszennyezést okoztak a hegyre menet, egy nézelődő rosszul lett. Most musicalt hallgatnak.

-

Na igen rendőröknek ennyi eszük leégetik magukat :P

2011.06.16. 22:08:53

@Viktus: Egyszer egy bölcs elment a túlvilágra, és kérte Istent, hogy mutassa meg neki a mennyet és a poklot. Isten bevezette egy nagy terembe, ahol egy kerek asztal körül ültek az emberek, középen egy tál ínycsiklandó leves állt, és mindegyik kezéhez egy-egy kanál volt kötözve. Az emberek mégis csont soványak voltak és kiéhezettek, mert hiába merítettek a levesből, a kanál szára hosszabb volt, mint a kezük, és nem tudták a szájukhoz emelni. "Ez itt a pokol" mondta Isten. Átmentek egy másik terembe, kerek asztal, a levestál, körötte az emberek a hosszú kanállal... az emberek jól tápláltak, és vígan beszélgetnek. "Ez a menny." Kérdi a bölcs, hogy ez hogy lehet, hiszen emezek sem tudják a szájukhoz emelni a kanalat ugyanúgy, mint amazok! "Hja," vigyorodik el az Isten "csak ezek megtanulták egymást etetni!"

Viktus 2011.06.16. 22:23:16

@Hajszás Láncos:

index.hu/video/2011/06/16/ezzel_az_intezkedessel_elvagtak_a_torkomat/

pénzügyőr mit dolgozott olyan keservesen ?

meg ez a szerzett jogos duma ... miféle szerzett jog? a nép elnyomása Kádár idején, arra hivatkozni a rendszerváltás után 20 évvel ...

kőműves még vigye az 50 kilós cementes zsákot 65 évesen is, ha élni akar a rendőr is tud a traffipax mögött ülni

Virág et. 2011.06.16. 22:27:13

2006-ban Petrétei volt az igazságügyi és rendészeti miniszter, nem Draskovics...

Szerintem mára befejezheted, Viktus. Vettük, nem szereted a rendőröket. A dolog nem is igazán róluk szól, de ezzel nem fárasztalak, inkább pihenjél.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.06.16. 22:35:47

@gramercy: az nem ér. az elmúltnyolcéveben mások voltak a szabályok, mint manapság, a NER-ben :)

zsoltix 2011.06.16. 22:45:33

''egyes érdekképviseleti vezetőknek sokkal fontosabb "saját pecsenyéjük sütögetése", saját politikai ambícióik kiélése és előkészítése, mint a normális
együttműködésre irányuló tárgyalás a
kormánnyal. A szóvivő szerint ez nem csak a kabinet szempontjából rossz, hanem a szakszervezetek által képviselt állomány szempontjából is rendkívül helytelen és elítélendő magatartás.
"A hivatásos állomány képviselete nem
lehet bohóctréfa, családok, emberek
tízezreinek életével bohóctréfát
űzni az egészen egyszerűen ízléstelen dolog" - fogalmazott.'' 2011.06.06. www.kisalfold.hu/belfold_hirek/szijjarto_egyes_szakszervezeti_vezetok_bohoctrefat_akarnak_uzni_az_allomanybol/2223663/ Mult hetfo ota gyakorolja ezt Petike, el is mondta azota naponta a mediaban. Eloszor a pecsenyes, aztan a csalados bohoctrefas, nagyon ugyesen megtanulta. Es ettol az aranytorku papagajtol sajnaljak egyesek azt a havi 2 millacskat? Nem ertekelik ezt a fantasztikus teljesitmenyt?

Viktus 2011.06.16. 22:49:02

@Virág et.:

Draskovics idején folytak az igazi ÁVH-s kocsikiküldések hajnalba stb.

Viktus 2011.06.16. 22:51:04

@zsoltix:

Már a rendszerváltáskor rendezni kellett volna ezt a "szerzett jogosdit" rendezni csak nem merték, és aztán sem hosszú évekig ... mondjuk Gyurcsányék már próbálkoztak , akkor éppen a Fidesz akadályozta :P

lyken 2011.06.16. 23:07:18

OFF
index.hu/gazdasag/magyar/2011/06/16/a_nyari_szunet_elott_donthet_az_ab_a_magannyugdijakrol/

"Az Alkotmánybíróságtól kapott tájékoztatás szerint a magánnyugdíjügy először május 16-ánkerült a testület elé...
(...)
Azóta a téma nem volt napirenden és jövő héten sem lesz.
(...)
Értesülésünk szerint várhatóan csak a nyári szünet után, kibővült létszámmal dönt majd az ügyben."

Csak nekem van olyan érzésem, hogy máris bólogatójancsik lettek az ab-k? Pfffffff.... "nyári szünet után" meg "kibővült létszámmal". Szép új világ.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2011.06.16. 23:10:30

:) Azért komoly "cég" az MTI. Ott nem volt hír a mai budapesti megmozdulássorozat, miközben az osztrák és német tévék is beszámoltak róla - természetesen nem a magyar "közszolgálati" alapján. A Hír tévé féle kommenteket meg inkább kommentálni sem kell, annyira szánalmas párttévé. A bohóc kormányunk minősítése majd a holnapi külföldi sajtóban gyönyörű lesz.

Gyengébb képességű trollokat szeretném megkérdezni, ha már éltek anno a "pártállami" időkben, nem ismerős ez a "hírszerkesztési gyakorlat" számukra?
Ja, vagy akkor is az aktuális hatalom hátsójában és színeiben nyomultak - akkor nincs is több kérdésem, elvtársak! Előre, kitartás, sötétség...
Nincs is szebb, mint amikor a hülyeség a szorgalommal párosul!

lyken 2011.06.16. 23:49:06

@Boli: "Azért komoly "cég" az MTI. Ott nem volt hír a mai budapesti megmozdulássorozat, miközben az osztrák és német tévék is beszámoltak róla"

Ma állami cégtől nem lehet várni semmit. Berendelnek mindenkit. Aki meg tüntetni menne busszal azokat feltartóztatják és átvizsgálják. Vicc az egész. Másfelől az prszág nem hülye. Tudja mindenki, hogy jövő hónapban rá kerülhet a sor.
Érdekes, hogy Orbán 89-ben pont a hatalom azon módszerei ellen emelt szót, amiket ma ő is előszeretettel használ. Ja, igen. Ilyen módszereket mint amiket ma a fidesz alkalmaz, eddig nem használt senki. Az elmúlt nyócévben sem.
Lehet mazsolázni: www.youtube.com/results?search_query=orb%C3%A1n+viktor+1989&aq=6&oq=orb%C3%A1n+viktor+

Kartal (rezervált) 2011.06.17. 00:06:03

@Vidéki: elmész te a pit sába! És nem ragozom és nem magyarázom. Tudod te miért. Ha meg nem, akkor nagyobb baj van, mint hittem.

@Boli: pontosan. A Fidesz teljesen hűen követi a pártállami mintákat ilyen téren is. Elhallgat, csúsztat, belemagyaráz, félretájékoztat, összemos... ő az igazi utóda az mszmp-nek, nem a mszp.

@lyken: sokadszor mondom: orbán - csak így, kisbetűvel, mint gyurcsány - azzá vált, amit gyűlölt. A forradalom mindig felfalja gyermekeit. Itt is ez történt.

@Ironfist: hisz ezért fizetik!

És egy-két gyöngyszem:
youtu.be/lKcwY3vtZAE
youtu.be/4_LDVZy6gaQ

Artech 2011.06.17. 00:14:51

Ezaz fiúk-lányok, én hiszek bennetek. Csak az a gondom, országos szinten, hogy nem lesz eredménye...
1. Maga a felvonulásos tüntetés semmit nem ér.
Minden hatalmon lévő kormány enyhe mosolyt képez a pofáján, vagy spontán kiröhögi.
2. A szolgálatba vezényelt állomány, stagnál, nemjó semmilyen oldalon, semmire. (vagyis... lennének tippjeim...)
1.pont. Beszerezni kisméretű diktafonokat.
2.pont. Rögzíteni hogy a napi parancsban jogsérelem érte az állományt.(írásban lenne a legjobb., magántelefon letiltása: szólásszabadság, információ áramlás, magánszféra megsértése, etcetera)
3. Ha komolyan gondolták volna (is) a szakiszervezetek, (mellékesen jegyzem meg: őket az államaparátus fizeti (vagy pénzeli), akkor másképpen láttak volna neki..
Útlezárás, előre bejelentve????
Ostobaság, sőt: dilletantizmus.
Véletlenül lerobban a gépjárművem, s keresztben áll a főúton..
A fene . Sajna kb 45-en vagyunk így...
Kocsink nem indul...
Járőr érkezik, megkérem hogy indítson...
Nem tud mert nincs kulcs...
Hol is van?
Elvitte a pintmanó, sőt le is zárta.
Mit is tud tenni egy lezárt gépjárművel?
Max autómentőt hív...
Főutanként 45 gépkocsihoz??
Azt megnézném.
Na, én így szervezném:))
A pintmanók kiérkezve, s átlátva a helyzetet, ki hívják a tűzoltóságot.
A fenébe, nem indul a mentésre kijelölt gépjármű, 20 km. után műszakilag azt érzem, hogy nem menetstabil az autó: ETCETERA!!!!!
Hát úgy kellene szervezni, hogy legyen is értelme!!!
Gondolkozni kellene szakisok, mielőtt megszervezek egy demostrációs valamit, amit jogilag be is lehet tiltani...
Így, vagy hasonló módon "talán" lenne értelme....

lyken 2011.06.17. 00:37:52

@Artech: "Így, vagy hasonló módon "talán" lenne értelme...."
Ja, csak érzésem szerint egyrészt eddig próbáltak korrektek lenni, még ha hozzájuk nem is korrektek. Másodszor ha rendőr jogelleneset tesz, akkor katonai bíróság van és nem fegyelmivel felmondás, hanem esetleges letöltendő. Természetesen ügyvédekkel konzultálva sok lehetőségük akadhat.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.06.17. 02:54:29

"ők egész nap a településeken autóznak járőrözés címén, a többiek pedig a kapitányságokon malmoznak." "

Azt nem lehetne, hogy ha már úgysem férnek, menjenek, és csináljanak rendet? Szabálytalankodó autósok, stb., stb. Most lennének elegen, hogy ne csak traffizzanak, hanem szépen kiszedjék a forgalomból a tahó közlekedőket. Na?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.06.17. 02:58:26

@Artech: Meg végiggondolni, hogy tulajdonképp ki ellen demonstrálnak.
Ha lezárnak pár utat? Kit zavar? Politikusainkat nem nagyon, az állampolgárokat már inkább, de ettől a politikusok nem hatódnak meg.

Én igazából a sztrájkokat sem értem. Régen, amikor igazi kapitalizmus volt, a melósok nem az állam, hanem a gyár ellen sztrájkoltak. A gyáros megérezte a bevételkiesést, szóval ez hatásos nyomásgyakorlási forma volt.

Mostanában egy BKV, vagy MÁV sztrájk, a BKV, vagy MÁV vezetőit, miben zavarja? Hazamennek a szolgálati járgányon. Hol nem szarják le, hogy az alkalmazottaik mit csinálnak.

Dr. derelye vágó · http://www.freeworldgroup.com/games6/gameindex/castlewars.htm 2011.06.17. 06:30:36

@Hajszás Láncos: hagyjuk már ezt a széthúzásos dumát
hányszor volt az hogy a rendőrök a tüntetők mögé álljanak?
az embereknek a töke teli van a rossz közbiztonsággal rohadtul nem érezzük magunkat biztonságban mennek a késelések az erőszakolások, rá lehet fogni a politikusokra de érdekes módon nem tüntetek ezek miatt a rendőrök amikor a kor kedvezményes nyugdíjuk kerül veszélyben akkor mi álljunk ki mellettük, bocs de ez nem megy

2011.06.17. 06:58:19

@Kartal (rezervált): itt egy harmadik: www.youtube.com/watch?v=Ky31gGE_rxI és még egy: www.youtube.com/watch?v=vZVcs_8wO_w&feature=related

@derelye vágó: De miért kell a magyarnak örökké múltbéli sérelmekbe veszni? Ki a faszomat érdekli, hogy mi volt nyolc éve, húsz éve, 55 éve? Most élünk, nem akkor, a döntéseinket a mostani helyzet elemzésével kell meghozni. Tudod, ahogy a költő is írta: "S mondd, honfi, mit ér epedő kebel e romok ormán? Régi kor árnyán visszamerengni mit ér? Messze jövendővel komolyan vess öszve jelenkort; hass, alkoss, gyarapíts: s a haza fényre derűl!"

Vidéki 2011.06.17. 07:00:22

A fő bohóc, Kónya úr újságiróként kíválóan forgatja a szavait.

"Fenyeget egy olyan fiatalúr, aki gyorsan még az mszp kormány módositotta nyugdijatörvény előtt sok-sok bajtársával nyugdijba menekült és persze ma a nyugdij mellett állásban van.

A nyugdij egy élet munkája eredménye után jár természetesen

A kívételeket mindenki egyértelműen tudomásul vesz Ilyenek a munkájukban egészségkárosodottak, akik rokkant nyugdijasok (sajnos nagy baj ez nekik) ilyenek akik a munkakörülmények miatt kapnak jelentős korrekciót (bányászok, vegyészek, mozdonyvezetők stb)

De milyen károsodása van Kónya úrnak?

Talán feltörte kezét a toll?"

A rendvédelmi nyugdíjas "fiatalurak" mennek bohóckodni.

Egy régi vicc szerint Mórickát megkérdezték: Mi szeretne lenni?

Ezt válaszolta: Nyugdíjas.

Manapság ezt mondaná: Rendvédelmi nyugdíjas.

Vidéki 2011.06.17. 07:10:55

@Kartal (rezervált):

Te nem vagy méltó nevedhez.

Neved azt fejezi ki, hogy mértékletes vagy.

Mégis úgy érvelsz, mint egy "haladó értelmiségi", amikor azt írod: "elmész te a pit sába! "

Virág et. 2011.06.17. 07:20:13

MN ismét alkot:

www.mno.hu/portal/791254

Fogadjunk, hogy lesz benne Vastagbőr is. Egyébként kíváncsian várom a hasonló cikkeket a Népszabadságból, amikor NAPI SZINTEN akasztották volna itt emberek Gyurcsányt. Amit Orbán eddig verbálisan kap, az semmi, ahhoz képest, ami az előző 5 évben Gyurcsány ellen ment.

Nagyon bántja a jobboldali sajtót a szólás- és vélemény-nyilvánítási szabadság.

Vidéki 2011.06.17. 07:21:48

"A HavariaPress információi szerint elkapták azt a férfit, aki a közelmúltban súlyosan megfenyegette Lázár János fideszes frakcióvezető családját.

A Fidesz frakcióvezetőjének gyermekeit név szerint említve fenyegette meg a közelmúltban egy akkor még ismeretlen személy azzal, hogy savval leönti őket.

Az ügyészségi nyomozók elfogták a fenyegetőt, akiről kiderült, hogy egy 50 év körüli nyugdíjas rendőr. A férfi ellen más bűncselekmények miatt is eljárások folynak. A hatóságoknak bizonyítékuk is van a fenyegető ellen, a rendőrség ugyanis egy másik bűnügy miatt éppen házkutatást tartott a férfinál, mikor a számítógépén rábukkantak a Lázár családot fenyegető levélre. A gyanúsított már előzetes letartóztatásban van."

Egyéves Önkéntes 2011.06.17. 08:31:20

@Himpellér: hát ezt nagyon rosszul gondolod
mert azért lázárt vagy lampertet csak a helyi lakosok szavazták meg
tudták, hogy milyenek
de az én körzetemben is olyan nyert, akiről mindenki tudja, hogy senkiházi
ebben az országban nagyon kevés olyan ember van, akit nem lehet kilóra megvenni valami istenverte nagy hazugsággal-képtelenséggel-f.szsággal

@Vidéki: na ez a mák, pont ott volt a levél a gépén a faszinak, akinél azért tartottak házkutatást, mert nem volt pót-izzókészlete a kerékpárján :D

global001 2011.06.17. 08:43:09

@Vidéki: Látom ismét nem állsz a helyzet magaslatán.
Az emberek nagy többsége egyetért azzal, hogy NE menjenek el 40-45 évesen nyugdíjba.
Azzal van baj, hogy VISSZAMENŐLEGESEN törvénykeznek !! Ha valaki aki belépett olyan szerződést írt alá, akkor rá olyan törvény vonatkozik. Módosítsák, de a JÖVŐRE nézve !
Ennyi erővel mondhatnák, hogy 2000-2005 között egy új adónem miatt fizess havi 20 ezret és mivel most 2011 van fejelt még meg a jegybanki kamat 2szeresével. Mit szólnál ????
Gondolom lelkesen befizetnéd.....

global001 2011.06.17. 08:56:44

Tegnap a párttv-n Csintalan elvtárs músor elején megmondta, ha valaki a tűntetéssel jön egyből kikapcsolja. Szórakoztató a műsor, a sok Etelka színtű degenerált agyhalottal, akinek a pártközpontból küldik ki, hogy mit olvasson fel.:))
Az is komoly mikor Csintalannak szegeznek egy kérdést, cikinek érzi, és kikapcsolja a telefonálót.

Viktus 2011.06.17. 09:46:12

index.hu/velemeny/olvir/2011/06/17/miert_kell_azonnal_leallitani_a_paksi_eromu_bovitesere_iranyulo_munkalatokat/

na ezek az elmerokik lennének az alternatíva ...

" A következő 10-15 évben a világ vezető kutatóintézetei, köztük Németország, komolyan odateszi magát egy atommentes energiatermelés jövőképének megvalósítása mellé. Várjuk meg, mire jutnak."

Ez ám a stabil jövőképük :D:D:D:D:D:D

Seduxen (már NEM dr.) 2011.06.17. 10:05:45

'napot náczi csürhe.

eszembe jutott valami. ugye csodálatos alkotmányunk 70/E. § (3) bekezdése módosult 2011.06.15-től úgy, hogyasszondja:

"(3) Az ellátáshoz való jog a nyugellátás tekintetében az általános öregségi nyugdíjkorhatárt betöltött, a nyugellátás törvényi feltételeinek megfelelő személyre terjed ki. Törvény az e korhatárt be nem töltött személynek is nyugellátást állapíthat meg. Az általános öregségi nyugdíjkorhatár betöltését megelőzően folyósított nyugellátás törvényben meghatározottak szerint csökkenthető és szociális ellátássá alakítható, munkavégzésre való képesség esetén megszüntethető."

Ez alapján ugye jól gondolom, hogy a polgármesteri tisztség ellátásának egyes kérdéseiről és az önkormányzati képviselők tiszteletdíjáról szóló 1994. évi LXIV. törvény vonatkozó részeire is érvényes lesz:

13/A. § (1) Öregségi nyugdíjra jogosult az a polgármester - az egyéb jogosultsági feltételek esetén -, akinek a megbízatása a 2. § (1) bekezdés a) vagy c) pontja szerint szűnik meg, feltéve, hogy
a) folyamatosan legalább három éve polgármesteri tisztséget tölt be, és a tisztségének megszűnését követő harmadik naptári év végéig a társadalombiztosítási nyugellátásról szóló 1997. évi LXXXI. törvényben (a továbbiakban: Tny.) meghatározott öregségi nyugdíjkorhatárt, illetve a korkedvezménnyel csökkentett, reá irányadó korhatárt eléri,
b) két választási ciklus - de legalább hét év - során polgármesteri vagy alpolgármesteri tisztséget tölt be, és a tisztségének megszűnését követő ötödik naptári év végéig az a) pontban meghatározott öregségi-nyugdíjkorhatárt, illetve a korkedvezménnyel csökkentett, reá irányadó korhatárt eléri,
c) három vagy ennél több választási ciklus - de legalább tizenegy év-során polgármesteri vagy alpolgármesteri tisztséget tölt be, és a tisztségének megszűnését követő hetedik naptári év végéig az a) pontban meghatározott öregségi nyugdíjkorhatárt, illetve a korkedvezménnyel csökkentett, reá irányadó korhatárt eléri.
(2) Az (1) bekezdésben foglalt jogosultság igénybevételéről a polgármester a tisztségének megszűnésétől számított három hónapon belül dönthet.
(3) Az (1) bekezdés szerinti nyugdíjkorhatár eléréséig a polgármester nyugdíjának megfelelő összeget a központi költségvetés biztosítja.

Vagy rosszul gondolom?

adflexum 2011.06.17. 10:23:39

@Vidéki: "De a tüntetés fogalmába nem kell belekeverni azt, hogy szabadjára kellene engedni az erőszakot, az anarchista provókat, akik élvezik az erőszakoskodást, mindenáron balhét kevernek gátlástalanul garázdálkodnak, erőszakkal akarják kikényszeríteni irracionális követeléseik teljesítését"
Gratulálok, hogy magadhoz tértél, a majd' öt évig tartó kómából.

2011.06.17. 10:45:29

@derelye vágó: na hát pont ez az, valakinek meg kell tennie azt a bizonyos első lépést, első barátságos gesztust. A rendőröket jobban köti a szolgálati szabályzat és az esküjük, de a civilek nem vállalnak nagy riszkírt, ha mögéjük állnak. Ez volna az igazi nemzeti egység, amit a Miniszterelnök Úr olyan hőn kíván. Amíg mindenki széthúz, és csak magának akarja kikaparni a gesztenyét, leszarva, hogy kin-min kell ehhez átgázolnia, addig bohócot csinálnak belőlünk a politikusok. Ha egymással gonoszkodunk, egymással cseszünk ki, ma te énvelem, holnap én teveled, szemet szemért, és mindenki vak lesz. :-( Össze kéne zárni. Most itt az alkalom: az államvédelem meggyengült, a viktátor és sleppje előrelátóan Prágába menekült... 5 éve még ezért tomboltatok a Kossuth téren, most akkor mi a baj?

Dr. derelye vágó · http://www.freeworldgroup.com/games6/gameindex/castlewars.htm 2011.06.17. 10:55:59

@Hajszás Láncos:
"A rendőröket jobban köti a szolgálati szabályzat és az esküjük, de a civilek nem vállalnak nagy riszkírt, ha mögéjük állnak"

kössz nincs több kérdésem

Tedat 2011.06.17. 14:13:45

"A német rendőrök 62 éves korukban mehetnek csak nyugdíjba, viszont kezdő fizetésük is már majd 800 ezer forint és nem bocsáthatók el. Rüdiger Reedwisch-sel, a legnagyobb német rendőrszakszervezet vezetőjével, az Európai Rendőr Unió elnökségének tagjával, a HVG.hu portálon, Zentai Péter beszélgetett."

Horizont 2011.06.17. 17:33:55

@Tedat:
Az ott Németország ez meg itt Magyarország!
Soroljunk fel minden munkakört mennyi ott a fizetés és mennyi itt.
És akkor nekünk jobb és több lesz??
Nem.

sada67 2011.06.17. 19:19:13

@Viktus:
A törvény, ami még hatályba van, az 1996-ban született és lépett hatályba, tehát már a rendszerváltás után szavazták meg a "fehér házban". Valóban nem jó, ha 40-50 évesen nyugdijas a rendőr ezt törölni kellene. Egy apróság, ha jól tudom az adatokat. A jelenlegi nyugdíj kor alatt kb 600.000 ember van, ebből 30.000 a rendvédelmis. Januártól mondjuk 20.000 visszamegy dolgozni, ha módosítják a törvényt, hiszen jelenleg 35 év a korhatár. Azoknak kifizetik újból a nyugdíjat, mint fizetés (- az állami bevételnek) kb 5.000 marad nyugdíja adóztatott jövedelemmel ( egy kis +) a maradék 5.000 marad a civil szférában és dolgozik (+ bevétel az államnak) Lázár által megálmodott évi 50 milliárd nem jött be, jön a maradék 570.000 fő. Na az lesz kellemetlen nekünk :(((((((((((((( Az én szüleim már túl vannak ezen az időn, de van közeli ismerősöm aki nem, ha tőle megvonják azt a rengeteg 55.000 Ft-ot, mert egy ember úgy dönt, hogy hiába rokkant, attól még ülve tud dolgozni :((((((((((((((, menjen dolgozzon :(((((((((((((((

sada67 2011.06.17. 19:23:17

Még egy apróság (akiket ismerek), átszervezés volt és nem tudtak az addigi fizetésének, végzettségének megfelelő munkát adni, felajánlották nekik, hogy nyugdíj, hát elfogadták. Sokan örülnek, hogy újból dolgozhatnak, nem kell feketén keresgetniük. Ezeknek megteremtette a kormány, hogy dolgozzanak, de mi lesz a többiekkel a maradék 570.000 emberrel, mindenkinek megnézik ki mit csinált és csinálnak munkahelyet ??????????????????????

trojka 2011.06.17. 21:22:13

@sada67: Mi lenne, ha Lázárral dobozokat hajtogattatnának? Egyébként, ki az Atyauristen ez a senkiházi?

Artech 2011.06.17. 23:25:04

@ColT: Kedves Barátom. Igazad van . Itt alapból az a baj, hogy szakivédisek a munkáltatoktól kapják a bérüket.
De ez csak az egyik gond.
A másik az hogy az esetleges sztrájkolóknak nincs piac képes szakmájuk, "öregek is" a profilváltáshoz, nem mernek kiállni. (Szándékosan nem azt írtam, hogy félnek)
Családjuk, hitelük van, nem merik ki nyitni a szájuk.
Megérthetjük őket... De nekik kell sztrájkolniuk most, s nekünk melléjük állni...
Az a bajom, nincs aki ezt össze tudná hangolni...
Mert én nem érek rá, s kessem is kevés...
Én nem kapok az állambácsitól javadalmat.
Szebb jövőt.

Artech 2011.06.17. 23:33:44

@lyken: Na erről is beszélek Barátom.
Ne tegyen a jog ellen.
Sőt. használja ki amit a jog enged.
Azért még senkit nem rúgtak ki a testülettől mert intézkedési jog kiterjesztését kérte a parancsnokától...
Bízza rá mit fog tenni az adott szituációban.
Ezzel a tüntetők is, a rendőr is időt nyer.
Legyen ez a gondja a vezénylő parancsnoknak.
Ha felébred, s új parancsot ad, akkor kell csak gondolkoznia (de akkor már cseszettül jól)a járőrnek.
Bár ott lehetnék akkor.

F_Jikov 2011.06.18. 11:00:23

@Hajszás Láncos: A civileket felejtsd el. A cvilek leszarják a bohócforradalmatokat meg a korkedvezményes nyugdíjatok elvétele miatti picsogást. Sőt, ez a civileknek alapvetően tetszik. Ne vigyen félre a szokásos zsindexes megmondóblokonon folyó hangulatkeltés.

2011.06.18. 14:18:20

@F_Jikov: De miért? Tényleg mindenki ilyen kurva elégedett a viktátor elmúlt egy évi ámokfutásával, hogy marad otthon a seggén, és "leszarja a bohócforradalmat?" Nem egész öt éve mit őrjöngtetek gyurcsány ellen, ha a cigánytörpe csinálja ugyanazt (sőt), akkor az megfelel a kényes ízléseteknek, és nyugton vagytok?

2011.06.18. 14:24:44

@sada67: 1996-ban Kádár János 8 általánost (vagy annyit sem) végzett rosszindulatú sutyerák rendőreitől akartak így megszabadulni. Sikerült is, ma már nagyon normális az állomány (legalábbis akikkel én véletlenül kapcsolatba kerültem.)

Horizont 2011.06.18. 15:03:39

@Hajszás Láncos:
Hogyne lennének elégedettek? Ne legyél már ennyire naiv:) Elégedettek azok a nagy fizetésűek akik a a 16%-os szja-val sokkal, de sokkal többet vihetnek haza, elégedettek azok akik a állami intézményekben bármilyen pozícióhoz jutottak (pláne ha keresztgyerekként), elégedettek azok akik a pártszékházban bármilyen pozíciót kaptak (pláne keresztgyerekként), elégedettek azok akik bármilyen segélyt kapnak (még mindig), elégedettek azok akik kurva sokat keresnek és csalnak, lopnak,hazudnak és nem vonják (még most se ) kérdőre őket,elégedettek Orbán seggnyalói, akik teljesítmény nélkül jutottak magasra (és onnan szarnak ránk:D) és eccetera, eccetera.... sorolhatnánk. Ja, hogy még vagyunk több millióan akik nem elégedettek? Ki nem szarja le!
Az is biztos, hogy mi magyarok puhányok lettünk. Nem azért maradunk itthon a seggünkön mert annyira elégedettek lennénk, hanem azért, mert ha másnak van baja az nem a mi bajunk! Ennyi. Sajnos.Ráadásul semmi nem fekete fehér ugye. Tehát az átlagember aki nem rendvédelmis helyteleníti, hogy fiatalon nyugdíjba menjenek, csak a normálisabbak az intézkedést nem visszamenőleg szeretnék! A hangsúly a "normálisak"-on van!
A lényeg: a leges legelégedettebb : Orbán Viktor nevezetű embernek látszó politikus.
Ez nem is lenne baj, ha önimádata mellett és a sok seggnyaló nyelv között észrevenne bennünket is akik nem vagyunk azok:)))
Összefogás??!!! A legfőbb hiánycikk!!! Persze csak a pénz után, mert az az isten!

sada67 2011.06.18. 20:21:27

@Hajszás Láncos:
Igen igazad van, akkor sikerült sok oda nem illő párt b.... kirugatni az állásából, de a törvényt akkor alkották és nem nyúlt hozzá senki se. Sajnos igen kevés aki normális és eljátszottam a gondolattal, hogy a 30.000 rendvédelmis visszamegy dolgozni. Tehát ebből legyen 10.000 rendőr (nem pontos adat, nem tudom mennyi lehet) akkor a kormány vesz kb 200 trafit, hogy legyen miből pénzt csinálni, majd oda rakja utána néhány 100 méterre a maradék rendőrt, hogy senki se menjen el, ne ússza meg. Töménytelen bevétele lesz, mi meg szívunk, főleg ha oda rakják, ahol eddig nem volt és te jössz 50 helyett 57-el és lám jön a csekk fizess, aztán fizess. A másik beszélgettem egy sráccal, náluk most ment (nem rendvédelmis) valaki nyugdíjba 57 évesen, jövőre jöhet vissza, aztán akit a helyére felvettek gondolom lapát, és hányan lesznek így, ha kötelező lesz a nyugdíjast visszavenni???????????

2011.06.18. 21:03:11

@sada67: A trafipax ellen legalább lehet védekezni: nem kell gyorshajtani, és akkor nincs bünti. ;-) Az, ha állományba veszik vissza a rendőröket, az még nem akkora baj, mert akkor kapnak fizetést, és megélnek, mint eddig. Csakhogy ezzel az államkassza terhei nem csökkennének, márpedig it állítólag t ez a cél. A rendvédelmisek meg attól félnek, hogy inkább egy tollvonással megvonják a nyugdíjukat, de állományba nem kerülnek, majd elintézik őket azzal, hogy helyezkedjenek el a magánszférában vagy ahol akarnak, vagy mehetnek közmunkásnak kubikolni havi 32e Ft-ért.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.06.18. 22:55:32

@Seduxen: Kis csíra.Szólíts nyugodtan papának.:))
@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Láttam mások is dícsértek.Ennél nagyobb betűkkel sajnos nem tudom:ZSENIÁLIS!!!!

Marcellusca 2011.06.20. 10:53:49

@Hajszás Láncos: Én is erre a következtetésre jutottam. :)

Minimalizálni azok számát, akik az államtól kapnak lóvét.
Nyugdíjasok körét szűkíteni, munkanélküli segélyt csökkenteni, rövidebb időtartamra adni...
Bár, egyes szoc. segélyek, juttatások körét nem kívánják megváltoztatni!

Mert, hát ugyi háborúban állunk. :)
És mindenki, akinek a költségvetésből kell lóvét adni az ellenség. :D
És az ellenséget pusztítani (legalábbis létszámát csökkenteni) kell! :(((

2011.06.20. 12:16:53

@Marcellusca: Ezt egy darabig lehet csinálni, de egy idő után már nem. Már most is hárommillió koldus országa vagyunk, de ha még az alamizsnát is megvonják tőlük, iszonyat bűnözési hullám fog a nyakunkba szakadni. :-(

süti beállítások módosítása