Skip to content


       Szűrés lista

VIP-kórház állami vezetőknek. Mindjárt kettő is.

Nem tudom, hogy így nyáron kit hoz lázba, hogy a hétfői Közlöny szerint módosították "az állami vezetők és az államigazgatási szervek köztisztviselői számára biztosított juttatásokról és azok feltételeiről szóló 192/2010. (VI. 10.) kormányrendeletet" ...

Először is végre már nem csak a minisztereknek és az államtitkároknak jár ezentúl hivatali lakás, hanem a tavaly kinevezett 20 kormánymegbízottaknak is. Ha az állam nem tud lakást adni a szegény kormánymegbízottaknak, akkor fizetik az albérletet, de csak 232 ezer forintig havonta, és a rezsit a kormánymegbízottnak kell fizetni ...
De ha nyilatkozik, hogy adott megyeszékhelyen van lakása, akkor nem kap semmit.

És ez még nem semmi, most jön a fincsibb rész:




Közlönyről magyarra lefordítva a jövőben az állami vezetők, továbbá a miniszterek kabinetfőnökei különleges és soron kívüli egészségügyi szolgáltatásokat kaphatnak. Két fővárosi intézményt, a Honvédkórházat és a budapesti orvosi egyetem, a Semmelweis klinikáit jelölte ki. A két kórházzal Navracsics tárcája (ROFL! "a közigazgatási minőségpolitikáért és személyzetpolitikáért felelős miniszter") fog különmegállapodást kötni, és az extra szolgáltatásokért (egyágyas szoba, soron kívüli eljárás) járó díjakat is a közigazgatási tárca fogja kifizetni.

A SOTE-honlapján amúgy már most is olvasható a VIP-ajánlat:
"Az állami vezetők részére az érvényes társadalombiztosítás keretein belül kiemelt, soron kívüli, magas színvonalú egészségügyi ellátást nyújtunk (VIP ellátás). A kiemelt ellátásra jogosult állami vezetők listáját a Miniszterelnöki Hivatal határozza meg. Az ambuláns VIP ellátás a kórházban működő VIP ambulancia keretén belül működik. A fekvőbeteg ellátás az ezen célbó kialakított, magas színvonalú hotelszolgáltatást biztosító lakosztályban történik."

"Magas színvonalú hotelszolgáltatás" állami pénzből ... nem kell 40 fokos kánikula, hogy eldurranjon az agyam.

Az egészségügy az összeomlás szélén van, nincs híradó valami elképesztő egészségügyi eset nélkül, az orvosok, rezidensek, ápolók nővérek jó formában sorban állnak a felmondólevelükkel, már aki nem tette be letétbe, erre a tisztelt vezetőink MAGUKNAK megteremtik az *****-os VIP egészségügyi ellátást, állami pénzen. Sőt, még választhatnak is, hogy ÁEK vagy Sote ...

Honnan a búbánatos fenéből fogják tudni, hogy VALÓJÁBAN mi a helyzet az egészségügyben, ha a VIP-kórház hotelszobájában gyógyulgatnak, ugráltatja az ápolókat és természetesen egy napot sem várnak semmilyen vizsgálatra? Mindezt a mi TB-befizetésünkből, mert ugye ők a politikusok, nekik EZ (is) jár.

Szegény Szócska államtitkárnak még nem szóltak, hogy nem kell annyira pörögni az egészségügy megmentésén, hiszen kit érdekelnek a prolik egészsége, mikor nekünk már megvan a VIP-ellátás, a prolik adójából?

Azt hiszem, ennél a kormányrendeletnél nem kell világosabb jelzés, mennyire kívánja a  Fidesz rendbe tenni az egészségügyet ...

Címkék: politika fidesz egészségügy pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr943080087

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mindnyájunknak el kell menni? 2011.07.19. 17:34:03

Azt olvasom az Indexen, hogy jövőre reálértéken 9%-kal költünk kevesebbet az egészségügyre, mint idén. Általában is rém szigorú lesz a költségvetés, csak a közmédia gazdálkodhat több pénzből, amit biztosan jobb és nézhetőbb produkciókkal fognak meghálá...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jani888 2011.07.19. 17:32:45

Saját magukra semmi se drága.(luxus Audi,luxus lakás,papíron kétmillás fizetés,VIP egészségügyi ellátás,költségtérítés).Mi meg igazán nyomhatnánk egy kis-,vagy sok- pénzt az államadósság csökkentésére.Persze nem hallom,hogy a ( papíron) kétmillából jó példával járnának elöl.Annyira azért nem riasztó ez az adósság.Mi a probléma ezzel?Szerintem semmi, minden tökéletes lesz..Sőt már most is majdnem az..

dr. pretender 2011.07.19. 17:33:06

amúgy tényleg ezer éve így van.

gramercy 2011.07.19. 17:34:44

aki erre nem képes, akinek nincs semmije, az annyit is ér
aki nem vitte semmire az életben, az annyit is ér

ketroot 2011.07.19. 17:42:47

index.hu/bulvar/2011/07/19/keselni_probalt_a_tiszaboi_kozmunkas/

Szükségük is lesz szerintem az ellátásra... (igaz, a borsodi zsákfalu polgármestere biztos nem VIP kórházban fog lenni)

Qju 2011.07.19. 17:46:07

Az iszlám államokban sebészorvos vágja le a tolvaj kezét.... Jut eszembe magyarba nem is vallás az iszlám... De kínában meg lelövik a korrupt politikust... Mindegy is, csak haladjunk. :(

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2011.07.19. 17:48:46

Hm... a SOTE-kórházba akarnak menni, miközben olyan törvényeken gondolkoznak, hogy röghöz kötik a frissen képzett orvosokat? Nem túl okos lépés... :)

Lasombra 2011.07.19. 17:51:20

én azt gondolnám, hogy ez volna helyénvaló:
rengeteg sok fizetés és fizetnek mindenért, mint a halandó, hisz van miből
VAGY
átlagos fizetés, de ingyen lakás, ingyen eü, ingyen utazás, ingyen kisfaszom

ÉS-sel kicsit furcsa, bár én nem értek a politikához.

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.07.19. 17:51:26

Akit csak a szutykos, ember és felszereléshiánnyal küzködő kórházban kezelnek, nos az annyit is ér. Tetszettek volna kockáról kockára építkezni!

sidol 2011.07.19. 18:02:22

Kötél jár nekik, mert a golyót nem érik meg....

Kabbe (törölt) 2011.07.19. 18:09:23

erre szavazott a 2/3. megérdemli.

Horizont 2011.07.19. 18:10:02

@Venlo:
Attól, hogy mindig így volt, helyeselnünk kell? Tényleg?
A lényeg pedig itt van ha figyelmesen olvasnál!
"Ilyen szolgáltatásokat az előző kormányok is nyújtottak az állami vezetőknek, de a második Orbán-kormány hivatalba lépését követően tavaly törölte a rendelet vonatkozó passzusait. Egy év elteltével viszont ismét bevezette őket."
Na akkor hogy is van ez? Ki álságos? Ja és mellesleg legalább arányosan nekünk is legyen már valami az eü-ben!!! ARÁNYOSAN , nem azt mondtam, hogy ugyanolyan!! Addig el sem merészkedek gondolatban sem!!Hogy jövök én ahhoz, ki vagyok én egy nagyszerű politikushoz képest?

Manatwork (törölt) 2011.07.19. 18:24:10

A véleményemet a hírről 1 mondtam foglalnám össze és utána természetesen elhatárolódok saját magamtól: Mocskos, álszent, képmutató g.cik ezek a politikusok!
Utóirat: Pfejjjj... (köp egy nagyot)

Venlo · https://hessenwinkel.wordpress.com/ 2011.07.19. 18:25:32

@Horizont:
A törvénykezés ismeri a "szokásjog" fogalmát (is), no meg a "láthatatlan alkotmányét" (is...). Tavaly eltörölték, idén meg rájöttek, hogy ők is öregszenek és nekik is szükségük van minőségi orvosellátásra:-)). Tudod magyarázat & ideológia mindenhez gyártható.

Amúgy pedig a viccet félretéve: 1xű, átlag állampolgárként eddig semmiféle egészségügyi ellátásra nem volt panaszom. Az orvosok és segítőik mindenhol a maximumot nyújtották a költségtakakarékosság ellenére. Hm - lehet, hogy szerencsés vagyok?

ppppalika 2011.07.19. 18:31:12

Soronkívüliséget kapjanak azok, akik ennyire kiemelt állást töltenek be, de egyébként fektessék csak be őket a köznép közé. Még pénzért sem engedélyezném a hotelszolgáltatást. Ha nem ennyire kemények, akkor legyen, de csak ha magának fizeti...

2011.07.19. 18:46:12

Szarházi ez mind, akár jobboldali, akár baloldali. Sicko jedno!

Horizont 2011.07.19. 19:04:45

@Venlo: Nagyon szerencsés vagy, mert ez azt is jelentheti, hogy nem volt nagy bajod. Nekem se szerencsére. Az ember lát, hall, ezt, azt!:) De nem is az egészségügyiekkel van a fő baj mindig.Hanem azzal, hogy késői időpont van mindenre és ha valaki beteg nehéz várni. Inkább elmegy magánorvoshoz. Tehát amíg az átlagember fizet a magánorvosért ha meg szeretne gyorsan gyógyulni, a politikus meg ingyen maximális ellátást kap nem kell neki saját magánorvos se, mert azt kap a TB-nél is. Érted mi a felháborító?

min 2011.07.19. 19:14:35

nem lehetne, hogy az egész díszes bagázs lfelüljön egy repülőre ami később lezuhan? Természetesen a személyzet csodával határos módon karcolás nélkül megúszná de a többi pusztuljon oda....

ZBR 2011.07.19. 19:16:15

@Venlo:
Nem lehet, hanem biztos. De örülök, hogy neked legalább szerencséd volt. Én is laktam már egyedül egy hétvégén keresztül kórházi szobában, tv-vel, fürdőszobával, modern körülmények között. De a nagyszüleimnek ugyanez nem adatott meg. Kívánok további jó egészséget neked is és családodnak is, ne kelljen megtudnod, hogy milyen az, amikor nem úgy mennek a dolgok, ahogy kéne...

bohumil stejskal 2011.07.19. 19:23:48

hogy szakadna beléjük a lófasz...

rajaram 2011.07.19. 19:26:26

Én láttam a titkos záradékot is:
" ha valamelyik állami vezetőnek sürgős szervátültetésre van szüksége, minden magyar állampolgár (kivéve az állami vezetőket és rokonságukat) köteles donorként rendelkezésre állni."

nincsensapka 2011.07.19. 19:26:54

"Szegény Szócska államtitkár...." - na, na röhögtessetek, mert cserepes a szám. "Szegény Szócska Államtitkár" fényévekkel ezelőtt leboltolt a volt, Molnár Lajos-féle eü. vezetéssel - azt nem lehet tudni, hogy megvették-e kilóra, vagy valamivel megzsarolták... végül is , mindegy. Jelenleg szegény Szócskának - nyilvánvalóan a megállapodás szerint - nem, mondom: NEM érdeke a változtatás... ébredjünk már fel, könyörgöm. Van olyan családorvos barátom, a,ki 2010-ben még nari plakátokat ragasztgatott, most meg németül tanul... Emberek! Ezek nem akarnak működő egészségügyet, gondolkozzatok, akkor jó a nyugger, ha egészséges, vagy gyorsan hal.... na??

nincsensapka 2011.07.19. 19:30:33

@nincsensapka: Hé, Zéró! Ti ennyire nem láttok??

Horizont 2011.07.19. 19:35:40

@nincsensapka:
Irónia, gúny? Ismerős szavak?:)
A Vastagbőrön azt hinni, hogy a posztoló hisz valamibe, na ez nagy melléfogás:)

Ébresztő magyar, elég volt, ne tűrd a diktatúrát! 2011.07.19. 19:52:18

A fideszes jellemtelen Balázs József azonnal mondjon le!

Ilyen a simlis, álszent, aljas orbáni politika, ezt mindenki tudja.
Ahol nem az ő emberük nyert, ott tönkre teszik, akadályozzák szemétmódon a közgyűlés munkáját.

ESZTERGOM A HŐS VÁROS, A NEMZETI ÖSSZEFOGÁS IGAZI JELKÉPE.
A görények ott sem nyugszanak, de mit várunk az Orbán , Balsai, Lázár, Szargyártó féle bandától!

Új választásokat, új, szakértő kormányt, ezeket zavarjuk már el!

nincsensapka 2011.07.19. 19:53:00

@Horizont: Hát, melléfogtam... nem kicsit, nagyon. Ennyi.

Horizont 2011.07.19. 19:56:17

@nincsensapka: :DDDDD Van ez így:))) Ennél nagyobb bajunk sose legyen:)

Horizont 2011.07.19. 19:58:59

@Orbán takarodj!!:
Látod a nép az istenadta nép bízott bennük meg lett a 2/3! Miből gondolod, hogy most más győzne? Van akiknek bejön Orbán és tettei:( Ja és azt se felejtsd el, hogy az előzőek semmivel se voltak különbek, sőt....

balfaszcsaszar 2011.07.19. 20:05:31

@zero: Valaki beteg lett és beszopta a sorral :D

lanyi 2011.07.19. 20:08:28

Teljesen jogos a kivételezés népünk nagyszerű élharcosaival.

Kívánom ezeknek hogy minél többször látogassák a részükre fenntartott kórházakat.
Megérdemlik!:)

jágör68 2011.07.19. 20:11:30

Az előbbi öngyis hírekhez:

www.delmagyar.hu/szeged_hirek/ongyilkos_akart_lenni_ezert_ittasan_kamionnak_hajtott_a_47-esen_-_galeriaval/2231100/

Nem védve az előző kurvá...- kurzust:
A RémhírTV- n ennyi öngyi után már Gyurcsótány lemondásáért hőzöngtek a Szabbat 9- ben.
Szürkemarha Gery meg klipet csinált, nekik, hogy Gyurcsótány miatt depressziós az ország, meg lelki nyomorék....
Amúgy az egészségügyhöz:
Magánba nem fog menki mindent se a politikus, se a többi milliárdos maffiózó.
1) Sürgősségi ellátás NINCS magánkézben- ki lenne az a barom, aki bármikor, bárkit, bármennyi költségért is gyógyítana, mikor a profithajhászás a cél
2) Az életmentő ellátás a legdrágább; akár pár milliót is elvihet pár óra alatt- mondjuk az intenzív osztályon (antibiotikumok, immunglobulinok, különleges fehérjék, plazma, különleges tápszer, gyógyszerek, stb)
Úgyhogy ez mindig is mindenhol állami feladat marad.
Csak más kérdés, hogy ott szednek is be érte járulékot- nem ám havi 5.100Ft-ot és a hülye politikus meg a lakosság nem azon ügyeskedik állandóan, hogyan kéne ezalól a járulékfizetés alól kibújni- "maj' fizetek zsebbe, mer' az ócsóbb- de a legjobb, ha inygér jár!"
A legálisan, mindenki számára hozzáférhető és elfogadható egészségügy kb 5-6x ennyibe kerül.
Úgyhogy se a lakosság, se a politikus nem mer belevágni, úgyhogy maradt az állandó parára épülő ellátás.
Csakhogy ez mára kifulladt, az új orvos- generáció hálistennek nem hajlandó ebben résztvenni. Nagyon helyesen.
Viszont a 7 millió járulékot nem fizetőnek is magába kell szállnia. Ha van zseton cigire, piára, VOLT-ra, Soundra, Szigetre 60- 70- 80 ezer! tételenként, akkor az egészségügyre is kell legyen.

ketroot 2011.07.19. 20:22:52

Ilyenkor hol van Eszkep és Vidéki duó?

rókafogta 2011.07.19. 20:23:53

@Nurrddin: Nem ugrok rá,fel se veszem!Ennél cifrábbak is vannak,egy darabig. Aztán? Majd lesz azután!Helyükben nem várnám meg.

nexialista · http://nexialista.blog.hu 2011.07.19. 20:31:49

betegnek lenni tökegészségtelen, mindenkit lebeszélek róla

CICMÓK 2011.07.19. 20:34:41

Megmondták: NINCS MEGSZORÍTÁS!

rókafogta 2011.07.19. 20:36:46

@jágör68: "Viszont a 7 millió járulékot nem fizetőnek is magába kell szállnia." Ezt hogy számoltad ki? Beleszámoltad a 6 hónapos csecsemőt meg a 70 éves öreget? A cigibe is? Mert ha írtál volna 51% ill. a "kívánatos" 67% ot azt érteném. Az 5 6 szoros ár sem igaz! Így!

nincsensapka 2011.07.19. 20:39:57

@Horizont: nem olyan egyszerű ez, sajnos.Mi TÉNYLEG akartuk a jobbat, aztán most ez a sok szemétség is rajtunk szárad... a francba. Én a magam részéről a Jobbik-ra fogok szavazni, mindenki mást pedig arra biztatok, hogy tegyen, amit jónak lát....

bőrmók 2011.07.19. 20:47:17

Ez a már magasfokú cinizmus.

jágör68 2011.07.19. 20:50:25

@rókafogta:
Ja igaz. Akkor legyen kb 3 millió.
Azt se kék elfelejjteni, hogy a mai nyugdíjasok nagy részétől még nem is vontak semmilyen EÜ- járulékot. És hát a kamu- roki nyugik, bodzásék, egyetemisták, főiskolások, stb.
Amúgy ha valódi árakat akarsz, vesd össze az SZTK- nak finanszírozott pontok értéket- ugyanezzel MAGÁNban elkér árával.
A valódi ár a kettő között van. Bár vannak olyan országok- ahol az orvosi, egészségügyi munkaerő díja 70- 80% -ot is kitesz a teljes költségből, nem ám 200 Ft/ szakorvosi vizsgálat áron megy.
Úgyhogy:
magán- álllami díjak számtani közepe és egy kicsit felfelé kerekítve- ott van valahol az igazság.
Na most fenntartható rendszerben ezt MEG KELL FIZETNI.
Aki nem fizet semmit, annak csak életmentő ellátás.
A többiek meg csoportokba osztva járulékfizetéstől/ egészségi állapottól, stb függően.
Csak ezt nem meri meglépni senki, helyette xaros 300 Ft- tal, meg 600 rezidensnek "pályázható" 100 ropival jönnek.
No meg az aduász: a HÁLAPÉNZ.
Nos annak vége, az erre épülő ellátás kifulladt- egyrészt nincs a lakosságnak zsetonja- a svarcban fizetett lóvé az intézmények helyzetén nem javít(ott)- sőt, mivel hajtották a parás betegeket pluszba, még extra- költségekbe is verte őket.
Arról meg nem is beszélnék, hogy a munka nagyrésze ma már ügyeletben- sürgősségi ellátás- folyik. Na ott meg aztán tényleg rengeteg a para, mi?

Mérges 1234 2011.07.19. 20:50:38

Mondjuk normális országban, heteken keresztül naponta többször bemondaná a híradó.

Meg addig nem hagynák abba, az óbégatást, amíg a kormány nem ad magyarázatot.

Különösen dűhítő, mivel jövőre csökkentik az egészségügyre szánt pénzt.

Azt mondom tényleg érik a forradalom.

Ez így nem mehet.

Aúgy tényleg a média a hibás, mondom napi 8x kellene elmondani, hogy a kormány luxus elátást csinál magának, miközben mindenki másét csökkenti.

Ha ennek se lenne foganatja, akkor a nép a hülye.

Mérges 1234 2011.07.19. 20:56:02

Ja még egy nem tudom ki látta, de a nagy takarékossági leépítések dacára, a közmédira jövőre 10 milliárddal több jut.

Azaz szarbul fogunk élni rengeteg tekintetben, d többet költünk arra, hogy lássuk milyen jó nekünk.

Nem nagyon tudok mit mondani, a FIDESZ teljesen elvesztette az önkontrolját. REmélem kurvára ebukják, mert ilyet egyszerűen nem lehet csinálni.

Nem is értem őket. MI a cél, enniyre hüyére lehet venni a népet???

kvadrillio 2011.07.19. 20:59:06

hjahhh....az egészségügyéből kivont milliárdokat a VIP részlegek létrehozására és korszerű diagnosztikára fordították !

..pórnépnek ezért maradtak a várólisták meg a volumenkorlátok.

Kartal (rezervált) 2011.07.19. 21:01:01

@Kurt S. Earp: ma fordultam meg én is egy megyei kórház szülészet-nőgyógyászatán. Ott is pontosan ez a helyzet, bár az orvosok és a nővérek korrektek. Azonban: cigányok mindenütt. Tömegével. Cigány gyereklányok akkora hassal, mint egy tíz kilós görögdinnye, arcukon enyhe értelmi fogyatékos bárgyúsággal bámulnak a világba. A rokonság ordítozik, követelőzik, hogy most ők akarnak bemenni, igaz, több órát késtek. Nem számít. A kismamák félve ácsorognak, mert a kigyúrt cigánycsávók hangoskodva terpeszkednek a székeken. Erőszakosak, agresszívek, büdösek. Az orvosok, nővérek leplezetlenül utálják őket, de tehetetlenek.

Sírni való. Ez lenne Magyarország?

Kartal (rezervált) 2011.07.19. 21:02:38

@kvadrillio: és a megdöglés. Elvégre kit érdekel mi van Magyarországon a magyarokkal?

@Doubledecker: a nép hülye. Eddig nem tűnt fel?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.07.19. 21:03:20

@zero:

Gondolom, azt hitték, senki nem veszi észre.........

de majd Petike elmagyarázza pontosan

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.07.19. 21:07:03

@OrrSir:

ne adj ötleteket, még lehet :))))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.07.19. 21:12:05

@Lasombra:

Furcsa persze, de csak mert megzavart ez a fránya Zinternet, ami annyi információt közöl a belföldi gazdaságról, vagy épp külföldi hóttunalmas országokról......

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.07.19. 21:14:45

@Horizont:

"A Vastagbőrön azt hinni, hogy a posztoló hisz valamibe, na ez nagy melléfogás:)"

csodaszép megfogalmazás, köszi! :)

jágör68 2011.07.19. 21:22:19

@Kartal (rezervált): @kvadrillio:
Várólista minden fejlett nyugati országban van.
Ha nem életmentő ellátásra szorulsz- várólista. Ezt ki lehet váltani- ott legálisan 100% fizetett térítéssel- nálunk ennek töredékéért zsebbe, svarcba.
Na ez is tönkre is verte a magyar EÜ-t.
Nem az a sürgős, ami a betegnek sürgős, hanem ami orvosi szakmai szabályok szerint az.
Magyarországon még mindig könnyebb orvoshoz eljutni, mint bárhol nyugaton.
Nem sok helyen ismerik a központi ügyelet- háziorvosi ügyelet- mentőszolgálat- kórházi ügyelet- négyest.
Van mentő, meg kórház, aztán csá.
Ha indokolatlanul hívsz mentőt 600 EUR- számla postázva.
Meg háziorvos naponta max 8 beteget láthat el 8 órában. Nem ám 60- at!
Aki nem kerül sorra szépen, türelmesen vár. Akinek tényleg sürgős, élementő baja van, annak irány az SBO vagy mentő amúgyis.
Ha meg nem volt sürgős, jön a számla.

egy maréknyi dollár 2011.07.19. 21:33:40

Everythig.everyone,everywhere ends.

troll ellenpólus · http://trollhitvallas.blog.hu/ 2011.07.19. 21:42:07

Szokásos ballib demagógia és matek kettes... mi is történt, helyreállítottak valamit, ami napi gyakorlat volt Szent Ferenc király uralkodása alatt? Valószínűleg rájöttek, hogy ha a kormánymegbízottak, miniszterek, államtitkárok órákig várakoznak tétlenül Mari néni meg Jóska bácsi között a rendelőben, az többe van az országnak, mint különellátást biztosítani nekik, HOGY MINÉL ELŐBB VISSZATÉRHESSENEK A MUNKÁJUKHOZ. Ez van, kedves elvtársak. És akkor is ezt mondanám, ha még mindig Ferenc testvér rángatózását néznénk este a híradóban (tudom, mennyire hiányzik nektek): ahogy a különautó vagy esetenként a lakás is szükséges lehet az állami vezetők jó munkavégzéséhez, úgy a kiemelt orvosi ellátás is. És most lehet nyugodtan köpni a mérget, tudom, a józan ész és a ráció úgysem jut szóhoz itt.

aha, persze 2011.07.19. 21:43:13

Egyenlőbbek vagyunk. Az egészségügyben is.

rókafogta 2011.07.19. 21:48:22

@jágör68: Ez így nem igaz a mai nyugdíjasok is fizettek csak nem tudtak róla ( munkáltatójuk fizetett SZTK) Az ,hogy mi mie kerül egyet is értenék (inkább a rossz szervezés csalás stb,) Az ál rokikkal bodzaszedőkkel nem foglalkozom van volt arra hivatalos apparátus mi a paci szerszámért? Egyébként megtapasztaltam anyám halála előtt a folyóson kibaszva ,mert a sok életerős kisebbségi fontosabb volt, nem is kellett az Eü nek sokat költeni anyámra kb. úgy másfél napot, a halottas házért fizetni kellet. Erről ennyit.Ja és én utána néztem 39 év pontosan 82,600 Ft ennyibe kerültem (hála isten ,nem is akarok többe,és ebbe még a kalmopirin is benne van táppénzen sem voltam még , úgy hogy csalni se tudok ).Én már megtettem a magamét 60 év helyett 62,5 + 12 év MNYP . Mondottam 47% helyett 67% az igen ( de nem 20 % közrabszolga) akkor inkább csak 8-10% az tízszter többet ér!

jágör68 2011.07.19. 22:07:57

@troll ellenpólus:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....
Most már értem:
Ezér kiabálta tele a világot kétmillás Szájtátópetike, hogy "Lopakodik a Gyurcsány- korszak"
Most szépen vissza is lopakodott "azelmúttnyóccév".

@rókafogta:
Nekem semmi bajom azzal, aki tisztességesen fizeti a járulékot.
Amúgy zárójel- a TB nem egyenlő EÜ- járulék.

indapass90210 2011.07.19. 23:34:08

@jágör68: "Meg háziorvos naponta max 8 beteget láthat el 8 órában. Nem ám 60- at!"

Te se voltál még külföldön :D

Horizont 2011.07.19. 23:50:37

@laspalmas:
Hát most így elolvasva önmagam mondatát, azt hiszem félreérthető voltam.(?) Bocsánat.
Most már nem fejtem ki mire is gondoltam:)

@troll ellenpólus: Nagyon jót vidultam rajtad. Mókás vagy.

aha, persze 2011.07.20. 01:10:10

@troll ellenpólus:
Te kis álomvilágban élő :)
Nem arról van szó, hogy őhatalmasságuknak fontos országjavító tárgyalásra kell sietniük, és nem érnek oda időben, mert sorban kell állniuk a mari nénik - pista bácsik mögött, és ezen az ország veszít.
Arról van szó, hogy nem akarnak vegyülni. Nem kíváncsiak a proli csicska pórnépre. Nehogymár be kelljen keveredniük a senkiházi egyszeri bolti pénztáros gizik és kőműves lacik közé. Nekik jár a kivételezés.

Csak gondolkozok, tehát vagyok, és nem ballib vagyok.

keria 2011.07.20. 01:30:41

A Kútvölgyi és a Honvédkórház az elmúlt 50 évben kiemelt kórház volt, semmi sem változik. Egyébként egy normális nagyvállalatnál teljesen normális, hogy nyújtanak speciális orvosi szűrővizsgálatokat a vezetőknek (magánklinika, miegyéb), ehhez képest az állam a saját vezetőinek az egészségügyi ellátásával két saját tulajdonú cégét bízza meg - ez mindenképpen jobb mint ha egy magánklinikára küldené őket. Az pedig, hogy egy x ezer embert irányító állami vezető jogosult erre az apró pluszra, szerintem ne legyen már kérdés - ez a klasszikus szarrágás - nekünk már ez sem jó. Mégis milyen hülyén nézne ki, ha a miniszter hálapénzt adna az orvosnak...

neoteny · http://word.blog.hu 2011.07.20. 03:57:58

"mert ugye ők a politikusok, nekik EZ (is) jár."

Minden állat egyenlő de egyes állatok egyenlőbbek a többinél. -- George Orwell

guma 2011.07.20. 04:30:47

@keria: szerintem szövegértési gondod van.

szarrágás, ha a "zemberek" észreveszik és szóvá teszik : mást hangoztattak mint amit csinálnak.

nu pagagyí 2011.07.20. 06:09:08

@keria: Jár még nekik kastély parkkal, cseléddel. Álomlimuzin lézerblokkolóval. Saját elnézőbb jogszolgáltatás. A helyi kiskirályoknak pallósjog és első éjszaka joga korlátlan bugyivizsgálati leetőséggel. Konkurenciamentes monopóliumok hitbizományként, kölcsönözhető inségmunkásokkal csendőri felügyelettel.
Erre kapták a kétharmadot.

nu pagagyí 2011.07.20. 06:30:57

@troll ellenpólus: Az a helyzet, hogy be kellett volna vezetni a kapitalizmust, ami úgy tűnik közkívánatra elmarad. Az állami vezetőt fizessék meg jól (amíg pozícióban van), aztán a fizetéséből olyan magánklinikára vonuljon be amilyenbe csak akar, persze jó pénzért. Nálunk a jól bevált kommunista módszer szerint fizetés helyett kiváltságokat osztogatnak. Nem is tudom mi volt a gond a Duna tévésekkel, megelőzték korukat?

Mosolyogj!-nekem bejött. 2011.07.20. 08:13:17

A lányom országos hatáskörű közigazgatási szervnél dolgozik. El voltam képedve, amikor megtudtam, hogy a felsővezetői kör kollégium helyett használja a "céges" lakásokat. Ez úgy néz ki, hogy XY bivalybasznádi (a fővárostól 100 km-re) igazgatóhelyettes gyereke pár év múlva érettségizik és budapesti egyetemre készül. Ekkortól XY azonnal aktivizálja magát és elkezd széles nyelvcsapásokkal a csokiig haladni a fővárosi központi vezetésnél.
Ennek eredményeként a következő fővárosi "üresedésnél" a vezető pozícióra senkit nem találnak alkalmasnak Budapesten, csakis és kizárólag őt, Bivalybasznádról lehet kinevezni a fontos posztra. A fontos poszthoz cégautó és cégbenzin jár a céges mobil mellé., ez alap. A cégautót a lakása és a munkahelye között aztán tényleg jogosan használhatja. Na,mármost XY-nak nincs Pesten lakása, ezért a cég bérel neki. XY beköltözi, majd "rájön", hogy ha ő mindig Pesten van, akkor otthon tönkremegy a konyhakert, ezért minden nap hazajár vidékre a cégautóval, cégbenzinnel cca. 200km/nap, a bérelt lakásba meg szépen beköltözik az egyetemista gyereke (az ügyesebbje hoz magával egy-két bérlőtársat is és akkor ingyé van a rezsi, meg a kaja is). A cégnél senkinek nem tűnik fel, hogy lakást is, meg napi utazási költséget is térítenek a bivalybasznádi "egyedülcsakőalkalmasafeladatra" vezetőnek. Közpénzből.

Mosolyogj!-nekem bejött. 2011.07.20. 08:15:27

@nu pagagyí: Nyugodj meg, fizetést is osztogatnak azért.

Mosolyogj!-nekem bejött. 2011.07.20. 08:17:22

@Mosolyogj!-nekem bejött.: Elfelejtettem leírni, hogy a "probléma" nem új keletű, hanem évtizedes múltra tekint vissza.

Mosolyogj!-nekem bejött. 2011.07.20. 08:33:52

@keria: Engem nem zavar, hogy jár neki, ti. úgysem veszi igénybe. Ezek bécsi magánklinikára járnak és még azt is az állammal fizettetik ki. Okosba.

csárli hárper 2011.07.20. 08:35:38

@bandika gazdája: ittam. elég sokat:)
tegnap leugrottam a haverokhoz a plattenzére, és mivel pont elkapott a vihar hát kénytelen voltam:)
most meg kóma...
@Bockó: senki nem mondta hogy "azok" jók voltak, na de amit "ezek" művelnek kicsit messze esik a jótól, hogy finoman fogalmazzak, így két fejgörcs között.

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2011.07.20. 08:43:11

@csárli hárper: Akkor talán a demokráciával van gond, nem? Ezek pontosan azt csinálják, amire felhatalmazásuk van, vagyis amit épp akarnak / akar Viktor. Tetszenének forradalmat csinálni.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.07.20. 08:44:57

@Horizont:

nekem átjött, hogy nem a vallásosságra, hanem a rutinból fakadó cinizmusunkra gondoltál :)

Horizont 2011.07.20. 09:14:55

@laspalmas:
Na akkor meg is nyugodtam:))) Nem könnyű feladat mindig érthetően azt leírni amire gondolok:))
Hogy ne legyen félreérthető:) Mások is küzdenek ezzel nem csak én:DDDDD

csárli hárper 2011.07.20. 09:16:12

@Bockó: az a baj hogy itt már lassan mindennel gond van, nem csak a demokráciával...

rókafogta 2011.07.20. 09:28:46

@jágör68: Az ,hogy nem részletezem az összes járulékot adó nemet az nem jelenti azt , hogy nem tudom mi micsoda ,sajnos tudom mert 16 éve én töltöm ki az összes utalást.Mert ha mindent részleteznék akkor egy üzenet három oldal lenne, és a mondandóm lényege nem is az.., Magyarországon egyetlen fontos tényező van a gazdaság (bevétel növelés) egyetlen járható út,pedig a munkahelyek megtartása ,növelése (nem áll növelés) termelés ,szolgáltatás fogyasztás stb.. felpörgetése akár a pénzügyi szektor mérhetetlen hasznának csökkentésével. Én nem vagyok közgazdász, csak egyszerű gazdasági szereplő vagyok aki az elmúlt időszak és a jelen időszak hibáit is vastagon a bőrén érzi. A közelmúlt gazdasági politikájának is megvoltak a hibái és sajnos a mostani erre tesz rá. A jelenlegi megszorítások ideig óráig megoldás ettől egy helyben topogunk . Tévedés ne essék kell megszorítás (a megfelelő helyen)valóban nem állapot a magas rokkant létszám , a korkedvezményes nyugdíj(fokozatos átszervezés kéne) a több százezres valóban nem dolgozó(nem is akar) réteg-hiszen épp elég súlyos probléma a dolgozni akaró(és nem tudó) réteg aki nyilván megérdemli a segítséget. Aztán a pazarló apparátus (egy cseppet sem csökkent) aztán ami a legsúlyosabb a korrupció és a fekete munka. A két utolsó tétel a legnagyobb (bőven elég lenne nyugdíjra és munkahely támogatásra ill. átmeneti segélyre.) Ma Magyarországon kb 1.5 millió ember rendszeres jövedelméről fingja sincs a Nav nak. És ebben nem csak a fekete munkások vannak benne ,hanem az úgynevezett pénzügyi és "egyéb vállalkozások".Nem lehet összehasonlítani egy vidéki kisboltos bevallott jövedelmét pl. egy minimálbéres ügyvédi stb irodával.De ez az egész egy hosszú téma.

sz4sz4 2011.07.20. 09:41:46

@keria: haha, szerintem inkább az a szarrágó aki a 2millás fizetésből (+a többi, tehát a "SAJÁT" pénzéből) nem megy a telkibe vagy a da vinci klinikára...

Vidéki 2011.07.20. 10:12:24

Egyébként a Postabank vezérének Princz Gábornak voltak Horn Gyula idejében hasonló kreatív ötletei.

Nyilvánosságra került a Postabank VIP lista ügye.

A sajtó és a politikai élet díszei-virágai (több, mint 600 név) felkerültek a Postabank VIP listájára.

Ezek a díszpintyek nagyon alacsony kamatra vehettek fel hitelt az akkori időkben, mikor még magas volt a kamatszint, és alacsony hitelkamatokat és hatalmas betéti kamatokat élvezhettek.

A VIP listások ha egy nagy összegű hitelt vettek fel a banktól és ezt abban a pillanatban betétként visszarakták ugyanoda, tekintélyes évi apanázst élvezehettek.

Nem is utasították vissza ezt a lehetőséget, ezt saját kiválóságuk megérdemelt jutalmaként fogták fel.

Meg is hálálták a "szabad sajtó" eme díszpéldányai. Amikor már bűzlöttek a Postabank piszkos ügyei akkor ők mélyen hallgattak, mint dinnye a fűben, vagy mosdatták a szerecsent és mocskolták azokat akik szólni mertek a valóságról..

Csípi a Vastagbőr szemét: "már nem csak a minisztereknek és az államtitkároknak jár ezentúl hivatali lakás, hanem a tavaly kinevezett 20 kormánymegbízottaknak is."

Elfelejti, hogy már a rendszerváltás hajnalának a nagyra becsült Árpi bácsija is szolgálati lakásban lakott. Akkor ettől a "szabad sajtó" nem kezdett el vadul hörögni.

A kormánymegbízottak is sokszor lakóhelyüktől távol végzik kiemelt feladatukat.

Vastagbőr akkor lenne boldog, ha kenyéren és vízen tartanák őket.

guma 2011.07.20. 10:25:57

@Vidéki: kifelejteted a vip listáról a pártokat...

de te is szenvedsz a szövegértésben, nagyon .
tudod, ha azoktól mindent megvonnak (pl passzív táppénz a baleset után, csökkentett tp vagy a műszakpótlékok, stb,stb) akiknek az adóforintjaikból élnek, akkor tisztességtelen azt visszahozni amiért eddig köpködtek mást!

zrobasé 2011.07.20. 12:12:56

@Vidéki: ez gyönyörű...idekevered a postabankot, hornt, a rendszerváltás hajnalát, sőt, grátisz, amiről a poszt szól, azt is megemlited, mármár mártirokat vizionálsz...mindig szolgáltatsz élő bizonyitékot saját magad által, hogy agy nélkül is lehet élni...

teefau 2011.07.20. 13:08:40

@Vidéki: Hát igazából a közt szolgálják, ingyért is mennie kellene a dolognak és amennyi hasznot hajtanak úgy álleszcuzámmen mindannyian a kenyér és víz még sok is.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.07.20. 14:22:32

@Vidéki:

"Vastagbőr akkor lenne boldog, ha kenyéren és vízen tartanák őket. "

Első alkalom, mikor azt mondom: IGAZAD VAN!!!
xDDD

Vidéki 2011.07.20. 16:32:03

@laspalmas:

A versenyszférában is tapasztaljuk, hogy tehetséges menedzserek, akik sok ember munkájának irányt szabnak, azt összehangolják és képesek abból az optimumot kihozni, az átlagnál jóval magasabb részarányban részesülnek a javakból.

A versenyszférában ezt ésszerűnek és szükségszerűnek tartják.

A megosztott tulajdonosi szerkezetű vállalkozások is szemben találják magukat a feladatra alkalmas menedzserek kiválasztásának problémájával.

Itt a fukarság nem biztosítaná a vállalat optimális működését, sőt valószínű. hogy a vállalkozás tulajdonosai kárát látnák.

A közszférában is szükség van jó menedzserekre.

Nem racionális dolog olyan feltételeket támasztani, hogy csak a bolondokházából találjanak jelentkezőket.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.07.20. 20:30:31

@Vidéki: pedig mintha onnan szökött volna mind.

2011.07.20. 21:28:58

@Vidéki: Jelentős különbség, hogy a magánszférában a piacról jön a bevétel, míg az államiban egy hatóság beszedi tőled. A menedzser extra ellátásait a cég bevételeiből fedezik, stb, stb.

juliska1960 2011.07.21. 07:52:36

Tudjátok! Irány nekik a Szent István kórház kiemelt égés centruma. Ott ahol az égési sérültnek nem jár a speciális homok ágy mert az csak luxus, meg ugyanis csak kényelmi funkciót szolgál. Ahol a súlyos égési sérült család csak hisztizik., és ha megkérdezem hogy van a .férjem az intenzíven, az a válasz ha rosszabbul lesz majd szólunk. AHOL A 25 ÉVES KISLÁNYOM29%-os égési sérülésekből vérmérgezést kap és segítség hiánya miatt meghal, mert az orvos látatlanba kimondja hogy nincs ott olyan nagy baj mint ahogy én gondolom, csak túlreagálom a helyzetet Ahol a takarító kiskirályt hámornapig nem láttuk. Na oda való eza mocskos csürhe. És nem Honvédba. A panaszaimra mai napig nem érkezett válasz a tisztelt kórházból. Gondolom ha Szócsks elvtárs vagy Orbán elvtárs és hozzátartozói is a betegei lehetnének, ök is ilyen megelégedettséget tapasztalnának . vagy talán még sem?Kérem a legfeljebb valót segítse oda öket!!!

Horizont 2011.07.21. 08:54:47

@juliska1960:
Őszinte részvétem!Ez akkora tragédia nem is tudok mást írni, az ember nem talál szavakat.

medvemellszobra 2011.07.21. 09:38:27

@Doubledecker: WTF? Ettől harsogjon a média?? Szerinted miért lett új médiatörvényünk? :)

PS: Egyébként tényleg brilliáns az Orwell idézet naat2-től. Amikor olvastam anno, gimnazistaként az Állatfarmot, egyszer csak kiszaladt a számon: "B*meg, hát ez a rendszerváltás!"

Egyébként amíg egy-egy népboldogító önjelölt politikai messiástól várjuk (oldaltól, párttól függetlenül) mindig a megváltást, és a tuti frankót, meg törzsi háború szinten politizálunk, ahelyett, hogy elfogadnánk: a demokrácia mind a munkában, mind a közéletben állandó, kőkemény munka, és az öntudatos polgári lét nem pl. polgári körökbe belépés utáni tapsolgatás és sárdobálás, hanem állandó közéleti aktivitás, addig nem is változik itt semmi.

medvemellszobra 2011.07.21. 09:42:08

Ja: és egészen addig, amíg elfogadjuk, hogy a politika úri huncutság, addig a minőségi kórházi ellátás is az lesz.

Mondjuk az a szomorú, hogy ez mindig is így volt és mindig is így lesz. De törekedni nem árt a demokráciára, még akkor sem, ha tudjuk, ez hiperbolikus, soha sem érhetjük el.
Megéri törekedni, mert egyrészt nem mindig a végcél a lényeg, hanem maga az út, meg aztán már csak a gerincünk miatt is.

Krumpli Bogart 2011.07.21. 10:11:14

@abschattung: Én sokszor úgy gondolom, jobban járnék anyagilag 1 db diktátorral, mint így, félmillió parazitával.

medvemellszobra 2011.07.21. 12:16:24

@Krumpli Bogart: A diktátor előnyös tulajdonsága, hogy pofonegyszerűen, nem egyszer "vérprofin" megold dolgokat. Birodalmak is diktátorok alatt emelkedtek fel a legtöbbször (más kérdés, kiknek a vérén).
Nagy hátránya, hogy csak tőle függ, hogy a jövőben te is egyszer parazitának, árulónak számítasz-e, vagy sem. És ha odaadod neki a hatalmat, utána egy szavad sem lehet.

bulvármédiás => · http://kepviselo.blog.hu 2011.07.21. 12:16:46

Az még rendben van, hogy az ország vezetőinek külön ellátást biztosítanak (elvégre létezik az üzemorvos fogalma, vagy sem), és még az emelt színvonal is tolerálható, DE ha ezzel az egészségügy fontosabb területeiről vonnak el pénzt (még ha országos viszonylatban keveset is), akkor az már nem éppen oké.

nyuszorkí 2011.07.23. 15:50:51

@keria: A Kútvölgyi már a rendszerváltás óta területi feladatokat lát el politikus azóta csak nagyon ritka esetben jön ide.az éj leple alatT.

Captain Janeway 2011.07.26. 09:40:58

Oké. Legyen nekik karácsony, és VIP ellátás meg lófax és esti fény.
De akkor nekem LEGALÁBB a tb támogatott szakrendelés legyen már elérhető!
Ne történhessen meg, hogy: kapok beutalót háziovostól; hívom szakrendelőt, előjegyzést kérek; mire azt mondja, az nincs, az adott szakterület orvosának magánrendelésére tud már csak előjegyzést felvenni.
HE? Bérből fizetésből élni, tb-t fizetni? Fel vagyok háborodva és ráadásul még beteg is vagyok.

borovi 2011.08.13. 13:28:12

@bohumil stejskal: Ne kívánj ilyet! Van, amelyik élvezné... ;)

Attila99 2015.02.21. 01:22:52

Remélem a politikusi kiváltságok ellen, minden eszközzel harcol a Jobbik! Népszavazás! Vagy radikálisabban!

süti beállítások módosítása