Skip to content


       Szűrés lista

A legszimbolikusabb lépés

Egyszerűen imádnivalóak a sírvaröhögős politikusi nyilatkozatok, mikor a delikvensek a legképtelenebb dolgokat is képesek fapofával, kígyóbűvölő tekintettel, és a hülyegyerekeknek (esetleg külföldieknek) fenntartott lassú és tagolt mondatokkal, hóttkomolyan a szemünkbe mondani.

A hajolgatós Nyakó távozása a palettáról kétségtelenül nagy veszteség, de szerencsére van helyette Petike, és végre az addig csiszolatlan gyémántként megbújó Lázár János is szerepet kapott.

A frakcióvezető, akinek a nevét alighanem mindenki, de a lányos anyukák mindenképp megjegyezték egy életre (bár véletlenül néha lézernek ejtik), tegnap megmutatta társadalmi érzékenységét.

Szerinte "jó üzenet lenne a társadalom felé, ha a kabinet felülvizsgálná, milyen állami vezetői körnek jár kiemelt egészségügyi ellátás, ahogyan az is, ha eladnák a kormányüdülőket."

De ez még semmi.


"A frakcióvezető szerint a jelenlegi kormányt nem lehet luxuskiadásokkal vádolni. "A Fidesz-kormányzat világosan megbélyegezte az Audival járókat - pártállástól függetlenül -, és egyértelműen letette a voksot a népautó Skoda mellett" - fogalmazott. Úgy látja, ennél szimbolikusabb lépést nem nagyon lehet tenni. Szavai szerint egy kormányzat akkor várhat el jó munkát akár a miniszterektől, akár a minisztériumi tisztségviselőktől, ha a működés minimális infrastrukturális eszközeit biztosítja. A mai világban az információs technológiai eszközök vagy akár egy-egy legolcsóbban beszerezhető jármű kijár azoknak, akik "üzemeltetik" az országot, még akkor is, ha mindez az adófizetők, a szociálisan nehéz helyzetben lévők számára természetesen nagy disszonancia - mondta Lázár János."

 

Igen, ő, akinek felesben fizette a hódmezővásárhelyi önkormányzat és a Fidesz-frakció az Audi S8-as havi 600 ezer forintos bérleti díját és 300 ezres benzinszámláját, spórolásból. Majd a "támadások" miatt ezt leadta, és vett magának egy kétéves Audi A6 Quattrót.

Viszont a Fidesz-kormány tényleg nem szereti annyira ezt a márkát. Csak a TEK-nek vettek pár Q7-est, illetve az EU-elnökség idejére béreltek egy 200 darabos flottát (ebből 50-50 db A8, A7). Ez utóbbi bizniszt nevetségesen olcsón, fél évre nettó 69 millióért el tudták intézni. Viszont múlt hónapban bejelentették, hogy a győri gyárbővítéshez az eredeti 11,2 milliárd állami támogatáson túl még további 2,1 milliárdot ad a Magyar Állam.

De egyébként valóban a Skodára voksolnak.
Legutóbb közel 100 Superb-t vettek 600 millióért a minisztereknek, államtitkároknak, helyettes államtitkároknak; és a Posta bérel 176 új autót: VW Passatot, Skoda Octáviát, Skoda Fabiát, és Fiat Scudo kisbuszokat vegyesen.

Hát nem csodálatos?

 

Címkék: lázár pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr483188574

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Képzelt riport a miniszterelnöki szóvivővel 2011.08.30. 20:39:00

- Jó estét miniszterelnöki szóvivő úr!- Megszorítások nélküli szép estét önnek is riporter úr.- Itt a kezem szorítsa meg.- Ettől elzárkózom. Nemcsak a szótárunkban, de a gazdaságpolitikai eszköztárunkban, sőt az üdvözlési etikettünkben sem szerepel a m...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktus 2011.08.30. 19:56:49

A Fideszben sem értik, miről beszélt Szijjártó

A Fidesz oktatáspolitikusai között értetlenkedés fogadta Szijjártó Péter szavait. Szerinte az oktatást azért kell átalakítani, mert egyike azon "nagy rendszereknek, amelyek folyamatosan újratermelik az államadósságot"

hvg.hu/itthon/20110830_szijjarto_oktatas_allamadossag

lyken 2011.08.30. 20:22:49

@Jurganov: "ne hülyéskedj már, az első hét után megszűnne a parlament ha tömegközlekednének, nem lenne közülük aki be tudna/merne járni..."
Ismerős munkahelyén annyira rossz a főnök(politikai pincsikutyaként van a helyén), hogy mikor elmegy az éves szabadságára, arra a pár hétre háromszorosára nő a cég termelékenysége/bevétele. Egyszóval nem biztos, hogy rossz lenne, ha nem bírna működni a parlament.
Érdekes egyébként, hogy arra még senki nem gondolt, hogy békén hagyja az országot és csak annyira avatkozzon be amennyire muszáj. A piacok tudniillik hajlamosak megoldani a dolgokat és természetes, dinamikus egyensúlyt létrehozni.

intifada 2011.08.30. 20:26:11

@Hörömpő Töhötöm: pont ez a legg(á)azabb a egészben. Az audi és a merci összesen ha jól emlélkezem olyan 30 milliérdot kapott.

vallalkozoi.negyed.hu/vnegyed/20110215-az-audi-kevesebb-allami-tamogatast-kap-mint-a-mercedes.html

www.mfor.hu/cikkek/Audi__Mercedes__Opel__tulzasba_vitt_allami_tamogatasok_.html

EZ azért nem kevés. Hadd legyek demagóg: nem lehetne magyar kkv közt szétosztani? Ja,és a plussz vállalásokat is szeretnénk kérni!

Átvitel honvéd 2011.08.30. 20:28:22

@Jurganov: de, abszolút. Hogy miért nem anyázok mégsem? ...Talán, mert, már láttam egyet- és mást. Pl. Feriék dicsőséges évei asszem elég jó edzést jelentettek. Meg azzal kapcsolatban is ugyanez a helyzet, ahogy látni, hogy ma jellemzően ugyanazon körök sulykolják Orbánékról, hogy utolsó debil ökrök, akik akkoriban nyíltan el voltak ájulva, hogy Feri milyen faltól-falig fasza gyerek, valamint hogy a sleppje milyen talpig demokrata emberek gyülekezete... nem túl hiteles dolog ez, akkor sem, ha én magam is látom a kormány néhány nehezen megbocsátható hibáját, talán ennyi. Ez a mostani ügy sem más, mint puszta hírverés; önmagukat fontosnak gondoló srácok agymenése, akiket a többi hasonszőrű bloggal együtt az Index a tenyerén hordoz és futtat, eszközül használ, mert kell neki a kormányt "függetlenül" bíráló anyag. Az egész nem más, mint amit bírálólag a szájára vesz: párt- és érdekkör-politika. Ugyanolyan, mint az, amelyet teli szájjal szid. Most ettől essek hasra? Ha valakinek van elvi alternatívája a jelenlegi politikai garnitúra "jóra" cserélésére - arra, hogy a politikai élet hogyan változzon meg rövid távon -, ne tartsa vissza magát. De egyébként fogadjuk el, hogy azért szidjuk a mostani kormányoldalt - nem azért, mert ocsmány hibákat követ el, elsősorban nem, hanem - mert egy másik, nekünk tetszőt szeretnénk látni a helyén. Ha meg erről van szó, akkor talán maradjunk ennyiben, a kérdést tekintve koncentráljunk 2014 tavaszára, és legfőképp ne keverjünk az ügybe holmi tisztességgel összefüggő érzelmi felhangokat.

Jurganov 2011.08.30. 21:33:32

@József István: talán igazad van. szidjuk a kormányt. nem azért amit tesz vagy nem tesz hanem mert mást szeretnénk a helyén látni. a kommentek nem arról szólnak, hogy "ez de jó dolog" vagy " omg, ez nagyon rossz" hanem arról, hogy de jó lenne ha feriék visszatérnének... vagy mégsem. természetesen abban igazad van, hogy ez a blog is csak addig működhet amíg hasznos eszköznek bizonyul a fityisz számára, de a kommentelők hozzászólásai elég jól tükrözik, hogy az emberek nagy része lesz*rja, hogy mi a neve vagy jele az éppen aktuális kormánypártnak amíg van élete. és itt bukik meg amit írsz, hiszen az emberek egy része már azon kezd aggódni, hogy vajh hová vezethet ez az út amin jelenleg hihetetlen sebességgel száguldunk lefelé. már régen nincs szó arról, hogy "kinek kellett vna nyerni" hiszen vae victis, ők már eltűntek (persze az mszp nevű testvérpártot kivéve, de ők is meg vannak fenyítve). igazából az eredeti hozzászólásodban együtt emlegetted a politikus és a felelősség szavakat, ebből gondoltam, hogy te vagy nem itt élsz vagy valami nagyon durva anyagot tolsz...
a 2014-es választásokat meg ne nagyon várd :)
Ps, kicsit le kellene szakadni erről a "feri hülye, de a fidesz, na az igen" vonalról. vagy csináld úgy mint az itt kommentelők egy része: bizonyíts. hogy jó felé haladunk. hogy ami jelenleg ebben az országban történik az jó. mert lehet emlegetni holmi érdekcsoportokat, hogy azok mondanak a kormányról rosszat, de ne használd már a fidesz-demagógiát te is, vagyis "mindegy mit mond, ha ő mondja akkor csak rossz lehet". teljesen mindegy ki pendít meg egy témát ha igaz.
@lyken: a piac önszabályozása egy mese amit arra találtak ki, hogy a madarakat megvezessék vele. szükség van kormányra, csak nem pont olyanra mint ami az elmúlt években volt.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.08.30. 22:09:06

@József István:

"ma jellemzően ugyanazon körök sulykolják Orbánékról, hogy utolsó debil ökrök, akik akkoriban nyíltan el voltak ájulva, hogy Feri milyen faltól-falig fasza gyerek, valamint hogy a sleppje milyen talpig demokrata emberek gyülekezete"

Na ezek nem mi vagyunk, így megnyugodtam, hogy nem rólunk beszéltél már az első kommentedben sem.

Horizont 2011.08.30. 22:19:57

Márkafüggetlenül javaslom!!! Kiemelhetnék a seggüket néha néha az autójukból és elvegyülhetnének a pórnép közé....egy kis életszagot szagolni azzal a magasan hordott finom úri orrukkal:(

Viktus 2011.08.30. 22:35:38

Audi meg ezek lóf*sz ... most dobtam el agyam a Házon kívül műsorában halálosan komolyan lenyilatkozta a közlekedési szaki, hogy 7 millió forint egy szaros zebra telepítése Magyarországon ...

Átvitel honvéd 2011.08.30. 22:55:32

@Jurganov: nem állítom, hogy a szöveg, ami a kommentekben megy, arról szól, hogy Feri, gyere vissza (...hogy is szólhatna). A konkrét ügyek szidásának emlegetése már kétélűbb fegyver - van ilyen, de leggyakoribb, hogy ezek "...mert Orbánék ilyen barmok"-felhanggal közösen hangzanak el, illetve az esetek nagy részében kizárólag csak utóbbi. A "leszarja, hogy mi a neve vagy jele..." ott bukik meg, hogy én még jól emlékszem az Index cikkeinek kommentfolyamaira, ill. az Indexet övező blogoszféra blogposztjaira és főleg kommentjeire (...sorolhatnám a továbbiakat), amelyeken évekig, tömegével, habzó szájjal éltették Ferit, és anyázták Orbánt, valamint hülyézték az összes olyan emberkét, aki fel merte vetni, hogy Ferinek és sleppjének talán mennie kellene, nagyjából egészen addig- és azt beleértve, amikor Feri kvázi már megbukott (...változást majdhogynem csak az a kínos és védhetetlen színjáték kezdett hozni, amikor az MSZP végül akár Kis Jóskára a sarokról is rábízta volna a kormányfői pozíciót, csak hogy még egy évig mehessen a szekér... azon, elismerem, elég sokan megszeppentek... de baj is lett volna, ha nem). Az "emberek", hogy a szófordulatod használjam ezekre az emberekre, maradjunk abban, már a tavalyi választások utántól jóindulatúan "aggódtak" az iránt, hogy "nem jó" irányba mennek a dolgok, a tény és a stílus sem változott, legfeljebb a hangerő. Nem gondolom, hogy ez a "kinek kellett volna nyernie"-kérdés kultúrköre, inkább beállítottság (...és főleg énkép, amelybe nem fér bele az "egyén" által elfogadott gondolatrendszert reprezentáló társaság, rajta keresztül maga a gondolatrendszer bukása) kérdése. Politikus- és felelősség?... Ez annyiban értelmezhető dolog, hogy amint az Feriéken is látszik, a túl "sok" kutyaütés előbb-utóbb megbosszulja magát. ...Nem lesz ez másként Orbánékkal sem; hosszú távon megfizetik az árát annak is, amit tettek, és annak is, amit nem tettek meg. Megjegyzés: ha a kérdés az, hogy elégedetlen vagyok-e azzal, hogy a politikusnak általában nincs ennél rövidebb távú, közvetlenebb felelőssége, akkor a válasz igen. Abszolút. Ez ilyen szempontból közhelyszerűen "következmények nélküli ország", ez stimmt. (...Kérdés persze, most, hogy így eszembe jut, hogy ezek után nem vagyok-e szélsőséges. Mert ha azt mondom, hogy Ferinek és számos társának börtönben kellene megrohadnia - ne legyünk igazságtalanok, vegyük hozzá azokat a neveket, akiket Te ebben a körben felsorolnál -, azzal lehet, hogy a következő lépésben hogy-hogy sem megint csak elfogyna körülöttem a levegő). Nem gondolom, hogy Feri a következőkben kulcsfigura lehet; maga Orbán is rájátszik, hogy ne játszhasson komoly szerepet (...biztos vagyok benne, hogy a vele kapcsolatos hinta-palintázás kizárólag azt a célt szolgálja, hogy az MSZP hosszú ideig vegetálni legyen kénytelen; de ezt nem érzem aljas küzdelemnek, mert Orbán kizárólag arra a képességre játszik rá, amelyet Feri már korábban is megmutatott; azaz, ha ugyanazon a módon szeretné ezek után tönkretenni az MSZP-t, a konchoz ragaszkodással, ahogy kormányfőként Magyarország "hasznára" volt, és az MSZP ezt hagyja, ám tegye). De Feri nem volt egyedül. Ma még nem látszik, hogy azoknak az érdekköröknek, akik többek közt Ferit pozícióba emelték, ki lesz 2014-ben a szócsöve. De ne legyen kérdés, hogy lesz ilyen. Orbánt szidni, Orbán degradálásához, közbeszédben hülyévé tételéhez, ezzel azonosuló emberek gründolásához, polarizálásához, csoporthatás felépítésének elkezdéséhez pedig, hogy is mondjam, sosincs elég korán. És nem arról van itt szó, hogy mert bezzeg a Fidesz milyen király, esetemben legalább is semmiképp - jól látom én azokat a "szeplőket" - , hanem 1.) méltatlannak érzem azt az össztüzet, amelyet tudottan bukott hatalom mögött korábban álló csoportok indukálnak, korábban tudottan bukott hatalmat kiszolgáló szócsöveken keresztül, 2.) eszem ágában sincs elfogadni, hogy ez a társaság valamilyen másik politikai álarc (..."párt", vagy akármi) mögött még egyszer visszasomfordálhat. ...De egyébként mondhatod, hogy szerinted mi volna a "helyes". Jut eszembe, amit lyken-nek írtál, azzal teljes mértékben azonosulok.

Viktus 2011.08.30. 23:03:15

@József István:

Mindkettő szar sőt valószínűleg, ha még a maradékból kerülne oda v.ki azok még annál is szarabbak lennének ... ez van.

SvenH. (törölt) 2011.08.30. 23:06:10

"népautó Skoda": ugyebar mi egy felsokategorias autorol beszelunk :)))

turcsány karcsi elvtárs 2011.08.30. 23:19:20

azért azt ne feledjük, hogy az audi, vw és a skoda egy cég, valamint egy új skoda semmivel sem olcsóbb egy vw-nél.

meg minek a lézernek szolgálati kocsi? a szép nagy fizetéséből és a holokauszt kárpótlásból nehogy már ne fussa saját autóra!

Jurganov 2011.08.30. 23:30:38

@József István: gyönyörű levelet írtál, de több dologban is tévedsz.1, ez nem az index. ha olyan durva nyalást kívánsz olvasni akkor a mandiner a te blogod.itt nem védenek politikai nézeteket hanem kibeszélnek tényeket, gondolatokat, lehetőségeket.
"Ma még nem látszik,....ki lesz 2014-ben a szócsöve" ha lesz akkor azért lesz mert a fidesz jó ötletnek tartja. a többieket ledózerolja.
"1.) méltatlannak érzem azt az össztüzet,..." itt valami zavart érzek az erőben. most lusta vagyok visszakeresni, de a cenzura mellett is olvashatsz, csak ezen a blogon is jó néhány érdekes cikket.
értem én, hogy össztűz, politikai lejáratás, stb de ha ráérsz talán megmagyarázhatnád, hogy pl ez
vastagbor.blog.hu/2011/03/21/leszamolt_a_reakcios_sasfeszekkel_a_kormany
mennyiben a lejáratókampány része? titkos ellenforradalmárok tették és a kormányra kenték? ugyanúgy mint sok esetben amikor hasonlóan nyilatkoznak/tesznek? lézerjani is egy titkos ellenforradalmár? aki csak direkt nyilatkozik büdösparaszt módjára mindig. az ugye nem lehet baj, hogy ezek a dolgok napvilágra kerültek, akkor hát mi a lejáratókampány?
"2.) eszem ágában sincs elfogadni..." hát pedig, "I'll be right back"-mondhatnák.
amúgy tényleg nem értelek. okos embernek tűnsz, szép körmondatokban fogalmazol, és feri mégiscsak feltűnik majd minden mondatodban. ezt érdekesnek tartom. feriék így, feriék úgy..mindegy mi a kérdés :) kicsit olyan politikusos a hozzáállásod. nem mondasz semmit, de azt sokáig. természetesen valahol igazad is van, hiszen ez egy olyan blog ami politikával foglalkozik, épp az aktuális kúrmányok viselt dolgaival-tehát igen, rosszat írnak a fityiszről, de ugyanezt tették anno az mszp-vel is.

Átvitel honvéd 2011.08.30. 23:38:15

@laspalmas: az azért mégis csak igaz, hogy az Indexhez kapcsolódó különféle források, tavaly egy rövid enyhülést leszámítva, évek óta egy emberként anyázzák Orbánt és sleppjét (...sőt, a 2009-es kínos ügy előtt az ugyanezen helyeken írogató balos kommentelők arcocskája is igen-igen nagyra volt méretezve). Ezért maradjunk annyiban, hogy az Index "szerkesztési elvei" érvényesülnek (...ami per pill. az, hogy az kapja a blogketrecet, engedjük meg: néhány kivételtől eltekintve, aki az aktuális "szerkesztési elveknek" megfelelő blogposztot produkál, súlyozva azzal, hogy általában megfelelő-e a reputációja). Azaz szereplők, változ(hat)nak; a jelenség, és a tény, hogy vannak, akik az Index partnerei a játszmában, nem. Azaz én akár még azt is elfogadom, hogy valaki saját meggyőződéséből anyázza a kormányt; ez nem változtat azon, hogy az Indexről elindulva Kis Jóska túlnyomórészt olyan posztokkal találkozik (...és ezen a ponton ez egy tudatos szerkesztési elv), amelyek az Orbán-kormányt és annak különféle relációit szidják, jogosan vagy nem, fair módon vagy nem.

Átvitel honvéd 2011.08.31. 00:24:59

@Jurganov: aha, tényeket "beszélnek ki". Olyat pl. hogy Lézer Jani szerint gesztus, hogy a kormány egy autóbeszerzésnél az adott kategóriában vehető lehető legolcsóbb autókat veszi (ami valójában igaz), meg, hogy akkor lehet elvárni a munkát a tisztségviselőktől, ha az infrastruktúra rendelkezésre áll (...ami az autók esetében némi csúsztatás, de ha úgy fogalmazunk, hogy az állam képviseletében megjelenő tisztségviselő nem jelenhet meg szedett-vedetten, az igaz). És még egyszer, mennyiért is vették az autók darabját? Nem demagógia a felvetés (hogy az ügy kapcsán szörnyülködjünk Janin, mert milyen hülye) egy kicsit? Mellesleg: hol van itt az iménti felvetés... mármint, az hogy "nem mindegy, hogy ki mondja ki, ha igaz"? Az "össztűzre" a fenti komment világít rá: az átlag olvasgató ritkán keres fel közvetlenül blogokat, többnyire valamely híroldalról (ez esetben az Index, vagy legfeljebb blog.hu) vág neki a kérdésnek - itt pedig célszerűen megszűrt anyaggal találkozik. Az általad linkelt blogposzt pl. korrekt. Olvastam a megjelenésekor. Elfogadhatatlan. ...Megjegyzem: nem emlékszem, hogy azt mondtam volna, hogy a kormány nem dob fel kellő számú labdát, olyanokat is, amelyekért az érintetteket páros lábbal kellene kirúgni. "A" "Ferivel" kapcsolatban meg... számomra az eddigi, vagy húszéves demokráciában és politikai rendszerben az általa fémjelzett pár év számít abszolút mélypontnak. Mindenféle értelemben. Ilyen értelemben egyfajta "referencia"...

Ironfist 2011.08.31. 01:12:55

@József István:

TÖKÉLETESEN igazad van! És szeretném hozzátenni, hogy gyurcsányahibás, elmútnyócév, neazemberekfizessékmeg, adósságelleniharc, mocskoskommunisták! Elnézést, hogy csak ezzel tudok előjönni, de hát ha egyszer csak ezt hallom a szeretett ViktorODtól (mert hogy nem az én miniszterelnököm, az biztos. Ugye miután én nem hiszem a kereszténységet, meg egyéb elkúrtmányban szereplő faszságokat, én már nem vagyok magyar állampolgár...), akkor mégis mit mondhatnék?

Azt viszont idézd már légyszíves, hogy ki védi itt most a Gyurcsányékat! Nagyon kíváncsi lennék rá, de arra is, hogy miért ez a téma még mindig? Két éve nincs sehol a közéletben a Gyurcsány Ferenc. Miért vele kell még mindig foglalkozni?

Pöcs vagy.

elektromotor 2011.08.31. 06:03:15

@Ironfist: "mocskoskommunisták! Mint te is "
És ez még finoman van megfogalmazva! Volt 40 +12 évük! Menyországot csinálhattak volna az országból! Vagy legalább egy átlag ausztriai szintű életszínvonalat! Ehelyett elloptak elkótyavetyéltek mindent, szar szerződéseket kötöttek, (garantált nyereséggel") ami pedig maradt azt "eltüntették" ! Miközben szarrá adósították az országot, mert hozzád hasonló hülyék visszaszavazták őket! ezért fizetünk most csak kamatot évi 750 km autópálya árát! Hogy döglene meg ahol egy van! És akkor még a Szarházi reklamál, hogy "kevés a közmunkások bére" !? Hogy a qrva anyjába ne lenne kevés mikor a pénz megy kamat és törlesztésfizetésre?!
Ezek a rohadt tolvaj tehetségtelen hazug mocsok hulladékok! Ha 20 évvel ezelőtt fel lettek volna akasztgatva, már az is késő lenne!

Virág et. 2011.08.31. 06:44:58

Ugyanaz a véleményem, mint az előző kormányok gépjármű-beszerzéseinél is volt. A minisztereknek és államtitkároknak kijár az Audi szerintem. Az alatta lévőknek bőven elég a Superb és a Passat is.
Én nem tartom jó döntésnek, hogy Skodával járjanak a vezetőink. Ha csehek lennénk, megérteném, de nem vagyunk. Az állami vezetőknek igenis reprezentálni kell és a Superb (bár jó autó), nem prémium márka, mivel a Skoda nem az. Van sok jó autó, pl. az Opel Insignia is nagyon remek autó vagy szinte bármelyik Honda. De nekünk nem menetteljesítmények kellenek, hanem presztízs. A prémium autó (Audi, BMW, Mercedes errefelé) olyan mint egy öltöny. A superb nem öltöny, még csak nem is egy olcsó öltöny. Egy jó minőségű utcai ruha, farmer-ing kombináció.

Ez egyértelműen demagóg döntés volt és nyilván felesleges is. A 100 superb helyett elég lett volna 30 a6-os a vezetőknek, az eggyel lejjebb lévő szint meg vagy használná a lecserélt autókat vagy vennének nekik valami alapáras passat-octavia-vectra szintet. Pénzben nagy eltérés nem lett volna, de talán nem látszanánk Európa szegényemberének középkategóriás autókkal. A világ ilyen felszínes és sokszor az első benyomás a megjelenés mindent eldönt.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.08.31. 06:54:35

@Virág et.:

Nem is azzal van a baj, Virág, az ilyesmire már csak legyintünk.
De a hülye nyilatkozatot elhagyhatták volna, vagy legalább figyelhettek volna, hogy ne Lézerjaninak nyomják a kezébe felolvasásra, mert nem túl hiteles.

Virág et. 2011.08.31. 07:06:18

@laspalmas: Nyilván az S8-asból frissen Allroadba átült ember nem a legmegfelelőbb választás az Audi-val járók megbélyegzésére.
De hát ez a szokásos tempó, hülyére veszik az embert.

Ironfist 2011.08.31. 07:59:27

@elektromotor:
Leszel szíves csak azt idézni tőlem, amit mondtam! És mi az, hogy hozzám hasonló hülyék? Mit képzelsz te magadról, ki vagy te, hogy így beszélsz velem? Másrészt, honnan veszed, hogy én rájuk szavaztam? Meg egyébként is, mi a fasz közöd van hozzá, hogy kire szavaztam? Vagy te is egy retkes narancskomcsi vagy, és aki nem a fideszre szavazott, az biztosan az mszp-re? De neked feltétlenül ide kell jönnöd ugatni, csak azért, mert félreolvastál valamit, és leszállt a narancsvörös köd a szemed elé! Habzó szájjal vonyítasz rám, pedig a hozzád hasonló agynélküli fideszszavazó zombik annak is örülhetnének, hogy az ember hozzájuk szól!

@Virág et.:
"Ez egyértelműen demagóg döntés volt és nyilván felesleges is"
De nem csak demagóg, hanem a cinizmus már nem is elég szó rá. Egy ember, akinek közpénzből van fizetve az audija, az audijába a benzin, és a trafipaxblokkoló cucca, az most kiáll, és trollpofát vágva megmagyarázza nekünk, hogy az audit megbélyegezték, és hogy éljen a skoda?

Szerintem ez megint azért van, hogy azzal legyünk elfoglalva, hogy mekkora ordas nagy faszparaszt az összes fideszes, és ne azzal, hogy hogyan teszik tönkre az országot úgy, hogy a "mocskoskomcsik" csak lesnek.

Egyéves Önkéntes 2011.08.31. 08:47:10

@Viktus: pedig csak a felét kell felfesteni, a többi már ott van :)

Átvitel honvéd 2011.08.31. 08:47:40

@laspalmas: majd ha ő adja a tartalmat, kommentálhatóan (...bátran, hiszen zászlónkon a liberalizmus, meg szólás- és sajtószabadság, nem igaz?), akkor nála reklamálok.

Jurganov 2011.08.31. 08:50:46

@Virág et.: nagyon egyetértek.
@József István: itt most meg is bukott bármi amivel érvelni akartál...senkinek nem ez a nyilatkozat ugrik be lézerjaniról, tehát csak terelsz :)
"számomra az eddigi, vagy húszéves demokráciában és politikai rendszerben az általa fémjelzett pár év számít abszolút mélypontnak"-na, itt lábadt könnybe a szemem a röhögéstől. az mszp valóban eléggé alacsonyra tette a lécet az elmúlt 8 évben, de szvsz a fidesznek azért sikerül leverni..
vagy leírhatnád, hogy pontosan miért van ott a mélypont? (kérlek a szabványos, az mszp nem jó, meg a gyurcsányahibás meg ilyeneket hagyd ki.)

Átvitel honvéd 2011.08.31. 08:54:37

@Ironfist: ha nem érted a mondandóm lényegét (mert leszállt a gyurcsányahibásos vörös köd), azt sajnálom. A logikád egyébként ott bukik meg, hogy itt per pillanat Feri viselt dolgait - ezek következményeit - nem firtatta senki. Azt firtattam, hogy némi átfedés figyelhető meg a szerencsétlen hülyét anno két pofára istenítő, és az Orbánt ma ordítva hülyéző társaság között. Különbség?...

Ironfist 2011.08.31. 09:15:53

@József István:
"(mert leszállt a gyurcsányahibásos vörös köd"
Te normális vagy? Na jó, ez csak költői kérdés, mert nyilván nem. Az, hogy valaki manapság gúnnyal idézgeti a vezetődet, hogy "gyurcsányahibás", az nem vörös köd, pici fiacskám, hanem szimplán a vezetőd idézése. Aki mást még nem csinált amióta a bársonyszékben ül. Kizárólag az előző kormányt szidta, az egész bandájával együtt - ami érthető, mert a fideszen belül is diktatúra van, és az van, amit kedvenc Viktorod mond, semmi más.

" A logikád egyébként ott bukik meg"

Volt már olyan kommented, ahol nem a hibát kerested másban? Ugyanis eddig, ha jól emlékszem, mindegyikben szerepelt a "logikád ott bukik meg"/"az érvelésed ott bukik meg" frázis. Kötekedni jársz ide? Kötekedj, de mi volna, ha nem egy zombiagyú bért(r)ollnok stílusában tennéd, hanem értelmes ember módjára?

"Azt firtattam, hogy némi átfedés figyelhető meg a szerencsétlen hülyét anno két pofára istenítő, és az Orbánt ma ordítva hülyéző társaság között. Különbség?... "

Különbség? Hmm, lássuk, talán az, hogy a Gyurcsány eléggé megosztotta a népet. MSZP szemszögből voltak a balosok, meg a jobbosok, Fidesz szemszögből meg voltak a Magyar Polgárok, meg a mocskos hazaárulók. (Objektívan pedig: akik Gyurcsányban hittek, meg akik Orbánban). Most viszont Orbán egyesítette politikailag a népet, egy emberként gyűlöli mindenki, mert egy undorító, mocskos, tolvaj, kommunista diktátor, aki nyíltan tönkreteszi az országot, ahol csak tudja, és ezt nem is tagadja, hanem helyette az emberek arcába köpve röhög rajtunk. Na ez a különbség.

Továbbra is pöcs vagy, ezen állításomat még nem sikerült cáfolnod.

@Jurganov:
"vagy leírhatnád, hogy pontosan miért van ott a mélypont?"

Mert a zemberek fizették meg, nem tudtad? Meg különben is, te is kimondtad a választ: " az elmúlt 8 év". Kész.

Ironfist 2011.08.31. 09:21:10

kicsit OFF
kuruc.info/r/2/84304/

Na ez nem gyenge. És még hivalkodnak is vele, mintha nem valami olyasmi lenne, ami arra sem jó, hogy az ember a lábát megtörölje benne...

bulvármédiás => · http://kepviselo.blog.hu 2011.08.31. 09:24:46

@Ironfist: Elsőre sok, de kb. 5 Ft / fő, ha leosztjuk a lakosságszámmal.
Persze nem mondom, hogy ennek a pénznek ne lenne más, jobb helye.

Viktus 2011.08.31. 09:37:24

@Virág et.:

Az édeskevés minek látszol Európa úgyis tudja, hogy szegény emberei közt vagyunk, ha minden minisztériumi ügyintéző feneke alá A8-as audit vesznek ... elmondok egy titkot a gazdaságban nem az autók mérete-száma-presztízse alapján lövik be az országokat, hanem GDP, gazdasági növekedés, költségvetés.
Az az átlag kispolgár micsodája, hogy nem telik, de veszik v.mi nagy presztízs autót, mert azzal lehet villogni ... míg nem viszi a bank.

Ironfist 2011.08.31. 09:40:47

@bulvármédiás =>:
Persze, nem is a konkrét ára a lényeg, hanem ismét az a pofátlan cinizmus, amitől a falra lehet mászni. Dedikált példányban lehet megrendelni egy diktatúra alaptörvényét... Még jó, hogy ez komoly, mert viccnek kicsit durva.

Viktus 2011.08.31. 09:49:28

@bulvármédiás =>:

Ja meg pl az államadósságot is leosztjuk a lakosságszámmal akkor -2.000.000 Ft minden lakosra, tehát ergo 5 forint sincs :P

Átvitel honvéd 2011.08.31. 09:57:42

@Jurganov: aha, értem. Az a helyzet, hogy a kérdés (Feri) már nem érdekel annyira, hogy kifejtsem. Miért tartom mélypontnak?... Mert olyan még nem volt, hogy valaki azt mondja: figyu srácok. Én másfél évig altattam békésen azokat a problémákat, amelyek mellesleg az elődöm és mentorom (és sleppem) kormányzásának közvetlen következményei, ez nektek nettó másfél év se előre- se hátra időbe, meg rövid távon ennyi milliárd forintba került. Mindezt kizárólag azért tettem, hogy _én_, és a _sleppem_ ismét kormányra kerülhessen. Most pedig szeretném, ha elfogadnátok, hogy én vagyok a miniszterelnök, de facto hazaárulóként, és ez a magyar demokráciában - amelyre, értitek, mindannyian annyira kényesek vagyunk - így teljesen rendben is van. Na, ilyet még egy slepp, egy vezető sem csinált (és pláne nem csinált végig, kerül, nekünk, amibe kerül). ...De ezen a helyen asszem nem Feriről beszélünk, ráadásul oda került, ahová megérdemelte. Én magam is csak hivatkozom rá. Ráadásul már borzasztóan unom ezt az egészet.

Ironfist 2011.08.31. 10:01:12

@József István:
Tisztázzunk valamit. Nem ezt mondta, amit te itt hazudsz. Azt mondta, hogy hazudTUNK (igen így, múlt időben), semmit nem csinálTUNK (igen, így múlt időben), de eddig, és ne tovább, innentől csinálni kell a dolgot!
De facto? Tudod, mit jelent ez a kifejezés? Mert ha tudnád, nem mondanál akkora baromságot, hogy ez hazaárulás lenne. Tudod egyáltalán, mi az, hogy hazaárulás? Na? Csak tipp? Gondolom nincs, csak hallottad, ahogy narancsos elvtársaid nagyon hangoztatják mindenkire, aki nem velük ért egyet, tehát te is hangoztatod.

"Ráadásul már borzasztóan unom ezt az egészet. "

Tényleg? Akkor talán hagyd abba!

Viktus 2011.08.31. 10:01:16

@József István:

Elég korai itt elkiabálni mélypontokat ebben az országban a hatalmi elitünk csodákra képes, és még olyan nem volt, hogy ne legyenek képesek alulmúlni egymást.
Feri hova került, ha már kedvenced? elvan a milliárdjaival a nyaralóból osztja a sütis recepteket nem pedig a börtönből ... a nagy elszámoltatásokból annyi lett, hogy még a szocik idején bevitt szarháziak is mind szabadon vannak ...

Átvitel honvéd 2011.08.31. 10:08:51

@Viktus: szerintem mindkettőben teljesen igazad van. És nehezen (...sehogy) barátkozom meg a gondolattal én magam is, hogy ezek a kis drágák csak akkora felelősséggel rendelkeznek, amennyivel. ...A baj, hogy én nem tudom, hogy mi volna mindennek a gyógyszere. Az a fajta "elszámoltatás", amit Orbánék belengettek, nyilván - ahogy az látszik is - nem, még akkor sem, ha egyébként volnának olyanok, akik mára a börtönben ülnek, ui. nem lehetne az ügyröl letörölni a "politikai" címkét ("önkényuralom" jeligére). Mit lehetne tenni?...

Ironfist 2011.08.31. 10:08:59

@József István:
Érdemben te nem tudsz reagálni, ugye? Ugye.

Viktus 2011.08.31. 10:13:07

@József István:

Kéz kezet most az egész elit a népnek szóló cirkusz mellett ott volt a két évtizedes országrablásban. Az államadósság növelés pedig hiába lenne büntethető most is növekszik, és növekedni is fog hiába a hókuszpókusz ... a helyi kiskirályok a Fidesznél is ugyanúgy megvannak, mint a szociknál. Azt én sem tudom, hogy mit lehetne tenni, mert a un. új politikai formációk sem többek éhes szájaknál, akik megint a zsebüket akarják megtömni. Igazából azt nem értem a szocka meg a fidesz vonal már annyi pénzt belapátolt magának, hogy nem tudom v.ha elég lesz-e már, és elkezdenek-e értelmes dolgokkal is foglalkozni.

Ironfist 2011.08.31. 10:15:16

@Viktus:
".ha elég lesz-e már"

Tanuld meg, pénzből sosem elég! :D Akinek sok van, az azért él, hogy még több legyen neki.

Átvitel honvéd 2011.08.31. 10:15:55

@Ironfist: az, hogy csapatostól vállalt kvázi-felelősséget - azon slepp élén, amely azt a kormányt adta, amelynek formális vezetője, miniszterelnöke volt, és amellyel közösen igyekeztek az újabb hatalmi ciklus felé -, milyen különbséget jelent?

Hazaárulás az, amikor saját érdekeimért beáldozom a hazám érdekeit.

Milyen különbséget jelent az ügy szempontjából azt mondani, hogy eddig beáldoztuk (úgynevezett tudtotokon kívül persze, de ki az a hülye, aki mindezt nem tudta) a hazánk érdekeit a saját érdekeinkért, de mostantól aztán már nem így lesz - úgy értem, milyen különbséget jelent abban a tényben, amit _meg_tettünk? És ugyan ki a fene hiszi el, hogy aki egyszer szemrebbenés nélkül megtette, az mostantól fehéröltönyös jógyerek?

Fröcsögj nyugodtan, nem gond...

zrobasé 2011.08.31. 10:24:25

@József István: "Hazaárulás az, amikor saját érdekeimért beáldozom a hazám érdekeit."
-kimenni külföldre, ott pénzt keresni, ott adózni
-szlovák rendszámú autóval itthon lenni
-nem kérni és nem adni számlát
...
asszem 8-9 millió hazaárulóval állunk szembe...

Squid 2011.08.31. 10:45:41

@József István: "aha, értem. Az a helyzet, hogy a kérdés (Feri) már nem érdekel annyira, hogy kifejtsem. Miért tartom mélypontnak?... Mert olyan még nem volt, hogy valaki azt mondja: figyu srácok. Én másfél évig altattam békésen azokat a problémákat, amelyek mellesleg az elődöm és mentorom (és sleppem) kormányzásának közvetlen következményei, ez nektek nettó másfél év se előre- se hátra időbe, meg rövid távon ennyi milliárd forintba került. Mindezt kizárólag azért tettem, hogy _én_, és a _sleppem_ ismét kormányra kerülhessen. Most pedig szeretném, ha elfogadnátok, hogy én vagyok a miniszterelnök, de facto hazaárulóként, és ez a magyar demokráciában - amelyre, értitek, mindannyian annyira kényesek vagyunk - így teljesen rendben is van. Na, ilyet még egy slepp, egy vezető sem csinált (és pláne nem csinált végig, kerül, nekünk, amibe kerül). ...De ezen a helyen asszem nem Feriről beszélünk, ráadásul oda került, ahová megérdemelte. Én magam is csak hivatkozom rá. Ráadásul már borzasztóan unom ezt az egészet. "

Kérlek magyarázd el nekem, hogy a 7% körüli éves deficit, MNYP pénzekkel való kozmetikázása szufficitté, mi ha nem a problémák "altatása"??? Mondj nekem csupán egyetlen olyan lépést vagy intézkedést az elmúlt majd másfél évből ami sikerként könyvelhető el! Feriék szarok voltak, nem kicsit, nagyon... Neked az lesz a katarktikus (és nagyon szar) pillanat amikor majd rájössz, hogy a Fidesz minimum ugyanannyira szar! Miben más az ő kommunikációjuk a sikerről, miközben jobbos közgazdák a saját sleppjükből katasztrófát és a kormány hibás döntéseit kommunikálják a Magyar Nemzetben?

Ironfist 2011.08.31. 10:48:40

@József István:
"Hazaárulás az, amikor saját érdekeimért beáldozom a hazám érdekeit."

Tévedsz. Tudtam, hogy fogalmad nincs róla. De javaslom, mielőtt megint nekiállsz kérkedni valamivel, amiről fogalmad sincs, legalább a google-be írd be, hogy ne égj ilyen nagyot!
És csak, hogy tudd:
"144. § (1) Az a magyar állampolgár, aki abból a célból, hogy a Magyar Köztársaság függetlenségét, területi épségét vagy alkotmányos rendjét sértse, külföldi kormánnyal vagy külföldi szervezettel kapcsolatot vesz fel vagy tart fenn, bűntettet követ el, és öt évtől tizenöt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő."

Tudtommal, még a legrosszabb esetben sem illik ez Gyurcsány Ferencre. Leszámítva persze azt, ha valaki kurucinfó-féle cionista összeesküvéseket lát minden sarokban, hogy ő a zsidóknak akarta eladni az országot, vagy ilyesmi. De ez sem bizonyított, csak halandzsázás.

"Milyen különbséget jelent az ügy szempontjából azt mondani, hogy eddig beáldoztuk (úgynevezett tudtotokon kívül persze, de ki az a hülye, aki mindezt nem tudta) a hazánk érdekeit a saját érdekeinkért, de mostantól aztán már nem így lesz - úgy értem, milyen különbséget jelent abban a tényben, amit _meg_tettünk?"

Hmm, lássuk csak, talán az, hogy ezt nem kihirdette, mint a kedvenc Viktorod, hanem pont a saját sleppjét baszta le, hogy ez így nem mehet tovább. Tanulj meg értelmezni, majd hallgasd meg azt a bizonyos őszödi beszédet, és ne csak azt ismételgesd belőle, hogy "hazudtunk" "elkúrtuk" meg "kurvaország". Amíg ezt meg nem teszed, csak demagóg fos az, ami ömlik a pofádból.

"Fröcsögj nyugodtan, nem gond... "

Na, szép is lenne, ha ez lenne a gond. És nem kértem rá ugyan az engedélyedet, hogy fröcsögjek, akkor fröcsögök, amikor én azt jónak látom, de azért nagyon szépen köszönöm, hogy kegyeskedtél megengedni :D

" És ugyan ki a fene hiszi el, hogy aki egyszer szemrebbenés nélkül megtette, az mostantól fehéröltönyös jógyerek?"

Így van! Ki a fene szavazna másodjára is a fideszre, mikor az első alkalommal is a tönk szélére sodorták az országot? Hát van ilyen hülye egyáltalán az országban? Ugye, hogy nincs? Vagyis, várjunk csak...

Kétélű fegyvert forgatsz ám, csak vagy olyan hülye, hogy fel se fogod, hogy magadat szabdalod vele szét.

Viktus 2011.08.31. 11:24:12

@zrobasé:

Éppen a jelenlegi elit az élenjáró többek közt Lázár János úr , akinek már ellenzékben is vastagon fogott a tolla a költségtérítéses cetlik leadásakor ...

Átvitel honvéd 2011.08.31. 11:24:13

@Ironfist: rendben van, a találat jogos. Elfogadom, hogy amit mondasz, úgy van - ti. hazaárulás jogi értelemben vett definíciója. Miután a stílusod egyébként minősíthetetlen, mondom, hogy csak azért válaszolok érdemben, mert ez fennáll.

Néhány kérdés (miután a dolog kicsengése ezzel együtt sem érzem, hogy rendben van).

Megszegte a miniszterelnöki esküjét, vagy nem?

Változtat-e az őszödi beszéd kicsengésén - tévedés ne essék, olvastam -, hogy egyrészt a dolgot ő maga vezényelte le (...ki a fene volt akkoriban a miniszterelnök, hogy "-unk"-ról beszélt?...), másrészt hogy azok előtt mondta el, akik az ügy közvetlen kedvezményezettjei, illetve akik a dolgot bennfentesként sokkal közelebbről ismerhették, mint a kívülállók - miközben nemhogy a bennfentesek, hanem a kívülállók közül is az, aki figyelt, és nem hülye, nyilvánvalóan tudta, hogy úgynevezett felelős kormányzás címén végig arról volt szó, amit ott előadott?

Mire számított? Hogy az a slepp, amely a pártállamban tanulta a beágyazódást, és foggal-körömmel ragaszkodik a pozícióihoz, az majd partner lesz abban, hogy az úgynevezett reformok nyomán épp a párt saját társadalmi bázisát - azaz közvetve a slepp hatalmát - számolja fel? Miután tudja, hogy amit Feri ott elmond, az az első betűtől az utolsóig igaz, és hogy a teljes slepp benne van? ...Mindezt Ferivel, mint vezetővel, aki éppen most kompromittálja magát?

Méltó volt-e arra ezek után, hogy Magyarország miniszterelnöke legyen, vagy nem?

És ha esetleg nem, akkor - miről beszélünk?

(Esetleges bónusz kérdés: a Feriék kapcsán sokszor emlegetett, demokratikus Nyugaton - hazaárulás fenn- vagy fenn nem állása ide, vagy oda - , ha ilyen ügynek csak a tizede kiderül, ellehetetlenül-e ott- és azonnal az illető párt- és emblematikus figura? ...Igazán érdekelne a véleményed arról, hogy vajon - miért?)

Feriből ennyi. Az Orbánnal kapcsolatos kommentet nem tudom értelmezni - mert ha szerinted Orbánék 1998-2002 között a tönk szélére sodorták az országot, akkor mielőtt folytatjuk, talán szemüveget kellene cserélned... egyébként nincs értelme, egyikünk nem áll a valóság talaján.

enpe 2011.08.31. 11:24:35

@Virág et.: "Az állami vezetőknek igenis reprezentálni kell..." és akkor mennyivel megy jobban az országnak? És ha mondjuk emelnénk a reprezentáció szintjét teszem azt gyémántokkal kivert Lamborghinivel? (Persze csak szigorúan a közjogi méltóságoknak. KE, AB, OGy, LB, ME - csak 5 db!) Akkor még jobb lenne az ország helyzete? Nem az eszükkel kellene inkább villogni? "nem látszanánk Európa szegényemberének középkategóriás autókkal.." pedig azok vagyunk...innen csak a hasznot viszik ki a "befektetők".

Ironfist 2011.08.31. 11:26:36

@József István:
Te tényleg csak arra vagy képes, hogy a Gyurcsányt szapuld. Innentől nem foglalkozom veled. Fölösleges, csak a billentyűzetemen kopnak a betűk.

SlyZero 2011.08.31. 11:54:12

- Te Janikám! Olyan szép itten ez a 500 millió forint értékű villa, nem akarjátok nekem eladni?
- Nehéz döntés ez Sanyikám, de hát az államadósság elleni harc nagyúr. Mennyit adnál érte?
- Hát, most, hogy így jobban megnéztem, látom csak miféle romhalmaz ez az épület! Nézd csak, ott fut ni az 2mm-es repedés is a gyeptéglák között. Ez bizony nem ér meg 2 milliónál többet. De ha már úgyis ilyen ramaty állapotban van, a sógorod cége majd helyrepofozhatná nekem mondjuk 20 misiért.
- Kicsit kevésnek érzem, de hát tudom, hogy téged is megviselt az elmúlt nyolc év. Szóval, áll az alku!

elektromotor 2011.08.31. 11:58:08

@Ironfist: "csak arra vagy képes, hogy a Gyurcsányt szapuld. Innentől nem foglalkozom veled."
pedig már ha lelőtte volna sokkal jobb lenne4 Ennél csak az lenne jobb, ha már legalább 15 évvel ezelőtt!
"
Azt viszont idézd már légyszíves, hogy ki védi itt most a Gyurcsányékat! Nagyon kíváncsi lennék rá, de arra is, hogy miért ez a téma még mindig? Két éve nincs sehol a közéletben a Gyurcsány Ferenc. Miért vele kell még mindig foglalkozni?
"
" Volt 40 +12 évük! Menyországot csinálhattak volna az országból! Vagy legalább egy átlag ausztriai szintű életszínvonalat! Ehelyett elloptak elkótyavetyéltek mindent, szar szerződéseket kötöttek, (garantált nyereséggel") ami pedig maradt azt "eltüntették" ! Miközben szarrá adósították az országot, mert hozzád hasonló hülyék visszaszavazták őket! ezért fizetünk most csak kamatot évi 750 km autópálya árát! Hogy döglene meg ahol egy van! És akkor még a Szarházi reklamál, hogy "kevés a közmunkások bére" !? Hogy a qrva anyjába ne lenne kevés mikor a pénz megy kamat és törlesztésfizetésre?!
Ezek a rohadt tolvaj tehetségtelen hazug mocsok hulladékok! Ha 20 évvel ezelőtt fel lettek volna akasztgatva, már az is késő lenne! "
Erre semmit nem írtál vöri!?

elektromotor 2011.08.31. 12:01:15

@enpe: Érdekes! Reprezentálnak! Vagy leprazentálnak? Miért derogál a sok debilnek saját autóval menni dolgozni!? Miért kell ehhez egy rahedli autó?!

Viktus 2011.08.31. 12:11:00

@SlyZero:

Az a szomorú, hogy ez így szokott működni ...

Asztalos Gábor 2 2011.08.31. 12:12:12

"akár egy-egy legolcsóbban beszerezhető jármű"

Suzuki olcsóbb és magyar is. Az már mégsem elég jó?

Asztalos Gábor 2 2011.08.31. 12:13:20

"mikor a delikvensek a legképtelenebb dolgokat is képesek fapofával, kígyóbűvölő tekintettel, és a hülyegyerekeknek (esetleg külföldieknek) fenntartott lassú és tagolt mondatokkal, hóttkomolyan a szemünkbe mondani."

Ez született adottság, vagy tanfolyamon tanulták meg? Mert én is beiratoznék egy ilyenre.

Winston Smith 2011.08.31. 12:15:27

@elektromotor: Vezetőknek céges autó jár a magánszférában is. Jellemzően nem is Skoda, hanem annál magasabb presztízsű gépsas... Szóval a Skodri tényleg kifejezetten spórolós (és populista) választás volt, az meg már tényleg a populizmus csúcsa, hogy járjon a miniszter a saját kocsijával. Jó hogy nem Volánbusszal menjen az Audi gyár átadójára...

Átvitel honvéd 2011.08.31. 12:21:49

@Squid: én magam is várom, hogy mi lesz Orbánék négyéves országlásának végeredménye. És igazad lehet abban, hogy lesznek itt még meglepetések - esetleg valamiféle katarzis, hogy ezek mennyire gyengék, mert az már most látszik, hogy a kormányzásuk minősége nem üti meg az 1998-2002-es szintet. A magánnyugdíjpénztár-ügy engem nem rázott meg - eleve elhibázottnak és álságosnak tartottam ezt a rendszert, sokféle okból, ne részletezzük; ha felszámolták úgy, hogy az összeget, vagy legalább tekintélyes részét államadósság-csökkentésre fordították, azzal nekem nincs bajom. A manyup-ügyet tehát én magam nem a problémák "altatására" tett kísérletnek láttam - annak láttam, hogy hogyan próbáltak a növekedési tervekhez mozgásteret létrehozni. Tették ez egyrészt azzal, hogy tekintélyes mennyiségű pénzt szabadítottak fel (államadósság csökkentése + éves deficitadat javítása), másrészt azzal, hogy elimináltak a költségvetésből egy folyamatosan növő kiadási tételt. A növekedés beindítására alapuló gazdaságpolitikát magát én elvben nem láttam elhibázottnak. Azt sem, hogy ennek a tervnek egyszeri költsége van. Az egykulcsos adót (ami ennek az intézkedéssorozatnak az eleme) pl. önmagában is támogattam, mondhatni, régóta vártam (...és nem azért, mert per pill. én magam jól járok vele). Abban az időben erről a tervről azt lehetett tudni, hogy az intézkedések nyomán a növekedés vagy elindul, vagy nem. Nem indult be, ennyit sejtünk, itt vagyunk most. A magyar nemzetes példával kapcsolatban: ezen magam is röhögtem, de nem ezért, hanem, mert mindenhol arról ordítoznak, hogy a Fidesz milyen diktatorikus. ....Annyira az, hogy kvázi saját lapjában jelenik meg egy, a kormány gazdaságpolitikáját vaskosan bíráló cikk. (Hacsak nem az az eset titka, hogy a Fidesz vezetésében már eldöntötték, hogy a politika megbukott, Matolcsynak mennie kell, és elkezdik a beszédet ebbe az irányba elmozdítani... ami viszont, a fene vigye el, meg azt mutatná, hogy a kormányban van realitásérzék, sehogy se jó ez.)

zrobasé 2011.08.31. 12:23:15

"Egyetlen forint pazarlást sem engedhetünk meg magunknak, egyetlen felesleges kiadást sem engedhetünk meg, és egyetlen ember sem dolgozhat feleslegesen az államigazgatásban, mert ezt most már nem bírja el az ország"-mondta Orbán Viktor
...aha. órákig lehetne sorolni a felesleges állami kiadásokat...duplagondol...

Átvitel honvéd 2011.08.31. 12:23:44

@Ironfist: róla volt szó, erről értekeztél, erre válaszoltam.

Viktus 2011.08.31. 12:27:05

@Winston Smith:

A magánszférában, ha egy vezető kárt okoz a cégnek felelősséggel tartozik ... állambácsinál meg max. ejnye-bejnye ... egyébként tőlem kaphatna mind egy Bentley-t is v. Bugatti flottát, ha mellette legalább a szlovák szintet hoznánk ...

Viktus 2011.08.31. 12:28:48

@zrobasé:

Csak az a baj, hogy ez duma látszat intézkedések ... papíron leépítés, de ugyanúgy a csókosok megjelennek a tanácsadó cégeknél, kht-éknál, tűz közeli non profit ktf-k ...

Ironfist 2011.08.31. 12:40:41

@elektromotor:
Te amúgy ki vagy? Meg mit akarsz? Vöri? U mad?
Mellesleg reagáltam rá. Sajnálkozó lenézés, és foghegyről odavetés neked, mint alsóbbrendű kis szardarabnak, hogy annyival fölötted állok értelmileg, hogy te így nem beszélhetnél velem. Mivel mégis megteszed, csak saját elvakult állatiasságodat bizonygatod. De mivel ezt már nem egyszer bebizonyítottad, abba kéne hagynod - persze tudom, te nem szoktál felfogni túl egyszerűen mindent, de ez esetben ne magadból indulj ki: felfogtam ugyanis, hogy narancskomcsi vagy.

Milyen reakciót szeretnél még habzó szájú fideszvédésedre?

Átvitel honvéd 2011.08.31. 13:23:05

@Ironfist: ...én azért emlékszem olyan, megtörtént esetre, amikor egy állítólag nem alsóbbrendű, nem szardarab véletlenül éppen azon a ponton hagyta abba a beszélgetést, amikor valamilyen tényszerű, nehezen megkerülhető kérdésre kellett volna válaszolnia... szánalmas vagy ezzel a fröcsögéssel, felsőbbrendű handabandázással, amikor te magad fényévekre vagy az általad felállított követelményszinttől, már ne haragudj.

elektromotor 2011.08.31. 13:59:25

@Ironfist: "Milyen reakciót szeretnél még habzó szájú fideszvédésedre? " Soha nem szavaztam a fideszre! De soha nem nyaltam a vörös gyurcsányi segget sem habosra! Te főleg ne kérkedj a szellemi fölényeddel, mert azzal dicsekszel aminek soha nem voltál birtokában! Azért mert jól tudtál lopni rendszerváltáskor mert a hátad mögött ott volt a bolsi rokonság még nem egyenes út az észhez!
Nem igaz a szólás, hogy "adott az Isten vagyont, majd észt is ad hozzá." !!

elektromotor 2011.08.31. 14:05:15

@Winston Smith: Szarok a miniszterre , a miniszter pofájára meg az autójára! Az apja faszát kapja a magánszférában, ha nem tud úgy irányítani, hogy nyereség legyen! Itt meg miközben nyakig ülünk a szarban nem jó, derogál a magánautó?! A másik hol van itt 60 miniszter?! Van egy szaros elhízott aktatologató a minisztériumban, és már császárt játszik? Miközben a valagát nem tudja rendesen kitörölni a szartól?! Majd ha jönnek az eredmények akkor kocsikázzanak állami pénzen!

elektromotor 2011.08.31. 14:09:46

@Ironfist: Hol van ebben fidesz védés feri?! :

És ez még finoman van megfogalmazva!
"Volt a vörösöknek 40 +12 évük! Mennyországot csinálhattak volna az országból! Vagy legalább egy átlag ausztriai szintű életszínvonalat! Ehelyett elloptak elkótyavetyéltek mindent, szar szerződéseket kötöttek, (garantált nyereséggel") ami pedig maradt azt "eltüntették" ! Miközben szarrá adósították az országot, mert hozzád hasonló hülyék visszaszavazták őket! ezért fizetünk most csak kamatot évi 750 km autópálya árát! Hogy döglene meg ahol egy van! És akkor még a Szarházi reklamál, hogy "kevés a közmunkások bére" !? Hogy a qrva anyjába ne lenne kevés mikor a pénz megy kamat és törlesztésfizetésre?!
Ezek a rohadt tolvaj tehetségtelen hazug mocsok hulladékok! Ha 20 évvel ezelőtt fel lettek volna akasztgatva, már az is késő lenne!"

Ironfist 2011.08.31. 15:33:29

@József István:
Oké: csak a te kedvedért akkor. Leszarom, hogy szánalmasnak tartasz, és azt is figyelmen kívül hagyom, hogy még ennyi kommenten keresztül SEM vagy képes másról beszélni, mint arról, hogy Gyurcsányahibás. Nehezen megkerülhető kérdés? Egyszerűen kifejtettem neked, hogy magasról szarom le a Gyurcsány Ferencet. Azt is, hogy te meg - hiába éppen a fidesz hatalmas balfaszságait hozták fel - még mindig csak azzal tudsz foglalkozni, hogy "eeemútnyócévgyurcsányahibááás!".

" már ne haragudj. "

Nem haragszom. A fideszdroidokra nem haragudni kell, hanem sajnálni őket. Én is sajnállak téged. :)

@elektromotor: Ahogy az angol mondja: "You made my day!" Kösz :D Hiperszánalmas tobzódásod, hogy mindenki kommunista, aki nem hajlandó a te őstulok szintjére felemelkedett mondanivalóddal egyetérteni, nos, az roppant vicces :D

Ironfist 2011.08.31. 15:35:02

@elektromotor:
Ja, és csak hogy tudd, az isten kisbetű, mert nem tulajdonnév :P

Átvitel honvéd 2011.08.31. 16:05:06

@Ironfist: aha, persze. Nyilván nem azért, mert a dolog védhetetlen (és kompletten buktatja mélyen tisztelt handabandázásod elvi alapjait; többek közt azt az általam firtatott "átfedést", amiből az egész beszélgetés kiindult). Megjegyzem, személyeskedni a hülye is tud, és, amint látszik, meg is teszi. Ennyit a felsőbbrendű fejecskédről. Na viszlát neked is.

Ironfist 2011.08.31. 16:16:04

@József István: Ez azt jelenti, hogy nem rontod tovább a levegőt itt? Nem utállak, ahogy egy ateistát sem utálok, de azért hosszú távon mégis próbára teszi az ember tűrőképességét. Szóval végre! *pukk* (pezsgő)

Ironfist 2011.08.31. 16:16:37

@Ironfist: Ja, én hülye, :D Autistát, nem ateistát XD

Ironfist 2011.08.31. 16:20:19

Ja, egyébként kezdtek nagyon fárasztóak lenni. Kiérdemeltetek mindketten egy-egy ignore-t. Pá fiacskáim.

elektromotor 2011.08.31. 17:50:35

@Ironfist: Ide figyelj te számosállat! Az Isten nekem nagy betú! Mert egy van belőle! Még szótárilag is! A mszmp brosúrákat tedd már félre! Lejárt az idejük.

zkdqts 2011.09.01. 22:25:18

Ezek a beszédek vagy nagyon ki vannak találva, vagy nagyon nagy véletlen ilyen mondani, hogy "a népautó Skoda", ami ugye Volkswagen és ami Skodához a győri Audi gyárban gyártanak többek között motort, ami Audi a németeknél szintén népautó ;)
Szerintem ki van ez nagyon találva, hogy ilyen szépen, kikacsintósan körbeérjen.

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2011.09.02. 10:59:42

@József István: "...a különféle döntésekért politikai felelősséget a kormányoldal vállal, nem Te, vagy én..."

Milyen felelősséget, mond már. Itt abszurdisztánban senki nem válla felelősséget aki a politikában van. Itt minden felelősséget te és én, mi az államot ténylegesen alkotó polgárok vállalunk. A mi pénzünket herdálják. Nem mi vagyunk értük. Gyakorlatilag Ők a mi szolgáink kéne legyenek és nem mi az Ővék.

Túl vannak fizetve, főleg a mutatott teljesítmény szemszögéből. Tudom szarból nehéz várat építeni, én például 10 éve ezt csinálom, de nem ennyiért és sokkal jobban. De az arrogancia, a felsőbbrendűség, az igazi übermensch felhangok azok legalább annyira kihúzták nálam a gyufát, mint az, hogy tökéletesen idiótákkal vette körül magát Viktor.

Mert ugye alap tételek a fidesznél:

1. Nekünk mindig igazunk van, csak mi tudjuk a megoldást mindenki más hülye, konzultálni nem kell senkivel.
2. Mi soha nem hibázunk, nem tévedünk mert mi vagyunk a kiválasztott faj, Viktor maga a messiás és aki ezt tagadja, az még azt sem érdemli meg, hogy éljen.
3. Ha véletlenül mégis tévednénk ami ugye lehetetlen, akkor az 1-es és a 2-es pont lép életbe

Engem ne nézzen hülyének senki, főleg ne egy olyan banda mint ezek. Mondják meg az igazat, ne jöjjenek itt ne az emberek fizessék meg baromsággal. Mi foglyuk megfizetni ez nem kérdés aki elhiszi amit a kormány ezzel szemben állít az komplett idióta ennyi. Legyünk végre bátrak merjünk igazat mondani, akkor könnyeben nyelem le a békát mintha át is akarnak verni hozzá, komplet baromnak nézve...

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2011.09.02. 11:07:34

@József István:

Ja ha már csórók vagyunk, és minden szinten megszorítani kell, akkor:

- Ne tűzijátékozunk
- Ne álmodozunk stadionokról
- Ne osztogassunk 16%-os ajándék adókulcsokat
- Ne rongy rázzunk.

Igen akkor, ha már nekem spórolnom kell, hogy menjen a harc az adósság ellen akkor tegye ezt meg a kormány is. Lehet biciklizni, lehet nem milliós fizetéseket felvenni. Ha már nincs mit elvenni onnan akkor elkezdhetik a "nem megszorításokat" ráterhelni a lakosságra. Addig meg míg nem így teszik addig én azt mondom, hogy egy szemét képmutató banda az egész bagázs.Tudom leszarják, a véleményem de remélem lesznek még választások 14-ben. Nem egyedül vagyok így akkor majd jól szétröhögöm az agyam mikor a 6%-ért fog küzdeni ez a beképzelt idióta banda. Bár remélem nem kell várnom 14-ig...

Ha teljesítmény bérbe fizettük volna az elmúlt 21 év politikusait akkor mind éhen halt volna...

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2011.09.02. 11:15:48

@József István:

Ki kell ábrándítsalak. A sok kommentelő és nem kommenetlő átlag ember ugyan úgy szidta az ökör Fecót, és igen én is. Ezek azért szavaztak köztük én is a Fidesz-re, mert látszatra alternatívát adtak a debilek helyet. Igen alternatíva volt, de ha tudom, hogy ezek az elmúlt nyolc évben ennyire leépítették az agysejtjeiket, és ekkora arroganciára tettek szert, soha nem szavaztam volna rájuk. Alternatíva de nem jobb hanem talán még rosszabb is. Legalább olyan barmok mint Fecóék csak ezek le is akarják nyomni a torkomon igazi média úthengerrel, hogy Ők a fasza csávók, meg a messiások, én meg egy hülye barom és kussoljak, csak ikszelgesek szépen majd a narancsra, mert különben megdögölök...

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2011.09.02. 11:31:04

@József István: Ember de egysíkúan gondolkodsz. Kajakra lenyelted a narancsos drogot, és te is már csak árkokban gondolkodsz, meg ellenségképekben. Tehát szerinted két ember van:

1. Fideszes, Vityó a fasza csávó, még ha saját két kezével tépi le a fejem akkor is.

2. Feri a fasza csávó mert olyan ügyes és okos, és tisztességes ember

Felébresztelek csipke józsika álmodból. Azok akik ma szidják a kormányt mint a bokrot és minden jót kívánnak a Fidesznek. Ezek az emberek nagy százaléka megszavazta ezt a Fideszt sőt mint én már 3* szavaztam ezekre a barmokra. Tudod akik tüntettek 2006-ban Fecó és sleppje ellen, ma ugyan azok akarják Viktorka és semmitérő bandájának a vesztét.

Mert sajna a Fidesz ugyan olyan idióta módon áll az állam igazgatásához mint az elmúlt nyolc évben a maszop. Ráadásul még kevésbé korruptnak sem nevezhetők sajnos, lopnak ezek is mint a güzü... De legalább arrogánsak és bunkók és még hozzá...

Ironfist 2011.09.02. 12:25:51

@Nikosi:

Hagyd már, ugyan én már letiltottam, és nem látom mit rontja a virtuális levegőt, de azt megmondhatom, hogy az ilyen agynélküli narancslekvárokkal nem kell foglalkozni. Pontosan ugyanolyanok, mint azok, akik feltétel nélkül hisznek az mszpben, csak azért, mert az az mszp. Ez az állatfaj meg arról ismerszik meg, hogy az Orbán Viktor, és a Fidesz Magyar Polgári Szövetség (Fiatal Demokraták Szövetsége Magyar Polgári Szövetség...? Agyhalál XD ) nevekre van orgazmusa. Ls igen, ránk akarja erőltetni, hogy ha most szidjuk (teljesen jogosan, és nem eléggé, mint azt megérdemelné) Vekker Vikit, akkor mi biztosan MSZPsek vagyunk. Elektromotor nevű elvtársa is ugyanez, csak ő már egy lépéssel beljebb van a narancsszínű lápban. Aki nem ért vele egyet, az kommunista. Innen meg már egy lépés az, amit Orbán csinált évekig: Aki nem vele van, az nem polgár, nem magyar, nem ember. Hanem hazaáruló - ne feledjük, ezt ők hozták be a köztudatba, degradálva a szó jelentését, és súlyosságát olyasmire, amire nem is illik maga a szó.

Szóval, mégis mit vársz egy ilyen embertől? Logikát? Belátást? Érveket? Ugyanmár...

elektromotor 2011.09.02. 13:37:58

Én leszarom hogy mit tiltogatsz, mert én is "szűrlek" mostantól!

@Ironfist: Ide figyelj te számosállat! Az Isten nekem nagy betú! Mert egy van belőle! Még szótárilag is! A mszmp brosúrákat tedd már félre! Lejárt az idejük.
"" Volt 40 +12 évük! Menyországot csinálhattak volna az országból! Vagy legalább egy átlag ausztriai szintű életszínvonalat! Ehelyett elloptak elkótyavetyéltek mindent, szar szerződéseket kötöttek, (garantált nyereséggel") ami pedig maradt azt "eltüntették" ! Miközben szarrá adósították az országot, mert hozzád hasonló hülyék visszaszavazták őket! ezért fizetünk most csak kamatot évi 750 km autópálya árát! Hogy döglene meg ahol egy van! És akkor még a Szarházi reklamál, hogy "kevés a közmunkások bére" !? Hogy a qrva anyjába ne lenne kevés mikor a pénz megy kamat és törlesztésfizetésre?!
Ezek a rohadt tolvaj tehetségtelen hazug mocsok hulladékok! Ha 20 évvel ezelőtt fel lettek volna akasztgatva, már az is késő lenne! "
Érdekes erre semmit nem írt az írófüst!

Ironfist 2011.09.02. 14:46:10

Hmm, nem jó a blog.hu szűrőrendszere, mert oldalt még látom, hogy mit ugat rám ez a narancskutya, meg emailes értesítést is kapok róla. Na mindegy, majd "manuálisan" hagyom figyelmen kívül a mocskolódást :D

elektromotor 2011.09.02. 16:27:15

@
Megint ugat ez a vörösbunkó! Anyádnak ugass! Az rokonod!

Ironfist 2011.09.02. 18:05:23

Jaj, látom, még saját szöveget se tud kitalálni :D
Tudod te narancskomcsi pöcs, hogy mi az a láma? Feltételezem ennyire nem terjed ki az ismeretanyagod, ha képes vagy arra, hogy mindenkit levörösözz, aki veled akár csak egy hangyányit is nem ért egyet. Na, akkor nézz tükörbe, és egyből rájössz. Faszláma :D De jó, tényleg nem koptatom már rád az értékes festékanyagot, amivel a klaviatúrám van befújva - annyit nem érsz. Tényleg hiába sírsz már innentől, akármilyen szórakoztató is volt az őrjöngésed, őhabzószájúsága.
QQ (Ha már ineternetközelben vagy, a QQ-nak is nézz utána, hátha ragad rád némi kis ismeret... bár hiú remény ilyet feltételezni egy narancskommunista zombitól... de tudod mindig a legjobbat feltételezem az emberekről... vagy esetedben az emberszerű... izékről...)

Horizont 2011.09.02. 18:30:35

Hát ezekért (is) érdemes idejárni: " te narancskomcsi pöcs " :DDDDDD

@elektromotor: @Ironfist:
Nyugi fiúk! Nem éri meg átharapni egymás torkát higgyétek el. Mind a ketten ugyanabban a szarban ültök (velünk együtt) :DDDDDDDDD

Ironfist 2011.09.02. 19:00:22

@Horizont:
Én nem harapom át senki torkát, nyugi, csak tudod te, mennyire mulattató dolog trollkodni egy ostobát, aki azt képzeli, hogy okos, és leoszt, hogy ostoba vagy? :D

elektromotor 2011.09.02. 19:02:04

@Horizont: Köszi, de én nyugodt vagyok. Ez a lábasjószág narancsozik itt!

Horizont 2011.09.02. 19:04:40

@Ironfist: @elektromotor:
Ti férfiak óóóóóhhh:) Milyenek lennétek ha nem lennétek nyugodtak???:DDDD Mókásak vagytok:)

Ironfist 2011.09.02. 19:40:55

@Horizont:
Magasról teszek arra, ki mit gondol rólam. A magam szórakoztatásáért vagyok itt. És az ilyenekkel ez megvan.

Horizont 2011.09.02. 20:18:03

@Ironfist: Jól van na:)) Én is a magam szórakoztatásáért vagyok itt:))

Ironfist 2011.09.02. 21:25:40

@Horizont:
Na ugye. Így lehet csak kibírni gyomorsérv nélkül XD

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.09.03. 16:39:56

1 nap pihi kiskakasok, strandoljatok.

Átvitel honvéd 2011.09.04. 21:47:12

@Nikosi: szerintem, ha van ötleted, találj ki jobbat. Én olyanról még nem hallottam (pontosabban igen, csak nem működött), hogy valakinek adsz is valamilyen hatáskört, hatalmat, meg nem is. Erről _egyszer_ döntést kell hozni. Vagy átruházom valakire a hatalmat, vagy nem. Ha átruházom, akkor annak az illetőnek joga van a nevemben döntéseket hozni, tetszik- vagy nem tetszik. Ha nem ruházom át, akkor persze nincs, de akkor nem is dolgozik helyettem ezen a téren senki, azaz gyakorlatilag nincs állam. További gond, hogy képviseleti demokráciában ez a dolog úgy működik, hogy "átruházom", és azon a módon - választás formájában -, ahogy a törvényekben le van írva. El lehet képzelni olyat, hogy nem ruházom át, de az - ha van állam - nem képviseleti demokrácia.

A politikus felelőssége annyi, hogy ha nagyon tehetségtelen, vagy konkrétan visszaél a rá átruházott hatalommal, akkor a következő négyéves ciklusra nincs húsosfazék. Hogy ez motiváció-e? Nézd meg az elmúlt választások szereplőit, hogy mennyire kapartak a hatalomban maradásért.

Az igaz, és aláírom - az egyes politikus _személyes_ felelőssége ma formálisan kicsi, de jóval nagyobb kellene, hogy legyen (és még azt is, hogy amíg ez nem lesz így, addig sok bajunk lesz, mert a nyílt visszaélések, amelyeket nem torol meg senki, nem kicsit demoralizálóak).

Átvitel honvéd 2011.09.04. 22:26:11

@Nikosi: az a baj ezen dolgokkal, hogy nem ennyire egyszerűek.

- Ne tűzijátékozunk

Nem "ők" tűzijátékoznak, hanem sok éve minden évben, Aug. 20-án tűzijáték _van_, amit az állam szervez meg. És lehet, hogy neked nem hiányzik, de a másik majdnem tízmillió emberből bizonyosra veheted, hogy van néhány, akinek igen.

- Ne álmodozunk stadionokról

Nem vagyok nagy híve a stadionoknak. Bár az is igaz, hogy máskor meg az a baj - szar a magyar foci, és a magyaroknak nincs mozgáskultúrája.

- Ne osztogassunk 16%-os ajándék adókulcsokat

Szerintem a "lapos" adórendszer sokkal igazságosabb. A már említett Kiskovács Józsit ugyanis eggyel kevesebb érv inspirálja arra, hogy a főnökével karöltve zsebbe kapja a fizetését, mint korábban. Ez a rendszer nem inspirál a papíron "merjünk kicsik lenni" filozófiájára (mert nagyobb fizetésnél "nem szeret" az állam). Technikailag is kevésbé lehet visszaélni vele. _Az_ volt az igazságtalan, hogy ha bejelentetten, legálisan többet keresel, tehát jó szakemberként valószínűleg _eleve_ sokkal hasznosabb vagy ennek az országnak, mint a minimálbérre bejelentett Kiskovács Józsi, akkor _még_ megvág az állam egy negyven feletti százalékos adókulccsal. Ez van. Én nagyon régóta vártam, hogy valaki meglépje az egykulcsos szja-t. A százalékon vitatkozhatunk, és persze lehet, hogy nem a mostani volt hozzá az ideális időpont - megjegyzem, erre is megvolt az esély, kivéve azt az apróságot, hogy a magyar épp frankban van eladósodva, aminek épp idén még egy kicsit elszáll az árfolyama, és a különbséget megtakarításra, meg a törlesztés elszállásának kiegyenlítésére fogja költeni - , de ugye, tudjuk, pár éve, amikor kedvező volt a világgazdasági környezet, "mi" magyarok éppen mással voltunk elfoglalva...

- Ne rongy rázzunk.

Ugyan, milyen rongyrázás? Ezek az emberek, akik a most beszerzett autókat használhatják, felsővezetők, és teljes felhatalmazással vannak pozícióban. Felsővezetőként mindenhol dukál az, hogy a megjelenéseddel reprezentálj (...is). Olyan nincs, hogy egy felsővezető elmegy mondjuk egy tárgyalásra, ahol más felsővezetőkkel tárgyal, és legatyásodva állít be. Persze meg lehet csinálni, de akkor nem kell csodálkozni, hogy kik vállalják el ezeket a pozíciókat, és eleve (minden további megfontolástól függetlenül) mi lesz a "munkájuk" vége. Esetleg kompletten nem kell őket megbízni a felsővezetéssel - de az, mint mondtam, egy másik rendszer, nem a képviseleti demokrácia. Megjegyzem, ezekben a nagyságrendekben az autók üzemeltetése sem olyan, mint magánzóként, hogy van egy tizenöt éves autóm, és a szaki majd megszereli olcsón, ha gond van vele (vagy esetleg nem, ha béna). Az állam nem viszi az autót szakihoz, mert egyrészt nem vitatkozik vele, ha gond van, másrészt sok odafigyelés, és az extra ember további pénz, harmadrészt tudni akarja, hogy az autó biztosan megy, amikor kell. Ezekhez flottaszerződések dukálnak, ahol az üzemeltetés költsége erősen függ attól, hogy mennyi idős, és mennyire heterogén flottáról van szó. Azaz régi autók esetében is simán lehet jókora összegeket költeni, ehhez nem kell új beszerzés, legfeljebb az ember nyugodt, mert nem tud róla...

Egy banki felsővezető sem fog biciklizni. Ha tárgyalásra megy, nem fog. Én nem akarom, hogy azok a felsővezetők, akik a nevemben többek közt a magánszektor felsővezetőivel tárgyalnak, nap mint nap, azoknak eleve kijelöljem a hülyegyerek-pályát, és eszerint is képviseljenek.

Az persze igaz, hogy az elmúlt húsz év politikusai közül sokan nem kapnának fizut, ha a valós teljesítményüket mérnénk (ha van ilyen egyáltalán, persze...)

Átvitel honvéd 2011.09.04. 22:34:52

@Nikosi: én egészen másra emlékszem.

Átvitel honvéd 2011.09.04. 22:55:24

@Nikosi: nem, nem igaz. Nem "kétfajta" ember van. Ha pontos akarok lenni, akkor egyrészt fenntartom, hogy az elmúlt húsz év magyar demokráciájában Ferinél nincs lejjebb. Azt hiszem, hogy részleteztem, miért. Másrészt Orbán nyilván már nem lehet a "legalja" (mert Feri azt birtokolja), de ezzel együtt, én nem istenítem. Támogatom a kormányát, mert

Tetszik, hogy Magyarország függetlenségét próbálja erősíteni, illetve tulajdonképp visszanyerni. (Ha nem zavarja el az IMF-et tavaly nyáron, akkor most nincs pl. MOL-visszavásárlás; miközben épp a napokban derült ki, hogy a Szurgut mögött valóban az orosz állam- illetve esetleg Putyin maga állt). Azon vitatkozhatunk, hogy ki hoz jobb gazdasági döntéseket (az Orbán-kormány, vagy az IMF), azt viszont, hogy erre előbbi kapott felhatalmazást, miközben utóbbi a képviseleti demokrácia szempontjából egy senki, és nem is tartozik nekünk felelősséggel, szerintem vitathatatlan.

Elég elszántnak tűnik a programja megvalósításában. (Volt egy gazdasági programjuk, az eredetileg nagyobb hiány-százalék árán próbálták volna elindítani; az EU beintett, erre találtak rá más megoldást - az persze lehet, hogy ez a más megoldás sokaknak nem tetszett, de a tény, hogy kitartottak valami mellett, még tény).

Tetszik, hogy szakított a maszopos "merjünk kicsik lenni"-politikával. Eleget szívtam ezt a korszellemet a Kádár-rendszerben, ezt a sutyori, hátulról mellbe támadó, alattomos, semmitérő, velejéig hitvány valamit - amire Medgyessy- és Feri ciklusa is minden kétséget kizáróan erősen hajazott, függetlenül attól, hogy manapság már "kapitalista" sapkát viselnek, nem "kommunistát", mint régen (akkor sem volt hozzá semmi közük, ma sincs; esetükben ez jelenti az állandóságot). Még Bajnai egyéves ciklusa az, ami kétségkívül felüdülést jelentett... nem választottam volna meg, mert nem láttam benne a régivel való, markáns szakítás képességét, de nem is éreztem benne a már említett karcos Kádár-utánérzést.

Eközben számos dolog van, ami elfogadhatatlan. Schmitt egy vicc (különösen Sólyommal összehasonlításban). Manyup-megszüntetés "technikája" (a ténnyel magával egyetértek). Egy csomó "apróság", amiből kiderül, hogy a slepp kihágásait nem torolják meg (ilyen volt legutóbb ez a, hogy is hívják, az a képviselő, aki nyíltan visszaélt a pozíciójával, mégsem kapott semmi ejnye-bejnyét sem). Meggyes Tamás- és problémaköre. Vagy maga Lázár Jani, akit év elején egy tisztességes politikai garnitúrából el kellett volna zavarni, ha az ember az várja, hogy az ország morálisan pozitív maradjon.

Én nem hiszem, hogy az, amit mondasz (kik szidják Orbánt) igaz. Én ugyanis mást tapasztaltam. Persze nem ellenkezem, ha azt mondod, hogy van ilyen is.

elektromotor 2011.09.05. 07:54:03

@József István: Az a 16% nem annyi, mert a szuperbruttó miatt az 21% körül van.

süti beállítások módosítása