Skip to content


       Szűrés lista

Telekom-különadó: elmeszelve

Gratulálni szeretnék ismét az okos, körültekintő és forradalmi kormányunknak.

"Az Európai Bizottság arra kérte Magyarországot, hogy törölje el a távközlési szolgáltatók árbevételen alapuló különadó-fizetési kötelezettségét, melyet 2010 októberében vezetett be. A Bizottság véleménye szerint ezen adóteher nem egyeztethető össze az uniós távközlési jogszabályokkal, mivel az adóból származó bevétel a központi kormányzati költségvetést gyarapítja, nem pedig a távközlési ágazat specifikus szabályozási költségeinek ellentételezésére szolgál. Magyarországot a Bizottság amiatt is elmarasztalta, hogy nem egyeztetett megfelelő módon az érdekelt felekkel a távközlési szolgáltatókat érintő díjtételek változásairól.
(...)
Mai döntésével az unió végrehajtó testülete úgy ítélte meg, hogy a magyar távközlési különadó illegális és szembe megy az uniós joggal. Az ugyanis csakis abban az esetben teszi lehetővé távközlési különadó kivetését, ha annak bevételeit hálózatfenntartásra vagy célzott távközlési fejlesztésekre fordítja. Ezzel szemben a magyar adó egyenesen az állami büdzsébe folyik be. A Bizottság érvelése szerint a szóban forgó szabályok az újonnan piacra lépő távközlési szereplők védelmében lettek kialakítva.
(...)
Hasonlóképpen egyébként tavaly óta vizsgálódik az EB a magyar energia- és kiskereskedelmi-különadók kapcsán is, amelyekre vonatkozóan még nincs döntés."

Szijjártó még idén márciusban is azt mondta, hogy "a kormány álláspontja szerint a távközlési cégek különadója minden tekintetben megfelel az európai uniós jogszabályoknak. A közös teherviselés európai érték, és a távközlési cégek különadójának kivetésére éppen annak érdekében került sor, hogy az arányos és közös teherviselés valóban létrejöjjön. Ezen szektor meglehetősen nyereséges vállalatainak korábban nem volt lehetőségük arra, hogy arányosan bekapcsolódjanak a közteherviselésbe. Ez a törvény teremtette meg annak a lehetőségét, hogy a teherviselésből arányosan és közösen vehessék ki részüket, és ez megfelel az európai uniós értékeknek és előírásoknak."

Évi 61 milliárdot forint folyt így be, melyet 2010 októberben vetett ki a kormány, és 2012-ig kellene fizetni a telekom-cégeknek.

Most vissza kell fizetni a beszedett különadót + a kamatokat + a büntetést, ez a hvg.hu szerint 100 milliárd, illetve mivel ez a különadó benne van a 2012-es költségvetésbe, így onnan is ki kell venni.

Mennyi az összesen? 100+61 milliárd? Megérte?
Megint faszán kiosztottuk a kokit, ugye?
Recseg-ropog a NER ...

Gyuri, készül már a B D-terv, ha a többi különadót is elmeszelik?

Reakció: Reagált a kormány: nem törli el a telekomadót, jöhet az Európai Bíróság

Címkék: válság

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr943264957

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: És Matolcsy csak veri és veri és veri... 2011.09.29. 15:34:50

Valahogy az  az érzésem, hogy talán könnyebb értelmezni a kormánynak és törvényhozásnak a nyári szünet utáni teljesítményét, ha történteket egyszerűen a magyar szórakoztatóipar napról napra megjelenő újabb és újabb fejezeteinek tekintjük.Merhogyug...

Trackback: Ördögtől Való Gondolat 2011.09.29. 14:25:43

Az Egyesült Államokban Észak-Dakota büszkélkedhet a legalacsonyabb munkanélküliségi mutatókkal. A munkaügyi hivatal augusztus 19-én nyilvánosságra hozott adatai alapján, júliusban az állástalanok aránya 3.3% volt. Ez nagyjából a harmada az országos ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koronás Udvari Chinpoko Mester 2011.09.29. 13:25:42

Ha lyukas a vödör be kell foltozni, nem csak folyamatosan egyre több helyről önteni bele a vizet.
Szerintem.
A kiadási oldalt kellene szájonvágni, nem MÉÉG ADÓÓÓT MÉÉÉG ADÓÓÓT beszedni.
Lassan egyben utalhatom a fizetésem a NAVnak

Mdavid89 · http://iranynewyork.hu 2011.09.29. 13:26:08

Ez az eredménye, ha hozzá nem értő emberek ülnek olyan poszton, ahol a szakértelem és a rátermettség követelmény. Buta egy kormányunk van - még pár ilyen pofon és mindenki ráébred.

Homeoffice 2011.09.29. 13:30:14

Újabb aócsökkentésekkel fogják természetesen ezt is befoltozni...

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2011.09.29. 13:32:25

@Mdavid89: Nem fognak rájönni semmire. Majd megtalálják a megfelelő ellenségképet, ismét jön a szoci-lobbi összeesküvéselmélet, és kész.

D-terv: jövedékiadó-emelés, ÁFA-emelés, a SZJA 1,45623235 kulcsossá tétele, a kompenzálás kompenzálása.

Nem hiszem, hogy ezek tényleg annyira hülyék, hogy nem tudták valami mondvacsinált módon átforgatni az egészet valami telekommunikációs-informatika fejlesztéseken, főleg akkor, amikor javában zajlik a digitális sugárzásra való átállás és azért a net sem jár még alanyi jogon...

duplaP 2011.09.29. 13:33:47

@KUCM:
Ha lyukas a vödör inkább ki kell dobni és újat venni!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.09.29. 13:33:51

Az tény,hogy barmokból áll a kormányzatunk de nem lehet ebben benne,hogy esetleg nem szeretnek minket az EU-ban?Lehet én gondolom rosszul.Meg gondolom a saját cégeiket is védik.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.09.29. 13:35:56

@Gunther: Amivel én valahogy mégis kevesebbet keresek és többet fizetek majd.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.09.29. 13:38:58

Azért sajnálom ezeket a távközlési cégeket.Most még vissza is kell fizetni nekik azt,amit már egyszer kifizettettek velünk,merthogy ugye biztos ,hogy nem hárították ezt tovább felénk,ugye?

SimiTomi 2011.09.29. 13:41:51

Pártunk és kormányunk bizonyára felkészült erre a helyzetre is. Talán felemelik az ÁFÁ-t 30%-ra 27-t helyett. Meg mondjuk az üzemanyag ára sem került még közel az 500 forintos lélektani határhoz.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.09.29. 13:42:37

@Tigeri: húú bazze, ha befut az eszkep-vidéki tandem, akkor kapsz a pofádra! ilyen nyíltan kritizálni a NER-t, a forradalmi népnemzeti kúrmá... ööö akarom mondani kormányt, a zállamadósság elleni harcot, valamint a szépszemű IKON-t.

nem lesz ennek jó vége! (... közeleg a hó vége, ahogy a Bikini énekli :DDDD ).

GaZe 2011.09.29. 13:42:39

gyurcsany a hibas.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.09.29. 13:43:34

És természetesen a -többek közt ezért-megemelt árak ugye maradnak.Hányszor is húznak le minket?

xcrow · http://falevel.freeblog.hu 2011.09.29. 13:44:02

@Tigeri: abban igazad lehet, hogy a saját cégeiket védik. De az is igaz, hogy mi itt pl. a cégnél nem szeretjük azt, aki bár szépen van öltözve, de fingik a liftben. Kolléga, meg dolgozunk vele, elviseljük, mert hát na, de azért általában nem ő az első, akivel szívesen csinálunk bármit.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.09.29. 13:44:32

@SimiTomi: "Talán felemelik az ÁFÁ-t 30%-ra 27-t helyett. " : akarod mondani CSÖKKENTIK 27%-ról 30%-ra, tekintettel arra, hogy a jelenlegi kormány - ellentétben az előzővel - NEMET mond az adóemelés, és a megszorítás politikájára, nemde? :DDD

GaZe 2011.09.29. 13:45:14

@Tigeri: miert, ha teged a nagykereskedod lehuz, akkor szepen benyeled a veszteseget es ugyanolyan olcson adod a termeked, akar veszteseggel is? vagy tul akarsz elni, maradni a piacon, es atharitod a vevoidre.
aztan hogy kesobb egy birosag megallapitja, hogy a nagykered lehuzott es ad neked lovettat, akkor te bunosnek ereznek magad amiert elozoleg aratemeltel?
persze, persze, mindenki mas a hibas, profitot termelni pedig az ordogtol valo.

SimiTomi 2011.09.29. 13:47:08

@Seduxen: Úgy-úgy, teljesen jogos! Már állok is sorba kokiért meg sallerért!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.09.29. 13:47:21

@Gunther: @Seduxen: Én most nem csak vikiékre,hanem a jóságos EU-ra is haragszom.
Mondom lehet hogy nem szeretnek minket?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.09.29. 13:49:48

@GaZe: Nem az,csak többször lehúznak minket mi meg hagyjuk.

Secnir 2011.09.29. 13:50:26

azelmultnyolcévaaaaaa....
...izé abból az elmúlthétévaaa..
...nnem, a bjania megintminuszegy..
...izé, szóval vesszen gyurcsány, erről is ő tehet!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.09.29. 13:52:11

@Seduxen: De persze ezt az áldozatot szívesen vállalom,hiszen kell a pénz viki lovasszobrá....öööö izé a zállamadósság elleni harcra.:))

koho 2011.09.29. 13:52:55

Ugyan már. Ne legyetek naivak. Uralkodónk és forradalmi kormányunk kilép majd ez EU-ból, úgy is válságban van az egész, haldoklik a közös valuta is.
Minek az nekünk, csak akadályozza a hazai gazdaság fellendülését ezekkel a hülye uniós jogokkal. Pénzt von el ezekkel az igazságtalan büntetésekkel, s ezt nekünk adófizetőknek kell megfizetni, mert még nagyobb lesz a lyuk a költségvetésben.
Ezért újabb adóterhek elkerülése végett kilépünk ez Európai Unióból, se büntetés, se hülye jog, parlamenti tapsvihar, és éljenzés.

Secnir 2011.09.29. 13:52:57

bjania=bajnai

amúgy olvasom az indexen:
"a kormány várhatóan bíróságra készül"
felsóhajtottam: "hál 'istennek, eljött az idő, hamarabb mint reméltem, és később, mint gondoltam"

Manatwork (törölt) 2011.09.29. 13:54:59

@Tigeri: Lehetséges, hogy az Eu nem igazán szereti a mostani magyar kormányt és ennek hangot is ad egyre gyakrabban. De azon is el kell gondolkodni, hogy miért nem szeretnek minket. Orbán amikor lejárt a Eu soros elnöksége pár hét múlva már elég útszéli stílusban hangoztatta, hogy nem dirigál nekünk Brüsszel. "Kicsit" kínos volt, mert előtt pár héttel még ő volt az Eu elnök. Ilyen előzmények után mi legyünk a kis kedvenc? Ezt senki sem gondolja komolyan.

Meridian74 2011.09.29. 13:55:14

Dehogy fogják visszautalni, majd szépen átfogalmazzák a szöveget és visszamenőleges hatállyal érvénybe léptetik.
Ha azt is megvétózza az UNIO, akkor ismét átfogalmazzák, és így tovább, amíg az unió meg nem szűnik, amire már nem kel sokáig várni.
Mert hiába viszi el a német GPS java részét a kilépés, németország be fogja mondani az unalmast, és kilép ebből a szarból. Már nyomtatják a német márkát újból, ami nem kis pénz, tehát nem viccből csinálják, és nem játékpénznek szánják.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.09.29. 13:56:36

@Tigeri: Szerintem szeretnek minket!
hircsarda.blog.hu/2011/09/29/a_nap_kepe_mely_nyomokat_hagyott_a_magyar_elnokseg_az_eu_vezerkarban?ref=nf
Egyébként meg elmútnyócév, nettóbruttóállamadósság, gyurcsányahibás, triviális

csárli hárper 2011.09.29. 13:58:50

ugye ugye, milyen messzire elér a gyúrcsányahibás keze:)

Seduxen (már NEM dr.) 2011.09.29. 14:00:33

@SimiTomi: na azért! közben 10 Üdvözlégy Viktor, és 30 Mi Atyánk ki vagy a NER-ben! :DDD

@Tigeri: háát mondjuk az is lehet, hogy nem mi vagyunk most az EU-ban az eminens jó tanuló diák (akinek a fejét persze a többiek belehúzzák a budiba), hanem a pofáját jártató rossz kölyök. Ami nem is lenne baj, ha mi lennénk a legnagyobb darab behemótok az iskolában, mert akkor mindenkinek ugye kuss. De nem vagyunk azok, szóval ez így erősen szájkarate.

csárli hárper 2011.09.29. 14:02:39

@Secnir: "amúgy olvasom az indexen:
"a kormány várhatóan bíróságra készül"
felsóhajtottam: "hál 'istennek, eljött az idő, hamarabb mint reméltem, és később, mint gondoltam"

ez kérem szépen triviális!!

Grigorij Pantyelejevics 2011.09.29. 14:02:55

Bármit is hazudtok, a Párt vigyázz arra, hogy ezt se a zemberekkel fizettessék meg!

... talán az állatok és a növények készülhetnek némi megszorításra ...

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.09.29. 14:03:00

Újabb muníció az EU elleni szájtépéshez, akarom mondani a hanyatló nyugat, a rendvédelmisek, a nyuggerek, a Gárda, a rezidensek, a zoligarchák, valamint a tűzcsapok elleni háborúhoz, nameg mindenki ellen aki ellen faszkalap kormányunk épp háborút visel.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.09.29. 14:06:59

@Manatwork: @Seduxen: Oké,hogy pofáznak vikiék dehát ezt a nagyok nem leszarják?
Ha ott van náluk úgy is pitizik nekik.(hú most megyek kimosom a szám,hogy miket mondok és kezet mosok,hogy miket írok) ő ilyet persze nem csinál.Ilyenkor ő "megfontoltan viselkedik".

Marcellusca 2011.09.29. 14:08:03

Na, megint egy saller, amit mi (nem, neeem szeretett Kúrmányunk és méginkább szeretett és tisztelt Nagyvezírünk!) kaptunk. :(

Reggel a tevekettőn volt egy közgazdász, aki - miközben sz@rozta a kormány devizahiteleseket megsegítő programját -, azt mondta, hogy ismeri Matolcsy-né férjét és szerinte nem ezt képviselné, csak most erre van politikai megrendelés.
Azaz - szvsz - Viktorka mondja meg a tutit, az Ikon Gyuri meg bepucsít és fogát összeszorítva tűri, hogy hintőporos f@sszal seggbe b@sszák. :D

Homeoffice 2011.09.29. 14:10:57

@Marcellusca:

Értem tehát. ha lesz Nürnberg 2 :))) akkor csak azt fogják mondani.. "Parancsra tettük"?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.09.29. 14:11:49

@Marcellusca: Ne ide írd be a vágyálmaidat.:))
Amúgy akkor mégsem olyan hülye a mi gyurink.Talán télleg a egy ikon.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.09.29. 14:13:19

@Gunther: ja, ez alapvetően Nürnberg 1-nél is faszán bevált :)))))

guma 2011.09.29. 14:15:08

na igen, aki a törvényeket ismerte és még számolni is tudott az ellenség volt, ha ismertetni merte a tényeket!
inkább az kell aki megtudja oldani hogy : "A központi költségvetési szervek lejárt adóssága tovább növekedett augusztusban, így az elérte a 41,3 milliárd forintot. Egyetlen hónap alatt 1,1 milliárd forinttal nőtt a tartozásállomány - derül ki a Magyar Államkincstár legfrissebb adataiból. " ( .napi.hu/magyar) - és nem fizetni a kész munkákért, beszállításért csak "bizonyos" körnek.

vagy az sem rossz tanácsadó aki szerint : "Az nem lehet, hogy Magyarországon több az egyetemi tanári címmel rendelkezők száma, mint a 80 milliós Németországban, gondolom, ennek a negyede is elég lenne itthon" - mondta az üzletember, akit mecénási tevékenysége miatt tüntettek ki az egyetemen. " (Demján 1 : 10 arányban nézte be, és nem szólt be neki senki. Soktízmilliárd oka van annak, hogy Demján Sándornak nem szól be senki, amikor éppen hülyeségeket beszél. )

ez csak a tegnapi fél nap termése. mit várunk? hiszen sorolni sem lehet és lassan kiszámolni sem mi történik velünk és hazánkkal...
ilyen mélységet még én sem vártam amikor vitáztam veletek itt, hogy nem szabad rájuk szavazni...

Homeoffice 2011.09.29. 14:15:33

@Tigeri:

Még a végén Szijjártóról is kiderül hogy nem ekkora marha, hanem egy remek színész, SŐT szoci kettősügynök:D:D:D:D:D

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.09.29. 14:18:39

@Gunther: Lehet,hogy valójában ő is rosszul van saját magától és csak keménydrogokkal képes elviselni saját magát.:))

Marcellusca 2011.09.29. 14:20:33

@Gunther: @Seduxen: Nem "a mi" Gyurink mondta, csak egy ösmerőse. :)
Nem hiszem, hogy beválna ez a védekezés egy esetleges bukás utáni bírósági, büntetőügyi felelősségre vonás esetén. :D

@Tigeri: Csak halkan súgom, hogy én csodálkoztam (de sejtem, hogy mi van a háttérben), hogy nem lehet ennyire hülye az a közgazdász, aki az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank (EBRD) igazgató-helyettese volt.

Gontar 2011.09.29. 14:21:47

Ühüm... Az megvolt, hogy kurmányunk előző hónap folyamán, teljes titokban 500 millió euro hitelt vett fel az EIB-től - és ezzel az össz államadóságunk ismét csúcs értéket ér el? Mi a faszra kell ez a hitel? Csak nem hőn szeretett politikusaink végtörlesztésére + hogy a bankok is befogják a pofájukat (egy ideig)?

Marcellusca 2011.09.29. 14:22:49

@Gunther: Na, ez az, ami abszolute elképzelhetetlen! :)))

Inkább ez: @Tigeri: ! :DDD

Grigorij Pantyelejevics 2011.09.29. 14:22:55

@Gunther: A végén? ... ha rátekintést kapnál a Szijjártó család anyagi helyzetére (egy kis csurran innen, egy kis cseppen onnan), akkor nem feltétlen 'marháznád'.

Nem marha. Csak kurva erős a gyomra és ezt a képességét használva boldogul.

Monçada bíboros 2011.09.29. 14:23:30

@Seduxen: nem kell itt áfát emelni. A forgatókönyv a szokásos lesz:
Kinéznek egy társadalmi és/vagy szociális csoportot, akik a többi az adott csoportba nem emberrel szemben valamilyen előnyt élvezek. Nem kell itt nagy dolgokra gondolni.
A potenciális jelöltek:
- autóhasználók (hiszen mint tudjuk az autó a LUXUS netovábbja)
- gyerektelenek (több elkölthető pénzük van magukra)
- idegen nyelveket ismerők (mivel lehetőségük van a külföldi médiumokból tájékozódni, így potenciális veszélyforrást jelentenek a NER-re)
- bankok (a Sátán földi helytartói)
- bizonyítottan nem a fideszre szavazók ("ellenfülkeforradalmárok", a Kubatov-listáról kivallóan beazonosíthatóak)
- bloggerek (folyamatosan mossák a polgárok agyát, így azoknak kevesebb kormánypropagandát tudnak befogadni)
...stb.

No, szóval miután kiválasztották, hogy ki lesz az új ellenség, akkor jön Szijjártó Petike, és elkezdi a démonizálást. Ezek után padig a többség igazságosnak fogja érezni, ha az adott csoport torkán lenyomnak egy fincsi kis különadót. Így kivállóan lehet pótolni a kieső pénzeket.

medvemellszobra 2011.09.29. 14:27:37

@Tigeri: Figyi, mi vagyunk jelenleg Európa lusta segélyesei (meg pl. a görögök), akik benn akarnak lenni a klubban, de tagdíjat nem fizetünk, nem veszünk szmokingot stbstbstb. Akik meg elviszik a kócerájt a hátukon (Németország, Franciaország, Benelux...) azokat meg feszt fikázzuk (most már csak a svédeket kéne elküldeni a pékbe, meg a briteket), köpködjük, olyan "add a pénzt és pofád lapos legyen szarházi!" stílusban. Ráadásul nem felvállalva, hogy "Ez a véleményem baszkikám", hanem sunnyogva, stiklizve.

Mint amikor befogadsz valaki rokont otthonra, nem akar beszállni se a rezsibe, se a kajába, semmibe, csak alázkodik otthon előtted, modoroskodik, hízeleg. De rokon, elviseled azt is, hogy amikor étterembe mentek közösen, oda is melegítőben megy, és közli, hogy hülye, aki öltönyt vesz a zakó alá, mert nem tudja, hogy úgy nem lehet kényelmesen enni. Aztán munkából hazafelé jössz éppen gyalog, és kihallatszik a kocsmából, hogy ordibálva faszarági szemtéládának nevez, meg szidja az anyádat, és hogy csak érjen haza, most majd megmutatja neked, jól beolvas, még pofán is ver most már, van pénze, most is abból iszik, megél ő tenélküled is, nincs rád szorulva! És nem dolgozik, jó így a munka, hogy csak heti egyszer elmegy valami fusi zsebbefizetős bútorcipelésre, érted nem dolgozza ki a belét! Aztán amikor hazaérsz és kérdőre vonod, sírni kezd, és esküdözik égre-földre, hogy őőőő??? ilyet sose mondott, és elkezdi szorgosan pucolni a cípödet.
Te szeretnéd őt? Felnéznél rá? Egyenrangú partnernek tekintenéd?

Ez akkor is igaz, ha sajnos a rendszerváltozáskor a nyugat kb. kirabolta kelet-európát és gazdasági pusztasággá változtatta. Szemétség volt. Mint ahogy az is, hogy a kelet-európai vezetők egy ötvenesért a saját anyjuk sírját is eladták. Nemhogy a többiekét. Most meg mint szegény kárvallott áldozatok, fikázzák aztokat, akik megvették.

sárkányfő 2011.09.29. 14:31:34

@Tigeri:
" de nem lehet ebben benne,hogy esetleg nem szeretnek minket az EU-ban?"

Orbánista paranoia. Mivel ép ésszel nem tudja az ámokfutását magyarázni, ellenségnek hazudja az EU-t (is), ami amúgy évi bő ezermillárdot nyom belénk, nem is szólva a közvetett inputokról. És hidd el, nem ők jártak jól, hogy felvettük őket magunk mellé, hanem mi.

Amúgy ugyanezt a telekomadót már eljátszotta Spanyolország és Franciaország is, mindkét országot ugyanúgy elmeszeleték, mint most minket.

És ha még érdekel valakit az egész mögött húzódó logika, akkor az van, ami ráadásul tök logikus is, hogy az EU védi a telekommunikációt, mondván ez a XXI. század egyik gazdaságot húzó, innovatív része az iparnak, és az a kontinens, amelyik lemarad az infokommunikációs versenyben, az úgy általában is lemarad, ezt meg nem kéne. Így is szarul állunk Amerika és a távol-Kelettel szemben. Dél-Korea pl. vagy 10 évvel jár előttünk.
A telekomm. ráadásul igen beruházás-igényes iparág, a mostani adó a holnap fejlesztésének hiányában csapódik le. Éééérted, jövő-felélés, mintha pl. elfüstölnél egy nyugdíj célú megtakarítást, vagy valami ilyesmi.

sárkányfő 2011.09.29. 14:34:53

Játék :)

Mi dől össze hamarabb?
A. A szocik
B. A görögök

A nyertesek közt visszamenőleges hatályú mobiltelefon-adót sorsolok ki.

Grigorij Pantyelejevics 2011.09.29. 14:42:53

@sárkányfő: válaszom:

C. a 2012-es magyar költségvetés.

Mit nyertem? :)

GGG77 2011.09.29. 14:43:40

@Meridian74: "Mert hiába viszi el a német GPS java részét a kilépés"
Nem baj, a GPS-ek többsége úgyis Kínából jön. :)

Homeoffice 2011.09.29. 14:44:12

@Grigorij Pantyelejevics: @sárkányfő:

D: A mennyezet Szijjártó Péter felett.

Nos?

Seduxen (már NEM dr.) 2011.09.29. 14:44:37

@Monçada bíboros: az a "baj", hogy ezek közül párat már elsütöttek. a gyerektelenek, a bankok, a bloggerek, már lejárt lemez...

maradnak az idegen nyelvet beszélők, az autóhasználók, és a kubatov-listások.

na szóval utóbbi annyira banális lenne, hogy szerintem ezzel nem próbálkoznak. az autósok. hááát ezt egy esetben tudnám elképzelni, hogy hiteles is legyen: ha LézerJani állna ki démonizálni a burzsoj autósok ellen! Na az egy jó ötlet lenne.

Megjegyzem a legjobb az idegen nyelvet beszélők, mint ellenségkép lenne: és nem azért, amit Te írtál! Az csak a kisebb veszélyforrás. Hát könyörgöm, miért tanulnak az emberek idegen nyelve(ke)t? Na? PONTOSAN!! Hogy itt hagyják a bajban a túrórudi, és az egri bikavér szülőhazáját, és galád áruló módon elhagyják a nemzeti együttböfögés rendszerét holmi anyagi haszonszerzés végett. Értsd: disszidáljanak!

Meridian74 2011.09.29. 14:44:40

@Seduxen: akarom mondani, GDP... :P

Seduxen (már NEM dr.) 2011.09.29. 14:46:29

@Grigorij Pantyelejevics: a magyar államadósság felét csekken. befizetési határidő: 3 nap :DDD

Meridian74 2011.09.29. 14:47:18

@Ásó[Mosó]maci: az elmúlt nyolc év és gyurcsány hibás, ez még nem múlt el, de a fideszes képviselők többsége is egyhúron pendül az elmúlt nyolcévvel és Gyurcsánbajnaioszkóveres Co.-val.

És pont ez utóbbi miatt van minden faszság, mret az előbbiek is csak így élhetnek meg, hoyga z utóbbiak asszisztálnak hozzájuk. Különben vagy rég elszöktek volna, vagy lógnának.

Grigorij Pantyelejevics 2011.09.29. 14:51:24

@Seduxen: pl. a kocsmai játékgépre rátolt 500ezer (gonosz játékgépek! pfúj!) már annyira kívül esik a realitáson, hogy nem is kell ennyire beszűkült gondolkodásmóddal keresni azt az ellenséget, akire/akikre adót lehet nyomni.

Adóztassuk meg a farkasembereket, vámpírokat! Senki se szereti őket és eddig méltatlanul nem járultak hozzá a közterhek viseléséhez.

Az, aki az 500ezres játékgép adót képes beírni egy költségvetés bevételi oldalára, úgy téve, mintha abból egy megveszekedett fillér is bejöhetne, az nyugodtan bekörmöl egy ilyen adót is.

Mi van ha a farkasemberek és vámpírok nem fizetnek? Akkor a farkasemberek és vámpírok rohadt szemét gyurcsányista népellenségek és miattuk fel kell emelni az áfát.

Meridian74 2011.09.29. 14:51:40

@Monçada bíboros: "...bizonyítottan nem a fideszre szavazók..." nah, az is sokat érhet.
Látod az a honlapot amit a címsoromban van? A tulajdonosa -hithű- fidesz szavazó. Én meg itt ekézem a Fideszt. Na?

sárkányfő 2011.09.29. 14:51:46

Ja, mióta _nem_ rúgták ki Matolcsyt (amikor számok _nélküli_ költségvetés-tervezettel állított be egy hónapja a kormányülésre), azóta már szóba se hozom, hogy az ilyen vegytiszta, látványos fiaskókért egy komoly kormány zsigeri reflexből ki szokott rúgni valakit. Páros lábbal. Legalább a látszat kedvéért... gondolom ilyesmire most sem számíthatunk...

@Grigorij Pantyelejevics: közel, nagyon közel :) különdíjként visszamenőleges adót vetek ki az internetedre. :)

amúgy én már 2011-esért is erősen aggódok, ugyanis már a 2. negyedévben is recesszió volt, (csak 0%-nak hazudták), bár idén a hatalmas manyup-kincs minden lyukat befed... oké, 2012 tényleg izgi lesz.
és ha már így elkalandoztam, azt is megjegyzem, hogy Orbán életében először kénytelen megszorítani. Eddig ezt megúszta... 98-02 között ugyebár Bokros a segge alá nyomott egy pöpec országot, külgazdasági konjunktúra volt, szóval mint a mesében (el is vesztegette a 4 évét, akkor se történt semmi). Most nem így van, ilyenkor dől el ki a politikus a talpán...

Meridian74 2011.09.29. 14:52:47

@Meridian74: jah, és persze bírom, amikor jól megkapom, hogy a taxisok milyen bunkók és ingyenélők, adócsalók, stbstb.. És?
Én nem taxizok... :PPP

sárkányfő 2011.09.29. 14:55:14

@Grigorij Pantyelejevics: mint ismert, hazánk cinikus és gonosz romba döntőjének tartom a fideszt, Lázár meg karóba húzást érdemelne, de a játékgépes ipar kinyírását támogatom. függő, beteg, akaratgyenge szerencsétlen emberek kihasználására, nyomorba döntésére építeni egy iparágat... a jó édes kurva annyukat, akik ezt csinálják.

Monçada bíboros 2011.09.29. 14:57:33

@Seduxen: "hogy hiteles is legyen: ha LézerJani állna ki démonizálni a burzsoj autósok ellen"

Utánna jöhet a svájci bankszámlák elleni kapánya is.:))

fogash 2011.09.29. 14:57:36

@abschattung: egy apró különbség. Te most attól vagy gazdag, hogy az általad most befogadott "lusta rokon" minden vagyonát kihordtad a lakásából, amíg ő a majdnem halálos balesete (gengszterváltás) után lábadozott. Igen, hoztál neki almakompótot, meg olvasni valót, sőt kedves szót is, de közben eladtad a tévéjét, a kocsiját, jelzálogot vettél fel a kertjére...

Szóval - a szóvirágokat félretéve - utálhat bennünket a nyugat a mostani viselkedésünkért, de ne felejtsük el, hogy a privatizációnak nevezett szabad rablás évtizedeiben nullára kinyírták a magyar gazdaságot. ŐK IS felélték a mi jövőnket. Ellentétben a mi politikusainkkal (akik eladak minket) ők legalább a saját jelenüket-jövőjüket megalapozták ezzel.

fogash 2011.09.29. 14:58:21

Ja, amúgy a vámunió életbe lépésekor bevezetett gjmű regisztrációs adóra ugyanezt mondta az EU, oszt mégse változott semmi. :(

sárkányfő 2011.09.29. 15:02:50

@fogash: szóval az EU rablóbanda képben betört az országba, és legyűrve ellenkezésünket kirabolt minket? mit iszol?

Grigorij Pantyelejevics 2011.09.29. 15:06:37

@sárkányfő: "mint ismert, hazánk cinikus és gonosz romba döntőjének tartom a fideszt, Lázár meg karóba húzást érdemelne, de a játékgépes ipar kinyírását támogatom"

Félre ne érts! Ha feláll valamelyik és azt mondja, "Ki minden falusi kocsmából a géppel, mert a nyomor vámszedője!", akkor tapsolok és azt mondom "Jéééé! Normális fidesznyik!" ... akkor! DE nem ez történt! Azt az X*500ezret ezek a barmok beírják a költségvetésbe.

Mi lesz ebből? Emlékszik még valaki a játékgépek 'hőskorára'? Amikor még illegális volt? Egy kapcsolás és Tetris. Adó nulla. A gépet újra nem bejegyzett és adózó cég hozza, hanem a maffia. A játékosnak meg nulla jogvédelem, hisz illegálban nyomja.

medvemellszobra 2011.09.29. 15:11:28

@fogash: Hát, igazat is adok Neked, valami ilyesmire utaltam az utolsó bekezdéssel. Csak ugye a hülyítéshez két ember kell: aki csinálj, meg aki hagyja. Ezért némi különbség van.
Szerintem a hasonlatodban a látogató rokon az akkori (és még mindig túlélő) hazai politikai galeri, pártállástól függetlenül. A nyugatiak inkább az orgazdák, akik nem nézték, honnan van minden szajré, vagy nézték, de nem érdekelte őket, hogy a balesetestől hordták el.
És igazából az az undorító, hogy ha ez így van, ne az kiabálja, hogy áldozat, aki önként adott el iszonyúan értékes dolgokat, mindent egy flaska whiskyért, egy 15 éves volkswagenért, egy húszdollárosért. Csupa bóvliért a hazáját, a népét, az örökségét, a kultúráját, a jövőjét. És hogy pl. a Pozsgay nagy alkotmányozó lett, az meg hab a tortán, arcátlanság. Mint amikor valaki kómásra veri az áldozatot, a haverja, a (meggazdagodó) rokon eladja a cuccot az orgazdának, aztán ketten összeölelkezve, könnyes szemmel, dühöngve, jajgatva mennek a rendőrségre, mint áldozatok, feljelenteni az aljas orgazdát.

kill004 2011.09.29. 15:11:47

""Az optimizmus lelohadása indokolt lehet, hiszen a Bizottság részéről érkező felszólítás nem jelenti a Magyar Telekomnak tavaly közel 30 milliárd forint pluszterhet jelentő különadó automatikus eltörlését. A Bruxinfo magyarázata szerint az uniós jogsértési eljárás rendjének megfelelően a Bizottság a távközlési különadó megszüntetésére vonatkozó felszólítást "indokolással ellátott vélemény" formájában intézte Magyarországhoz. Magyarországnak két hónapon belül tájékoztatnia kell a Bizottságot arról, hogy milyen intézkedésekkel kívánja biztosítani az uniós távközlési jogszabályok megfelelő alkalmazását.

Amennyiben ezt elmulasztja, a Bizottság az ügyet az Európai Bíróság elé terjesztheti. Elemzők már korábban is arra számítottak, hogy az ügy végül az Európai Bíróság előtt fog landolni, nem valószínű ugyanis hogy az államháztartás jelenlegi helyzetét ismerve a magyar kormány lemondana a különadóból származó bevételekről. A Bíróság eljárása akár több évig is elhúzódhat, s ha a magyar távközlési szektor számára kedvező ítélet születne, abban az esetben sem valószínű, hogy az már a korábban beszedett adókat is érintené."

Cateran 2011.09.29. 15:13:25

@sárkányfő:
"támogatom. függő, beteg, akaratgyenge szerencsétlen emberek kihasználására, nyomorba döntésére építeni egy iparágat... a jó édes kurva annyukat, akik ezt csinálják. "

Nagyon birom a kommentjeidet (altalaban lefordulok a szekrol a nevetestol:D) de itt azert szeretnek kozbeszurni valamit: Aki hulye, haljon meg......miert baj ha az akaratgyenge, fuggo emberek kihullanak a rostan? Vonatkozik ez a drogosokra, alkoholistakra, stb....Kimondom a szornyuseget: nem kar ertuk..(mar amig senki sem kenyszeriti oket..az mas teszta:) De aki onkent es dalolova lesz drogos, alkesz, jatekgep manias...az hulljon a busba...

Grigorij Pantyelejevics 2011.09.29. 15:14:07

Egyébként nem értem mire ez a nagy aggodalom. Ez az kihullik a költségvetésből? Éééés? Hisz megvan a csodaszer!

Mi okozta a válságot? Mitől vagyunk gondban? ... attól, hogy Magyarországon a felső 10 % adózott. (forrás: Ő személyesen) Ennek megfelezésével már elindultunk az igaz úton a Kánaán felé. Adódtak kis problémák? Megoldják! Hisz lehet azt még csökkenteni! Évi 100milliós jövedelem felett 0 % lesz az adókulcs. Ez már tuti minden gondot megold!

elektromotor 2011.09.29. 15:15:29

Hogy összefogtak a nyereségük megtartása miatt!
A sokszoros magyar banki kamat és a "garantált haszon"nem bántja a szemüket?!
Hogy folyna ki nekik!

fogash 2011.09.29. 15:34:55

@Cateran: "miert baj ha az akaratgyenge, fuggo emberek kihullanak a rostan? Vonatkozik ez a drogosokra, alkoholistakra, stb....Kimondom a szornyuseget: nem kar ertuk"

Elvileg egyetértünk. A baj viszont ott van, hogy ezeknek is vannak utódai (több is, mint a felelősen gondolkozóknak), és hatványozottan reprodukálják a ROSSZ mintát. Ugyanis a jövedéki és játékadó emelése ellenére meglesz a napi cigi, sör, játékgép, legfeljebb a gyerek nem 10.-én áll át parizerről üres kenyérre, hanem már másodikán. És Ő nem tehet róla, hogy oda született. 6-8 éves korára viszont már menthetetlen, beleivódik az a minta.

Cateran 2011.09.29. 15:41:29

@fogash: Hmm es a megadoztatas mennyiben fogja ezt befolyasolni? Semennyire...a gond ott van, hogy ha meg is szunnenek a jatekgepek...lenne helyette itt a piros, kartyazas penzben, kockazas penzben vagy akarmi mas..akinek nincs akaratereje es siman beszippantja valami karos szenvedely (drog, pia, jatek, szekta de akar az on/offline gaming is) az valamit mindenkeppen talalni fog maganak...(it can`t be helped....evvan)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.09.29. 15:46:59

Azért a kurva anyját az EB-nek...

Akkor kérem szépen én is csak olyan adót vagyok hajlandó fizetni, amit csakis rám költenek!

Sátán meg a Jocó 2011.09.29. 16:02:15

Semmi gond azzal, ha ezeket a kartellező telecom geciket megfingatják egy kicsit, ha már drágább náluk minden, mint mondjuk Angliában.

greybull 2011.09.29. 16:02:37

'86-87-ben egy tárcaközi egyeztetésen - ez az "adóreform" időszaka...-, valaki felvetette, hogy hogyan lehetne ÁFA-ztatni azt a műveletet, amikor a honpolgár otthon megbőrözi a csepegő vízcsapot a konyhában? Merthogy ez egy szolgáltatás, vagy annak a kiváltása, és akkor van (kell, hogy legyen) általános forgalmi adó tartalma is! Na ekkor álltam fel, és mondtam fel nem mondom meg melyik minisztériumban/ból.

Apafarkas 2011.09.29. 16:24:13

@sárkányfő: jön a baleseti adó, regiszrációs díj emelése, cégautóadó, úgyhogy az autósokat szopatják rendesen.
Én egyébként a telefonálókat adóztatnám meg.

Enrico72 2011.09.29. 16:37:11

Mélységesen csalódott vagyok. Nem egészen ezt vártam az EUtól. Amikor bajban van az ország akkor még egyet rúgnak is belénk. :(

ElKingPresident 2011.09.29. 16:49:43

Ez van srácok, legközelebb majd szavazzatok az MSZP-re. Ők tudják mi a dörgés, hogyan kell olyan törvényeket alkotni, adókat kivetni, ami tetszik az EU-nak. Ezek után nyilván senki sem gondolhatja komolyan, hogy pl. egy Jobbik alternatíva lehet. Ugyan! Szépen le kell hajtani a fejünket és be kell állni a sor végére.

Egyébként az irónián túl, valóban kellene némi EU jogi szakértelem annak eldöntésére, hogy mi az amit szabad, mit az amit nem. Mondjuk én egyre inkább úgy látom, hogy nagyjából semmit sem szabad, ebből a szempontból pedig tökéletesen megfelelt az MSZP kormány is. Helytartónak, seggnyalónak ők is alkalmasak voltak.

ElKingPresident 2011.09.29. 16:51:01

Ja bocs, az építési vállalkozások és az ÁFA kapcsán is mintha lenne valami probléma, az pedig még szoci ügy. El vagyok keseredve, ezek szerint ők sem jobbak. pfff :(

2011.09.29. 17:07:45

Saller ide, saller oda, a kormány a helyén van és háborúzik tovább. Lő mindenre amitől és akitől pénzt lehet elvenni-legyen az hazai vagy külföldi. Nekem volna egy javaslatom, ami megoldaná az ország problémáját. Csak vissza kell adni-venni a 89-től ellopott vagyont és jó napot ! Akinek nem tettszene, mehetne a biróságra. A börtönből pedig --felügyelettel dolgozni!

(DocThor) fixforex (3,14ÉdzsDí) - nem adom olcsón 2011.09.29. 17:11:25

Hát bakker, úgy látom, nem mi fogunk kilépni az EU-ból, hanem inkább úgy fogunk repülni, hogy a lábunk nem éri a földet (mondjuk innen a béka segge alól nagy változás lesz a repülés - remélem, nem csak füves cigi kell majd hozzá).
Tököm tudja, hogy mi lenne a jobb. Mára már annyi minden borulna egy ilyen akcióval, hogy szerintem még Matolcsy sem tudja megjósolni a hozadékainak egyenlegét :))))) Pedig ha valaki, hát ő biztos számolgat már... Reméljük +/-5%-nál többet nem téved.

sárkányfő 2011.09.29. 17:34:49

@Cateran:
"Aki hulye, haljon meg......miert baj ha az akaratgyenge, fuggo emberek kihullanak a rostan? "

Pl. emberségből. Ebben a szar országban rengeteg amúgy menthető ember veszik el segítség híján.

De még ha le is tojnánk ezeket az embereket, akkor sem következne ebből az - legalábbis szerintem - hogy jó/elfogadható dolog rajtuk nyerészkedni.

De a dolog összetettebb. Mint írtam a fő szempontom az emberség. Legalább egy esélyt, egy kúrát-kezelést mindenkivel meg kéne próbálni, méghozzá tapasztalt szakemberek által, mert ez egy komoly betegség-függőség, ha ki tudnának belőle jönni egyedül, kijönnének. A tüdőgyulladással is orvoshoz megyünk, ez természetes.
Persze ha valaki reménytelen, akkor egy ésszerű határ után le kell mondani róla. Meg az is van, hogy a függőknek akkor használ bármi, ha megvan a belső elhatározásuk is. Anélkül minden fillér kidobott pénz. Szóval bonyolult.

További szempontok: a függők rendszerint hatalmas kárt okoznak saját családjuknak is, elköltik a pénzüket. Én tudok egy srácról, bekattant, előbb a testvérétől szedte a pénzét valami kamu ürüggyel, aztán a szüleitől. Milliókat játszott el, nem maradt semmi, családja sok évi megtakarítása elszállt, mire rájöttek szegények miről van szó. Nem is szólva az érzelmi károkról. Az ilyen történetek általánosak. Családi pótlékot, család fizetését, családi vagyon, GYES-t, minden fellelhető pénzt eljátszanak, amíg csak bírják. Ezzel hatalmas károkat okozva mind önmaguknak, de főleg családjuknak.
Aztán ha már a családjuk - nagy megrázkódtatások, tragédiák után - szakít velük, jönnek az uzsorások, maffiózók, tőlük könnyen jön a pénz. Eleinte. Aztán vissza kéne fizetni. Vagy megvernek, levágják az ujjad, stb. Na akkor már egyesek elkezdnek bűnözni is. Meg inni, hogy tompítsák a félelmet. Így fonódik össze a bűnözés a szerencsejátékkal és alkohollal. Ezek az utak gyakran végződnek tragédiákkal. Meg az is van, hogy maguk a játékgép-fenntartók is bűnözők. Sok haszna van a szerencsejátékon a maffiáknak, és sok bűnözés kapcsolódik ehhez, már csak ezért is le kéne állítani.

De azt is kiemelném, hogy egy "megmentett" ember, vagy játékgép hiányában ebbe az egészben elve bele nem kerülő ember dolgozik, hajcsa a dzsídípít. Ha meg behülyül, kipurcan, csak a pénz van vele, kórház, bűnüldözés, stb, és elvész a nevelésébe, oktatásába feccölt összeg is. Szóval pusztán közgazdaságilag is jobban megéri nem hagyni, hogy a játékgépek tizedeljék sorainkat. Úgy tudom valami 100 ezer ember van ebben benne. Elég sok. Oké, ezek között többségében amúgy is elfuserált életű alkoholisták vannak, de hát akkor is... biztos egy részük menthető. és ha már alkoholizmus, Amerikában részeg embert csak akkor szolgálhat ki a csapos, ha elvett a slusszkulcsát. Hogy ne okozzon balesetet. Ezt pl. átvehetnénk.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2011.09.29. 17:39:03

@koho: Ha kreténék kiléptetnek az EU-ból bennünket, szerintem az ország fele kilép ebből, a gittegylet által kormányzott ladikból, nyugat-európa irányába.
Mert bár még egy ilyen hülye, birka nép nincs, de azért kezd leesni sokaknak, hogy az elmúlt években mindössze komancs belharc folyt. Szar ügy, de az egyik legkreténebb bagázs győzött és az ül a nyakunkon... Ez van!
Hülyék, kártékonyak, hazudoznak és debilek is. Mi meg tűrjük... Megérdemeljük!

sárkányfő 2011.09.29. 17:39:43

@Enrico72:
Én is csalódott vagyok. Már amiatt, hogy sokan úgy állnak hozzá, ahogy te is.

A szitu a következő:
1. Mi kértük a felvételünk az EU-ba
2. Tudtuk jól mik a klub szabályai, azokat elfogadtuk (amúgy racionális, nekünk is jók a szabályok)
3. A belénk pumpált tonnányi pénzeket eltesszük boldogan.
4. Majd nyíltan megszegünk egy szabályt, amit korábban elfogadtunk magunkra nézve kötelezőnek.
5. Természetesen jön a dá-dá, amire te azt mondod, hogy cúnya gonosz eu, belénk rúg....

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2011.09.29. 17:40:37

@ElKingPresident: Sajnos azt sem lehet rájuk fogni... 1999, Varga Mihály volt a pénzügyminiszter, akik alatt elfogadták. Kommunikálni viszont tudnak! :)

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2011.09.29. 17:44:21

Egy jó kis adó elférne a telekom szektoron, de nem így kellett volna. A baromi magas magyar árak mellett el kellene férnie annak is, hogy ők többet adjanak be a kasszába. Mint tudjuk, viszont úgy is tovább hárítják majd.
A röhej, hogy pl. Angliából fillérekért telefonálhatsz, ellentétben a magyar árakkal... Szóval van ott zsé, csak ésszel kéne kiszedni belőlük.

GatyaPityu 2011.09.29. 18:02:16

Eléggé kárörvendő és kissé korlátolt szagú ez a blog bejegyzés (is)...
Először is, megint csak azt a véleményemet kell hangoztatnom, hogy miért is kellett nekünk hét véve belépni az EU.-ba?? Azért hogy a több mint 4 évtizedet szovjet megszállás után Moszkva helyett - bár katonai megszállás nélkül helyette gazdasági megszállás alatt tartva - országunk dolgaiba ezúttal Brüsszelből, Párizsból és Berlinből pofázzanak bele??
Ne legyenek se Zero-nak, se senkinek kétségei, hogy az EU. csak az őt irányító nyugati tőkés cégek érdekeit védik. Németország az EU. gazdaságának húzóereje, és micsoda véletlen, hogy a magyar piacon szinte egyeduralkodó Magyar Telekom éppen német érdekeltségű... Persze nekik biztosan nagyon fáj, hogy 3 helyett most esetleg csak két és fél talicska pénzt lehet kivinni az országból...
Éppen elég baj ez, hogy ezeket a tőkeerős oligarcha cégeket védi az EU. és gyakorlatilag belepofázik egy szuverén állam belügyeibe! Én maximálisan egyet tudok érteni az összes különadóval.

GatyaPityu 2011.09.29. 18:10:01

@koho: "Ugyan már. Ne legyetek naivak. Uralkodónk és forradalmi kormányunk kilép majd ez EU-ból, úgy is válságban van az egész, haldoklik a közös valuta is."

- Természetesen értem az átvitt értelmű, gúnyos hangot a szavaidban, de most komolyan rákérdeznék, hogy vajon miért is jó nekünk ,hogy benne vagyunk az EU-ban? Azon kívül, hogy már szabadon nyithatnék kávézót Bécsben... :)
És a közös valuta valóban nem túl dicső napjait éli mostanában... Ha holnap lehetne szavazni az EU tagságunk fenntartásáról, akkor én lennék az első, aki nemmel voksolna...

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2011.09.29. 18:18:20

@Tigeri: ja, mi lettünk már megszopatva megint, Viktor röhög, a T-Com röhög.

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2011.09.29. 18:27:29

@Atro: tehát adjuk fel a maradék infrastrukturális fejlesztésünk forrását, ha már egyszer a ppp az ördög játékszere, csak, hogy Viktor még könnyebben szopathasson minket? wow, szép elgondolás. szóval akkor nem kell villamos, metró, autópálya, autóút, főút meg a cégek (kkv-k) se juthassanak EU-s forráshoz, vagy legyen minden és kússzon a GDP-arányos adósság világrekordra? vagy beadod az egész fizetésed, növelve a bevételeket és így fenntartva a fejlesztési ütemet? mert én nem adnám. vagy hogy? a CDS felárunk így is az egekben van, kilépnénk az EU-ból kidöntené a ház oldalát. hiába diktálja Viktor törvénybe, hogy 30% fölött nincs hitel, mert ha kilépünk az EU-ból és megszalad a jegybanki alapkamat, hogy a forint vészes gyengülését megakadályozza (mivel ugye kiestünk egy kedvezményezett körből, nem lenne többé EKB-mentőöv meg ilyesféle kedvezések, kérhetünk kölcsön az oroszoktól befolyásért, vagy a kínaiaktól még nagyobb befolyásért, vagy a piacról eszetlenül drágán), akkor vagy uzsorakamat lesz, vagy nincs hitel. ha nincs hitel, a vállalkozások nem tudnak fejlődni.

na kilépjünk?
(más kérdés, hogy lehetett volna nem belépni, pörgethetnénk az exportot forintgyengítéssel, vagy mi ennek a Kopátsynak az álma, de ez mondjuk a NATO-ra is áll, nem volt kötelező belépni. kilépni szopóág. kibaszatni magunkat meg a legnagyobb szopó.)

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2011.09.29. 18:30:44

@Boli: annyi, hogy meg kellett volna felelni az EU-direktívának, ezt már a kivetéskor is lehetett tudni, hogy elkaszálják, lehozta az összes lap, meg ott van a direktíva, feketén-fehéren.
e-kormányzat, lefedetlen területek internetellátása, e-önkormányzat, e-hivatalok, kutyafasza, annyi módon meg lehetett volna ezt oldani, de ezek a semmirekellő csicskák direkt minket szopatnak. mármint gyurrika, aki nem bolond, meg a felcsúti.

dr. Aullah 2011.09.29. 18:39:07

@Kusics Iván: Mint ahogy a végtörlesztésnél is. Azt is megszívjuk pár év múlva.

NYJetsTD 2011.09.29. 18:42:01

Remélem elkészítik a Mekk Elek új változatát... matolcsyra van írva szerep...

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2011.09.29. 18:43:05

@Aullah: az biztos, és azt is lehet tudni már most. felelős kormányzat ez, nemhiába...

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.09.29. 18:46:27

@Kusics Iván: Vedd hozzá a kötvénykibocsájtásokat is példának okán. Legalább nem ér majd meglepetésként minket. Mi választottuk, most kapunk bőséggel az arcunkba.

Cateran 2011.09.29. 19:29:02

@sárkányfő:
Nem erted:) Az emberiseg kb a kialakulasa ota kuzd ezzel...most annyi a difi, hogy a torzs nem hagyja hatra a felesleget, hanem esztelen energiat es idot fordit arra, hogy mentse oket, mikozben azok akiknek nem ilyesfajta segitseg kell -esetlegesen- belerokkannak es gyarapitjak az elso csoport letszamat. Emberseg? Szorult belem empatia azokkal szemben akik ONHIBAJUKON kivul kerulnek bajba..de ha valaki maga valasztja a drog, szerencsejatek, stb utjat, az nyugodtan forduljon fel...tudta-tudhatta mivel jar es mi az ut vege..(ertsd: legyenek rehabilitacios kozpontok, de csak azoknak akik ONKENT felkeresik vagy akiket bizonyithatoan eroszakkal kenyszeritettek (nemi eroszak, eroszakkal drogozasra kenyszerites, stb.) A tobbiek? Selejt...(mielott tovabb "vadaskodnal":) Tudom milyen a jatekfuggoseg, rulettmanias voltam, igen szep minusszal, probaltam az utcan elest es az ehezest is, ugyhogy tudom mirol ugatok:) Nem tartom magam kulonosebben vasakaratunak de onkent masztam belke a jatekfuggosegbe es onkent jottem ki is belole...suket duma, hogy nem tudod magad megcsinalni..)

Cateran 2011.09.29. 19:34:36

@Cateran:
Meg annyi:áz erosebb mindig is eloskodott es kihasznalta a gyengebbet...ez mindig is igy volt es mindig is igy lesz. Az "erosebb kutya baszik" elve addig fog elni, amig legalabb 2 ember el a Foldon (vagy akar 1-nel is ha tobb tudata lesz) Egyszeruen ilyen az emberi alaptermeszet.
Elkulonites..letre kell hozni olyan varosreszeket, negyedeket es csakis ott engedelyezni...Aki odamegy az tisztaban lesz vele mit kockaztat, mivel jar (ha meg nem...ismetlem: aki hulye, haljon meg)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.09.29. 20:30:18

az uniónak semmi köze a belügyeinkhez

de ez nem jelenti azt hogy jó lenne ez az adó
de szerintem jó

Virág et. 2011.09.29. 20:39:13

@Atro: Igen, milyen kár, hogy az EU nem hagyja, hogy a távközlési cégekre különadót vessen ki a kormány, amely különadót végül is az emberek fizetnek meg a megemelt távközlési számlákon. Valóban borzasztó, zsarnok EU.

Bár inkább az a borzasztó, hogy adott egy gyáva politikus, aki nem mer az emberek szemébe nézni és azt mondani, hogy ennyi meg ennyi hiányzik, ezért elveszem tőletek (vö. megszorítás), hanem sunyin áttételesen adóztat és közben Szíjjártón keresztül szemrebbenés nélkül hazudik.

Azért a pályázati pénzek meg a védővámok, azok azért jól jönnek. Csak ne ugassanak már bele a dolgainkba. Elég csak perkálni, dumálni már nem kell.

Joe.UK 2011.09.29. 20:40:12

@Cateran: respect, maximalisan egyetertunk selejt ugyben. Amig van ra "felesleges" forras/energia addig semmi baj a selejtbol-is-megprobalunk-valamit-kihozni elvvel, de ha a forras/energia amugy is szukos... akkor nem erre kell forditani. Egyszeruen: hagyjuk dolgozni az evoluciot...

Joe.UK 2011.09.29. 20:41:10

@Virág et.: Vedovamok? Mire gondolsz?

Joe.UK 2011.09.29. 20:42:02

EU-bol nem kell kilepni, szetesik az velunk egyutt mint minden amibe Magyarorszag valaha belepett...

Virág et. 2011.09.29. 20:48:27

@Joe.UK: A termékek és szolgáltatások szabad áramlására. Ami azt jelenti, hogy amit itt megtermelek, azt eladhatom máshol az EU-ban vám felszámítása nélkül. Kívülről ez nem így megy.

Egyébként meg már ott fals az egész "csak a saját cégeiket védik", hogy előttünk Franciaország és Spanyolország szaladt bele ugyanebbe a pofonba. Franciaország pedig alapító tagállam, lényegében miatta és Németország miatt van egyáltalán EU. De gondolom ezek olyan szemét zsarnokok, hogy még magukkal is kiszúrnak.

A létező EU irányelv, ami feketén-fehéren leírja, hogy mikor és milyen szektorális at szabad kiszabni a távközlésre, az meg ne zavarjon senkit. Szíjjártó megmondta, arányos, tehát nem sért EU jogot. Az EU irányelv, az nem EU jogforrás. Az izé.

2011.09.29. 22:05:24

Az eu bekaphassa mer az is csak féligazságokért ugrál.Recseg-ropog is az egész, mer olyan nincs, hogy az egyiket dolgot egyformán szabályzom a másikat meg nem, ez felborítja a tagországok gazdasági egyensúlyát, oszt utána lehet kapkodni, mint Görögben vagy Portugáliában.

sárkányfő 2011.09.29. 23:00:43

@Cateran: hát most megleptél :) érdekes amit előadsz, meg hogy neked sikerült kimászni belőle, ami elismerésre méltó, viszont az is fura hogy ezek után ezt gondolod. a hasonló sorsúak általában empatikusak egymással. mondjuk az önkéntességet én is kiemeltem, közhely, hogy csak azon lehet segíteni aki maga is akarja.
nézd, nem nagyon tudok mit mondani. én sosem voltam ilyen helyzetben, nem vagyok szakértő, lehet tényleg hülyeségeket beszélek. az egyéni felelősséget is fontosnak tartom. mindezzel együtt belőlem az jön, hogy aki függő az beteg, aki beteg az nem a maga ura, és ha van rá mód, akkor azon segíteni kell. persze csak a józan ész határáig.
no mindegy :)
ismertem régebben egy srácot, az is elrulettezett egy lakás árát, aztán abbahagyta, majd elkezdett pókerezni. remélem azóta azt is abbahagyta :)

ketroot 2011.09.30. 08:24:22

@Atro:

"Ne legyenek se Zero-nak, se senkinek kétségei, hogy az EU. csak az őt irányító nyugati tőkés cégek érdekeit védik. Németország az EU. gazdaságának húzóereje, és micsoda véletlen, hogy a magyar piacon szinte egyeduralkodó Magyar Telekom éppen német érdekeltségű..."

Ebben igazad van...

Sandman (Karakum) (törölt) 2011.09.30. 10:00:08

@Seduxen: nézzék a számat! Ez egy egyszerű magyar nyelvű kijelentő mondat: EEEZ NEEEM A D Ó E M E L É S!
Mit nem lehet ezen érteni?

@ketroot: hány NAGY cég is van "Magyar"országon, amelyik nem valami nyugati cég leányvállalata???

szmoker (Homo Trollicus) 2011.09.30. 11:26:42

Az EB mikor fogja kötelezni a magyarországi telekom szolgáltatókat, hogy csökkentsék a díjakat a nyugati szintre?
No mer' addig kussolka van...

Ironfist 2011.09.30. 11:32:29

"Recseg-ropog a NER ..."

Erre mit lehet mondani?

...DÖBB! :O

csoko20 2011.09.30. 11:38:47

Nem gond, majd vissazvezetik a szuperbruttót...

Alterix 2011.09.30. 11:40:32

@szmoker (Homo Trollicus): Nos, ez az évi 60 milliárd bizots nagyban hozzájárult az árak csökkenéséhez. Nem az emberekkel fizettették meg;)

szmoker (Homo Trollicus) 2011.09.30. 12:11:18

@Alterix: aha... mert ha nem sarcolják meg őket, akkor biztosan itt lenne már Ámerika, és 1 forintért lehetne telefonálni meg zinternettezni, mert ezek a drága kedves jóindulatú szolgáltatók már rég lenyomták volna az árakat, a mi érdekünkben :)

szmoker (Homo Trollicus) 2011.09.30. 12:12:12

Egyértelmű tehát, hogy erről is az elmúltnyóc.... izé
a PATÁSÜRDÜNG (meg Matolcsyné férje) személyesen tehet! :D

NYJetsTD 2011.09.30. 12:36:16

Na, megvan az újabb szidható áldozat. Utáljuk a bankokat, bevásárlóközpontokat, hitelminősítőket, szlovák rendszámosokat, multikat, ebtartókat, gyermekteleneket, tanárokat, rendvédelmiseket, rezidenseket, szomszéd országokat, szórakozóhelyeket, többkulcsos adókat, szigetet, Bartók páváját, most éppen a távközlési cégeket meg az EU-t.
Lassan körbeér a lánc, a sok droid meg tapsol...

-- dr kotász -- (törölt) 2011.09.30. 12:47:00

Ha pár éve a Szolvákok belügyeibe nem avatkoztak be, akkor talán a mienkbe se kellene...

Alterix 2011.09.30. 13:01:16

@szmoker (Homo Trollicus): Le biztosan nem. De hogy azt a 60 milliárdot is ránkverték az kurvahétszentség!

csoko20 2011.09.30. 13:03:51

@Viktus: Én már délelőtt váltottam eurót! Remélem nagyot szól a Gyuri és meg se állunk 320-ig:)))

Sátán meg a Jocó 2011.09.30. 14:30:01

@greybull: mint a "Szép új világ"-ban, amikor betiltják a fogócskát, meg az adj király katonát!, mert ezekhez a játékokhoz nem kell semmit megvenni?

Viktus 2011.09.30. 14:39:12

@csoko20:

Még nem jött elő bejelenteni a finomságokat.

Viktus 2011.09.30. 14:55:59

Átnyújtották a büdzsét 2011.09.30 14:02

Pendrive-on a költségvetés - mutatta fel a sajtó munkatársainak Matolcsy György a 2012-es büdzsét.

www.portfolio.hu/gazdasag/matolcsy_1000_milliardos_kiigazitasrol_beszelunk.156167.html

Viktus 2011.09.30. 14:57:53

"A munkanélküliség legrosszabb esetben 10-11% lesz" 2011.09.30 14:31

Jövőre a munkanélküliségi ráta a legrosszabb esetben is 10-11 százalék között lesz - ismertette Matolcsy György nemzetgazdasági miniszter pénteken kormányszóvivői tájékoztatón az MTI szerint.

Biztató ...

Nurrddin 2011.09.30. 17:50:16

@Atro: de fogadjunk hogy hét éve igennel szavaztál??? tört volna le a kezed...

Putyilov gyári melós 2011.09.30. 22:02:12

A tudatos törvénysértőt bűnözőnek nevezik minden kultúrkörben. Ha az állam vezetői sértenek tudatosan törvényt, akkor az az állam törvénytelen. A törvénytelen államot diktatúrának hívjuk.
A törvénytelen diktatúra diktátumait egy polgár nem köteles betartani!

Egy következő kormánynak meg van a jogalap lesittelni Orbánt és az egész Fideszfrakciót!

Putyilov gyári melós 2011.09.30. 22:06:36

@Viktus:
Ha hozzátesszük azt, hogy 2-300 ezer kapun belüli munkanélküli közmunkásrabszolga lesz, további 4-500 ezer meg kikerül a munkaügyi ellátottak sorából a 3 hónapra csökkentett munkanéküli segély miatt, akkor a VALÓS MUNKANÉKÜLISÉG LEGALÁBB 25%OS LESZ!

VT Man 2011.09.30. 23:11:22

Mindenki azt mondta, hogy a telekomcegek atharitottak az adot a fogyasztokra.

1. Akkor most megse haritottak at, es hazugsag volt

2. Ha atharitottak, es a magyar allam fizet akkor az ugyfeleknek is visszaad penzt a telek ceg???

VT Man 2011.09.30. 23:13:53

@NYJetsTD:
Mi a franc bajod van az egykulcsos adoval? Szeretnel tobb SZJAt fizetni?

NYJetsTD 2011.09.30. 23:48:19

@STX Joe: Bocsánatot kérek tőled, de már ezer blogon, unalomig kiveséztük ezt a témát. (Ásít)
Remélem matolcsynak küldtél bon-bont. Más kérdés?

Sarkalatos hozzászóló 2011.10.01. 01:30:48

@NYJetsTD: pont fordítva, Matolcsy küldött bon-mot-t.

Matolcsy: szeme van az adóemelésnek.

www.youtube.com/watch?v=ng4rynDupdQ&feature=player_detailpage#t=269s

Nzoltan 2011.10.03. 06:57:57

@-- dr kotász --: Próbálták. A legnagyobb kapkodás akkor volt, mikor bevezették az eurót és a korona meg szárnyalt. Az eu meg szart nyalt. Egyszerően lepattant ficóékról minden. Persze teljesen igazuk volt, mert nem tudták a szárnyaló (tátrai tigrist) úgy megfingatni mint az eu többi országát. Ha nálunk euró bevezetés lesz, borítékolom, hogy az emberek vagyonát durván lr fogja értékelni a konverzió.

süti beállítások módosítása