Skip to content


       Szűrés lista

Az eddigi legjobb parlamentes videó

A "Szeretjük és tiszteljük a parlamenti képviselőinket" imázskampány, sokadik rész:




A totalcar.hu szerint 8 éve vették ki a lézerblokkolót a "közbiztonságra különösen veszélyes eszközök" közül, egy kormányrendeletben. Hogy miért, nem tudjuk.

De nem kell hozzá sok ész: azért szerelték be, mert
a, gyorsan hajtanak
b, nem szeretnének büntetést fizetni.


Egy képviselőtől egyik sem szép dolog.
 

Címkék: politika parlament pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr943295233

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Jelenet a jövőből 2011.10.11. 19:04:36

Jó napot Kívánok! A választási regisztráció miatt jöttem. Sokáig fog tartani?Jó napot! Az attól függ. Ha a Fideszre fog szavazni, akkor itt írja alá és végeztünk is.Hát, még nem tudom kire fogok…Akkor foglaljon helyet, hosszú lesz a folyamat. Ké...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Homeoffice 2011.10.12. 10:53:50

A jobbikos csákó legalább Arc volt:D

Viktus 2011.10.12. 10:58:12

@zero:

Szerintem mindjárt ez első megnyilatkozó honatya visz mindent helyből ... azt a Fidesz helyében már tegnap kivágtam volna délután a frakcióból.

Homeoffice 2011.10.12. 10:59:56

@Viktus:

Most miért? Ilyen egy átlagos (fideszes) politikus.
Még tapsoltak is neki, hogy "jól megmondtad a tutit":)

Nurrddin 2011.10.12. 11:03:27

a videóban szereplő boldog istván pár éve még egy szipla sínbohóc (állomásfőnök azt hiszem egy olyan megállóban ahol napi hat vonat áll meg és a fel leszállók száma napi szinten nem haladja meg a huszat) aztán meg meg egy pár száz fős falu polgármestere lett (Kétpó)
az hogy képviselő lehetett annak köszönhető, hogy a 2002-es (búsi lajos) és a 2006-os (vida tamás) körzetbeli jelöltek között nem kis feszültség támadt, (vajon mi lehetett a feszültségforrás....) így kerestek egy harmadik nímandot...
boldogban meg is találták, kövér lezsírozta, viktor kihallgatta, akinek nem tetszett azt kirúgták a helyi fideszből
(ez olyan jól sikerült, hogy pl a túrkevei fideszt fel is kellett oszlatni és újra alapítani)

és lám... milyen hamar mekkora ember lett a boldog pista :)
bexarok :D
amit még érdemes tudni róla, hogy ő amolyan kétkulacsos figura... otthon a falunapok felügyeletével évekig a gárdát bízta meg, a parlamentben megszavazta az egyenruhás bűnözés törvényét -abban az évben is amikor a fidesz mélységesen elhatárolódott a gárdától, és hasonló szervezetektől
lent faluhelyen piszok kemény, bocskai ruhában járó-kelő igazi műradi legény, bent a parlamentben meg egy gombnyomkodó nyúlbéla
és látom lett neki új kocsija is...
biztos kockáról kockára... :)
mindenesetre a körzetében már kétséges lesz a polgimesteri újraválasztás is, ogy. képviselőségről meg ne álmodozzon, mert a megyében ő kicsi fiú, így a szűkített keretbe nem fog beférni
bár még van majdnem három éve, hogy nagyobb kutya legyen, pár bennfentes ismerősöm szerint nagyon kinyílt a csipája
utálom az indexet, de vannak jó videóik ezt el kell ismernem, és ez az utóbbi évek egyik csúcsvideója

Nurrddin 2011.10.12. 11:04:34

nem figyeltek a videóra, az első is ugyanaz a boldog, aki a közepén van, ott már a neve is ki van írva...
amúgy nem véletlen hogy vele nyit a riport.... nehezen űberelhető :)

Nurrddin 2011.10.12. 11:06:27

@Krapulax_: igen :) szegény jobbikos nem azért kérte hogy ne legyen adásban mert csak, hanem mert ha rájönnek a fideszesek lelegelik előle a fügefát
:)

berajlany 2011.10.12. 11:07:44

Fons Trompenaars kultúrakutató. Nemzetközi kutatást végzett az egyes országok kultúrájáról. Az egyik kérdéscsoport a kutatásban azt vizsgálja, hogy az egyes nemzeti kultúrák milyen értékeket preferálnak: jogok és kötelességek mindenkire ugyanúgy érvényesek-e, vagy a baráti kapcsolatok felülírják ezeket. A kérdés, amire válaszolni kell így hangzik:

Ön egy közeli jó barátja által vezetett autóban ül, miközben ő elüt egy gyalogost. Tudja, hogy barátja 90 km/h sebességgel haladt azon a területen, ahol a megengedett maximális sebesség 50 km/h. Barátja ügyvédje azt mondja, hogy ha Önt megkérdezik a sebességről, és eskü alatt azt vallja, hogy a barátja a megengedett 50 km/h-val haladt, akkor megmentheti őt a komolyabb következményektől. Más tanú nincs.

Mit várhat el Öntől barátja a védelmével kapcsolatosan?
a) Mint barát egyértelműen elvárhatja tőlem, hogy tanúsítsam, hogy csak 50 km/h-val haladt.
b) Mint barát esetlegesen elvárhatja tőlem, hogy tanúsítsam, hogy csak 50 km/h-val haladt.
c) Mint barát nem várhatja el tőlem, hogy tanúsítsam, hogy csak 50 km/h-val haladt.

Ön tanúsítaná, hogy csak 50 km/h-val haladt?
d) Igen.
e) Nem.

A magyar kutatás szerint egy igaz barát NEM várhat tőlem hamis tanúzást. És nem is mondanám, hogy 50-nel haladt. Az értékpreferencia tehát egyértelmű: a barátság nem mentség. Azért kíváncsi lennék ugyanerre a vallomásra élőben.

majomkutya 2011.10.12. 11:13:18

Hát igen, ez van. Nem meglepő. Gyorsan kell odaérniük az uraknak. A legszánalmasabb, amikor más ügyekben erkölccsőszködnek, közben meg kivonják magukat a gyorshajtás jogkövetkezményei alól.
A legjobbak pedig az értetlenkedő -ő nem tudja mi az, ő nem használja, ő használtan vette és fogalma sincs... ezek mind beteges hazudozók. A legvisszataszítóbb az agresszív fideszes, aki bizonygatja, hogy őneki ehhez joga van, és neki is mindenhez ugyanolyan joga van, mint átlag Jóskapistának.
A legjobb arc a fügeevő jobbikos volt, pláne hogy megkérte az indexeseket, hogy ne kerüljön adásba, mert akkor a fideszesek megeszik a kedvenc fügéjét.

lyken 2011.10.12. 11:20:01

@Nurrddin: Az ilyen gyöngyszemek miatt érdemes olvasgatni a kommenteket.

Viktus 2011.10.12. 11:24:38

@f.m.j.:

Nem mindegy lefagy-e a füge, vagy megeszik?

lyken 2011.10.12. 11:28:08

@Nurrddin: Már az első bejelentésnél röhögtem a "titkos adatgyüjtés eredményeképp" kifejezésen. Már akkor lehetett tudni, hogy valószínűleg lehet készíteni a popcornt és hátradőlve készülni a röhögésre.
Az meg, hogy a rendőrék kimentek Gajdos lakására házkutatást tartani, tiszta közröhej. A fazon a munkáját végezte. A szállítmány engedélyes volt. Korábban legalább öt alkalommal volt már ilyen beszállítás.
Azt mindenesetre megtanulták odakint, hogy Magyarországra mikor érdemes legközelebb forgatást szervezni.

Egyértelműen arról van szó, hogy a TEK-nek ki lett adva a szigorú ész ellenőrzés, mert kormánypártunk be van szarva, hogy fegyver kerül bárki kezébe. Gondolom nemcsak nekem tünt fel, hogy a tavaszi egységes fegyvertörvénytervezet elhalt magjában.

berajlany 2011.10.12. 11:30:12

A füge közterületen van. Meg lehet enni. A jobbikos csak irigy, nem szabálysértő (ebben a riportban biztosan).

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2011.10.12. 11:32:11

Amit alapvetően nem értek, hogy mi a búbánatért gyártanak olyan teljesítményű autókat, aminek a végsebessége 200km/h fölött van, holott Németországon kívül a közutakon 130-nál többel úgy sem szabad hajtani.
Ebbe belegondolt már valaki ?

Viktus 2011.10.12. 11:32:30

@Nurrddin:

kuruc.info/r/23/86414/

Ezen is lehetne csámcsogni főleg annak tükrében, hogy a Jobbik kivonná magát a parlamenti csapattal a kopogtatógyűjtés alól :D közben meg az un. második erőnek gondot jelent összeszedni 750 kopogtatót egy időközin ... de egy új formációtól megkövetelné.

Lee van Cleef 2011.10.12. 11:33:03

Ez a boldog pityu a legnagyobb arcz... és még lazán visszanyúl a kocsijához még egyszer, hogy be van e zárva... hiszen hát hon lopnak a legjobban, ha nem a parlamentben...

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2011.10.12. 11:33:43

@majomkutya:
Jövő héten már ott sorakozik az összes fügét zabálni...
- Nem szeretem b'meg, de ingyen van !

ketroot 2011.10.12. 11:34:41

"Boldog István vagyok a Fidesz országgyűlési képviselője
44 éves Nős, két gyermek édesapja,
Feleségem mezőtúri származású, pedagógus
Számomra Ő süti a legfinomabb kovászos házikenyeret.
Nagyfiam István az ELTE Bölcsészkarán tanul
Kisebbik fiam Vajk Nimród 3 éves együtt tanulunk karikás ostort pattogtatni és Íjászkodni."

Aaahh...

Nurrddin 2011.10.12. 11:36:15

@f.m.j.: így van, ez akár még egy külön tényfeltáró riportot is megér: A Jobbikosok megeszik a nép fügéjét!!
aztán valami faszbuk csoport szervezhet egy tüntetést a fügefa alá: El a kezeket a köztársaság fügéitől!
sőt, ez alapján a jobbik simán betiltható, hisz lopják az ország fügéjét
(szerintem dúró dóra egész nap fügelekvárt főz, amit az ura kosárban visz haza minden este és a szittya rendezvényeken árulja a lekvárját álruhában) ----és adót sem fizet!
irány a börtön! folytatólagos fügelopás, illegális fügelekvárfőzés, és lekvárzárjegy nélküli fügelekvár árusításának a tényállása simán megáll!
tovább megyek... pörzse a tanyáján fügepálinkát főz 52 foknál erősebbre és a jobbik frakció azt tervezi hogy a különösen gyúlékony fügefőzetből készített bombával megmerényeli az ország házát!
tehát terrorista az egész frakció! guantanamóra minddel, hisz az iráni kapcsolatok nyilvánvalóak mindenki számára, onnan meg csak egy köpés afganisztán

ugye hogy ugye?

Viktus 2011.10.12. 11:36:26

@csabapayne:

Németországban is bizonyos szakaszokon lehet elméletileg valójában pedig ott sem tanácsos ...

Viktus 2011.10.12. 11:40:59

@ketroot:

A saját végzettségét nem osztja meg a nagyérdeművel?

ketroot 2011.10.12. 11:43:05

@Viktus:

Minek?

Tudom miért kérdezed egyébként.

Szerinted azon a móricka-ábrán valós, vállalható adatok vannak?

Nurrddin 2011.10.12. 11:43:50

@Viktus: majd azt is lesd meg, ahogy a szocik gyűjtögetik a kelet-magyarországi területeken a kopogtatókat...
nulla aktivistával... egyre kevesebb pénzből
de megnyugodhatsz, már megvan csak a biztonsági tartalékra gyűjt a jelölt

ketroot 2011.10.12. 11:44:35

@Viktus:

Ááááá, sorry.... Most olvasom, hogy mire reagáltál... :D Azt hittem, hogy a másik hsz.re, bocs...:(

boldogistvan.fidesz.hu/index.php?id_cikk=6962

Egyébként innen lehet csemegézni.

Viktus 2011.10.12. 11:44:46

@ketroot:

Érdekelne, hogy a felesége meg a gyerekei tudományát elregéli a sajátja meg titkok kamrájában nyugszik. :P

@Nurrddin:

Jó lesz sietni, mert lassan jönnek az éjszakai-hajnali fagyok, és nem lesz oka a tüntinek :P

ketroot 2011.10.12. 11:46:03

@Viktus:

/először csodálkoztam is, hogy miért magázol...:D /

Viktus 2011.10.12. 11:47:48

@Nurrddin:

Van a tököt meg :P A szociknak valószínűleg lesz még pénzük ... A jobbik az aktivistákkal gyűjtötte az viszont náluk tényleg probléma, hogy a vezérkar szépen leépítette maga alatt a szervezetet. A régi aktivisták jó része sehol ... nálunk Kelet-Magyarországon tavaly izmos másodikok voltunk kicsinálták az alapszervezetet mára vannak papíron talán 15-en , amelyből két ember aktív is :D , de sok dolgot nem hallani a pártról.

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2011.10.12. 11:55:23

@Monçada bíboros:
Az esetek 99%-ában nincs kinnfelejtett tábla.

A helyzet sokkal rosszabb: Értelmetlenül korlátozó táblák ezrei mindenhol.

Ott ahol simán, gond nélkül lehet menni 90-el, 60. Miért?
Kereszteződés előtt 800 m-re már 60-as tábla. Röhej, nem vonattal megyek, hogy ennyi legyen a féktáv.
Sok településen egész végig 30. Basszák meg.

Értelmetlenül lassítanák a forgalmat, persze csak a mazsolák tartják be mindenhol, és a balesetek zöme is ebből ered.

Idióták

Nurrddin 2011.10.12. 11:57:03

@Viktus: nem tudom mennyire kelet a te keleted, de a közép kelet (pont a post sztárjának; boldog pistának a választókerülete, szolnok megye 06. körzetben tavaly nem kellett gyűjtögetni, behordták lazán) biztos vannak problémás részek, és a főváros azok közzé tartozik

mifelénk (vagyis szülővárosom és környéke fele) családi napok, piacok, rendezvények és egyéb hasonló dolgok szervezésével, és lebonyolításával telik az idő...
arrafelé pont csak a jobbik mozog a pártok közül így két választás közt, a szocik eltűntek, mintha sose lettek volna, lmp nem létezik, még tán papíron sem, a fidesz meg elvan most magával foglalva egy ideje...

Viktus 2011.10.12. 11:58:20

Off

Sok helyen már fűtenek, viszont csak kevesen ellenőriztetik a kéményeket. Általában csak baj esetén kérik a kéményseprők segítségét. A Magyarországi Kéményseprőmesterek Szövetségének elnöke szerint többen áttértek a fatüzelésre, ami, ha ellenőrizetlenül történik, sok problémát okozhat.

inforadio.hu/hir/belfold/hir-460920

Érdeklődnék van-e olyan ember akinél a kéményseprű az éves látogatásakor felnézett egyáltalán a kémény felé, vagy csak másnál is a nyugtát írják meg a füstadóról?

Viktus 2011.10.12. 12:00:22

@Nurrddin:

Igen az tavaly volt csak arra építve lesz csodálkozás legközelebbi produkciónál ... a jobbik finoman szólva sem váltotta be a reményeket. Még a töredékét sem ... sőt elég elegánsan idomul a fideszhez a pénz reményében.

Nurrddin 2011.10.12. 12:01:23

@Viktus: lehet hogy nincs diplomája, azért maradt ki...ami nincs arról nem beszélünk
ezek szerint egy posztgraduális muskátliherélő, büfé-ruhatár irányultságú levelezőn végzett sörözésbe fulladó államvizsgán szerzett diplomája sincs, amit azért simán megcsinálhatott volna...
nem gondolta ő még két két és fél évvel ezelőtt sem hogy ogy képviselő lesz
sima vasutas
ahogy apám mondaná; sínbohóc
amúgy nem buta gyerek... pláne vasutashoz mérten nem
:D

Nurrddin 2011.10.12. 12:04:56

@Viktus: "idomul a fideszhez pénz reményében"

ezt azért nem mondanám, de tény hogy bent nehezebb a dolga mint kint, teljesen outsiderként

Viktus 2011.10.12. 12:10:10

@anti_troll:

Mondjuk az tény, hogy a közlekedési táblák kihelyezése elég kőkori pl. áruld már el az m3-as bevezetőn három sávon mi okból kel végig 80-as táblákat kihelyezni?

Viktus 2011.10.12. 12:12:22

@Nurrddin:

Legutóbb olyan szintű önégetés volt, amikor a pártelnök lenyilatkozta sajtótájékoztatón, hogy nem fogadják el ebben a formában a végtörlesztés miatti módosítást, majd 5 percre rá vígan megszavazta a frakció ... és így tovább sorban mindennel. Kifele megy a teszetosza hangoskodás, de a háttérben meg az ellenkezője.

Viktus 2011.10.12. 12:13:37

@Nurrddin:

Mondjuk az ország második legnagyobb városának vezetője sincs túlképezve lásd. Kósa Lajos :P

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2011.10.12. 12:45:54

@Viktus: Persze, sok helyen ki van téve a 130-as tábla. És csak ott lehet repeszteni, ahol erre alkalmas az út minősége.

Cateran 2011.10.12. 13:12:16

@anti_troll:
Nos, azert kellenek a tablak, mert a magyar 1 kulturbarom es csak abbol ert, ha valaki a pofajaba maszik, erttelmes ervekre nem hallgat (tabla+buntetes szarasig)
Az -altalam amugy nem sokra becsult- angolok pl. vagy 1000 evvel jarnak a magyarok elott kozlekedesi kulturaban.
A sok baleset meg a "jani vagyok es gyalogatkelo elott nem kell lassitani, akkor se ha kozlekedesi lampa van es sargat vagy neadjisten pirosat jelez" illetve a "belathatatlan kanyarban, suru forgalomban, telefonalas kozben, szopatas kozben is nyugodtan lehet elozni, a tabla viccnek van es a forgalmat feleslegesen lassitando" agyhalott barmok miatt van....Sajna nem mindig a vetkes doglik meg, az vetlenek is elhullanak:( (amugy a gyalogosokat sem kell eppen felteni, rengeteg az agyhalott koztuk is...)

Secnir 2011.10.12. 13:23:44

OFF
@Viktus:
megnyugtatlak, nálunk is csak csekket ír.
újépítésű házunk van. tavaly jött először a kéményseprő. kis kövérkés, asztmásan fújtató hatvanas.
makulátlan, tiszta(!) fekete ruciban. hogy akkor fizessük ki a kéménytisztítás díját.
néztem bociszemekkel, mert egy héttel azelőtt kormoztam ki.
mondom, ok, előtte fel lehet mászni (felmutattam a kéményre) és ki lehet takarítani, pénzt csak szolgáltatásért fizetek.
de hát az magas (!), ő oda nem mászik fel.
NEEEM? akkor én meg oda (mutattam a nyugtatömböt) nem hajolok le. viszlát, és kitessékeltem.
valamit motyogott arról, hogy lebontatja meg ilyenek, de megnyugtattam, hogy akkor én is lebontok valamit. ennyiben maradtunk.
ON
@lomposfarkas:
"Mondjuk az index is kereshetne olyan riportert, aki képes egymás után két mondatot folyamatosan elmondani... "

mint a report elején elhangzott, körbeállták a parkolót, kamera egy, riporter egy, ha jött valaki, bizony oda kellett szaladnia. körbefutni a parkolót, még elcsípni és lihegés nélkül megszólítani, nos, ne csodálkozz, hogy alig bírt beszélni néha...

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2011.10.12. 13:40:49

@Cateran:
Így van, hülyeség ellen a tábla nem segít, csak arra jó, hogy lehessen mi mögül trafizni.

dr. Aullah 2011.10.12. 14:29:57

@Nurrddin: Azért egy kicsit álljunk már meg itt. Úgy tudom pár perc alatt éles fegyverré lehet azokat állítani. Tehát nem volt "véglegesítve" az a cucc benne, amitől tényleg csak kellékek lehettek volna.
Ha ez így van. Akkor szerintem ezzel nincs gond. Tudjátok mi a véleményem a fityisz zsoldosokról, ennek ellenére szerintem rendben van, hogy ezt csinálták... Ha, amit a híradóban hallottam, igaz.

Viktus 2011.10.12. 15:06:27

@Aullah:

Nem jól tudod ... laikusoknak nyomták el a hülyeséget. Éles lőszerrel max. öngyilkosjelölt lőtt volna vele a tekis prezentációban is látványos vaktöltényes puffogtatás volt.

pszicho pete · http://elitklub.blog.hu/ 2011.10.12. 15:16:55

Ahhoz egyébként mit szólnak a kedves képviselők, hogy nekünk, a népnek, mint a képviselők feletteseinek (elvégre mi választjuk őket, minket képviselnek, és a fizetést is tőlünk kapják), bármilyen kérdésére válaszolniuk kell? Ha én így válaszolnék a felettesemnek, mint ez a fosalakú fityiszes senkifasz, mire beérnék a kapun, már ki is lennék rúgva.

Másfelől: az index egy ennyire felkészületlen, riportert tudott csak keríteni erre a melóra? Most komolyan, pajtás, utazás, buli és bulvár rovatokhoz biztos jó lennél, de ehhez gyenge.

Jurganov 2011.10.12. 15:36:53

@pszicho pete: ha te is meg tudod öletni a főnöködet családostól akkor nem fog kirúgni akárhogy is beszélsz vele..

dr. Aullah 2011.10.12. 15:37:11

@Viktus: Híradóban nem ezt mondták.

Viktus 2011.10.12. 16:19:18

@Aullah:

A híradóban Budaházy féle ügylet is Osama bin Laden mértékű fogásnak volt eladva ...

lyken 2011.10.12. 16:32:32

@Aullah: Ja, hát a híradóknak marhára lehet hinni mióta van médiatörvény. A hitelesség igazi független forrásai!

szellemkor 2011.10.12. 17:17:08

Nyilván kisebbségben leszek a véleményemmel, de a lézerblokkolókkal, ha nem tilosak, akkor az ég egyadta világon semmi baj. Márpedig úgy tudjuk hogy nem azok, innentől pedig képmutatás, öncélú demagógia, valamint a szokásos mindenbe belekötő ballib fikázó médiagecik szokásos akciója.
Nekem nincs, de ha rendszeresen hosszú utakon autóznék lenne. Márpedig a képviselő is ember, és szeret hamar hazaérni a családjához. Az tegye fel a kezét ebből a képmutató álszent picsogókórusból aki még sosem hajtott gyorsan? Na ugye.
A másik. Magyarország egy nemzetközi közösség része. A sebességtúllépésre vonatkozó szigorú jogi szabályozás úgymond európai elvárás. Ugyanakkor a sebességtúllépés egészséges társadalmi megítélése (=nem nagy ügy) egyáltalán nem indokolja hogy a világ agyonszabályozott (nem biztos hogy jobbik) feléhez tartozzunk ezekben az ügyekben is. Így marad a pragmatikus megoldás: jogszabályaink ugyan tiltják a sebességtúllépést, de ha valakit gyakran fenyeget a bírság beszopásának veszélye, legálisan védekezhet ellene.
És ebben az a szép hogy az egész nem érinti az egyéni felelősség kérdését: ha valaki sebesség túllépése miatt balesetet okoz, ugyanúgy megy a vádlottak padjára, blokkoló ide, vagy oda. Mert a felelősség mindig az egyéné.

dr. Aullah 2011.10.12. 17:44:02

@szellemkor: Hülye vagy bazmeg. Csak ennyit mondok.

Cateran 2011.10.12. 17:50:21

@szellemkor:
" Így marad a pragmatikus megoldás: jogszabályaink ugyan tiltják a sebességtúllépést, de ha valakit gyakran fenyeget a bírság beszopásának veszélye, legálisan védekezhet ellene."

Mi van?:D Tudod mi a legalis vedekezes ellene? Hogy lassabban mesz....eszem-faszom megall ettol a magyarazattol....

szellemkor 2011.10.12. 17:57:14

@Aullah: Szerinted. szerintem meg őszinte, ezen kívül nem vagyok irígy, kárörvendő és álszent mint te. A kérdésre nem válaszoltál. Hajtottál-e valaha gyorsan? Ha igen: képmutató vagy ha picsogsz.

Cateran 2011.10.12. 18:02:38

@szellemkor:
Jogszabalyaink nem teszik lehetove az allam vagyonanak elherdalasat, de ha legalisan lehet (mondjuk off-shore cegeken keresztul vagy mutyizassal) vedekezni a lebukas ellen, hat rajta.....Irigy es kepmutato aki meg nem kovetett el semmilyen stiklit.....Hajra Fidesz, hajra 2/3..le azelmult8evvel, vesszen Gyurcsany es a libsibolsik! Amugy Szijjarto vagy Matolcsy "urhoz" van szerencsem?

szellemkor 2011.10.12. 18:05:43

@Cateran: Két lábon járó Kresz könyv-e vagy? Ha nem, akkor leülni, kispolgár. :-) Nyilván el lehet vitatkozni itt az alapkérdésen, hogy a gyorshajtás így vagy úgy, de avak is látja hogy titeket az zavar hogy képviselők szerelik fel a lézerblokkolót.
A képviselő talán az Androméda ködből érkezett szent? Ja, hogy nem az. Miért, a választó az? Persze hogy nem. Egytizedük ugyanúgy tintás mint nekünk, egyötödük félrekúr, nagy részük gyorshajt, stb. mint mindenki más.

Vagy nektek az ideális képviselő trabanttal járna, szakadt Vörös Október zakóban, minimálbérért kellene hogy az ország sorsát meghatározó kérdésekben felkészülten döntsön?
Nekem ez a hülye kispolgári képmutatás bántja a szemem, hogy azt hiszitek különbek vagytok.

==T== 2011.10.12. 18:09:30

Jobbikos srác a legjobb arc :D

A többi viszont tényleg Vastagbőr, főleg az első..

szellemkor 2011.10.12. 18:13:43

@Cateran: hozzáteszem, az off-shore-ozás és a gyorshajtás társadalmi megítésése eléggé eltérő, ezért teljesen felesleges és légbőlkapott ez a példa, arról nem is beszélve hogy előbbi közmondásosan a ballib gazdasági oligarchákhoz kötődő műfaj.
A képviselők akkor lennének képmutatóak, ha ájtatos arccal mutogatnák a lézerblokkolómentes hűtőrácsaikat, és amikor kijön a csekk, telefonálgatnának Szombathelyre hogy intézzük már el Lacikám / Sanyikám / Palikám.

Cateran 2011.10.12. 18:20:49

@szellemkor:
Nem pajtas:) Inkabb az zavaro, hogy ordit, hogy RENDSZERESEN gyorsabban akarnak haladni, mint a megengedett (ha neha-neha atleped a sebesseghatart, valoszinutlen, hogy szukseged lesz 1 ilyen blokkolora, de ha mindig vagy legalabbis nagyon gyakran, akkor bizony nagyon "hasznos" lehet.) Masreszt meg szarjon sunt aki a szolgalati autojara rakatta....
Inkabb az a kepmutatas, hogy Ha ok csinaljak, akkor mi is csinalhatjuk...ugyhogy gyerunk csalni, lopni, hazudni..hiszen ok is ezt csinaljak....

Cateran 2011.10.12. 18:23:55

@szellemkor:
Megragadtad a lenyeget:) Bar az off-shore valoban nem a legjobb analogia volt, de a lenyegre ramutat (gondoltam en naiv csacsibogar) "mindent szabad, amit nem tilos!" Nem igaz?

dr. Aullah 2011.10.12. 19:12:26

@szellemkor: Minek válaszoljak, ha már eldöntötted te.
Amúgy soha nem vezettem gyorsabban a kelleténél. Nem vagyok hülye. Két percért nem fogom átlépni a határokat.
Mindenesetre amit írtál, az még mindig irtózatos baromság. Faszért jössz ide trollkodni.

bulvármédiás => · http://kepviselo.blog.hu 2011.10.12. 20:03:44

Most a képviselőkkel kell egyet értenem: a dolog legális, nem tiltja semmilyen törvény. Nem tudom mennyibe kerül egy ilyen kis bizbasz, meg mennyire könnyen eltávolíthat (adott esetben: ellopható), de ha az ember ilyet szeretne vásárolni, akkor ám legyen.
Az erkölcsi kérdés feszegetése meg igencsak érdekes, például semmilyen törvény nem tiltja azt, hogy valaki leigya magát a sárga földig, erkölcsileg mégis elítélendő. (Ellenben a füvezés - még? - tilos, kedves Index-es újságírók!)

Egyébként meg a köztéri füge evése miért baj, gáz, tilos? Ha vállalja a mostalanságból eredő kockázatot,

szellemkor 2011.10.12. 21:03:07

@Aullah: Mindig a képmutatóknak fáj legjobban az őszinteség. A "kelleténél" én sem vezettem még soha gyorsabban. :-) A megengedettnél előfordult, előfordul.

f.m.j. 2011.10.12. 21:07:49

@szellemkor:

én mentem gyorsan
perkáltam is érte
picsogok
nem vagyok irigy...

ennyi 4 tőmondatban, többet nem is érdemelne ez az egész, csak úgy tudtam, hogy valaki előszedi az "irigyek vagytok" címkét, és ragasztgatja ha kell, ha nem, azon viszont csodálkozom, hogy százvalahány hsz után csak :):)

Ironfist 2011.10.12. 21:16:05

Nem értem, mit nem lehet ezen érteni. Aki lézerblokkolót szerel fel, az azért teszi, mert szabályt akar szegni, konkrétan gyorsabban akar hajtani, mint a megengedett. Ha nem akarna, nem kellene olyan eszköz, amivel nem tudják bemérni, hogy mennyivel megy. Ugyanis ha be tudnák, és szabályosan menne, semmi baja nem lenne tőle. És igen, törvényes. Miután ők maguk tették azzá. "Hmm, valami kéne, de törvénytelen? Kit érdekel? törvényessé teszem, és arra hivatkozok, amikor kérdezik, hogy miért használom, hogy nem tiltja a törvény!"
Undorító, hánynom kell tőle. De azoktól is, akik cinikus módon ezeket a férgeket védik.

Ironfist 2011.10.12. 21:23:49

@szellemkor:
"A "kelleténél" én sem vezettem még soha gyorsabban. :-) A megengedettnél előfordult, előfordul. "

Jaaaa, el is felejtettem, hogy a kreszben az van, hogy mennyivel ajánlatos menni, nem az, hogy mennyivel szabad....
A megengedettnél előfordult? Hát kérem, az lesz a legjobb, ha hamar lebuksz, és valami szőrösszívű biztoselvtárs elszedi a jogsidat.

szellemkor 2011.10.12. 21:29:03

@f.m.j.: Én is perkáltam, szerencsére annyit nem járok hogy ez akkut probléma legyen, vagy hogy vennem kelljen egy jammert.
Egyébként sem értem mire ez a nagy ájtatosság, egy csomó országban legális a blokkoló, ezzel nem kerülünk Sierra Leone szintjére.

szellemkor 2011.10.12. 21:31:45

@Ironfist: Milyen szerencse hogy vannak ilyen példaértékűen jogkövető honfitársaink mint te, akik soha életükben semmi szabályszegést nem követtek el.
Nem tudom feltűnt-e hogy éppen erre céloztam amikor Aullah arra volt büszke hogy a "kelleténél" nem ment gyorsabban soha. Érted te egyáltalán a kettő közti különbséget?

Ironfist 2011.10.12. 21:40:09

@szellemkor:
Értem a kettő közötti különbséget, és hiába próbálsz gúnyolódni, képzeld, tényleg nem követtem el soha semmit, amit te itt nagyvonalúan szimpla szabályszegésnek minősítesz.

terensz szpenszer 2011.10.12. 21:49:40

@szellemkor: "...az ország sorsát meghatározó kérdésekben felkészülten döntsön..."
igen ám, de nem ezt csinálják, csak a gombot nyomogatják a párt szavára, amit egy betanított majom, vagy akár te magad is meg tudnál csinálni. Ezeknek a faszoknak tényleg trabanttal, VOR öltönyben kéne járniuk, mert nem dolgoznak meg a pénzükért, nemhogy lézerblokkolós luxusautókkal.
Szarfaszú buzi az összes.

Sörhastáncos 2011.10.12. 22:36:44

Komment nélkül két hír:

eszakhirnok.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=11195:zombi-brad-pitt-rjoeng&catid=2:belfold&Itemid=4

hvg.hu/gazdasag/20111012_mszp_zombi_gazdasagpolitika

Vajh a sajtótájékoztatóra úgy készültek, hogy bejelentik Brad Pitt győzelmét a zombigazdaságpolitika felett? :)

SvenH. (törölt) 2011.10.12. 23:33:16

en kimennek rendoroknek szivesen segiteni fuggetlen tanunak a sajat kis kezikamerammal....
nem nehez am....
egyfajta tarsadalmi munka
2 csapat megall 2 feluljaron, oszt a a tobbi altalanos iskolas fizika

SvenH. (törölt) 2011.10.12. 23:46:02

@Viktus: "Mondjuk az tény, hogy a közlekedési táblák kihelyezése elég kőkori pl. áruld már el az m3-as bevezetőn három sávon mi okból kel végig 80-as táblákat kihelyezni? "

azert te paraszt mert az mar varos... ott emberek laknak alszanak elnek...
es kepzeld el van rajta am 50es tabla is a piszkos sutyerak ottlakok hogy merik hasznalni az igen tisztelt agglomerek sajat utjat!!!

megoldas: az M3 legyen 2*1 sav 50 km/h -val, oszt nem fog sirni a magadfajta

Scala 2011.10.13. 01:26:13

@Horizont: Így igaz! A hétköznapi emberek érnek ebben az országban (gondolom máshol is) valamit. Csak nem tudják, vagy nem hiszik el. A hétköznapi emberekkel nincs baj! Őket szeretem, ezt a videót meg se nézem inkább... :-(

dr. Aullah 2011.10.13. 03:05:54

Azt hiszem kihúzhatjuk a tekes fegyverlefoglalós dolgot a böszme intézkedések sorából. Meg van, hogy mire ment ki a játék. Idézek az indexről:

"Magyar cégek pótolják a fegyvereket."

Ennyi. Ő csak a gazdaságot akarják élénkíteni.

R2 D2 2011.10.13. 06:52:46

@Nurrddin: Irod,hogy boldog istván korábban Kétpó polgármestere volt. Mi ez a prüdéria, ird le nyugodtan. Korábban Popó polgármestere volt.

f.m.j. 2011.10.13. 08:02:51

@szellemkor: nem vetted észre, hogy nem vagyunk egy véleményen, nem baj :)
azért, mert valami törvényes, még nem etikus, meg morális, meg nem válik kevésbé büdössé, mint amilyennek most érződik,- ahogy azt nagyon helyesen feszegette is az indexes csávó
ők hozták a törvényt 8 éve, hogy szabad, igen, minden "le van papirozva" , mint Sukoró, meg a bkv-s ügyek, és még sorolhatnánk... szóval sajnos nemcsak a szemétfideszesek csinálják ezt, hanem a szemétmszp-sek is

f.m.j. 2011.10.13. 08:16:27

ahogy a Patay Vilmos mondja: "nincs ennek jelentősége..." az a hangsúly, abban minden benne van

Viktus 2011.10.13. 08:58:56

@SvenH.:

Ültél már autóban az elmúlt 20 évben? :D Mondjuk elmesélhetnéd milyen nagy zajnövekedést tapasztalhattál a 80-110 km/h közt pl. :D egy modern személygépjárműnél sokat nem fogsz trabantból meg már kevés van.
Miért ne tudna drága jó elvtárs nyugodtan aludni? + ráadásul végig zajvédő falak leledzenek.

Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi 2011.10.13. 10:23:49

@Viktus: hozzám rendszeresen jár a kéményseprő, bele is néz a kéménybe, ahogy kell. Más dolog, hogy kályhaépítőként szakmáztatom is rendesen. Közkinccsé téve: a jól méretezett, tisztesen megépített, max. koracélbélésű oroszkémény családi házba tökéletes. Semmi szükség másfél-kétmilliós csodakéményekre.

SvenH. (törölt) 2011.10.13. 10:47:24

@Viktus: en is ezt mondom, hogy 80nal mar tul zajos, vegyek csak vissza 50re, ott a vonat lehet azzal is jarni...

bundi124 2011.10.13. 12:24:50

Sziasztok!

Azért látszik, hogy mennyire képben vannak ezek a fityeszesek. Az objektív felelősség elve simán kijátszható, csak egy kicsi gógyi kell hozzá. Az külön égő, hogy én tudom, de a törvénygyári dolgozók nem.

Az, hogy a jobbikost a fügefáért elővették, meg erősen izzadságszagú. Messze nincs arányban erkölcsileg. Miért? Kié a fügefea?

bundi124 2011.10.13. 12:25:59

@Krapulax_: A fa egyébként kié? kitől lopott? Ja, hogy nincs tulajdonosa? akkor meg miről beszélünk?

bundi124 2011.10.13. 12:29:38

@Gunther: A jobbikos srácnál nem volt gond a lézerblokkolóval. Meg annyira volt lopás, mint a gombászás az erdőben.

bundi124 2011.10.13. 12:31:43

@Hörömpő Töhötöm: Ha a forgalomban résztvevők nagy számban gyorsan hajtanak, akkor ott nem a gyorshajtókkal van a gond, hanem a sebességhatárral. Esetleg a belső sávban 45-el döcögők vezetési tudásával.

bundi124 2011.10.13. 12:38:16

@Viktus: Az új formáció elől a nagy pártok nem legelik le a kopogtatókat, így sokkal, de sokkal könnyeb dolga van, mint akár egy középpártnak. Ugyanis a jobbikos javaslatban azoknak a pártoknak nem kellen gyűjteni, akik az előző parlamentben frakcióval rendelkeztek.

bundi124 2011.10.13. 12:43:15

@anti_troll: Ez pontosan így van.

A sok vasárnapi csodasöfőr tökölődik a sebességkorlátozással. Azt se tudja hol van az autó eleje és hátulja, de az 50-et tudja mutogatni.

Ami a legszebb, hogy a belső sávban teszi mindezt. Ha meg lassítok előtte 30-ra, akkor képes követni több száz méteren át inkább. De egy előzésbe már nem mer belemenni, mert lövése sincs a forgalom ritmusáról.

bundi124 2011.10.13. 12:45:22

@Aullah: A gond azzal van, hogy ezzel szembeköpték az uniós kölcsönös elismerés elvét, mert a britteknél ez rendben van.

Viktus 2011.10.13. 13:57:30

@SvenH.:

Te mi a fene vagy? v.mi sentinel a dzsungelből? :D:D:D:D 50 meg a 80, de a 110 km/h közt sincsen semmi különbség zajban az ott közlekedő kocsiállomány 99%-nál ... sőt 50-nél még nagyobb lenne a zaj a feltorlódó gépjárművek miatt.

SvenH. (törölt) 2011.10.13. 17:58:42

@Viktus: jo ram lehet hatni...
legyen 1 sav busz 1 sav kerekpar es a maradek 1 auto
igy elegedett vagy mar a zajszint csokkenessel?

2011.10.13. 20:16:34

@bundi124: Akkor egyél szart! Egymilliárd légy nem tévedhet! ;-)

bundi124 2011.10.13. 20:40:09

@Hörömpő Töhötöm: Köszi, kihagyom.

Egyébként, meg vigyáz az utakon... tudod vannak másféle táblák is, ill. mögötted is jönnek, ha villognak húzódj le. De lehet hogy csak a lámpát próbálgatja.

2011.10.13. 21:19:06

@bundi124: Én mindig nagyon vigyázok. Akinek meg nem tetszik, előzhet, siethet, bíságot fizethet, meg is dögölhet, engem aztán annyira sem érdekel, mint a lábast a benne fövő étel íze. Azt viszont nem csípem, amikor egy okostojás azt akarja beadni, hogy én vagyok a közveszélyes, ha 50-es táblánál 47-tel megyek a helyett, hogy 70-nel tépnék, mint ő. Azért álljon már meg az a fáklyás menet! A donorbiciklisekről nem is beszélve... olyan csinos kis emlékműveket emelnek nekik az utak mellett. Példul:
kepfeltoltes.hu/111013/Image007_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
kepfeltoltes.hu/111013/Image008_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
kepfeltoltes.hu/111013/Image009_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez is kurvára sietett... a hülye idióta.

bundi124 2011.10.14. 08:25:19

@Hörömpő Töhötöm: Amíg elengeded azt aki siet, nem lesz gond. Töllünk nyugatabbra a szélen mennek és aki siet, az a felezőn végigdörget. Mégsincs gond. A balesetke túlnyomó része nem a gyorshajtás miatt van, hanem általában a rutin és a fizikai ismerete hiányzik. Csak a gyrshajtásra kenegetés nagyon jól megalapozza a bírság erkölcsi alapját. A mai korlátozó táblák csak a 15-20 évnél idősebb autókra vannak méretezve. Egy 5-6 éves gép sokkal többet is elbírna biztonságosan.

A motoros pedig guruló koporsó, ezen nem vitatkozok.

2011.10.14. 12:09:45

ez a videó epic.

2011.10.14. 15:24:32

@bundi124: Na igen, és a rutin meg a fizikai ismeretek hiányát nevezik "relatív gyorshajtásnak." És ez lehet akár 50km/h is - mondjuk ha épp ónos eső esik. No meg persze a bizalmi elvet sem kell Magyarországon nagyon komolyan venni, mert bárki bármikor bármit megcsinál az utakon, ami csak az eszibe jut. Az olyan esetekről nem is beszélve, amikor elvesztett pótkerék hever az autópálya belső sávjában... az én ideálom ez a forgalom: www.youtube.com/watch?v=lkqz3lpUBp0 szépen békésen 20-30km/h-val együtt közlekedik villamos, autó, lovaskocsi, elektromobil, gyalogos, és a lassú tempó mellett van idő reagálni a forgalmi helyzetekre, a tolongás ellenére nincs közvetlen balesetveszély. Állítólag távol-keleten még ma is így vezetnek, csak ebben a köcsög európában akarja mindenki az autójával meghosszabbítani a faszát.

Meridian74 2011.10.18. 04:13:08

Én csak annyit mondok, az ilyenek taposnak le az autópályán ezerrel, és az ilyen képviselői morál miatt fogok elmenni ebből az országból, amint tudok.

2011.10.18. 06:53:55

@Meridian74: Ha még csak a képviselői morál lenne ilyen... sajnos ez általános jelenség. Menjél, ha van hova, itt csak a szegénség és az idegbaj vár rád. (Minden harmadik magyar depressziós.)

szikjáró 2011.10.19. 15:11:44

@Hörömpő Töhötöm:

Naponta meg kell tennem 50 km autóval (ez a minimum) oda-vissza az ugye 100 km. És akkor még csak a munkába értem, ahol előadódik, hogy kell még mennem sokkal többet is, de nem ez a lényeg. Ezen az 50 km-en körülbelül már az utolsó burkolati hiba helyét is tudom, a táblákat is egészen kiválóan megjegyeztem, hol-milyen korlátozás van érvényben, kerékpárút, gyalogosátkelők, minden megvan.
Amennyiben a forgalomban mindenki tudna és merne is közlekedni, kiválóan el tudnék csorogni a forgalommal, egy jó 75-80km/h átlaggal oda is érnék (egyetlen rövid településen belüli útszakasz van az útvonalon), ellenben nagyon sokan nem tudnak, nem mernek, vagy csak nem ismerik az utat, vagy a KRESZ-t, ugyanis gyakran csak 60-65-ös tempóval vánszorognak a főúton, reggel, amikor ugye az embernek nem mindegy mikorra ér oda ahová mennie kell, de egy-két ilyen sügér (amelyikük idegenben jár és csak szimplán nem ismeri a környéket kivételek) miatt ne kelljen már reggel egy perccel sem korábban kelnem. Ha nem tudja, hogy körforgalomba (kis, városi) behajtva csak akkor irányjelezzen, ha az első kijáratnál kihajt , egyébiránt jelezzen bárhol hajtana KIFELÉ, nem tudok gondolatolvasni, sietek, elémegyek.
A másik, főúton divat lett a kereszteződések (alárendelt utak csatlakozásánál) a 60-as tábla, amit maga a kereszteződés megszűnet, hacsak újra ki nincs rakva a piroskörbenfehéralapon60tábla.
Nos az emberek 99%-ka hajlamos egy majdnem60 (65-75) km/h tempóval otthagyni az említett kereszteződéseket, mert a 60 az ugye lassú, de a (max.!)75-ről pillanatok alatt visszalassít 60-ra (pedig már nincs korlátozás), ha meglátja a lézerharcos ingyenélőket.
No az ilyeneknél kapcsolok egy megfelelő fokozatot és elseprek mellete, szórakoztassa a hiányos tudásával a drága édesanyját, valamint az utána közlekedni próbálókat, nekem ehhez türelmem/időm nincs.
Épp ma gondolkodtam rajta, '97 óta vezetek, eleddig a legkisebb koccanásos balesetem sem volt, még az olyan eseményeket is sikerült elkerülnöm, amelyeket nem én okoztam volna, ha megtörténik, pusztán csak úgy, hogy nagyon figyelek és SOHA NEM VESZEM FEL A K*CS*G TELEFONT VEZETÉS KÖZBEN!(az emberi agy képtelen multitaskingolni, mindenképpen figyelemmegosztás van,borítékolható előbb-utóbb egy kisebb-nagyobb baleset)
ajánlani tudom a módszert mindenkinek.

2011.10.19. 16:45:14

@obligat: Én is 60-nal szoktam menni. A legjobb sebesség: üzemanyagtakarékos, biztonságos. 50km-et 60-nal 50 perc alatt teszek meg. Ugyanezt 80-nal 38 perc alatt. A különbség 12 perc. Hát ez bagatell. Ezért ugyan kár az embernek kora reggel fölbasznia a saját agyát, és idegesen mindenféle veszélyes manőverbe (előzés) fognia. 60, lehajtott tető, andalító zene, egy jó Club Corona szivar, és felüdülés az autózás, pihenten és derűsen szállok ki az úticélomnál. A másik meg, ha oda is ér, feszült, ideges, keze-lába remeg, hát mi ebben a jó?

süti beállítások módosítása