Skip to content


       Szűrés lista

A Providentnél fontos a társadalmi felelősségvállalás

Csak a szokásos, nem zörög a haraszt ...

2011.09.24:
A tervezett nettó 480 millió helyett 833 millió forintot költ négy év alatt a Magyar Posta járműveinek biztosítására. A Groupama Garancia Biztosító Zrt. biztosíthatja a Magyar Posta Zrt. (MP) járműveit, a társaság nyerte meg ugyanis az összesen 3695 autó (a szám még a teljesítés során tíz százalékkal, 370 járművel bővülhet) kötelező felelősségbiztosítására, valamint legfeljebb 50 jármű casco biztosítására kiírt közbeszerzési eljárást. A másik pályázót, Allianz Hungária Zrt.-t, aki eddig biztosította a Posta járműveit, kizárták. A Posta saját biztosítócége, a Magyar Posta Biztosító nem indult a közbeszerzésen

2011.09.27:
Gyémántfokozatú főszponzori szerződést írt alá a Ferencvárosi Torna Club a Groupama Garancia Biztosítóval. Három évre szóló megállapodást kötöttek a felek, ennek értelmében a labdarúgó csapat főtámogatója lett a Groupama. A gyémántfokozat legalább 200 millió forintos támogatást jelent.
"Ahogy korábban székfoglalómkor mondtam, rendet kell tenni, az bizalmat teremt, s akkor lesznek támogatók. A Ferencvárosnak nincsenek titkai sem gazdaságilag, sem szakmailag." - Kubatov Gábor, pártelnök, a Fidesz pártigazgatója.
"Eddig is nyújtottunk támogatást a Ferencvárosnak az Európa Liga-szerepléshez, s most ezt folytatjuk. Azért az FTC-re esett a választásunk, mert Magyarország legeredményesebb egyesülete. Tudjuk, hogy az elmúlt években sok nehézségen ment keresztül a csapat, de hiszünk a megújulásában, amely nagy kihívás, de mi ebben szeretnénk segíteni." -  Yann Menetrier,  a Groupama Garancia Biztosító vezérigazgatója. 

Nem zörög a haraszt ...

2011. 09.12:
"... 30 százalékos THM felett ne lehessen hitelt nyújtani" - Orbán Viktor, országvédelmi akcióterv.

2011.11.08:
Megszavazta az Országgyűlés, hogy pénzügyi intézmény nem nyújthat olyan kölcsönt, amelynek teljes hiteldíjmutatója 24 százalékponttal több, mint a jegybanki alapkamat (6%+24%=30%). 

Azonban egy kicsit felpuhult az eredeti országvédelmi akcióterv-pont:
"Hitelkártya-szerződéshez vagy fizetési számlához kapcsolódó, valamint - a gépjárműk kivételével - a tartós fogyasztási cikkek megvásárlásához és szolgáltatások igénybevételéhez nyújtott kölcsön thm-je legfeljebb 39 százalékponttal haladhatja meg az alapkamatot, vagyis a jelenlegi kamatszint mellett maximum 45 százalék lehet."

És a hab a tortán: "törvényjavaslat arról is rendelkezik, hogy a fenti megállapítások csak a törvény hatálybalépését követően megkötött hitelszerződésekre érvényesek, hiszen visszamenőleges jogalkotás nem lehetséges."

2011.11.17:
"Három év alatt összesen 210 millió forinttal támogatja a Provident Pénzügyi Zrt. a Ferencváros labdarúgócsapatát." – jelentette be Kubatov Gábor.
"Azért döntöttek a támogatás mellett, mert az idén tízesztendős pénzügyi cégnél fontosnak tartják a társadalmi felelősségvállalást, és azért választották a sportszponzorációt, mert szeretnének hozzájárulni a fiatalok egészséges életre neveléséhez, és az is céljuk, hogy segítsék az arra rászorulókat." - Szirmák Botond, Provident.

A Provident felirat az mezre is felkerül, igaz, nem túl nagy méretben ...

A Provident mai ajánlata:


Nem zörög a haraszt ...

2012. január 1. után a tervezett 30%-os THM-plafon helyett 45%-os max.THM, innentől ez már csak matek, ki mennyit nyer ezzel, belefér-e az évi 70 millió a Fradinak ... úgy néz ki, hogy belefért.

Címkék: kubatov fradi provident

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr383389635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2011.11.17. 14:08:52

Nem akarom a providentet védeni, de a többi banknak is érdeke, hogy a hitelkártyák THM-je 30% felett van, inkább a laspalmas által említett adó kedvezmény lehet az ok, és még nyaltak is a megfelelő helyre.

Viktus 2011.11.17. 14:16:48

@Tzimisce:

Na igen csak a népnek azt is megkellene tanítani a hitelkártya mire való ... nem egy ökör van, aki megigényli megkapja, majd mindjárt lehúzza a kp-t elszórja, majd les, hogy a mocskos bank mennyi pénzt akar tőle. :D

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2011.11.17. 14:18:07

@Tzimisce:
Azt azért tedd hozzá, hogy a hitelkártyáknál van olyan opció, hogy 30 vagy 45 napig ingyen használod a pénzt. Tehát ha fizetéskor visszatöltöd a keretet és a fordulónapig úgy hagyod, akkor nincs rá kamaty (csak az éves díj).
Csak sajnos a magyarok pénzügyi kultúrája odáig terjed, hogy lerágják csontig a hitelkeretet és fizetik a kamatokat.

A poszthoz:
Meglátjátok 2018-ban BL, EB, világbajnokok leszünk, hiszen ennyi pénzből a Mahalacskától vissza tudjuk venni Dzsudzsákot az egész csapatjával együtt :D
(gusztustalan)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.11.17. 14:20:25

+1
A Fradi kap egy új stadiont állami pénzből.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2011.11.17. 14:20:28

"Eddig is nyújtottunk támogatást a Ferencvárosnak az Európa Liga-szerepléshez"
Mihez, mi, he, WTF? Könyörgöm, a Fradi focistái mikor látták az Európa-Ligát? Mármint nem otthon a plazmán hanem játékosként...

Pajtás 2011.11.17. 14:22:03

lol, a postánál megy a leépítés ezerrel, aki marad okt.1-től 8 helyett 7 órában van alkalmazva, 6 helyett meg 5 ben...de biztosításra elmegy majd egymilliárd....

zrobasé 2011.11.17. 15:03:15

értem...szóval a Postának van saját biztosítója, de nem az biztositja a saját autójaikat...értem...szóval, hogy is volt ? most akkor az állam jó vagy rossz gazda ? jó vagy rossz biztosító ? ehe...

NickNickNick · http://nemzetiagyhalal.blog.hu/ 2011.11.17. 15:18:50

a magyar focit támogatók nélkül rendbe hozni elég kilátástalan vállalkozás. ha szétcikizzük, aki még hajlandó pénzt adni, akkor legközelebb málta, izland és moldova ellen is ki fogunk kapni. és mellesleg, mondjuk egy online sportfogadásokkal foglalkozó cég mennyivel etikusabb támogató?

dzsi85 2011.11.17. 15:25:03

@laspalmas:
srácok, ezt a társasági adókedvezményt ne keverjétek ide, teljesen más a két dolog!!

ez egy szimpla szponzoráció, nem tudom mi vele a probléma, azon kívül, hogy nyilván kubatov intézte... de ezzel az erővel elő lehetne venni a paksot (főszponzor villamos művek), a kecskemétet (szerencsejáték zrt.), a videoton (főszponzor kb maga orbán..) és gyakorlatilag a teljes magyar nb1-et...

az meg ez esetben szerintem nem oszt nem szoroz, hogy mennyire gusztustalan cég a provident vagy sem. mitől jobb ha egy cigigyár, egy italgyár, egy online szerencsejáték cég, egy bank stb a szponzor?! egy biztos, senki fejéhez nem tartanak pisztolyt, hogy 65 % thm-re vegyen fel 100e forintot (és itt is nyilván nem a rászorulóra gondolok, hanem arra aki a plazmát akarja azonnal megvenni, mindegy milyen áron).

dzsi85 2011.11.17. 15:26:16

@csizsikpizsik:
a grupama első körben csak az európa liga selejtezőkre szállt volna be (örmény és norvég csapat ellen játszott a fradi), utána szerződtek főszponzornak.

dzsi85 2011.11.17. 15:28:18

@zero:
a fradi stadion állami pénzből, na az viszont tényleg gusztustalan! (mondom ezt fradi bérletesként...) még ha valószínűleg nem is lesz semmi belőle (van egy ilyen sejtésem).

Secnir 2011.11.17. 15:31:39

én arra lennék kíváncsi, hogy lett a fradi elnöke a kubatov? meg egyáltalán zavaros az is, hogy hány fradi van, meg kinek milyen vagyona van? meg melyik fradinak ki a tulajdonosa?
meg hogyan lehet a McCabe-é a stadion még?

Secnir 2011.11.17. 15:33:45

@zrobasé:
továbbmegyek: a Posta állami cég. mondjuk meg is látszik rajta. viszont most volt hír, hogy a kormány (állam?) nem köt kötelezőt a saját gépjárműveire takarékossági okokból.
akkor most ez hogy is van?

gyilkos fűegér 2011.11.17. 15:35:08

Ha csak egy kicsi hiányzik...

Seduxen (már NEM dr.) 2011.11.17. 15:42:28

@csizsikpizsik: na idefigyejjé bazze!

2004-ben a csoportkörben játszott a Fradi!! Feyenord, Shalke, Basel, Hearts.

Vigyázzááááá magadra :DDD

Homeoffice 2011.11.17. 15:47:34

@Seduxen:

Várjuk a válaszodat. Khmm. kis állami csapat:)
Ezentúl nemcsak fideszotonozás lesz?

mh1973 2011.11.17. 15:48:35

Rühellem amikor ebbe a fos magyar "fociba" millókat, millárdokat vernek bele és különböző csatornákon kilopják a pénzt, ez ment torgyipapa idejében is és ez megy most is! Tudnám minek építettek stadion dunaújvárosban, mikor nincs is csapat, minek rendeltek milliárdokért beléptető kapukat, amikor azóta is raktárban porosodnak (al fürjtomi), minek építenek 40 mrd-ből népstadiont mikor lehetne 20mrd-ből, is minek debrecennek bazi nagy stadion állami pénzen, amikor a magyar csapatok 15 évente jutnak bl főtáblára?

zrobasé 2011.11.17. 15:49:41

@Seduxen: Schalke és nem Shalke...értem ?! SCHALKE !!! sőt ! SCHALKE 04 ...ehh...

Seduxen (már NEM dr.) 2011.11.17. 15:53:30

@Gunther: egyszer (na jó, ha torgyánjózsit is ide vesszük, akkor kétszer) nekünk is lehet jó, nem?

Ti (Vasas), Honvéd, (F)Újpest a szoc. rendszer kegyeltjei voltatok, most rajtunk a sor!!!

Kedves Gábor, ha esetleg olvasod ezt: amennyiben még maradt a magánnyugdíjpénztári pénzekből, akkor szeretném ha leigazolnátok Gerrardot, Kuyt-öt, David Villa-t, Xabi Alonsot, ja és kéne pár jó védő is, meg mondjuk Iker Casillas a kapuba... Kezdésnek ennyi elég is lesz. Köszi!

:D

Seduxen (már NEM dr.) 2011.11.17. 15:54:26

@zrobasé: leszarom, dinamo schalke04 így jó? Te kis Gazprom-rajongó :DDDD

Homeoffice 2011.11.17. 15:56:14

@Seduxen:

Jajjjajjjajj Elmúlt (NYÓC) 50 évből merítünk?
Tiszta Szijjártó vagy ilyenkor:P

Seduxen (már NEM dr.) 2011.11.17. 15:57:42

@Gunther: bocs, de Fradi-témában nem ismerek tréfát! :DDD

NickNickNick · http://nemzetiagyhalal.blog.hu/ 2011.11.17. 16:00:10

az építőiparunk jelenleg tetszhalott, az állami nagyberuházásokkal jó pár munkahelyet lehet (ha ideiglenesen is) generálni. az amerikaiak is iylesmit csináltak az 1929-33-as világválság kezelésére (New Deal)

2011.11.17. 16:06:03

De basszus miért a Fradit? Miért nem a Felcsút SC-t???

zrobasé 2011.11.17. 16:07:19

@Seduxen: hu, jól, megkaptam, azta, kemény vagy mint eszkep az S.G. homevideo alatt :D:D:D
ja, egyébként tényleg igazad van, Fradi témában...az nem tréfa...hanem közröhely :D:D:D

dr. Aullah 2011.11.17. 16:07:38

OFF:

index.hu/video/2011/11/17/saturn_nyitas/
Nagyon durva... TV AZ KELL BASZKI. Ha már a hitelkártyáról beszélünk.

Secnir 2011.11.17. 16:14:11

@Aullah:
...most már húszéves, ideje hogy egy jó tévéje legyen a kisfiamnak...
...amúgy fél nyolckor szoktam kelni, úgyhogy elég komoly áldozatot hoztam...

Viktus 2011.11.17. 16:16:51

@csizsikpizsik:

Most mi lesz a háborúval? :O

Homeoffice 2011.11.17. 16:17:15

@csizsikpizsik:

MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAAAAAAA!!!!!!!

Viktus 2011.11.17. 16:17:45

@csizsikpizsik:

"Ezért jó eszköz lehet számunkra egy újfajta, már a saját érdekeink szerint berendezett gazdaságunkhoz igazított együttműködés az IMF-fel, amely a régivel szemben nem csökkenti, hanem növeli pénzügyi-gazdasági függetlenségünket."

Itt van a mantra amit videki majd szajkóz ...

Seduxen (már NEM dr.) 2011.11.17. 16:18:32

@zrobasé: ehh, minnyá mész a trolltartóba, ha ezt nem fejezed abba :)))

sok mindent megéltem már a Fradival kapcsolatban ('89 óta tart a szerelem), de legyenek is bármekkora fosok, akkor is csak a Fradi!

off: életre szóló élmény volt élőben látni pl a '95-ös brüsszeli Anderlecht-Fradit, vagy annak a visszavágóját, vagy amikor 3-1 vertük a Newcastle-t, és még sorolhatnám. Ejj....

dr. Aullah 2011.11.17. 16:19:24

@Secnir: A kedvencem az, aki szabadságot vett ki, hogy ott legyen.

Viktus 2011.11.17. 16:20:22

Egyébként ez a Bajnai csapat is nem ilyen készenléti keretet hagyott Orbánékra amiből ők pl. mol-t vettek? :D

Homeoffice 2011.11.17. 16:22:14

@Viktus:

Nem érted
AZ ROSSSSSZ
Ez meg
JÓÓÓÓÓÓ!

Viktus 2011.11.17. 16:24:26

@Gunther:

"ZlatanT 2011. november 17. 16:19
4
Ez a közlemény minden idők legalja:

"akkori árfolyamon számolva"
"gazdasági növekedés"
"csökkentek a munkára rakódó terhek" (1%-os járulékemelés, stb.)
"megmentettük a nyugdíjasok pénzét" (kb. 272 milliárdos veszteség a részvények erőltetett ütemű eladásán)

Elmehettek a horn gábori p*csába.

(Egyébként pedig örülni kell, hogy az utolsó utáni pillanatban valaki mégiscsak szólt, hogy lépni kell. Ezért vajon lesz felelősségre vonás és elszámoltatás?)"

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2011.11.17. 16:24:37

@Viktus: Persze, ez leírva gyönyörű, de azért tudjuk hogy ez mit jelent :)))
A forint úgy szárnyal mint a büszke sasmadár fel az égre, gondolom nem azért mert IMF megállapodás hanem mert Matolcsy szeme csillogott és közölte hogy forradalom meg függetlenség...a nagy kurucok akik visszakuncsorogtak a labancbankhoz és úgy adják elő hogy ők győztek és mecsoda hadvezírek :)))))
Szeretem a fideszben hogy következetes.

Viktus 2011.11.17. 16:27:27

@csizsikpizsik:

Na igen.

"Vmint... 2011. november 17. 16:24
1
Szarjanak sünt az NGM-ben.Eltelt másfél év,elqrták a manyup pénzt,kivéreztettek egy csomó családot és vállalkozást,most visszatérnek oda amit a kormányalakítás másnapja óta ugat nekik mindenki és marha büszkék magukra."

Viktus 2011.11.17. 16:33:26

Tényleg v.melyik nap az volt címlapon, ha IMF jön Orbán Viktor szeretett miniszterelnökünk lemond, akkor most mi lesz velünk? remélem ott marad a kormánynál nem hagyja a gyorsnaszádot a gazoknak. :D

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2011.11.17. 16:42:38

@mh1973: Debrecenben a kutya nem épít stadiont állami pénzen. Az más kérdés, hogy kb. tíz éve minden évben megígérik, hogy aztán ne legyen belőle semmi... Megnyugtatok mindenkit, most sem lesz, a nagyerdeistadiont még csak el sem kezdték bontani, nemhogy építeni az újat...

Secnir 2011.11.17. 16:50:08

@csizsikpizsik:
tegnap délelőtt:
LEMONDOKHAITTMÉGEGYSZERVALUTAALAP! (Ez Orbán úr személyes véleménye, Selmeczi mittoménki voltam)
tegnap délután.:
AKURVAANYÁTOKIMFIDEAZTÁNSOHATÖBBET! KOKISALLERTOCKOSKÖRMÖS! (Ez Orbán úr személyes véleménye, én Szíj jártó mittoménki voltam)
ma reggel:
MITKÉPZELTEKB+ NEMBASZODMEGKISHAZÁMAT! (Ez Orbán úr személyes véleménye, én Giro-Szász mittoménki voltam)
ma délután.:
-Nagyon szépen köszönöm a látogatásukat Uraim (EUR/HUF -10ft), örülünk, hogy itt voltakm sajnálom, hogy Orbán Viktor nem ért rá személyesen (ÁAK: eladott 13mrd-nyi kötvényt), én is csak Csányi úr személyes üdvözletét tolmácsolom (OTP +8%). Legközelebb is engem keressenek, itt a telefonszámom, a-lállamtitkár helyettes létemre 4 diplomám van, és 5 nyelven beszélek, hívhatnak az otthoni mobilomon is, ki van ütve, nem tudnak lehallgatni.
holnap reggel:
-Személyes véleményem az, hogy ami történt, az megtörtént. Be kell látnunk, hogy itt volt a valutaalap, az hogy mit hozott, az még a jövő titka! Harcolnunk kell, hogy ne essünk azokba a hibákba, amibe a Gyurcsány- és a Bajnai-kormány is esett! Személy szerint én nem ítélem el a Valutaalap munkásságát, ritkán találkozom velük, nem járnak ugyanis Videoton-mecsre. Remélem, a jövő mindent megváltoztat, hajrá magyarok, hajrá Magyarország!

anarcho78 2011.11.17. 17:11:51

THM nem egyenlő azzal, hogy mennyit fizetsz vissza a kölcsön után

nigel 2011.11.17. 18:03:28

A Grupama nem véletlenül a legnagyobb magyar bank tulajdonában van? Mert akkor mindent értek.

nigel 2011.11.17. 18:04:58

Nekem ez tetszik a legjobban: "visszamenőleges jogalkotás nem lehetséges" Ki írta ezt? Csak nem John Laser?

turcsány karcsi elvtárs 2011.11.17. 22:11:36

nem tudom hogy az enyhén hosszúorrú gabinak eszébe jutott esetleg, hogy az ilyen nyílt haverkodás a legalizált uzsoramaffiával sok szavazatba fog majd fájni

blogsámán 2011.11.18. 09:49:54

@nigel: Nem, már 1 vagy 2 éve eladták.

blogsámán 2011.11.18. 09:53:51

@Viktus: Vagy ugyanez másképpen: "Eddig az volt a bajotok, hogy nem tárgyalunk az IMF-fel. Most, hogy bölcs vezetőink az ország érdekében felveszik a kapcsolatot a kervalytőkével, akkor mi bajotok van? Nektek semmi sem jó?"

blogsámán 2011.11.18. 10:15:18

@Nick_: @dzsi85:
Elmondom mi bajom ezzel, és miért nem ugyanaz, ha a Posta szponzorál valamit vagy egy piaci társaság. A Posta (de mondhatnánk sok más állami vállalatot is) a maga piacán monopólium helyzetben van (legalábbis egyelőre), azaz ha tetszik, ha nem, az ő szolgáltatását kell megvenned. Ez azt jelenti, hogy bármekkora árat is képez, azt az ügyfél kénytelen lesz kifizetni (márpedig pl. hivatalos értesítésnél a Posta tényleg megkerülhetetlen). Nyilvánvalóan a Postán azért dolgozik nem kevés közgazdász, hogy az áraikat úgy alakítsák ki, hogy a bevételeik fedezzék a kiadásaikat, és némi nyereség is képződjön. Ha viszont mindenféle felesleges szponzorációval megnövelik a költségvetésüket, akkor az áthárul az áraikra, és bizony az ügyfelek, azaz te, én, mi fizetjük meg. A Magyar Posta durván 200 milliárdból gazdálkodik évente, tehát a 200/3=67 millió Ft az kb. a költségvetésük 0,03%-a, ami azért nem kevés pusztán erre az egyetlen ügyre. Biztos vagyok benne, hogy számtalan hasonló eset ven még. Ráadásul mi van akkor, ha én netán Újpest drukker vagyok, és semmi kedvem nincs a Fradit támogatni. Logikusan akkor nem venném igénybe a Posta szolgáltatását, de ez ugye most lehetetlen. Ezzel szemben ha egy piaci cég szponzorál, ott nagy valószínűséggel van választási alternatívám (ha pl. a szponzorációs tevékenysége miatt túl drága, vagy éppen nem értek egyet a szponzorációs tevékenységével). Nem beszélve arról, hogy egy sikeres cég valószínűleg csak akkor ad pénzt, ha a támogatott a saját területén is kimagaslóan jól szerepel, azaz nem tart fenn drágán egy nagy kupac szemétdombot.

blogsámán 2011.11.18. 10:26:54

@blogsámán: Egyébként vicces lehetett ennek a szponzorációs technikának az evolúciója. Valaki kitalálja, hogy kéne a Fradinak pénzt adni. Nem gond, majd a nagy mamut állami cégektől szerzünk. Postának telefon, hogy adjatok a Fradinak évi 70 millát ebben a kormányzati ciklusban. A Posta elvileg rábólint, de azért érzik, hogy direktbe azért mégis gázos lenne. Semmi gond, úgyis most van itt a KGFB tendereztetés ideje, majd a Groupamás barátainkat megkérjük, hogy adjanak be 200 millióval magasabb ajánlatot, és 200 millát pedig csorgassanak vissza a Fradinak, cserébe mindenki más el lesz takarítva.
Első légy a levesben: Groupama belemegy, de csak ha 350 millióval többet kérhet és nem 200-zal. Sebaj, belefér.
Második légy a levesben: Időközben beharangozzák a baleseti adót. A drágulás így már nem 350, hanem 350*1,3=455 millió lehet. Azaz sikerült a 200 milliós támogatást 455 millió Ft-ért elintézni. Gratula! Bocs egy kicsit egyszerűsítettem, mert lehet, hogy nem csak 200 millióval támogatják a Fradit, hanem többel. Ettől a forgatókönyv még ugyanez lehetett.

NickNickNick · http://nemzetiagyhalal.blog.hu/ 2011.11.18. 11:51:39

mondjuk ha a támogatást arra költik, hogy biztonságos legyen családdal is odamenni, akkor a fradi még jól is kijöhet. a "kemény mag" elkötelezett, és veszik a bérletet meg a jegyet, de ha egyetlen utcai verekedés elriasztja az ÖSSZES családost és potenciális szponzort, akkor az az ember vett egyetlen jegyet, és okozott kb. 20 milliárd forint kárt. nem véletlen, hogy nyugaton nagyon komolyan veszik a huligánok kiszűrését. az egyesületek abból (is) élnek, hogy apa megveszi a kisfiának a mezt meg a sálat. hát én a gyerekemet nem fogom még egy darabig meccsre vinni, és a magyar családok 99%-a így van ezzel. szerintem a huligánok is szívesebben vennék, ha időnként játszhatna a csaptuk mondjuk a MU-del, de nem veszik észre, hogy ennek pont ők az akadályai, a balhéikkal.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.11.18. 13:17:08

@Seduxen: Miért ilyen huszadrangú játékosokat favorizálsz?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.11.18. 13:19:26

@Seduxen: Meg is érdemled.Tudtam,hogy nem vagy százas.

süti beállítások módosítása