Skip to content


       Szűrés lista

Minden nagyon logikus

Újabb 3 bizonyíték arra, hogy Abszurdisztánban tényleg minden fordítva működik...

Elsőként a hétvége sztárja, Selmeczi Gabika, akinek alighanem csak az írható a javára, hogy mindössze egyszer vette fel hivatalos minőségében a kínai áruházak és vidéki diszkók 10 évvel ezelőtti, de már akkor is cikinek számító slágertermékét, a leopárdmintás rucit.

Nos, a szóvivőasszony tegnap ismét megszólalt, megint a szocikkal és a nyugdíjakkal kapcsolatos rémhírekre reagálva. A közlemény mögül felsejlik az unortodox gazdaságpolitika:


"Selmeczi emlékeztetett, hogy az első Orbán-kormány iktatta törvénybe a nyugdíjemelések módját, illetve – szavai szerint - az egyszeri kiegészítésről is jogszabály rendelkezik. További tényként említette meg a szóvivő azt, hogy a Fidesz-MPSZ megállapodást kötött a nyugdíjasokkal, mely szerint a nehéz gazdasági körülmények ellenére is értékállóak maradnak a nyugdíjak. „Ezt a megállapodást a Fidesz-KDNP szövetség be is tartja” – hangsúlyozta, hozzátéve: „üdvözöljük a kormány azon döntéseit, melyek alapján a nyugdíjak vásárlóértéke nem romlik”.

Selmeczi ennek kapcsán rámutatott arra is, hogy a szomszédos országokban nemhogy nem növekszik, hanem csökken a nyugdíjak nominálértéke. „Mi a gazdasági nehézségek ellenére is óvjuk a nyugdíjasokat” - hangsúlyozta."

 

Remek döntés!
Nekünk az EU-Brüsszel-IMF nem diktál!
Hülye szomszédok!
Hanyatló nyugat!

Kit érdekelnek a leminősítések, meg hogy 315 az euró, 400 Ft egy kiló rizs (WTF?!), hogy osztrák fűtőolajat tankolnak a Zemberek, és még sorolhatnám.... ami számít, az a nyugdíjemelés.

Aztán. Jönnek mindig a rágalmak, hogy a Fidesz-kormány nem is az adócsökkentés kormánya.
Pedig szép csendben, a nagy csomag közepébe elrejtve most is épp egy adót készülnek eltörölni.

A dolog aprócska szépséghibája, hogy a török kamionsofőrökét....
A magyar fuvarozók kedvezménye pedig megszűnik.

Az indoklás:


 

Bezzeg fajták és pszichés állapot alapján differenciált ebadó az lesz....az nem túl macerás.

A Népszabadság információi szerint 2010-ben csak a törökországi fuvarozók körülbelül 15 000 adóköteles engedélyt használtak fel, ami több mint egymilliárd forint államháztartási bevételt eredményezett.
Matolcsy összesen 100 milliónál kevesebbel számol.

Nem tudom, melyik szám igaz, de fura, hogy az Ikon nem megemeli a tranzit kamionforgalom adóját....... akkor jobb lenne a költség-bevétel arány, több jutna az útjavításokra (muhaha), netán felpörögne a RoLa-fuvarozás, ami környezet- és balesetvédelmi szempontból sem lenne utolsó....

Na mindegy.

Nézzük inkább a tegnap reggeli hírt, miszerint az egyes szociális tárgyú törvények módosításáról szóló javaslatban az szerepel, hogy fizetősek lehetnek a bölcsődék: a családban egy főre eső jövedelem 20%-át kérhetik gyermekenként a gondozásért, 25%-át gondozás+étkezésért.

Soltész Miklós szociális államtitkár magyarázkodott a Kossuth Rádióban :

"Soltész Miklós kiemelte, hogy csak ott lehet pénzt beszedni a szolgáltatásért, ahol a fenntartást máshogy nem tudják megoldani az önkormányzatok."

Ühüm, azok a nincstelenek, akiket még ebadóval is próbálnak kompenzálni? Vajon fognak-e pénzt kérni a szülőktől? Nehéz kérdés....

""A szabályok nem azt jelentik, hogy óriási összegeket kell befizessenek a szülők" - mondta, hozzátéve, hogy ha egy családban egy főre 100 ezer forint nettó bevétel jut, akkor maximum 20 ezer forint szedhető be a bölcsődéért.  Kivételt jelent a díj alól, ha valakinek nettó 32 ezer forint alatti jövedelme van, ha súlyos beteg vagy fogyatékos gyermeket nevel, valamint 3 gyermek felett sem kell a díjat fizetni.  "

Tehát aki "gazdag" (havi 100/fő egy háromtagú családban azt jelenti, hogy anyu és apu is 150-et kap, ami azért nem akkora húde....), az fizessen. Kicsivel kevesebbet, mintha jogi egyetemre járna a gyerek. Szegeden egy félév 160.000 Ft, a bölcsi csak 120 ezer lesz....

"Soltész Miklós hangsúlyozta: a gyes jelenleg 28 ezer 500 forint, és néhány éve már dolgozni is lehet a gyes mellett. "Továbbra is a családtámogatás az egyik legfontosabb terület, ezért fontos, hogy a bölcsődék fenntarthatóak legyenek" - hangsúlyozta a szociális államtitkár."

Nos, egyrészt Gyes mellett max heti 30 órában, részmunkaidőben lehet dolgozni, ami azért nem túl gyakori Magyarországon. Másrészt meg szép a családtámogatásos duma, de szerintem egész egyszerűen csak arról van szó, hogy mivel kevés a férőhely, nagy a kihasználtság, újak építésére kb sose lesz pénz, így próbálnak meg javítani a statisztikán (és az önkormányzatoknak is csurog valami). Ha fizetős, kevesebben mennek majd, minden csodás lesz, de legalábbis annak fog látszani.
Kicsit olyan, mint az MSZP vizitdíja, de bezzeg azt leszavaztatta a Fidesz a Zemberekkel....
 

Címkék: gazdaság fidesz abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr243389015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mh1973 2011.11.17. 11:14:20

Ilyen a családbarát kurmány. Próbáljon meg az anyuka részmunkaidőben dolgozni (kb 5-10%-nak sikerülhet), kapjon érte 50 nettót, amiből gyors fizessen is be 20-25e-t a bölcsibe! Sztem arra játszanak, hogy gyes mellett ne akarjanak dolgozni, maradjanak otthon!

Viktus 2011.11.17. 11:16:11

Nem lesz 13. havi nyugdíj? :O szemetek.

Ékszíj 2011.11.17. 11:16:30

Majd az ebadó kihúz minket mindenből !!

Viktus 2011.11.17. 11:17:33

@mh1973:

A bölcsiben férőhely eddig is csak kenés ill. kapcsolatok segítségével akadt ...

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2011.11.17. 11:20:30

gyes mellett dolgozás nálunk aktuális:
- ha nincs munkaviszonyod, nem veszik be a gyereket a bölcsibe
- ha nincs bölcsiben a gyerek, nem tudsz elhelyezkedni, mert mégis a gyerek hova kerül
SAKK MATT
Én simán fizetnék havi 20-30at bölcsiért, csak LEGYEN. Igaz, nem sokkal többért magánbölcsi is van.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.11.17. 11:22:17

"Soltész Miklós hangsúlyozta: a gyes jelenleg 28 ezer 500 forint, és néhány éve már dolgozni is lehet a gyes mellett." - álmaidban te faszparaszt! amint meglátja a munkáltató, hogy a jelentkező életrajzában szerepel a gyermek szó, már meg is a levélszemétbe a jelentkezés.

Azt ti csak HISZITEK basszátok meg, hogy a nagy családbarát kormányotok érdemben akár csak egy hangyafaszányit is segíti (segítette) a kisgyermekes anyák munkába állását.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.11.17. 11:24:50

@Viktus: ezt cáfolom!

... kihagytad a fenyegetést :DDD nekünk pl az jött be. val'szeg akadt egy írástudó az önkormányzatban, aki belátta, hogy az a trehány eljárás, ahogy elutasították a bölcsődei jelentkezésünket, az akár a kormányhivatal, akár bíróság előtt tuti bukó, és láss csodát: lett hely.

amúgy nem akarom unalomig ismételve megint leírni, hogy a jelenleg "ingyenes" bölcsőde mennyibe kerül, de az ingyenestől igen messze van.

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2011.11.17. 11:26:35

Na most ugye tudjuk, hogy kik fognak térítésmentesen bölcsődébe járni és kik azok, akinek fizetniük kell.

Közben meg az egyházak kapnak 97%-is külön normatívát az alapon túl, ha átveszik a gyermekvédelmi és szociális intézményeket.
De így az önkormányzatoknak is megérné!

Ez így összefügg nagyjából...

zrobasé 2011.11.17. 11:30:00

felesleges a hisztériakeltés !
a gazdaság pörög !
az önkormányzatok belefulladnak a pénzbe, igy ez csak elvi lehetőség, sose fognak pénzt kérni a bölcsiért !
a nemzeti ügyek kormánya visszautasitja, hogy a bölcsiért fizetni kell!
max. hozzájárulást...de nem kötelező a bölcsi !
akinek nincs pénze, az ne vállaljon gyereket !
gyurcsány miatt van ! ezt is ő találta ki !
ha gyurcsányoszkóbajnai maradt volna, most 500 lenne az euró, 900 a benzin, és havi egymillió!!! a bölcsi, és kötelező is lenne !
a nettó-bruttó államadóság az ok !
mocskos nyugat, meg a lusta németek, a kapzsi zunió, a bankok, na ők tehetnek erről is !
ha az imf itt lenne, minden bölcsist be kéne szolgáltatni, plusz fizetni utánnuk, és megszoritás is lenne, az áfa 89% lenne, az eva meg 400%, és a benzin-dizel jövedéki adója meg a triplájára nőne !

ugyhogy én köszönöm, hogy lehetőségem van fizetni a bölcsiért, és remélem ott a napot a NEMZETI HITVALLÁS felolvasásával kezdik !

(enrico,eszkep,vidéki üdözöl mindenkit, mindjárt jönnek, csak még nincs kész a hivatalos terelőduma, addig én tartom a frontot :) )

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2011.11.17. 11:33:23

@zrobasé: "akinek nincs pénze, az ne vállaljon gyereket !"
Ezt mondjuk maximálisan támogatni tudnám. Mégis világszerte pont a szegények potyogtatják úgy a csimotákat, mintha kötelező lenne...

Jurganov 2011.11.17. 11:37:47

@Zka: a szegényekért nem kár.
hiszen kinek mennyije van, annyit is ér.... vagy valami hasonló. oh, gyönyörű kapitalizmus :)

Viktus 2011.11.17. 11:38:22

Kudarc a kormány gazdaságpolitikája, a magyar választók nem hisznek a sajátos magyar útban, a nem-ortodox gazdaságpolitikában – derül ki a Policy Agenda közvélemény-kutatásából. A lakosság hét százaléka bízik a magyar útban.

www.napi.hu/magyar_gazdasag/a_lakossag_ketharmada_elutasitja_orbanek_gazdasagpolitikajat.502100.html

logikátlan egy nép ez :D

Transylvanianmixedgrill 2011.11.17. 11:39:37

Bölcsi díj, fordítom Fideszről magyarra: ez a sok tetves cigány és proli is bölcsibe viszi a kölykét, ami annyira irritál engem, gazdag fideszest, legszívesebben lelőném mindet , mint a kutyát, de ugye ezt nem lehet a hülye liberálbolsevik európai Unió miatt, szóval kénytelen vagyok humánusabban értésükre adni, hogy kitakarodjanak az ÉN bölcsimből: szóval majd akkor szépen elintézzük, hogy ne tudják bölcsibe vinni a gyereket, úgy megfingatjuk őket pénzügyileg, hogy eltakarodnak, így maradnak az én kölykömhöz hasonló szép-kék szemű-kék vérűek a bölcsiben, akiknek ugye a szülei érnek is valamit, hiszen kapartak egész életükben.

CyberPunK 2011.11.17. 11:39:38

@Viktus: Aha, csak épp attól még megszavazzák folyamatosan a fideszt.

CyberPunK 2011.11.17. 11:40:54

@Transylvanianmixedgrill: Nem nyert, négy gyerektől ingyenes marad.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2011.11.17. 11:41:24

Nem a megszorításokkal van a baj. Azzal van baj, hogy végig azt rikoltozták ellenzékben, hogy nincs szükség megszorításokra, és hogy a kormánypárt népet írt...

Seduxen (már NEM dr.) 2011.11.17. 11:41:29

@zrobasé: a bankárbosszút megint kihagytad! nem lesz ez így jó...

Seduxen (már NEM dr.) 2011.11.17. 11:43:51

@zrobasé: "és remélem ott a napot a NEMZETI HITVALLÁS felolvasásával kezdik " - ez viszont mekkora ötlet! javasolni is fogom a gondozónőknek, hogy a mindenféle bugyuta versikék, mondókák, meg mesék helyett NENYI, és Nemzeti Hitvallás felolvasása és/vagy eléneklése legyen mostantól!

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2011.11.17. 11:50:55

@Rorschach: de, azokkal is baj van, ugyanis nem vezetnek sehova, csak további versenyképesség és termelékenységromláshoz. Végre a kiadásokat is meg kéne nyirbálni, akkor is ha az némelyik nagy választói rétegnek fáj.

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2011.11.17. 11:57:52

Nem kellene abba a kibaszott tervezetbe egy FELSŐ határt is beletenni?

Mert ha van egy 200+200-at kereső pár, akkor legombolnak róluk 80e Ft-ot havonta? Ennyiért importál Kubából egy nagyseggű dajkát, legalább a gyerek 3 éves korára már tud majd spanyolul káromkodni...

Egyébként most szeretnénk gyereket, mert ketyeg a biológiai óra. De rohadtul meg tudja neheziteni a kurmány a dolgunkat, vagy legalábbis az előre tervezhetőséget.

jenőke 2011.11.17. 12:07:27

@Seduxen:
A kismamák a 28 500 forintos gyest kapják egy évig, feltéve, ha nem vállalnak munkát nyolc órában.
Selmeczi a teljes fizetését kapta (képviselő, amennyiben ez munkavégzés). - Nézz utána!

Seduxen (már NEM dr.) 2011.11.17. 12:11:45

@jenőke: tudom. tavaly még teljes munkaidő mellett is járt a gyes (mondjuk ezt nem is értettem már akkor sem, de mindegy).

Itt azzal van a baj, hogy ezek ott a kupolás kupiban azt hiszik, hogy anyuka megálmodja, hogy 4, vagy 6 órában akar dolgozni a régi munkahelyén (vagy új munkahelyen), és az varázsütésre így is lesz.

Egy lófaszt: a munkáltatók hallani sem akarnak részmunkaidőről, ami meg van, azoknak a 95%-a telefonos értékesítői állás, a legtöbb esetben késő délutáni/esti + hétvégi munkavégzéssel. Na azzal meg ki lehet törölni.

Amíg nem jutnak el odáig, hogy TÉNYLEG komoly kedvezményeket adnak a munkáltatóknak (ergo: érdekeltté teszik őket) a kisgyermekes anyák részmunkaidős foglalkoztatására, addig ez az egész csak pofázás, parasztvakítás, és felesleges humbuk.

zrobasé 2011.11.17. 12:17:30

@Seduxen: tudom, nem akarom elvenni más kenyerét...el-el hagyok kis morzsákat :D
mivan ? nálatok a bölcsiben nem igy van ? nincs NEMZETI HITVALLÁS óra ? és neked kell felvetned ? hát micsoda egy libsikomcsi bölcsi az ? gyereket kivenni, MOST ! még a végén nem az ALKOTMÁNY-ról fognak képeket rajzolni, és nem őshonos magyar kutyafajták lesznek a jeleik !

(egyébként én minden ilyennek nagyon örülök, az asszonyt úgyis nehéz rávenni, hogy irány a lusta friccek, de minden egyes ilyen nemzetépitő,itthonmarasztaló lépés őt is ingatja...úgyhogy hajrá magyarország, hajrá fidesz !)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.11.17. 12:30:47

@BálnaUhr: @Transylvanianmixedgrill: Szerintem a cigók nem viszik bölcsibe a gyereket.Anyuka ugyanis mindig otthon van gyesen.Mindig terhes.

bucbuc 2011.11.17. 12:35:42

A gyerekeknek nincs szavazójoguk, a nyuggereknek van.
Ennyi. Ők a hatalom zálogai.

Kandeláber 2011.11.17. 12:36:20

Sztem az ebadó az első olyan adó, amely tökéletesen igazságos,mert: fizessék meg a nagyvárosokban soktonnányi kutyaszart a közterületen elhelyező ebek tulajdonosai a tisztítás költségeit, + a bosszúság árát, amelyet a szarba lévő polgártársaiknak okoztak. Érdekes módon - ellentétben pld. Németországgal - itthon még soha sem láttam, hogy bárki is feltakarította ebecskéje utcán elhelyezett végtermékét, ellenben sokszor hallottam gyermekes anyákat kacskaringósan káromkodni, mert a kedves kutyatulajdonosok hajnalban a játszótéri homokozóba vitték kis és nagy kedvenceiket a nagy- és a kisdolgokat elvégezni .
,

Kandeláber 2011.11.17. 12:37:52

Elnézést, "szarba lépő". Persze, a "szarba(n) lévő" is igaz lenne.

CyberPunK 2011.11.17. 12:41:03

@Kandeláber: Értem én, hogy igazságos. Gondolom az magyar és az ivartalanított kutyákra azért nem kell fizetni, mert azok nem szarnak a homokozóba.

passaran 2011.11.17. 12:46:06

@Kandeláber: Amit írtál az nettó hülyeség! Ugyanis a te logikád menték adómentes lenne az a kutya amit egy családi ház udvarában tartanak. azaz sose sz.rik a játszótered homokjába.
De ez a téma itt offtopic!

jozicsenko 2011.11.17. 12:48:56

írjuk ki a határra: felépítették és tönkretették a nyugdíjasok nevében?

passaran 2011.11.17. 12:49:14

@CyberPunK: igazad van ebben :) Az én kutyám ivartalanított = adómentes, de mégis akkorát tud sz.ni mint egy vímes doboz :) Lehet hogy ha bevezetik az adót akkor a kutyám anyagcseréje is csak párologtatás utján kerül napvilágra? :)

Kandeláber 2011.11.17. 12:58:02

Pardon, részleteiben nem ismertem a tervezetet. Ha valóban az ivartalanított és a magyar fajtájú kutyákra nem vonatkozik, akkor mégsem igazságos.

Viktus 2011.11.17. 13:02:24

A kormány fizetőssé teszi a bölcsődét
Szóljon hozzá

Az étkezésért fizetendő térítési díjon felül a gondozásért is külön személyi térítési díjat állapíthatnak meg a bölcsődékben. Az ötlet nem új keletű, a Gyurcsány-kormány is megpedzette.

hvg.hu/itthon/20111117_fizetos_bolcsodek_orban
-

Ez nem a nemzethalál gondolatmenete volt akkoriban? ami ellen született a dicsőséges fülkeforradalom után a NER

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.11.17. 13:12:33

@Viktus: Akkor még nem volt unortodox a gazdaságpolitika.Most már más szelek fújnak,vedd már észre!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.11.17. 13:17:39

@zrobasé: sőt,enrico egyből rohan gyereket csinálni.Jól ellesznek a tegnap vásárolt németjuhásszal.

Énbagoly 2011.11.17. 13:19:34

Látszik, hogy ebben a kormányban, és a fidesz soraiban is alig van fogamzóképes korú nő. Aki meg van, dísznek, annak semmi szava nincs.
Sok helyen már azt a törvényt is alig tudják majd betartani, hogy 3 éves kortól kötelező lesz az óvoda. Úgyhogy, ha lesz pénz, akkor óvodabővítésre fog menni. Úgyhogy a bölcsődékre végképp nem marad.
Tehát, aki oda akarja vinni a gyerekét, az fizessen. Sok családnak majd az jön ki, hogyha még többet kell majd fizetni a bölcsiért, akkor nem éri meg az anyának melóba állni. Még akkor sem, ha sikerülne neki.
És nem először érzem azt, hogy a kormánynak elég erős elhatározása a nőket vissza a fakanál mellé. Szüljenek gyereket, vezessenek háztartást, fogadjanak szót az uruknak, és kussoljanak. Mi a fasznak kell a kdnp bármilyen módon a törvényhozás közelébe engedni? Begyepesedett agyú, álszent idióták.

Kandeláber 2011.11.17. 13:22:57

Ismét bebizonyosodni látszik előttem, hogy a magyar a világ legtehetségesebb nemzete. A tízmillió labdarúgó szövetségi kapitány mellett a tízmillió adószakértő országa lettünk.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2011.11.17. 13:23:53

Nagyon helyes! Akinek nincsen 120 ropija a gyerek bölcsijére akkor az ne tartson gyereket! Úgy is, majd belefulladnak a jólétbe, korlátlanul emelkedő bérek, csökkenő adók, a végtelenségig erősödő nemzeti valutánk, a GYED-GYES pofátlanul magas összege...éppen ideje ennek a forradalmi lépésnek! Ha pedig ettől kevesebb lesz a gyerek annál jobb, úgyis tele van az ország velük, borzalmas.

Azért várom a vidám vasárnap gyűlések legjobbjait idéző fideszfanokat, hogy ez miért olyan nagyon jó elgondolás...

Seduxen (már NEM dr.) 2011.11.17. 13:26:19

@Énbagoly: "És nem először érzem azt, hogy a kormánynak elég erős elhatározása a nőket vissza a fakanál mellé. Szüljenek gyereket, vezessenek háztartást, fogadjanak szót az uruknak, és kussoljanak"

+1

nem vagy egyedül ezzel az érzéseddel. 2 bibi van csak szerintem:
1: a jelenlegi itthoni fizetések zöméből kiindulva az egykeresős családmodell aligha életképes ötlet
2: engedtessék már meg, hogy egy nőnek ne az legyen az életcélja, hogy otthon háztartást vezet, és várja haza meleg étellel apucit.

az álszent idiótás leírásoddal is maximálisan egyetértek!

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2011.11.17. 13:27:15

@Kandeláber: Nem tízmillió mert
1 már nem vagyunk annyian
2. a komplett fidesz-kdnp-jobbik-mszp-lmp tagságot le kell vonnod a teljes népességből, ők szart sem értenek hozzá, dokumentált bizonyítékok sorát tudom idekopizni ha kell

Seduxen (már NEM dr.) 2011.11.17. 13:27:22

@csizsikpizsik: "Azért várom a vidám vasárnap gyűlések legjobbjait idéző fideszfanokat, hogy ez miért olyan nagyon jó elgondolás..." - késő, egy kommenttel előbb kellett volna :DDD

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.11.17. 13:29:23

@Seduxen: A 2. potodhoz:Az asszony ott ül melletted és nézi mit gépelsz?:))

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2011.11.17. 13:29:38

@Seduxen: Jó, de még nem indokolt nekünk csak lekezelt :))))

Énbagoly 2011.11.17. 13:32:56

@Seduxen: tudod, ahol a pasi nem keres eleget, az semmire sem jó. :)

És ha egy nő anyagilag teljesen ki van szolgáltatva a férjének, ott nem csak a nő karriervágya sérül, hanem egyszerűen nincs neki saját pénze. Kiszolgáltatott, mint a rabszolgák. Amíg szeretik, addig jó neki, ha a férjeura lecseréli, akkor ott van a szakadék szélén.
És basszus, ezt a vonalat erősíteni a 21. században?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.11.17. 13:33:55

@Énbagoly: Ehh látszik hogy nő vagy.És a poszt írója is.A felvetéseitek alapján nem vagytok NER kompatibilisek.:))Férjed mit szól?:))

Énbagoly 2011.11.17. 13:35:19

@Tigeri: a férjem már lecserélt egy pár éve. :)

Seduxen (már NEM dr.) 2011.11.17. 13:38:10

@Tigeri: ez már a XXI század bazze: TeamViewer van feltelepítve a gépemre, és azzal ellenőriz... :DDD

@csizsikpizsik: INDOKOLNI? mit indokoljon bazze: NER, KÉT-HAR-MAD, stb. Nekik nem kell indokolni, elég kinyilatkoztatni (+ néhány ultimate halálcsillag: elmúltnyóóócév, gyurcsányahibás, bankárbosszú, stb.), tanuld már meg bazze.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.11.17. 13:38:42

@mh1973:

Simán csak egy sunyi staisztikakozmetika.
Fizetős bölcsi: kevesebb gyerek -->
1, a 130%-os kihasználtság lemehet akár 80-ra is --> nem kell újakat építeni!
2, anyuka otthon marad --> addig se munkanélküli!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.11.17. 13:39:18

@Énbagoly: Tudta,hogy veled még gondja lehet,időben lépett.:)) (bocs)
Amúgy gyerek van?Fizet utána?

Seduxen (már NEM dr.) 2011.11.17. 13:40:22

@Énbagoly: óóó pardon, ezt mindig el is felejtem. na miután nekem nincs még túl sokam, szóval annyit is érek, a veletek történő felesleges szócséplés helyett megyek is kockáról-kockára építkezni.

Ha ügyes vagyok tán lehet énnéköm is egyszer S8-as ajjudim közpénzen vett lézerblokkolóval, mint a nagy példaképemnek...

Gontar 2011.11.17. 13:43:27

A nyugdíjemelés unortodox lényegi részét nem találtam a posztban. :-) Gabika nyilatkozata szerint megemelik a nyugdíjat 0,5%-kal, de ha ezeket összeadjuk éves szinten (12*0,5%) akkor összesen 6%-os nyugdíjemelés lesz! Sírva-röhögve brultam le a székről (szó szerint) amikor ezt meghallottam. :-DDD

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.11.17. 13:44:27

@laspalmas: Ez a selmGeci egyre csúnyább.Ahogy a ruhájának elemzéséhez értem egyből megnéztem ki írta a posztot,mert volt egy gyanúm.:))
A felvetésed meg okos.

OÁFK 2011.11.17. 13:45:42

@Gontar: Forrást! Ezt ki szeretném nyomtatni! Arra ösztönözne, hogy vegyem komolyan a tanulást, nehogy ilyen hülye maradjak...

Énbagoly 2011.11.17. 13:47:47

@Tigeri: van, és fizet. :)
De tény, hogy engem nem könnyű elviselni. :))

@Seduxen: kicsik az igényeid, basszus! Törj magasabbra! Csinál az audi terepjárót? :)

Énbagoly 2011.11.17. 13:49:15

@Gontar: ez most komoly? Járt a hölgyike általános iskolába?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.11.17. 13:50:37

@Combi a ballibes Ferkófan:

Elég fásultnak tűnsz...... hova lett a régi Combi??

Seduxen (már NEM dr.) 2011.11.17. 13:51:16

@Énbagoly: tiiicccs, most a virtuális térben leosztottam egy sallert (+ kokit).

hááákéremalássan a tök(etlen)-katonák szerinted mivel járnak? Q7-essel bizony. Az pedig ajjudi.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2011.11.17. 13:51:47

@Gontar: Hehe, és ezek üldözik az uzsorásokat mikor az ő matematikájukat használják??? :)))))

Énbagoly 2011.11.17. 13:53:55

@Seduxen: most akkor vagy legyél elit katona, vagy építkezz a dumálás helyett! :))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.11.17. 13:56:09

@Énbagoly: Csinál,de az nem olyan drága.Akkor már inkább egy R8-as audi legyen.
Vagy Bugatti,Lamborghini,vagy Bentley mert ezekhez is van köze az audinak.
Ha meg fizet a volt férjed az már jó itt Magyarországon.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.11.17. 14:03:09

@Tigeri:

Miért, nincs igazam a ruhájával?
Amúgy egy nőt csak egy másik nő tud igazán dicsérni vagy kritizálni :)

CyberPunK 2011.11.17. 14:05:20

@laspalmas: Én még nőt nem hallottam más nőt dicsérni...

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2011.11.17. 14:06:41

@Gontar: NEEEEEEEEE :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Linket, linket, linkeeeeeet! Adj valamit, ahol ezt nyilatkozta!
Meghalok bazzeg, ha ez igaz :D

Énbagoly 2011.11.17. 14:07:26

@CyberPunK: nem találkoztál még lányát ajnározó anyával? :)

@Tigeri: régimódi vagyok, nekem terepjáró kéne. Akkor is, ha az az olcsóbb. :)

Gontar 2011.11.17. 14:12:34

@Kőmíves Kelemen
@OrmányÁrmányFurmányKúrmány:

HÍR tv-s adásban volt. :-) Otthonról megnézem fent van-e a neten is valahol.

CyberPunK 2011.11.17. 14:12:35

@Énbagoly: Eh, már megint a kiskapu... :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.11.17. 14:14:25

@Gontar: Eltartott egy darabig mire leesett de hol volt ez?Erre nagyon kíváncsi vagyok.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.11.17. 14:19:52

@Énbagoly: Ne már!Akkor vegyél Roils- Royce ot és alakittatsd át terepjáróvá mint az arabok.
Nehogymá szaros 20 milliós kocsi kelljen!Mondjuk az már más cég,köze nincs az audihoz de legalább menőbb lennél,mint a lézerjani.:))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.11.17. 14:20:55

@CyberPunK:

Na jó, idegen nő (="konkurens") esetén talán az elismerni jobb kifejezés :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.11.17. 14:22:27

@Gontar: Szerinted kirakják?Vagy azért van annyi eszük,hogy ezt azért ne.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2011.11.17. 14:23:37

Egyébként a kormányszóvívő asszony arcra tök olyan, mint azok a monchichik, amiket falusi céllövöldékben lehet látni, általában egy pálcika tartja őket.

csoko20 2011.11.17. 14:44:36

@CyberPunK: "Én még nőt nem hallottam más nőt dicsérni... "

Áááá, ha a másik nőnek kurva gáza frizurája, vagy be van hízva, le van pukkanva akkor megy a dicséret. :)
Egy Lendvai Ildi vs. Selmeczi Gabi vita inkább hasonlítana egy leszbi pornó felvezetőjének, mint politikai szópárbajnak...

OÁFK 2011.11.17. 14:46:02

@Gontar: Ne éheztess ki bennünket! Szeretnénk látni! Milyen műsorban volt? Melyik napon? Hátha van archívum!

Seduxen (már NEM dr.) 2011.11.17. 14:46:33

@csoko20: "egy leszbi pornó felvezetőjének, " ???

heeee???

inkább valami nagyon durva hardcore állatos pornó felvezetőjének...

csoko20 2011.11.17. 14:55:19

@Rorschach: "Egyébként a kormányszóvívő asszony arcra tök olyan, mint azok a monchichik, amiket falusi céllövöldékben lehet látni, ..."

Nem mernék rá mérget venni, de annak idején arcba is lődözték rendesen...Deutsch Tomiék, a klubszobában.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.11.17. 14:58:20

@csoko20: pfúúúj baszdmeg, ez valami mocskos perverzió nálad, hogy ezt a förtelmet szexuális együttlétben emlegesd már nem is először?

vagy Te vagy az anti-kdnp-sek első harcosa, aki a magyarországi gyermekvállalási kedv sárba tiprásáért felel ?

Én is akarok kommentelni 2011.11.17. 15:05:06

@Gontar:
Hát, én amit találtam pikk-pakk google alapján (keresőszó: 6 százalék nyugdíjemelés selmeczi), ott nem egészen az hangzott el mint amit te mondtál, hanem az, hogy egyszeri 6%-os KIEGÉSZÍTÉST kapnak. Ez pedig igaz. Sajnálom, sok hülyeséget mondott, (pl. EVA kapcsán kifejette, hogy a cél az adócsökkentés (30->37%)), de itt konkrétan nem.

Secnir 2011.11.17. 15:12:02

...hát nekem a selmeci és a baszás kapcsán két gondolat ugrott be egyből:
selmeci - baszás => szívlapát - hátba
selmeci - baszás => minket - át

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.11.17. 15:14:06

A kamiontémában egyébként nem kompetens valaki?

csoko20 2011.11.17. 15:16:43

@Seduxen: Miért, szerinted annak idején azért vették be a csapatba, mert olyan jó szakpolitikus volt? Vagy mert isteni kávét főzött brióssal, kiflivel? ;)
És annak idején még hamvasabb is volt, eljárt felette az idő. De a fidesz degenerált ízlését tükrözi, hogy egy friss húsi helyett Wittner Máriával, meg H. Rózsival nyomulnak.

Torgyán is akkor baszta el amikor Liebmann Katalint zárta ki a pártból és nem Cseh Máriát.

tv2.hu/content/uploads/2010/03/csehmarika_nevjegy-266x200.jpg

img.index.hu/imgfrm/2/5/8/8/THM_0000072588.jpg

Secnir 2011.11.17. 15:36:48

@laspalmas:
esetleg a kamionvédelmi kormánybiztos.
Kérdezd bátran.
Selmeci Ultimate Protection Solution Gabriella egészen konkrétan

Seduxen (már NEM dr.) 2011.11.17. 15:36:53

@csoko20: ok bazze, értem én, hogy nincs ronda nő, csak kevés alkohol, de akkor is...

nem, szerintem ennyi alkohol a VILÁGON NINCS!!

Combi a ballibes Ferkófan 2011.11.17. 15:39:16

@laspalmas: A fideszes férgek is legalább akkor komcsik mint kúrcsány :)

Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi 2011.11.17. 15:41:00

@laspalmas: "kamiontémában egyébként nem kompetens valaki?"

Ha a népszabó és a Jobbkéz adatai közötti ellentmondás piszkálja a csőrödet, akkor kb. az lehet a feloldása, hogy viszonossági alapon minden évben egy-egy marék engedélyt átpasszolnak egymásnak a tranzitországok. Így aztán lehet 1 milliárd bevétel formálisan, amihez társul 900 millió kiadás, így aztán az egyenleg kb. 100 misi. És ehhez egy komplett hivatali eljárást fenn kell tartani.

Sajna, nem ismerem a valódi számokat és azt se tudom, hogy van-e egyáltalán ekkora magyar forgalom Törökország felé, másrészt jó lenne tudni, hogy ha mi most teljesen szabadjára engedjük a törököket, viszonozni fogják-e? Szerintem igen. Ez a kamionos sztori tényleg nem tűnik hülyeségnek (persze, a részletek...).

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.11.17. 15:49:52

@Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi:
"És ehhez egy komplett hivatali eljárást fenn kell tartani. "
Ebadónál ez miért nem gond?

Szerintem amúgy baromság, inkább a RoLa-t kéne erőltetni. Mondjuk ilyen vasúttal, mint a MÁV, elég nehéz.....

Igen, törökökkel most nagy a barátság :)
hvg.hu/vilag/20111116_schmitt_pal_diszdoktor

Kandeláber 2011.11.17. 15:56:34

Azért jó nő volt ez valamikor a múlt évszázadban/évezredben.

Kabbe (törölt) 2011.11.17. 16:10:32

ezkiezmiez a nő? ki duglya, szopattya? mihez is ért?:))

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2011.11.17. 16:14:14

"Nekünk az EU-Brüsszel-IMF nem diktál!"

...vagy ha mégis, attól nekünk nem csökken, hanem nő a függetlenségünk!

www.portfolio.hu/gazdasag/megtortent_uj_egyuttmukodest_kotunk_az_imf-fel.158531.html

Ezeket a nyelvi bravúrokat komolyan tanítani kéne... vagy csak én jártam rossz iskolába?

Viktus 2011.11.17. 16:21:08

@Rufus78:

Matolcsy féle új haditerv ... rugalmas elszakadás!

OÁFK 2011.11.17. 16:31:35

Übermegagigavastagbőr: "A tárca kiemeli: az új megállapodás nem hitelfelvételt jelent, hanem Magyarország egy biztosítást köt, ami - a minisztérium elmondása szerint - növeli az ország függetlenségét."

csoko20 2011.11.17. 16:32:49

@Viktus: Ja, megvárjuk míg az öcsödi huszárok egyesülnék a nyékládházi fogatolt tüzérekkel és majd akkor kerítjük be őket!!!
Felcsútnál lesz az IMF Sztálingrádja!

OÁFK 2011.11.17. 16:38:03

Ugye? Vitya és az Ikon kiosztottak egykét sallert és kokit, máris idekúszott a zájemef, mert ugye nem mi hívtuk őket, és felajánlottak nekünk mindenféle pénzeket, csak ne legyen több koki...

Viktus 2011.11.17. 16:39:40

@OrmányÁrmányFurmányKúrmány:

" A 2010-ben a GDP közel 82 százalékára rúgó államadósság akkori árfolyamon számolva mára 74 százalékra csökkent"

Ez sem semmi :D sőt, ha a 10 évvel ezelőtti árfolyammal számolna Gyuri még szuperebbnek látszana :D

Alterix 2011.11.17. 16:40:38

@OrmányÁrmányFurmányKúrmány: "... az új megállapodás nem hitelfelvételt jelent, hanem Magyarország egy biztosítást köt,..."

November van kötelező biztosítási dömping! Az állami autókra bezzeg basztak fizetni...

Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi 2011.11.17. 17:16:46

@laspalmas: "Ebadónál ez miért nem gond?"
Alapvetően más tészta. Mellesleg én nem merném számonkérni egy apparátuson, hogy miért nem következetesen hülyék :) Csak örülök, ha véletlenül valami számomra is értelmeset tesznek.

Kieg. személyes véleményem: inkább a törökök, mint a kínaiak.

Horizont 2011.11.17. 18:34:17

A politikusok mindig irritálóak, de a női politikusok még jobban. Lehet, hogy azért, mert egy férfi nem vesz fel ilyen kardigánt?:) Oké nem lehet mindenkinek ízlése, de talán a pénzével pótolhatná! Az is oké, hogy nem lehet szép is, úrinő is, ízléses is, okos is és még ember is! Na de, hogy egyik se jöjjön be? A pofámról leégne a bőr a helyében! De neki vastagbőre van:)

A kormányról és intézkedéseiről ilyen szösszenetek jutnak eszembe:
legyen kölyköd, mert kihal a magyar jajajjjj, ne legyen kölyköd ha rám mersz számítani, azért engedtük haza nyugdíjba anyádat, anyósodat (40 év meló után), hogy rájuk támaszkodj, ha nem megy, ott a magánbölcsi, magánovi, magánsuli, maradj a fakanál mellett, mert a keresztényi hit a családra épül, menjél vissza sürgősen dolgozni, mert kell az adód, ha betegek lesztek ne is próbálkozzatok az SZTK-val (:DD), kórházzal, irány a magánrendelő, úgyis ott kötsz ki, minek a felesleges körökért, nyugdíjba érsz, na másnap jó lenne ha meghalnál, és ha van házastársad menjen utánad ő is, felesleges pénzkidobás az özvegyi nyugdíj, de ha ez nem jönne rögtön össze, mi kiadtuk parancsba, hogy a gyereked tartson el.....
Ne legyen kutyád, mert a városok belefulladnak a kutyaszarba (is!!), legyen kutyád, de ne magas genetikai értéket képviselő eb, hanem pszichésen erőteljes, nem nemzeti kincsünk típus, és fizess, fizess.....
Hiteled van, valutába, ne nyivákolj, min. 4 lépésben kínáltunk megoldást, ilyen kormány a világon nincs még egy, nem is értem, miért ugrálnak ki az emberek kilakoltatás közben az ablakon, ha már felkínáltuk a segítséget, de ha nem élsz vele a te bajod, a "mieinknek" jó, neked meg nem, akkor csak ugrálj......
Annyi, de annyi emberen segítettünk, ja a tehetősebbeken, istenem mindenki annyit ér amije van, te is tartozhatnál oda, mentél volna politikusnak, megszívtad ez van...
A kommunikációnk pedig kiváló, mert én azt mondtam....

eMM2 2011.11.21. 16:51:39

Remek.Jövő agustsba mennénk bölcsibe.Már ha ki tudjuk fizetni.
Ezek a fideszes disznók minden hétrre kitalálnak valami új sarcot.Vagy kettőt.
De az biztos hogy így nem fogunk a gyerkőc melett kutyát tartani.

süti beállítások módosítása