Skip to content


       Szűrés lista

Csodálatos emberek mutatták be a Politika fertőjét

Debreczeni József, Gyurcsány Ferenc és Kuncze Gábor bemutatták Debreczeni új könyvét, ami a magyar politikai korrupcióról szól.


(Fotó: Index)

Köszönjük szépen, hogy új megfejtéssel gazdagították a "vastagbőr" kifejezést!
(Debreczeni amúgy a Gyurcsány vezette Demokratikus Koalíció alelnöke.)

Debreczeni a Mozgó Világban írt egy hosszabb cikket az új könyvéről, nem nagy meglepetés, hogy a cikk háromnegyede az Orbán-család meggazdagodásáról szól, Orbán-bányákkal együtt:


"Ami Gyurcsány Ferencet és Bajnai Gordont illeti, az ő esetükben soha nem merült föl a leghalványabb gyanú sem, hogy kormányfői pozíciójukat bármily vonatkozásban össze lehetne kapcsolni a privát vagyonszerzésükkel. (Még a Gyurcsány elleni nyilvánvaló politikai bosszúperben se kreáltak ilyen motívumot.)
Mindketten politikai szerepvállalásuk előtt, üzletemberként gazdagodtak meg. Gyurcsány vagyonosodásában minden valószínűség szerint szerepet játszottak a politikai kapcsolatok, ám ő maga akkor még (illetve már) nem töltött be semmiféle pozíciót, így az ő esetében szóba se jöhet, hogy visszaélt volna a rá ruházott közhatalommal. Gyurcsány sajátos szerepére még visszatérünk, most azonban lássuk végre a medvét: azt a miniszterelnököt, aki merőben új korszakot nyitott a magyar politikában."


A cikk végén még jut egy kis hely a pártpénztárnokokról, persze semmi konkrétum, hiszen Debreczeni a könyv előszavában be is vallja, hogy "nem vesztem el a részletekben. nem bogozom vég nélkül a szövevényes ügyek szálait, nem válik követhetetlenné az olvasó számára a sok cég- és személynév.


"Gyurcsány hamar fölismerte a pénztárnoki rendszer súlyos következményeit. Hogy a politika intézményesült feketegazdasága nemcsak anyagi értelemben kriminalizálja a párt (idővel minden párt) tevékenységét, de politikailag is vészesen deformálja: megbénítja és a maga uralma alá vonja a párton belüli demokrácia intézményeit. Fölismerte, hogy az informális gazdasági hatalom a formális politikai hatalom fölébe kerekedett az MSZP-ben. Részben erre a fölismerésre vezethetők vissza azok a kormányfői erőfeszítések, amelyekkel többször is nekirugaszkodott a pártfinanszírozás törvényessé és átláthatóvá tételének – ám ezek a törekvések (ha a saját frakcióján nagy nehezen át is tudta verni őket) végül mindig megbuktak a Fidesz ellenállásán (erre még visszatérünk).

Gyurcsánynak pártelnökként és miniszterelnökként 2008 májusában sikerült keresztülvinnie, hogy az általa államtitkárrá kinevezett Puch helyére a párt választmánya titkos szavazással Brecskáné Nagy Máriát, az addigi főkönyvelőt válassza meg, ám a pártfinanszírozást továbbra is Puch tartotta a kezében. Tudniillik egyedül ő ismerte azt a sűrű szövésű, mégis láthatatlan, informális kapcsolati hálót, amely a bizalmas személyes kontaktusok révén összegyűjtötte, és a megfelelő pontokra irányította a párt működésének anyagi forrásait. (Egy MSZP közeli vállalkozó mondta nekem akkoriban: csak nem gondolja a Gyurcsány, hogy ez a nő tényleg átveheti a párt anyagi ügyeit? Föl se veszik a telefonját. Azt se tudja, kiket kellene felhívni…) Ezek után aligha csodálkozhatunk azon, hogy Gyurcsány lemondását követően formálisan is újra Puch lett a pénztárnok (továbbá képviselő, immár ötödszörre, és – most először – elnökségi tag is)."


Csodálatos, precíz, igazi oknyomozó-leleplező könyv lehet, szintén ott a helye a karácsonyfa alatt Matolcsy György könyvével együtt.

 

 

Címkék: könyv pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr133431166

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Fidesz kormány Magyarországa a korrupcióba is belesüllyed 2011.12.03. 22:27:38

Nos, ha az azelőtt elmúlt 8 évben soha nem látott mértékű volt a korrupció, akkor a Fidesz alatt most megláthatjuk a soha nem látott mértéket is meghaladó mértéket. A megláthatatlant láthatjuk, megcsinálták a lehetetlent! Nem csak az államadóssá...

Trackback: Fiatal Anarchisták Szövetsége 2011.12.02. 18:54:14

Régi, féltve őrzött vágyam, hogy megalapítsam a Független Anarchisták SZövetsége nevű politikai pártot, a FASZ-t. A szlogen a következő lenne: mindenki bekaphatja....

Trackback: Mentsük meg a József Attila szobrot! 2011.12.02. 14:15:49

Gyújtsunk mécsest együtt a Kossuth téren József Attila szobránál a költő halálának 74. évfordulóján, december 3-án 17 órakor.Ennek a szobornak itt kell maradnia. Nem azért, mert József Attilának ne lenne máshol szobra. Nem is azért, mert ha nincs ...

Trackback: Koki és saller? Kiderült! Orbán Viktor Az amerikai fiútól nyúlja a szövegeit! 2011.12.02. 11:23:33

Hazánk miniszterelnöke kétségtelenül igazi retro arc. Nem póz, esetleg a néhány évvel ezelőtti divat csábításának való engedelmeskedés ez, Orbán Viktor komolyan gondolja. Sejthető volt ez már akkor is, amikor - az idősebbek szeme biztosan könnybe lábad...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ironfist 2011.12.02. 10:58:36

Az indexen ott volt, hogy azért ilyen vékony, mert az szdsz-es ügyek nincsenek benne :D

Seduxen (már NEM dr.) 2011.12.02. 10:58:37

Ha most vásárol legalább 3 példányt a könyvből, Kuncze "megélhetési bűnözés" "mackó" Gábor névre szóló ciántablettákkal ajándékozza meg Önt, és kedves családját!

medvemellszobra 2011.12.02. 10:59:27

Nem találok szavakat... Brávó!!!!

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2011.12.02. 11:04:49

Jó, hát ilyet komolyan majd kb 50 év múlva lehet írni a sok összefonódás miatt.
Egyébként szerintem az az állítás igaz, hogy Gy. F. még politikai karrier előtt gazdagodott meg, ami azért nagyobb szó kapcsolat ide vagy oda, mint amit O. V. csinált.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.12.02. 11:06:48

@Tzimisce: "hogy Gy. F. még politikai karrier előtt gazdagodott meg" - na igen, igaz, hogy kb UGYANÚGY politikai kapcsolatait használva, mint kb MINDEGYIK milliárdos kis hazánkban.

Erre szokták mondani - finoman - hogy: Jókor voltak jó helyen.

Szóval szerintem az egyik 19, a másik egy híján 20.

Viktus 2011.12.02. 11:09:33

@Ironfist:

"Cserébe a borító valóban párját ritkítóan ütős: ilyen patkányszimbólumokat leginkább olyan könyvek szerzői szoktak bevállalni, amiket aztán a pult alól árulnak a legendás Moszkva téri nemzeti könyvesstandon."

Ők a címlapon szerepelnek :D az mindent kifejez. :D

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2011.12.02. 11:11:19

@Seduxen: A korrupció nem az én asztalom, de az üzleti világban (szinte) minden a kapcsolatokról szól. Ez is olyan mint a női lábak. Nem szídni kell őket, hanem bekerülni közéjük...

Viktus 2011.12.02. 11:13:19

@Tzimisce:

Nem még ötven év múlva sem, mert pl. az olajügyek nyolcvan évre vannak titkosítva :P azokra is még hatvanx évet várni kell.

DarthVader 2011.12.02. 11:13:21

@Ironfist: Ezt maga Debreczeni mondta Kunczénak ironizálva.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.12.02. 11:14:35

@Tzimisce: Isten ments, hogy én az ilyen tisztalelkű úriembereket (mint amilyen böszmeferi) korrupcióval emlegessem egy mondatban, mit feltételezel te rólam? :DD

A jelenlegi brancsot meg pláne nem, még be sem fejezném a mondat bepötyögését, már itt toporognának a tökikatonák, mint a szarógalambok :DD

Viktus 2011.12.02. 11:14:45

@Tzimisce:

Találó hasonlat csak az a baj az Apró leányunokák lábközének befogadóképessége eléggé korlátozott :P

Viktus 2011.12.02. 11:16:05

OFF

"törökgáborelemez
Ma reggel elkezdődött a választási törvény vitája a parlamentben. Nagy az érdeklődés: körülbelül húsz képviselő ül a teremben..."

:D

irógép 2011.12.02. 11:17:29

Nagyon durva, hogy alig váltak ki egy hónapja, és már így beszélnek az mszp-ről, aminek a színeiben Feri majd 6 évig volt miniszter elnök. Kiderül most már végleg, hogy mindenki szemét rohadék, Ferin kívül.
Arról írni, hogy Orbán , hülye arról mi értelem, azt mindenki látja, aki nem Orbán hívő. És amúgy is még , ha igaza is van ennek debreczeninek, tőle nagyon hiteltelen. Ők maguk is részesei voltak az elmúlt húsz év politikájának, erre már nem is jó szó a vastagbőr sem...

Seduxen (már NEM dr.) 2011.12.02. 11:19:52

@irógép: az új kifejezés a TEFLONBŐR :)))

ennek a derék jóskának, a politikai prostituáltnak is az van a kis arcán. az ex-mdf jelölt muhahaha :)

Viktus 2011.12.02. 11:21:58

@irógép:

Az még hagyján, de közben Feri járja az országot is, és ilyeneket puffogtat: "Fontos, hogy minden áron megakadályozzák azokat a törekvéseket, hogy éket verjenek a Demokratikus Koalíció és az MSZP közé."
:D

Viktus 2011.12.02. 11:23:25

@Seduxen:

Az igazi teflonbőrök tavaszra várhatóak alig várom , hogy magyarázzák majd ki ezt: index.hu/gazdasag/magyar/2011/12/02/kiszivargott_az_imf_nekunk_szant_csomagja/
Sok munkája lesz Vidékiéknek. :D

ketroot 2011.12.02. 11:33:52

@Viktus:

Ez is az elmúlt nyolc év hozadéka. Ilyen egyszerű.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.12.02. 11:41:21

@Viktus: na akkor a kulcsszavak: elmúltnyóóócév, gyurcsányahibás, ballibsik, szoclibkoalíció, gyurcsánybajnaikorszak, bankárbosszú, neazemberekkelfizetessékmeg

és erre csak ráeresztik a humán-bullshit generátort (alias vidéki, enrico), és meg is kapod a hivatalos magyarázatot :DDD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.12.02. 11:48:28

@Seduxen: Ennek a továbbfejlesztése lenne enrico és vidéki?:
www.vancso.hu/bullshit/

Combi a ballibes Ferkófan 2011.12.02. 11:50:44

@Seduxen: Ez így nem jó mert kimaradnak a saját vívmányok dícséretei, pl. hogy nem nőnek az adóterhek és tsi. :D

spontan · http://erdekessegek.info 2011.12.02. 11:50:57

A saját tábornak szól, kb. ennyire komolyan veendő. Ahogy pl. a Hírtv-n a Péntek 8 is csak a fidesz-hívek számára fogyasztható.

Jó lenne egyszer már egy oknyomozó újságíró, aki nagy vagyont örökölne az amerikai nagybácsijától, és így nyugodtan írhatna mindkét oldal dolgairól anélkül, hogy attól kellene tartania, hogy elveszíti az állását.

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2011.12.02. 11:52:50

@Viktus: Semmi konkrétum nincs benne. Akkor fog érdekelni, ha lesz. Már unom a lózungokat.

noirp 2011.12.02. 11:54:46

Aj be gusztusos. Gondolkodom rajt', hogy megvegyem: KORDOKUMENTUM.

Kivlov 2011.12.02. 11:54:51

mi volt ez? imaóra ZS-éknél? :D

Seduxen (már NEM dr.) 2011.12.02. 11:56:00

@Ásó[Mosó]maci: mindent tudsz :) PONTOSAN erre gondoltam :D

@Combi a ballibes Ferkófan: jó, hát bazze, azért némi önállóságot még az ilyen (rém)hírközlési(terjesztési?)-droidoktól is elvárhatunk, mint a fent megénekelt 2 troll :DDD

Viktus 2011.12.02. 11:57:23

@spontan:

A hírtv kormányváltás előtt volt jó azóta lényegében semmi sincs benne ...

dr. Aullah 2011.12.02. 12:00:03

A patkány egyik szeme narancs, a másik piros. Milyen találó.

Wagem 2011.12.02. 12:01:32

Szegény patkányok.Ezek a nyomorultak a fotón hasonlítanak rájuk.Csak azért nem írom,h a három patkány,mert akkor vérig sérteném az igaziakat.Ezt a világ semmi pénzéért nem tenném.

aki utánam kommentel köcsög 2011.12.02. 12:02:27

debrecenijózsi egy súlytalan prosti.

ili810 2011.12.02. 12:03:50

@ketroot: Nem az elmúlt nyóc év! Kezdetektől fogva hiányzott és hiányzik a mai napig az igazi tényfeltárás írott és íratlan formája. Hibás ebben Zero barátunk is. A sajtó a média mind elkötelezett valamilyen szinten. A valós objektív tényfeltárás nincs. A blogokban is egy egy megszellőztetés van csak, a vélemény formálás a sorok közötti olvasást meghagyják nekünk. Holott részünkről vajmi kevés a rálátásunk az igazi problémákra. Ok okozati összefüggéseket csak jóval később tudunk kialakítani a foszlányos információkból.
Valahol mindenki félti a seggét. Nincs még elég bátorság, kitartás, elkötelezettség e szinten.
Pedig megérdemelné a köz, hogy az olyanok mint az olajügyek ne legyenek titkosítva.

2011.12.02. 12:05:55

Miért kell ezen csodálkozni, hogy lopnak a szeretve tisztelt ,a zemberek érdekében, sem éjjel sem nappal nem dolgozó politikusaink?
Ez náluk már szinte hobbi szinten mükődik. Tudják és alkalmazzák azon nem dakota közmondást, hogy-- amit ma ellophatsz, azt ne hagyd holnapra. Élnek is vele rendesen, mert ugye a mentelmi jog, az megvédi minden bajtól.
De vajon szeretve tisztelt és áhitatosan imádott , "munkában" és a hazugságtól, a lopásoktól megtört szenátorok java része dolgozott-e valaha? Kötve hiszem, mert ebben a gátlástalan és korrupciótól átszőtt országban, munkával nem lehet meggazdagodni, csak tönkremenni.

Bezzeg ha politikus lettél, akkor hamar milliárdos leszel, a zemberek adójából és mivel lehetőséged van--lophatsz annyit amennyit nem szégyelsz.
A politikusok, pártkatonák pedig, mint az elmult 21 év mutatja---nem szégyenlősek egy kicsit sem
.Ez igaz jobbra is és balra is, mert mind egyforma, csupán a zászló szine, a párt neve, a vezér személye lett más, de az alaphelyzet nem változott--lopnak, csalnak, hazudnak--ugy jobbról, mint balról egyaránt.

jenőke 2011.12.02. 12:06:02

@Viktus: Újabban életvitelszerűen ülnek ez nem bűncselekmény? Vagy ahhoz kő is kell?
Ítélet?

Combi a ballibes Ferkófan 2011.12.02. 12:06:06

@Seduxen: Dehogyis. Láttad, hogy az imf hitel bejelentésénél több napig a vbőr felé se néztek akkor továbbképzés volt a droidközpontban :D

Arbet 2011.12.02. 12:09:24

Kíváncsi vagyok, hogy a tisztességes Debreceninek mennyi korrupt pénz került már a zsebébe. Dögölne meg.
A civil embereknek kell elásni mindkét oldalt, csak akkor lesz rendszerváltás, addig meg mindkét oldal vígan él az adófizetők pénzén. Korrupt minden párt.

Kandeláber 2011.12.02. 12:11:18

Nyilván a szabad ég alatt tartották a könyvbemutatót, mert különben a fejükre szakadt volna a mennyezet. A címlapon szereplő patkány pofája pedig Debreczenire hasonlít.

Diocles 2011.12.02. 12:15:37

a borítója tényleg nagyon király :D

egyébként viccen kívül, én jobbos vagyok, de azt el kell ismernem, hogy Debreczeni nagyon jól ír, informatív, könnyen olvasható, valamint alaposan megfűszerezi a könyveit mindenféle bizalmas anekdotával...
nem véletlen, h a politikai témájú könyvek között általában mindig az élen van... szóval lehet fikázni, de sokan olvassák, én is.

delano 2011.12.02. 12:16:24

@Schindler Pistája: @Kivlov: Srácok, ti sosem fárasztjátok magatokat azzal, hogy elolvassátok a posztokat, igaz? Csak beírjátok a kommentekbe a szokásos zsidózást, és már ugrotok is tovább a következő blogra, így időt és energiát spóroltok. Olyan jelentéktelen apróságok nyilván eddig sem zavartak titeket, hogy a képen lévő 3 emberből egyik sem zsidó, az csak összezavarná az egyszerű világképeteket.

Ombudsmanyus 2011.12.02. 12:18:03

És miért patkány van a címlapon? Eddig úgy tudtam, hogy az egyik elnökünk beceneve volt a sitten. Nem valószínű, hogy Jóska rá célzott volna.

Meleardil Eressea Iluvadan 2011.12.02. 12:18:38

Mit lehet erre mondani?

"Köszönjük. Néha a legváratlanabb helyről nyújtják a segítő kezet.
A Jobbik"

Kandeláber 2011.12.02. 12:21:41

"Politikai szerepvállalásuk előtt, üzletemberként gazdagodtak meg"-merthogy a KISZ-titkárság ugye nem volt politikai szerepvállalás. Meg a spontán privatizációnak nevezett szabad rablás időszakában tetőtől talpig úriemberek becsületes üzleti tevékenységgel szerezték meg az állami vagyont.
Józsi, te kis hunyorgó giliszta, a szádon is az jön ki, ami a seggeden.

Anti Anyag (törölt) 2011.12.02. 12:21:42

Nem is irigylem azokat, akiknek ilyen ajándék van a karácsonyfa alatt.

Várúr 2011.12.02. 12:25:17

"Csodálatos, precíz, oknyomozó..." egyetlen konkrét tény nélkül. Valóban "nem veszett el a részletekben" Debreczeni. "Nem bogozza vég nélkül a szövevényes ügyek szálait..." így aztán gyönge politikai propagandakísérlet az egész. Hát Istenem, Debreczeninek is meg kell élnie valamiből...

==T== 2011.12.02. 12:25:22

@Tzimisce: GYF már a rendszerváltás előtt politikai karrierbe kezdett, és vagyonát is politikai kapcsolataival szerezte.

sárkányfő 2011.12.02. 12:26:50

Úgy látszik a Rogán jutalékot kap a könyv értékesítéséért cserébe, mert nekilátott a promóciónak:

"Az alsó szomszédot bízta meg Rogán 120 millióért"
"Rogán Antal, az V. kerület polgármesterének társasházi szomszédja a tulajdonos abban a cégben, amely nemrég elnyerte az önkormányzat 120 milliós kommunikációs tenderét. A Hamu és Gyémánt Kft.-nek blogokon és közösségi oldalakon kell a Belvárost népszerűsítenie."

index.hu/belfold/2011/12/02/az_also_szomszedot_bizta_meg_rogan_120_millioert/

Kivlov 2011.12.02. 12:29:04

@delano:
:D
A képen lévő 3ból egyik sem az??? Ez az év vicce? Akkor hogy volt kunczogó a zs-párt elnöke, meg bohóca évekig?
plusz ajánlom figyelmedbe ezt:
hu.metapedia.org/wiki/Zsid%C3%B3k_a_magyar_k%C3%B6z%C3%A9letben_(a-l)

Ajtony 2011.12.02. 12:30:29

@Tzimisce: Egy cseppet azért politizált Ferenc még szegényen, és a gazdagodás inkább Piri néni műve, mint sem a tehetségéé

ili810 2011.12.02. 12:30:49

@Ásó[Mosó]maci: nagyon le van egyszerűsítve.Mára olyan nagy arcot nem is lehetne kreálni amin az összes szarháziból lenne egy darab. Sőt még egy puzzle is kevés.

sárkányfő 2011.12.02. 12:34:16

@Kivlov:
Sose sikerült megértenem, de talán most te segítesz nekem: Mit számít, hogy valaki zsidó-e vagy sem? Mi a baj a zsidókkal? Zsidónak lenni ciki valamiért? És az a valami minden zsidóban kivétel nélkül megvan? Ki dönti el ki a zsidó? Mindenki saját maga, vagy akik zsidóznak? Szerinted zsidózni nem irtó ciki?
Ja, és te fajgyűlölő vagy?

Jozicsenko, aki inkább lenne pék... 2011.12.02. 12:34:38

"Ami Gyurcsány Ferencet és Bajnai Gordont illeti, az ő esetükben soha nem merült föl a leghalványabb gyanú sem, hogy kormányfői pozíciójukat bármily vonatkozásban össze lehetne kapcsolni a privát vagyonszerzésükkel"

nekem valahogy a cégeik áramszámlája meg a tv székház jut eszembe - biztos mert náci vagyok

hétvégén progrom valahol? (márcsak hogy az ilyenek megnyugodjononak)

2011.12.02. 12:36:17

@Kivlov:
Mert aztán a metapedia nevű agymenés a megkérdőjelezhetetlen kinyilatkoztatások közismert tárháza.

Ezen az ötleten még dolgozzál egy kicsit. :)

Kivlov 2011.12.02. 12:39:17

@sárkányfő:
"Régen az volt antiszemita, aki nem szerette a zsidókat. Ma az, akit nem szeretnek a zsidók."

Kivlov 2011.12.02. 12:40:10

@Crystah Mastah:
Teljesen mind1. Az ott szereplő nevek legalább 90%-áról alapból tudni lehet csak ránézésre, hogy "sheriff". ennyi.

2011.12.02. 12:43:32

@Kivlov:
Tudni lehet. Ez ám a szép dolog. Valami baromarcú felrak oda valakit, akkor arról már tudni lehet. Ennyi erővel Perez Hiltont is linkelhetnél mint hiteles forrást. Kb ugyanannyit érnek.

Te is fent vagy ott? Vagy a csókosokat leszedik a szerkesztők? :D

Seduxen (már NEM dr.) 2011.12.02. 12:45:00

@Ásó[Mosó]maci: ha még csak ezt :) de sanszos, hogy inkább 2 db - egyenként ca 100 kilós - fekete ruhás tökkelütött-katona térdét érezném a tarkómon :DDD

bár megjegyezném, hogy audiban még nem ültem. sem Q7-esben, sem semmilyen másban. nem, a csomagtartóban sem...

milner 2011.12.02. 12:45:01

na végre, már úgy hiányzott egy újnyilas troll

Kivlov 2011.12.02. 12:45:03

@Crystah Mastah:
hiába b*zulsz, ezek a tények.

budai zöld 2011.12.02. 12:46:13

@Tzimisce:
"Egyébként szerintem az az állítás igaz, hogy Gy. F. még politikai karrier előtt gazdagodott meg, ami azért nagyobb szó kapcsolat ide vagy oda, mint amit O. V. csinált."

Úgy érted, 1981 előtt gazdagodott meg?

Wiki: "1981-ben a főiskolai KISZ-bizottság tagja lett [...] Később a főiskola KISZ-titkárának választották meg, ami a tudományegyetem és a tanárképző főiskola összevonása után egy jól fizető állást jelentett számára. 1984 és 1988 között a KISZ Pécsi Városi Bizottságának titkára, majd 1988–1989-ben a KISZ Központi Bizottság Egyetemi és Főiskolai Tanácsának elnöke lett. 1989-ben a KISZ jogutódjának, a Demokratikus Ifjúsági Szövetségnek (DEMISZ) az alelnöke volt"

2011.12.02. 12:46:51

@Kivlov:
Buzulás? Cica, csak próbálok veled beszélgetni, de ez is meghaladja a képességed úgy látszik, mert vagy fröcsögsz, vagy köpsz.

Nem baj, végülis van lehetőség utólag elvégezni a nyolcadik osztályt, sok sikert! :)

spájdernecc 2011.12.02. 12:48:41

@Kivlov:
isten őrizzen attól, hogy kunczét védjem, de a kinevezése idején / na jó, megválasztása / az volt az indok, hogy a szadesznak olyan elnök kell, aki se nem zsidó, se nem ávós csemete
így állapodtak meg Kunczéban

ili810 2011.12.02. 12:48:42

@sárkányfő: "fajgyűlölő vagy" nem csak az de antiszociális is.
Nagyon sérülhetett a gyerek valamikor.

Kivlov 2011.12.02. 12:49:49

@spájdernecc:
:D
Akkor kicsit mellélőttek...épphogy nem fityma nélküöl született, akkora...

Kivlov 2011.12.02. 12:50:47

@Crystah Mastah:
8 osztály, kistigris? az egész famíliádnak nincs annyi "8 osztálya" mint nekem. :D

spájdernecc 2011.12.02. 12:51:42

@budai zöld:
bizony
és a DEMISZ, mint a KISz jogutódja örökölte és értékesítette a Kisz vagyont
máig stabil egzisztenciák alapozódtak meg abban az időben

Arbet 2011.12.02. 12:52:37

"Ami Gyurcsány Ferencet és Bajnai Gordont illeti, az ő esetükben soha nem merült föl a leghalványabb gyanú sem, hogy kormányfői pozíciójukat bármily vonatkozásban össze lehetne kapcsolni a privát vagyonszerzésükkel. (Még a Gyurcsány elleni nyilvánvaló politikai bosszúperben se kreáltak ilyen motívumot.) "

LOL bazdmege. Gyurcsány és Bajnai Teréz anya reinkarnációi :D Ezek sosem loptak semmit sem, csak valahogy hozzájuk került az állami vagyon. Eszem faszom megáll. :D

Le kell törni a lábukat, hogyha balhé lesz ne futhassanak el.

ili810 2011.12.02. 12:53:10

@sárkányfő: "fajgyűlölő vagy?" nem csak az de antiszociális is. Nagyon sérült lehet ez a gyerek.

Ironfist 2011.12.02. 12:54:10

@DarthVader:
" Ezt maga Debreczeni mondta Kunczénak ironizálva."

És? Mintha nem lenne igaz.

@Viktus:
"Az igazi teflonbőrök tavaszra várhatóak alig várom , hogy magyarázzák majd ki ezt: index.hu/gazdasag/magyar/2011/12/02/kiszivargott_az_imf_nekunk_szant_csomagja/
Sok munkája lesz Vidékiéknek. :D"

Haha, mintha nem tudnánk, mivel fog jönni. Címszavakban ezzel:

Elmúltnyolcév

Ország elleni pénzügyi támadás

Gyurcsányahibás

És társai. Röhögni persze lehet Vidékin, hisz abszolút szánalmas, röhejes, és puruttya az, amit ő csinál, de valahol szomorú, hogy emberek pénzért ilyen féregségre is képesek, mint ő.

@wagem:
"Szegény patkányok.Ezek a nyomorultak a fotón hasonlítanak rájuk.Csak azért nem írom,h a három patkány,mert akkor vérig sérteném az igaziakat.Ezt a világ semmi pénzéért nem tenném."

Láttál már igazi patkányt? Nyilván nem, mert nem ez volna a véleményed :D A patkány igenis találó kifejezés erre :)

@delano:
"Csak beírjátok a kommentekbe a szokásos zsidózást, és már ugrotok is tovább a következő blogra, így időt és energiát spóroltok."

Eh, ebben Bélabácsi az igazán nagymester. Gyakorlatilag érdemi hozzászólása nincs, viszont mindegyikben, ami két mondatnál hosszabb, fellelhető a pajeszosok, meg a c-típusú kisebbség elleni kirohanás valamely túlfejlett példánya.

@Kivlov:
":D
A képen lévő 3ból egyik sem az??? Ez az év vicce? Akkor hogy volt kunczogó a zs-párt elnöke, meg bohóca évekig?
plusz ajánlom figyelmedbe ezt:
hu.metapedia.org/wiki/Zsid%C3%B3k_a_magyar_k%C3%B6z%C3%A9letben_(a-l)"

Márpedig tényleg nem zsidók. az szdsz pedig nem zsidó párt volt kifejezetten, dehát nyilván mindenki zsidó, és cigány, meg antimagyar, aki neked ellent mer mondani. Bár mit is várunk olyan embertől, aki metapédiás linkeket dobál be, mint bizonyítékot? :D Azt vágod, hogy ezzel kb el is ástad magad minden épeszű szemében?

megint 2011.12.02. 12:54:20

DK egy dolgon fáradozik, Puchot ki akarják csinálni, Attilát már tudnák kedvük szerint irányítani, és így az egész mszp-t. Igazi alattvaló egy a Józsi, még a végén kiderül, hogy semmi köze Fletónak az előző nyolc évhez. Ez a kedvencem: "Gyurcsány vagyonosodásában minden valószínűség szerint szerepet játszottak a politikai kapcsolatok".

spinat 2011.12.02. 12:55:26

ezek is csak kicsit nézik hülyének az embert :) De biztos van egy Marinéni réteg, aki megveszi a könyvet, még dedikáltatja is.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2011.12.02. 12:55:40

@Kivlov: Köszönöm a felvilágosítást. Amennyiben a felsoroltak mind zsidók, ezentúl tisztelni fogom a zsidókat!

Virág et. 2011.12.02. 12:56:08

@budai zöld: Gyurcsány nem a KISZ vagyonból szerezte a saját vagyonát, hanem jól házasodott.

@Arbet: Nem, nem azok, de nincs olyan gyanú vagy vád egyikkel sem kapcsolatosan, hogy bármilyen közpénzt jogellenesen szereztek volna meg. Még Sukoró Gyurcsány esetében sem erről szól.

Kivlov 2011.12.02. 12:56:57

@Ironfist:
:D
neked is kár volt felsírni annó...

KolompárRómeó 2011.12.02. 12:57:10

Gy.F és Küka is állami csöcsön szedték meg magukat. Hogy most ők "üzletemberek" és csak utána vállaltak közéleti szerepet? Kit érdekel, akkor is loptak. Pardon: "loptak?" Hátha így nem visznek el egy lefüggönyözött fekete autón. Mert véleményem lehet, de lehetőleg azt ne nagyon terjesszem, mert ha mégis, akkor likvidálhatnak.

Kivlov 2011.12.02. 12:57:44

@butus:
igazi "nomen est omen" vagy. :D

Virág et. 2011.12.02. 12:59:24

Ha olyan nagy pénzt akasztott volna a KISZ-vagyonból, minek megy el 90-ben a Creditumhoz mezei ügyintézőnek és üzletszerzőnek? 92-től vállalkozó és 94-ben veszi el Dobrev Klárát. Itt kell keresgélni a vagyonszerzést.

Ironfist 2011.12.02. 13:00:52

@Kivlov:
Én nem felsírtam, hanem megmutatták a fajtádat, és felröhögtem :D

2011.12.02. 13:03:16

@Kivlov:
Ach so, egy értelmiségi szélsőjobbos. És még beszélni is tud, félelmetes mire nem képes manapság az ottani réteg. :)

@butus:
Végülis, nem rossz dolog Latinovitsékkal egy társaságban lenni, bár ahogy látom őt már lekapta valamelyik okos.

Ironfist 2011.12.02. 13:04:18

@Crystah Mastah:
"És még beszélni is tud, "

Nanananana, ne túlozzunk, az, hogy gépelni tud, az nem jelenti, hogy egyből beszélni is...

ili810 2011.12.02. 13:04:49

@Kivlov: Idáig süllyedt az oktatás és a nevelés. Anno én is mondtam a gyerekemnek, hogy a doktoriához intelligenciát, emberséget nem adnak.

Virág et. 2011.12.02. 13:05:24

@Kivlov: Ez a lista nagyon vicces. Személyes ismeretség alapján csipőből legalább 5 emberről EGÉSZEN biztosan tudom, hogy sem ő, sem a családja nem zsidó. :) Ez inkább a Hitler-i "az a zsidó, akire én azt mondom" elv alapján készülhetett.

Nem kéne ilyen butaságot forrásként megjelölni. Mi a következő? Matula magazin?

Akosb1 2011.12.02. 13:05:26

Most hogy Ferenc már nem maszopos Debreczeni nekimegy a maszopnak is(ugy ahogy) . Ez tényleg csodálatos...

Kierkegaard Akciócsoport 2011.12.02. 13:08:02

Muhahahaha :D:D:D
Hát ha valakik, akkor ők igazán ismerik a politika fertőjét :D

sárkányfő 2011.12.02. 13:09:16

@Kivlov: Szép idézet, honnan van a kurucinfóról? és azért írtad le, mert te úgy véled téged nem szeretnek a zsidók? és ezt honnan tudod? megmondta neked a Minden Zsidó Egységes Véleményét Tolmácsoló Tanács? és mond, ez nagy törés volt az életedben? a zsidók szeretetére vágysz? és mióta tudod hogy nem szeretnek, antiszemitának tartod magad?
amúgy szerintem engem se szeretnek, mert azt se tudják, hogy létezem. persze az is lehet van egy országos kistájuk, és mind a 10 millió név mellé be van jegyezve, hogy szeretik-e vagy sem.

amúgy meg most sem tudtam meg, tőled sem, hogy van-e valami baj a zsidókkal, és ha igen, mi az? úgy látszik erre sose képes válaszolni senki. ezzel régi gyanúm további megerősítést nyert, miszerint azért nem kapok erre értelmes választ, mert értelmes válasz nincs is.

Arbet 2011.12.02. 13:09:35

@Virág et.: Te úgy vagy értelmetlen agyhalott fogyatékos hülye ahogy vagy. Ha nő vagy még akkor is meg kéne rugdalni a picsaorcádat egy síbakanccsal.

Kandeláber 2011.12.02. 13:09:59

@Kivlov: Pontosan azért választották Kunczét elnöknek az SZDSZ-ben, hogy egy "díszmagyar/díszsváb" legyen az élükön, ezt maga Bauer ismerte el a Beszélőben annak idején.
Debreczeni pedig inkább kunparasztnak néz ki, mint másnak, úgyhogy háromból csak egy találat lehet.

Virág et. 2011.12.02. 13:11:15

@Arbet: Iskolai szünet van? Vagy ennyire futja? Ez nem sok. Egyébként nem vagyok nő.

DarthVader 2011.12.02. 13:12:41

Eddig elég sok szó esett a kommentekben Gyurcsányról, relative kevés az orbáni birodalom kiépüléséről. Debreczenit lehet méltatni innen-onnan, de amit erről ir, azért az eléggé alá van támasztva. A gyurcsányi birodalomról már eleget irt a jobboldali média.

Virág et. 2011.12.02. 13:13:18

@Arbet: Bár ha szerinted Virág elvtárs a filmben nő volt, akkor komolyan az a benyomásom, hogy kb 12-16 éves (értelmi szinten 8 éves) emberrel "vitatkozom".

Ironfist 2011.12.02. 13:14:32

@sárkányfő:
"Szép idézet, honnan van a kurucinfóról?"

Kurucinfo kutyafasza ehez képest, a metapédiáról jött a gyerek. Egyébként kezdem belátni, hogy a szélsőjobbosok pontosan ugyanazt csinálják, mint a liberálisok, csak ellenkező előjellel. Libsiéknél a "nekünk nem tetszik, kiáltsuk ki nácinak" szöveg megy, széljobbikáéknál meg a "nekünk nem tetszik, kiáltsuk ki zsidónak"

Serenic 2011.12.02. 13:16:02

Nem értelek, Vastagbőr. Jó, nem szereted ezeket a politikusokat, de amit Debreczeni leír, igaz. Persze, ez az ő sajtáos nézőpontja, de ehhez szerzőként joga van. Ráadásul Gyurcsánynak semmi kifogása az ellen, hogy leírja, az ő meggazdagodása politikai kapcsolatainak köszönhető. Ezt melyik politikus engedné meg? Gyurcsány, ha nem is mindig szerethető figura, de láthatóan önkritikus és önelemző, képes a változásra és a megújulásra. Ezt ellenfeleiről nem tudom elmondani.

bigthereal 2011.12.02. 13:16:02

vajon ki veszi meg azt a könyvet?

Virág et. 2011.12.02. 13:16:29

@Ironfist: Ez már egy ideje így van. Zsidó vagy komcsi vagy mindkettő. Aztán, ha megpiszkálod őket bottal elkezdenek anyázni.
Hol vannak már az olyan jobbos kommentelők, mint derelye, akik nem voltak funkcionális analfabéták és értelmes és érdemes volt vellük beszélni?

bandika gazdája 2011.12.02. 13:16:44

@Tzimisce: Te tényleg ilyen hmmmm ... fejletlen vagy? Szerinted az élet a világmindenségben 1990-ben kezdödőtt? Gyurcsánynak nem volt politikai múltja?! 90 előtt sem, te szegény ember?

Serenic 2011.12.02. 13:18:52

"Libsiéknél a "nekünk nem tetszik, kiáltsuk ki nácinak" szöveg megy, széljobbikáéknál meg a "nekünk nem tetszik, kiáltsuk ki zsidónak"

Nem igaz, hol olvasod a Népszabadságban vagy máshol, hogy a Fidesz náci? Ez hülyeség, a jobboldali vagy más oldali nem náci, nem fasiszta, de vannak szélsőséges pártok és csoportok, amik antiszemiták, nemzetiszocialisták vagy nyilasok, ezeket nehéz nem így jellemezni. Ellenben a zsidózásnak általában semmi értelme és alapja sincs, még ha valaki zsidó is, akkor sem lehet ez negatív jelző, hiszen attól, mert valakinek zsidók az ősei, nem tudjuk meg, milyen ember. De ha valaki nemzetiszocialista, akkor könnyen belőhető, miben hisz.

Ironfist 2011.12.02. 13:19:06

@Virág et.:
Na ja, manapság csupa Enrico/Vidéki/eszkep, vagy Bélabácsi/hoplita/Kivlov minden jobbos szinte... Tisztelet a kivételnek, akinek nem inge, ne vegye gatyára.

Virág et. 2011.12.02. 13:19:46

@bandika gazdája: A könyv nem is ezt mondja, hanem azt, hogy a "kormányfői pozíciójukkal". Ez nehezen vitatható.

Ahogy az sem, hogy legalábbis Gyurcsánynál a gazdagság a KISZ-es kapcsolatokból (is, meg a házasságból) jött. De ezt nem cáfolja Debreczeni sem.

Ironfist 2011.12.02. 13:20:18

@Serenic:

Nem hivatalos csatornákon megy ez, nyilván nem újságban, meg tévében, egyik oldalon sem.

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2011.12.02. 13:20:23

Nekem nagyon nem tetszik ez a tendencia, ahogy egyre több szélsőséges idióta van a blogokon. Mert ha itt egyre több van, akkor az országban is.
Nem gondolkoztok el azon, hogy esetleg a zsidók, cigányok, homokosok után a biciklisták, majd a szemüvegesek jönnek, mi van, ha abba már ti is beletartoztok?

Virág et. 2011.12.02. 13:21:30

@Ironfist: Gyenge eresztés. Régen még a hülyék is jobbak voltak, mert legalább egy-két válasz után kezdtek csak kurvaanyázni, ma már ez az első reflex. Olyan retardált is volt nemrég, akihez hozzá sem szóltam, ő szólt hozzám, aztán ezen annyira felhúzta magát, hogy úgy tett szűrőre, hogy még válaszolni sem tudtam neki. :)

Én a NER-t hibáztatom. :)

Ironfist 2011.12.02. 13:22:10

@Serenic:

"Ellenben a zsidózásnak általában semmi értelme és alapja sincs, még ha valaki zsidó is, akkor sem lehet ez negatív jelző, hiszen attól, mert valakinek zsidók az ősei, nem tudjuk meg, milyen ember. "

Ez igaz, de most nem is ezen volt a hangsúly. Mondjuk akkor a széljobbosok meg nem zsidónak kiáltanak ki mindenkit, aki nem velük van, hanem komcsinak, na.

Szittyós Feri 2011.12.02. 13:22:22

Az érdekes egyébként, hogy a szőlőbányákat évről évre előveszik, de arról nem nagyon hallani hogy pl Apró Piroska (GyF anyósa) hogyan egyengette Feri útját, miket járt ki neki állami vezetőként a '90-es évek közepén. Az Altus sem abból lett sikeres cég hogy GyF akkora üzleti géniusz, hanem jó magyar módra a zsíros állami bizniszekből (amik hogy, hogy nem, az állam számára kevésbé sültek el jól).

Szóval hagyjuk már ezt hogy ki mire használta fel a politikai hatalmat és kapcsolatait...

Seduxen (már NEM dr.) 2011.12.02. 13:22:27

@Virág et.: "Hol vannak már az olyan jobbos kommentelők, mint derelye" - akikkel szemben bizonyos "nemjobbos" kommentelőknek vannak öö, khm tartozásai :DDDD

Virág et. 2011.12.02. 13:24:36

@Seduxen: Hé. Felajánlottam, hogy bármikor elküldöm neki az üveg borát, ha ad egy címet. Sőt, akár egy semleges középső embernek is elküldöm, ha gondolja. Akár egy ügyvédkollégánál is el tudom helyezni - nyitott vagyok a megoldásokra.

Arbet 2011.12.02. 13:24:53

@Ironfist: Nyomi vagy, ha te jobbosban balosban gondolkosz. A civil szféra egy lapátra teszi mindkettőt. Ti is ugyan olyan szarcsimbókok vagytok mint a fideszdroidok.

2011.12.02. 13:30:34

hmm, attól, hogy nem kedveljük Debreczenit, még mindig az ő jövendölései jöttek be, és nem Kumin Ferencé. Ez a könyve egyébként már leginkább a kiábrándultaknak szól, elvégre ma ők a legnagyobb közönség :) Egy kis pofon fidesznek, egy kis pofon maszopnak. Vékony a könyv? Mégse írhatta meg a "francia históriát", bár az is kevés lenne a magyar viszonyokhoz :):)

Secnir 2011.12.02. 13:32:34

a fotó király.
Fabius megirigyelhetné.

a többire kár a leütéseket vesztegetni. beszéljünk inkább a fitymaszűkületről.

Apafarkas 2011.12.02. 13:32:56

@spontan: ja, aztán ez az oknyomozó egyszer csak öngyilkos lesz, és a nevenapján háromszor tarkón lövi magát egy sörétes puskával...

Kandeláber 2011.12.02. 13:33:02

Debreczeni a tipikus példája annak az embernek, akinek a létezéshez mindig szüksége van egy kinyalható fenékre. Orbán tanácsadójából Gyurcsány udvari életrajzírójává, majd pártjában alelnökké váni - nem semmi. És még el is felejtettem az MDF tagságot, a tuti KISZ-tagságot, merthogy 155-ben született. A palinak legalább három nyelvre lenne szüksége, hogy tisztességes munkát végezzen.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2011.12.02. 13:33:25

@Kivlov:...tudod, én a származása alapján nem tudok senkit sem elítélni.(annál inkább a cselekedetei alapján) Lehet, hogy ez neked nagyon furcsa és felfoghatatlan állapot, de arról nem én tehetek.

DarthVader 2011.12.02. 13:36:27

@Szittyós Feri: Apró Piroska (GyF anyósa) hogyan egyengette Feri útját, miket járt ki neki állami vezetőként a '90-es évek közepén

Apró piroska a 90-es évek közepén állami vezető volt? Ez nekem új!

DarthVader 2011.12.02. 13:39:55

@DarthVader: Azon kivűl az igaz, hogy a szőlőbányákat már sokszor emlegették, de szemmel láthatóan nem borzolta fel a népek erkölcsi érzékét, másrészt a mechanizmus ilyen kristálytisztán még nem volt levezetve. Eddig csak az volt tudható, hogy a semmiből lettek, személyi összefonódásokkal. De hogy mi módon, az csak most vált nyilvánvalóvá.

ledzep 2011.12.02. 13:41:42

Hát gyurcsányferi már csak tudja mi az a korrupció! :-)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.12.02. 13:41:50

@Kandeláber: Debreceni 1856 éves? Aztakurva.... :-PPP

Seduxen (már NEM dr.) 2011.12.02. 13:41:58

@Virág et.: milyen borról is van szó? mert ha valami minőségibb, akkor én szívesen átveszem, és eljuttatom Szellemnek, kisdobos becsszó :DDDD

Kandeláber 2011.12.02. 13:48:56

@Ásó[Mosó]maci: Kijavítottam, ha nem vetted volna észre.

szakállasbácsi 2011.12.02. 13:52:08

Minek ennyit írdogálni, kedves cizellált elméjű blogtársak?
Rövidítsünk!
Zsidó = 1
Tolvaj zsidó = 2
Komcsi, tolvaj zsidó = 3
És akkor a legtöbb bejegyzéshez elég lenne egy szám a fenti háromból.
Hagy gratuláljak a színvonalhoz!

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2011.12.02. 13:52:21

Ehhez már tényleg kellett a vastag bőr a képükön!

nu pagagyí 2011.12.02. 13:53:31

Ha csak a közvélekedésből indulnánk ki egyértelmű, hogy minden politikus velejéig korrupt. A közvélekedést szorványos tények, viszont annál több, a politikai ellenfelek által egymásról terjesztett lejárató akciói táplálják. Az igazságról általában a bírói ítéletek után sem tudunk meg többet. A becsületes tényfeltáró újságírás gyakorlatilag megszűnt.

Mint laikus, a politikusi korrupciót fekete dobozként vizsgálom. Az érdekel, hogy a befolyásos időszakban többé-kevésbé ismert legális jövedelem, az induló vagyoni helyzet mennyire támasztja alá a későbbi vagyonosodást, illetve mennyire lettek szerencsések rokonai vállalkozásai. Utóbbinál árulkodó lehet, a vagyonnyilatkozatban megjelölt családi kölcsön, ami a jövedelemhiányt pótolja. Akármennyire szapulják például Kunczét, Demszkyt, vagy Magyar Bálintot én nem tudok róla, hogy valamelyikük is megfogta volna az Isten lábát. Gyurcsány cége sem produkált látványos felfutást, bár a kádkővel nem hiszem hogy nagy bizniszt lehetne csinálni az állammal. Az egykeresős, népes Orbán családról viszont nem gondolnám, hogy ártatlan lenne, látva a szerény induló vagyonból és azóta is viszonylag szerény jövedelemből megszerzett felcsúti, tokaji, rózsadombi uradalmakat. Lézer-banner János is elég gyanús, aki politikusként lett nagybirtokos.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2011.12.02. 13:54:31

@Kivlov: ...egyébként, amennyiben a nevekből akarod, hogy kinduljunk, én igen-igen útálom az orosz neveket!

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2011.12.02. 14:03:13

@spontan: Az újságíró csak belülről tud infót szerezni, tehát nehezen tud független maradni...

yotta 2011.12.02. 14:07:44

@Tzimisce:
"Egyébként szerintem az az állítás igaz, hogy Gy. F. még politikai karrier előtt gazdagodott meg, ami azért nagyobb szó kapcsolat ide vagy oda"

Ez netto hazugság, amely hazugságot épp Debreczeni igazolja korábbi könyveiben!!!!!
Gyengébbek kedvéért a hazugság fogalom azt jelenti, hogy egy valós tényről annak pont az ellenkezőjét állítja szándékosan, mert a hazudozó is tudja, hogy ez nem igaz.

Tehát Debreczeni Gyurcsányról szóló korábbi könyvében szemrebbenés nélkül végigvezet nevezett politikai karrierjének állomásain, nem mellékesen több esetben kimutatja az ebből keletkező előnyöket, azaz ez a mondat: "Mindketten politikai szerepvállalásuk előtt, üzletemberként gazdagodtak meg." hazugság, mert Gyurcsány a politikai szerepvállalásából gazdagodott meg. (Bajnait még nem vizsgáltam)

Hagrid 2011.12.02. 14:13:50

"Ami Gyurcsány Ferencet és Bajnai Gordont illeti, az ő esetükben soha nem merült föl a leghalványabb gyanú sem, hogy kormányfői pozíciójukat bármily vonatkozásban össze lehetne kapcsolni a privát vagyonszerzésükkel. (Még a Gyurcsány elleni nyilvánvaló politikai bosszúperben se kreáltak ilyen motívumot.) "

Ez valami vicc ugye? Debreczeni ennyire elfogulatlan vagy csak azzal szemben, akitől a pénzt kapja? Na ezt sem olvasom el, igaz eszembe sem jutott, bár Orbánék gazdagodása érdekelne, de akkor kéne még egy könyv Gyurcsányékról is. Hm...ennyi a tényfeltárás ma Magyarországon? Csak a pártkötődés és semmi más? Most akkor néhány idióta OV-ék után vissza akarja hozni GYF-t? Kéne azért az a Lipótmező mégis...

nemecsek ernő áruló 2011.12.02. 14:16:59

Jóska bá' nyelve 2002-ben még olyan mélyen volt Viktor bá' popsijában, hogy meg tudta nyalni a vezér manduláját. Aztán egyszer csak meghasonlott, mert rájött, hogy Ferences rendinek született, és a Viktor bácsi igazából csúnya, rossz, gonosz ember. Mondjuk utóbbiban egyet értünk, de kíváncsi lennék eme pálfordulás okára.

Ironfist 2011.12.02. 14:17:25

@yotta:
Hazudsz. Nem vezetném le, mi a hazugság, azt megtetted te is. Gyurcsány attól lett gazdag, hogy jó helyre házasodott. Mióta bűn ez? Bajnai megvizsgálásához meg roppant sok sikert kívánok, ti. soha nem volt egyik pártnak sem a tagja, mindössze miniszterelnök volt egy évig. Szopóka-nyalóka.

@Arbet:
Nyomi vagy, ha egyből egy mondat után ítélsz. Tehát nyomi vagy.

nemecsek ernő áruló 2011.12.02. 14:18:05

@Hagrid: Hasonlókat írt Orbánról is anno, ne aggódj miatta, biztos jól alszik! ;)

Szevasztok 2011.12.02. 14:18:26

Ezek szerint a könyvben az szerepel ahogy a politika a világon MINDENHOL működik...
Miért is vagytok felháborodva??? Business as usual.

Ja, hogy a saját imádott vezéretekről ezt nem hiszitek el? Hm, akkor ki is a hülye?

yotta 2011.12.02. 14:22:16

@spontan:
És miért lenne az neked jó, ha ugyanaz az oknyomozó ír mindkét, mindhárom oldalról? Miféle betegség ez?
Rengeteg oknyomozó újságíró működik ma is. Ők tisztességesen utánajárnak dolgoknak és leírják, aztán az vagy tetszik, vagy nem. A te dolgod pedig az, hogy ezeket elolvasd véleményezd, vitasd, de egy dolgot nem tehetsz, hogy te mondd meg, hogy az újságíró melyik témának menjen utána! Világos voltam?

Táskás Tóni 2011.12.02. 14:24:58

@Kandeláber: Orbán is gyönyörű utat tett meg. A térdre csuhások liberális fiatal értelmiségből, egy hazug álszent dagadt hozzá nem értő politikus lett.@nu pagagyí: Vagy Rogán Tóni, aki 16 milliárd adósságot hozott össze 4 év alatt az V. kerületnek, majd hirtelen a Rózsadombra költözött egy 200 millás lakásba. Itt pedig sorra adja a megbízásokat az önkormányzattól a szomszédainak. Miből volt ennyi pénze, hiszen az előző házasságából született kisfiát is "támogatni" kell(ene).

yotta 2011.12.02. 14:25:34

@Ironfist: Hazudsz, Gyurcsány a politikai karrierje mentén gazdagodott, a politikai karrier segítette hozzá az Apró klánba történő nősülését is!

nemecsek ernő áruló 2011.12.02. 14:25:52

@Hagrid: Mondjuk így megrágva a mondat igaz, mert _KORMÁNYFŐKÉNT_ Gyurcsány már vagyonos ember volt. Vedd észre, hogy nem a politikai haszonszerzésről beszél, hanem csak a kormányfői szerepről. Az is igaz, hogy Vitya miniszterelnökként lett vagyonos ember, előtte 1 farmerja, és két öltönye volt, és busszal járt.

ledzep 2011.12.02. 14:27:21

@nemecsek ernő áruló: Bizony !

Kisz führerből azonnal milliárdos lett!

Nem semmi! :-)

nemecsek ernő áruló 2011.12.02. 14:28:14

@ledzep: Jól kell házasodni, az a titka! ;)

ledzep 2011.12.02. 14:29:47

Így van!

A szegény pápai gyerek meg a bolgár titkosszolga lánya!

Ja és apropó! :-)

Táskás Tóni 2011.12.02. 14:30:39

@Szittyós Feri: Szerintem pedig ne hagyjuk. Ha ez az idióta focista és a kancsi legalább elfogadható módon kormányozna, akkor kevesebb embert érdekelne az Orbán család vagyonosodása. De így.... Ha már mindent végképp elkúrnak, legalább lássunk a színfalak mögé egy hangyányit.

Táskás Tóni 2011.12.02. 14:33:03

@yotta: Orbánnak viszont nem kellett jól nősülni. Ő kaparj kurta alapon felvásárolta az apjának a bányákat, magának pedig fél Mo-ot.

Virág et. 2011.12.02. 14:34:21

@Seduxen: Ezek után rajtad keresztül biztos nem teljesítek. :)

Egyébként nem határoztuk meg, valami minőségi és vörös. Tekintettel a jelenlegi kurzusra természetesen magyar.

yotta 2011.12.02. 14:35:31

@Virág et.:

"Gyurcsány nem a KISZ vagyonból szerezte a saját vagyonát, hanem jól házasodott."

Gyurcsány soha sehol nem szerepeltetette a házasságával kapcsolatban a nevére kerülő vagyont. Parlamenti képviselőként a vagyonnyilatkozatával engedett először a vagyoni helyzetébe betekintést, mikoris megbizonyosadhattunk arról, hogy egy pápai panelen kívül semmilye sincs...
A múlt évi bevallásában már 100 millió körüli jövedelmet olvashatsz. Most akkor mikor is gazdagodott meg?

Táskás Tóni 2011.12.02. 14:35:33

@ledzep: A fideszben is van pár kisz-führer. A fiatal Rogán is kisz-titkár volt, pedig akkor már végképp nem volt kötelező. Meg Kövér és Orbán....

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.12.02. 14:35:34

Én kicsit jobban örülnék, ha nem a könyv lenne a karácsonyfa alatt, hanem a csalók ülnének be pár évre Stohl Buci mellé.

mojoking77 2011.12.02. 14:37:44

Hu.... Minden politikusrol szolo konyv ilyen stilusu?
Csak az elso bekezdest olvastam el, de meg kellett utana harcolnom a gyomrommal, az ebedre elfogyasztott szendvics tovabbi sorsaert....

mojoking77 2011.12.02. 14:39:41

@Táskás Tóni: Kevered ocsem, hok elnok volt az egyetemi evei alatt. Semmi baj, de ha valamit nem tudsz biztosan, inkabb ne egesd magad vele...

Netuddki. 2011.12.02. 14:40:39

Most min csodálkoztok? A gyurcsányt b.szogatta kicsit az orbán, erre most a gyurcsány b.szogatja az orbánt. Tartsák csak meg jó szokásukat, hogy majd a bíróságon is egymás ellen valljanak...

ledzep 2011.12.02. 14:42:00

@Táskás Tóni: Ja !

A mami meg traktor! :-)

Hagrid 2011.12.02. 14:42:44

@nemecsek ernő áruló: A vagyonszerzés egy dolog és más a vagyongyarapítás. Elég furán hat a gondolat, hogy GYF nem fordította volna politikai befolyását további vagyon szerzésére, őszinte leszek leírni is gyomorforgató. Nem tudom, Debreczeni jól alszik-e, gondolom jól keres, de ez olyan, mintha Bayer írna kritikát, képzelem, mit tartalmazna az OV-ről. Akárhogy nézem ez nem tényfeltárás, pláne pártkatonaként nem...

yotta 2011.12.02. 14:43:04

@Táskás Tóni: " Ő kaparj kurta alapon felvásárolta az apjának a bányákat, magának pedig fél Mo-ot. "

Orbán lófaszt vásárolt fel az apjának, azt a bányát fater ugyanúgy fillérekért privatizálta többed magával, mint mások százezer mást, azzal a különbséggel, hogy vagy harminc éve ott dolgozott...

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.12.02. 14:44:03

December elején vagyunk, de hogy ez lesz a hónap Vastagbőre, az biztos!

Virág et. 2011.12.02. 14:44:57

@yotta: Nem a házassággal került a nevére a vagyon, hanem a házassága miatt került olyan kapcsolati tőke birtokába, amivel vagyont tudott szerezni. Egyébként Gyurcsány az Altust 1992-ben alapította, az nem tagnap óta van meg neki és kormányfősége alatt is a tulajdonában volt.

Az meg, hogy milyen vagyontárgyakat iratott át (pl ingatlan) a felesége nevére és milyeneket tartott meg, az más kérdés. Vagy te úgy gondolod, hogy az az ember, aki 2002-ben Magyarország 50. leggazdagabb embere volt, az 2006 és 2009 között gazdagodott meg?

Seduxen (már NEM dr.) 2011.12.02. 14:46:06

@Virág et.: én anno egy üveg villányi portugiesert (by Gere Attila) vettem neki - voltam olyan hülye, hogy fogadtam vele, hogy sajnos bejut az mdf 2010-ben :DD

mondjuk én elfogult vagyok, ha száraz vörösborról van szó. nekem a villányi borvidék az egyik kedvenc:)

bürger 2011.12.02. 14:48:13

Kedves konstans antiszemitáinknak üzenem: Úri ember nem zsidózik, nem cigányozik, nem buzizik, a többieknek meg nem szabad.
Vitéz csendőrszázados öregapám azt mondta: Az antiszemitizmus az irigység és a műveletlenség édes keveréke.
Öregem nem is sokáig húzta a " dicső" kakastollasoknál.

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2011.12.02. 14:48:46

@Kivlov: pont azért volt a zsé párt elnöke, mert nem zsé. maszkirovka. gyurcs-jan meg leginkább olyasféle, mint szalos-jan, szlovák-örmény. debreczeniről nem tudok nyilatkozni, arcberendezésre nem az.

Táskás Tóni 2011.12.02. 14:49:21

@mojoking77: Kisz-titkár volt Rogán, csak valahogy ez kimaradt az önéletrajzából. Biztosan tudom.@yotta: Tévedés. A bányára a fidesz-székház eladásából "került" pénz.

yotta 2011.12.02. 14:50:16

@Virág et.: "te úgy gondolod, hogy az az ember, aki 2002-ben Magyarország 50. leggazdagabb embere volt, az 2006 és 2009 között gazdagodott meg?

Jelenleg nem érdekel mikor gazdagodott meg, én azt a kijelentést vitattam, melyszerint kétség nem fér ahhoz, hogy Gyurcsány nem használta fel gazdagodásához a politikusi karriert, mert ez a hazugság ALAPESETE!

Aztán lehet finomítani, hogy deazorbánis, meg hogy ahhoz senkinek semmi köze, kivel nősült... stb. Valóban, de én másról beszélek: arról, hogy DEbreczeni egy ócska hazudozó fostalicska.

yotta 2011.12.02. 14:51:54

@Táskás Tóni: Tévedés, a bányát fillérekért kapta a fater.

Ironfist 2011.12.02. 14:55:47

@Seduxen:
Hmm, nem szeretem a száraz bort, savat csinál :P A félédes az igazi, mert az édes meg túl geil :D Ahogy az egyszeri meggazdagodott magyar mondá a Savoyban: A legdrágább vörösbort kérem! ... kólával!

Virág et. 2011.12.02. 14:56:28

@yotta: Debreczeni nem ezt írta. El kéne olvasni felháborodás előtt. Hanem azt, hogy politikai szerepvállalásuk előtt gazdagodtak meg. És ez így is van, hacsak nem a KISZ-től datáljuk a politikát, amit huszonévesen ott is hagyott. Ez viszont veszélyes érvelés, mert akkor kb minden vagyonos politikus (fidesz tagok is) "politikai szerepvállalásuk" után gazdagodtak meg, mert mind volt KISZ-es.
Azt viszont leírta szó szerint, hogy Gyurcsány vagyonosodásában minden valószínűség szerint szerepett játszottak politikai kapcsolatai. Viszont ez már a KISZ-es korszak után és még az MSZP-s korszak előtt volt. Ezt is leírta.

Lehet, hogy Debreczeni hazug, de amit ide beidézett zero, az így van.

Alamio 2011.12.02. 14:58:01

"Debreczeni József, Gyurcsány Ferenc és Kuncze Gábor bemutatták Debreczeni új könyvét, ami a magyar politikai korrupcióról szól."

Ez itt nem a Hírcsárda?

Vagy rögtön illusztrálni is akarták a témát?

mojoking77 2011.12.02. 14:58:09

@Seduxen: Hat fonok, nem kotozkodesbol, de portugieser?? Irtad, hogy gyenged a villanyi borvidek. Szerintem nezz korul nyugodtan a felsobb polcokon is, foleg, hogy jon a karacsony, es gyorsan felejtsd el Portugiesert.

Ébresztő magyar, elég volt, ne tűrd a diktatúrát! 2011.12.02. 15:01:18

A bóvlis Orbán, Bánki, Dájcsfürj, Szargyártó.....stb rajtunk élősködnek,sose volt rendes munkahelyük.
Arcátlanul, pofátlanul meggazdagodtak és álszent módon ők az "igaz" emberek.

Igazi szarjankók!

Seduxen (már NEM dr.) 2011.12.02. 15:03:31

@mojoking77: hadd legyek szarrágó, az AJÁNDÉK volt :))))

magamnak nem azt szoktam :))))))

amúgy mit ajánlsz? mert inkább a cabernet sauvignon, és franc-t szoktam venni, de nyitott vagyok az új javaslatokra :)

pikk-pakk borblogot csinálunk a 'bőrből :)))

@Ironfist: FÉLÉDEEEEEEEEST????? Most foglak szűrni, ezt nem hiszem el :DDD

mojoking77 2011.12.02. 15:04:43

@Ironfist: Majd felnosz.
Igy szoktak az emberek.
Eloszor mindegy csak artson, utana jon a Tokaji, mindegy, csak minel edesebb legyen, majd idovel a feledes, mert annak szoloize van (igen, itt vagy most... :)), majd a nagy fomatumu szaraz vorosok (nem, a portugieser nem az... :)), es a vegere jonnek a szaraz feherek is. Nincs ezzel semmi gond. Idovel rajossz, hogy nem azert fajt tole a hasad mert tul savas, hanem szimplan mert szar bort ittal....

mojoking77 2011.12.02. 15:10:58

@mojoking77: "Fillerekert" nyomjak a Kopart a borboltokban. A legutolsot meg nem teszteltem, de vakon is megbizok benne. Uj, meg igazan be nem futott kedvenc: Kiss Gabor. ha van igazsag, egy ket even belul a legnagyobbak kozt fogjuk emlegetni... Illetve most vettunk, mikor utoljara lent voltunk a telken, Szeremley Pinot Noir-t. Nos igen, az oreg szinten sejt valamit.
Ha nem idegenkedsz a kulfoldi boroktol, probalj keresni del Afrikai Saugvinon Blanc-t, minket o szoktatott ra a szaraz feherre.... egyenlore ennyi.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.12.02. 15:14:43

@mojoking77: hehe, ez mekkora! mondjuk kb én is így tudom a borivó egyedfejlődését :))

mondjuk rám meg sok ismerős mondja, hogy "szárazbor-sznob". sebaj, ha egyszer az esik jól :)

Ironfist 2011.12.02. 15:16:51

@mojoking77:
Hát, ez nálam nem egészen így zajlott le. Először is 18 éves koromig nem ittam, mindössze egy alkalommal. Aztán meg alapból a félédes bort kedeltem meg, a szárazat már akkor sem szerettem. A mindegy, csak ártson kategóriás érzést meg meghagytam a töményeknek. A sört meg baromi sokáig nem is szerettem, és ha tehetem, most is inkább bort iszok.

@Seduxen:
" FÉLÉDEEEEEEEEST????? Most foglak szűrni, ezt nem hiszem el :DDD"

...kólával! :D

Seduxen (már NEM dr.) 2011.12.02. 15:17:44

@mojoking77: "a Kopart a borboltokban" - na azzal már szemezek egy ideje. lehet, hogy karácsonykor kipróbálom.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.12.02. 15:19:18

@Ironfist: ááááá, a szemeeeeeem, a szemeeeeeeeeeem :DDDDDD

2011.12.02. 15:19:46

Debreczeni annak a középosztálynak a mintapéldánya, amelynek kialakítására Orbán akkora hangsúlyt fektet. Igazi, született vazallus, szimbiózisban él a politikai vezetéssel.

@Virág et.: Nem mindegy, hogy Gyurcsány melyik oldalról volt benne a politikai korrupcióban? Amennyiben külsősként, akkor már hótiszta üzletember? Pont az a helyzet, hogy az MSZP-s korrupcióról szóló részben külön fejezetnek kellene arról hogyan tette milliárdossá Fletót az MSZP.
@DarthVader: 1994 júliusa és novembere között Horn Gyula miniszterelnök Kabinetirodájának vezetője címzetes államtitkári rangban. hu.wikipedia.org/wiki/Apr%C3%B3_Piroska

mojoking77 2011.12.02. 15:23:13

@Seduxen: Tetszeni fog. De elotte kostolj meg mas, nem "csucs" bort is(egy Saugvinon tokeletes erre). Ugy fog igazan kijonni a kulonbseg.
Egeszsegedre.

Virág et. 2011.12.02. 15:26:12

@nemorino: Hótiszta egy fenét. Ezt nem állította senki. Az viszont tény, hogy mire sportminiszter, majd pedig államfő lett ő már révbe ért. Orbán meg még nem, hanem csak ez alatt lett vagyonos ember.

Szerintem nem az MSZP csinált vagyonos embert Ferencből, hanem a volt MSZMP-s barátok. Apró Antal barátai. Ők és az MSZP nem feltétlen képeznek közös halmazt - ezt jól bizonyítja a DKP kiválása is.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.12.02. 15:31:21

nu náczi söpredék, eljött a jól megérdemelt pihenés ideje :)

szevenápvíkend, vagy sábbátshálom, kinek mi tetszik jobban :DDD

Ironfist 2011.12.02. 15:34:48

@Seduxen:
Nem nu, hanem ni! Nyíltabban, gyakorold be jól, mert ha nem hozol rekettyést, jaj neked! :D

Scagnetti 2011.12.02. 15:38:29

Debreczeni írt egy könyvet a gazdinak, és a gazdi örült neki. Most, hogy már Ferike nem szoci, az Mszp-t is lehet szidni. (Sőt kell is, hisz a szavazóikra vadásznak.) Közben az Szdsz-ről semmi, ami persze nem is csoda, hisz ott lézeng a sok leégett szadeszes is a DK körül. Milyen lenne már, ha az ő korrupciós ügyeikről is írnának?

Hívő gyurcsányista kolléganőmtől majd kölcsönkérem a könyvet, neki biztos meglesz. Aztán majd mosolygok azon, hogy Feri az eddigi fészkébe is beleszart.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2011.12.02. 15:39:16

@Virág et.: "nem feltétlen képeznek közös halmazt " Nos ebben tévedsz. Mivel az összes mai párt közös halmazt képez az MSZMP-vel. Az MSZMP hozta létre a saját ellenzékét, a saját embereiből. Nálunk még nem volt rendszerváltás!

Virág et. 2011.12.02. 15:41:30

@butus: Akkor rosszul fogalmaztam. Vagy félreérthetően. Azok az MSZMP-sek, akik Gyurcsány útját egyengették és a jelenlegi MSZP-sek nem ugyanazok az emberek.

Sok volt MSZMP-s kivonult a politikából, de a súlyát és befolyását megőrizte. Az ilyenek állnak GyF sikerei mögött és nem Kovács László, Mesterházy meg Lamperth Mónika. Erre gondoltam.

is 2011.12.02. 15:54:12

@Hagrid: "Most akkor néhány idióta OV-ék után vissza akarja hozni GYF-t? Kéne azért az a Lipótmező mégis..."

Most akkor néhány idióta GYF-ék után vissza akarja hozni OV-t? Kéne azért az a Lipótmező mégis... (2010 február)

Beru 2011.12.02. 15:59:03

Imádom ezt az országot! Korrupt politikusok mennek el ünnepelni a politikai korrupcióról szóló könyvet, egy olyan oknyomozó újságírótól, aki szerint van jó politikai korrupció, meg van rossz. Isteni humorú hely! Imádom ezt az országot!

is 2011.12.02. 15:59:31

@nemorino: "Pont az a helyzet, hogy az MSZP-s korrupcióról szóló részben külön fejezetnek kellene arról hogyan tette milliárdossá Fletót az MSZP."

Ez teljesen igaz. Mind GYF, mind OV olyan módon szerezte a vagyonát, amelyet nem a tisztességes munka jellemez. Ezek után Gyurcsány 2005-2006-ban még elment választást nyerni, majd 2006-tól megpróbálta rendbe tenni az országot, miat Orbán bombázott szét a hülyenépszavazással, Orbán meg az elmúlt 6 évében (1998-2002, 2010-2011) csak a hagymázas ötleteivel bombázza az országot. Tehát korrupciósan egyenlőek, és együtt kellene lehúzni őket a klotyón, de ha végösszesent csinálunk, akkor sajnos Orbán jóval gyengébb összegre jön ki.

Scagnetti 2011.12.02. 16:08:05

@is: Ha a végösszeget nézzük, Gyurcsány a nagy erőlködés ellenére sem ért el semmit, szóval nem jobb semmivel. Egy kormányfő csinálja is a dolgát, ne csak akarja, mert azzal semmire sem megyünk!

Scagnetti 2011.12.02. 16:09:30

@Beru: Ugye milyen vicces? És még viccesebb az, hogy egy a politikai korrupcióról szóló könyveben nincs benne a szadesz, csak az Mszp és a Fidesz.

farcsika67 2011.12.02. 16:11:11

a helyzet az, hogy gyurcsányék legalább munka közben gazdagodtak meg, vállalkoztak, kockáztattak, itt lehet nyerni, meg veszteni. de az orbán és bűnbandája mit csinált, hogy milliárdosok lettek? poitikából nehéz ennyire meggazdagodni. a gazdasághoz meg fingjuk sincs. nem ismerik a befektetés, meg a kockázat szót. ezért nem értik a gazdaság világát. gazdasági hatalmukat a politikai befolyásukkal nyerték. egy forintot még saját kockázattal nem kerestek.

Vidéki 2011.12.02. 16:18:33

„(Debreczeni amúgy a Gyurcsány vezette Demokratikus Koalíció alelnöke.)”
Üléspontja határozza meg álláspontját. Üléspontjával gondolkodik.

A valóság égi mását Debreczeni az utolérhetetlenül nagy demokrata így festi le:

Gyurcsány „Fölismerte, hogy az informális gazdasági hatalom a formális politikai hatalom fölébe kerekedett az MSZP-ben.”

A mesében a fő gonosz szerepét Debreczeni Puch László pártpénztárnokra ösztja.

Debreczeni meséjében az MSZP-ben is munkamegosztás volt: Minden jót Gyurcsány elvtárs körének kellett köszönni, viszont a hibákat mindig mások követték el. Olyanok, mint Puch László, aki alulról jövő bírálatot is meg mert fogalmazni az utóbbi időben Gyurcsány elvtárssal szemben, pedig Debreczeni szerint Gyurcsány elvtársat csak „Hódolat illet meg, nem bírálat”.

„Az ellenség keze betette a lábát.”

Debreczeni meséjében az MSZP-n belül az ellenség keze szerepe Puch Lászlóra van kiosztva.

Szittyós Feri 2011.12.02. 16:19:24

@DarthVader: ahogy a legtöbbeknek az, mivel erről ritkán ír az állítólag Fideszes magyar média. A legnagyobb állami cégeknél volt igazgatósági és FB tag (reptér, Magyar Hitelbank, Postabank, stb).

Szittyós Feri 2011.12.02. 16:22:28

@is: ha valóban ilyen eredményeket lehet elérni ellenzékből (hiszem Gyurcsány zseniális reformpolitikája csakéskizárólag a patásördög és a fidesz miatt bukott meg!), akkor hogy lehet hogy a mostani ellenzék egy szalmaszálat sem tud keresztberakni amikor lényegi kérdésekről van szó? Ennyire tehetségtelenek, vagy valami más a magyarázat?

Beru 2011.12.02. 16:28:17

@Scagnetti: igen, erre írtam, hogy az újságíró szerint van jó korrupció és van rossz.

tojas99 2011.12.02. 16:28:43

Minden tiszteletem a fenti képen látható 3 úriembernek, de mostmár takarodjanak a jó kurva anyjukba!

Scagnetti 2011.12.02. 16:29:24

@farcsika67: Feri mit kockáztatott? Mert a saját pénzét biztos nem. Fillérekért szerzett meg állami tulajdont, mert a pozícióban levő haverjai elintézték neki. Ezen nem lehetett bukni.

Lehet építeni vállalkozást a semmiből, kockáztatva a pénzed, házad, stb. De ezt a Feri ugyanúgy nem ismeri, mint Viktor, mert sosem kellett kockázatot vállalnia.

zladko 2011.12.02. 16:51:53

@farcsika67: álmodj királylány....

Ironfist 2011.12.02. 16:52:18

@Vidéki:
A te Orbán Viktortól átvett mesédben meg nincs más, csak fideszelés=hazugság.

zladko 2011.12.02. 16:56:52

@is: nézzük tehát: igazságos tisztességes fletó terveit csak a patásorbán gátolta meg. Sőt még jött az a fránya válság aminek nagy áldozata lett ferkó, csak és kizárólag azért nem ugrott az egekbe a pannon puna. Ejha. Ezt te tényleg így gondolod?

toronado 2011.12.02. 17:06:53

A Debreczeni Kódexből:
"... A beszélőkéjét az apjától örökölte - mondja fiáról az édesanya. S tán még valamit. Valami nyilvánvaló könnyedséget, természetességet és lazaságot. Ahogy leül, ahogy hátradől a széken és keresztbe teszi a lábát. Nincs benne semmi görcsösség, semmi rejtett kisebbségi érzésből fakadó kompenzálási kényszer. Nincs benne az alulról jött ember darabossága és erőszakossága. Torz közvetítéssel, különös áttétellel, de valahogy talán mégiscsak eljutott hozzá valami: az egykori dzsentri ősöktől - a felvidéki Gyurcsányoktól. Valami, ami - találkozva az anyai munkásvilág egyszerűségével, szorgalmával és becsületességével - szárba szökkent és termőre fordult."

A Kulcsár Kódexből:
"Szóljatok Gyurcsányinak"

regress 2011.12.02. 17:18:42

sajnos debreceninek igaza van.a cigánygyerek nem tiszta.de sok milliárdos van az országban,érdekes módon ők mindig jól érzik magukat,bárki van kormányon.

tudi 2011.12.02. 17:23:04

Nu drága barátaim én nem is tudom, hogy melyik művet vegyem meg karácsonyra, lehet mindkettőt megveszem, hátha tudom majd mutogatni az unkáimnak. Ez a Debreceni is minden volt már, csak akasztott ember nem, most ahogy látom a Fletó nagy talpnyalója, de lehet, hogy x év múlva meg róla ír egy "leleplező" könyvet.
"Ami Gyurcsány Ferencet és Bajnai Gordont illeti, az ő esetükben soha nem merült föl a leghalványabb gyanú sem, hogy kormányfői pozíciójukat bármily vonatkozásban össze lehetne kapcsolni a privát vagyonszerzésükkel. (Még a Gyurcsány elleni nyilvánvaló politikai bosszúperben se kreáltak ilyen motívumot.) "
"Mindketten politikai szerepvállalásuk előtt, üzletemberként gazdagodtak meg."
Ezen a két mondaton gyakorlatilag a föld alá röhögtem magam.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2011.12.02. 18:09:51

@szakállasbácsi: jobb ötletem van annál, mint ahogy avataroddal, nickneveddel és beírásaiddal is a származásodat csacsenolod -
Rövidítsd inkább így:
1: moslékzabáló
2: disznó
3: genetikailag szolgalélek
4: mucsai
5: náci
6: troll.

Martian (törölt) 2011.12.02. 18:10:49

"Mindketten politikai szerepvállalásuk előtt, üzletemberként gazdagodtak meg."

Barátoméknál vizesedik a mennyezet, le kell verni... majd megveszem nekik ezt a könyvet, utána le fog az jönni magától is!
:)

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2011.12.02. 18:12:30

@Martian: természetese Apró Piros és Dobrev elvtárs vejeként viszonylag könnyű volt üzletemberként meggazdagodni...

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2011.12.02. 18:15:42

@bürger: szólj oda az elvtársaidnak, hogy ne cigányozzák Orbánt.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2011.12.02. 18:19:35

Ez az egész újabb Debreczeni-cirkusz olyan szánalmasan átlátszó... Fletó otthagyta az anyósokat, gyorsan bele kell bikázni Puchba, aki kétségtelenül a rendszerváltás piócája, de szemernyivel sem különb Fletónál. Ír egy teljességgel összeszedetlen, pocsék könyvet nagy kapkodásában (a nyelvével írta, fenékbőrre). Így jó időre kitolta Puch leleplezésének lehetőségét.

Scagnetti 2011.12.02. 18:21:45

@toronado:

Ez a Debreczeni is tud segget nyalni. Vajon a Feri képét is kitette otthon a falra, hogy minden nap láthassa?

DarthVader 2011.12.02. 18:21:54

Látom, micsoda öröm bódottá' , végre meg lehet szólalni :) Amíg az orbáni gazdaságpolitika (bocs. ilyen nincs, szóval ami gazdaságpolitika helyett van) volt teritéken, addig valahogy nagyobb csend volt jobboldalról, csak a nagyon elszántak nyitották szóra a keyboardjukat. Ezek szerint azért olvastak, csak nem volt mondanivaló. Végre van :)

Még mindig Gyurcsányhoz pozicionáltok mindent. Ha annyira lúzer, akkor úgyis megy a levesbe a pártjával együtt. Ha ennyit foglalkoztok vele, akkor még úgy talál kinézni, hogy még mindig tényező.

jani888 2011.12.02. 18:24:41

Debrecenivel nem érdemes vitatkozni. Azt mondják :Aki szarral birkózik,ha győz is szaros lesz.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2011.12.02. 18:25:54

@DarthVader: "orbáni"...? Fóbiás vagy, nyuszifül? Se éjjeled, se nappalod Orbán nélkül? Állandóan körötte forogsz, mint vvalami rozsdás ringlispil? Mire ez a beszäry rettegés? Te is látod, hogy ha ma lennének a választások, akkor 4/5-del nyerne???

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2011.12.02. 18:28:31

@is: " megpróbálta rendbe tenni az országot" - nem zsibbad bele a nyelved a permanens nyalásba???

regress 2011.12.02. 18:32:08

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!: én nagyon nem szeretem a keresztényeket.ezekről a kínzás,kivégzés, háború jut eszembe.elmehetsz te a picsába viktoroddal,20-éve még ő is így gondolta,de bennem van gerinc azóta nem szavazok rájuk

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2011.12.02. 18:33:58

@regress: kit érdekel, hogy szereted-e a keresztényeket? Az is teljesen érdektelen, hogy számosan meg titeket utálnak.

Rántott máj (törölt) 2011.12.02. 19:14:40

@toronado: "Valami nyilvánvaló könnyedséget, természetességet és lazaságot."
:)))))))))))))))))))))))))))))))
Ez kész... nyilvánvaló lazaság :) Tíz év alatt nem láttam tőle egyetlen könnyed vagy laza vagy pláne természetes mozdulatot. Bár így belegondolva a botsáska is természetes :)

2011.12.02. 19:37:01

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!: orsós egy cigány származású kisztitkár, akit a legnagyobb tolvaj zsidó spekuláns soros gyuri vett atyai pártfogásba a gengszterváltás hajnalán. hiába végzett egyetemet, munkahelye soha az életében nem volt, mégis 89-től 2005-ig saját bevallása szerint 97 millió forintos vagyont harácsolt össze, baszod, ez nekem 95 évi netto munkabérem, de neki csak úgy jött, és senki sem firtatja, hogy honnan, meg hogy fizetett-e utána adót, na szóval az orsós kultusszal lehet bedugulni, petárdát a seggibe, aztán begyújtani a kanócot! ez egy utolsó mocsodék szemétláda, aki a mi nyomorunkon élősködik 23 éve, abzug!!!

Scagnetti 2011.12.02. 20:27:06

Jó amúgy a könyv címlapja. A harmincas-negyvenes években csináltak ilyeneket. Úgy látszik Fletóéknál a cél minden eszközt szentesít.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.12.02. 20:59:14

@Seduxen: A bátyám egyszer vett egy jó fajta bort a haverjának.Az meg elkezdte fölönteni kólával.Bátyámnak nem tetszett.Amúgy meg nálam az édes bor a menő kis köcsög.És a legjobb autó amiben ültem a S8-as audi.:))
A poszthoz.A zeemúút húsz év politikusait kéne megfingatni.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.12.02. 21:00:08

Mert az utóbbi 20 évben adtak el mindent és még élnek,megvannak a bűnösök.

DarthVader 2011.12.02. 21:26:53

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!:

Te eddig hol voltál, hogy hál'isten nem láttunk? (És miért nem maradtál ott? :)

Hogy a p.csába lehet 18 vagy hány kommentben semmit se mondani?

toronado 2011.12.02. 22:04:56

@Rántott máj: Ez kész... nyilvánvaló lazaság :) Tíz év alatt nem láttam tőle egyetlen könnyed vagy laza vagy pláne természetes mozdulatot. Bár így belegondolva a botsáska is természetes :)

Moldova György:
"Mindkettőt elkerülöm. Orbánnak nem tesz jót, ha megöregszik, Gyurcsány pedig egy tücsökúrfi."
www.fn.hu/belfold/20110928/moldova_meg_egy_zarojelben_sem/

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2011.12.02. 22:12:41

@toronado: elvti, tudod, én megkérdezném Moldovádtól, hány Ft-ot kapott a hatvanas években azért, hogy "Elbocsátott légió" című alantas szerecsenmosdatásában azt hazudta, Péter Gábort (cionizmus vádjával) kivégezték.

DarthVader 2011.12.02. 22:13:37

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!:

Ingyen, a szemed közé, anusból :) Félig darabos, szemed csukd be :)

Andráska8 2011.12.02. 22:16:23

Éppen azért nyírta ki az Puch vezérelte MSZP Gyurcsányt, mert nem volt hajlandó mutyizni velük.
S 2007-ben a tisztasági csomagját meg akarta velük szavaztatni.
Addigra azonban már mindent a Puch-Simicska paktum uralt a pártban.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2011.12.02. 22:20:39

@Andráska8: megőrültél? Gyurcsány 7 évig ellenáll Puch erőszakjának? De a végén bedarálják? Érik az új ideológia? :DDDD

Andráska8 2011.12.02. 22:21:51

Szerintem az Arcmás című könyvéből már mindent megtudtunk:

'A napokban elolvastam Debreczeni József új könyvét. Magyarország elmúlt húsz évének és várható jövőjének megismeréséhez, megértéséhez nélkülözhetetlen alapmű. Aki komolyan érdeklődik a belpolitika iránt, annak kötelező olvasmány.

Aki meg véletlenül nem érdeklődik a jelen és az igencsak közeljövő dolgai iránt, az majd rájön, hogy érdeklődni lesz kénytelen.

Orbán Viktor útját írja le alaposan és tárgyszerűen megközelítve. Persze az illető hívei szerint nyilván elfogultan...de hát a hipnotizáltakon nem lehet segíteni, ők saját vakhitük foglyai.

Populizmus és fundamentalizmus a két alapvető politológiai tartalom, amivel jellemezhető a várhatóan hegemón pozíciót szerző Vezér politikája.

Két idézet: "Minden nagy népvezér művészete abban áll, hogy egy nép figyelmét ne szétszórja, hanem mindig egyetlen ellenségre összpontosítsa. Ha ésszerű érveléssel állok a tömeg elé, nem ért meg. De ha olyan érzelmeket keltek benne, amelyek a szájíze szerint valók, akkor nyomban követi a parancsot, amit adok neki. Amit akkor mondok a népnek, amikor tömeget alkot, amikor a fanatikusan odaadó befogadás állapotában van, az mélyen beléje vésődik, és megmarad benne, mint hipnotizáltban a sugalmazás. olyan kitörölhetetlenül belé ivódik, hogy ellenáll minden ésszerű érvelésnek." (A. Hitler)

2008. május 29-én Pannonhalmán "elképesztő magabiztossággal kifejtette, hogy most jönnek ők, hogy végre összerántsák ezt a szétesett társadalmat, és senkinek ne legyen kétsége afelől, hogy itt az ideje újrateremteni a keresztény Magyarországot, a maga erkölcsi rendjével. A civilek pedig ne ugráljanak, mert fölöttük eljárt az idő, most a nagyegyházakon a sor, hogy végre rendet teremtsenek a káoszban, s ezt meg is fogják tenni - a jobboldallal együttműködve." (Erdő Péter bíboros, érsek)

A jelenlevők (Várszegi Asztrik, Kenedi János, Gombár Csaba, Rainer M. János) dermedten hallgatták. Főként az érsek határozottsága és magabiztossága volt ijesztő.

A jelenség nem magyar specifikum. A globális válság miatt világjelenség - főként a perifériákon egyelőre - a populizmus (hatalmi célú üres ígérgetés) és a vallási fanatizmus, fundamentalizmus előretörése.

Antall József, mint a könyvből is kiderül - Orbánnal ellentétben, de például Tisza Istvánhoz hasonlóan - az állam és egyház szétválasztásának a híve volt. A halálos ágyán állítólag elsuttogott mondatot "Keresztény Magyarországot akartam, mert csak ennek van jövője", csak Bolberitz Pál címzetes apát hallotta (?), a mellette álló másik személy már nem.

Életében Antall felhívta a figyelmet az Európában is jelentkező keresztény fundamentalizmussal kapcsolatban:

"Nekünk minden ellen, ami a fundamentalizmuson alapul, küzdeni kell, mert az életveszélyes a világra:" '
djnaploja.blogter.hu/380956/debreczeni_jozsef_arcmas

Kuncze Gábor, az SZDSZ volt elnöke szerint az Arcmás arról szól, hogyan lett egy "tehetséges, akarattal, vezetői képességekkel rendelkező szépreményű politikusból populista népvezér". A kötet - mondta - annak története, miként jutott el az ország a rendszerváltás eufóriájától az eszement szembenállásig. Kuncze azt mondta: az Arcmással Debreczeni megjósolja a parlamenti demokrácia végét. "Higgyenek neki! De most ne legyen igaza!", tette hozzá.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2011.12.02. 22:22:32

@DarthVader: ne tévessz össze anyád szájával.
(Én vagyok a szebb.)

Andráska8 2011.12.02. 22:25:26

Gyurcsányhoz hiába ment bárki az MSZP-ből, nem lehetett semmibe belerángatni.
Ha belerángatták volna, már ott lenne Orbán asztalán minden, s nem sukorókkal jönnének.
Persze próbálkozás volt, nemrég a facebookon egy posztban leírta.

toronado 2011.12.02. 22:30:15

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2011.12.02. 22:12:41
@toronado: elvti, tudod, én megkérdezném Moldovádtól, hány Ft-ot kapott a hatvanas években azért, hogy "Elbocsátott légió" című alantas szerecsenmosdatásában azt hazudta, Péter Gábort (cionizmus vádjával) kivégezték.

Mi akadálya a kérdezésnek?

DarthVader 2011.12.02. 22:30:45

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!:
E' gyenge vót.... izzadságszagú... fogy a puskapor,mi?

Andráska8 2011.12.02. 22:31:10

2009-es cikk, az ÉS-ben jelent meg eredetikeg:

"Meggyőződésem, hogy az őszödi beszéd is egy sápvita miatt került a nyilvánosság elé. Amikor Gyurcsány Ferenc és Kóka János bejelentette a Fidesznek, hogy nincs több autópályapénz, föltűnő módon szinte a felére csökkent az autópályaépítés kilométerára. Ez szigorúan érintette a Fidesz költségvetését, és egyes szocialista párpénztárnoki körök hatalmát is. Ettől kezdve közös érdek volt Gyurcsány buktatása. Megkezdődött a Kossuth-téri komédia.
Természetesen nem akkoriban kezdődött a nyilvánvaló összejátszás a két nagyvállalat pénztárnokai között, ami a felszínen mostanában, a frekvenciázásban bukkant ki. Most szólok: ha nem lesz parlamenti vizsgáló bizottság ebben az ügyben, akkor is kiderül az igazság. Az elpofátlanodott hatalmak túl messzire mentek. "

'Nem csak beszivárogni sikerült: a Fidesz hatékony pénztárnoki munkával térdre is kényszerítette az MSZP-t. Abban biztosak lehetünk, hogy igen konstruktív ellenzék lesz. Elsősorban a korrupcióban, másodsorban abban, hogy Orbán minél ügyesebben tudja legyűrni a Jobbikot. "
andrassew.blogspot.com/2009/12/ezeknek.html

(Ezután jelent meg Mong Attiláék könyve is erről)

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2011.12.02. 22:31:51

@Andráska8: "Orbán asztalán "? Fóbiás vagy, nyuszifül? Se éjjeled, se nappalod Orbán nélkül? Állandóan körötte forogsz, mint valami rozsdás ringlispil? Mire ez a beszäry rettegés? Te is látod, hogy ha ma lennének a választások, akkor 4/5-del nyerne???

Hagrid 2011.12.02. 22:31:52

@is: Na és mi lenne ha egyiket sem tartanánk meg?

toronado 2011.12.02. 22:32:14

regress 2011.12.02. 18:32:08
@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!: én nagyon nem szeretem a keresztényeket.ezekről a kínzás,kivégzés, háború jut eszembe.elmehetsz te a picsába viktoroddal,20-éve még ő is így gondolta,de bennem van gerinc azóta nem szavazok rájuk

Gondolom az ateisták közelebb állnak a szívéhez, Andrássy út 60, Recsk, Gulág, Katyn stb. stb.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2011.12.02. 22:32:37

@DarthVader: itt te mondod meg, mi a verejtékszag, Mi ez itt, disznóól?

Andráska8 2011.12.02. 22:37:11

Azért van itt elég név és kft- tételes felsorolás - , hogyan lopta össze az állami forrásokból Orbán, Kövér stb a vagyonát:
mozgovilag.com/?p=5012

De, még pontosabb Ferenczi Krisztina Szüret című könyve, ahol Orbán 'uralkodása' alatti vagyongyarapodásról ír oknyomozó történetet.

Karácsonyi ajándéknak azt is!

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2011.12.02. 22:41:37

@Andráska8: "állami forrásokból Orbán..." Fóbiás vagy, nyuszifül? Se éjjeled, se nappalod Orbán nélkül? Állandóan körötte forogsz, mint valami rozsdás ringlispil? Mire ez a beszäry rettegés? Te is látod, hogy ha ma lennének a választások, akkor 4/5-del nyerne???

yotta 2011.12.02. 22:54:16

@Virág et.:

Nézd, nem megy ez a szerecsenmosdatás neked: én elolvastam Debreczeni Új Miniszterelnök című könyvét Gyurcsányról, amelyben töviről hegyire levezette, hogy Gyurcsány előremenetelét csak a politikának köszönheti.
Megismétlem - hátha nem fogtad - korábbi vagyonnyilatkozatából az derül ki, hogy semmije sincs egy pápai lakótelepi ingatlanon kívül, mostanában évi százmilliós jövedelmeket vall be.
És akkor még egy szót sem szóltam Nomentana, Fittelina, Szalai utca és egyéb ügyletekről.

Tehát, Debreczeni azt hazudja, hogy: "Mindketten politikai szerepvállalásuk előtt, üzletemberként gazdagodtak meg."- ami azért nem igaz, mert Gyurcsány politikai szerepvállalása az oka a meggazdagodásának! (Bajnait még nem vizsgáltam)

Orbánról pedig azért hazudik, mert Orbán nem gazdagodott meg! Orbán legfeljebb annyira "gazdagodott" meg, mint amennyire bárki "meggazdagodna" szinte beavatkozás nélkül, ha biztos állása, havi közel félmilliója és országosan ismert lenne!

Sandman (Karakum) (törölt) 2011.12.02. 23:13:51

@yotta: plusz jól kell nősülni. Pl. az Apró-klán egy tagját kell elvenni feleségül...

yotta 2011.12.02. 23:18:19

@Kara Kum: Igen, de ezt szándékosan hagytam ki, ugyanis ez a tény is Debreczeni hazugságát igazolja, tudniillik Gyurcsány második nősülése éppen politikusi mivoltának köszönhető, ergo amennyiben ez is része a gazdagodásának, akkor ez is a politikai szál eredménye.

glinolid 2011.12.03. 08:21:53

Pfuu, tegnap én is majd leestem a székról, amikor megláttam ezt a hírt. Azt hittem, félreklikkeltem és a HCS-n vagyok.

toronado 2011.12.03. 09:02:44

A kép a legszebb, akár Eörsi is festhette volna.
Ötvöződik benne az MSZP szerethetősége, az SZDSZ igazsága és az MDF nemessége.

Bryan élete 2011.12.03. 11:51:26

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!: nem vagyunk fóbiásak orbántól, mert a fóbia az félni valamitől. Ettől a mindenre alkalmatlan, hataloméhes, agresszív kis seggdugasztól nem félünk, egyszerűen csak utáljuk, mint a szart! Rettegni pedig nem tőle, hanem az általa másfél év alatt lepusztított jövőmtől rettegek.

Scagnetti 2011.12.03. 12:27:02

@toronado: Ez mekkora szöveg volt. Mikor először hallottam, majdnem leestem a székről. :)

Horizont 2011.12.03. 15:14:15

@Beru: Tökéletesen igazad van! Ha az ember mélyen belegondol akkor hányingere lesz!

A politika egy tragédia.Eleinte egy tragikomédia, kár, hogy hagytuk és lám ez lett belőle. Mindig minden oldalon akadnak ilyen hazug, köpönyegforgató seggnyaló emberek, akik meg vannak győződve a maguk és a gazdájuk nagyságában és nagy küldetéstudatukban a józan eszük teljesen elvész. Néha hallom Kunczét is a Klubrádióban ahol olyan mérhetetlenül fölényesen bírálja a mostani kormányt, mintha ő az előző alatt nem az első sorban pöffeszkedett volna egy SZDSZ-ben. Az önkritika a politikusokból valamilyen genetikai okból kitörlődik ahogy felkapaszkodnak. Az Orbán kormány is kiborít nap mint nap a tömény baromságaival, de amikor az MSZP, DK vagy mi az isten megszólal,meg 1-2 lepusztult volt SZDSZ-es, na akkor kivernek minden biztosítékomat.
Olvasom, hogy ment itt a vita O. V. + Gy. F. meggazdagodásán. Érdekes mind a kettő a maga nemében. Ahonnan elindultak és amit csináltak eddigi életükben, hát a végeredmény köszönő viszonyban sincs azzal. Egy pápai panelproli, és egy alcsútdobozi később székesfehérvári egyszerű családból származó diplomás emberek. Egyikük se a saját erejéből lett milliomos. Jókor, jó helyen voltak, jól használták ki a kapcsolataikat, és előnyt faragtak a mindenkori helyzetükből (meg amiről még nem is tudunk). És elfelejtenek visszanézni honnan is indultak. És esküjük ellenére se azon fáradoztak, hogy szolgálják hazájukat.......
Én csak itt csendesen csodálkozom azon, hogyan tud bárki is egyik vagy a másik mellé állni!?

Scagnetti 2011.12.03. 18:12:00

@Horizont: Kuncze fölényeskedéséhez annyit mondanék, amit egy haveromtól hallottam, és szerintem nagyon találó.

A magyar politika három alaptörvénye:

1. Politikustól önkritikát ne várj!

2. Főleg ne várj politikustól önkritikát Magyarországon!

3. És soha, semmilyen körülmények között ne várj önkritikát szdsz-es politikustól!

Egyébként a haver régebben szoci szimpatizáns volt, ma szerintem már nem szavaz senkire. De hogy a saját pártjának koalíciós partneréről is ez a véleménye, az azért már elég durva. Kuncze csapatára mindig is jellemző volt a nagyképű, lenéző stílus, a "mi úgyis jobban tudjuk, mint ti" mentalitás. Azóta sem változtak. Most szépen odagyűlnek a DK köré, ahol már várják őket, hisz ahol Molnár Csabák elférnek, oda az öntelt szadeszesek is. Nincs köztük szinte semmi különbség. És majd osztják az észt tovább, miközben ők maguk már leégtek az ország előtt többször is.

A meggazdagodással kapcsolatban is igazad van. Ezeknek olyan lehetőségeket biztosítottak az ismerőseik, amelyekről más csak álmodhat. Nem vitatom, hogy a meggazdagodásuk törvényes volt (ez minősíti a rendszerváltást), de azért ne avassuk szentté őket! Simlis kis szemétláda mind.

Horizont 2011.12.03. 18:48:06

@Scagnetti: Nem vagyok már mai csirke, de néha csak nézek ki a fejemből némelyik politikuson. Ilyen pl.Molnár Csaba, Szijjártó kicsit csendesebb ma már, amióta Giró-Szász szárnyal! De ott van Lázár! Szerintem ma és most ő vezet toronymagasan minden alsó szinten:((( Bicskanyitogató egy ember. Említhetném még Rogánt is. Tehát ha valaki azt hitte, várta, hogy majd kihalnak a régi "vágású" politikusok és majd a következő generáció.... Sajnos be kell látni, hogy ugyan itt van a következő politikus nemzedék, de sajnos rosszabbak mint elődeik. De mit is várhattunk. Ezt látták, hallották ezt tanulták, az anyatejjel együtt szívták magukba. Semmi reményünk semmire....
Kunczénak csak annyi a pozitívuma, hogy régen nagyon jó humora volt. Ennyi. Mára kiveszett belőle még ez is!

pjotr_75 2011.12.03. 21:27:58

Végülis ez egy jó könyv lehet, igazi bennfentes információkra támaszkodva :)

H I T E L E S források.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.03. 22:33:01

@yotta: "én azt a kijelentést vitattam, melyszerint kétség nem fér ahhoz, hogy Gyurcsány nem használta fel gazdagodásához a politikusi karriert, mert ez a hazugság ALAPESETE!"

Debreczeni azt mondja, hogy az aktuális politikai pozícióját nem használta fel. A kapcsolatait felhasználta, ezt elismeri. Namost az, hogy diszlexiás vagy, nem ok arra, hogy az Interneten okoskodj.

Horizont 2011.12.04. 08:23:27

@Brendel Mátyás:
Én azért ez ügyben vitába szállnék Debreczenivel és veled is. Szerintem mindig felhasználta az aktuális POLITIKAI kapcsolatait!! Ez egy picinyke ország ami annyira átitatódott politikával, hogy itt lépni (és milliókat, milliárdokat szerezni) a "kapcsolatok" kihagyásával lehetetlen. Lehet ez a KISZ felső köre, beházasodás egy olyan családba, ami egyet jelentett a beköltözéssel a rózsadombi villába, és ezáltal is újabb kapcsolatok megszerzésével, stb.stb. Hidd el egész nyugodtan, hogy milliomos, milliárdos nem lehet Magyarországon valaki csak "úgy" !! Nem hinném, hogy védelemre szorulna Gyurcsány (se Orbán) és meg sem érdemlik!
Debreczeni pedig a legkevésbé....

yotta 2011.12.04. 09:34:37

@Brendel Mátyás:

Ember! Az Isten haragját, hát itt a mondat idézem: "Mindketten politikai szerepvállalásuk előtt, üzletemberként gazdagodtak meg."

Mondd, te annyira agymosott vagy, hogy a saját szemednek nem hiszel? Itt áll, hogy: "politikai szerepvállalásuk előtt"!!!!!!!!!!!!!!! Gyurcsány nem politikai szerepvállalása előtt gazdagodott, hanem politikai szerepvállalása MIATT! Ez indult a KISZ KB titkárasággal, és az MSZMP tagsággal, majd folytatódott előbbi politikai szerepvállalás folyományaként lenyúlt vagyon működtetésével, mialatt persze nyíltan jelentetett meg politikai tanulmányokat, csak te olyan részeghülye vagy, hogy nem emlékszel arra, hogy nevezett még Medgyessy előtt volt riportalanya az akkor még INFO-rádiós Kálmánnak...

De nem is ez a lényeg, hanem a leírt szavak bameg: "politikai szerepvállalásuk előtt" Érted? Azt hazudja, hogy "ELŐTT" pedig a valóság az, hogy "alatt", "okán", "maitt" !!! Most akkor ki a diszlexiás? A hajam az égnek áll az ilyen agymosottaktól!

toronado 2011.12.04. 09:47:00

@Brendel Mátyás: Debreczeni is manipulál, meg maga is. Debreczeni a közhatalommal való visszaélést leegyszerűsíti a hatalom alatti vagyonszerzésre, majd rögtön ki is menti szerelmét azzal, hogy csak előtte, meg utána, meg alatta, meg fölötte szerzett vagyont, de kedden 6.30-kor éppen nem, pedig akkor miniszterelnök volt. A közhatalommal való visszaélés ennél sokkal tágabb fogalom.
Maga Brendel pedig a szokott demagógiájával, amit ha jól emlékszem az ateista.hu lapon gyakorol, gyorsan odaáll Debreczeni mellé. Ettől eltekintve is egy sunyi figura, ugyanis olvastam pár fércművét a blogján és megdöbbenve vettem észre, hogy az ellenvéleményeket szépen kicenzúrázza.

toronado 2011.12.04. 09:50:32

@Scagnetti: Ez igaz, de nem csak a magyar politikára. SZDSZ mindenhol van, és a jelmondatuk miszerint "A kampányunkat sokan, sok pénzzel támogatták, mondta. (Magyar Bálint) Ezek az emberek azért adták a pénzt, hogy kormányozzunk. Ha most azt látják, hogy itt a lehetőség, mégsem vállaljuk a kormányzást, soha többet nem fognak pénzt adni." nos ez a gyakorlat szerte a világban érvényes.

toronado 2011.12.04. 09:51:37

Scagnetti 2011.12.03. 12:27:02
"Ez mekkora szöveg volt. Mikor először hallottam, majdnem leestem a székről."

Nem szégyellnek semmit.

Scagnetti 2011.12.04. 17:46:03

@toronado: Ez a Brendel már csak ilyen. Néha kibújik Gyurcsány seggéből, mond valami okosat, aztán ha ellenvélemény érkezik, azt kicenzúrázza.

És az ilyenek féltik a szólásszabadságot. :)

Scagnetti 2011.12.04. 17:48:57

@Horizont: Rogán szerintem régen sokkal irritálóbb volt, mint most. Lázár viszont tipikusan az a figura, akit nem szabad hagyni megszólalni, mert egy állat.

Odaát meg ott van Molnár Csabi, aki ha nem lenne politikus, akkor a gátlástalan MLM-ügynök mintapéldánya lehetne.

Scagnetti 2011.12.04. 17:51:00

@toronado: Nem is gondoltam, hogy szégyellnének bármit is. Ezért is másoltam be ide tegnap a három alaptörvényt.

A szomorú az, hogy némelyikük tényleg meg van győződve róla, hogy őket a nép szeretni fogja és visszavárja.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.04. 20:29:27

@Horizont:

"Én azért ez ügyben vitába szállnék Debreczenivel és veled is. Szerintem mindig felhasználta az aktuális POLITIKAI kapcsolatait!!"

nem vitatkozol te senkivel, hülyegyerek, hanem diszlexiás vagy. SENKI NEM ÁLLÍTOTTA, HOGY NEM HASZNÁLTA FEL.

a diszlexiáddal fordulj orvoshoz, ne itt rontsd a levegőt!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.04. 20:33:25

@yotta: figyusz, a hülye még mindig te vagy. most találtál egy mondatot, ahol Debreczeni pontatlanul fogalmazott. de ez nem menti azt, hogy amibe először belekötöttél, az sima diszlexia volt részedről.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.04. 20:36:48

@toronado: 1) nem álltam Debreczeni mellé, csak rámutattam, hogy kurva felszínesen olvasol, és szalmabábokkal vitatkozol.

2) a felszínességedet mutatja az is, hogy az ateista.hu oldal még csak nem is létezik, írásaim, a math.freeblog.hu oldalon találhatóak meg. De te hülye vagy ahhoz, hogy bármit is pontosan vissza tudj adni.

yotta 2011.12.05. 09:33:57

@Brendel Mátyás:
Ááááá, szóval most már találtam egy mondatot, ahol Debreczeni pontatlanul fogalmazott... tehát akkor mégiscsak megértetted vadbarom, hogy mit mondok, észleled a lényeget, megértetted, hogy a mondat totálisan ellentmond annak, amit kijelentések sorával óhajt Debreczeni igazolni, csak aztán jó balos módjára úgy hátrálsz meg, hogy a másikat dislexiásozod. No, ezért vagytok mocskos komcsi bunkók!

Horizont 2011.12.05. 10:05:37

@Brendel Mátyás:
Kedves Brendel Mátyás te egy hithű bunkó paraszt vagy!
Ezzel a diszlexia mániáddal sürgősen keresd fel orvosod!

Logan Grimnar 2011.12.05. 10:23:29

Nagyon szép könyv. Teljesen hiteles, hogy a gyurcsótány udvari seggnyalója, a debreceni könyvet ír a politikai korrupcióról. :-))))))

Ironfist 2011.12.05. 11:01:56

@Logan Grimnar:
Gyurcsótány? Egy ilyen névvel azért elvárná az ember, hogy nem gúnyolódik neveken...

Ironfist 2011.12.05. 11:02:29

@Ironfist:
Mármint egy ilynen névvel (mint a Logan Grimnar)

toronado 2011.12.05. 11:44:05

Mit nem mondd Brendel Mátyás?
Íme a korabeli kommentem:
"ateist.blog.hu/2011/07/23/a_norvegiai_amokfuto_es_a_hit_ereje#comment-form
toronado 2011.07.25. 12:00:32
Brendel bemutatja az ateizmust!!!
Sematikus, erőszakos "érvelése", gátlástalan manipulációi, (töröl, kizár stb.) és alpári nyelvezete bizonyára sok hívet szerez az ateizmusnak.
Ocsmány cikke, amit Breivik ürügyén felvezetett annyira primitív volt, hogy félperc alatt leégett vele. Aztán mikor látta, hogy már füstöl, akkor kizárt!"

Maga szerint ez a math@freeblog-on jelent meg?
Szerintem nem, AMÚGY KURVA FELSZÍNESEN SEM..

Ha velem akar kezdeni hibbant Brendel, akkor kösse fel a szaros gatyáját.
Maga jön Brendel Mátyás!

""Brendel Mátyás · szelviktor.blog.hu 2011.12.04. 20:36:48
@toronado: 1) nem álltam Debreczeni mellé, csak rámutattam, hogy kurva felszínesen olvasol, és szalmabábokkal vitatkozol.
2) a felszínességedet mutatja az is, hogy az ateista.hu oldal még csak nem is létezik, írásaim, a math.freeblog.hu oldalon találhatóak meg. De te hülye vagy ahhoz, hogy bármit is pontosan vissza tudj adni. ""

toronado 2011.12.05. 18:57:16

Mi van Brendel Mátyás miért hallgat, tele a gatya?
Nem számított rá, hogy ilyen hamar lebukik?
És még maga hülyézik!
Pofátlan barom!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.12.05. 20:14:51

ez kétszínű szemű patkány azért jó. de független ez a jóska

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.05. 21:41:54

@yotta: diszelxiás vagy, és komcsi a kurva anyád.

yotta 2011.12.05. 22:37:45

@Brendel Mátyás: Te buta feketeöves vérkomcsi kisebbségi komplexusos paraszt, te... ezerszer megállapították rólad e kórt, oszt ezután azzal kompenzálsz, hogy mindenkit megvádolsz evvel, holott már 40IQ is elég lenne felfognod, hogy hazudtatok te is, meg jó Debreczeni is!

toronado 2011.12.06. 14:03:49

@yotta:
egyébként most kezd derengeni, hogy Brendel azonos lehet a legendásan alpári Math-al. Korábban gyakran feszegette magát ilyen nicknéven egy hótt buta, nagypofájú barom, akit aztán rendre lekezeltek a többiek. Na akkor aztán jött az anyázás. Most meg Brendel azt írja, hogy a "math.freeblog.hu" az ő terepe. Mindenesetre a stílusa, gyenge képességei és nagy pofája egybevág Math ismérveivell.

yotta 2011.12.06. 18:26:22

@toronado:
Elképzelhető, de mondjuk én sem holmi finom úri modorral reagáltam, mentségemre csak annyit mondok, hogy nehéz higgadtan elviselni azt a pofátlanságot (és akkor most nem szaporítom a további jelzőket) amellyel nap, nap után, óráról, órára megkínálnak ezek a Brendel félék. Egyszerűen nincs igaz állítás, nincs ordító ellentmondás a kijelentések között, amellyel szembesülve elbizonytalanodnának alattomos szándékaiktól.

toronado 2011.12.06. 21:41:22

@yotta: Igazi "jellemóriások"

süti beállítások módosítása