Skip to content


       Szűrés lista

Csókosoknak ingyenreklám? Gazsó Feri elintézi!

Rövid időn belül Matolcsy és Debreczeni könyve után ez már a harmadik könyv, ami a poszt témájául szolgál, de ez a történet is csodálatos - a maga módján.

Megjelent Gereben Ágnes ízléses borítóval megáldott könyve:



Mong Attila azonban nem átallott kitenni egy levelezést, ami máris más megvilágítás alá helyezi ezt a művet:

Dobos Menyhért, a Duna TV vezérigazgatója Gazsó L. Ferencnek, a Magyar Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap vezérigazgató-helyettesének:


Kedves Feri!

Tudsz segíteni?

Üdv.: Menyus

 
Gazsó úr még aznap kiküldte ezt a levelet a szerkesztőknek:  


Subject: FW: könyvbemutató

Kedves Kollégák!

Kezeljük kiemelten Gereben Ágnes könyvbemutatóját. Dani, kérlek, hogy
a Híradót, Krónikát is mozgósítsd, valamint Tamásék hívják be Ágnest a
Ma reggelbe. Továbbá kérem, hogy a kulturális műsoraink megfelelően
foglalkozzanak a könyvvel, illetve az eseménnyel. Köszönettel.


Dr. Gazsó L. Ferenc
vezérigazgató-helyettes
MTVA


Dani = Papp Dániel, akit felfelé buktattak, amikor meghamisított egy riportot.

Mong Attila még elmélkedett pár sort holmi médiatörvényben szereplő "burkolt kereskedelmi közleményről", majd részéről ennyi volt a történet.

Az Hír24 megkérdezte Gazsót, hogy "az MTVA vezérigazgató-helyettesének, mint munkáltatónak, az utasítása nem számít-e a szerkesztői szabadság megsértésének vagy burkolt reklám előkészítésének, viszont Gazsó a téma említését követően a Hír24-nek telefonon csak annyit mondott: tud arról, hogy kikerült a levelezés, de nem kíván nyilatkozni az ügyben."

Hogy a kicsit érthetőbb legyen:


Gereben Ágnes az ELTE tudományos főmunkatársa, a szovjet irodalomtörténet kutatója, Oroszország-szakértő, a Hír TV és az ECHO TV munkatársa, a Magyar Hírlap publicistája, Kun Miklós történész felesége, jelenleg a M1-en vezeti a "Barangolások öt kontinensen" című műsort.

A Hír24 még a könyvemutatóra is elment, ahol nem más, mint Szájer József méltatta a könyvet:
"Szájer Gereben könyvét hiánypótló műnek nevezte, amely szerinte új olvasóknál és olyan polcokon is megtalálható lesz, ahol már hosszú sorokban állnak a történész kötetei."

Gereben kitért a fenti levélre is, természetesen Mong a hibás, ki más is lehetne:
"„Köszönjük Mong Attilának!” - ezzel zárta Gereben Ágnes legújabb könyvének bemutatóját a Parlament Caféban pénteken délután. A történész a nem várt figyelmet köszönte meg így az újságírónak a résztvevők egyikének felvetése nyomán, amely szerint Mong „baloldali támadással” sújtotta a még meg sem jelent kötetet."

Elképesztő, hogy nem akarják megérteni, hogy mi ezzel az egésszel a probléma:
Ha reklámozni szeretnéd a könyvedet, akkor vegyél reklámidőt bmeg, ahogy mindenki más.

Képzeljük el, hogy az angol kormánynak kedves szerző egyik új könyvét a BBC-nek kiemelten kellene kezelni, mert ez az utasítás érkezik "fentről" ...

Ám a történet nem ért itt véget ...

Szentül meg voltam győződve, hogy miután ilyen csúnyán lebuktak, és valóban a jogszabályok tiltják az ilyen bújtatott reklámot, elállnak a tervtől. De nem így történt.
Hétfőn reggel atom kómában keresem a nadrágomat, átkapcsolok az M1-ra, Ma Reggel megy. A téma a vasárnapi orosz, horvát és szlovén választás. Meghívott vendég: Gereben Ágnes.

Az elején végigveszik az Oroszország-szakértővel a 3 választást, a horvát-szlovén választásról teljesen homály a nő, majd egész egyszerűen csodálatosan összehangolt mozdulatsorral a műsorvezető előveszi Gereben tavaly megjelent könyvét majd melléteszi az újat és tádám .... máris arról megy a diskurzus, jól hosszan mutatva a könyvet a kamerába.

Csodálatosan sikerült megvalósítani amit Gazsó Feri kért, tényleg 10 pontos.

Itt a videó, az beszélgetést az elejéről kivágtam:

 
Gazsó L. Ferencet az aktuális trendnek megfelelően (amiből máris netes mém lett) szeretném illusztrálni, a kellemetlen alakok elleni egyetlen hatásos fegyver, a blur segítségével:



Remélem már készül az aprócska kiegészítés a Médiatörvényhez, miszerint a nem fideszes, nem csókos képernyőn felbukkanó személyeket automatikusan blur-özni kell.
 
ui:
A Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap 2012-es költségvetése 77,4 milliárd forint, melyből 70 milliárdot az állam áll.

Címkék: média pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr753436280

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hogyan gyártja hőseinket a rendszer? 2011.12.08. 16:33:11

Ha igaz az, hogy az előző kormányzat alatt születő "hősöket" (az elnevezés természetesen nem minden esetben jelent valós értéket) a "hazugságok, a korrupció, a kiárusítás, az arctalan tőke sötét árnyéka és a hatalom érdekében bevetett re...

Trackback: Hallgatag Mong Attila, Bazmegelő Dopeman, pénzszállítós Lőrincz Róbert - hogyan születnek a hősök 2011-ben 2011.12.08. 13:18:29

Az elnyomással és annak gyakorlóival szembeni harc, az igazságtalan vagy annak tűnő hatalom elleni lázadás mint tiszteletreméltó magatartási forma Magyarországon meglehetősen mély gyökerekkel bír (ahogy például az íreknél is). Sok száz év telt el úgy, ...

Trackback: Hallgatag Mong Attila, Bazmegelő Dopeman, pénzszállítós Lőrincz Róbert - hogyan születnek a hősök 2011-ben 2011.12.08. 13:17:54

Az elnyomással és annak gyakorlóival szembeni harc, az igazságtalan vagy annak tűnő hatalom elleni lázadás mint tiszteletreméltó magatartási forma Magyarországon meglehetősen mély gyökerekkel bír (ahogy például az íreknél is). Sok száz év telt el úgy, ...

Trackback: Hallgatag Mong Attila, Bazmegelő Dopeman, pénzszállítós Lőrincz Róbert - hogyan születnek a hősök 2011-ben 2011.12.08. 13:17:10

Az elnyomással és annak gyakorlóival szembeni harc, az igazságtalan vagy annak tűnő hatalom elleni lázadás mint tiszteletreméltó magatartási forma Magyarországon meglehetősen mély gyökerekkel bír (ahogy például az íreknél is). Sok száz év telt el úgy, ...

Trackback: Rablóhókuszpókusz a keresőoptimalizálás? 2011.12.07. 17:19:50

Számos weboldalt megvizsgáltunk, az okokat keresve az alacsony vagy nem megfelelő számú látogatottságra.

Trackback: Miért fontos a mesehallgatás? 2011.12.07. 17:14:53

Share: Facebook Online mese A gyermekek épp úgy tele vannak problémákkal, gondokkal, mint a felnőttek. Számos kérdés foglalkoztatja őket, köti le figyelmüket és teszi kicsi lelküket

Trackback: Sztálinista hamisítás a köztévében 2011.12.07. 16:49:26

A jobboldali sajtó szerint csak felesleges hisztéria volt az új fideszes médiaszabályozás kritikája. Amit azonban a keddi Híradóban láthattak, pontosabban nem láthattak a nézők, az a kritikusok igazát bizonyítja. A képen baloldalt álló Lomnici Zoltánbó...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktus 2011.12.07. 11:41:54

Mit számít ez?

itt kopogtat a kánaán az ajtónkon.

Kilenc év múlva, 2020-ban közel kerül Magyarország ahhoz, hogy az államadósság a GDP 50 százaléka legyen - jelentette ki Matolcsy György nemzetgazdasági miniszter szerda délelőtt sajtótájékoztatóján a Parlamentben. A stabilitási törvény tervezet alapján a szigorúbb államadósság-csökkentési szabály 2015-től lép életben, akkor a GDB 65-70 százalékára csökkenhet az ország adóssága a miniszter szerint.

www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/20111207-matolcsy-gyorgy-nemzetgazdasagi-miniszter-a-stabilitasi-torvenyrol-es-az-allamadossagrol.html

Viktus 2011.12.07. 11:55:43

@csizsikpizsik:

Venni kell most érdemes, mert Gyuri szeretne szép nagy inflációt ...
" A miniszter szerint olyan megoldásokat várnak, amit más jegybank is használ, például a Bank of England. (A brit központi bank jelentős pénznyomtatással pörgette fel a gazdaságot - a szerk.) Matolcsy hangsúlyozta , "a kormány csak kér, a jegybank mérlegeli a dolgot". "

Vittore. 2011.12.07. 11:57:07

Igen b+, ez a szomorú, itt van az Új MÁV Blog havi százezres oldalletöltése, a Vastagbőr félmilliós oldalletöltése, és még sorolhatnám sokáig, s mi küszködünk néhány fillérért, addig hivatásos kóklerekkel van tele az egész sajtó, akik ha befogják a pofájukat, szép pénzeket keresnek.

Ide sorolnám még a számomra egyik legjobban fájó esetet, itt a Gery Greyhound-féle esetre gondolok...

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2011.12.07. 12:04:25

@Viktus: Ja, az más, ha a Szentjobb mondta akkor rendelek egy tucatot...milyen szép karácsonya lesz a szeretteimnek, látom a kis örömtől fénylő arcukat ahogyan kibukkan a Fidesz-imazsámolyokból ismert néni új könyve a csillogó papír alól...Remélem van dedikált példány is jóval drágábban, hogy pörögjön az a növekedés, jöjjön a Kánaán...

Viktus 2011.12.07. 12:04:35

Matolcsy György megtalálta a könyvet, amit már megírtak: Keynes-i elvekre épül a legmodernebb magyar gazdaságpolitika. Így megmagyarázható, miért nem tartja magát a következő években a kormány az alaptörvénybe foglalt adósságcsökkentési szabályokhoz. De így is szigorúbbak és fegyelmezettebbek leszünk, mint a németek, és modernebbek, mint egész Európa.

index.hu/gazdasag/magyar/2011/12/07/matolcsy_sajtotajekoztato/

:D:D:D

Örvendezzen a szívünk jön a jó világ!

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2011.12.07. 12:08:23

@Viktus: Fegyelmezettebbek mint a németek, itt ordítva felröhögtem. Tanultam náluk 2 évet egyetemen, olyan fegyelmezett mint egy német senki nem tud lenni, semmiben, soha, nevör, nimálsz.
Egyébként miért van az hogy minden magyar kókler kormány megígéri hogy a Kánaán vár a következő sarkon bennünket, csak most adjuk oda ingünk-gatyánk? És miért van az hogy máshol a sótlan, kimért kormány összehúzott szemöldökkel munkát, terhet ígér de a polgárok java üdülni jár, nem rokkan bele a rezsifizetésbe és a javait sem kell odaadnia senkinek?

Transylvanianmixedgrill 2011.12.07. 12:09:56

Hogy is mondta Márai?

"A kommunizmus tragédia, de az igazi ellenfél mindig a "nemzeti" jelmezbe öltöztetett, képmutató, kapzsi jobboldal."

ucsacsu 2011.12.07. 12:11:35

Szép lassan,alaposan ássák el magukat a fityeszesek,így kell ezt csinálni.

kennyking 2011.12.07. 12:12:11

@Viktus: A pénzjegynyomtatás nem jelent automatikusan inflációt.Jelenleg a magyar gazdaságban a megtermelt javak kb. 40 %-ának van meg a pénzfedezete.( csak egy példa, de mondjuk ez nem mérvadó.Nézd meg az egy főre eső GDP-ét és hasonlítsd össze az átlagjövedelemmel.A átlagjövedelem kb. a 40 %-a a GDP-nek.Nincs szoros összefüggés, de nem is áll távol egymástól a két dolog.) Jelenleg Magyarországnak nincs pénzkibocsátási joga, ezt külföldi bankok határozzák meg.Az MNB pénz helett csak állampapírokat bocsáthat ki, amit a "piac" ( akik idegesek szoktak lenni és csak megszorításokra nyugszanak meg.) kamatfelárral megvásáról.Más kérdés, hogy ez a pénz sem minket gazdagít.Jelenleg a magyar bérek a montenegrival azonosak ( az albán kicsit kisebb), de a magya gazdaság teljesítménye többszöröse az övékénél.Ez a teljesítmény-különbség áramlik ki az országból.Hogy hova? Rád bízom ezt eldönteni.Szóval, a pénznyomtatás önmagában nem baj.Természetesen, ha holnap mindenki egy milliót keresne, akkor komoly infláció lenne, egy nap alatt öszeomlana a gazdaság, mert annak nincs meg a fedezete a gazdaságban, de ha holnap 250 ezer lenne az átlagfizu, nem történne semmi, csak egy kis hiszti a munkáltatóknál, de ők már 1000 forint minimálbér emelésnél is sírnak.De a síráson kívül egyéb komolyabb dolog nem történne.

Transylvanianmixedgrill 2011.12.07. 12:12:29

@Transylvanianmixedgrill:

És hogy ne csak a kiemelésekkel éljek:

"...úgy képzelték 45-ben, ha nemzetiszínű gatyában felsorakoznak a kommunisták mögött, nem kell más, csak megvárni, amíg a kommunisták elvégzik a piszkos munkát - elveszik a birtokot, a bankot, a zsidó és grófi vagyont - és akkor ők, kézdörzsölve, előlépnek és átveszik a készet. [...] A népi irodalom műkedvelői kiadják államköltségen műveiket, és minden nemzeti lesz és paraszt. A kommunisták tudták ezt, egy ideig használták a nemzeti parasztokat, majd valamennyiüket bedugták a zsákba. [...] Ha úgy fordulna, hogy ezek a nemzeti parasztok még egyszer szóhoz jutnak az országban, ez a magyarság egyik tragédiája lenne. A kommunisták csak végrehajtják azt, amit a szűrös gatyás jobboldaliak tervelnek. [...] A kommunizmus tragédia, de az igazi ellenfél mindig a "nemzeti" jelmezbe öltöztetett, képmutató, kapzsi jobboldal."

Tehát amit érdemes még nem átugrani a szövegben:

A népi irodalom műkedvelői kiadják államköltségen műveiket, és minden nemzeti lesz és paraszt.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.12.07. 12:16:47

Így megy ez minálunk...

"Pfejj mocskosgecik!"

Link Elek 2011.12.07. 12:17:54

Gereben Ágnes: A FUCK tegnap, ma, holnap

nincs semmi meglepo, a konzervativok a mult "sikereit" probaljak lemasolni a jelenben:
Cieger András: Politikai korrupció a Monarchia Magyarországán, 1867-1918

Transylvanianmixedgrill 2011.12.07. 12:25:32

Szintén idevágó Márai idézet:

Ahhoz, hogy Magyarország megint nemzet legyen, megbecsült
család a világban, ki kell pusztítani egyfajta ember lelkébol a
"jobboldaliság" cimkéjével ismert különös valamit, a tudatot, hogy o,
mint "keresztény magyar ember" elojogokkal élhet a világban,
egyszeruen azért, mert "keresztény magyar úriember", joga van tehetség
és tudás nélkül is jól élni, fennhordani az orrát, lenézni mindenkit,
aki nem "keresztény magyar" vagy "úriember", tartani a markát, s a
keresztény magyar markába baksist kérni az államtól, társadalomtól:
állást, kitüntetést, maradék zsidóbirtokot, potya nyaralást a
Galyateton, kivételezést az élet minden vonatkozásában. Mert ez volt a
jobboldaliság minden értelme. S ez a fajta nem tanul. Aki elmúlt 30
éves, és ebben a szellemben, légkörben nevelkedett, reménytelen. Talán
megalkuszik fogvicsorgatva, s mert önzo és gyáva: bizonyára hajlong
majd az új rend elott, de szíve mélyén visszasírja a "jobboldali,
keresztény, nemzeti" világot, amelyen belül olyan szépen lehetett
zsidó vagyont rabolni, versenytársakat legyilkolni, és aladárkodni a
nagyvállalatokban képzettség és hozzáértés nélkül.

Ez a fajta soha nem változik meg, de amíg ezeknek szavuk
van vagy befolyásuk, Magyarország nem lesz nemzet.

Viktus 2011.12.07. 12:29:12

@kennyking:

Ahm ilyen járulékterhek, adók nem is zavarnak mi?

kennyking 2011.12.07. 12:41:11

@Viktus: Dehogynem zavarnak. A bruttók valahol közelítik a realitást. A baj inkább az, hogy nincs nálunk termelőmunka.Vagyunk valahol, de esélyünk sincs a feljebb kapaszkodásra.Megrekedt az ország ezen a szinten és a politikusi minőséget tekintve marad is.Ez nem jobb vagy baloldal kérdése, egyformán silány mindegyik. ( egyébként pont a magas járulékok és adók teszik versenyképtelenné a magyar gazdaságot.)

Meleardil Eressea Iluvadan 2011.12.07. 12:53:02

@Transylvanianmixedgrill: Érdekes... nekem, szüleimnek és nagyszüleimnek is pontosan ugyanez volt a tapasztalatunk. Mindössze egy apró különbség akad, ugyanis mi ezt ellenkező polaritással tapasztaltuk. Biztos nem a megfelelő torzítószemüveget hordtuk.

Amúgy föllapoztam a melleket linket, és leginkább ez a mondat ragadott meg:
„Az urak azt hiszik, hogy jobbra mennek, de a valóságban körbe járnak, és addig mennek jobbra, amíg megérkeznek a szélsőbalra.”

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2011.12.07. 13:05:38

@Transylvanianmixedgrill: A Föld, föld az egyik legjobb könyv amit valaha is olvastam. Márainál tisztábban kevés magyar látta a magyarokat.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.12.07. 13:11:18

Bazz!Én aszittem,hogy ez az a szülésznő!Gondoltam mi a fasznak ír ilyen könyvet?:))
Véletlenül én is odakapcsoltam az 1-esre és néztem mi a faszt keres ez itt?

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.12.07. 13:12:24

A poszt csak a szokásos politikai pofátlanság egy újabb szeletét mutatja meg, szinte már el sem éri az ingerküszöböm. Ami azért segít az elérésében az a következő mondat/mondatok:

"....tud arról, hogy kikerült a levelezés, de nem kíván nyilatkozni az ügyben."

hozzáadva a következőt:

A Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap 2012-es költségvetése 77,4 milliárd forint, melyből 70 milliárdot az állam áll.

Uszkve az adófizetőkből élnek, de mi a f*sz közünk van hozzá, hogy lopnak-csalnak-hazudnak, haverokat reklámozgatnak ingyen stb....

Matt Albie 2011.12.07. 13:18:05

Kun Béla unokájának felesége; harcos antikommunista lehet:)

Borenbukk 2011.12.07. 13:29:08

@kennyking: "Jelenleg Magyarországnak nincs pénzkibocsátási joga, ezt külföldi bankok határozzák meg."

Erre azert valami forrast adhatnal.

2011.12.07. 13:31:35

Gereben Ágnes nagyon jó, olvastam az előző könyvét is az olajosokról, hát elolvasni sem volt könnyű, de megérte végig rágni magát az embernek.

nem tudtam, hogy Kun Mikolós a férje, ő a másik nagy kedvencem.
Köszi a reklámot, megyek haza és kersni fogom a könyvét.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.12.07. 13:35:31

Amúgy miről szól a könyv?Szidják vagy dícsérik benne az oroszokat?Vagy egész más?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.12.07. 13:36:34

És még a Vastagbőrtől is egy ingyenreklám! :))

kennyking 2011.12.07. 13:40:13

@Borenbukk: Nem a neten olvastam, de keresek valamit. úgy tudom, hogy még Antallék idejében adta át a jogot Magyarország, mert féltek a nyugati befektetők, hogy elkezdjük nyomni agyba-főbe a forintot.( ugye, a történelmi tapasztalat.) Egyébként Dél-koreában nyomtatják a forintot.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.12.07. 13:40:56

@Transylvanianmixedgrill: No ja, szép manipuláció. Szóval egy-két individuum gyarlóságáról van szó. Az ilyet nem illik kivetíteni az egész nemzeti oldalra. :o)

Márai írt baromságokat a naplójában, de hát ki nem?

csoko20 2011.12.07. 13:44:26

Szájer megmondta a tutit: hiánypótló mű!

Itt állunk a nagy keleti fordulat közepén és fingunk sincs merre vagyunk arccal. Ez a könyv az ex-szovjet, Független Államok Közösségéről szól.
Prosztó magyar parasztnak, pláne antikommunista kereszténynek fogalma sincs mi van Kirgizisztánban vagy Üzbegisztánban.
Ott az úticél, tessék elolvasni!!! Ne utólag reklamáljunk, hogy nem ezt akartuk!

kennyking 2011.12.07. 13:59:02

@Borenbukk
Ez csak egy kis részlet Drábik honlapjáról, a cikk címe:A pénzoligarchia és a központi bankok
Kicsit hosszú, de érdemes elolvasni az egész cikket. Én a pénzjegykibocsátás jogáról írtam, nem magáról a pénzjegy kibocsátás fizikai valójáról.
" Mindezt a magánpénzmonopólium rendszerének a Magyarországra importálása tette lehetővé. Ennek a nemzetközi pénzoligarchia által ellenőrzött pénzrendszernek a legfontosabb intézményei az egyes államok központi bankjai. A központi bankok központi bankjainak a szerepét a bázeli Nemzetközi Fizetések Bankja, a Világbank és a Nemzetközi Valutaalap tölti be. Negyediknek még meg kell említenünk az amerikai Federal Reserve System-et, az Egyesült Államok magánkézben lévő központi bankját, amely a világvaluta, a dollár kibocsátásával, ma már részben globális központi banknak is tekinthető.
A washingtoni konszenzus programjának és sokkterápiájának a végrehajtásában kulcsszerepet játszó központi bankok (nálunk a Magyar Nemzeti Bank) sorsdöntő szerepének a megértéséhez azonban vissza kell nyúlni egész röviden az alapokhoz. Mindenekelőtt azt kell megérteni, hogy az értéket előállító fizikai gazdaság működéséhez szükséges közvetítő közeg, a pénz, önmagában értéktelen jel. Semmilyen pénznek, beleértve a legfontosabb valutákat is, mint például a dollár, az euró, a jen, nincs semmilyen értéke. Ugyanakkor ez az önmagában értéktelen jel, a pénz, nélkülözhetetlen közvetítő közeg, ami nélkül egy modern gazdaság nem működhet. A központi bankokat azért hozta létre a nemzetközi pénzoligarchia, hogy a segítségükkel az államoktól elvegye, és a saját hatáskörébe vonja ennek a közvetítő közegnek a kibocsátását, és ezáltal az államok monetáris felségjogainak a gyakorlását saját privilégiumává tegye. Így a közpénzrendszert fokozatosan magánpénzrendszerré alakította át, és a monetáris közhatalmat pedig privatizálta, hogy a saját gazdagodása szolgálatába állíthatsa."

Borenbukk 2011.12.07. 14:03:55

@kennyking:
1. Drabik
2. Drabik nelkul is okorseg

Nem kell minden hulyeseget elhinni! Ha meg valaki olyasmit mond, hogy a Forintot Del-Koreaban nyomtatjak, akkor vegkepp erdemes gyanakodni.

kennyking 2011.12.07. 14:12:50

@Borenbukk: Oké, nyertél.Ha úgy érzed, hogy az MNB független, ám legyen.Nem fog visszafele folyni a Duna ettől.

CDX 2011.12.07. 14:23:10

zero:
miért nézel hétfö reggel TV-t, és ha igen miért kapcsolsz az m1-re? Csak magadat okolhatod...

Libero 2011.12.07. 14:29:38

@kennyking: Az MNB nem független az uniós csatlakozásunk óta.Az EBK irányítja, benne van vmelyik tv.-ben is...

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.12.07. 14:38:54

@Transylvanianmixedgrill:
Nem csoda, hogy a tehetségtelen, buta, beszűkült Wass Albertért rajonganak, és nem Máraiért...

A legdühítőbb az egészben, hogy Gereben Ágnes nem csak egy üres talpnyaló. Az Echo tv-n is volt sorozata, és kimondottan érdekesnek találtam. Ezt a könyvet persze nem olvastam, de a műsor alapján akár jó is lehet.

De emiatt a dzsentris, uram-bátyámos tempó miatt már sosem fogják a valódi értékén számontartani, mert a fideszeseknél kötelező olvasmány lesz, ezután a balhé után különösen. Mindenki másnak meg meglesz a véleménye, és kezébe sem veszi.

Virág et. 2011.12.07. 14:41:54

A közpénzen való ingyenrreklámoztatás megszellőztetése az baloldali támadás? Ma is tanultam valami újat.
Ezek szerint a hiteles, polgári, nemzeti magatartás az az lett volna, hogy a fideszes mutyiról kuss, minden másról mehet a duma.

Borenbukk 2011.12.07. 14:48:52

@kennyking: Azert legalabb a del-koreai forint nyomtatas miatt nem eg a fuled?

DArchAngel 2011.12.07. 15:43:08

Immár kétségünk sem lehet afelől, hogy a narancsosok ott folytatják ezt is, ahol a szegfűsök abbahagyták, csak akkor a haveri bal-lib jogvédő filozófusi véna lüktetett a pénztől. Szívből gratulálok ezeknek az embereknek, kívánok további sikereket. Remélem továbbra sem fogja érdekelni őket, hogy mi pénzünkön élnek jól, nehogy felébredjen kis lelkiismeretük, mert még a végén meg találna az szólalni.

kennyking 2011.12.07. 16:14:10

@Borenbukk: Én így tudom, te meg úgy.Nem értem mi ezzel a probléma?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2011.12.07. 16:17:54

Tök mindegy ez. A kertévék ezt csinálják, amióta létrejöttek. Burkolt reklám az összes saját készítésű műsoruk. Pedig azt még nézik is az emberek, a köztévét meg nem.

Peetee 2011.12.07. 16:19:58

Lesz itt még Kósa Lalika életrajza, mint kötelező olvasmány a diákoknak. Aki nem nevet a vicces részeknél ,azt a tanár azonnal megveri, és átküldi a kötelező hittan órára.

egerészölyv 2011.12.07. 16:25:16

"Dani = Papp Dániel, akit felfelé buktattak, amikor meghamisított egy riportot" - posztoló, légy szíves ne hazudj. Lehet, hogy Dani megszolgálta a kinevezését, de az a bizonyos "hamisítás" azok után történt, hogy kinevezése már kész tény volt. A hazugságot akkor teljes gőzzel nyomattátok, a hitelt érdemlő cáfolatok ellenére is, akkor jegeltétek, majd gondoltatok egyet és újra előhúztátok, hátha senki nem emlékszik már a csalásotokra. Tévedtetek...

egerészölyv 2011.12.07. 16:27:25

"Az Hír24 megkérdezte Gazsót, hogy az MTVA vezérigazgató-helyettesének, mint munkáltatónak, az utasítása nem számít-e a szerkesztői szabadság megsértésének" - aha, megkérdezte, csakhogy hatalmas baromságot kérdezett. A "szerkesztői szabadság" nem jelenti azt, hogy a szerkesztő figyelmen kívül hagyhatja a felettese utasítását.

egerészölyv 2011.12.07. 16:28:42

@sagia77: fordítva van, még az esti szájmosás előtt nézz utána.

TH 2011.12.07. 16:28:45

@TaTa86.: nem is az egész nemzeti oldalra kell kivetíteni (ó, hogy utálom az ilyet, hogy "nemzeti oldal" bazmeg), de azért sok esetben elég találó a mai viszonyok között is a fenti idézet, nemde?

egerészölyv 2011.12.07. 16:31:15

@csizsikpizsik: ugye tudtad, hogy bejegyzésed nemcsak gyenge, de undorító is?

egerészölyv 2011.12.07. 16:32:42

@Tigeri: nem, a Gerében van Kun Béla.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.12.07. 16:34:23

@TH: "ó, hogy utálom az ilyet, hogy "nemzeti oldal" bazmeg"
Ha nem lenne nemzetellenes oldal nem lenne értelme a "nemzeti oldal" kifejezésnek sem. Pl a románoknál, tótoknál ez értelmezhetetlen. A liberális ugyanúgy nemzeti, mint a konzi vagy a szoci, esetleg a náci vagy a komcsi.

"de azért sok esetben elég találó a mai viszonyok között is a fenti idézet, nemde? "
Nem kell mára leszűkíteni. Az általános emberi viszonyok között sajnos találó.
Egyébként Márai ugyanúgy elmondhatta volna ezt a urbánusok egy részére is. (Ahogy egyébként el is mondta.)

MrOne-Two 2011.12.07. 16:38:50

@kennyking: ez a del-korea honnan jott? arra azert kivancsi lennek hogy ezt hol olvastad?

TH 2011.12.07. 16:41:11

@TaTa86.: hát ja, csak akkor ki áll a "nemzetellenes" oldalon? Maradjunk csak a politikusoknál. SZVSZ mindegyik, amelyik a saját politikai játszmáit, hatalmi szenvedélyét vagy pénzkereső ambícióit akarja elsősorban kiélni a politikai életben. Innentől kezdve félek, hogy a "nemzeti" oldalon levő politikusok száma néhány kézen megszámolható...

egerészölyv 2011.12.07. 16:44:19

Látott már közületek valaki Heti Hetest? Mikor Gálvölgyi, Farkasházy a maguk könyveit csacsenolják? Akkor bömböltetek fennhangon? :)

sárkányfő 2011.12.07. 16:45:39

@poszt: pofám leszakad.

apropó, hol vannak a 8 éven át a napkelte miatt hisztériázók? most nem egy reggeli műsor, de az egész tévé párttévé, ráadásul nyíltan, az összes poszton hírtévés, echotévés pártkatonák, az egész szarhegy csúcsán filip, az egyik leggusztustalanabb fideszféreg, m1,m2 duna mind fidesztévé, és a biztonság kedvéért még ennek az egész halomnak a tetején meg a pornómari.
egy darab balos műsor miatt ment a halálhörgés, az egész média komplett lenyúlása persze rendben van. köpni kell...

sárkányfő 2011.12.07. 16:46:49

@TaTa86.: mesélj, egész pontosan kik a "nemzetellenes oldal"?

sárkányfő 2011.12.07. 16:48:05

@egerészölyv: és az rtl mióta a mi közpénzünkből megy? és abból is menne, miért is mentené a fideszes váladékot?

Matt Albie 2011.12.07. 16:48:45

@egerészölyv: a Heti Hetes bármilyen szar, nem közpénzen készült. Azt egy kereskedelmi tévé készíti, ahol a hirdetők pénze a gyártás alapja, nem az adóm. Ha ott reklámoznak, az a tévé belügye, és mivel vágott műsor, a szerkesztőt, rendezőt, igazgatót nem zavarta.

egerészölyv 2011.12.07. 16:49:39

@sárkányfő: hisztizel, öreg? :) Már hiányoltuk halszagú jelenléted! :)
Gyurcsánynak köszönd. Ő már tudja, hogy ő qrta el, nem kicsit, nagyon. Figyeld mestered!

:)

xenuka 2011.12.07. 16:50:45

kb 1985-ben láttam utoljára ilyen tipikus totál idióta őskomcsi fejet és arcot, mint amilyen ennek nőnek van - a parlamentben volt egy ilyen fejű kommunista a Devánszkiné
archiv.mszp.hu/tagok/devanszkine-dr-molnar-katalin

az, hogy a férje Kun azaz Kohn és az "apus" is történész olyan szép, hogy már el is morzsoltam egy könnycseppet

a központi utasításban nem az fáj, hogy ilyen van, mert ez mindig volt, hanem az, hogy egy ilyen nő nyilván hatalmas szakmaisággal megírt műveit kell reklámozni

ennek az egésznek számomra csak egy üzenete van a Fidesz megmutatja ki az igazi kommunista az országban

Tkq 2011.12.07. 16:52:02

@kennyking: "ha holnap 250 ezer lenne az átlagfizu, nem történne semmi, csak egy kis hiszti a munkáltatóknál, de ők már 1000 forint minimálbér emelésnél is sírnak.De a síráson kívül egyéb komolyabb dolog nem történne."
Not sure if tudás, vagy magabiztos nem-tudás.
Szerintem az utóbbi.
Többek között mikroökonómiát is tanulok és a tegnapi előadáson mutatta be az előadó, hogy a minimálbér milyen hatással van a munka(erő) keresletére.
Minden egyes forint kényszerű munkabér emelés leépítésekkel, vagyis munkanélküliséggel jár.
Szóval ha megemeled a minimálbért, szükségképpen csökken a munkaerő kereslete, mivel a munkáltatók terhei nőnek, a profitjuk csökken.
De ha nekem nem hiszel, olvasd el a Wikipediáról. (Tudom, nem megbízható)
hu.wikipedia.org/wiki/Munkagazdas%C3%A1gtan#.C3.81llami_beavatkoz.C3.A1s

egerészölyv 2011.12.07. 16:52:37

@Matt Albie: légy oly kedves ne moss össze tudatosan két tényt. Az egyik az, hogy a Heti Hetes valóban nem közpénzből készül, míg az MTV műsorai abból. De a reklámtörvény NEMCSAK közszolgálatra vonatkozik.

egerészölyv 2011.12.07. 16:53:57

@Samott: légy oly kedves ne moss össze demagóg módon két tényt. Az egyik az, hogy a Heti Hetes valóban nem közpénzből készül, míg az MTV műsorai abból. De a reklámtörvény NEMCSAK közszolgálatra vonatkozik.

Terézágyú 2011.12.07. 16:55:51

Már kezdtem azt hinni, hogy jó napunk lesz és senki nem reagál erre az egerescinegére...

gono 2011.12.07. 16:57:57

@kennyking: rossz hírem van.

a drábik féle baromságokat csak az elképesztően buták vagy a borzasztóan műveletlenek veszik be.

TH 2011.12.07. 16:58:23

@egerészölyv: de azért van egy lehelletnyi különbség aközött, ha egy kereskedelmi tv műsorában reklámoznak könyvet, vagy ha a közszolgálati tv teszi ugyanezt 8 műsorban...nem?

Sandman (Karakum) (törölt) 2011.12.07. 16:59:58

@xenuka: Tedd hozzá, hogy "Kun" Miklós rokona Sólyom Lászlónak is, mivel mindkettejük nagyapja ugyanaz: valami Kun (eredetileg Kohn) Béla volt anno. Semmi nem történik véletlenül, Isten útjai, valamint a komcsik kapcsolati hálója kifürkészhetetlen.

sárkányfő 2011.12.07. 17:00:30

bevallom, talán mert ma kissé nehéz napom volt, de kezdem kurvára unni ezt a nyilvános szabad-rablással vegyített országpusztítást ami itt folyik, az elmúlt hónapokban már nyíltan.
már olyan szinten követ botrányt botrány, hogy nem hogy a blogok nem tudják feldolgozni, hanem egyszeri hírfogyasztó olvasóként is követhetetlenek.

nem elég b+, hogy orbán belevitte bóvliba az országot, meg elkúrt 3 billió magyar forintot, meg az összes szakértő kitépte már minden szál haját a kormány gazd.politikája miatt, még mindig szajkózzák a süketségeiket, meg tavalyi árfolyamon számolják az adósságot, meg jönnek a kibaszott gyorsnaszádukkal meg az interkontinentális rakétájukkal, ja nem is bocs, i.kontinetális fordítókorong, meg a többi agyament idiotizmus, mintha szándékosan a hülyeségbe akarnák fullasztani az országot, hogy addig se a totál kudarcukról beszéljen senki, és eközben ilyen szarságokat csinálnak, naponta buknak ki százmilliós-milliárdos mutyik, hol a Tóni szomszédja, hol egy milliárdos fingreszelés a nézőpontnak, hol egy piti hétvége közpénzen a bahamákon vagy hol a picsában, simicska és pintér érdekeltségei hetente nyernek el állami megbízásokat totál függetlenül a beadott pályázattól, az álamfő a fidesz/köztévében nyomja a CBA-t, a hoffmann néni hazudik, de még aztán is tagadja hogy lebukott, a gazdasági miniszter a napi szintű ámokfutásai mellett szintén nem tud magyarul írni, épp most készülnek elfoglalni a bírságokat is, kb. annyira lesz független az igazságszolgáltatás, mint a média vagy az ÁSZ, vagy a számvevőszék vagy az AB vagy a KT vagy köztársasági elnök, vagy stb., az államdósság nő, és napestig lehetne folytatni, és még ezek pofáznak teli szájjal nemzetről, ja miközben dugig vannak komcsikkal, és az egész mentalitásuk, logikájuk, minden a színtiszta pártállami időket idézi.

TH 2011.12.07. 17:00:31

@kennyking: mondjuk, hogy az egyik hit, a másik meg tudás? és ha hülyeségekben hiszel, és ezért kiröhögnek, akkor előfordulhat, hogy ég miatta a füled, nem?

2011.12.07. 17:01:29

@egerészölyv:

"Heti Hetes valóban nem közpénzből készül, míg az MTV műsorai abból. De a reklámtörvény NEMCSAK közszolgálatra vonatkozik.
"
Gondolom megnézted Heti Hetes szereplőinek szerződését és láttad, hogy ez a kérdés, nincs szabályozva a szerződésben, ugye?

sárkányfő 2011.12.07. 17:01:42

@egerészölyv:
te egy troll vagy. ennyit is érsz.

Matt Albie 2011.12.07. 17:02:24

@egerészölyv: akkor a Heti Hetessel minden bizonnyal végtelenül szimpatizáló állami médiahatóság nyilván megbünteti most őket, ha vétenek a reklámtörvény ellen. Bár lehet, hogy most tudatosan összemosok valamit

TH 2011.12.07. 17:03:26

@sárkányfő: "az elmúlt hónapokban már nyíltan." muhaha, hány éve folyik nyíltan?

Borenbukk 2011.12.07. 17:05:03

@TH: De most miert? Miert baj az, ha en ugy tudom, hogy Amerikat Elvis fedezte fel, mas meg maskepp tudja? :)

TH 2011.12.07. 17:06:11

@Borenbukk: kétségtelen, hogy nem baj, csak annyi, hogy ne csodálkozz, ha lépten-nyomon megmosolyognak az emberek. Ettől nem kell, hogy rosszul érezd magad persze.

sárkányfő 2011.12.07. 17:08:19

@TH: hát tavaly pl. az utolsó pillanatban visszavonták az ötmilliárdos kamu légifényképezést, meg szintén a végén visszavonták a Lex Járait, szóval az első pár hónapban mintha még adtak volna a látszatra. De lehet csak én emlékszem rosszul. Vagy még valószínűbb, hogy egyből nekiálltak lopni, de csak kb. minden ezredik derül ki, az is fáziskéséssel, ezért eleinte nem volt sok botrány. Kb. mindegy. Ha ez ország ilyen apátiában tűri ahogy lopnak és közben még nekik áll feljebb, akkor lopjanak b+...

vénkujon 2011.12.07. 17:10:02

gondoltam, átmegyek az mno-ra, és megnézem, hogy mit mondanak amott erről. dehát lófaszt sem. akkor tehát ilyen ügy lehet, hogy nincs is.:)

2011.12.07. 17:10:05

@Matt Albie:

Persze soha ne mond, hogy soha, de elvi és gazdasági nonszensz az, hogy a Heti Hetesben reklámtörvényt sértsenek úgy, ahogy azt "barátunk" itt feszegeti.

Tourist From An Other Space 2011.12.07. 17:10:44

Az igazi kommunisták megszállták az MTV-t!

TH 2011.12.07. 17:11:09

@sárkányfő: de vazzeg, úgy csinálsz, mint ha más kormányok alatt nem ment volna ilyen szinten a lopás. Völgyhíd? BKV? dombépítés az M6-osnak? és még sok más finomság? változott valami attól, hogy más kormány van? igen, az, hogy a fidesz mindig is pofátlanul lopott, és nem érezte úgy, hogy szégyellenie kéne magát miatta.

sárkányfő 2011.12.07. 17:11:55

Köszönöm istenem, hogy nem vagyok fideszes.

sárkányfő 2011.12.07. 17:12:47

@TH:
"úgy csinálsz, mint ha más kormányok alatt nem ment volna ilyen szinten a lopás."

na akkor most szépen szó szerint idézed azt a mondatom, amelyikben ezt tettem volna.

pszicho pete · http://elitklub.blog.hu/ 2011.12.07. 17:13:39

Mennyire vicces, hogy a poszt alatt azt a feliratot találtam, hogy "400 bad request" :). Ez is egy nagy bad request.
Amúgy meg azért nem értik, mert ezek a szocializmus szellemi örökségét viszik tovább. Ha volt is valaha rendszerváltás, most egy újabbra lesz szükség ahhoz, hogy ebből kikecmeregjünk, mert ezek maguktól elmenni nem fognak. Dehát mit várjunk, ha egyszer mi, a nép megengedjük nekik. Mert hogy ez rajtunk múlik ám!

TH 2011.12.07. 17:14:05

@sárkányfő: "e kezdem kurvára unni ezt a nyilvános szabad-rablással vegyített országpusztítást ami itt folyik, az elmúlt hónapokban már nyíltan."
én meg azt mondom, hogy ez az elmúlt 10-15 évben folyamatosan egyre nyíltabban megy.

Borenbukk 2011.12.07. 17:20:11

@TH: Ize... Ez most komoly?

TH 2011.12.07. 17:21:29

@Borenbukk: dehogy, mindenki tudja, hogy Elvis fedezte fel Amerikát miközben a magyar pénzjegynyomda felszerelését Dél-Koreába szállította a hajóján.

GGG77 2011.12.07. 17:22:31

Mondjuk azokat a médiákat, ahová ennek a képernyőképtelen, összefüggéstelen mondatokat nyekergő tehénnek a reklámja eljutott összesen nézik/hallgatják 200 ezren. :)

sárkányfő 2011.12.07. 17:23:09

@TH: ne szórakozz velem, ma nincs türelmem a hülyékhez. az idézett kommentem egésze a fideszről szól, értelemszerűen az összes sora is. mivel a fidesz tavaly tavasz óta van hatalmon, így a mondataimnak is csak így van értelme. nem, nem fogok minden kommentemben írni egy vörös farkat a kedvedéért, meg egerészölyv kedvvért, nem fogok két percenként elmúltnyócévezni csak azért mert egyeseknek ez az elvárása, és ha nem teszem, azonnal rámfogják, mint most te is, hogy tagadom a szocik lopásait. úgy fogok írni ahogy a kedvem tartja, mivel bő másfél éve a narancsmaffia van hatalmon, úgy vélem pont elég csak róluk írni ha kedvem tarja, a hazugságodat pedig dugd fel a seggedbe.

[megmondoember] 2011.12.07. 17:24:33

Az email egyszerűen zseniális, hiszen azzal, hogy kiszivárgott/kiszivárogtatták, gyakorlatilag meghekkelték a kormánypárti után az egész ellenzési sajtót is, ami szintén a könyvtől visszhangzik. Ez legalábbis a harmadik poszt amit erről olvasok csak ma délután. Gratula! Jobban nem is lehetett volna csinálni. A kritizáló posztolóknak sem.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.12.07. 17:26:56

@TH: A politikus alapértelmezetten nem nemzetellenes, csak a nemzeti érzelem felett áll a saját boldogulása.

TH 2011.12.07. 17:28:35

@sárkányfő: nyugi már, értem, hogy szar napod van, de ne rajtam vezesd le lécci, nem én tehetek róla.

@TaTa86.: akkor viszont kik a "nemzetellenesek" szerinted? most már kíváncsi vagyok.

milyen szép a Vértes, ó 2011.12.07. 17:29:13

@sárkányfő:

A 'nemzetellenesek' azok, akikkel szemben a 'nemzeti jelmezbe öltözöttek' definiálják magukat.

TH 2011.12.07. 17:32:03

@sárkányfő: írhatsz arról, akiről akarsz, az én mondandóm lényege csak annyi volt, hogy kár vagy a fideszt vagy az MSZP-t szídni, mert itt az egész rendszer alapvető problémáiról van szó. Nem egyes pártok tehetnek róla, hanem az egész magyar társadalom és a teljes politikai elit felelőssége ez a helyzet.

sárkányfő 2011.12.07. 17:35:10

@TH: nem tehetsz róla? ki hazudta rólam azt hogy úgy teszek, mintha "más kormányok alatt nem ment volna ilyen szinten a lopás."? úgy bírom amikor észkombájn kommentelők a saját 5 perccel korábbi soraikat tagadják le... és minden napra jut egy ilyen okos...

@milyen szép a Vértes, ó: én egyszerűbben mondok: aki nem fideszes, az mind nemzetellenes. szerintem ezek kb. így gondolják.

nu pagagyí 2011.12.07. 17:36:13

@sárkányfő: Az a legszarabb, hogy holnap még tíz sort hozzáírhatsz a kommentedhez. Teflonemberek jutottak itt hatalomra, lepereg róluk minden.

TH 2011.12.07. 17:36:20

@sárkányfő: újra megkérlek szépen, hogy ne rajtam vezesd le a frusztráltságodat, jó?

sárkányfő 2011.12.07. 17:40:52

@TH: ez nem erről szól, és ezt te is tudod. ha rám kennek valami hazugságot, akkor megvédem magam, na erről van szó.

TH 2011.12.07. 17:42:02

@sárkányfő: végtelen ciklus: újra megkérlek szépen, hogy ne rajtam vezesd le a frusztráltságodat, jó?

sárkányfő 2011.12.07. 17:44:40

@TH: ja, hogy lementél dedóba? oké, írj valamit, leszarom, tiéd az utolsó szó.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2011.12.07. 17:45:30

Ez a nő, annyit tud, amennyit a blogvilág fele együttvéve.
Örülök, hogy publicitást kap!

nu pagagyí 2011.12.07. 17:53:22

@TH: Ott tévedsz a korábbi és a mostani helyzet összehasonlításában, hogy akkor még volt foganatja egy ehhez hasonló leleplezésnek. Egyrészt foglalkozott vele a közmédia, ha bűncselekményre utaló jelek is voltak, akkor nyomozott a rendőrség. A Zuschlag, Hagyó, Hunvald ügyek is akkor kezdődtek, Zusit be is varrták. Most, a versenytárs nélküli tenderekről, a Rogántóni féle üzletelésekről, áltanácsadókról, iszapkatasztrófa pénzek eltüntetéséről csak ilyen blogokban füstölöghetünk. A közmédia hallgat, amely maga is a korrupció egyik világítótornya. Poltpeti meg csak Magyar Nemzetet olvas, úgy tűnik. Nem az baj, hogy egyesek hatamukkal visszaélve lopnak, hanem az, hogy ezt az állam teljes támogatásával tehetik meg.

kennyking 2011.12.07. 17:58:11

@TH: Akkor te biztosan liberális vagy, mert y a birtokában az Abszolút igazságnak és Minden Tudásnak. Amiben te hiszel, az biztosan nem hülyeség.Jó neked ! De azért nem irigyellek.Liberálisnak lenni, csak a liberálisok szerint jó.

TH 2011.12.07. 18:00:14

@nu pagagyí: ebben egyetértünk, a helyzet romlik. de azért a zuschlag, hagyó és hunvald ügyek is csak azért kerültek elő, mert valakinek fájtak.

@kennyking: ne haragudj, de azért, mert tudni vélem, hogy hol nyomtatják a magyar pénzjegyeket nem azt jelenti, hogy az abszolút igazság birtokosa lennék...

kennyking 2011.12.07. 18:05:03

Pedig azt hittem.Amúgy , lehet, hogy csak az érméket verik Dél-Koreában, a papírost itthon nyomják.Igazából tökmindegy.

Borenbukk 2011.12.07. 18:16:55

@TH: Akkor jo. Mar kezdtem idegeskedni, hogy tul hiheto marhasagot irtam.

nu pagagyí 2011.12.07. 18:18:30

@TH: Minden ügy azért kerül elő, mert valakinek fáj.

Borenbukk 2011.12.07. 18:20:52

@kennyking: penzvero.hu/

De biztos hasznalnak del-koreai gepeket...

csillámpóni 2011.12.07. 18:22:57

Olyan dolog ez, mint, hogy az édesotthon néha indexcímlap. Ja. Csókosoknak ingyenreklám. Vagy nem tudom igazából ingyen van-e.

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2011.12.07. 18:23:58

Szarjankók, sunyi görények.
Bóvli Orbány, jellemtelen, simlis, bóvli kormány! Takarodó!

nu pagagyí 2011.12.07. 18:24:12

Remélem megszigorították már annyira a büntetőtörvénykönyvet, hogy az ehhez hasonló ügyek sem évülnek el addig, amíg sikerül eltakarítani ezt rablóhordát.

nemjogasz 2011.12.07. 18:25:42

Bájos. Hát igen, híradóba való történés, hogy ez a nemtudomki könyvet jelentet meg, tényleg ennek kell mennie a köztévén.
De ez a Lomnici kitakarása, hát ez már tényleg a legalja. Komolyan, teljesen mint az 1984-ben a "nemszemély", a Pártnak nem tetsző embereknek még a képét is el kell tüntetni...

Apollo440 2011.12.07. 18:25:50

a fő baj, hogy Gereben Ágnes egy istentelen ostoba, erőszakos buta picsa, aki az anyját is megtolná a sírkövön, hogy előrébb jusson...undorító vénasszony, az ostoba, holdvilágképű férjével, Kun Miklóssal együtt, aki évek óta turnézik a jobboldalon a kibaszott unalmas orosz témáival. Ritka szemét, haszon-és pénzleső házaspár, akit ez az ostoba jobboldali média folyton előre tol. szánalmas ez az ország sajnos...

nemjogasz 2011.12.07. 18:28:23

@csillámpóni: Ja. Majd szólj ha az Indexet is közpénzből finanszírozzák. Előre is köszi.

Frau Rindfleisch 2011.12.07. 18:32:19

Legalább addig kiköphetné a szájából a gombócot, amíg beszél.

mizie 2011.12.07. 18:40:00

@kennyking: azért néha nézz be a suliba. ott biztos elmagyarázzák neked hogy érdemes utánaolvasni a dolgoknak mintsem baromságokat irkálni...

külföldi bankok határozzák meg a magyar pénzkibocsátást...
ha 250 lenne a magyar átlagfizu semmi nem történne...

loller

Walter Hartwell White 2011.12.07. 19:04:12

Pont elkaptam a hétvégén egy ismétlést az Info Rádión, és ott is eme könyv apropóján beszélgettek az említett hölggyel. Az interjú közben elő-előbújt a szavaiban némi burkolt oroszellenesség (ami feltűnő volt, lévén szakértő), persze ezen info-k (Kun Miklósné, Echo, RémHír TV) újdonsült tudatában be tudom határolni, miért...

Nyuggervadász 2011.12.07. 19:05:24

@egerészölyv:

" hisztizel, öreg? :) Már hiányoltuk halszagú jelenléted! :)
Gyurcsánynak köszönd. Ő már tudja, hogy ő qrta el, nem kicsit, nagyon. Figyeld mestered!"
Én meg azt ajánlom, hogy te meg a szeretett bóvli kormányodat figyeld! Ők másfél év alatt többet elkúrtak (nem kicsit, nagyon), mint Gyurcsányék "azemútnyócévben"

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.12.07. 19:12:30

@TH: Ha tényleg kíváncsi lennél rá, akkor tudnád. :o)

Egyébként nem nehéz dolog. Azok akik valahogy mindig a magyarok ellen állnak.
Pl széttrollkodják az első demokratikus kormány munkáját, majd hatalomra segítik a posztkomcsikat.
Pl "legalizálják" a megélhetési bűnözést, elárulva a vidéki magyarságot,
Pl rontják Magyarország nemzetközi megítélését, ugyanakkor sz*rnak a megszállt területek magyarságát ért atrocitásokra.
Pl akik folyamatosan hánynak minden magyar szimbólumra. (Szent Korona, Árpád-sávos zászló, Turul stb.)

Virág et. 2011.12.07. 19:13:49

@sárkányfő: Egy elég alacsony minőségű ráadásul.

puffatag 2011.12.07. 19:16:30

@Frengi: ez a két tetves tolvaj a kedvenced? gratulálok..

puffatag 2011.12.07. 19:24:32

@TH: zuschlag 6 évfegyházat kapott 50 milla lenyúlásáért, amit visszafizetett... egyenlő mércével mérve a gonosz törpe kb 5000 év fegyház, kósa lali 20000 év fegyház stb... polt pot péter vár a tétel...

soproni1 2011.12.07. 19:25:39

@TaTa86.:

Akiket felsoroltál, azok mind magyarok. Ettől a turul-, és zászló fétistől én is hányok , de ki miben leli örömét. El kell fogadni mindenféle népréteget, hiszen Ők is isten teremtményei !

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.12.07. 19:30:35

"Tudod, hogy miért lopnak? Hagyománytiszteletből!" - Hofi

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.12.07. 19:31:18

@soproni1: Nem. Azok sorstalan zsidók, akiknek a zsidóságuk nehéz, a magyarságuk meg derogál.

Fétisről meg senki nem beszél, csupán tiszteletről.

"El kell fogadni mindenféle népréteget, hiszen Ők is isten teremtményei ! "
Tőlem... De nem kell elfogadnom mindenkit magyarnak(, praktikusabban: az én szövetségesemnek).

puffatag 2011.12.07. 19:31:59

baszki, beleolvastam a frengi nevű picsa blogjába: frengi.blog.hu/
nyalja a gerebent és kun béla unokáját, egészen döbbenetes élmény számomra, hogy valaki ennyire elfogult legyen

Szűtté mamá? Szűjjé! 2011.12.07. 19:33:06

@egerészölyv: Mi van nehéz napod volt? Látom osztasz mindenkit offtopic. Úgy találkoznék egyszer személyesen egy ilyennel, megnézném az arcméretedet akkor kismanó.

Secnir 2011.12.07. 19:34:28

@kennyking:
rosszul tudod.
haverom ott dolgozik.
minden reggel mikor bemegy, és délután mikor haza, segglyukbenézésig átvizsgálják őket. itthon nyomják.

jazzcool 2011.12.07. 19:36:27

volt ilyen ingyenreklám 2010 előtt is... (ez persze nem mentség, de attól még tény)

puffatag 2011.12.07. 19:36:28

@TaTa86.: beleolvastam a blogodba... ennyi gyűlölettel, ami belőled sugárzik más emberek iránt, én még nem találkoztam... rád találták ki a fogalmat: véglény

Uva 2011.12.07. 19:39:50

ez nem a fák tegnap, hanem a fuck ma. mi lesz holnap?!

soproni1 2011.12.07. 19:48:30

@TaTa86.:

Ezért nem vagy igaz magyar! Először el kell fogadnod magad, utána másokat. A saját elfogadásod a legnehezebb. Először el kell mondanod magadnak a saját "öszödi beszéded", utána rájössz, hogy sokféle ember van, akik nem feltétlenül rosszak, csak mást tartanak fontosnak. A gyerekeimnek is azt tanítom, hogy el kell fogadni, ha valaki szemüveges, vallásos, magában beszél, néger stb.
A zsidók, svábok meg szorgalmas népcsoport, szemben velünk.Ezért viszont inkább irigyeéjük őket, ami sok arra hajlamos embernél inkább utálatot vált ki ( mint általában utáljuk a tehetségesebbet, a gazdagabbat, a szebbet). Semmelweis Ignác pl. bolondok házában végezte, Szent Györgyi Albertet feljelentettük, tudósokat elüldöztünk ( nem a politika, hanem Mi ).
Először mindig magunkba, utána mindig másba ! Nehéz, de csak egyszer kell megcsinálni !

Sidewinder 2011.12.07. 19:50:37

@¡Viva La Onda!: Jól látod a dolgokat. Apollo 440-el én nem értek egyet. A nő nem hülye,csak egyszerűen politikai megrendelésre ír. Az oroszellenessége is ide vezethető vissza. Azt tenném még,hozzá,hogy a CEU oktatója is(sőt elsősorban az) így az azt alapító Soros Gyuri bácsi elvárásainak megfelelően ír. Erre kapja a sok pénzt. Ha valaki hiteles műveket akar olvasni orosz témában annak ajánlanám Sz.bíró Zoltán és Szvák Gyula tanszékvezető egyetemi tanár könyveit. Ők sokkal hitelesebb Oroszország-szakértők. De nem reklámozza a könyveiket senki ingyen,mert nem politikai megrendelésre írják azokat. Ellentétben Gerebennel.

Károly4 2011.12.07. 19:50:58

Tiszta sor: Oroszország megértéséhez meg kell érteni a korrupció természetét. A korrupció, csak a korrupt embereknek érthető igazán.

Menyus és Feri, meg a hajdani pásztorórák, ó, igen.

Blogger Géza 2011.12.07. 19:51:36

Ugyan már, az RTL.-en is teli van híradó az X-faktoros mentorok dolgaival, minden csatorna futtatja a saját sztárjait így vagy úgy.

A kulturális műsorok pedig mindig is foglalkozhattak megjelent könyvekkel, marha nehéz lenne, ha NEM foglalkozhatnak. A legleismertebb nemzetközi újságoknak is van könyvajánló rovata. Szóval ebben semmi egyedi nincsen. Majd ha egy média sem ajánl egy könyvet sem, akkor indokolt hőbörögni.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2011.12.07. 20:03:04

Az a baj, hogy ezeket a posztokat a hívek nem olvasssák (ne hivatkozzatok Egerészölyvre meg a többi jobber kommentelőre,mert kommentjeikből látszik, hogy nem olvasnak, csak írnak).

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.12.07. 20:07:24

@soproni1: Lol. :o)

Btw: a magyar is szorgalmas, persze, ha valaki magyarellenes, az csak a rosszat látja.
Irigykedésről pedig szó nincs. Nem akarom, hogy a magyar sváb legyen, sem azt hogy zsidó. Megvannak a magyarság szépségei és hibái is, és jól van ez így.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2011.12.07. 20:12:34

@Blogger Géza: Pont az a baj, hogy a közszolgálatnak vannak "saját" sztárjai, akik ráadásul nem ott szerepelnek, hanem a párttévékben, és hogy nem a legjobb könyveket ajánják, hanem azt, amelyet GLF ajánl nekik.
Ha már itt vagyok, @egerészölyv: GLF nem lehetne felettese a szerkesztőknek (pont ez a totalitárius kommunista szemlélet az, amit a FIDESZ vissza akar hozni, mármint, hogy az állami hatóság mindenkit mindenre utasíthat, és ami miatt tbkzt a cuculizmus megbukott, merthogy nem volt kontroll és ezért orbitális baromságokat csináltak, pont úgy, mint most pártotok és kormáynunk). De a szerkesztői szabadság pomt arról szól, hogy a műsorért a szerkesztő felelős, felettesének tartalmi kérdésekbe nem lehetne beleszólása, ha egyébként a törvényeket és irányelveket betartja (ja, hogy az is irányelv, hogy a jobbos szerzőket és a fent jól fekvőket sztárolni kell - na ettől van nagyon sok mindenkinek herótja).

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2011.12.07. 20:27:07

jujj de fáj egyeseknek, hogy nem pl. eszterházi von nagyiró folyik a csapból immáron...

TH 2011.12.07. 20:44:56

@TaTa86.: uhh, ebben azért erőteljesen nem értünk egyet. Mármint, hogy ez a "nemzetellenes" definíciója, és azok, akikre utalsz, mind rosszat akartak volna a magyar nemzetnek. ráadásul azért, mert SZERINTED ők sorstalan zsidók, attól nem feltétlenül lesznek tényleg azok. Azt gondolom, hogy ezt a kérdést nagyon szűklátókörűen nézed, de valahogy túlteszem magam azon, hogy nem mindenben értünk egyet. :D

TH 2011.12.07. 20:49:16

@TaTa86.: a másik, ami erről eszembe jutott, hogy a saját szubjektív véleményed nem lesz objektív tény, ezt ugye te is tudod? :)

ananaszkonzerv12 2011.12.07. 20:51:11

Kár, mert Gereben alapban szerintem jó történész, és az orosz érdekszféra dolgaiban otthon van.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.12.07. 21:00:21

Lehet, hogy szokatlan lesz, hogy pont én nem kötök bele a dologba, de speciel (mint írjátok is) a Gereben az M1 munkatársa is többek között, és az ilyet a kertévéknél is szokták nyomni, hisz kvázi önreklám. Persze itt ez nyilván összemosódik a politikai kapcsolatokkal is, de alapvetően akkor is erről lehet szó...

potyus 2011.12.07. 21:07:46

@TaTa86.: Meg tudod e határozni, mi is a Magyar? Ugye az a történelmi tény mely Trianon következménye, és mi valahányan a nagy Magyarország megcsonkításán kesergünk.
Tessenek kicsit utána kutatni az elcsatolt területeken milyen százalékos a arányban éltek is a Magyarok?
Ha sikerült a kutatás, és van eredmény tegyük már közzé.

A poszthoz szólva. Gyomorforgató a módszer, de most már szinte sportot űzve figyelem a közmédiák híradóit, és az egyoldalú tájékoztatás minden esetben tetten érhető. Olyan arányban, hogy híradónként az ellenzék kb. 10 - 15% ban van megjelenítve.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.12.07. 21:16:55

@immortalis:
Az a Kádáros valami mesés, enélkül hiányérzetem lenne, lássuk be!

TH 2011.12.07. 22:10:40

@Fedor: az önreklámmal alapvetően sztem semmi baj nincs, csak ha ez politikával keveredik a köztévében, akkor azért kicsit morcosítóbb.

dr kíváncsivagyok 2011.12.07. 22:12:17

Ez a nő akkora patkány, hogy hányingerem van , ha véletlenül a műsorára kattintok....

penelope garcia 2011.12.07. 22:14:14

Jóvan, emberek, semmi pánik, azért még nincs veszve minden. A könyv dizájnosa (minek titulálják azt a személyt, aki a könyvek szépségéért felel?) tuti ellenálló (értsd: fülke-ellenforradalmár), mert véletlenül ennyire ronda borítót csinálni művészet lenne.

dr kíváncsivagyok 2011.12.07. 22:15:33

Off : most olvasom , hogy megszüntették a 4 napos matricát.... Elmennek a jó kurva anyjukba ! Évente párszor megyek Budapestre...legtöbbször a Fiaimért a reptérre.....1 nap alatt , oda-vissza....ezzel is a négyszeresét fizettem az igénybe vett szolgáltatásnak ! Mostantól a TÍZSZERESÉT FOGOM ??? Nem lehet ezt megtámadni a bíróságon ??? Ez nem jogtalan haszonszerzés ????

dr kíváncsivagyok 2011.12.07. 22:18:16

@jazzcool: " volt ilyen ingyenreklám 2010 előtt is... (ez persze nem mentség, de attól még tény)
"
Volt bizony.....és micsoda jó kis tüntetések voltak rászervezve ?!

ketroot 2011.12.07. 22:39:44

@kíváncsivagyok:

Várjál, majd megkapod, hogy "az origo szerint" és "megint riogatnak a ballibek". Mostanában ezzel el is van intézve.

dr kíváncsivagyok 2011.12.07. 22:42:42

@ketroot: Ha egy jobbos nyilatkozik , már nem (nagyon) az elmúttnyócév a divat,...hanem "máshol is így van Európában ".....genya banda....

nu pagagyí 2011.12.07. 22:54:42

@FILTOL: Neked mindegy, mert úgysem olvasol semmit. Engem az is felháborít, hogy a filmkultúra tótumfaktumja Andy Vajna lett. Ez kb. olyan, mintha Lagzi Lajcsi lenne a szimfónikus zenekarok főkurátora. A Fideszből eltűnt a polgári izlés, csak a szarból éppen most kivakaródzott sznobokkal van teli. Lásd, adalékként még Kerényi mázolmányait!

nu pagagyí 2011.12.07. 22:57:59

@penelope garcia: Nekünk lassan már csak ez marad, belerondítani a nagy műbe.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2011.12.07. 23:08:15

@nu pagagyí: Neked mindegy, mert úgysem olvasol semmit. "
:) jah kérem TE biztos tudod.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2011.12.07. 23:11:30

@kíváncsivagyok: toppants a lábaddal, az segít.
majd a fiaid kettővel kevesebb sört isznak a tranzitban...

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2011.12.07. 23:12:24

@kíváncsivagyok: elég ha tovább kattnintasz, bár látom, hányni ide jársz.

mortadella 2011.12.07. 23:25:26

"Ha reklámozni szeretnéd a könyvedet, akkor vegyél reklámidőt bmeg, ahogy mindenki más."

Bazd meg te!

(maradva a szerző stílusánál)

Tele van a faszom az olyan, magukat az átlaghoz képzelő törpékkel, akik az egyetemes ismereteket, kultúrákat, csak és kizárólag akkor engednék az emberek elé, ha az általa oly nagyra becsült Coca-Cola és társai a magánprofitjuk növelésére alkalmasnak tartják ezek szponzorálását.

A nevezett munkáját nem ismerem, a férje, az elmúlt 20 évben, a médiabeli megjelenései alapján nem a TV2 színvonalát képviseli.

Onnan, alulról, ahová a blog szerzője tartozik, ezt persze lehetetlenség átlátni.

Ami pedig, a szerző szerint nincs, az nem is létezik.

Sőt, azt ne is létezzen.

A nácizmus is így kezdődött.

Barom.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.12.08. 00:45:36

@mortadella:

Hogy ide Gereben könyvének parancsra történő reklámozása a Coca-Colához meg a nácizmushoz?
Vajon ha te írnál egy könyvet, akkor te is megkapnád a műsoridőt? Tudod hány könyvet írnak egy évben? És valahogy mégsem mutatják be a köztévébe ...

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2011.12.08. 01:11:12

@TH: Én meg azt mondom, hogy amióta a rendek erőre kaptak, ez így megy. kérdés mikor veszi észre a jobbágy, hogy ő eredetileg szabad volt, és csak valami szent uralkodó kényszerítette jobbágyszerepbe. Magyarországon mind a népuralom, mind a populizmus csak annyit tesz, hogy eredetileg alárendelődött sorban lévő személyek úrhatnám könyökölnek. Persze a 47-ben levedlett konzervatív-liberális-furcsa berendezkedéshez is hiába térnénk vissza, hiszen akkor meg a tényleges urak tapostak.

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2011.12.08. 01:14:01

@nu pagagyí: úrhatnám proletariátus, ismerjük őket már, elvtársaink ingben-gatyában.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2011.12.08. 07:38:51

Szánalmasak vagytok. Ilyenekre maszturbál ez a blogszerző?

Épp néztem a Ma Reggelt, ahol a meghívott az Uzsoki kórház orvos-igazgatója volt dr. Magyar ügyvéd társaságában.
Hogy ezek milyen jelenetet rendeztek ott...
Folytatólagosan gyalázták annak a cikknek a szerzőjét, aki a botrányt kirobbantotta. Gyakorlatilag ez tette ki a beszélgetés felét. Azt, hogy eltűnt 40 kórlap egy része (bizonyítékok eltüntetése) egy kézlegyintéssel elintézték.
Ekkor röhögtem fel.

No, kedves Vastagbőr, miért nem ilyenekkel foglalkozol? Mert ilyenekhez tényleg elefántbőr kell.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2011.12.08. 07:44:45

@sárkányfő:
"épp most készülnek elfoglalni a bírságokat is"

Milyen bírságokat készül elfoglalni a kormány, te idióta?
Minek iszol annyit, és b+olsz itt?

magyar-magyar szótár 2011.12.08. 08:02:16

Egyébként a könyv rossz?
Debreczeni József egyenlő Gereben Ágnes?
Amiről Debreczeni ír, az ...ö.... ugyanolyasmiféle, mint amiről Gereben?
A politikai jóoldalon sose nem kupál egy kicsit a barátok ezüst kalapácsa?

@zero: A hajánál fogva rángatódik ide, úgy, mint tegnap a "Lomniczi blúrözése ügybe" Sztálin fotósainak kollázstechnikája,. ami ugye logikailag végigvezetve tehát úgy néz ki, hogy Orbán, aki Hitler , cigány és Kádár meg Gömbös Gyula & Rákosi is. mint Sztalin, és Lomniczi a trockíja volt Orbánnak, de most kiretusáltatta.

Hátvégülis egy ország lehet olyan is, amilyenné a "médiája" teszi.
Amíg " blog" (we only it for a money) addig nincsen baj, de mostmár a rendes pénzértíró újságíróknak is sikerült pl a vastagbőr mocsaráig lesüllyedniük. Ahonnan nézve ugyanis elsőszarban a saját fosuk gőzétől (~ből fölnézve) minden egyszar.

magyar-magyar szótár 2011.12.08. 08:06:18

@Kara kán: A Halotti Irodák hétfői forgalmát kell megnézni, nem csak rákosok, de egy csomó olyan végelgyengülés felé tartó öreg.. nehéz beteg.. akikkel csak a baj van hétközben, hétvégén alszanak el végleg. Morfium.. minek a' elég egy fél szem erős altató, túlalszik.. két-három étkezést kihagy... .. nem eszi azt a keveset sem, a következő étel már nem marad meg benne... végelgyengülés...
Ez is olyan botrány, amit jobb nem megpiszkálni.
Ezek a napi takony sikanók elégségesek a vastagbőr küldetéstudatát kielégíteni, minden napra egy bubus...

magyar-magyar szótár 2011.12.08. 08:12:46

@penelope garcia: Az írónak nyomdatisztán pdf-ben kell beadni a "kéziratot" amit már nyomdai korrektor se lát. Akkor majd költenek a borító tervezésére!Gyűjteményem éke: Ravasz Szerző [Név A Szerkesztőségben] maga elkészítette a borítót, megkérdezte, hogysmint, milyen formátumban, azt is mellékelte. Erre a nyomdász(!!!)Ö nemaddigabudddaa! NEM LEHET (hazudta) és összebarmolt ő egy borítót, persze arra a sémára.. csak nem egészen sikerült hasonló képeket előgugliznia, pl gőzeke helyett Gizikét pinkben kollázsolta be...

Debreczeni könyvének a borítója azonban egy villanatnyi Shakespeare -dráma, ugye TÜKRÖZŐDIK a patkány szemében a két párt. A patkány orra... khrmmm (tök olyan, mint Debreczeni orra, nézd meg!) Kérdés: Ki akkor a patkány? (aki az ős kórt terjeszti ??:D)

itt élned, halnod kell (törölt) 2011.12.08. 08:13:59

Gereben Ágnesnek nincs valamilyen beszédhibája? Mondjuk a hangszíne sem az igazi, inkább csak írjon, ne szerepeljen-ha kérhetném.

Virág et. 2011.12.08. 08:41:19

@Kara kán: Addig akkor nem jutottál el, hogy szerintük az iratok eltűnése és a rágalmazó cikk között bizony van összefüggés, mert a cikk feltételezett írójának bizony évekig hozzáférése volt ezekhez az iratokhoz. Nem mondom, hogy ez történt, de ez a kórház álláspontja. Itt pedig csak te vagy olyan okos, hogy egy 10 perces interjúból ítéletet is hozzál.

Inkább olvasgasd ezt, okoskodás helyett:

index.hu/belfold/2011/12/08/politikailag_befolyasolhato_lesz_az_igazsagszolgaltatas/

Virág et. 2011.12.08. 08:42:03

@zero: Azért idővel csak megjöttek a hülyék. Nem a régi bagázs, hanem új arcok.

A minőség változatlan.

Virág et. 2011.12.08. 08:44:24

@magyar-magyar szótár: Hogy jön ide Debreczeni? Azt is reklámozzák közpénzből a királyin? Forrás?

Virág et. 2011.12.08. 08:47:03

@Kara kán: Szájer felesége politikailag független persze. Gondolom, amikor Dobrev Klárából csinálnak majd pl. médiatanács elnököt, Draskovics nejéből meg legfőbb ügyészt akkor is ez lesz a véleményed.

whatsoever 2011.12.08. 08:51:45

HOVA TÛNT A TEGNAP MÉG ITT LEVÔ TÖBB, MINT 100 HSZ??? Indapass, Admin? Jó lenne, ha mindet olvashatnánk!

Virág et. 2011.12.08. 08:53:40

@whatsoever: valami technikai baj lehet a blog.hu-n, máshol teljes bejegyzések tűntek el és jelentek meg újra.

vomit 2011.12.08. 09:49:52

@TH: es kozben ezzel biztatnak:
index.hu/belfold/2011/12/08/emigralt_semjen_fotanacsadoja/
"a vidéken tapasztalható nyomor és az ezzel járó esetleges éhséglázadás – személyes találkozó alkalmával megosztotta Semjén Zsolttal is, aki ez alatt „a falat nézte", Balog Zoltán államtitkár pedig elmondása szerint úgy reagált: 'nehéz kimondani, de ennél rosszabb lesz.' "

magyar-magyar szótár 2011.12.08. 12:29:30

@Virág et.: [e bejegyzéls első két sorában ÜGYESEN összecsúsztatva, idézem:] Rövid időn belül Matolcsy és Debreczeni könyve után ez már a harmadik könyv, ami a poszt témájául szolgál, de ez a történet is csodálatos - a maga módján.
Tessen már legalább az eltá'snak elolvasni a főszöveget, ahová jaj annyira siet...
Amúgy & kükönben miért is cucc ez? A Jókormányzás Jó (és Ááártatlan) nyolcéve alatt (ami hat) ugye nem volt ilyen? De visszamehetünk az 1994-es kampány jan-feb-márciusáig. A jujdeelnyomott közrádióba.
Ostoba fűrészelés ez, hiszen amikor A Cigány beszélt minden kedden, az büdös volt Önöknek drágám, amikor meg Aranyszájú Ferenc, az illatos.

molaris 2011.12.08. 13:27:44

Mit is tanított Balu a kis Mauglinak varázsmondatként??????
- Egy vérből vagyunk, ti meg én!!

sárkányfő 2011.12.08. 14:23:34

@Kara kán: már megint jöttél a gusztustalan, személyeskedő stílusoddal? olvasgass kicsit szájer feleségéről, ha még nem olvastál volna, persze ahogy ismerlek, nincs az az isten, hogy te bármi hibát láss a fidesz kormányzásában.

pereszke 2011.12.08. 17:48:52

@kennyking: ezzel csak annyi a probléma, hogy a magadfajta birkák benyelik az ilyen faszságokat és 2/3-os többséggel beszavaznak egy ilyen faszságokat meglovagoló pártot a parlamentbe. Fasz magyarkodó szlogenek, kommunistázás meg zsidózás az megy rogyásig, de egy épkézláb gondolatra már nem futja. Hát ez a baj ezzel.

süti beállítások módosítása