Skip to content


       Szűrés lista

Szeretnék egy napra Selmeczi Gabi lenni!

Tessék, ilyen egy igazi "coming out" ...

Vajon hogy csinálja? Mit csinál egész nap? Stresszes? Küszködik? Kiabál? Sok a meló? Ugráltatja az embereket? Jó kolléga? Dicsér, mielőtt bírál? Vastag az arcbőre? Megtud nyitni egy excelt? Megünnepli a sikereket? Vannak sikerek? Szeretne még feljebb lépni?

Reggel összeülnek Péterrel és Andrással, és egyeztetik a Napi Kommunikációt Hazugságot?
Versenyeznek néha, ki tud nagyobb Napi Kommunikációt Hazugságot kitalálni?
Egyeztetik a kidolgozott kommunikációs hazugság paneleket a minisztériumokkal?
Végigveszik az adott napi témákat pontról-pontra és kiizzadják magukból, mit fognak nyilatkozni róla?
Összehívják a sajtót, megtervezik a sajtótájékoztatót? Kő-papír-olló, ez most nem nyert Gabikám, ma te tartod meg?

Világcsúcsra ugrott fel az euró = spekuláns támadás

40%-kal lecsökkentett ingyenes felsőoktatási hely = Továbbra is csaknem 50 ezren tanulhatnak majd állami finanszírozással

Tízszázalékos kamatért tudta csak eladni a 12 hónapos kincstárjegyeket az állam = Magyarország nincs államcsőd közeli helyzetben

És így tovább, és így tovább és így tovább ...

Tegnap óta a fél ország várta, hogy megszólal-e Selmeczi Gabi, kommentálja-e a "nagy zuhanást"?
Az a Selmeczi Gabi, a volt tévés, aki kioktatta az MNB-t, hogyan kell jól kiszámolni az államadósságot (végzettség: üzemgazdász szak a Kereskedelmi és Vendéglátóipari Főiskolán és jogászdoktor a Pázmányon).
Körtét az almával ...

És végre ma megszólalt  ... akadozhatnak már a processzek, ha több mint 24 óráig tartott legenerálni a Napi Kommunikációt Hazugságot:
 
"Az a lényeg, hogy (...) Magyarország stabil gazdasági alapokon áll, ki tudjuk védeni ezt a napokban tapasztalható pénzügyi támadást is. Látszik az is, hogy január 2-án még béke és nyugalom volt a piacokon és a tőzsdén, majd amikor visszajöttek a szilveszteri buliból a brókerek, akkor újra támadásba lendültek. Január 3-án már látszott a forinton, hogy újra támadás éri az országot.

"Magyarországnak erős kormánya van, több mint kétharmados többséggel kormányozza a koalíció, több forgatókönyvünk van, megvédjük az országot ezektől a támadásoktól. És bármilyen döntés születik, akár IMF-fel vagy IMF nélkül, minden a magyar családok érdekét fogja szolgálni.
"

(Fotó:mivoltmaaneten.tumblr.com)

Zseniális!

A másnapos brókerek az kemény szilveszter után kijózanodva megindították hétfőn a támadást!

Na, ezért nem vagyok Selmeczi Gabi, mert nagyon szétcsúszott állapotban még talán ki tudnék ilyet találni, de belemondani ezt a kamerákba, az már nem menne ...


 

Címkék: selmeczi

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr843522112

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Selmeczi: Nem kell betojni, a nigériai ex-miniszter fia megmenti hazánkat! 2012.01.06. 16:37:00

- Nem kell aggódnia többé a magyar családoknak, tegnap hajnalban netezgetés közben megtaláltam a megoldást! Magyarország nem szorul rá se az IMF-re, se az EU-ra ezután! - nyilatkozta Selmeczi Gabriella szikrázó mosollyal reggeli sajtótájékoztatóján. &n...

Trackback: Felelősnek tartja magát? - az orbáni mosoly tragédiájáról 2012.01.06. 16:36:24

Egy mai, a HVG újságírója, Dezső András által készített, mindössze néhány másodperces videó megtekintése vélhetően mindenki számára tökéletesen elegendő ahhoz, hogy  kijózanodhasson, beláthassa, hiába is reménykedtek, spekuláltak sokan az elmúlt n...

Trackback: Az ígéret szép szó… 2012.01.06. 13:39:55

„Ha újra az IMF irányítása alá kerül az ország, és nem a saját gazdaságpolitikát hajtjuk végre, akkor ránk, nemzeti érzelmű emberekre itt semmi szükség nincs.” „Ha az IMF visszajön, én el...”Az IMF jön!

Trackback: Czike László: Rendszerváltó szabadkőművesek (részlet) 2012.01.06. 04:57:13

 szemelvények az említett könyvből:   Nos, nézzük, mi minden miatt nem lehet valós a választott cím!  Magyarországon nem történt rendszerváltás. Csak „papíron”. A szabadkőművesek vagy nem is léteznek, vagy h...

Trackback: Olajfa? Muhaha...! 2012.01.06. 02:50:41

A hétfő esti tüntetők között bizonnyal sokan voltak olyanok, akik abban bíztak: a demokratikus ellenzéki pártok hamarost összefognak. Nem vádolnám őket azzal, hogy megveszekedett realisták lennének. Muszáj őket türelemre intenünk – még mielő...

Trackback: Jobb 4% helyett 11%-os kamatra hitelt felvenni 2012.01.05. 19:43:03

Nem bolondultam meg. Persze ha én venném fel a hitelt a 4%-ost venném fel, de egészen más a dolog, ha a kormánynak van szüksége hitelre. Ott (dacára az eladósodásunknak) nem a kamat mértéke számít, hanem a feltételei. Bár az sem mellékes, hogy egyesek ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktus 2012.01.06. 10:11:15

@zrobasé:

Megérkezhetett a kiküldött sok hektoliter pálinka segélyszállítmány.

pityipalkó 2012.01.06. 10:14:35

A Nemzeti Szőke ! azt hiszem ez mindent megmagyaráz...

zrobasé 2012.01.06. 10:17:59

@Viktus: az lehet...de remélem kevertek bele unortodox módon egy kis hashajtót...had szarják össze magukat a spekullancsok !!!
és ezzel két legyet üthetünk egy csapásra !
1. amig a wc-n ülnek, addig se támaggyák a forintot
2. azt gondolják majd, hogy a sok eladott forint miatt kapott S.G. fenyegetés miatt szartak be !!!

és amikor legyengülve ülnek az asztaluknál...akkor kell lecsapni rájuk !!!

(त्वष्टृ) (törölt) 2012.01.06. 10:46:51

Nem veszitek észre, hogy Orbán mindig akkor mozgatja ezt a Selmeczi Gabi nevű parasztot a táblán, ha el akarja terelni a figyelmet a súlyos dolgokról!
Mert rajta röhögnek ahelyett, hogy a valóban veszélyes dolgokkal törődnének.
És még egy csomó ilyen parasztja van: A2 Schmitt Pál, B2 Szijjártó Péter, C2 Deutsch Tamás,
D2 Kerényi Imre, E2 Szájer József, F2 Matolcsy, G2 Hoffman Rózsa, H2 Selmeczi
Amúgy még a tisztek helyére is parasztokat állított Orbán. Vesztére.

Seduxen (már NEM dr.) 2012.01.06. 10:56:58

@(त्वष्टृ): nekem már csak egy kérdésem lenne: ők a világos, vagy a sötét parasztok? :DDDD

Meridian74 2012.01.06. 11:08:18

"Világcsúcsra ugrott fel az euró = spekuláns támadás"

Miért, egyébként mi más lenne? A forintot shortolják. Ez csupán spekuláció. Mintahogyan a csődbemenés CDS felára is az, mivel még nem mentünk csődbe.

Ezek fogadások az egyik irányra vagy a másikra, azaz spekuláció. Nincs mögötte valódi értékteremtés, vagy termelés.

Ugyanis jövőhéten meg ha megállapodunk az IMF-el, akkor meg hirtelen visszamegy a forint 300 alá, akkor meg eljött a kánaán? Nem. Főként úgy hogy ha az IMF-el megállapodunk, akkor újabb hitelt veszünk fel, újabb adósság mennyiséget, és valójában még rosszabb helyzetben leszünk, és a Forint ennek ellenére mégis erősödik, ez nem más, mint színtiszta SPEKULÁCIÓ!

Ami lecsupasztítva amúgy nem mást jelent, hogy az egyik zsebből átvándorol a pénz egy másik zsebbe, az egyiknek veszteség a másiknak meg nyereség. A szomorú az az egészben, hogy csupán a bennfentesek vagy ahhoz közel lévők zsebeibe megy a pénz és más, megtakarítani óhajtó, és a mesterségesen kreált találmányt, az inflációt kivédeni próbáló kisbefektetők zsebeiből meg elmegy ez a pénz.

Viktus 2012.01.06. 11:29:40

Emésztgetik a kormányzati visszavonulást
a fideszesek

A kormány már elvesztette a presztízsét, Fellegi bejelentése pragmatikus lépés volt, mondták fideszes képviselők. A kormány gazdaságpolitikájával mégis egyetértenek, a béna kommunikációt ostorozzák.

:D

Nem sokáig élvezhetjük Gabika frappáns megszólalásait? :D

Viktus 2012.01.06. 11:31:01

@Meridian74:

Nem tudom sokadjára jön ez a mantra, hogy az IMF egyenlő csupán a hitelfelvétellel.

Szerinted a kötvénykibocsátás mi mégis?
A 10%-os kamatra való kötvénykibocsátás pláne minek számít?

Meridian74 2012.01.06. 11:31:23

@NYJetsTD: dehogyisnem, mert nem lesz rá pénz! Szóval, lesz kötél dögivel a boltokban, ne álmodozz.

Secnir 2012.01.06. 11:35:16

@Seduxen:
"ők a világos, vagy a sötét parasztok? "

szerintem ez világos.

Meridian74 2012.01.06. 11:35:52

@Ironfist: vélszok: a pénzeszsákok, a pénzeszsákok, a pénzeszsákok.

Meridian74 2012.01.06. 11:39:11

@Kőmíves Kelemen: a 3-4% mellé vedd még azt is, hogy miket kell majd az IMF jóhaverjainak bagóért eladni.

Tavalyelőtt elemezgetve volt az, hogy egy kilowatt áram 16Ft-ba került, ehhez képest 48-52 Ft-ért számlázták (persze ebben van ÁFA is), egy köbméter gáz cirka 46 Ft-volt és 134-145-ért kaptuk... a "jóhaverok"-tól.

2012.01.06. 11:47:52

@Meridian74: Na, azért én még arra befizetek, amikor a forint visszamegy 300 alá. ;-)

Viktus 2012.01.06. 11:48:08

@Meridian74:

IMF-től vesszük az elektromos energiát? ez nekem új.

Az IMF, amikor tavaly elkergetésre került olyasmiket kért, mint pl. a MÁV meg a BKV konszolidációja. Az igaz ez átszervezésekkel-leépítésekkel járt volna, de előbb-utóbb így is az lesz, mert finanszírozhatatlanok. Mellette szintén tragédia lett volna, ha a nyugdíjasok is fizetnek v.micskét az utazásért.
Az állam egyszerűsítése is ronda dolog a bürokrácia leépítésével...

Ilyesmik voltak a kéréseik. A hiány kordában tartására.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.01.06. 11:48:35

@Seduxen: Engem nagyon megnyugtattak, főleg mert elhangzott hogy GARANTÁLJUK, az itthon maradt 65 ezer forintomért most ebédszünetben le is ugrom :))))

Meridian74 2012.01.06. 11:50:55

@Virág et.: de feledékeny vagy...!
Akkor 20 milliárd EUR IMF hitelt vettek fel 3-4 évre (2009-ben). Azaz tudták jól, hogy a rövidtávú hasznát még ők élvezhetik (így próbáltak kormányon maradni) , a kárát meg majd a következő kormány szenvedi el. Azt a hitelt éppen most kell visszafizetni. Nem kis összeget, amúgy, a korábbi adósságokon felül.

zrobasé 2012.01.06. 11:51:59

@Meridian74: 10% visszafizetésért is bagóért el kell adni mindent...az áfát,jöv.adót,eva-t meg pl nem az imf emeltette meg...

és különben is, az imf a MI BANKUNK ! vagy te ezt nem hallottad ?

áram,földgáz...hatósági ár, mond neked valamit ? a jóhaverok az neked az oroszok...mert mintha onnan jönne a földgáz...az áram árát a kormány 2011-ben saját maga emelte meg 2 Ft-tal...úgy hogy az a 2 Ft hozzá megy be...akkor most kik is a jóhaverok ?
a 27%-os áfával meg még magasabb lesz, mint most...
a visszavett pécsi vizműről hallottál ? mióta önk. tulajdon lett, drágább mint elötte a jóhaveroknál...

értem én, hogy jobb, ha nem veszed észre ami itt folyik, könnyebb egy álomvilágban élni, csak szerettem volna jelezni, hogy az alternativ valóság még nem a valóság...

Meridian74 2012.01.06. 11:54:43

@avus: és az elmúlt 8 évhez mit szólsz? Nekik nem 4 évük, hanem 8 évük volt... és ha nem loptak volna maradtak is volna. Na, de már 2006-ban kibukott a szar, Gyurcsány szájából, ugye...

Ironfist 2012.01.06. 11:55:06

@zrobasé:
""kiforditva mindenki rózsaszín""

Kedvenc idézetem :P

""rómaiak menjetek haza !!!""

Mi? Romanus eunt domus? az nem azt jelenti, hanem, hogy a Romanes nevűek a házba mennek.

@Meridian74:
"vélszok: a pénzeszsákok, a pénzeszsákok, a pénzeszsákok."

Konkrétan? Ugyanis ez még mindig az a kategóriás válasz, hogy "Megölték Kenny-t! - Kik? - Hát...ők..."

Ironfist 2012.01.06. 12:01:31

@Meridian74:

WÁÁÁÁÁÁ ELMÚT'NYÓC'ÉÉÉÉV

Bocs, erre már nem tudok mást reagálni.

Meridian74 2012.01.06. 12:02:52

@Viktus: az energiaszektort már '96-98-ban elprivatizálták... azóta egyre drágábban fizetjük ezt.

Meridian74 2012.01.06. 12:07:39

@zrobasé: nem vagy tisztában az alapvető dolgokkal. A jóhaverok az oroszoktól veszik a gázt, de nem az oroszok a jóhaverok, hanem akik ezt itt megtehetik, azaz megveszik olcsón az oroszoktól és 100%-os haszonnal eladják neked, annak ellenére, hogy pl a elektromos áramnál előírták azt hogy csak 8% lehetne a hasznonkulcs. Ezt a jóhaverok úgy kerülik meg, hogy létrehoztak pár leányvállalatot, ami bedolgozik nekik, és az ő munkájukat költségként felszámolják, így megemelve a a saját önköltségüket és az így megemelt árra számolják aztán rá a 8%-ot.

Meridian74 2012.01.06. 12:10:01

@Őrült Ló Nagyfőnök:
spekuláció, de a következő fog történni: jövőhéten huzavona után nem lesz IMF megállapodás, így a Forint tovább súszik felfele, azaz 340Ft körül lesz 1 EUR ára.

Aztán a következő héten, amikor már senki nem számítana rá, nagy hirteeln mégiscsak megállapodnak, és zsupsz visszaugrik az ár 300 körülire... mindkét irányon keresni akarnak majd.

Meridian74 2012.01.06. 12:13:21

@Ironfist: pénzeszsákok és kész. Vagy te meg tudod mondani hogy személyesen kik azok akik konkrétan most shortolják a forintot? Üzleti titok, nem fogja egyetlen egy brókercég sem megmondani neked... tehát marad a sejtés, az akinek sok pénze van. Azaz pénzeszsákok, gúnyszóval.

Meridian74 2012.01.06. 12:15:03

@Ironfist: és arra mit tudsz mondani, amikor egy veszteséges vállalatnál a nyereséges részleget bagóért eladják, de úgy hogy a veszteséges részt meg nem szüntethetik meg, azt továbbra is fenn kell tartani?

Ha nem rémlene: MÁV Cargo és MÁV személyszállítás.

zrobasé 2012.01.06. 12:16:04

@Meridian74: konkretizálj...nevekkel, cégekkel, bevételekkel, eladási-vételi árakkal...különben hiteltelen amit állitassz...

@Ironfist: ilyen lohadt viselkedéssel könnyen glaiátolképzőbe találhatod magadat !

zrobasé 2012.01.06. 12:17:30

@Meridian74: és azt meg tudod magyarázni, hogy miért drágább most a pécsi vizműs viz, igy hogy önk. tulajdonú, mint amikor nem az volt ?

Meridian74 2012.01.06. 12:24:22

@zrobasé: nagyon eccerű... mert a Fidesz sem különb, mint a komcsi banda... mindkettő rabolni akar.

Ezért is nem szavatam egyikükre sem.

Meg úgy egyébként: rúgtak már valakit seggbe felelősségre vonás képpen? Pl annak alapján, hogy tudatosan meghammisították a költségvetés adatait? Hagyó Hunvald, stb azóta vígan viháncolnak szabadlábon... Még Kulcsár Attila is vígan röhög a markába, pedig az az ügy 2003-ban indult...

Ironfist 2012.01.06. 12:28:40

@Meridian74:
" és arra mit tudsz mondani, amikor egy veszteséges vállalatnál a nyereséges részleget bagóért eladják, de úgy hogy a veszteséges részt meg nem szüntethetik meg, azt továbbra is fenn kell tartani?

Ha nem rémlene: MÁV Cargo és MÁV személyszállítás."

Lopás, vagy sikkasztás. Hogy jön ez ide?

zrobasé 2012.01.06. 12:29:05

@Meridian74: azt, amit irtál...tudod, jóhaverok, eladási-vételi ár, közbenső leánycégek, 100%-os haszon...nevekkel,tényekkel,alles zusammen
(mondjuk, ha az a sok leánycég igaz, akkor ugye azok fizetnek ipát,tását,áfát,komm.adót,bért,járulékot,osztalékadót,etc.)

zrobasé 2012.01.06. 12:29:48

@Ironfist: te is tudod, hogy jön ide...enrico, videki módszer :)

Ironfist 2012.01.06. 12:31:21

@zrobasé:
" te is tudod, hogy jön ide...enrico, videki módszer :)"

Amerikában verik a négereket!

Viktus 2012.01.06. 12:37:03

A csütörtök délelõtti történelmi mélypontról estig 6 egységgel erõsödött a forint az euróval szemben és ma délelőtt is folytatódott a forint szárnyalása. Mindez jórészt amiatt történik, hogy a magyar kormány felõl olyan üzenetek jelentek meg, amelyek a gyors EU/IMF-megállapodás megkötésének szándékát erõsítik. Az állampapírpiacon hatalmas hozamesés következett be tegnap reggel óta ezzel párhuzamosan. Orbán Viktor miniszterelnök délelőtti mondatait is kiemelt figyelem követte a piacokon.

www.portfolio.hu/deviza_kotveny/deviza/stabil_a_forint_orban_szavai_utan.160972.html

megérte keménykedni ...

zrobasé 2012.01.06. 12:40:15

@Viktus: valaki(k)nek meg...ugye egy tűzhöz közel álló kis társaságocska mennyit nyerhetett...
elvtársak, a spekullancsok köztünk vannak !!! és milyen jól csinálják !!!

Viktus 2012.01.06. 13:03:47

@zrobasé:

Orbán tavaly ilyenkor még azt mondta:

Higyjék el nekem Európa még csodálkozni fog, mire képes Magyarország

:D

Seduxen (már NEM dr.) 2012.01.06. 13:10:05

@csizsikpizsik: te nem bízol a nemzeti ügyek kormányának SZAVÁBAN? nem bízol abban, amit GARANTÁLNAK?? kurva gyorsan kiírod így magad a nemzeti együttböfögés rendszeréből, és pénztártól való távozás után nincs reklamáció! gondold ezt át :DD

2012.01.06. 13:11:31

@Llew: ha maga az állam válik fizetésképtelenné (államcsőd), akkor ugyan mit ér ez a garancia? Kitörölhetjük vele! Aki tudja, mentse a pénzét!

@Meridian74: én még azt nem látom mindig, hogy ha a viktátor hitelt vesz föl az IMF-től, attól milyen ok-okozati összefüggés alapján menne 300 Ft alá az euro? A máv esete meg "lenyalni a tortáról a krémet." Bár már hallottam olyan véleményt is, hogy orbitális szélhámosság volt, könyvelési trükkök százaival hazudták nyereségesnek a Cargót, és most az osztrákok nagyon szívják a fogukat, hogy egy kalap szart vettek drága pénzen. Nem tudom, mi igaz belőle.

Viktus 2012.01.06. 13:12:59

@Őrült Ló Nagyfőnök:

A cargo-t elkezdték rendbe tenni az osztrákok lásd. mindjárt ezres nagyságrendű elbocsátás ... a máv-nál is mindjárt ilyesmi kellene az átszervezések mellett.

jani888 2012.01.06. 13:17:55

Gyurcsány szerepléseivel,megszólalásaival,egész lényével sok hasznot hajt a FIDESZ-nek.Ezt billenti vissza egyenesbe,vagy talán át Gabika a maga felkészületlen,össze-vissza karattyolásával.

Nyuggervadász 2012.01.06. 13:25:14

@Meridian74:
A bejegyzéseket olvasva - már hosszú ideje- válaszolni sincs kedvem. Csupán -az átlagosnál nagyobb- baromságokra kapom fel a fejem :
" és az elmúlt 8 évhez mit szólsz? Nekik nem 4 évük, hanem 8 évük volt... és ha nem loptak volna maradtak is volna. Na, de már 2006-ban kibukott a szar, Gyurcsány szájából, ugye.."
Egy percig sem vitatom, hogy loptak, illetve visszaéltek a kapcsolati tőkéjükkel. DE :
Figyelemmel kísérted a fideszes elvtársak vagyoni gyarapodását? (egyszerű matematika: mostani családi vagyon, mínusz a legális jövedelem) Kaptál már választ arról, hogy mi lett a fidesz székház eladásából származó bevétel sorsa? Hogy tüntette el a "zseniális " Simicska a fideszesek és a holdudvarukhoz tartozók sok-sok százmilliós adótartozást - az Apeh-nál- a
" hosszú bájtok éjszakáján" ? Tudod, hogy ki volt Josip Tot, Kaya Ibrahim? ....és nem sorolom, mert számomra is unalmas! DE legyünk végre tárgyilagosak, ne mérjünk kettős mércével.
Számomra mindkettő (egyformán) tolvaj banda, de Gyurcsányt - a demokrácia-értelmezése miatt- többre tartom, mint ezt a hatalommániás, mi több, autokrata Orbánt.
Olvastad az öszödi beszédet? Mindenki (aki nem olvasta), csak azt a hírhedtté vált " Hazudtunk reggel, hazudtunk..." mondatot emeli ki a szövegkörnyezetből . Holott, egy kiváló vádbeszéd volt a begyöpösödött MSZP-és hölgyek és urak felé....
Az akkori ellenzék fenomenálisan kihasználta (a beszédet nem olvasó) tömegeket, szómágiával szította az elégedetlenséget, Viktorunk a szent kezeivel maga bontott kordont,
é s m i v a n m a????
A fidesz hazugságai ( a többi bűnüket már nem is sorolom!) miatt már lángokban kéne állnia az országnak! (hála istennek, hogy nem így van). De, hogy még mindig legyenek emberek, akik beszopják az ilyen cumikat, hogy végre, van egy hazafias érzelmű, szabadságharcos kormányfőnk, aki - a hülye, sötét szőkenő szerint- csak a részegségükből immár felocsúdó brókerek támadása miatt nem tudja győzelemre vinni unortodox, hintalovas hadseregét!

kej 2012.01.06. 13:50:25

@Atro: balfasz. szerinted a 10+ kamatra kibocsájtott rövidlejáratú állampapír (amit esélyünk sincs visszafizetni) mennyi időre adósítja el az országt?

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.01.06. 13:51:47

@nyuggervadász:
Végre ennyi év után valakitől azt olvasom, hogy az ösződi beszédet annak tartja, mint aminek én is: vádbeszédnek a begyöpösödött MSZP-és hölgyek és urak felé!

kej 2012.01.06. 13:53:48

@Atro: még egyszer balfasz. milyen gazdaságilag térdere kényszerítésről vakerálsz? mégis mit gondoltok ti, szabadságharcos balfaszok? kibasznak az unióból, oszt akkor mi lesz? az összes termelő cég (audi, suzuki, mercedes és társai) abban a pillanatban pattannak szlovákiába, romániába. és nem csak a gyártósorokat, de a könnyűszerkezetes ipari csarnokokat is viszik magukkal. oszt akkor jónapot és vívhatjátok a szabadságharcot.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.01.06. 13:56:31

@Ásó[Mosó]maci:
Csak egy kis emlékeztető a "boldog békeidőkről":

www.hirado.hu/Hirek/2011/02/14/12/Evindito_a_parlamentben__Orban_Viktor_beszede.aspx

Igaza lett. Mostanra a lábukat törlik belénk, és ezúttal tényleg az országba... Köszönjük, Viktor!

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2012.01.06. 14:14:22

@Rufus78: Azok sem voltak olyan "boldog békeidők", bár jobb, nyugodtabb életünk volt, mint most.

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2012.01.06. 14:24:41

@Seduxen: Most kezdek csak igazán félni. Mit mondtak a MANYUP-ról. Támogatjuk, sőt bővíteni akarjuk, mit tettek behúzták államadósságot csökkenteni. Nem megyünk az IMF-hez pfuj, aztán másnap tárgyalni akartak.

Ezek után ha Viktor azt mondja nem nyúlunk a betétekhez soha, az azt jelenti, hogy biztos lehetsz benne, hogy jól átváltják majd békekölcsönre.

Mert ugye mért is kellet a MANYUP pénz, mert EU nem ment bele abba, hogy elszálljon a hiány 6-7%-ra. Na most az EU nem megy bele, hogy felhasználják a jegybanki deviza tartalékot, egyéves tapsikolásra. Hitelt meg akkor adnak, ha majd egy csomó dolgot visszavonunk a forradalmi törvényekből. A nagy lófaszt, hiszen ott a végső megoldás majd a zemberek adnak a kurmánynak békeköltősönt soha vissza nem adásra.

Viktus 2012.01.06. 14:26:25

@Rufus78:

jegybankelnök, jegybankelnök felelőssége nem merült fel a tanácskozáson :D

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2012.01.06. 14:30:52

Ja majd megmagyarázzák mint a MANYUP-ot.

- Ott mocskos biztosítok eltözsdézték.

- Itt meg majd. Akinek van bankbetéte az biztos mocskos spekuláns, meg adócsaló, meg biztos stikában az elmúlt nyolcévbeliek pénzelték, vagy netán a karvalytőke. Úgyhogy igazán tehetnek annyit, hogy hozzájárulnak egy kis békekölcsönnel az ország rendbetételéhez. Majd szerzünk egy papot meg pár agy mosottat aki majd majd önként adja amije van, és lehet velük példálózni, hogy lám a zemberek is ezt akarják.

Viktus 2012.01.06. 14:52:36

A szilveszteri buliból több kokain meg pezsi maradt a hitelminősítőknek mai napig kitartott. Remélem Gabriella nagysága helyreteszi őket egy délutáni sajtóröfögés keretében.

Viktus 2012.01.06. 14:56:43

@Nikosi:

Giró-Szász: Kivizsgáljuk,
ki terjeszti a rémhíreket
Százezer euróig mindenkinek megvédik a számláját.

:D

A te társaságod sem sokáig élvezhetjük! Lecsapnak a rémhírterjesztő ner ellenes erőkre!

apamaffia 2012.01.06. 14:58:55

@Nikosi: Bizony, a mocskos biztosítók jócskán zsebre vágták a pénzünket. Nem azért, mert a FIDESZ ezt mondta, hanem mert ezek tények. Feltételezésekkel (bankbetétek) nem foglalkozom.
Gyurcsány demokráciafelfogásáról bővebben is szívesen olvasnék. Az ufókról is szoktam.

Donaldkacsa 2012.01.06. 15:06:20

Szerintetek nem lehet hogy azért csinálja a kormány ezt az értelmetlen szabadságharcot, mert megvárták, amíg mindenhol a világon verik a vészharangot felettünk, hogy csőd meg minden, aztán most meg megteszik azt, amit már rég meg kellett volna: megállapodnak az IMF-fel, nagyjából minden stabilizálódik, majd utána úgy állítják be hogy hatalmas veszélytől mentette meg Orbán az országot, fantasztikus képességeit kihasználva? És a hülye szavazóik ezt még önfeledten tapsikolva be is szopnák.

dr. Aullah 2012.01.06. 15:14:00

@NYJetsTD: Orvosom azt mondja, ne idegeskedjek (tegnap 200/130 volt a vérnyomásom). Ez a cigánytörpe ki fog csinálni.

Viktus 2012.01.06. 15:16:03

Adásonként tizennyolcmillió forintért szerződött Fábry Sándor a köztévéhez
Nézettségi elvárás nincs, csak a csatornaátlagot kell hoznia a Fábry című showműsornak.
-

Na van itt pénz ...

Viktus 2012.01.06. 15:17:36

@apamaffia:

Na jah az állam bácsi gondosan megőrzi - jah ott semmi ellenőrzés? folyószámla? sincs :P

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2012.01.06. 15:17:59

@apamaffia: Látom nem érteted mit mondok. Sebaj. Mondom lassan, hogy ....

A kommentemben teljesen mellékes, hogy a MANYUP-ok eltőzsdéztek vagy sem a pénzt. A hangsúly a kommunikáción van azon, hogy úgy is megmagyarázzák egy olyan érvvel amit szerintük majd jól bekajál a nagy tömeg.

Másrészt nekem volt reál hozamom, pedig nem is bíztam benne és még nem is volt rossz. Tudom volt akinek semmi sem volt. Ez igaza kommentem második felére is.Van akinek adócsalásból, spekulációból, elmúlt nyolc évből van bankszámláján betét, de van akinek nem. Van akinek eltőzsdéztek a MANYUP-ok a pénztét van akinek nem.

Áh kár magyaráznom, mert sajnos akik még megmaradtak a FIDESZ oldalon (valaha onnan jöttem én is, csak én még időben), azok már rég nem tudnak szöveget értelmezni. Hanem kiragadott félmondatokkal hajlandóak csak vitába szállni, vagy szajkózzák az elmúlt nyolc-évet, mint a buddhisták az "o mani padme humot"...

Q-in-Law 2012.01.06. 15:31:45

@Nikosi: Azzal a pénzzel a bankok csak az "extraprofitjukat" növelték. Kiosztották "jutalmak és bónuszok formájában a menedzsmentnek". A maradékot pedig "kivitték innen a külföldi anyavállalatnak". A jóságos kormány megmenti/védi és elhelyezi az általa vezetett egyéni számlán, mint a MMYP-t.

Ideológiát mindenhez lehet találni ;)

Viktus 2012.01.06. 15:36:14

@Q-in-Law:

Na ja, mert köztudott az állami intézményekben, állami cégekben feltétlenül csak a szükséges létszámú ember dolgozik, és kizárólag szakemberek versenyeztetve minimálbéren, és nem vesznek fel semmiféle év végi jutalmakat.

Viktus 2012.01.06. 15:39:52

A Figyelő a jelentésre hivatkozva azt írja, az IMF szerint a jegybanki függetlenség visszaállítása; a Költségvetési Tanács megerősítése; szigorúbb költségvetési politika; a válságadók mértékének jelentős mérséklése, majd kivezetésük; az ad-hoc gazdaságpolitikai intézkedések beszüntetése; a tervezett reformok végig vitele; a szociális juttatások rendszerének átalakítása; a közösségi közlekedési vállalatok átszervezése; a magáncsőd intézményének a bevezetése területén kell lépéseket tennie a magyar kormánynak.

A lap idézi a jelentést, amely szerint Magyarországon jelenleg „bonyolult a politikai klíma”. Arra is felhívják a figyelmet az IMF szakértői, hogy ugyan a magyar gazdaságra egy sor olyan külső tényező hat negatívan, amelyeket a kormány nem képes befolyásolni, de mérsékelné a rosszabb forgatókönyvek megvalósulásának az esélyét, ha a kormány felhagyna az ad-hoc intervencionista intézkedések meghozatalával, ami 2011-et jellemezte, illetve megerősítené a gazdasági intézményeket. Valós veszélynek nevezi, hogy az Európai Unió - az immár nyolc éve tartó túlzott deficiteljárás miatt - retorzióként megvonja Magyarországtól a kohéziós alaptól nyújtott támogatást, ami által a bruttó hazai termék (GDP) 2 százalékának megfelelő összegtől esne el az ország.

A dokumentum megfelelőnek nevezi az ambiciózus költségvetési célokat, ugyanakkor leszögezi: megvalósulásukat veszélyeztethetik a romló makrogazdasági feltételek és a politikai kisiklások. Az egyre bonyolultabbá váló adórendszert úgy kellene átalakítani, hogy szolgálja a középtávú növekedési célokat, a tervezett strukturális reformokat pedig teljesen végig kell vinni, miközben a munkaerő-piaci torzulásokat el kell kerülni - olvasható a jelentésben a Figyelő szerint.

hvg.hu/gazdasag/20120106_imf_figyelo
-

Micsoda kizsákmányolás lenne ez :D melyik pont lehet az amiben a vizünket akarják?

Q-in-Law 2012.01.06. 15:47:45

@Viktus: Nyilván, de a bankok mégscsak a vérünket szjvják, míg -asszem Navracsics szavaival élve- a közalkalmazotti és köztisztviselői munka erkölcsileg feljebbvaló :)

2012.01.06. 16:15:39

@Rufus78: Mert az is. Fönt van a jutúbon a teljes (vágatlan) szöveg, aki vette rá a fáradságot és kb. 20 percet, hogy meghalgassa, tudhatja, hogy ezzel gyurcsány lebaszta a haverjait. De emiatt még persze nem kell gyurcsányt túlértékelni, ő is megéri a pénzét.

Q-in-Law 2012.01.06. 16:16:15

@Viktus: Fábry-t is ki kell fizetni valahogy a közel 1 évtizedes hűséges munkájáért.

petite_caterine 2012.01.06. 17:26:22

@Viktus:

ajjajj, sanyi bácsit sem irigylem...ennyi pénzért olyan mélyen be kell majd nyalnia viktornak, hogy ki sem fog látszani az alfeléből.:-D eddig legalább néha kidugta a fejét belőle...

petite_caterine 2012.01.06. 17:27:52

@Rufus78:

+1, de ettől még feri minimum fura fiú maradt a szememben..:-/

Nyuggervadász 2012.01.06. 17:41:28

@apamaffia:
" Bizony, a mocskos biztosítók jócskán zsebre vágták a pénzünket. Nem azért, mert a FIDESZ ezt mondta, hanem mert ezek tények."
Tegnap, egy másik kommentben részletesen elmagyaráztam, hogy aki nem vette a fáradtságot, és
menet közben nem ellenőrizte saját befektetéseit, az magára vessen. Bármikor ki lehetett kérni a biztosítótól az egyenlegközlőt, s ha nem tetszett az eredmény, biztosítót lehetett váltani. Nem mindegy ugyanis, hogy a befektető (ezek voltunk mi, a pénztártagok) pénzét nagy hozammal kecsegtető, ám rizikós kimenetelű részvényplakettbe helyezték el, vagy alacsony hozamú, de biztos hozadékú plakettbe. Erről mindenki szabadon dönthetett. Ha meg nem adott egyéni megbízást a biztosítónak -kvázi, megbízott benne,- most, utólag (reálhozam nélkül) apelláta már nincs. (én tíz év alatt -többszöri biztosító váltással- megháromszoroztam az alaptőkémet)

Most pedig röviden a Gurcsány-féle ( Orbántól eltérő) demokrácia felfogásról :
- Gyurcsány elviselte, hogy mocskolják ( a demokrácia "szólásszabadság" felfogásába belefér)
- Gyurcsány tűrte, hogy Viktorék (Sólyom szerint is törvénytelenül) kordont bontsanak. Ezzel szemben az LMP-és "leláncolási " akcióhoz kihívták a rendőröket, a delikvenseket bezsuppolták.
Nagyságos Harrach Péter úr szerint az LMP-ések "megcsúfolták" a demokráciát. Hahaha....
- Gyurcsányék nem "takarították" ki a csöveseket a parkokból, és hoztak törvényt, hogy akár 150 ezerre is büntethetők a nyomorultak, ha ismételten visszatérnének...
- Gyurcsány lemondott (vagy lemondatták), amikor úgy érezte, hogy ökörségei miatt már teher a társadalomnak! A másik oldalról ez elmondható? Dögöljön meg inkább egy ország, de őrült terveikről nem mondanak le. Sőt, tévedéseiket mindig külső tényezőkre fogják ( mert ők tévedhetetlenek) , lásd Selmeczi barom kijelentései.
Sorolhatnék még egy csomó dolgot ( visszamenő hatályú törvénykezés, az Alkotmánybíróság jogkörének megnyirbálása, a bíróságok lefejezése, Áder feleségének kinevezése, az MNB függetlenségének " kikezdése, a MANYUP pénzek -mint magánjogi szerződések- törvénytelen lenyúlása, stb. ) Soroljam még? Oldalakat lehetne megtölteni az Orbán-féle antidemokratikus
ténykedésekről, de minek? Aki agymosott, annak tökmindegy, hogy itt hogy mennek a dolgok (Ha majd a saját bőrén érzi a negatív hatásokat, akkor már késő lesz visítani)

petite_caterine 2012.01.06. 17:48:30

egyébként most nem azért, de néhány kortárs író hülyére kereshetné magát ezekből a sztorikból...olyan fasza novellát lehetne írni pl. AZ ASZTAL-ból, vagy pl. gabika naplóját megalkotni, lázárjani és dajcstomi főszereplésével egy mjúzikelt a kettejük között feszülő ellentétekről...:-D

nem is értem, h senki nem csapja le ezeket a hatalmas labdákat..:-D

Meridian74 2012.01.06. 18:58:23

@zrobasé: mit sem változtat azon hogy te 3x áron fizeted meg az energia árát.

Meridian74 2012.01.06. 19:01:54

@nyuggervadász: ismétlem, nem a fideszre szavaztam, hanem a jobbikra. Róluk elhiszem azt, hogy gatyába rázták volna az országot, a fideszről nem hiszem. Gyurcsányék meg többszörösen is elbaszták, nem is értem még hogyan is vannak olyanok akik még min dig bennük bíznak?!

De nem kell jönni azzal, hoyg a jobbik így rasszista úgy antiszemita, stb. Kit érdekel? Az érdekel, hogy mit tesznek, és egyenlőre még egy zsidó, cigány sem döglött bele, holott egyenesen gyilkosoknak lettek kikiáltva. (fasisztázták őket)

Ironfist 2012.01.06. 19:02:29

@Meridian74:
És mit sem változtat azon, hogy amerikában meg verik a négereket.

zrobasé 2012.01.06. 19:05:34

@Meridian74: oké, többször kértem tőled konrétumokat, de egyet se mondtál...innentől kezdve amit állitassz, hiteltelen, fantazmagória, képzelet, találgatás, vakhit, multigyűlölet., etc...

kösz, tények, adatok nélkül én neked nem hiszek el semmit

nem 3x-os áron fizetem meg...hanem féláron !!! sőt, még ők fizetnek nekem !!!

Nyuggervadász 2012.01.06. 20:15:40

@Meridian74:
"Gyurcsányék meg többszörösen is elbaszták, nem is értem még hogyan is vannak olyanok akik még min dig bennük bíznak?!"
Valóban, Gyurcsányék nagyon sok mindent elcsesztek, amiért megkapták büntetésüket, megbuktak. Ami egyedül bosszantó a bukásukban az, hogy nekik köszönhető az a szörnyűség, hogy 2/3-dal a nyakunkra telepedett ez a banda. Szóval, Fletóék sok mindent elszúrtak 8 év alatt, de megközelítőleg sem annyit, mint az Orbánék másfél év alatt!
Írod, hogy te a jobbikra szavaztál :
"De nem kell jönni azzal, hoyg a jobbik így rasszista úgy antiszemita, stb. Kit érdekel? Az érdekel, hogy mit tesznek, és egyenlőre még egy zsidó, cigány sem döglött bele, holott egyenesen gyilkosoknak lettek kikiáltva."
Kit érdekel?!? Engem, speciel. Egyenesen rémisztő számomra, ahogy fogalmazol.
Hát, én utálom a Viktorékat, de inkább ők, mint egy szélsőjobb!

Nyuggervadász 2012.01.06. 20:49:22

Most éppen Selmeczi Gabika pofázik az ATV-én. Rémisztő, hogy még a csillagos képes lehazudni az égről (a saját, brókeres kijelentéseit illetően).
Most arról szövegel -a harmadik, bóvli minősítés kapcsán,- hogy fejlett nyugati országokat is leminősítettek. Van pofája párhuzamot vonni a mi bóvli kategóriánk, meg egy francia AA kategóriából A kategóriás ( vagy a lengyelek BB-ből B-re) történő "leminősítése" között.
Vagy: vizsgálják és várhatóan büntető eljárást kezdeményeznek a MANYUP pénztárak ellen, mert:
-felhasználták a törvényileg megengedett 4.5%-os fenntartásra fordítható összeget. Hát ők?
csak egy valós példa: a TEK-esek új kocsikat kaptak ( az év végén megmaradt pénzeket el
kellett költeni), amit magáncélra is kell használni, hogy meglegyen a betervezett km. futás,
mert különben csökkentik az idei kvótát.
-az egyik biztosító 55millió prémiumot fizetett ki dolgozóinak ( büntető eljárás várható).
Hát a MÁV, a BKV (Vitézzy Dávidka, Orbán rokony) veszteséges , állami alamizsnából vegetáló
"cégecskék" vezetőinek tizenmilliós prémiumai???
És még más baromságok tömkelege, amit nem is írok le, mert már megint felhúztam magam!

meglegyen a lefutott km. nagys

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.01.06. 22:35:34

@nyuggervadász: Jaaj a csúnya náczik!
@Meridian74: Most én is rájuk (azelőtt fecóra) De én sem iszom cigányvért és nem gyújtogatok zsinagógát.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.01.06. 22:59:59

Amúgy még ha Laspalmas írta vona de te Zero! Identitászavar?:))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.01.06. 23:11:04

@nyuggervadász: Nézd én pár éve még röhögtem Vonán de most rájuk szavaztam.
Persze ott is vannak hülyék,mint minden pártban.De eddig ők járatták le magukat legkevésbé.
Amitől tartok,hogy ha ők jutnának hatalomra akkor külföldről tennének be nekünk és nem tárgyalnának egy náczi kormánnyal.Még akkor sem ha normális hangnemmel próbálkoznának.
Lehet nem lenne dunábalövés meg táborok de lenne esetled egy kis rendcsinálás.
Tudod az ember mindig bízik,hogy ennél már csak jobb lesz.

SvenH. (törölt) 2012.01.07. 00:25:47

elkezdtem mar gyujteni penzt, hogy a hamvaimat rendes helyre vigyek mert ahova ez a selmeczi el lesz temetve ott tutti penetrans hugyszag fog terjengeni, es en nem ohajtok hugyszagban nyugodni

koszonom hogy ERRE is gondolnom kell!!!

SvenH. (törölt) 2012.01.07. 00:32:23

@Meridian74: te egy ritka nagy segg vagy...
hiaba kell az Orban-fan a birkanyajba, azt kivanom teljes szivvel hogy Selmeczi orkodjon a bankszamlad felett!!!

Nyuggervadász 2012.01.07. 00:45:38

@Tigeri:
Én meg így voltam a fidesszel. A rendszerváltás után ők voltak a kedvenceim. Fiatalok, politikailag "szűzek" voltak. A sok lottyadt MSZMP-és után bíztam, hogy majd ők valóra váltják (az
akkori fiatalok reménytelennek tűnő, ám valós vágyait. Kétszer egymásután rájuk szavaztam. Aztán jött a rideg valóság. Már sokszor leírtam : a székház eladási botrány, a "hosszú bájtok éjszakája" , a Josip Tot, a Kaya Ibrahimos ügyek, a Simicska, a Varga féle botrányok, apuka bányája, és sorolhatnám a végtelenségig... A Viktor bősz liberálisból átment ájtatos manóba.... Szóval, sokszor végigment ő azon a bizonyos "damaszkuszi úton".
Állati nagy csalódás, amit a későbbiekben még fokozni tudtak. Amit műveltek a nyolc év alatt, ellenzékben, hát az egyenesen felháborító volt. A Gyurcsány -bármennyire is hülye volt bizonyos esetekben- elkezdte volna a szerkezeti átalakításokat, de ez barom felhergelte az országot, "szociális népszavazást" kezdeményezett (most bezzeg, úgy fél a népszavazástól, mint ördög a tömjénfüsttől!). Ma már túl lennénk ezeken a nehézségeken, a válság is kevésbé sújtott volna bennünket. Én közgazdász vagyok, tehát minden baromságuknál azonnal visítok, mert tudom, hogy az az ő unortodox őrültségeiknek mi lesz a következménye.
Ennyit a fideszről . Mindezt azért írtam ilyen bőven, hogy megértsd, az nem jelent semmit, hogy :
" De eddig ők járatták le magukat legkevésbé." (mármint a jobbik) Ők még most vannak először
a nagypolitikában és máris vadabb kijelentéseik vannak, mint anno dazumal a fidesznek volt.
Most nem szólok a rasszizmusukról (amit akkor képzelj el, ha hatalomra kerülnek), most csak egy apró baromságról írok : a monarchia iránti igényükről ...Novák Előd radikalizmusa rémisztő, a "we can do it"-tal egyetemben. A Morvai Krisztikétől hányok ... Na, nem folytatom, mert még felhergelem magam. Ugyanis, ha ők győznek, az lesz az igazi orwelli világ.....

Ironfist 2012.01.07. 08:46:06

@nyuggervadász: @Tigeri:
"Most nem szólok a rasszizmusukról (amit akkor képzelj el, ha hatalomra kerülnek), most csak egy apró baromságról írok : a monarchia iránti igényükről"

Ja, és a bosszúszomjukra, miszerint "Nem felejtjük el azokat a rendőröket, akik ott voltak...." Ja, ez nem valami rendőri túlkapásnál hangzott el Vona szájából, hanem amikor a betiltott Magyar Gárda újjáavatásánál razziáztak. Arról nem is beszélve, hogy kell a fasznak a hülye szentkoronatanjuk. Faszért kelljen imádnom egy régi vasdarabot? Akármennyire is történelmi jelentőségű, csak egy tárgy. De neeeem, ha ők lesznek hatalmon, akkor a hatalmi sorrend a következő lesz: Isten->Szent Korona -> Köztársasági elnök (vagy ennek megfelelő tisztség) - > Miniszterelnök. Kösz, de az első kettőből nem kérek, hirtelen el sem tudom dönteni, melyikből kevésbé. Rühellem azt, ha valaki rám akar erőszakolni valamilyen vallást, és ebben a Fidesz újkeletű kereszténymániájához hasonló a Jobbik is...

Szóval, miután megjósoltam szinte teljesen pontosan, mi fog történni, ha a Fidesz kétharmadot kap (polgárháború még függőben), ím halljátok vala második jóslatom. Vala. Ha a Jobbik lesz uralmon, kötelezően bevezeti a kereszténységet, nem csak az iskolákba, de munkahelyekre is. Akkor nem csak tárgyalgatnak majd, hogy kibasszanak-e minket EUból, NATOból, hanem meg is teszik. Akkor megpróbálják rendbetenni a cigánykérdést, ami viszont ki fog csúszni a kezükből, és vérfürdő söpör végig az országon. És ez, ha nem is 2014ben, de 2018ban el fog kezdődni, mert a baloldali ellenzék még mindig teljesen töketlen, hogy bármit is tegyen ez ellen. Vagyis lehet, hogy volna ilyen, csak ezt sose fogjuk megtudni, mert mindenki a már bent lévő pártokra szavaz majd, mert akkor nem fog veszíteni a másik, akit jobban utál.

Imhol vala hát második jövendölésem. Szíjjátok (betojtatok, mivel kezdődött a szó, mi? :P) hát vala magatokba az bölcsességim, mert én addigra kintről fogom vala reátok az mutogatást mímelni az ujjammal, hogy "Na ugye?". Vala.

Nyuggervadász 2012.01.07. 10:25:19

@Ironfist:
Teljesen egyetértek. Mégis azt mondom, - a jóslataidat illetően- hogy ne legyen igazad. Hiszen az nekünk, a plebsznek lenne rossz. Azzal meg ki törődik?
Az, hogy "kimész" valahová, rég eldöntött tény, vagy csak a pillanatnyi (tartós) dühöd mondatja veled? Mert nem mindegy. (persze, az sem mindegy, hogy egy rövid időre, vagy véglegesen). Én tudom. Két évet dolgoztam egy ótvaros, ám mégis csodálatos afrikai országban. A gyerekeim a mai napig úgy emlegetik ezt a lehetőséget, mint a világ hét csodáinak egyikét. Két év után tovább mehettünk volna egy fejlett országba. Nem tettük, hazajöttünk. Akkor nem bántam, ma már sokszor úgy emlegetem, mint az elcseszett lehetőségeim egyikét....

Ironfist 2012.01.07. 15:07:10

@nyuggervadász:
"Az, hogy "kimész" valahová, rég eldöntött tény, vagy csak a pillanatnyi (tartós) dühöd mondatja veled? Mert nem mindegy. (persze, az sem mindegy, hogy egy rövid időre, vagy véglegesen). "

Eldöntött tény, elég régóta, és nem véglegesen... persze attól is függene, hogy visszajönnék-e, hogy - úgymond - "mi folyik itt Gyöngyösön???"" :D

Egyébként kis kiegészítés a jóslathoz. Update vala. Tök jó lesz Raúl Castró országával egy klubban üldögélni.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.01.07. 20:22:17

Ez milyen szánalom a köbön! Az RTLKlub reklámot csinált az elbaszott új cafeteria-rendszernek, amit a magasabb adók miatt a munkáltatók, a kevés elfogadóhely, a korlátozottabb felhasználhatóság és a nevetséges összeghatárok miatt a munkavállalók is utálnak. Raktak mellé egy pár tényt, adatot, de akkor is rohadt TeleShop hangulata van az egésznek; a végén már azt vártam, hogy felbukkan a kis "(X)" a jobb alsó sarokban, van jön Horst Fuchs "abszolút grátisz".

www.rtlklub.hu/hirek/belfold/video/154415

"A dolgozók -legalábbis egyelőre- feleannyi helyen tudják használni. Hideg élelmiszereket például a nagyobb üzletláncok közül csak háromban, a Reálban, a Coopban és a CBA-ban vásárolhatnak" (sic!);

"[A SZÉP-kártyánál] nem vész el a visszajáró pénz és elhagyni sem lehet, mint az utalványt.
- Amivel egyszer más sajnos én is szembesültem, hogy bennfelejtettem a zsebemben a papírosokat, és kimosta a feleségem, gyakorlatilag párezer forintom így elveszett...".

..de a SZÉP-kártya persze 90 fokon is mosható! Hát nem fantasztikus?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.01.08. 21:28:02

@nyuggervadász: @Ironfist: Mondom,nekik is vannak baromságaik amik nem tetszenek.
De egyenlőre ők maradtak.De más is mondta,ha bennük is csalódik akkor el fogja őket is zavarni a francba.
Mondjuk kezdetnek az is elég,hogy ne egyből kétharmadot kapjanak.
Viszont ezzel meg a másik probléma,hogy értelmes törvényt esetleg nem szavaznak meg,mer' a csúnya náczikok találták ki.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.01.08. 21:34:15

@nyuggervadász: Amúgy a renccerváltáskor én is bírtam vikit meg józsi bácsit de én is felnőttem.:))

süti beállítások módosítása