Skip to content


       Szűrés lista

A katyusák elérték az Elnök Urat

Miközben kiderült, hogy Schmitt disszertációját bíráló két tanár is tagja volt a Magyar Olimpiai Akadémia (MOA) Tanácsának, melynek 1990-től Schmitt volt az elnöke, és nagy megtiszteltetésnek érezték, hogy egy kétszeres olimpia bajnok dolgozatát bírálhatták el, az atv felhívott pár kormánypárti képviselőt, hogy mit szól az ügyhöz.

A képviselők nagy része felsőfokú végzettséggel rendelkezik, így pontosan tudják milyen egy szakdolgozat, mi az a lábjegyzet, meg mi a másolás. Szar ügy, hogy ilyenkor is össze kell zárni, és védeni kell a mi kutyánk kölykét.

Mindegyik csodálatos, de Pálffy megint ellopta a showt! :-)

Lanczendorfer Erzsébet (KDNP): én azt hiszem el, amit a Köztársasági Elnöki Hivatal nyilatkozott.

L. Simon László (Fidesz): majd meglátjuk, hogy mi az igazság. én író vagyok, úgyhogy a plágiumot nem tartom sokra, de a vendégszövegeket nagyra értékelem.

Révész Máriusz (Fidesz): Olvastam a hírt, de nincs kialakult véleményem. Ha igaz, akkor annak önmagában megvan a konzekvenciája.

Iván László (Fidesz): nem ismerem a disszertációt, nem ismerem az előzményeket, így nehéz véleményt mondani. De a köztársasági elnök mégiscsak a legmagasabb közjogi személyiség, ezért meg kellene gondolni, mennyit árthat az egész országnak az őt ért támadás. Mert itt egy sorozatról van szó, támadják a miniszterelnököt, támadják a kétharmadot, és a katyusák most elérték Schmitt Pált is. Érdekes, hogy egy 1992-es dolgozatot éppen most kezdenek vizsgálni. Én mindenesetre a Köztársasági Elnöki Hivatal cáfolatát tartom mérvadónak. 

Balogh Zoltán (Fidesz): a felzárkóztatásért felelős államtitkár nem kívánt nyilatkozni.

Pálffy István, (KDNP): Nem vagyok Magyarországon.
atv.hu: Kommentálná röviden a Schmitt Pál-ügyet?
Pálffy István: Nem vagyok Magyarországon.

Kerényi János (Fidesz) tőlünk hallott az esetről. „Nem kommentálom, mert én erről semmit nem tudok” fogalmazott. Közölte: tájékozódik az ügyen. Hozzátette: Schmittre mint olimpiai bajnokra tekint, nem az ő dolga kommentálni, de utánanéz a sajtóban az eddigieknek "és kialakít egy álláspontot".
Délutánra sikerült Kerényi Jánosnak kialakítania álláspontját. Hangsúlyozta: „Elnök Úr esetében én életművel foglalkozom, márpedig ez az életmű énelőttem rendben van. Hogy hogy s mint történt negyven (húsz – Sz. P.) évvel ezelőtt, én azzal nem kívánok foglalkozni.” Hangsúlyozta: nagyon kevesen mondhatják el magukról, hogy kétszeres olimpiai bajnokok és Schmitt Pál e kevesek közé tartozik. „Információim szerint beszél négy vagy öt nyelvet, úgyhogy én ennél többet nem kívánok nyilatkozni” – tette hozzá. Fölvetésünkre, miszerint attól, hogy valaki olimpiai bajnok, még lehetnek vele szemben súlyos kifogások, Kerényi megismételte önmagát: „Nekem tökéletesen megfelel köztársasági elnöknek […], nálam Schmitt Pál rendben van.” Arra a kérdésünkre, hogy amennyiben ez az ügy két éve derült volna ki, megszavazta volna-e Schmittet államfőnek, Kerényi azt válaszolta: „Ne ragozzuk ezt a dolgot, nem is értem, hogy miért pont engem találtak.”

Lukács Tamás (KDNP): Ezzel a kérdéssel összesen három embernek kell foglalkoznia: Schmittnek és a két bírálójának. Az első kérdés, hogy fölmerül-e a dolgozatot summa cum laudéval honoráló két bíráló felelőssége, hiszen 1992-ben nem ismerték föl az öt évvel korábbi Georgijev-tanulmányt. Nem rendelkeztek ennyi szakismerettel? A tényállás tisztázása szempontjából először azt kellene tisztázni, hogy egy láb- és végjegyzet-hiányos dolgozatot hogyan fogadhattak el.
De az is nyilvánvaló, hogy vannak olyan politikai célzatok, hogy minél rosszabb, annál jobb, járassuk le és csináljunk karaktergyilkosságot a magyar köztársasági elnök ellen. Kezdünk egy kampányt anélkül, hogy előtte a tényállást tisztáznánk.
Szerintem Schmitt Pálnak nem kell lemondania, és ha az eredeti anyagban voltak lábjegyzetek és igaz a föltételezés, hogy társszerző a bolgár tudós, akkor még az etikai vétség sem áll fenn.

Címkék: schmitt

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr983542314

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: El a kezekkel Schmitt Páltól!!! 2012.01.17. 18:58:28

Nem akartam azokról a méltatlan, lealacsonyító és a legsötétebb ork szellemiségről árulkodó vádakról szót ejteni itt a blogon, amelyekkel a ballib médiahorda beiktatása óta folyamatos ostrom alatt tartja a nemzet egységét megtestesítő köztársasági elnö...

Trackback: Origo: Nem másolható le Schmitt doktorija 2012.01.13. 14:59:02

Szerzői jogokra hivatkozva a Semmelweis Egyetem könyvtára megtiltotta, hogy Schmitt Pál doktori dolgozatáról másolatot készítsen az Origo munkatársa. Az újságírót többen figyelték a munka közben.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

S.O.A. 2012.01.13. 11:53:04

@rajaram: az meg része a dugásnak... :))

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.01.13. 11:53:08

Ahogy tegnap mondottam volt, én már várom hogy SP-t kitüntessék mint hős ellenállót, mert a plágiummal ő nem csalt, dehogy, hanem burkoltan hangot adott az elnyomók diktatúrája ellen azzal hogy nem tartott be olyan fontos törvényt, hogy nem lopjuk el más alkotását és adjuk el a saját nevünk alatt. Egy hős ez az ember, egy erkölcsi lángoszlop aki minden vészterhes időkben az ellenállás beszédes és egyértelmű formáját választotta.
Szobrot akarok neki!
Sőt, tüntetni érte, aki magyar velem tart! Holnap (vasárnap nem jó, mert Barca meccs van és anyósnál ebéd) délután szimpátiatüntetést tartok a Sándor palota előtt! Meg fogtok ismerni a táblámról "Ne báncsátok Paji bácsit, az álamfőnket!"

Gonosz Repülőmókus 2012.01.13. 11:53:54

@Rettegő [ megbízott Bohócügyi Államtitkár]: Úgy értem, hogy "Mi kell még" ahhoz, hogy KE legyen? Nem őt kritizáltam ezzel, mivel egy országban, ahol miniszternek nem kell diploma, KE-nek nem kell tudnia írni, lehet hamis a doktorija, ráadásul egyesek szerint a 2 OB cím elégott ahhoz, hogy ezt elnézzük neki, akkor már inkább ő, mármint Krisztina, mint SP.

S.O.A. 2012.01.13. 11:54:57

@Gonosz Repülőmókus: én csak az Egérszagúra reflektáltam...

rajaram 2012.01.13. 11:56:10

az új miniszterasszony most fellélegezhet. őt nem tudják betámadni a diplomája miatt.

nemecsek ernő áruló 2012.01.13. 11:56:15

@Gonosz Repülőmókus: Óóóóó, akkor te már elfelejtetted, hogy 2002-ben Egérke könnyekben úszott, amikor a Szeretett Vezér mellett állt, miközben Rákay Zsilip Kálmán a mikrofonba felolvasta az Orbán Viktor örökös boldogságáért imádkozó levelét a "kétmillió" előtt! :)

Gonosz Repülőmókus 2012.01.13. 11:59:47

@Rettegő [ megbízott Bohócügyi Államtitkár]: Nem dugta meg, csak megkínálta az elnöki szivarból az orális szobában. Erre mondta Clinton, hogy nem volt szexuális kapcsolata azzal a nővel. A baj az, hogy "egészen véletlenül" folt esett Mónika (na nem a becsületén) XL-es kis női ruháján, amelyet aztán kaftánék erdekes módon jó mélyen elzárták (náluk úgy látszik nem divat az ilyet kimosni), hogy azután a megfelelő pillanatban elővegyék.

bástya · http://magyarcitrom.postr.hu 2012.01.13. 11:59:51

" hogy társszerző a bolgár tudós, akkor még az etikai vétség sem áll fenn."
Most akkor ketten doktoráltak, együtt? Vagy hogy? Mit jelent az, hogy társszerző egy doktori esetében?

S.O.A. 2012.01.13. 12:00:36

@nemecsek ernő áruló: az ország meg '92-ben úszott könnyekben Egérke miatt... te a magad részéről melyik eseményt tartod jelentősebbnek? Én speciel pont leszarom, amikor egy sportoló éppen politizál, ha az kimerül néhány nyilvános megjelenésben... ha nem lép át egy határt, akkor én az alapján ítélem meg, amit a karrierjében produkált.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2012.01.13. 12:01:11

@bástya:

Társszerző=ketten írták, de külön adták ki, öt év különbséggel. Szóval azt jelenti, hogy... xD

engem gyíkká változtatott 2012.01.13. 12:02:19

@TaTa86.: "Én nem tudok bolgárul, és nem is olvastam a doktorit. Lehet, hogy igaz, lehet hogy nem. "

Franciául van az eredeti mű, amiből az álamelnök lopta.

Nem fogod elhinni, de franciául viszont sokan tudnak, de még az én kis alapfokú franciámmal is össze tudom vetni annyira a két szöveget, hogy egyértelmű legyen számomra is a csalás.

Nem igaz tehát, hogy lehet, hogy igaz, és lehet, hogy nem, mivel bizonyítottan igaz az csalás.

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2012.01.13. 12:05:05

A HVG.hu főszerkesztője elmondta, hogy 9 hónap nyomozás vezetett idáig, mindent dokumentáltak és átnéztek.
Ekkora becsületsértést nem követnének el, mert az egyenlő a lap megszüntetésével...

Szóval SP-t védő képviselők elmehetnek az anyjukba, remélem róluk is előkerül valami szaftos, mert ennyire lojálisnak józan fejjel nem lehet lenni.
SP-nek még a hétvégén be kellene jelentenie a lemondását, akkor még van egérútja. Ellenkező esetben jobb ha ki se mozdul a Sándor-palotából, mert nem fogják sehol se szivesen látni.

Gonosz Repülőmókus 2012.01.13. 12:05:14

@rajaram: Ez jó meglátás. Lehet, hogy lassan lecserélik a kormányt feddhetetlen, betámadhatatlan jómunkásemberekkel, akiken nem lehet egy szaros doktori vagy diploma miatt fogást találni. Back to the Fifties

Gonosz Repülőmókus 2012.01.13. 12:06:12

@Rettegő [ megbízott Bohócügyi Államtitkár]: Na ne legyünk már ennyire érzékenyek. :) Még a TV-ben is Egérkének hívták annó.

Gonosz Repülőmókus 2012.01.13. 12:07:02

@nemecsek ernő áruló: Nem felejtettem el. De ez jelen pillantaban inkább előny mint hátrány. :)

rajaram 2012.01.13. 12:08:08

@Gonosz Repülőmókus: azoknak meg az érettségijükkel vagy a szakmunkás bizonyítványukkal lesz gáz

engem gyíkká változtatott 2012.01.13. 12:08:31

@bástya: Doktori esetében ilyen nem létezik, hogy társszerző.

A mostani PhD alapkövetelménye, alapvetése, jelentése, lényege, hogy a doktorjelölt a munkájával azt bizonyítsa, hogy ÖNÁLLÓAN képes a tudományágát mívelni, bővíteni új minőséggel, kiegészíteni új megállapításokkal, törvényekkel, megfigyelésekkel, tapasztalatokkal, összefüggésekkel.

A publikációknál van társszerzőség.

nemecsek ernő áruló 2012.01.13. 12:09:13

@Rettegő [ megbízott Bohócügyi Államtitkár]: Bizonyára nem verte ki nálad a biztosítékot a levél tartalma, amire nekem a "veszélyesen hülye" illetve a "végletesen ostoba" jelzőkön kívül akkor más nem nagyon tudott eszembe jutni, pedig még emlékeztem a "kicsi lány" sikereire, és az azt követő örömmámorra. Én csak a "nem blamálta magát" részre reagáltam, mert az a helyzet, hogy DE! Nem kicsit.

Ha Gyurcsány mellett agitálva írt volna valaki ilyen mély seggnyalós könyörgést/imát, akkor megértenéd, miről beszélek, de az a helyzet, hogy bal felől még senki nem süllyedt ilyen mélyre, mint akkor ő. Sajnálom szegényt, mert lerombolta a róla kialakult nimbuszt.

Gonosz Repülőmókus 2012.01.13. 12:11:47

@TaTa86.: "Ha az egyikre 90% az esély a másikra 10%, akkor is qrva kínos, ha most mindenki elítéli, majd kiderül, hogy ártatlan."
Ezt nagyon egyszerű bizonyítani. SP előkapja a disszertációját, bemutat(ja) országnak-világnak, hogy tessék, nézzétek, vizsgáljátok gyökerek, sehol egy betű hasonlóság. Kész ennyi lenne.
Ehelyett jön a szokásos maszatolás, hazudozás.

engem gyíkká változtatott 2012.01.13. 12:12:02

No és persze minden társszerzőséget nyilván kötelező névvel feltüntetni.
Az első karakter leütése előtt ott kell lennie a társszerző nevének, ha van ilyen.
A bolgár fickó művében pedig nincs ilyen

Szabad Gábor 2012.01.13. 12:13:01

Bayer és Bencsik az alakzat élén

Arra mindenképpen jó lehet, hogy belegabalyodjunk egy olyan békefolyamatba, aminek háborúskodás a vége.

A béke hírnöke: „Sajnos nem sikerült mindet beásni nyakig az orgoványi erdőben…”

www.vagy.hu/tartalom/cikk/1441_bayer_es_bencsik_az_alakzat_elen

bástya · http://magyarcitrom.postr.hu 2012.01.13. 12:15:25

@engem gyíkká változtatott: Hát igen, ezzel én is tisztában vagyok. :)
Remélem Lukács Tamás KDNP-s képviselőnek nincs doktorija. Mármint a jogi doktorátusán kívül, de hát az nem tudományos fokozat, ugye.

engem gyíkká változtatott 2012.01.13. 12:17:12

@bástya: Ja bocs, nem akartam oktatni. :)
Bár lehet, hogy nem fölösleges az ilyet leírni (sokak számára).

zsoltix 2012.01.13. 12:24:23

Pálffyék ilyenkor nem kommentálnak. Egy éve is külföldön voltak:
"Tóth Judit egy darabig még nem valószínű, hogy kommentálja a történteket, ugyanis elutazott -
értesüléseink szerint két hétig
tartózkodik külföldön.
Feltételezhetően családostul, mert férjét sem tudtuk elérni - a KDNP sajtóosztálya szerint
hétfőtől dolgozik ismét."
www.stop.hu/belfold/palffy-istvan-felesegevel-hagyta-el-az-orszagot/809007/

engem gyíkká változtatott 2012.01.13. 12:29:23

Én ezzel az egésszel egyébként úgy lennék, hogy a mostani imidzslével ez az álamelnök pont olyan, amilyen oda illik, ezeknek az élére és ennek az országnak az élére.

Ez a legutóbbi lebukás és ezek a képviselői nyilatkozatok csak azt mutatják meg még pontosabban, hogy milyen is pontosan ma itt a magyar polgári, keresztény, konzervatív erkölcs, gerinc, gondolkodás.

A mai magyar polgári, keresztény, konzervatív erkölcs szerint a csalás, lopás nem bűn, ha azt egy magát polgári, keresztény, konzervatív erkölcsű ember követi el. Ugye innen lehet tudni, hogy ezek se nem polgáriak, se nem keresztények, se nem konzervatívak. Csak így kerültek oda, ahova.

Mindegy, szóval ez az álamelnök pontosan jól reprezentálja ezt a hulladék embertípust, ami alkotja a mai magyar elitet, újnemességet.

Engem csak az bosszant kicsit, hogy jelenleg a Semmelweis Egyetemen doktorálok, no nem bordásfal-megmászásból, hanem gyógyszeres témából, hosszú évek SAJÁT eredményei, saját szabadalma alapján, nemzetközi, elismert lapokban megjelent saját publikációkkal, szóról-szóra saját disszertációval, annyi anyaggal, amennyivel az álamelnök idejében kandidátusit pályáztak meg a jelöltek.
Én az én egyetememtől várok valamit, bármit.
Legalább egy erkölcsi állásfoglalást.
Szomorú vagyok ezért, bánt és személyesen sért.

engem gyíkká változtatott 2012.01.13. 12:31:17

"...erkölcsű ember..." helyett "...erkölcsűnek valló ember..."

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.01.13. 12:47:24

@thehandsomest: És ez min változtat? Franciául pont ugyanúgy nem tudok, mint bolgárul.

@engem gyíkká változtatott: Azért még várhatnak egy hetet a képviselők, meg én is míg megkövezem nem?

@Gonosz Repülőmókus: "SP előkapja a disszertációját, bemutat(ja) országnak-világnak, hogy tessék, nézzétek, vizsgáljátok gyökerek, sehol egy betű hasonlóság."
Ha egyszer elismeri, hogy együtt kutattak, akkor miért ne lehetne "némi" hasonlóság.

@mindhárman: Nem Schmittet akarom menteni, hanem a nyilatkozó képviselőket értem meg.
Kivéve Kerényit. Az egy félseggfej.

beavereater [AT] 2012.01.13. 12:52:16

@engem gyíkká változtatott: na ez a legnagyobb baj az egésszel, hogy a becsületes emberekre is fröcsköl a matéria rendesen. Az egyetem meg lapít. A Professzorok Batthyány Köréről nem is beszélve (pedig ugyebár ők nagyon komoly emberek akik az erkölcsi kérdésekben nagyon szigorúak...).

Gonosz Repülőmókus 2012.01.13. 12:52:34

@TaTa86.: Ok, igazad van. Ilyen gyorsan konkrétan állást foglalniuk valóban elhamarkodott lenne. Azért egy normális nyilatkozat mondjuk elvárható lenne tőlük

Link Elek 2012.01.13. 12:53:21

ezek még azt is megbocsátanák egy fideszesnek, ha gyerekvért reggelizik.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.01.13. 12:53:28

@laspalmas: "Én nem az anyád vagyok, hanem anyád négy évvel idősebb ikertestvére!":).

P.mester 2012.01.13. 12:53:39

L Simon, a desznófejű nagyúr a legfaszább.
A posztmodern intertextualitással operálni egy njilvánvaló kopirájt ütyben... hát, a ló is kilógik, nemcsak a lóláp.
De nem baly, íme a költőcske, aki felkapazkotván a zuborkafára megmutassa, hotyan lehet csűrni-csavarni addig a lyogot, míg ki tegeri a njakátt.

M_Runcájsz 2012.01.13. 12:54:46

Vigyázat, itt minden megszólalás bárkitől veszélyes... hosszabb távon ajánlatosabb nem kiállni mellette, mert mindenki aki kiáll, minuszt kap a politikai értékére.

beavereater [AT] 2012.01.13. 12:54:57

@TaTa86.: "Ha egyszer elismeri, hogy együtt kutattak, akkor miért ne lehetne "némi" hasonlóság."

Nem kutattak együtt. Az, hogy találkoztak, beszéltek egymással - akár erről a témáról is - nem együtt kutatás (valamint lásd a fentieket a doktorival kapcsolatban: nincs csoportmunka). Valamint a "némi" hasonlóság az konkrétan szó szerinti fordítást jelent (néhány bonyolultabb mondatnál nem sikerült, ott van egy kis egyszerűsítés.) Az irodalomjegyzék meghamisítása pedig szintén szándékosságra utal.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.01.13. 12:58:27

@beavereater: Még egyszer: OK. De szerintem a képviselők nem Schmitt Pál-szakértők.

@Gonosz Repülőmókus: "L. Simon László (Fidesz): majd meglátjuk, hogy mi az igazság. én író vagyok, úgyhogy a plágiumot nem tartom sokra, de a vendégszövegeket nagyra értékelem.

Révész Máriusz (Fidesz): Olvastam a hírt, de nincs kialakult véleményem. Ha igaz, akkor annak önmagában megvan a konzekvenciája."
Szerintem ez eléggé korrekt volt.

@TaTa86.: Nem Kerényi. Összetévesztettem. Pálffy.

beavereater [AT] 2012.01.13. 13:01:18

@TaTa86.: 'De szerintem a képviselők nem Schmitt Pál-szakértők."

Bárki aki elolvasta a hvg cikket és letöltötte az ott melléklet pdf-et, valamint járt felsőoktatási intézményben és beszél legalább egy újlatin nyelvet (nem feltétlenül a franciát) annak első pillantásra nyilvánvaló, hogy SP indián neve tényleg Idegen Toll.

beavereater [AT] 2012.01.13. 13:03:06

@beavereater: ráadásul ha a hvg cikk rágalom lenne, Polt Péter már élő egyenes adásban élezné a kést...

gyilkos fűegér 2012.01.13. 13:04:56

Nincs kialakult velemenyem, egyebkent sem vagyok Magyarorszagon.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2012.01.13. 13:08:00

@Kőmíves Kelemen: "Ekkora becsületsértést nem követnének el, mert az egyenlő a lap megszüntetésével..."
Az a gyanúm, hogy ez így is egyenlő lesz vele.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2012.01.13. 13:10:27

@TaTa86.: Máriusz válasza elsőre tényleg nagyon korrektnek tűnik, de valójában semmit mondó, bárhogyan érthető. Az a konzekvencia vonatkozhat a HVG-re is, és a Fideszt ismerve, nem is olyan elképzelhetetlen.

gyilkos fűegér 2012.01.13. 13:11:25

@beavereater: "ráadásul ha a hvg cikk rágalom lenne, Polt Péter már élő egyenes adásban élezné a kést..."

Hogy mégsem ezt teszi, rámutat arra az elég szánalmas tényre, hogy (noha elvileg még mindig lehet lehet, hogy a HVG-cikk rágalom) az egész frakció + csatolt részei azonnal elhitték első szóra, hogy plagizált a mi Palink...

Gonosz Repülőmókus 2012.01.13. 13:11:58

@TaTa86.:
- "L. Simon László (Fidesz): majd meglátjuk, hogy mi az igazság."
Ez rendben lenne, de

- "én író vagyok, úgyhogy a plágiumot nem tartom sokra"
Nem tartja sokra. Mert író. Itt most nem egy szaros, senki által nem olvasott novellának a lemásolásáról van szó, hanem egy KE doktori disszertációjának a meghamisitásáról, csalásról.

"Révész Máriusz (Fidesz): Olvastam a hírt, de nincs kialakult véleményem."
Mondjuk ezt Máriusztól nem is várom el. Mármint hogy véleménye legyen. Ez már akkor "lejött" nekem, mikor az egykulcsos adó + családi kedvezmény kapcsán megkérdezték, hogy akkor most kb. hány százezer Ft-tal emelkedett a fizuja. Ő meg csak pislogott mint hal a Tescós szatyorban. Azért mert nem akar most állást foglalni, azért még véleménye lehet(ne). Ez kb. olyan mint ha azt mondta volna, hogy "nem t'om, ma még nem gondolkoztam..."

gyilkos fűegér 2012.01.13. 13:14:29

@TaTa86.: "Olvastam a hírt, de nincs kialakult véleményem."

Én is olvastam, és érdekes módon van kialakult véleményem. Máriuszt vajon mi akadályozza meg a véleménye kialakításában?

beavereater [AT] 2012.01.13. 13:15:56

@gyilkos fűegér: azért talán a fideszes frakciótagok sem teljesen hülyék. Ráadásul feltételezem, hogy vannak köztük számosan, akik a diplomáját/tudományos fokozatukat a saját maga, önálló teljesítményükkel érték. Na, nekik lehet most nagyon kényelmetlen az öltöny, védeni kell egy olyan figurát, akit ezért a mutatványért legszívesebben leköpnének...

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2012.01.13. 13:16:31

@Gonosz Repülőmókus: Mondjuk egy átlagos doktori disszertációt se olvasnak túl sűrűn :)

beavereater [AT] 2012.01.13. 13:16:44

@gyilkos fűegér: valószínűleg még nem töltötték rá az eheti frissítéseket. Ami mondjuk érdekes, mert kedd már elmúlt ;)

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2012.01.13. 13:20:36

Mondjuk aki teljesen hozta a szintjét az Kerényi.

Először nem tudja mi a téma, miután állítólag utánanézett akkor szerinte negyven éve írta Scmitt a szóban forgó disszertációt, majd pedig kijelenti, hogy amúgy Palkó négy vagy öt nyelven beszél és ez elég is. Mivan?!? Mi köze a plágiumhoz annak, hogy hány nyelven beszél?

Ez az alapkövetelmény a jobboldalon? Beszél nyelveket, gerince nincs, gondolkodni képtelen szervilis barom, ergó tökéletesen alkalmas bármilyen posztra.

beavereater [AT] 2012.01.13. 13:20:39

@beavereater: na, ez a hozzászólás jó smittesre sikerült ;)

kifordított nagyanyó 2012.01.13. 13:21:45

@csizsikpizsik: Na hallod,azért milyen felháborodás volt egy sima előnyszabály miatt a Barca meccsen.:))

Amúgymeg az nemisúgyvolt meg gyurcsányhibás.
Az eddigi "működéséhez"képest ez semmiség.A jogi következményeket majd a jogászok megmondják.

Habár,úgy hallottam benyújtottak egy egyéni képviselői indítványt,amely visszamenőleges hatállyal engedélyezi a koppintást.

kifordított nagyanyó 2012.01.13. 13:22:29

Tombolán nyerted a diplomádat Pali!

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2012.01.13. 13:23:56

@Valahol Máshol: "Mi köze a plágiumhoz annak, hogy hány nyelven beszél? "
Több helyről tud koppintani :)

engem gyíkká változtatott 2012.01.13. 13:25:57

Vidéki et al. sincs Magyarországon, gondolom, egyébként sem alakították még ki álláspontjukat, illetve vagy igaz vagy sem az egész, továbbá nemzetközitámadás, nem beszélve arról, hogy elmúttnyócév.

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2012.01.13. 13:33:50

Ezek gyönyörűek...

"Azt hiszem el, amit a KEH mond." Meg amit a Kossuth Rádió/Magyar Nemzet/MTV és ami a CBA ártábláin van?

"S. Pálra mint olimpiai bajnokra tekintek (...) kevesen mondhatják el magukról, hogy kétszeres olimpiai bajnokok..." - kb. mint amikor valakinél az életkorára vagy a gyerekei számára hivatkoznak rokonszenv/sajnálat keltése céljából...

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.01.13. 13:34:24

@kifordított nagyanyó: Ja és ha ez igaz ez a visszamenőleg érvényes a koppintás várom Ági nénitől az ötösömet ami az Egri Csillagok olvasmánynaplómért járt volna...(mert tényleg csak a felét másoltam a mellettem ülő Gyuriról, aki viszont a nővére két évvel azelőtti olvasmánynaplójából dolgozott)

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2012.01.13. 13:35:14

Hajajjj, múltkor is ez ment, hogy Vidéki még nem is járt itt... aztán bumm, már okosabbak is lettünk azzal, hog emútnyócév, megugye nemzetközi támadás, stb.

lacek22 2012.01.13. 13:42:37

Nem értitek ezt ti, nagyon nem...

A következőről van szó ugyanis: 2011 végére lezajlott az eszement tempójú törvénykezési darálás, az alkotmány és minden lényeges sarkalatos törvény elfogadva, aláírva - SP mindenre rábólintott, mindennel egyetértett, semmit nem dobott vissza. Többé rá már nincs szükség (a mór megtette kötelességét, a mór mehet).

És milyen érdekes: alig egy héttel azután, hogy Palibá' már nem kell a kormánynak, kirobban ez az ügy (az senkit ne tévesszen meg, hogy egy ellenzéki portál hozta le: ő valszeg kaptak egy anonim fülest, amire ráharaptak). SP megy, jön majd helyette egy Mádl Ferenc-szerű, Fidesz-szimpatizáns, ugyanakkor a presztízsére is ügyelő bölcs tudósember, AKI RÁADÁSUL 2017-IG (MAJDNEM A KÖV. CIKLUS VÉGÉIG!!!) lesz majd hivatalban.

A Fidesz ezzel egyrészt lobogtathatja a "következmény" feliratú zászlaját, másrészt lesz neki egy a 2014-es esetleg vereség utáni kormánynak is jó eséllyel lépten-nyomon keresztbetevő közt. elnöke.

Two birds, one stone.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.01.13. 13:47:20

@gyilkos fűegér: Igen, de neked ez "ingyen" van.

Ha a te munkatársadról derülne ki valami, ami téged is nagyon kínos helyzetbe hoz, akkor valószínűleg neked sem lenne 3 perc alatt kialakult véleményed.

Szerintem akármennyire is utáljuk a NER képviselőit, ezt meg lehet érteni.

Itt kb tényleg Pálffy volt az igazi vastagbőr... (Meg Schmitt, de az most más kérdés.)

karosszékely 2012.01.13. 13:52:23

@csizsikpizsik: Ez '92-ben volt. Akkor mintha a "mostani ők" lettek volna hatalmon.

ucsacsu 2012.01.13. 13:59:51

Elvtársak, véleményem VAN, de nem értek vele egyet.

Secnir 2012.01.13. 14:07:26

"Kerényi János (Fidesz) [...] Hangsúlyozta: nagyon kevesen mondhatják el magukról, hogy kétszeres olimpiai bajnokok."

57 kétszeres,
17 háromszoros (Balczó András, Benedek Tibor, Biros Péter, Berczelly Tibor, Fenyvesi Csaba, Gyarmati Dezső, Dusev-Janics Natasa, Kabos Endre, Kammerer Zoltán, Kárpáti György, Kásás Tamás, Kiss Gergely, Molnár Tamás, Papp László, Rajcsányi László, Storcz Botond, Szécsi Zoltán),
3 négyszeres (Darnyi Tamás, Fuchs Jenő, Kulcsár Győző),
2 ötszörös (Egerszegi Krisztina, Keleti Ágnes),
2 hatszoros (Kárpáti Rudolf, Kovács Pál) és
1 hétszeres (Gerevich Aladár)

hangsúlyoznám, hogy Kerényi János egy fasz. Pálffy is.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.01.13. 14:08:12

@Valahol Máshol: Én inkább azt olvastam ki, hogy szerinte Schmitt annyira értékes és kimagasló tagja a magyar társadalomnak (mind emberileg (nyelvek; láthatjuk, az egyiket igen nagy fordulatszámon tudja is használni, de az anyanyelve), mind múltját (olimipa), mind jelenét (álamfő) tekintve), hogy egy ilyen pitiáner 20 éves valami, mint a plágium egyszerűen nem méltó ahhoz, hogy felérjen Schmitt nagyságához. Vagyis Schmitt egy aranyszobor, dicsőséges toposza a magyarságnak, amit most becstelen emberek össze akarnak kenni bélsárral.

Érdekes, szerinte vajon akkor a Nobel-díjasoknak akár a gyilkosságot is meg kéne úszniuk?

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.01.13. 14:09:06

@karosszékely: Nem, 2010ben történt hogy demokratizálódtunk, hogy forradalom elsöpörte a régi időket, kérlek figyelmesebben tanulmányozd a NER szavait. Szóval ő ellenálló volt, egy Zója Kozmogyenszká...

Seduxen (már NEM dr.) 2012.01.13. 14:09:30

@csizsikpizsik: " Hol, milyen meccsen, miről maradtam le?" - remélem a 'pool diadaláról nem!? :))) beszéééép is volt, rohadt manszúrker :DDDD

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2012.01.13. 14:18:35

@Rufus78: Ne adj tippeket mert Lázár még a végén egyéni indítványban beadja (tudod mindig péntek este jönnek suttyomban a legnagyobb patkányságok), hogy hozzák létre a 00-ás státuszt. Már meg sem lepődnék.

@Seduxen: A "sosemsétálszegyedül" hánytízezer napja állt utoljára a tabella élén? :))))))))

2012.01.13. 14:20:30

Vegul majd az is kiderul hogy az olimpiai aranyat is csak a bizoban vette.

Q-in-Law 2012.01.13. 14:24:07

Katyusák helyett kutyusokat szeretett volna mondani.

gyilkos fűegér 2012.01.13. 14:45:16

@Valahol Máshol:

A Google Fordító száz nyelven beszél, mégis hülye, mint a seggem.

Seduxen (már NEM dr.) 2012.01.13. 14:50:37

@Valahol Máshol: oktondi kérdés, ez ugyanis NEM PL meccs volt, hanem Ligakupa :DDD

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2012.01.13. 14:54:16

@Seduxen: Jólvan, ügyes VÖRÖS érvelés. :))))))))

Gondolom a Nasri videót láttad, az se volt egyszerű :)

Marcellusca 2012.01.13. 14:54:53

Óóóóó, hogy mé' nem lepődöm meg?! :(((

Ui.:
A sok focibuzi meg nyisson egy enszeretemafocit.blog.hu o'dalt, oszt' ottan sziggya egymásot, ne itten offolgassanak!
Kötsögök. :P
Kösz.
xDxDxD

danesdzsu2 2012.01.13. 14:57:08

@Seduxen: a jobb csapatok onnan már rég kiestek:)

kunzoo 2012.01.13. 14:57:39

Úgy kellett volna a kérdést feltenni, hogy a pali helyére be kellett volna tenni a csúrcsányt. Mindjárt mondták volna hogy kerékbetörni, lelőni, leváltani még a blogjáról is. Miután kimérgelődték magukat, akkor mondani nekik hogy jaaaaa bocsi elnéztük a nevet....ez a pali ám! és ÚJRA RÁKÉRDEZNI!

Marcellusca 2012.01.13. 14:58:15

@Secnir: Ja, és ha jók az infóim, akko' pajabá csak tartalék volt, de mikor pástra köllött lépnyije akko' senem nyert egyetlen asszót senem. :D

De, lehet, hogy ez csak útszéli pletyka és csak a sötétben bujkáló, rémhírterjesztő ellenforradalmárok találták ki. :DDDD

danesdzsu2 2012.01.13. 14:58:22

@Marcellusca: már volt ilyen, de továbbfejlesztették...

gyilkos fűegér 2012.01.13. 14:59:39

@TaTa86.:

Nem erről van szó... nem arról, hogy igaz-e, vagy nem, hanem, általában mi a véleménye az ügyről, mit kéne Palikának enni, ha igaz, stb.

Amit Máriusz csinál, az megint ez az "egyrészt.másrészt", "jaj csak a főnök meg ne haragudjon" szarkenegetés.

dr. Aullah 2012.01.13. 15:20:59

@Seduxen: Na azzal kéne még csinálni. K*rva artisfaszok. Mindegy, lassan mindenki külföldről fogja venni az ilyet, aztán majd néznek egyet.

budahazyj 2012.01.13. 15:45:18

amijen a hejes irasa smidht palnak eggy ertelmu , hogy nincs doktor atusz a . szerintemm .

kawics 2012.01.13. 15:50:24

@Rettegő [ megbízott Bohócügyi Államtitkár]: Clinton nem a eLwinsky ugy miatt tavozott. Egyszeruen lejart a mandatuma. Clinton azota is a legnepszerubb volt Presindent az USA-ban.

öreg rája · http://ezsemaz.blog.hu/ 2012.01.13. 16:15:24

Szerintem a bíráló tanárok-meghajolva az elnök úr nagysága előtt - max.az első két sort olvasták el.Az egész nem tarthatott 2 percnél tovább,a summa cum laude borítékolva volt.

Бабаяга 2012.01.13. 17:58:16

@bástya: Ahogy az érettségi dolgozatot se írhatjátok ketten, a doktorit sem. Egyéb műveknél lehet társszerző. A doktorival azt bizonyítod, hagy az adott témát teljességgel ismered, (olvastad az összes vonatkozó szakirodalmat) és valami újat alkottál, amit korábban senki nem tett még. Igazából a védés során ezt a more-t, ami csak a te dolgozatodban van, ezt kell megvédened megfelelő érvekkel. Tény, hogy paja műve magyar nyelven újat hozott, hiszen lefordított egy művet, ezáltal a magyar tudomány gazdagodott, de a sporttörténet, vagy mi fenéből írt, nem, mert előtte már egy bolgár úr világnyelven publikálta a tartalmat.
A kérdés továbbra is az, hogy most ez PhD lett, vagy csak Mo-n használható kisdoktori. Milyen alaki, tartalmi követelményei voltak akkor a TF-n egy kisdoktorinak. Annyit tudok, hogy én akkortájt két szakdolgozatot is írtam, és mindkettőben kötelező volt a láb vagy végjegyzet. SP művében pedig ilyen nincs.
(A szövegszerkesztő elterjedése előtt ragaszkodtak a végjegyzethez, hiába írtad géppel, illetve nem emlékszem, hogy chi-writer-n volt-e lábjegyzet funkció, vagy csak végjegyzet. Ha valaki emlékszik, írja már meg!)

frunkunku 2012.01.13. 18:46:02

Iván László képviselő úr figyelmébe: ha a katyusák (rakéta-sorozatvetők) elérték a köztársasági elnököt, az csak a véletlen műve lehet, mert a katyusákkal területet szórnak meg (de azt nagyon), katyusákkal célzott lövést leadni nem lehet. Illetve lehet: kétharmaddal, visszamenőlegesen. Tanulság: ne használj sánta, béna, torz metafórát.

Horizont 2012.01.13. 19:09:32

Vissza kell menni ebben az ügyben a szocializmusig. Akkor az volt a "módi", hogy mindenkinek kellett munkahellyel rendelkeznie. Az élsportolóknak is. Volt is, de a legtöbb be sem járt, csak kapta a fizetését, a sportklubban pedig a kalóriapénzt, meg az akármilyen címen kifizetett pénzeket. Mert a szocializmusban profi sportoló nem volt:) Aztán aki egy kicsivel értelmesebb volt azt benyomták a főiskolára, egyetemre. És el is " végeztették" vele. Ha már nem sportolt aktívan akkor egy jó kis állást "kapott" és a rendszer a tenyerén hordozta. Pláne ha még nagyon simulékony is volt mint Pali bátyánk. Amikor szarvas helyesírási hibái kiderültek én arra is gondoltam, hogy lehet még tán érettségije sincs (vagyis van, csak papíron). Abban, hogy mindig jó időben jó helyen jó társasággal legyen körülvéve letette a nagydoktorit summa cum laude:)
A megszólaló fideszesek biztos nem kapták még meg az irányadó ukászt, hogy mit beszélhetnek mit nem ez ügyben.Igazán nem is védték a Köztársasági Elnök URAT(??) inkább magukról adtak ki újabb szegénységi bizonyítványt. Orbánnak ha megfelel egy diploma nélküli miniszter akkor ezzel se lesz gondja. A lényeget teljesítette Plági Pali! Nem vétózott meg semmit, aláírt mindent!! Hogy nem jogos doktorként? Nem számít! Nekik......

Mourinho már nem a király 2012.01.13. 19:15:23

Németországban 3 napig tartott a hasonló botrány, akkor lemondott az illető. Számoljuk a napokat Magyarországon :)
Most már csak azt nem tudom megéri-e külföldön addig ócsárolni ameddig muszáj lesz neki lemondania, mert igencsak nagy égés ez az egész országnak.

Бабаяга 2012.01.13. 19:32:44

@Horizont: "letette a nagydoktorit"
Nem.
Az kisdoktori volt, mert 1993-ban vezették be a nagydoktori PhD rendszert. A korábbi kisdoktorikat upgradelni lehetett. Senki nem tudja, hogy ezt megtette-e SP. Ha nem, akkor gáz, mert PhD-nak tünteti fel Bx-ben a végzettségét. Ha igen, akkor ez az opus átment még egy szűrőn.
A kisdoktori csak itthon volt cím, külföldön nem.
Szóval az egész ügy sötét, bűzös, mint az egész bagázs, aki jelenleg regnál.

Horizont 2012.01.13. 19:39:45

@Бабаяга:
A nagydoktorit seggnyalásból tette le. Rosszul fogalmaztam:)

trojka 2012.01.13. 20:19:16

Én Pali "bátyánkat" eddig tiszteltem és becsültem. Annak idején ennek a kis Országnak jónéhány sportdicsőséget hozott. Akkor tett óriási marhaságot, amikor belegyalogolt a politikába, mégha jóhiszeműen is. Jobb lenne, ha időben hátat fordítana az egész politikának, s elmenne sportkülügyminiszternek (már, ha van ilyen). Akkor nem bukna majd iszonyúan nagyot, s a történelemkönyvekben nem úgy szerepelbn, mint Szálasi, vagy Sztólyai Döme!

SvenH. (törölt) 2012.01.13. 22:04:27

@frunkunku: ott a pont!!!

ezek meg a hasonlatokhoz is balfaszok

kormányzó 2012.01.14. 07:17:45

A "karaktergyilkos"-rész különösen tetszett!
Pláne,ha belegondolok ,hogy van olyan aki így lyutott bársonyszékbe.

süti beállítások módosítása