Skip to content


       Szűrés lista

A Jobbik most a meleg-kártyát húzta elő

A Jobbiknak három kártyája van, ezt kevergetik szorgalmasan: zsidók, cigányok, melegek.

Teljesen felesleges elmagyarázni nekik, hogy milyen magyarországi és Európai Uniós alapjogokat sért ez az agyszüleményük, amit "T/6721 Egyes szexuális magatartászavarok visszaszorítása érdekében szükséges törvénymódosításokról" címmel nyújtott be Mirkóczki Ádám.

"Csak semmi buzulás" -  ilyet még csak filmen láttunk, nem hittem volna, hogy Torrentének saját frakciója van a Magyar Országgyűlésben, akik a "szuperaktuális", 1882-es tiszaeszlári vérvádról szóló felszólalást röpke egy hét alatt alul tudják múlni. Jövőhétre vajon mit tervezhetnek?


4. A Büntető Törvénykönyvről szóló 1978. évi IV. törvény módosítása
199. § (1) Az a tizennyolcadik életévét betöltött személy, aki más azonos nemű személlyel folytatott szexuális kapcsolatot (fajtalanság) illetve egyéb más szexuális magatartászavart nagy nyilvánosság előtt népszerűsít, bűntettet követ el, és három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

5. A szabálysértésekről szóló 1999. évi LXIX. törvény módosítása
145/A. § Az a tizennyolcadik életévét betöltött személy, aki
a) a fajtalanságot ,
b) más szexuális magatartászavart
nagy nyilvánosság előtt úgy tünteti fel normális szexuális viselkedésként, hogy nem vezeti a népszerűsítés szándéka, elzárással vagy százötvenezer forintig terjedő pénzbírsággal sújtható."


Ezenkívül a reklámtörvény módosításával betiltaná azokat a reklámokat, amelyben „egyes szexuális magatartászavarokat — különösen az azonos neműek közötti szexuális kapcsolat — társadalmilag általánosan elfogadott, követendő példaként mutat be”. Betiltaná továbbá a homoszexuálisok rendezvényeit, illetve a melegbárokat is.

Ezenkívül Mirkóczki úgy módosítaná az Alaptörvényt, hogy mindenkinek joga van a békés gyülekezéshez, kivéve a szexuális magatartászavaroknak. Nekik ez a jog nem jár (T/6719).
Vagyis melegfelvonulás a “szexuális magatartászavar népszerűsítése” bűncselekménye lenne, három évig terjedő szabadságvesztéssel, egy meleg szereplővel rendelkező film sugárzása a “szexuális magatartászavar megtévesztő bemutatása” pontot sértené, ami csak elzárással és 100 ezer forintos büntetéssel járna.

Esetleg a kasztrálást vagy a lobotómiát is beleírhatták volna ...

Mirkóczki úr, az iromány készítője amúgy az Emberi jogi, kisebbségi, civil- és vallásügyi bizottság tagja (remek!), 2007-ben diplomázott az ELTE-n, szociológia szakon.

Az indoklásban ezt írja:
"A szellemi-, fizikai- és lelki egészség mellett, ugyanilyen fontos a pszichoszexuális irányultság normalitásának meg őrzése, ezért a fiatal generációk egészséges szexuális gondolkodásának érdekében szükséges a jelen szabályozás. Ezen előterjesztés szükségességét az elmúlt évek tapasztalata egyre inkább indokolja, amely azt
mutatja, hogy mind a médiában, mind az utcán, így a különböző szórakozóhelyeken is egyre inkább teret nyertek a már felsorolt szexuális magatartászavarok.

Ezen devianciákkal szemben nem csak a közvetlen és közvetett áldozatok, hanem a jelenség ellen jogilag fellépni akaró intézmények és állampolgárok is védtelenek, így a probléma jogorvoslása nem halogatható. Az előterjesztés alapvetése, hogy a szexuális irányultság minden embernek szuverén joga, így az csak az alanyra- és senki másra nem tartozik, ezért azt propagálni, reklámozni másokra közvetlenül- vagy közvetve rákényszeríteni nem szabad. A szexuális magatartászavarok szabályozása és azok propagandájának tiltása illeszkedik Magyarország Alaptörvényének szellemiségéhez, így a gyermekek érdekeinek és jogainak védelme, ezen a kényes területen is indokolt."

Inkább azon kellene a Parlamentben dolgozni, hogy a rendőrség nem hajlandó elárulni, milyen indokkal tiltotta be a melegfelvonulást pár ezer tervezett résztvevővel pontosan azon az útvonalon, ahol januárban már 300 ezer ember végigment. Mivel a rendőrség nem mérlegelhet, így csak arra tudok gondolni, hogy  300 ezer ember nem akadályozta a forgalmat, de a pár ezer meleg és szimpatizáns meg nagyon fogja.

Azt tudjuk, hogy a Jobbik egy homofófób, buzigyűlölő társaság, de mi a bajuk a bulikban smároló csajokkal?
Hát már ezt is elvennénk tőlünk?!

kiss.jpg

Címkék: jobbik

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr564382784

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Amikor már csak büdös nácizás marad… 2012.04.12. 20:24:27

A reggeli kávé közben futottam bele, és elsőre nem igazán hittem el, majd megittam a második kávém… Mirkóczki Ádám Szóval, meg nem erősített hírek szerint Mikróczki Ádám, ez a parasz idióta állat, az új magyar náci párttal karöltve benyújtott egy törvé...

Trackback: Amikor már csak büdös nácizás marad… 2012.04.12. 20:24:27

A reggeli kávé közben futottam bele, és elsőre nem igazán hittem el, majd megittam a második kávém… Mirkóczki Ádám Szóval, meg nem erősített hírek szerint Mikróczki Ádám, ez a parasz idióta állat, az új magyar náci párttal karöltve benyújtott egy törvé...

Trackback: Matolcsynak malaca lesz 2012.04.12. 01:06:48

El a kezekkel Matolcsytól! Még, hogy nem hiteles a gazdaságpolitikája! Az Elvarázsolt Kastély birtokába jutott információk a legkétkedőbb balliberálisoknak is bebizonyítják, hogy a közgazdaságtan parafenoménja igenis feltámasztja a halottnak hitt magya...

Trackback: IMF-bohózat: hülyére véve 2012.04.12. 00:21:03

Pártunk és kormányunk továbbra is ragaszkodik ahhoz a taktikához, hogy ha valamit nem akar megtenni, akkor - mint az oviban - hülyének tetteti magát, és úgy csinál, mint ha nem értené a feladatot. Ezen a héten Martonyi János az ügyeletes bohóc. A külüg...

Trackback: Szükséges törvénymódosítás 2012.04.11. 22:50:07

Törvénytervezet egy jobbikos javaslat nyomán Tilos az olyan reklám, amely vallásokat — különösen a monoteista vallásokat — társadalmilag általánosan elfogadott, követendő példaként mutat be. Tilos továbbá ezen abszurd nézetek népszerűs...

Trackback: A Jobbik börtönbe dugná Morvai Krisztinát 2012.04.11. 16:47:55

A Jobbik úgy látszik mindenáron be akarja bizonyítani, hogy valóban egy náci párt: a múlt héten egy heveny tiszaeszlározással csaptak bele a lecsóba, most pedig nemes egyszerűséggel megbüntetnék a melegeket, ha élni kívánnának a szólás- és a gyülekezés...

Trackback: Börtönnel büntetné a homoszexualitás „népszerűsítését” a Jobbik 2012.04.11. 15:36:01

A párt a „közerkölcsöt” és a „fiatal generációk egészséges gondolkodását” védené javaslatával, amely betiltaná, és több év letöltendő börtönbüntetéssel büntetné a „szexuális devianciák” népszerűsítését.

Trackback: Emberiségellenes deviánsok a melegek? 2012.04.11. 14:47:38

Dúró Dóra keményen mondta el a Jobbik álláspontját hétfőn a parlamentben a "homoszexuálisokról" (lásd a videó lentebb). Mivel a szombati felvonulásról beszélt, ezért valójában minden LMBT emberről jelentette ki, hogy "emberiségellenes de...

Trackback: Utoya leszbikus életmentői vs. Dúró Dóra 2012.04.11. 14:47:00

A sajtó nagy terjedelemben számolt be a norvégiai vérengzésről, és sokat foglalkozott a gyilkos, Anders Breivik lélektanával is. Ehhez képest gyakorlatilag nem esett szó azokról, akik az Utoya szigetéről a vízbe menekülő fiatalokat mentették. A nyug...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sárkányfő 2012.04.12. 01:18:19

@vladys73 - Nem, a FIDESZ nem jobboldali: de ez nem így van, pl. a madaraknál nagyon jellemző a homoszexualitás, ott vagy ül valaki a tojásokon vagy nem, azt nem a "falka" végzik, hanem egy konkrét beugró mostohaszülő. aztán meg etetni is kell a kikelt fiókákat, azok folyton éhesek, a szülők mást se csinálnak csak repülnek el kajáért, viszik vissza, majd újabb kör... ez se közösségi meló, mindegyik szülő a saját fészkéhez hordja a kaját.

◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ► 2012.04.12. 01:21:48

Én támogatom a homoszexualitást. Sőt, a cigányoknál és a cionistáknál kötelezővé tenném!!

:)))))))))))))

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.12. 01:28:57

@sárkányfő: Próbáljunk már meg hozzánk közel eső fajokból válogatni. Persze lehet igazad van, csak szerintem emberre ez pont nem jellemző.

@◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ►: Már ennyire feladtad, hát ha így összejön valami?

(DocThor) fixforex (3,14ÉdzsDí) - nem adom olcsón 2012.04.12. 01:53:37

@sárkányfő: Igen olvastam, bocs, hogy nem reagáltam. Persze csak annyit tudtam volna mondani, hogy "ja". Szóval köszi a kiegészítést.
Akkor ez most azt jelenti, hogy a melegeknek javasolható és támogatható az örökbefogadás? És az csak előny, ha nagyobb közösség (aktív társadalmi élet) is biztosítva van mellé?

Szumi 2012.04.12. 04:17:18

"A Jobbiknak három kártyája van, ezt kevergetik szorgalmasan: zsidók, cigányok, melegek. "
Három nagy probléma, három égető kérdés, három szalonképtelen, de rendkívül fontos téma. Mint ahogy a gennyes kelést, lyukas fogat, üszkösödő lábat sem mutogatják társaságban, miközben fontosságuk és aktualitásuk vitathatatlan. Nem állítom, hogy ettől nagyobb és égetőbb, megoldásra váró gondok nincsenek, de köztük van ez is. Álszemérem tagadni - tilos róla beszélni?

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2012.04.12. 04:43:48

@freehckr: nono, nem kéne a jelenleg nem létező liberálisokra kenni a dzsentri bűneit. a dzsentri kezdte meg a szentség erodálását, egészen pontosan a Párizsba császkálással, ahogy ugye már a XIX. században is bőven volt polgári esküvő meg válás.

arról meg ne nyissunk vitát, hogy a válás a jobb, vagy az asszony egy gödörben, post mortem. mert ugye a szentség tombolásakor is elváltak az emberek - ásó, kapa, nagyharang - kapával durr a fejbe, ásóval jó mélyre, aztán szólhat a nagyharang.

meg milyen szentség az, ahol az új szerelem könnyedén gyilkosságot indukálhat?

pfejj, ember, a szentség nem a csőcseléknek való, abszurd is ilyesmivel házalni.

onmagam 2012.04.12. 05:07:31

Nagyon találó az a beillesztett kép. (Amit a szóban forgó törvénytervezet értelmében már bűntény lenne ide betenni.)

Szóval azért tetszik nekem, mert rögtön más megvilágításba helyezi a kérdést. Pl. magam részéről teljesen elutasítom a melegek üldözését. Magánügy, nem fertőző, ez egy tulajdonság és nem döntés kérdése. Őket üldözni kb. akkora baromság mintha a testi fogyatékosokat üldöznénk, mondván, hogy haver ne népszerűsítsd már itt a kerekesszékes életmódót! Húzzá haza azonnal, otthon tolószékezzél!

És akkor jön egy ilyen kép és el kell gondolkodjak a dolgon. Szóval az egyéni szabadság védelmében megengedhető-e olyan viselkedés ami a többséget zavarja? Ez olyan kérdés mint a cigi. Jogod van cigizni, nekem meg jogom van nem megfulladni. Kinek van igaza?
Neked jogod van azonos neművel csókolózni nyílvános helyen, nekem meg jogom van hozzá, hogy ne pattanjon vissza a vacsorám.

Vagyis a kérdés igenis jogos. A fenti kép bizonyítja, hogy a dolog nem csak magánügy. Ahogy egy elszívott cigi bűzös füstjét minden közelben álló "élvez", ugyanúgy egy ilyen jelenetnek a közelben levők is akaratuk ellenére szemtanúi lehetnek.

Persze ahogy a nemdohányosok is mind máshogy állnak hozzá a cigifüsthöz, van aki elviseli van aki közelébe sem megy, úgy változik egy ilyen jelenet megitélése a heterók között. Biztos van akit nem zavar. Én meg csak remélem, hogy nem fogok rosszat álmodni tőle, es örülök, hogy épp üres a gyomrom.

onmagam 2012.04.12. 05:23:21

@Szumi:
Az ekkora barmokat kéne betiltani mint te vagy. Népszerűsíted itt az agynélküli életmódot!

Valakit azért utálni, üldözni, elitélni mert valahova, valamilyen körülémények közé született az épp olyan mintha én azért utálnálak mert ilyen hülyének születtél!
Nem mondom, szeretni sem foglak különösen és az, hogy nincs agyad még nem jogosít fel uszításra és egyéb törvénytelen cselekedetekre.

John Preston · http://johnpreston.blog.hu 2012.04.12. 06:18:44

@aritus: az egy tökmás dolog. Ha a sajátja, megcsinálta, joga van nevelni, viszont öröbe másét hadd ne fogadhassa már.

töreki 2012.04.12. 06:19:05

Ez nem csak a Jobbik programjában szerepel, hanem minden normális, élni akaró emberben akinek fontos az unokája jövője is!

krüger 2012.04.12. 07:44:25

@prof. dr. Dörmögő_Dömötör: Hát igen, az iszlám sokkal szigorúbban tiltja a homoszexualitást, és nem közismert, de a dalai láma is erősebben tiltja mint a római pápa.

krüger 2012.04.12. 07:48:14

@vladys73 - Nem, a FIDESZ nem jobboldali: Hát ez így, ebben a formában nem igaz. Az antik világban sem volt mindenütt és minden formában elfogadott a homózás. Emellett - ahogy írtam - az iszlámban és a buddhizmusban is megjelenik a homoszexualitás tiltása, márpedig azok biztosan nem a keresztényektől vették át.

◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ► 2012.04.12. 08:03:32

Azért az bizakodásra adhat okot, hogy a selejt nem fog szaporodni. A buziság propagálásával elősegítik a természetes kiválasztódást. Persze szomorú lehet az a vén buzi, amikor távoznia kell és nincs kire hagyni amit élete során gyűjtögetett. Hatalmas életbölcsességét és a kis kincseit.
Bár utóbbiakért gyakran hallani, hogy berágott fiúkák, sértődött szeretők elnyiszálják a torkukat.

Sir Galahad 2012.04.12. 08:20:52

@sárkányfő: Szerintem a "Meleg büszkeség napja" kifejezés elég egyértelműen jelzi, hogy a vonulók a szexuális ízlésüket hirdetik... abban viszont jobban belegondolva igazad van, hogy ez nem mindenki számára provokatív. A heteroszexuális többség nyilván így értékeli, de például maguk a melegek nem (mint ahogy mondjuk egy antiszemitának is természetes, hogy izraeli zászlót égetve felvonul).

Vidéki 2012.04.12. 08:20:55

Egy régi reklámfilmben az (NDK) német brikettek így népszerűsítették magukat:

„Mi csináltuk a meleget!”

Mirkóczki: „Ezenkívül a reklámtörvény módosításával betiltaná azokat a reklámokat, amelyben „egyes szexuális magatartászavarokat — különösen az azonos neműek közötti szexuális kapcsolat — társadalmilag általánosan elfogadott, követendő példaként mutat be”.

Egyébként úgy tudom, hogy Biblia, vagy a Korán is hasonlóan vélekedik ezen mentális fogyatékosság problémájáról.

Hallottam olyan hírt is, miszerint Szentpéterváron is betiltották a tervezett büszke meleg felvonulást .

Eszerint Szentpéterváron is hasonlóan vélekednek erről a kérdésről, mert ott a „gondolatrendőrség” nem tiltja be az erről való gondolkodást.

Sőt, úgy rémlik, Jeruzsálemben sem engedélyezték!

Akkor mi a hézag?

Jurganov 2012.04.12. 08:57:39

@Sir Galahad: "(mint ahogy mondjuk egy antiszemitának is természetes, hogy izraeli zászlót égetve felvonul). "-ezen jót röhögtem, nem tudtál vagy nem mertél más példát felhozni?
A cikk jó, kicsit kellett volna magasztalni benne a LáMPás-t, úgy lett volna kerek :) mint a többi

spinat 2012.04.12. 09:02:18

az volt már, hogy az emberi társadalomban nem csak az egy apa-egy anya a standard családmodell?
Megviseli a gyerekek pszihés fejlödését, ha a nap ébren töltött kb 12 órájából 6-ot az óvodában tölt, ahol két óvónéni foglalkozik vele?

Leriel 2012.04.12. 09:03:09

Nem vagyok homofób, sem jobbikos, de azért megnézném a tisztelt szerző arcát, ha a lányáról közölnének le ilyen képeket különféle blogokon.

Virág et. 2012.04.12. 09:04:49

@Sir Galahad: A meleg büszkeség napja nem a szexuális ízlést hirdeti, hanem egy szimpla polgárjogi menet. Te meg Niki cica meg egy egész pártra való retartdált az ékes bizonyítéka annak, hogy bizony nincs elfogadottság és egyenlőség Magyarországon meleg és nem meleg között. Lehet ezzel egyetérteni vagy nem egyetérteni, ahogy sokan nem értettek egyet pl. Martin Luther Kinggel sem a feketék egyenlő jogai miatt, de büntetni meg betiltani a jogukat, hogy megpróbálják felhívni a problémára a figyelmet és érveljenek, na azt nem lehet.

Azt sem értem, hogy miért baj, ha vonulnak. Tegyék. Ettől én egész biztos nem leszek homoszexuális és a rendezvényre se megyek ki, mert nem érdekel. De azt sem akarom, hogy betiltsák, pláne büntessék. A demokrácia nem úgy működik, hogy jogok csak azoknak járnak, akiket én kedvelek, másoknak meg nem.

@Vidéki: Te meg még mindig idióta vagy. Csak azt tudnám, hogy Jeruzsálem már megint hogy a fenébe került ide. Miért van az, hogy a jobber hülyéknek mindenről (a) Gyurcsány vagy (b) Izrael jut az eszébe. Ha ennyire szeretitek őket, akkor mi lenne ha fognátok Ferencet és kiköltöznétek vele Izraelbe. Az ország jobb lenne utána, hidd el.

Vidéki 2012.04.12. 09:48:04

@Virág et.:

Kérded: „Csak azt tudnám, hogy Jeruzsálem már megint hogy a fenébe került ide”?

Úgy hogy, ha valamit Makón csinálnak, az elméletileg lehet rossz, de ha ugyanezt Jeruzsálemben is csinálják, akkor az már teoretikusan nem lehet rossz.

Ugyanis Makó messze van Jeruzsálemtől!

Tetszik érteni?

Sir Galahad 2012.04.12. 09:54:48

@Virág et.: Először is, retardáltnak nevezni valakit pusztán azért, mert más véleményen van, mint te, igen jellemző. Szánalmas, amikor olyanok követelnek toleranciát másoktól, akik maguk intoleránsak.

Másodszor, ha figyelmesen elolvastad volna a hozzászólásomat, sehol sem írtam, be kellene tiltani a melegfelvonulást. Annyit írtam róla, hogy joguk van vonulni, de véleményem szerint ez provokáció, és okos ember egyszerűen nem figyel oda, amikor provokálják (ellentétben a Jobbikkal, amely párt még rá is tesz egy lapáttal a hírverésre). Én a szólás- és véleményszabadság pártján vagyok, szerintem mindenkinek joga van véleményt nyilvánítani, még akkor is, ha nem értek egyet az illetővel vagy provokációnak tartom a véleményét (és mellesleg: nem nevezem retardáltnak, még ha - mint most pl. te - rá is szolgálna).

Harmadszor: a melegfelvonulásnak lehet egy polgárjogi vonulata is, tőlük sem lehet elvitatni azt a jogot, hogy ha valamilyen követelésük van, annak hangot adjanak. Alapvetően azonban az azonos szexuális ízléssel rendelkező emberek látványdemonstrációja.

Virág et. 2012.04.12. 10:13:33

@Sir Galahad: A Jobbikot retardáltnak nevezni nem gondolom, hogy intolerancia, inkább tapasztalás eredménye. Ha nem vagy párttag, akkor minek veszed magadra? Ha meg az vagy, akkor meg is érdemled.

Örülök, hogy egy platformon vagyunk a szólás- és vélemény-nyilvánítás szabadsága terén, de ettől még butaság, amit leírtál, hogy a melegvonulás az a homeszexualitást akarja hirdetni. Nem azt akarja, hanem azt, amit minden más polgárjogi menet: egyenlő jogokat és társadalmi elfogadottságot. Ezt úgy nem lehet, hogy ugyan büntetni nem büntetjük, de tudomást sem veszünk a dologról.

"Alapvetően azonban az azonos szexuális ízléssel rendelkező emberek látványdemonstrációja. "

Ez már évek óta nem igaz három pontban sem. 1: nincs látványdemonstráció, évek óta szimpla civil ruhában, zászlókkal vonulnak, 2: legalább annyi a politikus meg aktivista a menetben, mint a valódi meleg, 3: az egész már évek óta a kurucon értlelt idiótákról szól, akik kétszerannyian vannak és ordibálnak meg üvöltöznek, mint az állatok.

Sir Galahad 2012.04.12. 10:28:46

@Virág et.: Nem vagyok Jobbik-tag, még csak nem is szimpatizálok velük. Ugyanakkor egyrészt szerintem nekik is pont úgy kijár a szólásszabadság, mint mondjuk a melegeknek, másrészt amit írtál, azt bizony lehetett úgy is értelmezni, hogy engem is a retardáltak közé sorolsz - de ezen lépjünk túl. Én azt gondolom, nekem épp úgy jogom van tudomást sem venni egy számomra provokatív megmozdulásról, mint amennyire az érintetteknek joguk van tüntetni. Szerintem ez a helyes magatartás, nem a betiltás vagy az ellentüntetés - legyen szó akár melegfelvonulásról, akár bármi más olyanról, amivel nem tudok azonosulni. Azt csak mellékesen jegyzem meg, hogy egyetértek, a menettel a melegek csak a "kurucon érlelt idiótákat" szórakoztatják, semmi egyebet nem érnek el vele. Ha tényleg vannak polgári jogi céljaik, talán más módon volna érdemes küzdeniük értük.

Virág et. 2012.04.12. 10:38:33

@Sir Galahad: "Ugyanakkor egyrészt szerintem nekik is pont úgy kijár a szólásszabadság, "

Az igen, de ez itt egy konkrét törvényjavaslat. Ez azért a szólásszabadság gyakorlásánál pár fokkal több.

"azt bizony lehetett úgy is értelmezni, hogy engem is a retardáltak közé sorolsz "

Akkor elnézésedet kérem.

"Én azt gondolom, nekem épp úgy jogom van tudomást sem venni egy számomra provokatív megmozdulásról, mint amennyire az érintetteknek joguk van tüntetni."

Mint egyén, persze. Én is ezt teszem: nem megyek ki az ilyen megmozdulásokra. Mint társadalom viszont az a feladatunk, hogy engedélyezzük nekik az ilyen rendezvényeket.

"Ha tényleg vannak polgári jogi céljaik, talán más módon volna érdemes küzdeniük értük. "

Ezen a véleményen voltam, amíg az első erőszakos ellentüntetés vagy mi meg nem történt. Onnantól az a véleményem a mai napig, hogy vonulniuk kell. Nem szabad az erőszaknak meghajolni. Minél erőszakosabbak az idióták a ketrecnél, annál inkább kell a tüntetés. Ha elfogynak a barmok, akkor el lehet gondolkodni más módszereken: pl. politikai képviseleten, lobbi akciókon. Ez már az ő dolguk.

Sir Galahad 2012.04.12. 11:44:14

@Virág et.: Nem a törvényjavaslatra céloztam, amikor azt mondtam, hogy a jobbikosoknak is jár a szólásszabadság. A törvényjavaslat természetesen elfogadhatatlan, de szerintem nem is azért álltak elő vele, hogy elfogadtassák, hanem - kitalálod-e? - provokatív céllal.

Ahogy látom, nincs köztünk vita abban, hogy a tüntetést - mint minden erőszakmentes demonstrációt - engedélyezni kellene, hiszen szólásszabadság van. Abban viszont nem értek egyet veled, hogy "Minél erőszakosabbak az idióták a ketrecnél, annál inkább kell a tüntetés." Szerintem a ketrec két oldalán vonulók kölcsönösen legitimálják egymást (a melegek is meg az ellentüntetők is úgy érzik, hogy a másik tábor miatt kell ott lenniük), amire semmi szükség nem volna.

Egyébként meg azt gondolom, hogy nem csak nekem, mint egyénnek van jogom úgy tenni, mint ha nem is léteznének azok a demonstrációk, amelyekkel nem tudok azonosulni, hanem úgy általában az egész társadalomnak is. Persze, engedélyezni kell, ami belefér a szólásszabadság kereteibe, de nem kötelező hírverést csinálni, ellene tüntetni, beszélni róla, híradásokban beszámolni satöbbi.

Kandeláber 2012.04.12. 12:25:28

"Jövőhétre"- két szó, még a vastagbőrűeknek is.
Örömmel tapasztalom, hogy a Vastagbőr leleplezte magát: semmivel sem különb a több tucatnyi SZDSZ-szimpatizánsok által ömlesztett blog közül.
Most, hogy már a torz szexuális irányultság védelmezőinek szerepében tetszelegtek, végképp egyértelművé vált, hogy kikkel szimpatizáltok.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.12. 12:29:28

@krüger: "Az antik világban sem volt mindenütt" Annyiban igazad van, hogy nem ismerem minden egyes törzs ezen irányú elképzeléseit. Azonban a hellén/római kultúrkörben nem volt üldözött. "Iszlámban és a buddhizmusban"
A buddhizmus nem európai. Az Iszlám sem európai, főleg nem ókori, és mellesleg ábrahámi vallás, így nem csoda ha hasonlóságot mutat a kereszténységgel.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.12. 12:44:08

@Kandeláber: Szóval aki szerint a melegek ugyan olyan emberek mint mások, ezért nem kell/szabad őket üldözni az SZDSZ párt? Ezt jó tudni. :)

Kandeláber 2012.04.12. 12:51:43

@vladys73 - Nem, a FIDESZ nem jobboldali: Ne tedd magad annyira naivnak.
A (hála istennek néhai) SZDSZ harcolt annak idején vehemensen a "melegek" jogaiért.
Akik nem ugyanolyanok, mint a többi ember, hanem deviánsok.
Már Max Weber szerint is.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.12. 12:55:11

@Kandeláber:
1, Max Weber nem érdekel, nem szokásom bálványokat követni.
2, ÉS mi van akkor ha harcolt? Mostantól bárki aki harcolni mer egy dologért, amiért anno az SZDSZ is harcolt, akkor SZDSZ-es lesz?
3, Lehet neked deviáns, mielőtt megjöttek a keresztények nem voltak azok.

sárkányfő 2012.04.12. 13:46:03

@(DocThor) fixforex (3,14ÉdzsDí) - nem adom olcsón: az örökbefogadás egy másik kérdés, külön nagy téma, most nem fejtem ki bővebben, röviden csak annyi, hogy én nem szexuális beállítottság alapján válogatnék, hanem egzisztencia, rendezett körülmények, stb alapján. Az én szűrőm alapján rengeteg (homo vagy heteró) pár nem kaphatna gyermeket, sajnálom, de tényleg csak komoly, értett, felelősséget vállalni akaró és képes, tiszta múltú, rendezett egzisztenciájú, érzelmileg stabil pároknak lenne szabad ilyen lehetőséget adni. A homo párok kapcsán meg annyit, hogy egy normális meleg pár tuti jobb szülő lenne, mint pl. egy állami nevelőintézet, ráadásul az állam, illetve a közérdek és közpénz szempontjából is jobb lenne mindenkinek, hiszen az állam és az adófizetők nem csak egy gyerek felnevelésének költségét úsznák meg, de nem egy kurvát/bűnözőt engednének a társadalom nyakába ahogy 18 évesen kiengedik a nevelőintézetből, ugyanis a tapasztalat szerint az innen kikerülő emberkéknek ez az út tipikus.
Amit írtam az inkább ahhoz akart hozzászólni, hogy van-e a homoszexualitásnak evolúciós funkciója. Igen, van, a csoport-szintű evolúcióban a csoport egy kis részének mássága előny lehet. Úgy általában a csoportok nem homogének, hanem igen rétegezettek és különbözőek sok szempont alapján, még a hangyatársadalmakban is teljesen külön pozícióik vannak a szülőknek, a katonáknak, a gondozóknak, az élelemgyűjtőknek, az idősebb, már gyengébb, és a fiatalabb hangyáknak, stb... a farkasoknál közismert mennyire fejlett a társadalmi rétegződés.... a majmoknak, delfineknek pedig primitív nyelvük, társasági életük is van, már vagy 8-9 szót ismernek is a kutatók. Szóval sokkal bonyolultabb egy állat-csoport mint azt egy átlag ember hinné, ezek nem homogén közösségek, és minél specializáltabb egy-egy közösség, annál stabilabb, annál több féle kihívásnak tud megfelelni, azaz annál nagyobb az esélye a túlélésre.

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.04.12. 19:13:40

@Larry Silverstein:
Akkor a gyengébbek kedvéért.
Ez egy gumijogszabály lenne, amit oda nyújtanak ahová akarják. Ilyen indoklással nemcsak ratyifelvonulást de a nyilvános helyen csókolózó HETERO párokat is baszogatná jó pár irigy, nőt felszedni nem tudó, bigott szarkupac, merthogy ez szexuális magatartászavar és hogy maradjon ez a négy fal között.
Érted már?!

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.04.12. 19:51:50

@sivatagi n.:
"Nem, Izrael van itt, főleg a Dohány utca környékén"

Most őszintén, mi zavar téged a zsidó vallású emberekben? Hogy nem fojtják meg egymást azonnal egy kanál vízben, mint a magyar vállalkozók? Vagy hogy nem ekézik egymást mint a jobbik az alapítók és a Vona-Novák páros?
Ha az a bajod, hogy "felvásárolják Magyarországoi", akkor gondolkodj el azon, hogy miért. Azért mert a magyar országgyűlés korrupt törvényalkotói lehetővé teszik.
Tehát nem tiszaeszlári vérvádakat kell papírból felolvasniuk, hanem a kiskapuk bezárásán és korrupció háttérbe szorításán ügyködni, nem a fidesszel lepaktálni.

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.04.12. 20:03:55

@HUN_Sector:
"elég ha valakinek a telkén szervezik keresztül a mendegélésüket, onnantól birtokvédelem, ami magasabb rangú."

Álomvilágban élsz. Azért mert valaki ingatlanán egy idegen megjelenik, azért még nem lőhetnek le senkit. Az szimpla emberölés.
Ha felszólításra nem hajlandó távozni, ottani tevékenységét abbahagyni, és még ezen kívül agresszív, támadó magatartást is tanusít, akkor már mehet a shotgunból 00-ás buckshot.

zooom17 2012.04.12. 23:39:06

Nem értem ezt az egészet. Ezek a dobálózások az aberráció, meg betegség szavakkal... akkor kérek egy orvosi papírt arról, hogy beteg vagyok. Igazolás nem jár mellé? :)
Egy dolgos családban nevelkedtem, van édesapám és édesanyám is, van testvérem is, a szüleim úgy neveltek, mint minden más gyereket szoktak a szülei, a bátyám és a barátai gyerekkoromban sutyiban megmutatták nekem a havi playboyt, minden szülői mintám megvolt és most mégis: meleg vagyok. És el tudom mondani, hogy nem én választottam (bár ilyen egyszerű lenne)! Igen, sajnos úgy gondolom, őszintén, hogy nagyon sok pénzt megadnék azért, hogy heteroszexuális legyek, ha lenne erre mód. No nem azért, mert bűnösnek gondolom magamat, inkább a környezet, az emberek miatt, akik képesek azért tojást vágni a fejemhez, mert mást találok szépnek. Valakinek tetszenek a festmények meg a Mona Lisa, nekem nem igazán, de ettől még nem akarok másokat bebörtönözni. Sokan úgy félnek egy meleg férfitől, mintha influenzás lenne, nem tudom mit gondolnak az emberek, rátüsszentek és elkapja? :) Valamiért a többség azt hiszi, hogy egy meleg férfi/nő biztosan a világ összes férfijára és nőjére bukik. Hadd oszlassam el a kétyelyt, ez nem így van, talán a heteroszexuálisok minden ellenkező neműbe beleszeretnek a villamoson?
Ezt a törvényjavaslatot egyébként felháborítónak tartom. Miért ne foghatnám meg a párom kezét? Emberek vagyunk, dolgozunk, fizetünk adót, van családunk is meg barátaink, igen, lehet, hogy nagyon furcsa, de úgy tűnik mégiscsak emberek vagyunk. Homoszexualitásra nem lehet embereket sarkallni! Kérdezzétek meg bármelyik meleg embert, vajon egy reklám vagy egy utcai pár győzte-e meg arról, hogy tartsa-e meg, vagy azonnal változtassa meg a szexualitását?
És aki elgondolkodik ennek a nonszensz javaslatnak az igazságosságán: gondoljatok bele, mit tennétek, ha a gyermeketek meleg lenne? Tíz-húsz évig nevelitek, szeretitek, addig ő naponta majd' belerokkan abba, hogy a világon a legfontosabb embereknek, a családjának hogyan mondja el, hogy "eltér a megszokottól", mert nem akarja, hogy meggyűlöljék! És miért kell ezen végigmennie? Mert attól függetlenül, hogy a többség azt állítja, hogy "mindenhol a homoszexualitást hirdetik", ez egyáltalán nincsen itt, az ellenük szervezett kampányok és gyűlöletbeszédek összehasonlíthatatlanul hangsúlyosabbak! Nem véletlenül lesz öngyilkos annyi homoszexuális tinédzser, ezt egyszerűen nem ők választják! És ha meleg lenne a fiatok, börtönbe záratnátok? Szeretnétek esetleg azt, hogy bujkálva éljen? Sokan annyira elvonatkoztatottan gondolkodnak a melegekről, mintha másik bolygóról jöttek volna, holott nem ők az egyedüliek akik kiállnak a melegjogok mellett, hanem hozzátartozóik és barátaik is, akik szerint igenis szükség van arra, hogy egy olyan jelenséget, ami a népesség közel egytizedét érinti, elfogadottá tegyünk!
Úgy tűnik, hogy a legtöbbeknek leginkább a felvonulással van gondja. Innen vidékről sajnos nem érzem át, de biztosan kellemetlen a budapesti káosz és a makacs rendőrök, de nem gondoljátok, hogy ez esetleg nem (csak) a felvonulók miatt van? A parádén egy melegre jut legalább 3 gyűlölködő, a kordonok nem dísznek vannak ott, hanem mert sajnos szükség van rá. Aki pedig nem a közelben lakik, könnyedén elkerülheti a felvonulást, be lehet kapcsolni a sportadót, meginni egy kávét, olvasni, senki sem kényszerít senkit a megtekintésre.
Biztos a melegek között is akad olyan, akinek a viselkedése elfogadhatatlan és a parádén is "parádézik", de ez ugyanígy van a heteroszexuálisok között is, elég megnézni bármelyik belvárosi diszkót, általánosítani pedig amúgy sem szabad, mert a hírekben naponta van szó családgyilkoló férjekről, mégis egyértelmű, hogy nem minden férj olyan. A melegfelvonuláson hátul csendben sétáló fiúkat és lányokat pedig valamiért senki sem veszi észre. Megmagyarázhatatlan.

◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ► 2012.04.12. 23:51:06

Aki nem Istennek tetsző módon használja a testét, nem a célnak megfelelő módon, az válogatott kínok és szenvedések közt fog elpusztulni.
Ezért nem kell bántani a buzit, veri őt perverz, parázna sorsa.
Persze a magamutogató, utcán és médiában virító féreg az más. Azt el kell taposni, mert az ifjúság számára kártékony, rossz irányba tereli a gondolatait a kiszolgáltatott kisgyermekeknek.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.13. 00:15:47

@zooom17: Akkor simán a Dunába lehet lőni.
"gyermeketek meleg lenne?" Azt még jobban utálnák mint a sima buzit.
Ne próbálj meg realitást keresni bennük. Utálni akarnak/fognak akár mit teszel, mondasz.

@◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ►: "ifjúság számára kártékony" Esetleg ha a szülőnek nem csak megcsinálásig lenne kedve foglalkozni a gyerekkel, hanem utána is. Akkor az talán nem nézegetne homopornót.
"Aki nem Istennek tetsző módon" A te istenednek semmi sem tetszik.

Találtál már valami újabb bizonyítékot a zsidók sátáni eredetére? :)

◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ► 2012.04.13. 00:53:05

@vladys73 - Nem, a FIDESZ nem jobboldali: Foglalkozni kell, bizony. De szegény gyermek ne nézegessen már undorító smároló férfiakat iskolába menet. Aztán majd be is szólogatnak nekik, csábítgatják a gyerekeket. Hiszen kell az utánpótlás, a friss hús a kivénhedt buziknak. Folyton lebuknak a pedofil szarakodásaikkal.

A másik: Dehogy találtam. A zsidók, Isten választott felsőbbrendű népe kizárólag arra termett, hogy a gój, barom szintjén élő más vallású embereket irányítsa, kizsákmányolja. Szenvedését ezért azok fölé emelheti, bátran pusztíthatja azokat és mindenek felett állóan sérthetetlen. Illetni csak a legnagyobb tisztelettel, alázattal, földre szegezett tekintettel és a "zsidó" szót még gondolatban említve sem szabad.

Remélem szívedet elégedettséggel tölti el ez a baromság.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.13. 01:00:12

@◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ►:
"Hiszen kell az utánpótlás, a friss hús a kivénhedt buziknak. Folyton lebuknak a pedofil szarakodásaikkal."
Most a melegekről beszélünk vagy a katolikus papokról?

"Remélem szívedet elégedettséggel tölti el ez a baromság. "
Ó, pedig azt hittem már komolyan gondolod. :'(

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.04.13. 08:33:50

@vladys73 - Nem, a FIDESZ nem jobboldali:
"Találtál már valami újabb bizonyítékot a zsidók sátáni eredetére? :)"
Csak szólok, hogy a feszületen lévő ember és az apja, az anyja is zsidó. 8-o

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.13. 10:18:02

@OranzsDzsúz: "Csak szólok, hogy a feszületen lévő ember és az apja, az anyja is zsidó. 8-o "
Szerintem ők úgy gondolnak rá mint valami kora keresztényre.
Szerinted Jézust gyerekkorában körülmetélték? :)

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.04.13. 10:37:10

@zooom17:
Már egyszer leírtam, de megpróbálom rövidebben, hátha elfogadható neked ez a magyarázat: "egyszerűen" csak annyi a bajuk veletek, hogy élő példaként szolgáltok arra, hogy így IS lehet boldogan élni, ha hagyják, engedik, és félnek attól, hogy a gyerekük/unokájuk/ismerősük ezt felismerve elkezdi megélni azokat a vágyakat, amik benne vannak (mert mit szólnak a szomszédok, ki viszi tovább a család nevét, mit rontottam el, hogy a gyerekem meleg lett, hogyan viszonyuljak hozzá innentől, stb.). Akinek fogalma sincs az emberi gondolatok működéséről, az azt is elvárná, hogy ilyen vágyak senkiben fel se merüljenek, de az értelmes többség szerint is az a minimum, hogy ezek a vágyak el legyenek fojtva. Azt ugyanis, hogy milyen vágyaid vannak, azt nem választottad, ahogy egyik meleg sem, hogy megéli-e ezeket valaki, akár csak "időszakosan" is, azt viszont igen. AZ döntés. Az ilyen szülők nem pusztán a bujkálást várják el, hanem az elfojtást, hogy ez a problémakör soha fel se merüljön, ez ne zavarja meg a "normális" kis életüket, és még az sem baj, ha a gyerek esetleg alkohollal segít rá erre, mert alkoholistának lenni ugye sokkal "normálisabb", elfogadottabb... A "rendes" magyar férfi nősüljön meg, csináljon gyereket, igyon sört, nézzen focit, hallgasson rockzenét, mert azt úgy "kell"...
Az összes többi maszat Istennel, a betegségezéssel és a természetellenezéssel csak kreált magyarázkodás ennek az elemi rettegésnek az elfedésére, a (belső) konfliktusok elkerülésére -még ha évezredekkel ezelőtt találták is ki azokat. Mintha minden melegekre dobott tojással vagy elkurjantott "Mocskos buzi!"-val csökkenne annak az esélye, hogy a fiúk/lányuk esetleg mégis eléjük áll azzal a szöveggel, hogy "Apa/anya... meleg vagyok."... és ebben tulajdoképpen még igazuk is van, hiszen minden attrocitás növeli a "coming out" kockázatát, a veszélyeket, a támadások lehetőségét, amit a vágyai felvállalásával a delikvens elszenvedni vél, és így talán kevesebben teszik meg azt, esetleg még szűk körben sem.

Az emberek többségét nem maguk a problémák, kérdések zavarják, hanem ha azok felszínre is kerülnek... mert onnantól esetleg már muszáj lenne foglalkozni velük, és az macera...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.04.13. 11:00:36

"nagy nyilvánosság előtt népszerűsít, bűntettet követ el,"

nagyon helyes, ez deviancia.
mióta szdsz-es a vbőr?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.04.13. 11:03:21

@Mark'yhennon: @Свобода: mi ez a sok b*zi itt? hát nem szégyellitek magatokat ?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.04.13. 11:04:49

@immortalis: megőrzés, egy szó, megtaláltam!

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.13. 11:42:48

@tesz-vesz: Aki nem utálja a melegeket, sőt van pofája leírni, hogy nem kellene üldözni őket az SZDSZ-es. Érdekes emberek vagytok. :D
A furcsa viszont az, hogy még Saulék ide nem hozták a deviáns vallásukat Ázsiából addig nem nagyon zavart senkit a buzulás, sőt...

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.04.13. 12:51:14

@vladys73 - Nem, a FIDESZ nem jobboldali:
Hát ja, mert ők voltak azok, akik először rájöttek arra, hogy a buzulás kész ráfizetés (bezzeg a görögöknek például még nem volt ennyi esze, össze is dől párszáz évenként az egész gazdaságuk). Ki lett adva napiparancsba, hogy "szaporodjatok és sokasodjatok", hogy legyen sok-sok imádság az Istennek, és ennek nyomán sok-sok lóvé az egyházi kasszába, és mert a buzi nem szaporodik és nem sokasodik, nem gondoskodik az imádság és az egyházi pénz kellő mértékű utánpótlásáról és emelkedéséről, így aztán fújjmocskosundorító-természetellenes, ember ilyen nem is csinál, de legalábbis nem beszél róla (mert a ministránsfiukákkal azért mehet néha egy kis ungabunga, ami helló, a pedofília mellett nettó buzulás is ám, 2-in-1), különben kénkövespokolban-hetedíziglen.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.13. 12:53:10

@Rufus78: "mert a ministránsfiukákkal..."
Amit szabad Jupiternek...

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.04.13. 13:06:13

@vladys73 - Nem, a FIDESZ nem jobboldali:
Igen, csak itt borul a mutatvány, mert attól, hogy papok csinálják, nem lesz sem gusztusosabb, sem természetesebb, és csak remélni merem, hogy nem ettől lesz Istennek tetszőbb... Hacsak nem Isten úgy van vele, hogy a papok kasztja már eleve veszett fejsze nyele, nekik már alapból is "no szaporodás/sokasodás", úgyhogy akár buzulhatnak is:).

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.13. 13:08:40

@Rufus78: Én ezeknél már nem értek semmit, állítólag tilos ölni, meg másokat elítélni, aztán mégis csinálják.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.04.13. 13:19:33

@vladys73 - Nem, a FIDESZ nem jobboldali:
Pedig nem nehéz... Csak az ő Istenük az egy és igaz Isten, minden más csak hamis, bálvány (érdekes, a többi vallás jellemzően pont így gondolja...), ezért annak nevében, a hitük terjesztésére, a hitetlenek megtérítésére vagy (fizikai vagy eszmei) eltaposására bármilyen eszköz megengedhető. Ennek sincs ám köze az egyházi hatalomhoz és bevételekhez, dehogyishogyképzelemjaj...

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.13. 13:30:45

@Rufus78: Az egyház meg az anyagiasság, mit képzelsz te magadról? Szegény VI. Sándor ha ezt hallaná.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.04.13. 13:59:38

@vladys73 - Nem, a FIDESZ nem jobboldali:
Emberileg, egyénileg meg még egyszerűbb a dolog, hiszen ha van egy vallás, egy eszmerendszer, amelyik azt terjeszti, hogy a túlvilágon pluszpontot jelent, ha az ember nembuzi, esetleg még meg is dobálta őket tojással, akkor kialakul az az esetleg tévképzetnek is tekinthető gondolat, hogy a nembuzi itt a Földön is többet ér, mint a buzi. Pedig ennek a minősítésnek Isten nagy fekete mesekönyvén kívül úgy egyébként nem sok alapja van, de annak, akinek igénye, hogy akár ezzel is jobb helyet véljen kikönyökölni magának Szent Péter előtt, és megnyugtatja a tudat, hogy ő már ezzel "több", mint más fajtársai, majdnem mindegy is, hogy mire hivatkozással mondja/teszi ezt.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.04.13. 14:03:20

@vladys73 - Nem, a FIDESZ nem jobboldali:
Nem vagyok annyira otthon a Katolikus Barátok Köztben, hogy ki kicsoda benne, ezért megnéztem a wikin. A Rodrigo Borgia név azért mindjárt többet mondott:)...

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.13. 14:06:20

@Rufus78: Hát igen, néha a vélt előnyért sokan sok mindent képesek megtenni.

"A Rodrigo Borgia név azért mindjárt többet mondott:)"
:D

Ironfist 2012.04.14. 01:25:51

@vladys73 - Nem, a FIDESZ nem jobboldali:
"Szerinted Jézust gyerekkorában körülmetélték? :)"

Hát, a zsidóknál ez már csak így megy. Gyerekkorban körülmetélik az ember fiát. Ergo -> Jézust gyermekkorában körülmetélték.

@tesz-vesz:
"nagyon helyes, ez deviancia."

Tételesen sorold már fel, ó kérlek alássan, te nálam magasabbrendű ember (azért remélem nem vagy te is annyira szellemileg leépülve, mint Kandeláber, aki a gúnyolódást fel sem fogja), hogy miért kellene bűnnek a devianciának?

Ironfist 2012.04.14. 01:27:36

@Ironfist:
"hogy miért kellene bűnnek a devianciának?"

*lennie

Ironfist 2012.04.14. 13:07:31

@vladys73 - Nem, a FIDESZ nem jobboldali:
Nee, hát azzal hatalmas törét okoznék szegény lelkében... :o

Alkalmasint majd elsütöm :D

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.04.16. 09:14:57

@vladys73 - Nem, a FIDESZ nem jobboldali:
"Szerinted Jézust gyerekkorában körülmetélték? :) "

Igen. De csak mert fitymaszűkülete volt. X-DDD

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.04.16. 09:21:17

@tesz-vesz:
"nagyon helyes, ez deviancia. mióta szdsz-es a vbőr? "

Idézem az egybites jobbert.:
"Az előterjesztés alapvetése, hogy a szexuális irányultság minden embernek szuverén joga, így az csak az alanyra- és senki másra nem tartozik, ezért azt propagálni, reklámozni másokra közvetlenül- vagy közvetve rákényszeríteni nem szabad."

A csajoddal smárolsz az utcán, tehát szexuális irányultságodat másokra közvetlenül v. közvetve rákényszeríted. Irány a sitt és csengess be 100-150 kilót az állami feketelyukba.
Felfogtad faszfej?

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.04.16. 09:31:01

@Rufus78:
"Emberileg, egyénileg meg még egyszerűbb a dolog, hiszen ha van egy vallás, egy eszmerendszer, amelyik azt terjeszti, hogy a túlvilágon pluszpontot jelent"

www.youtube.com/watch?v=MV5w262XvCU

oDeeey 2012.04.17. 22:08:56

Szánalmas amit a Jobbik csinál. Valóban csak 3 kártyája van, ahogy a cikkben le van írva, és olykor elmerengek hogy vajon inkább rasszista vagy homofób a 3 közül leginkább jellemző a Jobbikra. Amikor elkezdtem olvasni és megláttam a magatartászavar szót... mondom mivan? magatartászavar???? Azt sem tudják, mit jelent a homoszexualitás? Ez nem egy magatartás és nem egy olyan dolog amit valaki felvesz...
Egyébiránt lehetetlen, hogy a jobbikosok körében ne legyen meleg. Minden családra jut legalább 1 meleg ember, a kérdés csupán az, hogy elő mer-e bújni az illető, mivel szerény kis hazánkban ez a típusú elnyomás kezd úrrá lenni, nemcsak a Jobbik részéről, de a társadalom túlnyomó részéről ugyanúgy.
Hol van az, hogy minden ember egyenlő, és mindenkinek joga van élni, és BOLDOGAN élni? Nem pedig rejtőzködve, félelmekkel tele, és a nyakába kapott megalázások terhétől meggebedve...
Vezetek egy blogot, ajánlom a figyelmükbe mindenkinek, jó volna ha a negatívan gondolkozó párt tagjai is beleolvasnának, és lehet hogy megváltozna a véleményük...
elni-es-elni-hagyni.blog.hu/

Örzse néni 2012.04.18. 00:54:37

@oDeeey: Hiába próbálkozol te szerencsétlen beteg ember. A tízparancsolatban benne van, hogy hogyan kell Istennek tetsző módon élni.
Aki másként viselkedik, mint a magadfajta perverz mocsok, az ne számítson semmi jóra.
Főleg ne a Mindenható és a társadalom elismerésére.
A testedet a funkciójának megfelelően szabad csak használni, amire teremtették. Minden más módja megvetést vált ki a tisztességes emberekből.
Ha pedig a perverz ganajok számítanak, akkor azokkal beszélgess, a rendes, kulturált családi életre törekvőkhöz kár beszélned!

oDeeey 2012.04.18. 09:22:47

@Örzse néni: Először is, kikérem magamnak a perverz ganaj és mocsok megnevezést.
Pont az olyan emberekkel van baj, mint Te. Sajnos még mindig túl sok virul belőlük ebben az országban. Én pedig az ilyenek által leszek megbélyegezve, akik semmit nem tudnak rólam: se azt hogy milyen ember vagyok, se azt hogy élem az életem, vagy épp miken megyek keresztül.
Nem mintha közöd lenne hozzá, de (csak azértis bevágom, kíváncsi vagyok erre mit mondasz) képzeld én 22 éves fiú vagyok és még mindig szűz.... azért, mert szerinted annyira perverz mocsok volnék. Hogy miért? Mert nem találtam megfelelő partnert, olyat akivel érzelmeken alapuló párkapcsolatom lehetne. Szóval ne merj elítélni úgy, hogy semmit nem tudsz rólam. Az a kép ami a te, és homofób társaid fejében a melegekről él, már rég rossz. Nem tudjátok felfogni, hogy ebben semmi bűn nincs. Amit csináltok, az kb olyan mintha egy balkezest utálnátok, mert balkezesnek született...
Az ilyen embereknek szívből kívánom hogy a gyermeke - becenevedből kiindulva - unokája legyen meleg, és mindenképpen muszáj legyen szembenézni a homoszexualitással, és talán egy nap rájön, hogy mennyire rossz kép élt benne, és talán eloszlanának a sztereotípiái.
Ja, és Isten - mert így hívják, azért mert te képtelen voltál kiírni a nevét - ő úgy szeret mindenkit, ahogy van, amennyiben az illető rendes életet él: nem lop, nem csal, nem hazudik és... nem ítélkezik mások felett... UGYEBÁR... :) az ítélkezés Isten dolga.
További szép napot! :))

◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ► 2012.04.18. 10:32:34

Azért vagy perverz mocsok, mert olyasmit propagálsz, ami ellenkezik a jó ízléssel, a kulturált emberek által elfogadott normákkal.
A szex az emberi kapcsolatok kikristályosodása, utódnemzési és családi összetartó szereppel. Nem öncélú orgazmushajhászás.

Örzse néni 2012.04.18. 10:44:12

@oDeeey: Engem nem érdekel a perverz ganajok magyarázata. Minden egészséges férfiember homofób. Ha pedig meglátok egy perverz mocskot az iskola körül vagy más helyen gyerekek körül sündörögni, akkor szétverem az ernyőmmel azt a mocskos tetves pofáját, arra mindenki előre készüljön fel!

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.04.18. 11:39:49

@◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ►:
Mennyiben is minősül ez "propagálás"-nak, népszerűsítésnek? Talán azt írta volna valahol, hogy "Legyél buzi, mert az jó!"? Nem vettem észre...

@oDeeey: Te meg sikeresen igazoltál minden olyan sztereotípiát, ami miatt a buzik társadalmi megítélése olyan, amilyen! Azzal próbálod a te gondolkodásodat, viselkedésformádat elfogadottabbá tenni, hogy azok, akik nem így gondolkodnak, azok haljanak ki, szűnjenek meg, mert még "mindig túl sok virul belőlük ebben az országban", meg átkozódsz és fenyegetőzöl?! Nagyon előremutató hozzáállás! A balkezesség társadalmi megítéléséről, elfogadásáról meg azért olvass el egy tanulmányt, mielőtt ezt hozod példának. Van egy jelentős társadalmi réteg, amelyik előbb hisz a Bibliának, mint a pszicológusoknak, a biológiának meg a saját szemének, és köztük te nem fogsz olyat találni, hogy "minden ember egyenlő", az alanyi jogot a boldogságra meg főleg nem. Úgyhogy egy ostoba eszmei kiszorítósdihoz adtál éppen táptalajt, gratulálok hozzá!

@Örzse néni: Talán nem csak a hatodik parancsolatot lenne érdemes elolvasni, hanem a nyolcadikat is. Könnyebb lenne. Egészséges férfiember meg nem homofób, mert nem fél tőlük (illetve mégis?!), legfeljebb undorodik:).

oDeeey 2012.04.18. 11:44:37

Drága @◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ►! Hallottad már azt a mondást, hogy nem vagyunk egyformák? :)
Csak azért mert én férfi létemre a fiúkat szeretem, nem feltétlen vagyok perverz mocsok, és ezt nem fogom felvenni, főleg nem olyanoktól akik ezt csak mondják de nem ismernek. Azért, mert a melegfelvonuláson látsz néhány olyan meleget aki kihívóan viselkedik, nem jelenti azt hogy mindegyik olyan!
A szex a szerelem gyümölcse, nem pedig öncélú orgazmushajszolás.
elni-es-elni-hagyni.blog.hu/2011/04/19/perverzebbek_e_a_melegek_mint_a_heterok

oDeeey 2012.04.18. 11:52:51

@Örzse néni: Nem vagyok perverz ganaj. Szerencsére abban sincs igazad, hogy minden egészséges férfiember homofób volna. Érdekes mód a baráti társaságom heteroszexuális férfi tagjai is teljesen normálisan fogadták, amikor elmondtam hogy meleg vagyok. Nyilván meglepődtek, mert bennük is egy picit negatív kép élt a melegekről... de rájöttek, hogy jéé én nem is vagyok olyan, és megváltozott a véleményük. Na úgy látom, ezt itt soha nem érem el a Ti begyepesedett konzervatív, homofób, és beszűkült látókörű agyatokkal...
Egyébként pedig Örzsike én úgy gondolom megadtam a tiszteletet neked, nem gondolod? :)

oDeeey 2012.04.18. 11:57:21

@Rufus78: Nem hiszem. Nem az volt az értelme hogy haljanak ki, hanem végre nyissák már ki a szemüket, és lássák meg hogy semmi baj nincs velünk, ugyanolyan emberek vagyunk mint bárki más. A homofób gondolkodásmód haljon ki, ne menjünk vissza a középkorba.
Egyébként szerintem én tisztességes hangon szóltam eddig itt bárkihez is.
A balkezesség, tudom. A homoszexualitás és vallás, tudom, a keresztények és ez a téma egy külön fogalom a homofóbia mellett. A blogomon már taglaltam ezt is, csak olvasni kéne.
elni-es-elni-hagyni.blog.hu/2012/01/30/vallasossag_es_homoszexualitas_melegek_vs_vallas

Örzse néni 2012.04.18. 12:30:21

A magam részéről semmire sem becsülöm a perverzeket. Sem akik állatokkal csinálják, sem akik gyerekekkel, sem akik halottakkal, sem akik azonos neműekkel. Semmiféle szexuális eltévelyedést nem támogatok, hiába igazolják szakértő orvosok, hogy mindez genetika vagy súlyos betegség.
Ezeknek gyógyintézetben vagy börtönben van a helyük.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.04.18. 13:09:10

@oDeeey:
Szerintem nem, legfeljebb akkor, ha a "Ti begyepesedett konzervatív, homofób, és beszűkült látókörű agyatokkal..." szófordulat a tisztelet kifejezésének egy számomra szokatlan formája.
Itt kezdődnek egyébként a bajok: hogy úgy van feltüntetve, mitha a homoszexualitás elfogadása valamifajta szellemi felvilágosultságot, a társadalmi evolúció egy következő fázisát jelentené. Pedig nem. Egyszerűen csak arról van szó, hogy neked olyan társadalmi közegben kényelmes élned, amiben a buzulást elfogadják (mert az vagy), másoknak meg olyanban, amiben nem (jellemzően, ahogy fent írtam, a félelmeik miatt). Amíg a kettő egymást kizáró halmaz (vélhetően az idők végezetéig), addig te egy éppen olyan "beszűkült látókörrel" rendelkezel, mint amilyennek másokét tartod.
Úgyhogy ez még mindig 1:1...

oDeeey 2012.04.18. 14:31:41

@Rufus78: Aha. Hát nem tudom. Tisztességes hangot mondtam, nem kedves szavakat... tudod aki engem nem tisztel azt én miért tiszteljem? :)
Elég fura megfogalmazás, bár a lényege majdnem ez. De mégsem. Én nem a buzulást akarom elfogadtatni, hanem azt, hogy én is ember vagyok, ugyanolyan mint bárki más, és épp ezért engem ne nézzen le senki csak azért mert más vagyok. A fogyatékkal élőkkel is ezt csináljátok? Rájuk is a genetikai selejt jelzőt használjátok, és őket is börtönbe záratnátok csak azért, mert mások, és önhibájukon kívül azok??? :)))
Nekem abból van elegem, hogy itt Magyarországon az emberek rosszindulatúak, nem csak a homoszexualitásban vannak ilyen negatív megnyilvánulások. Mindennapi dolgokban is, pl a szomszéd vesz egy új autót: "Há' de jó megy a k*rva anyját..." azt nem nézik hogy mennyit dolgozott azért az autóért, csak egyből a rosszindulat... Nekem ebből elegem van, el is fogok menni innen, emiatt is, a magyar modor miatt, és a társadalom melegséghez való viszonya miatt is, szóval veheted lejátszottnak a meccset: te, TI győztetek, én pedig elhúzok innét mint a vadlibák, egy jobb és sikeresebb élet reményében... Aztán pár év múlva egy másik weboldalon ki tudja, nem-e találkozunk még. ;) Visszatérhetünk majd akkor még arra, ki mely gondolkodásmóddal járt jobban, és melyikőnk vitte többre: a homofób félelmekkel teli és utálkozó mindenben és mindenkiben a hibát kereső, vagy a meleg, világra nyitott és céljai eléréséért küzdő, emberséges egyed...
Peace.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.04.18. 14:46:05

@oDeeey:
Tudod, nekem meg abból a mentalitásból van elegem, amikor valaki kap egy kritikát, és rögtön megy az általánosítás, az ujjal mutogatás, és leginkább a többes szám indokolatlan használata (ezzel próbálva például engem olyan dolgokba bevonni, olyan szavakat adni a számba, amiket nem tettem és nem mondtam)... vagyis a KIREKESZTÉS, azbiza, aranyapám! Hajrá, ettől leszel ám csak igazán nyitott a világra!

Isten áldjon!

◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ► 2012.04.18. 16:00:25

Az mindig öröm, ha nem az én adómból kell a buzik szájtripperét, végbélrákját és AIDS-ét kezelni.
Csak azt ígérd meg, hogy sosem jössz vissza! :)

Ironfist 2012.04.19. 09:27:39

@◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ►:
Nikicica, ha ilyen nagyon okos vagy, magyarázd már meg
1.-mi az a szájtripper
2.-mi köze a végbélráknak a buzikhoz?
3.-mi köze az aidsnek a buzikhoz?

Kurucleányzó, röviden: hülye vagy, mint a seggem.

Ironfist 2012.04.19. 09:50:27

@Örzse néni:
"Ezeknek gyógyintézetben vagy börtönben van a helyük."

Neked meg bőszen remélem, hogy találnak valamit, ami különbözik a népesség 80-90%ának szokásaitól, és életed utolsó éveit börtönben töltöd majd a jobbik/fidesz rémuralma alatt, csak azért, mert eltérsz a normálistól.

szakmabeli dr 2012.04.19. 09:59:31

@Ironfist:
1, www.diagnozis.hu/a_nemi_betegsegek_leggyakoribb_fajtai_jellemzoik_es_kezelesuk/
A fertőzés előfordulhat a szájban, a torokban, a szemekben és a végbélnyílásnál is.

2, www.webbeteg.hu/cikkek/fertozo_betegseg/12874/hpv-elleni-vedooltas-ferfiaknak :
a végbélrák összességében ritka betegségnek számít, a homoszexuális és biszexuális férfiak körében jelentősen gyakrabban fordul elő, leggyakrabban a HIV pozitív emberek körében.

3, 2009: Magyarországon eddig 1733 AIDS-megbetegedést regisztráltak, Ujhelyi Eszter azonban az itt élők számát nagyjából 1000-re teszi, mert mint mondta, a fertőzöttek egy része meghalt, más részük nem magyar állampolgár volt, csak itt mutatták ki a betegségét. Magyarországon leginkább szexuális úton terjed a HIV-vírus - a fertőzöttek 80 százaléka homoszexuális.

Ironfist 2012.04.19. 10:09:02

@szakmabeli dr:
Nagyon örülök, hogy te tudod mi az a google, csak én nem téged kérdeztelek, hanem nikicicát, ugyanis most erre fog hivatkozni, hogy lám, ezt ő is tudta volna. Kösz szépen.

De akkor, csak, hogy kötekedjek:
"A fertőzés előfordulhat a szájban, a torokban, a szemekben és a végbélnyílásnál is."
Ettől függetlenül szájtripper nincs, tripper van, ráadásul a homoszexualitástól teljesen függetlenül.

"a végbélrák összességében ritka betegségnek számít, a homoszexuális és biszexuális férfiak körében jelentősen gyakrabban fordul elő, leggyakrabban a HIV pozitív emberek körében."

Aha, és a jelentősen gyakrabban egyenlő azzal, hogy kizárólag? Új értelmezés, kösz, hogy bővíted magyar nyelvi ismereteimet.

"Magyarországon leginkább szexuális úton terjed a HIV-vírus - a fertőzöttek 80 százaléka homoszexuális."

És 20%-a meg nem buzi. Valóban, ez megint csak azt jelenti, hogy a heterók eleve immunisak rá - éljen, nem kell több kotont vennem!

És akkor, hogy neked is megfelelően kössek bele nikicica előző kommentjébe: 1000 fő? Lefogadom, hogy végbélrákosból, meg kankósból legalább a duplája van, vagy akár a triplája! Hatalmas összeget fordíthatnak nikicica adójából arra, hogy ezeket az alávaló perverzeket gyógyítsák, nem? Sőt! Biztosan a Zisten bünteti őket, mer' eltévelyedettek, és pokolra kerülnek, nem?

szakmabeli dr 2012.04.19. 10:19:12

@Ironfist:

:)
elég meredek következtetéseket sikerült levonnod, de nem kell, hogy engem zavarjon mivel bizonygatod a qualitásod.

ostoba:)

◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ► 2012.04.19. 10:46:36

@Ironfist: mit okoskodsz, te segghülye barom?
Olvass! Nekem sem időm, sem kedvem idióta buzi zsidókkal csevegni.
Pá.

Örzse néni 2012.04.19. 11:32:44

@Ironfist: Igen fiacskám, cukor nélkül iszom a kávét.
Felvonuljak üvöltő zeneszó mellet tangabugyiban az Andrássy úton ezért?

Ironfist 2012.04.19. 11:46:08

@Örzse néni:
Nem vagyok a fiacskád. És ha csak egy csöpp eszed volna, tudnád értelmezni, amit írtam. MONDJUK -tudod: TEGYÜK FEL - hogy azt akarja a többség, hogy azok, akik cukor nélkül isszák a kávét, azok büntetve legyenek. Mit tudsz tenni ez ellen? Semmit, te vén szotty, mert a többség azt akarja. Innentől kezdve meg megbaszhatod, és remélem így is lesz, és te meg börtönben fogsz megrohadni, náci vénkurva.

"Felvonuljak üvöltő zeneszó mellet tangabugyiban az Andrássy úton ezért?"

Kösz, de kihagynám a látványt, ahogy te tangabugyiban vagy.

@szakmabeli dr:
Na, látom te is beteg vagy, TTA-d van. Terminus Technicus Addkció. Gratulálok, ostoba. És a meredek következtetéseket nem levontam, hanem gúnyosan felsoroltam, te nagyon szakmabeli. Csak ugye ha vennéd a fáradtságot te is... és esetleg ÉRTELMEZNÉD amit írtam... De neeeem, széljobber elvakultak olyat nem szoktak... gondolkodni? Ugyanmár, elkopna az agyuk, ha volna.

@◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ►:
" mit okoskodsz, te segghülye barom?
Olvass! Nekem sem időm, sem kedvem idióta buzi zsidókkal csevegni.
Pá."

Cicuskám, neked az, hogy érveket hozok fel a mondandódra, az okoskodás? Vagy neked az, hogy lehülyézel, az az érv? Igen. Ezzel bizonyítottad is hovatartozásod. Gratulálunk Nikolett, ön ezennel igazi primitív Jobbikossá vált!

"Olvass!"

Te meg értelmezz!

"Nekem sem időm, sem kedvem idióta buzi zsidókkal csevegni."

Egyik sem vagyok. Se zsidó, se buzi. Az meg, hogy idiótának tartasz... hát, ha képtelen vagy emberileg reagálni, emberi reagálásra, akkor az meg nyilván engem minősít, nem téged, te sötét picsa.

Örzse néni 2012.04.19. 11:48:57

@Ironfist: "Kösz, de kihagynám a látványt, ahogy te tangabugyiban vagy."
Nos, én is kihagynám a szartúrók vonulását. Valószínűleg minden normális emberrel egyetemben.
Szerencséd, hogy nem vagy a fiam, mert már agyonütöttelek volna, antiszociális fasiszta disznó!

Ironfist 2012.04.19. 11:59:14

@Örzse néni:
Kevered a szezont a faszommal, vén szatyor, a fasiszta az itt te vagy! ;)

Márpedig, én nem tudtam, de képzeld, a melegfelvonulás évek óta csak egy felvonulás, nem tangás, nem kamionos, nem üvöltő zenés. Csak egy felvonulás. És miután ezt te nem tudtad, ezért feltételezem, nem vagy Budapesti, tehát elmondanád mi a fasz közöd van neked ahoz, hogy ők mit csinálnak egy másik városban?
Vagy szerinted a felvonulásuk legyen tiltandó? Nocsak, bezzeg a nyamvadt békemenetetek, a sok nyugdíját féltő érdekfideszes idiótával, az nem volt gáz, csak ha ugyanúgy felvonulnak mások? Jogod csak neked legyen? Meg mindenki igazodjon hozzád, mert a te beszűkült látóköröd nem bírja elviselni, hogy igen, valaki nem a viktoriánus értékrendeknek megfelelően akar élni, mint amit te hirdetsz? Amit mellesleg fogadok, hogy te sem csinálsz, csak hirdeted itt, hogy te mennyire normális vagy.

Ha volna isten, most megköszönném neki, hogy már vén vagy, és hamarosan a kukacok rágnak, mert így legalább egy hülyével kevesebb lesz. Csepp a tengerben, de kis lépéssel kezdődik minden gyógyulás.

Örzse néni 2012.04.19. 12:12:23

@Ironfist: Lehet hülyegyerek, hogy téged előbb rágnak majd a kukacok, mint engem. Túl magabiztos vagy, ez nem jó ómen.
De sajnos be kell fejeznem ezt a magasröptű társalgást. Sajnálom, mert igazán ritkán sikerül ekkora marhával beszélgetnem, mint te! Jobb, mit bármilyen kabaré, pont az alacsony nívó miatt: mint valami kis együgyű csetlő-botló Mr. Bean, olyan vagy :)

Ironfist 2012.04.19. 12:23:43

@Örzse néni:
"De sajnos be kell fejeznem ezt a magasröptű társalgást. "

Várnak a fonóban, nyanya?

"Sajnálom, mert igazán ritkán sikerül ekkora marhával beszélgetnem, mint te! "

Lefasisztáz egy véresszájú náci/fasiszta/széljobber, amiért úgymond védem a melegeket, és utána még én vagyok a marha. Ez mindent elmond rólad. Gratulálok! :D Hát, ha te tényleg ezt tartod viccesnek, akkor menj, és nézd tovább a Sas-kabarét! :)
Nyomi. :D

Ja, amúgy ezt:
"mint valami kis együgyű csetlő-botló Mr. Bean, olyan vagy :)"
Kíváncsi volnék, miből szűrted le :D Végtelenül ostoba vagy, tényleg jobban jár az emberiség, ha te már nem leszel, remélem meddő vagy, és nem terjesztetted ezt a hibás génedet.

Örzse néni 2012.04.19. 12:27:21

@Ironfist: :)) Azért erre még válaszolok, debilkém. Rossz hírem van, 23 utódom van unokákkal együtt :)))
De ne aggódj, azért talán veled is szóba áll egyszer egy lány a kisegítőben! :))

Ironfist 2012.04.19. 12:29:19

@Örzse néni:
"Rossz hírem van, 23 utódom van unokákkal együtt :)))"

Ajjajjajj, részvétem az utódoknak, amiért ilyen fostos géneket örököltek, mint a tiéd.

Horizont 2012.04.19. 19:22:47

@Ironfist:
Látom küzdöttél:))) Reménytelen!

Ironfist 2012.04.19. 19:42:33

@Horizont:
Na igen, csak valahogy nehezen tudom elviselni az agyhalott nácikat, akik azt hiszik, ők az igazság egyedüli letéteményesei, és ami őnekik tetszik, azt kötelező érvénnyel rákényszeríthetik másra is, és akkor majd jó lesz.

Béla Bácsi 2012.04.19. 22:27:35

@Örzse néni: Én mar rég kiszálltam innen, pont amiatt, hogy mar csak az ön által is megismert vadbarom és a hozza hasonló gazemberek ontják itt magukból a sötétséget. Sajnos, minden ocsmánysag, amit ráokadik a többi emberre, az mind őrola szól. Szerintem, valami hangadó főbesugo, és ezért ne rúgják ki innen az alpári megnyilvánulásai miatt. Rengeteg jó ember elment erről a blogrol, mert nem állhatják ezt az ordenáré stílust. Kar szót vesztegetni rá, teljesen ostoba, és leperegnek róla az érvek

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.07.10. 09:50:47

@73. Vladys - Az antiszemita libernyák: Aki nem utálja a melegeket, sőt van pofája leírni, hogy nem kellene üldözni őket az SZDSZ-es"

hol mondtam én ilyet,?

saulek?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.07.10. 09:52:25

@Ironfist: felsorolom én, csak először próbáld értelmesen megfogalmazni a kérdést, szedd össze magad, koncentrálj

"Tételesen sorold már fel, hogy miért kellene bűnnek a devianciának?"

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.07.10. 09:54:56

@OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty!: nem, én nem vagyok híve a magamutogatásnak, a smárolást villamoson, metrón lány és fiú között se, taszítónak tartom, és ízléstelennek, prolik gyerekei csinálják csak, mint amilyen te is vagy.
és ne is beszéljünk a két férfi közti smárról, az közerkölcs elleni bűncselekményke kéne lennie

süti beállítások módosítása