Skip to content


       Szűrés lista

Rokonok Mohácson

70 éve, 1942 szeptember 5-én hunyt el Móricz Zsigmond, a Rokonok és több más klasszikus szerzője. 
Ha most is élne Zsigmond bátyánk, biztos elégedetten csettintene, mert gyorsan gyűlnének össze az anyagok egy-egy "Rokonok" folytatáshoz.

Szekó József Mohács polgármestere 1998 óta, 2010 óta parlamenti képviselő is.
Felesége, Szekó Józsefné a Városfejlesztési osztály osztályvezető-helyettese és a Fejlesztési csoport csoportvezetője.

2009-ben elhunyt az önkormányzati tulajdonban lévő távhőszolgáltató, a Mohács-Hő Hőszolgáltató Kft. ügyvezetője, így az önkormányzat a következő rendeletet hozta:

rendelet1.jpg

Apu kinevezi anyut ügyvezetőnek, mindennapos eset ...
Egy fenékkel azonban nem könnyű két lovat megülni, még ha a főnökünk a férjünk, vagy a férjünk a főnökünk.

A mohacsivalosag.hu áprilisban közérdekű adatigénylést nyújtott be az önkormányzathoz:


"Kérem nyilatkozzon arról, hogy milyen végzettséggel irányítja ön a Mohács Hő Kft-t, mert úgy tudom anno ideiglenesen nevezték ki a Hő kft. élére, de immár több éve ön annak a vezetője.
Kérem nyilatkozzon arról, hogy hány órát tartózkodik ezen munkahelyén naponta, mert az a szóbeszéd járja, hogy „Ön jó főnök mert sosem látják a beosztottjai”.
Kérem nyilatkozzon arról, hogy havonta még is mennyi ezért a fizetése és mennyi az éves prémiuma.
Továbbá, hogy mennyit keres ez mellet a Polgármesteri Hivatalban a Városfejlesztési Osztályon, osztályvezetőként havonta, és mennyi ezért éves prémiuma.
Továbbá, mennyit keres a fejlesztési csoport csoportvezetőjeként a városházán.

Ha jól tudom
A Ön fizetése a Hő Kft-nél: alapbére bruttó 470 ezer /hó, = egy évben: 5.640.000
prémiuma az éves alapbér 50% tehát plusz : 2.820.000
összesen: 8.460.000

Megkérdezem, nem gondolt e arra, hogy a Mohács Hő Kft. vezetését, ahol amúgy is igen keveset tartózkodik, és ahol ismereteim szerint az érdemi munkát mások végzik ön helyett, ön javadalmazás nélkül végezze, és esetleg azt a bruttó 8,5 milliós éves fizetését felajánlja arra (ha jól számoltam fentebb), hogy azok kapják meg, akik a távfűtés igen magas díjait nem tudják fizetni, és ez miatt a lakásukat ne árverezzék el."


Választ azonban nem kapott.

Szekóné azonban kapott fizetésemelést az urától, akarom mondani a Polgármester úrtól.

szekó.jpg


A pecsistop.hu szerette volna elérni Szekónét a munkahelyén. Mármint a távhőnél:
"Megpróbáltuk elérni Szekó Józsefnét az általa vezetett hőszolgáltatónál, de a telefont felvevő ügyintéző azt mondta: nincs bent. Majd azt: "Nem szokott bejárni a céghez"."

Megpróbálták megkérdezni az egyik önkormányzati ülésen a Polgármester Urat, hogy ezt így mégis hogy.
Ennél királyabb videót rég láttam, Szekó úr nem szarral gurigázik, az biztos.



Nekem egyből a jó öreg Fetser János jutott eszembe ...

2010: "Haragosa leköpéséért egy év próbára bocsátotta a Pécsi Városi Bíróság csütörtökön Szekó Józsefet, Mohács polgármesterét."
2011: "Összeverekedett Szekó József, Mohács fideszes polgármestere és Polgár Károly, a város korábban jobbikos, jelenleg független képviselője."
2012. március 15: "Bilincsbe verték a polgármestert kritizáló"

Címkék: fidesz polgármester vidék mohács

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr844756650

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Második Mohács 2012.09.10. 06:55:20

Orbán Viktor március tizenötödikén újra nekiment az “idegeneknek”, újra fejbe verte az európai integrációt a nemzeti zászlóval. Kard ki kard!...

Trackback: Már a Csodák Palotáját is elveszik tőlünk? 2012.09.06. 10:48:41

Vajon mi állhat a Csodák Palotája bezárása mögött? A Simicska-Nyerges birodalom újabb koncszerzési kísérlete? Az elmúlt nyolcév utolsó maradványainak eltávolítása a NER-ből? Netán izraeli csoportok által irányított agyelszívás?   Az utóbbi id...

Trackback: Szeptember 5. – Viktor és Lőrinc napja 2012.09.05. 17:48:31

A képen Orbán Viktor, Magyarország miniszterelnöke, és Mészáros Lőrinc, Felcsút polgármestere, a felcsúti fociakadémia, a Puskás Ferenc Labdarúgó Akadémia elnöke, Orbánéknak a helyi gazdákat kisemmiző állami földbirtok-politikája egyik első nagy nyerte...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egyensúlyban · http://apaegyensulyban.blog.hu 2012.09.05. 14:07:36

ezt a fejet... és hány ilyen rátermett vezető van még az országban :(

minimalista 2012.09.05. 14:10:39

Nem gyenge ez a polgi! Visszaélve hatalmával megvonja a szót, majd van képe élősködőnek titulálni azt, aki számon kéri rajta felesége álláshalmozását, végül két tőmondatban, rágalmak közepette megmagyarázza miért is jár az a nettó 300.
Igazi megértő, konszenzuskereső, igazságos, szolidáris és filantróp vezető benyomását kelti - persze ez csak a magánvéleményem. :D

Ez a magyar politikusi tempó, semmi meglepetés...

DArchAngel 2012.09.05. 14:15:01

Ez a fazon tökéletes lenyomata lehet annak, ami tönkreteszi ezt az országot.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2012.09.05. 14:18:56

Közszereplőként ugye többet kell elviselnie, mint egy átlagembernek? Na akkor, figyelj, Szekó! Egy faszszopó nyalőrcnek tűnsz innen a távolból, aki már ránézésre is alkalmatlan bármilyen közösség vezetésére. Remélem, hogy te és kedves feleséged is bíróság előtt fogtok felelni a feltételezhető visszaéléseitekért! (és akkor még örülj, hogy az igazságszolgáltatás előtt kell felelned, nem pedig a lincselésre készülő tömeg elől menekülnöd.)

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.09.05. 14:19:28

Hát hallhattunk, amíg ööööööö...napi tizenkét-tizenhat órát dolgozik...öööööööö....addig más csak....ööööööö....lebzsel.....öööööö.....
Engem tökéletesen kielégített a magyarázata, hogy...., köszönöm, javaslom hogy.....hogy...emeljük fel.....ööööööö.....a felesége bruttó keresetét 1200% százalékkal hogy.....hogy a derék és áldozatos....ööööö...munkájukat honoráljuk....

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.09.05. 14:21:42

Egyébként az jutott eszembe hogy egyik nagyfaterom '89 júniusában halt meg, mielőtt nekikezdtek volna a gengszterváltásnak az okosok. Ha az öreg visszajönne és ezt látná megesküdne bármire hogy szar volt itt és faszpörgettyűfényezés nem "demokratikus átrendeződés".

ketroot 2012.09.05. 14:23:16

Ne legyen kétségetek afelől, hogy marad a helyén és nem fog történni semmi.

Igénytelen ez az ország, ez van.

Le_Penseur 2012.09.05. 14:29:33

Zseniális! :D
Nem egészen 2 percbe belefért egy ellenzéki félmondat, egy előterjesztés a rendbírságról, szavazás a rendbírságról, valamint másfél perc személyeskedés sértegetés és kioktatás!
Megy itt minden, mint a karikacsapás!

Seduxen (már NEM dr.) 2012.09.05. 14:40:06

@DArchAngel: "Ez a fazon tökéletes lenyomata lehet annak, ami tönkreteszi ezt az országot. " - LEHET????

NextGeneration 2012.09.05. 14:40:54

... és ez csak a jéghegy farkának a csúcsa. Aljas geci az összes párt összes politikusa, mert Magyarországon erre van igény. Ha végre rájönne mindenki, jogy ők csak max. 1-2 ezren lehetnek, így a maradék az 9000 ezer, akkor lesz Magyarországon politikai irányváltás...

Seduxen (már NEM dr.) 2012.09.05. 14:44:50

@NextGeneration: bocs, de nem értem a FELTÉTELES módot. Az ilyen, és ehhez hasonló gennyes szarfaszú, semmirekellő ocsmány féreg nem a lenyomata LEHET annak, ami tönkreteszi az országot, hanem egyenesen a MEGTESTESÍTŐJE, vagy "ékes" példája. De ugye kis pénz, kis foci. Félázsiai népünk úgy látszik csak ilyen ótvaros szarcsimbók prolitikusokat érdemel...

Boston Cézárja (erőművész, egyéb kat.) 2012.09.05. 14:46:10

És még mindig van olyan, amitől kinyílik a zsebemben a bicska!
Pedig azt hittem lassan-lassan elérjünk oda, amitől nincs lejjebb.
Köszönöm Szekó kartárs, leülhet. Egyes!

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2012.09.05. 14:46:51

A lényeg az egészben: Mohács polgármestere 1998 óta

Lehet, hogy egy akasztanivaló szarházi, de a helyiek folyamatosan őt választják. De ugyanezt láthatod 'vásárhelyen, vagy a miskolci kisköcsög aki beültette a tesót meg az apucit, merugye 47e forintból meglehet élni, satöbbi satöbbi

Amíg a nép ennyire hülye, hogy ezeket folyamatosan újraválasztja, legyen polgármester, országgyűlési semmirekellő, vagy sosemdolgozott hazug közpénzen élősködő miniszterelnök, addig szerintem tökmindegy. Nincs itt semmi különlegesség, ezt nagyon sok helyen láthatod, csak a név meg a város más, a módszer ugyanaz, mégis az egyik tíz éve, a másik meg lassan másfél évtizede helyi kiskirály. Bizony félázsiai csicskák, akiknek az imponál ha a vezetőjük az arcába köp és lemehetnek előtte kutyába. Ami országos szinten megy az megtalálható kicsiben helyi szinten. Ráadásul nem úgy tűnik, hogy itt változás lenne.

zrobasé 2012.09.05. 14:46:59

a polgármester úr a jogszabályoknak megfelelően cselekedett, és cselekedni fog ezentúl is.A vita, ami kialakult az ügy súlyához képest kezeli.Nyugodtan, higgadtan veszi tudomásul. Az ügyet ezzel a fidesz lezártnak tekinti.

Dr. GGG77 2012.09.05. 14:49:20

Ki az a barom, aki egy ilyen mellé odahúzza az x-et!?

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2012.09.05. 14:50:21

Valaki írta, hogy Biszku..nemtom, nekem ha tennénk a fejére egy kis sebhelyet egy az egyben egy parasztkiadású Gorbacsov jutna eszembe erről a patkányról.

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2012.09.05. 14:51:14

Amíg a választók, ilyen embereket választanak, semmi se fog megváltozni. Amíg a saját választói nem kergetik el az efféle suttyókat, semmi se fog megváltozni.
Amíg az elkötelezett agyamosott droidoknak mindent el lehet adni, minden propagandának felülnek, mindent elhisznek semmi sem fog megváltozni. Ha ma este Orbán Viktor élő adásban hadat üzenne a Szovjetúniónak, akkor is lenne okostóbiás, aki megmagyarázná a droidoknak miért is jó ez nekünk, és a sok droid megértően dugná vissza ormányát a Kőbányai Világossal megtöltött poharába.

NextGeneration 2012.09.05. 14:53:57

@Seduxen (már NEM dr.):
A lehet-nek annyi az értelme, mint annak, hogy ezt tűrjük, mint a birkák. Számomra ez inkább megkérdőjelezhető!

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.09.05. 14:55:32

@Dr. GGG77:
@Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.):
Láttátok azt a szar Eddie Murphy filmet anno ahol azzal jut be képviselőnek mert ugyanaz a neve mint a halott képviselőnek? Na, nagyjából így szavaz az ikszelgetők java:
a. szeressük a Fideszt/Mszpt odaszavazunk, mindegy hogy egy használt wc kefét indítottak egy Nobel díjas közgazdazseni ellen aki a saját vagyonából aranytornyot húzna fel nekünk az udvarba
b. szeressük Viktort/Ferit mert jól megmondta a Fábrysóban és olyan helyes gyerekei vannak, láttuk a Blikkben
c. ki is volt itt eddig? Na, nem volt bajunk, a kocsit se lopták el, rája fogunk meginte szavazni

Seduxen (már NEM dr.) 2012.09.05. 14:56:52

@NextGeneration: no igen, ebben sajnos sok az igazságod...

2012.09.05. 15:01:44

Erre is szavaztak valakik.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.09.05. 15:11:08

Uuuuu gyerekek, karácsony lesz a Mandin meg a kurucon:

"Roma Gárda néven önvédelmi egyesület alakult Pécsett. Az egyesület vezetője, a magát Daflics ezredesnek nevező Bagó Ferenc a Dunántúli Naplónak azt mondta: a cigányok, zsidók és minden más, fenyegettségben élő kisebbség érdekében kívánnak fellépni. Ahol támadás éri őket, vagy fenyegetés, ott megjelennek, és fenntartják a rendet addig, amíg nem érkeznek meg a rendőrök."

index.hu/belfold/2012/09/05/roma_garda_alakul_pecsett/#

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2012.09.05. 15:14:34

Ha mindkét állás főállás (heti 40 órában) akkor tényleg napi 16 órát kell dolgoznia.
Nyilván azért nem látják bent a hőtávnál, mert akkor dolgozik ott, amikor már mindenki otthon van :-)

DArchAngel 2012.09.05. 15:16:19

@Seduxen (már NEM dr.): Azért "lehet", mert nem ismerem. Mit tudom én. Megadtam az esélyt, hogy mégis igazi jó ember és politikus stb., stb. Bár szerintem nem az :)

Seduxen (már NEM dr.) 2012.09.05. 15:17:39

@DArchAngel: szerintem sürgősen gyere be a napról, amíg nem késő...

DArchAngel 2012.09.05. 15:19:42

@Seduxen (már NEM dr.): vazz, egyszer akartam korrekt lenni, hogy ne első körben kapjam a ballibsi megtisztelő címet ;)

Seduxen (már NEM dr.) 2012.09.05. 15:20:18

@DArchAngel: ehh, régi motoros vagy Te már itt, senki meg nem gyanúsítana ezzel :)

Marcellusca 2012.09.05. 15:22:09

Mit csodálkoztok?
Ugyanaz kicsiben, mint nagyban. Vagy fordítva.

Úgyhogy: Nincs itt semmi látnivaló, oszoljunk kérem! :)

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2012.09.05. 15:24:37

@csizsikpizsik - pique takarodj!: Sajnos ez így van. Itthon mindig a használt wc kefe nyer.

Én a videót csak most néztem végig. Mi a fasz volt ez? Komcsi pártgyűlés lekicsinyítve? Gorbacsov elvtárs leintette a hatalmat kritizálót majd gyorsan leszavazott neki két napot a gulágon a haverokkal meg megsértette azzal hogy munkakerülő? A videót látva nem csak a polgit lenne érdemes pofánverni hanem az asztal körül ücsörgő seggnyalóit is. Ez munka bazdmeg? Városvezetés? Tőlünk nyugatabbra egy családi céget nem vezethetsz így mert életképtelen vagy. Ja hogy közpénz meg helyi viszonyok, bocsi.

Marcellusca 2012.09.05. 15:24:48

@DArchAngel:
"... mégis igazi jó ember és politikus" - Ez oximoron, vaze! :P

Seduxen (már NEM dr.) 2012.09.05. 15:26:37

@Marcellusca: "Ez oximoron, vaze! :P " - kérlek ne használj olyan idegen szavakat, amelyek jelentésével nem vagy tisztában! Értékelem, hogy tudod használni a guglit, de akkor se tedd ezt! Köszi!

:DDDD

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2012.09.05. 15:27:16

@csizsikpizsik - pique takarodj!: Micsoda epikus pillanat lesz, amikor a két csipetcsapat megjelenik és elkezd versengeni, hogy melyikük tartsa fenn a rendet :)))))) A rendőrök meg fánkot zabálva végignézhetik az egészet.

minimalista 2012.09.05. 15:30:30

OFF, de érdekes, ezen a témán ( index.hu/belfold/2012/09/05/hogyan_vedhette_a_rendorseg_es_az_alvilagot/ ) mintha átsiklana a blogszféra ( és a közvélemény is), pedig gigantikus alvilági átrendeződésnek vagyunk tanúi és belügyérünk a garancia arra, hogy itt a személycserén kívül az ég világon semmi nem fog változni. E szerint a cikk szerint (is) a rendszerváltás óta az egész magyar ( itt bp-i, dehát...) rendőri vezetés és szervezett bűnözés elleni nyomozás bűnös szimbiózisban élt az alvilággal...

lyken 2012.09.05. 15:50:52

Nem rossz, Meggyest idézi a jelenet érzésre. És mennyi ilyen lehet még az országban. Hiába na. A párthűségért jár ami jár.

Horizont 2012.09.05. 15:51:38

Nem járok önkormányzati ülésekre (hál istennek), itt a blogszférában annyi mindent "kaptam" , már már azt hittem magamról edzett vagyok (óhhh mekkora beképzeltség ez) de most ülök a videó megnézése után döbbenten és bevallom rémülten! Úristen, hogyan beszélhet valaki így egy másik emberhez a vezetői székéből egy hivatalos helyen? Fogja be a pofáját.....meg ehhez hasonlók. Nem hittem a szememnek, fülemnek! És ez a szavazás??? Nem sül le a képükről a bőr akik mellette szavaztak? Ez az embernek nevezett gőgös, beképzelt, bunkó tahó paraszt 14 (!!!) éve a város polgármestere! Nem ez volt az első cirkusza. Mohácsnak 20 ezer lakosa van. És újra és újra ez az ember kell nekik??!!!!! Nincs mit hozzáfűznöm. Csoda-e ha nem tudunk kilépni a saját szarunkból? (már bocsánat). Az embernek sírni lenne kedve, aztán betörni a pofáját ennek a hólyagnak! Aztán mégsem történik semmi, minden megy tovább.....

Geza 2012.09.05. 15:51:55

Néha ilyenkor (is) irigylem az amerikai lehetőségeket.

Normális országban ilyenkor a 'rendbírsággal sújtott' képviselő hátranyúl a jobb csípőjére, beleereszti a tárat az ilyen arrogáns köcsögökbe, aztán hozzáteszi, hogy 'a szót megvonom, faszfej', és megvárja a zsarukat.

A második ilyen eset után olyan jól kezd viselkedni minden ilyen polgárjenővé avanzsált téeszelnök, hogy ihaj, mert a tyúkszaros életét még a harácsnál is jobban félti...

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.09.05. 16:04:34

Nos. A polginak, feleségének, és a polgi elszólása szerint más családtagoknak is csak úgy ég a keze alatt a munka.

Ezzel szemben a tudálékoskodó képviselőnek hány állása van? Hány erkölcsileg magasabbrendű közcéget vezet? Hát kevesebbet, az biztos.

Akkor ki nem dolgozik, ki lebzsel, ki élősködik?
Nem kell ezt jobban elhúzni, várja a munka polgi urat :-)

Niterider · http://sportpalyafutas.blog.hu/ 2012.09.05. 16:09:47

a mohacsiak ugyanugy megerdemlik ezt a taknyot, mint az esztergomiak az ellenzeki polgarmester nyakara ultett fidesz frakciot, elukon az ex-polgarmesterrel...!!!

Transylvanianmixedgrill 2012.09.05. 16:36:15

@zero:

Nem értesz te semmit sem zero! Azért a feleség a Mohács-HŐ igazgatója, mert ÉG a keze alatt a munka. Elmagyarázom még egyszer, mert látom nem érted: azért nincs benn a munkahelyén, mert egész nap ÉG a keze alatt a munka --> az égés hatalmas HŐ-t termel --> ezzel a HŐ-vel fűtik a várost! Van-e tehát jobb ember erre a pozícióra?

Van még kérdésed te kis kötekedő zsellér?! ;)

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.09.05. 16:39:30

Remélem, hogy Mohács Város Önkormányzata nem lesz pipogya, és jól megrendbírságolja a vastagbőr blogot is.

De legalábbis kitiltja zerót és laspalmast a busójárásról.

Transylvanianmixedgrill 2012.09.05. 16:39:36

@Transylvanianmixedgrill:

És persze mivel ezt a HŐ-t nem a munkahelyén, hanem a biztonságos távolban termeli, ezért TÁVHŐ!!! ;)

Értve vagyok? ;)

Seduxen (már NEM dr.) 2012.09.05. 16:50:35

@Transylvanianmixedgrill: ha szargyártyó péter valaha is nyugdíjba vonul, az Ön személyében azt hiszem megtaláltatott a megfelelő személy a kormányszóvivői posztra :D

Transylvanianmixedgrill 2012.09.05. 16:56:45

@Seduxen (már NEM dr.):

Köszönöm, ennél nagyobb elismerést ritkán kap egy félázsiai! :D

renevol 2012.09.05. 17:05:46

Én mindig olyan kíváncsi vagyok az aktuális kormányoldal fanatikusainak dumáira minden kormányoldali botránynál. Olyan szépen le tudnak hurrogni mindenkit minden egyes alkalommal, hogy ami éppen terítéken van, az kifejezetten Magyarország érdeke, (most éppen) a Fidesz mindent jól csinál, és aki nem így gondolja, az (most éppen) cigányzsidó, MSZP-SZDSZ-es, magyarellenes hazaáruló. (Néhány éve még nácinak hívták ugyanezeket a kritikus hozzáállású embereket.) Annyira várom már, hogy a személyeskedő gyalázkodáson kívül próbál-e itt is írni valami felmentést a polginak valamelyik fidesz-hívő. Mohácsi fideszesek magyarázatának különösen örülnék!

rohadjmegARCgeci 2012.09.05. 17:08:40

@DArchAngel: 100%-n ugyan ez megy az egész országban,minden fronton.

Silent Bob 2012.09.05. 17:20:11

Tényleg nagyon kemény, de mohacsivalosag.hu munkatársa sem rendelkezik 8 általánosnál magasabb végzettséggel a fenti levele alapján. "mennyit keres ez mellet" aztakurva!

letmetellyou 2012.09.05. 17:20:27

Hányok, hányok, hányok ettől az országtól.

collateral collector (törölt) 2012.09.05. 17:21:03

ezeket akarták a fidesz-szavazók, hát tessék. szerintem még 2014-ben is őket akarják majd, dehát birkák, most mit várunk..

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.09.05. 17:26:14

Nem olvastam végig a kommenteket, lehet, hogy már írta valaki, akkor bocs.

Szóval a videó arról szól, hogy egy ellenzéki képviselőt ennek a f@szkalap polgármesternek a javaslatára rendbírsággal sújtanak SZEMÉLYESKEDÉSÉRT. Ezután a tényleg vastagbőrrel rendelkező polgármester elkezd SZEMÉLYESKEDNI a képviselővel, ingyenélőnek meg egyebeknek nevezve, meg megemlítve, hogy elgurult a gyógyszere:)

Na ez aztán tényleg vastagbőr. Jobb helyeken ilyeneket állít elsőként falhoz a forradalom, ahogy mondani szokás.

TyToo 2012.09.05. 17:29:59

Aztakurva ez kinyitja az ember zsebében a bicskát!!!!

flippant 2012.09.05. 17:33:48

Nézd már meg milyen feje van a tagnak! Tipikus kispolgári suttyó aki anno az érettségit is anyu közbenjárására szerezte meg. Az ilyen mind csókos (a rokonok is) mert alapból csúnyák (kisebbségi komplexus) és máshogy nem tudnának érvényesülni.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2012.09.05. 17:35:02

Amúgy meg, nem röhej, hogy 22 éve az alapján választanak polgármestert a zemberek, hogy melyik párt jelölte őket? Nem olvasnak programot (jellemzően nincs is program), nem kíváncsiak a jelölt terveire, csak az a lényeg, hogy fideszes/mszp-s legyen.

Gyakorlatilag egy értelmi sérült makákóval is meg lehet nyeretni egy választást, csak a fidesz/mszp jelölje.

Elnézést a makákóktól, no offense.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.09.05. 17:48:04

@immortalis: A II. kerületi választás megvolt?

Marcellusca 2012.09.05. 17:52:06

@immortalis: Ó, dehogy nem. Lásd: Esztergom!
A polgit megutálták, szimpibb volt a független.
Csak ott b@szták el, hogy a testületbe meg beszavazták ugyanazokat a fityiszeseket, élükön az utált volt polgival. :(

Nagy az Isten állatkertje!

Krutzifix 2012.09.05. 17:53:24

Elképesztő, hogy milyen unintelligens, moslék rohadt bunkókat tudunk fontos pozíciókra MEGVÁLASZTANI! Megérdemeljük!

spontan · http://erdekessegek.info 2012.09.05. 17:57:16

Vajon ezt is lehet úgy védeni, hogy a szocik még rosszabbak?

Tapmancs 2012.09.05. 17:59:57

@borzash: @Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.): Nekem meg személyesen Rákosi elvtárs jutott róla eszembe, de valóban, lehet hogy Biszkura tényleg jobban hasonlít.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.09.05. 18:02:08

@immortalis: Kistelepüléseken szerencsére ez még nem módi, a nagyobbakon nem ismerik az alanyokat. Olvasni meg nem szeret a magyar, ha koliban betettem feliratos filmet is felálltak. No comment.

Vannak emberek, akiket gondolkodás nélkül főbe lőnék és nem lennének álmatlan éjszakáim tettem után. Mert talán keresztény erkölcsbe ütközik, talán jogilag gyilkos vagyok, de tízezrek szenvedésének vetnék véget. Ez így nem mehet tovább!

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2012.09.05. 18:03:30

@Counter: vidéki gyerek vagyok (höhh', érted, Vidéki), így bevallom őszintén, hogy gőzöm nincs a II. ker. választási eredményeiről. Nem guglizom ki, mesélj! :)

@Marcellusca: Esztergom esete a szabályt erősítő kivétel. :)

Ha a feldühödött zemberek hetente meglincselnének az ország összes polgármesteri hivatalában egy dolgozót, képviselőt -amúgy random módon, ahol faragnak, ott hullik a forgács alapon- pár hét alatt rend lenne ebben az országban, eszébe nem jutna az ügyintézőnek hetekig tologatni az aláírandót, a képviselőnek visszaélni a helyzetével, a polgármesternek a hatalmával.

Ráadásul jót tennénk, hiszen csökkenne a bürökrácia, egyből hatékonyabban dolgoznának a hivatalokban, ha tudnák, hogy péntek délután egyvalaki nem megy haza közülük, mert jön a heti rendes lincselés... Lehetne reality-showt is csinálni belőle, vagy fogadásokat kötni a tippmixen...

Nade, komolyra fordítva a szót, (mielőtt jön a TEK, vagy még rosszabb, Vidéki, vagy Enrico, ne adj' Isten Lencsés Pityu), ideje lenne szélnek ereszteni a sok léhűtőt az állami hivatalokból, a valamiféle erkölcsi minimumhoz, intelligenciához kötni bizonyos posztokat.... de amíg erre nincsen _állami_ szándék (hiszen holló a hollónak...) addig feleslegesen is álmodozunk olyan önkormányzatokról, hivatalokról, állami szolgáltatókról, ahol a pénzünkért (adók, ugyebár) normálisan viselkednek az ott dolgozók, legyen az akár egy utolsó takarító, vagy esetleg egy polgármester....

Bocs, offolok, csapongok.

P1sty 2012.09.05. 18:05:45

Olyan érzésem van mintha az összes magyar ennél az asztalnál ülne: www.youtube.com/watch?v=cv4MxS5vtv8 . Csak beszélünk róla, tenni nem teszünk ellene.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2012.09.05. 18:09:14

@Member: én sem voltam népszerű, amikor angolul indítottam el a filmet, és a halláskárosultaknak készített szó szerinti feliratot választottam. Én sem voltam népszerű a társaságban, viszont legalább a magyar felirattal hajlandóak voltak megnézni. (A Ragyogás, Kubrick-Nicholson)

Ajánlom mindenkinek, kurva jó film.

DR. INKVIZITOR 2012.09.05. 18:10:41

Kedveseim!
Akik ott a közelben laktok/jártok szóljatok a Daflics ezredes vezette Roma Gárdának, hogy a mohácsi polgármester - a feleségével együtt - többször is szidta a q anyjukat, a koszos, tolvaj fajtájukat!

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.09.05. 18:13:07

@immortalis:
1. 2010-ben Láng Zsolt országgyűlési mandátumhoz jutott a Fidesz országos (asszem, mindegy, lényeg, hogy lista) listáján. A választókörzetben egyéniben Balsai István nyert.
2. 2011 forró őszén Balsai István elért karrierje nadírjára és alkotmánybíró lett, ezért képviselőségéről lemondott.
3. Az időközi választáson Láng Zsolt országgyűlési képviselő, a kerület polgármestere is indult, azzal a nyílt szándékkal, hogy egyéni mandátumot is szerezvén listás mandátuma felszabaduljon.
4. Nem avatták be a választópolgárokat abba a lényegtelen körülménybe, hogy az imígyen felszabaduló (már 2010-ben megnyert) listás mandátumot kinek adja majd a párt. Ezt maga Láng Zsolt sem tudta.
5. Láng Zsolt nyert, néhány nappal a választásokat követően pedig meg is tudtuk a Fidesztől, hogy kié lett a listás mandátuma.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2012.09.05. 18:21:26

@Counter: kis magyar abszurd. És az milyen , hogy hozzánk Kalocsára, miután Szijjártó Péter, a Fidesz szóvivője szerint:B.Z. a nyilvánosságra került beszélgetésben tanúsított magatartásával méltatlanná vált arra, hogy a Fidesz és a KDNP közös jelöltjeként induljon a Bács-Kiskun megyei 7. számú egyéni választókerületben, ezért azonnali hatállyal visszaléptetik a képviselő-jelöltségtől." És helyette idebaszták nekünk Semjént, gondolom "mekkora királyság a KDNP elnököt leküldeni az érseki székhelyre) , BZ-t meg elküldték egy felszabaduló EP-parlamenti helyre.

És, a legszebb az egészben, hogy Semjént csont nélkül választotta meg a sok okos. Gondolhatjátok, hogy Semjén mennyire van képben Kalocsa és környékének a problémáiról (ráadásul mennyire érdekli...)

Vicc ez az ország, megérdemeljük a vezetőinket, hiszen mi, az istenadta nép választjuk meg őket ciklusról-ciklusra...

Fasz kivan. Lincselés, valaki? ;)

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.09.05. 18:30:46

@immortalis: Mit lehet lőni Kalocsa vidékén?

dr yetee 69 2012.09.05. 18:36:16

@borzash: Fideszes polgármester,droid!

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2012.09.05. 18:40:03

@Counter: ezt már nem is akartam felhozni... "Több alkalommal arról beszélt, hogy Zsolttal és a többi vadásztársával nagyon szeret kóbor macskákra és kutyákra lövöldözni,"

www.kalocsaineplap.hu/hu/kornyek/fokto_polgarmester_kenyes_ugyei_valaszt

merre 2012.09.05. 18:48:40

Nem összeférhetetlen ez a polgármesteri és az önkormányzati cég vezetője poszt férj-feleség viszonylatban?
Egyébként az a fazon simán elmenne egy 1965-ös pártitkárnak.

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2012.09.05. 18:51:10

Hínnye, aztakurva dedurva!

Van ám szókincse, meg egyfajta mondatszerkesztése a polgármester kúrnak!

Nöm semmi!

Szegény Mohács! Vagy, veszett ott már több is?

tintamin 2012.09.05. 19:07:58

Hahaha, a kis milyen kisstílű gyökér ez a pógármester!:))

Bámulatos módon fog eltűnni a süllyesztőben, és kemény alkoholistaként végzi, mert csúnyán meg fogja viselni, amikor már nem ő lesz a polgármester. Nagyon sajnálom, hogy egy ilyen életút ilyen méltatlanul ér véget, de tulajdonképpen magának akarta.

ssjani 2012.09.05. 19:11:30

Mióta Szekó a polgármester azóta Mohács épül, fejlődik. A pályázatokat sorra nyerik. A városnak nem adóssága, hanem befektetett tőkéje van. Ezért választják meg újra és újra.

2012.09.05. 19:17:30

nahát, mik vannak :) egy nem becsületes fidesznyik?

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.09.05. 19:26:37

lehet, hogy Móricz egy Nostradamus is volt egyben és a jövőbe látott?!?!

na__most__akkor 2012.09.05. 19:30:17

Az, hogy valaki hogy néz ki, nem számít. Ronda emberek is vannak, és lehetnek nagyon jó emberek - a szó minden értelmében. Rákosi, Biszku, akárki. Nem érdekel a pofájuk.

Ami számít, hogy valaki MIT TESZ.

Például EZ.

"álláshalmozás" --> megvonom a szót, rendbírsággal sújtom, sújtom, SÚJTOM, szavazás, egyetértés --> aztán "elgurult a gyógyszere", "agyára ment", "élősködnek a társadalmon", "van pofája", "szégyellje magát"

És EZ még ott ül, és EZT senki sem sújtja rendbírsággal.

Engem nem érdekel, hogy EZ fideszes, vagy nem. (AZ, de mondom, nem számít. Akár buzi négercigányzsidó is lehetne, akkor is.)

EZT a közelébe engedtük valamiféle hivatalnak?
És még most is ott van? Öt perccel azután, hogy ezt elmondta?

Tényleg ilyen hülyék vagyunk? (Vagytok?)

Ha EZ fideszes, akkor nekünk régen rossz. (Nem, nem most jöttem rá. De EZ túl van minden határon.)

hamisnero 2012.09.05. 19:32:59

@zrobasé: zrbasé a pártmegbízásának megfelelően cselekedett, seggek fényesre nyalva, a fidesz részéről a kielégülés megvan, remélem pénzért csinálod, ingyen nagyon perverz lenne.

hamisnero 2012.09.05. 19:34:04

egyébként akik ezeket megválasztják, meg is érdemlik. laktam mohácson, ez való a tükéknek.

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.09.05. 19:43:25

Az a dúrva, hogy meg is szavazták a bírságot.
Annak aki másfél percben tényleg sértegetett, annak nem. Kis viktorkák.

Látta valaki Viktor diktátor tekintetét, mikor megkérdezték tőle, volt-e háttéralkú a baltásról?

Én nem vagyok egy beszari gyerek, de társítottam a nézését a hatalmával és most megyek útlevelet hosszabítani.

dr kíváncsivagyok 2012.09.05. 19:59:48

Azok a tudatlan faszkalapok tehetnek erről , akik azt gondolták , hogy csak a szoci-Szdsz lop és 2/3 - ot adtak ennek a tolvaj bandának ! ( És itt a 2/3 - on van a hangsúly )Mert nem a PÁRT lop , hanem az "emberek " lopnak...és nem az egész bagázst kellett volna annulálni,...hanem akik "talicskáztak ".. és nem volnánk most ekkora szarban . Ha az elmúlt rezsim seftelését "talicskázásnak " neveztük , akkor ez a Fidesz-maffia dömperrel lop !

shwarcz bácsi 2012.09.05. 20:02:33

eljön a nap egyszer, amikor ezek már nem lesznek politikusok...

lanyi 2012.09.05. 20:03:00

Ez tipikus példája a mai magyar valóságnak...
Sólyom László mondta a kormányváltáskor:"Legyetek különbek!"
Ez az ember semmivel sem különb az "elmúltnyolcév" kádereitől.

Sajnálom...

dr kíváncsivagyok 2012.09.05. 20:03:21

Holnap kíváncsian fogom nézni a híreket, hogy "vasvillákkal zavarták el Mohács korrupt polgármesterét és feleségét a városból "...
Ha nem találok ilyet , akkor Mohács ezeket megérdemli és további kellemes fetrengést kívánok nékik a bűzölgő szarkupacukban !

zrobasé 2012.09.05. 20:03:32

@ssjani: csak érdeklődök, a jövöre nézve, hogy akkor ahhoz hogy Mohács sikeres, ahhoz az kell hogy a polgi egy ilyen kiskirály legyen, vagy csak azóta kiskirály mióta polgi...csak hogy tudjam a jó receptet, nehogy eltévesszem a sorrendet...
tehát először lesz kiskirály (ilyen stilussal) majd ezért polgi és ezért sikeres a város
vagy elöszőr polgi majd kiskirály (ilyen stilussal) és ezért sikeres a város
vagy...

lanyi 2012.09.05. 20:04:35

@ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz!:

Igen láttam Kedves vezetőnk arcvonásait,mikor a baltásról kérdezték.
Mindent elmondott...

dr kíváncsivagyok 2012.09.05. 20:05:02

@shwarcz bácsi: "eljön a nap egyszer, amikor ezek már nem lesznek politikusok..."

Ja, ja ,..majd Orvbán nyugdíjazza nettó 450 ezer ft nyugdíjjal... ( ...és egy Kiskereszt a csüngőkkel...)

dr kíváncsivagyok 2012.09.05. 20:06:14

@lanyi: "Igen láttam Kedves vezetőnk arcvonásait,mikor a baltásról kérdezték."

Nékem olyannak tűnt , mintha robbanni akarna... nem volt valami békés...na .

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.09.05. 20:32:23

@NextGeneration:

Nem jönnek rá, mert egymásra uszították őket és ezzel vannak elfoglalva. Összefüggések:

www.kibulizottorszag.net

Ott a megoldás is. Vagy annak a kezdete.

Crip Lee 2012.09.05. 20:41:52

@Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.): Ha ismernéd a többi pg jelöltet Mohácson...... Az előző pg. egy becsületben megőszült alkoholista volt. Ez meg na.....

Szamiz67 2012.09.05. 20:54:09

@dr kíváncsivagyok: Azért a nem direkt lopó (sok nem lehet...) politikusnak is el kell fogadnia a pártfinanszírozás állami pénzt lenyúló és pártkasszába visszacsorgató korrupt, mocskos rendszerét. Nekem a béna/nyomasztó 2/3-ad ellenére sincs nagy nosztalgiám Lendvai Ildikó, Kósáné Kovács Magda, Lampert Mónika vagy pl. Kiss Péter, Szekeres, Gyurcsány, stb.... után.

Mc Master 2012.09.05. 21:02:42

A kommenteket futva átolvasva azt látom, hogy mindenki támadja ezt a szegény embert. Csoda, hogy így beszél az egykor őt megtámadó emberrel?

belfold.ma.hu/tart/cikk/a/0/94609/1/belfold/Mohacsi_kepviseloboksz_a_masik_utott_eloszor
Szekó: "Azt válaszoltam, nekem nincs szükségem tőle ajándékra. Fogtam a csomagot, hogy visszavigyem neki. Miközben felé mentem, folyamatosan szidalmazott, rákosizott, idiótának nevezett. Amikor odaértem, ennek hatására elé dobtam a papírjait, és megkértem, moderálja magát. Miután elfordultam, hogy visszamenjek a helyemre, leütött" - tette hozzá az országgyűlési képviselőként is dolgozó városvezető.

Szekó József közölte: ekkor egy pillanatra elvesztette az eszméletét, a földre rogyott, s érezte, ahogy támadója még ebben a helyzetben is folyamatosan üti és rúgja, s valószínűleg még meg is taposta. A bántalmazástól sajog a feje és horzsolásos sérüléseket szenvedett. Az eset után feljelentést tett a rendőrségen.

A polgármester hangsúlyozta, hogy botrányosnak tartja a történteket. "Mohácson nem történt ilyen, amíg Polgár Károly és Németh Imre (jobbikos politikus) meg nem jelent a helyi közéletben, igyekezve tönkretenni az önkormányzat munkáját" - jegyezte meg.

Szekó József kitért rá, hogy a pénteki nyilvános ülésen Polgár Károlyt rendbírsággal kellett sújtani, mert bekiabálásaival zavarta a testületet feladata ellátásában. Hozzátette: a képviselők az incidens után tovább dolgoztak, még három napirendi pontot tárgyaltak.

Polgár Károlyt a helyszínre érkező rendőrök bilincsben vitték el a városházáról. A független képviselőt nem sikerült elérni. A bama.hu internetes hírportálnak azt nyilatkozta: Szekó József ütött elsőként. Azt mondta: "Mikor odajött hozzám, megragadta a nyakkendőmet, és megütötte a mellkasomat. Védekeztem, visszaütöttem".

Az ülésteremben jelen lévő Emmert Péter mohácsi szocialista képviselő viszont azt mondta: ő úgy látta, Polgár Károly ütötte meg először Szekó Józsefet, melynek következtében a polgármester a földre esett, de támadója tovább verte és rugdosta."

- A neten található képeket nézegetve én inkább a Szekóra fogadnék egy bunyó esetén, mint a Polgárra, az előbbinek van vagy 20-30 kg előnye.

- Az MSZP-s képviselő a fideszes mellé állt az ügyben.

- Többen írták, hogy lehet ezeket megszavazni. Ez kicsit olyan, mint a kétharmad dilemmája: ez nem a Fidesz sikere, hanem az ellenzék bűne. 1998 óta nem tudta az MSZP egy valamire való emberét rábeszélni arra, hogy költözzön már Mohácsra és induljon a választáson? (Ez csak mint technikai kérdés jutott az eszembe, nem, mint vágy. :D)

Mc Master 2012.09.05. 21:04:18

@Szamiz67: Egyáltalán, ezek élnek még? (Tudom, hogy az "ők" helyesebb lenne, de csak nyelvtanilag...vagy mummiákra hogy kell rákérdezni? LOL)

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.09.05. 21:05:45

@Moka_Miki: MSZP és valamire való emberek? Nem értem a mondatot.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2012.09.05. 21:06:56

@Moka_Miki: elvesztette az eszméletét, a földre rogyott, s érezte, ahogy támadója még ebben a helyzetben is folyamatosan üti és rúgja, s valószínűleg még meg is taposta. "
Ha elvesztem az eszméletem, nem érzem, ahogy ebben a helyzetben... Mert nem vagyok eszméletemnél. De mindegy is az egész. Hazudik mind, már a nézésével is.

SvenH. (törölt) 2012.09.05. 21:13:19

anno azert adtak onkuris hataskorbe a fotav muveket hogy majd ok meg fogjak vedeni a sajat szavazoikat es akkor fellepnek kemenyen a tavhos emberkekkel szemben, de inkabb ugy tunik megvettek kilora...
szopjanak csak a tavhosok ezerrel, elvegre nem egy nyuggerhorda, hanem egy inhomogen kozeg... gyakorlatilag a tavho regota partkifizetohely, hiszen tuggyuk hogy a kampany az 300 milliobol siman kijon a masik 3 milliardot meg pl. a tavhoszolgaltatok ajendekkent osszedobjak

SvenH. (törölt) 2012.09.05. 21:14:17

az ellenzeki kiscsako helyeben en MEGTAMADNAM birosagon a helyi kis musszolinit, majd mennek strasszburgba es nyernek... szeritnem penz is jarna vele

Airgüzü 2012.09.05. 21:23:15

Képzeljétek, micsoda erők állhatnak a háttérben, ha ez az odvas tahó ilyen magabiztosan söpri le ellenlábasát. Náluk ez így megy, ez megengedett, mindenki ezt és így csinálja. Ki csak a saját szemétdombján, ki országos szinten. Szegény Móricz forgolódik...

ssjani 2012.09.05. 21:27:53

@zrobasé: Nem tom, nem vagyok mohácsi, csak olvasok újságot.

Airgüzü 2012.09.05. 21:28:06

@Szamiz67: Lassan az az érzésem - bár én sem szeretném az életben azokat soha viszontlátni -, hogy az általad említett szoci prominensek kisministránsok sem lehetnek a fideszesek mellett... Van ebben az országban vajon tisztakezű, rendíthetetlen, megvesztegethetetlen, korrupciómentes, a közért tenni akaró és tudó ember? Vagy a politikai elit kivétel nélkül mind ilyen hitvány és becstelen megélhetésiekből áll? Bedarálni, lenyúlni, megszerezni, összeharácsolni, elsimicskázni...

Állásrafal 2012.09.05. 21:30:25

Pontosan erről szól minden. Ha nem vagy benne a körbe el is intéznek, lapátra tesznek, és senki nem mer melléd állni. Ilyenek nem a munkájukkal, hanem a ki vagyok énnel dolgozhatnak. 20 évet dolgoztam egy helyen, de állandóan a helyemre akarták rakni valakinek a valakijét. Én 20 év alatt egyszer sem kaptam az adható pénzből, de illetékesék behoztak ismerőseikből valakit, egyből kapott. Lsd. nem tudott gépelni, felvették gépírónak, utána ha megjegyzést tettél már mondták is, hogy hányan jelentkező lenne a helyemre. Én igyekeztem, hogy munkaidő után hazamehessek, ők túlóráztak, de ha igyekeztek volna, akkor időben hazamehettek volna. Társszerv valakijének a lányát felvették, már kioktatott, hogy ő ki, a munkáról még fogalma sem volt, de már helyzete volt. De ez a jelentség nem párttól függ, mert mikor odamentem dolgozni több mint 20 éve, akkor meg elég sok alkoholistának mondható volt, aki úgy beépült, hogy már reggel totál maligánosan jött dolgozni, de ő parancsolt, akkor is ha azt sem tudta miről beszél. Könyvet lehetne írni a 20 évemről, ami kizárólag erről szólt, és arról, hogy nem hagyom magam kirekeszteni. De 20 évig bírtam. Ja, és azóta újabb főnök van, aki a baráti körével jegyzőkönyvezte a fegyelmit ellenem. A szakszervezetből nőtte ki magát és lett vezető, és helyben kialakította a szexszervezetét.

Aztapaszta 2012.09.05. 21:35:54

@Airgüzü: jól érzed vagy inkább látod.

futás csicskák! 2012.09.05. 22:06:15

hijába rákoskodtok Dalfics már csinája a roma hadsereget asz mentek levesbe nemsokára dicsak

komplikato 2012.09.05. 22:24:54

@Member: OFF:
" Olvasni meg nem szeret a magyar, ha koliban betettem feliratos filmet is felálltak. "

Súlyos. De igaz. :(
Ezért járok feliratos filmekre moziba (már amikor még telt), nagyjából 1000x kevesebb az idióta és bunkó néző aki elcseszi a moziélményt. /OFF

dr kíváncsivagyok 2012.09.05. 22:25:43

@Airgüzü: "Képzeljétek, micsoda erők állhatnak a háttérben, ha ez az odvas tahó ilyen magabiztosan söpri le ellenlábasát. Náluk ez így megy, ez megengedett, mindenki ezt és így csinálja."

Hadd találjam ki,....Fideszes ?
Meg kell erősíteni a hazafias érzelmű középosztályt !!!!

2012.09.05. 22:26:34

ezt hívják "Mutyi"-nak nem? De.

SvenH. (törölt) 2012.09.05. 22:31:48

@dr kíváncsivagyok: kell legalabb 20 ev hogy a komcsi kozeposztaly melle elerjenek a fijjug, egyfajta ujkori tokefelhalmozas, es meg is magyarazzak!

anno az volt a poen, amikor Orban ugy ervelt meg 2000 korenyeken, hogy lehet hogy nem jok a mutatoink, de hat nezzuk meg milyen sok autot veszunk, es ez azt jelenti hogy jol megy...

shwarcz bácsi 2012.09.05. 22:52:41

@dr kíváncsivagyok: és? attól halhatatlan lesz? ugye, hogy nem... csak idő kérdése...

pjm 2012.09.05. 22:53:40

Végre egy jó sorozat a tévéből, az ötvenes évek párttaggyűléséről. Ezt vártam már, így lehet igazi kontrasztot adni a mai demokratikus Nemzeti Együttműködés Rendszerében gondolkodó demokráciánk és a bolsevik, a demokráciát nem tűrő ellentmondást lesöprő álkommunista pribékek tevékensége között. Megválasztottátok őket, élvezzétek a hatalmukat!!!

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2012.09.05. 23:02:15

Engem az érdekel hogy Vidéki és Enrico elvtársak ilyenkor hol vannak.
Szerintem már lejárt a munkaidejük vagy még nem kapták meg az eligazítást :-)

dr. mesterséges színezék 2012.09.05. 23:03:51

@SvenH.: "az ellenzeki kiscsako helyeben en MEGTAMADNAM birosagon a helyi kis musszolinit, majd mennek strasszburgba"

Strasszburgig el kell jutni - mármint nem fellebvitelben (de persze úgy is), hanem fizikailag. Olyan kellemetlen, ha az emberről éppen a per előtt 2 nappal deríti ki Budai Gyula, hogy a wizzaires kapcsolatai lévén Sukoróról kokaint szállított Gyurcsánynak, hogy az bírja erőnléttel a diplomája másolását, és a rendőrség ilyen értelmű bizonyítékait a Polt Péter által vezetett független ügyészség prezentációja alapján a Handó Tünde által szervezett független bíróság elegendőnek találja az előzetes letartóztatáshoz.

dr. mesterséges színezék 2012.09.05. 23:06:39

@Airgüzü: "micsoda erők állhatnak a háttérben, ha ez az odvas tahó ilyen magabiztosan söpri le ellenlábasát"

Milyen magabiztosak a labda végtelen birtoklásában, ha ilyen eszközzel, kamerák előtt meri "megvédeni magát".
Még ha más képviselő érdekében játssza el, csak-csak, de ekkora szentséget, hogy ennyire maga felé nyúljon a keze...

dr. mesterséges színezék 2012.09.05. 23:08:14

@Aztapaszta: Gogol tábornoki rangú hivatalnoka személyesen.

dr. mesterséges színezék 2012.09.05. 23:13:59

@komplikato: Ez a jelenség tökéletesen tetten érhető a szintén jellemzően fiatalabb korosztály által látogatott magyar torrent oldalakon: xvid/mkv verzió szinte csak magyar hanggal készül, ha létezik szinkronos is, mert ég és föld a feliratos és szinkronos közötti kereslet - gyakorlatilag pártízezerből megjegyezhető mennyiségű azoknak a nickeknek a száma, amelyek az előbbire utaznak.

Dr. No 2012.09.05. 23:20:54

Csak nem fideszes? Csak nem?

megint 2012.09.05. 23:24:21

Lehet kritizálni , én is szoktam mert ahogy nálunk szokás a saját haveri körét részesíti előnyben (persze osztogat kicsit balra is), viszont azon kevés önkormányzatok közé tartozik a mohácsi ahol nincs csődveszély, sőt, nagyon komoly tartalékok vannak, és képes a város befektetni, és mindezt önerőből, ebben nagy szerepe van Szekónak aki nagyon ügyesen gazdálkodik(van épp elég ellenpélda , Szigetvár, Pécs..stb). A két embert akit említ a videóban(jobbikosok) tényleg nem normálisak, bármilyen kulturális eseményen képesek ordibálni, és ha éppen úgy van kedvük akkor verekedni. Ja és ez a kis város majdnem megvette a harkányi élményfürdőt.

manigerzson 2012.09.06. 01:39:44

@csizsikpizsik - pique takarodj!: jé, pár éve nekem is mindig ez jut eszembe, ha választásokról van szó. meg egy valamikori DOS op.rendszerre íródott egyszerű program, mely mindennap a számítógép első bekapcsolásakor egy random idézetet tett ki a monitorra - a legjobb szöveg ez volt:
ha a választások bármit is megváltoztatnának, betiltanák őket. (ha belegondolok, hogy ezt gyerekfejjel igazából meg se értettem, csak megragadt az agyamban...)

Bee-zony 2012.09.06. 04:46:32

Az új mohácsi vész...
Ez nem zsidó maffia, ez nem cigány maffia, ez magyar maffia. A háromszög harmadik oldala.
A másik háromszög, ahogy zsidók, muzulmánok és keresztények utálják és ölik egymást, és tűzfészekké és harctérré teszik a területet, ahol élnek. Az annihilációs „bermuda” háromszög, a fekete lyuk... az ilyen helyeket jobb elkerülni.
És csak az oda valók maradnak, mert az egyik bevonzza a másikát, a többieket pedig taszítja. Így polarizálódik a világ.
Mindenki vándoroljon a neki megfelelő helyre, így a legkevésbé rosszak a dolgok.
A korrupt félázsiaiak költözzenek Mohácsra, a többiek pedig költözzenek onnan el, és mindenki meg lesz elégedve a helyzettel, mert azt kapja, amit a természete szerint megérdemel.
Egy dolog, hogy milyen a polgármester, a másik pedig az, hogy milyen az a többség, amelyik megszavazza, hogy ez neki és szerinte így jó. Ezt választották, ezt érdemlik.
Persze van erre is egy racionális magyarázat: azért őt választották, mert a többiek még rosszabbak. Pöcegödörből nincs jó választás, csak kevésbé sz@r. Ez reménytelen, szerintem. De úgyis eltúnnek a süllyesztőben, ahogy haladnak egyre lejjebb. Az érdekes, hogy ki lesz helyettük. Egy életépesebb társaság, vagy egy életképesebb másik nép? Lehet rá hivatkozni, hogy itt vagyunk már ezer éve, de az indiánok is ott voltak már legalább 12 ezer éve, és ez mégis kevés volt ahhoz hogy ne legyenek alárendelt helyzetben és szerepben más népekhez képest.

Én meg azt választottam, hogy a világ másik felén legyek, és ezt érdemlem.
Tegnap beszélgettem magyarokkal, akik már régóta itt élnek Észak-Amerikában, és egyikük mondta, hogy 5 év múlva már nekem is távoli ország lesz Magyarország. Én is ettől tartok... Nehéz kétlaki életet élni, hogy valaki mindkét helyen ott legyen agyilag. De azért megpróbálom.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.09.06. 05:24:06

@komplikato: Pedig szinte mindig alulmúlja az átszinkronizálás az eredetit, kivétel talán a vígjátékok. Az eredeti alkotók még jobban ügyelnek a hangok kiválasztására, mint azok, akikre egy csatornák a magyarítást rásózzák.

protézisesh 2012.09.06. 08:48:48

arról a radics/dzsinddzsics ezredesről is lesz poszt, aki mohácson (?) cigánygárdát szervez?

futás csicskák! 2012.09.06. 09:40:45

@Bee-zony: Magyarországon háború zajlik, csak a gyávák nem akarják látni. Így kényelmesebb. Egyelőre. Aztán amikor nemsokára beérik gerinctelenségük és lustaságuk gyümölcse, akkor csúnya vége lesz a nemzetnek. Teljes állami támogatással gyilkolják a magyarokat, most már legális magánhadsereget is szerveznek a cigányok. Normális ember vagy harcol, vagy elköltözik egy értelmes társadalomba innen.

P.mester 2012.09.06. 12:33:16

Aztakurva életbe!
Hát, ecsém, megnéztem ezt a videót. Ezt a stílust, ezt a pökhendiséget, ezt az önkényt, és még ez a faszkalap beszél arról, hogy "szégyellje magát" az, akit szimplán vezetéknéven szólít.

Kötelező darab lesz 2050-ben az iskolában a Fidesz anatómiájához.

Kurt S. Earp 2012.09.06. 15:36:14

Erre a filmanyagra jól emlékszem 1971-ből, amikor levetítették az esti Híradóban.
Aczél Endre egy egész oknyomozó cikksorozatban foglalkozott vele a Népszabadságban, mert kiderült, hogy a Szekó tanácselnök elvtársnak és a Pártbizalmiként dolgozó feleségének, közös zugpálinkafőzdéje volt a megtámadott Polgár KISZ-titkárral együtt, de Szekó titokban 600 litert eladott saját zsebre az öreg munkásőrnek, Daflicsnak, és ezt Polgár soha nem bocsátotta meg neki. Tulajdonképpen elszámolási vita állt az ügy mögött, amelybe balszélről még Losonczi Pál is belekeveredtt , úgyhogy Kádár a személyes befolyását latba vetve símitotta el az ügyet.
Így volt.
Régi dolgok ezek, jó, hogy ma már nincsenek ilyen emberek.

feritata 2012.09.06. 16:35:17

@Kurt S. Earp: ezek a suttyó gyökerek egymást büntetik, én azt mondom éljen soká mindegyik!

Horizont 2012.09.06. 19:24:12

Megszólalt Mirella jegyző asszony és csupán önszorgalomból megvédte Szekónét és Szekót!
www.pecsistop.hu/regio/vedelmebe-vette-a-jegyzo-a-mohacsi-polgarmester-feleseget/1080100/
Minden a legnagyobb rendben! Légy került a levesbe ugyan, de az élet nem áll meg Mohács határánál sem. Veszett már több is... És még mennyi fog!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.09.06. 22:02:28

Bazz!Az a bruttó 8 millió is sok az ilyen rohadéknak.Nem tudom mennyi nettóban.Mennyi rohadt élősködő van ebben az országban.
A videót majd egyszer megnézem.
De a leírtak alapján demokrácia fidesz-módra.Tehát mindenki másnak:Kuss!

Bee-zony 2012.09.07. 03:14:10

@futás csicskák!: Emlékezetem szerint már 2006 őszén azt írta egy svájci újságíró, hogy Magyarországon hideg polgárháború zajlik.
Na de, Magyarországon van kb. 1% erkölcsileg és szellemileg fejlett ember.
Katonáéknál úgy tartják, ha az erőviszonyok kb. 5:1-hez arányúak, akkor a kisebbségben levőnek már olyan kicsi az esélye a nyerésre, hogy jobb ha nem megy bele a háborúba, és más stratégiát és taktikát választ.
Az 1% se választást, se háborút nem fog nyerni mostanában Magyarországon.
Ha pedig a 99% jól megritkítja egymást, az legyen csak az ő ügyük.
Ilyen körülmények között minek részt venni a háborúban?
A legjobb választás otthagyni a csatamezőt, és megköszönni, ha az aljanép három fő összetevője, a szemét cigányok, a rohadt zsidók, és a szarmagyarok megritkítják egymást, mert már más nincs is ott, ami az ideális állapot az adott körülmények között, amit én nem tudok megváltoztatni, mert az a többieken, a többségen múlik, a saját életemet viszont tudom irányjtani, és ezért mondom, hogy abban a háromszögben nem érdemes senkivel sem azonosulni.
Magyarország elérte a szodomai szintet, és lábbal szavazásra és bojkottálásra érdemes.
Leírom még egyszer, hogy a magyarok akkor döntöttek helyesen, amikor otthagyták a háborús térséggé vált őshazát, és új hazát kerestek, akkor nem döntöttek helyesen, amikor nem kerestek új hazát, és belementek a háborúba, lásd Vajk-István és Koppány. Ha Koppány a harc helyett elmegy a csapatával északnak (mert a Nyugat már Vajk-István szövetségese volt), akkor most ők lennének a jobbik magyarok, mint nemzetiség Finnország tájékán, vagy mint önálló állam.
Én úgy látom, hogy az erkölcsös és értelmes emberek jobb ha elmennek Magyarországról, mert eleve kevesen vannak, választást és háborút nem tudnak nyerni, tehát nekik nem érdemes maradni, és szignifikáns különbség van a két döntés, és az eredménye között. Az pedig, hogy valaki beleolvad-e egy másik népbe, vagy nem, és megőrzi a magyar identitását, bármilyen okból, pl. mert szerinte az olyan érték, amit nem szabad veszni hagyni, az az ő döntése, ami szerint él. Az egyén életét illetően, szándék és erőfeszítés kérdése, hogy mi és hogyan történik, hogy ő hogyan vezeti az életét a kedvező és kedvezőtlen külső körülmények között.

Bee-zony 2012.09.07. 06:14:48

Apropó, lehetek pontosabb is, amikor az erkölcsileg (és szellemileg) megfelelőnek tekintett 1%-ra hivatkozok.

„Kohlberg erkölcsi fejlődési stádiumai

Erkölcsi stádium
0. stádium – jó az, amit én akarok, s ami nekem tetszik
1. stádium – a büntetéstől való félelemből fakadó engedelmesség
2. stádium – instrumentális relativizmus, hedonizmus, a szolgálatok cseréje
3. stádium – jelentős személyek véleményéhez való igazodás, konformizmus
4. stádium – az előirt szabályok és a formális rend megőrzése
5. A stádium – utilitarizmus és az erkölcsről mint a társadalmi megegyezés produktumáról kialakult kép
5. B stádium – magasabb rendű törvényekhez és a lelkiismerethez való igazodás
6. stádium – egyetemes etikai elvekhez való igazodás”
(I. Sz. Kon: Az ifjúkor pszichológiája. Budapest, 1979. Tankönyvkiadó. 83. o.)

A megfelelő az 5A stádiumtól a 6-ig.

Egyéves Önkéntes 2012.09.07. 07:23:09

A Csele-patak nincs már meg?

A Spanyol Inkvizíció 2012.09.07. 07:29:17

Kedves blogtársak!
Ha a mohácsiaknak jó ez a Döbrögi (márpedig jó, mert rendre újraválasztják) akkor nekünk miért nem jó?
Itt egy másik: www.stop.hu/belfold/nagykoroson-el-a-magyar-kedves-vezeto/1057594/
Na most ezt mi nyilván nem tudhatjuk, de az ott élők pedig nyilván tudják ezt róla, és mégis megválasztják.
Nekem ebből ez jön le, hogy mi szeretnénk ilyen embereket a hatalomban látni, mert mi ikszeljük be őket.
És ez az ami rendkívüli módon elszomorító.

GutBesserWasser · http://blog.gutbesserwasser.com 2012.09.07. 08:03:25

@collateral collector (2012.09.05. 17:21:03): Tévedsz, nem ezt akartuk, és nem is akarjuk. De szerinted ki a f*szt akarjunk? SzDSz-ből lett LMP-t? Gyurcsányt? Mesterházyt? Bokrost? (A Jobbikot meg sem említem, mert hőbörgésen kívül mást még nem igazán mutattak fel. Igaz, kellett a hőbörgésük, és a Magyar Gárda, mert legalább elkezdett az állam odafigyelni arra, hogy az mégsem teljesen európai, hogy emberek százezrei nem arathatják le, amit megtermelnek, mert learatja más. Erővel, akár fényes nappal.)

Szerinted kit kellene választanunk?

GutBesserWasser · http://blog.gutbesserwasser.com 2012.09.07. 08:17:10

@Bee-zony (2012.09.07. 06:14:48): engem az érdekelne nagyon, hogy ki határozza meg azokat az egyetemes etikai elveket. (A R. Kat. pápa nagyon szeretné, az látszik, de az a világ - Istennek hála - elmúlt. De akkor ki? Obama? Hollywoodi rendezők? Barroso? A Yad Vashem Intézet? Gyurcsány? Orbán? Hoffmann? (Szeretné, azt látom, de szegénykémnél csak Mikola tehetségtelenebb ezen a téren. Igaz, több nagyságrenddel.) Az RTL Klub médiagecijei?)

Gerolsteiner 2012.09.07. 09:29:29

Ide is beírom, bár itt már volt, aki rávilágított: meg kell nézni a város gazdálkoását, abból kiderül, miért választják meg újra és újra: www.mohacs.hu/?p=43&menu=1&foid=7
A szakmai kvalitás és a jó modor nem feltétlenül korrelál...
Vezetönek jobb egy okos "pokróc", mint egy udvarias hülye

Bee-zony 2012.09.07. 18:16:49

@GutBesserWasser: A jó kezdés első lépése így megvan, sikerült megtalálnod a jó kérdést: ki határozza meg az egyetemes elveket, és melyek azok?
Ha nincs jobb jelentkező, akkor majd én :)
Egyébként szerintem a nagy vallások (és a kisebbek), a filozófia (a régi és az új), a társadalom- és a természettudományok tanulmányozásából leszűrhetők használható egyetemes elvek, pl. arról, hogy mi a jó és mi a rossz, hogy mi használ az életnek és mi árt.
A fizika és a matematika területén már vannak egész jól használható, és kb. mindenütt érvényes elvek, törvények és törvényszerűségek. Az élőlények tudománya, a társadalomtudomány valamivel bonyolultabb, mert eleve az élettelen anyagnál bonyolultabb a felépült élő rendszer, de pl. egyetemes elv az, hogy nem ártani. Ugyanakkor az önvédelem is egyetemes elv, hogy ha valami vagy valaki árt, akkor védd meg magad, és a többieket, akik hozzád közel állók. Tehát aki nekem nem árt, annak nem ártok én sem, aki nekem árt, az pedig akár szűnjön is meg és pusztuljon is el, ha annyira, és reménytelenül, megváltoztathatatlanul ártalmas (mint az Ebola, és a többi súlyos betegség-terjesztő, szervezetet károsító élőlény).
Aki az ártást elkezdi, az viszonzásra, retorzióra számíthat: ha (csak) ellenkező irányú ártással szűnik meg az ártása, akkor így lesz megoldva a probléma.
Szerintem vannak egyetemes elvek, amelyek az Univerzum minden részén (vagy legalábbis az általunk már valamennyire ismert részén) érvényesek, és ezek az elvek felismerhetők és megérthetők, mert az Univerzum és az élet már eleve meglevő törvényszerűségeiből vezethetők le – mint a fizikai állandók, amelyek vagy nem változnak, vagy pedig olyan lassan, hogy az az emberi léptékkel-mércével mérve nem
kimutatható. Az egyetemes elveket ugyanezen elv szerint akár logikai állandóknak is lehet nevezni.
Az biztos, hogy nem sok biztos pont van az életben, de azért van néhány, mint pl. a halál.
És persze érdemes lenne összegyűjteni azt a néhány egyetemes elvet (avagy egyetemesnek tekinthető elvet), amelyik nem csak ma érvényes, hanem holnap és holnapután is érvényes lesz.
Az egyetemes elveket szerintem a Jóisten és / vagy a természet már meghatározta, csak fel kell ezeket ismerni. Azért egyetemesek és állandók, mert többek, mint az emberi dolgok, törvények és kreálmányok, úgyhogy a legjobb amit tehetünk, az az, ha szinkronban vagyunk ezekkel a törvényekkel, legyenek ezek akár szigorúak és kemények is az elpuhult, a szükséges életképességi szint alatt levő emberek számára.
Egyetemes elvek gyűjteménye – nem lesz egy vastag könyv; de az a kevés, ami van, az legyen meg. És persze percemberkék véleménye és dolgai ebben nem mérvadók. Ők a pillanatnyi helyzeti előnyök kihasználására, és az ezekkel való visszaélésre lehetnek példák (aminek valószínű hogy meglesz a böjtje így vagy úgy), nem az egyetemes elvekre. Hacsak nem abban a formában egyetemes elv az, hogy vannak a világon ilyen percemberkék is, és van ahol több van belőlük, van ahol kevesebb (és hogy mik a területi eloszlás törvényszerűségei, és hogy hasonló a hasonlót vonzza, a többieket pedig taszítja, aztán az adott területi egységen lévő többség dönt, ugyebár).

Horizont 2012.09.07. 18:24:29

@Gerolsteiner: Nagyon nagy kedveskedés egy ilyen embert "okos pokrócnak" nevezni. Okosnak meg egyenesen túlzás. Egy polgármester választásnak nagyon sok összetevője van vidéken. Megnyugtatlak, hogy a nép egyszerű gyermekei nem a zárszámadás adatait böngészve szavaznak, nem is az Üvegzseb programot lesik. Ha épül szépül (??) a településük nem tudják sokan, hogy ez uniós pénzből vagy hitelből lett-e vagy a polgi egy olyan ember aki varázsolni is tud. És közben még kitudja varázsolni a városka kasszájából a családi, rokoni fizetéseket is hát tényleg "okos" ember!! Csak nem minden a pénz!! A képviselő testületi üléseken mi történik azt is csak egy szűk réteg tudja (és szörnyülködik). Ha kellőképpen jól tudja kialakítani a polgi a saját kis helyi diktatúráját, körbeveszi magát a a neki megfelelő helyi "nagyságokkal", a helyi médiában jól tudja eladni magát és ebben talál segítőket is akkor már nyert ügye is van!
Szekó József lehet, hogy nem viszi vesztébe Mohácsot, de EMBERILEG nem méltó arra a posztra amit nagyon élvez, annyira, hogy ezt az élvezést meg kell osztania a családjával, rokonaival is. Remélem megbűnhődik előbb vagy utóbb mindezért. Inkább előbb....

Gerolsteiner 2012.09.10. 11:34:53

@Horizont: Lehet, hogy a nép egyszerű gyermeke nem a zárszámadás adatait böngészi szavazás előtt, de az is biztos, hogy a Dunántúli Naplóban sem azt olvassa, hogy Mohács a csőd szélén áll...
Amúgy Mohács kis város, no meg - a cikk apropója is bizonyítja - internet is van, tehát az emberek nagyon jól tudják, hogy milyen egy képviselőtestületi ülés meg a polgármester stílusa, csak szarnak a képviselők közérzetére, nekik az számít, hogy a városnak jól megy.
Azt meg nem tudom értelmezni, hogy "EMBERILEG" nem méltó a posztjára. Mint előző beírásommal mondani szándékoztam: a polgármesteri funkciónak nem feltétele az udvariasság, sokkel inkább a kompetencia - és ez az a tulajdonság, amiben egyelőre senki nem talált fogást a célszemélyen...

Általánosságban szólva: jobb ha egy önző bunkó vezetésével jól megy a városnak, mint ha egy udvarias filantróppal csődbe megy.

Horizont 2012.09.10. 15:32:07

@Gerolsteiner:
Nehezen tudsz elképzelni egy embert aki a kettő között van???
Mellesleg minden város el van adósodva, ki kevésbé, ki jobban! Hallottál valamelyikről is, hogy csődbe ment volna? Debrecen, Hódmezővásárhely? Egyik sem. Sőt még Esztergom se.
Oké elfogadom, hogy a te szempontod szerint megfelelő egy ilyen ember a polgármesteri posztra, kérlek fogadd el, hogy szerintem meg nem:) 1:1 :)) Ettől még marad a székében:) 2014-ig.
Egy dologgal nagyon elszomorítottál. Nem érted, hogy mit jelent, hogy "emberileg" ???? Én meg azt nem értem mit nem értesz ezen? Az én szememben valaki akkor jó, ha a szakmai hozzáértés találkozok a normális emberi értékekkel. Sajnálom ha te nem így gondolod. Képzeld amikor se szakmai se emberi nem jön össze, és mégis ott ül ahol nem kéne.....

süti beállítások módosítása