Skip to content


       Szűrés lista

Az éhségsztrájkoló, aki képes megkedveltetni velünk az előzetes regisztrációt

Éhségsztrájkba kezd Gyurcsány Ferenc. 168 óra a Kossuth téren, csak folyadékon. A Kossuth tér visszatér, csak most fordított felállásban. "Lesznek tüntetések, lesznek. Lehet tüntetni a Parlament előtt. Előbb-utóbb megunják, hazamennek." - mondta 2006 nyarán. Így igaz ...

Szegény Gyurcsány, egész élete, pályafutása szenvedés, lemondás ... éhezés.

1988-1989-et végigéhségsztrájkolta a KISZ Központi Bizottság Egyetemi és Főiskolai Tanácsának elnökeként majd a DEMISZ alelnökeként a demokráciáért.

1992-ben, mikor az Altus Befektetési és Vagyonkezelő Rt. vezérigazgatója lett szintén éhségsztrájkolt a rablóprivatizáció leállításáért, az állami vagyonból történő meggazdagodás ellen.

Mint sportminiszter, többször éhezett a pályázati pénzek ellopása ellen, néha már a szeme kopogott, annyira tiltakozott.

2004. augusztusában kerek-perec megmondta, hogy egy falatot sem fog enni, ha megpuccsolják Medgyessyt és őt választják meg miniszterelnöknek!

Másfél évig, másfél hosszú évig sanyargatta ételmegvonással a testét, hogy végre kormányozzanak már, ne csak úgy tegyenek mintha ...

Évekig éhezett némán, titokban, mert elege lett a főpénztárnokok mutyijából, az illegális pártfinanszírozásból, a trükkök százaiból.

2006-2008 között nem vett a szájához a repipogácsából, így tiltakozott, hogy hónapról-hónapra új programmal kellett előállnia.

Már hosszú évek óta utasítja vissza Katus mama húslevesét, mert neki a Szemlőhegy utcai villában kell laknia, akarata ellenére.

És most, amikor már kimaxolta a harcát (for a better hungary!), értünk éhezik, értünk hagyta ott a villáját, értünk felejti el az évi 100 millió osztalékát!
Értünk ... illetve az ingyenreklámért.

A drámai helyzet drámai reakciót kíván”, erőteljes politikai gesztusok kellenek ahhoz, hogy a néma és apatikus választói sokaság megmozduljon - indokolta Gyurcsány Ferenc, hogy miért választották a tiltakozásnak ezt a módját. A DK elnöke az egybegyűlt újságíróknak elmondta, lélekben próbál felkészülni az éhsztrájkra, mert nem tudja milyen érzés, ha több napig nem eszik. Az emberek nem pusztulnak bele néhány nap éhezésbe,a dolognak ebben az értelemben nincsen tragikus végkimenetele.”

Szuperérzékeny éhségsztrájkoló, köszönjük Feri!

éhségsztrájk.jpg





















Ez a szerencsétlen félkegyelmű még azt is elkúrta, hogy a "nagy bejelentés" valóban a Frizbiben legyen, sikerült már a műsor előtt megérkeznie a Kossuth térre csapatával.
A műsorból amúgy kiderült, hogy Öszöd még mindig szenvedélyes igazságbeszéd, Fletó nem veszi magára a hazugság vádját, és a saját pártja nyomta ki a beszédet a sajtónak.

Természetesen Gyurcsány is tudna segíteni: elmesélhetné például, hogy mi történt valójában 2002-2010 között, hogy működött a 70%-30%, mi volt a deal Puch és Simicska között, ki és mennyit lopott. Mivel ő már úgyis halott politikailag, nyugodtan mesélhetne ... hacsak nem tenné ezzel tönkre a színjátékot, amit az MSZP-vel együtt játszanak.

Valóban azt hiszi, hogy aki szeretné leváltani a Fideszt, az belenézett a Men in Black agykipucoló villanófényében, és elfelejtette, hogy kicsoda Gyurcsány Ferenc, mit tett , mit nem tett és miket összehazudozott éjjel és nappal?

Nem lehetne egy picit abbahagyni ezt kétbites gondolkodást, hogy aki Gyurcsányt kiröhögi az fideszbérenc, aki meg a Orbánt röhögi ki az meg gyurcsánybérenc? Ezeknek az embereknek csak fehér és fekete létezik? És aki köp mindkettőre?

Csak egy embernek sikerülhet egy egész országgal megkedveltetni az előzetes regisztrációt: igen Feri, rólad van szó, szép munka! Lázár és Orbán reggel gigantikus high five-el köszönt egymásnak: ez a böszme a legjobb kampányemberünk.

Külön pluszpont jár, hogy még Selmeczi Gabit is sikerült szimpatikusabbá tenni, pedig ez kb. mission impossible szint:
"Négy középkorú férfi összeköltözik egy sátorba a belváros közepén – ez nem hangzik túl izgalmasan. Talán nem kellene ekkora ügyet csinálni egy egyhetes tisztítókúrából." – reagált Selmeczi Gabriella

Az avasi kiruccanás nem jött be, a párt maradt a 3%-on, jöjjön most egy kis ingyenreklám, hátha meglesz az a 4% ...

Legalább jól indul a parlamenti ülésszak, nyilván az időzítés sem véletlen: lehet kimenni a Kossuth térre és megnézni egy éhező milliárdost. De etetni nem ér!


A mémgyártás mindenesetre már megindult:

gy_meme_2.jpg

gy_meme6.jpg

26479475.jpg

gy_meme4.jpg gy_meme5.jpg

gy_meme_1.jpg

(képek: repavalleszurtnyul, proli, laccnow)

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr904765861

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M_Runcájsz 2012.09.10. 11:07:49

egy idióta társaság vagy Vastagbőr gárda... megérdemled ezt a blogot magadnak...

dr. Aullah 2012.09.10. 11:13:12

@M_Runcájsz: Valaki nem vette be a reggeli bogyóit...

Nagy mókamester a feri (direkt kis f-el). Amúgy ezt a zigazságbeszédet sosem fogom megérteni... Semmi igaz nem volt benne... a csatlósainak, a cinkostársainak mondta, nem az embereknek.

kenájkikit 2012.09.10. 11:15:02

@M_Runcájsz: Kossuth téren a helyed, kezet, lábat, faszt és ánuszt csókolni ferinek, aki a valaha volt legigazabb magyar ki született e világra, te barom.

ketroot 2012.09.10. 11:16:46

Ójaj.

Valamelyik nap balos volt a blog egyesek szerint, most majd kiderül, hogy jobber fideszes.... :D

Egyébként el a kezekkel Feritő'! Hajrá DK!!!

M_Runcájsz 2012.09.10. 11:19:34

@dr. Aullah: @Zsoca87: @kenájkikit: mindhárman meg fogjátok érdemelni az előzetes választási regisztrációt...
ugyanaz lesz mint az MNYP-nél, elmegy töredék százalék, a törzs fidesz + befenyített közalkalmazottak és nem csak 2014-et, hanem 2018-at is nyerni fogja a fidesz. Úgy kell nektek mindannyitoknak, akik a szijjártó évekig hangoztatott gyurcsány fikázását benyaltátok.

kenájkikit 2012.09.10. 11:25:54

@M_Runcájsz: életemben nem mentem el szavazni, nekem ez a választék a nullával egyenlő. aki itt beszoppendárézott valamit komám az te vagy.

Blake / Mitch and Murray 2012.09.10. 11:27:35

Azért kezd kicsit uncsi lenni,hogy az istenáldotta nép még mindig tapsikol az ilyen kis pörformanszoknak.Ferkó lesz a régi/új Pannonbatman?

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2012.09.10. 11:27:41

@M_Runcájsz: Tudod, az a baj ebben az országban, hogy mindig ez van, mindig jönnek a hozzád hasonlók, akik gyávák egy harmadik úthoz (ami nem a Jobbik :D), mindig csak a fennálló rendben képesek gondolkodni. Ez az ország soha nem fog egyenesbe jönni, amíg a mostani hatalmi elit és annak a mentalitása uralkodik. És ennek része Gyurcsány is. Ezért számomra vállalhatatlan.

Transylvanianmixedgrill 2012.09.10. 11:29:31

Gyurcsány Ferenc.

Oh well.

Mit is lehet mondani: megboldogul Rátonyi Róbert és Agárdi Gábor után a Nemzet Nagy Ripacsa cím jelenlegi boldog tulajdonosa.

Csak míg az első két színészóriás nemes ripacs volt, addig kedves Ferencünk egy Jim Carrey szintű, idegesítő, gumiarcú minden lében kanál.

Pedig meg volt az esélye, hogy elhúzzon csendben, nyugalomban.
Az avasi lakótelepi reality performansznál sokan érezhettük azt, hogy ez a legmélyebb pont, ennél mélyebbre nem lehet menni nevetségessé válásban. Megkockáztatom, ez az éhségsztrájk nincs is lejjebb: kb. azon a szinten van. Zero tökéletesen összegyűjtötte azokat a jellemzőket, ami miatt totálisan hiteltelen ez az akció és pontosan az ellen dolgozik, amiért harcol.
Persze éhségsztrájkhoz tartozó térdcsapkodó üvöltve röhögések non plus ultráját valószinűleg Gyurcsány meg se fogja közelíteni, ezt a rekordot Karsai József tartja még tavaly nyárról, akit emlékezetes módon orvosa tanácsolt el a mártírhalál e nemes fajtájától! :D

weborvos.hu/hirek/orvosa_tanacsolta_hogy_ne_legyen/177743/

Blake / Mitch and Murray 2012.09.10. 11:32:28

Továbbá egyet kell értenem kenájjal,ugyanis itt csak azt döntheted el,melyik kézzel kérsz egy baszott nagy maflást.Mondjuk ettől függetlenül szemmel láthatóan van rá igény... :s

M_Runcájsz 2012.09.10. 11:36:41

@kenájkikit: ja hát akkor gondolom te mindennel elégedett vagy, helyes. nem is neked találták ki a választást.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.09.10. 11:36:54

@dr. Aullah:
Öszöd csapatépítő tréning, életvezetési tanácsadás volt -pontosabban lehetett volna, ha a szocik komolyan veszik- annak meg jó volt.

Gondolod, hogy Orbán esetleg máshogy beszél a sajátjaival a kihelyezett kormányüléseken, az akolmelegben? Az talán az embereknek szól? Ja, nem, bocs, hiszen Orbán éppen múlt héten kamuzott egy ordas nagyot az IMF listával!

Poquelin 2012.09.10. 11:38:48

Off: Egybites. Aki csak két értékben tud gondolkozni, az egybites.

M_Runcájsz 2012.09.10. 11:39:33

@Zsoca87: számomra jó lenne az LMP vagy 4K is, vagy akár egy új. Gyurcsány számomra akkor sem egy szerencsétlen valaki, hanem egy szar MSZP és egy gennyes Fidesz agyonrágott embere. A DK az elsők között van, aki e két nagy párttal szembeszáll. LMP-t és 4K-t keresztbe lenyelik.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.09.10. 11:40:05

Nem akarna esetleg a Feri meg a Viktor, meg az összes többi hasonszőrű élete végéig éhségsztrájkolni?

Akkor még talán meg is fontolnám, hogy hazaköltözzünk Magyarországra.

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2012.09.10. 11:42:32

@kenájkikit: @M_Runcájsz: Egyszer gimiben a töritanárom azt mondta a választásról, hogy aki nem megy el, annak nem lehet egy szava sem, mert amikor tehetett volna valamit, nem tett. Ennél nagyobb baromságot azóta se hallottam, a demokráciának része, hogy valaki nem megy el, távolmaradással mond véleményt. Ráadásul azt gondolom, ha valaki szavaz, azzal legitimálja a rendszert.

kenájkikit 2012.09.10. 11:44:06

@M_Runcájsz: van valami kis logika bukfenc, de te tudod, azt meg pláne, hogy te látsz-e különbséget bármelyik párt tevékenysége között is.

dr. Aullah 2012.09.10. 11:48:43

@Rufus78: Igazad van. És remélem nem azt értetted, hogy védelmezem a fityiszt... mert kicsit úgy hangzott a kommented. Eszem ágában sincs...

M_Runcájsz 2012.09.10. 12:00:10

@kenájkikit: ha a Gyurcsány vezeti be az előzetes választási regisztrációt, akkor még most is ő lenne hatalmon függetlenül attól, hogy mennyien utálják. De nem vezette be, sem az MNYP elvételt, a milliónyi egyéni képviselői indítványt, alkotmány szétkúrását stb...
Gyurcsány jól tudja, hogy nem fog hatalomra kerülni, hisz millióan utálják, mégis ő az egyetlen aki kiáll a normális választhatóságért, hogy legalább másoknak legyen erre esélyük.
SE a Jobbiknak, SE az LMP-nek, SE a 4K-nak, SE egy új formációnak nem lesz esélye előzetes regisztráció esetén + a már korábban megszavazott egyfordulós választás.

M_Runcájsz 2012.09.10. 12:04:04

@Zsoca87: pont azzal legitimálja a mindenkori rendszert, ha nem szavaz. Egy kormánypárt mindig népszerűtlenebb, mint a kihívó ellenzék. (2014-ben fidesznél is ez lesz.) Ebből következik, hogy a kormánypárt számára az a jó, ha minél kevesebben mennek el szavazni, hisz ha az érvényességi küszöb legalább megvan (ami azért elég alacsony), akkor a még megmaradt szavazóbázisa magasabb arányt kap.
Magyarán, nem elmenni szavazni csak úgy egyenlő a mindenkori hatalom legitimizálásával.

IdősAsszony - A Magyar Népköztársaság Állampolgára 2012.09.10. 12:05:43

Már kertelés nélkül veszi fel országunk a fasiszta diktatúra rút pofáját! Már annyira nyeregben érzik magukat a fehér pribékek, hogy nem is veszik a fáradtságot a hazugságra! Egyetlen ember mer csak kiállni bátran demokrata szocialistához méltóan a diktatúra ellen! Gyurcsány Ferenc Miniszterelnök Úr aki ezzel megmutatta, hogy valódi hazafi nem úgy mint azok akik a piros-fehér-zöldet ki akarják sajátítani. Ez a hősies tett olyan mint egy pislákoló gyertyaláng a nácizmus tomboló viharában és felháborítónak tartom, hogy maguk gúnyt űznek ebből!

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2012.09.10. 12:06:35

@Zsoca87: A gondolkodásod logikus de ott hibádzik, hogy erre már egy egész iparágat épített a Fidesz. Démonizálás, távoltartás. Te meg még sokszázezren nem megyünk el szavazni, ők viszont mozgosítják azt az 1-1,5 agyhalott patkányt aki feltétel nélkül őket szolgálja és már meg is van a győzelem. Ugyanis bármennyire fura, a választási eredmény leszarja a távolmaradókat, az lehet hogy egy vélemény, de technikailag nem oszt nem szoroz.

Szóval a gondolkodás okés meg gerinces, de ezzel például 2014-ben durván a Fidesznek fog aládolgozni mindenki.

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2012.09.10. 12:07:24

@M_Runcájsz: " Egy kormánypárt mindig népszerűtlenebb, mint a kihívó ellenzék." Erre építed az érvelésed és itt is bukik el az egész, ugyanis ez nem igaz egyszerűen.

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2012.09.10. 12:08:45

@Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.): Tudom s ezzel tisztában vagyok. És el is mennék szavazni, ha látnék életképes, érdemes alternatívát. A tragédiánk az, hogy nincs ilyen. (szvsz)

Homeoffice 2012.09.10. 12:09:24

@IdősAsszony - A Magyar Népköztársaság Állampolgára:

Kézcsókom! Hogy tetszik lenni?
Egyébként, véleményem szerint az ilyen dolgokkal Feri csak tovább égeti magát.
Éhségsztrájk.. nah persze...

dr. Aullah 2012.09.10. 12:10:03

Egyetértek azokkal, akik szerint ha valaki nem megy el választani, akkor őt nem érdekli mivan, neki ezek szerint megfelelő a jelenlegi helyzet.

M_Runcájsz 2012.09.10. 12:10:37

@Zsoca87: ezért írtam hogy 2014-ben lesz ez igaz. Még csak ciklus közepe van.

kenájkikit 2012.09.10. 12:12:17

@M_Runcájsz: szó nincs ilyenről, pont leszarja, de sajnos van aki szemében mártírrá válik/vált egy ilyen kampányolás alkalmával, egyelőre nincs meg az öt százalék, de az ilyen fis-fos akciókkal a következő választásig biztosan meg lesz neki. ennyi a történet. ne legyenek illúzióid, nem akar ő semmit megmenteni, és nem akar ő semmi mellett kiállni.

Kandeláber 2012.09.10. 12:13:46

Feri, húzzatok bele!
Látod, hiába alakítottál nagyot az ügyészség előtt Katussal, Klárával, lassan olyan leszel, mint Bástya elvtárs: már le sem szarnak.
Kitartás!

Homeoffice 2012.09.10. 12:14:11

@kenájkikit:

2/3-os kormánypárti többség mellett parlamentáris alapon nem lehet hatékony ellenzéki munkát végezni. (szerintem)
Főleg, Ha a kormánypártiak zöme csak gombnyomogató.

kenájkikit 2012.09.10. 12:15:52

@dr. Aullah: jah kurva fasza azért nem megyek:D nem azért mert, ha nem a fidesz nyer akkor az mszp, ha nem az mszp akkor a fidesz, nem nem azért, hanem mert minden kurva fasza:D ne hülyéskedj.

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2012.09.10. 12:16:55

@M_Runcájsz: Nem, te általánosításként vetetted fel és erre alapoztad az egész érvelésedet. 2014 esetén igaz, ezt adom, de erre a válaszom lásd itt: @Zsoca87:

kenájkikit 2012.09.10. 12:19:13

@Gunther: nektek húsz év alatt nem tűnt fel, hogy mindegy ki van kormányon ugyan azok az emberek ülnek a parlamentben, és lófaszt nem csinálnak? mert, ha így van az nagy baj. amúgy meg nem tudom az mennyivel jobb, hogy négy évente elmegyek szavazni és utána csodálkozok, hogy jé, megint átkúrtak.

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2012.09.10. 12:19:57

@Zsoca87: A legnagyobb baj akkor lesz, ha hiába lesz meg a távolmaradók tisztes tömege, ez mégsem fogja kitermelni a szükséges pártot. Magyarországon ez simán elképzelhető és akkor minden a jelenlegi banda alá fog dolgozni még egy de talán két választási ciklus erejéig.

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2012.09.10. 12:26:22

@Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.): Hát igen. Jelenleg én még felemelkedőben sem látom, hogy itt kitermelődne egy fiatal, ebből a mocsáros értékrendből kiemelkedő párt... Ez a legfőbb baj, bár az közhely, hogy egy társadalom átformálásához kell 40 - más kérdés, hogy ez az átformálási szándék úgymond alulról jön...

M_Runcájsz 2012.09.10. 12:28:15

@kenájkikit: a magad érdekét lásd az akcióban (nem jó az előzetes választási regisztráció), ne a gyurcsányét!

Geza 2012.09.10. 12:31:11

@Zsoca87:
A tanárod érvelése még helyes is lehetne, ha lenne a szavazólapon olyan rubrika, hogy 'egyik sem', azaz meg lehetne különböztetni azokat, akiknek van politikai véleményük (csak az nem egyezik egyik pártéval sem) és azokat, akiknek a tegnapi showműsor ismétlése fontosabb.

Csak hát ugye nincs ilyen rubrika, és a szándékoltan érvénytelen szavazólap másként esik a latba.

IdősAsszony - A Magyar Népköztársaság Állampolgára 2012.09.10. 12:32:08

@Gunther: Már jobban vagyok mivel látok egy halványt fényt pislákolni a fasiszta barbarizmussal szemben. Azért viszont szomorú vagyok mert úgy tűnik ez a blog megint felült a náci propagandának.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.09.10. 12:36:24

@dr. Aullah:
Dehogy:)! Ennyire nem vagyok "egybites", hogy azt higgyem, rögtön szeretni kell az egyiket, csak mert a másikat megszólja az ember:).

Csak a beszédről mondottakra "ugrottam", de én sem azért, mert annyira védeni akarnám a szocikat, sőt, ellenkezőleg! A beszédben, ha igazságbeszédnek nem is nevezhető, nagyon sok fontos, érdekes és megszívlelendő gondolat volt szerintem arról, hogyan hagyhatná az MSZP egy kicsit hátra a pártállami beidegződéseit, hogyan lehetne kevesebb mutyival elképzelni a világot, és gyakorlatilag arról, hogyan kéne gyakorlatiasabb, tisztességesebb politikussá válni. Mert nem kérdéses, ahogy a szocik akkor elképzelték a politikát, az totálisan életképtelen volt, és hogy ez még most is így van, az a legjobban abból látszik, hogy dünnyögésen és orbánozáson kívül képtelenek politikai tőkét kovácsolni két éve a Fidesz arrogáns dilettantizmusából, és ezen keresztül gyarapítani az ellenzék politikai erejét. Nem véletlen az sem, hogy a szocik hagyták a Fidesznek, hogy két-három kifejezést kiragadva teljesen elhiteltelenítse a beszédet, hiszen az nekik is jó volt, Gyurcsány ébresztője után visszamerülhettek a kényelmes mutyiálomba. Hogy aztán a beszéd gondolatainak közvetítésére valóban Gyurcsány lett volna a leghitelesebb figura, abban közel sem vagyok biztos, mint vezetőnek, miniszterelnökként egyszerűen a szerepe adta, hogy ő ezt így legalább egyszer elmondhatta, de attól maga a beszéd tartalmilag egy cseppet sem hazug.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2012.09.10. 12:37:09

Azt nem értem, hogy hű csatlósa, az elbűvölő Vadai Ágnes miért nem léböjtkúrázik Ferivel? Mert ráférne....

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2012.09.10. 12:40:25

@Geza: Valamelyik országban amúgy azt hiszem van ilyen. Talán Belgium? Nem tudom már...

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.09.10. 12:51:40

Kínzó kérdés a blog általam nagyra tisztelt szerzőihez (de akár bárki máshoz):
Ha Gyurcsány odaáll a demokrácia, a jogegyenlőség, a jogbiztonság, a mindenkit megillető szavazati jog, a tanuláshoz való jog mögé akkor mostantól az ELLEN kell automatikusan fellépni és Lázár János meg Selmeczi Gabriella munkássága ad hoc pozitívvá minősül?
Köszönöm.

R.H. ny. 2012.09.10. 12:55:12

@csizsikpizsik - pique takarodj!: A szavazati jog ezután is megillet mindenkit te ostoba fasz. Egyébként meg mivel látom, hogy nem sikerült dekódolni a lényeget, kibaszott hiteltelen bármit is mond Fletó hiszen kurvára nyilvánvaló, hogy nem gondolja komolyan.

M_Runcájsz 2012.09.10. 13:01:34

@laspalmas: neked is mondom, a magad érdekét lásd az akcióban, ne a gyurcsányét!

M_Runcájsz 2012.09.10. 13:04:22

@R.H. ny.: ha az előzetes regisztráción nem vesz részt, nincs már szavazati joga a tényleges választáskor. Ugyanúgy mint MNYP-nél, aki nem ment el sóhivatalba papírért, annak lenyúlták a pénzét.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2012.09.10. 13:04:28

@csizsikpizsik - pique takarodj!:

Gyurcsány hiába áll bármi mellé, akkor is csak Gyurcsány marad.

rajaram 2012.09.10. 13:07:40

lehet hülyének nézni gyurcsányt, de azért nem árt tudni, hogy minden nap egyre közelebb kerülünk ahhoz, hogy egy nagyon durva diktatúrában éljünk.

dr. Aullah 2012.09.10. 13:09:23

@rajaram: Amiért ő is felelős.
Mit akarsz ezzel mondani?

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.09.10. 13:11:32

@laspalmas: És azért mert ő Gyurcsány SZIMPATIKUS meg VÁLLALHATÓ Selmeczi Gabika. Ne haragudj, ennél azért jóval többet képzeltem mögétek.
(és most nem igazán Gyurcsányt akarom védeni, tőlem a hideg vízre valója se lenne meg)

@R.H. ny.: Ahogy a tanuláshoz, jogegyenlőséghez, jogbiztonsághoz való jogod is megvan, nem csorbult, nem másították meg és pont a lényegét lehetetlenítették el te faszpörgettyű.

tiborc2008 2012.09.10. 13:12:34

orbánt-gyurcsányt egy cellába, egymást kúrják, nem minket!

Link Elek 2012.09.10. 13:13:48

Hajrá Feri, halálig tarts ki!

rajaram 2012.09.10. 13:13:48

@dr. Aullah:
nem akarok semmit mondani, csak konstatáltam egy tényt. minden nap történik valami ebben az országban, ami a legsötétebb diktatúra felé vezet. nem gyurcsánynak, hanem a fél országnak kellene éhségsztrájkolni, mert nemsokára késő lesz. gyurcsány legnagyobb hibája az volt, hogy nem tudott bánni a szemét ellenzékkel és kiszabadult a szellem a palackból.

jozicsenko 2012.09.10. 13:15:32

"ha a Gyurcsány vezeti be az előzetes választási regisztrációt, akkor még most is ő lenne hatalmon függetlenül attól, hogy mennyien utálják. De nem vezette be, sem az MNYP elvételt, a milliónyi egyéni képviselői indítványt, alkotmány szétkúrását stb..."

viccelsz, ugye? :-))

1. annyira utálták, hogy a jobbik/fidesz/lmp-sek közös forralborozást szerveztek volna és teljesen vidáman egymást segítették volna, csak a böszmét elzavarják...
2. a manyupok pénzét már korábban elvették ferkóék, csak nem az állami kasszában öntötték be, hanem a bankokéba: ugyanis a 30-40 év alatt felgyűlt tőkénket még oszkóék átadták a bankoknak: az örököseid semmit sem kaptak volna (pont mint most), csak a baráti vállveregetést és némi apanázst (=állami részről): szóval a pénzed már 2009ben elveszett, de neked max 2010 évvégén esett le...

Krajczig&Khaas (törölt) 2012.09.10. 13:16:25

A feledékeny proli honunknak várnősző veszejtője, majd még visszasírják nekünk ezt a csótányt.
Feri nárcisztikus idióta, komolyan csodálom, hogy a másik bolond (Molnár) mellé hogy kerül pl. Vadai, aki talán normális, viszont egy nagyon-nagyon tahón nyomuló agresszív picsa.

R.H. ny. 2012.09.10. 13:18:46

@csizsikpizsik - pique takarodj!: Áh hülye demagóg fasz vagy. Menj nézd az ATV-t és imádkozz libajnaiért.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2012.09.10. 13:19:00

@csizsikpizsik - pique takarodj!:

Szerinted tényleg HITELES úgy általában Gyurcsány és konkrétan ez az akciója? Nem komédia véletlenül?

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.09.10. 13:28:50

@laspalmas: Na ná hogy az, írtam azt hogy hiteles, hogy vállalható? Csak húzzuk már ki a fejünket a seggünkből és vegyünk egy mély levegőt, bármelyik cinikus kormány/Fidesztagot és bármely cinikus kormányzati intézkedést védeni csak azért mert Feri pózol pár percet némi szavazatért...elég necces...
Nem azt kifogásolom hogy megkapja Gyurcsány. Hanem hogy rögtön szimpatikus ellenében a regisztráció, Selmeczi Gabika, stb.

Marcellusca 2012.09.10. 13:31:35

@csizsikpizsik - pique takarodj!: Szívemből szóltál!
Zero gyurcsány-fóbiája (a többi közt) nem ismer határokat. :)
Most pont ő volt az egybites: gyurcsány csinálja/mondja/gondolja: az rossz.
És mindjárt selmeci gabika mellé áll és tapsikol neki.

Úgyhogy ez a poszt (nem kicsit) mellé ment!
Szvsz.

Emmett Brown 2012.09.10. 13:32:34

@csizsikpizsik - pique takarodj!: azt nem értem csak, hogy ha Feri tudja, hogy ő Magyarország Piszkos Fredje, akkor miért nem játszik rá erre, és lájkolja nyilvánosan a Fidesz döntéseit. ez az, amivel komolyan gondolkodásra lehetne bírni a népet.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.09.10. 13:48:52

@Marcellusca: Inkább betalált. ez a poszt, de úgy istenesen. Höbörgés meg köpködés, de aztán leszavazzuk a Fideszt gondolkodás nélkül, merhá' Gyurcsány rossz izé de Viktor jobb és milyen szimpatikus hogy nyugdíjat, tanulási lehetőséget, akármit kirántottak alólam cinikusan, kivagyian, de legalább nem a mocskosGyurcsánytakarogggy tette ugyebár.
Ez egy levezetőblog, virtuális kocsma, verd az asztalt azt' húzzál dolgozni a feles után és felvonulni a párttitkár elvtárs háza alapozásánál mackónadrágban.
(egyébként röhej hogy védeni látszom Gyurcsányt, holott nem is...:)
Abszolút menthetetlen a népség.

Transylvanianmixedgrill 2012.09.10. 13:57:38

Azt mindig nagyra értékeltem, hogy Orbán 22 éves Fidesz uralmát és idáig két orbitális választási vereséget követően a baloldalról kánonban jött, hogy nem értik ők a jobbosokat, hogy még mindig miért adnak bizalmat ennek a politikai kalandornak.
Egy öszödi beszéd, egy a baloldalt lenullázó kormányzás után, ami egy kétharmados fidesz maffiauralomba torkollott, amikor felteszi a kérdést mondjuk nem csak egy jobbos, hanem egy egykori balos, hogy na de gyerekek, ezt a Gyurcsány ripacsot mér nem felejtitek már el, mit akartok még ettől a politikai hullától, akkor ugyanazok, akik nem értik, miért szimpi a jobbosoknak még mindig Orbán, ilyenkor fel vannak háborodva, hogydehátaGyurcsányazmás!
Mitől más egy Orbán nevű politikai maffiavezérnek újra és újra bizalmat adni, mint egy teljesen lejáratódott politikai ripacsnak újra és újra hinni, hogy most jobb lesz?
Mitől lenne jobb?

Apropó: ez az ország nem azért tart ott, ahol tart, mert hülyék lakják, hanem mert hiszékeny emberek lakják. A kettő nem feltétlen ugyanaz.
Hiszékeny emberek lakta országban persze nem kell azon csodálkozni ha politikai nagyotmondó vajákosok, sámánok, ráolvasók, sárkányfűárusok és csodadoktor kerülnek hatalomra...

Morcos Kartal (törölt) 2012.09.10. 14:04:54

@laspalmas: az. Cirkusz a népnek, ha már a kenyérre valót szétrabolták a kedves elvtársak.

@Emmett Brown: nem tűnt még fel, hogy egy csapatban játszanak? A Gárdát is fél év alatt meg lehetett volna szüntetni mindenféle felhajtás nélkül, erre betiltották. Naná, hogy csak még erősebbek lettek. Pártállástól függetlenül egy brancs ez. És a kommenteket elnézve ügyesen ugrasztották össze a magyart a magyarral.

Én úgy látom a dolgot, hogy az mszp és a fidesz összeugrasztotta az embereket - minket -, és amíg azok egymás torkát markolászva süllyednek a mocsárba, a két párt prominens képviselői kizsebelik őket, és röhögve lakmároznak a rabolt pénzből. Mi meg, a nép, lassan belefulladunk a mocsárba: az egymás iránt - vagy épp a másik párt politikusai iránt - táplált gyűlöletbe. Sok ezer éve így megy ez: az ellent meg kell osztani, aztán uralkodni fölötte. Úgyhogy itt nem egymás ellenségei kellene legyünk, az igazi ellenség az úgynevezett "politikai elit". Méghozzá pártállástól függetlenül.

Marcellusca 2012.09.10. 14:10:22

@csizsikpizsik - pique takarodj!: Nem. Ez akkor talált volna be, ha a végéről kihagyja selmeczit meg a fityiszt.
Így csak az jött le, hogy mindegy miről van szó, csak rossz lehet, mer a gyúúrcsány mongya/csinájja, és hozzá képest még a selmeczigabika is tündérkirálylány.
Lóf@szt!
Szemét, mocskos, tróger mind!
De leginkább a fityiszes bagázs.

És qrvára nem védem én sem fletót!

Secnir 2012.09.10. 14:18:52

" 168 óra a [...] csak folyadékon. "

ehehe, a csávó még sosem volt Szigeten vagy Hegyalján...
...vagy baráti körünkkel bulizni. Ott a kaja kvázi ismeretlen fogalom egy hétig. De a a folyadék!, na az mán igen!
(mondjuk ha a baráti körünkben megjelenne ferenc testvér, akkor azonnal innánk valami 2-3 felest, hogy egyáltalában elfojtsuk magunkban azt, ami nem akar neki visszaköszönni).

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.09.10. 14:19:42

@Marcellusca: Úgy értettem hogy betalált hogy ime, TÉNYLEG érzelmileg politizál Magyarország (mintha kimaradt volna a magyarnak a törzsfejlődés azon szakasza amikor majmolja az ember Kurt Cobain haját, meghal Justin Bieber mosolyától és ordít ha gólt rúg Ronaldo, a politikai pártokat sztároljuk és tinirajongással nyalogatjuk a szarukat), ha eztet szeretem akkor mindegy milyen szarba nyom eltűröm és inkább ő, ezerszeresen ő mint bárki más. Nem kibaszom mind a két stricit a kurváival és gengsztereivel együtt és felgyújtom azt a bazi nagy kupolás épületet kiegyenesített kaszával a kezemben hogy mind takarodjon, beállok az egyik mögé bégetni ha a másikról van szó. Hihetetlen és döbbenetes számomra hogy még azok is akik a fáradtságot veszik hogy a napi szartenger egy-egy darabját feltárják és a netnyilvánosság elé tárják...áááá, én vagyok a hülye...

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.09.10. 14:22:40

Valóban, ez nagyon téves lépés volt Gyurcsányék részéről. Ezt úgy mondom, hogy szerintem jelenleg a DK a legnormálisabb párt.

Marcellusca 2012.09.10. 14:28:31

@csizsikpizsik - pique takarodj!: Na, ja. Abban az értelemben valóban telitalálat.
És Zeronak nem kellett 4 év sem, hogy selmeczigabika megszépüljön. :)
Csak jött, sátort vert gyurcsány és hoppp ... :D

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.09.10. 14:33:41

@Marcellusca: Hogy valami jó is származzon a dologból reméljük Mr. Selmeczire is hasonlóan hat az akció és máris kisimultabb és feldobottabb lesz Gabika holnap-holnaputánra :)))))

Baptista Barry 2012.09.10. 15:56:37

Ma este valami kóser kaját vacsorázom a Kossuth téren.:)

Horizont 2012.09.10. 16:08:02

@Marcellusca: @csizsikpizsik - pique takarodj!:
Bocs fiúk de ezt benéztétek:) Nem tisztem védeni a posztolót, de nem jött át az irónia nektek!
A lényeg itt van :"Nem lehetne egy picit abbahagyni ezt kétbites gondolkodást, hogy aki Gyurcsányt kiröhögi az fideszbérenc, aki meg a Orbánt röhögi ki az meg gyurcsánybérenc? ........És aki köp mindkettőre?"
:DDDDD

Marcellusca 2012.09.10. 16:21:27

@Horizont: Nem, nem. :P
Ha így lenne, akkor nem kellett volna ez a félmondat: "Külön pluszpont jár, hogy még Selmeczi Gabit is sikerült szimpatikusabbá tenni, ..."
Semmi nem teszi szimpatikussá a másik oldalt!
Hányszor beszéltünk már arról, hogy azért mert az egyik hülyébb, nem kedveljük a másikat!
Nem kellett volna idekeverni a fityiszeseket! :)

Ez megvan?: nol.hu/belfold/penzt_kertek_az_ehsegsztrajkolo_gyurcsanyektol_a_kossuth_ter_hasznalataert
Anno hetekig táboroztak, sz@rtak, hugyoztak a téren, most meg fizetni kell???

Vagy a mai másik gyöngyszem:
Kettős Mérce
Köszöntsük kitörő tapssal Dr. Dancsó Józsefet, aki összesűrítette ma egy bizottsági ülésen a Fidesz unortodox gazdaságpolitikáját egy mondatban:
Dancsó (fidesz): A gazdasági növekedés, akkor is növekedés, ha történetesen negatív...

No comment!

És most qrvára szégyellem magam, hogy ez a ... a földim. :(((

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.09.10. 16:25:18

@Horizont: Akár, de ha az a Gabis rész irónia volt akkor van az a szint ami nekem is magas, pedig nagydoktorit tudnék iróniából rittyenteni...

@Marcellusca: Ez kész, a gazdasági növekedés akkor is növekedés ha történetesen negatív...a f.szom pedig ha nem áll fel este akkor is b.sztam...kész vagyok...

Morcos Kartal (törölt) 2012.09.10. 16:29:56

@Horizont: én is így vagyok vele.

@Marcellusca: én nem tudok leginkábbot mondani. Az egyik pofátlanul rabol, a másik töketlenül, egykutya. Egy brancs ezek, csak a szerepeket cserélgetik pár évente.

@csizsikpizsik - pique takarodj!: csatlakozom. És a gumicsontok dobálása közben suttyomban összeröhögve felépítenek egy új egypártrendszert.

Marcellusca 2012.09.10. 16:34:12

@Morcos Kartal: Ahhhh, az évek alatt már annyiszor kibeszéltük:
1.) azért, mert nem szimpi az egyik, nem szeretem a másikat;
2.) azért, mert az egyik bénább/hülyébb/pofátlanabb, még nem szimpibb a másik.

Horizont 2012.09.10. 16:43:57

@Marcellusca: @csizsikpizsik - pique takarodj!:
Nem tegnap óta olvasom a VB-t. Ezt kivételesen TUDOM, hogy Zeronak semmiképen nem szimpatikus Selmeczi még Gy. F. ellenében sem. Szerencsétlenül fogalmazott, inkább maradjunk ennél. Szokott azért néha, bocsássuk meg ezt neki:))) Vagy vegyük a fejét?:))
Nem ér ennyit kívül - belül szőkeségünk:)

A posztról. Mindig bevallom, hogy én egy (ma már) párt nélküli baloldali beállítottságú vagyok, és nagyon Orbán ellenes. Utóbbi nem csak az elmúlt 2 évért hanem az elmúlt 22 évért:(
Igen díjazni kéne, hogy valaki kiáll éhezni Orbán és bandája ellen. Valaki valamit tesz! DE! Ha az aki ezt megteszi és nem hiteles ember akkor a cselekedete sem az. Már ez a Frizbi-s fellépés se tetszett. Becsülettel megvártam, bár Hajdútól kiver a víz, megnéztem. Gyurcsány megosztó személyiség, aki görcsösen ragaszkodik ahhoz amire sem neki sem nekünk semmi szükségünk. És én nem is ítélem el az őszödi beszédért.Visszatetsző az éhségsztrájk amikor sokan éheznek nálunk elhatározás nélkül is. De így érzek amikor Szanyi is megszólal. Meg úgy általában akárki:)
Fáj, hogy sokan (helyesen) Orbánékat szarnak tartják, elfelejtik, hogy az előző is az volt.

Horizont 2012.09.10. 16:49:48

Hahahahaha
"Gyurcsányéknak 132 ezer forintot kellett kifizetniük az Országgyűlés Hivatalának a Kossuth tér általuk használt szegletéért, területfoglalás címén."
Megspórolják a kaján:)

ketroot 2012.09.10. 16:58:54

OFF:

mandiner.hu/cikk/20120910_orban_szerint_igazsagos_volt_az_azeri_baltas_gyilkos_kiadasa

De egyébként Gyuri is belehúzott a teljes foglalkoztatottság víziójával...

Marcellusca 2012.09.10. 17:10:02

@Horizont: Hehe, Szanyi ... de volt ma egy jó beszólása:
"A fideszes képviselők nem örültek, amikor kedvesen "Szevasztok baltások!" szavakkal köszöntem egy csoportjuknak."

:DDDD

Kandeláber 2012.09.10. 17:14:41

Idézet Gyurcsány Ferenc akkori miniszterelnöktől, 2006-ból: "Majd megunják, és hazamennek."
Ennyi.

Thasaidon · http://zothique.blog.hu 2012.09.10. 17:27:02

Ferenc jót tett, ezt el kell ismerni. Úgy kell már a nevetés az országnak, mint egy... falat kenyér.

"Valóban azt hiszi, hogy aki szeretné leváltani a Fideszt, az belenézett a Men in Black agykipucoló villanófényében, és elfelejtette, hogy kicsoda Gyurcsány Ferenc, mit tett , mit nem tett és miket összehazudozott éjjel és nappal?" Azt talán valóban nem, de hogy az MSZP-t nem felejtik el, afelől sajnos nem tudok optimista lenni.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2012.09.10. 17:51:17

A mai magyar "baloldal" (nevezzük így) megújulásának egyik legnagyobb, ha nem A legnagyobb akadálya maga Gyurcsány Ferenc. Ezt rajta (és a DK-n kívül) mindenki látja, érzi. Amíg ő politikai szerepet vállal, addig abszolút zárt marad a fidesz szélsőbaltól szélsőjobbig terjedő politikai egysége. (Volt kommer miniszterek, pszeudo-nácik ugye bőven megtalálhatóak náluk)

Ha Gyurcsány lelépne végleg, megszűnne a fideszes egybites szavazók összetartására szolgáló ellenségkép.

Simple as that. Matolcsy Gyurka is megmondta: Simplicity!

DarthVader 2012.09.10. 17:58:58

A Men in Black agykipucoló villanófényébe nagyon sokan belenéztek, de nem most, hanem jóval korábban. És nem csak visszamenőleg törlődött az agyuk, hanem előrefelé is.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2012.09.10. 18:32:08

Hát igen a Feritél. Sokan tényleg azt gondolják, hogy elfelejtjük Kóka "Erőszakszex" Jánost, vagy Mengelicát, csak azért, mert a mostani kormánynak a mottója lehetne az "Elkúrtuk! Nem kicsit, nagyon!" Bár sok egybites van az országban, azért vannak olyanok is, akik nem felejtenek.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2012.09.10. 18:34:47

Ja, és Feri egy hétig éhezik? Na bumm. Van olyan kormánypárti politikus, aki egy hónapig! Éhezett!!!!
Vagyis megpróbált megélni 47.000 Ft-ból!!!!

Virág et. 2012.09.10. 20:19:42

@Transylvanianmixedgrill: ??? Orbán és pártja ma még mindig a legnépszerűbb, ha lenne választás most, szinte biztosan ők nyernék. Gyurcsány és pártja kb. 3-4% között van, Ferenc maga hátulról talán a harmadik a népszerűségi listán, ha ma lenne választás be sem jutnának.
Az MSZP és az akkor még létező SZDSZ szavazói háromszor választottak szoci-liberális kormányt, ebből egyszer kétharmaddal. 2010-ben mégis megsemmisítő vereséget szenvedett az MSZP és nem azért, mert az ország 2006 és 2010 között titokban lecserélődött.
Hanem, mert a szoci szavazók elpártoltak a pártjuktól. Már a 2008-as "szociális" népszavazáson látszódott ez.

Ugyanezt várnám a jobbosoktól, de hát hiába. Orbán csak az igazat tudja mondani, akkor is amikor percenként mond valamit, meg annak az ellenkezőjét is. Lehet itt 324 forintos euró (ennyi még ferinél sem volt), majd jól megmagyarázzuk, hogy az euróválság miatt van, bár felénk egy deviza válsága gyengíteni szokta azt, nem pedig erősíteni, de ez a szavazókat már nem érdekli. Lehet itt mínuszos fejlődés, 7 éves csúcson a hiány, ha nincs közmunkás statisztika hamisítás, akkor béka segge alatti foglalkoztatottság, nulla befektetése, nulla ipari termelés. Lehet külpolitikai botrány, a legnagyobb 60 éve, lehet demokrácia-deficit, a fidesznek ellenzékben még oly' fontos AB és ombudsmanok mára már feleslegessé váltak. A listát sokáig lehetne folytatni.

Ezek a jobbos szavazókat nem érdekli. Ferenc beismerte, hogy hazudott és hónapokkal a választások után elveszítette választói kétharmadát. Orbán LEBUKOTT sokadszorra, hogy egyenesen belehazudott az emberek képébe pl. a facebookon alig pár napja legutóbb és a szavazóit ez egy cseppet sem zavarja.

A lényeg: a baloldal már rég nem Gyurcsányban gondolkodik. Az övé egy rétegpárt, de nem ők a második erő, az alternatíva.

laci0011 2012.09.10. 20:21:18

Nem kéne ott lennie,ha nem múlták volna alul ezek a baltazárok.Van még lejjebb.

powerage 2012.09.10. 20:23:35

@immortalis:

Fenét. Gyurcsány Ferencnek nem lelépnie kellene, illetve nem is éhségsztrájkolnia.

Egyszerűen ki kellene állnia a Fidesz mellett, nyilatkozatokban támogatva Orbán minden döntését, és minden lehetőséget ki kéne használnia a jelenlegi politika és gazdasági irányvonal dicséretére. Ha ezt tenné, a Fidesz szavazótáborából két nap alatt csak a letaposottak maradnának...

Prakt! 2012.09.10. 20:37:41

A baloldal 2006-ban nem akart mindenkit hazazavarni a Kossuth térről?
A Kossuth tér közterület, Mi a faszomért kell ott sátorozni???
Én jókat derülök ezen az egészen.
Ne idegesítsed fel megad, mert akkor hamar megdöglesz és nem kell a nyugdíjadat kifizetni.
Röhögj rajtuk, és Élj sokáig. Így lehet kibaszni velük.
:D

Virág et. 2012.09.10. 20:44:35

@Prakt!: Gyurcsányék azért a 60+ m2-ért kb 130 ezret fizetnek az Országgyűlés Hivatalának. A demonstráció díjmentes, de a sátorozás nem.

2006-ban senki nem fizetett semmit semmiért.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2012.09.10. 20:54:56

@csizsikpizsik - pique takarodj!:

nyugodj le, ez nem az a blog, ahol ilyenek történnek, mint amiken te kiakadtál

úgy érzem, neked "nem jött át" a post, nem érzed az iróniát, egyebet

lehet el se olvastad rendesen....

"Nem lehetne egy picit abbahagyni ezt kétbites gondolkodást, hogy aki Gyurcsányt kiröhögi az fideszbérenc, aki meg a Orbánt röhögi ki az meg gyurcsánybérenc? Ezeknek az embereknek csak fehér és fekete létezik? És aki köp mindkettőre?"

Prakt! 2012.09.10. 21:07:40

@Virág et.: Ezt nem tudtam. Köszi
Egy kemping olcsóbb lett volna.

Horizont 2012.09.10. 21:14:03

@powerage:
Hogy neked milyen igazad van:DDDDDDDDDD

Bee-zony 2012.09.10. 22:42:12

Ilyenkor is látszik, hogy Magyarországon a pártok pszichopata klubokként működnek. Van itt elszántság, kitartás, szereplési vágy, hazudozás, pénzéhség, és az az elv, miszerint mindig a pénz és hatalom felszínén maradni: tegnap még „hithű” szocialisták voltunk, ma már hithű kapitalisták és demokraták vagyunk, holnap pedig azok leszünk, ami éppen az aktuális társadalmi főáramlat... A köpönyegünk színe mindig megegyezik az aktuális főáramlat színével, amőbák vagyunk és kaméleonok...
Minden voltak már, csak akasztott ember nem – pedig megérdemlik, mint ahogy Csauék a kivégzést.
Addig viszont nem lesznek azok, amíg sokan vannak, aki rájuk szavaznak. Normális országban ilyenekre nem szavazna senki. Abnormális országban viszont vannak rájuk szavazók bőven, a megszerzett zsákmány haszonélvezői, a hasonszőrűek.
Amelyik országban farkasok, rókák, kutyák, és sakálok vannak többségben, az ilyen.
A banánköztársaság párja a narancsköztársaság, testvérország Azerbajdzsán, és Mexikó... a fél-ázsiaiak, és a nem egészen észak-amerikaiak.
Ön A, vagy B, vagy C, vagy D ragadozófalkára szavaz? Hogy Ön másra akarna szavazni? Hát, ehhez képest más ott nem szerepel a választékban... Ez a menü.
Ön birkaként megszavazhatja, hogy melyik ragadozó egye meg.
Hogy a fene egye meg az összes ragadozót, és miért nem lehetnek pl. elefántok, és a többi, békében élni tudó, és egymást segítő kollektivista állat?
Mert működik az önző gén... és Magyarországon hányan rendelkeznek ilyen génekkel? – hajjaj, a többség. Ők ezt érdemlik.
Akinek pedig más kell, az hozza létre.
El kell különülni az állati ragadozó életformától, és létrehozni, tudatosan felépíteni egy másikat, fejlettebbet, jobbat, magasabb életszinten állót, és mindezt úgy, hogy az új rendszer tagjainak közben meg kell védeniük magukat, és életben maradniuk. Na de, a cickányok is megcsinálták ezt, a dinoszauruszok között – ez lehetséges, csak az a kérdés, hogy van-e hozzá elegendő tehetséges ember. Budaházyék Hunniájában pl. nem volt, és túl nagyot akartak egyszerre, ahelyett hogy apránként építkeztek volna. Aztán el is tértek ettől a céltól, egészen rossz irányba, és nem lett az egészből semmi jó. Pedig a lehetőség ott volt, és van. Csak ugye, jó célokat jó módszerekkel, mert különben bukta, és ez legyen tanulság minden világjobbítónak. Ha a szándék jó, de a módszer rossz, mert pl. nem elegendő hozzá a tudás, akkor az bukás.
Persze azt is lehet mondani, hogy ők legalább eljutottak oda, hogy egyszer megbuktak, ahhoz a többséghez képest, amelyik egy lépést sem tett. Ez így van, és már tudják egy módját, hogy mit hogyan nem lehet elérni. Lehet agyra gyúrni, mert máskülönben a következő kísérlet sem tud jobb lenni. Persze az is fontos, hogy ne adják fel. Ha van egy jó cél, azt el kell érni, ha így nem sikerült, akkor addig kell csiszolni a dolgot amíg olyan lesz amilyennek az adott helyzetben és körülmények között lennie kell (pl. kicsinek és lassan épülőnek, mert...), és akkor sikerül.
A krisnás vallás nem ilyen volt? Dehogynem. Buddha nem rengeteg gondolkodással és sok dolog kipróbálásával kezdte? Dehogynem. Ezek az emberek kitűztek egy nagy és jó célt, és egész életükben dolgoztak rajta, aztán volt benne annyi vargabetű és tapasztalatszerzés, amennyi – amennyire nekik szükségük volt. Ezt így kell csinálni.

Spacehussar 2012.09.10. 23:25:30

@M_Runcájsz: Nem lesz esélye, nem lesz esélye...inkább segíteni kellene őket, tenni valamit, nem csak siránkozni meg távolmaradni, az a legkönyebb. Ébresztő, ha Magyarország hagyja, ha még ti is, gondolkodó emberek hagyjátok, hogy a Fidesz maradjon hatalmon, végetek, akár vehetitek is a jegyet kifelé, mint annyian mások. Váltsa be az Új Baloldal a hozzá fűzött reményeket, még van idejük, hogy felkészüljenek!

Spacehussar 2012.09.10. 23:30:41

@Zsoca87: 25 évesen is fel lehet ám állni a gurulós székből :P

Spacehussar 2012.09.10. 23:49:28

És nem a mozgáskorlátozottakéra gondoltam...

nyman 2012.09.11. 15:33:52

Tisztitokurakent az egyik kollegam haromheteset szokott tartani minden evben. Mondjuk a vegere mar nagyon legyengul azert.

Egyebkent meg ahogy az egyik keringo alairason talalhato. Azt uzenem en is, hogy "Tarts ki Feri, mindhalalig!"

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.09.11. 15:59:41

@csizsikpizsik - pique takarodj!: Értő olvasás kisgyerek!Ha nem fél disznóért vetted volna a diplomát....:))

Geza 2012.09.11. 16:27:40

@Kandeláber:
És a fityesznek annyi kommunikációs ötlete sem volt, hogy ezt a kormányszóvivőjük így bejelentse.

Pedig hát, ilyen magas labdát így nem lecsapni csak az tud, aki nem is akarja. Végülis, ez is egy üzenet...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.09.11. 16:27:59

Egyébként feri meg hadd csináljon hülyét magából.Kit érdekel.
Remélhetőleg viktor is megy majd mellé a szemétdombra ahová való.

süti beállítások módosítása