Skip to content


       Szűrés lista

Sértő a Fidesz-KDNP név az esztergomi KDNP-nek

A legviccesebb dolog már megint Esztergomban történnek ...

Helyi KDNP azt kéri a Tatabányai Törvényszéktől, hogy tiltsa el a képviselőcsoportot (Meggyes Tamásékat) a Fidesz-KDNP név használatától, és állapítsa meg: a frakció megalakulása óta törvénytelenül használja a nevet. Révfalvi Gergely (KDNP) rámutatott: nem járultak hozzá a közös névhasználathoz, és nincs is KDNP-s tag a képviselőcsoportban. Az elnök álláspontja szerint a fideszes frakció névválasztásával megsértette a KDNP esztergomi szervezetének személyhez fűződő jogait, a közös névvel kiadott nyilatkozatokkal pedig folyamatos jogsértést követ el.

Egyem az érzékeny lelküket ... de hosszú évekig asszisztálni Meggyes Tamás minden szemét húzásához, az csodaszép volt. Most meg már büdös a házasságra felvett közös név. Pedig még másfél év van a választásokig, mi lesz akkor jövőre? Sorban megtagadják a kezet, ami eteti őket? Mert az nagyon vicces lesz ...

A dokumentumokat a Facebookon tették közre:
egy.jpg
kettő.jpg


három.jpg

Címkék: kdnp esztergom

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr804947427

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nyaralás Magyarországon – Esztergom 2012.12.04. 20:11:39

Mégiscsak megírom ezt a posztot. A politikai hátteret viszont nem állok neki itt (részletesebben) kifejteni, szerintem mostanra már országosan ismert az esztergomi helyzet, másrészt a neten már amúgy is igen bőséges anyag található a kérdésről. Szóval...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2012.12.04. 15:43:09

hahahhaa, hehhheheheee, ez a kádéenpé nevű izé, ez micsoda? A fidesz hátán, amolyan parazita módjára bekapaszkodtak a parlamentbe, helyi képviselőtestületekbe, most meg nyűglődnek, hogy ez nekik nem tetszik? Tetszettek volna önállóan indulni, és akkor most nem kellene bíróságon siránkozni.

Semjén Zsoltot csókoltatom, és ezúton is üzenem, hogy a bácshetesben tiszteletét tehetné időnként.

Csigataposó 2012.12.04. 15:43:57

Muhaha. Edes istenem, mert nincsenek ilyen ertelmes KDNP kepviselok a parlamentbe akiknek van szemelyisege, a sok here helyett.

Agyalap 2012.12.04. 15:58:32

@Csigataposó: Egyforma ez mind. Most az esztergomiak másfelé tekernék a gumugerincüket...

dean23 2012.12.04. 16:10:08

Igazán indulhatnának önállóan! Legalább ők is az MDF, MIÉP, FKGP és SZDSZ sorsára jutnának! :P

Viktus 2012.12.04. 16:26:46

A következő hír ebben a témakörben Dr. Révfalvi Gergely kizárásáról fog születni. :P

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2012.12.04. 16:28:41

Nyugat-ajrópában is ennyire rettenetes dohosság árad a magukat kereszténydemokratának nevező pártokból, vagy ők kicsit normálisabbak, mint a mieink?

Secnir 2012.12.04. 16:42:40

zeneájj! elektronyosgetárokateldobálni, ceméjazossági igzolványokat átadni szíveskedjék zoltatás céjábúl!

szóval STOP!
először is, ez nem újkeletű, már kb egy éve morognak az esztergomi fidesz-frakcióra, akkor még csak 'nyomatékosan' kérték őket, hogy ne használják a fidesz-kdnp nevet.
másodszor, ez nem helyi téma, lásd a kdnp budapesti elnöke kezdeményezte, hogy a parlamenti kdnp tagok nyilatkozzanak, hogy ők most kdnp-sek vagy fidesz-kdnp-sek. mert ha az utóbbi, akkor kívül tágasabb. mindamellett ha jól emlékszem, két nemfizető tagot ki is zárt a pesti elnök.

szóval stop.
összegezzünk.
a kdnp-n BELÜL van egy réteg, akinek nagyon nem tetszik az az egyenes derékkal seggbebújás, amit a parlamenti frakció játszik harrach-al és semjénnel az élen. ott előbb-utóbb szakadás lesz. vagy az egyik fele kirúgja a másikat, amelyik feljelenti az első felét, majd székházfoglalás, meg köpködés. (hol is láttam ilyet, hol is, megvan! fidesz-fkgp. nem. fidesz-mdf.)

sisszi 2012.12.04. 17:07:32

@Secnir: "kdnp-n BELÜL van egy réteg" a "legnagyobb" mérhetetlen párton belüli réteg. az hány százalék lehet? :DDD

mizrolist 2012.12.04. 17:19:13

@dean23: az már megtörtént egyszer 1998-ban... :D

danesdzsu2 2012.12.04. 17:32:17

Szerintem valaki beleszart a KDNP nadrágjába.

Bryan élete 2012.12.04. 18:05:40

Az még nem jutott eszébe ennek a büdösbunkó káendépésnek, hogy NE SZAVAZZON EGYÜTT EZZEL A FIDESZHORDÁVAL?

Horizont 2012.12.04. 19:11:15

Arra nem voltak érzékenyek, hogy olyan mint KDNP külön be sem jutott a parlamentbe? Mondhatnám, hogy közös lónak túrós a háta:)
A házasság már csak ilyen. Jóban rosszban, holtodiglan, holtomiglan!
Arról már nem is beszélve, hogy ilyen ügyekkel foglalják le a bíróságot.
"Kérem, hogy ítéletben tiltsa el...." Röhögnöm kell!
Ha Esztergomnak ez lenne a legnagyobb baja, jó világ lenne!!
Maradjatok együtt fijjjjúk!!
Egy a tábor, egy zászló!
Hajrá Magyarország, hajrá magyarok!
Ugye, hogy ugye??

AtiSnatch 2012.12.04. 19:40:22

@kenájkikit: öhm öhm... turhos :) de ezen ne akadjunk fent :)

AtiSnatch 2012.12.04. 19:42:34

egyébként meg pereljék be egymást és 20 év börtön mindkét pártnak. ;)

Horizont 2012.12.04. 19:45:30

@kenájkikit: :DDDD Komolyan, most kell megtudnom ennyi idősen, hogy mindig rosszul tudtam? Muszáj volt ezt neked velem megtenned ??:DDDD Meghalhattam volna ezzel a tudással is:)
Na most megnéztem hála az internetnek (régen hajdanában nem volt :D):

"Korabeli krónikákból ismert, hogy honfoglaló őseink ”a nyereg alatt puhították a húst”. Ezt a húst azonban valójában nem puhították, hanem a nyereg alatti feltöréseket (túrokat) gyógyították így. Ebből következik egy híres közmondásunk „Közös lónak túros a háta”. Ennek jelentése az, hogy a többek által használt lovak könnyebben sérülnek, feltörnek. "
A jelentését tudtam. Hahahahaha de ez a túros ....

kenájkikit 2012.12.04. 19:55:24

@A.Snatch: és mi az a turh?:D
@Horizont: bocs:D meghívhatsz egy túrós tésztára hálád jeléül:D

AtiSnatch 2012.12.04. 19:59:59

@kenájkikit: " A túr szó ma már nem köznyelvi szó, nem ismerik a jelentését. A túr valójában egy régi, úgy mondjuk, elavult szavunk. Jelentése ez volt: emberen lovaglástól, állaton hám, iga, nyereg dörzsölésétől keletkezett seb. A közös lónak bizony sebes lesz a háta. Aki azonban nem ismeri a túr szónak ezt a jelentését, az értelmesít, vagyis a túr helyett túróra gondol. S így lesz a közös ló háta nem túros, hanem túrós.”
Eredetileg: közös lónak turhos a háta - vagyis sebes."

Horizont 2012.12.04. 20:04:24

@kenájkikit: Sajnos most már kivettem a a receptfelhozatalomból a TÚRÓS tésztát, miután megtudtam, hogy a nyereg alatti feltöréseket túrosnak nevezik. Beláthatod most már mindig ez fog eszembe jutni a túrós tésztáról:DDD
De kanyarodjunk vissza a KDNP-hez. Ők is meg a Fidesz is csak egy nyereg alatti feltörések. Az esztergomi meg az országos is. Gyógyíthatatlanok!!

Horizont 2012.12.04. 20:06:37

@A.Snatch: Ma nagyon sokat tanultam:DDDDDD Tényleg:)

kenájkikit 2012.12.04. 20:07:37

@A.Snatch: ha elolvastad a kommentem akkor láthatod, hogy, ezt tudom. a turhosról még nem hallottam, és találni sem találtam semmit róla, gondoltam, elmondod milyen szóból ered, vagy a szó tő mit jelent vagy valami, de legyen neked igazad.

AtiSnatch 2012.12.04. 20:08:41

Eredetileg: közös lónak turhos a háta - vagyis sebes."

dr. Balta$ár 2012.12.04. 20:09:04

mi van ? üldözik a keresztényket?

futnak, futnak, rohannak, menekülnek csik-csuk...
huh megpihenhetnek egy percre leülnek...
huh legalább ez a bársonyszék kényelmes...

sárkányfő 2012.12.04. 20:17:38

Ez a blog úgy látom épp hullámvölgyben van. Biztos vicces ahogy fingik a kdnp-bolha, de régebben napi rendszerességgel tárgyaltátok ki a valóban fontos témákat. Pont most pl. ismét a komcsi ügynökök mellé állt Orbán, szélesítik a tandíjat fizetők körét, az ország minden téren züllik-zuhan lefelé, lenne még vagy ötven téma ami a kdnp bármilyen elképzelhető tetténél fontosabb.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.12.04. 20:20:47

Ez nagyon ott van :)
Egy statisztikailag kimutathatatlan népszerűségű párt, akit a Fidesz cipel a hátán beperli a "kenyéradó gazdáit". :)

Mélyen nem szimpatizálok sem a Fidesszel, sem a KDNP-vel, de most kicsit megsajnáltam a Fideszt :) Na, jó, azért annyira nem, ugyanis "aki szelet vet, vihart arat", ezt a Fidesz magának köszönheti.

AtiSnatch 2012.12.04. 20:22:55

@kenájkikit: egyébként nem kötekedésnek írtam , én így ismertem a mondást, egyébként én is utána néztem és több helyen említik a te verziód ,uh valószinü neked van igazad :D elképzelhető,h régies írásmód vagy hasonló :)
@Horizont: jó pap is, hogy a posztnál maradjunk ;)

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.12.04. 20:24:21

@sárkányfő: Ige3n, de a magyar hírolvasó az általad felsoroltakat már megszokta, és törvényszerűnek is tartja az utóbbi időben, lassanként már úgy van vele, hogy az lenne a Fidesztől az igazi "vastagbőrség", ha mondjuk egy hétig semmi ilyen témát nem szolgáltatna :)

Úgyhogy marad a KDNP bolha története, ami egyébként tényleg meglehetősen vastagbőrség.

Horizont 2012.12.04. 20:25:52

@sárkányfő:
Időnként kikiabáljátok ezt a hullámvölgy baromságot. Én nem érzékelem.Országosan megvan szó se róla! De erről nem a VB tehet:)) Mindenkinek más a fontos. A KDNP kormányzópárt!!!! Azt mondod ők nem fontosak????? Nekem ugyan nem. De saját maguknak nagyon. Egyenlőre a Fidesznek is. Még!

sárkányfő 2012.12.04. 20:29:22

@Jani haverja:
Ha megszokjuk a cinizmust, a züllést, a balkáni viszonyokat, a hazugságokat, a rombolást, a gátlástalanságot, akkor a fidesz végleg győzött.

csaxóltam, persze mindenki olyan posztokat ír amilyeneket akar, én régebbről jobb vastagbőrre emlékszem.

sárkányfő 2012.12.04. 20:31:14

@Horizont: én csak egy személy vagyok, nem több. még sose írtam a vastagbőrre hogy hullámvölgyben van, csak most először. azt hiszem elég jól meg is indokoltam. ha te nem érzékeled, akkor jó neked.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.12.04. 20:39:37

@sárkányfő: A balkáni viszonyokat ne emlegesd :)

Márcsak azért sem, mert itt ilyen nincs, és nem is lehetne. Az illető politikus, aki csak egy kicsit is hasonlót megpróbálna, nem sokáig maradna életben!

Egyébként meg igazad van, de én innen kintről egyre jobban azt látom, hogy Magyarországnak jelenleg szinte édesmindegy. Egyetlen olyan politikai erő nincs jelenleg Magyarországon, amelyik mögé józan ésszel oda lehetne teljes mellszélességgel állni.

AtiSnatch 2012.12.04. 20:42:58

@Jani haverja: ebben sajnos egyet kell ,hogy értsek veled. Szavazni megyek , csak még nem tudom kire. Egy párt kilőve...

lyken 2012.12.04. 20:44:18

Rájöttek a srácok, hogy töke van a menyasszonynak?

AtiSnatch 2012.12.04. 20:47:30

@lyken: ők már ezt eddig is tudták, csak a násznép is kezdi sejteni...

mocskostolvajbanda 2012.12.04. 20:48:24

a révfalvit nem a fidesz eteti ő egy normális ügyvéd saját irodával.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.12.04. 20:49:55

@A.Snatch: Az a furcsa, hogy itt Albániában tavasszal lesznek a választások, de pl. nekem totálisan édesmindegy, hogy a jelenlegi kormánypárt marad-e, vagy leváltja az ellenzék, mert mindkettő alapjában véve normális. Mindkettő volt már kormányon, mindkettő teljesen normális dolgokat csinált, a gazdaságpolitikától kezdve az erkölcsi dolgokon keresztül.

Magyarországon meg fordított helyzet van, ha így folytatódik, akkor 2014-ben azért lesz mindegy, hogy ki kerül kormányra, mert egyik sem normális dolgokat csinált, csinál. Aztán ezeken kívül van még az LMP, amelyik szocializmust akar gyakorlatilag, a szélsőjobboldali Jobbik, meg az új formációk, akik viszont azt sem tudják, hogy tulajdonképpen mit akarnak. Magyarországon sokkal nagyobb a választási lehetőség, mint itt, de mégis szinte mindegy, csak máshogyan.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.12.04. 20:51:48

@Viktus: Nem, a következő az lesz, hogy a KDNP kizárja Orbán Viktort a közös frakcióból. :-D

dzsugasvili 2012.12.04. 20:55:20

Én annyira ezt a KDNP dolgot nem találom viccesnek. Persze nulla figurák a tagjai, semmi egyéniségük a fideszesek mellett se országosan, se helyben. Szokás mondani, hogy nincs támogatottságuk, miért ülnek egyáltalán a parlamentben. Mindazonáltal szerintem ezek a gúnyolódások nem helyesek. Az összes maradék ideológiai címke, amit a Fidesz nagynéha még használ, pl. nemzeti, keresztény, konzervatív elkötelezettség, családpártiság, klasszikus értékek tisztelete mind-mind a kereszténydemokraták szólamai hagyományosan, így ha országosan szakításra kerülne sor, nem nagyon tudna a narancspárt mire hivatkozni, és kipukkanna a lufi. Ez nem azt jelenti, hogy valójában a KDNP-nek lenne hatalmas a támogatottsága, nyilván nem, de nem értek egyet azzal, hogy ha tényleg szétmennének, akkor eltűnne a párt.

Szerintem a Fidesz nem orbánista vallású támogatói közül bizony elég sokan tartják magukat kereszténydemokratának (szavak szintjén!), és bizony összességében nagy pofon lenne, ha egyszer tényleg szétmennének. Én legalább a Fidesz támogatóinak egynegyedét-egyötödét közéjük sorolnám. Ez ma abszolút értelemben szerintem egy 6-7%-ot jelent tippre.

AtiSnatch 2012.12.04. 21:00:20

@Jani haverja: én 27 évesen most fogom először rávenni magam ,hogy hazamenjek szavazni (pestről 300km). Nem mondom azt se , hogy ezelőtt a kormány előtt olyan nagyon jó lett volna,de nem éreztem kényszert rá , hogy megpróbáljak változtatni rajta... (pedig 2006ban költöztem fel Pestre, mert olyan rózsás volt a borsodi pályakezdők helyzete) Most csak viktor miatt megyek :(

sisszi 2012.12.04. 21:06:52

és persze keresztényi kötelességből nem azt bírálja, hogy mit tesz a fidesz, hanem elintézi annyival. hogy ne használja a nevét. egy valóban felelős képviselője a népnek aki csakis a közért él és dolgozik. gratulálunk.

bananarepublica 2012.12.04. 21:12:23

A kdmp az a part akik valojaban csak a parlamentben leteznek, tomeg bazisuk nincs!

Anti Anyag (törölt) 2012.12.04. 21:25:30

Teljesen igazuk van. Nincsenek ott a vályúnál, így a nevüket sem engedik használni.

Ezt csinálta a szadesz is, legalábbis addig, ameddig az SZDSZ nem jelentette azt, hogy csaló, tolvaj gazember.

TARTYOMeister (törölt) · http://isaw.blog.hu 2012.12.04. 21:25:32

Alapból ez a név nem jogszerű mivel a vallásos barmokat befolyásoló névkapcsolat.

Jenyei 2012.12.04. 21:35:49

Azt bírom, amikor pl. a Magyar Hírlapban törpepártozzák az (egykori) SZDSZ-t :)

Secnir 2012.12.04. 21:43:47

@sisszi:
""kdnp-n BELÜL van egy réteg" a "legnagyobb" mérhetetlen párton belüli réteg. az hány százalék lehet? :DDD "

az attól függ, minek a hány százaléka? a teljes szavazóképes népesség hány százaléka? az kb. akkor, mint a tranzakciós adó...

2012.12.04. 21:51:03

Nem értem a KDNP-t. Amikor a fidesz hátán belovagoltak a parlamentbe, önkormányzatokba, akkor nem volt gáz a közös név?

Budapesti Szeretkezési Vállalat 2012.12.04. 22:51:42

@kenájkikit:
A mondás szerint bizony túrós.

Hogy aztán a túrós etimológiája (a régi, de már évszázadok óta nem használt túr szó -s képzős változata) ebben a szólásban mi, az már más kérdés.
Pont azért, mert a szó már használaton kívüli, azaz a beszélőnek értelmetlen, ezért egy értelmes vagy (főleg idegen átvételek esetén) legalább magyaros hangzású szóra vezeti vissza.

Sehonnan nem származik a turhos, mivel ilyen magyar szó nincs, csak ökörségeket irkál a kolléga.

@A.Snatch:
Téves. Túros (már csak azért is, mert olyan szó soha nem volt a magyarban - régies írásmóddal sem -, hogy turh, ahogy más -rh végű sem, a nyelv pedig sablonokból építkezik, és mindegyiket többször használja). A többit meg lásd fent.

@mocskostolvajbanda:
A normálist azért erősen megkérdőjelezém.
Másrészt mikor ügyvédkedik, ha a Parlamentben dolgozik?
Mert ha munkaidőben, akkor vissza a képviselői meg államtitkári fizut az állam zsebébe.

mizrolist 2012.12.04. 23:34:01

@Ylim: akik megtették, azokat nem is zavarja a dolog; de nekem úgy tűnik, hogy az esztergomi KDNP jelenleg nem sok közös pontot tud magáénak az esztergomi Fidesz-KDNP-vel...

komplikato 2012.12.04. 23:43:37

@Ylim: Tényleg Meggyesék a választások ELŐTT lopták szét az önkormányzat pénzét, miért 2.5 évvel később vagy fenti közbevetést figyelembe véve 1.5 évvel később lett nekik gázos???

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.12.04. 23:49:01

Inkább Oszkót a Wizzerbe!!!!

Egyébként hány tagú az esztegomi kdnp? Vannak annyian, ahányan a levelet írták?

AtiSnatch 2012.12.05. 00:05:55

@Budapesti Szeretkezési Vállalat: akkor maradjunk annyiban, hogy közös lónak négy lába van :)

Ezen linken lévő pdfben szerepel egy bácsi akinek turhos a feje,mivel sárospataki lennék jó magam is,lehet innen származik "hibás" okfejtésem...
www.google.hu/url?sa=t&source=web&cd=8&ved=0CFEQFjAH&url=http%3A%2F%2Fepa.oszk.hu%2F00000%2F00001%2F00104%2Fpdf%2FITK_00104_1914_03_332-347.pdf&ei=kny-UNzYL4zhtQbtq4HoAg&usg=AFQjCNEd9ZItoZIXXRzSOCgJi--1gJQwDw

ezu 2012.12.05. 05:02:37

@Budapesti Szeretkezési Vállalat: Túros lesz az. (Nem túrós, mint hiszik oly sokan.) Vagyis mostani magyarul: Habos.

ezu 2012.12.05. 05:05:10

A KDNP nem is létezne, ha a Fidesz nem akarná. Nem szép, de így van,. Tudomásul kell venni!

felcsutisuttyo 2012.12.05. 07:32:29

a FIDESZ CSÖKEVÉNY SEM BÍRJA MÁR A SAJÁT FIDESZES SZAGÁT....hehehhehheheheh
(vén trottyosok vannak a KDNP ben)

lyken 2012.12.05. 07:35:14

Egyébként nem világos: mit akarnak?
a) Vegyenek be pár kdnp-st a vályúhoz?
b) Nem értenek egyet a fideszel? Ezesetben miért nem halljuk, hogy a parlamentben a kdnp sipákolt volna, hogy írjanak ki új választást egomban?

Meg kéne érteni, hogy ha eladja magát, akkor használják. Ez így megy az út szélén is. A kdnp szvsz "csak arra kellett". Na meg, hogy hozza a katkó, önmagukat erkölcsösnek képzelő szavazókat akiket a fidesz amúgy nem fogna be.

Rendíthetetlen Álamkatona 2012.12.05. 07:38:05

@immortalis: Miért? Hiányzik? :-) Szokott járni gyónni.

nu pagagyí 2012.12.05. 08:12:56

Egyszerűbb lenne, ha inkább egy másik pártot alapítanának az esztergomi KDNP-sek.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.12.05. 08:25:55

hát ez epic.:D

nem is tudok rá jobb szót. :D

Netuddki. 2012.12.05. 08:39:03

Szerintem is már be kéne fejezni. Országos szinten. Olyan ugyanis nincs, hogy kdnp. Tessék szépen átlépni a fideszbe, a pártot meg megszüntetni. Aztán majd ha a következő választásokkor be teccenek jutni akkor újra lehet. Ennyi...

ggroland91 2012.12.05. 08:57:28

Azért ez tényleg fantasztikus. Akkor mi a francért hívja magát így a frakció, ha nincs is benne kdnp-s? Ezek még egymással se tudnak megegyezni, hogy vezetik így az országot? :))) Nem is olvasok jobboldali napilapokat még a neten se, maximum a hírgyűjtőportálokon (hírkereső, hirklikk.hu) futok bele egy-egy cikkbe. Jobban bízom a független bloggerek véleményében.

nu pagagyí 2012.12.05. 09:19:20

@kovi1970: A KDNP-s álpártra csak azért van szükség, hogy külön frakciót alakíthassanak, így a Fidesz több lehetőséghez, az álfrakció megélhetési politikusai pedig fizetéskiegészítéshez jutnak a parlamentben.

Aiasz 2012.12.05. 09:26:40

A KDNP mint párt nem létezik, és azoknak a KDNP-s tagoknak fáj a legjobban, akik semmit sem tettek azért, hogy létezzen a KDNP. Ez az akció ugyanarra a logikára épül, mint amikor a XIII. kerületi KDNP kizárta két országgyűlési képviselőjét, mert állítólag nem fizette a tagdíjat. Ezen akciók mögött ugyanaz a Szalma Botond áll, aki két éve KDNP Budapesti Elnökévé választása óta csak akkor csinál valamit, amikor saját pártját kell lejáratni, vagy a Fideszt támadni.
www.youtube.com/watch?v=yBhBb4KBcN8

A Schmitt ügyben is az ATV-ben korzózott a szocialisták elvárásainak megfelelően, de mosta Főnökét Dr. Semjént miért nem szólítja fel lemondásra? Szalma Botond tehát ennyire gerinces!

WWW.YOUTUBE.COM/WATCH?V=IYCWIRE24YA

ERKÖLCSI ÉS MORÁLIS VÁLSÁG!”

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.12.05. 09:27:42

"Helyi KDNP azt kéri a Tatabányai Törvényszéktől, hogy tiltsa el a képviselőcsoportot (Meggyes Tamásékat) a Fidesz-KDNP név használatától, és állapítsa meg: a frakció megalakulása óta törvénytelenül használja a nevet."

Vihar a homokozóban.
A maszop-szadesz döglődése is ilyen kicsinyes torzsalkodásokkal kezdődött.

2012.12.05. 09:45:48

Ez odabasz! De hadd nyírják csak egymást! :))))

Peetee 2012.12.05. 09:46:23

Miféle keresztyén értékrend szerint működnek ezek?

Uraim, ez már nem a sötét középkor, amikor az Úr nevében bármit lehet!!!!!!

vantaan 2012.12.05. 09:52:16

Végre!!!! ....csak hát a papok! 1998-ban egy ismerősöm az akkori KDNP-nek gyűjtötte az ajánlókat. S kért egy kis segítséget a helyi plébánostól, s a pap azzal utasította elhogy az egyház megye kiadta a Fideszt kell támogatni.
....mert az az átkozott Júdás pénz az az oka mindennek!!!!! No meg a Biblia.
A Jezsuiták néhány napja kaptak több mint 1 milliárd Ft állami suskát ....... mert van az a pénz amiért még Jézust is átfestik Orbán hívőnek!

kifordított nagyanyó 2012.12.05. 10:29:59

Ezek hülyék.Vagy a jövőre gondolva helyezkednek.

dr. Balta$ár 2012.12.05. 11:20:06

@kifordított nagyanyó: a patkányok elhagygák a süjjedő gyorsnaszádot...

Meridian74 2012.12.05. 18:39:30

@danesdzsu2: és valaki fel húzta ezek után rájuk? ROFLMAO! :D

Meridian74 2012.12.05. 18:49:59

Amúgy azon gondolkodom: mi lesz veled FIDESZ, ha 2014-ben egyedül kell majd indulnod? Csupán azzal a névvel, hogy "FIDESZ".
Vagyis pontosabban szólva: "FIDESZ-MPP". (vicc)

Nem használhatjátok az "úri" többesszámot, "a fidesz és a ..."-t, hanem csak azt, ami részetekről mindig is meglehetősen arrogánsan hangzott (és buktatok is vele, mint Rottenbiller), a "mi, azaz a csak a Fidesz"-t. Sebaj, Rogán Tóni neve legalább el van bújtatva ebben is... arROGÁNs. Bízzátok csak rá a kommunikációt, kiskorában biztos csúfolták már ezzel, ő majd tudni fogja, hogyan kezelje ezt a problémát.

süti beállítások módosítása