Skip to content


       Szűrés lista

A kommunista múlt nem nemzetbiztonsági kockázat

A fideszes Kocsis Máté és Csampa Zsolt februárban nyújtotta be "A nemzetbiztonsági ellenőrzés új szabályainak megállapításáról" című törvényjavaslatot. Ehhez nyújtott be Demeter Ervin, az első Orbán-kormány polgári nemzetbiztonsági szolgálatokért felelős tárca nélküli minisztere, és Németh Szilárd egy módosítót, amely szerint a nemzetbiztonsági ellenőrzés alá eső személyeknek az általuk kitöltendő kérdőíven állampárti múltjukról is nyilatkozniuk kellett volna.

nemkockázat.jpg

Indítványukkal a nemzetbiztonsági és a honvédelmi bizottságban is egyetértett a kormánypárti többség. A fideszes előterjesztők - Kocsis Máté és Csampa Zsolt - azonban nem támogatták. A parlamenti szavazáson az indítvány elfogadását a képviselőcsoportok közül végül csak a Jobbik-frakció támogatta, a Fideszből mindössze Demeter Ervin és Nyitrai Zsolt szavazta meg. - írja az Index.

Az ügynökakták nyilvánosságra hozatalának folyamatos gáncsolása után persze ez nem meglepő. Végülis miért is lenne fontos tudni, hogy az alább felsorolt személyek kommunisták voltak-e?


"i) nemzetbiztonsági ellenőrzés alá eső személy:

ia) a nagykövet és az önálló külképviseletet irányító főkonzul ;

ib) a miniszter, az államtitkár, a kormánybiztos, a miniszterelnöki biztos ;

ic) a közigazgatási államtitkár, a helyettes államtitkár, a miniszteri biztos ;

id) az autonóm államigazgatási szerv, az önálló szabályozó szerv, a központi hivatal, a kormányhivatal, valamint a megyei és a fővárosi kormányhivatal vezetője és vezetőhelyettese, továbbá a megyei és a fővárosi kormányhivatalt vezető kormánymegbízott;

ie) az Országgyűlés főigazgatója, az Országgyűlés Hivatalának vezetője, az Országgyűlés Hivatala önálló szervezeti egységének a vezetője; a Köztársasági Elnöki Hivatalt vezető főigazgató, valamint a Köztársasági Elnöki Hivatal önálló szervezeti egységének a vezetője;

ig) a Honvéd Vezérkar főnöke;

ih) a rendvédelmi szerv országos parancsnoka és helyettese, a rendőrfőkapitány és a rendőrkapitány;

ii) a tábornok és a tábornoki rendfokozattal rendszeresített beosztásba kinevezett ;

ij) az állami vagy többségi állami tulajdonban lévő gazdálkodó szervezet vezető tisztségviselője, vezető állású munkavállalója, felügyelő bizottságának tagja ;

ik) a nemzetbiztonsági szolgálat, a rendőrségről szóló törvényben meghatározott terrorizmust elhárító szerv, valamint a rendőrségről szóló törvényben meghatározott belső bűnmegelőzési és bűnfelderítési feladatokat ellátó szerv személyi állománya ;

il) az Országgyűlés nemzetbiztonsággal foglalkozó állandó bizottságába és a honvédelemmel foglalkozó állandó bizottságába, illetve - amennyiben feladata ellátásához „bizalmas” vagy ennél magasabb minősítési szintű minősített adatot szükséges felhasználnia - az Országgyűlés által létrehozott vizsgálóbizottságba, illetve eseti bizottságba jelölt személy, illetve tag ;

im) az Országgyűlés nemzetbiztonsággal foglalkozó állandó bizottsága, a honvédelemmel foglalkozó állandó bizottsága, valamint - amennyiben feladata ellátásához „Bizalmas!” vagy ennél magasabb minősítési szintű minősített adatot szükséges felhasználnia - az Országgyűlés által létrehozott vizsgálóbizottság, illetve eseti bizottság eljárásában közreműködő szakértő;

in) aki a minősített adat védelméről szóló törvényben meghatározott minősített adatot kezelő szervvel foglalkoztatási jogviszonyban vagy a Polgári Törvénykönyv rendelkezésein alapuló szerződéses jogviszonyban áll és e jogviszonyával összefüggésben fokozottan ki van téve jogellenes befolyásolási szándéknak, leplezett támadásnak vagy fenyegetésnek ;

io) aki foglalkoztatási jogviszony vagy a Polgári Törvénykönyv rendelkezésein alapuló szerződéses jogviszony alapján a minősített adat védelméről szóló törvény szerinti „Bizalmas!”, „Titkos!” vagy „Szigorúan titkos” minősítésű adatot megismerésére vagy felhasználására jogosult;

ip) a minősített adat védelméről szóló törvényben meghatározott, a minősített adatot kezelő szervvel közreműködő természetes személy, akinek feladata ellátásához minősített adatot szükséges felhasználnia;

ir) az e törvény szerinti titkos információgyűjtést engedélyező bíró;

is) az 55. §-ban meghatározott kijelölt ügyész ;

it) a Független Rendészeti Panasztestület tagja ;

iu) az Országgyűlési őrség személyi állománya."

Még a végén megsértődne Pozsgay elvtárs és sokan mások.

Címkék: fidesz kommunizmus

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr145285499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2013.05.07. 13:22:29

Ha csak Pozsgay eftárs sértődne meg, de vélhetően Vityától kezdve Kövéren át sokaknak van takargatnivalójuk a narancsos vének közül. Nekik, nameg a húgyagyú híveiknek betenné a kaput, mert megbuknak az "antikommer" szűrőn. Itt dadogna csak le igazán a gépezet...

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2013.05.07. 13:28:55

És nő a Fidesz támogatottsága. Az eszem eldobom. Ha egy kutyaszart a fideszesek közé gurít Viktor, és azt mondja, hogy aranyrög, vajon mi történne?

Úgy néz ki, hogy a fidesz-szavazóknak mindegy, mi van, csak Viktor legyen a miniszterelnök.

Seduxen (már NEM dr.) 2013.05.07. 13:32:47

@Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.): hiszed Te.... Simán kidumálnák. Jönne Gabika, meg még egy-két hírközlési droid, és elmagyaráznák lépésről-lépésre, hogy egyrészt a narancskomcsik anno BELÜLRŐL BOMLASZTOTTÁK a rendszert, másrészt nem is úgy volt az, és különben is elmúlt 3 évet megelőző nyóóócév, és persze gyurcsánybajnai a hibás, és ennyi. 2-3 perces snitt lenne a pártmédiában, és a "független" közszolgálati adókon. Kérem a következőt!

josip 2013.05.07. 13:37:48

Azt hiszem, gyakorlatilag minden, 35-40 évnél idősebb politikus szoros kapcsolatban állt a >>rendszerrel<<.
Nem létezik, hogy egy rendszer, amit a teljes ország belülről bomlasztott, ilyen sokáig megállt volna a lábán...

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.05.07. 13:39:17

Csak azt nem értem, hogy az efféle parasztvakítást mégis kinek szánják?! Most komolyan el kéne hinnem, hogy Demeter és Németh senkivel nem egyeztetve nyújtanak be egy ilyen módosítót (sokkal bőségesebb ismerettel a háttérre, mint ami nekünk van), amit aztán a "csúnya" kormány leszavaz? Fogják már fel, hogy nincs Fidesz-sapka meg kormány-sapka, és nincs annál szánalmasabb, mint amikor Selmeczi Gabriella a Fidesz, mint párt nevében szólítja fel a Fidesz-kormányt bármire!

S.O.A. 2013.05.07. 13:52:02

Vidéki, Enrico, Lencsés István és t. családja!

Álljatok fel, fogjátok meg egymás kezést és énekeljétek el együtt az Internacionálét! A Pártotok ma nagy dolgot tett népéért!

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2013.05.07. 13:53:23

@Seduxen (már NEM dr.): Természetesen én sem számítanék másra. Azt is csodálom, hogy ez a parasztvakítás egyáltalán törvényjavaslatként felmerült. A két hülyét aki megszavazta majd jól hátbabasszák, hogy eszeteknél vagytok..vaaagy jön az összekacsintás, hogy remek műsor volt a parasztoknak, megint dobtunk valami baromságot, miközben a hátsó ablakon átvertünk valami gerinctelen nagy sumákolást/lopást.

Seduxen (már NEM dr.) 2013.05.07. 13:54:52

@Rettegő [ megbízott Bohócügyi Államtitkár]: "Álljatok fel, fogjátok meg egymás kezést " - azt hittem itt, hogy a mondat vége az lesz, hogy "nyaljátok ki egymás seggét!" :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.07. 14:02:46

Jaja, hogy komcsi volt, az nem az, de az adatigénylés az az...
...persze, még a végén kiderül valami terhelő.

Secnir 2013.05.07. 14:09:51

megmondom, miért nem szavazták meg: az NMHH elnöki posztja betöltetlen, és Böröcz urat javasolták (belülről) erre a posztra (gugli: böröcz istván 3/3 , vagy gugli böröcz istván nádasdy). jelen javasolt törvény meglétével azonnal bukna.

Secnir 2013.05.07. 14:10:49

de martonyi is bukna. az meg még kínosabb volna.

7esbusz 2013.05.07. 14:15:48

Elvtárs az elvtársnak nem vájja ki a szemét, na. Majd 50 év múlva, ha már az elvtársak gyerekei is öregek otthonában tengődnek (a Bahamákon... :D) majd akkor elfogadnak valami ilyesmit...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.07. 14:18:59

@Secnir: Ki az a Martonyi :D Alig hallani róla, senkinek nem tűnne fel...

kifordított nagyanyó 2013.05.07. 14:22:09

@Seduxen (már NEM dr.): Freudi elszólás.Ne vetítsd ki másra a vágyaidat!:))

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.05.07. 14:22:24

@Secnir:
Azt mondd meg nekem, hogy szerinted akkor eleve miért nyújtja be ezt két Fideszes módosítóként? Azt nem hiszem el, hogy ennyire nincs "gömbérzékük" :)!

Seduxen (már NEM dr.) 2013.05.07. 14:38:01

@kifordított nagyanyó: mi van köcsög, átmentél vidékibe? nem tetszenek a közönséges, durva altesti poénok? :)

2013.05.07. 14:46:00

@josip: azért számoljunk már! A ma 35-40 éves hogyan állhatott volna már szoros kapcsolatban a rendszerrel az átkosban? Volt úttörő, vagy mire gondolsz?

tryclops 2013.05.07. 15:19:41

@Secnir: Jézusom, ezt a nagyeszűt 89 májusban szervezték be? WTF? Sok jelentést nem írhatott a drága, de legalább a szimata megvolt. Őt se az eszéért szervezték be... :)

ketroot 2013.05.07. 16:04:10

@immortalis:

Ezért briliáns politikus valahol Orbán. Nagyon ügyesen felismerte, hogy itthon erre van igény.

Ilyen a magyar társadalom, ilyenek vagyunk "mi".

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.05.07. 16:38:44

@tryclops: Én is ezen röhögtem magamban :)

Magához a poszthoz meg: Teljesen természetes, hogy a Fidesz nem támogat ilyen kommunista múlttal kapcsolatos ellenőrizgetéseket, hiszen majdnem több volt kommunista (pl. volt MSZMP tag, III/III-as, stb) van a Fideszben mint az MSZMP utódpárt MSZP-ben, és azért ez nem semmi eredmény :)

Ironfist 2013.05.07. 18:16:41

Na, akkor még egyszer :D
Kövér László - MSZMP tag, a Központi Bizottsághoz tartozó társadalompolitikai intézet munkatársa, és a Magyarországi Ifjúsági Szervezetek Országos Tanácsa (MISZOT) alelnöke
Járai Zsigmond - MSZMP-tag
Matolcsy György - MSZMP-tag
Martonyi János - MSZMP-tag
Pintér Sándor - MSZMP-titkár
Schmitt Pál - az Országos Testnevelési és Sporthivatalnak (OTSH) alelnökeként miniszterhelyettes a Lázár-, majd a Grósz kormányban
Hoffmann Rózsa - MSZMP-tag
Mikola István - MSZMP-tag, a Hazafias Népfront alelnöke
Stumpf István - MSZMP tag, a Hazafias Népfront alelnöke
Fónagy János - MSZMP-tag
Vonza András - MSZMP-tag
Ligetvári Ferenc - MSZMP-tag
Chikán Attila - MSZMP-tag
Boros Imre - MSZMP-titkár
Turi-Kovács Béla - MSZMP-tag
Harrach Péter - MSZMP-tag
Kerényi Imre - MSZMP alapszervezeti titkár, moszkvai nagykövet
Pozsgay Imre - MSZMP KB-tag
Szűrös Mátyás - MSZMP KB-titkár
Boross Péter - MSZMP-tag
Balogh Gyula - MSZMP-tag
Csintalan Sándor - MSZMP-tag
Orbán Viktor - gimnáziumi, majd egyetemi KISZ-titkár
Varga Mihály - KISZ-titkár
Rogán Antal - KISZ-titkár
Deutsch Tamás – KISZ-titkár

Nekik mind mind takargatnivalójuk volna...

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2013.05.07. 19:05:13

@immortalis: Ha a tányérjukra fosna és azt mondaná, hogy csokikrém, elkezdenék dícsérni az állagát és a zamatát.

Minorkavidor 2013.05.07. 20:05:28

@Ironfist:

Pontosítsuk:

Fideszben vagy kormányában, környezetében volt mszmp tagok:

Mikola István - Hazafias Népfront, elnök
Fónagy János - MSZMP tag
Vonza András - MSZMP tag
Varga Mihály - KISZ titkár
Deutsch Tamás - KISZ titkár
Orbán Győző - párttitkár, Orbán anyuka pedagógusi pályát cserélte fel egy pártbizottsági állásért.
Orbán Viktor; - Gimnáziumi, majd egyetemi KISZ titkár
Pozsgai Imre - MSZMP PB tag
Szűrös Mátyás - MSZMP KB tag
Stumpf István - MSZMP tag, Hazafias Népfront alelnök, apósa Horváth István uccsó MSZMP belügyminiszter KB tag.
Matolcsy György - MSZMP tag, III/2 ügynök
Martonyi János - MSZMP tag, kormánytag, III/2 ügynök
Ligetvári Ferenc - MSZMP tag
Chikán Attila - MSZMP tag
Pintér Sándor - MSZMP titkár
Boross Imre - III/II ügynök D-008 ügynök, MNB párttitkár
Gubcsi Lajos - KISZ titkár, 1984-89 a Magyar Ifjúság főszerkesztője, 1989 az MSZMP KB osztályvezető-helyettese,
Csurka István : III/III együttműködő,
Csintalan Sándor MSZMP és MSZP alelnök, jelenleg a Fidesz és a HÍR TV ideológiai támasza,
Schmitt Pál : MOB tag,, a Los Angelesben rendezett olimpiai részvétel megfúrója és főkommunikátora, akkor minhelyettesi rangban, jelenleg köztársasági elnök,
Kerényi Imre : MSZMP alapszervezeti titkár,
Togyán József : alias Szatmári, III/III-mas együttműködő, az Orbán kormány minisztere,
Balogh Gyula : MSZMP tag,
Szita Károly : III/III együttműködő,
Vonza András : MSZMP tag,
Szabadi Béla : MSZMP tag, munkásőr,
Hoffmann Rózsa, 1
Azaz pl. Matolcsy és Martonyi nem egy szerű tagok, hanem, hanem III/2-es ügynökök is voltak.

öregember a kocsmából 2013.05.07. 20:08:02

@Jani haverja: Tudod mi a vicc? Hogy valamelyik nap de lehet hogy tegnapi parlamenti közvetítésbe ami csak háttérzajként ment nálam, az egyik drága kis köcsög pont arról pofázott hogy pont ők azok akik most ebbe a 4 éves ciklusba fejezik be azt a rendszerváltó munkát ami ezelőtt 24 éve kezdődött el, és amit eddig senki se zárt le, de majd most ők ezt is elintézik. Hát mondjuk annyiba igaza van hogy 24 év alatt megettük a 360 fokos fordulatot, tehát visszaértünk oda ahonnan indultunk, tehát nyugodtan lehet mondani hogy valóba lezárják azt a feladatott.

Minorkavidor 2013.05.07. 20:10:21

Amúgy meg lenne, mind a posztíróhoz, mind az előttem kommentelőkhöz egy kényes kérdésem:

Miért rúgózunk annyit az ügynökön? Mi volt az ügynök tkp? Nos, horgászhasonlattal élve csali a horgászbot végén. A horgászbotot meg valakik tartották, nemde?

Minorkavidor 2013.05.07. 20:19:03

Aműgy meg jelzem a 10,5 milliós (90-es adat, a 80-as népszámláláskor még 10,7 milliós) országban 812 ezer volt az MSZMP-tagok száma, de talán úgy érzékletesebb, hogy a fenti létszámú országlakosság 3,5 millió családot alkotott. AZAZ , ha a saját szúkebb családjába nem is, de a tágabban (unokatesó, nagybáty, sógor családja stb..) volt MSZMP-tag.
Ja, és még valami: az MSZMP jogelődjének számító Magyar Dolgozók Pártja (MDP) csúcslétszáma 1 millió fő volt. Az ország lélekszáma 1960-as népszámláláskor idején lépte át a 10 millió főt.

Minorkavidor 2013.05.07. 20:29:47

@öregember a kocsmából:

Csak jelzem, hogy a jelenleg mintademokráciának számító egységes Németország jogelődjében, a szintén mintademokráciának számító NSZK-ban a volt GESTAPO és SD alkalmazottak 90 %-a (mármint a háborút túlélt) továbbdolgozott a biztonsági és rendvédelmi szerveknél szerveknél (szövetségi, tartományi és helyi szinteket egybe számítva), úgy a 70-es évek végén mentek nyugdíjba az utólsó veteránok.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.05.07. 20:31:26

@öregember a kocsmából: Hát ja :)

Amúgy mostanában felerősödött ez a propagandaszöveg a Fideszéknél, ahogyan olvasgatok, meg hallok ezt azt. És az a baj, hogy mindezt nagyon sok ember be is veszi.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.05.07. 20:34:34

@Minorkavidor: Ezek a dolgok mind-mind azt bizonyítják, hogy a patakban is, a folyóban is, meg ha a folyó a tengerbe ér akkor ott is, mindig a szar úszik felül. :( Sajnos ez az igazság.

makacs szennyeződés 2013.05.07. 22:09:40

@Minorkavidor: gyenge próbálkozás. te is jelentgettél valakiről? te is nemzeti-jobboldali MSZMP-s vagy? kis lelkiismeret-furdalás? hát képzeld el, nem mindenki volt olyan szaralak, mint te.
normális társadalomban utolsók lennétek, nem elsők, mint itt.

Minorkavidor 2013.05.08. 07:56:31

@makacs szennyeződés:

Te túl sok hollywoodi fimet nézel,- ami nem lenne baj- csakhogy mindent beveszel! Ott az élet fekete-fehér.:)) A probléma csak az, hogy a való élet nem fekete-fehér, hanem inkább szürke.

Szövegértésből elégtelent kapnál!

Lencsés István 2013.05.08. 08:42:07

MAGYARORSZÁG - on már nincsenek kommunisták .

lyken 2013.05.08. 08:46:09

Khmmm....
index.hu/belfold/2013/05/07/hat_bolcsodes_serult_meg_a_vakolatomlasban/
index.hu/belfold/2013/05/07/nem_tudom_leirni_a_dobbenetet/

Pedig hát meg volt a fidesz általi szalagátvágás, meg a világraszóló siker kihirdetése:

"Az akkori hírek szerint a Bokréta utcai, Margaréta nevű bölcsődénél a felújítás része volt a teraszok burkolatának cseréje, a teraszok árnyékolása is. De városháza-közeli információink szerint a most lezuhant homlokzatot valójában nem újították fel, mert a 70-80-as évekből származó mozaikos falburkolat a vizsgálatok idején még nagyon jó állapotúnak tűnt.

A rekonstrukció után a bölcsődéket a fideszes vezetésű önkormányzat vezetői adták át, a Bokréta ucai épületet például Zsiga Marcell alpolgármester, aki azzal hencegett, hogy az azonnali intézkedéseket igénylő bölcsődék esetében "amit kellett, megtettünk"."

Bölcsőde, Széchenyi terv, Zsigamarci. Hát nem gyönyörű? Sőt, tobzódni is lehet meg elmúttnyócévezni ezúttal. Mert a szocik hagyták lerohadni, aztán meg a narancsbrigádnak úgy sikerült felújítani, hogy arra költöttek ami az utca felől látszik. Gyönyörű történet, méltó ahhoz a városhoz amely Zsigamarcit ajándékozott az országnak.

toportyánzsóti 2013.05.08. 08:52:18

Kedvencem a narancsos kettős mérce.Akik belülről rothasztották az átkost nemsokára államilag lesznek kitüntetve...

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.05.08. 11:42:31

@Lencsés István: Dehogy is nincsenek!!! Nagyon sokan!!!
Itt vagy például te...

Lencsés István 2013.05.08. 12:46:00

@Jani haverja: Nincsenek , aki mást állít az hazudik . Én elég nehezen , pláne 26 évesen ....

@öregember a kocsmából: Nem vagyok kutya . Kötőszóval ( és ) nem kezdünk mondatot .

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.05.08. 13:07:56

és a Fidesznek még mindig van pofája magát antikommunistaként meghatározni...

öregember a kocsmából 2013.05.08. 13:36:46

@Lencsés István: Kutya vagy, méghozzá a csaholós fajtából. Ez már tény.

Birkesz 2013.05.08. 15:44:38

@Lencsés István: Pista, ma még a szokásosnál is gyorsabban lebuksz a hazugságoddal. Hát Thürmer Gyuszi micsoda, ha nem "MAGYARORSZÁG - on" (sic!) élő kommunista?

Lencsés István 2013.05.08. 15:58:46

@öregember a kocsmából: Kutyák nem tudnak internetezni , ha ez nem jut el , többet nem reagálok rád ma itt rád .

@Birkesz: 1 . Nem vagyok " Pista .... " , azaz tanulj meg olvasni . 2 . Én soha nem hazudok . 3 . Ilyen ember nincs hogy . : " .... Thürmer Gyuszi .... " .

Birkesz 2013.05.08. 16:00:32

@Lencsés István: Csak hogy boldog legyél:

István, ma még a szokásosnál is gyorsabban lebuksz a hazugságoddal. Hát Thürmer Gyula micsoda, ha nem "MAGYARORSZÁG - on" (sic!) élő kommunista?

Lencsés István 2013.05.08. 16:07:44

@Birkesz: 1 . Ha idézel pontosan tedd , köszönöm szépen . :) 2 . Nem hazudok SOHA , azaz tanulj meg olvasni . 3 . A kommunistákról IS írtam már , de hát ez is az olvasás tudásod hiánya ....

Birkesz 2013.05.08. 16:15:29

@Lencsés István: Akkor most már válaszolhatsz a kérdésre, ha ennyire kompetensnek érzed magad: Micsoda Thürmer Gyula, ha nem kommunista?

lyken 2013.05.08. 16:25:18

@Jani haverja: A parlamenti komcsik úgy vannak vele, hogy ha máshogy hívják magukat és a pártjukat jobboldalinak hívják akkor már nem is azok. Addig meg semmiképpen nem, míg nem derül ki az ügynökaktákból, hogy kimindenki jelentgetett meg kimindenki állt "alkalmazásban". Ennyi. Elmondják, hogy a szar finom és eszik is nagykanállal.

Birkesz 2013.05.08. 16:25:44

@Lencsés István: A Munkáspárt teljes neve pedig: Magyar Kommunista Munkáspárt.

Szervezeti Szabályzata első pontja:
"A Munkáspárt marxista–leninista, kommunista párt."

Birkesz 2013.05.08. 16:38:16

@Birkesz:

Vezessük tehát le a logikai sort:

Thürmer Gyula a Magyar Kommunista Munkáspárt elnöke. Folyománya: Thürmer Gyula kommunista.

Állítás: Lencsés István SOHA nem hazudik.
és
Állítás: Magyarországon nincsenek kommunisták (Lencsés István).

Tény: Magyarországon van legalább egy kommunista. Folyománya: Lencsés István hazudik.

Lencsés IIstván 2013.05.08. 18:09:32

@Birkesz: pityuka egy ostoba fasz, nem hazudik, mert ahhoz legalabb tudnia kene mi az igazsag egy adott temaban, de mivel egyszeru mint egy darab szar, nem tud semmit.

is 2013.05.08. 18:19:45

Itt a KISZ-tagságok, és KISZ-titkárságok okoznának némi gondot sokaknak a FIDESZben.

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2013.05.08. 19:16:24

@Lencsés István:
"MAGYARORSZÁG - on már nincsenek kommunisták ."

Ta-ta-da-daaaa!!!!
Pityupapagáj benyögte a nap poénját!

Igen pityuka itt nincsenek.
Ezen a blogon csak te, vidéki, enrico, stb. (plusz a tucat+1 másodnick hármótoktól) komcsik vannak.

Istvan Lencses PhD. 2013.05.08. 20:04:13

@Lencsés IIstván: Nagyon rossz troll vagy. Nem mered vállalni a saját neved? Ennyit tudtok. Ez TÉNY!

Hatos. Faszt, kilences! (törölt) 2013.05.08. 20:45:10

Gyerekek. kijött már az Avatar, lassan ember lép a Marsra, jó reggelt.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2013.05.08. 21:09:50

@Lencsés István: pista, anyukád szája épp tele van a f.szommal, de azt üzeni, hogy vedd be a bogyókat, moss fogat, és feküdj le. Késő van már, nem szabad netezned ilyenkor.

Lencsés István 2013.05.08. 21:15:10

@Birkesz: A Munkáspárt neve Munkáspárt nem más , tehát hazudsz .

@OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty!: 1 . Nem vagyok " .... Pityupapagáj .... " . Több okból sem . ( egyik . : Állat nem tud internetezni , másik . : István a nevem ) 2 . Ilyenek sincsenek hogy " .... komcsik .... " .

@immortalis: 1 . Mondatkezdés nagybetű . 2 . Nem vagyok " .... pista .... " . 3 . Édesanyám már alszik , tehát hazudsz . 4 . Miért nem mered kiírni hogy fasz ? :D Fosol ? :D Mondjuk nem csodálkozom , a neved sem vállalod . :D

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.05.08. 21:22:13

@Lencsés István: A kommunistaság nem életkor kérdése, hanem ész és gerinc kérdése.

öregember a kocsmából 2013.05.08. 21:22:23

@Lencsés István: Most is hazudsz, mert kutya vagy és internetezel. Ez már tény.

Lencsés István 2013.05.08. 21:52:55

@Jani haverja: Kommunisták nincsenek . A kommunistáknak se eszük , se gerincük nem volt .

kétujjas sasfogás 2013.05.08. 22:24:50

@Lencsés István: " A Magyar Kommunista Munkáspárt (röviden Munkáspárt, előtte 1989-től 1993-ig Magyar Szocialista Munkáspárt, 1993-tól 2005-ig Munkáspárt) egy magyarországi marxista–leninista, kommunista párt."

hu.wikipedia.org/wiki/Magyar_Kommunista_Munk%C3%A1sp%C3%A1rt

Miért hazudsz folyamatosan, kutya?

Bretschneider detektív 2013.05.09. 04:35:36

@Minorkavidor: Te meg pláne, mert ez a módosító javaslat nem (csak) az ügynökökről szól, hanem amit kifogásolsz, a tartókról is. A fenti listából jónéhányan nem írták, hanem olvasták a jelentéseket.

Bretschneider detektív 2013.05.09. 04:39:15

@Lencsés István: Akkor mégiscsak jól mondta valaki kicsit feljebb: te kommunista vagy! (Legalábbis ez derül ki a hozzászólásaid logikai láncolatából.)

Ironfist 2013.05.09. 05:03:17

@Bretschneider detektív:

Minden fideszes kommunista, csak ettől még habzik a szájuk a kifejezésre.

Lencsés IIstván 2013.05.09. 07:26:39

pityukaaaa pityukaaa sdfsdfsd&#173;dfsdfsd

Lencsés István­ · http://lencsespityu.blog.hu/ 2013.05.09. 07:33:28

@Bretschneider detektív: Rendben , bevallom . Kommunista vagyok és az MSZP azért fizet , hogy lejárassam a FIDESZ híveit a hozzászólásaim minőségével . Most jó ?

csárli hárper 2013.05.09. 08:33:54

ha már kommunisták:

index.hu/belfold/2013/05/09/iskolasokat_akartak_biodiszletnek_fekete_gyorgy_kiallitasmegnyitojara/

olyan ötvenes évek fíling, a diákok köszöntik az elvtársakat...

Minorkavidor 2013.05.09. 09:29:59

@Bretschneider detektív:

A "Te meg pláne" nem hiányzik valami?:))

Lencsés István 2013.05.09. 10:44:01

@kétujjas sasfogás: A link nem tény . A kutyák nem tudnak internetezni . Soha nem hazudok .

@Bretschneider detektív: Nem vagyok kommunista , mert nincsenek olyanok .

@Lencsés István­: Te csak egy csaló anonim geci vagy , aki le akar járatni , mert fáj neki az igaz , de próbálkozz csak , aki ismer tudja ki vagyok , aki meg nem ismer ( azaz anonim ) annak meg nem érdekel a véleménye . :) ;)

Birkesz 2013.05.09. 17:12:05

@Lencsés István: Annak a bizonyítását, hogy Lencsés István hazudik, már láttuk.
Most menjünk tovább:
Lencsés István állítja: a link nem tény.
Mivel Lencsés István hazudik, ennek következtében: a link az tény.

Hasonló módon, felhasználva a az első mondatban szereplő premisszát :
"Nem vagyok kutya" (Lencsés István)
Konklúzió: Lencsés István kutya. Aki hazudik. (és mostantól ezekre is premisszaként tekinthetünk )

q.e.d.

p.s.: Ugye, ugye Lencsés Pesta, de jó is lett volna valami értelmes szakot elvégezni a szabad bölcsészet helyett? Akkor egyrészt értenéd is ezeket a szavakat, másrészt normális állásod lenne, nem kellene a kormánypárt becsületét védened éhbérért.

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2013.05.09. 17:19:07

@csárli hárper:

Csak azért kellettek, mert nem volt annyi magyar zászló, amennyi az egész hátteret beterítette. X-DDD

Lencsés István 2013.05.09. 19:42:50

@Birkesz: Nem hazudok . A link nem tény , ez nem állítás , hanem tény , én ugyanis csak akkor kommentelek , mikor tényem van . Egy kutya nem tud internetezeni , tehát kutya sem vagyok . Nem vagyok " .... Lencsés Pesta .... " . Tanulj meg olvasni . Értelmes szakot végeztem el . Sportkommunikátor , és jól keresek vele , ez a fő . :) ;) Aki itt valamit nem ért , az te vagy . Állásom van , méghozzá jó . :) ;) Nem védek én semmit , csak utálom ha valaki hazudik , pláne név nélkül , azaz trollkodva .

öregember a kocsmából 2013.05.09. 20:11:51

@Lencsés István: Neked a csaholó nyelveden kívül amivel a gazdáid seggét nyalod fényesre semmid nincs, nemhogy tényed nincs, hanem még annyi eszed sincs mint a többi kutyatársadnak. Ez a tény, nem az a hülyeség amit ide irkálsz.

Lencsés István­ · http://lencsespityu.blog.hu/ 2013.05.09. 20:29:55

@öregember a kocsmából: Elképzelhető , hogy igazad van , azonban ami bizonyos , az az , hogy az öreg , túrós faszodat komolyan tudnám élvezni amint a torkomba lövell .

Lencsés István­ · http://lencsespityu.blog.hu/ 2013.05.09. 20:32:12

@Birkesz: Meg is dugnád a pudvás picsámat , ha megkínálnálak vele ? :) Ha nem , nekem az is megfelel , ha a menyasszonyom fényesre nyalhatja a becses makkodat .

Íme a facebook profilja: www.facebook.com/tunde.kovacs.790

Itt pediglen az enyém: www.facebook.com/istvan.lencses.9

Lencsés István­ · http://lencsespityu.blog.hu/ 2013.05.09. 20:49:13

@Lencsés István: Csaló , féreg , anoním geci vagy . Nekem ötdiplomás magyar tanárom van , aki bármikor kirak akár ÖT pontot is idézésnél . Nekem ne próbáljam meg megmagyarázni ki vagyok anoním fosós geci én te én .

Meridian74 2013.05.10. 01:20:02

@Lencsés István: ez nem igaz, mert ez helyesen úgy van, hogy Magyarországon már nincsenek olyan kommunisták, akik beismernék azt, hogy kommunisták voltak.

Meridian74 2013.05.10. 01:24:00

@Lencsés István: Azt meg, hogy: "MAGYARORSZÁG - on már" nem így írjuk. Hanem így Magyarországon. De ha már nagybetűkkel akarod írni, akkor is így: MAGYARORSZÁG-on, vagy MAGYARORSZÁGON.

Meridian74 2013.05.10. 01:26:04

@Birkesz: ez egy kegyelemdöfés volt "ifjabb" Lencsés 'Napóleon' 'Hazzucc Kutya' István részére... ROFLMAO! :D

Meridian74 2013.05.10. 01:34:19

@Lencsés IIstván: hehehe, jó a a nicked ;) (én gróf II. Lencsés Istvánnal indítottam volna egyet, ha lenne hozzá kedvem ;) )

Meridian74 2013.05.10. 01:42:17

@Lencsés István: "A Munkáspárt neve Munkáspárt nem más , tehát hazudsz "

Hazucc, kutya, hazucc! Nincs olyan, hogy Munkáspárt. Csak olyan, hogy

Írhatsz nekik levelet, hogy megkérdezd mi az igazság, vagy itt van Thürmer Gyula hivatalos blogja, ahol oszthatod az észt is... persze ahogy elnézem, te már csak hitelre, jelentős kamatlábra!

e-mail: info@munkaspart.hu
blog: www.kommunista.net/thurmer

A párt hivatalos szervezeti szabályzata - olvasgasd csak, ez való neked: munkaspart.hu/images/dokumentumok/pdf/szervezeti_szabalyzat.pdf
Ez utóbbi első bekezdése: "A párt neve: Magyar Kommunista Munkáspárt.
A párt rövidített neve: Munkáspárt.
Ennyi, tudatlan kutya.

ja, és ez egy csupa kisbetűvel írt mondat...!

Meridian74 2013.05.10. 01:45:16

@Lencsés István­: "Kommunista vagyok és az MSZP azért fizet , hogy lejárassam a FIDESZ híveit a hozzászólásaim minőségével . Most jó ?"

Nem, mert nem mondtál semmi olyat, amit eddig nem tudtunk.

Meridian74 2013.05.10. 01:46:54

@Lencsés István: "A link nem tény ."
A link valóban nem tény. De amire mutat, és az ott található hivatalos tartalom már igen.

Meridian74 2013.05.10. 01:51:00

@Lencsés István­: uramatyám... ez ment a kurucinfora.

Lencsés István 2013.05.10. 10:16:44

@öregember a kocsmából: 1 . Nekem nincsenek gazdáim . 2 . Nekem , amikor kommentelek , csak tényem van . 3 . Nem vagyok kutya , a kutyák nem tudnak internetezni . 4 . Észről a helyedben nem beszénék , aki olvasni sem tud . :D 5 . Én soha nem írok hülyeséget , és neked mint anonim nincs tényed , csak holmi véleményed .

@Lencsés István­: 1 . A csaló az te vagy azért csináltad tegnap ezt a nicket a nevemmel . 2 . Anonim te vagy , csak most le akarsz járatni , de próbálkozz csak , aki ismer tudja hogy jó vagyok , a sok anonim véleménye ( köztük a tiéd is ) nem érdekel . 3 . Az anonim szó rövid í , tanulj meg írni IS . 4 . Ha már csalsz , akkor legalább pontosan tennéd , én nekem többdiplomás a MAGYAR tanárom ( nem írtam konkrétan hogy öt ) , illetve 4 pont kell idézőjelnél , nem öt , tehát nem csak hogy fáj az igaz , még balfaszul is csalsz , ennyit rólad . :D

@Meridian74: 1 . Mondatkezdés nagybetű . 2 . MAGYARORSZÁG - on nincsenek kommunisták . 3 . Én helyesen írok ( kivéve gépelési hiba ) , te nem lásd 1 . pont . 4 . Ha idézel , pontosan tedd , köszönöm szépen . :) 5 . Így kell írni . : Hazudsz . 6 . Kutyák nem tudnak internetezni . 7 . Munkáspárt van csak . 8 . A link nem tény . 9 . A tudatlanságról a helyedben nem beszélnék aki szerint az István egy lány név . :D :D

Lencsés István­ · http://lencsespityu.blog.hu/ 2013.05.10. 13:33:13

@Meridian74: 10 . Azt kihagytam , hogy csak azért mert meleg vagyok és szeretnék minél több MAGYAR péniszt megízlelni , nem kell lenézni . Csak azért kommunistázol le , mert máshol nem tudsz támadni . Ha tetszik , ha nem , imádom a brét . Megyek is , megtörlöm az arcomat a HATDIPLOMÁS MAGYAR tanárom segglyukába .

Meridian74 2013.05.10. 14:06:30

@Lencsés István: ismétlem! ez egy kisbetűvel kezdet mondat, a faszságaidra.

Meridian74 2013.05.10. 14:11:52

@Lencsés István­: "... és szeretnék minél több MAGYAR péniszt megízlelni ..." - el vagy tévedve, bár annak ellenére, hogy itt a helyzet általában elég meleg, ez itt nem a melegek blogja. Ha faszt akarsz a szádba, akkor csak olyat kaphatsz, amivel torkon vizelnek vele, de nem szopogatni fogod, mert utána még telibe is fossák a fejed, mivel fosozol mindenkit.

Amúgy a többdiplomás tanárod fejlődik. Néhány napja többdiplomás volt, tegnap már 5 diplomás, ma már 6 diplomás. Ebből mindenki számára egyértelmű az, hogy hazucc, kutya, hazucc!

A munkáspárttal kapcsolatban előbb tájékozódj, utána vakkantgass. Persze, te még egy kutyához képest is értelmi fogyatékosnak számítasz, állításaid alapján.

Lencsés István­ · http://lencsespityu.blog.hu/ 2013.05.10. 14:19:44

@Meridian74: 1 . Ilyen nincs , hogy " ... . ... hazucc . ... .. " 2 . Az én MAGYAR tanáromnak egyre több a diplomája , minél több , én annál kevésbé hazudok . 3 . A vizeléssel nincs semmi gond , szeretem az aranyesőt az orcámra .

Meridian74 2013.05.10. 14:44:15

@Lencsés István­: mi ez "... . ..." és ez ". ... ..", morze jelek? De megint nem figyletél, nemcsak "aranyesőt", hanem "bronz jégesőt" is kapsz az arcodba, ha faszt akarnál itt szopogatni.

Lencsés István­ · http://lencsespityu.blog.hu/ 2013.05.10. 15:01:56

@Meridian74: Nem tetszik , a homofób MAGYAR ellenes retorikád . Ha így folytatod , ma és itt és most utoljára reagálok rád . Ha nem spriccolsz az arcomra , nincs miről beszélnünk .

Meridian74 2013.05.10. 15:07:12

@Lencsés István­: nem spriccelek, legfeljebb szarok, hugyozok. hazug kutya, mint te, nem érdemel ennél többet.

Lencsés István­ · http://lencsespityu.blog.hu/ 2013.05.10. 15:15:31

@Meridian74: Ne csak beszélj róla , CSINÁLD ! Ne itt beszéljük meg a részleteket , írj rám facebookon: www.facebook.com/istvan.lencses.9

Meridian74 2013.05.10. 15:22:39

@Lencsés István­: ki mondta azt neked, hogy én köcsög vagyok, mint te? mikor álmodtad ezt? továbbá, nem élek a facebookon, és a jövőben sem kezdek ott élni, ezt még a kuruc.info miatt sem teszem meg, pedig ott csak azzal lehet kommentelni..

Lencsés István­ · http://lencsespityu.blog.hu/ 2013.05.10. 15:27:55

@Meridian74: Azt írtad: " .... . . szarok, hugyozok .... ." . Én csupán ezt kérem rajtad számon . Ha hazudtál , az más kérdés , ha nem mered , ne tedd , de ha anonim fosós geci vagy akkor ne várd , hogy bárki komolyan vegyen .

Lencsés István­ · http://lencsespityu.blog.hu/ 2013.05.10. 15:51:44

@Meridian74: Rendben , Laci én megértelek . ÉN tudom csak igazán , milyen kemény egy coming-out a MÉLYMAGYAR közegben . Szerintem üljünk össze a Póniban egy gyors menetre , aztán meglátjuk , hogyan tovább . Mit szólsz ?

Meridian74 2013.05.10. 16:28:06

@Lencsés István­: hajh, de ügyes vagy hogy felbaszattad a blogmotort, és más nicknevében irogatsz. ettől még persze semmi nem változik, hogy egy értelmi fogyatékos vagy, aki nem képes még annyit sem megérteni, hogy itt más nem köcsög, csak te.

Meridian74 2013.05.10. 16:30:07

@Meridian74: vagyis bocsánat, nem tudtad te ezt a blogmotorot sem felbaszni, csak hasonló nevet adni. A hozzászólások száma elárult.

Lencsés István­ · http://lencsespityu.blog.hu/ 2013.05.10. 16:49:45

@Meridian74: Na jó , ha nem akarsz a Póniba jönni akkor fussunk össze az Italháznál egy jó házi sörre és megdumáljuk az éjszakát !

Meridian74 2013.05.10. 17:10:08

@Lencsés István­: ha nem másolsz le, nem is vettem volna észre, hogy törölt nick vagy. Nahát tegnap klónoztad le ismét magad? Már nem sokáid teheted meg...

Lencsés István­ · http://lencsespityu.blog.hu/ 2013.05.10. 17:15:56

@Meridian74: Laci , dobj egy privit itt , a válaszban elmondok egy pár titkot , trükköt (komolyan) . Nincs semmiféle törölt nick , ha másképp gondolod , igazold , de ha nem értesz hozzá , akkor ne próbáld megmagyarázni .

Lencsés István­ · http://lencsespityu.blog.hu/ 2013.05.10. 17:20:52

@Meridian74: Hopp , rossz volt az email címem , ha írtál , írj újra , javítottam .

Meridian74 2013.05.10. 17:21:50

@Lencsés István­: egyébként áruld el, minek regisztráltál hamisan "Lencsés István névvel", mikor éppen eleget oltjuk a baromságai miatt az illetőt?

Mondjuk íme itt az élő példa arra, hogy a nick nem személyazonosság itt. Még akkor sem, ha valaki valódi nevet ír ide. Lásd téged, aki nem az a Lencsés István vagy. Az eredeti nick sajna ezt még így sem lenne képes felfogni...

Meridian74 2013.05.10. 17:23:04

@Lencsés István­: nem, nem javítottad, mivel az én mailcímem van beregisztrálva.

Meridian74 2013.05.10. 17:28:42

@Meridian74: vagyis rosszul láttam, nem látom a mailcímet.

Lencsés István­ · http://lencsespityu.blog.hu/ 2013.05.10. 17:51:50

@Meridian74: Nem kell látnod , ha rámész Profil > Üzenetküldésre akkor tudsz írni . A te címed mint feladó van feltüntetve ott .

Lencsés István 2013.05.10. 22:48:04

@Meridian74: 1 . Mondatkezdés nagybetű , ha ez nem változik , nem reagálok rád ma többet . 2 . Kezdett az két t , azaz tanulj meg írni . 3 . Ám legyen a tényt hívjuk faszságnak mert neked így tetszik .

Meridian74 2013.05.10. 22:52:45

@Lencsés István: "Mondatkezdés nagybetű , ha ez nem változik nem reagálok rád ma"
ez holnap sem fog változni, és holnapután sem, meg azután sem.

Szúrófény 2013.05.11. 05:29:12

@ColT: (Új Idők 2008 január: dr. Csath Magdolna)

Megdöbbentő megjegyzésként kell megemlíteni, hogy a Bilderberg Csoport 2008 évi Kanadai ülésén Martonyi János FIDESZ képviselő, volt FIDESZ külügyminiszter is jelen volt. - ? ? ?- )

Lencsés István­ · http://lencsespityu.blog.hu/ 2013.05.11. 09:00:32

@Meridian74: Hiszen én csak egy koszos , büdös kutya vagyok . Ma már másnap van , más gondolatokkal ébredtem . Cigány származásom ellenére MAGYAR vagyok .

Meridian74 2013.05.11. 12:25:53

@Lencsés István­: csakhogy te egy másik hülye vagy, aki felvette a Lencsés István nickjét. nem verném rá magamat....

Meridian74 2013.05.11. 12:30:43

@Lencsés István­: "Cigány származásom ellenére..." - értem én ezt is, netcigány vagy.

Szúrófény 2013.05.18. 05:20:57

@beebeer: Aki ma "valaki" csak akkor lehet, ha apuka is valaki volt! "valaki, van a háta mögött" Varázsige ma is működik! 3/3 a "szükséges+ diploma mellé, karrierhez! Párt tagság, hűség, meghírdetett követelmény, volt, és maradt!

süti beállítások módosítása