Skip to content


       Szűrés lista

Ennyi volt a szekszárdi dohánybotrány

Miközben a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium megtagadta az atlatszo.hu, a hvg.hu, a TASZ, a Transparency International Magyarország, az index.hu, a K-Monitor, és az [origo] trafikpályázatokra vonatkozó közadatigénylését, kijött tegnap reggel a Heti Válasz a nagy Lázár-interjúval, miszerint az egész botrány mögött a Philip Morris áll. Megszereztük, beszkenneltük, érdemes elolvasni. (kattintva nagyobb)

 

lázár001.jpg

lázár002.jpg

"Tipikus újságírói túlzás, hogy az ország lázban ég. [a trafikbotrány miatt - a szerk.]"

"Ha jól tudom, Horváth István polgármester az egyeztetés lehetőségét kínálta fel képviselőtársainak egy megbeszélésen, és megkérdezte a véleményüket a helyi pályázókról."

Csakhogy tegnap este hatkor meg a HVG jött ki a szekszárdi hangfelvétel leiratával, ami bizonyítja, hogy a helyi trafikpályázatok elbírálása pont úgy történt, ahogy Hadházy Ákos szekszárdi fideszes képviselő korábban elmondta nekik. Magát a hangfelvételt nem hozták nyilvánosságra a rajta lévő érzékeny személyes adatok, nevek és címek miatt. Ezt sajnáljuk is, mert sokkal nagyobbat ütött volna, mint a leirat; ugyanakkor meg is értjük, mert azonnal a torkuknak ugrott volna az adatvédelmi hivatal elnöke.

A "legjobb" részek:

"Az a lényeg, elkötelezett jobboldalinak kell lenni"

"Arról is beszéltek a találkozón, hogy az egyik önkormányzati képviselő, Fajszi Lajos is indult a pályázaton. „Te is adtál be?” – kérdezte egy nő, mire a polgármester gyorsan rávágta: „helyes, helyes, ne a szocik győzzenek!”

Egy helyi vállalkozó neve hallatán Horváth azt mondta: „hány kopogtatócédulát hozott be?!” Az ajánlószelvények elmaradását különösen azért tartotta súlyos bűnnek, mert az illető szerinte „kurva sok megrendelést kapott a Fidesztől”.

Vártuk a Lázár-Selmeczi duó által tartott, lejáratókampányos, védekezős-tagadós sajtótájékoztatót. Csak vártuk és vártuk, de nem lett belőle semmi. Simán elbagatellizálják az egészet, az a legegyszerűbb.

Több, mint 12 órával a HVG-leirat után, ma délelőtt lehozta a hírt az MNO is, ráadásul csupán minimális fikázással, az "állítólagos" jelzőt rakva a hangfelvétel szó elé, mondjuk azt sokszor.

Megszólalt Giró-Szász is: "A kormány helyi ügynek tartja, ezért nem foglalkozik a szekszárdi dohányboltpályázatokkal." A kormányszóvivő úgy fogalmazott: természetesnek tartja, hogy egy polgármester mindenről tudni akar a településén.

Megszólalt Horváth István szekszárdi polgármester is: természetesen nem mond le, mert természetesnek tartja, hogy a polgármester és a helyi képviselők tájékozódnak egy olyan fontos ügyben, mint a dohányboltoké. A polgármester állítása szerint nem kapott központi listát a pályázókról, hanem őt keresték meg azok, akik dohányboltot szerettek volna nyitni. Horváth abban sem lát kivetnivalót, hogy valaki felvételt készített az általa "nem hivatalos magánbeszélgetésnek" minősített találkozóról. Hogyan hazudj szemrebbenés nélkül: oktatóvideó.

Ennyi.
Ennyi volt a szekszárdi dohánybotrány.

A közmédia meg sem említi.

trafikmtv.jpg

A legfrissebb hír trafiktémában az, hogy 280 koncessziót nyert el megváltozott munkaképességű pályázó. Azt mondjuk elfelejtették hozzátenni, hogy 5400-ból, vagyis az arányuk 5%. De persze ez is csak nézőpont és tálalás kérdése, mint a szekszárdi hangfelvétel.

Arról egyébként most a rendőrség értelmezését várjuk, ugyanis több ellenzéki párt tett feljelentést a rajta elhangzottak miatt.

Címkék: fidesz dohány

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr755292636

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.05.11. 14:26:05

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Megvan a szekszárdi hangfelvétel! 2013.05.11. 12:34:12

Amint a mandiner beszámolt róla, a HVG megszerezte azt a hangfelvételt, mely bizonyítja, hogy egyeztetésre került sor a trafikpályázatok nyerteseit illetően. Ezt a tényt Horváth István polgármester több ízben tagadta.  A HVG azonban jelezte, hogy ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. Aullah 2013.05.10. 22:27:30

Én azért még nem mondanám, hogy vége, mert lesz itt még.

Nagyon szomorú vagyok, hogy idáig jutottunk. Már a látszatra sem adnak semmit. Leszarnak mindenkit... rengeteg szavazatot vesztettek most és miért? Pár milláért.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.05.10. 22:30:18

Ezúton is üzenem a komplett fideszfrakciónak, a szekszárdi polgármesternek és a hozzájuk hasonló, pitiáner csicskáknak:

"Menjetek a picsába!"

global001 2013.05.10. 22:43:56

A szekszárdi lakosok nem erre adtak felhatalmazást a polgármesterüknek ?????????

Ez a pali 2014-ben is megérdemli a bizalmat .... :)))))

"Csak a fidesz!"
"Magyarország megújul!" - meg !! Csak nem úgy ahogy a lakosság szeretné !!

global001 2013.05.10. 22:46:17

" Horváth István: Nincs miért lemondanom "

A fidesz "erkölcsi és morális" szintje szerint nem kell lemondania !!
Sőt!
Lehetne a Gazdasági Miniszter is !!
Van érzéke hozzá ... :))

Az asszonyverő fideszes meg legyen a Szociális- és Családügyi miniszter ... :)))
Ha már keresztapa is lehet miniszter, akkor mi ez ha nem a lehetőségek országa ?????

A fidesznél nincs erkölcs és moralitás, ott csak hűség van !!
Ha az anyját is megölné viktorért, akkor a fidesz frakcióban van a helye !!!

Szerintem viktor még nem találkozott a tisztesség, erkölcs, morális kifejezésekkel .... :))

Lencsés István 2013.05.10. 22:48:52

Nem volt semmilyen dohánybotrány .

global001 2013.05.10. 22:51:24

Megszólalt Giró-Szász is: "A kormány helyi ügynek tartja, ezért nem foglalkozik a szekszárdi dohányboltpályázatokkal."

Azért ez egy fideszes szóvivőtől édes-kevés !!!!

Se "elmút8év" se "gyúrcsányahibás" se "bajnaizás" se "porikozás" semmi !!!

Ez a pali SEM DOLGOZIK MEG A FIZETÉSÉÉRT !!!!

Pedig a múltkor milyen szépen, folyamatosan, gátlástalanul, szemrebbenés nélkül tudott a kamerába hazudni több percen keresztül .

Hiába a folyamatos hazudozás kiveszi az emberből az erőt ... :)))

Buga.Jakab 2013.05.10. 22:51:36

megvédték a dohányosokat !

semi gond nincs...

ártunk és ormányunk csak a javunkat akarja...

ez egy szegény ország nincs olaj nincs arany nincs semi...
most kaparják le kb a festéket a KÖZ falakról... alig van mit lopni...

global001 2013.05.10. 22:52:55

@Lencsés István: Nem hát !!

A hangfelvétel is ezt bizonyítja!!

Na húzzál szépen vissza a gazdi elé térdelni, és várni az isteni nedűt .... :))

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.05.10. 22:54:38

@global001:
Dehogynem! A "nemvolttaggyűlésen" valamelyik felvetette, de leszavazták... :)
Majd jön a mucsai, akarom mondani a vidéki seggnyalonc és érvekkel, tényekkel fogja cáfolni alantas áskálódásodat a Párt és az Ő Csillogó Fényessége ellen!
ÉLJEN A PÁRT! (47e-ből)
CSAK A FIDESZ! (...hát azért a másik bolsik sem voltak kutyák, de ezek überelik azokat a kis NOKIÁS dobozokat!)

global001 2013.05.10. 22:55:09

Ki a faszom ez a Lencsés István ???

dojcs tomász vagy sjelmgeczi ?????????

Ez a majom kiskorában biztos, hogy nem az anyjától szopott, mert full agyhalott !!
Nem kapta meg a szükséges tápértéket anyucitól ... :))

global001 2013.05.10. 23:02:28

@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

Ahhoz már tényleg full-full idiótának kell lenni, hogy ezek után valaki védje a narancsos bűnszervezetet !!

A legjobb az, mikor elkezdenek "zemút8évezni" meg hagyózni ...

Végül is ennyi erővel maradhattak volna a szocik is, mert azok legalább nem loptak el komplett gazdasági ágazatokat, mint ezek!

A másik része pedig, hogy a 100 milliós borítékokat meg ezt a 700 milliárdos (70-80 milliárd profitos piacot) összehasonlítani röhejes !

700-800 milliárd éves forgalomnak az árrése (10%) 70-80 milliárd.
Na ezen osztozik 5500 trafikos, és ha ezt még 12-vel visszaosztjuk, megkapjuk, hogy havi 1-1,5 millió leesik belőle.

Aztán még ott van a jégkréme, fagyi, energiaital, szeszesital, kávé stb...

És persze a zsír helyeken V. kerület, megyeszékhelyeken simán megvan ennek az átlagnak a 3-10-szerese is!

De még a Borsodi részen is ki lehet venni belőle mindennel együtt 1 millát !!!

global001 2013.05.10. 23:03:22

@global001: Ja, és a zsír helyek vannak fideszes kézben !!

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.05.10. 23:04:54

@global001:
Nálunk a fidesznyik polgármester titkárnője kapott véletlenül trafikot. Persze nem tudott róla senki, detényleg... :)

S.O.A. 2013.05.10. 23:26:33

@Lencsés István: nem volt anyád. Két apád volt...

Meridian74 2013.05.10. 23:59:26

@global001: egy értelmi fogyatékos. A kutyád is több éssszel bír, mint ez.

Meridian74 2013.05.11. 00:05:03

@global001: "Végül is ennyi erővel maradhattak volna a szocik is, mert azok legalább nem loptak el komplett gazdasági ágazatokat, mint ezek!"

Ez is hülyeség, mert miért ne lotak volna el? A komplett BKV-t lopták szét, példának okáért... de az, hogy ezért nem lettek picsán rúgva, az meg már a fidesz bűne.

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2013.05.11. 00:10:48

@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

Csak nem mosonvár-megyei vagy...? :))

Nagy Pesta? Oktávia? Megfordul a város közepén a négysávoson a záróvonalon? ÉmMeg mutatom neki a (f)ujjamat. De nem vette a lapot...

Foresty 2013.05.11. 00:14:16

@Meridian74: Mondjuk azt azért tegyük hozzá, hogy a BKV-t minden aktuális kormány lopta/lopja, nem csak a szocik. :)

Nero Bianco 2013.05.11. 00:27:04

@Lencsés István:
"Nem volt semmilyen dohánybotrány . "

Kár hogy az ország másként tudja.
:))))

mavo · http://polmavo.blog.hu 2013.05.11. 00:32:57

volt taggyűlés? nem volt taggyűlés. akkor meg? :)

jpmjpm 2013.05.11. 03:45:31

ez az ember polgármester lehetett. és fel sem merül, hogy holnap leváltják.

a riporter iróniája remek! nem mond ellent, hanem felhasználja ennek az állatnak a nagyon rossz hasonlatát, amivel még kínosabbá teszi az interjút.

Secnir 2013.05.11. 06:29:16

@Lencsés István:
"Lencsés István 2013.05.10. 22:48:52
Nem volt semmilyen dohánybotrány ."

nincs semmiféle lencsés istván

Ironfist 2013.05.11. 06:47:15

@Nero Bianco:
Uh, ez az idézet a lencsés pistától aztán durva. Ilyet azért még a vérfideszesek se mertek mondani az én környezetemben. Tehát kijelenthetjük, hogy lencsés pistát is a fidesz fizeti, hogy elárulja a hazáját.

Ja, innen, a szűrés normális, nem "nemzeti" oldaláról üzenem: tudom, hogy kis betűvel van a neve, de megvan rá az oka. Hazaárulóknak nem jár nagybetű. Ja, meg mostanában a melóból nézegetem néha a vastagbőrt, és ott nem működik a szűréslistám, így tudtam röhögni pár retardálton. lencsés pista tényleg azt hiszi, hogy helyesen ír? OMG! XDDD Kedvencem, mikor valami ilyet szólt be, hogy tudja, hogy a pontjai, vesszői előtt szünet van, de megvan rá az oka - majd később kijelenti, hogy ő csak helyesen ír. És nem tudja, vagy nem érdekli, hogy oka lehet, hogy van, hogy így ír, de az attól még nem lesz helyes XDDD

Link elek 2013.05.11. 06:55:36

loptak, lopnak, amig élnek lopni fognak

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.05.11. 07:41:38

Majd követendő példaként fogják tanítani erkölcstanon. Ilyen a jó, erkölcsös polgármester, aki mindenről tudni akar, és mindent megbeszél, persze nem hivatalosan (a nemtaggyűlés a NERkölcs egyik alappillére), munkaidőn kívül.
Jut eszembe, az egészet át is nevezhetnék NERkölcstanra, ez olyan mint a szocialista erkölcs, csak még rosszabb.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.05.11. 07:47:16

Viszont azt nem hisszem, h ennyi lenne a botrány.
Ezek a kiszenvedett magyarázatok Slejmgeci Gabikán kívül nem hinném, h kielégítenének bárkit is.
Meg persze a Vidéki-Enrico tandemet, de hát őket az is kielégítené, hha OV a szájukba sz@rna (sőt az elégíteni ki igazán).

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.05.11. 07:49:06

@Lencsés István: Ez erősen hajaz a ma már klasszikusnak számító "Nincs Zuschlag ügy" bon-mot-ra.

2013.05.11. 07:50:34

Igen, a Philip Morris van emögött, mert nem adott 16%-ot vagy 20% -ot a zsebbe.
Mocskos , rabló , kizsákmányoló lett belőle.
De ha jött volna a zsé, akkor a legjobb nagyvállalat egyike lett volna, akivel Viktor szerződést írt volna alá, mint stratégiai céggel.
De hát nem jött a lóvé, igy hibásnak lenni kell.

Remélem a fideszes fiuk fognak emlékezni, később is, amikor esetleg elcsattan majd egy maflás, koppan egy lapátnyél. És mivel a mentelmi jog már nem lesz, és nem lesz haver, mutyitárs--ez egyre többször fog előfordulni 2014 után. Megkapják ők is ami nekik jár !

Vidéki 2013.05.11. 08:36:46

Megszólalt Giró-Szász is: "A kormány helyi ügynek tartja, ezért nem foglalkozik a szekszárdi dohányboltpályázatokkal."

De ha általánosítanánk, feltételezve, hogy mindenütt ugyanaz történt, akkor szembe kerülnénk a Valósággal és nem tudnánk bizonyítani sejtéseinket, miként a matematikában is a Riemann-sejtések jelentős részét még nem sikerült bizonyítással alátámasztani.

Hogyan lenne lehetséges, hogy több baloldali politikus rokona (sőt "horribile dictu" Jobbikos) is koncessziós jogot nyerhetett volna, ha mindenütt ugyanaz történt volna, mint ami Szekszárdon?

A szerencsés nyertesek között van Sellye polgármestere, Nagy Attila felesége is, aki Baksán nyert jogot dohánytermékek árusítására. A Baranya megyei Sellye februárban vált ismertté, onnan indult ugyanis Budapestre az MSZP által éhségmenet néven szervezett demonstráció. A vidéki közmunkások nehéz helyzetével kampányoló MSZP-s demonstrációt akkor több kritika érte. Nagy Attilának az éhségmenetben vállalt vezetői szerepét Jaguar típusú autója miatt kérdőjelezték meg, később pedig kiderült, több menetelő szocialista egy gyöngyösi wellness-szállodában pihente ki fáradalmait. A Magyar Nemzet megkereste Sellye polgármesterét, aki elismerte, hogy felesége nyert a dohánykoncessziós pályázaton. A hosszas telefonbeszélgetés végén azonban figyelmeztette a lapot, hogy semmilyen formában nem járul hozzá az elhangzottak közléséhez.

Szintén Baranya megyében nyert árusítási jogot egy baloldali – volt SZDSZ-es – polgármester felesége. Mali Zoltán, Drávapiski vezetője elismerte, felesége Alsószentmártonon bővítheti ki vendéglátó egységét dohánybolttal. A faluvezető szerint az ellenzék és a sajtó is „erősen túloz”, amikor kritikákat fogalmaz meg. Hozzátette, ironikus, hogy épp Szakács László, a Baranya megyei MSZP választókerületi felelős ostorozza a leghangosabban pártjából a trafikpályázat körülményeit, mivel több megyei településen is ellenzéki polgármesterek családtagjai nyertek.
Az MSZP korábbi pénztárnoka, Puch László rokonsága is sikeresen pályázott: a szintén baranyai Lánycsókon sógornője nyithat dohányboltot, míg testvére a Tolna megyei Madocsán nyert koncessziót. A lap megkeresésére a politikus elismerte, hogy családtagjai a trafikpályázat nyertesei,

Karsai József, Battonya szocialista polgármestere, volt országgyűlési képviselő elmondta, a település egyik nyertesét, Drágán György vállalkozót harminc éve ismeri, és baráti kapcsolatot ápol vele.

Bán Norbert, a radikális párt szigethalmi önkormányzati képviselője a Magyar Nemzetnek arról beszélt, habár nincs trafikosmúltja, két pályázatot is beadott, de csak az egyiken nyert. Sikeres pályázata szerinte azért tudott nyerni, mert a fideszes választókerületi vezető nem szólt bele az elbírálásba.

Az én sejtésem is egyezik Giró-Szász sejtésével : aki a szekszárdi ügyet helyi ügynek tartja,

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.05.11. 08:43:28

@Vidéki:
Kiskomám, a sejtésed mindössze a tényekkel van szöges ellentétben, de ez téged soha nem zavart.
Szánalmas csicska vagy, önálló gondolkodásra és véleményalkotásra képtelen IQ gyenge biorobot.
Imádsz a nálad okosabbak idézeteibe menekülni, evégre a kérdésre ha nincs válaszod, marad a fejed bedugása a homokba.
Giroszt meg ideidézni... Hát tudod, az az ember Kuminnal a szánalom magasiskolája, evégre az egész testbeszédéből lejön a hazugság és riadt mellébeszélés. Persze ez a ti szinteteken megfelelő, de megalázó valahol, hogy mindenkit ennyire gyengeelméjűnek néztek.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.05.11. 08:49:16

@Vidéki: Az én sejtésem pedig a Vastagbőr olvasóinak sejtésével egyezik meg, te 1 ritka nagy @fej vagy.

CSENDES 2013.05.11. 08:49:51

Most akkor még mindig próbálkoznak Habonyék a kamunikációval?
Nem kéne sürgősen felméréseket készíteni? Nem kéne inkább nemzeti konzultációban kitörni?
Hogyasszongya: Egyesek azt mondják, nincsen trafikmutyi, természetes, hogy sok fideszesnek sokismerőse van, kevésnek pedig kevés.
Ön inkább hiszi hogy nem volt mutyi
Ön inkább nem hiszi hogy volt mutyi
Nem tudja megítélni, nem válaszol

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.05.11. 08:55:12

@CSENDES:
Sürgősen egy békamenetet kéne rendelni szexárdra.
Hogyaszongya: "Ilyen pályázatokat, még!" "Nem leszünk mutyigyarmat!" "Aki Magyar, velünk szív!"...

CSENDES 2013.05.11. 08:58:10

@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Még kivárnak. Hátha elül. Megoldódik magától is. Pedig tudhatnák, ez már hetek óta téma, nem fog megoldódni magától.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.05.11. 08:59:45

és itt vannak felsorolva a nem maszopos trafikmutyizók, csupa helyi ügy: "Kelemen Róbert Cégénydányád polgármestere (Fidesz-KDNP) Mátészalkán 1, Vásárosnaményban 1, Fehérgyarmaton pedig 2 trafikot is nyithat. Felesége a város aljegyzője. Ez ám a tiszta véletlen. Miért nem pályázta meg a cégénydányádi falusi trafikot?"
trafikmutyi.cafeblog.hu/

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.05.11. 09:01:24

@CSENDES:
A HVG remekül tudja még fújni, csodálkoznék, ha nem lenne ott meg már hétfő reggelre beidőzítve a következő fejezet és a kapcsolódó folytatása.
Majd ha a teljes anyag szivárog, az lesz az ütős.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.05.11. 09:02:19

@CSENDES: Dehogynem készülnek a belső felmérések. És 1 hét múlva Vidéki már örülni fog az erkölcsi magasságnak, h a szekszárdi polginak "elengedték a kezét" (1 selyemzsinórral), és már azt fogja sejteni, h tkp 1 beépített maszopos.

Lencsés István­ · http://lencsespityu.blog.hu/ 2013.05.11. 09:03:05

@Foresty: @global001: @Rettegő [ megbízott Bohócügyi Államtitkár]:
Azért , mert fényesre szopom VIKTOR aranyerét , attól még nem leszek szolgalelkű . Simán csak szeretem az ízét . Nektek miért fáj ez ?

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.05.11. 09:03:43

@MolnarErik:
"Korábban már kikerült a Farmos – Demecser páros, egy kedves olvasóm folytatta a listát. Ugye egy faluban nem lehet 2/3 arány felett az egy pályázó kezében lévő trafikok száma, de megoldást kínálhat a családon belüli osztozkodás.

Íme:

HU1723 Mezőkeresztes Oczella György
HU1723 Mezőkeresztes Oczella Györgyné

HU1983 Nyírbogát Kóródi Sándor (www.nyirbogat.hu/polghiv/kozerdeku/vezet/vezet.pdf)
HU1983 Nyírbogát Kóródi Sándorné
HU1998 Nyírlugos Kóródi Sándor
HU1998 Nyírlugos Kóródi Sándorné

HU2176 Pétfürdő Polyákné Végh Márta
HU2176 Pétfürdő Végh Attila
HU2176 Pétfürdő Végh Attila

HU2538 Szalkszentmárton Szilágyi József Zsolt
HU2538 Szalkszentmárton Szilágyi József Zsoltné

Hát így."

Azok a fránya véletlenek.
Szekszárd csak a jéghegy csúcsán lévő bolhafing!

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.05.11. 09:04:33

@Lencsés István­:
Igazad is van!
Szarj bele, irigyek ezek, az a bajuk! :)

Vidéki 2013.05.11. 09:05:58

@MolnarErik:

Tessenek feljelentést tenni, ha úgy sejtéseik bizonyíthatóak.

A szuper-demokratanem egyszerre készíti el a vádiratot és az ítéletet,

nem saját kezébe veszi az ítélethozatalt,

hanem a társadalom arra hivatott Igazságszolgáltatási intézményeire bízza,

akik kellő szaktudással vannak felvértezve

és a beépített fékek és ellensúlyok is akadályozzák a hebe-hurgya, elhamarkodott ítéletalkotást.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.05.11. 09:06:09

@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: De mindez csak a csepp a tengerben...
...a végtelen számú maszopos trafikmutyihoz képest.

CSENDES 2013.05.11. 09:06:40

@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Nálunk is ez történt. Egy család kapott kettőt ( a kettőből), az eddigi trafikos pedig semmit.

Marcellusca 2013.05.11. 09:09:17

@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Haggyadmáááán!
Mint az a blogger géjza. Csak a pár 100, pár 1000 fős településekkel tud példálózni. :(
Ahol, gondolom, azok nyertek, akik évek óta boltot üzemeltetnek és pályáztak.
Upsz, "becsúszott" egy-egy maszopos bótos is. Meccsoda fertő! :D

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.05.11. 09:11:27

@Marcellusca:
Majd a NAV korrigálja idővel... :) Hisz a Párt mindenen rajta tartja figyelmét. Rajtad is!

Algopirin 2013.05.11. 09:40:29

Nem értem mi bajotok van. Már itt is meg lett írva, hogy több embernek több az ismerőse. És tényleg. Nem botrány ez, hanem egyszerű matematika.
És egyébként is, nem lehetett tudni, hogy aki nyer, az kinek az ismerőse. Meg azt sem, hogy foglalkozott-e már életében kereskedelemmel. Tehát minden rendben, csak ezzel akarják a fideszt lejáratni. A pártnak semmi köze az egészhez, hisz nem ők döntöttek, hanem a szakemberek. És amúgy is, szocik is nyertek, sőt jobbikosok is, tehát nincs itt semmi botrányos "előválogatás". :)
Na van még kérdés? :)
Inkább a portiklaborccal foglalkozzatok. :)

Na de komolyra fordítva: Azt írják, hogy a pályázat része egy üzleti terv. Életemben nem készítettem ilyet, és feltehetően nem is fogok. Aki ért hozzá, az megmondhatná, hogy lehet-e úgy üzleti tervet készíteni, hogy nincs üzlethelyiség (amit majd bérel, vagy már a tulajdonában van, esetleg később veszi meg, etc...). Mert józan paraszti ésszel szerintem nem. Akik nyertek, azok közül néhánynak biztosan nincs ilyene. De akkor meg hogy lehet _üzleti_ tervet készíteni, ha nem ismertek a pontos költségek?

kifordított nagyanyó 2013.05.11. 09:40:45

A kormány helyi ügynek tartja.
Akkor az is helyi ügylesz amikor ott ezeket a szemeteket felakasztják?

guma 2013.05.11. 09:45:26

csak azon gondolkodom, hogy most "libáznak" minisztériumi szinten és "kártérítés" fizetésen agyalnak, hogy napirenden tudják tartani Bajnait...

tessék mondani a több ezer kisboltos, bt-s, családi vállalkozó, csökkent munkaképességű tulaj, kkv-s család mikor kap kártérítést?
vagy ők akasszák fel magukat, hogy akár 50 évesen munkájukat elveszítik, sok éves múlttal, befektetéssel a hátuk mögött?

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.05.11. 09:53:08

@Algopirin:
Természetesen nem lehet, csak behasalni, kamuzni. A többi onnantól kezdve pedig... :(
De kérdezd Vidéki csávót, szegénykém még Piktor szarát is felpolírozza neked aranyrúddá!

Algopirin 2013.05.11. 09:56:28

@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: ááá azt a faszt hiába szólítja meg az ember értelmes kérdéssel, nem felel, vagy ha igen akkor összevissza beszél.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.05.11. 09:59:09

@Algopirin:
Alapvetően az üzleti terv mellett, hogy élvezhetett előnyt az, aki soha nem foglalkozott ilyennel, üzlethelyisége nem volt, tapasztalata nulla - azzal szemben, aki rendelkezik üzlethelyiséggel, x éve a NAV felügyelete alatt, törvényileg ellenőrizve, gond nélkül árult jövedéki terméket és komoly kereskedelmi múlttal rendelkezik?
Innentől kezdve tök hiteltelen és szánalmasan átlátszó államosítás az egész!

Algopirin 2013.05.11. 10:00:26

@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: nem értek a kereskedelemhez. de ez nem is arról szól.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.05.11. 10:03:18

@Algopirin:
Egy része arról szól, pláne azután, hogy a kisker eddigi 4%-os árrését Lézer Dzsonni törvényileg megnöveli 10-12%-ra. Onnantól kezdve, 3x haszon... Nem kevés!

sárkányfő 2013.05.11. 10:07:21

Jó hogy kijöttetek a hvg-s cikk után egy bő nappal ezzel a poszttal, gyorsak és frissek vagytok mint egy múmia.

@dr. Aullah:
"rengeteg szavazatot vesztettek most és miért? Pár milláért."
Két állítás, két totális tévedés.

Alig veszítenek pár szavazatot. Akiket az ilyenek zavarnak, azok 99%-a mér rég nem fideszes.

Sőt, valószínűleg ez kifejezetten tetszik, imponál a hardcore rétegnek. Ők az élet minden területére ki akarják terjeszteni a politikai megosztottságot/háborút. Az ő vágyálmuk, hogy lesz majd egy fidesz-gazdaság, és ők ott fognak dolgozni, ott fognak fogyasztani. Fideszes cipőbolt, benzinkút, áramszolgáltató, fideszes étterem, pékség, kórház, mobiltelefon, stb.
Az ilyen vidéki-féle fideszes nem-magyaroknak ez a kánaán. Hiszen most sosem tudhatják, hogy ha vesznek egy fogpiszkálót, a haszon véletlenül nem-e egy ballibhez kerül?

A magyar nemzeti identitásuk ezeknek az embereknek eltűnt, felszívódott, és a helyét kitöltötte a fideszes identitás.

Másik állításod: "Pár milláért."
Francokat. A cigi-kisker éves forgalma 500 milliárd, az árrést most emelték fel 10%-ra, azaz évi 50 milliárd Ft a haszon. De 12 a cél, ezt is elismerték, szóval máris 60 milliárdnál tartunk. És ez csak a cigi.
Folyamatosan tolják be a trafikokba a különféle árufajtákat, eddig ezeket lehet árulni: kávé, alkohol, energiaital, ásványvíz, újság, szerencsejáték, fagyi-jégkrém.

Magyarul ezek már régen nem trafikok, hanem vegyesboltok, de csak ezekben lesz dohány. És a lakosság 35%-a dohányzik. Tehát 3,6 millió vevőjük már biztosan van, de több is lesz a bőséges árukínálat miatt.

Lássuk a kávén mennyi haszon lehet?:
hvg.hu/kkv/20120328_Tchibo_kave

"Éves szinten a magyar lakosság mintegy 22 ezer tonna kávét fogyaszt"

És ez ugyebár szabadáras, tehát nem 12%-ot tesznek rá, hanem inkább 20-at, vagy többet. Ez önmagában nagyobb haszonnal kecsegtet, mint a cigi, és akkor még az alkoholról, szerencsejátékról, stb. nem volt szó.

Hülye a fidesz, de ha lopásról van szó, tudják mit csinálnak. Nem pár milláért csinálták, hanem súlyos tíz- de inkább százmilliárdokért. Jó reggelt kívánok.

kifordított nagyanyó 2013.05.11. 10:10:55

lázár meg pofátlan,mint mindig.

CSENDES 2013.05.11. 10:10:58

@sárkányfő: Jó mérges vagy így kora reggel:-))

Buga.Jakab 2013.05.11. 10:12:43

@Vidéki: "Tessenek feljelentést tenni,"

erről jut estzembe dr.P.Péter és/vagy dr.P.Sándor főbűnözők kaptak trafikkoncessziót?
vagy ők ijjen piti ügyekben nem nyomulnak?
majd a magán rendőrséget stb viszik?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2013.05.11. 10:13:32

@sárkányfő:

mivel nem csak arról szól, hanem az utóéletéről, ha esetleg nem tűnt fel

Buga.Jakab 2013.05.11. 10:14:05

Dézsavű, a fidesmaflaálam sóvivője nyilatkozta:

nincs trafikbotrány, csak hírlapi kacsa !

kifordított nagyanyó 2013.05.11. 10:15:43

@sárkányfő: Ha jól számolom kb. trafikonként 10 millió haszon évente.
20 évig.
Egész jó.

Lencsés István 2013.05.11. 10:15:43

@Foresty: Nem érdekel a rólam kialakított véleményed . ( Ami hazugság . )

@Rettegő [ megbízott Bohócügyi Államtitkár]: 1 . Mondatkezdés nagybetű . 2 . Még most is él az anyám , és apám pedig egy van .

@Nero Bianco: Kit érdekel az anonimok véleménye ? :D Senkit . :) ;) :D

@Secnir: 1 . Mondatkezdés nagybetű . 2 . Ha idézel , pontosan tedd , köszönöm szépen . :) 3 . Hát nincs is mert én Lencsés István vagyok nagy kezdőbetükkel , szóval tanulj meg írni és olvasni is .

@MolnarErik: Az egyik dolog igaz ( Zuschlag ) a másik nem , ennyi a különbség .

sárkányfő 2013.05.11. 10:17:19

"Helyi ügy".

Az, hogy ennyire átlátszó hazugsággal jön a Fidesz és a bér-trolljaik, az is mutatja, hogy mennyire védhetetlen a dolog. Szekszárd - meg a másik település - ugyanis Pestről kapta meg az infót, hogy kik pályáznak, majd vissza is küldték az infót, hogy kiknek kell nyerni, és azok is nyertek. 100%-ban azok nyertek a hvg-s cikk alapján. Ez már önmagában cáfolhatatlan bizonyíték rá, hogy országosan szervezett a bűncselekmény, központi szervezéssel.

Hogy három embernél ebben több vett részt (sokkal több) az is nyilvánvaló, szóval az is megáll, hogy a bűncselekményt bűnszövetkezetben követték el.

Már csak az a kérdés, hogy hol késik az ügyészség, a rendőrség, a TEK, miért nem látjuk a tévében ahogy a símaszkos kommandósok teperik a földre és bilincselik meg a fideszbűnözőket?
A rendőrség a magyarokat szolgálja, vagy a fideszmaffiát?

Marcellusca 2013.05.11. 10:18:31

@sárkányfő: Ne aggyá ötleteket, baszki! :D

Buga.Jakab 2013.05.11. 10:22:44

@sárkányfő: :)))

lokalizálható... hejiek mennek csak böribe...

a csápokat igyekeznek levágni :))))

senkit nem hagynak az út szélén, csak a haverjaikat... a segnyalóikat (vazallus)

Buga.Jakab 2013.05.11. 10:24:52

@sárkányfő: kávé, alkohol, fagyi, rendőrség, autókereskedelem*, benzin, gázolaj, kenyér, tej, stb

*ennek javaslom a Merkur nevet adni, itt "nemzeti merkúr" nylaik, mert sokan élnek akik mexokták a minőségi magasszintű kiszolgálást, akár színt is lehetett választani csúszópénzért !

Buga.Jakab 2013.05.11. 10:25:52

@sárkányfő: de legjobb lenne a DROGGAL kezdeni !!!

"Nemzeti Drog Koncesszió" - Drogbárókat keresünk...

Marcellusca 2013.05.11. 10:32:59

@Buga.Jakab: Követelem vissza az "ÁFOR" nevet is! :D

kifordított nagyanyó 2013.05.11. 10:36:53

@sárkányfő: Tényleg hagyd abba.
Még a végén élelmiszert is csak ők árulhatnak majd.
És csak fideszeseknek fognak adni.

sárkányfő 2013.05.11. 10:37:55

@kifordított nagyanyó:
10 millió ft haszon/ trafik / év - ez csak a dohányárun van. (10%-os árrés mellett, de 12% lesz.)

De mondom, ezek nem trafikok lesznek, hanem vegyesboltok. Pia, kávé, fagyi, stb. (eddig) Ezeket még add hozzá. És ezek nem hatósági árasak, nem 12% az árrés.

Ez persze csak egy átlag-vegyesbolt, falukban negyede, városokban duplája, jobb helyeken, a zsíros helyeken ennek többszöröse lesz a haszon.

Az V. kerület pl. az ország egyik legjobb helye. Eleve gazdag környék, de ami fő: forgalmas turistahely is. Ott simán lehet legalább tízzel szorozni a forgalmat. Az V. kerültben Rogán szomszédja (szerintem: strómanja) "nyert" saját nevén kettő, testvére (vagy felesége?) nevén még kettő boltot:
HU0397 Budapest 05. ker. Csetényi Csaba Zsolt
HU0397 Budapest 05. ker. Csetényi Csaba Zsolt
HU0397 Budapest 05. ker. Csetényi Zsuzsanna Ilona
HU0397 Budapest 05. ker. Csetényi Zsuzsanna Ilona

Ez a Csetény az, akinek Rogán már eddig is kinyomott több száz milliós kommunikáció megbízásokat a kerületben, szóval régi haver. Ha csak 100 milliót számolunk egy-egy V. kerületi boltra, akkor a Csetényi-család évi 400 millió haszont kapott most meg.
De mivel nem trafik lesz, hanem vegyesbolt, lesz ez több is. De maradjunk csak ennél a 400 millánál. Ha csak a 10%-át utalják vissza Rogánnak, az is negyven millió. Évente. Nem lesz gondja a gyerekei ruházásval, de jövőre esedékes kampányfinanszírozással sem.

És miért, hogy Rogán fideszmaffiózót nem fogja földre teperni és megbilincselni a TEK, mint a szekszárdi polgármestert, noha ugyanúgy maffiózó? Csak mert Rogánnál nem készült hangfelvétel.

kifordított nagyanyó 2013.05.11. 10:45:13

@sárkányfő: És ennek sem llesz következménye.
Ha elzavarjuk is őket,egy életre összelopták magukat.

sárkányfő 2013.05.11. 10:49:15

Emberek.
Nem én találom ki, hogy lehet majd mindenféle élvezeti cikket árulni a trafikokban (illete: vegyesboltokban), ez már megvalósult tény a, fidesz megszavazta magának:
hvg.hu/gazdasag/20130218_Alkoholt_kavet_uditot_es_ujsagot_is_arulh

"Szeszes és energiaitalt, kávét, ásványvizet, üdítőt és újságot is árulhatnak majd a nemzeti dohányboltok - döntött a parlament hétfőn."

Azóta jött-jön még ezekhez hozzá a fagyi, kaparós sorsjegy.

Ami itt folyik arra helyes kifejezés szerintem (a "state capture" mintájára): economy capture.
A Fideszmaffia fokozatosan elfoglalja a magyar gazdaság egy részét.

Buga.Jakab 2013.05.11. 10:51:22

@sárkányfő: autót nem forgalmazhatnak ? és hűtőgépet? az a nagy biznic... majd amikor mindenkinek elromlik, hogy foglyák vinni... mint a cukrot... apropó miért nem monopol a cukor és a csoki ?

sárkányfő 2013.05.11. 10:56:23

@Buga.Jakab: Az alkohol monopolizációjában lenne logika (pl. a svédeknél is így van). És akkor már adná magát, hogy azokat is csak a fidesz-boltokban lehessen venni. Egymillió alkoholista van ebben az országban, de a többi is iszik, csak nem annyit. Szóval haszon ezen is van bőven.

Buga.Jakab 2013.05.11. 11:13:20

@sárkányfő: a fa@szt....

ez egy nyitott ország, körben minden olcsóbb nem vesz minket körbe tenger !

hol él te angliában? mert itt minden csep alkohol azonal FEKETE lesz ! ahogy a dohány nagyrésze is...

a svédeknek se jött be semmi... vagy az eredmény hogy napokon át részegen fetrengenek a kompokon ?
sok ijjenen utaztam.... én voltam az egyetlen színjózan... én meg a játékgépek kifosztásával voltam elfogalalva !
a zorosz legénység meg a részeg svédket fosztogatta a játéktermekben...

amugy Szentpéterváron egyedül szálltam ki a hajóból:))) csodálkoztak is a zorosz hatsereg...

Buga.Jakab 2013.05.11. 11:15:03

@sárkányfő: nem hiszed ugye? hogy a monopolizálassal mexűnik az ivás???

lásd inkább a POZITIVISTA finn mintát... ésszel kell ezt csinálni....
amugy a gazdasági társadalmi fejlődéssel meg fog változni, ezzel nem kell külön izgulni

most mi vagyunnk európa DISZNÓI... de az ivás az csak felszíni tünet...

Oktogon8 2013.05.11. 11:19:14

@sárkányfő: Dohánnyal ellentétben alkoholt házilag is lehet készíteni - 50 literig pálinkát legálisan.
+ Az alkohol koncesszióssá tétele (megdrágítása) felérne egy felhívással felkelésre.

kifordított nagyanyó 2013.05.11. 11:28:30

Azért remélem ez szavazatokban lesz keményen mérhető a tetveknek!

Deepthroat 2013.05.11. 13:12:09

@sárkányfő: Nem ez nem state capture, az a 2011-2012-es állapot volt!

Itt kezdődött: atlatszo.hu/2012/09/24/a-nemzeti-egyuttmukodes-rendszere-kik-ejtettek-foglyul-a-magyar-allamot/

Ilyet az országunk modernkori történelmében senki nem mert megtenni... Idáig! Itt nem milliókról van szó és nem is milliárdokról, itt az ország teljes és tökéletes minden területre kiterjedő végérvényes elfoglalásáról szól a dolog. Rogán hátizsákja és a trafikmutyi csupán filléres intermezzo egy olyan játékban amiben a csuti ramszesz strómanjain keresztül mindent meg akar szerezni. Olvasd el az átlátszó cikkét és amikor végeztél próbálj majd uralkodni a jeges gyomorfacsaró rémületen, hogy milyen országunk lesz ezután és milyen helyen fognak a gyerekeink felnőni.

2013-ra ez az egész átment egy olyan szintű rémálomba, amiben már a state capture csak egy részlet, a trafik sztori is plasztikusan illusztrálja mi is történik valójában. A kormány az ország nem fideszes részét ellehetetleníti, tönkreteszi és kisemmizi! Ott a szegedi polgi beszéde illusztrációnak, "nem tett gesztust felénk", "bal oldali ne nyerjen" ez olyan primitív szintre redukálta az egészet, hogy kijelenthetjük a Fidesz gazdasági,morális és intellektuális polgárháborút folytat a saját országának nem fideszes polgárai ellen.

Mindenki aki nem velük van az ellenük, és ezért eltiporandó ellenség, ez az üzenete az egésznek tisztán világosan érthetően.

Vidéki 2013.05.11. 13:39:46

A trafik-botrány sejtéssel kapcsolatban azt sejtem, hogy egy rendkívül kreatív elme szüleménye lehet

Örökölhető-e az intelligencia? (Index)
• Boldogkői Zsolt
2012. október 16., kedd 14:09 |

(A szerző egyetemi tanár, a Szegedi Tudományegyetem Általános Orvostudományi Kara Orvosi Biológiai Intézetének intézetvezető igazgatója.)

A cikk foglalkozik azzal az érdekes jelenséggel, hogy noha a zsidók a világ lakosságának csak 2 ezrelékét teszik ki, de

a Nobel-dijjal kitüntetett legkülönbözőbb nemzetiségű tudósok kb. 1/3-áról ismert, hogy zsidó származású.

Az "Askenázi Nobel-díjak" című fejezetből megtudhatjuk, hogy

"A kelet-közép-európai zsidók nagyon sikeresek a tudományban, amit az általuk elnyert Nobel-díjak nagy száma is mutat. Ennek több magyarázata is létezik.

. A harmadik lehetőséget (amit a szerző legvalószínűbbnek tart) a genetikai háttér jelenti. Egy érdekes feltételezés a 15. kromoszómán elhelyezkedő hexózaminidáz (HEXA) gén mutációját gyanítja a háttérben.

A HEXA enzim a zsíranyagcserében játszik szerepet. Ha mind az apai mind az anyai génkópia mutáns, akkor – elsősorban az idegsejtekben – káros mennyiségben felhalmozódnak az úgynevezett GM2 típusú gangliozid molekulák, és emiatt az idegeket körülvevő mielinhüvely nem alakul ki megfelelően.

Ez a Tay-Sachs-féle szindróma, egy rendkívül súlyos betegség, ami viszonylag gyakori az askenázi zsidóknál.

A feltételezés szerint a kór a heterozigótákban (egy mutáns és egy nem-mutáns HEXA gént tartalmazók) nem okoz betegséget,

hanem az intelligenciát növeli.

Ezt a jelenséget nevezik heterozigóta fölénynek,

már amennyiben szelekciós előnyt is biztosít a hordozóknak. A mikéntre nincs magyarázat."

A tudományos érvelés erejétől meggyőzve azt sejtem, hogy trafik-botrány sejtés Ron Werber agyából pattanhatott ki.

Foresty 2013.05.11. 13:50:54

@Vidéki: Én meg azt sejtem, hogy te nem örököltél intelligenciát senkitől.

ifj. Ozsvári Jenő 2013.05.11. 15:09:39

A vén hülye apám má' megint Lencsésistvánkodott? Kora reggel bebaszott, mint szokott, oszt' akkor mindig emberkedik. Azt hiszi magárul, hogy Lencsés Istványnak híjják, nem lehet neki elmagyarázni, hogy se nem Lencsés, se nem István.

Ez valamikor hat esztendeje kezdődött, amikor eccer a lovaskocsin gyött hazafele, oszt ' a kapun befordulva leesett a bakról. Naná hogy kő részeg vót. Na, hempergett egy darabig a sárba', nagynehezen felállt, oszt' elkezdett düllöngélni az udvarba befele. Tisztára úgy nézett ki, mint a Gólem, csak kicsibe'. Anyám először hanyattvágta magát az ijedtségtül, na de amikkor magához gyött! Először a rossz péklapátot törte el a fejin, aztán a bádogvödörrel simogatta, tisztára összelapította rajta. A kisfejszét mán én vettem ki a kezibül, nehogy nagyobb baj essen az öregnek. Na, akkor a fejibe megmoccanhatott valami, mer elkezdett brekegni, hogy ő Lencsés Istvány, és mindenkit feljelent, mer' nem az igazi nevüket hasznájják. Hejába mondtuk neki, hogy hát ő Ozsvári Jenő, még a szomszédasszony is átgyött bizonygatni, de nem lehetett vele bírni. Orvosho' nem akartuk vinni, mer' igen cefetül nézett ki, másnapra meg nagyjábul rendbegyött, már ami az esze kerekit illeti, mer' amúgy még vagy egy hétig bandzsán nézett.

Ide figyeljen, öreg! Apám, nem apám, ha most is Lencsésistvánkodik dolog helyett, nem az anyám, hanem én fogom megegyelni valamivel! Amig én egész nap kint vagyok a határba' árkolni, addig magának annyi lett volna a dolga, hogy kiganajozon a tehenek alól, erre mi csinál? Amikor elkezdte, még józannak nézett ki, de egy óra múlva, mikor anyám kereste, mit lát? A tehenek alatt négykézlábazik a ganajos szalmán, nyomja a LencsésIstván szöveget, oszt' még az orra-szája is tehénszaros, gondolom, négykézláb is orra bukott. Hogy rúgott be egy óra alatt olyan cefetül, nem tudtuk kideriteni, mer' ott az istállóba' a ganajba' elfeküdt, oszt' aludt vagy két órát, utána nem emlékezett semmire. Ki kellett nyitni a kerti csapot, oszt' slaggal lemosni, mielőtt bemegy a lakásba,még szerencse, hogy nem vót olyan hideg. De a ganajozás rám maradt, vén istenbarma. Úgyhogy mars innen hazafelé, holnap maga is gyön árkolni, de ha nem dolgozik, leverem a derekát a lapáttal!

Minorkavidor 2013.05.11. 15:29:32

@global001:

Tévedsz! Bérkommentelőnek kell lenni, karakterenként fizetik őket. Már ha jól értettem az egyik fideszes ismerősőm elszólását, úgy kb. 1,5 éve...:))

Secnir 2013.05.11. 15:31:36

@Lencsés István:
"1 . Mondatkezdés nagybetű ."
-pont leszarom, mert szar a shift-em. mindamellett unixon tanultam, ahol CSAK kisbetűket használtunk. megszoktam, így marad, csak különleges esetek kedvéért vagyok hajlandó rábaszni a shiftre.
"2 . Ha idézel , pontosan tedd , köszönöm szépen . :)"
ctrl+ins => ctrl+v. annál pontosabb idézés nincs

"3 . Hát nincs is mert én Lencsés István vagyok nagy kezdőbetükkel , szóval tanulj meg írni és olvasni is ."
kezdőbetŰkkel. hosszú ű, kis nyelvtannáci. tökmindegy, hogy hogyan nevezed magad, amíg a mondanivalód eszmei tartalma nem haladja meg enricoét vagy vidékiét - addig troll maradsz, és nem érdemled meg, hogy lencséspityun kívül bárhogy is nevezzenek. (besértődött. trollnak nevezem,erre mint a papagáj: Pityuka vagyok, Pityuka vagyok!)

Secnir 2013.05.11. 15:41:44

@Vidéki:
"Megszólalt Giró-Szász is: "A kormány helyi ügynek tartja, ezért nem foglalkozik a szekszárdi dohányboltpályázatokkal." De ha általánosítanánk, feltételezve, hogy mindenütt ugyanaz történt, akkor szembe kerülnénk a Valósággal és nem tudnánk bizonyítani sejtéseinket, [...szokásos maszlag...] Az én sejtésem is egyezik Giró-Szász sejtésével :[vessző, nem kettőspont] aki a szekszárdi ügyet helyi ügynek tartja, "

1. girosz-ász, mint kormányszóvivő (asszem most az) NEM sejtésről beszélt, hanem TÉNYekről. TE beszélsz sejtésről.
2. "De ha általánosítanánk, feltételezve, hogy mindenütt ugyanaz történt, akkor szembe kerülnénk a Valósággal" helyesen "De ha általánosítanánk, feltételezve, hogy mindenütt ugyanaz történt, akkor szembesülnénk a Valósággal"
3. a kormánynak nem feltételeznie kell, hanem tényekre támaszkodni. feltételezni a delphoi jósdában szoktak, meg a cirkuszban a kártyavető cigányasszonyok. mondjuk a matolcsy-féle költségvetés a maga hatáselemzésével szakértők szerinte egy szinten áll ezekkel.

Secnir 2013.05.11. 16:09:31

@crapman:
végigolvastam. nem fognak lépni, ez tuti. és akkor késő lesz (ateista vagyok, de 'adná az ég')

Vidéki 2013.05.11. 16:29:47

@Minorkavidor:

Írod: "Már ha jól értettem az egyik fideszes ismerősőm elszólását, úgy kb. 1,5 éve...:)) "

Te összetéveszthetted Ron Werberrel:

Ron Werbernek is az orra alatt van a szája.

Ironfist 2013.05.11. 16:54:10

@Secnir:
"amíg a mondanivalód eszmei tartalma nem haladja meg enricoét vagy vidékiét - addig troll maradsz"

És amíg ő troll marad, te (és mindenki más) addig fogjátok etetni. GZ :)

Ironfist 2013.05.11. 16:55:02

@Secnir:
"a kormánynak nem feltételeznie kell, hanem tényekre támaszkodni. feltételezni a delphoi jósdában szoktak, "

Hiszen volt már kormányzati jósda is, nem? :D

Tapmancs 2013.05.11. 16:59:09

Komolyan nem lepődnék meg ha egyszer azt a hírt hallanám hogy valamelyik trógert meggyilkolták. Mivel egyszerűen nincs semminek sem következménye, előbb-utóbb oda jutunk.

Foresty 2013.05.11. 17:03:02

@Tapmancs: Párszor már eljátszottam a gondolattal, hogy módszeresen egyenként agyonlövi őket valaki.

Tapmancs 2013.05.11. 17:12:00

@Foresty: A felháborodottság, igazságérzet és az egyéb jogorvoslati lehetőségek nemléte ide fog vezetni.

Foresty 2013.05.11. 17:32:46

@Vidéki: Az elsők között lennél. :)

2013.05.11. 17:35:53

Nekem az a véleményem, hogy minél később pattan el az a bizonyos húr, az annál nagyobbat fog csapódni.
Az, hogy egy ilyen ügyet is meg lehet úszni ebben az országban, az szomorú.
De talán a következő vagy az utána levő, amik ezeknél is durvábbak lesznek, majd borítják a bilit, ami addig hagy teljen meg szépen....

Lencsés István 2013.05.11. 17:59:46

@Secnir: 1 . Ha idézel , pontosan tedd , köszönöm szépen . :) 2 . A mondatkezdés továbbra is nagybetű , ha ez nem változik , nem reagálok . 3 . Kifogás mindig van . 4 . A pontos idézés így néz ki . : Segítek , lásd kivel van dolgod , meg mert soha nem késő tanulni . :) ;) " .... idézet szöveg .... " A négy pont kell ha van előtte és utána szöveg , és nálam volt . 5 . Ilyen nincs hogy " .... nyelvtannáci .... " . 6 . Kezdőbetü , rövid ű . 7 . Nekem ez a nevem , ha nem hiszed el az nem az én bajom . 8 . A mondanivalóm az igazság , tény , ugyanis én csak akkor kommentelek . 9 . Troll te vagy hisz neved sincs . 10 . A nevem Lencsés István tanulj meg olvasni IS .

vacsad · http://indafoto.hu/vacsad/collections 2013.05.11. 18:03:14

@Vidéki: undorító féreg vagy aki aprópénzért adja el a hazáját

átlátó 2013.05.11. 18:16:41

Nálam jobboldalibbnak nehéz lenned András, de anyád picsája, - na az nem közügy... ez a reneszánsz léptékekben gondolkodó Horváth és az ő samesza a Lajos, az ő munkálkodásuk, mint a Csákiak, - erről így ne pattintsad le gyerekem a figyelmet, - mert akkor mégis csak előveszem az anyád felelősségét is a neveltetéseddel kapcsolatban. András fiam.

gőzgépes talicska 2013.05.11. 18:23:51

Számomra már teljesen mindegy mit mond Lázár úr! Az én szememben teljesen hiteltelenné vált!

"Ha jól tudom, Horváth István polgármester az egyeztetés lehetőségét kínálta fel képviselőtársainak egy megbeszélésen, és megkérdezte a véleményüket a helyi pályázókról."
"A polgármester állítása szerint nem kapott központi listát" ... Tudom, sorban álltak nála a jobb, és baloldali kötődésű vállalkozók
Kérdés ezzel annyi hogy: Hogyan juthatott el hozzá a pályázók adataihoz? Mivel ez nekem amit itt válaszkén adott,...szóval, nekem nem életszerű magyarázat.
"A közmédia meg sem említi." Valaki meg van még lepődve?

A szekszárdi eset nem hiszem, "hogy helyi ügy".
Ez nagy valószínűséggel így működött az egész országban. Bár erre még nincs bizonyíték, a nyertesek névsora alaposan erre utal! Van erre már blog is, térképpel!
trafikmutyi.cafeblog.hu/
Az 5%- nem kapok levegőt! Azt hittem 95%!

Ma egy egyébkén jó viszonyban lévő elkötelezett fideszes barátomnak reggel nevetve mondtam, hogy kezd a Fidesz "elcuslágosodni"!

Lencsés István­ · http://lencsespityu.blog.hu/ 2013.05.11. 18:26:51

@Secnir: Hallasz , ne legyen harag : leszopnálak komoly mértékben , ha engeded .

ex-dr. vuk 2013.05.11. 18:33:01

A kozmedia miert emlitene meg? Hisz Orbanka egyet szol es emberek repulnek. Ezt o maga mondta a nemeteknel futo magyarorszagrol szolo videohoz.

Na ezert (is) hagyom itt az orszagot kb. vegleg nagyjabol 3 het mulva.

deruyter 2013.05.11. 18:35:18

Én azt nem értem, hogy ezen az ügyön egyáltalán mit lehet vitatni. Ha valaha teljesen egyértelműen megtortént egy majdnem teljes politikai párt bűnszervezetként végrehajtott bűncselekménye, akkor ez az. Voltak már nagy és felháborító pénzkitalicskázások, de ez szerintem viszi a pálmát. Volt pl. a privatizáció, az nem volt ennyire szervezett, volt pl. az olajügy, az meg nem volt ennyire egyoldali, de az, hogy ennyire hibátlanul működjön egy ilyen szemérmetlen lopás, szerintem még nem volt. El tudom képzelni, hogy valaki erre azt mondja, hogy de ő még ezzel együtt is jobban szereti a fideszt de nem tudom elképzelni, hogy ép elmével bárki azt mondhatja, hogy ez akár a legkisebb mértékben is rendben van. (Na persze kivéve ha fidesz tag.) Mi lesz a következő???

2013.05.11. 18:37:36

@Lencsés István:

" 6 . Kezdőbetü , rövid ű "

Nocsak, mióta?
De ez: "rövid ű" Ez annyira cuki, hogy kapsz egy piros pontot! ;)

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.05.11. 18:43:44

@deruyter: Egyet tanultak Fletótól, soha, semmit sem szabad beismerni, mert ha 1szer is megtennék, akkor végük.

Lencsés István 2013.05.11. 18:46:36

@MikeBoy: 1 . Ha idézel , pontosan tedd , köszönöm szépen . :) 2 . Kezdetek óta . 3 . Az iróniád kurva gyenge .

Lencsés István­ · http://lencsespityu.blog.hu/ 2013.05.11. 18:49:11

@MikeBoy: Azonban , ha már itt tartunk . Vevő lennél egy ingyen cidára ?

lobster thermidor 2013.05.11. 18:53:42

Azt mondja Lázár, hogy "Brüsszelnek az volt az álláspontja..."!
Kineeek a milye vooolt...!?

Lázár állítása szerint ezt az egész disznóságot már megint az az ótvar gaz EU zúdította ránk, a fidesz, és a kormány pedig olyan ártatlan az ügyben, mint a ma született bárány.
Komolyan mondom, ha valakinek hánytatót ír fel az orvos, nem kell a patikába szaladnia, olvasson Lázár, vagy Rogán nyilatkozatokat.
A hatás garantáltan nem marad el!

lobster thermidor 2013.05.11. 18:56:33

@MolnarErik:

Rosszul emlékszel, Gyurcsány még ki sem volt találva, a fidesz már 1998-tól kezdve folyamatosan ezt játssza.
Persze a taktika bejön, mert a nép fele a tegnapi napra sem képes visszaemlékezni, a másik fele pedig sík hülye, ezért bevesz minden maszlagot.

2013.05.11. 19:06:26

@Lencsés István:

Ctrl C és Ctrl V-nél ugyan mi lehet pontosabb idézés? :))))
Az iróniám gyenge??? Egy "ű" elé odatettél egy "rövid" jelzőt. Ha hiszed, ha nem ez nagyon cuki.
És ne kapd fel a vizet, mert eddig jól játszottad a szerepedet. Ha kiesel belőle, csökken ennek az értéke.

Azért egy dolgot tisztázzunk (habár alapvetően nem foglalkozom nyelvtannal netes beírásokban, de te igen és aki az akasztást megérdemli az sokszor a hóhér ugye):

a "betű" szót mindig ilyen "ű"-vel írjuk és, Te bizony ezt rontottad Pista! ;)))

cellular 2013.05.11. 19:08:26

Hú, kerestem vidékit, aztán eszembe jutott, hogy szűrve van :D Pedig most érdekelne, hogy mit írt. Bár.. igazából nem. Nem érdekel. Érvei nincsenek, visszamutogat a szocik idejére, és még örül is, hogy a fideszesek nem adták ki a kezükből a trafikokat. Tulajdonképpen ez így jó.

Lassan lehull a lepel. És már nem is lesz fontos a demokrácia, az emberek véleménye, a jogok. A lényeg, hogy az elkötelezett fideszesek kapjanak mindent. Hiszen ez a cél, az a szavunk, hogy "jó", is pont azt fogja innentől jelenteni ,hogy amit a fidesz csinál.

A népnek pedig ez kell, láthatólag nem izgatja őket. Olcsó legyen a rezsi, és ennyi.

2013.05.11. 19:12:03

@cellular:

"Pedig most érdekelne, hogy mit írt. Bár.. igazából nem. Nem érdekel."

Olyan bizonytalan vagy! Vagy mégsem? ;))

Foresty 2013.05.11. 19:20:39

@cellular: Hozta a szokásos formáját. "blablabla Ron Werber blablabla". Ennyi volt a mondandója lényegesebb része. A többi csak rizsa. :)

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2013.05.11. 19:26:00

@MikeBoy: Tudom, hogy hihetetlen, de nem játszik szerepet, tényleg ilyen kretén sötét állat :)

2013.05.11. 19:28:42

@Lencsés István­:

Van itt egy kis félreértés, hogy melyikünk ideges kettőnk közül! ;)

2013.05.11. 19:30:49

@Rorschach:

Világ dőlt össze bennem!

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2013.05.11. 19:44:04

Ez nem helyi ügy, ez szépen mutatja fidesz szarháziságát.

Azt , hogy milyen arcátlanul és gőgösen reagálnak végképp felháborító.
Semmisé kell nyilvánítani a trafikália pályázatot!

A gonosz törpe pr fogásból elment "titokban és egyedül" koszorúzni a nemzeti rendőrség által agyonvert szerencsétlen sírjához. Persze "véletlen" hogy ott a tv és mikor kiszállt nevetve odaintett rendezőknek.
TGM nyílt levelére reagálva rájött, hogy komoly pr értéke van, ezért volt a színjáték.
Ha magától eszébe jut és nincs tv-s felhajtás, még tisztelet is járna érte. De így egy szánalmas, ratyi műsor.

ORBÁN ÉS BANDÁJA TAKARODJ!

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2013.05.11. 19:45:44

@Foresty: Ron Werber? Nem a Fienkelsteinre gondolt, aki mindennap tolja a Viktort..? Most is biztos csinálják, a titkos koncesszió-hadműveleti térképre dőlve, félresöpörve a sok színes fonalat, rajszszöget, műanyag figurát..

vallatas 2013.05.11. 20:11:57

Fienkelstein a kereszteny nemzeti fidesz homokos zsido amerikai tanácsadója a Fidesznek, de az MSZP orra alá dörgölik Ron Werbert a sok fidesznyikek, hát azért van pofa. :-)
Egyébként itt lehet írni nekik, hogy méltóztassanak beszámolni a trafik mutyiról.... www.hirado.hu/impresszum.aspx
De akár valaki telefonon is utánajárhat, diktafonnal rögzíthetné a beszélgetést! :-)

Le_Penseur 2013.05.11. 20:17:10

Minden nagyon szép, minden nagyon jó, mindennel nagyon meg vagyunk elégedve!
Nincs itt semmi látnivaló, kérem oszoljanak!
Nagyjából ez a két mondat jutott eszembe....
Az egészben a kaján vigyor zavar a legjobban! A cinikus hazudozás, a terelés, a csúsztatás!

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.05.11. 20:22:09

@vallatas:

Mármint az a bizonyos? :))

"Aki szitokszóvá tette a liberálist: portré Orbán tanácsadójáról

Évek óta ad tanácsokat a Fidesznek Arthur J. Finkelstein, aki még Nixon mellett tanulta a szakmát, a 2000-es évektől kezdve pedig főképp az izraeli jobboldalnak segít meglátásaival. A ma megjelenő Magyar Narancsból kiderül, hogy Finkelstein nem riad vissza a piszkos módszerektől sem, és hogy a budapesti tréningek során milyen jól megérti magát Orbán Viktorral."

"Finkelstein New York-i zsidó család gyermekeként, közelebbről egy brooklyni taxisofőr fiaként látta meg a napvilágot 1945-ben. „Tanulmányai befejezése óta – negyven éve – az amerikai politika élvonalában dolgozik, a legdörzsöltebb republikánus kampányguruk között tartják számon.” Finkelstein ugyanakkor kerüli a nyilvánosságot: az elmúlt két évtizedben gyakorlatilag nem készült róla nyilvános fénykép (a mi illusztrációnk sem ma készült), és interjút is csak ritkán ad. A Magyar Narancs ősszel székhelyén, New Yorkban több alkalommal próbált kapcsolatba lépni vele egy interjú reményében, ám megkereséseinkre nem érkezett válasz.

Módszerei azonban már nem ennyire rejtőzködőek: sokan csak „a piszkos politika keresztapjaként” emlegetik. Nem véletlenül: többször nyert republikánus ügyfele a Finkelstein által előszeretettel alkalmazott negatív kampánnyal. Ezt egy amerikai újságíró a következőképp jellemezte: „Az ellenfélre fókuszálj, ne a jelöltedre. Használj bármilyen foszlányt az ellenfél múltjából, ami alapján liberálisnak címkézheted. A hirdetésekben használj egyszerű szavakat, és Armageddon-szerű kifejezéseket, hogy növeld a jelöltek között lévő ideológiai szakadékot. Figyelmeztess arra a káoszra, amit az ellenfél kormányzása eredményezhetne. Szüntelenül ismételd a szlogeneket minden csatornán.” Finkelstein felmérései és közvélemény-kutatásai során különös figyelmet fordít az egyes társadalmi kisebbségekkel szembeni előítéletek kitapogatására, és gyakran rájátszik az e csoportok elleni sztereotípiákra.

Teljes portrénkban olvashat még Finkelsteinnek az izraeli jobboldal körében végzett munkájáról, továbbá arról, hogy „meleg létére homofób kampányok megtervezésében vett részt”, illetve arról, hogy budapesti tartózkodása során miképp trenírozza a Fidesz stábját, sőt magát Orbán Viktort is, akivel információink szerint különösen jól megértik egymást."

magyarnarancs.hu/belpol/arthur-j-finkelstein-83609

Tehát, akkor még egyszer.
Egy meleg, zsidó kampánytanácsadó Orbán és a fidesz embere, akit Amerikában „a piszkos politika keresztapjaként” emlegetnek.
Akinek az ötletei naponta köszönnek vissza, a mi hétköznapjainkban.
Aki egy másik férfival él, khmmm... boldog házasságban.
Értem én, Semjén pajtás is biztosan jól tud smúzolni vele.

És még a cocik tanácsadója a problémás... :))

kpityu2 2013.05.11. 20:36:31

Erről ez jutott az eszembe:

"Ahol nem vagyunk mi, ott az ellenség."

"Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes jövőnkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes jövőnkben nem bízik, az áruló."

"A jegyszedőnek az anyja egy malomtulajdonos kulák szeretője volt. Bevallotta."

"Ezeken lovagol maga? Amit a vaksi szemével lát? A süket fülével hall? A tompa agyával gondol? Azt hiszi, fölér az a mi nagy céljaink igazságához?!"

"Pelikán: Azért van egy kis rossz érzésem. Miért kell ekkora felhajtást csinálni? Mégiscsak becsaptuk az embereket.
Virág elvtárs: Ugyan, kit csaptunk be? Magunkat? Mi tudjuk, miről van szó. A kutatókat? Azok örülnek, hogy plecsni van a mellükön. A széles tömegeket? Azok úgyse esznek se narancsot, se citromot, de boldogok, hogy velünk ünnepelhetnek. Az imperialistákat? Ühüm, azoknak alaposan túljártunk az eszén. Nem szeretnék most a helyükben lenni! Kiadtuk a jelszót: legyen magyar narancs! És lett magyar narancs. Mi nem ígérgetünk a levegőbe, Pelikán."

Ki gondolta volna?

kewcheg 2013.05.11. 20:38:18

Minden városnak megvan a maga keresztje.Mondjam azt,hogy az enyémé egy szó: zsigakrizacsiba....:)

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.05.11. 20:39:24

@kpityu2:
Bacsó ma újabb filmeket forgathatna a raktáraknak...

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.05.11. 20:40:16

@kewcheg:
Mármint te a keresztre valókról beszélsz? :)

Magyar Vitéz · http://objektivmagyarsag.blog.hu 2013.05.11. 20:41:33

Senkit nem erdekel ez. A fideszesek rohognek, a tobbseg ignorans, akinek meg ez faj az mar reg kulfoldon van. Az ignorans parasztokat egyenkent szajbaszarhatna orban viktor szemelyesen, azok akkor sem csinalnanak semmit.

kpityu2 2013.05.11. 20:51:01

@Magyar Vitéz: Nono. Ez nem holmi offshoremutyi. Itt kisemberek tízezreitől vették el a megélhetést, hogy a haveri kutyáknak koncot juttassanak. Nem véletlenül próbálkoznak a korrekcióval. Ez egy akkora hiba, hogy már bűn, és nem fog nyom nélkül eltűnni.
Mindenki számára világosan kiderült, hogy a kurvából lett tisztes feleség mégiscsak egy ordas kurva.

kewcheg 2013.05.11. 20:51:30

@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Áááá..nem kívánok rosszat senkinek,csak kapja meg azt amit érdemel...:)

sárkányfő 2013.05.11. 20:54:31

Anyátokat, azt... Orbán újból megalázza a magyarokat... ezúttal azt a szégyent kell elviselnünk, hogy a magyar posta emlékbélyeget ad ki a volt szovjet Azerbajdzsán elnöke, bizonyos Heydar Aliyev emlékére:

most.444.hu/2013/05/11/a-baltas-nem-volt-eleg/

Úgy látszik elfogytak a kiadható azeri baltás gyilkosok, úgyhogy Orbán az azeri ex-KGB-s őskomcsi főmuftin keresztül nyal be az azeri lóvéért.

Ez az Aliyev amúgy szimpatikus srác volt:
- előbb az azeri KGB vezetője volt,
- majd személyesen Leonyid Brezsnyev nevezte ki első titkárnak,
- állítólag örmény népirtást szervezett,
- kapcsolatban állt az azeri maffiával,
- amikor a maffiaügyei miatt nyomoztak ellene, kirúgatta az ügyészt... mondjuk ebből Polt Petya is tanulhat, hogy mennyire kell forszírozni a trafikmaffiát...

Na ennek adott ki Magyarország emlékbélyeget... csak azért, hogy Magyarország nyilvánosan benyaljon Azerbajdzsánnak... taps.

Következő lépésként javaslom állítsunk szobrot a Kossuth téren valamelyik azeri gengszternek.

sárkányfő 2013.05.11. 20:58:19

Most nézem a Wikin, el kell ismerni, szép elismeréseket gyűjtött be ez az Aliyev mielőtt tőlünk magyaroktól is kapott emlékbélyeget:

- Lenin-rend
- Vörös Csillag-rend
- A Szocialista munka Hőse (ezt kétszer is megkapta)
- és most: emlékbélyeg a Magyar Postától

en.wikipedia.org/wiki/Heydar_Aliyev

kewcheg 2013.05.11. 21:01:11

Ráadásul a miniszterelnök úr által megálmodott munka -és értékalapú társadalomtól eltérően az újonnan létrejövő trafikosréteg archeotípusa éppen az ügyeskedő, sumákoló , munka nélkül jól megélő vállalkozó...hiszen már most azon megy a lamentálás hogy egy -két minimálbéres!!! alkalmazottal hány millió forintot hoz majd egy egység? Tehát a jellegzetes "trafikos" ül majd a légkondicionált irodájában/nappalijában/orvosi rendelőjében/polgármesteri hivatalában, malatt minimálbéres alkalmazottai szorgos kis méhecskeként gyűjtögetik neki a milliókat. Az új nemzeti középosztály basszameg....

Secnir 2013.05.11. 21:02:33

@Lencsés István:
" A pontos idézés így néz ki . : Segítek , lásd kivel van dolgod , meg mert soha nem késő tanulni . :) ;) " .... idézet szöveg .... " A négy pont kell ha van előtte és utána szöveg , és nálam volt . "

ez tudod milyen idézés? legfeljebb rendőri, de a magyar nyelvtan semmilyen elemének nem felel meg. négy pont kell előtt? ezt melyik ujjadból szoptad?

"6 . Kezdőbetü , rövid ű "
WTF? helyesen kezdőbetű. ha szerinted rövid, akkor írd így: Kezdőbetü, rövid ü.

hihetetlen, hogy vannak emberek, akik megrekednek az ált. isk. 7. osztályában, netikettről sosem hallottak, és habosra verik a nyálukat, ha kisbetűvel ír az ember!

kpityu2 2013.05.11. 21:03:01

@sárkányfő: Azt, hogy ki a kommunista, én mondom meg! :D

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.05.11. 21:09:18

@Secnir:
Irigylem gyógypedagógiai vénád!
Egy ilyen gyépést gondozni, nem semmi meló! :)

Bee-zony 2013.05.11. 21:10:40

Nem csak a szekszárdi dohánybotrány volt „ennyi”, hanem a budapesti és az országos is.

Mutyifiltert ér a kormány!
alfahir.hu/mutyifilter_eloben_a_jobbik_tunteteserol
(...) „A tüntetésen százak vettek részt...”

Mutyifilter, avagy kiknél van a sok dohány
www.hir24.hu/belfold/2013/05/10/mutyifilter-avagy-kiknel-van-a-sok-dohany/
(...) „A tüntetésen pénteken megjelent száz-százötven tiltakozó békésen hallgatta a szónokokat, akik a teljesség igénye nélkül sorolták a visszaélés gyanújára okot adó érveket. Soprontól Nyíregyházáig.” (...)

A Jobbik mutyifilterezett egyet a Fidesznél
www.origo.hu/itthon/komment/20130510-a-jobbik-mutyifilterezett-egyet-a-fidesznel.html
(...) „A tüntetés körülbelül egy órán át tartott, néhány tucat résztvevővel.”

Viszont ez is jó volt arra, hogy látsszon, van a korrekt média, és van a polkorrekt, avagy pártos média, és látszik is, hogy melyik-melyik.
Én résztevőként 150 és 200 közé saccoltam a létszámot.
A judapesti-budapesti kb. 2 milliós (elővárosokkal) tömegből van kb. 200 ember, akinek van annyi erkölcsi érzéke, és van annyi esze, ideje, kedve és energiája, hogy elszakadjon a számítógépétől a hülyedobozától, és a fizikai valójában jelen legyen valamely tüntetésen.
Ha azt vesszük alapul, hogy egy Ikarus 435-ös csuklós buszban 60 ülő és 110 állóhely van, akkor az ellenzék elfér egy buszban...
Legutóbb Szaddám Husszeinnek volt egy busznyi ellenzéke, hm.
(Saddam: „...they are a group of people that might fill one single bus in Baghdad, no more.”)
Valamint 1989 óta kb. félmillióan kivándoroltak Magyarországról – akik belátták (kénytelenek voltak belátni), hogy rossz időben vannak rossz helyen.

„Budapest története a keltákig húzódik vissza, mivel a város eredetileg egy kelta település volt. A római időkben a város neve Aquincum volt, és ez volt a Pannonia provincia székhelye. A magyarok csak a 9. században érkeztek erre a területre. Az első ő általuk létrehozott települést a tatárok 1241 és 1242 között teljesen kifosztották és lepusztították.”
1989 óta pedig a judeonáci irányítású, és az átvert többség által megválasztott kormányok és pártok teszik ugyanezt. Rossz történelmi ciklusok következnek újra és újra (mert vannak, akik semmit sem felejtenek, és semmit sem tanulnak a történelemből), és ez nagyon unalmas és undort keltő, ellenszenves és visszataszító tud lenni. Tatár, török, osztrák, német, zsidó, cigány dúlás, meg a felszabadúlás. Egymást váltogató lódítók és hódítók rémuralma, ennek véget kell vetni.
150 év alatt sem lettünk törökké... Itt van Afganisztán, itt van Palesztina, itt kell felszabadulni, és ennek első lépése, hogy egységes csapattá, szervezetté kell alakulni, és megszabadulni a komprádor pártoktól.

(Közben elfelejtettem, hogy itt csak 4 link engedélyezett.)

Bee-zony 2013.05.11. 21:12:40

Aki szerint nincs kire szavazni, nincs alternatíva a párt-választékból – dehogy nincs, már régóta nagy választék van a kicsikből, pl.:
Magyar Autonóm Néppárt
www.magyarautonomia.hu
Ez jó tükör minden politikai szervezetben gondolkodónak... Jó kezdeményezés, de egy ennyire nem kézzelfogható célért pártként működni, szerintem hiba, a realitásérzék hiánya, aránytévesztés. A sokból egy tanulság: soha ne pártként kezdjen működni egy politikai csoport. Mindegy hogy milyen kis létszám (10 fő) kell a pártalapításhoz, mert a tényleges mennyiségi mérce az, hogy kellő mennyiségű jelöltet tudjanak állítani, ehhez pedig a jelölteknek (vagy a jelöltek számára) be kell gyűjteni 750 (gyakorlatilag kb. 1000) kopogtatócédulát. Emiatt ezer fő aktivista létszám alatt nem érdemes pártkén próbálkozni. (Az MSZP-nek pl. állandó 30 ezres aktivista létszáma van, választáskor pedig ennek a duplája, M. Attila pártelnök állítása szerint.)
Egy példa:
Internetes Demokrácia Pártja
ide-ide.hu
„Mivel az IDE egyetlen körzetben sem tudott - a kellő számú ajánlás hiányában - érvényesen jelöltet állítani, ennek következtében:
"A bíróság az ügyészség indítványára - a párt társadalmi szervezetként való további működésének érintetlenül hagyásával - megállapítja a párt működésének megszűnését, ha a párt egymást követő két általános országgyűlési képviselői választáson nem állít jelöltet." /Ptv. 3. § (3)/”
ide-oda.hu

Valamint, ha valaki nyerni akar, vagy tömegbázisa legyen, vagy pénze, de a legjobb mind a kettő:
„A modern társadalom és a képviseleti demokrácia viszonyai között természetes, hogy a parlamentbe bejutó vagy a bejutásra eséllyel pályázó pártok állandó szervezettel, üzemszerűen működnek. A tömegdemokráciák utóbbi jó félévszázadának több fejleménye is visszafordíthatatlanná tette ezt a tendenciát: a politikusi tevékenység professzionalizálódott, a benne résztvevők tipikusan főállásban végzik azt. Másfelől, jelentősen visszaszorult a politikai pártok tömegmozgalom-jellege, ami korlátozza a rendelkezésre álló önkéntes-munka mennyiségét, és szükségessé teszi a jellemzően fizetett alkalmazottak által fenntartott országos hálózat működtetését. Harmadrészt, a kampányok szerepe is megnőtt a politikai életben, párhuzamosan azzal, hogy a mindennapos politika egy többé-kevésbé elkülönült hivatásos réteg – a politikai osztály – ügyévé vált, és az állampolgárok érdeklődése egy-egy intenzívebb időszakra korlátozódik, és ennek megfelelően a pártok is az elképzeléseikről való tájékoztatást – tömegmozgalom hiányában – elsősorban médiakampányok keretében folytatják.
Mindezekből az következik, hogy a pártok pénzigénye állandó jelleggel nőtt. Megnőttek az állandó, rutinszerű kiadásaik, amiket a központi és helyi irodák fenntartására, az állandó alkalmazottak bérére kell fordítani, és megnőttek a választási és egyéb kampányokra elköltött összegek. Ezért minden demokratikus berendezkedésű államban a politikai rendszer alapvető fontosságú része a pártok finanszírozására vonatkozó szabályok kidolgozása és érvényesítése.”
/Eötvös Károly Intézet/
„Az Eötvös Károly Közpolitikai Intézetet a Soros Alapítvány hozta létre 2003 januárjában, azért, hogy a hagyományostól eltérő, újszerű intézményi formát teremtsen a demokratikus magyar közélet formálására. (Az intézet tulajdonosa 2009-től az Eötvös Károly Közpolitikai Alapítvány.)”

hopptarisznya 2013.05.11. 21:13:38

majd nép ítéletet hoz. Meleg lesz még ez a trafik biznisz a nyerteseknek.

nincs1itt 2013.05.11. 21:14:19

@Vidéki: Tudod, Veled kapcsolatban az jutott eszembe, hogy metsző ollóval egyenként vágnám le az ujjaidat, majd hogy ne mocskolj össze mindent, szivargyújtóval égetném el a csonkokat.
Több előnye is lenne, például nem írogatnál marhaságokat, meg élvezném is... De vannak még páran a listán...

Szociknak vége 2013.05.11. 21:24:04

Na, akkor ennyi. Kereshettek új gumicsontot.

nincs1itt 2013.05.11. 21:27:13

@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Gyógy pedagógiában én is kiváló vagyok, bár meglehetősen nagy asz elhullás.

Szóval, ajánlom minden kedves Mo.-on élőnek, aki teheti, az MENEKÜLJÖN! Amíg még lehet. Ugyanis, GB már szűkíti a lehetőségeket, D szintén csak a hiányszakmákban lesz hajlandó "fogadni" a migránsokat. Svájc megtelt, a többi említésre sem méltó!

2013.05.11. 21:30:22

@MetroGoldwinMayer:

Egy ilyen szintű korrupciós ügy szerinted gumicsont?
Érdekes egy értékrended lehet.....

Lencsés István 2013.05.11. 21:32:59

@MikeBoy: Mér leírtam mi a pontosabb idézés . Kötőszóval ( és ) nem kezdünk mondatot . Én magam adom , nem játszom szerepet , mint te . Nem vagyok " .... Pista .... " . Tanulj meg olvasni IS .

Zedder 2013.05.11. 21:37:42

@kpityu2: "Nono. Ez nem holmi offshoremutyi. Itt kisemberek tízezreitől vették el a megélhetést, hogy a haveri kutyáknak koncot juttassanak."

Ők ígyjártak. Aki tehette, már nincs odahaza. Én egy nettó félmillió feletti + juttatások állást hagytam hátra, bár lehet a trafikozásból még ennél is jobban lehetett élni. Eddig. Most majd a kisember is megtanulja ki ugat narancsisztánban.:( Ha ez kell az ébredéshez a honfitársaimnak, akkor ez az ára.

Szociknak vége 2013.05.11. 21:43:06

@MikeBoy: Milyen szintü? Milyen korrupció? A vádemeléstől is mérföldekre vagytok még egyetlen egy trafik ügyében is.

A jobbermédia tele van szoci trafikosokkal nem csak a szük kis világod az egyetlen.

2013.05.11. 21:46:00

@Lencsés István:

"Kötőszóval ( és ) nem kezdünk mondatot "

"Mér"
Ezzel a szóval tán kezdünk? :)))

Bocs, de rettenetesen unalmas vagy Pista!

2013.05.11. 21:51:25

@MetroGoldwinMayer:

Mint írtam, egész érdekes értékrended lehet.
Nagyjából a szociknak ehhez semmi köze.
A vádemelésnek úgyszintén.
A józan paraszti észnek lehetne az eddigi információk birtokában, de nem várok tőled csodákat....

De azért mégis.
Szerinted az a fideszes állatorvos nyilatkozata és a szavait alátámasztó hangfelvétel az miről szól?
Úgy néhány mondatban a saját szavaiddal foglald már össze, hogy az micsoda?

Szociknak vége 2013.05.11. 21:52:27

@MikeBoy: Szóval nincs trafik ügy. Örülök hogy egyetértünk.

Lencsés István 2013.05.11. 21:53:26

@MikeBoy: 1 . Sajnos továbbra sem tudsz pontosan idézni , így ha ez nem változik akkor ma nem reagálok rád többet . 2 . Az igazság fáj és ezért tartasz unalmasnak te se írni , se olvasni nem tudó anonim geci .

2013.05.11. 21:53:58

@MetroGoldwinMayer:

Ne beszélj már mellé, ha vitázni akarsz.
Kérdeztem valamit!

Zedder 2013.05.11. 21:55:06

@MikeBoy: trollokkal ne vitatkozz. Felesleges. Ezek a legostobább alja népek a blog.hu-n, bérkommentelők. Otthon tükörbe sem tudnak nézni, a családjuk leköpi őket, egyetlen kielégülési lehetőségük az, ha itt húzhatnak valakit.

2013.05.11. 21:55:56

@Lencsés István:

Pista! A betű, bármilyen környezetben hosszú "ű"
Legalább ezt ma megtanultad! ;)

Amadeus62 2013.05.11. 21:56:12

@MikeBoy:

Szűrd a picsába a nyomorékot!

2013.05.11. 21:56:49

@Zedder:

Néha lehet ilyen napom is..... ;)

Zedder 2013.05.11. 21:57:35

@MikeBoy: csak neki teszel jót, mert karakter után fizetik.

:(

2013.05.11. 21:58:50

@Zedder:

Ok, de az enyém után vagy a sajátja után?
Mert ugye nélkülem is tud írni. :)

Szociknak vége 2013.05.11. 21:59:04

@MikeBoy: Trafikmutyiról biztosan nem szól a hangfelvétel, tekintve, hogy sem a fideszes képviselőenek, sem a fideszes polginak nincs beleszólása a központilag elbírált pályázatokba.

2013.05.11. 22:03:58

@MetroGoldwinMayer:

Miről szól? Ne azt írd le, miről nem szól, hanem miről szól?

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.05.11. 22:14:05

@MetroGoldwinMayer: Mármint ezt nem teszi lehetővé a törvény, azonban itt a bizonyíték, h ez mégis megtörtént. Lehet így elsőre lehetetlennek tűnik a számodra, h ilyesmi megtörténhet, de nem az, még szavunk is van rá, úgy hívják bűncselekmény (általánosságban, ebben a konkrét esetben hivatali hatalommal való visszaélés).

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.05.11. 22:16:18

@Lencsés István: Nem játszod meg? Tényleg ilyen hülye vagy? Hát gratula hozzá.

Szociknak vége 2013.05.11. 22:19:35

@MolnarErik: Milyen tv. nem teszi lehetővé a pályázókról való véleményformálást?

2013.05.11. 22:28:56

@MetroGoldwinMayer:

"„Van neked valaki jelentkeződ?” – kérdezte a polgármester az egyik önkormányzati képviselőtől, mire ő visszakérdezett, hogy el tudja-e intézni, ha nem Szekszárdon, hanem egy közeli településen lenne egy ismerős. Horváth magabiztosan válaszolt: „én mindent tudok”, majd ismertette a cikkünk elején már idézett feltételt."

Ez lenne a véleményformálás, meg az, hogy nem tudott beleszólni?? :)))))

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.05.11. 22:30:53

Az, amelyik azt se teszi lehetővé a polgármestereknek + senkinek se a Nemzeti Faszomtudjadohánymicsodán kívül, h megismerjék egyáltalán, h kik is pályáztak.
Egyébként meg arra, h vki azt mondja, h ez nem nyerhet, és az illető nem nyer, ennek meg nyernie kell, és az nyer, a magyar nyelv nem a véleményez, ha a dönt szót használja. Arra, amit te csinálsz, pedig a szarkenegetés kifejezést szokás használni, további jó szórakozást hozzá.

Szociknak vége 2013.05.11. 22:38:05

@MikeBoy: @MolnarErik: 1. Hol a hangfelvétel? Minek magyarázni blogokban, miért nem a hangfelvételt nyomjátok?

bioLarzen 2013.05.11. 22:46:04

@MetroGoldwinMayer: Netán egy nyerteshez van dolgunk?

bio

bioLarzen 2013.05.11. 22:46:55

Erratum: " (...) nyerteshez van szerencsénk?"

bio

Szociknak vége 2013.05.11. 22:47:30

@bioLarzen: Mindenképpen, már csak ezért sem árulok cigit.

2013.05.11. 22:51:12

@MetroGoldwinMayer:

Hol a hangfelvétel??
A Horváth már elismerte a sajtótájékoztatón, hogy ezeket mondta hangfelvétel nélkül is.
Neked nem tűnt fel, hogy a hangfelvétel leiratát senki nem cáfolta fent?

Tudod az a probléma, amikor a logikai vonal körbeér:

1. Gumicsont.
2. Biztos nem korrupció.
3. Hol a hangfelvétel?

Az első két pontban állítottál valamit, majd a harmadikban bizonyítékot keresel és tudatlanságot mutatsz.
De akkor minek állítottál bármit is az első két pontban?

Amadeus62 2013.05.11. 22:53:34

Szűrjétek már a faszba ezt a kretént...

Szociknak vége 2013.05.11. 22:55:58

@MikeBoy: Az állítást a poszter és te kezdted, én utánad érkeztem.

Hangfelvétel nélkül nincs semmi, csak önkényes idézgetés. Aminek a kimagyarázásához még ügyvéd sem kell.

Foresty 2013.05.11. 22:58:22

@MetroGoldwinMayer: Felfogod, hogy senki nem tagadta a hangfelvétel létét? Még azok sem, akik szerepelnek rajta? Sőt, el is ismerték, hogy létezik? Akkor miről beszélsz?

Szociknak vége 2013.05.11. 23:01:45

@Foresty: És miért tagadták volna? Nem bcs hogy hangeflvétel készült és létezik.

xvxvxv 2013.05.11. 23:02:21

@MetroGoldwinMayer: a tetves sztalinista fideszcigány-fajtátok újra és újra bizonyítja, hogy milyen egy mocskos, erkölcs nélküli, hazaáruló, okádék, alja népség vagytok.

a szemforgató, sunyi, nyomorúlt proli fajtátok széthazudik mindent. a komcsik ministráns fiúk a rühes, magyargyalázó, tolvaj fajtátokhoz képest.

de egyszer a tetves bolsevik fajtátok is el fog tűnni a nemzetünk életéből, örökre. ebben biztos lehetsz, magyargyűlölő fideszbolsi!

Foresty 2013.05.11. 23:05:26

@MetroGoldwinMayer: De ami elhangzik rajta, az bizonyíték arra, hogy politikai alapon ment a döntés.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.05.11. 23:07:25

@MetroGoldwinMayer: Előbb még te se tagadtad, h mindez megtörtént. (csak valamiért a "véleményez" szót használtad a hivatali hatalommal való visszaélés helyett)
@Foresty: sőt, még az elhangzottak tartalmát is beismerték.
@Amadeus62: Az ember trollt etetni jár ide :)

2013.05.11. 23:07:33

@MetroGoldwinMayer:

Figyelj Metro!
Ezek szerint te még a Horváth sajtótájékoztatóját sem hallgattad meg, ugye?
Csak azért, mert amiket idéztem neked, ő ott megpróbálta megmagyarázni.
Hagy ne mondjam el, hogy milyen rettenetesen röhejes a magyarázata.
De, ha van kedved hallgasd meg te is!

Addig is lehetőleg ne állíts semmit, hogy ez itt mennyire korrupció vagy sem.

Szociknak vége 2013.05.11. 23:07:39

@Foresty: Hol a felvétel? Mit bizonyít?

Szociknak vége 2013.05.11. 23:10:11

@MikeBoy: Ne pörögjél, segítek. Még megpróbálják visszatartani a semmit sem bizonyító hangfelvételt, hogy rághassa a sajtó mondjuk még 2 hetet. Ez normális, ellenzéki érdek.

Utána nyilvánosságra kerül és a nyomozati szakaszban vége az eljárásnak, bcs. hiányában.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.05.11. 23:13:28

@MetroGoldwinMayer: Ha már úgy érzed, h ebbe is nagyon beégtél (mint a "véleményezéssel"), akkor még átválthatsz az "ez csak egy helyi ügy" panelre, és mindenhol máshol külön "véleményezés" nélkül nyertek a helyi Fideszesek.
OFF
Ilyenkor kapsz műszakpótlékot is?

Kanstruktív 2013.05.11. 23:15:11

Bukjon a Fidesz, haljon a vezetőség + a slepp. Undorító emberek.

Foresty 2013.05.11. 23:15:15

@MetroGoldwinMayer: Egyszer kiszivárog. De Te szándékosan nem veszed figyelembe amit írunk? Az érintett politikus nem tagadta a létét, ELISMERTE, hogy létezik a felvétel és az azon elhangzókat is szintúgy ELISMERTE. Nem számít, hogy hol a felvétel, amíg a rajta szereplő ELISMERI a létezését. A tartalma meg -mint már korábban mondtam- azt bizonyítja, hogy politikai alapon választották ki a nyerteseket.

dr kíváncsivagyok 2013.05.11. 23:16:05

@MetroGoldwinMayer:
Nagyon kontraproduktív vagy köcsög....

2013.05.11. 23:17:53

@MetroGoldwinMayer:

Horváth itt elismeri, hogy a hangfelvétel leirata valós!
Ugyan az, amit én is idéztem neked és ami minden bizonyít, ugye?
Itt a Horváth interjú:

www.origo.hu/itthon/20130510-nem-mond-le-horvath-istvan-szekszardi-polgarmester-a-trafikugy-es.html

És még egyszer ezt ismerte el:

"„Van neked valaki jelentkeződ?” – kérdezte a polgármester az egyik önkormányzati képviselőtől, mire ő visszakérdezett, hogy el tudja-e intézni, ha nem Szekszárdon, hanem egy közeli településen lenne egy ismerős. Horváth magabiztosan válaszolt: „én mindent tudok”, majd ismertette a cikkünk elején már idézett feltételt."

Na most erre mondtad te, hogy vélemény, meg nem szólhat bele.
Ezek Horvát saját szavai.
Ennyit a pörgésről....

Szociknak vége 2013.05.11. 23:17:59

@Foresty: Nem kell kiszivárognia, hiszen állítólag a teljes ellenzéki sajtó a birtokában van. Csak nem hozzák nyilvánosságra.

Lehet találgatni hogy miért.

SPYD3RM4N 2013.05.11. 23:19:41

Üdvözlök mindenkit a jobboldali Magyarországon. Szokjatok hozzá, ez most néhány évtizedig így lesz. A magyar nép nem arról híres, hogy öntevékenyen lerázza magáról az élősködőket. Most sem lesz ilyen.

dr kíváncsivagyok 2013.05.11. 23:20:06

@Foresty:
"De ami elhangzik rajta, az bizonyíték arra, hogy politikai alapon ment a döntés. "...de ráadásul nem is ott , ahol dönteni kellett volna ! Hogy került hozzájuk a pályázók névsora ? ...és még sok -sok kérdés . Sok - sok bűnügy ,. sok -sok bűnös ! Hány hazug geci fideszes fog vezetőszáron sasszézni ?????????????????

Szociknak vége 2013.05.11. 23:20:54

@MikeBoy: Nem lőnéd le Orbán Viktort? kérdezi a szomszédom. De, én mindent tudok, válaszolom magabiztosan.

És? Történt valami?

A linken sincs hangfelvétel, sem annak a leirata.

Amadeus62 2013.05.11. 23:21:34

@MikeBoy:

Fú ezt kár volt neki belinkelned. Most órákon át azon fog rágódni ez az idióta, hogy kiszerecsenmosdassa ezt a tetű Horváth-ot. Elvergődtök még egy darabig. Én nem tenném, hagynám a mocskos trollját, hadd főjön a saját vérgőzös levében a tahója.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.05.11. 23:23:21

@MetroGoldwinMayer: Azért készülj fel lélekben, h a Fidesz esetleg 2 hét múlva (mikor meg lesz a bizalmas közvéleménykutatás eredménye) mégiscsak elengedi a szekszárdi polgi kezét, akkor már az "erkölcsi megtisztulásnak" fogsz örülni (persze már 1 másik nicken).

dr kíváncsivagyok 2013.05.11. 23:23:24

@MetroGoldwinMayer: Bűnözők vagytok....
A választások környékén több szocit vezettek látványosan vezetőszáron.....kisebb bűnökért ( a legtöbbet azóta felmentették !!!!!!) , ezekért a bűnökért börtön jár ! Annak is aki pártolja a bűnt !

sárkányfő 2013.05.11. 23:25:00

A hülyével ne törődjetek. Oroszországban mai napig vannak akik szerint Sztálin jó fej volt, és felvonulnak a szülinapján. Reménytelen síkhülyék mindig lesznek.

Amadeus62 2013.05.11. 23:26:16

@sárkányfő:

Az hagyján! De itt még mindig az ilyenek vannak többségben!

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.05.11. 23:27:20

@MetroGoldwinMayer: "És? Történt valami? " Igen, az illető megkapta a trafikot, a te példáddal élve, lelőtték OV-t.

2013.05.11. 23:28:05

@MetroGoldwinMayer:

Remélem átérzed, hogy átmentél szánalmasba.
Sry, de igaza van @Amadeus62: -nak.

"A linken sincs hangfelvétel, sem annak a leirata. "

Egyébként a linken elhangzik Horváth saját szájából, hogy olvastam a leiratot és az úgy volt.
Még egyszer: Horváth azt mondja saját maga, hogy igen olvastam a leiratot (tudod, amit belinkeltem neked) és igen ez nagyjából így elhangzott.
Hát ennyi.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.05.11. 23:28:35

@sárkányfő: Sőt Azerbajdzsánban is, az egyik ilyen most kap épp emlékbélyeget Mo-on :)

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.05.11. 23:30:00

@MikeBoy: Hol a hangfelvétel, és mit bizonyít? ;-)

2013.05.11. 23:33:10

@MolnarErik:

Azt, hogy az őszödi beszéd egy taggyűlés volt! :P

Amadeus62 2013.05.11. 23:33:17

"
MetroGoldwinMayer 2013.04.16 13:14:15
Szopatni kell az EU sleppet, hazudozni nekik, kihasználni őket és gáncsolni őket.

Ahogy normális helyeken csinálják.
"

Állam-vizsga 2013.05.11. 23:34:28

Szerintem a HVG előbb utóbb nyilvánosságra hozza a hangfelvételt. Szépen lassan adagolják hogy minél tovább felszínen tartsák a témát.
Először az interjú, aztán a hangfelvétel léte majd a hangfelvétel.

Amadeus62 2013.05.11. 23:36:28

@Állam-vizsga:

HVG? Az csak egy balliberális ármánykodás!

Szociknak vége 2013.05.11. 23:37:56

@MolnarErik: Ha valami bebizonyosodik, remélem elengedik a polgi kezét és természetesen örülni fogok neki.

Foresty 2013.05.11. 23:41:29

Egyébként az indoklást, miszerint természetes, hogy a polgármester mindenről tudni akar, ami a településen folyik csak szerintem faszság? Ha úgysem a polgármester dönt, akkor minek akarja tudni, hogy kik jelentkeztek?

Szociknak vége 2013.05.11. 23:42:12

@dr kíváncsivagyok: Nem is ez volt a szocik fő büne és nem is a szemkilövés. Hanem a fejenkénti 2 milliós államadósság, ami miatt úgy fest végük van mint a botnak.

Szociknak vége 2013.05.11. 23:43:53

@MikeBoy: Na akkor viszont 100% hogy nem történt bcs., hiszen egyébként nem ismert volna el semmit. Ha csak nem teljesen hülye.

Foresty 2013.05.11. 23:44:43

@MetroGoldwinMayer: Hagyjuk már az államadósságot, most ugyan annyi, mint kormányváltáskor volt.

Szociknak vége 2013.05.11. 23:46:45

@Foresty: Pontosan. A kormányváltáskor meg 2x annyi volt mint az előző kormányváltáskor. Nem nehéz ez.

sárkányfő 2013.05.11. 23:47:39

@MolnarErik:
:)

Ez vicces volt, de azért ha belegondolok, hogy Orbán nemzetközi szopás-seggnyalás céljából az azeri Brezsnyevnek emlékbélyeget adatott ki, akkor azért nincs kedvem nevetni.

Normális országban ebből is óriási botrány lenne, nálunk semmi nem lesz.

Zedder 2013.05.11. 23:48:19

@MetroGoldwinMayer: végetek nektek lesz, mivel lassan senki sem marad odahaza, aki adót fizetne. Most még az utolsókat rúgja a pénzszivattyú, de ne legyenek nagy reményeid: a pénz elfogy, az EU nem ad többet, te az elsők között leszel leépítve és hátbaszúrva a mostani gazdáid által, aztán pedig mehetsz te is éhségmenetelni.

Szociknak vége 2013.05.11. 23:50:41

@sárkányfő: Csak ugye az a helyzet hogy Azerbajdzsán az USA és az EU szövetségese, így a 'normális országoknak' pont az ő tolásuk az érdeke az örményekkel szemben.

Azóta is nyögjük a rettenetes örmény lobbi szopatását, igaz?

Netuddki. 2013.05.11. 23:51:19

Helyi ügy? Elég szelektív a fideszesek erkölcse. Baltás gyilkos, trafikmutyi úgy látszik belefér. De nem is a zsirosállásbandit kell megkérdezni, jó lenne ha színt vallana az orbán is ebben a kérdésben. Neki az erkölcseibe ez belefér-e? nemrég nagy arccal hivatkozott itt az erkölcsre...

sárkányfő 2013.05.11. 23:52:47

@Foresty: nem csak szerinted, és nem csak az fasság, hanem a többi süket dumája is a rohadék maffiózónak.

ha független rendőrségünk/ügyészségünk lenne, akkor már rég bevitte volna egy kommandó a dutyiba. csak hát ha így tennének, akkor azzal elismernék, hogy országos a maffia, hiszen annyira nyilvánvalóan szervesen összefüggnek, hogy képtelenség leválasztani. ezt meg nem ismerhetik el, mert akkor Lázárig-Orbánig bezárólag mindenkit bilincsben kéne elvinni. most tehát ott tartunk, hogy a maffiát szolgálja a magyar rendőrség és ügyészség.

sárkányfő 2013.05.11. 23:56:24

@MetroGoldwinMayer:
Látom nem vagy képes megkülönböztetni egy véres kezű ex-KGB-s komcsi ünneplését, és - Magyarország nemzetközi megszégyenítését eredményező - seggnyalását a normális és önalázás-mentes diplomáciai kapcsolatépítéstől.

De miért nem tudod te ezeket megkülönböztetni? Miért? Hm, hm... várjunk csak! te véletlenül nem fideszes vagy? ja... nincs több kérdésem...

2013.05.11. 23:56:53

@MetroGoldwinMayer:

Egész érdekes ez a logika, de az a "rossz hírem", hogy mindent tagadott, amíg ki nem derült a hangfelvétel léte.

bioLarzen 2013.05.11. 23:57:39

@Amadeus62: Tudod te is szűrni magadnak. Én is ezt szoktam tenni a droidokkal.

bio

Szociknak vége 2013.05.11. 23:59:19

@sárkányfő: Mondom Azerbajdzsán a térségben a barátaink barátja. A többi a kutyát nem érdekli. Az USA-t szidd, ő támogat diktátorokat amikor olyan a helyzet. Mi kicsik vagyunk és szerények, nem támogatjuk a barátaink ellenségeit, az örményeket.

sárkányfő 2013.05.12. 00:00:53

@MetroGoldwinMayer:
Mondom:

Látom nem vagy képes megkülönböztetni egy véres kezű ex-KGB-s komcsi ünneplését, és - Magyarország nemzetközi megszégyenítését eredményező - seggnyalását a normális és önalázás-mentes diplomáciai kapcsolatépítéstől.

De miért nem tudod te ezeket megkülönböztetni? Miért? Hm, hm... várjunk csak! te véletlenül nem fideszes vagy? ja... nincs több kérdésem...

Netuddki. 2013.05.12. 00:01:38

@MetroGoldwinMayer: Ostoba fideszes barom! Leszarom, hogy amikről beszélsz azok baráti vagy milyen országok. Az orbánod kiengedte a baltásgyilkost, amiért felelnie kell. Akár utólag is...

2013.05.12. 00:01:48

@MetroGoldwinMayer:

Ahhoz vak komondor kell.
A korrupció túl kevés....

Szociknak vége 2013.05.12. 00:08:37

@sárkányfő: Miután az USA és az EU kimondottan igazat adott nekünk ahogy te is emléxel rá, nk-i megszégyenülés csak a te agyadban fordulhat elő.

sárkányfő 2013.05.12. 00:17:35

@MetroGoldwinMayer: Az USA és az EU véleményezte a bélyegkiadást? Nem mondod? Mikor, hol? belinkelnéd? Amúgy te az USA-tól és az EU-tól vársz felmentést Orbánnak arra hogy megalázta Magyarországot?

Egyáltalán, te miért támogatod ezt a megszégyenítést? Neked miért tetszik, hogy nekünk, magyaroknak el kell viselnünk, hogy a saját kormányunk nyilvánosan nyalja az azeriek seggét? Mi az hogy 2013-ben egy ex-KGB-s kommunista maffiózónak ad ki Magyarország emlékbélyeget? Mi az, hogy az azewri Brezsnyevet ünnepelteti a magyar kormány? Neked ez tetszik? Miért vagy te magyargyűlölő? Talán a magyarellenes nemzetközi háttérhatalmak felbérelt cinkos vagy? A zsidó-amcsi-IMF tengely ember vagy ugye te magyargyűlölő? Élvezed ugye hogy Orbán megszégyeníti a magyarokat?

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2013.05.12. 00:25:29

@MetroGoldwinMayer: hahaha, ha a Viktor csinálja, akkor még a kaka is ízlik mi? Hahahaha

Amúgy mi ez a hülye duma a barátunk barátjarol? Le az EU-val, IMF-el, keleti szelek fújnak!

Hüvelykmutyi 2013.05.12. 04:07:23

@MetroGoldwinMayer: " Mi kicsik vagyunk és szerények, nem támogatjuk a barátaink ellenségeit, az örményeket."

Vakegér, nemdebár keresztények is vagytok állítólag? Az örmény keresztény egyház a világ első keresztény egyháza, te seggfej. Képmutató szemétládák vagytok.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.05.12. 06:53:14

Ennek a Zsuppán András "újságírónak" kijár egy Obersovszky-díj.

felcsutisuttyo 2013.05.12. 07:13:20

ennek a GiroszÁsz kormánySZARvivőnek , nagyon szaros a szája is....a sok nyalástól és hazugságtól (amit a szájába eröltetnek):DDDD Már nem az első hangfelvétel került elő ( és nem az utolsó sem:D)...már nem "HELYI ÜGY " a Trafikmutyi, hanem ORSZÁGOS ÜGY!!!!!
Sőt a Fidesz bűnszövetkezet ügye!!!! Ezért nem elszámoltatni kell őket, hanemLESZÁMOLNI velük örökre! Persze ha kitépik a Girosz "nyalvét" az nemelég..itt van egy újabb SZAR cuipelő: Hoppá!!!:DDD ( vagy hogy a f..ba hívják):)

futobotond 2013.05.12. 07:39:47

Egy.két gondolat formálódott bennem - jobbosként:

a) Hogyan fordulhatott elő, hogy egy pályázó - vagy közvetlen családtagok - nyerhettek TÖBB trafikot, amikor dedikált cél volt a KIS családi vállalkozások létrehozása. Ez nem helyi mutyi kérdése, ez alapvető rendszerhiba, nem fordulhatott volna elő.

b) Van azonban egy egyszerű módszer a dolog orvoslására (még ha cinikusnak is hangzik, de komolyan mondom): egyszerűen nem kell vásárolni trafikban. Így szavaz a nép a lábával. A helyiek mindenhol tudják, hogy hol nyertek pártkatonák - nem kell bemenni a trafikba. Tudom, hogy szar abbahagyni a dohányzást, de mégis sokkal egyszerűbb, mint egy adómódosítás esete, ahol tehetetlen az ember. Volt már ilyen választási lehetőség: én pl. az elmúlt 23 évben nem ültem taxiba :) Kicsit szélsőséges módszer - de ha nagy a felháborodás (jogosan!), akkor most lehet büntetni...

szvsz.

kpityu2 2013.05.12. 07:54:11

@futobotond: Dohányt ugyanott lehet majd venni ahol eddig. A Fideszes nyertes szerződést köt az eddigi trafikossal, aki a megemelt haszonkulcsból már ki tudja fizetni a strómant.
Gyakorlatilag beáll középső emberként a kereskedelembe, és így kaszál munka nélkül. Ezért kellett olyanoknak nyerniük, akik bizonyítottan lojálisak a Párthoz.

Lencsés István 2013.05.12. 08:30:30

@MikeBoy: Új nap új esély . :) Nem vagyok " Pista .... " . Az iróniád kurva gyenge .

@MolnarErik: Nem játszom meg magam , igen jó hogy tudsz olvasni . Az a hülye aki mondja . A rövidítés pedig szint alatti .

@Pan Modry: Nincs .

xvxvxv 2013.05.12. 09:03:26

@kpityu2: ja, ez a klasszik módszer. a komcsik így arattak az autópálya-építkezéseknél, munka nélkül aratni úgy, hogy tovább adjuk a munkát, de mi vagyunk a hivatalos kivitelező/nyertes. ahogy a fideszbolsik a vasúti felújításokkal. vmi 300 milliárdost megbízást kapott a Közgép Lali cége 3 év alatt, amelyiknek van vagy tucatnyi alkalmazottja, egyszerűen továbbadja a munkát, miközben a máv-nak saját ilyen részlege van. de nem baj, ki kell szervezni a havernak...

a rendszerváltás egyszeri, legpofátlanabb rablása 2011-ben volt: Közgép Lali megbízást kapott egy békés-megyei 30valahány km-es szakasz felújítására két falu közt: az egészet 3 és félszeresen árazták túl, ami többe került, mint a berlin-hamburg vasúti vonal teljes felújítása. ezen az akción a fideszbolsik, pontosabban a Közgép Lali valami 10 milliárdot kaszált tisztán. elképesztő. két-háron napig volt hír...

a nagy vasúti rablás, ez a nagy üzlet a fideszbolsiknak. ez a nyomoronc trafik-lopás semmi, legfeljebb tönkre tesznek 40 ezer egzisztenciát a járulékokkal, gyerek, nagyszülő stb. együtt. mit számít a fideszbolsiknak ez?

majd a fideszcseléd úgyis elmegy értük vonulni.

szánalom ország.

Péklapát 2013.05.12. 09:23:38

"Ráadásul az irigységnek nagy hagyománya van Magyarországon, ahogy az ostobaságnak is"
Szerintem meg annak is nagy hagyománya van, hogy a politikusoknak kurva az anyja minden bizonnyal.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.05.12. 09:26:21

Pontosan így kell ezt. A fidesz megteszi, hogy így rövidre zárja az ügyet. Megteheti. A fidesz nagyon szerencsés ezzel a birka néppel. Amit a fidesz 3 év alatt művelt, az simán felér 1000 öszödi beszéddel, mégsem ég a belváros. 2006-ban volt aki vezényeljen, most még az sincs (nem mintha szeretném, hogy zavargások legyenek). Nem látom a kiutat.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.05.12. 09:38:13

@MetroGoldwinMayer: Mert, Gyurcsányra rábizonyították, hogy szemet lőtt? Vagy Bajnaira a libás dolgot? Ott nem kell jogerős ítélet (majd te ítélkezel és nyomod a rizsát), mert szereted a narancs színt, trafik ügyben meg kéne?

No menjél és foglalkozz olyasmivel, amivel nem teszed magad nevetségessé....

Peterpapo 2013.05.12. 09:39:02

@MetroGoldwinMayer:

Horváth a szekszárdi polgármester azt nyilatkozta, hogy helytálló amit leírtak a beszélgetésből. Csak egy kérdésem lenne:

Ha semmilyen közvetítői joga és semmilyen ráhatása nincs a döntésre, a pályázatokkal kapcsolatban, akkor mit kellett "spontán" megbeszélni? Ha csak tájékozódni szerettek volna, arról nem kell megbeszélni semmit sem, hanem bekéri a pályázatokat az irodájába és csendes magányában átnézi. Vagy ami még hihetőbb, hogy a nyertesek kihirdetése után ülnek össze "spontán", hogy tájékozódjanak a nyertesekről. Ebből is látszik, hogy ez is hazudik, mint a vízfolyás, pofátlanul, szemrebbenés nélkül. Munkahelyen megbeszélni akkor szoktak, ha tenni akarnak és tudnak is valamit.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.05.12. 09:55:57

helyi ügy, hogy megszereztek titkos dokumentumokat?!

mert ugye a pályázati eljárások titkosak.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.05.12. 10:54:04

@Peterpapo: Hát mivel előtte meg letagadta az egészet, már abból is látszott, h hazudik.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.05.12. 10:56:18

@pocakos focista: Azért nem ég a belváros, mert Kubatov most nem vezényelte ki rá a Fradi Securityt, ilyen egyszerű ez.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.05.12. 11:00:24

@Lencsés István: Újra géphez engedett az óvónéni? Megetted a spenótot?

Lencsés István 2013.05.12. 11:18:45

@MolnarErik: 27 évesen elég nehezen lehetnék óvódás te anonim geci . :D Igen a spenótot szeretem . :) ;)

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.05.12. 11:22:07

@Lencsés István: Ezt mondod akkor is, amikor nem akarsz csendespihenőzni?

Lencsés István 2013.05.12. 11:28:40

@MolnarErik: Elkezdesz végre komoly is lenni , vagy csak továbbra is nyomod a kurva gyenge iróniád ?

poladroid 2013.05.12. 11:55:21

Szégyen ez az ország. A birkák otthon terelgetik a billentyűket...

Julian Plenti 2013.05.12. 12:20:40

@Lencsés István: Szia te anonim geci!
A témához hozzászólnál? Rendben van az ügy? Rendben van, hogy pártkatonák között osztanak fel egy üzletágat? Rendben van, hogy emellett mások elvesztik az egzisztenciájukat?
Te hazaáruló anonim patkány! Te geci!

Lencsés István 2013.05.12. 12:36:03

@Julian Plenti: 1 . Nem vagyok anonim , ott a nevem , tanulj meg olvasni . 2 . Már hozzászóltam , olvass vissza . 3 . Nincs ügy . 4 . Nincsenek pártkatonák . 5 . Szocialisták is kaptak trafikokat . 6 . A hazaárulók azok között vannak akik arra szavaznak akik 2002 és 2010 között " kormányoztak " . 7 . A paktányok nem tudnak internetezni .

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2013.05.12. 12:45:43

@Lencsés István: Komolyan, te, meg a wmiki vagytok a legjobb érvek a fidesz ellen :D

Foresty 2013.05.12. 12:56:36

@Rorschach: Meg az abortusz mellett.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2013.05.12. 13:10:21

@Lencsés István: Hahahahaha :D Kurva nagy arc vagy, abba ne hagyd! Hiába vagy szefós, szürreálisan zseniális, amit csinálsz... Wmiki legfeljebb csak a padawanod lehet, a mester egyértelműen te vagy!

@Foresty: Ajjmár, szerintem viccesek ezek a blogbolondok :) Pityuka még csak nem is fárasztó, és ő legalább nem evolúció-és tudomány ellenes... legalábbis eddig nem adta jelét. ;)

Ironfist 2013.05.12. 15:31:26

@Rorschach:
"Pityuka még csak nem is fárasztó, és ő legalább nem evolúció-és tudomány ellenes.."

Nem tudományellenes? Hát, a helyesírás a nyelvtudomány része, és rengetegszer bebizonyította, hogy ellene van. Pusztán hit-alapon, a Magyar Helyesírás Szabályai c. könyv ellenében kijelenti, hogy az a helyes, amit ő csinál... az akkor mi, ha nem tudományellenesség?

Lencsés István 2013.05.12. 16:14:03

@Rorschach: Hiába nevetsz , attól még a tény nem változik . :) ;) Nem nagyon érdekel a rólam kialakított véleményed ( Ami hazugság . ) .

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2013.05.12. 18:02:06

@Lencsés István: Az meg engem nem érdekel, hogy téged nem érdekel, szefóskám :D Az egyetlen hazugság itt az, hogy azt hiszed, hogy edukálhatsz, miközben egy botsáskának több esze van, mint neked...

@Ironfist: Hát ja. Adom a véleményed. :D

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.05.12. 18:23:30

@MolnarErik: És ha így van, akkor az a fidesz hazaárulózza a másik oldalt véres pofával, akinek a hatalomért nem volt drága a saját hazájának fővárosát felgyújtatni? Szép.

CyberDog 2013.05.12. 19:30:08

Én minden egyes dohányost arra biztatok! Ha megnyílnak a bót-ok, akkor ne cigire gyujtson rá, hanem egy nemzeti dohánybót-ra!

Lencsés István 2013.05.12. 20:18:18

@Rorschach: Az észről nem beszélnék a helyedben aki csak egy fosós anonim geci .... A rólam kialakított véleményed meg továbbra sem érdekel mivel hazugság . ( Másodszor és utoljára írom , mert ez nem az általános ahol a te szinted van .... )

Foresty 2013.05.12. 20:39:23

@Lencsés István: Ha nem érdekel a véleménye, minek vagy még itt és reagálsz rá?!
Attól meg, hogy vállalod a neved még nem leszel okos...

Ironfist 2013.05.13. 05:31:45

@Foresty:
"Attól meg, hogy vállalod a neved még nem leszel okos..."

Na persze, a nevét akkor vállalná, ha belinkelné például a fészbuk oldalát. Addig bárki mondhat bármilyen nevet, én is írhatnám, hogy én vagyok a Kovács Józsi, nagyjából ugyanannyira lenne hiteles, mint az ő "neve" - azaz semennyire.

Foresty 2013.05.13. 08:43:25

@Ironfist: Egyszer már linkelte. Nem ebben a posztban, hanem egy korábbiban, de belinkelte.
Itt van: www.facebook.com/istvan.lencses.9
Mellesleg még mielőtt ide belinkelte volna, a ezt a Lencsés Istvánt már láttam trollkodni face-en, sejtettem, hogy a kettő ugyan az, de nem voltam benne biztos, amíg ide be nem linkelte magát. :)

Lencsés István 2013.05.13. 09:31:49

@Foresty: Azért mert megtehetem . Aki meg nem vállalja a nevét , az nem más csak egy fosós .

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2013.05.13. 09:39:18

@Foresty:
Óóó... már értem.
Belterjes származása miatt viselkedik így pistike. X-DDD

Ironfist 2013.05.14. 00:42:49

@Foresty:
Nem igaz, aki belinkelte, az csak egy ál-"Lencsés István". Könnyen meg tudom különböztetni őket, ugyanis az eredeti le van tiltva, az őt trollkodó kommentelő meg nincs. És amíg ő maga nem vallja be, hogy igen, ez vagyok én, addig anonim marad.

wolves84lb 2013.06.05. 15:43:37

@Lencsés István: Te eddig viszonylag szórakoztató eleme voltál a narancs-brigádnak, mindig agyaltam, vajon egy debil (apukád anyukád testvére, vagy közeli rokona, ugye?) tinédzser vagy-e, avagy egy xeduxen-tablettás-kombótól bekattant nyugger?
De igazából könnyebb lesz az életem, ha nem látom többé a baromságaidat - kár, hogy az egész k.rva bandátokkal nem lehet ezt csinálni.

Nem tudom, melyikőtök volt előbb, Vidéki vagy te? Melyik szarta melyiket...

Ironfist 2013.06.05. 18:40:25

@wolves84lb:
Hiába írsz neki, laspalmas szerencsére már kibannolta.

süti beállítások módosítása