Skip to content


       Szűrés lista

Az Ember, Aki Nem Szállt Le A Buszról, De Miniszterelnök Szeretne Lenni

Múlt héten külföldön nyaraltam, ami egy az igazi klasszikus, elvágva minden magyar nyelvű hírektől nyaralás volt, így mikor hazajöttem, a legkézenfekvőbb kérdést tettem fel: Na, és mi történt a héten amíg nem voltam itthon ???

Erre a következőt válaszokat kaptam:
1. Orbán lányait szendvicsben táncoltatták
2. Bajnai nem szállt le a buszról

Sajnos nem lett megörökítve az a csodálatos WTF?!, amibe eltorzult az arcom ... hát mégis milyen ország milyen nyomorúságos nyári uborkaszezonának legszánalmasabb történéseinek a legalja ez? Aztán gyorsan bedolgoztam a kimaradást, és ez az ország valóban a nihilbe tart, hogy csak ennyit tudott felmutatni július 13. és július 19. között. A szendvicset, meg a buszt.

Aztán megnéztem az ATV kisfilmjét az Emberről, Aki Nem Szállt Le A Buszról. Én úgy tudtam, hogy az ATV segíteni kívánja Bajnai kampányát. Ha ez a céljuk, akkor miért égetik ezt a szerencsétlen balfaszt az ilyen filmekkel? 
Bajnai az őszi nagy kampány előtt elment főpróbát tartani Felcsútra, aminél magasabb labda vidéken nem nagyon létezik, erre olyan nyomorúságos teljesítményt nyújtott, hogy a kampányfőnöke helyében én
a, vagy azonnal lemondanék
b, vagy sürgősen egy új jelöltet keresnék. 

Bajnai lehetséges, hogy remekül tud irányítani egy kormányt, de uramisten, ez az ember sótlanabb, mint a legutolsó kommunista hivatalnok az átkosban. Amikor megszólal (02:26), azonnal le akarnak ragadni a szemeim, és legszívesebben hosszában vágnám fel az ütőeret a karomon. Amikor tavaly október 23-án Bajnai először lépett fel a színpadra a szerény szónoki képességei teljes tárházával, azt hittem, ez csak a pre-alfa verzió, a kampánycsapat, a coach-ok a kezükbe veszik és pár hónap alatt megtanítják, hogyan kell beszélni, szónokolni, kampányolni. De nem, ez az ember valóban ennyit tud. 

A teljes ötlettelenség, a váratlan húzások teljes hiánya, unalmas, százszor ellőtt frázisok. Azt hitték, hogy majd nem kell kampányolni? Hogy majd elég lesz Bajnai neve a szavazatokhoz? Ha ilyen teljesítményt nyújtott Felcsúton, akkor mi lesz, ha Debrecenbe, Hódmezővásárhelyre, Győrbe kell menni kampányolni? 

És mivel az olló a Fidesz valamint az MSZP és Együtt-PM között nemhogy kezdeni összezárulni, hanem éppen ellenkezőleg, nyílik szét, lassan el kellene gondolkozniuk, hogy mi lesz ennek a tendenciának a vége. Lehet minden nap sajtótájékoztatót tartani, hogy "Együtt leváltjuk az Orbán-rezsimet", de a jelen pillanatban a korrekt szlogen úgy hangzik, hogy "Talán együtt sikerül megakadályozni, hogy Orbán Viktor újra kétharmaddal nyerjen". És még ehhez is baromi sokat kell dolgozni.  De egy ennyire sótlan, béna, beszari alakkal, mint Bajnai ez kurvára nem fog menni. (Külön vicces, hogy a PM-es fiúk erre az alakra csatlakoztak rá.)

Címkék: együtt bajnai

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr915427397

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Házibuli Attilával Tusványoson 2013.07.27. 11:06:45

Kit érdekel Orbán Viktor beszéde Tusványoson, amikor a 2014-es választások ellenzéki miniszterelnök jelöltje énekli kedvenc slágereinket? Házibuli Attilával a kárpát medencei ingoványból csak itt, az Elvarázsolt Kastélyban! Miután Palcsó Tomi beel...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vidéki 2013.07.27. 10:04:56

@Ironfist:

Vasokölnek hazudni muszáj: "Tévedés. Biztonsági készenlétbe helyezte a kölcsönt, ami nem egyenlő a felvétellel."

Ironfist 2013.07.27. 10:10:04

@tryclops:
"-Korrupció üldözése javult Gyurcsányhoz képest, minden bili akkor borult ki, azóta meg semmi."

Dehogyis, hát nem tudtad? Azóta miiinden csontvázat kiszedtek a szekrényből! :D

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.07.27. 10:14:16

@Ironfist:

Jobboldali liberálisként kezdte tavaly, majd lett ökoszocialista, aztán MSZP-tartozék.

Nincs Viktorom. Neked van, a Bajnai Viktor..

Ironfist 2013.07.27. 10:20:40

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
MSZP-tartozék? Nem is tudtam, hogy megállapodtak, hogy az MSZP segédpártja lesz...

"Nincs Viktorom."

Érdekes, többedik olyan fideszest látom amúgy, aki folyamatosan minden fingását védi a Viktornak, és mindenki más minden lélegzetvételét támadja, akik aztán nagy vehemenciával kérik ki, hogy őőők aztán nem fideszesek...

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.07.27. 10:30:34

@Ironfist:

"Nem is tudtam, hogy megállapodtak, hogy az MSZP segédpártja lesz... "

Miután csődbe ment az E14, ez maradt.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.07.27. 10:31:27

@Ironfist:

"Érdekes, többedik olyan fideszest látom amúgy, aki folyamatosan minden fingását védi a Viktornak, és mindenki más minden lélegzetvételét támadja, akik aztán nagy vehemenciával kérik ki, hogy őőők aztán nem fideszesek..."

Ha fideszes lennék, büszke lennék rá és nem titkolnám. De úgy látom, nem ismersz engemet.

Marcellusca 2013.07.27. 11:32:52

Télleg qrva nagy porbléma, hogy nem szá't le a buszró'.

Kü'dte vo'n' a Zasszonyt a zellene tüntetők elejbe!

minimalista 2013.07.27. 11:54:03

@Nero Bianco:
Egyetértek. Egy magát valamire tartó, kialakult világnézettel rendelkező szavazó csakis értékek mentén orientálódhat egy ilyen választás során. Épp ezért egy objektíven gondolkodó, ráadásul egészséges erkölcsi érzékkel megáldott állampolgár egyszerűen nem szavazhat az eddig kormányon már leszerepelt pártok/politikusok közül egyikre sem. (Sajnálatos, hogy legújabb demokráciánk történetében eddig mindegyik kormányunk leszerepelt.)

Józan ésszel ezeket támogatni képtelenség, és az "egyik kevesebbet lopott, mint a másik" alapon való választás a degeneráció egyértelmű jele. Legjobb esetben is önbecsapás.

Nero Bianco 2013.07.27. 11:55:52

@Vidéki:
"Konrádnak majdnem akkora hatalma van, mint "Isten Ostorának" egykor,"

Nyuszifül, te hülye vagy. :)))))
Konrád Györgynek maximum egy darab személyes véleménye van, hatalma speciel semmi.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.27. 11:57:45

@Vidéki: "Vastagbőr "
Baszod fogd már fel, hogy a z 2db ember, akiket vagy meghívnak valahova, vagy nem. Ennyire ne legyetek hülyék.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.27. 11:59:11

@Counter: Ki mondta, hogy állami pénzből kellett volna?
De különben ha eszük lett volna, fel is használják ezt a kampányban :D

Vidéki 2013.07.27. 14:35:05

@Nero Bianco:

Nyuszifül, te hülye vagy. :)))))

Te most jöttél le a falvédőről?
Írod: „Konrád Györgynek maximum egy darab személyes véleménye van, hatalma speciel semmi.”

Az 1994-es választások előtt az MSZP szlogenje ez volt:

Szavazz ránk, hogy „Végre a szakértelem kerüljön a kormányra”.

Mikor bőséges abszolút többséggel megnyerték a választásokat, annyira bizonytalanná lett a szakértelmükbe vetett hitük, hogy muszáj volt a hozzájuk képest pici SZDSZ-t is bevonni a kormányba, amelyik annak ellenére, hogy pici volt, mint a nyúl farka, képes volt „csóválni” az MSZP-t, mint a farok a kutyát, (később is, összesen 12 éven keresztül).

Mi motiválhatta Horn Gyulát, hogy pártjának bőséges abszolút többsége ellenére úgy érezte, hogy muszáj bevonnia a kormányba az SZDSZ-t és gyakorlatilag átadni neki a kormányzati hatalmat?

Valószínűleg úgy érezte, hogy a választóktól kapott legitimáció, nem elégséges, sokkal nagyobb rejtett erők működnek az SZDSZ-t támogatva.

Ez az úgynevezett „Szabad Sajtó”, amelyik nyugaton is úgy működött, mint a szarvasmarhák kettős gyomra, amivel benyelik a kizárólag növényi eredetű takarmányt, majd felböfögik, mint általában a kérődző haszonállatok.

Gyomruk csak speciális takarmányt fogad be Magyarországgal kapcsolatban: csak azt az ócska propagandát, amit Konrád György féle alakok tesznek eléjük a jászolba.

Az SZDSZ és a Demokratikus Charta alapítójaként megvolt Konrád György szerepe az MSZP és az SZDSZ házasságában.

Érdemes megnézni, mivel riogatott az 1991-ben SZDSZ-közeli civilek által megalakított Demokratikus Charta:

veszélyben levő demokráciával,
szélsőjobboldali veszéllyel,
antiszemitizmussal.

Mindez különösen annak tükrében mulatságos, hogy az Antall-kormányról sok rosszat lehet mondani, de hogy bármilyen formában is veszélyeztette volna a demokráciát, az szimplán nem igaz.

Ebben az időszakban jelentek meg először mértéktartónak számító német, francia, osztrák és más nyugati újságokban azok a cikkek,

melyekben rendszerint ellenzéki értelmiségiek nyilatkoztak a magyar közéletről,

miközben idegengyűlöletről, antiszemitizmusról,
Horthy-nosztalgiáról panaszkodva festettek az országról ( és Antallról) olyan képet,

mintha a Gömbös-kormány idején lennénk.

Horn Gyula megrettent attól, hogy őt is olyanfajta alantas rágalmak özöne érheti a „Szabad sajtótól”, mint az Antall kormányt, ezért megrettent a zsarolástól és inkább megadta magát az SZDSZ-nek, feltétel nélkül.

Behódolt annak a fenyegetésnek, hogy: „Különben dühbe jövünk és pokollá tesszük az életeteket”:

Gengszterbandák százéves gyakorlata volt, hogy felhívták üzlettulajdonosok figyelmét arra, hogy milyen veszélyes hely a Föld. Rendszeres védelmi pénz fejében vállalták, hogy kiküszöbölik az üzlettulajdonosok életéből a veszélyt.

Voltak olyan üzlettulajdonosok, akik nem érzékelték a veszélyt amit a gengszterek talán nem eléggé ékesszólóan érzékeltettek.

Ezek jobb belátásra tértek, mikor verőlegények jelentek meg üzletükben és szétverték azt.

Horn Gyula „reálpolitikus” volt, ő komolyan vette a fenyegetést, de az ország lakossága fizette a súlyos árat érte.

2013.07.27. 15:01:42

Ebben az országban nincs egy normális párt és nincs egy normális vezető, akkor ki a f....a szavazzak majd ?
Mondják, Fletó hazudott, de hazudik Orbán is, többet mint elődje.
Loptak a szocik, amit tudtak. De a sárgalábú, félázsiaiak is lopnak, mint a güzü.
A szocik még az anyjukat is eladták, mondja a fideszes sárgalábú.
De a sárgafiúk is eladják az anyjukat, de előtte még meg is lopják őket.

A szocik a zelmúlt nyócéveben tönkretették a zországot. Loptak, csaltak, hazudtak--mondja a hipp-hopp ugri-bugri, meg a zingyen sajtosstanglizabáló , ostoba ingyenélő.
De ha a szocik elloptak mindent , akkor hogyan is lehet mondjuk valakinek bányája, szőlője, hogyan lehet a falu széléről nagyon hamar jó helyen venni házat Budapesten, holott munkahelye nem volt és nem is dolgozott soha, mert lusta volt mint a bűn. Igaz, dolgozni eddig sem szeretett és ezután sem fog, mert a munka soha nem tette az embert nemessé, csak koldussá és nyomorékká. Ezt olyan jól megtanulta, mint a lopást.
Igaz, kapott a gaz, élősködő mocskos kapitalista Sorostól milliókat, sokszor és sokat, majd lopott, csalt, hazudott mint a szocik--hogy neki is jusson a húsosfazékból, ha már bele tudott nyúlni..
Hogyan lehet valaki milliárdos ha nem dolgozott és nem dolgozik most sem ?
Vagy a szocik mégsem loptak el mindent ? Akkor ki is hazudik itt most ?
Jöhet a szófosó válasza.

Nos én majd arra szavazok, aki pártállástól függetlenül, becsukatja azt aki lopott, aki más vagyonát lenyúlta azt eltakaritja az országból, aki a nem a bértüntetőket, bértapsolókat és a bérmagyarokat fogja támogatni. ( Szavazz rám, tüntess velem jó pénzért, utána meg leszarlak !)
Arra szavazok, aki nem igéri hogy rendet tesz 2 hét alatt és káosz van, aki a hóesésben nem azt üzeni hogy ha fázol ülj át a másik autóba, aki nem csak hazudja hogy mindenkinek a kára rendezve van az árviz után, holott ez hazugság, mert még a 2010-es sem rendeződött, arra rakom az "X"-et, aki nem háborúzni akar, hanem az országot feljleszteni, épiteni, aki nem lopásból akar élni, és nem azért jár a templomba, mert ott hüvös van. Legyen az ilyennek a börtön a hüvös.
Arra fogok szavazni, aki nem a keresztényi értékrendet hirdeti és ellop mindent, mert ő politikus és mentelmi joga van. Bár a legnagyobb pofája neki van, ha hazudni kell, holott buta mint a segg!
Millió egy szempont van még, de felesleges leirni, mert itt ebben az országban semmi nem fog változni. Amig a "Szecus-kádereknek"--nálunk, több becsülete van mint annak akinek az anyja, apja, önmaga és gyereke itt élt és él, addig ez az ország megérdemli hogy eltünjön a süllyesztőben, mindörökre és minnél hamarabb.
Dolgozni meg dolgozzon már végre az a sok mocskos, rabló politikus, és tartsanak most el ők bennünket, mint ahogy mi tarjuk el őket, a családjukat , a barátnőket, a haverjaikat és a sok sok zsivány, sunyi seggnyalót is.

Kandeláber 2013.07.27. 15:35:49

@janos551: Szavazz Bokrosra.
Lesztek vagy két-három ezren. :D

toportyánzsóti 2013.07.27. 16:08:59

@Kandeláber: Hízelgéssel semmit nem érhetsz el nálam.

2013.07.27. 19:29:33

@Kandeláber: Körül-belül úgy útálom , mint a te vezéredet.
Vagy netán te is "szekus káder vagy" ?

Kandeláber 2013.07.27. 22:06:46

@janos551: Nekem nincs vezérem, kis proletár.
Szekus a nénikéd, Csonka-magyarországi vagyok.

kifordított nagyanyó 2013.07.28. 01:07:42

@Kandeláber: Szavazzon rá a viktorod.
Kurva sokat köszönhet neki.

kifordított nagyanyó 2013.07.28. 01:16:50

A tavalyi beszéde viszont egész jó volt.
De most elég töketlennek tűnik.
Lehet a Medgyessi féle szerénységgel akarnak megint jönni.
De ez most nem lesz elég.
Túl sok idióta szavaz majd viktorra.
bajni sem okés,de inkább ő legyen,mint viktor.

kifordított nagyanyó 2013.07.28. 01:16:50

A tavalyi beszéde viszont egész jó volt.
De most elég töketlennek tűnik.
Lehet a Medgyessi féle szerénységgel akarnak megint jönni.
De ez most nem lesz elég.
Túl sok idióta szavaz majd viktorra.
bajni sem okés,de inkább ő legyen,mint viktor.

lyken 2013.07.28. 09:11:02

Ez olyan-de-olyan gyönyörű: index.hu/gazdasag/2013/07/27/kaszino/

Az EU egyértelműen kártalanítást fog előírni, amit az az állam fog kifizetni amit akkor már nem a fidesz kormányoz. Nem-az-emberekkel-fizettetjük-meg. Nem hát, az adófizetőket tényleg nem veszik szarba sem, nemhogy emberszámba.

Kandeláber 2013.07.28. 09:46:07

@kifordított nagyanyó: Meg Hornnak, aki kinevezte pénzügyminiszternek.
Bár erről megoszlanak a vélemények.
Bajnait pedig még a Jobbik is simán lenyomja, még a dobogóra sincs esélye.

Ironfist 2013.07.28. 10:58:07

@Kandeláber:
A Horn micsoda? Orbán Kedves Vezetőt nevezte ki pénzügyminiszternek? Csak szólok, Orbán vezénylő tábornokod köszönhet kurva sokat a Bokrosnak, és ezt mondta kifordított nagyanyó. Persze, ha valaki nincs tisztában az alapvető tényekkel, az valóban kurvára félreérthette...

Kandeláber 2013.07.28. 12:38:06

@Ironfist: Ja a mítoszt mantrázod, hogy Bokrosból élt az ország még vagy hét évig?
Letapadtál.
Azt aláírom, hogy az államcsődtől megmentette az országot.

Bee-zony 2013.07.28. 12:54:23

A kakasok vetélkedője a trágyadomb feletti uralomért… és ebben Bajnai nem sanszos, mert nem kukorékol elég hangosan, és nem eléggé harcias kakas, és a hangosabban kukorékolók és harciasabbak lenyomják a versenyben. A csürhenépre nem hat az akadémikus érvelés. Ordíccsá” baz' meg, ahogy a torkodon kifér, retorikázzá', legyél demagóg, mutass (banda)erőt, ígérj mindent ami szép és jó, két hét alatt rend lesz-t, adócsökkentést, és ilyeneket, mert ezt beveszik, aztán majd úgyse teljesíted – de ez hat, ezzel nyernek a hülyék országában választást az aljasok.
Nem mintha Gordonkát hiányolnám az életemből, mert ő is a judeonácik embere, tőlük kapja a zsetont, hogy aztán a többszörösét fizesse vissza nekik közpénzből, és persze gazdasági-politikai hatalmi befolyásban is.
A legkisebb rossz egyénként vagy családként: lábbal szavazni a megfelelő helyre, ezután következik a többi opció az adott választékból, ahol a legkisebb rossz az, ha a judeonáci és a náci-náci társaság kiegyenlíti egymást, mert így lesz a legkisebb az okozható és az ténylegesen okozott kár. A megélhetési jobboldali nagyon is létező fogalom, nem csak a megélhetési baloldali, úgyhogy a legjobb a mérleg kiegyenlítődése a két szélsőség között, mert így van a legközelebb a normálishoz a helyzet, a baj csak az ezzel, hogy nagyon instabil, mint egy felfordított inga, valamelyik szélső-végállapotba kerül inkább; és akkor megint csak oda jutunk, hogy vissza a ciklus elejére, a legjobb választás a kivándorlás.

Az egyéni és közösségi jobb élet irányába ható szavazási opciók:
1.) kivándorlás (nehéz ügy, mert pl. ugyanez máshol a bevándorlást jelenti, de nem lehetetlen);
2.) a hatalmi egyensúlyi állapot elérése a szélsőségek között (a tényleges legkisebb rossz);
3.) a valódi erkölcsi és szellemi elit párttá alakulása, megfelelő betartott és betartandó elvek és szabályok alapján élve és működve, amely pártot a többség nem szavaz ugyan meg kormánynak, mert nem ez felel meg az ő szintjüknek, viszont ez így is egy lépés a jó irányba (a legnehezebb ügy);
4.) az összes többi, „a mi bandánk a zsákmányszerző úr (kiválasztott, felsőbbrendű, csak a Fidesz), a többiek a kifosztott szolgák” lehetőség (ezt már mindenki megtapasztalhatta 23 év alatt az új átkosban). De ehhez képest még mindig vannak, akik ebben a lehetőségben gondolkodnak… amikor vagy a zsákmányszerző bandába tartozol, mint ragadozó, élősködő, vagy megválasztod az új kifosztódat, abban a (hiú) reményben, hogy az majd kevésbé sarcol, kevesebbet fosztogat és többet osztogat. Aztán x idő múlva csalódásodnak adsz hangot… aztán majdcsak eljutsz odáig, hogy az első 3 opcióból válassz.

Bee-zony 2013.07.28. 13:02:59

@Horizont: „Amúgy le kellett volna szállnia a buszról és ökölharcra mennie 40 baromarcú, tuskó, agymosott, kivezényelt paraszttal?”
Igen, vö. ukrán parlament. Mekkora show lett volna, ha a Bajnai selyemfiúk legyőzik a Fradi B-közepet a Magyarország nevű arénában, és nem csak szájkaratéban, erre talán még zero is megnyalta volna a szája szélét. :)
Nagyon ne lepődj meg, ha ez a jövő, mert sokan, többségileg bebizonyították már, hogy csak az erőből értenek.
Kérdés: Magyarországon a többség logika, vagy erő-szakon végzett? Én úgy vettem észre, hogy erő-szakon; az számít, és abból értenek. Mint a cigányok, pontosan.
Gladiátor-arénában ne akarj az ellenféllel leülni sakkozni, mert egy laza mozdulattal nem a bábudat csapja le, hanem a fejed.
Ezen a terepen nem sakkban és logikában, hanem szájkaratéban és kickboxban kell jobbnak lenni, mert ezt díjazza a közönség, és e szerint van győztes hirdetve.

Bee-zony 2013.07.28. 13:06:44

@janos551: Mennyi a kívánságlistának megfelelő emberek száma Magyarországon? Szerintem erősen konvergál a 0-hoz.
Gandhi már megmondta, te legyél az a változás, amit a világban látni akarsz. Aztán keresd meg a többi hozzád hasonlót, hátha vannak, és álljatok össze csoportba-csapatba, és szövetkezzetek a hasonlókkal, teszem hozzá. Ez működhet, a többi aligha; és túl kell jutni a kismillió különbségen is, és csak a közös dolgokkal és problémákkal foglalkozni (mint pl. az anonim alkoholistáknál).

DarthVader 2013.07.28. 13:38:27

@janos551:

Burgio pápai követ irta volt valamikor a mohácsi vész előtt:

„Ha Magyarországot a veszélyek örvényéből 3 forint árán ki lelhetne ragadni, nem akadna 3 ember, ki ezt az áldozatot meghozná.”

És ha egy magyar hozzáfér a kasszakulcshoz, azt ki is fogja nyitni, és ki is fogja üriteni.

Jut eszembe. Valami marha levezette, hogy a kis angol hercegbébi családfájában Árpád vére is folyik. (mellesleg tényleg). Nem kéne felhasználni az alkalmat, hogy felhivjuk rá a brit uralkodóház figyelmét, hogy bejelenthetik igényüket a magyar trónra? (Bár van saját jelöltünk is, a Gyuri, de a Habsburgokat már kipróbáltuk, nem váltak be.)

Horizont 2013.07.28. 13:42:53

@Bee-zony: Tudod minden szomorú úgy ahogy van az egész kupleráj, de a legeslegszomorúbb ebben az "ezt díjazza a közönség" !!! Ez legnagyobb baj! Mert azt még próbálom megérteni, hogy aki kapott egy sorozat trafikot kinyalja vezérlőtábornokunk seggét, na de a többi? Néha benézek az Orbán fészbukjára. Sírni tudnék! Tényleg ennyi hülye él köztünk? Hülyéknek hülye vezérek járnak! Meg is kaptuk! Hiába jönne a halk szavú intelligens Bajnai itt maradna ellenzékben Orbán +szabadcsapata és ugyanúgy szívnánk! Mi az isten lett ebből az országból, hogyan süllyedhettünk idáig. Tegnap olvastam egy kései beismerést: www.hocipo.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=4338&Itemid=30
Mindenki elbaszott egy adagot és a végén összeállt az ami ma van, ez az országnak, de hazának semmiképpen nem nevezhető nagy rakás trutyi. Ebből nincs kiút!!!

Bee-zony 2013.07.28. 16:11:21

@Horizont: Bár a cikk jó, megvan benne az önkritika – mint a spanyol mozdonyvezetőben, aki miatt 78-an haltak meg: „Kisiklottam. Mit csináljak, mit kéne csinálnom? Elbasztam, meg akarok halni.” Jogos a kívánság, megvan az egyetértés.
Viszont hogy milyen alakok vannak abban a kertben… ott gyűlt össze Magyarország rémje.
index.hu/belfold/2013/06/23/better_dead_than_red/
Nézd meg, ezekre rábízni bármit is? Egy döglött hintalovat se, semmit. Örökre eltiltani őket a közügyektől, ez a szükséges minimum, aztán beszélhetünk javulásról és felfelé haladásról.

Kiút: már miért ne lenne? Félmillióan már meg is találták. A Kárpát-medencében maradóknak viszont nehezebb a feladvány... valami olyasmi, mint a Ben Hur-féle túlélés a gályarabság idején, csak fordított a felállás, most a zsidók gályáztatják a gójokat. De minden lejtőnek van egy végpontja, ahonnan már a felemelkedés következik. Miután a hatalmi „elit” - akár saját maga által is belátva - megbukik, az utána következő vákuumot valakik be fogják tölteni. Akkor vagy még rosszabbak következnek, vagy pedig jobbak, és akkor megint adott a lehetőség az irányváltásra, ha van hozzá egy jó csapat. Ha a lehetőség megvan, de nincs jó csapat, az nagy baj, mert akkor persze hogy megint lesz lejjebb. Az egyiptomiak pont ebben a csapdában vergődnek, elzavartak egy diktátort, de akik utána jöttek, azok sem igazán különbek, az ország pedig belesüllyed a polgárháborúba, és ott is marad, amíg meg nem jelenik valamilyen kellő nagyságú erő. Sokkal jobb, ha ez az erő belülről jön, mintsem hogy kívülről jöjjön egy másik diktátor, globális világcsendőr, mert az is csak arról szól, hogy rendet tesznek erőből, a saját elgondolásuk szerint, és a saját hasznukra. Ha Magyarországon nem képes összejönni egy valóban jó csapat, akkor csak egyiptomi történelmet fog ismételni, az pedig nem jó, ott van élő történelemként, mindenki láthatja, úgyhogy nagyon észnél kell lenni, hogy ne az az út legyen, hanem sokkal jobb.
Az egészségedre vigyázz, mert arra már rajtad kívül nemigen vigyáz senki, higgyél magadban, és néhány normális emberben, kb. ennyi alapján túl kell élni minden rosszat.

Horizont 2013.07.28. 17:36:51

@Bee-zony: Nem vagyok optimista de azt se hiszem, hogy egy egyiptomi helyzet jönne el. Néha azért arra gondolok, hogy csak véráldozat árán tisztulna meg minden! Vagy úgyse! Én innen alulnézetből azt látom, hogy Orbán nem maradhat! Na de ki jöjjön? Nincs egy legény se a gáton! Leányzó se! Azt hittük majd a fiatalabbak ha jönnek! Ők még rosszabbak! Sőt az még rosszabb lesz ha nem győz Orbán, mert mi lesz itt megint! :(
Magamban hihetek, de az kevés. Másban hinni? Már nincs annyi időm hátra:) Tudod (erről többször "beszélgettünk") mindenki nem mehet el! Ezt a keresztet kell cipeljük a hátunkon mi akik itt maradtunk.

Bee-zony 2013.07.28. 21:27:00

@Horizont: Akkor úgy mondom, hogy magadban bízz, és a hozzád hasonlókban. Az igaz, hogy mindenki egyedi, senki sem olyan, mint a másik (még az egypetéjű ikrek sem teljesen egyformák), az viszont nem igaz, hogy nincs hozzá kellően hasonló. Gauss már felrajzolta a társadalom harang alakú görbéjét, akik a két szélén vannak, azok nehezebben találnak magukhoz hasonlót, mert kevesen vannak, de azért találnak, még a Gauss-görbe legelején álló ember is talál magához hasonlót, a közvetlenül mögötte levőket. Krisztus is talált magához valókat, pedig igazán nem volt átlagos személy, és mégis, 12 apostol elegendő volt ahhoz, hogy tovább vigyék és elterjesszék a tant.

Akármennyire is rossznak látszanak a fiatalok, ők a jövő. A komcsi-ivadék fiatalok nem váltak be, és nem is fognak beválni, mert a szüleik vonalát viszik tovább, azt, amiben szocializálódtak. Vannak a jobbikos fiatalok, mint opponensek, és vannak akiknek még nem formálódott véglegesre az identitása, az útkeresők.

A papírforma az, hogy még 4 évig lesz az Orbán-banda hatalmon. A Gyurcsány-bandának is megvolt a 8 év, és nehogy már nekik kevesebb lopási idő legyen, és ne legyen meg a szimmetria.
Hogy ezután mi lesz, az már sokkal érdekesebb. Vagy egy valóban normális társaság, vagy a háború. De az is lehet, hogy először a háború, aztán egy normális társaság.

Mindenki nem mehet el, és nem is megy el, viszont mindenkinek járjon az agya keresve a megoldásokat, ezen belül is a működőket, mert máskülönben csak a lefelé tartó spirál van.
Nem lehet senkire várni, hogy majd eljön a messiás. Mindenki a saját kisvállalkozó messiása kell hogy legyen, aztán majd a legjobbak addig növekednek, amíg a legnagyobbak lesznek. Mindegyik vallásalapító így kezdte. Magyarországon és szerte Nyugaton a pártalapítás kevés, mert az alatta levő vallási alapok se jók, úgyhogy mindent újra kell építeni a 0-ról. Azt nem kell megvárni, amíg valakik ground zero-ra bombázzák az egészet fizikailag. Újra kell gondolni az egész civilizációt, benne az összes megoldandó problémával, mint pl. az egy ember egy lakásban, a nem egymáshoz illők egy lakásban, és az összes többivel – végig kell gondolni minden területen, hogy mi a helyes, és mi az optimum. Ha ez nem történik meg, akkor minden csak vergődés a megoldatlan problémahalmazban, beleértve a „messiás” típusú hazug ígéreteket is, amiből megint lesz egy nagy adag 2014-ben, ahogy eddig is az volt itt a módszer, hogy hihető hazugságokkal akasztják horogra az emberhalászok a szavazókat. Ez a verkli addig megy, amíg végleg le nem jár. Hol van e mögött a jól újraépített civilizáció, sehol.
A megoldás az, hogy nem csak új párt kell erkölcsileg és szellemileg megbízható, hiteles emberekkel, hanem új világnézeti alap, új vallás is, úgyhogy ez nem egyszerű, és nem egyszerűen elérhető történet.
Viszont tele vagyunk már elmeroggyant uralkodókkal, királyokkal, kormányzókkal…
„Az amerikai demokrácia nyomdokain: végre nekünk is színes uralkodónk van”
kuruc.info/r/46/115612/
Bajnai és csapata is valamelyest benne van abban a sorban, mert nem voltak tisztában az erőviszonyokkal, se azzal, hogyan lehet választást nyerni Magyarországon. A választást nyert, és a kinevezett miniszterelnök az két különböző dolog, mi az hogy, nagyon is…
Ebből az „őslevesből” fog kialakulni a rend, mert a katyvasz nem állandó állapot. A kérdés, hogy kinek a rendje, milyen szintű és milyen életérzésű rend. Ezért kell gondolkodni ötödik fokozatban és turbó módban, hogy valóban jók legyenek a dolgok.

kifordított nagyanyó 2013.07.29. 06:49:05

@Kandeláber:Az viszont biztosan nem mítosz,hogy viki semmit sem tud és mindig mások kaparják ki neki a gesztenyét a tűzből.

Ironfist 2013.07.29. 09:39:38

@Kandeláber:
"Ja a mítoszt mantrázod, hogy Bokrosból élt az ország még vagy hét évig?
Letapadtál.
Azt aláírom, hogy az államcsődtől megmentette az országot."

Mítosz? Nem mítosz. Azt leszámítva, hogy nem hét, hanem úgy négy évig élt belőle - na nem az ország, hanem a Viktorkád. Aztán mikor feléltek minden tartalékot, csodálkoztak, hogy a nép úgy elhajtotta őket, mint macskát szarni. Bezony, Viktorka alatt '98-'02 között kérlek olyan mélyrepülésbe kezdett az ország, amilyet ritkán látni, pláne egy brutális, csődkikerülő megszorítási csomag után.
Érdekes, mikor meg Bajnai tesz rendbe mindent, utána meg abból él.

Asszem kijelenthetjük, hogy kedvenc Vekker Vikid egy élősködő.

Vidéki 2013.07.29. 11:33:45

@Bee-zony:

Írod: "A kakasok vetélkedője a trágyadomb feletti uralomért… és ebben Bajnai nem sanszos, mert nem kukorékol elég hangosan, "

Ha viszont a madarak közül egy másik állatot szemelsz ki, a libát, mindjárt megváltozhat a véleményed és a gúnárhoz hasonlíthatod Bajnait, akkor rá fogsz jönni arra, hogy úgy tud gágogni, mint egy gúnár.

Bajnai sok évet eltöltött a libás szakma élén és a veszélyhelyzetet ideje korán felismerve, éppen időben és sikeresen elhúzott Dél felé a Hajdú-Bétből amikor sötét viharfelhők kezdtek gyülekezni.

sanity 2013.07.29. 11:57:05

@Ironfist:

"Asszem kijelenthetjük, hogy kedvenc Vekker Vikid egy élősködő. "

Naná, a vér nem válik vízzé. Feléjük nagy hagyománya van az embereken való élősködésnek. Sajnálom, hogy a határon túliak még mindig Istenként tisztelik....

"Érdekes, mikor meg Bajnai tesz rendbe mindent, utána meg abból él."

Azért a Janus arcú Bajnai kollégát sem kellene túlmisztifikálni. Nem védeni kívánom Viktoriót, de azért a 2009-es IMF-hitellel Bajnai elég rendes berakta a cumit a következő kormány szájába. Ha jól tudom, elég súlyos milliárdokkal terhelte az elmúlt évek büdzséit.

A másik pedig, hogy még egy Bajnai-fan se tudta nekem megmagyarázni, hogy ha az idolja ekkora koponya, akkor miért nem villogott a többi pozíciójában? Nekem sokkal inkább úgy tűnik, hogy az IMF kívánságait teljesítette szervilis módon, és nem ő maga volt a válságkezelés alfája és omegája.

Ironfist 2013.07.29. 12:16:14

@sanity:
Nem a Bajnai vette fel a hitelt. Ő csak megállapodott az IMF-fel, hogy készenlétbe helyezik. Ezt a készenléti pénzt pedig Viktor hívta le, hogy aztán MOL-t vegyen magának.

"A másik pedig, hogy még egy Bajnai-fan se tudta nekem megmagyarázni, hogy ha az idolja ekkora koponya, akkor miért nem villogott a többi pozíciójában?"

Nem ismerem a többi pozíciójában történt munkásságát. Tudom, hogy volt mittoménmilyen miniszter, meg valami cégtulajdonos, de ettől még az ott elvégzett munkájáról fogalmam sincs.

Kandeláber 2013.07.29. 12:57:44

@Ironfist: Mi a faszt tett rendbe bajnai 13 hónap alatt?
Fletó már kényelmetlen volt a haverjainak, talonba tették, aztán kerestek valakit, aki még kihútta 2010-ig, mert nem akartak előre hozott választást.
Hiába szopjátok a libást, negyedik lesz.
És nálam inkább a Jobbik, mint a Fidesz.
Likud-testvérpártra nem szavazok.

lyken 2013.07.29. 13:02:05

@sanity: " a 2009-es IMF-hitellel Bajnai elég rendes berakta a cumit a következő kormány szájába. Ha jól tudom, elég súlyos milliárdokkal terhelte az elmúlt évek büdzséit."

Arról miért a Bajnai tehet, hogy az általa az ország számára létrehozott keretből VIKTOR elköltötte a pénzt? Azt jól tudod, hogy VIKTOR költekezése utána súlyos milliárdokba került az adófizetőknek. De azt igazán áruld már el, hogy erről miért a Gordon tehet?

" ha az idolja ekkora koponya, akkor miért nem villogott a többi pozíciójában?"
Te meg azt áruld már el, hogy 2010-2011-ben, miközben idehaza Viktor ekézte a Gordont, miért nyilatkozott az intézkedéseiről külföldön pozitívan? Hm? Talán csak nem azért, mert külföldön azok akik csak a tényekre kiváncsiak, nem kajálják úgy a propagandát a tények ellenében?

"Nekem sokkal inkább úgy tűnik"
Innen kintről nézve meg úgy tűnik, hogy van egy kedvenc pártod, ennek tükrében szeretsz nézni mindent és a tények nem zavarnak, ahogy a történések sem -- amíg a kedvenc pártod van kurmányon.

Ironfist 2013.07.29. 13:09:49

@Kandeláber:
"És nálam inkább a Jobbik, mint a Fidesz.
Likud-testvérpártra nem szavazok."

Nem, csak a csahos kutyájukra, a Jobbikra. Gratulálok, übermagyar.

Kandeláber 2013.07.29. 13:24:33

@Ironfist: Még mindig jobb, mint a Soros-Clintonné által stafírozott Szende.

sanity 2013.07.29. 14:24:30

@lyken:
Ajajajajaj, nagyon súlyos szövegértelmezési problémákat vélek felfedezni, úgyhogy idézem Ironfistnek írt válaszom elejét:

"
"Asszem kijelenthetjük, hogy kedvenc Vekker Vikid egy élősködő. "

Naná, a vér nem válik vízzé. Feléjük nagy hagyománya van az embereken való élősködésnek. Sajnálom, hogy a határon túliak még mindig Istenként tisztelik...."

Ezek után engem Fidesz-szimpátiával vádolni elég meredek dolog:)

"Arról miért a Bajnai tehet, hogy az általa az ország számára létrehozott keretből VIKTOR elköltötte a pénzt? Azt jól tudod, hogy VIKTOR költekezése utána súlyos milliárdokba került az adófizetőknek. De azt igazán áruld már el, hogy erről miért a Gordon tehet?"

Látom a tények Téged is csúnyán hidegen hagynak. BAJNAI RÖVID LEJÁRATÚ hitelről egyezett meg, aminek mit ad Isten a következő ciklusra esett az első törlesztése. Ha jól emlékszem talán tavaly kellett először törleszteni belőle. BAJNAIÉK ugyanúgy hívtak le a keretből koma, csak NEM az EGÉSZET, erről nyilatkozott anno OSZKÓ is. Remélem így már sikerül felfognod:))))

Orbánról: Már a kiszivárgott Wikileaks-iratokban is szerepelt, hogy:" Ne azt nézzék amit mondok, hanem amit teszek!". Az egész ember egy kibaszott macchiavellista, mit csodálkozol rajta? Csak sajnos az ő politikai zsonglőrködése sokba fáj nekünk.....

Nekem nincs kedvenc pártom, és kötve hiszem, hogy itt egy párt képes lenne megoldani a rengeteg felgyülemlett problémát.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.07.29. 16:02:51

karácsony gergő már pető ivánnal is haknizott, nem meglepő, ahogy jávor se nagyon, patkányok ezek, támogatással maguk mögött.

én szabó rebekán lepődök meg mindig, mikor ezsembejut, hogy lehet valaki ilyen ostoba?
nyilván rávette az mszp-s barátja.

Ironfist 2013.07.29. 16:12:31

@Kandeláber:
De te nem vagy fideszes.... csak csont nélkül kajálod be az összes fideszpropagandát. :D

titan 2013.07.29. 17:06:00

@Horizont: jaja, normális helyzetben a politikát az átlagember csak minimálisan kellene, hogy érzékelje a választások között.
Az iskolában is mindig a nagyhangú van a középpontban, mégis mindig a jó tanulótól kérik, hogy súgjon

Horizont 2013.07.29. 17:23:21

@titan: Igazad van! Nem kéne észre se vennünk! Nem is tudom mit akarjak kívánni 2014-re? Szeretném ha Orbán menne, de nem tudom nem-e lenne jobb nekünk ha maradna arra gondolva csak, hogy ha veszít a jobboldal akkor itt megint kő kövön nem marad! Megint milyen 4 évünk jönne? Ha lenne egy ugyanolyan szintű ellenfele akkor lehet lesöpörné, de akkor szavazzak egy ugyan olyan típusra amit utálok? Nagyon patthelyzet. Ha meg nagyon választani kell akkor mégis a csendes halk szavú intelligens Bajnai a szimpatikusabb már bocsánat érte! :)

sanity 2013.07.29. 17:51:19

@tesz-vesz:
Karácsonytól nem számítottam másra az SZDSZ-es múltja végett, Jávor meg egy teljesen súlytalan figura.

titan 2013.07.29. 17:57:58

@sanity: igazán nem akarlak elkeseríteni, de az IMF-hitel felvétele szükségszerűség volt, ugyanis az ország lejáró hiteleit (államkötvény) ki kellett fizetni, és az IMF-hitel kamata sokkalta olcsóbb volt, mint az akkor aktuális államkötvényhozam. Nemrég az államkötvényeladás sikerességét ünnepelte a Fidesz. Az is hitelfelvétel az ország szemszögéből, csak valamivel drágább.

sanity 2013.07.29. 18:12:25

@titan: Ott más lehetőség nem volt, aláírom. Ettől függetlenül IMF se jótékonysági intézmény, görögök tudnának erről mesélni:)

Lehet, hogy akkora kamatot nem kérnek, viszont legtöbbször a hitelért cserébe komoly elvárásaik is vannak( különböző szektorok privatizálása, szociális kiadások csökkentése, stb.). Maga Bajnai is elismerte anno Kálmán Olgánál, hogy az IMF-et behívni nem siker kategória.

Nekem Bajnai túlmisztifikálása nem jön be, az őt protezsáló köröktől meg pláne feláll a szőr a hátamon(példának okáért a szárszói "elit").

titan 2013.07.29. 18:16:55

@sanity: már megint a görög kártya... egyszerre megtörtént eseményekből ok-okozati összefüggést következtetni emberi dolog, csak épp nem logikus. Tehát az, hogy az IMF megsegítette a görögöket, az meg szarban volt nem úgy volt ok-okozati összefüggésben, hogy az IMF adta a hitelt, a görögök meg szarba csúsztak, hanem a görögök kinyúltak a homlokig érő szarból az IMF köteléért, így már tudtak levegőt venni.

Nekem speciel a folyamatos fikázás, és propagandamajmolás nem jön be, ilyen az élet.

sanity 2013.07.29. 18:50:13

@titan: Nem azt írtam, hogy az IMF tolta rá a szart a görögökre -bár kíváncsi lennék, hogy kiktől vettek fel hitelt előtte - hanem egy mentőcsomag követelményeiről. De ha ennyire unod a görögöket, akkor ott vannak az argentinok is. Izlandot nem írom, mert ők maguk megoldották ezt a problémát, elég állampolgárbarát módon.

tryclops 2013.07.29. 20:00:22

@sanity: Jajj, ne. Az Argentinokat ne hozd fel. Tipikus magyar mentalitást nyomatnak, tényleg csak meg kell nézni mit sikerült a nagy "Nekünk nem kell IMF!" "Majd mi azt Jobban Tudjuk!" politikájukkal elérni 30-40 év alatt. Azt az országot akarod felhozni példaképnek, ahol éppen azon dolgoznak hogy megint lehessen háborúzni 3 négyzetméter szikláért? Szigorúan az Argentin Nép Érdekében? Ne mondd, hogy nem láttál még ilyet. Ellenségkereső mentalitás akkor szokott játszani, ha valamiről el kell terelni a figyelmet. Hármat találhatsz, hogy miért terelnek.
Ahol egy Matolcsy kaliberű hokianyus osztja a matematikát, és az állami statisztikát akár kecskebélből is jósolhatnák, pontosabb lenne? Beszéljünk a durva gettósodásról, a magánhadseregekről, és a felső tízezer privát városkáiról? Hivatalos és nemhivatalos inflációról? És hogy honnan indultak el ezen a "szép" úton? Jajj.

SZVSZ az IMF-et ott szidják, ahol olyan szinten szétkúrták a gazdaságpolitikát a világmegváltó politikusaik, hogy nem maradt más kiút mint a szégyenpad és az IMF. Aztán meg könnyebb ráfogni a bajokat a gaz ellen gyarmatosítókra, mint beismerni hogy az útszéli tuskóba több előrelátás szorult mint az "elit" kobaljába. Pláne, hogy ezen országok 80%ánál pont a populista politika vitte bele az országot a málnásba.

Ha IMF-ről akarsz értekezni, akkor az ázsiai országok esetén lehet érveket hozni ellenük. De Perón-ország kibaszottul nem ilyen.

Kandeláber 2013.07.29. 20:10:40

@tryclops: A ciprusi vagyondézsma az oké volt mi, mert a trojka adta ki az ukázt.

tryclops 2013.07.29. 20:16:46

@Kandeláber: ilyet egy szóval sem mondtam, sőt valószínűleg Barrosoról kis munkával lehetne találni jó sok komprommitáló dolgot, ő sem olyan országban szocializálódott ami a költségvetési fegyelemről híres.
De Argentinát felhotni mint követendő példa? LOL Miért nem mindjárt É-Koreát. :P

sanity 2013.07.29. 20:24:11

@tryclops: Már ne haragudj, de hol írtam, hogy követendő példa? Itt mindenki megbukott magyarból? LOL

Személy szerint arról próbáltam regélni, hogy az IMF-nél sincsen kolbászból a kerítés, a 3%-os kamat ellenére sem. Ezért hoztam fel először a görögöket..... No mindegy.

tryclops 2013.07.29. 20:37:43

@sanity: Ok, tőlem szidhatjuk őket, nem gond, de a görögök és az argentinok nagyon nem jó példa, ők is magunknak köszönhetik a "gondoskodást".
Amúgy meg: nagy divat a neten szidni a cigányokat, hogy nem tudnak dolgozni, spórolni, tisztességes munkát végezni, stb. Csak sorolom a sztereotípiákat.
Amikor meg egy ország áll neki cigánykodni, elbaszni a jövőjét, akkor meg a gazdag nagybácsi a hibás?
Ne vedd magadra, csak kiengedem a gőzt. :)

Szóval back on topic: Ha már IMF gyalázás, akkor az ázsiai kistigrisek válsága és IMF-hiteles kimentésük szerintem lehet vitatéma, ők elsősorban nem túlköltekezés és a saját baromságuk miatt szorultak rá.
Jöhetnek az érvek!

Bee-zony 2013.07.29. 21:56:47

@Vidéki: Elkezdődött a műszak az Állatfarmon?
Akkor tessék, itt van „két össze nem tartozó hír”:

1.) Általános forgalmi adó
hu.wikipedia.org/wiki/%C3%81ltal%C3%A1nos_forgalmi_ad%C3%B3
(...) 2012 január 1-től a 25 %-os ÁFA kulcs 27 %-ra emelkedett, ezzel Magyarországon lett a világon a legmagasabb az általános ÁFA kulcs.

List of countries by tax rates
en.wikipedia.org/wiki/Tax_rates_around_the_world
(A H betűnél... és nem a Hong Kong.)

2.) Havi 600 ezerért folyton olvas Orbán egyik embere
index.hu/belfold/2013/07/29/egyfolytaban_olvas_orban_egyik_embere/

Bee-zony 2013.07.29. 22:01:27

@Horizont: Kész átverés show 1. rész: Gyurcsány Ferenc
2. rész: Orbán Viktor
3. rész: Bajnai Gordon

hu.metapedia.org/wiki/A_vil%C3%A1g_legnagyobb_zsid%C3%B3b%C5%B1n%C3%B6z%C5%91i
(...)
Magyarországi trónbitorlók
Aba Sámuel – Magyarország királya (1041-44), vitatottan zsidó
Antall József – miniszterelnök 1990-1993 között
Bajnai Gordon – miniszterelnök 2009-2010 között
Fock Jenő – kommunista miniszterelnök (1967-75)
Gerő Ernő – kommunista első titkár Rákosi után
Göncz Árpád – köztársasági elnök 1990-2000 között
Grósz Károly – 1930-1996, Magyarország kommunista miniszterelnöke (1987-88), főtitkár (1988-89), vitatottan zsidó
Gyurcsány Ferenc – miniszterelnök 2004-2009 között
Horn Gyula – miniszterelnök 1994-1998 között
Kádár János – kommunista miniszterelnök kétszer (1956-58, 1961-65), első titkár, főtitkár (1956-1988), vitatottan zsidó
Kállai Gyula – kommunista miniszterelnök (1965-67)
Kun Béla – a Tanácsköztársaság tényleges vezetője
Mádl Ferenc – köztársasági elnök 2000-2005 között
Medgyessy Péter – miniszterelnök 2002-2004 között
Münnich Ferenc – kommunista miniszterelnök (1958-61)
Nagy Imre – kétszer kommunista miniszterelnök (1953-55, 1956), a forradalom miniszterelnöke, vitatottan zsidó
Rákosi Mátyás – kommunista főtitkár, első titkár, miniszterelnök (1952-53)
I. Salamon – 1053-1087, magyar király (1063-74), vitatottan zsidó
Sólyom László – köztársasági elnök 2005-2010 között
Straub F. Brunó – 1914-1996, az utolsó kommunista államfő (1988-89), vitatottan zsidó
Szakasits Árpád – kommunista köztársasági elnök (1948-50)
(...)
Tömeggyilkosok, gyilkosok
Bajnai Gordon - országrabló, egy ideig miniszterelnök, sokak szerint legalább 10 ember életébe került gazdasági tevékenysége
Biszku Béla - vadul magyargyűlölő tömeggyilkos, 1956 után a bosszúállás jelképe.
Engel Zoltán – szociopata rendőrgyilkos, aljas bűnöző, 2003-as rendőrgyilkossága idején lebénult
Geréb Ágnes - orvos és szülésznő, kétséges módszereket vet be magyarok ellen, haláleset is történt működése következtében, 2012-ben 2 év letöltendő börtönbüntetést kapott, mert meghalt egy csecsemő szülés közben, miközben el volt tiltva foglalkozásától
Gergényi Péter - rendőrtiszt, fajtársai hű kiszolgálója, aki a magyarokra támadt október 23-án
Gyurcsány Ferenc- országrabló bűnöző, egy ideig miniszterelnökként lövette ki magyarok szemét, a KISZ egykori főtitkára, az Apró-klán tagja
Lasz György - az IN-KAL Security erőszakszervezet vezetője
Szemjon Mogiljevics – „Szeva bácsi”, nemzetközileg ismert, titokzatos maffiavezér, Magyarországon is tevékenykedett
Németh Gábor - (másnéven Móse David),*kb. 1975, bűnöző, csaló, gyilkos, gazdag fajtársait gyilkolta meg Thaiföldön, izraeli-magyar kettős állampolgár
Nyers Rezső - volt bolsevista főelvtárs, miniszter, a Kádár-kormány közellátási kormánybiztosa, a rendszerváltáskor az MSZMP, majd az MSZP elnöke, 1998-ig képviselő, nem vonták felelősségre
Tasnádi Péter - maffiózó, a zsidó maffia feje, 2011-ben 7 évre ítélték
Weiszdorn Róbert - a 2002-es szadista móri tömeggyilkosság egyik elkövetője
Zoltai Gusztáv - volt partizán, munkásőr, a MAZSIHISZ ügyvezető igazgatója

hu.metapedia.org/wiki/Bajnai_Gordon

(...) „Tulajdonképpen Lendvai cseles, nem használ nagyon szélsőséges szavakat, nem mondja azt, hogy a Fidesz és a Jobbik egykutya, nem mondja, hogy a magyarok fasiszták, csak sokszor használja az antiszemita jelzőt és minden gárdázás után megjegyzi a Fidesz hallgatását. Valamiért Orbánt és Gyurcsányt nagyon tehetségesnek tartja, de a kedvence a Bajnai, aki olyan beállításba kerül, mint a Megváltó. Bajnai egy év alatt MINDENT rendbe tett.” (…)
hu.metapedia.org/wiki/Paul_Lendvai

Én szóltam...

sanity 2013.07.29. 22:12:23

@Bee-zony: És akkor még nem is soroltad fel az ATV szerkesztőséget, meg a többi, médiában dolgozó vöröstengerészgyalogost :)))))

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2013.07.30. 06:39:57

@tryclops:
"Pláne, hogy ezen országok 80%ánál pont a populista politika vitte bele az országot a málnásba."

És Bajnaival is ez a baj. Nem egy nagy szónok, de amikor megszólal, akkor "orbánozni" kezd. Valami olyasmit is mondott, hogy a trafikbotrányért Orbán Viktor a felelős... pfff... tipikus demagóg duma. Azt látom, hogy Bajnainak ez a kis akciója arra volt jó hogy, ha már a "panem et circenses" elvből a "panem rész" nem megy, akkor legalább villantsunk egy kis ingyencirkuszt a politikával még tovább frusztrálható embereknek.
Bajnai értelmesnek tűnt, de beállt ő is a többi idióta közé bohóckodi. Arról nem is beszélve, hogy ott nyalakodik körülötte az sok politikai szerencsevadász is. Ebből így nem lesz változás.

Kandeláber 2013.07.30. 06:49:13

@tryclops: Visszanéztem a hsz-imet, nem láttam, hogy Argentínát bármilyen kontextusban említettem volna, de szólj ha tévedek.

tryclops 2013.07.30. 08:23:44

@Kandeláber: Visszanéztem a hsz-imet, nem láttam, hogy Ciprust bármilyen kontextusban említettem volna, amíg nem hoztad fel, de szólj ha tévedek.
1:1? :)

Kandeláber 2013.07.30. 09:18:24

@tryclops: Nem is mondtam hogy említetted, Ciprus az én felvetésem volt.

Ironfist 2013.07.30. 10:06:58

@Bee-zony:
"Én szóltam..."

Mondjuk aki a metapédiát hozza fel forrásként bármihez is.... az nem gyengén hitelét veszíti, azt remélem érzed...

Ironfist 2013.07.30. 10:07:47

@Bee-zony:
"Én szóltam..."

Mondjuk aki a metapédiát hozza fel forrásként bármihez is.... az nem gyengén hitelét veszíti, azt remélem érzed...

Vidéki 2013.07.30. 10:43:29

@Bee-zony:

Jobb 27 %-al áfázni, mint ráfázni és megmaradni a túlzott deficit eljárás Damoklész kardja alatt!

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.07.30. 11:00:26

@Vidéki:

"Jobb 27 %-al áfázni, mint ráfázni és megmaradni a túlzott deficit eljárás Damoklész kardja alatt!"

Ezt mondja az, aki Bokros nevéből 1996-ban szitokszót fabrikált. Várj csak, te sem úszod meg.

Bee-zony 2013.07.30. 12:24:58

@sanity: A lista nem teljes körű… Minden hiányosság a Metapedia szerkesztőinek hiányossága, tőlük vettem át a listát. Nekem egy nagyon ismert név hiánya tűnt fel… Vajon miért hiányzik onnan?

„Orbán (Olstein) Viktor
Csak a legszebbet emelem ki:
"A csaladról
Olstein nevet viseltek 1946 elott. Orban Viki nagybatyja az Alt. Bőrgyar boltjat vezette. Ez a szemely ma is Mohacson lakik a Kalvin u.2-ben. Ismerunk olyan ma elo szemelyt, aki gyerekkoraban az Olstein csaladnak koser elelmet szallitott. Orban Viki apukaja jo kaderkent ment teeszesiteni, megtettek Szederkenyben tsz-elnoknek (feluton Mohacs es Pecs kozott). Egy plebanos elokotorta 1970-es emlekeibol egy fejermegyei plebanostarsa telefonhivasat: "Gyere ide, ha csudat akarsz latni. Van itt egy nagyon jo feju fiugyerek, Orban Viktor. Olyan joeszu, hogy penzert -2FT-ert- felmondja neked az egesz Toldit, ha kered" - marmost magyar gyerek csinal-e ilyet, hogy penzert produkalja a Toldi-versmondast? Orban Viki 2 kislanyat Rakhel es Sara nevre "keresztelte".”

Az Olstein-Orsós-Orbán story kikerekedni látszik
(...) Szóval, vagy szavak nélkül is, de alakul ez a családi vállalkozás és érthetővé válik, hogy Orbán, aki valójában Olstein, miért ennyire elkötelezett híve a zsidó-ügyeknek és miért veteti magát körbe velük ugyanúgy, mint az eddigi „kiválasztottak”. A családban marad úgy is! Mivel a szálak sokfelé futnak és a levéltári adatokhoz nem könnyű hozzáférni, ezért még kutakodni kell a valóság megismeréséért, bár jobban szeretném, hogy Vitya maga állna elő valami hihető variációval és visszavezetné a családfát legalább az ükszülőkig. Ha ezt Soros is megteszi, lehet, hogy kiderül, hogy a fél magyarországi parlamenti társaság, szegről-végről, de direkte Juda-népsége szerint is vérrokon. No kedves rokonyok, megtudhatnánk, hogy hányadán is állunk a kérdéssel? (...)
serverdomain.info/pi/archiv/print.php?news.2203

Héber név, Iványi keresztapa, cigány zenészek - Orbán lánya férjhez megy
kuruc.info/r/6/115666/

Gyurcsány nagy színész a politika színpadán, de Orbán még nagyobb. Amire a többség aktuálisan vevő, mindig olyan szerepet alakít. Volt már liberális, demokrata, népnemzetikeresztény… csak akasztott ember nem volt még; és amíg nem ezt akarja a többség, addig nem is lesz.
Orbán minden nagy érdekcsoportot kiszolgál, persze nem ingyen, hanem azért cserébe, hogy továbbra is ő és a bandája maradjon hatalmon. Tökéletes kaméleon, és addig fog uralkodni, amíg a nép többsége végleg meg nem unja a kaméleonokat.
A kaméleonnak persze a maga szempontjából igaza van: ha a zsidók azt akarják, hogy adja oda nekik Magyarországot (mert az nekik jár, a gójok minden vagyona, és a felettük való uralom őket illeti), a népnemzetiek viszont azt akarják, hogy semmit se adjon a zsidóknak, akkor jut is - marad is alapon osztogat a zsidóknak, és mindegyik oldal igénye ki lesz elégítve valamennyire, bár nem annyira, amennyit szeretnének, viszont mind a két oldal belátja, hogy Orbán valamennyit azért ad, többet mint a semmi, és bár elégedetlenek de nem lázadnak, és Orbán uralkodik tovább. Pont ugyanolyan egyensúlyt valósít meg, mint amilyen annó a Dictator című játékban elérendő cél volt. Ebben a játékban két fő érdekcsoport van, a hatalmon lévők, és a forradalmi erők. Ha a forradalmi erők túlsúlyba kerülnek, mert a diktátor nem szolgálja ki megfelelően az érdekcsoportokat az erőviszonyok szerint, akkor a diktátornak game over, megbukik. Két fő hatótényező van a játékban, az érdekcsoport-igény, avagy követelés, és az érdekcsoport-erő. Az igazságosságnak nem sok szerepe van, illetve rejtett szerepe van, sok igazságtalanság elégedetlenséghez és növekvő ellenerőhöz vezet.
Hogy ez mennyire így van, arról pl. a zsidóarc Fidel Castro tudna mesélni… aki megbukott a katonai felkeléssel először a Moncada laktanya ellen (15 évre ítélték), másodszor a 82 fős seregét leverték mint vak a poharat, viszont közben nőtt a népszerűsége, aztán harmadszorra ezer gerillával már győzött 12 ezer katonával szemben, és onnantól kezdve már megállíthatatlan volt. Az már más kérdés, hogy a rendszere csak annyi, hogy az egyik rosszat leváltotta egy másik rosszal. Orbán-Olstein-Orsós kaméleon meg majd jól átáll az ellene felkelőkhöz, és az élükre áll. Persze csak ha hagyják.

Másrészt, azt hogy gondolják a csodaváró, és politikusi szüzeket és szenteket akaró emberek, hogy ha van egy kalózhajó, tele pénz- és hataloméhes, élősködő, bűnöző gazemberekkel (és amit elég nehéz összetéveszteni az apácazárdával és a papneveldével), akkor ott nem a kalózok A B C D csapata indul a kapitányi-kormányzói hatalomért?
A többség magához hasonló vezetőket választ, ez egy lélektani alaptörvény. Ezzel a helyzettel lehet néhány dolgot kezdeni, csak egyet nem lehet (mert az nem sikerül), megváltoztatni magát a lélektani alaptörvényt.

Ironfist 2013.07.30. 12:46:50

Ember.... metapédiát, és kurucinfót hozol fel forrásnak, és tényleg azt hiszed, ezek után bárki komolyan fogja venni csak egy szavadat is?

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.07.30. 13:02:44

@Ironfist:

Hagyd a bolondot, nem tudja mit beszél...a kurva anyját... :)

Bee-zony 2013.07.30. 13:12:19

A zsidók és zsidóideológiások három dolgot tudnak:
1. Megszerezni a hatalmat;
2. Megtartani a hatalmat, valameddig, sokszor túl sokáig;
3. Még rosszabbá tenni a nép életét, mint amennyire rossz az uralmuk előtt volt.
Mindig, kivétel nélkül így van ez, ezt bizonyítja a történelem, Észak-Korea, Kuba, a zsidók által uralt Nyugat… Az ő uralmuk által a gójok élete mindig csak rosszabb lesz. Ezért nem szabad hagyni, hogy az előző két képességük érvényesüljön, mert akkor automatikusan következik és megvalósul a harmadik pont is.
Hogy ne ez történjen, ahhoz viszont egyrészt tudni kell ezt a társadalmi törvényt, másrészt tudni kell a gójoknak saját magukat jól kormányozni. Amíg ez a két feltétel nem teljesül, addig a zsidó 3 pont teljesül, mert hatalmi vákuum nem sokáig marad fenn sehol, és ha más nem tölti be a politikai (és pénz és média) hatalmi teret, akkor ők betöltik. Naná, olyanok, mint a gáz, betöltenek minden teret, és ha valahol alakul egy kis hatalmi nyomáscsökkenés, vákuum felé tartó állapot, már ott is vannak – arról nem is beszélve, amikor ők akarnak hatalmi vákuumot létrehozni valahol a „forradalmaikkal”, hogy aztán ők és a sameszaik töltsék be a politikai teret.

Bee-zony 2013.07.30. 13:19:30

@Inkább_a_Lázár_maradt_volna_ott:
1. “A hatalom birtokának az a hatása, hogy az emberek süketekké és vakokká válnak. Nem látják többé azt, ami az orruk előtt van, és nem hallják, ami a fülükbe harsog.” (Mahatma Gandhi)

2. “Először figyelembe sem vesznek, aztán nevetnek rajtad, aztán harcolnak ellened, és aztán nyersz.” (Mahatma Gandhi)

3. Kurva anyád neked van, és inkább te maradtál volna ott, benne, és akkor egy szar alakkal kevesebb lenne a világban.

sanity 2013.07.30. 13:22:44

@Ironfist: Ebben az esetben semmi ferdítés nincsen a kuruc részéről. Meg amúgy is detto ugyanolyan, mint bármelyik más politikai hírportál, valamelyik érdekkör pénzeli, ezért nem kell szentírásnak venni.

@Bee-zony: Orbánról én is hallottam már ezt a történetet, nem tudom mennyi igaz belőle. Annyi biztos, hogy a szederkényiek nem kicsit fideszesek, ismerek onnan 1-2 embert:) Valamint az is sicher, hogy nála nagyobb kaméleon kevés van a politikában.

Egyébként ez a metapédiás lista nem kicsit sántít, Bajnai kötve hiszem, hogy zsidó volna. Gyurcsány szintúgy. Az megint más kérdés, hogy milyen érdekköröket szolgálnak elég látványos módon.

"Másrészt, azt hogy gondolják a csodaváró, és politikusi szüzeket és szenteket akaró emberek, hogy ha van egy kalózhajó, tele pénz- és hataloméhes, élősködő, bűnöző gazemberekkel (és amit elég nehéz összetéveszteni az apácazárdával és a papneveldével), akkor ott nem a kalózok A B C D csapata indul a kapitányi-kormányzói hatalomért?"

Valahogy én is így gondolom ezt. A csodálatos szocializmus kitermelte nekünk ezt a politikusi réteget, és amíg ők tényezők lehetnek, addig itt nem is lesz változás...

Bee-zony 2013.07.30. 13:35:22

@Ironfist: Érzek én mindent, azt is, hogy te, és ti akarjátok fújni a „passzátszelet”...
Lássuk a te hiteles forrásaidat. Népszabadság, Népszava, 68 óra, HVG, ATV, Klubrádió…?
Valamennyire tájékozott vagyok a judeonáci firkászokat illetően is, viszont egy darab zsidóbűnöző listát sem találtam ezeknél a „hiteles” forrásoknál… Csak nem azért, mert ők is zsidóbűnözők, és eszük ágában sincs listázni magukat? Ja de. Úgyhogy zsidóbűnöző ügyben kénytelen vagyok megmaradni a Metapediánál és a Kurucinfónál, legyenek azok bár hiányosak is, de ez még mindig sokkal pontosabb, jobb és több, mint a semmi.
És azt még nem is írtad, hogy „ez nem európai” – és a többi judeonáci lózungot, amivel a gój népet hülyítik – persze csak akiket lehet, és egyre kevesebbeket lehet.
Ha odamegy valaki az újságárushoz, és kér egy újságot, ami politikával (is) foglalkozik, és nem zsidók írták, az milyen újságot kaphat? Legfeljebb Barikádot (ami újabban már Alfahír, vö. alfahím, ez sem véletlen).
Nem igazán érdekel, hogy a média-főáramlatot irányító judeonáciknak mi számít hiteles forrásnak. Tudom, hogy szerintük ők maguk számítanak a hiteles forrásnak, amit ők írnak, az orrba-szájba hazudozás, az a „hiteles” forrás. Nézz ATV-t, hallgass Klubrádiót, ők megmondják (neked) a „tutit”.
Gondolod, hogy pont te, és ti lesztek nekem a mérvadók abban, hogy mi a helyes, és mi az igaz? Hát nem, és ha így gondoltad, rosszul gondoltad.

Ironfist 2013.07.30. 13:38:40

@Bee-zony:
Na, ennyit erről. Tapasztaltam ezt már nem egyszer a fajtádtól: ha valaki merészeli nem pontosan ugyanazt a gyűlölködő, ferdítő, hazug fost fújni, amit a kurucinfó, meg a metapédia, akkor mi vagyok? Zsidó, cigány, zsidóbérenc, bolsevik, meg kommunista.
Ezt az érvrendszert, te... szánalmas vagy.

Ironfist 2013.07.30. 13:41:02

Ja, és kezd elegem lenni abból, hogy akárhányszor feljövök, és hosszabb kommenteket találok, az te vagy, ahogy fejtegeted azt, hogy a judeobolsevik/judeonáci, mocskoszsidók az ördöggel egyenlők, és, hogy mindenki felett át akarják venni az uralamat - TÉMÁTÓL FÜGGETLENÜL EZT FÚJOD, B+! Irritáló. Pont ugyanolyan irritáló, mint az általad oly mélyen megvetett zsidóknak az a dolga, hogy még mindig a második világháború miatt sírnak. Unalmas. Úgyhogy leszel szíves nem reagálni rám többet - mész Vidéki mellé a tiltólistára - odavaló vagy.

Ironfist 2013.07.30. 13:45:38

@sanity:
"Egyébként ez a metapédiás lista nem kicsit sántít, Bajnai kötve hiszem, hogy zsidó volna. Gyurcsány szintúgy. Az megint más kérdés, hogy milyen érdekköröket szolgálnak elég látványos módon."

Haha, persze. A metapédia nem enciklopédikus, egyszerűen csak egy gyűlölködő fröcsögés, még csak nem is rendszerbe szedve. Anno kissé trollkodási célzattal felmentem, és kijavítottam pár dolgot, hogy rendszerezve legyen - szigorúan politikamentesen ráadásul, kéretik megtapsolni engem :P - kibannoltak, mondván zsidó felforgató vagyok, akik a hős magyar ellenállók honlapját akarom tönkretenni. Holott csupán annyit csináltam, hogy a sok odaömlesztett fosnak egy kis keretet adtam, és mögétettem a megjegyzést, hogy tán, ha már "-pedia" a honlap, nem ártana kissé objektívebben, rendszerszerűen csinálni a megjelenítést, mert ez így fos.
Ja, ez a nemzetellenes honlapok cikknél volt. A cikk egyébként (gondolom, mint az összes többi is ott) nem egyéb, mint fröcsögő fosdobálás, ahol mindenki zsidó, akik nem a metapédia szerkesztői, vagy nem fújják pontosan azt a zsidózást, amit ők.

tryclops 2013.07.30. 14:04:14

@Bee-zony: A helyzet ennél sokkal súlyosabb, valójában a számítógépedben lévő processzorokat is mind mind zsidó! mérnökök tervezték. Már rég elküldték rólad a személyleírást a Bildberg csoportnak és Bajnainak, csak idő kérédése, hogy induljanak a drónok a koordinátáidra! MENEKÜLJ!!!

@Ironfist: Bámulatos hol tart már a tudomány, vannak akik lobotómia után is képesek egész bekezdésekben osztani az észt. Wow. :)

Bee-zony 2013.07.30. 14:07:03

@Vidéki: „Jobb 27 %-al áfázni, mint ráfázni és megmaradni a túlzott deficit eljárás Damoklész kardja alatt!”
Persze, és különben is azért vagy itt, hogy minden FizeSS disznóságot megmagyarázz.
Tehát sőt, 35% luxusáfát bevezetni, és még több FizeSS droidot pénzelni az adóból, az még jobb – de az csak neked és nektek, narancstáliboknak jobb. Ezt úgy nevezik, hogy 0 összegű játszma: amennyivel jobb az egyiknek, annyival rosszabb a másiknak, és tipikusan a bűnözők játszmája. Aztán csodálkoztok, hogy menekül, aki csak tud? A nagy többség, az ország számára nem tettetek jobbá semmit, hanem még jobban lehúztátok, és lehúzzátok, közben meg sikerpropagandát zengtek, és ez az egész már egyre jobban Észak-Korea.
Bár nagy többségileg, rosszabbul élünk, mint 3 éve, viszont a sikerpropaganda ezzel arányosan egyre több: legyőztük a rezsidémont, az EU-t, és úgy általában mindent és mindenkit, és nem is süllyedünk, mint Atlantisz… „Ne hallgassatok a vészmadarakra! Minden a legnagyobb rendben.”
www.youtube.com/watch?v=Qxy7ByWp27U
Ha százszor látod, akkor sem fogod fel, de talán a százegyedik… Elsüllyed az ország a tengernyi adóban. Ha neked ez így jó… akkor süllyedj el a vezéreddel együtt.

Bee-zony 2013.07.30. 15:03:13

@tryclops: A fröcsögésen kívül van valami épelméjű érved is?

Ami a többit illeti, a számítógépemben csak 1 processzor van (minő elmaradottság, 1 db többmagos). Egyébként meg, hogyne, ha van 1 db Intel processzorgyár Izraelben, akkor már minden processzort zsidó mérnökök terveztek (AMD, ARM, stb.), és a továbbiakban ők tojták az egész Univerzumot, meg még azon túl is (bár ezt néhányan vitatják / cáfolják, pl. S. Hawking).

A helyzet súlyos és egyre súlyosabb, ezért kellett pl. Assange-nek és Snowden-nek is elmenekülnie a judeonáci uralom elől a valamivel magasabb erkölcsi szinten álló helyekre és országokba, úm. Dél-Amerika, Oroszország…

Minek a dróntámadás, amikor van 2 db izraeli kémrepülőgép, amelyek szabályosan és legálisan berepülnek a magyar légtérbe, tesznek egy kört Ferihegynél (újabban L. F. reptér), közben háromszögelve bemérnek amit akarnak, és lelövődik valaki, pl. egy szír, a tettes pedig ismeretlen.
Tény, hogy „Magyar”ország nem biztonságos ország, és a helyzet már olyan, mint amikor a zsidóknak kellett menekülniük a nácik elől. Szerepcsere van, a nevek változnak, és az irány is változik, ami állandó, az a társadalmi szar, az abnormitás; és persze hogy ez van, mert talmudista judeonáci = szar, reakcióként megjelenik a náci-náci szar is, és kész, ott már normális világ nincs. Ha más nem, akkor a BRIC országok és az ázsiai bevándorlás megoldja ezt a gondot.
A „menekülj”-ben nagyon is igazad van. Zsidóbűnözés, cigánybűnözés, és a többségi hülyemagyarok, hát ez... a kibontakozó társadalmi tömegkatasztrófa. Ilyen összetevőkkel nem is lehet másként.

tryclops 2013.07.30. 15:17:48

@Bee-zony: Igen van egyéb érvem is: az idióta összeesküvéselméletek bújása helyett menj el TANULNI. És ha lesz családod akkor a kölköket is rugdosd végig az oktatási rendszeren.

És akkor nem lesz szükséged arra hogy a saját sikertelenséged miatt a zsidókat meg a világkormányt hibáztasd. Ennyi. Elég jó érv?

Bee-zony 2013.07.30. 16:41:01

@tryclops: Ja, jó pap holtig tanul. Megtanultam pl. hogy a kanadai alapfokú oktatási rendszer még a magyarnál is rosszabb, úgyhogy oda se íratnák be senkit, mert az egy gyermektönkretevő, nagyarcú-üresfejűképző. Esetleg egy kínai elit-iskolába, de ebbe jobban nem megyek bele, hosszú.

Az egy sablonszöveg, hogy a sikertelenségedért ne a zsidókat-cigányokat-akárkiket hibáztasd. Ha sikeres vagyok, ha nem, azért hibáztatom őket, amit elkövetnek.

Tanuljál, mint a jó családból való Snowden, aki jó állásokban, Japánban és Havain is volt… és menekült lehet belőled. Van egy olyan törvényszerűség, BIZONYOS ORSZÁGOKBAN, hogy minél többet tanulsz, annál többet tudsz, és annál nagyobb eséllyel lehet belőled menekült, vagy börtönbe zárt (mint pl. Mordechai Vanunu fizikus), vagy meg(ön)gyilkolt (Ben Zygier jogász).
Ők hazudnak? Nem. Akkor kik hazudnak? A többiek. Mondj igazat, és…
A Jew York-Judapest-Jeruzsálem tengely nem az a hely, ahol igazmondásért, vagy -mellett hosszú, jó és boldog életre lehet számítani.
Ennél még (már) Albánia is jobb… és nem csak arról van szó, hogy menni lehet, hanem hogy menni kell, mert a judeonáci birodalom a normális emberi élet számára nem alkalmas hely.
Hány normális bolygó van a Mézga Aladár különös kalandjaiban? Egy sem. Ezt itt élőben adják elő, ország-szinten.

Különbözőek vagyunk világnézetileg, nem illünk egymáshoz, oszt' jónapot, keresse meg és éljen mindenki külön-külön a fajtája között; még ez a legjobb választás.

Ironfist 2013.07.30. 18:38:31

@tryclops:
"Elég jó érv?"

Uggggyankéremszépen... olyannak érvelsz azzal, hogy nézzen magába, aki eleve másban -most épp a zsidókban, de lehetne ez akár a fekete pólós, kéknadrágos emberek klubja is, vagy a zöldszemű emberek... - keres minden hibát?

sanity 2013.07.31. 11:21:43

@Ironfist:
Az szép :D

Megnéztem ezt a metapédiát, mert eddig nem sok szerencsém volt hozzá. Már a főoldal is elég rendezetlen :D Kár, hogy ilyen emberek, no meg a Fidesz égetik a nemzeti gondolkodást....

@killersalmons:
Mert kismillió, Fideszt kritizáló cikk között elvétve van egy jogos kritika a Pislogóssal szemben? Kristály logika....

kifordított nagyanyó 2013.07.31. 11:49:03

@Ironfist: Birca nem fideszes.
Az élet más dolgaiban elég sötét de nem fideszes.

Jobbikfikázás nem kéne!:))

Ironfist 2013.07.31. 14:44:43

@kifordított nagyanyó:
"Jobbikfikázás nem kéne!:))"

Továbbra is az a meglátásom, hogy a jobbik csak a fidesz kezére játszó párt. Azért, mert vannak normális szavazóik is, ez még nem fog változni sajnos. :\

Csigataposó 2013.08.01. 13:29:21

@tryclops: ram is szamithattok. Mindazonaltal, hogy en tisztaban vagyok avval, hogyha valasztast nyerne amit nem fog, akkor sem tudna megismetelni a korabbi kormanyzati teljesitmenyet. Hiszen abban szerepet jatszot hogy az egymas torkat 2 forintert atharpao MSZP egyszerre harom ellentetes iranyba tarot kepviseloti az kozvelemenykutasokbol elorevetitte egzisztencialis halafelmuk miatt azert eleg jol tudta egy iranyba huzni igy az MSZP kepviselok mig mondjuk Feri vagy Peti kormanyzati tevekenysegehez alt vmi 0.2-0.5 km/h-hatszelet biztositottak ezt Gordon fel tudta nyomni 1 km/h-ig is. Illetve Fidesz a Gyurcsan allati neki minnel roszabb nekunk annal jobb totalis destruktiv populizmusa okozta kb 10km/h ellenszelet is halgatolagos kulso tamogatast jelento szelcsende enyhitette. Nos eme ket tenyezo egyuttesen vezetett a viszonylag konszolidalt 1 evhez. Velemenyem szerint ha meg meg is van benne egy Horn Gyulai bozot harcos gerill a kepessege (aminek eddig nem mutatta jelet bar ez nem zarja ki) hogy egyutt tartson egy koaliciot kulonskeppen olyan koaliciot aminek reszese MSZP. Nos meg akkor is ott van hogy ezuttal azert verbalis harcot kell folytatni a Fideszel amire szerintem alkalmatlan igy Fidesz a populizmussal ugyanugy szetverne a kormanyzatat mint Gyurcsanyet. Szoval a remenykedes hiabavalo, es csalodas lesz a vege.

tryclops 2013.08.01. 16:45:17

@Csigataposó: Egyetértek. Nem is fájlalom, nem lenne hálás feladat megpróbálni rendet rakni ebben a kuplerájban. Hajlok arra, hogy egye meg Viki amit főzött, +4 év alatt meg fognak érkezni a mai MSZP szintjére. Talán akkor lehet valamit építeni, most csak a bozótharc maradna.

Csigataposó 2013.08.02. 00:14:44

@tryclops: Na ja de igy folytatjak addigra iskolakba mar csak foci es hittan oktats lesz, mar ha lesz meg iskola. Munkalehetoseg mar csak kozmunkaba lesz valami fideszes baro foldjen es hasonlok. Azert en ezt nem szivesen varnam ki. :(

Ironfist 2013.08.02. 12:42:54

@Csigataposó:
Pedig lehet, az országnak hosszú távon az lenne a legjobb, ha ez az országrabló, nemzetrontó hazaárulók gyülekezete, amit egyesek fidesz néven is ismernek, még négy évig maradna, mert az lehet, felnyitná a szemét az ország zombibb felének is. És utána, jobb esetben fellógatná őket a népharag az első lámpavasra, rosszabb esetben csak 4-8 évre nem kerülnének megint hatalomra...

Csak az a baj, hogy a közméltósági posztok a következő ciklus alkatt járnak majd le. Ha nem a fidesz győz, MINDENT meg fognak akadályozni ezek segítségével, ami az országnak jó lehetne, és persze rá fogják fogni az épp aktuális kormányra. Ha viszont a fidesz győz? Megújítják ezeket a posztokat a saját hazaárulóiknak, és az azt követő ciklust megintcsak baszhatjuk. Nem hülyeséget beszélt az a mocskos féreg Orbán, mikor megmondta, hogy ők itt húsz évre rendezkednek be...

Csigataposó 2013.08.02. 13:53:52

@Ironfist: Tekintve hogy idejuk 90% es orszag novkedesehez szukseges eroforrasok 70% nem novekedes megtermtesehez hanem sajat maguk beagyazashoz hasznaljak mindegy ez hosszu tavon mibe kerul az orszagnak ezert mondjuk ot ev mulva valsztason mar nem magyarorszag kormanyzasanka a lehetosegert lehet majd indulni hanem a gazdasagilag kiegett fold feletti terepszemle jogaert. De az biztos, hogy a viszonylag elfogdhato zombisagu kaderek (Domonkos, Ader) mellett ugye azert kinevezgettek 7-9 evre Pokol Belat, meg Matolcsy Gyorgyot aki siman kepes a part egysegnyi hasznaert 10 egysegnyi kart okozni az orszagnak. Mondjuk halalra rohognem magam hogy Pokol elvtars mostani hatarozati amelyek kormany altathatosagval kapcsolatban szulettek, hogy tudna szorol-szora azonos torvenyt 100%-ban ellenkezoleg ertekelni. Micsoda szep moka lenne egymasnak tokletesen ellentmondo jogszabalyok alapjan itelkezni probalni birosagokon. Oh be szep is volan.

Bee-zony 2013.08.05. 19:17:18

Első napirendi pont: Bajnai Gordon. Kik állnak a „szende” Bajnai Gordon mögött támogatóként? Nahát, micsoda „meglepetés”, a legrohadtabb zsidók – ők a stricik, akik a „szende” kurvát futtatják, aki a csali a horgukon, és akivel a zsidók és cigányok, és a megtévesztett magyarok szavazatára pályáznak. Remélem, hogy az utóbbiak száma 2014-re már 0 lesz.
Ha ezek – együtt – hatalomra, kormányhoz és kasszához kerülnek, akkor többet fognak lopni, mint Orbán és bandája, mert ki kell, hogy fizessék a mögöttük álló zsidókat, a sokszorosát adva nekik, mint amennyit a zsidók a (karácsonyfa)díszgój Bajnai hatalomra kerüléséhez beinvesztáltak, és az összes saját sleppet is ki kell, hogy fizessék, persze alapvetően a dolgozó magyarok adójából, mert honnan máshonnan? Még több adó lesz és még több lehúzás... Mindegy hogy mit hazudoznak erről a kampányban, mert a tetteik számítanak, főleg a hatalomra kerülésük utáni tetteik.
Valamint, az éhes tetvek szívnak több vért, vagy a már jóllakottak? Könnyen eldönthető ez a kérdés kipróbálás nélkül is.
Mégis mire számítottál? (1x)
Az élősködő rejtőzködik, álcázza magát, és minél kisebb feltűnést keltve élősködik. Aztán jön a naivaktól a kérdés, hogy hová lett a pénz? Na mégis, hova… Elszívták a(z ostoba) többség által megválasztott pénzszívók.
Éhes élősködőknek Bajnaira szavazni optimális választás. De csak nekik… a többieknek a legrosszabb.
Hogy akkor a nem élősködők mégis kire szavazzanak ebből a választékból? Ne egyik vagy másik pártra szavazzanak, hanem az optimális helyzetre, ami a legkevesebb lopást jelenti, és ami úgy érhető el, ha a különböző tolvajbandák között egyenlők az erőviszonyok, és akkor a bal oldali tolvaj kezét lefogja a jobb oldali tolvaj, és viszont. A Jobbikot kell erősíteni a többiekkel szemben; egyharmad Fidesz, egyharmad Jobbik, egyharmad Együtt-ék. A legnagyobb gond a Fidesz-kaméleonnal van, mert, lévén kaméleon, bármelyik oldallal képes szövetséget kötni, bár ezt jelenleg még cáfolják (hogy ők és a Jobbik nem koaláznak, mert a Jobbik zsidó- és cigányellenes). Ha viszont koaláznak, mert a hatalmon maradási érdekük így kívánja, majd jól megmagyarázzák, hogy ez így helyes – és mindig úgy helyes, ahogy ők csinálják, még ha teljesen lerohad és belepusztul az ország, akkor is. Nácik, judeonácik, narancstálibok, ugyanaz, előre a végső pusztulásig (szerintük győzelemig).
Ha van egy kalózhajó, ahol különböző kalóz-csoportok versengenek a hatalomért, ott a legjobb választási taktikával sem sokat lehet tenni azért, hogy ne kalózok legyenek hatalmon, mert eleve az alapoknál van a hiba. Ami ilyen körülmények között elérhető, az csak az, hogy a legkevésbé kártékonyak legyenek.
Murphy-törvény, hogy rendes emberek nem akarják embertársaikat igazgatni. Folyománya: tehát ez megmarad a rendetleneknek, pszichopatáknak, fehérgalléros bűnözőknek. Utána viszont ne panaszkodjon senki, hogy az lesz, és van, ami ebből következik… A jók passzivitásával, pártot nem alapításával és nagy csoportba össze nem állásával a bűnszervezetek kapnak zöld utat – és a nem bánomból lesz a bánom – és amíg normális emberekből nem áll össze egy normális párt, akik elvégzik az államgépezet feladatait, addig ez lesz és van, úgy Magyarországon, mint Egyiptomban és mindenütt.
A változáshoz viszont az át nem gondoltságnak és bénultságnak vége kell, hogy legyen, és bele kell fektetni mindazt az időt, pénzt, energiát, ami ehhez kell. Máskülönben megteszik ezt a motivált és kitartó, pénz- és hataloméhes bűnözők, és nincs fordulat (csoda pláne nincs), mert mitől lenne?

Bee-zony 2013.08.05. 19:22:24

Második napirendi pont: a hazudozó „ironfist”. Egyszer már lelepleztem, hogy hazudik,
( vastagbor.blog.hu/2013/06/06/gyorgy_istvan_ahol_tud_segit/fullcommentlist/1#c19983873 ) és azóta neki már mindegy, és átment gátlástalan hazudozóba - és ez akar tanár lenni. Gondolom, történelem-magyar szakos, mert a természettudományokban nemigen lehet hazudni… A buzik és a pedofilok pedig keresztény papnak mennek, mert leginkább ott tudják kiélni a ferde hajlamaikat…
Mégis mire számítottál? (2x)
Az a legjobb, ha „ironfist” el van tiltva bármely élőlénnyel való foglalkozástól, még mielőtt agyonverődne valahogy. A csavar-esztergálás, és a kőfaragás a kőbányában, az a neki való munka. Bár genetikus és memetikus hatások eredményeként a néphülyítéshez vonzódik, viszont a néphülyítés visszaüt, és a néphülyítés fokával arányosan nagyot, ez a nagy különbség a kettő között. Megrögzöttek persze vannak...

A wikipediáról és a metapediáról. Kérdés: mi a metapedia jelentése, és miért jött létre?
Meta = valamin túl; -pedia = kötőszóként, nevelés, felnevelés (gyereké).
Min van túl a metapedia? A wikipedián. Miért? Ezért:
„A wikipédia szabad lexikon, melyet mindenki szerkeszthet, és melybe mindenki írhat cikkeket, feltéve, hogy amit hozzáad vagy ír, az kóser.”
hu.metapedia.org/wiki/Wikip%C3%A9dia
A metapedia azért jött létre, mert a wikipedián a zsidók az őket érintő témákat vagy tabuvá tették, vagy hazudtak róla. Eleve 2 zsidó alapította a wikipediát, tehát… mégis mire számítottál? (3x)
Miután kicenzúrázták és kitiltották azokat a wikipediáról, akik mertek „nem kósert” írni, logikus volt, hogy ők létrehozták a saját oldalukat mindazon tartalomnak, amit a wikipediáról a zsidók kicenzúráztak – és persze hogy ők is kitiltották onnan „ironfistet”; írjon a zsikipediára, vagy hozzon létre magának saját oldalt.
A wikipedia (zsikipedia) ok, a metapedia okozat. Az okozat majd akkor szűnik meg, ha megszűnik az az ok, amely miatt létrejött. Röviden ennyi.

Hogy témától függetlenül ezt fújom, szerinte… „Persze”, mindez csak épp annyiban kapcsolódik a témához, hogy ha van valami probléma, disznóság, és megvizsgáljuk – nem csak a felszínt, hanem ami alatta van –, akkor szinte mindig vagy rohadt zsidót (bel- és külföldön) vagy szarmagyart (belföldön), vagy mind a kettőt találni ott elkövetőként.
Mégis mire számítottál? (4x)
A cigányok nem a fehérgalléros bűnözés terén tevékenykednek, bár van már néhány kivétel – mindazon fehérgalléros cigánybűnözők, akiket a rohadt zsidók és szarmagyarok helyzetbe hoztak, beemeltek a köreikbe – nehogy már csak erőszakos cigánybűnözés legyen…

Bee-zony 2013.08.05. 19:27:12

Harmadik napirendi pont: ahová a judeonácikat odaeszi a fene (pontosabban az ő hatalom- és pénz iránti vágyuk) az a hely és dolog lassan de biztosan leromlik, lerohad, legyen az kicsi vagy nagy, webhely, vagy Magyarország, vagy Nyugat… – mint amikor kukac kerül a cseresznyébe, vagy rothasztó baktérium, gomba a gyümölcsre. A kettő között van egy egyszerű ok-okozati összefüggés.
Mégis mire számítottál? (5x) Ha nem erre, akkor annak a tudatlanságod az oka, és sürgősen pótold az ismereteket az élősködők, ragadozók, kártevők témakörben.
A lerohadásra és megszűnésre két példa:
(zs)indymedia, a „független” hírportál. Józan észtől és erkölcstől valóban független volt, csak épp a zsidóktól volt teljesen függő, ők alapították, persze szigorúan sunyin, „zsidók pedig nincsenek” módban, aztán következett az, hogy aki igazat írt zsidó témában, azt kitiltották, aminek hatására egyre kevesebb gój járt oda, végül a zsidók egymás között maradtak, és amikor elérték ezt az állapotot, amiért mindent megtettek, hogy így legyen, akkor megszüntették a portált. Akkor végső soron mire volt jó az egész? A gójok agymosására, hülyítésére, és amikor ez a funkció már nem működött, nem fogyott a termék, akkor becsukták az „agymosóporos boltot”.
„magyar virtus” dettó. Rá kellett jönnöm, hogy az nem magyar virtus, hanem zsidó vírus, kitiltottak, aztán x idő múlva megszűnt az is – a gójok már nem vették a judeonácik által hintett „agymosóport”, egymás között pedig minek hintsék.
Sajnos a judeonácik nem szűntek meg, csak átalakultak, és átmentek máshová… A fix pont az, hogy ahol ők megjelennek, az a hely leromlik és tönkremegy...

Valamint van az igazság: az, ahogy a dolgok valóban történtek. Mit mond erre a hithű judeonáci? Azt, hogy ó, nem, az csak egy narratíva a sok közül – és így is áll hozzá. A logikai bukfence ott van, hogy ha minden csak egy narratíva, akkor ezek szerint minden mindegy,, illetve mindegy az, hogy mi az igaz, nincs jelentősége – és számukra valóban nincs jelentősége, mert ők orrba-szájba hazudnak, és csak annak van jelentősége, hogy hatalmon maradjanak, bármi áron, hazudozással, erőszakkal, bárhogyan.
Az egy abnormális világkép és cselekvés; a kérdés az, hogy a hazudozók világa meddig maradhat fenn…

Bee-zony 2013.08.05. 19:29:44

Negyedik napirendi pont: számomra már lerágott csont, és a judeonáci állítás-panelekre már régen megvan a válasz, úgyhogy ezt már csak azoknak, akiknek minden zsidó „vicc” új.

1.) A zsidókat azért nem szeretik, mert tehetségesebbek és sikeresebbek, mint környezetük.

A zsidók azért sikeresek, mert csoportban működnek, gátlástalanok, istenük a pénz és a hatalom. A tehetséges népeket önmagában pozitív tulajdonságaikért nem utálják.

2.) A zsidókat azért nem szeretik, mert mindenhol a kisebbséget és a másságot képviselik.

A legtöbb kisebbséget és a más kultúrájúakat nem utálják, csak a zsidókat. A probléma a zsidókkal a gátlástalanság, pénzsóvárság és hatalomvágy, a kisebbségtámogatás pedig eszközeik egyike.

3.) A zsidók csak annyit hazudnak, mint más nemzetbeliek.

A zsidók megrögzött hazudozók...

Módszertanilag nincs már semmi új, ugyanazon ismert séma szerint működik a bűnszervezet, és történnek a disznóságok. A probléma már nem annak megfejtése, hogyan működik, hanem az, hogy még mindig működik...

süti beállítások módosítása