Skip to content


       Szűrés lista

Kimi, a kabala korlátlanul rendelkezés áll

"A KIM 2011-ben indította el a gyerekbarát igazságszolgáltatás nevű programját, a minisztérium együttműködve az egyszervolt.hu munkatársaival útjára indította „Jogos a kérdés” elnevezésű honlapot, amelynek célja, hogy a kisgyermekek számára érthető és játékos formában közvetítse azokat az alapinformációkat, amelyek megkönnyítik számukra a jogi útvesztőben történő eligazodást. Fogalomtár, történetek és játékok segítik a kisgyermekeket, hogy megismerkedjenek és megbarátkozzanak a jogszolgáltatás világával. Mindebben Kimi, a honlap házigazdája van a segítségükre.  Kimi idén nyáron, kamionon járja az országot, amely megyeszékhelyen és az Erzsébet - táborokban áll meg. A Kimi-kamion interaktív játékokkal ismerteti meg a gyerekekkel a jog és a törvények világát." - mutatta be a minisztérium a programot.

A "Kimi-kamion" szójátékért máris kiosztunk egy különpontot, illetve külön gratulálunk a "Kimi" névért, a Google-ba beírva rögtön felhoz kismillió találatot Kimi Räikkönenre.


Kimi Facebook-oldala is osztatlan siker:

kimi_fb.jpg


kimi2.jpg

kimi1.jpg
kimi3.jpg

A Blikk megkérdezte a minisztériumot, hogy ez a pajkos kabala mennyibe is került. 
(Azt ugye senki sem gondolja, hogy valamelyik aktatologató trendi KIM-es legény húzta magára a jelmezt.)

2013-ban 824 ezer forintot költöttek a kabalára, valamint 6,4 millióért rendeltek plüssfigurákat, bögrét, kulcstartót, lufit, pólót, tornazsákot, hűtőmágnest, órarendet, matricagyűjtő füzetet.
A kabala idén már 20 programon vett részt, és KIMI-nek, illetve életrekeltőjének a havi nettó 70 ezer forintért korlátlanul rendelkezésünkre kellett állnia, a jelmezt a minisztérium adja. A jelmezben amúgy Bese Sándor színész található.

A gyerekbarát kormánynak külön honlapja is van http://gyermekbarat.kormany.hu/, ahol lehet követni, hogy hol, melyik rendőrkapitányságon adtak át gyerekbarát kihallgatószobát. Jelenleg 13-nál járunk.

Izsákon nincs gyerekbarát kihallgatószoba, csak a hagyományos. Illetve még az sincs.
"A vádlottak és a sértett háromnegyed 6 körül érkeztek meg az épületbe, ahol a másodrendű vádlott által is használt irodában egy székre leültették a férfit, majd csukott ajtó mögött vallatni kezdték. Az első- és másodrendű vádlott mintegy 2 órán át felváltva és együtt is nagy erővel bántalmazták a sértettet azért, hogy a bűncselekményről vallomást tegyen, annak elkövetését ismerje be."
Az izsáki férfi este 8 óra után belehalt a bántalmazásban, a rendőrök pedig az előző hónapokban is "hallgattak ki" embereket hasonló módszerekkel, az ügyészség vádat emelt ellenük 2013 januárjában, februárjában és márciusában elkövetett bűncselekmények miatt is.

Nagyon klassz dolog ez a gyerekbarát kihallgatószoba, de lehet, hogy előbb be kellene kamerázni minden kihallgatószobát, hogy ha beviszik az embert vallomást felvenni, akkor ne verjék ki belőle a szart is.

Címkék: kim

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr645558283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Transylvanianmixedgrill 2013.10.09. 10:19:10

Az "Úttörő Sárkány" Koltai Róbert Szamba című filmjéből mindenkinek megvan? Sajna nem találok róla képet vagy videót a neten, de érdemes utánanézni...már csak a hasonlóságok miatt is. ;)

Johnny336 2013.10.09. 10:54:34

Huhú, de szép átvezetés Kimiről a gyerekbarát meghallgatószobára, illetve a kényszervallató rendőrökre. Gyönyörű! Mióta lett DK-s, LMP-s, PM-es a blog? Kár, hogy Pintért nem kevertétek bele.
Arrafelé van ilyen szintű kommunikáció...

NYJetsTD 2013.10.09. 10:58:30

Közös road-show mikor lesz az Alonso székletvizsgáló és pelenkatrafik busszal?... van itt pénz mindenre... Magyarország jobban lelkesít....

Baldrick68 2013.10.09. 11:05:22

@Johnny336:
Szerintem nem lett LMP-s.
Javaslom nézz vissza 2010 előtti postokra.
A szocik is kaptak a pofájukra rendesen.
Tudod a VB kb mindíg ugyanazt mondja és pellengérre állítja a HATALOM faszságait.

Johnny336 2013.10.09. 11:15:08

@Baldrick68: köszönöm a tanácsot, de az internetet nem tegnap kötötték be hozzám. Indulás óta olvasom őket, és mindig betalálnak. De ez most nem - teljesen értelmetlen volt az egész. Mit akarnak ekézni? A sokpénzért felesleges Kimit kitaláló és futtató minisztériumot?
A kényszervallató rendőröket?
Az ORFK-t, és korrupt vezetőit?
Pintért, a maffiavezért?
Orbánt, mert egy maffiavezért tett belügyminiszternek?

Szóval nem értem.

legeslegujabbkor 2013.10.09. 11:18:18

@Johnny336: Még mindig ugyanazt a képet, a gyerekek fejét simogató Rákosit.
Azt, hogy milyen álságos, amikor az odavetett morzsákkal eltakarja a hatalom azokat a mocskos, baseballütős kezeit.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.10.09. 11:20:10

Maradjunk csak KiMinél, mert azért ebben is van potenciál.

Vajon mit lehet, mit tudnak elmondani a gyerekeknek arról az átláthatatlan jogkatyvaszról, amiben egymásnak ellentmondó, követhetetlen hivatkozásokkal tarkított, kizárólag a kodifikátorok számára érthető, a végrehajtó hatóságok számára is sokszor alkalmazhatatlan, az elmúlt három évben szélfújásszerűen szétmódosított, Lex Kivételekkel dúsított, bizonyos érdekkörök számára röhögve félresöpörhető szabályok alkotnak? Mesélnek vajon arról, hogy az adózás rendjéről szóló törvényt minden további nélkül lehet a befektetési alapokról szóló törvényben változtatni, csak mert Matolcsy úrnak hirtelen szüksége van a költségvetésben még 100 milliárdra? Hogy fontos törvények születnek kézivezérléssel, egyéni beadvány alapján, éjszakára időzített vitával három nap alatt? Hogy Magyarországon gyakorlat lett törvénnyel megzsarolni és ellehetetleníteni gazdasági szereplőket és ágazatokat egyik napról a másikra?

Erről beszélj, KiMi! Hadd tudják meg a gyerekek mielőbb, mire valók a törvények a state capture világában.

Johnny336 2013.10.09. 11:25:59

@legeslegujabbkor: a gyanúsított halálának semmi köze nincsen a politikusokhoz. Két rendőr, akik már régóta ezt csinálták, és a félrenéző, egymást bevédő rendőrség pedig akarva-akaratlanul hagyta.

legeslegujabbkor 2013.10.09. 11:35:13

@Johnny336: A rendőrségnek valamilyen köze mégis van Pintér Sándorhoz, és neki valamilyen köze van Orbán Viktorhoz, vagy már nem aktuális a felelős magyar miniszterelnök kifejezés.

Johnny336 2013.10.09. 11:42:12

@legeslegujabbkor: LOL! Pintér szerintem erről nem tudott. A két (mostmár négy?) rendőr ilyen tevékenységéről a felettese tudhatott. Aki Izsákon szolgált. Kb. a megyei RK-ig sem jutott el a dolog.

Nem érted mit próbálok elmagyarázni. Lehet mindenért a mindenkori kormányt okolni, de vannak dolgok, amikről nem tehetnek.
Vizo házi őrizetben van, na az már más tészta. Ezeket kell az arcukba kell vágni!

legeslegujabbkor 2013.10.09. 11:45:10

@Johnny336: Te meg azt nem érted, hogyha gyerekbarát kihallgatószobákkal akarnak villogni, akkor tudjanak már a felnőtt kihallgatószobákban történtekről is. Ha az egyiknél bezsebelik az elismerést, akkor a másiknál viseljék a felelősséget.

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2013.10.09. 12:02:31

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Eleve az is jó kérdés, hogy a gyerekek ezt az egész témakört hol értik és hol érdekli őket ez az egész. Az ő szintükre bőven elég az, hogy aki rosszat tesz, azt a rendőrök elfogják, a bíró megmondja róla, hogy bűnös, utána pedig megy a börtönbe. Ez pedig így bőven elég, hiszen a mesék is arról szólnak, hogy a gonoszt előkerítik és megbűnhődik valahogy, és most mindegy, hogy a királyfi és a sárkány a szereplők vagy a Batman - illetve ha a nagyobbaknak szóló filmekbe is belebotlanak, akkor is ezzel találkoznak.

Azt, hogy mi a rossz, azt alapvetően megtanítják nekik sok helyen (aki vallásos neveltetésű, az még több helyen is), az pedig természetes nekik, hogy ezek a források - a családjuk, az óvoda és az iskola - megvédik őket, és kiállnak értük, ha baj éri. Akármennyi mocsok van a világban, ezek azért még alapvetően működnek.

Édesapám is jogász volt, de egész egyszerűen nem volt sok fogalmam gyerekkoromban arról, hogy mit is csinál, pláne hogy vállalati jogtanácsosként dolgozott. Legfeljebb csak azon csodálkoztam, hogy miért "dr.", amikor nem is orvos. De a jog témakörében épp elég volt nekem a fenti eszmefuttatás szerinti válaszrendszer. Ha a minisztérium annyira jó fej akar lenni, akkor inkább a 17 éven felüli korosztálynak kéne, hogy megmagyarázzon bizonyos dolgokat, mert a felnőtt generációk jogi tudatlansága már sokkal fájóbb... meg az is, hogy ezt számos jogász mennyire kihasználja.

2013.10.09. 12:25:40

@Johnny336: A poszt arról szól, hogy sokkal értelmesebben is fel lehetne használni azt a pénzt, amit Kimire elköltöttek, például a rendőrségi vallatószobák bekamerázására. Egy jó példa arra, hogy a kormány mennyire a saját érdekét nézi, és nem a társadalomét. A kamerák sokkal hasznosabbak lennének nekünk, viszont azt nem lehet olyan jól eladni a nép felé, mint Kimit.

A kormány nem tehet az izsáki esetről, de arról már igenis tehet, hogy nem szünteti meg azokat a körülményeket, amelyek ilyen és hasonló eseteket eredményezhetnek - miközben propagandára, saját maga fényezésére valahogy mindig talál pénzt.

titan 2013.10.09. 15:42:07

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): szerintem nem hülyeség, hogy a jogalkalmazást kicsit közelebb hozzák a gyerekhez, a gyerek tán érdeklődni fog, és akkor már előnnyel indul az életben, mert tudni fog olyan dolgokat, amik szükségesek lehetnek. Én a suliból szórnám kifelé a hittant és tennék helyére gazdasági és társadalmi ismereteket, mert az használható információt ad át, és ha van hozzá egy megfelelő tanár, meg egy Kimi nevű kis segéd, abból még jó is kisülhet.
Nem mondom, hogy a hittanra abszolút nincs szükség, de a kötelezőség...

titan 2013.10.09. 15:43:49

@Lazybones: szerintem a Kimire költött pénz épp a jobban felhasznált kategóriába tartozik, állami megrendeléshez képest kifejezetten aprópénznek tűnik. Tudnék jobb ötletet is, hogy mi az ami felesleges költség :)

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.10.09. 16:01:11

@titan:

A probléma Magyarországon a következö: minden kormányváltáskor (értsd 4 évente) megváltozik minden hivatal, minden szerv neve és hatásköre.

Ez csak a jéghegy csúcsa.

Következményeként pedig a magyar ember képtelen bármit is nyomonkövetni, ugyanis baszottul nem érti a rendszer müködését, ugyanis baszottul nem látja át. Bár nekem az az érzésem, hogy a fidesz-szoci nagykoalíciónak pont ez az érdeke.

Nézz körül Ausztriában/Németországban, csodálatosan élhetö országok. Ezzel szemben Magyarországon ma 90%-a az embereknek funkcionális analfabéta, természetesen a rendszernek köszönhetöen.

Tehát az, hogy van e hittan vagy nincs, van e jogszabály ismertetés gyerekeknek vagy nincs, csak egy adalék. Az alapstruktúrával van a gond.

Szar banda ez, én mindig mondom...

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2013.10.09. 20:41:45

@no-night: "Ez pedig így bőven elég, hiszen a mesék is arról szólnak, hogy a gonoszt előkerítik és megbűnhődik valahogy, és most mindegy, hogy a királyfi és a sárkány a szereplők vagy a Batman - illetve ha a nagyobbaknak szóló filmekbe is belebotlanak, akkor is ezzel találkoznak"
Sőt, ha még nagyobbaknak szóló filmbe is belebotlanak, akkor látják, hogy a fiatal lányt - még ha nem is bűnös, - nagyon csúúúúúnyán megbüntetik! :-)

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.10.09. 22:35:01

@titan:
Aha, saccperkábé be tudom lőni, főleg a Navracsiccsal pacsizó Kimi láttán, hogy Kimi szerepe egyetlen dologban merül ki: abban, hogy azt sulykolja a gyerekekbe, a mostani kormány és az Országgyűlés a törvényeket mind az ő érdekükben hozza, a legjobb szándék vezérli őket, és még csak véletlenül se jusson eszükbe megkérdőjelezni azok jó szándékát, értelmét és létjogosultságát.

De lám, elég csak felmenni Kimi fácse-oldalára:
"Mi a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztériumban azon dolgozunk, hogy az igazságszolgáltatást a gyermekek számára is kiismerhető és értelmezhető rendszerré tegyük, olyan intézménnyé, amely partnerként tekint Rátok.
Azonban ahhoz, hogy az igazságszolgáltatás egy barátságosabb, ismerősebb közeg legyen számotokra, tudnotok kell, hogy milyen jogaitok és kötelességeitek vannak, értenetek kell azokat az alapvető fogalmakat és eljárásokat, melyekkel az igazságszolgáltatás dolgozik és melyek rátok is vonatkoznak. A jog labirintusában nehéz eligazodni, ebben KIMI van segítségetekre: tőle tudhatjuk meg a fontos dolgokat, s ő az, aki segít megismerni, megérteni, elsajátítani az igazságszolgáltatáshoz kapcsolódó fogalmakat."

De van jobb is:
"Történelmünk mesésen híres igazságosztója Mátyás király, aki a rosszakat megbüntette, a jókat pedig megjutalmazta. Tetteit számtalan mesében örökítette meg az igazságos döntésekre vágyó nép, mert ahol több ember él együtt, mindig előfordulnak vitás helyzetek, amikor elkél a bölcs döntés. Így van ez ma is, és talán veled, vagy ismerőseiddel is megtörtént már olyan eset, amikor a legszívesebben Mátyás királyhoz fordultál volna. Most itt a lehetőség, hogy ezt megtedd, hiszen történetíró pályázatot hirdetünk a Jogos a kérdés honlapon!"

Remélem, valamelyik kedves kis lurkó megírta a jóságos Mátyás királynak, hogy hogyan döntötte be a kormány egy jogorvoslat nélküli pályázat törvényesítésével a 18 éve trafikot üzemeltető nagypapája üzletét, aztán hogyan alázta még tovább azzal, hogy mivel csak 18 éve trafikozik, így még csak nem is indulhatott azon a pótpályázaton, melynek fődíja is csak hat hónap haladék lett volna, hogy teljesen új életet kezdjen!

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.10.09. 23:14:58

Félig OFF:

Kedves gyerekek!
"Amiről Kimi valószínűleg nem mesél" sorozatunkban ma Kocsis Máté bácsit olvashatjátok, aki három és fél évvel a kormányváltás után is rezzenéstelen arccal tud elmúltnyolcévezni az ún. "ároktői banda" szökése és évekig húzódó büntetőpere kapcsán:
"Kocsis Máté emlékeztetett arra, hogy a bűncselekmények a szocialista kormányok idején történtek, az eljárások is azóta húzódnak, ezért a Fidesz nem tartja hitelesnek, hogy az MSZP-s képviselők "független szakértőként lépnek fel" az ügyben."

Nahát, három perc gugli, és már bugyog is fel az info:
"Az ároktői banda büntetőpere tavasszal azért is vált ismertté, mert több vádlottnál letelt az előzetes letartóztatás törvényben megszabott négyéves felső határa, emiatt meg kellett szüntetni fogva tartásukat. Ezután Handó Tünde, az Országos Bírósági Hivatal elnöke az igazságügyi minisztertől és a parlament alkotmányügyi bizottságának egyik tagjától is kérdéseket kapott azzal kapcsolatban, mi vezethet a hasonló esetekhez, és milyen intézkedésekkel lehet ezt megelőzni. Handó Tünde május közepén célvizsgálatot rendelt el, és azt kérte a Fővárosi Törvényszék vezetésétől, vizsgálják meg a soron kívüli ügyek gyakorlatát, illetve tárják fel, mi akadályozza a hasonló ügyek gyorsabb befejezését, majd jogszabály-változtatásokat, bírósági létszámbővítést és az illetékességi, hatásköri szabályok módosítását kezdeményezte a büntetőperek gyorsítása érdekében."
hvg.hu/itthon/20130905_Az_ugyesz_kokemeny_buntetest_ker_az_idose

Tehát ha esetleg valaki azt hinné, hogy négy év után az ároktői banda váratlanul csak úgy huss!, elrepült Svájcba, az sajnos "téved".

Látjátok gyerekek, így próbálja a kormány közelebb hozni hozzátok a jogszabályokat: hogy felnőttként is az "Az mind te vagy, de én mi vagyok?" játékot játssza, és amiből ti már jó eséllyel hat éves korotokban kinőttetek.

Megdobbent 2013.10.09. 23:17:43

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): vegtelenul egyszeru, minden mondat vegere oda kell a tenni a kovetkezoeket, tetszoleges eloszlassal:
"Vagy epp ellenkezoleg"
"Legalabbis most"
"Ha epp szerencsenk van"
"Szerintunk legalabbis"
"KERSZ CUKROT, KISLANY?!"

Az utolso nagyon durva, de elebe megy minden kinos visszakeredezesnek :>>>

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.10.09. 23:39:07

@Megdobbent:

Ennek a kormánynak nem szerepel a szótárában a "szerintem", "szerintünk" és ezek szinonimái, az ugyanis azt jelentené, hogy hisznek benne, de legalábbis elképzelhetőnek tartják, hogy más szerint meg lehet máshogy, és az lehet jobb, mint amit ők csinálnak. Csakhogy az az ő elképzeléseiknek túl liberális lenne, tehát kizárt. Nagyjából ezért redukálták lojális civil csoportok bólogatóversenyévé a társadalmi vitákat, ezért teszik folyamatosan nevetségessé a parlamenti vitákat az éjszakai időpontokkal meg a vita utáni módosító-hegyek gyakorlatával, és ezért ábrándozik Kövér a rendeleti kormányzásról. Mert való igaz, minek fárasztani az Országgyűlést mindenféle jogi procedúrákkal, ha az ötletek egy akut hasmenés gyorsaságával folynak keresztül a jogalkotás rendszerén?

Remélem, gyerekek, Kimi ezekről is sokat mesélt nektek!

titan 2013.10.10. 10:04:42

@Inkább_a_Lázár_maradt_volna_ott: ebben igazat kell adnom neked, ami azért sajnálatos, mert elég szomorú, hogy így van...

Bee-zony 2013.10.10. 11:50:45

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): „Mert való igaz, minek fárasztani az Országgyűlést mindenféle jogi procedúrákkal, ha az ötletek egy akut hasmenés gyorsaságával folynak keresztül a jogalkotás rendszerén?”

Ez nem így van, egyes ötletek a hasmenés gyorsaságával, más ötletek a székrekedés lassúságával mennek át, lásd az ároktői példát, ott speciel székrekedés volt, és van. Érdekes módon működik a kúrmány… Üldözendő faj, pl. magyar? Pár nap alatt pikk-pakk megvan a törvény. Védett faj, pl. cigány? Akkor viszont évek alatt se, és persze felelős sincs, csak körbe mutogatás (ti. mindegyik felelős).

Így hirtelen négy kérdésem van Kimi bácsihoz, ha már úgyis azon vannak, hogy retardált sorban tartsanak:
1.) 2010 óta hányszor módosult az egyházügyi törvény, és kb. hányszor fog még módosulni? – és persze mindez a jogbiztonság és a kiszámíthatóság jegyében, ugye?
Arra még emlékszem, hogy Szászfalvi László 2010-ben összegründolt egy törvénytervezetet kb. fél év alatt, ami kb. minden valódi kis- és nagy egyháznak megfelelt volna, egyeztetett velük, nyugtatott, stb., és ezt a tervezetet legrohadtabb FizeSS nagyfejűek szavazás előtt lesöpörték az asztalról, és lett helyette az, hogy majd ők megmondják parlamenti kétharmadilag és státuszilag, hogy ki és mi az egyház. Ezután Szászfalvi állítólag lemondott – vagy nem – én innentől már nem tudtam követni a katyvaszt.
„Távozik az egyházügyi államtitkár”
www.origo.hu/itthon/20120508-tavozik-szaszfalvi-laszlo-egyhazugyi-allamtitkar.html

„Módosul az egyházügyi törvény”
mno.hu/belfold/modosul-az-egyhazugyi-torveny-1175275
(…) „A 237 igen szavazattal, 72 nem ellenében elfogadott új szabályok szerint minden vallási közösség használhatja majd az egyház megnevezést.” Nahát, akkor nem kell underground futballklubnak és barkács-szakkörnek nevezniük magukat, ez igen… és akkor Rákosi Mátyás elvtársat is biztos leváltották már, éljen a demokrácia és a szabadság!

2.) Hány ilyen szar módosított – és az állampolgárok kb. 99% által követhetetlen, mert nem a Magyar Közlönyt bújják – törvény van még?

3.) A törvény nem ismerete nem mentesít a büntetéstől, ugye?

4.) Nem kellene-e elhajtani az ilyen kúrmányokat a fenébe, és lecserélni normálisra?

Bee-zony 2013.10.10. 11:58:19

A felvétel a „rendőrség” kihallgatói ténykedéséről kezdetnek jó, viszont annál a „rendőrségnél”, ahol az azonosítók „leesnek”, ott a kamera is „véletlenül” elromlik, a felvétel elveszik, vagy megvágódik…

A többi felmerülő kérdés:
Kimi a kabala -> Ez kinek a haverja?
Gyermekbarát kihallgatószobák -> Ez kinek a haveri cége?
Izsákon „rendőrségileg” agyonvert férfi -> Na, ő nem volt senki nagyfejűnek sem a haverja.
Lop-csen-csór mutyiország, klikkek és klánok… Ön melyik klikkbe és klánba tartozik? Egyikbe sem? Hmm, akkor problémája lesz (volt, van)… mert Afganisztán és Mexikó között Magyarország is ott van a sorban.

Erre megy el az adónk; röpködnek a mindenféle adók, díjak, illetékek (összefoglalva: lehúzások), és ebből a haveri mutyi-hülyeségekre mindig van pénz, de olyanra, mint pl. egészségügy, oktatás, nincs. Kinek jó ez így? Nekem pl. nem. Akkor én a mutyi és korrupció és gazdáik ellensége vagyok, és ahol ilyen a többség, onnan nekem kell elmenni… és ha nincs hová?

Romlott, rohadt, korrupt, degenerált, kártékony Magyarországon a többség, ez a főáramlat, és aki nem így akar ott élni, annak konfliktusok sorozata lesz (volt, van) az élete. Hogy is lehetne ez másként? Ha egy rothadás, romlás elindult, akkor az halad, és eléri a végpontját – és még mindig van lejjebb, egészen a gazdaság megbénulásáig és a (polgár)háborúig. Van a problémára megoldás, két út és mód is, az egyik a távozás, helyben maradva pedig az ellenállás és az ellenáramlat, az indiai Gandhi-féle tömeges, és a pakisztáni megoldás: sok gyermek és sok fegyver.
Az, hogy Magyarországon békeidőkben is eléggé háborús idők vannak, ahogy pl. Mexikóban is, az a romlottság fokát mutatja.
Addig az a felállás, hogy aljasok a Parlamentben (és a pártokban és az állami szervekben) és ostobák az utcán és a szavazófülkékben, amíg a többség meg nem tanulja, hogy aljasokra, népámítókra, hitetőkre nem szavaz, és létrehoz a saját soraiból egy korrekt pártot – amely párt persze rohadt zsidóknak, szemét cigányoknak és szarmagyaroknak nem fog tetszeni, de nekik ott vannak a már rég meglévő kaméleonpártok – és éppen ez a tét, hogy nem szélsőbal, nem szélsőjobb, nem kaméleon, nem állatfarmi elvű, hanem egyetemes mércével mérve valódi közép, és minden korrekt, nem bűnöző ember számára nyer-nyer helyzetet nyújtó többségi társaság… Milyen messze van ettől Magyarország, ugye? – még a sokkal közelebb álló országoknak is van hová fejlődni – de ettől még ez a jó cél és jó irány. Hogy ez jobb helyeken, ahol eleve közelebb állnak ehhez, előbb valósul meg nagyban, az nem csoda. Viszont a szükséges minőséget elérők által létszámarányosan mindenütt megvalósítható kicsiben.

Bee-zony 2013.10.10. 12:12:39

Apropó, kabala -> kabbala

„A kabbala nem azonos a kabalával”
www.astronet.hu/tenyek-talanyok/vallasok/a-kabbala-nem-azonos-a-kabalaval-102158
(…) A kabbala eredete.
Ne gondoljuk, hogy a szerencsét hozó, rontástól megóvó kabalának semmi köze a kabbalához! Nagyon is van. Csak az évezredek során sokan csak a felszínt látták, a lényeget nem értették. Hogyan is érthették volna, hiszen az csak a beavatottak kiváltsága volt. Titkait a beavatott mesterek szájhagyomány útján adták tovább a kiválasztott tanítványoknak. Később ezeket a tanokat írásban is rögzítették, és megszületett a két legfontosabb kabbalisztikus írás, a Sepher Jezirah (A keletkezés könyve), valamint a Sohar (A ragyogás könyve), amelyek a tanítások alapját képezik. A Ragyogás Könyve a Kabbala és a Tóra közötti összefüggéseket magyarázza híveinek. Megértéséhez hasznos a zsidó vallás kultúrájának ismerete. (…)

Minden rosszban van valami zsidó (ha Magyarországról van szó).

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2013.10.10. 17:49:46

@Johnny336:
Hozzád hasonló fityisz szinten megrekedt humanoidoknak.:
Amíg nincsenek normális felnőtt kihallgatóhelységek a rendőrőrsökön (mert ugye évente szignifikánsan több felnőtt egyént esik át kihallgatáson a sünöknél), addig kibszottul vastagbőr gyereknek jogot magyarázni, gyerek kihallgatószobákat építeni és mindezt milliókért hype-olni.

Johnny336 2013.10.10. 17:55:23

@Lazybones: köszönöm, így máris árnyaltabb a kép!

@OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty!: LOL! Gondolkozom, hogy bevalljam-e milyen pártállású vagyok. Talán jobban lenéztek, mintha Fideszes lennék...

süti beállítások módosítása