Skip to content


       Szűrés lista

Búcsúlevél

bucsu_1381577640.jpg_516x720

Debreczenyi János, Veszprém korábbi fideszes polgármestere kilépő levele.

Debreczenyi korábbi levele is nagy vihart kavart, akkor Bayer cigányozós cikke miatt írt levelet, melyre Latorcai veszprémi KDNP elnök válaszolt.

A NOL.hu-nak nyilatkozott is az ex-polgármester.
"-Mi az, ami annyira elfogadhatatlan az ön számára, hogy nemcsak levélben fogalmazza meg súlyos aggályait, kritikáját, de még a KDNP-ből is kilép?
-
Nem tudok azonosulni egy öntelt, gőgös, akarnok kormánnyal, mely teljesen elszakadt a választóitól, kiszámíthatatlan bel-, kül  és gazdaságpolitikát folytat. Tönkreteszik, lejáratják ezt a népet, ezt az országot. Én a polgári értékrendben hittem és hiszek, de ami most történik, az mindannak a megalázása."

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr775564989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2013.10.12. 14:18:15

Teljesen korrekt, igazából egyetlen egy kérdésem lenne:
Miért most?

Hajlok rá, hogy azt gondoljam, kiesett a pixisből, ezért jöttek elő hirtelen az elvei. Persze az is lehet, hogy pont azért esett ki folyamatosan a belső körből, mert neki valahol mélyen még voltak ilyen pre-fülkeforradalmi anakronisztikus maradványai.

Minden esetre jó látni, hogyha lassan is, de a Szentlélek teszi a dolgát. :o)

Žďárský 2013.10.12. 14:28:08

Semlyén Zsolt?????
Oké, hogy tele lett a töke a rendszerrel és ezért most megkapja a 15 perc hírnevet. De az az ember, aki egy megyeszékhely expolgármestereként egy országos politikusnak, a saját pártelnökének a nevét nem képes helyesen leírni, az pontosan olyan egybites nímand, mint a többi zavartan motyogó mameluk a parlamentben.
Mondjon is le és tűnjön el. Talán értelmesebb jön helyére.

2013.10.12. 14:29:15

Jobb később mint soha--tartja a közmondás. Legalább a keresztényi hit felülkerekedett a galád, gaz ördög sátáni cselekedetén. A szentlélek ismét megszállta és a becsülete, amit a zsebében hordott, előtérbe került.

Valószinű, hogy mint@TaTa86 írta--neki már nem jutott hely a jövőbeni húsosfazék környékén sem. De polgármester úr, mit várt ? Mert azt kapta, amit megérdemelt---Viktortól és tömjéntől.
Mert a fideszben az első szabály--ha nem nyalsz, repülsz ! Most ön repül ! Mert az ország még jobban teljesit !

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2013.10.12. 14:38:28

@jános515: De azért nem fantasztikus, hogy milyen hirtelen képesek összenyomott gerincű, elsorvadt agyú zombik kiegyenesedni, és egy szilárd értékrendszer alapján koherens kritikát megfogalmazni a rendszerről?

Az emberben esküszöm egy Mindszenty veszett el, azzal az apró különbséggel, hogy ez utóbbi börtönt és nélkülözést vállat az elveiért, Debreczenyi pedig pénzt és pozíciót. De a fináléra végülis betették ugyanazt: 56-os szereplés, szilárd keresztény hit.

Magustanonc 2013.10.12. 14:39:25

@Свобода: "Talán értelmesebb jön helyére."

Honnan? :o

2013.10.12. 15:01:16

@TaTa86.: Az akkor fordulat volt a pénz, a jólét, a gerinctelenség felé, de mivel jól megfizették, ezért elviselte, elfelejtette a keresztényi elveket , az értékrendet , a tisztességet..
De most, szerintem már tudja minden fideszes hogy ki megy a ganajra, ki marad polgi és kiből lehet képviselő, igy már ha kell, még azt is letagadják, hogy ök fideszesek voltak valaha.
Hogy miért ? Mert már nem fizetik meg a hűséget !

Egy vicc jut eszembe-- Hofi után szabadon ----két öreg partizán beszélget.
Emlékszel egykomám, mikor együtt lőttük a pártházat. Emlékszem komám, hogy ne emékeznék rá.Lőttük, ám , de melyiket ?
Melyiket,melyiket, hát mikor melyiket komám !

Na ez a fidesz is, ha megfizetik őket akkor jobbosok, keresztények és polgári körösök.
De ez igaz a szocikra is, mert ők is csak érdekből szocik és még ha meg is fizetik őket, akkor meg pláne, hogy azok. Zsebből és elvből !
Erre mondja a tót, hogy sicko jedno !

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2013.10.12. 15:17:31

@jános515: Olyanok ők, mint Szent Pál. Csak ők nem gazdagon térnek meg, és adogatják el minden harácsolással megszerzett vagyonukat, hanem miután csődbe mennek rájönnek, hogy az evangéliumi szegénység hirtelen nem kerül semmibe, szóval simán felvállalhatják.

Ahogy az szdsz gyalázat és szégyen volt minden szabadelvűnek, liberálisnak, úgy a KDNP gyalázat minden kereszténynek.

politologus · http://politologus.blog.hu 2013.10.12. 15:50:52

Debreczenyi ősfideszes, talán már az első választásokon is indult az ő színeikben. Azt mondjuk nem tudom, miért nem ismételhetett polgármesterként.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2013.10.12. 16:40:20

A saját pártelnökének a nevét nem tudja... nem mintha fontos lenne, hogy ki a KDNP elnöke, csak sokat elárul úgy az egész emberről, ha a saját főnöke nevét nem tudja.

Uebermensch 2013.10.12. 16:54:14

@immortalis: Miért, a Semmilyen Zsoltot nem ly-val kell írni? :D

Myrath 2013.10.12. 17:07:10

Szerintem fél, h a pokolra kerül. De most már késő!

Horizont 2013.10.12. 17:37:34

Hihetetlenek vagytok. Ha benn van az a baj, ha kilép az a baj! Ha besimul az a baj, ha lázad az a baj. Ha nincs véleménye az a baj, ha van önálló véleménye az a baj. nem könnyű eljutni egy pontra, nem könnyű belátni a csalódottságunkat és azt, hogy rossz lóra tettünk! De ő legalább megtette. De mindjárt "húsosfazekastoztok". Nem tudja Semjén nevét helyesen . Na ne bacca már meg micsoda tragédia. Lehet őt eddig is utálta:)
Ez a kilépés és a levél nem menti fel az alól, hogy eddig ott volt és asszisztált mindenhez. De legalább belátta és tett valamit.

a kormány embere 2013.10.12. 19:02:21

Mit mondhatnánk,nem kapkodta el a felismerést a pali.

Kandeláber 2013.10.12. 19:04:54

Ez valami szentfazék?

dr. Aullah 2013.10.12. 19:33:50

@Horizont: Ha két éve tette volna meg, akkor simán el lehetne hinni... denemma!

CORSO 2013.10.12. 19:53:59

Hofi már ezt is megmondta: www.youtube.com/watch?v=_0KQ_E6XiAI

@Свобода: "Talán értelmesebb jön helyére.

És ezt is: "Jézus ki van feszítve a Koponyák hegyén a keresztre. Sebeiből vér szivárog, hatalmas döglegyek, bögölyök csípik. Megsajnálja egy katona s a lándzsájával elhessegeti. Megszólal Jézus:
-Hagyjad fiam... csak éhesebbek jönnek."

Meridian74 2013.10.12. 20:17:17

Arról mikor jelenik meg egy Vastagbőrös posztbejegyzés, hogy a Tavares jelentés igazából nem is Tavares jelentés, hanem göncz kinga (Göncz Árpád lánya), tabajdi csaba (?) & és egy nevére-nem-emlékszem nyomorék, kurvajellegű illető közös készítménye?

Az igazi abszurd az egészben, hogy hazaárulásért még nem álltak bíróság előtt ezért...! Ha ez nem hazaárulás, akkor mi az ami hazaárulás?!

mitmiért? 2013.10.12. 20:22:09

Végre kimondta egy keresztény ember h a KDNP letért a keresztény útról. Mondjuk keresztény, azaz jézusi tanitasokra politikai pártot alapítani önmagában anakronisztikus. Most már csak a Demokrata és a Néppárt megjelölést kellene tisztázni.

Tyreo 2013.10.12. 20:26:04

Ángyánra körülbelül 3 évet kellett várni. Erre utána már csak fél évet.
Szerintetek megindult a bomlás?
Én amúgy nem tudok rá haragudni amiért csak most lépett ki. Nyilván ha együtt dolgozott velük az elmúlt 20 évben, akkor nem olyan könnyű elhinni, hogy akkora faszok mint amekkorák. Ehhez idő kell.

remixer 2013.10.12. 20:35:08

Az államtól megszabadított egyházakat, egyháztól mentes államot.

mitmiért? 2013.10.12. 20:54:14

@Tyreo:
Hu ez egy nagyon érdekes dolog amit felvetsz h húsz év utan milyen nehéz szembenézni azzal hogy rossz volt az ut esetleg es meg kell hozni a fájdalmas döntést. Van egy játékelméleti dilemma az Egy Dolláros Árverés, ami során 1 centrol indulva licitálni kell 1 dollárra, de ugy h nemcsak a győztes fizet, hanem a vesztes pénze is úszik. Ebben a játékban sokszor többet is hajlandók bukni=fizetni a licitalok, mint 1 dollár, azaz nehéz behuzni a bukot es beismerni h tévedett vki. Ilyen nehéz lehet meghozni h vki tévedett eletutjaval kapcsolatban. Hol szállsz ki, 1-5-10-20 év után?

Tyreo 2013.10.12. 21:07:50

@mitmiért?: Hmm. Dollárárverés. Fel sem merült bennem, hogy ezt rá lehet húzni a szituációra, de igazad lehet. A kérdés immár az, hogy ez hogyan hat másokra (feltéve, hogy vannak) akik párhuzamosan játsszák ezt a játékot.

mitmiért? 2013.10.12. 21:13:31

:-))) értem én. Elvileg független események és nincs hatással, de hát a gyakorlat megmutatja. OV meg a Gyáva Nyúl játékban lenne verhetetlen, tuti nem rántaná félre a kormányt, sőt már az első pillanatban kidobná az ablakon. De azért nem tök tuti érzés h parmillióan mi is bent ülünk.

labrabbit 2013.10.12. 21:17:41

@mitmiért?:
Pláne nehéz döntés ha a csoport tagjai folyamatosan megerősítik/jutalmazzák egymást és kivetik aki ketelkedik, kritizal. Mindig annyit fog fel a valosagbol amennyi a pozitiv enkepehez kell. Sulyos csapda...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.10.12. 21:23:46

Teljesen igaza van.
Az a baj, hogy nem sok olyan kormányunk volt még, amivel jóérzésű ember azonosulni tudna.
Hogy a KDNP meg mint keresztény párt? Kullancs Disznó Naplopók Partija jobban illene rá.

mitmiért? 2013.10.12. 21:25:52

@saravad:
:-)
"Mindig annyit fog fel a valosagbol amennyi a pozitiv enkepehez kell".
Phu ez is mennyire igaz!!!
De ha igaz a kognitiv disszonancia egy idő után beáll. Kinek 1, kinek 20 év. Kinek a pap (bocs:-), kinek a papné.
Most már csak arra lennék kiváncsi h van olyan pszicho elmélet amely szerint minden ember jo, es tudja tettei súlyát, és kompenzál, azaz a bűnözők azert buknak le, mert tudatosan ( tudatalatt) hagynak maguk utan nyomot , hogy elkapják őket es ezáltal lelkük megnyugodjon. Lehet h a whistleblowereket is hajtja vmi ilyen. Bonyolult a lélek.

labrabbit 2013.10.12. 22:01:47

@mitmiért?:
A lelek szerintem is bonyolult de a csoportgondolkodas megis annyira kiszamithato!

Es annyira közsorsrontó...

mitmiért? 2013.10.12. 22:06:33

@saravad:
Igen azt hiszem kiszámítható.
És sajnos kozsorsronto:-(
Rossz politikai kockázatközösség ez a Magyarország nevű hely.

labrabbit 2013.10.12. 22:12:37

@mitmiért?:
Talán mert az 'Elemezzük a helyzetünket, tárjuk fel az okokat!' felvetés azt jelenti 'Kire mutogassunk?'
Igy nem lehet haladni, meg hatra se rendesen.

mitmiért? 2013.10.12. 22:14:36

@ColT:
Ez is igaz, sajnos, én sem vagyok túl büszke egyikre sem igazán, bár azért van rangsorom. Ami most van, azért az a legalja, és azért is, mert nehezen orvosolható károkat okozott az élet minden területén, sőt kifejezett aknákat helyezett el, hogy véletlenül se lehessen jobb, ha egyszer leváltják őket. Nekem ez a hazaárulás határát súrolja. Nem beszélve arról, hogy droidokat akar nevelni nemzeti oktatás címén, és igy nem csak vagyonokat lopnak, hanem gyermekeink lelkét is. Ezek megbocsáthatatlan bűnök, előre megfontolt szándékkal, aljas okból, bűnszervezetben elkövetve.

mitmiért? 2013.10.12. 22:23:21

@saravad:
Bár nekem is nehéz lesz pár dolgot lenyelni, de lassan olyanok leszünk, mint a zsidó-palesztin konfliktus, ahol nincs már ok és okozat, nem tudni hol ès hogy kezdődött, csak az hogy egyre több a sérülés, áldozat, bosszú és ezek a megbocsáthatatlan emlékek az identitás részévé válnak, sőt lényeget képezik immár. A kiegyezésre nem sok esély. Marad a másikra mutogatás es az önsajnálat. Elvileg tudok ebből egy kiutat. A bölcsek azt mondják, hogyha a világot akarod megvaltoztatni, változtatsd meg magad először. Hát ehhez kell a hit, mármint hogy más is képes erre - bár tudom, hogy itt a lényeg a magadon van :-)

Bee-zony 2013.10.13. 00:07:18

Megint kilépett valaki a FizeSS maffiából, helyes.
Viszont ha Magyarország már nem a gödör alja felé tartana, akkor Semjén írta volna a búcsúlevelet.

Bee-zony 2013.10.13. 00:10:16

@ColT: „Az a baj, hogy nem sok olyan kormányunk volt még, amivel jóérzésű ember azonosulni tudna.”
Tudsz legalább 1 ilyet az utóbbi 50 évből? Mert én nem.

Bee-zony 2013.10.13. 00:42:13

Múltidéző, avagy vissza a jövőbe:
„Lemondásáról kérdezték Semjént -- válaszadás nélkül, sietve távozott”
www.youtube.com/watch?v=Krle0FG_NUI

Sik Endre: Semjén magyarázata kicsapta a biztosítékot
www.youtube.com/watch?v=Yl2wvE-tPlU

Secnir 2013.10.13. 07:18:58

@remixer:
valahogy úgy.
@mitmiért?:
"Most már csak a Demokrata és a Néppárt megjelölést kellene tisztázni."a kdnp név egy önellentmondás, sosem fogják tudni feloldani. demokráciában ugyanis választják a főnököt, a keresztényeknél viszont nem tudják választani, mert ott van. demokráciában le tudják váltani, a keresztények viszont nem tudják. ezek után a keresztén demokrata egy nonszensz. mindamellett pl. a katolikus egyház nem a nép, hanem a papok kezében van, ergo papi párt, nem nép párt. sosem hallottam olyat, hogy valahol a nép választja meg a főpapot.
tehát a KDNP névből a K-val ellentétes a D és az NP. ebből következik logikusan, hogy ők a nagy K. a koalícióban.

jog-ász 2013.10.13. 09:40:27

azért a külsőséget ha lekaparjuk a végén ott az igazság: sokan azért szavaztak a fideszre(arra aki képes volt 300 ft-os vizitdijért, néhány ezer forintos egyetemi tandíj ellen népszavazást, meg békemenetet szervezni) hogy ha lesz 2/3 akkor azokat a nagy ellátórendszeri változásokat az erős támogatottsággal a háta mögött legyen bármilyen fájdalmas is, de meglépik. gyurcsány mögött senki nem állt, igy nem lehetett szerkezeti reformokat végezni.
a 2/3 legnagyobb bűne épp ez lesz majd! meg volt a támogatottság, a lehetőség, és nem tették.

Kandeláber 2013.10.13. 10:15:25

Ez a vén fasz nem tud helyesen írni sem?
Tömjén neve pontos j.
De azért polgármesternek jó volt. :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.10.13. 10:49:48

@mitmiért?: Nekem az a bajom velük, hogy az első kormány volt, amelyiknek ilyen lehetősége lett volna gyökeres változásokat okozva rendet rakni. Kisujját sem mozdította érte.
Az oktatás, stb. az szimpla dilettantizmus, az már megszoktuk a többitől is...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.10.13. 10:51:53

@jog-ász: +1.
De azért vegyük észre, a vizitdíj semmin nem változtatott volna. Én sem tartottam jónak.
Alapvetően szarul működő, szétlopkodott, leszart egészségügy nem attól lesz jobb, ha még fizetünk rá valamit, hanem ha pl. az arra fordítandó forrásokat nem pazarolják, nem lopnák.
És nem is attól ha sokan nem mennek orvoshoz (egyéb statisztikák szerint meg a magyar csak akkor megy orvoshoz, ha már nagyon szarul van).

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.10.13. 10:54:43

@Bee-zony: Azért úgy írtam, mert hátha valakinek stértő lenne, hogy egy büdös darab se :D

chrystoph 2013.10.13. 11:00:56

Azért ez már tényleg nem egyszerű... amikor már egymást marják :))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.10.13. 11:13:10

Senki nem kérdezte meg a csaj, hogy Hívod a TEKet Melinda?

physis 2013.10.13. 11:42:38

@TaTa86.: Debreczenyi azért korábban is bizonyított abban, hogy mer konfliktusokat felvállalni, és ebben el tud szakadni a szűken vett pártpolitikától (a cikk szerint annak idején a cigányokról szóló Bayer-nyilatkozatot elítélte, és amiatt konfliktusa is volt).

vastagbor.blog.hu/2013/02/19/bajosan_gusztustalan

Le_Penseur 2013.10.13. 11:52:51

Isten önnel Debreczenyi úr!

physis 2013.10.13. 12:00:16

@physis: És Debreczenyinek már 2010-ben vállalt fel hasonló gondolatokat:
veol.hu/cimlapon/felreall-de-nem-csalodott-debreczenyi-janos-az-elmult-negy-evrol-1328445?utm_source=mandiner&utm_medium=link&utm_campaign=mandiner_201310
(a linkelt cikk Cozma-gyilkossággal kapcsolatos részében)

Bee-zony 2013.10.13. 13:19:51

Nem egy szent életű ember lépett ki a Fidesz-KDNP-ből, de az is tuti tipp, hogy csak egy szervilisebb jöhet helyette.
„Veszprém polgármestere újrajelölésre készült
index.hu/belfold/2010/06/14/veszprem_polgarmestere_ujrajelolesre_keszult/
(...) Kérdésre válaszolva közölte, szerinte az a tény, hogy a zalaegerszegi ügyészség hivatali visszaélés miatt nyomozást rendelt el ellene, nem játszott bele abba, hogy a Fidesz veszprémi szervezete nem jelölte újra polgármesternek. Ez ugyanis nem hangzott el érvként a vezetőségi ülésen és a taggyűlésen sem, tette hozzá.” (...)

Bee-zony 2013.10.13. 14:30:49

@Meridian74: Off

Na ja, nem Rui Tavares, hanem továris Göncz Kinga, Gurmai Zita, Herczog Edit és Tabajdi Csaba. Itt is megvannak a megtévesztés és a különleges műveletek elemei.

Hazaárulás
hu.wikipedia.org/wiki/Haza%C3%A1rul%C3%A1s

Egy próbaper esetén derülne ki igazából, hogy hazaárulás-e az EU előtti bemószerolás. Rezeg a léc, de szerintem védhető hogy nem az – de ezen vitatkozzanak el a jogászok a demokráciában, diktatúrában pedig a diktátor eldönti, hogy szerinte mi ez.
Egyébként pedig azért legyenek elítélve, amit elkövettek, és ne azért, amit nem.

On

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2013.10.13. 22:30:18

@Meridian74: Van Neked valami fogalmad arról, hogyan működik egy Parlament? Te komolyan elhiszed, hogy két (három) magyar leír valamit, és az végigmegy a szakbizottságon (leszavazzák a FIDESZ képviselői által benyújtott valamennyi, mindegy 600 módosítót csak azért, mert azok ketten vagy hárman ezt leírták), és a plenárison ugyanezért a FIDESZ pártcsoportjából több tucatnyi képviselő nem szavaz ellene?
A jelentés a magyar kormány intézkedéseit sorolja fel, és felszólítja a Bizottságot, hogy kísérje figyelemmel a helyzet alakulását, és kezdeményezze egy olyan mechanizmus létrehozását, amellyel az EU alapelveit (Szerződés 2. cikk) megsértő tagállamokkal szemben el lehet járni. Semmi rosszat nem mond az országról.
Az már csak bónusz, hogy nem tiltakozott egyetlen FIDESZ-es sem, amikor Orbán felszólította az EU-t, hogy ne támogassa Magyarországot.

Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !) ( · http://opensuse.org 2013.10.13. 23:25:34

@Bee-zony: "Egy próbaper esetén derülne ki igazából, hogy hazaárulás-e az EU előtti bemószerolás. " Bizony hogy megérne! De még egy próba akasztást is!
Ha minden igaz, erre nincs elévülési idő. Így Orbánnak felelnie kell MINIMUM kétszeri hazaárulásért, ennyi MINIMUM nemzetközileg is dokumentálva van:

1. 2003-ban ELÍTÉLTETTE Magyarországot.
2. 2006-ban az EU támogatások Magyarországtól történő megvonásáért harcolt.

Ennyi elég is, ha ezekért megkapja a megérdemelt büntetését, a többi gennyessége felett nagyvobalúan átcsúszunk, mint egy vécé-csésze felett...:)

eMM2 2013.10.14. 01:34:10

@ColT:
A magyar azért nem nagyon megy orvoshoz mert ha dolgozik és meg tudná fizetni a gyógyszert akkor kirúgják,h ha betegácsi meg félnapot elűcsörög a rendelőben a meg nem dolgozik akkor meg nem tudja megfizetni és azért,bár ideje az lenne rá.
Az orvosi ellátás minőségét, illetve a várólisták hoszúságát már nem is említem.

Bee-zony 2013.10.14. 01:36:02

@Bee-zony: Hamar kiderül, hogy egyik oldal sem különb a másiknál, és hogy a másik oldalon is beindul az elmúltnyolcévezés; dehátamásikis-lopott-csalt-bemószerolt… és valóban.

Nem Szíria, Magyarország:

„Vallásháború mindhalálig”
hvg.hu/velemeny/20130723_Vallashaboru_mindhalalig

Harc és háború van-e Magyarországon?

„Izraeli nagykövet: "nem lehet azt mondani, hogy Magyarország antiszemita ország"
hvg.hu/vilag/20130712_Izraeli_nagykovet_nem_lehet_azt_mondani_h
(...) Ilan Mor a Kossuth rádió 180 perc című műsorában pénteken azt mondta, nem lehet általánosítani és azt mondani, hogy Magyarország antiszemita ország. Harcolni kell az antiszemitizmus ellen az oktatásban, valamint az ország vezetőinek és a politikusoknak a nyilatkozatain keresztül – mondta Ilan Mor.
Hozzátette: Izraelben is jól tudják, hogy a magyar kormány mindent megtesz az antiszemitizmus ellen. Minél többet harcolnak ellene, annál hatékonyabb lesz ez a háború – mondta.” (...)

Ahová a zsidók beteszik a lábukat, akár csak ideológiai szinten is, ott az élettérből harctér lesz…

lyken 2013.10.14. 09:26:35

@ColT: Jártál te mostanában körzeti orvosnál? Vizitdíj idején 60%-al kevesebb volt a létszám. Nyugdíjas nénik marhára ráérnek. Ha véletlen előveszel laptopot és nekiállsz dolgozni, elolvassa a céges levelezésed és kommentálja. Kéne az a vizitdíj.

Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !) ( · http://opensuse.org 2013.10.14. 09:44:46

@Bee-zony: "Ahhoz, hogy Magyarország megint nemzet legyen, megbecsült család a világban, ki kell pusztítani egyfajta ember lelkéből a 'jobboldaliság' címkéjével ismert különös valamit; a tudatot, hogy ő mint 'keresztény magyar ember', előjogokkal élhet e világban; egyszerűen azért, mert 'keresztény magyar úriember', joga van tehetség és tudás nélkül is jól élni, fennhordani az orrát, lenézni mindenkit, aki nem 'keresztény magyar' vagy 'úriember', tartani a markát, s a keresztény magyar markába baksist kérni államtól, társadalomtól: állást, kitüntetést, maradék zsidóbirtokot, potya nyaralást a Galyatetőn, kivételezést az élet minden vonatkozásában. Mert ez volt a jobboldaliság igazi értelme. S ez a fajta nem tanul. Aki elmúlt harmincéves, és ebben a szellemben, légkörben nevelkedett, reménytelen; talán megalkuszik, fogcsikorgatva, s mert önző és gyáva: bizonnyal hajlong majd az új rend előtt; de szíve mélyén örökké visszasírja a 'jobboldali, keresztény, nemzeti' világot, amelyen belül olyan szépen lehetett zsidó vagyont rabolni, versenytársakat legyilkolni és aladárkodni a nagyvállalatokban, képzettség és hozzáértés nélkül. (...) Ez a fajta soha nem változik meg. De amíg ezeknek szavuk van vagy befolyásuk, Magyarország nem lesz nemzet."

Bee-zony ....

lyken 2013.10.14. 10:00:37

index.hu/belfold/2013/10/14/kozoktatasi_reform_utan/

Vilégraszóló siker, Gabika lehet kihirdetni!

"A hivatalos kimutatásokban nem biztos, hogy meg fog jelenni a probléma: „Átvételkor alá kellett írni a papírt, hogy minden könyvet megkaptunk, bár tudták a tankönyvfelelős tanárok, hogy hiányzik az angolkönyv″"

Nincs gáz? Nincs fizetésemelés? Esetleg csökkent a fizetés? Nincs tankönyv? Nincs tornaterem? Hülyeséget tanítanak a gyereknek? 0. óra kell, hogy meglegyen a tanár 26 órája az adminisztrációban? A karbantartás nem igazodik az oktatás jellegéhez? Nincs a tanároknak se joga, se értéke? Pártbizalmik felügyelik és értékelik őket központilag "valami" alapján?

Sebaj, világraszóló siker.
Mondjuk ha ugyanez 2009-ben történt volna, akkor undorító mocskos dolog lett volna, Gyurcsántakarodj, gá-gá-gá, és hasonlók kíséretében vonult volna ki a fidesz az üésteremből.
De most világraszóló siker.

Petrow 2013.10.14. 11:08:56

@Horizont: volt már erre példa a történelemben...
3 éve Katica néninek jöttek meg az elvei, a köztársasági elnök-jelöltsége után 3 évvel.
20-23 éve hirtelen előkerültek az addig bújkáló, a rendszert csak belülről bomlasztó '56-osok. Lásd Hofi kabaréját, 1996-ból...
usw.

A kedves, nyugdíj előtt álló t. polgárjenő... mester urat nyilván az előző két ciklusban, a frakciójánál tapasztalt makulátlan erkölcsi nagyság tartotta vissza attól, hogy hamarabb kilépjen. Érdekes, Ángyán bátyánknak elég volt 2,5 év, hogy fityiszt mutasson a NER-nek...

Bee-zony 2013.10.14. 16:10:08

@Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !): Ki lett ez már tárgyalva. Ezek szerint félévente kerül újra elő, és legközelebb 2014 tavaszán fog megint jönni valaki ugyanezzel.

vastagbor.blog.hu/2013/04/26/vegre_egy_tokeletesen_lebonyolitott_kormanyzati_projekt_a_nemzeti_dohanyboltok/fullcommentlist/1#c19616727

Kiút visszafelé?
szemcseppek.blog.hu/2008/12/25/kiut_visszafele

Judaisták és keresztények egyaránt kiválóan tudnak élősködni, ragadozni, harácsolni, és közben még egymásra is mutogatnak…
Az összes zsidó vallás és politikai ideológia és ezek leszármazottai és tükörképei mehetnek a történelmi könyvespolcra elrettentő példaként. A tanaikkal nincs egészséges társadalmi egység és egyensúly, hanem az egész olyan, mint egy felfordított inga, ami vagy balszélső, vagy jobbszélső állásba kerül, aztán meg vissza; állandó ellentét, állandó nyugtalanság, állandó harc és háború közepette, amíg csak léteznek. A zsidóbirodalom a hanyatlás és megsemmisülés felé tart, judaistástul, keresztényestül, muszlimostul, szoci-kommunistástul, mert rossz, tehát ez így van jól. Mihelyt ezek nem lesznek, és nem-ragadozó, nem-élősködő tan és rendszer kerül a helyükbe, akkor béke lesz és rend.

szmoker (Homo Trollicus) 2013.10.15. 16:35:05

@Свобода: "az pontosan olyan egybites nímand, mint a többi zavartan motyogó mameluk a parlamentben"

Engedelmeddel ezt felvésem.
"zavartan motyogó mameluk" LOL :)

szmoker (Homo Trollicus) 2013.10.15. 16:48:36

@Bee-zony: "Ahová a zsidók beteszik a lábukat, akár csak ideológiai szinten is, ott az élettérből harctér lesz…"
Nem kellenek ahhoz zsidók, maroknyi bármilyen ferdülésű politikus is megteszi.

Bee-zony 2013.10.15. 22:07:32

@szmoker (Homo Trollicus): »Ahová a zsidók beteszik a lábukat, akár csak ideológiai szinten is, ott az élettérből harctér lesz…«
„Nem kellenek ahhoz zsidók, maroknyi bármilyen ferdülésű politikus is megteszi.”

Másodsorban, és végső soron megteszi az egyéb ferdülésű politikus is; persze nem csak maroknyi ember, mert kellenek ehhez a híveik is. Jó kérdés egyébként, hogy van-e olyan, élettérből harcteret csináló politikus és társai, akik minden zsidó ideológiától, avagy zsidó száltól mentesek, és ha igen, mennyi ilyen van?
Pl. Idi Amin? „Eredetileg római katolikus volt, majd áttért az iszlám hitre.”
„1971. január 25-én egy katonai puccs során magához ragadta a hatalmat Milton Obotétól, miközben Obote Szingapúrban tartózkodott a Nemzetközösség Miniszterelnökeinek Konferenciáján. A brit hírszerzők állítólag előre tudtak az akcióról.
A puccs népszerű volt a szocialista Obotétól tartó kereskedők körében.
A diktátor
A britek és az izraeliek üdvözölték a puccsot - előbbiek a szocialista Obotétól tartottak, utóbbiak örültek, hogy muzulmán szövetségesük akad.”

Mao Ce-tung? „…kínai forradalmár, politikus, költő, kommunista vezér, a Kínai Népköztársaság teljhatalmú vezetője annak megalapításától haláláig (1949–1976). Saját maga által kidolgozott marxista-leninista eszmeáramlata a maoizmus.”

Aki nagyon keres, az talál, olyat pl., hogy Indiában a hinduk vs. szikhek, Kék Csillag művelet 1984-ben. De időben és térben hány százaléka az ilyen az összes konfliktusnak, mondjuk per évszázad?

Scala 2013.10.31. 14:22:57

@TaTa86.: azért az "öntelt, gőgös és akarnok kormány" nem "egy szilárd értékrendszer alapján koherens kritikát megfogalmazni a rendszerről" szerintem. :-)
A polgári értékrend és stb. már érthetőbb megközelítés.
Akár illik rá, akár nem, nem hat ez a minősítgetés, lássuk be. Neked öntelt(nek tűnik), nekem (anyámnak és korosztályának, a bázis ugye) nem. Arról érdemes beszélni, hogy mit, milyen tulajdonságokat kívánok, előbb-utóbb oda fogunk érni. Ha folyton azt mondom akarnok, hólyag, idióta, cinikus, egybites ésatöbbi lám, 22 éve ott vagyunk. ;-)
Ezt gondolom ismeritek:
Rövidített politikatörténet a háború utáni Magyarországról:

1945-1990: Ezek f**zok..
1990-1994: Az előzőek mégsem voltak akkora f**zok.
1994-1998: De.
1998-2002: Az újak is f**zok.
2002-2006: Két f**z közül az maradjon, aki már itt van.
2006-2010: Ezeket a f**zokat most már tényleg nem lehet überelni.
2010 -től: De.

süti beállítások módosítása