Skip to content


       Szűrés lista

Török Zsolt hazugság-folyamatábrát mutogatott Kálmán Olgának

Tegnap este az ATV-n ismét médiatörténelmet láthattunk, a szokás szerint önmagát ezerrel égető MSZP 19-re megint lapot húzott és Török Zsoltot küldte be Kálmán Olgához.

Zsoltit senki sem az eszéért szereti, úgy gondolta, hogy Olgához csak felkészülten lehet érkezni, így egy A4-es lapra kinyomtatta a Wordban megszerkesztett hazugság-folyamatábráját, szép fekete-fehérben és elmagyarázta  az egészet a döbbentnek tűnő Kálmán Olgának. Valószínűleg úgy érezte, hogy ezzel végre nyeregben van, mert  aztán meg mindenféle Mesterházy brossúrákat vett elő és mögüle magyarázott ....

Én már csak annyit kérdezek, hogy a szocik direkt csinálják, vagy Török Zsolt magánakciójának voltunk a szemtanúi? 


Klasszikus Csubakka-védelem:

Címkék: mszp

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr395605688

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Török Zsolt, Károlyi Attila és a kalocsai sporttagozat 2013.10.31. 08:44:06

Török Zsolt kedd esti szereplése az Egyenes Beszédben pillanatok alatt klasszikussá vált. Ha valaki még nem látta volna, érdemes kiélvezni minden másodpercét: Az MSZP szóvivője azt állította, hogy nem az MSZP-től került a felvétel a hvg.hu-hoz. ...

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.10.31. 00:26:02

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virág et. 2013.10.30. 08:32:53

Azért a hülye ábrán kívül volt érdemi része is az interjúnak. Kiderült, hogy nincs Károlyi Attila nevű MSZP-tag (pláne nem sporttagozati vezető) és nincs is sporttagozat Székesfehérváron. Ez azért elég sokat elmond az ex-DK-s szavahihetőségéről.

Az egész szitu teljesen irreális. Hamisított videót nem ilyen amatőren készítünk és pláne nem úgy, hogy hat, köztük több büntetett előéletű cigány kezébe tesszük a sorsunkat.

eMM2 2013.10.30. 08:42:09

Török Zsolt ma is lesz.

Kandeláber 2013.10.30. 08:52:58

Nocsak.
A Vastagbőr beállt a Gyurcsány-mosdatók közé?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.10.30. 09:01:34

Nyakig benne van az összes libsibolsikomcsi - erről az oldalról nézve szerencsére, mert azt jóérzésű ember nem akarhatja, hogy ezek váltsanak kormányt...
Csak hát más sem fog. :(

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2013.10.30. 09:05:00

@Virág et.: Akkor pedig marad hipotézisnek, hogy vagy Gyurcsány indít kamikaze-akciókat az "összefogást" elutasító MSZP-vel szemben az elutasítás megtörésére (figyelemreméltó, hogy ez az ürge már a második azonnal szó nélkül lemondó DK-s rohamosztagos az Őszödről "szivárogtató" vasi fiatalembert követően), vagy pedig egész egyszerűen a Fidesz vesz magának idiótákat. Ki más?

Azt én se tudom feltételezni, hogy az MSZP ennyire és így legyen hülye.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.10.30. 09:06:01

@laspalmas:

Nekem pont ez jutott eszembe, baszki... :)))))

Virág et. 2013.10.30. 09:10:40

@Counter: Sokáig úgy gondoltam, hogy a Fidesz akciója, mert lényegében csak ők profitáltak az egészből, de ők nagyon. Egészen a 23-i cicaharcig. Onnantól a DK egyre inkább kúszik fel a lehetséges megrendelők listáján a csúcs felé.
Van benne logika. Akik lepattannak a szociktól, azok úgysem mennek át a Fideszhez. A DK pedig lényegében csak innen tud szavazókat szerezni. Persze a bizonytalanokat otthon tartja, ezzel lényegében a 2014-es Fidesz-győzelmet segíti elő, de ez beleillik abba az elméletembe, hogy Gyurcsány már rég feladta a 14-es győzelmet. Ő 18-ra játszik, meg 14-18 között egy erős DK-ra.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.10.30. 09:12:28

Észrevettétek egyébként, hogy a Szellemi Honvédek hogy támadják Gyurcsányt? Természetesen parancsra, na de mégis. Be van szarva a Habony, hogy a Feri megint feltörli a Viktorral a kutyaszaros járdát? Már megéri a Ferinek drukkolnom :)))

Kandeláber 2013.10.30. 09:19:29

@Virág et.: A legelvakultabb Gyurcsány-hívők a vezérükkel együtt most már mindenkivel szembefordultak.
Szanyi, amikor éppen lucidum intervallum állapotában leledzett, kimondta a frankót: Gyurcsány liberális politikus, nem baloldali.

vantaan 2013.10.30. 09:35:22

Baján csalás történt. Ennyi. A Fidesz csalt. Tudjuk. A romáknak kevés volt a lé s pár rafkós még pénzt akart. ..... van aki kaphatott is. Ajtai? Kőrös? De mindegy is. Bebizonyosodott Orbán nem csak a gyilkosokat kedveli (Sz. Ferenc, az azeri ...) hanem a kisebb fajsúlyú bűnözőket is.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2013.10.30. 09:40:32

@Inkább_a_Lázár_maradt_volna_ott: Tetszik a dolog mi,DK-s kis köcsög?!:))
fecóra nagyon megharagudtam,részben miatta fordultam teljesen másfele.
Viszont amikor viktort lemosta,az kúúúrvajóó volt!
Szarrá verte a nagy sérthetetlen,tévedhetetlen kis faszkalapot,akire emberek százezrei,mint nagy emberre néztek fel!:))Nem csak feltörölte vele a padlót,hanem akkorát lendített rajta,hogy vagy 60 méteren keresztül csúszott a kis mitugrász!:))
Legfeljebb úgy vitatkozna ezután bárkivel ha előtte ott állna a kövér,szargyártó,meg a lézerjani akik megvédenék.:))
éha kikukucskálna mögülük.:))

2013.10.30. 09:45:34

Hajrá. Addig se azzal foglalkozunk, hogy Baján másodszor is csalással nyert a Fidesz. Állítom, hogy ők béreltek fel ezeket a szerencsétleneket, akik körbeszaroznak mindenkit, akit érnek.

Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !) ( · http://opensuse.org 2013.10.30. 09:51:59

@Kandeláber: "Gyurcsány liberális politikus, nem baloldali." Gyurcsány lehet baloldali,liberális,konzervatív,buzi,zsidó,cigány de! Demokrata.
Orbán ezzel szemben SOHA nem volt demokrata, és gyűlöli azokat akik nem imádják.

A csúti patkány kinyírja az országot, ez 100%
propeller.hu/itthon/2808147-igy-avat-turistahazat-orban-viktor
propeller.hu/itthon/2808692-friderikusz-2013-10-29

Ez az orbán nevű köztörvényes bűnöző a világ normális felén, már régen a megérdemelt életfogytiglanját töltené, a csicskásai társaságában.

Késes Szent Alia 2013.10.30. 09:55:52

@Counter: Ha van megrendelő, de nem kell, hogy legyen. Működik úgy is, hogy a volt DK-s alak és pár haverja előállítottak egy terméket, mert úgy gondolták, hogy lesz rá kereslet.

Kandeláber 2013.10.30. 09:57:06

@Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !): Gyurcsány lehet bármi, de még ha hetente bérmálkozik, akkor sem kap mondjuk 6 %-nál többet. :D
Különösen így, hogy már a haverjai is csak röhögnek rajta, Meseházytól Szanyin keresztül Bajnaiig.
Maradnak neki a hívők, meg ilyen Kunczék, esetleg Fodorok.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.10.30. 10:01:59

@Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !):

"Ez az orbán nevű köztörvényes bűnöző a világ normális felén, már régen a megérdemelt életfogytiglanját töltené, a csicskásai társaságában."

Bölcs édesanyám szavaival élve: "ami késik, édes fiam..."

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.10.30. 10:06:48

@Kandeláber:

Van esetleg magánvéleményed is a magyar közéletröl, vagy csak amit a kezedben tartasz brossúra, a napi-Habony-aktuál?

Virág et. 2013.10.30. 10:33:24

@Kandeláber: Ez az egyik elmélet. Vagy a DK, vagy a Fidesz. Csak ők profitáltak az egészből.

Nem hiszem, hogy valaha is kiderül.

IP gyűjtögető 2013.10.30. 10:51:36

@Inkább_a_Lázár_maradt_volna_ott: látom, a fizut nicknevenként kapod, te ánuszorcájú, te :)

Vidéki 2013.10.30. 10:56:27

Elképesztő, hogy Török Zsolt MSZP szóvivő , milyen arcátlanul, mosolyogva és szemrebbenés nélkül képes a nagy nyilvánosság szemébe hazudni:

„ugyanis Károlyi nem tagja az MSZP-nek, sőt, úgy tudjuk: a pártnak nincs is Fejér megyei sporttagozata.”

Ezzel szemben áll [wizes 2013.10.30. 05:17]: hozzászólása a Népszava|2013. okt 29.Oktatófilm című cikkéhez.

"Az ATV-ben Török Zsolt azt mondta, hogy hazudott (Kőrös) Guszti,

nincs is Fehérvári sporttagozata az MSZP-nek

és soha nem is volt Károlyi Attila tagjuk .

1 perc guglizás eredménye:

"Sporttagozat - Kalocsa

Kedves Barátaim! Tájékoztatlak benneteket, hogy 2013 szeptember 6.-án megalakult a Sporttagozat kalocsai szervezete.

Az új szervezet elnöke Sztojka Istvánné. Az alakuló ülés résztvevőit az MSZP kalocsai elnöke köszöntötte.

Az előkészítő munkát Károlyi Attila a székesfehérvári szervezet elnöke végezte.

A résztvevőknek mindnyájunk nevében sikeres közös munkát kívántam.

Tisztelettel Király György " "

Vidéki 2013.10.30. 10:58:54

Azt is érdekes lenne megtudni, hogy az MSZP székházból az "oktatófilmet" személy szerint ki juttatta el Gavra úrnak a HVG főszerkesztőjének, aki nem "oktatófilmnek" képzelte amit kapott, hanem ráharapott és azt bizonyítéknak gondolta, mivel azt (az MSZP székházból)

egy számára megbízhatónak gondolt személy juttatta kezeibe.

A friss és meleg videót (az MSZP székházból)
"néhány nappal a pénteki publikálás előtt kapták olyan forrásból,

aminek hitelességében a (HVG) főszerkesztő szerint nem volt okuk kételkedni."(444)

Személy szerint ki lehetett az a "forrás", aminek hitelességében a (HVG) főszerkesztő szerint nem volt okuk kételkedni?

Gavra is tudja, de nem mondja.

A HVG Kiadó Zrt közleménye:

"A HVG Kiadó Zrt. vezetése elfogadta Gavra Gábor, a hvg.hu főszerkesztőjének lemondását, mivel a bajai videófelvétel kezelésével, megjelentetésének körülményeivel súlyosan megsértette az 1979 óta megjelenő HVG alapértékeit, különös tekintettel a függetlenségre és a pártatlan tájékoztatásra, veszélyeztetve ezzel a HVG három és fél évtized alatt kivívott jó hírét.

Gavra Gábor 2011 óta állt a hvg.hu élén, melynek irányítását 2013. október 23-tól Neizer Anita eddigi főszerkesztő-helyettes veszi át megbízott főszerkesztőként."

Kandeláber 2013.10.30. 11:28:07

@Inkább_a_Lázár_maradt_volna_ott: Ja hogy magánvéleményük kizárólag gyurcsányista hívőknek lehet, mindenki, aki ezzel szembe megy az fidibuszos.
Hát ezt közölhetnéd Meseházyval esetleg Bajnaival is, kis déká-aktivista.

Virág et. 2013.10.30. 11:34:34

@Vidéki: Hmm. Érdekes. Ez a sporttagozat.hu oldalról van, ami már önmagában érdekesen néz ki, lényegében semmi nem működik rajta és mszp logo sincs sehol. Elsőre az se világos, hogy minek a sporttagozata is ez. A domain info szerint a tulajdonos az mszp sporttagozat elnöke, persze a regisztrátor nem ő. Fokozódik a helyzet, fokozódik. :) Kíváncsi vagyok, mit mondanak erre a szocik. Azt viszonylag egyszerű kinyomozni, hogy ki párttag és ki nem, illetve milyen szervezetek vannak.

szist 2013.10.30. 11:36:54

@Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !): "ha gyurcsótány demokrata," akkor Te nem tudod mi a demokratizmus!!! Ezért tartunk ma itt... mert ilyenek mondják meg a frankót, félművelt, lágyagyúak...

Kandeláber 2013.10.30. 11:41:07

@Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !): Tehát Gyurcsány "a" demokrata.
Maga Vadai Ági inkognitóban?

Kandeláber 2013.10.30. 11:56:17

Gyurcsány mellett Bartus és az Amerikai "Magyar" AljaNépszava, hurrá!
mandiner.hu/cikk/20131030_bartus_laszlo_mennyire_demokratikus_part_meg_az_mszp

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2013.10.30. 12:02:47

Ahogy látom sokan nem veszik észre, de az ügy túlmutat önmagán. Bele se merek gondolni, hogy hány éve mehet már ez a szavazatvásárlós módszer az ország bármely pontján. Megkenik a helyi cigány önkormányzati vezetőket, azok pedig mozgósítják a szavazókat. Közben fát, segélyt, támogatást...stb. ígérnek. (Valami hasonló zajlik a hitgyülinél is.)
Ez sajnos ebben a "hazai csillivilli demokráciában" bevett szokás. Iszonyat szánalmas, amikor az mszp csinál egy "lejárató videót", ugyanazokról a módszerekről, amikkel anno ők is nyomultak.
Aztán lehet elmélkedni azon is, hogy bizonyos néprétegek, miért is nem törik magukat, hogy "beilleszkedjenek"... hiszen az elöljáróik már rég beilleszkedtek ebbe bratyizós-mutyizós, szavazat vásárolgatós rendszerbe... a többieknek pedig ők viszik tovább a "jó példát".

InversioN 2013.10.30. 12:24:44

Ez a Török Zsolt tisztára olyan benyomást kelt, mint egy jóllakott napközis.

Satyala 2013.10.30. 12:36:58

A sporttagozat.hu egy kamu oldal, ahogy a napraforgó is az volt...

Satyala 2013.10.30. 12:43:16

mszp.hu/szervezet/sporttagozat Valójában ez az MSZP sporttagozatának az oldala. Jó lenne tudni hogy az a másik micsoda!

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2013.10.30. 12:53:55

@Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !):
Gyurcsány csak annyira demokrata, mint amennyire képes demokratának eladni magát.
Összefoglalva 2006 üzenetét:
- Hazudtunk, csaltunk, ez van, de legalább választást nyertünk.
- Lehet tüntetni, majd hazamennek!
- Ha nem mennek haza, majd haza lesznek zavarva, hisz mi másra tartjuk a karhatalmat !?
... nesze neked demokrácia!!!!

Ez Gyurcsány előtt sem volt másképpen. És most is ugyanígy megy. Szóval Gyurcsányt demokratának tekinteni erős túlzás.
És hogy liberális.... hát, ha a "liberális" kifejezést szitokszónak tekintjük, akkor igen Gyurcsány liberális.
És hogy baloldali... muhaha... ugyan már :D

Vidéki 2013.10.30. 14:02:20

@Virág et.:

Írod:"Azt viszonylag egyszerű kinyomozni, hogy ki párttag és ki nem, illetve milyen szervezetek vannak".

"Ellentmondások sora a kamuvideó-ügyben

Népszava|2013. okt 30" cikkhez hozzászólva írta telecaster2013.10.30. 10:24

Dr. Károlyi Attila 2006. őszi önkormányzati választáson Nagykanizsa város közgyűlésébe választottak, Nagykanizsa 6. sz. választókerületben.
2010-ben az MSZP polgármesterjelöltjeként a lista élén kerültem a közgyűlésbe, ahol az Ügyrendi, Jogi és Közrendi Bizottságot vezetem".

Lehet, hogy nem párttag, de mégis valami oknál fogva szereti őtet az MSZP!

Ha nem szeretné ennyire ötet az MSZP, akkor talán találhattak volna tősgyökeres MSZP-s párttagot is, akit MSZP polgármesterjelöltjeként a lista élére tehettek volna.

Nagy Zsolt E. · http://osszefosas.tumblr.com/ 2013.10.30. 15:49:15

Az atv nálam simán veri a comedy centrált "vicces műsorok" kategóriában.Szerintem Kálmán Szolga azért ennél többet érdemelne

Megyko · http://www.szinkronrendezo.blog.hu 2013.10.30. 15:56:29

a folyamatábra még hagyján, 10. perctől ügynökúrként házal az mszp-vel fúj de legalja

Achmed, a hitetlen 2013.10.30. 15:57:55

@Kandeláber: ez most honnan esett ide??? SZŰRÉS!

@Virág et.: szerintem ezek a háttérben megegyeztek egy 8 éves kormányzati ciklusban, mert úgy alaposabban lehet rabolni. Nézd csak meg: egyedül Hagyó lett cellalakó, ez ám az elszámoltatás! Ahogy a szocik sem találtak semmit a fidesznél 2002-ben, fideszék sem tudtak egy igazi mszpszdsz-es rablót rács mögé juttatni pár évre. Pedig kínálat aztán bőséggel lenne. Aztán 2018-ban vica versa... és így tovább a végtelenségig. (Ha valaki erre azt mondaná, hogy "amíg tűrjük", akkor megnyugtatom: pont erről beszélek én is a végtelenséggel.)

Herbert Norman Schwarzkopf, Jr. 2013.10.30. 16:22:02

Szánalmas MSZP, szánalmas ballib ellenzék.

putris72 2013.10.30. 16:24:25

Hát ha eddig kétségem volt,hogy ki állnak mögötte akkor most mind elszállt!Egyszerűen csak az gondolták,hogy nem lesz rendőrségi úgy belőle,hanem majd a választási bizottság megint meg ismételteti a választást kampánycsend sértés miatt!De mivel a rendőrség nyomozni kezdet,így most egymásra tologatják a felelősegét!A vicces az,hogy azt állítja,hogy rögtön följelentést tettek amikor hozzájuk került,csütörtökön!A rendőrség szerint meg pénteken kapták meg a videót az mszp től!Csütörtökön följelentek pénteken meg viszem a bizonyítékot!!Ez nekem zavaros!Főleg,hogy miket nyilatkoztak a tévében akkor amikor ez a videó ki került!!Fideszes választási csalásról beszéltek,nem pedig arról amit itt állít!Na ö a Dr Károlyi:www.hatalyonkivul.hu/adot-csalt-az-ugyved-megrovast-kapott !www.hatalyonkivul.hu/adot-csalt-az-ugyved-megrovast-kapott

hazug fidesznyik (törölt) 2013.10.30. 16:29:41

@csabapayne: "Gyurcsány liberális."
@Herbert Norman Schwarzkopf, Jr.: "Szánalmas MSZP, szánalmas ballib ellenzék. "

Ha nem lennének olyanok, akkor rájuk szavaznátok?

Mária 2013.10.30. 16:29:50

"Én már csak annyit kérdezek, hogy a szocik direkt csinálják, vagy Török Zsolt magánakciójának voltunk a szemtanúi? "

Szerintem direkt csinálják, pár napja is bent ült valamelyik ügyeletes hülye a stúdióban és egy asztali naptár formátumú brosurát mutogatott, amiből a kedves néző persze semmit nem tudott kivenni, csak annyit, hogy vannak vagy harmincan rajta.

hazug fidesznyik (törölt) 2013.10.30. 16:31:36

@Vidéki: Na mi újság, paréj? Sikerült kistestvért csinálnod magadnak, hogy többen legyetek?

hazug fidesznyik (törölt) 2013.10.30. 16:36:09

@Kandeláber: " Gyurcsány lehet bármi, de még ha hetente bérmálkozik, akkor sem kap mondjuk 6 %-nál többet. :D"

Honnan tudod, te majom? Én csak a híg fost látom lefolyni a bokátokon, mert a Legfelsőbb Vezérig mind be vagytok szarva tőle.

putris72 2013.10.30. 16:40:47

Török Zsolt pár évvel ezelőtt azzal bukott meg,hogy hamisan állította,hogy van diplomája pedig nem is volt!Akkor azzal söpörték az egészet szőnyeg alá,hogy túlbuzgó ügyintéző elírta az önéletrajzát!Az ember magának csinálja az önéletrajzát,nem mást kér meg!!Ilyet nem lehet csak úgy elírni!Na ennyit a szavahihetőségéről!

digiteye 2013.10.30. 16:48:10

Hogy a fater miért nem lépett meg 56-ban? Már rég lehetne rendes nevem angolul és minden nyomot eltüntethettem volna, ami ehhez az orbánmedencei iszonyathoz köt.
Fujj.

ephart 2013.10.30. 16:48:22

botrány acsarkodás széthúzás a judeobolsi táboron belül.ki veszi őket komolyan 2014

centenárium 2013.10.30. 16:50:02

Inkább befogná a száját az egri paraszt.

Blogger Géza 2013.10.30. 16:51:34

@Nagy Zsolt E.: Tényleg vicces ez a videó... "Mi ez, fekvőrendőr??" amikor Török Zsolt előhúzza a nála "véletlenül épp ott lévő" vörös propagandaanyagot. :D

ben2 2013.10.30. 16:52:02

@putris72:

Az is érdekes, hogy Tóbiás József befutó helyen szerepel az MSZP listáján, miközben ő buzdította választási csalásra az aktivistáit 2004-ben mondván, hogy "majd a végén megbeszéljük, mennyi lesz a bírság". Ezek után előkerül egy ilyen videó, az MSZP és a DK egymásra mutogat, Török Zsolt pedig egyre görcsösebben magyarázkodik. No comment.

deruyter 2013.10.30. 16:53:21

Hát nemtom, szerintem az emberek 90%-át halálira nem érdekli ez a videó ügy. Szerintem tökéletesen kibogzhatatlan. Amit tudunk, ha jól göngyölítettem, hogy van egy volt DK-s, akit kirúgott a DK (bár ahogy a tévében néztem ezt a muksót beszélni, nekem nem tűnt őszintének) és ő azt mondja, hogy a videót az Mszp rendelte meg. A videóról ugyan egybőllátszik, hogy megjátszott és technikailag is egyből bizonyítható, hogy mikor készült, tehát az életben nem lehetne eladni a fidesz választási csalását bizonyító videóként. Az mszp-ről semmit nem lehet bizonyítani, csupán annyit, hogy átvették és gyorsan eljuttaták a rendőrséghez, ahogy azt kell. Az egész cuccban egyértelműen érintett a dk embere érdekében meg a dk-nak állt valamint a fidesznek. Persze tök mindegy, hogy mi bizonyosodik be, a célját elérte, mert az mszp-nek ártott, a fidesznek meg a dk-nak használt. A fidesznek különösen, mert az ő 10-szer nagyobb ocsmány választási manipulációjukról elterelte a figyelmet. Hasonlít az MDF kinyírása körüli ügyre.

ben2 2013.10.30. 16:53:37

@hazug fidesznyik:

Ez az, mondjad csak, ha tovább hergelitek magatokat, lesz az még 2% is.

felcsutisuttyo 2013.10.30. 16:56:14

A VIDEÓT A FIDESZ A LUNGONDROMON KERESZTÜL RENDELTE MEG AZ MSZP LEJÁRATÁSÁRA---gondolta ha kibukik, hogy egy cigó hazudik, az nem olyan nagy dolog, mert az már megszokott...lásd NEMZETI HÜVELYKMUTYI--.
De most kidőlt a bili Fidesz a CSALÓ GAZEMBER ÉS A 2014 ES VÁLASZTÁST IS EL FOGJA CSALNI, DE MEGKAPJÁK A POLGÁRHÁBORÚT A SEGGÜKBE!!!! ..és a DIKTATÚRA DÖNTÉST is!

ben2 2013.10.30. 17:10:27

@felcsutisuttyo:

Az első állításodra nyilván bizonyítékaid is vannak. Ami a többit illeti: a polgárháborúval meg a diktatúradöntéssel vigyázz, nehogy érdeklődés hiányában elmaradjon.

pedes75 2013.10.30. 17:13:55

Elvtársak, inkább énekeljük el az Internacionálét. Szuggesztív, relaxációt segítő chill-out, az köll most a munkásökölnek, hagyjuk már a picsába ezt a videóügyet. Elkúrtuk, ne beszéljünk róla. (Ahogy azt egyébként a lakájsajtónknak már korábban ki is adtuk). Wellness-hétvégét nyerhet, aki bedob egy új témát.

pedes75 2013.10.30. 17:16:11

@felcsutisuttyo:

Ez igen, így beszélnek az igazán történelemformáló hősök! "Megkapják a polgárháborút a seggükbe!" Mi ehhez egy alea iacta est?

Most egyenesíted a kaszát, vagy azért megvárod az eredményt?

martineden 2013.10.30. 17:22:23

@ColT: Nem baratom.A fidesz van benne nyakig.Csak o profital.Ennyire egy nagy part se hulye,hogy egy ilyent komolynak vegyen.

zobod 2013.10.30. 17:24:36

@hazug fidesznyik: miért félne bárki Gyurcsánytól? Lejáratta magát. Ami politikai tőkéje maradt, azt majd a szocik és a volt minisztere Bajnai fogják lerombolni tavaszig. Elég nyilvánvaló, hogy nem tűrik el ezt az embert maguk között.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.10.30. 17:28:29

@Kandeláber: Miért? Ezt a következtetést miből vontad le? Ha valaki szidja Török Zsoltot az autoamtikusan Gyurcsánymozsdató, vagy mifasz? Mi vajotok van nektek jobbantaknak?

apanna 2013.10.30. 17:35:30

Ez az a Török Zsolt, aki nem emlékezett, járt e főiskolára avagy sem?

pedes75 2013.10.30. 17:37:37

@apanna: Van az, hogy az ilyesmi kifut az ember fejéből. Szakdolgozatok is elvésznek költözéskor, a nyelvvizsgát is előfordul, hogy kifizetik, de nem mennek el, szóval az ilyesmi nagyjából azért természetes. Feledékenynek lenni emberi jog.

nemigenértem 2013.10.30. 17:39:33

@martineden: Akkor miért álltak ki a baloldal vezetői és nyilatkoztak arról, hogy ez nyilvánvaló bizonyíték?
Ők ténynek vették a videó anyagát.
Egy semleges szemlélőnek világos volt, hogy kamu.

pedes75 2013.10.30. 17:42:25

@nemigenértem:

Azt mondjuk én sem egészen értettem, hogy képzelték egyáltalán, hogy ez átmegy?

nemigenértem 2013.10.30. 17:44:00

@felcsutisuttyo: "MEGKAPJÁK A POLGÁRHÁBORÚT A SEGGÜKBE!!!! ..és a DIKTATÚRA DÖNTÉST is! "

Az mókás lesz amikor kiegyenesítitek a kaszát vagy huszan és elkezdtek püfölni egy turulszobrot valahol.

kölyökgólya

Lucky Larry Silverstein 2013.10.30. 17:47:24

Török Zsoca egészen mást hazudott a felvétel nyilánosságra kerülésének a napján. Akkor még csak annyit tudott biztosan hogy semmi közük az egészhez.

Miután lebuktak, új hazugságokat kellett kitalálnia. Kreatív munkakör, hehe.

jani888 2013.10.30. 17:47:24

Zsolti egy egyedi, darab . Túlzás nélkül kijelenthetjük ,hogy vannak nála okosabb kutyák...

Lucky Larry Silverstein 2013.10.30. 17:50:39

Abszolút priceless egyébként, ahogy ennek a videónak az utóéletét próbáják menedzselni. Jól ki is használják a fidesznél, köv. hónapban megint olvad az mszp 1%-ot. Kár, nem akarok 2/3-ot megint.

hazug fidesznyik (törölt) 2013.10.30. 18:00:56

@zobod: "miért félne bárki Gyurcsánytól? Lejáratta magát."

Szólj a csoki vezírednek, ne nekem, te fasz troll.

hazug fidesznyik (törölt) 2013.10.30. 18:03:24

@Lucky Larry Silverstein: @ben2: @Blogger Géza: @ephart: Gejza, te nyomorék, az volt már ma, hogy vágd teherbe az anyádat?

pedes75 2013.10.30. 18:04:30

Tényleg, "hazug fidesznyik", benned személyesen milyen érzelmeket keltett a demokratikus progresszió újabb lebőgése?

putris72 2013.10.30. 18:06:57

@ben2: Igen valami rémlik !Nem ő mondta,hogy minden eszköz a csalás is meg engedett,aztán majd jönnek az ügyvédek és tisztára mosnak mindent!Azóta ezt is az Orbánnak tulajdonítják!DE hát ez a baloldal,hazudni csalni,aztán másra fogni!!

Lucky Larry Silverstein 2013.10.30. 18:07:17

igasság, biztonság, szábáccság, jólét

Ez az Mszp programja LoL

pedes75 2013.10.30. 18:11:14

Pinára. De most pont azt akartam kérdezni, amit kérdeztem is: Benned személyesen milyen érzelmeket keltett a demokratikus progresszió újabb lebőgése?

Szúnyog 2013.10.30. 18:12:10

@putris72: Ezzel az egész cigányszavazat-vásárlással kapcsolatban mindenki úgy csinál, mintha új dolog lenne. Pedig régóta téma, régebben mindig a szocik főztek nekik főleg Szabolcsban. A láncszavazás is szoci találmány, 200-ben kezdték.

hazug fidesznyik (törölt) 2013.10.30. 18:14:47

@pedes75: Hülye. Attól függ, hogy mit értesz a demokratikus progresszión, illetve annak lebőgésén.

hazug fidesznyik (törölt) 2013.10.30. 18:19:21

@Szúnyog: "A láncszavazás is szoci találmány, 200-ben kezdték. "
Tegyük fel, hogy nem hazudsz, és így van. Helyesnek tartod?

pedes75 2013.10.30. 18:20:48

@deruyter:

"Amit tudunk, ha jól göngyölítettem, hogy van egy volt DK-s, akit kirúgott a DK (bár ahogy a tévében néztem ezt a muksót beszélni, nekem nem tűnt őszintének) és ő azt mondja, hogy a videót az Mszp rendelte meg."

Leírásod diszkréten elhallgatja a tényt, hogy azután lett "volt DK-s", hogy vallomást tett. Addig csak simán DK-s volt.

"Az mszp-ről semmit nem lehet bizonyítani, csupán annyit, hogy átvették és gyorsan eljuttaták a rendőrséghez, ahogy azt kell."

Azt mindesetre tudjuk, hogy előbb kapták meg, mint nyilvánosságra került, és ehhez képest két nappal később juttaták el a rendőrséghez (úgy téve, mintha az a hvg anyaga lenne, és azzal, hogy az választási csalást bizonyít).

"Persze tök mindegy, hogy mi bizonyosodik be, a célját elérte, mert az mszp-nek ártott, a fidesznek meg a dk-nak használt."

Feltéve, hogy az MSZP széházbeli boszorkánykonyha célja az volt, hogy ártsanak az MSZP-nek. ami az utóbbi eseményeket elnézve talán nem is olyan világtól elrugaszkodott gondolat.

A fidesznek különösen, mert az ő 10-szer nagyobb ocsmány választási manipulációjukról elterelte a figyelmet."

Nyilván szavazókat autóval a szavazóhelyiségig fuvarozni tzszer nagyobb ocsmány választási csalás, mint az ellenfelet szavazatvásárlással vádoló "bizonyítékot" hamisítani.

De persze a legordasabb balosok nyűszítenek koncepciós eljárást, mikor egy elvtársat korrupciós ügyben el találnak ítélni, ugye?

pedes75 2013.10.30. 18:22:26

@hazug fidesznyik:

Demokratikus progresszión nyillván azokat értem, akik magukat dédelgetik ezzel a jelzőpárossal (számomra kétségkívül érthetetlen okból). Lebőgésen pedig a látványos kudarcba fulladt ,nagy videóleleplező manőver férfiasan büszke elkúrását értem.

pedes75 2013.10.30. 18:33:55

- Honnan ismeri a tanúvallomásokat?
- Újságba' jelent meg! Újságba' jelent meg!"

Ez kész, ez a pali, a közepe felé már könnyek közt lehet röhögni rajta. Sose gondoltam volna, hogy egyszer visszasírom Nyakót.

ben2 2013.10.30. 18:35:21

@Lucky Larry Silverstein:

Igazából a Fidesz csak annyit csinál, hogy kb. 2002 óta tartja a saját szavazótáborát.
A szociknak az elmúlt 20 évben így is szép teljesítményt sikerült elérniük a konstans orbánozással meg nácizással, hogy miközben nyíltan a saját szavazóik ellen politizáltak, azok "befogott orral" ugyan, de a végén mégis rájuk szavaztak, merthogy "gáz az MSZP, meg ha a szavazóik vagy a multik érdekei között kell választaniuk, valahogy mindig a multik oldalán kötnek ki, de hát az Orbánt meg mindenki utálja a szomszéd is megmondta".
Aztán Gyurcsány elérte, hogy már nem csak a jobboskban, de a szoci szavazók jelentős részében (kb. egymillióban) is kialakult egyfajta rezisztencia az orbánozással szemben. Nem szavaznak ugyan a jobboldalra, de nem fognak többet az mszp-re se szavazni csak azért, hogy Orbán ne nyerjen. Inkább leszarják az egészet.
Ezért érthetetlen, hogy nemhogy az mszp, de az egész balliberális oldal se képes az "orbán takarodj" üzeneten túl egyáltalán bármi mást megfogalmazni. Jobb híján választási csalást vizionálnak, mert azzal a legegyszerűbb elkenni a felelősségét, hogy a zéró teljesítményük miatt nem szavaz rájuk senki, erre most ezt az adut is az egymással szembeni pitiáner torzsalkodásban játsszák ki.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2013.10.30. 18:38:26

Tök egyértekmű, hogy a baloldal dobta 2014-et és ezt nem is titkolják.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.10.30. 18:41:18

És Olga még be is oltotta, hogy szereti a felkészült vendégeket. :D:D

pedes75 2013.10.30. 18:42:14

Háháháháhá!

08:00

EPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.10.30. 18:48:53

@iii:

Persze hogy állítod, te szerencsétlen MSZP csicska.

Lebukott a kedvenc pártod, és hülyeségeket állítassz, hogy kimosd őket a kakiból.

Az MSZP ezt nagyon csúnyán beszopta.. Ez van..

Néhány hozzád hasonló semmihez sem értő MSZP és DK csicska önszorgalomból legyárotta ezt a videót.
Ennyi a sztori.. Az MSZP vezetés meg felült nekik.

hazug fidesznyik (törölt) 2013.10.30. 18:54:50

@pedes75: A demokratikus progresszió, ha már ebben a szokatlan formában használod, egy fogalom, nem személyiség. Ugye mondtam, hogy hülye vagy. Persze, értem én, hogy valami videó alapján szeretnéd elérni nálam, hogy ítéljem el a baloldal valamelyik pártját, vagy en bloc az egészet.
A kedvedért, ha korábban még nem olvastál engem, Zsóti egy fasz, a pártja meg jelenleg Mekkmesterházy tákolmánya, ami elég jól hajaz a most hatalmon levő bolsevik pártra. Nyilván annyi is a támogatásuk, most így választások előtt. Szóval, most fizetik meg az árát annak, hogy anno eladták Fletót harminc ezüstpénzért. Ezt így bármilyen videó nélkül is elmondtam volna neked...
Ami a videót illeti, első ránézésre egy megjátszott szar volt. Gavra nem ostoba ember, nyilván megzsarolták valamivel, különben egy ilyen "anyagot" három másodpercnél tovább nem nézne meg. Ez csak egy ürügy volt az eltávolítására, mint tudjuk, neki köszönhetjük Skicc Pali lebuktatását. Mint tudjuk, a fiúk nem felejtenek, hát megoldották. Összevagdostak egy filmet, hogy tűnjön úgy, mintha a maszop csináltatta volna, vagy akárki a baloldalon, mert a bajai csalásra valamivel elő kellett rukkolni. Pénz nem akadály, most megtehetik, hogy az ellopott milliárdokból bárkit megvesznek kilóra. Na, ez így kielégít?

pedes75 2013.10.30. 19:01:28

"Persze, értem én, hogy valami videó alapján szeretnéd elérni nálam, hogy ítéljem el a baloldal valamelyik pártját, vagy en bloc az egészet."

Dehogy, a személyes érzelmeidről kérdeztelek, méghozzá nem általában, hanem a konkrét üggyel kapcsolatban.

Az összállításod egyébként rendkívül érdekes. Tehát "a fiúk", bosszúból Schmitt plágiumügyéért, most kerítettek egy DK-st, hogy gyártson le egy videót, amin választási csalással vádolják saját magukat, majd miután az MSZP, ahová a készítők bevitték, "csak" a rendőrségnek adta át, még megzsarolták "valamivel" az őket egyébként hosszú ideje alpári módon pocskondiázó Gavrát, hogy hozza nyilvánosságra, majd az ellopott milliárdokból megvették a készítőket, hogy valljanak az MSZP-re.

Jól értettem a valóság általad látott síkját?

putris72 2013.10.30. 19:02:55

@Szúnyog: Igen és a Fidesz elég sokszor kifogásolta is ezt!De a választási bizottságok ingerküszöbét soha nem lépte át!Pedig minden választásnál volt beadvány szavazók szervezet szállitásárol,lánc szavazásról,bizonyítékokkal!Most már úgy gondolom,hogy az a videó sem valódi ami miatt meg ismételték a szavazást!

hazug fidesznyik (törölt) 2013.10.30. 19:07:56

@pedes75: "Jól értettem a valóság általad látott síkját?"
Vág az eszed, mint a borotva.

Hígagyú 2013.10.30. 19:16:51

@Vidéki: Nos én is meggugliztam mert érdekelt a dolog, és megtaláltam azt a valamit.
Minden valószínűség szerint egy ingyenes online weblap készítő prg sablonjára nagy hirtelen rápakoltak valamit, minden impresszum vagy elérhetőség...stb nélkül.
Nem lennék meglepve, ha a tegnapi egyenes beszéd után alkották meg valakik, kicsit szocisra emlékeztető dizájnnal.

komissarlajos 2013.10.30. 19:19:53

Kedves elvtársak!
Azt kell mondanom, hogy minden pártnak meg van a maga: törökzsoltjia, harrachpetije, selmecziq.ja, szíjgyártófaszkalapja, szigetváritudomkije, a fasisztákat pedig már meg sem említem!
Volt itt kuncze, horváth, németh, dagadt eü. min. asszony, (elqurt mindent ami még jó volt ebbe az országba.) Volt itt egy bűnöző: kóka!!! Nagy kárt okozott az országnak. És ahogy múlik az idő, úgy felejtünk.

Hígagyú 2013.10.30. 19:20:00

Ja lemaradt a lényeg, itt található meg az a hű de mekkora "bizonyíték": sporttagozat.hu/

Egyébként a főoldalon kívűl semmi más tartalom nincs rajta. A kivitelezés minőségét csak erős idegzetűeknek ajánlom

pedes75 2013.10.30. 19:27:41

@hazug fidesznyik: És ez nem valami paródia, hanem konkréten az az, amit te személyesen a legvalószínűbbnek látsz?

pedes75 2013.10.30. 19:34:07

"Egyébként a főoldalon kívűl semmi más tartalom nincs rajta. "

A hiba a te készülekedeben lehet, én az 'olvasd tovább' gombokra nyomkodva sok oldal szocipropagandához és önfényezéshez jutottam.

Hígagyú 2013.10.30. 19:49:57

@pedes75: Ha jó megfigyelted volna, akkor az olvass tovább csak a főoldalon van. Nézd meg az archivumot semmi, tagozat, blog, kapcsolat füleket, semmit se találsz. Te is csak a főoldal "cikkeit" tudod élvezni. Már amennyiben élvezetet nyújt, ha gyakorlatilag minden cikket egy ember "írt", bizonyos "dr. Vincze Géza".
Ez is egy hamis honlap, amit szerintem erre az alkalomra alkottak, alkotott valaki lelkes de dilettáns buzgalommal.

dr kíváncsivagyok 2013.10.30. 19:52:21

A videón szerepel 5 db roma "úriember" .
Közülük legalább 4 büntetett előéletű .
Amit kérdeznek se hinném el....

dr kíváncsivagyok 2013.10.30. 19:54:52

@ben2:
"Igazából a Fidesz csak annyit csinál, hogy kb. 2002 óta tartja a saját szavazótáborát."
tedd hozzá , mindenáron ! Demagóg , populista nemzeti-szocialista módon !

Ez , barátom , meg is látszik az ország állapotán...

Lucky Larry Silverstein 2013.10.30. 19:57:28

@dr kíváncsivagyok: A szocialisták nem tartják mindenáron a szavazóikat. Inkább szarnak a fejükre igen etikusan.

Aztán sírnak majd még 4 évet.

vakapad 2013.10.30. 19:57:43

@pedes75:

Ahogyan látható, valaki bemásolt egy sor cikket, aztán elfáradt, és utána már csak a "Feltöltés alatt'" mondat jutott az eszébe. Különösen érdekes ez a 2012 november dátumú link esetében. Kis késéssel töltik ezek szerint.

A nevem Senki 2013.10.30. 20:00:57

Molnár Gyula úr.. Mi lesz veled Gyuluska? És van bőr a képén a letöltendője után a polgármesteri székért indulni 2014-ben. Nem vagytok semmi alakok MEGALOL

legeslegujabbkor 2013.10.30. 20:02:06

@dr kíváncsivagyok: Erről a videóról mindig a vádalku jut az eszembe, nagyon szeretném, ha egyszer még kiderülne, a történetben szereplő emberek valós indoka, amiért vállalták ezt a színészkedést.
Az pedig, hogy több hónapon keresztül kamu videók, levelek fognak keringeni az interneten, egészen undorítóvá fogja tenni ezt a választást.

Szúnyog 2013.10.30. 20:27:39

@hazug fidesznyik: Nem tartom helyesnek a láncszavazást.
2002-ben bizony a szocik kapcsán merült fel, akkor semmiképpen sem más kapcsán. Vita volt, aztán ment a szavazócédulák gyors elégetése. Ez csak annyit jelent, hogy a szavazók megjelenése érdekében végzett furmányos technikák messze nem csupán a Fidesz találmányai.
A dolog lényege, hogy a cigányok, s hasonló sorsú nem cigányok szavazatainak megszerzése mindig cél volt mindegyik nagy pártnál. (Ezért is kéne választójogi cenzus.)

pedes75 2013.10.30. 20:29:41

@vakapad:

"Ahogyan látható, valaki bemásolt egy sor cikket, aztán elfáradt, és utána már csak a "Feltöltés alatt'" mondat jutott az eszébe."

Rákerestem három, véletlenszerűen kiválasztott szövegrészletre, sehol nem találtam 'eredetit', ahonnan másolták volna.

Nem látok rá semmi bizonyítékot, hogy a honlap ne lenne valódi. Nem friss bejegyzésű, korábban is volt forgalma.

Szúnyog 2013.10.30. 20:34:58

@pedes75: Igazad van, ha nem friss bejegyzésű, de az a sok feltöltés alatt menü bizony inkább azt jelenti, hogy ez is kamu.
Ha valaki egy honlapot csinál, akkor legalább szeretné, ha megtalálnák, a kapcsolat menüpont nem szokott üresen maradni.

legeslegujabbkor 2013.10.30. 20:37:21

@Hígagyú: A mostani törvénymódosítás meg nevetséges, mert hogyan akarja büntetni ez a kormány a facebookon vagy youtube-on vagy máshol megjelenő képeket, videókat.

Vidéki 2013.10.30. 20:41:27

"A hvg.hu-n kora este az jelent meg, hogy egy telefonos megkeresést követően

Déri Balázstól, az MSZP frakció kommunikációs igazgatójától október 17-én vett át egy adathordozót Gavra Gábor.

A lap szerint a korábbi főszerkesztőnek nem volt tudomása arról, hogy a felvétel „manipuláció eredménye”. Gavra Gábor a videó eredetiségét nem ellenőrizte.

A Ma reggelnek nyilatkozó jogász, Futó Barnabás (ügyvéd) szerint,

ha a szocialisták tisztában voltak vele, hogy hamis a videó,

de mégis bizonyítékként nyújtották be a rendőrségnek az állítólagos választási csalások miatt,

akkor bűncselekményt követhettek el.

„Ez nem vitás, hogy ki nyújtotta be a hatósághoz ezt a bizonyítékot.

Ha valaki egy kreált, koholt bizonyítékot nyújt be, tehát ami valótlan, úgy nyújt be, hogy ez bizonyíték valakivel szemben, bűncselekmény van rajta

és kiderül, hogy ez valótlan akkor elköveti a hamis vád bűncselekményét" – nyilatkozta Futó Barnabás.

A Híradó Török Zsolttól szerette volna megkérdezni, hogy a rendőrségen bizonyítékként nyújtották-e be a videót,

illetve, hogy a hvg.hu főszerkesztője miért járt a párt székházában. Az MSZP szóvivője nem akart nyilatkozni." (hiradó.hu)

zobod 2013.10.30. 20:44:36

@legeslegujabbkor: a magyar felügyelet alatt álló gerinchálózaton mész ki a facebook felé is. Hacsak nem használsz valami proxyt, vagy tort, akkor elég könnyen le tudnak követni. Szerintem utóbbiak használata mellett is. A napokban volt a technology review-n egy érdekes cikk a tor forgalom végfelhasználókhoz kötésének módszereiről. www.technologyreview.com/news/520141/anonymity-network-tor-needs-a-tune-up-to-protect-users-from-surveillance/

Trompf · http://trompf.blog.hu 2013.10.30. 20:46:31

@Satyala:
Elég frankó kis kamu oldal ez a sporttagozat.hu..

A google szerint
Apr 30, 2013 -tól készültek a nagy átverésre
És közben legalább négyszer szerkesztettek is MSZP-t éltető FIdeszt fikázó cikkeket.

www.google.hu/search?q=inurl%3Ahttp%3A%2F%2Fsporttagozat.hu&as_qdr=y15

Te tényleg kinézed a kamuvideó készítőiből, hogy erre ennyit és ilyen régóta készültek ?

Szerintem ez a sporttagozat épp az a a sporttagozat amiről a viedó készítője beszél.
Épp annyi esze lehet ennek az MSZP-s szervezetnek, meg a sporttagozatnak, ami a homepage-ből azonnal látszik, és melyről a lebukás is árulkodik.

Hígagyú 2013.10.30. 20:56:02

@Trompf: A "szerkesztettek" az nálad királyi többes? Mert minden cikket egy személy jegyez. Aztán ez a szerző hol "volt fociedző", máshol meg "önkormányzati képviselő". Amire még rákerestem, az pedig scmittelés máshonnan.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2013.10.30. 21:05:35

Tessék akkor..

Itt egy kihallgatási jegyzőkönyv a nem létező Károly Attilától:

pestisracok.hu/perrel-fenyeget-harangozo-tamas-a-bajai-hazugsagvideo-miatt/

legeslegujabbkor 2013.10.30. 21:08:32

@zobod: Ez egy kis ország:

A Wi-Fi-vel elért eddigi legnagyobb hatótávolság 304 km.

Lucky Larry Silverstein 2013.10.30. 21:11:48

@Trompf: Fasza, akkor lehet beidézni Törökzsoltit szembesíteni a nemlétező tanúval.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2013.10.30. 21:17:34

Ha keres az ember talál..

Újabb Törökös hazugság, miszerint nem az MSZP adta a HVG-nek a felvételt:

www.hirado.hu/Hirek/2013/10/30/20/Bajai_video_a_hvg_hu_volt_foszerkesztoje_szemelyesen_jart.aspx

A szocialisták múlt héten cáfolták, hogy tőlük került volna a hamis videó az internetes laphoz. Nem sokkal ezelőtt azonban a hvg.hu azt közölte: egy telefonos megkeresést követően Déri Balázstól, az MSZP frakció kommunikációs igazgatójától kapta meg a felvételt Gavra Gábor. A korábbi főszerkesztő - az internetes lap állítása szerint - nem tudott róla, hogy a felvétel „manipuláció eredménye”.

Hannibal ante portas 2013.10.30. 21:32:19

@Vidéki: Hehe, azóta már tudjuk, Gavra személyesen ment az MSZP székházba átvenni a videót. Ahol Déri Balázs, az MSZP frakció kommunikációs igazgatója adta át neki a felvételt. Már várom Török Zsoltit, mikor jelenti be, hogy az MSZP - nek nincs Déri Balázs nevű tagja, nincs kommunikációs igazgatója, nincs frakciója, sőt már MSZP sincs. Ez utóbbi kettő csak édes álom.

Tapossuk A Szabadságjogokat 2013.10.30. 21:58:04

Mindenki nézze az ATV-t, komolyan! Ennél szórakoztatóbb kabarécsatorna jelenleg nincs Magyarországon. Szerintem az RTL már válságtanácskozik, hogy visszanyerjék a nézettséget.

A Fideszt, Orbánt, meg úgy általában a "jobboldalt" arogánsnak, hazugnak titulálják "balról". A szimpatizánsaikat is elmondják mindenféle csökevényes agyú zombinak, akik meg vannak vezetve. Csak azt nem szokták látni "balról", hogy még ha ez így is van, az ő oldalukon legalább ennyire rossz a helyzet.
Nem tagadom, közelebb áll a Fidesz a szívemhez, mint a cselekvőképtelen MSZP, E14, az óvodásokból álló LMP, vagy a hataloméhes, bukott arcokat felvonultató DK. Ennek ellenére többet nézem az ATV-t, mint mondjuk a HírTV-t, mert esküszöm szórakoztatóbb, mint egy South Park rész a Comedy-n.
A CSATT 2. része 2013.10.24-én valami fenomenális volt. Naponta többször megnéztem azóta, de voltak kétségeim, hogy esetleg csak valamilyen MSZPs kamu okatóvideó, mert azt gondolom, ekkorákat égni nem lehet... Íme a videó:

www.atv.hu/videok/video-20131025-csatt-2-resz-2013-10-24

A kedvenc részem, 14:40-nél indul:

"Farkasházy Tivadar: Az utolsó kérdésem, hogy legyen egy személyes kérdésem: 2000 júniusában ugye jártál Marokkóban?
Borókai Gábor: Nem.
Farkasházy: De voltál, több fényképen rajta vagy.
Borókai: De nem Marokkóban voltam, hanem Szaud-Arábiában.
Farkasházy: Nem, Marokkóban.
Borókai: De én nem jártam Marokkóban, de folytasd nyugodtan tovább.
(Valaki a háttérben: Ő tudja hol járt)
Borókai: Nyugodtan folytasd tovább.
Farkasházy: Szaud-Arábiában jártál - ott járt Marokkóban egy magyar kormányküldöttség, amelyik tárgyalt a királlyal...."

Szóval döbbenet, na... Hogy képzeled te, Borókai, hogy tudod hol jártál 2000-ben? Hogy képzeled, hogy én nem mondhatom meg neked, hol jártál akkor, vagy bármikor? Már nem tudok ellened érvelni, ezért előjövök valami ezeréves sztorival, úgy, hogy közben személyedben megtámadlak, megpróbállak valamibe belerántgatni, ahol hátha rossz színben tűnsz majd fel a nézők előtt.

Hát nem jött össze... Ez sem, meg még sokminden más sem. Ezeknek az embereknek én nem szeretném átadni az ország vezetését.

Mikrobi 2013.10.30. 21:59:31

@Inkább_a_Lázár_maradt_volna_ott: Úgy hallottam, egyelőre a Molnár Gyula megy börtönbe. De nincs kétségem, hogy a Török Zsolt is ott végzi. Még szerencse, hogy a Zuschlag már szabadult:-)

Wagem 2013.10.30. 22:00:18

@Inkább_a_Lázár_maradt_volna_ott:
Török Zsolt a téma te sötét jószág..!

Hígagyú 2013.10.30. 22:01:38

Azért az felettébb érdekes, hogy miként kerülnek rendőrségi iratok a fideszes "pesti srácok" bloghoz.
Ez nagyobb botrány, mint az egész hamisított videó a bajai választási csalással együtt.

Hígagyú 2013.10.30. 22:05:47

@Tapossuk A Szabadságjogokat: Te hol olvastad, hogy Farkasházi miniszterelnök jelölt lenne???
Ne nézd az ATV-t, te csak maradj az echo-tvnél, az a te szinted.

Wagem 2013.10.30. 22:11:07

@felcsutisuttyo:
Meg anyád valagába te sima suttyó pedofil.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2013.10.30. 22:17:30

@Wagem: Előbb tisztába jössz a szó jelentésével, aztán visszatérsz elnézést kérni, hogy becsületsértésért ne pereljen...

Pagnar 2013.10.30. 22:25:12

Ahogy Pedes75 irta :
" Elvtársak, inkább énekeljük el az Internacionálét. Szuggesztív, relaxációt segítő chill-out, az köll most a munkásökölnek, hagyjuk már a picsába ezt a videóügyet. Elkúrtuk, ne beszéljünk róla. (Ahogy azt egyébként a lakájsajtónknak már korábban ki is adtuk). Wellness-hétvégét nyerhet, aki bedob egy új témát. "

Ennyi.

az ossses ballibsi tetu elmehet a jo edes kurva annyaba.

Lucky Larry Silverstein 2013.10.30. 22:33:32

@Hígagyú: Valszeg úgy hogy a tanúvallomás, akár csak a tárgyalás és minden anyaga, nyilvános,

Hígagyú 2013.10.30. 22:52:39

@Lucky Larry Silverstein: Most már nyilvános, amúgy meg nem. Csaxolok.

sanity 2013.10.30. 23:05:23

Ez az egész magyar politika egy nagyon jó kabaréműsor lehetne, ha egy diliházban, vagy jobb esetben színházban játszódna. Így viszont, hogy az adófizetők pénzéből megy az előadás, az adófizetők és az ország rovására, azért elég gáz....

Lucky Larry Silverstein 2013.10.30. 23:09:44

Nem értem. Török Zsoca most aszongya nincs Károlyi Attila.

Az Egyenlítő nevü korábban lebukott Mszp blog meg azt írta 5 napja, hogy telefonon beszéltek Károlyi Attilával: egyenlito.blog.hu/2013/10/25/ki_juttatta_el_a_hamis_tanuvallomast_a_fideszes_pestisracok_hu_portalnak

Legalább a saját szarjaikat elolvashatná a Zsolti.

Erő e-meló 2013.10.30. 23:15:26

@Tapossuk A Szabadságjogokat:
Én a Klub rádiót szeretem hallgatni autózás közben. Főleg a betelefonálók hozzák a formát. Sajnos újabban már érződik hogy szűrik őket, ez kiderült Oroszjózsi hazaszólásából is. Kár, mert felhevülten orbánozó gyurcsányista nyuggernél nincs szórakoztatóbb. Vetekszik az ATV-s újságíróklubbal, pedig azok profi idióták, ezek meg csak amatőr módon azok

Lucky Larry Silverstein 2013.10.30. 23:19:13

@Erő e-meló: Klubrádiót hol lehet fogni? Én itt Komáromban nem találom sehol. Pedig igény az lenne egy független demokrata szakértő rádióra nagyon.

Erő e-meló 2013.10.30. 23:19:22

@Lucky Larry Silverstein:
Török Zsoltnak olyan a képe amikor hazudik, mint az elefántnak az állatkertben amikor ürít. Maga se tudja mi történik ott hátul, de kiül az arcára egy benső derű, hogy megszabadult a ballaszttól és mehet újratöltekezni

Erő e-meló 2013.10.30. 23:24:18

@Lucky Larry Silverstein:
Úgy tudom Budapest körül egy 70 kilométeress körben fogható

Szúnyog 2013.10.30. 23:27:21

@Lucky Larry Silverstein: Nincs is jobb, mint a "Jó napot Bolgár Úr" kezdetű proli-vélemény.

Lucky Larry Silverstein 2013.10.30. 23:28:09

@Erő e-meló: Basszus tőlünk vidékiektől megtagadják a demokrácia utolsó mécsesét is. Akkor marad az Egyenlítő meg az ATV.

Lucky Larry Silverstein 2013.10.30. 23:29:12

@Szúnyog: A Nép igenis nagyon fontos! Mindenki egyért, egy mindenkiért!

Erő e-meló 2013.10.30. 23:35:38

@dr kíváncsivagyok:
"A videón szerepel 5 db roma "úriember" .
Közülük legalább 4 büntetett előéletű .
Amit kérdeznek se hinném el.... "

Addig persze színigazat szóltak, amíg a Fidesz választási csalásáról szólt a történet
LoL

Erő e-meló 2013.10.30. 23:43:05

@Lucky Larry Silverstein:
Az amcsik azért építették ki a lehallgatórendszerüket Budapesten, hogy egyenesbe' közvetítse a Klubrádiót Washing townba a Clintonovának, annyira rajong értük. Ha megszólal a Bolgárgyuri nagyobb az orgazmusa mint a férjétől

2013.10.31. 00:09:03

@pedes75: Az lesz majd igazán perdöntő, hogy a DK után hol tűnik fel az "úr".

pucros 2013.10.31. 00:09:46

Pffff ez nagyonhülye :DDD

Szúnyog 2013.10.31. 00:12:40

@Lucky Larry Silverstein: A nép valóban fontos. Főleg Drága Bolgár Úr tolmácsolásában. És ezek kapnak ingyenes frekvenciát. A szabadságharcos szélsőségesek.

Szúnyog 2013.10.31. 00:14:17

@Erő e-meló: ebben a történetben minden igaz. Persze. Főleg az MSZMP kétnaponta változó nyilatkozata.

Lucky Larry Silverstein 2013.10.31. 00:18:45

No ahhoz képest hogy semmi köze Török Zsocának semmihez, most modott le az Mszp sajófőnöke.

index.hu/belfold/2013/10/30/bunugy_lett_a_bajai_kamuvideobol/

Szúnyog 2013.10.31. 00:23:12

@Lucky Larry Silverstein: Ez de jó kabaré.
Vajon miért adnak oda egy oktató videót a HVG-nek? (És vajon miért bajai nevekkel oktatják a borsodi cigányokat?)

2013.10.31. 00:24:40

@Trompf: Itt egy kihallgatási jegyzőkönyv a nem létező Károly Attilától:"
Nos, tényleg itt van, csak azt állítja, hogy ez a Károlyi valami sportvezető féle, azt nem, hogy MSZP-és. A műsorban meg ez az MSZP-és fasz azt állítja, nincs ilyen nevű TAG a pártban.
A kettő nem ugyanaz! Tehát nem igazoltál/cáfoltál meg semmit.
Persze ettől még a Zsoca hazudhat, nem csodálkoznék, hisz politikus.

2013.10.31. 00:27:11

@Lucky Larry Silverstein: Az Egyenlítő nevü korábban lebukott Mszp blog meg azt írta 5 napja, hogy telefonon beszéltek Károlyi Attilával:" A Zsoca azt állítja, hogy nincs ilyen párttag. Nem azt, hogy ilyen nevű ember pedig nem is született soha.

2013.10.31. 00:29:31

@Lucky Larry Silverstein: No ahhoz képest hogy semmi köze Török Zsocának semmihez, most modott le az Mszp sajófőnöke."
Ez hogy következik egymásból?

Lucky Larry Silverstein 2013.10.31. 00:35:51

@Könnyen elkaptuk, uram!: Ott a TANÚVALLOMÁS. Fentebbi link. Nemcsak párttag, hanem tisztségviselő.

A helyi mszp sporttagozat elnök az nem civil független demokrata szakértő sportvezető hanem párttisztségviselő.

Lucky Larry Silverstein 2013.10.31. 00:37:50

@Könnyen elkaptuk, uram!: Azt én se értem hisz a posztbeli videóban azt (is) hazudja hogy ők nem adtak a HVGnek semmit.

De az mszp sajtófőnök pont emiatt mondott le.

Szúnyog 2013.10.31. 00:50:50

@Könnyen elkaptuk, uram!: Nyilván semmi. Két hete még valódi volt a videó, sőt, ez a videó volt Orbán Öszödje. Aztán átnemesült oktató videóvá, aztán véletlenül beesett az MSZP-hez, aztán ők vették át, de nem tudván vele semmit kezdeni, elküldték a rendőrségre (még kérdés, hogy bizonyítékként, vagy megvizsgálásra), aztán kiderült, két nappal került hozzájuk, közben a HVG főszerkesztője azzal mentette magát, hogy tutti forrásból kapta, majd most kiderül, hogy az MSZP-től.
Kérdés, ezt roppant gyanús videót, miért adta oda az MSZP a HVG-nek?
:))))
Jön ki a szar a gödörből, amint élesztő került bele. :)

Lucky Larry Silverstein 2013.10.31. 00:59:36

Werber most biztosan bazdmegel nagyon. Egy pillanatra húzza ki a lábát Bp-ről és elszabadul a szarcunami.

Szúnyog 2013.10.31. 01:06:26

@Lucky Larry Silverstein: Vagy az ő ötlete volt, s azért bazdmegel, hogyan lehetnek ilyen ökrök az eftársak. :)

Erő e-meló 2013.10.31. 01:16:54

@Lucky Larry Silverstein:
Ne hidd, Werbernek direkt jól jön. Azt ő is látja hogy jövőre tuti a bukta, de így legalább mondhatja hogy nem rajtam múlott, ti qúrtátok el, ide a sikerdíjat, vagy legalább a felét

Karipapa01 2013.10.31. 05:46:09

@Lucky Larry Silverstein: "Ott a TANÚVALLOMÁS. Fentebbi link. Nemcsak párttag, hanem tisztségviselő."...
Ott a tanúvallomás: "Én nem politizálok és nem is politizáltam soha. Egyetlen pártnak sem vagyok tagja.
"
Na most vagy te olvastad rosszul a jegyz7őkönyvet, vagy szerinted hamis a tanu. Döntsd el!

Blogger Géza 2013.10.31. 05:58:52

@Könnyen elkaptuk, uram!: Pont ez az érdekes, hogy nem következik egymásból, hanem ellentmondanak egymásnak, te nagyeszű! Ezek annyira hülyék, hogy arra képtelenek, hogy legalább önmagukat ne hazudtolják meg 24 órán belül a nyilvánosság előtt. :)

"Török Zsolt, az MSZP szóvivője még kedden is azt mondta az ATV-ben, hogy nem ők adták a felvételt a Hvg.hu-nak,"

www.origo.hu/itthon/20131030-megindult-a-bunugyi-nyomozas-a-bajai-video-ugyeben.html?sec-1

Remélem, Kálmán Olga legközelebb egy nagy hazugság-folyamatábrával várja a következő MSZP-st!

Tomycat 2013.10.31. 06:22:32

A FIDESZ a magyarok partja. Termeszetesen meg fogjak ujra szavazni. A baloldal meg olyan h*lye amilyennek elkepzelni sem lehet. Ingyen reklamot csinal a FIDESZ-nek. Tolvajnak, mutyizonak mondjak oket, meg bizonygatjak is. Micsoda szemellenzos okorseg ez? Hat pont ezert szeretik oket! Ezert szavaznak rajuk!
Ha a baloldalnak lenne egy kicsi esze, akkor azt kellene szajkoznia, hogy a FIDESZ alatt csak munkaval, gurcolessel lehet jovedelemhez jutni. Tanulni kell, tovabb kepezni kell az ervenyesuleshez. Na az b*szn* be akkor a magyaroknak. Akkor mar nem kellene a FIDESZ.
Csak 2 pelda a kozelmultbol:

Trafikmutyikent elhiresult FIDESZ PR akcio. Vagy 50 ezer ember megszivta mert elvesztette megelheteset, a maradek 10 millio meg nyalat csurogtatva csamcsogott azok szerencsejen, akik megkaptak az eletreszolo jovedelmet. A 10 millios tobbseg tehat pontosan felfogta, kivel es hogyan juthat gazdagsaghoz. Fenomenalis 10/10-es pontszamu PR akcio - ennel jobbat Mao Ce Tung sem igen tudott felmutatni. Pedig a verebes meg az acelos akcioi is latszolag hulyesegek voltak, ellenfelei meg hajtogattak is, magyaraztak is milyen hulyeseg meg artalmas.....de jaj csak egyet felejtettek el: A PR akcio nem a megszivatott 50 ezerert van (akiket lazan be is aldoztak), hanem a remenykedo 10 millioert akik elott elhuztak a mezesmadzagot es meg is nyertek.

Masik pelda az egyetemek megregulazasa, ertelmisegiek alazasa. Az elozo peldabol gondolom elegge vilagos a taktika: Megtamadunk egy kisebbseget, a tobbseg pedig levonja a kovetkeztetest amit a FIDESZ sugall. A sugallat itt hogy, nem kell am tanulni, az felesleges - ervenyesulni maskeppen is lehet. Hogyan? pl. jo helyezkedessel trafikot nyerni - ugye milyen kovetkezetes a logika? Trafikhoz nem kell iskola, mi kell? Lojalitas a kormanyparthoz. Zsenialis PR link! A tobbsegnek ez zene, hiszen sem penze, sem tudasa....viszont lojalitast azt tud produkalni barmennyit. Ez a lojalitas ize marhara bejott a hajdani - ugyan kenyszerusegbol nem tanulo, de ettol meg sok tudast felmutatni nem tudo - megbizhato kader tsz, uzem, gyar igazgatoknak. Persze a nagy tanito, Mao Ce Tung sem szerette az ertelmisegieket. Ra is hajtotta az ertelmisegekre a tomegeket, nehol meg a gyari munkas is tul ertelmisegi volt. Ahol az irastudas is kisebbsegben volt, ott azert is buntettek - Kambodzsaban halallal. Persze mint a 60-as evek Kinajaban, a magyarok tobbsege megint csak ujjong es karorvendve elvezkedik mikor latja hogyan szivnak az ertelmisegek.

A baloldal? Sir, ri, nyavalyog - hahaha..... ezzel csak azt teszi amit latni akar a FIDESZ es a magyarok tobbsege. Ellenerveikkel pont azt igazoljak, amit a FIDESZ sugall a tobbsegnek. A tobbseg meg erzi jo uton jar, meg tobb lojalitas es benn lesz a nyertesek kozott. Minel nagyobb a jajongas az elnyomottaktol, annal nagyobb az orgazmus a masik oldalon, annal jobban fognak nyomorgatni.

belgabela 2013.10.31. 06:26:51

Amíg ilyen kaliberekre futja a bolsiknak, a fidesznek nem kell félnie.

belgabela 2013.10.31. 06:29:50

@Tomycat: Megerősítetted, hat huszonhatkor igazam volt. Eljárt feletettek az idő. Értelmes ember már régen nem veletek tart.

Konzervatív0 2013.10.31. 06:41:01

@Szúnyog: De mit is vártunk. Ez (és most lehet huhogni hogy kommunistázok) a komcsibecsület.
Rájuk ömlik a fekália a amit maguknak kavartak, de ők nem, nem kiázrt és feljelentek mindenkit. Aztán ők maguk keverednek bele a mentegetőzésekbe, De az sem úgy volt, nem, nem, és főleg mindenkit feljelentenek. Aztán hogy egyre szagosabb a dolog akkor kilöknek egy parasztot és összezár mögöttük a párt és mindenki ujjal fog rá mutogatni, hogy őő volt de mi nem tudtuk... áááá

Tegnap már ott tartottunk, hogy igen ők adták át a videot a HVG-nek aki ugye abszult megbizható forrást emlegetett (nem vagyunjk pártosak eááá), de nekik nincs is fehérmegyei sporttagozatuk, sőt sosem volt. Azttán a sporttagozat internetes portálján ott figyel 2013 szeptemberi bejegyzés ami a fehérmegyei sporttagozatra hivatkozik és elnökként a kérdéses alakot emliti.

Amit én nem értek mire való ez a bohóckodás. Baromságot csináltak és belebuktak.
Ha az elején mindenki nyilvánosan megtépi a ruháját hamut szór a fejére és bocsánatot kér, és ad valami hülye magyarázatot és lök egy parasztáldozatot, akkor a hét alatt elül a sajtóvisszhang, igaz beismerik hogy egy szemétláda, hazug, csaló fráterek.

Ehelyett folyamatosan cáfolnak, aztán pontról pontra buknak bele a cáfolataikba. Hetekig csámcsog rajta a sajtó és a végén így is úgy is belebuknak és beismertetik velük hogy egy csaló hazug senkiházi fráterek..
Innét már nincs visszaút, és vélhetően kevés lesz a a parasztáldozat. Ez vezéráldozatba fog kerülni.
Egy ilyen párt azt nem érdemli meg hogy valaki beletörölje a cipőjét...

Legyen ez tanulság az összes csalózó, diktatúrázó elvtárs részére.

Tomycat 2013.10.31. 07:41:22

@belgabela: Miert jart volna el a FIDESZ felett az ido? A magyarok tobbsege toluk kapja az egyetlen alternativat a megelhetesehez. Legkozelebb megint nyerni fog.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2013.10.31. 07:41:51

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Szedjük össze amit tudunk.

Tudjuk,hogy létezik a http.//sporttagozat.hu oldal, amit április óta szerkesztenek (kn havonta a google szerint). Ez a homepage egy echte MSZP klón, mind szín, mind tartalaom alapján.
Az itt található információk egybecseng Kőrös Gusztáv által elmondottakkal.

Mitöbb egybecseng magának Károlyi Attilának is a tanú vallomásával.
http://pestisracok.hu/perrel-fenyeget-harangozo-tamas-a-bajai-hazugsagvideo-miatt/

Aztán azt is tudjuk, hogy az MSZP vitte a HVG-hez a videót szöges ellentétben Török állításaival.
www.hirado.hu/Hirek/2013/10/30/20/Bajai_video_a_hvg_hu_volt_foszerkesztoje_szemelyesen_jart.aspx

Azt meg Török is beismerte hogy az MSZP székházba került a videó.

Szóval szerintem minden jel arra mutat, hogy ez egy meglehetősen béna, és átgondolatlan alulról jövő MSZP-s kezdeményezés, mellyel elsősorban éppen az MSZP vezetést verték át.

wizes1 2013.10.31. 07:44:10

Mikor zavarják már el Török Zsoltot?????

Nyakóval együtt!!

Rájuk néz az ember és a Fővárosi Nagycirkusz bohócai jutnak eszembe.

Tapossuk A Szabadságjogokat 2013.10.31. 07:46:30

@Hígagyú: Pontatlanul fogalmaztam, ne haragudj: mondjuk inkább úgy, hogy nem vagyok teljesen nyugodt, mikor arra gondolok, hogy ezeknek az embereknek beleszólásuk van, hogy kik vezessék az országot (gondolok itt Fajkasházyra, meg "egyébként nem kilövették a szemét, hanem hát.. ö... tényleg kilőtték valakinek a szemét, de nem lövettek" Kovács Zoltánra pl.).
Amúgy országot vezetni (megvezetni) nem csak miniszterelnökként lehet. El tudom képzelni ezeket az embereket különböző kormánytisztviselői pozícióban egy baloldali kormány esetén (szerencsére ettől még távol állunk).

DFK 2013.10.31. 07:48:58

@Vidéki: Azóta tudjuk, Dér Balázs kommunikációs igazgató adta át Gavrának a felvételt.

Tapossuk A Szabadságjogokat 2013.10.31. 07:51:19

@Erő e-meló: Huhh... az újságíróklubbot nem mertem említeni, de kösz, hogy felhoztad. Ezek szerint az sem kamu-színjátszókör?!? Esküszöm ép ésszel nehéz elhinni, hogy amik ilyen és hasonló műsorokban elhangoznak, azok nem valami kandikamerás dolog részei.

maskep 2013.10.31. 08:37:57

Török Zsolt jóvoltából azt már világosan (khm) látjuk, hogy hogyan nem juthatott el a videó az MSZP-hez. Mostmár csak azt kéne ilyen szép flowchart-on elmagyaráznia, hogy hogyan IGEN...

maskep 2013.10.31. 08:40:48

@Tomycat: Éj-jena párt! Éj-jena párt!...

Erő e-meló 2013.10.31. 08:45:16

@Trompf:
" szerintem minden jel arra mutat, hogy ez egy meglehetősen béna, és átgondolatlan alulról jövő MSZP-s kezdeményezés, mellyel elsősorban éppen az MSZP vezetést verték át. "

Körös Gusztáv vallomása nem erről szól. És eddig még bejöttek amiket mondott

Azért nem semmi hogy ebben a sztoriban még a cigány hazudik a legkevesebbet, fel sem bírja venni a versenyt a "megújult" szocialistákkal

Erő e-meló 2013.10.31. 08:47:49

@Tapossuk A Szabadságjogokat:
A nem akármilyen anyagból gyúrt ember hihetetlen dolgokra képes. És egyre inkább hihetetlenekre

vasmargitt 2013.10.31. 08:57:18

ezeknek a fiúknak egy bajuk van, de az végzetes: reménytelenül amatőrök a politikához. az mszp a nagy fiatalítási lázában eltávolított a döntéshozó testületekből mindenkit, akinek némi érzéke és tapasztalata volt a politikához. most itt állnak csupa amatőr akarnokkal. akik többsége jólfésült gyerek, csak éppen totálisan alkalmatlan - kezdve a remek mesterházyval, aki nem átall miniszterelnöki álmokat dédelgetni, miközben egy pedellusi fülkét se bíznék rá az általános iskolában. szegényben annyi karizma sincs, mint egy széklábban.

ideje lenne visszahozni hornt, de legalább kovács lászlót. ő persze már kicsit szenilisnek látszik, de még ilyen állapotában is kilométereket ver rá a duzzadó önbizalmú, szarvas hibákat szarvas hibára halmozó mostani ifjú titánokra.

rémes, hogy a baloldal hajdan 40 százalékos pártja ilyen nímandok kezébe került. előre a teljes megsemmisülés felé.

belgabela 2013.10.31. 09:01:25

@Tomycat: Szánalmas. Nem érzitek, hogy ennyi kurvakevés. Fogahulott, vénemberek vagytok, leárt szavatosságú gondolatokkal.

Vidéki 2013.10.31. 09:06:56

@Lucky Larry Silverstein:

Írod:(Török, akinek szerencséje örök) "a posztbeli videóban azt (is) hazudja hogy ők nem adtak a HVGnek semmit.

Nincs akkora hazugság amit Török Zsolt MSZP szóvivő ne lenne képes arcátlanul, mosolyogva és szemrebbenés nélkül képes a nagy nyilvánosság szemébe hazudni:

Mentalitása olyan, hogy amikor egetverően hazudik, és rajtakapják, akkor semmi erkölcsi indíttatást nem érez arra hogy lemondjon.

A Párt vezetése ezt nem is várja el tőle.

Ettől "Demokratikus" az úgynevezett "Demokratikus Ellenzék", amelyik mindent és mindennek az ellenkezőjét megígéri, ha megnyernék a választásokat.

Konzervatív0 2013.10.31. 09:09:00

@vasmargitt: ezzel csak részben értek egyet. Szerintem:
Egy részük igen is a kovács - horn -gyurcsány vonalon megedződött egzisztenciát, vagyont és ezzel hatalmat szerzett emberke. Ugye tudjuk hogy a pártban az előrejutás alapja a pénzügyi és kapcsolati befolyás.
A másik részük a mesterházi féle akarnok gyerek. Azért az sem véletlen hogy valaki egyetem után kormányzati osztályvezetőséget kapjon, de fogadjuk el hogy olyan jó volt hogy felfigyelt rá a kormány. Az ő vonaluk épp így korrupció szülöttje. Tipikus példa a mostani, csak nincs rutinjuk a menekülésben és nincsmeg bennük a rutin az ilyen túléléséhez.
Ebbe mesterházi belebukik, Azon sem lennék meglepődve ha a pártbeli "rutinos" ellenlábasai huzták volna csapdába, de akár a feltónk keze is benne lehet a dologban. Ferencünek vagy egy pártocskája aminek a népszerűsége sosem fogja elérni az mszp-t. Az mszp-re egy réteg csak azért szavaz mert ő az utódpárt. Nos a amig ez a réteg létezik addig nincsmás baloldlai pártnek helye a politikában. De ugye egy mesterhuzással lehet olyan vezetést rakni az mszp élére ami már komprumisszumképesebb fletóval, és így jelentősen nőhet a befolyása a párt felett.

Tomycat 2013.10.31. 09:15:10

@belgabela: ? A FIDESZ vezetoi ugyan manapsag idosebbnek tunnek mint mondjuk az MSZP de attol meg messze nem venemberek tarsasaga. Es egyaltalan miert lennenek szanalmasak? Nem inkabb irigylesre meltoak mert ujra meg fogjak valasztani?
Gondolataik pedig nagyon is idoszeruek, egyebkent nem szavaznanak rajuk. Csak attol, hogy a marxizmus kesobbi keltezesu mint a konzervativ kapitalista elmeletek, a marxismus total nem jobb es a kapitalizmus nem lejart szavatossagu.

kifordított nagyanyó 2013.10.31. 09:20:36

Látom idetaláltak a fideszbirkák is!

global001 2013.10.31. 09:27:57

@Vidéki: " Elképesztő, hogy Török Zsolt MSZP szóvivő , milyen arcátlanul, mosolyogva és szemrebbenés nélkül képes a nagy nyilvánosság szemébe hazudni: "

Kár, hogy az ilyen nagy ordas hazugságokat a másik oldalon nem észleled hoppálgecinél meg a cukrászfijjjúnál ... :))

Tudod, mikor előadják pl, hogy csökkent az államadósság ... :) (2010:19,8 ezer milliárd 2013: 23,25 ezer milliárd)

Mikor belehazudják a hozzád hasonló hülyék képébe, hogy nőtt a minimálbér, miközben csak a BRUTTÓJA nőtt 27 ezerrel ...

Mikor elhazudják a foglalkoztatottsági adatokat ...

De ezek ne is zavarjanak!

Egy igazi fideszbirkát soha nem érdekli ha a szektája hazudik a pofájába !!!

Trompf · http://trompf.blog.hu 2013.10.31. 09:40:25

@global001:

http://www.google.com/publicdata/directory#!q=eu+gdp
Government debt as percent of GDP
MSZP:
2002: 55,9% - 2010: 81,8% összesítve: + 25,9% GDP arányos államadósság növekmény

Fidesz:
2010: 81,8% - 2012: 79,2% : ÖSszesítve: 2,6% GDP arányos államadósság csökkenés.

http://www.google.com/publicdata/directory#!q=eu+unemployement
Unemployment rate
MSZP:
2002: 5,6% - 2010: 11,3% Összesen 5,7 %-al nőtt a munkanélküliségi ráta az MSZP alatt.

2010: 11,3% - 2013: 10,4% Összesen 0,9 %-al csökkent a munknaélküliségi ráta..

Hazudni csak okosan és szépen !!!

Tomycat 2013.10.31. 09:56:32

@maskep: melyik partra gondolsz? Mert nem mindegy - a le nem jon mindegyikbol....

vasmargitt 2013.10.31. 10:21:11

@Konzervatív0: ez a vagyonszerzéses dolog vicc, amióta orban a lopó. hozzá és a bandájához képest az összes előző lopó ember selypegő óvodás. az azért megdönthetetlen csúcsteljesítmény, hogy a csüngő hasú diktátor és pereputtya három év alatt az ország 5 leggazdagabb családja közé lopta be magát.
az pedig normális országban valóban nem fordulhat elő, hogy valaki az egyetem után államitkár-szerűség legyen azonnyomban. de ilyenből a fideszben tucatszám vannak. szijjártó koma zsenialitása etekinteben verhetetlen, ugyebár.

én úgy látom, hogy a mai mszp tele van balfaszokkal. a fidesz meg gátlástalan gonosztevőkkel.

melyik a szimpatikusabb? egyik sem. de a bocsánatosabb bűn az én szememben a balfaszság. még ha a balfasznak nem is terem babér - még a mérhetetlenül színvonaltalan maqyar politikában sem.

vasmargitt 2013.10.31. 10:22:56

@global001: kihagytad a felsorolásból a mindig igazat mondó slejmgeci gabriellát

Vidéki 2013.10.31. 10:26:03

@Konzervatív0:

Írod: "Ebbe mesterházi belebukik,"

Mesterházy, ha valamibe belebukik akkor nem ebbe bukik bele, hanem abba, hogy a "szárszói szellemi elit" nem őt, hanem Bajnait támogatja.

" Bajnai javaslata világossá tette a szocialisták és Mesterházy számára, hogy ez az ember nem viccel."

Bajnai mögött nagy erők sorakoznak fel a háttérben, innen is táplálkozik Bajnai önbizalma.

Fajkasházy kertjében, Szárszón

a magyarországi „szellemi elit” tartott találkozót,

olyan híres filozófus személyes támogatását is élvezve, mint Heller Ágnes, Lukács György egyik legjobb magyarországi tanítványa, valamint két nagyágyú, idegenbe szakadt hazánkfia Paul Lendvai és Konrád György is növelte a szárszói találkozó fényét.

Ez a befolyásos "szellemi elit" egészen másként látja Bajnait, mint azok, akiket nem hívtak meg Szárszóra „a szellemi elit” nagy seregszemléjére.

Kihagyták őket a „Szaknévsorból”:

Nekik, a befolyásos "szellemi elitnek", éppen Bajnai visszafogottsága tetszik.

Nem véletlenül tevékenykedhetett Bajnai korábban Gyurcsány jobbkezeként.

2007 és 2008 között önkormányzati és területfejlesztési, majd 2009-ig nemzeti fejlesztési és gazdasági miniszter a második Gyurcsány-kormányban.

Gyurcsány Ferenc lemondása után (jobb híján) 2009. április 14.és 2010. május 29. között a Magyar Köztársaság miniszterelnöke.

Az „elitek” véleményét Konrád Györgyék fogalmazták meg Szárszón a közelmúltban:

Konrád szerint hiába jószándékú Mesterházy Attila, azért miniszterelnöknek inkább Bajnai Gordont tudja elképzelni.

Úgy fogalmazott most, hogy a két politikus egy tandem biciklin ülve el kell, hogy döntse, ki fog kormányozni és ki az, aki csak tapos.

És szegény Mesterházy Attilának csak a taposás marad ebben a leosztásban, legalábbis Konrád szereposztásában.

Vidéki 2013.10.31. 10:41:59

@global001:

Aki hazudik az te vagy!

Sikerült megállítani a GDP arányos államadósság növekedését.
Sikerült a túlzott deficit eljárás alól kikerülni.
Sikerült az inflációt sok évtizedes mélypont alá szorítani.
Sikerült a jegybanki alapkamatot mostanra 3,4 %-ra levinni.
Sikerült a korábbi kormányzat által felvett hatalmas IMF hitelt törleszteni.
Sikerült: "A négymilliós álomhatárt közelíti a foglalkoztatottak száma" (napi.hu 2013 okt.30.)

Tomycat 2013.10.31. 10:43:43

@Vidéki: Akarmit bohockodnak, semmi eselyuk nincs. Semmilyen megelhetest, semmilyen meggazdagodasi eselyt nem kinalnak. Ures szolamokkal nem mennek semmire.

Ezzel szemben a FIDESZ valos lehetoseget nyitott mindenkinek, aki elegge lojalis veluk szemben. Ezt tettekkel bizonyitottak es az ellenzekuk is folyton ezt ismetelgeti.

Az egyik oldalon ures duma - a masikon penz es meggazdagodas. Ki fog nyerni?

DFK 2013.10.31. 10:52:01

És Istenem, egyesek még mindig képesek fideszeni a videó kapcsán.

aszekelyek 2013.10.31. 10:54:02

@pedes75: jól érted, bármi is derül ki, szerinte mindegy, akkor is a FIDESz csinálta. Ha nem, akkor is. Egészen egyértelmű. Aki a legérdekeltebb és legtöbb hasznot húzta ebből, az bizony a mi ferink. Róla is írt, most fizetik meg az árárt, hogy eladták-az mszp-30 ezüstért. mindent leírtő. Csak erről is a zorbántehet.... érted , nem ? Mindig így működött ez arrafelé...GAvra majd szépen ellesz azon a térfélen , legfeljebb nem a hvg fronton. Az se piskóta, amit összehordott a szocik kommunikációs igazgatója. Szintén lemondott. felfelé szokás bukni náluk. érdemes lesz odafigyelni a két pályára a továbbiakban is.

svega 2013.10.31. 11:01:18

@Vidéki: Te egy nagyon remek ember vagy. Ötletem az, hogy kezdjél vállalkozásba, áruljál narancssárga napszemüvegeket. Ha már neked bevált...

kronosz6 2013.10.31. 11:21:43

"Déri Balázs szerda késő este azt közölte az MTI-vel, hogy október 17-én ő adta át a hvg.hu munkatársainak a bajai videófelvételt, amelyről senkit nem tájékoztatott, hiszen úgy gondolta, hogy az oknyomozó újságírás kimondatlan szabályai alapján ez rá és az újságírókra tartozik."

Ennél ótvarosabb hazugságot még nem láttam! Akárhogy is előbb utóbb a bajai video ügybe belebukik Mesterházi. A Gyurcsány kipöckölte őt a magas ló nyergéből. Hiába tud az öreg. Ferikénél aljasabb gazember talán a világon sincs.

Bee-zony 2013.10.31. 11:28:49

@Tomycat: Most hogy levezetted, hogy a normális inverzére, és a szado-mazóra működnek a dolgok Magyarországon, és hogy a lojalitás minden, a többi semmi, itt a következő nagy kérdés: mi lesz Magyarország sorsa?

Akos Kertesz miről is értekezett, hm?
„A magyar genetikusan alattvaló. József Attila talált mentséget: „ezer éve magával kötve, mint a kéve sunyít, vagy parancsot követ.” De ez nem mentség arra, hogy a magyar a legsúlyosabb történelmi bűnökért sem érez egy szikrányi lelkiismeret furdalást, hogy mindent másra hárít, hogy mindig másra mutogat, hogy boldogan dagonyázik a diktatúra pocsolyájában, röfög és zabálja a moslékot, és nem akar tudni róla, hogy le fogják szúrni. Hogy se tanulni, se dolgozni nem tud és nem akar, csak irigyelni, és ha módja van legyilkolni azt, aki munkával, tanulással, innovációval viszi valamire.”

Alattvaló, nem alávaló (bár…), hanem szolga. Valamint, biciklista, felfelé nyal, lefelé tapos.
Ha nem szolgák lennének, nem kellene nekik Orbán király úr (a zsidó tanácsadóival együtt), és nem kellenének a hűbérurai sem; nem is állnának be a láncba, és nem is szavaznának rá.

Ugyanez szebben: „Történeti meghatározottságból adódóan a (hosszú ideig feudalizmusban élő) magyar társadalom tagjainak kulturálisan meghatározott, jellegzetes viselkedése, hozzáállása a mindenkori hatalomnak való alárendelődés.”

Pontosítva: „a magyar túlnyomórészt, nagyon sokszor fájdalmasan alattvalói attitűdökkel él és attitűdökkel rendelkezik – természetesen nem minden magyar: ilyen őrültséget nem állíthatok”. (K. Á.)

Gyakori kérdés és válasz: „Mikor veszitek már ki az Orbán seggéből a nyelveteket? – Soha.”

„...sajnos, a helyzet az, hogy az ország nagy része egyetlen lüktető emberlánc-húsfonatként, egymás seggébe hernyómozgással vállig bebújt emberek végtelen láncaként csüng ki orbán viktor seggéből.
ebbe beletartozik az összes tanár, házmester, rendőrség, mainstream média, jogalkotók és bírok, a trafikosok, nagybirtokosok, a lepénzelt cégek és kisemberek és a csinovnyikok hada.
és amíg ez így van, addig egyszerűen senki más nem hajlandó észrevenni, főleg nem is mer kisfilmet készíteni arról az irgalmatlan és leplezetlen arrogáns és bunkó szabadrablásról, ami az orrunk előtt folyik nonstop immáron gőzerővel - csak az átlátszó.hu és gyurcsány ferenc.”

Egy mondatban: Az élet (Magyaroszágon) egy nagy fagyi, csak tudni kell nyalni!

jozsefka1 2013.10.31. 11:49:18

Szerintem meg 6 db cigány, aki véletlenül tud beszélni, írni és olvasni és tudja a mobilját is kezelni rájött, hogy itt lehet egy kis pénzt keresni. Nem viccből ajánlották 300-ért a hörrtévének az infót. És a hüjje maszoposok, meg a hvg jól beszopta, ennyi. A vevők közül biztos nem járt egyikük sem az ecserin, vagy egy bármelyik aluljáróban, és még nem hallottak a gagyizásról.
Úgy gondolom, hogy szimpla szopacs, nem volt ebben sem az Elqró, sem a Kedves Vezető, sem a Senkiházy.
Amúgy meg a braziloknak gratula, mert "okosak" voltak. Dehát valamiből nekik is élni kell...

J.László 2013.10.31. 11:59:21

Török Zsolt és a Vipera. Szép páros.

J.László 2013.10.31. 12:04:27

Baján sumákolt a Fidesz. Mit tesz erre az MSZP? Sumákol egy még nagyobbat. Ezzel sztornózza a Fidesz sumákolását.

Az MSZP és elődei mindig arról voltak híresek, hogy hatalomtechnikai kérdésekben verhetetlenek. E képességét az MSZP mára elveszítette. Egy machiavellista hatalommegszerző konglomerátum számára ez a vég.

Erő e-meló 2013.10.31. 12:17:15

@J.László:
Gátlás nélkül hatalmat szerezni egy dolog, de megtartani az már nehezebb. Hathatós külső támogatás nélkül a kommerek hamar elveszítik a lábuk alól a talajt. A Vörös Hadsereg árnyékában persze könnyű volt, de most már csak az EUtársakban, Tavaresokban, médiahaverokban bízhatnak. Ez pedig kevés, mihelyt az ellentábor felnő szétveri őket mint a szalmabábut. Ez történik most

Az MSZP a múltjából él, ha a Cavinton tényleg hatásos lenne már rég ment volna a lecsóba

Vahakomb 2013.10.31. 12:37:07

Hagyjuk már a picsába a magyar szocialistákat! Hazudnak, csalnak, rabolnak. Nem tudom megérteni, hogy bárki is, akinek 50 felett van az IQ-ja, hogyan tud rájuk szavazni!?

jozsefka1 2013.10.31. 12:47:25

@Vahakomb: de ez a másik oldalra is igaz, sajnos! Nem a propagandát kell nézni, hanem a valós számokat. M o máris nem jobban teljesít. De ez az előzőeket nem mentesíti semmi alól!

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2013.10.31. 12:53:25

@Tomycat: nem tudom eldönteni, hogy ez a leghülyébb, vagy a legzseniálisabb komment amit a hónapban olvastam.
Attól függ, hogy ez valami irónia akart lenni, vagy dicsekvés a fideszfasizmus működéséről.

MucOrd2 2013.10.31. 12:59:14

Észrevette már valaki, hogy jelenleg, csütörtök dél körül se az Indexen, se a HVG.hu-n egyetlen információ sincs az MSZP-s videó ügy tegnap esti fejleményeiről? Csak ez a blog van kint főoldalon, ami a témába vág de ez más oldalról közelít.

Bee-zony 2013.10.31. 13:22:43

@MucOrd2: A karaván halad...
„Kamuvideó után itt az MSZP-s fantomhonlap”
index.hu/belfold/2013/10/31/kamuvideo_utan_itt_az_mszp-s_fantomhonlap/

Erő e-meló 2013.10.31. 13:26:38

@MucOrd2:
A "független" ballibsi média lebénult, ahogy régen is csinálta. De akkor ez még racionálisan bejött, mert amiről nem beszéltek az olyan mintha nem is lett volna. Most viszont már csak egy primitív reflex, mint amikor a béka döglöttnek tetteti magát veszély esetén

DFK 2013.10.31. 13:32:51

@Bee-zony: És a cikkből a cím ellenére az derül ki, hogy MSZP-s ember használja a domain-t.

Lucky Larry Silverstein 2013.10.31. 13:41:23

@DFK: Milyen lenne már az újságírószakma, ha a címekben sem lehetne hazudozni? A független újságírásnak itt van a vége.

Vahakomb 2013.10.31. 13:44:01

@MucOrd2: "... se az Indexen, se a HVG.hu-n egyetlen információ sincs ...."
Ha te azt tudnád, hogy az Index mennyi mindent elhallgat, vagy elferdít! :)

MucOrd2 2013.10.31. 14:21:29

@Vahakomb: Jaj, nem naív meglepődés motivált. :) Ilyenkor mindig arra tudok gondolni, hogy ezekben a kommunikációs szünetekben zajlik a fejtágítás a Jókai utcában a történet elvtársilag helyes tálalásáról. A legújabb híradásokkor már az Mszp hivatalos kármentő álláspontja szerint tájékozódhatunk, mint mindig.

Bee-zony 2013.10.31. 14:50:44

@DFK: Ki hitte volna, hogy még egy fantomhonlapnak is van létrehozója, és azok nem az UFO-k, nahát…

Az index pedig már egy ideje ilyen olvasóvonzó címeket talál ki, mint pl. „Tele lett a tökük az állatoknak” mert nagyobb olvasószám = nagyobb hirdetési bevétel.
index.hu/belfold/budapest/2013/10/29/tokcsemeget_kaptak_az_allatok/

Bee-zony 2013.10.31. 15:35:51

@Bee-zony: Ha jól értem, akkor a magyar(országi) társadalmi összetétel, és a párt-reprezentálásuk így néz ki:

1.) Homo kádárikusz, MSZP: Kádár népe, a szocialisták, a különös anyagból gyúrtak, akiket a Szolzsenyicinnek tulajdonított idézet (nem tudom, hogy ki írta, nem is ez a lényeges, hanem a leírás pontossága) így jellemez:
„A kommunistánál kártékonyabb és veszélyesebb embertípust még nem produkált a történelem. Cinizmusuk, szemtelenségük, hataloméhségük, gátlástalanságuk, rombolási hajlamuk, kultúra- és szellemellenességük elképzelhetetlen minden más, normális, azaz nem kommunista ember számára. A kommunista nem ismeri a szégyent, az emberi méltóságot, és fogalma sincs arról, amit a keresztény etika így nevez: lelkiismeret. A kommunista eltorzult lélek! Egészséges szellemű európai ember nem lehet kommunista! Nincs olyan vastag bőrt igénylő hazugság, amit egy kommunista szemrebbenés nélkül ki ne mondana, ha azt a mozgalom érdeke, vagy az elvtársak személyes boldogulása így kívánja.”
A homo kádárikusz kihalóban lévő fajta, mert a szocializmus nem állt fenn olyan hosszú ideig, hogy genetikailag, a hajlam szintjén is öröklődjön, a rendszer pedig nem egyszerűen kihalt az idők során, hanem viszonylag rövid idő alatt megbukott.

2.) Homo feudális, Fidesz: a feudalizmusból itt maradtak (főleg vidéken, ugye), akik ösztönösen hűbéri láncba, ilyen hiearchiába szerveződnek, az urak és szolgák világa, ahol felfelé irányban mindenki szolga, lefelé irányban mindenki úr – és persze a királyuk egy zsidóbérenc, mert ő sem lehet meg úr nélkül, és a világuralmista zsidók szívesen vállalják ezt a szerepet. Mivel a homo feudálisok valójában királyt választanak (csak most miniszterelnöknek nevezik, mert formailag nem királyság van, hanem demokrácia), így érthető, hogy a diktatúra felé formálódnak, mert a király a jogköre és szerepe szerint egy teljhatalmú diktátor. Magyarországon létszámban ők a legnagyobbak, és ha nincs Magyarországra külföldről ráerőszakolt, és nagyhatalmilag fenntartott rendszer, akkor szabad választásokon a magyarországi többség ezt a rendszert választja, mert a többség lelki alkatának ez felel meg a legjobban.
A napi történelem bizonyítja, hogy a homo feudálisok semmivel sem jobbak a homo kádárikuszoknál, sőt, úgy néz ki, hogy az időarányos és végleges összesítés szerint ők a kártékonyabbak.

3.) Homo rebellis, Jobbik: a lázadók, kurucok, betyárok, akiket a MIÉP után most a Jobbik reprezentál, és amint kiderült, Kovács Dávidék után Vona és a belső párt sem eléggé jól, úgyhogy lett még egy párt, a Magyar Hajnal. A homo rebellisek eddig még sohasem tudtak hatalomra kerülni Magyarországon, így a gyakorlatban nem is derülhetett ki, hogy az ő rendszerük milyen lenne.

4.) Homo judaikusz, judaisták, világuralmista zsidók, kb. LMP (SZDSZ 2), de ők igyekeznek minden pártban ott lenni, hogy még az ellenzékük is ők legyenek, és mindezt lehetőleg rejtve, magukat lehetőleg tabuvá téve (aki rámutat arra a tényre, hogy zsidók pedig vannak, és nem is akárhol, az antiszemita, nácirasszistafasiszta, stb.). Létszámban nem, de befolyásban, pénzben, hatalomban ők a legnagyobbak, mert már régóta ezen dolgokra specializálódtak, a tanaik útmutatását követve. Szintén úr és szolga rendszerről van szó – kiválasztottak és gójok –, amely ős-rasszista és kettősmércés, és ők a legkártékonyabbak a Földön, a konfliktusok és háborúk kb. 90%-ában benne vannak így vagy úgy, (ideológiai) felbujtóként vagy résztvevőként.

5.) Homo vadember, a cigányok: a homo kádárikuszok és homo feudálisok szavazóbázisa, akiket igyekeznek maguknak megvenni osztogatás által, amely a magyar termelők adóztatása (sarca, fosztogatása) által valósul meg, és a világuralmista zsidók biológiai fegyvere a magyar gójok ellen. Gyorsan szaporodnak, a leginkább növekvő létszámú embertípus Magyarországon.

6.) Homo szervezetlen, az ismeretlen mentalitású és motivációjú többiek, akik mint egyik pártra sem szavazók, a szavazásra jogosultak kb. 2/3-át teszik ki, viszont heterogén társaság, és a fő jellemzőjük a közös tulajdonságok hiánya – és ameddig nincs meg közös nevező valamely építő célra, amire szavazni lehet, addig nem is lehet az Országházban párt-reprezentánsuk, értelemszerűen, úgyhogy ők a pártokon kívüli sarcolt tömeg, akikből a pártokon belüliek jól élnek – a jelenleg hatalmon lévő homo feudálisok esetében ők a hierarchia legalsó és legnagyobb láncszeme, az adóztatott ipari-mezőgazdasági-szolgáltatóipari jobbágyok.

Bee-zony 2013.10.31. 15:37:29

@Bee-zony: Mindezek alapján a magyar(országi) társadalom egy része, a szavazni hajlandók nagy többsége pártokkal már le van fedve, úgyhogy egy új párt vagy talál magának egy kis „piaci rést”, amit a nagyobbak nem fedtek le, vagy pedig valami nagyon új dologgal jön elő, amire esetleg vevők lesznek a homo szervezetlenek.
(És akkor a pénzügyi-vagyoni elosztási viszonyokról még nem is nagyon volt szó.)

pedes75 2013.10.31. 15:50:51

@MucOrd2:

"Ilyenkor mindig arra tudok gondolni, hogy ezekben a kommunikációs szünetekben zajlik a fejtágítás a Jókai utcában a történet elvtársilag helyes tálalásáról."

Nem mintha a Chubakka-védelmen túl kínálkozna még bármi lehetőség előttük.

Az már napnál világosabb, mi történt, a büntetőjogi felelősséget kell csak tagadniuk jogerős ítéletig. (Bár, ahogy ismerjük őket, utána még jön pár kör koncepciósperezés és rémdiktatúrázás is.)

Bee-zony 2013.10.31. 16:07:59

@Bee-zony: A nemzetiszocialistákat és a hungaristákat, mit ideológia-követkőket kihagytam, ezt a két kis létszámú csoportot még hozzá kell venni.

Meridian74 2013.10.31. 19:12:07

Ez egy sírva asztalverős videó, Török 'Minden-nyilat-nem-is-raktam-rá' zsótival... :D :D :D
A legkeményebb rész az, amikor átmegy valami ócska szar MLM-es porszívóügynökbe, és mutogatja az mszp új dízájnját... ROFLMAOOOOOOO!
:D

7esbusz 2013.10.31. 19:32:29

Hát ez vundersőn és zuperszexi. Vagy tényleg az?
@Bee-zony:
Na, nem megmondtam ezt a Vonás posztban? Háhá, holnap közlöm a lottószámokat is :D

Bee-zony 2013.10.31. 21:10:05

@7esbusz: Ja, nem a hajnal hasad, hanem a Jobbik. Közben többek által összeállt egy nagyobb kép is. A többit meglátjuk.

MucOrd2 2013.11.01. 09:16:47

@pedes75: Megérkezett a válasz! index.hu/belfold/2013/11/01/bajai_kamuvideo_mindenki_gyanus/
Tehát mindenki gyanús és jól összekacsintunk az olvasóval és a végén odamártjuk a Fideszt is, merthogy cui prodest meg minden. Aztán meg is szavaztatjuk, hogy ők voltak. Zseniális. Nagy kár, hogy az Index nem egyedüli hírforrás, így kb feleslegesen csinálják. Persze gondolom az Atv-n és a Klubrádión is hasonló lesz a kommunikáció iránya mostantól.

Erő e-meló 2013.11.01. 11:56:49

@MucOrd2:
"rokoni, üzleti és baráti kapcsolatokon keresztül a Fidesztől a DK-n át az MSZP-ig mindegyik párttal összefüggésbe lehet hozni őket."

Mindenki mindenkivel mindenki ellen, gratula Zindex!. Ez nem oknyomozó újságírás, hanem nyom eltüntető maszatolás

f.m.j. 2013.11.01. 12:59:57

ezt a videót már sehol nem lehet megnézni?
sajnos lemaradtam róla :)

f.m.j. 2013.11.01. 13:01:27

@Meridian74: hát ja, az új arcokkal, aki a mesterházy :)

Meridian74 2013.11.07. 00:23:46

@Meridian74: az a szép, hogy korábban már megmondtam, ez a fickó (törökzsóti) már akkor hazudik, amikor ránéz a kamerára.

Most ez beigazolódott, kiderült tényleg hazudott... a legszebb az egészben, hogy még aznap megbukott a nyilas és mesterházys ábrájával, amikor ez a kálmán olgás interjú készült! :D
ROFL!

süti beállítások módosítása