Skip to content


       Szűrés lista

A kormányváltó Szupergroup kampányfilmje

Ezzel a 3,5 perces kampányfilmmel jelentkezett a kormányváltós-összefogásos balliberális Szupergroup.

Ezek szerint még mindig nem tanulták meg hogyan kell kampányolni, pedig ha jól tudom, több helyen is tanítják...
A klip túl hosszú, a főszereplők rettenetes minikával próbálják eljátszani a felelős és hiteles politikus imázsát, de amikor Túlmozgás Feri bekúszik a képbe, akkor bevallom, hogy hangosan felnevettem.

Ez a Szupercsapat, így ahogy vannak az Év Vicce.

(Jávor "Hello darkness, my old friend" Benedek megint kihúzta magát a közös szereplésből?)


Szarvas példuál ezerszer hatásosabbra vágta meg a filmet:
 

Címkék: választás

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr605867426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2014.03.18. 14:56:40

Ez a szarvas-féle vágás szinte ordít valami jóféle technozenei aláfestésért. Mester úgy rángatja a fejét, mint a srácok a diszkópatkányokban:)

Marcellusca 2014.03.18. 14:58:52

@somewhat damaged:
Nem mindegy?
Lyuk lyuk. Csak darázs ne legyen benne! :D

(Biztos frajdi elszólás vo't, mer' a Rebeka inkább S+. :DDD)

Algopirin 2014.03.18. 15:01:07

@Marcellusca: én ezen akkor döbbentem meg a legjobban mikor az ún. szakértői bajnai kormány alakult (vagy hogy hívják ezt). szóval a nevek nem változtak, csak 1-2 ember más pozícióba került. és a nevük mögé tették, hogy szakértő. röhej az egész. És most sem tűnik úgy, hogy valami határozott cél felé akarnának haladni. Ez az összefogásosdi is micsoda kutyakomédia. Ha az ember belegondol ezeknek az embereknek rég el kellett volna tűniük a közéletből, jelentős részüknek pedig börtönben kéne ülnie, ha csak a 10%-a is igaz a mindenféle híreknek, vádaskodásoknak. De ez még csak hagyján. A baj az, hogy tényleg minden politikai párt, aki képes a parlamentbe jutni pont ugyanilyen.

Marcellusca 2014.03.18. 15:10:22

@Algopirin: Ebben nincs vita. :)
De, akkor ki/kik? Talán ők?:
index.hu/belfold/2014/03/17/a_nagy_borsodi_partcunami/

Ha már hirdetés/kampány: ez sokkal vastagabb bőr:
index.hu/belfold/2014/03/17/igy_reklamoz_az_allam/

"Összességében azt láthatjuk, hogy az állam piactorzító szerepe erőteljesebbé vált. Különösen hangsúlyos ez abból a szempontból, hogy a vizsgált időszakban a gazdasági válság hatására visszaestek a kereskedelmi bevételek is; a baloldalhoz közelálló médiumokat így kettős veszteség érte, a jobboldali kötődésűek ugyanakkor különösebb megrázkódtatás nélkül vészelhették át ezt az időszakot, hiszen a kieső kereskedelmi bevételeket legalább részben pótolták az állami források.
Már 2008-ban is voltak jelei annak, hogy az állami hirdetők inkább kedveznek a kormánnyal nem túl kritikus médiumoknak. Ez a jelenség 2012-re uralkodóvá vált, az adatok bizonyítják, hogy a politikai szempontoknak növekvő szerepe van az állami reklámköltésben, az állam torzítja a hirdetési piacot."

Algopirin 2014.03.18. 15:12:04

@Marcellusca: ehhh, nem tudom.

Amúgy ki a fekete hajú csaj a videóban? Sunáznám.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2014.03.18. 15:18:56

@Marcellusca:

Leszarnám az ingerküszöbömet, ha ez a bénázás nem idézné fel azt a bénázást, amit úgy nagyjából 12 éve folyamatosan csinálnak :(.
- Hogy mennyire alkalmatlanok a felelős kormányzásra, már eleve onnantól, hogy képtelenek voltak közös arculattal kiállni a kampányban, és akkor ugyan mennyire lenne várható, hogy ne a belső viszálykodásuk bénítsa meg a tevékenységüket.
- Hogy aki egy kampányban, egy reklámban is csak erre a szarra képes, attól hogyan lenne várható több a szürke hétköznapokban?
- Hogy akik arra nem képesek, hogy megmutassák, Orbán rendszere semmi mást nem csinált négy évig, mint indokolatlan kockázatot vállalva felélte az ország bizalmi, kapcsolati és felhalmozott tőkéjét az esetleges rövidtávú politikai előnyökre apellálva, maximálisan fenntarthatatlanul, csak mert olyan arcok szájába adtak olyan szöveget, ami demagógiára demagógiával válaszolt, azoktól mi várható egy parlamenti vitában vagy egy élesebb poltikai helyzetben?
- Hogy akik képtelenek az ellenfél által tálcán kínált és bemutatott kiskapukat kihasználni, és ehelyett csak nyafogni tudnak, hogy brühühü, nincs elég felületük a kampányra, azok mit csinálnának a nemzetközi politikában, egy Merkellel vagy egy Putyinnal?

Algopirin 2014.03.18. 15:23:03

@Marcellusca: na például ők mérnem jönnek aláírásért? vagy standolnak arra amerre én járok? lehet váltanék velük pár kedves szót. :D

Marcellusca 2014.03.18. 15:23:25

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Engem nem kell győzködnöd! Ne fáradj! :)
Abszolute egyetértek.

Marcellusca 2014.03.18. 15:25:23

@Algopirin: Ugye?
Mindég csak a saját nyuggereiket meg a félhülye "fiaikat" erőltetik. :)
Bezzeg, ha ezek a csajok jönnének nem nagyon kellene erőszakoskodniuk! :D

Algopirin 2014.03.18. 15:35:58

@Marcellusca: egy kicsit erőszakoskodhatna :D annyi belefér :D

de vissza az eredeti témához. ez a videó marhára depresszív, a végére felvágnám az ereimet. nem az jön belőle, hogy szavazz rám és fasza lesz, hanem az hogy minden szar. pont. ennyi. semmi több.

mint a plakátjaik. 2re emlékszem. az egyik: nem akarunk egymillióval tartozni paks miatt, a másik: nem akarok egykulcsos adót. és mindkettő mellé olyan szomi arcok, hogy az ember ránéz, és elmegy a kedve az élettől is, nemhogy a szavazáshoz megjönne. nem hiszem el, hogy nem direkt ilyen fos plakátokat csinálnak.

Hamajd 2014.03.18. 15:36:24

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): " Hogy aki egy kampányban, egy reklámban is csak erre a szarra képes, attól hogyan lenne várható több a szürke hétköznapokban?"

Sajnos szürke hétköznap nincs, hiszen minden politikusként eltöltött nap ünnep az egyéni érdekek szempontjából.:(((

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2014.03.18. 15:38:25

@Marcellusca:
Nem győzködlek :).

Ez inkább csak a politikai kibeszélő-show része, hogy mennyire hányok a bizonytalanokkal szemben kizárólag a bűntudatra építő szoci kampánytól ("Ha finnyásságból nem szavazol ránk, akkor Orbán szekértolója leszel!"), ami még nálam is kiveri a biztosítékot. Azért basszameg, ha a maximális megalkuvásommal is a gyomorsav jön fel, ha arra gondolok, hogy erre a gárdára húzzam az "X"-et, azért már csak ne magamban keressem a hibát, bármennyire is az az érv tőlük, hogy deigenatehibád! Az én elveim ugyanis nem változtak az évek alatt, azt viszont nem hiszem, hogy azokat ez a Kormányváltás (atyaég, micsoda nagyképű név a 30%-os támogatottságukkal) bármilyen formában is képviselni tudná.

Azért csak ez kéne legyen egy leadott szavazat alapja, nem?

Marcellusca 2014.03.18. 15:42:27

@Algopirin: Hát, szó, ami szó, nem egy felemelő hangulatú és nem kerít hatalmába az inger, hogy felpattanjak és azonnal mennyek szavazni. :)
Max arra kapok ingert, hogy kimennyek a konyhába, oszt' felvágjam az ereimet. Hosszába. :D

Algopirin 2014.03.18. 15:44:05

@Marcellusca: na pontosan. kizárt hogy nem direkt van. nem akarnak ezek nyerni, csak a főbb embereket betolni a parlamentbe oszt sanyi.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2014.03.18. 15:48:42

@Algopirin:
Évek óta, gyakorlatilag a szocik veresége óta ezt mondom: Azzal a szocik már soha nem fognak nyerni, ha csak arról győzködik az embereket, hogy Orbán alatt szar, ugyanis az nem elég. Minden igyekezetük ellenére is a Fidesznek kétszer annyi szavazata van, mint nekik, és ennek egyedül az az oka, hogy a Fideszből esetleg kiábrándultakat nem voltak képesek meggyőzni arról, hogy hogyan csinálnák jobban. A szociknak magunknak kéne több szavazót gyűjteni, amit viszont tisztán negatív kampánnyal nem lehet, és ha ezt ott a vízfejben nem látják, akkor még annál is nagyobb balfaszok, mint gondolom, pedig az sem kicsi. A Fidesz is úgy építette fel a "Rosszabbul élünk, mint négy éve!"-kampányát, hogy előbb jött a kesergés-invázió, de pár héttel a választás előtt jöttek a mosolygós arcok Fidesz-logokkal megpecsételve.

Az ígérgetés sem elég, ugyanis a szavaszók többségének az áll szemben, hogy a Fidesz beletesz a tárcájukba öt forintot (abból a tízből, amit előtte gondosan kivett), a szocik meg megígérik, hogy de majd ők huszat fognak. Az ígéret sosem veri a tényeket, főleg nem olyanoktól, akik eljátszották a bizalmat, vagy akikről el lehetett hitetni ezt milliókkal.

Hamajd 2014.03.18. 15:52:33

Nem kellene feltétlenül elkölteni a kampánypénzt, ha csak erre fussa, inkább vissza kéne tenni a közösbe, hogy újrainduljon a közpénzlopási motiváció.

Algopirin 2014.03.18. 15:55:22

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): a rosszabbul élünk nem is jött be a fidesznek. bár nem sok kellett volna hozzá. a szocik meg mit bizonygassanak. leszavazták a vizitdíjukat, és onnantól sértődötten lófaszt nem csináltak igazából. elműködgettek oszt annyi, de semmi komoly eredmény, vagy kitűzött cél.
Az meg az emberek hülyesége hogy nem számolnak. Sajna én minden intézkedésükkel szarabbul jártam (banakdó, egykulcsos adó, 27% áfa), bár persze ez az én nyomorom, nem az övék végülis.

Scagnetti 2014.03.18. 15:58:35

A szövegek és a szereplők nem változtak. Ugyanazok az arcok ígérnek fűt-fát, akik régebben is, és kb. annyi valóságalapja is van, mint régen. Nem tudom, mi volt ijesztőbb, Gordon mesterkéltsége, Mesterházy affektálása vagy az, hogy Fodor megint megígérte az EÜ rendbehozását. Ebben az egészben az a legszánalmasabb, hogy ha egy bizonytalan szavazó ezt meglátja, csak azt kérdezi meg, hogy "basszameg mi lesz, ha ezek tényleg nyernek".

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2014.03.18. 15:59:38

@Algopirin:
Csak azért nem jött be, mert akkor még Gyurcsánynak volt annyi társadalmi hitele és ment elég jól a szekér a világgazdasági fellendülés hatására, hogy elhitték, amit ígért.

Hogy nem tudnak számolni, az talán az emberek hülyesége, de hogy nincs senki, aki úgy számolna helyettük, hogy a számolás eredményéről meg tudná győzni őket, az meg az ellenzéké.

Algopirin 2014.03.18. 16:01:09

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): jaja.
Erre azt szokták egyébként mondani, hogydehátmindenmédiaakormánykezébenvan. Lófaszt mama!
Mondomén, hogy nem akarnak nyerni.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2014.03.18. 16:04:23

@Algopirin:
Tudom, de én meg erre azt mondom, hogy aki azt a módszert sem képes használni a politikai kampány "civilesítésére", amit a Fidesz a szájukba rág a CÖF-fel, annak tényleg "Lófaszt, mama!".

Marcellusca 2014.03.18. 16:07:31

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Nem is az ígérgetésekkel van itt a probléma (dehogy nem!), hanem azzal, hogy a szavazatok megvehetők 5 forintért. :(

2014.03.18. 16:44:23

@Algopirin: szerintem rajta lehetnek Lajosék fizetési listáján. A legjobban elköltött fideszes kampánypénz az, amit az ilyen arcok felfuttatására fordítanak. Semmi önfényezés nem versenyezhet azzal, mint hogy hagyják ezeket szerepelni.

Az egyetlen kivétel Gyurcsány, akinek más miatt mindegy, hogy nyer-e: egyszerűen kibaszottul élvezi a szereplést :D.

Algopirin 2014.03.18. 16:58:54

@somewhat damaged: de hogy egyetlen értelmes öszeszedett politikus sincs ebben az országban akit én hallgathatnék valahol az azért felháborító.

Algopirin 2014.03.18. 16:59:41

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): de az nem úgy van mert a CÖF egy teljesen civil szervezet magánpézből, plusz ugye nem kampányol senki mellett, pláne nem a fidesz mellett.

wantaan 2014.03.18. 17:00:11

@Marcellusca: Ahogy Brutus is megmondta: Aki hülye haljon meg ! S utána legyilkolászta Césart! ....mint a magyar választót a magyar MUTYISZTERELNÖK ÚR!

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2014.03.18. 17:19:47

@somewhat damaged: @Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): @Algopirin: Kommentelnem se kell, olyan szépen leírjátok helyettem a véleményemet :-)

Úgy néz ki, hogy áprilisban én ellenzéket fogok választani, nem kormányt. És hát miért is válasszam ezeket ellenzéknek, ha az eddigi ellenzéki teljesítményük elég harsányan fog szembejönni hetedikén?

Horváth Balázs 2014.03.18. 17:27:43

szabó tímea, ez az a mocsadék zsidóribanc, aki felére csökkentené a csecsemőgyilkosság büntetési tételét?

"Az Együtt-PM képviselője, a zsidó származású Szabó Tímea törvénymódosításban mérsékelné a csecsemőgyilkosságért kiszabható büntetést. Ez az anti-ember és anti-nő nem meglepő módon, korábban az LMP nevű, szélsőségesen cionista pártot képviselte. Elég csak a képére nézni, látható a beteges, belterjes fajtajelleg, a sivatagból idehozott, talmudista gyűlölet."

gondolom alombeli, akinek ez a zsidóribanc "suna +".

Gyűlölik a befogadó népet, a magyart, egy kanál vízben fojtanák meg. Nekünk, magyaroknak kellene már egy önvédelmet szolgáló javaslatot benyújtani. Védenünk kell gyermekeinket Belzebúb vérszomjas falkájától

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2014.03.18. 17:33:26

@Algopirin:
Tényleg!... én meg most jöttem a hathuszas falvédőről ;-).

Algopirin 2014.03.18. 17:36:40

@Horváth Balázs: nyugi öreg nem alombeli.
ugye nem gond, hogy miután (vagy előtte) azt írtam hogy sunáznám nem néztem utána se a származásának, se a törvényjavaslatainak? mert mindet leszarom.

amúgy mivel indokolta?

wantaan 2014.03.18. 17:42:09

@Horváth Balázs: Béla de hát anyád is zsidó volt! ...vagy az apád???

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2014.03.18. 17:52:29

@Algopirin: www.parlament.hu/irom39/13288/13288.pdf

A javaslat 8. §-áról van szó. Az indokolás nehezen minősíthető, az alábbiakban teljes terjedelmében idézem:
"Indokolt az újszülött megölésének privilegizált alakzatának visszaállítása."

Algopirin 2014.03.18. 17:55:20

@Counter: hát ez egy igazán jól sikerült indoklás. mondjuk nem értem. lehet hogy van a családban náluk csecsemőgyilkos? különben ki az a fasz aki enyhít és nem szigorít?

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2014.03.18. 18:04:57

@Algopirin: Tőle kéne megkérdezni, hogy ezt hogy gondolta, nekem lövésem sincs.
Hirtelen nem vagyok naprakész, hogy az új Btk. szerint kiszabott ítéletek hogy viszonyulnak a régiekhez az ilyen bűnesetekben. (Arra tippelnék, hogy nagyjából ugyanott mozoghat.)

Régebben dogmatikai szörnyszülöttként külön tényállás volt az emberölés és az újszülött megölése, ami rosszmájúak szerint arra engedett következtetni, hogy az akkori jogalkotó szerint az újszülött nem ember. Csak helyeselni tudom, hogy az emberölés az, ami: emberölés, akkor is, ha a sértett még kisebb méretű ember.
Az enyhítő körülményeket (a jól ismert beszűkült tudatállapotot) tessék azon belül értékelni enyhítőként, s nem tényállási elemként.

Politikailag nem tudom hova tenni, hogy olyan issue mellett áll ki valaki, ami a népesség túlnyomó részének vagy ellenszenves, vagy (a jogtechnikai részt) hidegen hagyja, ellenben a való életen sokat nem változtatna. Úgy is lehet mondani, ami már itt fel is merült, hogy néha mi a f@szt képzelnek magukról...

Algopirin 2014.03.18. 18:07:46

@Counter: ööööö te jogász vagy? csak mert nehezen értelmezlek :D
hát egyébként megérteni úgysem lehet a t. képviselőket a legtöbb esetben.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2014.03.18. 18:20:45

@Algopirin: Bocsánat, kicsit elragadott a frazeológiám. Nem tudom, mi sikerült érthetetlenre, sajnálom.

A lényege a véleményemnek az, hogy hülyeség külön tényállásba áttenni az újszülött megölését pusztán azért, mert újszülött. A rendes emberölés tényállásán belül mód van az enyhítő körülmények értékelésére, s nem lehet azt mondani, hogy az újszülött megölése nem emberölés a sértett fiatal korára és az elkövetőhöz fűződő családi viszonyára tekintettel.

Politikailag pedig el nem tudom képzelni, mit akart elérni Szabó. A választók nem követelik hangosan a csecsemőgyilkosok enyhébb büntetését, a közbeszédben nem volt nagy vihart kiváltó, ellentmondásos megítélésű ügy, a javaslatát kb. csak a széljobb vette észre, szóval ez most így mi volt?

Algopirin 2014.03.18. 18:25:48

@Counter: biztosan volt valami oka, nemhiszem hogy hobbiból ír ilyeneket.
egyébként nem szigorúbb kellene a gyerekgyilkosoknak? végülis egy gyerek nemigen tud védekezni.
amúgymeg hamár itt tartunk én nem vagyok halálbüntetés ellenes.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2014.03.18. 19:13:00

@Algopirin: A büntetés mértékét meghatározó számos szempont közül ez csak az egyik. Ami az enyhébb elbírálást indokolja, az az, hogy a tudomány mai állása szerint a szülést követő csecsemőgyilkosságot elkövető anya tudata beszűkül, a cselekményhez való tudati viszonya kevésbé teljes, mint mondjuk egy bérgyilkosnak.

A halálbüntetést elvi okokból ellenzem, a szigorú büntetéseket nem – amíg büntetések és nem kéjelgő megtorlások, ugye.

Amadeus62 2014.03.18. 19:33:48

@Tyreo:

Azért nem találod, mert hazudik. Semmilyen adatot nem adott ki tegnap a medián, se semelyik másik kutató sem. Hazudik ez a féreg, el is tűnt innen, miután linket követeltek tőle.

Amadeus62 2014.03.18. 19:34:53

Erőltetett kampányfilm, de valós problémákkal foglalkozik, aminek nem feltétlen az "elmúttnyócév" az okozója.

Balt 2014.03.18. 19:39:42

@HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA: 15% Hajrá Feri, reméljük, összejön, rajtad (áll vagy) bukik! :))

Balt 2014.03.18. 19:42:29

@HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA: Pártlistán. Ettől egyénit még nyerhetnének, bár vsz. ennek kisebb az esélye, mint hogy 15%-ot kapjanak pártlistán. De hogy nem lesz meg a maccsuk sem, az tuti. :)

Balt 2014.03.18. 19:44:47

@HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA: :))) Aszittem, kibekkelni a következő 4(+nx4) évet. :)

Balt 2014.03.18. 19:46:58

@somewhat damaged: Szerintem marha vicces. Megint csúcsra járatják az abszurd humort, mint Bajnaikereséskor. (Hmmm, most a 2009-esre gondolok, bár a legutóbbi se volt piskóta, de ez monstre darab, lám, ma is tart.) :)))

Balt 2014.03.18. 19:49:15

@Csigataposó: Kunczián vajon miért maradt ki?

Balt 2014.03.18. 19:51:26

@Artech: Jaj, az a kézkihúzás a zsebből, hát az mindent visz. :) Már csak az MSZMP mackóra kell ráközelíteni, és perfekt schnitt. :))

csak egy néző 2014.03.18. 19:52:18

Ez az igazi kampányfilm.
A sok protkós öregasszonynak tuti nedves lett a bulája,, miközben agyontaposta a másikat, hogy megsimizhesse a putyin pincsit. Hányinger.
www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=44odHjJNWqU

Balt 2014.03.18. 19:53:28

@Csigataposó: A "civilek"... pardon: amatőr szereplők meg egyszerűen szánalmasak, még egy BK-epizódba is alig férnének be. :)

Ben Franklin 2014.03.18. 19:55:46

Nem kell vágni úgyse nézi meg senki.

Balt 2014.03.18. 19:56:19

@psr6: Dehogynem. Ez az ún. "alternatív" vagy "reformszínház". :) Sirály! :)))

Balt 2014.03.18. 19:59:14

@Marcellusca: Jogos. "Vesztes csapaton ne változtass!" - tartja a bölcs sportközmondás. :))

Balt 2014.03.18. 20:03:31

@wantaan: "...csak annyi, hogy totál JÓ ez a kampányfilm. Ennyi."

Szerintem is. A szavazatszám meg ennyi sem lesz, bár ez a legkevésbé az ilyen szórakoztatóipari remekműveken múlik. Ha ezen múlna (ti. az öntökönrúgós önirónián), akkor még/már rég egypárti "Kormányváltás" lenne. :)))

Ben Franklin 2014.03.18. 20:10:32

@csak egy néző: Ezzel a képpel kampányolhatsz 2022ben is, sok dolgotok nem lesz!

Algopirin 2014.03.18. 20:11:28

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): rozika...
a riporter dumája és feje döbbenetesebb a végén.

Balt 2014.03.18. 20:23:25

@Hamajd: :) Na, ez a bon mot megért volna nekem egy aláírást! Nem akartál indulni? :)) (Bő negyedszázados aktív választói múlttal életemben először Jávornak adtam ajánlószelvényt, de erősen megbántam a jelen tükrében...)

űrszelvény (törölt) 2014.03.18. 20:27:50

"Aki otthon marad, az Orbánra szavaz!"
Aki elmegy az is, és ez egy kicsit kínosabb...

Marcellusca 2014.03.18. 20:32:36

@Counter: Hmmmmm... érdekes megközelítés, nézőpont. :D

Balt 2014.03.18. 20:33:58

@Algopirin: "Sajna én minden intézkedésükkel szarabbul jártam (banakdó, egykulcsos adó, 27% áfa), bár persze ez az én nyomorom, nem az övék végülis."

Ezt őszintén nem tudom, hogy csinálod (hacsak nem úgy, mint a böszmefogás a kampányt, már-már szándékossággyanúval), mert:
1. bankadó: a bankválasztás lehetősége ott van bárkinél, amúgy meg épp a napokban csapott oda az MNB (PSZÁF) a bankoknak, visszatérítésre kötelezve őket. Itt lehet pl. keresgélni a kondíciók között: www.bankracio.hu
2. szja: ezzel is lehet számolgatni: berkalkulator.info
3. áfa: ezt aláírom. Bár abban van ráció, hogy egy ilyen alapvetően adócsaló közmorálú állam (lásd még: adómentes minimálbér, mint őselkúrás, ami >2millió minimálbéren bejelentettet eredményezett pillanatok alatt) a fogyasztási adókon próbálja beszedni a kieső bevételeket, bár éppenséggel lehetne hatékonyabb is az ellenőrzés - ha az 1kulcs önmagában nem elég "fehérítő" -, pláne a magas áfa mellett jobban "megéri" áfát csalni. Ezzel együtt: viszonylag kevéssé "gyűrűzött" át a +2%, mint a -5 aztán +5 az elmúttnyócévben.

+1: ultima ratio: rezsócsökkentés. :)

Balt 2014.03.18. 20:38:49

@Scagnetti: "Nem tudom, mi volt ijesztőbb, Gordon mesterkéltsége, Mesterházy affektálása vagy az, hogy Fodor megint megígérte az EÜ rendbehozását."

:)) És tényleg, ez remek megfogalmazás, bár sztem önmagában (minden film nélkül) Gyurcsány komoly -10%-okat "hoz" nekik. Már-már hajlamos vagyok elhinni: nélküle akár nyerhettek is volna. (Brrrr.)

Balt 2014.03.18. 20:52:19

@Counter: "Politikailag nem tudom hova tenni, hogy olyan issue mellett áll ki valaki"

Politikailag talán még csak-csak értelmezhető, de mint egy anya szülte ("jó")nő, nehéz hová tenni, még akkor is, ha eléggé valószínű, hogy a hozzá hasonló savanyodó "feminista-humanista" szingli (még exjobbikos exférj mellett is) nem a konyhatündér-szopógép-családanya háromszögben motivált...

Balt 2014.03.18. 20:57:23

@Counter: "Politikailag pedig el nem tudom képzelni, mit akart elérni Szabó."

Nem lehetetlen, hogy személyes "élmények" mozgatják (mondjuk az exférjnek akart üzenni), de talán ennél kézenfekvőbb magyarázat, hogy "mindenáron szembe menni a szigorral, pl. a 3 csapással" stb.

Miközben ugye Zusi lehúzta a maga 6 évét maradéktalanul. Nem is értem: nem harmadolták? Nem mintha nem érdemelte volna meg, de úgy látszik, a büntetése valóban nem érte el a célját: nem volt (van...) visszatartó ereje.

Balt 2014.03.18. 21:03:28

@űrszelvény: :))) Best comment on post.

Scagnetti 2014.03.18. 22:03:03

@Balt: Én mostanában már több anyázást hallok Fodor miatt. Azzal szerintem tisztában voltak, hogy Feri úgyis beverekszi magát a csapatba, ha az öt százaléka veszélyben van. De a nulla százalékos Fodor listás 4. helyére (ami ugye előrébb van, mint Szabó Timike 5. helye, pedig ő mégiscsak hozott 2-3%-ot az LMP-ből) már tényleg nincs magyarázat.

dr kíváncsivagyok 2014.03.18. 22:11:01

"A Kúria kedden hozott végzésében megváltoztatta a Nemzeti Választási Bizottság határozatát és megállapította: a TV2 a kormány „Magyarország jobban teljesít” jelmondatú, 50 másodpercnyi, jelölőszervezeteket népszerűsítő műsorszáma közzétételével megsértette a választási eljárási törvényt. "

dr kíváncsivagyok 2014.03.18. 22:12:21

@Balt:

"A Kúria kedden hozott végzésében megváltoztatta a Nemzeti Választási Bizottság határozatát és megállapította: a TV2 a kormány „Magyarország jobban teljesít” jelmondatú, 50 másodpercnyi, jelölőszervezeteket népszerűsítő műsorszáma közzétételével megsértette a választási eljárási törvényt. "

_most_ 2014.03.18. 22:20:45

zsír kampányvideó, szerintem Szabó Tímea a legjobb benne, neki kéne lennie a miniszterelnök jelöltnek.

közrabszolga 2014.03.18. 23:29:44

@Balt: " Ezzel együtt: viszonylag kevéssé "gyűrűzött" át a +2%, mint a -5 aztán +5 az elmúttnyócévben. "
Aha tényleg.
Euró 2010 március 265 most 315.
Benzin mennyi is?
Útadó...
1kg ehető kolbász 2010 március 1199 most 1899.
Trafik,föld mutyik ....
Minimálszar 2010 március 61.000 most 66.000

De tényleg ehhez abszolúte semmi köze a kormánynak ugye?

Algopirin 2014.03.19. 07:29:15

@Balt: Elmondom szívesen. Úgy, hogy sajnos fos fizuért dolgozom. Igen, keresek többet fizető melót, de egyelőre a személyes kvalitásaim és kompetenciáim ennyire adnak lehetőséget. Ez van, én hibám.
1. igen, valóban ott van. a számomra legkedvezőbben vagyok, hidd el. de így is nagyjából 2szeres a havi költség a bankadó előtti időhöz képest. Mégmielőtt: azzal egyetértek, hogy a bankoknak oda kell baszni. De a módszerrel és a kivitelezéssel nem. Ez így ugyanis csak arra jó, hogy elmondható: jajjjjmiaztán megregulázzuk a bankokat. Hát a lófaszt.
2. valóban lehet vele. de ha jól nézem az adósisszatérítést nem számolja bele, szóval nem hiteles.
3. "ez a fogyasztási adón próbálják beszedni" duma kibaszottul bullshit, már ne haragudj. Egyébként nálam átgyűrűzött sokminden. Lehet, hogy én költöm faszságokra a pénzem a fene tudja na. Ezt is lehetne máshogy. De nem lenne kevesebb az adócsaló. Ezt semmilyen kormány nem tudja megváltoztatni. De az irány itt sem jó szerintem. Ne kérdezz vissza mi lenne szerintem a jó. Nem ez a fontos most. A jó az lenne nyilván ha nem csalnának adót. De ez emberi mentalitás kérdése. Ez marad így sajna.
3. valóban a rezsim kevesebb. de többet elvitt az áremelés megintcsak.

Szóval az van, hogy a konkrét és valós problémákról senki nem beszél, csak lózungokat pufogtatnak. A megoldásról meg pláne nem. Elvannak itt az adó így adó úgy témával, meg a szemétkizsákmányolómultik szidásával. De arról, hogy mi a lófaszért vannak a bérek még mindig a szocializmus szintjén (meg ne cáfold, hogydehát akárhányszázalékkaltöbb) senki nem pofázik. Arról pláne nem, hogy ezen változtatni kéne.
Erről ennyit.

Vidéki 2014.03.19. 09:22:42

Az Összefogás ígérgetéseiről Kazal László jut eszembe,

aki Kanffy Hugo alakját megszemélyesítve vidéken így érvelt egy akkori választási kampányban.

„Ide figyeljetek, atyafiak, parasztok:
Kánaán lesz ez a vidék, hogyha reám szavaztok,
Olcsóbb lesz a sör és a bor, de felmegy a tök ára,
Aranybullát veretek a községháza falára.”

Jellemzően a propaganda filmben a valóságot úgy próbálják merész és sötét ecsetvonásokkal lefesteni, hogy a magyar gazdaság, mióta nem a ballibek kormányoznak, dögrováson van és karnyújtásnyi közelségben van az összeomlás.

Mióta nem a ballibek kormányoznak állítólag olyan szegények vagyunk, mint a templom egere!

Mióta nem a ballibek kormányoznak széles tömegek kenyeret is csak képeskönyvben látnak a ballib propagandisták meredek állításai szerint.

Mióta nem a ballibek kormányoznak, Gyurcsányék szerint a Pokol gonosz erői, az Ördögök kormányoznak!

Nemsokára választások lesznek, amit Gyurcsány szerint Gyurcsányék fognak megnyerni és "pokolra küldik" a mostani kormányt:

"küldjék a történelem poklára ezt a hatalmat, amely tönkretesz bennünket, tönkreteszi a nemzetét és oda vezet bennünket, ahonnan nincsen visszaút, nincsen felemelkedés, nincsen jólét, nincsen szabadság, nincsen boldogság. Nincs magyar jövő arra, amerre ezek visznek bennünket"

A pokol a Sátán territóriuma!

Gyurcsány látomásaira támaszkodik, miként a "Salemi Boszorkányok" történetének hisztériázó leánycsapata, akik látták a Sátánt és azokat, akik a Sátánnal cimboráltak!

Nemsokára választások lesznek, amit Gyurcsány szerint Gyurcsányék fognak megnyerni és pokolra küldik a mostani kormányt.

"küldjék a történelem poklára ezt a hatalmat,

amely tönkretesz bennünket,

tönkreteszi a nemzetét

és oda vezet bennünket,

ahonnan nincsen visszaút,

nincsen felemelkedés,

nincsen jólét, nincsen szabadság,

nincsen boldogság.

Nincs magyar jövő

arra, amerre ezek visznek bennünket"

Azok viszont (Gyurcsányék) a "Boldogság" felé visznek bennünket állítólag!

A pokol a Sátán territóriuma,

Gyurcsány látomásaira támaszkodik, miként a "Salemi Boszorkányok" történetének hisztériázó leánycsapata, akik látták a Sátánt és azokat, akik a Sátánnal cimboráltak!

Algopirin 2014.03.19. 09:42:00

@Vidéki: épp mint a zsidesz 2010ben

csak egy néző 2014.03.19. 09:51:50

@Vidéki:
Megköszönheti a baloldal neked, hogy tökéletesen összefoglaltad a jelenlegi állapotokat. Ez felért egy kortesbeszéddel. Hajrá birkamenet, hajrá fityesz!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2014.03.19. 09:53:59

@közrabszolga: A múltkor is te beszéltél így vele,visszakerestem!:))
Ez is kurvajó volt!!! XD
Már vagy hárman beszélünk így vele.:))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2014.03.19. 10:03:45

@Algopirin: De bizony sok múlt akár ezen a blogon is.
Saját tapasztalat.

Kandeláber 2014.03.19. 13:56:48

Ez semmi.
A tegnapi Fletó-szeánsz túltett rajta.
Szétröhögtem magam az állaton az alatt az öt perc alatt, amíg néztem.

Hamajd 2014.03.19. 15:09:27

Ezeket gondolkodó lények (emberek) tették oda ahova.? Azért 25 év alatt illene elvégezni az oskolát. A jó választó is holtig tanul, aztán meg rádöbben.

InTheGajd 2014.03.19. 16:29:41

Szinte rögtön gondoltam, hogy nem lehet majd hozzászólni a YT-on, mert le lesz tiltva. Pedig olyan szívesen tenném fel nekik a kérdést, hogy: Mégis miből fogják ezt megvalósítani? Honnan teremtik elő rá a pénzt?

states1 2014.03.21. 01:42:39

A bajai videó óta tudjuk, mire képesek ebben a műfajban a szocik és környéke. Azt egy kicsit most sikerült alulmúlni. Az egész ország azon röhög például, hogy a videó szerint Magyarország lakatlanná vált, csak itt ott lézeng egy-két ember, a többi elmenekült a Zorbán miatt. Kár, hogy ez a nevesincs konglomerátum el fog tűnni április hatodika után. Akkora űrt hagynak maguk után, még Fletónak is igyekeznie kell, hogy kitöltse.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2014.03.21. 06:54:27

@Vidéki:
Szerintem a sört és a bort helyettesítsd be pálinkával, a tököt dinnyével, az Aranybullát meg a Nemzeti Együttműködés Nyilatkozatával, aztán tippelj, hogy kire fogsz ráismerni :-).

Tarackos Sül 2014.03.23. 10:07:45

@Algopirin:

Hoppá, már egy pár hete ugyanez jár az eszemben . . . az OK, hogy valaki hülye, de ami performanszot levágnak, azért ENNYIRE nem lehetnek marhák. Nekem is ugyanez a véleményem, szerintem az Összefogás / Kormányváltás már jó ideje nem szándékozik semmit összefogni meg leváltani, hanem csak egy nagy Noé bárkája, amelyben a kritikus emberek - a (Tökönszúrás 12 lovasa) átmentheti magát egy újabb parlamenti ciklusba. A többi mesét meg a váltásról szépen belehazudják az ország képébe, mert miért ne?
Az viszont érdekelne, hogy ez a szuicid hozzáállás vajon mikor kezdődött náluk. Emlékszem, tavaly Mesterházi még teljesen más szöveget nyomott, és elhatárolódott Bajnaitól és Gyurcsánytól is, szerintem akkor még nem írták le magukat. Épeszű ember nem fogott volna össze ezekkel, aki kicsit is ismeri a politikát, azt tudja, hogy ilyen alakokkal semmilyen körülmények között nem lett volna szabad egy házba költözni. És nem számít, hogy az egyik tud repülni meg tüzet hányni, a másik meg vizet fakasztani két gyógyítás között, a 2010-es választás után egy lapon sem lett volna szabad említeni őket, nemhogy előre tolni mint arcokat.
És ami nyomaszt, hogy nem látom benne a logikát. Ugyanennyi erővel lehetne normális kampányt is nyomni (már ha tudnak . . . ), mert a kormány adna hozzá muníciót, nem is keveset. Ennek így mi értelme van?
(annyi lehet, hogy Mesterházi belebukott a megújításba, mert túl sok a csontváz a párton belül, így esélytelen lett volna átalakítani az egészet, még a 2010-es nagy zakó után is. Ez viszont létszükséglet lett volna azok után, amit levágtak . . . Így viszont csak azt tudom mondani, hogy akkor meg megérdemlik.)

Algopirin 2014.03.23. 10:15:44

@Tarackos Sül: tökönszúrás 12 lovasa :D
amúgy lófasz az egész. bajnai a "nempolitikus". aki sohatöbbet nem akar politizálni, cak felebaráti szeretetből, meg az ország iránt érzett felelősségből és aggódásból lett miniszterelnök. ugyanmár.
nameg gyurcsánnyal is ott ültek mesterháziék egy frakcióban. aztán mikor kiléptek mit baszakodtak a valami papírral, hogy aláírják vagy nem írják, hogy lehessen másik frakció vagy nem. az se volt elegáns egyik fél részéről sem.
ja a kampány. szóval az nem kampány senkitől, hogy sorolja kimitcsináltrosszul. azt tudom magamtól is. egyetlen induló sem beszél arról mit tenne. senki. vona néha elsüti, hogy bezárná a cigányokat, meg lerombolná a kertévéket. és bazzmeg ezzel van kurvasok százaléka. vicc az egész.
lassan már azt mondom, télleg a fidesz az akiről el lehet hinni hogy az országért dolgozik. jó, persze nem, de bazzmeg azok legalább tudnak egységesek lenni. aztán lehet azzal jönni, hogy kézivezérlésű az egész párt meg stb... de működik is láthatóan.

mesterházi egy színtelen szagtalan bohóc. annyira nincs benne semmi határozottság, hogy azt el sem hiszem.

azt nem értem, azért a havi párszázezerért megéri ez akármelyiknek is? tuti nem azért csinálják, van valami még, amit nem tudunk, és soha nem is fogjuk megtudni.

Hamajd 2014.03.23. 15:44:07

@Algopirin: "azt nem értem, azért a havi párszázezerért megéri ez akármelyiknek is?"

Nem azért éri meg, a hatalom és a befolyás nem százezrekben mérhető, annál sokkal több, ha ellenzékből is ugyanannyi jutna, senki nem kaparna a hatalomért, csak az aki még nem volt hatalmon és nem tudja miaz.

Algopirin 2014.03.23. 15:44:51

@Hamajd: csak jut valami azért ellenzékben is.

Hamajd 2014.03.23. 16:04:48

@Algopirin: Lehet de mint tudjuk a zemberek telhetetlenek.

Tarackos Sül 2014.03.23. 18:07:40

@Algopirin: Mesterházi tényleg teljesen jellegtelen. De emlékezz csak, mikor került oda: ha jól emlékszem, még abban az időben, amikor Ferenc levitézlett, és ő lett a párt elnöke (lehet, hogy nem jól emlékszem ennyi év távlatából). Ő egy átmeneti ember volt/lett volna, aki valahogy pozícióban ragadt . . . ha máshol nem, a 2010-es nagy fiaskó után mennie kellett volna, erre mit ad Isten? Eltelt 4 év, és nem hogy menne, hanem jönnek vissza a régi fiaskó fantomjai. Az MSZP meg most is olyan, mint a választások után, mintha befagytak volna, megálltak az időben, se előre, se hátra, így nem csoda, hogy az van, ami. De lehet, hogy éppen ebben rejlik a "tehetsége", jól elevickél a szépen lassan iszappal feltöltődő MSZP mocsarában, ott meg senki sem bántja éppen azért, mert jellegtelen.

Ugyanakkor nem értem, mi az MSZP-nek a biznisz abban, hogy megint egy rakat egyemberes, sosemvolt pártocskát (Fodor, Bajnai mozgalmai) bevisz a hátán a Parlamentbe . . . lásd még farok csóválja SZDSZ. Már elfelejtették???

Az MSZP-nek szerintem nagyon hiányzik egy olyan egyemberes vezetés, mint a Fideszben Orbán. Gyurcsány tett erre kísérletet (bár lehet, hogy ez sem igaz, csak rosszul emlékszem), és benne szvsz meg is volt erre a tehetség, csak 1. nem ment neki, 2. a kollekció nem hagyta, hogy ő mondja a tutit.

Tarackos Sül 2014.03.23. 18:08:46

@Tarackos Sül: Persze ez az egész csak fikció . . . de jó lenne bennfentesként a dolgok mögé látni, hogy tudjuk mi miért történik, mert most csak annyit látunk, amennyit kívülről lehet. Az igazi okokat szerintem csak kevesen ismerik :S

És mindezt egy demokrációban . . .

Tarackos Sül 2014.03.23. 18:09:58

@Algopirin: BTW te nem Seduxen rokona vagy? :D

Algopirin 2014.03.23. 19:11:04

@Tarackos Sül: lehet, szerintem nem tudjuk egymás igazi nevét :D

Algopirin 2014.03.23. 19:20:45

@Tarackos Sül: hát ja, csak lendvait meg kovácsot tudják tolni. ők olyanok amilyenek, de legalább van egyéniségük. nem minősítem, csak tényt megállapítok. mesterházi meg ilyen kijelölt vezető. vezetne, ha tudá hogy kell meg mi az. de nem tudja. szóval ő a pártelnök, meg miniszterelnök jelölt. mer a többiek aszonták. amúgy kb fogalma sincs semmiről szerintem.

hát legyen ilyen összeesküvés elmélet is: gondolom ebben a bevisz témában vannak gazdasági érdekek, amiket nem tudunk. max találgathatunk. mert azért lássuk be, ha egy embernek van jelleme és gerince akkor gyakorlatilag egyetlen most parlamentben lévő -meg eeeemútnyócévben ott lévő- ember sem indulna a választásokon. én nem tartom magam egy különösebben erős és határozott jellemnek, de azért -kicsit szélsőségekben gondolkodva- rég kinyírtam volna magam ezek helyében. nemhogy kampányolok, meg aláírástgyűjtök, meg észtosztok. és mégegyszer: nem én vagyok az acélgerinc és erős jellem mintapéldánya.

ja gyurcsányban meg is van, nem csak volt. csak még pár ember, aki mellette szavaz minden körülmények közt, na az nincs. lehet orbán többet fizet a sajátjainak. mert ezeket csak a lóvé mozgatja nem ez a fennkölt országérdeke, meg magyarság, meg nemzetimifaszom, az egészen biztos.

meg kell nézni bármelyiket, hogy pl ahhoz képest amit 2002ben mondott/"képviselt" hol tart. mert nem ott az tuti. és persze változhat egy ember. de nem így az is tuti. józan saját megfontoltságból és gondolatokból nem. mert ha igen akkor elmegyógyban a helye.

vesd össze: az összes komcsi tisztségviselő 90 óta folamatosan azt nyilatkozza, hogyhát ő aztán nem értett egyet, meg azé volt ott ahol, hogy belülről bomlassza a rendszert. hát persze.

Fóbiás 2014.04.02. 13:11:55

Mesterházynál kevés irritálóbb pofát ismerek. Az ember csak ránéz, és már szorul is ökölbe a keze.

Hamajd 2014.04.02. 15:07:41

@Fóbiás: Tenyérbemászóan borotvált.:))))

süti beállítások módosítása