Skip to content


       Szűrés lista

Szabó Anett és az óriási a felelősség

"A Szellemi Honvédelem elnevezésű sajtódíjjal tüntették ki Seszták Ágnest, a Magyar Nemzet főmunkatársát és Szabó Anettet, a Hír Televízió műsorvezetőjét. A Magyar Nemzet alapító főszerkesztője, Pethő Sándor emlékére létrehozott elismerést minden évben azoknak ítélik oda, akik az egykori Magyar Nemzet műhelyében elindult szellemi honvédelem elveihez méltóan végzik munkájukat." - írja a Magyar Nemzet.

"A díj azokért a mai médiában tevékenykedő újságírókért, írókért, művészekért, a sajtó „munkásaiért” jött létre, akik a nemzeti és polgári oldalon állnak, s nap mint nap, egyre nehezedő körülmények között tesznek hitet magyarságukról, történelmi hagyományaink megbecsüléséről nemzeti értékeink mentén. Az alapítók meggyőződése, hogy Pethő Sándor (a Magyar Nemzet alapító főszerkesztője) eszméinek, hitvallásának és a Szellemi Honvédelem céljának újbóli életre hívásával sikerül rávilágítani, mit jelent ma „két pogány közt egy hazáért” magyarnak maradni a szó legnemesebb értelmében. Küzdeni a globalizáció és az állandó kettős mérce pergőtüzében azért, hogy „Magyarország magyar ország maradjon”. S hogy ennek a nehéz sorsú országnak végre jobbra forduljon a helyzete." - írták 2010-ben a díjról. 

Az a Szabó Anett lett díjazott, mármint aki a szellemi honvédelem (!) elveihez (!) méltóan (!) végezte a munkáját, aki a Mesterházy-beszédről a HírtTV műsorában azt mondta, hogy szerinte az a kis hangosítás nem volt belenyúlás a hangsávba ...
És amikor az Index ezt úgy írta meg hogy a HírTv manipulálta a felvételt, akkor beperelték az Indexet, aztán meg első fokon máris bukták a pert.

Gratulálunk a Szellemi Honvédőnek! 

Nekem mondjuk a pofámról sülne a bőr a szégyen miatt, ha újságíró létemre szellemi honvédő díjat kapnék, de hát ugye van "van az a pénz", meg vannak elvek is ...

 

Címkék: hírtv

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr875873137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.03.21. 23:28:58

Seszták Ágnes szokott itt a blog.hu-n kommentelni. Eszméletlen sötét sajnos.

De ma ezek a menők!

Simplicio 2014.03.22. 01:39:10

"s nap mint nap, egyre nehezedő körülmények között tesznek hitet"
Úristen, lehet hogy már éheznek a HírTV munkatársai? Indítsunk gyűjtést a megsegítésükre!

Simplicio 2014.03.22. 01:51:16

Seszták a 80-as években még a KISZ KB hetilapjában folytatta a "szellemi honvédelmet".
arokaso.blog.hu/2008/08/02/sesztak_agnes

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Milyen néven kommentel?

2014.03.22. 05:50:59

Szellemi Honvédő ! Istenem ! Talán a nemzet idióta barmai , seggnyalói cím jobban illene nekik.

Secnir 2014.03.22. 06:38:21

"Szellemi Honvédelem"
ezt ismételjük el hússzor, és kész egy Örkényi egyperces.

amúgy a díjhoz egy adalék, már saját hadseregük is van:
polgarportal.hu/civilosszefogas/cof/1599-egy-civil-honvedo-hadsereg-all-most-fel
polgarportal.hu/civilosszefogas/cof/1602-mar-ketezren-csatlakoztak-a-szellemi-honvedelemhez
:D
én őszintén sajnálom őket, de komolyan. értelmes ember csak szánakozva tudja nézni őket.

Mr Neanderthal 2014.03.22. 06:47:56

ne izguljatok nem kell sokat varni hogy ilyen pereket ne veszitsen el a kormany, teljesen abszurd hogy a birosagok csak ugy a sajat eszuk szerint dontenek... :)

BadSimpson 2014.03.22. 07:30:33

A debilség nem ismer határokat.

a kormány embere 2014.03.22. 08:13:01

"Díjaztak", egy szellemi ribancot.
Na puff neki!A Nemzet Tolla után,ez igazán semmiség.

a kormány embere 2014.03.22. 08:14:23

@a kormány embere:
Bár,mondhattam volna: A Nemzeti Tollforgató Hímringyó után.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.22. 08:51:15

vastag a bőr, de ezen a kihangosításon ne rúgozzatok már
a kamerának kellett kihangosítani, teljesen egyértelmű h mesteházi erre reagált, mert ő élőben hallotta
ne legyetek már primkók

♔batyu♔ 2014.03.22. 09:32:22

Hiába, nem egy Aczél Endre ballibsik. (Szerencsénkre).

.Gordon Gekko. 2014.03.22. 09:42:46

Hagyjuk már.

Mindenki tudja hogy hangosítás=hangosítás
MSZP/HVG=hírhamisítás

te hülye kiscsicska

Fulek 2014.03.22. 09:44:00

@bigmac: @little green rooster: @a kormány embere: Ha most visszaolvassátok magatokat, akkor nézetek is magatokba, lehet, hogy valóban kell egy szellemi képzés, ezek undorító hozzászólások voltak, ez ma a baloldal szellemi színvonala?

Egyébként meg mindegy, hiszen a szocik utána milyen lelkesen osztogatták maguk közt a Facebookon, hogy hallották, és Mesterházy is... 8 el is tüntették egy időre a nyilvánosság elől...)

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2014.03.22. 09:51:25

sunáznám. felőlem a díj is ott lehetne az ágy (konyhaasztal, fürdőkád, stb.) mellett.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2014.03.22. 10:17:28

@tesz-vesz: Ha hallania kellett, és erre reagálnia, akkor az eredeti felvételt kellett volna bejátszani. Ha azon nem hallatszik, vagy nem egyértelműen akkor így járt a hírtévé.

Megjegyzem: a néző már csak olyan, hogy szereti magát okosnak és vájtfülűnek érezni... Egy épphogy kivehető "Kötelet!" és hozzá Mesterházy reagálása sokkal jobban ütött volna mint a manipulált felvétel.

Nem csak ajlasok, hanem még bénák is. Mint a komcsik úgy általában.

Szabó Anettnek meg gratulálok az assziszthoz! Ez az igazi szellemi honvédelem!

Secnir 2014.03.22. 10:25:11

mondjuk én azért megkérdezném (egyesével) a Szellemi Honvédőktől, hogy szerintük kik a Szellemi Hontámadók? Hogyan néz ki egy Hontámadás? Milyen Szellemi Fegyverrel lehet védekezni? utána összesítve közölném a válaszokat, és publikálnám egy nemzetközi, erre a célra szakosodott orvosok számára fenntartott folyóiratban, talán egy nobel is leesik érte...

Netuddki. 2014.03.22. 10:29:51

Nem baj, én optimista vagyok. Előbb-utóbb eljönnek azok az idők is ahol az ilyen fent említetteken kívül obersovszki, halászzsuzsa féle, szakmájuk szégyenei soha nem fognak még a média közelébe se kerülni. Maximum ha valamelyik kereskedelmi médium alkalmazza őket.

A "köz" médiát pedig már annyira az aktuális kormány szócsövévé tették, hogy ha rajtam múlna megszüntetném mindegyiket, a felszabadult frekvenciákat meg eladnám. Legalább nem milliárdokba kerülnének évente, hanem kemény pénzeket fizetnének az államnak a frekvenciahasználatért...

Netuddki. 2014.03.22. 10:31:51

@idelle: Ez bammeg nem az Anettka?

Doberdo 2014.03.22. 10:35:12

Ez tényleg szellemi honvédelem, vagyis hazudni kell a műsor minden percében különben kirakják a HirTv-ből ! Már a hírolvasók is oda jutottak, hogy minden hírolvasás végén a "Cuslág összes
műveiből" olvasnak szemelvényeket.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2014.03.22. 10:50:02

@idelle: Azért én inkább kihagynám ezt a luvnyát. A HírTV-én ennél lényegesebben jobb bőrök is akadnak. Azoknak sincs több eszük, csak jobban néznek ki...
Ehhez már nagyon kiéhezettnek kellene lennem.

dr kíváncsivagyok 2014.03.22. 11:00:19

" mit jelent ma „két pogány közt egy hazáért” magyarnak maradni a szó legnemesebb értelmében."

Ezt valaki megmagyarázná ?

A Fideszben nem a szépség alapján választják be a noket,...hanem az eszuk miatt !
Erre jó példa Selmeczi Gabriella is ... csak úgy sugárzik beloluk az értelem !

dr kíváncsivagyok 2014.03.22. 11:05:55

@Pirospöttyös seggű félázsiai The Lonewolf:
"Már a hírolvasók is oda jutottak, hogy minden hírolvasás végén a "Cuslág összes
műveiből" olvasnak szemelvényeket.

A TV2 - n hetek óta a Híradó 90 % - át szusi teszi ki...
Mert nem a Fidesz vette meg,..ugye ?

tucano 2014.03.22. 11:07:37

@kovi1970: Az a baj, hogy közben kinevelődött egy, a réginél is rosszabb újságíró generáció, akik szakmai szempontból képtelenek a rendes melóra. Hiába vágja ki egy politikai átrendeződés a fő nyalógépeket, ha mindenki szar egy szerkesztőségben. Nem az a baj, hogy vki jobb vagy baloldali irányultságú lapnál/tvnél dolgozik, hanem az, hogy szolgalelkű és kiölték belőle még a kíváncsiság csíráját is.

dr kíváncsivagyok 2014.03.22. 11:08:48

@Secnir:
"mondjuk én azért megkérdezném (egyesével) a Szellemi Honvédőktől, hogy szerintük kik a Szellemi Hontámadók?"

Mindenki , aki nem észe és részese a NER - nek...

( Amúgy ezek tuti naci light- ok...)

dr kíváncsivagyok 2014.03.22. 11:10:13

@tucano:

A kovetjezo csuti ártány - érában - ha lenne ilyen - lenne Obersovszki díj is...

csak egy néző 2014.03.22. 11:23:24

Hiaba.
Nincs igazság, szegény Oberszopky és a kaméleon M1-es Gulyás Pisti nem kapott ebből a hihetelen értékes sz..ból? Pedig mennyit sz..tak, ny...tak, hát hiába volt minden?
Hogy változik a világ.
Gulyás István az élő példa a mai, modern, mindig az aktuális segghez lojális, demokrata, (hogy a nagy tanítómester Kövér házmester Laca szavait idézzem) "nyikhaj, senkiházi, jöttment" újságírónak.
"Gyulás István a köztévében kezdte pályafutását, ahol a Híradó főszerkesztői posztját is betöltötte. Ezután a Hír TV hírigazgatója, majd a 2005 szeptemberében bejegyzett Echo TV vezérigazgatója lett, ahol 2006 decemberéig dolgozott"

"Az Echo TV napi 17 órában sugároz majd főként gazdasági jellegű híreket. A célcsoport a gazdasági elit lesz, a csatorna az ígéretek szerint nem fog sem a jobb-, sem pedig a baloldal pártjainak kedvezni, bár egyes hírek szerint a valódi cél az lesz, hogy a választásokig ellehetetlenítsék a Hír Tv-t. A vezérigazgató Gulyás István, a Hír TV volt hírigazgatója lett."

dr. Aullah 2014.03.22. 11:29:11

@Secnir: És ha már itt tartunk, én megkérdezném a birkamenetesek, hogy milyen békéért menetelnek? Nincs háború. Ráadásul a fityisz az, aki legjobban hergeli, hogy legyen harc ("aki nincs velünk az nem nemzeti, magyar stb...")

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.22. 11:33:10

@TaTa86.: ez miért manipulálás?
kivágott valamit? bevágott valamit? a hangerőn változtatott, mert mi más lehetett volna a bekiabálás?
tök lényegtelen, egy gumicsont, a hangerőn változtat, de mást mondott? hozzáadtak két betűt? nem.

ne fárassz

dr. Aullah 2014.03.22. 11:36:37

@tesz-vesz: Szerintem ne kezdjük ezt előröl. Az eredeti felvételt adták le? Nem. Változtattak valamit? Igen. Tehát manipulálták, mást akartak elhitetni, mint ami valójában történt.

vitéž munkášőr 2014.03.22. 11:44:24

@tesz-vesz: persze, nem manipulálás - hangsáv, volume up = szellemi honvédelem. mit nem lehet ezen érteni?

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2014.03.22. 11:48:23

@dr kíváncsivagyok: Bocsika, de én csak @Idelle enyhén szexuális jellegű hozzászólására reagáltam. Mert szigorúan ebből az aspektusból akad egy-két sunázni való a Hír tévében.

Fazakas László 2014.03.22. 11:58:35

Na persze - amikor Kövér László beszédéből kellett kifaragni egy orbitális hazugságot, ez a vörösbriganti banda valahogy nem tiltakozott igazán. Most meg?
Bőszen verik a taknyukat-nyálukat, mert a hangsáv állítólagos felerősítése tényleg nem minősül beavatkozásnak? NEM HÁT!
És akinek mindez tényleg nem tetszene, tudom neki ajánlani a hazug-pojáca pápai proli felemelő ajánlását: - "El lehet innen menni kéremszépen, Itt lehet bennünket hagyni!"

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2014.03.22. 12:13:48

@vitéž munkášőr: Mondjuk ezt a Szabó Anettet én bottal sem piszkálnám meg, de ízlések és pofonok...

vontod75 2014.03.22. 12:31:25

Egyre nehezedő körülmények vs Magyarország jobban teljesít. Döntsék már el kedves elvtársak, hogy akkor most melyik!

Hamajd 2014.03.22. 12:37:26

Miért baj az,hogy valaki a könnyebb utat választja és ha ez még honvédelem is?

Hamajd 2014.03.22. 12:39:39

Amúgy van itt még hova fejlődni, ez még csak kezd hasonlítani a komenyizmusra.

feketeesfeher 2014.03.22. 12:55:59

A Szellemi Seggnyalásnak van olyan foka, ami valóban kitüntetést érdemel.
Szabó Anettka már rég elérte ezt a fokozatot, az a csoda, hogy eddig csak pénzt kapott érte, és a kitüntetés ily későn érkezett.

toportyánzsóti 2014.03.22. 13:25:42

@Fulek: Slota címeres zsótival kevered össze a dolgokat.Ennyire hülyének hogy lehet lenni?

toportyánzsóti 2014.03.22. 13:27:04

@vitéž munkášőr: Vitéz munkásőr és slota címeres baromzsóti hogy hogy nem kapott?Járt volna nekik is az azeri hosszúra nyúló nyaralás előtt.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.22. 13:28:13

@dr. Aullah: @vitéž munkášőr: mert mit manipuláltak? a hangerőt? ezt így elfogadom persze.
nem volt bemikrofonozva a bácsi, de élőben jobban lehetett hallani tehát, mert gondolom a mikrofont a színpad és mesterházira csatlakoztatták.

változtattak durván a megtörtént dolgokon? nem. érdemes rugózni rajta? k nem érdemes

tobeor 2014.03.22. 13:28:44

@tesz-vesz: küzdesz még, hátha felül tudod írni a józan észt? :)

tobeor 2014.03.22. 13:29:52

Valahol vicces, hogy a seggnyaló immáron díjakkal intézményesíti a seggnyalást, és a legnagyobb seggnyalókat díjazzák.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.22. 13:31:26

@dr. Aullah: továbbá

"mást akartak elhitetni, mint ami valójában történt. "

tehát nem volt bekiabálás? szerinted minden piszmogást fel lehet hangosítani ami nincs bemikrofonozva? vagy csak műszaki analfabéta vagy? hát neked se hangtechnikus volt a jeled az óvodában

nem volt bemikrofonozva a bácsi, de élőben jobban lehetett hallani tehát, mert gondolom a mikrofont a színpad és mesterházira csatlakoztatták.

változtattak durván a megtörtént dolgokon? nem. érdemes rugózni rajta? k nem érdemes

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.22. 13:32:25

@tobeor: érvelj te állat, nekem nem kell a bulvár

toportyánzsóti 2014.03.22. 13:34:08

Hogy örülne Anettka ha csak tizedannyira intelligens volna mint az ATV-s utánzottja.

Rátóti Mutyikos 2014.03.22. 13:39:51

@tesz-vesz: nem vagy up to date. kiderult hogy a bekiabalast a kameratol messzebb levo mikrofon rogzitette. az eredeti hangot kiszedtek es ezt raktak be helyere. szoval hamisitottak.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2014.03.22. 13:40:20

@tesz-vesz: Mert szerinted a kommunikációhoz nem tartozik hozzá a hangerő...
Ne add már a hülyét! Ez nagyon is manipuláció!

tobeor 2014.03.22. 13:41:36

@tesz-vesz:
Már érveltem, te _állat_ ( :D ), nem hallottad? :DD

vitéž munkášőr 2014.03.22. 13:49:29

@tesz-vesz: akkor én is szeretnék kérdezni: nem furcsa neked Anettnek ez a hirtelen jött szellemi honvédő amazonná avanzsálása?

egysmás 2014.03.22. 13:51:09

@tesz-vesz: Meg lett változtatva a felvétel, vagy azt adták le úgy, amit a mikrofon felvett?

Ha igen, nem történt manipuláció.
Ha nem, akkor történt.

Ilyen egyszerű.

Szerinted is megváltoztatták a felvételt, hogy jobban hallatsszon az, amit mond a bácsi.
Mert a mikrofonban nem hallatszott rendesen.

Te azt állítod, hogy Mesterházinak jobb a füle, mint a mikrofon, hiszen a mikrofonban nem hallatszott úgy, ahogy annak hallatszania kellett volna.

Tehát, Mesteházy "Radarfülű" Attila hallotta azt, amit amúgy, hangosítás nélkül nem lehetett hallani.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.22. 13:54:59

@Rátóti Mutyikos: miben áll ez a hamisítás gyakorlatilag? hogy bevágták a hangosabb felvétel, ti ugye vicceltek b* m
mit mondott eredetileg a bekiabáló? hol állt a kamera?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.22. 13:56:11

@TaTa86.: de k -ul hozzátartozik a hangerő!

de akkor ezekszerint te azt állítod, hogy mesterházi nem hallotta ezt a bekiabálást? ugye jól értem?
akkor mire reagált vajon?

nem volt bekiabálás? szerinted minden piszmogást fel lehet hangosítani ami nincs bemikrofonozva? vagy csak műszaki analfabéta vagy? hát neked se hangtechnikus volt a jeled az óvodában

nem volt bemikrofonozva a bácsi, de élőben jobban lehetett hallani tehát, mert gondolom a mikrofont a színpad és mesterházira csatlakoztatták.

változtattak durván a megtörtént dolgokon? nem. érdemes rugózni rajta? k nem érdemes

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.22. 13:57:51

@tobeor: nem

@vitéž munkášőr: nem furcsa, már régóta pártcsicska, mondtam, h vastag a bőr az arcán, simán lehet vkinek a rokona, macája is.
de én most nem erről beszélek, ha nem tűnt volna fel

tobeor 2014.03.22. 14:01:10

@tesz-vesz:
szóval nem hallottad amit mondtam? :DD pedig tisztán kimondtam! :D

Tehát saját magadtól nem várod el hogy halld amit én itt magam elé mondtam, de mástól elvárod hogy meghallja a tömegzajban :))

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.22. 14:02:09

@egysmás: Te azt állítod, hogy Mesterházinak jobb a füle, mint a mikrofon, hiszen a mikrofonban nem hallatszott úgy, ahogy annak hallatszania kellett volna."

nem ezt állítom, azt állítom, hogy a mikrofonok mesterházira, és a színpadra vannak kihegyezve, nem pedig

bakker, egy csomó előadás van youtubon, nézzél már bele, amikor a közönség kérdez, nem hallod, mégis válaszol rá az eladó mert ő hallotta! ti tényleg ennyire műszaki, hangtechnikai analfabéták vagytok?!
ráadásul rögzítette is a mikrofon ezt is, csak fel lett hangosítva. ez egy telibeb gumicsont, és emberek tömegei rágódnak rajta. vagy itt mindenki imádja a kis mesterházit?

"Tehát, Mesteházy "Radarfülű" Attila hallotta azt, amit amúgy, hangosítás nélkül nem lehetett hallani. "
igen, van ilyen, tudod úgy hívják h akusztika, meg hangtechnika, mert vhogy k irritáló, amikor a közönség köhögése, ugyanolyan hangos, mint a szónok beszéde. te amatőr

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.22. 14:03:28

@tobeor: milyen tömegzaj? mindenki áhítatosan figyelte a mestert, akinek már nincs szakálla

tobeor 2014.03.22. 14:06:57

@tesz-vesz:
"téged fel kéne kötni"

Aranyos vagy :)
Személyesen te felkötnél engem vagy a piszkos melót másra bíznád?

vitéž munkášőr 2014.03.22. 14:07:36

@tesz-vesz: azt hiszem a Fedor blogján volt egy screenshot a hangsávról, ahol egyértelműen látszik a hangosítás - ez a manipuláció egyértelmű, grafikus lenyomata. abban egyetértünk, hogy rugózni ezen teljesen felesleges, hadd csámcsogjanak ezen mesterházy szocinyugger csodálói, meg az ellenérdekelt jaffershitnyikek

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.22. 14:25:03

@tobeor: senkitől nem kérek olyat, amit én magam ne tennék meg

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.22. 14:26:18

@vitéž munkášőr: engem nem érdekel a hangosítás, ezt én is elismerem, tudom, rohadtul nem érdekel.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.22. 14:28:11

@vitéž munkášőr: csupán annyi érdekel, volt e másik bekiabálás?

tobeor 2014.03.22. 14:31:10

@tesz-vesz:
Aha, szóval te személyesen megölnél engem. Értem. Díjazom az őszinteséged :)

És biztos vagy benne hogy képes lennél addig húzni a kötelet, amíg megfulladok, vagy csak a szád nagy?

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.03.22. 14:34:00

a magyar nemzet kitüntet egy magyar nemzet dolgozót?! És?! Szíve joga, nem?!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.22. 14:37:29

@tobeor: ostoba troll, halálbüntetés párti vagyok, de azért mert vki buta, még nem kell felkötni persze. neked elég elvenni az internetedet

tobeor 2014.03.22. 14:37:51

@doggfather: de, nem is írták, hogy nincs joga. a Vastagbőr meg kiröhögi az agyatlan seggnyaló manipulatív barmokat. Szíve joga, nem?

tobeor 2014.03.22. 14:39:33

@tesz-vesz: csalódtam benned. előbb még olyan magabiztosan akartál felkötni, most meg visszakozol... szájhős...

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.03.22. 14:39:57

@tobeor: persze, hogy szíve joga, de ha tudja, hogy egy komolytalan díjat adtak oda komolytalan indoklással akkor nem szabadna foglalkozni vele, nem?

tobeor 2014.03.22. 14:41:56

@doggfather: miért ne szabadna? nem szíve joga?

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.03.22. 14:44:14

@tobeor: dehogynem, ezt írtam előbb is, de ha foglalkozik vele akkor úgy tűnik, mintha egy komoly dologról lenne szó ami szót érdemel, de ez a díj nem olyan. Így gondoltam.

tobeor 2014.03.22. 14:46:41

@doggfather: a poszt pontosan arról szól, hogy nem tartja komolynak... sőt, kiröhögi és egyben megveti... el se olvastad?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.22. 14:46:47

@tobeor: nem, mert én érzek különbséget a fel kéne, meg a felkötlek között.
dehát te ostoba troll vagy

tobeor 2014.03.22. 14:50:21

@tesz-vesz: mondom én hogy szájhős vagy. mélyen csalódtam benned. te csak szeretnél szélsőjobbos vadállat gyilkos lenni, de még ehhez is gyáva vagy.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.22. 14:50:43

@vitéž munkášőr: mire reagált mesterházy akkor poldi szerint?
tuti h a kötelet-re.
az más kérdés, h a hírtévé nemcsak felhangosított, te be is vágta a részt.

illene az eredetit is nyilvánosságra hozni.
de teljesen egyértelmű a szövegkörnyezetből h a kötelet-re reagál meseházi
minden más csak felesleges szócséplés, + mesterházi börtönös hazugsága, maguk között még menőnek is gondolják h így reagált rá

ráadásul amire ez a szerencsétlen proli poldi at mondja, h az már nem a hangosított változat, az is hangosított:
poldi.blog.hu/2014/01/31/ujabb_manipulacioval_menekul_a_hirteve
de ez soha nem börtön. hanem kötelet

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.22. 14:53:13

@tobeor: hiába győzködsz, akkor se kötlek fel, nem és punktum!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.03.22. 14:53:51

@tobeor: nem akarod megérteni, hogy azzal, hogy ír róla már azzal is komolyabbá teszi mint amilyen.

tobeor 2014.03.22. 14:57:28

@doggfather: francokat. tán olvasd el.

@tesz-vesz: csak addig voltál érdekes amíg saját kezű gyilkossággal fenyegetőztél, de így hogy beszartál és visszavonulót fújsz, így már csak maradsz aki voltál: egy ostoba barom, aki még fenyegetőzni is gyáva.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.22. 15:01:52

@tobeor: "Basszus, tegnap a sport1 is manipulálta a felvételt! Kinagyították, sőt ki is kockázták, hogy a védő lába valóban a csatár lábát rúgta meg, pedig az eredeti kameraállásból nem is lehetett látni, sőt, a bíró sem látta, legalábbis nem fújta be. Remélem, a sport1-től mindenki börtönbe (kötélbe) megy, ilyen mocskos manipuláció után. "

Kovács Ferenc 14 2014.03.22. 15:10:25

Valamit megváltoztatni és meghamisítani nem ugyanaz. A dinamika kompresszálása minden hangfelvételnél szükséges több-kevesebb mértékben, mivel a hangrögzítő eszközeink egyszerűen képtelenek azt a sávot átfogni, amit a fülünk hall. És igen, ilyen esetekben kardiodid karakterisztikájú mikrofonokat szoktak használni, pontosan azért, hogy a közönség izgés-mozgása, köhécselése ne hallatszon bele a felvételbe. Ez technikai kérdés, semmi egyéb.
Azt kell itt megvizsgálni, hogy akkor és ott csakugyan az a bekiabálás hangzott-e el, ha igen, akkor teljesen mellékes, hogy egy másik mikrofon vette fel, és annak a jelét illesztették az eredeti hangsávba, hiszen ez az elhangzottakat nem értelmezi át.

rasztaszív 2014.03.22. 15:15:13

@Kovács Ferenc 14: akkor és ott több bekiabálás is elhangzott,amiből épp az az egy lett kihangosítva,amivel negatív színben lehetett feltüntetni Mesterházyt.
innentől szerintem elég egyértelmű a dolog megítélése.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2014.03.22. 15:37:30

@Kovács Ferenc 14: Nem lényegtelen. Ha hangfelvétellel alarsz valamit alátámasztani, akkor használd az eredetit. Ha akármit változtatsz rajta, ami egyébként befolyásolja a végeredményt, akkor ezt minimum hogy odaírod, de alapvetően agyoncsapod vele az érvedet.

Lehet ilyenkor nyugodtan használni az eredetit, és hívni egy párthangosítás-szakértőt, aki elmagyarázza, hogy ilyenkor direkt, meg izé, meg hozé, és ez sokkal jobban hallatszott élőben, és tessék elhinni, hogy Attis hallotta.
Esetleg a "jobb érthetőség kedvéért" be lehet az eredeti után játszani a manipuláltat.

Aztán a néző eldönti, hogy igen vagy nem. (A reakcióból egyébként eléggé nylvánvaló, hogy igen.)

Summa summarum:
- A hírtév manipulált. Megint.
- Szabó Anett a szellemi honvédelem keretében asszisztált a kisstílű csaláshoz.
- Te az egészed bénán véded.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2014.03.22. 15:40:57

@tesz-vesz: A poszt arról szólt, hogy a Hír TV manipulált, és ehhez Anettünk asszisztált. Erre kitüntették. Mert így működik a NER.

Innentől Mesterházy qrvára nem érdekel.Oké, ez nem igaz. Nem innentől, hanem sosem érdekelt Mesterházy, még mindig rá kell gugliznom, hogy egyáltalán elhiggyem, hogy az az ember létezik!

Érted?

tobeor 2014.03.22. 15:40:58

@tesz-vesz: ekkora idiótát mint te :D a sport1 nézői közül hányan látták, pláne az eredeti kameraállásból? :DD bazdmeg magadat cáfolod de még ezt se fogod fel :DD

tobeor 2014.03.22. 15:53:05

@doggfather: kiegészítés: nem az a baj hogy sokat írnak az ilyen seggnyaló-bulikról, hanem hogy keveset. épp azért folyhat ebben az országban az, ami folyik, mert nem gúnyolják ki és vetik meg nyilvánosan elégszer. nyilván nem ilyen kis utolsó seggnyaló-kórusok a lényegesek, ez csak egy kis csepp a tengerben.
de tudod van a mondás, hogy a rosszak győzelméhez elég az is ha a jók nem tesznek semmit. ebben az országban a rosszak győztek. pont mert a jók vagy nem tettek semmit, vagy bénák voltak. ha tettek volna, akkor se az ilyen abszurd seggnyaló-bajnokságokat nem lehetne megtartani, sem lopni se lehetne annyit azoknak, akiknek a seggét a főállású seggnyaló nyalják folyamatosan. száz és száz ilyen blog kéne mint ez, meg más médiumok is, és akkor nem mehetne ennyire ez a rémálom ebben az országban, de sajnos csak pár darab van.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.22. 16:11:02

@TaTa86.: nem érdekel anett, szerinted mire reagált mesterh?
a hangosítás manipulálás? ne használjuk ezt a szót mert mindenki mást ért alatta, Valamit megváltoztatni és meghamisítani nem ugyanaz.

poldi bá leközli szerinte az eredeti felvételt is, hallgasd meg, utolsó videó:
poldi.blog.hu/2014/01/31/ujabb_manipulacioval_menekul_a_hirteve

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.22. 16:13:22

@tobeor: ezt nem cáfolat te idióta, mert ez példa, nem érv. max rossz példa lehet. de még az se, mert lehet hogy a nézők közül látták is, főleg akik közel voltak a pályához.
most jobb te marha? akik élőben ott voltak, biztos hallották.

rasztaszív 2014.03.22. 16:17:28

@tesz-vesz: párszor már el lett magyarázva,mitől volt ez manipuláció.ha azt akarod,hogy ne beszéljünk róla,úgy jársz a legjobban,ha csendben maradsz.

STIRLITZ 2014.03.22. 16:42:23

Szabó Anett, jó nő! De nem miatta nem szavazunk a Fideszre, hanem ezért: koznaplo.blog.hu/2014/03/22/szavazz_no_de_a_fideszre_959

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2014.03.22. 19:06:16

@tesz-vesz: Igen, a hangosítás manipuláció. Jelenleg ugyanis pont azon megy a polémia, hogy Mesterházy hallotta-e, illetve azt hallotta-e!

Te komolyan olyan retardált dolgokba bele tudsz csimpaszkodni, hogy az hihetetlen...

Egyébként engem pl érdekelt volna, hogy tök eredetiben, felirat nélkül mennyire lehetett volna kiszúrni. Valószínűleg ki lehetett volna, és valószínűleg erre is reagált Mesterházy. De ezt rendezze le a "demokratáival".

Ami viszont mindannyiunkat érint, az a fideszbolsevizmus újabb megnyilvánulása, ugyanis ezek a tetvek sajnos kormányon vannak és lesznek.

tobeor 2014.03.22. 19:38:13

@tesz-vesz: nagyon lassan elmagyarázom, miért vagy te egy nagy, reménytelen barom:
az egy, hogy annyi józan eszed nincs, hogy csípőből, fél mp. alatt átlásd miért aljas manipuláció hangosítással azt a hamis látszatot kelteni, mintha az aki beszél, az hallotta volna.
az kettő, hogy ezt rajtad kívül már kb. mindenki belátta (mínusz HírTv, de ők ugyebár nem tehetik meg hogy beismerik), és már többször is elmagyarázták neked, de nem,te még így se akarod felfogni, mert egy barom vagy.
az három, hogy ezt a triviális esetet már a bíróság is a helyén kezelte.
az pedig négy, hogy mivel síkhülye vagy, még olyan példát hozol, ami nem csupán engem igazol, de azt is bizonyítja, hogy még a saját példád sem érted, vagy ha érted, akkor azt nem érted miért pont az ellenkezőjét bizonyítja, mint amit te mániákusan próbálsz egyedül képviselni.
összegzem: barom vagy.

(és van még egy érvem, most most mondtam el, biztos tisztán hallottad :))

NYJetsTD 2014.03.22. 22:42:54

Kár lenne elkaszálni ezeket a zseniális díjakat. Hiszen fontos, hogy harminc év múlva unokáik is tudják, jó nagy seggnyaló volt nagyi vagy papi. Javukra legyen írva, olyan sebességgel és áhítattal lefetyelnek, nincs idejük körbenézni a világban, gusztusosan csinálják-e. Elsajátították a sámlis riportot, már csak még több narancsos limo kellett színezni a nyelvet és jöhetnek akár tüdőig szúrva a kitüntetések. Híveik meg úgyis maguk alá ájulnak a hon szellemi védelmétől.
A Nemzeti Diliház tovább üzemel.

csak_csendben2 2014.03.22. 23:48:26

@tesz-vesz:
A hozzád hasonló faszparasztok azt hiszik, mert középiskolában, mikor kellett kiselőadást tartani és kiálltak az osztály elé majd az orruk allatt mormolva és a cipőt bámulva elmondtak valami két perces szöveget, hirtelen ez a tudás felvértez titeket arra, hogy egy nagy rendezvényen történt dolgkoról, mint előadói szemszögből megmondjátok a tutit. Nos erre mondom: lófaszt a seggetekbe, és még egyet a kezetekbe, hogy tudjátok, mi van a seggetekben. (Arról nem is beszélve, hogy te profi hangtechnikát max csak akkor láttál, mikor a Szigeten a nagy színpad előtt fentrengtél és sikerült egy pillantást vetned a pultokra.)

Álljál ki te egy hasnoló szituban (persze már előtte összeszarnád magadat) és nézzük meg te mit hallasz és hogyan viselkedsz. (Még abban is kételkedem, hogy egy asztali társaságnak hangosítás nélkül be tudnál mutatkozni.)

A másik meg, van egy x száz fős tömeg, ebből valaki, valahol bekiabál valamit. És akkor mi a redvás fasz van? Te szellemi gyökér, erre válaszolj. Mi a fasz van, akkor ha egy nagy tömegből 1 valaki valamit bekiabál? A korábbi Fideszes rendezvényeken nem kellett bekiabálni, belemondták a kamerába, csak az ugye már el lett felejtve. Itt meg a sok sötét barom azon rugózik, hogy valaki, valamit bekiabált, és Mesterházy mire reagált. Komolyan, nincs jobb dologotok? Nincs más fogás a baloldalon?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.22. 23:58:37

@rasztaszív: ez nem érv, ez semmi, legközelebb ne is írj

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.23. 00:02:02

@TaTa86.: A prototipikus manipulációra jellemző jegy a bizonyíthatatlanság.
márpedig itt bizonyítható, hogy volt bekiabálás, és az egyik mikrofon ezt rögzítette is.

nyilván hallotta, és nyilván ezt hallotta, teljesen kiérezhető a szövegkörnyezetből.

miért kell védeni mesterházit amúgy?

"poldi bá leközli szerinte az eredeti felvételt is, hallgasd meg, utolsó videó"

ez a retardált dolog?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.23. 00:06:46

@tobeor:
ha nem hallotta, miért reagált te tetű?

egy csomó előadás van youtubon, nézzél már bele te marha, amikor a közönség kérdez, nem hallod, mégis válaszol rá az eladó mert ő hallotta!
ráadásul rögzítette is a mikrofon ezt is, csak fel lett hangosítva. e

akusztika, meg hangtechnika, mert vhogy k irritáló, amikor a közönség köhögése ugyanolyan hangos, mint a szónok beszéde. te amatőr

miért nem értem a példám te hihetetlenül ostoba troll? érv nem lesz? tudod az óvodás is már megérti, h nem elég annyit közölni, h vmi nem tetzsik, meg is kell indokolni

meg lehet hallgatni poldi szerint az utolsó videó hihangosítás nélküli:

poldi.blog.hu/2014/01/31/ujabb_manipulacioval_menekul_a_hirteve

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.23. 00:10:58

@csak_csendben2: "ebből valaki, valahol bekiabál valamit. És akkor mi van?"

ostoba, itt nem arról van szó, hanem arról, h mesterházi ezt később letagadta. meg arról h még ők kötögetenék fel a másikat verbálisan. persze mészárosés simán megérdemelnék, ahogy mesterházi , de ez más kérdés
fel se tudod fogni, miről van szó

seol 2014.03.23. 01:53:55

@tesz-vesz:

Nem az volt a kérdés, hogy elhangzott-e. Az volt a kérdés, hogy elég hangos volt-e ahhoz, hogy Mesterházy hallja (így hamisításnak számít az esetleges hangosítás*). Meg persze az is kérdés volt, hogy erre reagált-e, erről lásd a következő bekezdést.

"egy csomó előadás van youtubon, nézzél már bele te marha, amikor a közönség kérdez, nem hallod, mégis válaszol rá az eladó mert ő hallotta! "
Profi vagy, kedves szerencsétlen, ez pont azt támasztja alá, hogy elhangozhatott Mesterházy számára hallhatóan a 'börtönt' is (mint ahogy ~10 másodperccel a 'kötelet!' előtt el is hangzik valami, ami hasonlít, de azt valamiért nem hangosítgatták, szóval nem érteni).

----------------------------------------

Apropó, ideírogatók beszámítható része: meg lehet találni valahol a beszéd teljes változatát? Csak mert a HírTV-s kiemeléseket érdekesen vágják el azonnal az ominózus mondat után.

* a HírTV-s magyarázkodás a 'riporterünk rosszul tudta' fejezetben erőst nevetséges, főleg amikor a "hozzáértő" nekiáll mesélni, hogy nem hangosították fel a bekiabálást, hiszen a felvétel hangereje becsszó ugyanolyan azon a részen... :))

rasztaszív 2014.03.23. 02:39:33

@tesz-vesz:
csak egy jótanács volt.de ha nem fogadod meg,annál szórakoztatóbb...:)

toportyánzsóti 2014.03.23. 07:13:03

@tesz-vesz: Szellemi honvédő díjra hajtasz mutyipincsi?Tőletek lejjebb nincs senki ballereket balról előző putinpincsivé süllyedt seggszájak.Már cusival is összefeküdtetek,van még volt komcsi bűnöző akit nem adoptáltatok?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.23. 09:39:52

@seol: Az volt a kérdés, hogy elég hangos volt-e ahhoz, hogy Mesterházy hallja "

mivel reagált valamire, valamit hallott. ez tény.

6x már leírtam, de mivel jöttök mint a sáskák, mindig újak, nem tudom, olvastad-e már?:

egy csomó előadás van youtubon, nézzél már bele, amikor a közönség kérdez, te nem hallod, mégis válaszol rá az eladó mert ő hallotta! ráadásul rögzítette is a mikrofon ezt is, csak fel lett hangosítva.

akusztika, meg hangtechnika, mert vhogy k irritáló, amikor a közönség köhögése ugyanolyan hangos, mint a szónok beszéde.

"így hamisításnak számít az esetleges hangosítás"

ez abszolút téves megközelítés, ugyanis feltételezed, hogy nem erre reagált. a hangosítás nem számít hamisításnak, ha ő hallotta, de a kamera nem.

"ez pont azt támasztja alá, hogy elhangozhatott Mesterházy számára hallhatóan a 'börtönt' is "

szerencsétlen a k anyád, jaja, csak a börtönről akkor miért nem áll elő az mszp egy felvétellel? nem az ő rendezvénye volt ez te fogyatékos?
nem ők felelnek, szervezik az egészet? nem ők tulajdonolják a jogokat te balfsz?

hogyan kerülhet ki állítólag különböző mikrofonok hangfelvételei a fideszes hír tv-be? hogyan?
és az mszp meg a többi mikrofont nem tudja bevágni sehová?
miért nem hangosítgatja az mszp? hogy lehet hogy csak a kötelet lehet
de fentebb már megadtam egy lin ket, ahol állítólag meg lehet nézni a hangosítás nélküli verziót is! megnéznéd?

csak egy néző 2014.03.23. 09:57:40

Nem unjátok még, ezen rágódni, hogy hallotta, nem hallotta. Ez már egy régi lemez. Ennél sokkal nagyobbakat csúsztat, hazudik a fityesz média. Elég csak megnézni az idióta fityeszes sajtótájékoztatókat a kretén papagájokkal.

a kormány embere 2014.03.23. 10:14:14

@Fazakas László:
" Na persze - amikor Kövér László beszédéből kellett kifaragni egy orbitális hazugságot, ez a vörösbriganti banda valahogy nem tiltakozott igazán. Most meg? "

Nem ti voltatok azok akik bőszen hirdették: Nem,Nem ,Sosem leszünk ilyen mocskos csalók!?

Igaz,azóta szeretett cigányod nyilvánosan jelentette ki.Ne azt figyeljék amit mondok!

Szóval,mennyivel vagy jobb a " vörösbriganti bandánál"?

tobeor 2014.03.23. 10:45:46

@tesz-vesz: látom mereven kitartasz amellett, hogy mindenki hülye (beleértve a bróságot is) csak te vagy helikopter :D
Nézd két lehetőség van: vagy tényleg annyira kretén vagy hogy nem fogod fel a dolgot, noha látom itt van már pár naiv lélek aki próbálja neked a nyilvánvalót magyarázni,de te őket se érted,mert TUDOD hogy hallotta és hogy AZT hallotta :)
A másik lehetőség, hogy nem az agyad helyén van takony, hanem a gerinced helyén, és direkt hazudsz, tudván hogy hazudsz, mert te ilyen fos gyerek vagy.

Bevallom, engem nem érdekel melyik a kettőből, akár így akár úgy egy barom vagy, aki direkt nem akar felfogni egy nyilvánvaló dolgot, amit amúgy rajta kívül már mindenki felfogott. Ennyi vagy, egy takony.

Ja, amit mondtam, az hallottad? :D Hallanod kellett, csak nincs kettős mércéd... :))

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.23. 10:59:48

@tobeor: vártam volna az mszp-t hogy egy SAJÁT rendezvényről előálljon a "börtönnel", dehát nem, maradt ez a hangosításos verzió.
mesterházi meg hazudott van ilyen, a fidesz is szokott hazudni igen, de most mesterháziról van szó, te agyhalott.

tobeor 2014.03.23. 11:17:10

@tesz-vesz: hát persze Móricka, ha te tudod hogy hallotta és hogy azt hallotta, akkor az úgy van, hisz amit te hiszel az tény :) Hogy mindenki rajtad röhög, az sem probléma, mert mindenki hülye csak te vagy helikopter :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.23. 11:37:15

@tobeor: nem hinni kell, előállni az mszp-nek a SAJÁT rendezvénybeli felvételről, ne bánom, ők is hangosíthatnak.

Hamajd 2014.03.23. 11:38:13

@tesz-vesz: "miért kell védeni mesterházit amúgy?"

Mert már azóta volt hallásvizsgálaton és kiderült, hogy jobb a hallása, mint az összes fidesznyiknek együttvéve.

Hamajd 2014.03.23. 11:41:36

Egyébbként pedig beszéljünk a pináról, sokkal jobb téma. Aki esetleg nem tudná mi az keressen rá a guglin.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.23. 11:42:57

@tobeor: nagyon takarozol a bírósággal,rohadt ciki, hogy pár kattintás, és kiderül hogy a bíróság senkinek nem adott igazat, csak éppen Elutasította első fokon a Fővárosi Törvényszék Mesterházy Attila keresetét.
Azt is kimondták: a kereset elutasítása nem jelenti azt, hogy a bíróság állást foglalt a vitában

te ostoba pedig azt állítod, hogy a bíróság neked ad igazat, te gerinctelen féreg

Kandeláber 2014.03.23. 11:43:36

Ezt a nőt ki nem állhatom.
Amolyan jobbos Kálmán Olga.

Secnir 2014.03.23. 12:38:36

@tesz-vesz:
" buta ember ne adjon jótanácsot "
ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS ENNYI!

seol 2014.03.23. 13:09:44

@tesz-vesz:

Aki látott már, tudja, hogy reménytelenül buta vagy, szóval nem kellene ennyit bántanunk, csak felzaklatod magad. Még akkor is, ha nehéz megállni így, hogy egy-egy mondatod vagy röhejesen logikátlan idiotizmus, vagy más mondataid cáfolata. Hajrá, Barbi. :))

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.23. 14:41:02

@seol: miért vagyok buta? érvelj te állat
hol van ellentét? mutass rá paraszt

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.23. 14:49:06

@seol: hihetetlen mennyi idióta proli van, aki még az alapvető kommunikációkra is képtelen alkatilag a 21. században, nem elég fújolni, te óvodás, meg is kell indokolni vmivel, különben senki sem hisz neked, de azért bájos, hogy a te kezdetleges véleményedet a többségével azonosítod.
örülnél inkább h lejövök a proli kommentelők blogjára

tehát miért vagyok buta?
hol van ellentét?

csak egy néző 2014.03.23. 15:12:51

@tesz-vesz:
"örülnél inkább h lejövök a proli kommentelők blogjára
tehát miért vagyok buta? "
Mintha nem kicsi öngól lenne eme megjegyzésed.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.23. 15:19:51

@csak egy néző: miért? nem mindenki proli itt, nade a kommentelők vmi cspanivalóak, ezért utálok idejönni, többség idejön és okád valami lényegtelen személyeskedést csak csupán ÉRVEK NÉLKÜL a kommetnekbe, más blogokon ilyennek nemigen találkozok, azért minden másik oldalon, még a törökgábor blogján is épületesebb kommentelések vannak. mint itt.

hiába könyörgök, hogy érveljetek, nem teszitek

csak egy néző 2014.03.23. 15:44:55

@tesz-vesz:
Szerintem te egy mazohista vagy. Miért érzed úgy, hogy leereszkedj ide a prolik közé?

csak egy néző 2014.03.23. 15:47:03

@tesz-vesz:
Ráadásul képesek vagytok it rágódni ezen a rég lerágott csonton, holott ez a blog ezeknek a seggnyalók kitüntetéséről szólt és nem a Mesterházy dumájáról.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.23. 15:58:30

@csak egy néző: a videó első fele erről szól

erről a blogról indultam én is, azért jövök vissza ide, meg a blog amúgy is jó többnyire,

Hamajd 2014.03.23. 16:00:37

@tesz-vesz: Ha te itt leállatozol, parasztozol, gerinctelenférgezel mindenkit akinek nincsenek érvei, akkor itt csak neked lesznek érveid, míg valaki úgy rendesen el nem küld a picsába, mint ahogy te teszed.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.23. 16:08:08

@Hamajd: ? nem tűnik fel kikre válaszolgatok? akik leidiótáznak folyamatosan
nézd már a kommenteket

Hamajd 2014.03.23. 16:22:35

@tesz-vesz: Én csak a tendenciára akartam rávilágítani. Akiknek nincsenek érvei, azok valószínűleg csak szórakozni járnak ide, vagy csak véleményük van. Az viszont lehet csak a posztolónak jó, hogy 100 kommenteken keresztül küldözgetjük egymást valahova.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.23. 19:00:19

@Hamajd: én foglalkoznék érdemben is témával, nem rajtam múlik hogy CSAK anyázás lesz belőle, most miért engem izélsz?

BPO654 2014.03.24. 00:06:30

@tesz-vesz:
Lassíts öreg! Már létezik a slow mozgalom!
index.hu/kultur/eletmod/2014/03/23/husz_perc_alvas_ebed_utan_csodakat_tesz/
A 3. képet ajánlom; Nellike mondja kitűnő slow helyszín az ÉLETVESZÉLYES, ELFŰRÉSZELT KAPASZKODÓJÚ GELLÉRT-HEGYI KIS ERKÉLY!:D De egyébként igaza van, a csövesek szipusok már évtizedek óta használják. Meg is látszik.............:DDDDDDDDDDDDDDD:S
És ez mindig így nézett ki SKY alatt is meg Tarlós alatt is. Szemetes, romos, omlik, szar-hugy szag terjeng. ÁLLATOK! ORSZÁGIMÁZS ÖCSÉM!!!!!!!!!!! A külföldiek meg csak néznek ezen. Erre nincs pénz mi? DÖBBENETES. Erre nem képesek pénzt áldozni, ilyen kis ügyet sem képesek megoldani ezek 25-30 éve, hogy kinézzen vhogy, hogy ne legyen életveszélyes, és akkor jön egy pihentagyú nőci, h jó itt ebéd után aludni. Na, aki kedvet kapott menjen oda fentrengjen ebéd után!

BPO654 2014.03.24. 00:56:39

JA ÉS CSINÁLJ GYEREKET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKÁR TÖBBET IS CSINÁLHATSZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

www.penzcentrum.hu/karrier/luxusbolcsodek_magyarorszagon_ki_tudja_ezt_megfizetni.1039710.html
::D

alte trottel 2014.03.24. 01:35:04

@Simplicio:
"s nap mint nap, egyre nehezedő körülmények között tesznek hitet"
Nem minden kurva műveli a szakmáját színtiszta élvezetből...

alte trottel 2014.03.24. 02:31:19

@tesz-vesz: Intellektualitás tekintetében a sajnálatos módon bárki 50-es IQ feletti (hát nem éppen szellemi csomolungma) számára is nyilvánvaló,hogy a Tajgetosz pozitív minősítésedet hosszú kemény munkával harcoltad ki, Valószínűleg már eleve nem a legszerencsésebben kombinálódtak benned szüleid génállományának sajna nem éppen legjobb elemei és még ezek is a legszerencsétlenebb összetételben manifesztálódtak. Ehhez még az erős küldetéstudat és a hullámokban érkező tevékenységroham csatlakozott, így lettél legőszintébb szándékod ellenére a topik pojácája.
Nem beszéllek le róla, elvégre lehet benned erős mazochista késztetés azonkívül többek, köztük én is remekül szórakozunk rajtad. A szórakozni vágyó énem módfelett elégedett humorforrás tevékenységeddel, de azért megszólal bennem a szánalom is, ezért nehéz szívvel javaslom, hogy inkább pótold neveltetésed, művelődésed é műveltséged hiányosságait, de ha kielégít a "díszfütyi" epitheton ornans (pont olyan mint egy igazi, csak éppen alkalmatlan a rendeltetésszerű használtra) akkor csak működj tovább és lásd el a szórakoztatás embert próbáló feladatát.
De azért jobban jársz, ha inkább műveled a kerted, Itt az idő, lemosó permetezés, metszés, palántázás. Hasznosabb lesz.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2014.03.24. 10:20:21

Azért ez a Szabó Anett suna +-os csaj.
Nekem nagyon bejön ahányszor látom.
Kivagyok tőle rendesen.:P
Kár,hogy a rossz oldalon áll.
De jó bőr.

Virág et. 2014.03.24. 14:23:24

@tesz-vesz: Akkor én elmagyarázom neked, hogy mi a baj ezzel.

A kérdés nem az volt, hogy bekiabálta-e valaki, hogy "Kötelet!", hanem hogy erre reagált-e Mesterházy. Az EREDETI felvételen kivehetetlen, sokan kiabálnak, morajlás van, nyilván ahányan, annyifélét és senki sem túl kedveset. Mesterházy saját bevallása szerint ő a "Börtönt!"-re reagált. A felvételen ez sem hallatszik, a másik sem.
Erre a Szellemi Honvédelem úgy reagált, hogy a Híradóban leadtak egy felvételt, AMIRŐL NEM MONDTÁK, HOGY MÓDOSÍTOTT LENNE, amelyen viszont tökéletesen hallatszik a "Kötelet!". A egyszerű hírfogyasztónak ebből az jött le, hogy a Mesterházy, mert még ő is milyen jól hallja a tévé előtt, pedig ott se volt. Ez pedig módosítás, manipulálás.

Egyébként a jelenlévő indexes újságírók sem hallották a "Kötelet!", de a "Börtönt!" sem, mivel ahány ember volt, annyifélét kiabálták. Biztos volt a "Sortüzet!" meg az örök klasszikus a "Lámpavasat!" is. A kérdés nem is az volt, hogy az egyik elragadtatott rohamnyugdíjas mit kiabált, hanem hogy Mesterházy mire reagált. Az meg csak mellékszál, hogy a köteles szöveg valahonnan a Szellemi Honvédelem kamerája felől érkezett - lehet, hogy nem véletlenül. :)

Satyala 2014.03.24. 18:26:59

Nem értem mi a gond! A Magyar Nemzet nem azt mondta hogy tisztességes újságírókat díjaztak, hanem hogy a Fidesz média legelfogultabb munkatársait!
"A díj azokért a mai médiában tevékenykedő újságírókért, írókért, művészekért, a sajtó „munkásaiért” jött létre, AKIK A NEMZETI ÉS POLGÁRI OLDALON ÁLLNAK,"

Szó nincs arról hogy tisztességesek, elfogulatlanok, vagy etikusak lennének!
Ez a díj valójában szégyent hoz a díjazottra, mert azt sugalmazza, hogy nem méltó, az újságíró megnevezésre!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.24. 20:41:10

@alte trottel: túl szigorú vagy.
persze az érvek megint lemaradtak. miért beszélek hülyeségeket?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.24. 20:44:44

@Virág et.: ezt eddig is értettem, és semmi újat nem mondok, hogy álljon már elő az mszp a börtönnel, mert olyan ciki, hogy a saját rendezvényt nem tudják bevédeni.

ezenfelöl a kiskomcsi poldi leközli a felvételt, ami szerinte hangosítás nélküli, hallottad? láttad?

ilyen sokat kiabáltak a beszéd alatt? nekem nem úgy tűnik, pár kiabálást lehet hallani csak. mindenki áhítatosan figyelte a mestert.

alte trottel 2014.03.25. 01:33:40

@tesz-vesz:
ÉR-VE-KET? Hát mit kezdenél velük, teszike-toszika? Kenyérre kenni nem lehet, orrodat se fújhatod beléjük, (pedig már milyen ügyesen tudod, ha anyu odanyomja a zsepit a nózidhoz) de még csak nem is csörög olyan szépen mint a lavór amit le szoktál gurítani a lépcsőn!
(nyugi, nyugi balambérka, nincs is _ANNYIRA_ nagy fejed!)

alte trottel 2014.03.25. 01:38:20

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Háááááát...
Ízlés és szexuális preferencia dolga. Én inkább nővel csinálom, de hát nem vagyunk egyformák.
(megjegyzem, ha egy ügyes fröccsöntő megszoborná vécékefének ezt az izét /fejnek azért nem nevezném/, hát gennyesre keresné magát!)

Virág et. 2014.03.25. 08:38:38

@tesz-vesz: A nem módosított felvételen nem lehet érteni, csak a morajlás hallatszik. Az nyilvánvaló, hogy nem egy ember beszélt és az meg igen valószínűtlen, hogy egyszerre többen kiabálták volna éppen ugyanazt. Hogy ebből mit hallott Mesterházy és mit nem, azt csak ő tudja. Ami viszont tény: a helyszínen lévő indexesek csak a morajlást hallották, de érthetetlen volt, hogy mit (miket) kiabálnak be. Nekik hiszek inkább, mint a Szellem Honvédőknek, akik nem először gyártottak volna hírt a semmiből. Lásd pl. HírTV-s drogügy...

Annak sincs sok értelme, amit jobboldalról akarnak belelátni. Kötelet nyilván egyik sem fog kapni és a legkevésbé ma a ballibtől kell tartani az összes párt közül, hogy akasztanának.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.25. 20:21:50

@Virág et.: szerintem nem nyilvánvaló, h nem egy ember kiabált be, én mindig ugyanazt a hangot hallottam , ugyanúgy.
a helyszínen lévő indexes ezt mondták utólag, h ezt hallották, ez a tény, de nyugodtan linkelj mást. honnan tudjuk h ők hol álltak, honnan tudjuk, h pl figyeltek is, és nem részegek, drogosok voltak, ahogy a parlamentben, meg a szigeten.

persze, a hír tévés is hazug , AHOGY az atv (aki pl soha me hívja meg a 2.-3. legnagyobb pártot a műsorába, nevetséges, közük nincs a demokráciához.), sőt orbánék lázárék, mészárosék tényleg kötelet érdemelnének, AHOGY mesterházi is. node , lehet h pl itt nem hazudott a hír tv. és tényleg hallotta mesterházy, amúgy nem mehetünk el a "katedra-kötél" alliterációja mellett is. tehát katdr-t emleget mesterh , a bekiabáló erről asszociál a kötélre, nem a börtönre.

jobboldalról azt látják bele, hogy belelőttek a tömegbe annó, és megint öldösnének, ahogy a horn gyuszkó, az 56-os harcos

alte trottel 2014.03.25. 21:55:41

Félreértetted triznyai (nem először)! A "...bárki 50-es IQ feletti (hát nem éppen szellemi csomolungma) számára is nyilvánvaló..." mondatrész _NEM RÁD VONATKOZOTT_!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2014.03.26. 10:16:58

@alte trottel: Most a felvételen nem olyan jó,de nekem a műsoraiban kegyetlenül bejön.:P

2014.03.26. 11:55:47

azért annak fényében, hogy simonnak lehet, nem is volt afrikai útlevele, el lehetne gondolkodni ezen az egész fideszes médián

alte trottel 2014.03.26. 20:57:36

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
De gustibus... (tedógod)
Én azokat se kárhoztatom, akik pl. szilikatira gerjednek. Vagy pont viktoárra.

alte trottel 2014.03.26. 21:01:17

@h.kovacs:
Számodra _EKKORA_ meglepetés, hogy a szar büdös?

alte trottel 2014.03.26. 21:15:19

@tesz-vesz:
Meg vagyok döbbenve! Hát már képes vagy ovis NAGYcsoportos szintű ripisztra is? Bravó, csak így tovább! Egyszer, a nem is oly távoli jövőben esetleg képes leszel felnőni akár a kisiskolás szintig is!
(nem sokkal, tényleg! nagyságrenddel biza nem, csak alig több mint háromszoros)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.27. 04:36:16

@alte trottel: nem fektetek túl sok energiát a kezelésedre, mivel bulvározol és teljesen ostoba proli vagy

csak egy néző 2014.03.27. 11:09:19

@Kobaljov:
Anatka a HP élő adásban mondja:
""Az, hogy fölhangosítottuk ezt a részt, az szerintetek belenyúlás a hangsávba?"

A műsorban "vitapartnerként" szereplő két propagandista morog valamit, hogy "Szerintem nem".
Válaszolhatok én is a riporteri kérdésre?

Bizony az, belenyúlás. Sőt, tudatos manipuláció, félrevezetés, egy hírtudósításban szereplő történés torzított tálalása. Még akkor is az lenne, ha szóban vagy írásban felhívták volna a figyelmet, hogy "a jobb hallhatóság érdekében" a bekiabálást felerősítették. Mert ezen alapult a vád, hogy Mesterházynak hallania KELLETT a kötelezést.
Video:
poldi.blog.hu/2014/01/30/koteles_kampany_itt_a_bizonyitek_a_hirteve_belenyult_a_hangsavba

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.27. 12:27:42

@csak egy néző: ez így igaz, ha felhangosítják akkor belenyúlnak a hangba, hangsávba. ez így elég buta mondat volt tőlük, de az hogy felhangosítják, az manipulálást-e, tekintve a manipulálás szó jelentését, és tekintve, hogy mi van ha tényleg igazuk van, akkor azt mondanám, hogy nem manipulálás, HA igazából is ott volt, csak valamennyire felhangosították.

az teljesen korrekt lett volna, ha kiírják hogy felhangosították, és aztán lejátsszák az eredeti felvételt is.
itt utolsó videó előtti felirat:
poldi.blog.hu/2014/01/31/ujabb_manipulacioval_menekul_a_hirteve

És a január 27-i híradórészlet - ekkor már le lehetett adni az eredeti felvételt, úgyis mindenki a "Kötelet!" bekiabálásról beszélt, nem kellett a felerősített hangú változat:

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.27. 12:38:20

@Kobaljov: kálmán olga szerepére törne, ő akar lenni a fideszes kálmán olga

öjj a ilyen rövidhajú nőktől mentsen meg minket az Isten, braun amúgy szellemileg teljesen inkompetens. a dzsungelharcos.

alte trottel 2014.03.27. 13:24:30

@tesz-vesz:
Figyu teszetosza! A manipulálás eredeti jelentése szerint EGYÉRTELMŰEN manipuláció esete forog fenn! Hiába tekeregsz, ezt nálad némiképp okosabb maffidesznyikek se tudják kimagyarázni, ezért hagyják a "ZS" kategóriás kisférgeket szénné égni! Ha te is be akarsz állni a sorba, hát tedógod.

alte trottel 2014.03.27. 13:28:52

@tesz-vesz:
Ezen kéne még dolgoznod, mert ez alig ér többet a nagycsoportos "az mind te vagy, de mi vagyok én?" ultima ratio parádriposztnál.
Érdeklődve várom, hogy jutsz-e valamire. Mondjuk jót tenne, ha kissé olvasottabb lennél. Kezdhetnéd mindjárt a Csilicsali Csalavári Csalavérnél.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.28. 08:52:21

@alte trottel: te idióta, ha tanultál volna olvasni látnád, hogy mészáros lőrinc (és orbán és akár mesterházy felkötését is) jogosnak tartom. írtam, ide írtam 2014.03.25. 20:21:50.-án, akkor hogy lennék én fideszes, te ostoba bulvártroll?

próbálj meg konkrétumokban fogalmazni, te szerencsétlen hülye ostoba patkány, ha az ÉRV szót nem érted, akkor így mondom, hogy "konkrétum", senki nem kíváncsi a lényegtelen bulvárszövegedre.
nem én kiáltok a föld dübörög mi? és azt hiszed, hogy bárki egyetért veled bármiben is, amikor ekkora proli vagy? nézzél már magadra te kis korcs féreg

A manipuláció egyfajta befolyásolás, amelynek célja mások attitűdjének, a beállítódásának átformálása, a viselkedés, a cselekvés, az érzelmek és a kogníció megváltoztatása, átszervezése.

A manipulációt többféle szempontból, számos kommunikációs modellen keresztül különböző módokon lehet definiálni. Éppen ezért a manipulációt tökéletesen egyértelműen nem lehet definiálni, de a különböző modellekben adott definíciók alapján viszont összegyűjthetők azok a jegyek, amelyek a prototipikus manipulációt jellemzik. A prototipikus manipulációra jellemző jegyek:

manipulatív szándék megléte
bizonyíthatatlanság.

itt pedig történt vmi bizonyítás, hiszen vmi mikrofonnal rögzítettek vmit, amit állításuk szerint felhangosítottak, a felhangosítás nem manipulálás, HA IGAZ, hogy csak ennyi történt, mesterházi nem nyert pert, ahogy a focimeccsen se manipulálják a kilassított, kikockázott felvételeket, mert ugyanaz mindkettőnek a célja, funkciója: a könnyebb megértés.

és itt még találsz a wiki mellett a manipulálásra defeket:
lexikon.katolikus.hu/M/manipul%C3%A1l%C3%A1s.html

én azt állítom, hogy nagyon valószínű, biztos, hogy mesterházi a kötelet-re reagált, emellett azt is állítom hogy az atv és a hír tévé is folyamatosan hazudik, de ez most nem függ össze mesterházy ügyével, mert néha mondhatnak igazságot is a médiumok.

és én legyek olvasottabb te fattyú? még semmit nem raktál le az asztalra

lujo22 2014.03.28. 16:34:45

hogy stílszerű legyek, a hont minden eszközzel szabad védeni. még manipulációval is :D

alte trottel 2014.03.29. 00:27:41

@tesz-vesz:
Húde feldemhedett a nyuszika!
(ha a fejed tetejére állsz, ha kiiszod a tengert, ha lenyeled a napot, ez _AKKOR IS_ manipuláció)
Érted, triznyai?
(Költői kérdés volt, hát persze, hogy nem érted. Báncsák a gazdit, ilyenkor a pincsi hörög. Ennyire telik.)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.29. 07:31:41

@alte trottel: indoklás nincs proli?

milyen gazdi te ostoba hülye? olvasni tudsz?

alte trottel 2014.03.30. 21:55:29

@tesz-vesz:
Ejnye UND bejnye! Lámcsak, mi lesz az eredménye, ha a gazdi sajnálja azt a pár ezrest a Rabivacra, oszt mikor már habzik a szád, dülöngélsz és hörögve beleharapsz még a kocsikerékbe is, akkor már csak az eutanázia maradt. De vigasztaljon az a tudat, hogy úgy megvédted (akár életed árán is) anettkát, a kúrttévét no meg a gazdit is, hogy csak úgy röpköd nyálka! ("megmentelek, ha addig élsz is")
Attól persze a manipuláció csak manipuláció marad, de ha még egy párszor belesikoltod a részvétlen egekbe, hogy "NEMNEMNEMNEM nemnemsoha", akkor az ige testté lőn .
(ilyenkor toporzékolsz is? küldhetnél egy szelfit...)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.30. 22:27:16

@alte trottel: milyen gazda? melyik gazda? olvasni nem tudsz primkókám?
anettkát nem védtem meg, dehát agy is kéne, amivel fel lehet fogni, amit elolvasunk

indoklás, érv, kifejtés nem lesz, hogy miért manipuláció, érzem, tehát akkor be lehet már fogni a pofádat.

alte trottel 2014.03.30. 23:20:00

@tesz-vesz:
Ejnye, nyuszókutyi! Hát megtagadod fenséges uradat, a segget, mely enni ad neked, és amelyben olyan otthonos és bensőségesen meleg (bár kissé "unothodox illatú") az ájer? És értem én hogy anettka oly ellenállhatatlan szenvedélyt ébresztett benned, bár én, rokonaim és ismerőseim inkább a nőket preferáljuk, de pl. a birkákhoz, kecskékhez, varacskosokhoz képest ez az izémicsoda még egészen adekvát döntésnek tűnik.
Belátom, hibáztam! Ha módfelett ritkán is, de biza velem is megesik. Elismerem, hogy a Csilicsali Csalavári Csalavér még túl korai, még túl nehéz olvasmány neked, ezért revideálom a javaslatomat és inkább javaslom indulásnak a Buci Maci c. periodikát. Az némi segítséggel talán még számodra is követhető. Már ha túljutottál a kifestőkön.
Aztán ha eljutottál legalább egy középsúlyos debil felfogóképességének csúcsaira _ESETLEG_ megkockáztatom az érveket. Tudod, "asinus ad liram".
(hemperegsz is? és fejhangon rikoltozol?)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.31. 07:46:56

@alte trottel: te proli, ki az én uram?
ha tanultál volna olvasni látnád, hogy mészáros lőrinc (és orbán és akár mesterházy felkötését is) jogosnak tartom. írtam, ide írtam 2014.03.25. 20:21:50.-én és 2014.03.28. 08:52:21-én, akkor hogy lennék én fideszes, te ostoba?

van azért a trollkodásnak is egy minimális szintje, amit meg kéne ütni

alte trottel 2014.04.01. 02:26:36

@tesz-vesz:
Már megint terelsz uborka! De segítek, mert megesett rajtad a szívem, ugyanis az intellektuális nyomor ily mértéke már sok egy érző kebelnek, no meg a keresztyéni könyörület is kötelez!
Szóval, az urad (gy.k. gazdi) az a személy, aki egyrészt a nyakörvedre kapcsolt póráz másik végét tartja a kezében, másrészt megdicsér, megvakarja a füled tövét és jutalomfalatot ad, ha a kellő időben megugatod a megfelelő embereket.
És most a lényeg: Anettkát tőlem szopathatod, dughatod, kinyalhatod elől-hátul (én ilyesféle célokra inkább _NŐKET_ szoktam igénybe venni, de tedógod) idézheted copy-paste az Idegen szavak szótárából a szócikket, az a felvétel akkor is MA-NI-PU-LÁLT!
Érted, triznyai?
(ilyenkor sikoltozol is, orcád karmolászva?)

alte trottel 2014.04.01. 10:39:07

Méghogy miért proli? <<Szép öcsém, be nagy kár, hogy apád-anyád proli volt, s te is az maradtál!>> Hát ezért vagy proli - válaszolhatnám, ha hozzád hasonlóan érvek híján szánalmas sértegetési kísérletekkel szeretném kompenzálni a vitaképtelenségemet. De nem teszem, mert nem akarom vérig sérteni a prolikat.
Miért manipulált? Mert a gazdi kiadta az ukázt, hogy _BÁRMI ÁRON_ fikázni kell mindazokat akik veszélyeztetik a csúti focikrisztus második eljövetelét.
Most már érted, triznyai? (lófaszt érted, ahhoz nem elég az a mogyorónyi Reptilian complex és az a kezdetleges limbikus rendszer, kéne valami minimális neocortex is)

titan 2014.04.01. 12:47:13

@tesz-vesz: bocs, de ezt már nem bírom megállni. Az a manipuláció amit bemásoltál a wikipédiáról, az a manipulációnak csak az egyik formája (az emberek manipulálásra), a manipuláció jelentése egyszerűen kezelés, befolyásolás. Az utóbbi, emberekre vonatkoztatott definiálása volt, amit te bemásoltál. A hangsáv manipulációja (kezelése, befolyásolása) megtörtént.

alte trottel 2014.04.01. 14:24:20

@titan: Csak nem képzeled, hogy mert igazad van már igazat fog adni neked? Előbb fog a szúfi dervisek női sejkje vörösboros sertéspörköltet rendelni Mekkában Ramadánkor délben!
Viszont szórakoztató a szerencsétlen, ahogy próbál felsőbbségesen lekezelő lenni a maga alsó-mucsai módján.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.01. 19:35:39

@titan: pontosan tudom hogy miről beszélsz. azzal egyetértesz, tehát hogy többjelentésű szó.
tehát akkor szerinted a nagytömegek milyen értelemben használják a manipulálás szót?
rendezzük róla egy szavazást? mert a manipulálás szót nagytömegek negatív kontextusban használják, pejoratív értelemben, nem pedig csak objektív: "kezelés, befolyásolás" értelemben,

" Az utóbbi, emberekre vonatkoztatott definiálása volt, amit te bemásoltál."

nem véletlenül másoltam be, mivel a kezelt, felhangosított hangfelvételt emberekre vonatkoztatják, emberekre akarnak hatni vele, embereknek szánják..

@alte trottel: még hogy nekem ne lennének érveim? én vagyok vitaképtelen? te elmebeteg vagy
kérdeztem már ki a gazdi? ..........

alte trottel 2014.04.01. 21:03:40

@tesz-vesz: Májdír macskajancsi, a halmozottan hebegő hülye néptömegek azt is teljes hittel vallják, hogy az államkötvény kibocsátás az nem hitelfelvétel. Szóval, inkább kusspofabe, mert kezdesz természeti csapásként üzemelni és már Macedóniában is potyognak a faszságodtól a fecskék.
Debilkém, az, hogy ugyanazt a fékezetlen habzású gárgyulatot géppuskasebességgel ismételgeted, az csak fidióta körökben számít érvelésnek. A "gazdi" definícióját lásd fentebb. A tied pedig akár tudsz róla, akár nem, Ökegyelmessége, Isten Kegyelméből Első Sohanemhazudó, Az IMF Ostora, A Rezsidémon Legyőzője.
(tényleg, áruld már el, hogy visongsz-e a földön Vona -golva, öklöcskéiddel a padlatot döngetve?)

titan 2014.04.01. 22:13:19

@tesz-vesz: tehát manipulálták a felvételt, hogy manipulálják vele az embereket, így van. Az utóbbiról még vitatkozhatunk, de te folyamatosan az előbbit vonod kétségbe, és ráadásul lehülyézed, parasztozod, stb. azokat, akik ezt szóvá teszik.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.02. 12:08:25

@titan: így van, örülök akkor hogy alap szemantikai dolgokat nem kell kifejteni.

manipulált hangfelvétel = a manipulál(ás szándékával készül)t hangfelvétel ill. a manipulált hangfevétel nyilván manipulálja a közönséget is.

ez nem igaz. nézd meg mire válaszolgatok, engem parasztoznak le folyton, és akkor emellé én is parasztozok viszont, vagy melyik volt az a komment, ahol én kezdtem a személyeskedést? nagyon ügyelek arra, hogy kulturált, intelligens embert még véletlenül se sértsek meg.

akkor most mi az előbbi és mi az utóbbi?

titan 2014.04.02. 12:43:03

@tesz-vesz: manipulált hangfelvétel =/= a manipulálás szándékával készült hangfelvétel, mivel a manipulálás nem a szándékra vonatkozó szó, hanem a tevékenységet jelölő ige.

És van egy probléma a logikáddal, mégpedig az ,hogy saját magába kapaszkodik, egyfajta hurok. Kiindulsz abból, hogy szerinted Mesterházynak hallania kellett az említett szót, ebből következtetsz arra, hogy nem manipulatív a felvétel, ebből következtetsz arra, hogy valóban úgy volt hallható a szó, ahogy azt kiemelték, ebből következik számodra, hogy Mesterházynak hallania kellett. Ha az alap tételt kivesszük a képletből, a többi logikai ugrás már megalapozatlan, és te ezt a lehetőséget tagadod, csak azért mert te - szimpátia alapon - el tudod képzelni, hogy arra válaszolt, ami hallható volt a felvételen.

alte trottel 2014.04.02. 16:38:48

@tesz-vesz:
Mit miért, kutyika?

@titan:
Ez az amikor a büdösszájú, repedtsarkú sarki ordas beperel becsületsértésért amiért néven nevezed, és odagyakja a bírói pulpitusra a rakat CBA- blokkot, hogy mennyi Listerine-t is vásárol rendszeresen.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.02. 18:29:38

@titan:
na most fogom a fejemet

"tehát manipulálták a felvételt, hogy manipulálják vele az embereket, így van"

vö:

"manipulált hangfelvétel =/= a manipulálás szándékával készült hangfelvétel"

és még mindig nem egyeztünk meg, hogyan használjuk a manipulálás szót? mert én már javasoltam korábban másnak, hogy ne ezt a szót használjuk.

nem reagáltál erre:

a manipulálás szót nagytömegek negatív kontextusban használják, pejoratív értelemben, nem pedig csak objektív: "kezelés, befolyásolás" értelemben,

"a manipulálás nem a szándékra vonatkozó szó, hanem a tevékenységet jelölő ige."

és ez most miért is releváns? a fenti írásom fényében? ez nem fontos, felesleges belemenni tehát. a manipulált hangvelvételt vki manipulálja nem? és a manipulálás megtörténte előtt volt szándék. nem véletlenül lett manipulálva.

de tök mindegy, elvesztél a részletben, a szándék és a tevékenység nálam ott ugyanazt jelenti, nyilván, mivel hozzányúltak a felvételhez. ez tény. senki nem tagadja. csak éppen HA felhangosítás történt az nálam nem manipulálás, nálad igen, úgy látszik, hiába próbáltam tisztázni a pejoratívságot. ha kikockáznak egy felvételt egy focimeccsből, az nem manipulálás.

"Kiindulsz abból, hogy szerinted Mesterházynak hallania kellett az említett szót"

nem csupán saját magamra utalgatok. hanem a hangfelvételre is.

a hír tévés is hazug , AHOGY az atv, sőt orbánék lázárék, mészárosék tényleg kötelet érdemelnének, AHOGY mesterházi is. node, nem mehetünk el a "katedra-kötél" alliterációja mellett is. tehát katedrát emleget mesterházy , a bekiabáló erről asszociál a kötélre, nem a börtönre.
-katedrát érdemelne
- kötelet!

milyen patetntül passzol rá

valamit hallania kellett mesterházinak, és a katedrára a bekiabáló az ösztönös betűrím helyett kevésbé valósznű hogy börtönt mondana, tehát nagyon is illik a katedrára a kötél bekiabálás

mellesleg többször is ezt lehet hallani a felvételen:

a január 27-i híradórészlet - ekkor már le lehetett adni az eredeti felvételt, poldi le is adja, utolsó videó:
poldi.blog.hu/2014/01/31/ujabb_manipulacioval_menekul_a_hirteve

nem börtönt, hanem kötelet kiabálnak be , előtte is.

"csak azért mert te - szimpátia alapon - el tudod képzelni, hogy arra válaszolt, ami hallható volt a felvételen. "

UNszimpátia alapon inkább, de ez se migaz., de elfogultsággal nem lehet vádolni, mert én a fideszt is utálom, meg az mszp-t is, nem teszek között különséget, mindkettőt hazugnak tartom, tehát akkor mégis miért lenn ék elfogult? a fenti alliteráció és a hangfelvétel alapján?

neked mi a véleményed amúgy? és mellesleg kire szavazol, ha már elfogultsággal vádolsz meg engem, legyél te is tisztázva.

@alte trottel: korábban is kérdeztem már, csak olvastad, nem?

alte trottel 2014.04.02. 20:10:49

@tesz-vesz:
Na jól van teszetosza, most már unalmas vagy.
Lö pá!
(azért azt megnézném, ahogy toporzékolsz, visítozol és a végén falhoz vágod a kakaósbegrét)

egysmás 2014.04.02. 21:02:03

@tesz-vesz: "és még mindig nem egyeztünk meg, hogyan használjuk a manipulálás szót? mert én már javasoltam korábban másnak, hogy ne ezt a szót használjuk."

Kell az újbeszél, mi?

titan 2014.04.02. 21:45:41

@tesz-vesz: ha idézel, nem árt, ha kontextusban, mert akkor te manipulálsz, ez esetben az olvasót. "tehát manipulálták a felvételt, hogy manipulálják vele az embereket, így van. Az utóbbiról még vitatkozhatunk, de te folyamatosan az előbbit vonod kétségbe...". Azt hangoztattad folyamatosan, hogy nem manipulálták a felvételt, nem azt, hogy az embereket akarták manipulálni ezen keresztül. Ez két külön manipuláció, az egyik segítségével történik a másik.

"a manipulálás szót nagytömegek negatív kontextusban használják, pejoratív értelemben", valóban pejoratív, de attól még a felvétel manipulálása nem az emberek manipulálásával egyenlő, annak csupán eszköze lehet.

"és még mindig nem egyeztünk meg, hogyan használjuk a manipulálás szót? mert én már javasoltam korábban másnak, hogy ne ezt a szót használjuk."
Mégis magad is a manipulálás szót használod, és nem a fenti javaslatot ismétled meg azoknak, akik esetleg nem olvasták ezt a javaslatodat korábban.

"ha kikockáznak egy felvételt egy focimeccsből, az nem manipulálás."
A kikockázásnak nem az a célja, hogy elhitesse bárkivel, hogy valaki jól látta a gólt, pont azért kockázzák ki, hogy jól lehessen látni.

"nem csupán saját magamra utalgatok. hanem a hangfelvételre is."
Éppen ezt mondtam, a következtetési lánc önmagába fordul vissza, ez más alap nélkül nem fogadható el.

"neked mi a véleményed amúgy?"
Te se véleményt nyilvánítottál, legalábbis nem annak állítottad be, hanem megdöntetetlen igazságként. Az én véleményem, hogy akár hallhatta is az idézett mondatot, de nem tudom ezt biztosan kijelenteni, mivel az eredeti felvétel nem feltétlen támasztja alá, a módosított változat pedig ugye módosított, így nem ugyanaz, mint amit hallania kellett, így meghagyom a kételkedés jogát mindkét irányba. Egyébként nekem Mesterházy nem szimpatikus, ha erre gondoltál. A szavazatomat pedig az kapja, aki meg tud győzni 6-ig arról, hogy elsősorban Magyarország jobbulásáért fog dolgozni a következő négy évben, és e mögé rendeli a saját és szűkebb környezete gazdagodását. Amennyiben egyik sem fog meggyőzni, úgy tisztán az eddigi tevékenységük alapján választok. Az biztos, hogy én nem fasszal fogok szavazni.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.03. 08:06:24

@egysmás: nem tudom mi az, csak egy több jelentésű szónál, meg kel egyezni h melyik értelemben használjuk

a manipulálás szót nagytömegek negatív kontextusban használják, pejoratív értelemben, nem pedig csak objektív: "kezelés, befolyásolás" értelemben,

ezt nem olvastad?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.03. 08:18:48

@titan: milyen kontextus te jó ég? mi a kontextus? miben különbözik?

még mindig nem tudom mi az utóbbi, mi az előbbi, pedig egyszer már kérdeztem (...), konkretizálnád?

"azt hangoztattad folyamatosan, hogy nem manipulálták a felvételt, nem azt, hogy az embereket akarták manipulálni ezen keresztül. Ez két külön manipuláció, az egyik segítségével történik a másik."

vö:
"tehát manipulálták a felvételt, hogy manipulálják vele az embereket, így van"

rúgozhatunk még ezen, de nem igazán érdemes ám, úgy hiszem.

a felvételt azért manipulálják, hogy manipulálják vele az embereket!

valóban pejoratív? pedig te eddig nem így használtad.

"Mégis magad is a manipulálás szót használod"
igen, a valóban pejoratív értelemben...
kinek ismételjem meg, nemigen értelek: csak te vagy itt.

ezt nem értem, ez nem magyar:
"A kikockázásnak nem az a célja, hogy elhitesse bárkivel, hogy valaki jól látta a gólt"

"azért kockázzák ki, hogy jól lehessen látni." így van, azért hangosítják fel, hogy jól lehessen hallani. mert vmit rögzített egy mikrofon.

"Éppen ezt mondtam, a következtetési lánc önmagába fordul vissza, ez más alap nélkül nem fogadható el."

már megint nem értelek. miért fordulna önmagába? mikor van egy felvétel, ez az alap, ez a hangfelvétel, meg mesterházy reakciója, meg a szövegkörnyezet. ez alapján gondolom azt amit, miért fordulna önmagába akkor? :)
ugye te bölcsész vagy és filozófiát tanulsz ? :)

"A szavazatomat pedig az kapja, aki meg tud győzni 6-ig arról, hogy elsősorban Magyarország jobbulásáért fog dolgozni a következő négy évben"

hát eddig mit csináltál? akár bajnaiék is meg tudnának győzni?

alte trottel 2014.04.03. 09:58:59

@tesz-vesz:
Nem, majd a Liszt Ferenc Kamarazenekar (hangversenymester: Rolla János)!
Uborka, hozzád képest egy csokor hónaposretek egy szellemóriás, és még büszke is vagy rá!

titan 2014.04.03. 10:15:39

@tesz-vesz: "ugye te bölcsész vagy és filozófiát tanulsz ? :)"
Majdnem, programozó, eléggé ismerem a logikát.

"hát eddig mit csináltál? akár bajnaiék is meg tudnának győzni?"
Eddig is gyűjtöttem az információt, néztem, ki mit csinál, mit gonolsz? Szerinted az úgy megy, hogy a választás után már eldöntöm, hogy a következő választáson kire fogok szavazni? Az kizárná, hogy felelős döntést hozzak.

"mikor van egy felvétel, ez az alap, ez a hangfelvétel, meg mesterházy reakciója, meg a szövegkörnyezet. ez alapján gondolom azt amit"
Igen, van a hangfelvétel, meg Mesterházy reakciója, a gond az, hogy nem feltétlen van a kettő között ok-okozati összefüggés, mert se a hangosítatlan, se a hangosított felvétel nem ugyanaz, mint amit M. hallhatott, még az is lehet, hogy még jobban hallotta, mint a hangosított felvételen, de ez csak lehetőség, ugyanakkor ott van a másik lehetőség, hogy nem hallotta jól. Ezért tartom fenn a kételkedés lehetőségét. Ha pedig van egy kétséges eset, de valaki megpróbálja azt egy változtatással úgy beállítani, mintha biztosan az egyik vagy a másik lenne, azt manipulálásnak hívják.
Viszont egyébként az alaptétel az volt: ha a FELVÉTELT manipulálják, az a FELVÉTEL módosítását, jelenti, ha az EMBEREKET manipuláljál, akkor az emberek gondolkodásának irányát befolyásolják. Ha az előbbit hívják az utóbbihoz segítségül, akkor már kettő manipuláció történt, az egyik segítségével a másik. A te fent idézett wikipédia-cikked viszont az utóbbi volt, és a FELVÉTEL manipulálásra akartad ráhúzni, én csupán erre a problémára akartam felhívni a figyelmed, meggyőzni nem akartalak. Gondolom nem is tudnálak.

Csak ne írj le valami kétségest biztosként!

titan 2014.04.03. 10:23:41

"ezt nem értem, ez nem magyar:"
De, az.

egysmás 2014.04.03. 14:15:14

@tesz-vesz: A "felvétel manipulálása" kifejezés azt jelenti, hogy "megváltoztatják, átalakítják a felvételt".

Azt jelenti, hogy a leadott felvétel nem az eredeti felvétel, hanem egy szerkesztett, átdolgozott, megmunkált dolog.

Manipulálni sokféleképpen lehet egy felvételt.
Pl. úgy, hogy ha sok hangsáv van, akkor az egyiket-másikat felhangosítják, lehalkítják, vagy úgy, hogy összevágják, mint ahogy azt szokták a jobboldaliak, amikor Cohn-Bendit-tel csinálnak interjút.
Esetleg kitakarnak részeket egy felvételből, ahogy akkor szokták, amikor a jobboldali rezsimnek nem tetsző ember is szerepel a felvételen.

Szóval, a manipulált hangfelvétel az, amikor a szerkesztő az eredeti felvételből kiemel valami olyat, amit meg akar mutatni.
A jelen esetben pedig ez történt.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.06. 11:48:38

@titan: " eléggé ismerem a logikát."

utoljára ezt a másik programozó, a kedves lóránt állította
és mi lett belőle?
mandiner.blog.hu/2013/12/04/miert_egyre_kellemetlenebb_a_kishantosi_ugy#comment-form

mindegy.

nem most kell megyőzni a kampányszövegekkel, eddig már rég ki kellett volna alakulni vmifél konkrét irányultságnak.

egy csomó előadás van youtubon, amikor a közönség kérdez, te nem hallod, mégis válaszol rá az eladó mert ő hallotta, ráadásul rögzítette is a mikrofon itt is, csak fel lett hangosítva.
mert arról sehol senki nem beszél ellenoldalon, hogy időben is el lett volna tolva, vágva a felhangosított rész.

akusztika, meg hangtechnika, mert irritáló, amikor a közönség köhögése ugyanolyan hangos, mint a szónok beszéde. ezért kellett felhangosítani.

az mszp-seknek kéne mondani, bizonyítani, nyilvánosságra hozni egy felvételt erről, megtették?
nem, saját rendezvényről képtelenek előállni egy valódi felvételellel, ezekután nemigen van miről beszélni.
ezt logikailag miért nem veszed bele az összegzésedbe?

ha nem hallotta jól, minek reagál rá, teljesen valószínű, hogy elszállt vele a hübrisz, és melelovagolta magát a nagymenő beszédbe, és menőnek gondolta ezt a beszólást.

ha a felvételt módosítják, nem jelent egyből manipulálást az, bár kérdéses milyen értelemben használjuk a manipulálás szót, ha pejoratív értelemben, akkor még kétséges, ha objektív értelemben, akkor simán belefér.
feleslegesnek, értelmetlennek érzem megint a felvétel és emberek kettős manipulálásának felvetését... úgy érzem, eddig ezt hiába mondtam el, hát elmondtam akkor most megint...

ez pedig simán a hangfelvételre vonatkozó wiki, újra:
A prototipikus manipulációra jellemző jegyek:

manipulatív szándék megléte
bizonyíthatatlanság.

itt pedig történt vmi bizonyítás, hiszen vmi mikrofonnal rögzítettek vmit, amit állításuk szerint felhangosítottak, a felhangosítás nem manipulálás, HA IGAZ, hogy csak ennyi történt, mesterházi nem nyert pert, ahogy a focimeccsen se manipulálják a kilassított, kikockázott felvételeket, mert ugyanaz mindkettőnek a célja, funkciója: a könnyebb megértés.

"meggyőzni nem akartalak. Gondolom nem is tudnálak."

ne add fel, ha igazad van, meg lehet engem győzni..

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.06. 11:50:18

@titan: "A kikockázásnak nem az a célja, hogy elhitesse bárkivel, hogy valaki jól látta a gólt"

bárkivel hogy valaki? legyen akkor magyar, jó.
de amikor épphogy áthalad a gólvonalon a labda, v majdnem áthalad a gólvonalon a labda, akkor igen, az a célja a kikockázásnak, hogy hogy elhitesse a nézővel, hogy jól látta a gólt, és mennyi ilyen van. rengeteg.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.06. 12:01:37

@egysmása manipulált felvételt a közéletben arra szoktuk használni, amikor belevágnak a felvételbe direkt, hogy más értelmet nyerjen, legtöbbször rossz, ártó szándékkal.

ez pl manipulált felvétel, igen:

Papp az említett riportban azt sugallta, hogy az egyébként Orbán Viktort és a Fidesz alkotmányozását is bíráló EP-képviselő nem volt hajlandó válaszolni az őt egy korábbi cikke miatt - jelenleg főleg a magyar kormánypárti sajtó részéről - érő pedofilvádakra, miközben az Index által bemutatott vágatlan felvétel szerint hosszan válaszolt a magyar közszolgálati Hírcentrum munkatársának kérdésére. Pappot - írta meg ugyancsak az Index - éppen pénteken nevezték ki a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) egyik főszerkesztőjéne

hvg.hu/itthon/20110412_papp_daniel_cohn_bendit_riport

ez is egy manipulált felvétel:

hvg.hu/tudomany/20121219_kisgyerek_sas_hoax

ha az eredeti értelmét nem változtatja meg, akkor énszerintem és úgy gondolom tömegek szerint: nem manipulálás történt, inkább technikai feljavítás, változtatás. ahogy a focimeccsen se szoktuk a kikockázást manipulálásnak hívni. mert azt mutatja, ami történt.

ha azt mutatja (értelmében) ami történt, akkor nem manipulált felvétel.

ha azt mutatja értelmében, ami nem történt, akkor manipulált felvétel.

süti beállítások módosítása