Skip to content


       Szűrés lista

Jobbik és az Európai Unió

Elégetik.
Kidobják.
Kampányolnak vele.

40480_novak_elod_eu-zaszlot_eget_a_jobbik_tuntetesen.jpg

Jobbik-Eu-zászló-kidobás.PNG

tumblr_n3thtfCjiH1tqypyno1_1280.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr596025209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.13. 11:07:41

zero, tudod mi az az euroszkepticizmus?
vagy aki kritizálja az uniót, azt rekesszük ki >demokratikusan< az európai parlamentből?
elég jó eséllyel indulnak mostani ep-választáson

ez a morvai-plakát, pedig inkább Unió-kritika, ugyanis nem arról volt szó, hogy a kis banánköztársaságunk megmarad, hanem hogy felzárkózunk ny-európai szintre, igen, a bérekben is.

ez nem történt meg, a plakát pont ezért uniós-kritika

Zeppeliner 2014.04.13. 11:28:58

Igazi alpári keleti "euroszkepticizmus" (értsd sima hőbörgés minden és mindenki ellen).
A kurvaanyjukat, de a pénz meg a munkahelyek azok kellenének mert az nekünk nincs,
Ostoba, focihuligán csőcselék.

Enrico72 2014.04.13. 11:30:00

Ha az EU-ban képviselő vagy, hatékonyabban tudod irányítani a dolgokat, mint az EU-n kívülről.

Szívesen segítettem :)

wallenberg8805 (törölt) 2014.04.13. 11:45:50

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Lássuk csak, az egyesült balliberális erők a szavak szintjén ellenzik az orbánista alaptörvényt, a nemzeti együttműködés rendszerét, a választási törvényt, egyszóval az Orbán-rendszert, mégis elindultak a választáson hogy beülhessenek az Orbán-rendszer jól fizető parlamenti képviselői székeibe. Ez aztán a következetes magatartás.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Zeppeliner 2014.04.13. 11:49:40

Ja, hogy az EU-ból akarnak egy nacionalista, jakobinus disznóólat csinálni Morvaiék. Értem.
Majd a széljobbos román képviselők segítségével ez menni fog.:)

wallenberg8805 (törölt) 2014.04.13. 11:53:25

@Zeppeliner:

Az EU éppen most jakobinus disznóól, a nemzetközi kapitalistákat szolgálja a nemzetek helyett.

InTheGajd 2014.04.13. 11:54:22

A kishantosi ügyről nem akarsz írni? Kapjon már az a téma is nagyobb figyelmet, ha már a "független" média csak a megszállás emlékművel van elfoglalva.

Zeppeliner 2014.04.13. 12:23:58

@wallenberg8805: Ugye nem vágod, hogy miért jött létre ez a szervezet a világháború után?
Pont azért, hogy az ilyen nacionalista léhűtő gyökerek ne döntsék ismét romba a kontinenst többet.
Immáron 69 éve nem volt nagyobb háború.
Naná, hogy a pénzről szól minden.
Nagyobb gondja sose legyen az embernek, minthogy máshol ugyanazért a munkáért a négyszeresét is megkaphatja.
Amúgy meg ha már európai bérekről beszél a jobbik, hol vannak a magyar tulajdonú cégek fizetésekben?
Más faszával....

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2014.04.13. 12:25:37

@tesz-vesz:

Egy embernek már valóban európai uniós bére van ----> Morvai Krisztinának.

danesdzsu2 2014.04.13. 12:28:10

@tesz-vesz: a zászlóégetés nem kritika.

danesdzsu2 2014.04.13. 12:36:44

@wallenberg8805: égettek magyar zászlót a kampányban?

Minorkavidor 2014.04.13. 12:41:19

@zero:

Nem 3 jobbikos ül bent?:))

dr. Aullah 2014.04.13. 12:42:05

Én értem mire gondol zero és részben egyet is értek vele. Legalább annyira, bár inkább kevésbé, ellenszenves ez, mint, amikor valaki külső ellenségről papol meg hogy nem leszünk gyarmat, közben meg felveszi a eu-s pénzeket.

danesdzsu2 2014.04.13. 12:43:25

@maxval a gondolkodó birca: ha azzal kampányolnak, hogy amennyiben megválasztatok, mi mindent megteszünk, hogy kilépjünk az EU-ból, akkor semmi.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2014.04.13. 12:44:51

@zero:

Vannak az elvek, meg van a megélhetés. Alámerülnek, és kibekkelik. Havi egymillióból.
Ha tényleg szétesik az Unió, elmehetnek pozsgayimrének.

A gyerekekre is gondolni kell.

Minorkavidor 2014.04.13. 12:46:18

@wallenberg8805:

Amikor Európában a nemzet(állami) alapon (értsd a "nemzeti" érdek mindenek fölé helyezésével ) kormányoztak az 2 világháborút, Európa elvesztett világuralmát, megosztott kontinenst hozta magával.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.13. 12:48:23

@zero: dolgozzon ingyen? ő határozta meg ezt a fizetését? sokallod? tehát euroszkeptikus vagy te is :)

ugyanúgy fáj az mszp-sek bére is, akik semmit nem csinálnak? meg a fideszesé is, akiket felfelé buktatják az unióba? pl vitézy dávid anyját, hankiss ágnest, aki erdős péter popcézár lánya

@danesdzsu2: ki mondta h érdemi kritika lenne?

wallenberg8805 (törölt) 2014.04.13. 12:57:05

@Minorkavidor:

A második világháborút az robbantotta ki, hogy az első világháború után a magukat demokratának nevező nyugati imperialisták a népek önrendelkezési jogát semmibe vevő igazságtalan rablóbékerendszert kényszerítettek ki, tízmillió német lakost és lakóhelyüket szakították el Németországtól és csatolták Csehszlovákiához, Lengyelországhoz és Franciaországhoz.
Ez a disznóság szöges ellentéte volt a nemzetek Európája eszmének, tehát pont hogy nem a nemzetek Európája eszméje, hanem annak ellentéte a nemzetközi imperializmus vezetett a második világháborúhoz.

wallenberg8805 (törölt) 2014.04.13. 12:58:49

@danesdzsu2:

A magyar zászló az nemzeti zászló, az EU-zászló az nem nemzeti zászló, magyar nemzet létezik, de EU nemzet nem létezik.

wallenberg8805 (törölt) 2014.04.13. 13:00:11

@Zeppeliner:

Jelenleg az EU egy internáci jakobinus birodalom irányába tart, abból az irányból kell a nemzeti erőknek visszahúzniuk.

közrabszolga 2014.04.13. 13:26:42

Amelyik mocskos náci patkány indul az EU választáson az egy gerinctelen rühes féreg. Amelyik agyhalott náci barom rájuk szavaz az még náluk is rosszabb.
Volt egy hasonló rokonuk, állandóan szidta anyámékat, de amikor kellett a pénz volt pofája a mocsadéknak eljönni hozzánk tarhálni.
Szerencsére anyám azt tette amit ilyenkor az úriasszonyok tesznek. Leköpte és rábaszta az ajtót.

közrabszolga 2014.04.13. 13:27:20

@wallenberg8805: "Jelenleg az EU egy internáci jakobinus birodalom irányába tart" ugye te született hülye vagy?

wallenberg8805 (törölt) 2014.04.13. 13:28:29

@közrabszolga:

Ugye tudsz konkrtumot is írni, mint a felnőttek, nem csak személyeskedni mint a ballbek?

danesdzsu2 2014.04.13. 13:28:55

@wallenberg8805: normális dolog elégetni olyan szervezet zászlaját, amelyiknek tagja akarok lenni?

közrabszolga 2014.04.13. 13:31:11

@wallenberg8805: Milyen konkrétumot agyhalott barátom? Az hogy ez a pöcegödör még elvonszolja magát egy darabig az EU pénzeknek köszönhető, ahogy az is hogy a demokratákat még nem zárták táborokba, mint ahogy az is hogy az értelmes magyarok már réges régen az EU valamelyik tagállamában dolgoznak és nem rabszolga alamizsnáért.

közrabszolga 2014.04.13. 13:31:59

@danesdzsu2: Agyhalott náciknál teljesen normális elégetni egy olyan szervezet zászlaját amelynek a pénzéből élnek.

közrabszolga 2014.04.13. 13:37:48

Mondjuk érthető hogy ki akarnak jutni, én is szívesen beszélnék emeletes baromságokat ilyen juttatásokért:

"Az európai parlamenti képviselők havi bruttó fizetése 2011-ben 7956,87 euró volt. A fizetést az Európai Parlament (EP) költségvetéséből folyósítják, abból közösségi adót és balesetbiztosítási járulékot vonnak le. Az így kapott nettó bér 6200,72 euró a múlt hét közepi árfolyamon egészen pontosan 1 928 423 forint. A havi majd két millió forinthoz még hozzájön az úgynevezett általános költségtérítés. E juttatás a megválasztásuk szerinti tagállamban felmerülő költségeket hivatott fedezni, mint például a képviselők irodáinak fenntartási költségeit, a telefon- és postaköltségeket, valamint a számítógépek és telematikai berendezések beszerzésének, működtetésének és karbantartásának költségét.
E juttatás összege 2011-ben havonta 4299 euró, azaz 1 336 989 forint."
Persze ki az az EP-képviselő, aki személyesen szeretne postázni, faxot kezelni? Így a képviselő urak és hölgyek személyzetet is felvehetnek. A Brüsszelben (Luxemburgban vagy Strasbourgban) dolgozó akkreditált asszisztenseket közvetlenül az EP foglalkoztatja ideiglenes uniós tisztviselőként. A képviselők hazájában dolgozó asszisztensek fizetését hivatalos kifizető ügynökségek folyósítják, amelyek gondoskodnak az adó és a társadalombiztosítási járulék levonásáról. 2011-ben az erre a célra havonta kifizethető maximális összeg képviselőnként 21209 euró volt. Azaz a képviselő sleppje havonta 6 595 999 forintot kap.

Azt gondolják, itt a vége? Nem, következik az utazási költségtérítés. Az Európai Parlament üléseinek többsége (plenáris ülések, bizottsági ülések, a képviselőcsoportok ülései) Brüsszelben vagy Strasbourgban zajlik. A képviselőknek az ülésekre való utazás tényleges költségét (legfeljebb business osztályú repülőjegy, első osztályú vonatjegy vagy 0,50 EUR km összegig személyautóval történő utazás esetén) bizonylat ellenében térítik meg, továbbá a távolság és az utazás időtartama függvényében átalányjuttatásban részesülnek az utazási költségek (autópályadíj, túlsúly, foglalási költség stb.) fedezése céljából.
Az ilyen eshetőségek költségeinek fedezésére egy rögzített összegú éves utazási költségtérítésből téríthetők meg a képviselők utazási és szállásköltségei, valamint egyéb kapcsolódó kiadásaik. 2011-ben e juttatás összegét legfeljebb 4243 euróban határozták meg. Ez újabb 1 319 573 forintot jelent, igaz, "csak" évente.

Na, de most már tényleg vége? Hát nem. Az Európai Parlamentben a képviselők nemcsak fizetést, hanem napidíjat is kapnak. Minden egyes nap, amikor valami uniós ügyet intéz, vagy egyszerűen csak valamelyik brüsszeli tanácskozáson ücsörög a képviselő, napi 304 eurót kap. Az EP csak akkor fizeti ki a napidíjat, ha a képviselő aláirta a hivatalos jelenléti nyilvántartást."

Összegezve tehát, egy kellőképpen ügyes képviselő az Európai Unióban akár több mint havi hárommillió forintot is megkereshet, s havi 6,5 milliót költhet munkatársaira, ismerőseire és családtagjaira. Ezen kívül természetesen minden költségét is állják.
Hát ezt keresik a Jobbik képviselői az Európai Unióban! Ezért mennek és maradnak nagy szavaik ellenére Brüsszelben. S mielőtt eszünkbe jutna: a jobbikos képviselők nem mondtak le fizetésük egyetlen eurócentjéről sem. hogy mondjuk munkalehetőséget teremtsenek Borsodban, vagy Szabolcsban.

wallenberg8805 (törölt) 2014.04.13. 13:41:09

@danesdzsu2:

Normális dolog elégetni egy olyan szervezet zászlaját, amely szervezet visszaél a hatalmával.

wallenberg8805 (törölt) 2014.04.13. 13:43:31

@közrabszolga:

Nincs olyan hogy EU-s pénz, amit Magyarország az EU-tól kap, azt 1. a magyar adófizetők fizetik be az EU-ba és 2. a magyarországi vásárlók fizetik be az EU-s multi áruházláncok pénztáránál a vásárláskor. Tehát a saját pénzünk egy részét kapjuk vissza, mint "EU-s pénzt".

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.13. 13:44:19

@Minorkavidor: te ne zongorázz, inkább fakitermeléssel foglalkozz

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.13. 13:47:39

@Minorkavidor: és Mordorban is béke lehetett volna, ha Szarumán nem jut hatalomra, de megszavazták az orkok!
izé, az usa a Nagy Demokráciájával épp most akarta Szíriát bombázni, de miért? nem tudjuk! nem gazdasági, gyarmatosító okai voltak, hanem mert obama biztos hitlerimádó.
kkbk.blog.hu/2013/10/09/obama_815

Secnir 2014.04.13. 13:49:40

@wallenberg8805:
"Jelenleg az EU egy internáci jakobinus birodalom irányába tart,"
mielőtt valami meggondolatlanságot írnék, volna két kérdésem:
1., te hiszel a internacionális globalopénzszivattyúban?
2., gyűlölöd-e kellőképpen Xenu-t?

közrabszolga 2014.04.13. 13:51:13

@wallenberg8805: "Tehát a saját pénzünk egy részét kapjuk vissza, mint "EU-s pénzt". "

Köszi a választ, tehát született hülye vagy.

"Az uniós támogatások említésekor csak úgy repkednek a nagyobbnál nagyobb, néha egymásnak is ellentmondó számadatok. A félreértések elkerülése érdekében leírjuk, hogy mi hogyan számoltunk. A 7000 milliárdos egyenleg tartalmazza a Brüsszelből érkező fejlesztési, vidékfejlesztési, mezőgazdasági és egyéb támogatásokat, amelyekből levontuk a magyar uniós befizetés összegét. A gazdasági-társadalmi felzárkózást szolgáló kohéziós politikai támogatásokra az elmúlt 10 évben körülbelül 5600 milliárd forint érkezett Magyarországra (530 milliárd 2004–2006 között és 5100 milliárd 2007–2013 között). Ha ehhez hozzávesszük az elmúlt időszakból visszamaradt összegek kifizetését (amire 2015-ig van lehetőség), illetve a magyar társfinanszírozás összegét, akkor kijön a kormány által gyakran emlegetett 8000 (az utóbbi időkben már 8700) milliárdos fejlesztési támogatás."

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.13. 13:52:12

@danesdzsu2: nem .)
ez könnyű kérdés volt :)

Zeppeliner 2014.04.13. 13:53:28

@wallenberg8805: Jaj hagyjál már engem ezekkel a Drábikos fasságokkal!:-D

közrabszolga 2014.04.13. 13:53:31

@tesz-vesz: Nem nyert anyám 11 éve halt meg rákban.
A következő viccednél már nem leszek kulturált.

közrabszolga 2014.04.13. 13:55:01

@wallenberg8805:
Mi lenne velünk, ha az EU-s pénz nem lenne?

Érdemes röviden eljátszani a gondolattal, hogy mi lenne uniós felzárkóztatási támogatások nélkül. Magyarország előtt lényegében három lehetőség állna.

Az első, hogy a fejlesztési forrásokat a költségvetés más kiadási tételeinek lefaragásával teremtené elő. Az uniós pénzügyi támogatásokhoz mérhető összegek előteremtése viszont csak a nyugdíj- vagy a társadalombiztosítási büdzsé további csökkentésével lenne lehetséges, aminek elkerülhetetlen és súlyos társadalmi következményei lennének.
A másik lehetőség, hogy a magyar állam lemondana a fejlesztések jelentős részéről. Ezzel viszont konzerválódna az ország tartós lemaradása a fejlett nyugati országokhoz képest.
A harmadik lehetőség, hogy az ország máshonnan próbálna külföldi forrásokhoz jutni, például Oroszországból, esetleg Kínából. A kínai forrásbevonást eddig igencsak mérsékelt siker koronázta, az Oroszország irányába történő eladósodás politikai kockázatait pedig Ukrajna és Fehéroroszország helyzete világosan példázza.

danesdzsu2 2014.04.13. 13:55:49

@tesz-vesz: szerintem is, de mégis meglepően magas a rossz válaszok aránya.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.13. 13:58:38

@Secnir: ha nem lenne cionista internacionális globalopénzszivattyú, akkor mi érdeke lenne az usá-nak évi 3 milliárd dollárt (750 milliárd forint) + háborús "gyorssegélyeket" küldeni izraelnek?
kérdezd meg a mezei jenkit, mit gondol erről:

John J. Mearsheimer (University of Chicago) és Stephen M. Walt (Harvard University, Kennedy School of Government) professzorok által 2006 márciusában megjelentetett részletesen kidolgozott, tudományos alapú tanulmányában, melynek címe Az Izrael-lobbi és az Egyesült Államok külpolitikája (The Israel Lobby and U.S. Foreign Policy) arra a megállapításra jut, hogy habár más, gazdasági lobbiknak is sikerült már a maguk javára formálni valamelyest az Egyesült Államok külpolitikáját, a pro-izraeli lobbiszervezeteknek sikerült azt annak nemzeti érdekeitől a legmesszebb vezérelnie eddig.
kkbk.blog.hu/2012/05/07/vilag_zsidosagai_egyesuljetek
kkbk.blog.hu/2012/03/15/soros_kontra_font
kkbk.blog.hu/2012/02/18/kotelezo_olvasmany_gazdasagi_bergyilkos

wallenberg8805 (törölt) 2014.04.13. 13:59:25

@közrabszolga:

Nincs EU-s pénz. Magyar adófizetői és vásárlói pénz van ami kimegy az EU-ba, és annak egy részét az EU visszaadja, a maradékot elteszi.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.13. 13:59:31

@danesdzsu2: nem érted, hogy nem akarnak tagjai lenni, azok, akik égetik a zászlót?

danesdzsu2 2014.04.13. 13:59:32

@wallenberg8805: na, másodszor biztos sikerülni fog: normális dolog lenne tőlem elégetni egy olyan szervezet zászlaját, amelyiknek tagja akarok lenni?

danesdzsu2 2014.04.13. 14:00:27

@tesz-vesz: valamiért az általam látható plakáton ez nem szerepel.

wallenberg8805 (törölt) 2014.04.13. 14:03:38

@közrabszolga:

Csak azt felejtetted el hogy ha az EU-s befizetéseket és az EU-s bankok és kereskedelmi multik Magyarországon összeélősködött profitját kivonod az EU-s támogatások összegéből, máris negatív számot kapsz.

wallenberg8805 (törölt) 2014.04.13. 14:04:33

@danesdzsu2:

Normális dolog elégetni egy olyan szervezet zászlaját, amely visszaél a hatalmával. Pont.

danesdzsu2 2014.04.13. 14:10:06

@wallenberg8805: ha nem megy, hát nem megy. Ez bizony bukás, majd a pótvizsgára szíveskedjen jobban felkészülni.

Egyben furcsállom, hogy képes támogatni egy esetleges zászlóégetést. Akár akkor is, ha magyar az a zászló.

nigel 2014.04.13. 14:13:08

És a ruszki zászlót mikor fogják kitenni? Rohadt ruszkibérenc banda!

wallenberg8805 (törölt) 2014.04.13. 14:15:27

@danesdzsu2:

A magyar zászló az nemzeti zászló, az EU-zászló az nem nemzeti zászló. Egyébként a demokratikus Egyesült Államokban is szabad zászlót égetni, ott még az amerikai zászlót is szabad égetni. Ami az amerikai kormányzat által elkövetett háborús és emberiesség elleni bűntettek miatt még indokolt is.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.13. 14:16:03

@danesdzsu2: morvai nem éget zászlót egyik képen se, a plakáton se, Morvai és a jobbik egyelőre meg akarja vizsgálni hivatalos számokkal mennyire éri meg a tagság (te i sv izsgáld meg a fenti linkjeimet), az uniós tagdíj kb az uniós támogatások fele, namost jön a vámbevételek elvétele, ami nem olyan nagy szám, elhiszem, (nekem mondjuk ez is számít) de ez azt jelenti, hogy elveszik a piacunk szuverenitását, és a nagy multicégek határozzák meg mi legyen itthon a gazdaságban, ugye ismerős szó neked a banánköztársaság? tanulmányozd át újra, nem árt néha frissíteni a dolgokat.

mert az ország vezetésének, akár védővámokkal de nincs joga így beleszólni a saját gazdaságába, ami a legfontosabb egy ország működésében.
ha te bízol a nagy mogyoróosztogató cégekben, akkor ostoba vagy ,ők csak a profitra törnek a rabszolgáikkal, és nemérdekli őket az emberi élet. a környezetvédelem, a nemzetbiztonság, stb.

@közrabszolga: ha nem lenne eu-s pénz, akkor szuverén kormányaink lehettek volna 90 óta, ez azt jelenti, hogy nem bábkormányaink vannak, akik eladják fillérekért a magyar cégeket, hanem nemzeti vállalataink, amik nem viszik ki a hasznot, ahogy a KKV sem, az képes biztos és stabil munkahelyteremtésre, hisz a KKV eladása, forgalma szinte állandó lehet

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.13. 14:26:23

@közrabszolga: és ez miért zárja ki őt?
media.port-network.com/picture/instance_2/327222_2.jpg

nem leszel kulturált? ne fenyegess, eddig az voltál?

danesdzsu2 2014.04.13. 14:31:15

@tesz-vesz: bocs, nem vettem észre, hogy Morvai függetlenként indul, bár a plakátján továbbra sem azt látom, hogy ki akar lépni az EU-ból.

félázsiai nagymagyar 2014.04.13. 14:32:41

Ezek az agyhalottak provokálni jönnek, nem értelmesen vitatkozni.

A maffiavezér is provokálja az EU-t némi itthoni haszonért (az ilyeneknek játszik pávatáncot itthon), de csak annyira h ne csapják ki. No meg a deficitet is azért szorították le minden (de tényleg) eszközzel, h nehogy ez jogalapot adhasson az EU-nak a fingatásra (értsd a pénzcsap zárására).

Úgy mellesleg a szélsőségesek is mindehol alkalmazkodnak a demkráciákhoz. Felhúzzák azt a bőrt, h ne látsszon a farkas (pávatánc kint). Majd amikor bejutottak, szét akarják rohasztani a demokráciát. Ezt csinálja itthon a fidass, a szarabbikkal karöltve pedig odakint.

danesdzsu2 2014.04.13. 14:33:33

@wallenberg8805: ez az, ne add fel. Egyszer majd sikerül a kérdésre válaszolni, én hiszek benned. Most mindenesetre egyéb elintézendőim támadtak, addig ha nem írok, ne válaszolj.
Köszi.

közrabszolga 2014.04.13. 14:34:52

@tesz-vesz: "az képes biztos és stabil munkahelyteremtésre, hisz a KKV eladása, forgalma szinte állandó lehet "
Hát persze, 1990-óta dolgozok a magyar KKV akkor is rabszolga bért adott meg most is.
Itt helyben a nemzeti cba minimálszaron robotoltatja a munkásait, a helyi teszkóban, ugyan azért a munkáért 35%-al több nettót adnak. Ráadásul a teszkó 20-25% -al olcsóbb mint a cba.
Mindenki a "jól fizető" multihoz vágyik.

Hamajd 2014.04.13. 15:11:28

Azért a Baló Gyurinak van a legjobb dolga a világon (az asszony kurva messze, a lé meg dől).:))))))

Secnir 2014.04.13. 15:41:16

@Hamajd:
elváltak, amikor asszonynál beakadt a jobbos lemez.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.13. 17:00:13

@danesdzsu2: izé, ezt érted?: "morvai nem éget zászlót egyik képen se, a plakáton se, Morvai és a jobbik egyelőre meg akarja vizsgálni hivatalos számokkal mennyire éri meg a tagság (te i sv izsgáld meg a fenti linkjeimet)"

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.13. 17:05:34

@közrabszolga: jó reggelt, én nem a mostaniról beszélek,

Ausztriában mit fizet a KKV? ezzel hasonlítsd össze, ne a mostanival.... látom nem értetted. és vesd össze azzal, hogy a profit nem a jenkikhez megy, hanem az országban marad.

a cba nem kkv nálam, hanem nagyvállakozás, üzletlánc az egyik legnagyobb. sőt, szinte multi, mivel külföldön is vannak üzletei. kisker ahogy a teszkó

danesdzsu2 2014.04.13. 17:07:37

@tesz-vesz: nem figyeltél. Már elnézést kértem, amiért nem vettem észre, hogy függetlenként indul.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.13. 17:14:49

@danesdzsu2: jobbik indítja, nem indul függetlenként

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.13. 17:17:11

@danesdzsu2: nem indul függetlenként.... a jobbik indítja! te miről beszélsz?
www.youtube.com/watch?v=hel5iVsk72Y

danesdzsu2 2014.04.13. 17:29:35

@tesz-vesz: tényleg? És milyen következtetést vonsz le ebből?

nandras01 2014.04.13. 18:09:57

@wallenberg8805:
olvasgatva az ostobaságaidat, szerintem két eset lehetséges:
1.- személyesen bogár "professzorhoz" van szerencsénk
2.- személyesen matolcsy elvtárshoz van szerencsénk
persze van egy harmadik lehetőség is- és szerintem ez a legvalószínűbb: megint elfelejtették az ápolók beadni a szurit.

program készítő 2014.04.13. 18:16:54

Na de ki fog elmenni szavazni?,anélkül gáz lesz bekerülni.Aláírja reggel a jelenléti ívet és felveszi a pénzt,a legegyszerűbb kereseti forrás.

wallenberg8805 (törölt) 2014.04.13. 18:51:17

@nandras01:

Az hogy nem tudtál konkrétumot vitatni arra utal hogy balliberális vagy, azok nem szoktak tudni konkrétumot vitatni csak személyeskedni.

NyúlKálmán 2014.04.13. 20:05:27

@Zeppeliner: Olvasgatom a kedves kommenter hajmeresztő kijelentéseit. "Ostoba, focihuligán csőcselék" "Jakobinus disznóól".
Hmm.
Építő jellegű kritika nehéz, ugye? Odavagdalni olyan kifejezéseket, minősítéseket, amelyeket -elnézést a nyers vulgarizmusért - minden retardált, elvonási tünetektől szenvedő konzumidióta megirigyelhetne.
Egymillió választópolgárról kijelenteni, hogy ostoba focihuligán csőcselék, azért lássuk be, nagy bátorság. Vagy botorság?
Nem ártana azért egy kicsit olvasgatni a történelmet, hogy mi is a jakobinizmus, és mikortól tekinthető egy plénum disznóólnak. Én azt gondolom, hogy az Európai (szovjet)Unióból már nem kell disznóólat csinálni. Már most is az, olyan malacok röfögnek benne, mint a kedves kommenter. Százával. Bár ezek egyes példányai azért még lehet, hogy tudják, mit beszélnek, írkálnak-firkálnak. Nem úgy, mint a kedves Zeppeliner.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2014.04.13. 20:07:45

Jah, vicces... Eddig ugye egyrészről az EU-t úgy ahogy van ki akarták dobni. Most meg ott pózol Morvai a zászlóval.
Másrészt pedig nem is feltétlenül Európában látták a megváltást, hanem kelet felé kacsintgattak.

De dögöljek meg, nekem ez az irány sokkal inkább bejön!
(Túl azon, hogy azt hiszem allergiás vagyok a szociális demagógiára... Megint elkezdtem prüszkölni az "Európai béreket!"-nél...)

danesdzsu2 2014.04.13. 20:23:14

@tesz-vesz: na, ezért nem érted ezt a posztot. Pedig csak két ismert dolgot kéne egymás mellé tenned, de sajnos nem megy.
Törd a fejed tovább.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.13. 20:24:13

@TaTa86.: akkor dolgozz egy marák mogyoróért.
senki nem kényszerít
tudom, persze hogy te betegesen gazdaságági jobbos vagy, piachívő szdsz-es
csak sajnos van olyan hogy társadalmi szolidaritás, a legtöbb emberben van, benned nincs, ciki. és még kérkedsz is vele.
az is jó lenne már, ha megértenéd, hogy az állam pénze, meg a politikus pénze nem ugyanaz.

európai bér, tudod tök jó lenne, ha elkezdenél kicsit döglődni már minimálbéren, dolgozol már amúgy vagy még mindig a szüleid tartanak el? ki az a balf* akinek probléma lenne az európai bér?

danesdzsu2 2014.04.13. 20:43:22

@tesz-vesz: hiba lenne tőlem. Neked kell megoldanod, különben önállótlan maradsz. Minden szükséges információ itt van.
Sok sikert. Amint megoldottad, írj, addig felesleges.

prognosys 2014.04.13. 21:01:07

@zero: nem biztos, hogy ezért irigykedni kéne rá! Egy képviselői feladat rettenetesen nehéz, ha valaki becsületesen csinálja. Pláne, hogy ő olyan fajta, aki nem veti meg a szegény embert és nem felejtette el honnan indult, szemben más megmondó emberekkel!

hanta boy 2014.04.13. 21:07:50

Fiúk!

Kár minden szóért!
(szerintem nem csak én vagyok így....)

Eddig is a JOBBIK-ra szavaztam, és az EU választáson is arra fogok!

Én a JOBBIK további JELENTŐS erősödésére számítok!!!!!!!!
(persze nagy kérdés a baloldali Katyvasz támogatói most hogyan osztják meg szavazataikat....)

gazoló 2014.04.13. 21:12:09

@Secnir:
Krisztina 'nagysasszonyban manapság kinek a 'faxát tisztelhetjük??

hanta boy 2014.04.13. 21:19:07

Nyilván beindult az összes ballibsi médiában a JOBBIK fikázása....

Úgy kell nektek!

Minden fikázásotokkal csak a JOBBIK erősödik!

Köszike a támogatást!!!!!!!!!!!

vitéž munkášőr 2014.04.13. 21:30:01

@prognosys: XDDDDDD

Rákosi Mátyás pedig kalászokat simogat

hanta boy 2014.04.13. 21:52:22

Munkásőrkém!

Rákosi Mátyás....ha élne, forogna sírjában!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.13. 22:26:10

@danesdzsu2: nem tudom mit kell megoldani, ugyanis itt egyedül te nem értettél semmit se, morvai még mindig a jobbik jelöltje

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2014.04.13. 22:35:40

@tesz-vesz: Jah, ez így működik! Vannak a gonoszok és hujék (aka: eszdéeszesek), akik nem akarnak európai béreket, mert gonoszok és hujék (aka: eszdéeszesek), és vannak a jóarcok akik meg igen.
És ha nyernek a jóarcok, akkor európai bérek lesznek, a jóarcgyőzelemtől.

Komolyan, nőlj már fel! Én is európai béreket akarok, csak ezen spec semmit nem lendít az eu-s választás. Alapvetően nem hülyeség az, amit azt hiszem Balczó mondott, hogy az EP showhivatal. DinnyeDani féle bohócok kiordíthatják magukat, másodvonalbeli elhasznált figurák pedig előre hozott nyugdíjként élvezhetik a semmittevést, miközben qrva fontosnak hihetik magukat( ld: @dajcstomi)

(Egyébként honnan a halálból van neked ennyi időd kommentelni? )

Virág et. 2014.04.14. 06:54:15

Vicces, hogy minden EU-s bejegyzés alatt megjelennek a hülyék, akik szerint Mo nettó befizető. :) Őket a számok nem tántorítják el, mert hisznek.
Az euroszekpticizmust én nagyon megértem egy némettől vagy angoltól, akiknek az adóforintjaiból épült nálunk pl. a 4-es metró, az autópályák vagy minden útfelújítás, ebből tőkésítik fel a magyar start upot stb. Vicces dolog azt gondolni, hogy ha nem lennénk EU tag, akkor itt nagy nemzeti díszbe borulna az ország. Ugyanúgy európai fogyasztási cikkeket vásárolnánk, mint 2004 előtt. Ugyanúgy Opel, Peugeot, Renault, VW stb. autókat vásárolnánk, mint eddig, ha nem lenne Tesco, akkor a határmentiek Bécsben vagy Szlovákiában vásárolnának a Tescoban, a magyar kisboltok meg onnan szereznének be és vennénk ugyanazt a szemetet csak +30%-os áron. Ahogy most is vesszük az amerikai, kínai, japán cikkeket, pedig sem az USA-hoz, sem Ázsiához nem csatlakoztunk. Sokan tényleg olyan hülyék, hogy azt hiszik, hogy az EU miatt van a globalizáció.

A Jobbik stupiditását meg mi sem bizonyítja jobban, hogy európai béreket az európai parlamenttől várnak. Ennek az intézménynek semmi ráhatása a tagállamok gazdasági teljesítményére, az 99%-ban tagállami feladat, az EU csak projekteket támogat, pénzt ad, de a végrehajtás, a belföldi gazdaság élénkítése, az adórendszer az teljes egészében tagállami döntés. Szóval az európai bérekről az emberek már döntöttek 6-án és úgy látták, hogy itt kérem minden rendben van, jól keresünk, Matolcsy meg Varga kezében elérhető a fényes jövő.

Bee-zony 2014.04.14. 07:05:43

Van némi logikai ellentmondás a zászlóégetés, a kidobása és a zászlóval való kampányolás között. Az ellentmondás feloldása az, hogy a Jobbik nem egy ideológiailag egységes és következetes szervezet, és nem is az erkölcsi és szellemi tökéletesség egységes megtestesítője, hanem a másik oldalon áll, ennyi.
Az abnormitás csúcsa pedig mégiscsak Szegedi Chanád, a zászlóégető, aki most azért EU-képviselő, hogy a helyet ne a szélsőjobbosok foglalják el…
A Jobbik vezetése hajmeresztő hibákat követett el, és követ el, és szellemileg bőven van még hova fejlődniük, viszont legalább vannak, hogy ellensúlyozzák a szélbalos judeonácikat – és persze ha már van az egyik, az a tökéletes állapot, hogy teljes egyensúlyban legyenek a másikkal, és az a legjobb, ha nincs egyik sem. Azt pedig megmondta már néhány Jobbikos, hogy ők kényszerpolitikusok, mert vannak olyan okok, amelyek ezt szükségessé teszik. Az oknak meglesz az okozata, ahogy mindig is.

Egyébként meg az sem igazán élet, ami a szellem főáramlat-szarokra való verbális reagálásból áll; ez cselekvésként nagyon kevés. Go live.

Vidéki 2014.04.14. 07:42:14

Zeronak miért nem tetszik az alsó kép sem, ahol Morvai Krisztina európai béreket követel?

Talán Zeronak tetszik a diszkrimináció?

Érzékelhetné, hogy noha a Magyarországra betelepült multik magyarországi termelő és szolgáltató modern egységeiben a munka termelékenysége nem marad el a nyugat-európaitól, a magyarországi „bennszülött” munkavállalók bére töredéke az „anyaországi”munkavállalókénak.

Ha egy autógyár nem Győrbe, hanem attól 60 kilométerrel nyugatabbra, Ausztriába telepítené ugyanolyan modern gyárát, már sokkal bőkezűbben kellene megfizetni a munkavállalókat.

danesdzsu2 2014.04.14. 07:51:52

@tesz-vesz: te tényleg ennyire öntelt vagy?
Tételezzük fel, hogy mindenki képes elolvasni a posztot.

Több segítséget nem kapsz, hiába is könyörögsz.

Virág et. 2014.04.14. 07:58:10

@Vidéki: Felfedezted a meleg vizet, gratulálok. És ehhez szerinted minek van több köze, az EP-nek vagy a nemzeti parlamentnek?

A betelepülő multik az adott ország bérszínvonalához idomulnak. A sarki közértben sem kerestek jobban az emberek, mint a tescoban és Ausztriában a kisboltban is jó a fizetés. Ennek a multikhoz semmi köze, ennek ahhoz van köze, hogy Magyarországon alacsony a bérszínvonal. Az országos bérszínvonal pedig mindig attól függ, hogy a gazdaság hogyan teljesít. Egy gazdaságilag erős ország megengedhet magának drága munkaerőt (sőt, egy idő után az azt üzemeltető emberek ezt ki is kényszerítik, ha magától erre az emelkedésre nem kerülne sor), egy szegény nem. A multik pedig mindenhol a saját érdeküket nézik: ha megtehetik, hogy ne 2000 euróért, hanem 140-ezer forintért foglalkoztassák ugyanabban a munkakörben a magyart, akkor ennyiért fogják és nem sokkal többért.

Arról nem is beszélve, hogy az EU-nak nagy ráhatása a hazai bérszínvonalra nincs, akinek az a szívügye, annak rossz hírem van, mert erről már megszületett a döntés április 6-án. És ott Te és elvtársaid úgy látták, hogy minden a legnagyobb rendben ment itt 4 évig.

Vidéki 2014.04.14. 08:14:07

@Virág et.:

"
A betelepülő multik az adott ország bérszínvonalához idomulnak. "

Egy régi munkásmozgalmi indulóban ez énekelték:

Még! Még! Még és még!
A birzsujnak sohasem elég!

A Spar-dolgozók felének bruttó bére kevesebb havi 120 ezernél.

Az nem járja, hogy egy magyarországi bennszülött bére megközelítse egy anyaországi született osztrákét, még ha termelékenysége nem is marad el az anyaországi született osztrákétól és a létesítmény ahol dolgozik, ugyanolyan modern, mintha Ausztriában lenne.

Régen a szakszervezetek egyik követelése volt : Egyenlő munkáért egyenlő bért!

Az osztrák tulajdonosok ezt a követelést arcátlanságnak vélik.

Manapság elfelejtették ezt a jelszót: Egyenlő munkáért egyenlő bért!

Ha a betelepült befektetőknek ez a megrögzött diszkriminatív gyakorlata fennmarad, akkor a fizetőképes kereslet gyenge marad, még abban az esetben is, ha minden pozíciót a gazdasági életben külföldi befektetők birtokolnak egyszer.

Te a befektetők fogadatlan prókátoraként helyesled ezt a gyakorlatot.

Amikor létezett a gyarmati rendszer, akkor a gyarmati bennszülött státusa sohasem érhette el az anyaországi lakos státusát.

Akkor is voltak prókátorok, akik megmagyarázták, hogy ez így van rendjén!

Baldrick68 2014.04.14. 08:28:56

Alighanem ez ide tartozik.
index.hu/gazdasag/2014/04/14/kimondtak_alaptalan_volt_a_rezsicsokkentes/

Alaptalan volt a rezsicsökkentés

Kizárólag uniós pénzből lehet majd fedezni az energetikai beruházásokat és eszközpótlásokat, mert a víz-, a szennyvíz- a távhő- és más közszolgáltató vállalatok államosításával, a hatósági árszabályozással és a cégek nonprofittá tételével nem marad pénz az egyéb kiadásokra, mondta a Napi Gazdaság hétfői számában Schmidt Jenő, a Települési Önkormányzatok Országos Szövetségének elnöke.

Virág et. 2014.04.14. 08:29:58

@Vidéki: Nem sikerült megértened. Nem baj, segítek leegyszerűsíteni, amit írtam: nincs így rendjén, de a megoldást nem az EU-tól kell várni.

A bérszínvonal-különbség okai belső gazdasági okok. Amikor azt mondod, hogy a Sparnál keveset keresnek, akkor azért tedd mellé, hogy a magyar kkv-knél sem keresnek jobban. Az hogyan illik bele a gonosz multis világképedbe? A szittya keresztyén nemzethy CBA-ban dolgozó eladó pontosan annyit kap, mint a Sparos. A magyar pékségben dolgozó pultos mennyivel keres kevesebbet, mint az osztrák? Ha a magyar vállalkozások képtelenek európai bért fizetni, akkor miért várjuk el a multiktól? Mi ez a kettős mérce? Egyébként érdekes helyzetet teremtene, ha a Spar meg a többi multi osztrák fizetést adna a magyar munkavállalóknak. Kb aznap menne tönkre a CBA és nagyjából az összes magyar kkv, mert mindenki inkább multiba szeretne menni dolgozni és kevés olyan hülye lenne, aki tizedannyiért végezné ugyanazt a munkát.

Az egyenlő bérekért a tagállami kormány tehet. Elmondom, hogyan: pontosan az ellenkezőjét kell tenni, mint amit a Fidesz csinált az előző ciklusban. Tőkét kell kihelyezni a vállalkozásoknak, ahelyett hogy tökét vonunk be a banki megszorításokkal. Befektetőket kell az országba hozni, ahelyett, hogy 6 éves befektetésekkel villogunk meg 0 értékű stratégiai PR partnerséget kötünk (gy.k. aláírunk egy üres és darálandó A4-est és kezet rázunk a kamera előtt). A befektetőket nem kell elüldözni azzal, hogy politikai érdekből fúrjuk meg a beruházásokat (Sukoró, indiai gumigyár) vagy hogy rommá adóztatjuk őket (szektorális adók, nem csak a bankadó). Esetleg másokat adóztatunk rommá, de a befektetők figyelnek és látják, hogy ma Suez meg az Unicredit, holnap lehet hogy én. Kiszámítható szabályozás kell, nem 1 napos törvények, visszamenőleges hatály, heti alkotmánymódosítás, magasról belesz.rás a nyilvánvalóan jogsértő intézkedésekbe (aztán adóból fizetik a borítékolható bírósági döntés utáni kártérítéseket). Kb. itt kéne kezdeni.

Flaggx 2014.04.14. 09:02:26

@Vidéki: "Egyenlő munkáért, egyenlő bért!" És egyenlő adórendszert és egyenlő munkatörvénykönyvét! Ja, hopsz, ahhoz már egyik kormányzó pártnak se füllik a foga, mi? :)

Namely 2014.04.14. 09:32:05

Európai jogokat? Megvan cuncus, csak élni kellene vele, nem visszaélni.
Európai béreket? Ahhoz dolgozni is kellene, nem csak az ősmagyar seggedet mereszteni és siránkozni Trianon miatt.
Talán szólhatnál az itthon maradt elvtársaidnak is, hogy zászló dobálása/égetése, zsidózás, kommunistázás, cigányozás helyett végre előre mutató tevékenységet kellene végezni.

Hass, alkoss, gyarapíts: és a haza fényre derül!
Nem véletlen, hogy Kölcsey nem azt írta, hogy Égess, gyűlölj, uszíts: és a haza fényre derül!

Lehet, mégsem ti vagytok az igazi hazafiak?

Hát, most, hogy átnéztük, szerintem nem.

maxval bircaman fȍszerkesztȍhelyettes · http://bircahang.org 2014.04.14. 09:34:27

Ezt a manír-mosolyt, Morvai bazmeg. Erröl a báránybörbe bújt farkas jut az eszembe.

Namely 2014.04.14. 09:36:04

@Vidéki:
ha már:
"A Spar-dolgozók "
akkor kérdezzük már meg, hogy a CBA-ban mennyi ez?
:)
asszemétmultik

Namely 2014.04.14. 09:37:30

@Namely: óbasszus nem láttam, hogy vidéki troll írta az előzőt, és én etettem..... :(((((

maxval bircaman fȍszerkesztȍhelyettes · http://bircahang.org 2014.04.14. 09:38:12

@tesz-vesz:

"a profit nem a jenkikhez megy"

Bizony, hanem a Kajmán-szigetekre, persze csak miután SZIGORÚAN kifizették a minimálbért a jobbágyaidnak.

maxval bircaman fȍszerkesztȍhelyettes · http://bircahang.org 2014.04.14. 09:39:35

@Namely:

A CBA-s fizuk ennek pont a fele :) Csak az nem szerepel a napi-Habonyban :)

BattleCry (törölt) 2014.04.14. 09:47:04

Emiatt a cikk miatt, meg a "ne szavazz a Jobbikra!" c. youtúbos moslék miatt újabb 3 szavazat megy majd a Jobbikra az EP választáson.

Minorkavidor 2014.04.14. 09:50:54

Nem akarom a birkákat elkeseríteni, de a honi egy főre jutó GDP az uniós átlag 64 %-a. Az uniós átlagban meg benne van Luxemburg- ahol legmagasabb a GDP, meg Bulgária ahol a legalacsonyabb. Ha mi nyugat-európai (és nem egyszerűen európai béreket akarunk, hja a jelző fontos) akkor 2-2,5-szeresére kell növelnünk az egy főre jutó GDP-t! Akkor majd jár a nyugat-európai nettó bér.

Virág et. 2014.04.14. 09:52:47

@tesz-vesz: Ne viccelj már. A 90-es években még az EU előszobájában sem jártunk és már mindenki iszkolt a Mariahilfer strasséra vásárolni a szemét multiknál. Amint leomlott a vasfüggöny, mindenki opelt meg vw-t vett a sz.r keleti roncsok helyett. A tartós fogyasztási cikkekben 0 konkurencia voltunk a nyugatnak (és a keletnek - Kína, Korea, Japán), ezen nem változtatott az EU semmit sem. Az élelmiszerek terén kinyílt a piac, ez tény, de talán azt sem kéne elfelejteni, hogy az élelmiszerexportnak Mo igenis nagy haszonélvezője, a tavalyi évben ez és a szemétmulti gépjárműexport húzta fel mínuszból a gazdaságot. Ha nincs EU, akkor ez mehet a kukába, mert a mieink is fizethetik a vámokat (azok oda-vissza mennek ugyanis) Németország felé.

Az elzárkózás pedig zsákutca: tessék csak É-Koreára vagy akár a vasfüggöny idejére tekinteni.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.14. 10:49:21

@TaTa86.:
nem nézek tévét.

ja, ha nem akarunk európai béreket, nem is lesznek.

felnőlvök, igen, nem holnap lesznek európai bérek, nem is jövőre. de nem arról szólt az EU, hogy felzárkóztatjuk az embereket?

ezért szavazott mindenki a csatlakozásra, és mi történt? nem történt semmi, csak kiszolgáltatottabb lesz a szuverén piacunk a nagyhatalmaknak.
nem történt életszínvonal változás, pedig az átlagemebrek csak ezért éltették az eu-t

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.14. 10:53:31

@Virág et.: "megjelennek a hülyék, akik szerint Mo nettó befizető."

én nem láttam itt ilyen kommentet. olvasni tudsz?

"Vicces dolog azt gondolni, hogy ha nem lennénk EU tag, akkor itt nagy nemzeti díszbe borulna az ország. Ugyanúgy európai fogyasztási cikkeket vásárolnánk, mint 2004 előtt. "

akkor mi értelme volt belépni? hogy impotens legyen a mindenkori magyar kormány?

az eu a globalizáció része. előtte is volt meki, csak tudod az lesz majd a ciki elvtárs, amikor 2020-ra Kína lesz a világ vezető gazdasági hatalma.

"A Jobbik stupiditását meg mi sem bizonyítja jobban, hogy európai béreket az európai parlamenttől várnak."

ezt te hol látod? én csak egy jobbikos szlogent látok.

kormányváltó Trabanttal 2014.04.14. 10:54:38

A zászlóégetés és a defenesztráció rendben volt.

Ez nincs rendben.

A sárga csillagos kék zászló az Európai Egyesült Államok jelképe, és mint ilyen, tűzre, szemétbe való.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.14. 10:54:56

@danesdzsu2: te egy buta troll vagy, kopj le idióta

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.14. 11:00:14

@Virág et.: "Kb aznap menne tönkre a CBA és nagyjából az összes magyar kkv, mert mindenki inkább multiba szeretne menni dolgozni "

így van, és a munkapozíciók száma végtelen. örökké lehet menni álláshirdetésekre.

kormányváltó Trabanttal 2014.04.14. 11:01:28

@Virág et.:

Lehet varázsolni a számokkal, de akkor az hogy van, hogy 4 évvel az EU-ba lépés után gyakorlatilag csődbe mentünk, miközben a Nagy Eltartó Németország úgy dübörög, mint Hitler óta sem?

Mint amikor a Berki Krisztián sír, vagy a Győzikéd, hogy jaj de nincs pénze.

Tudod, attól még nem lesz szegény valaki, hogy sokat költ, és a sok segílykéből sem sokan gazdagodtak még meg!

Undok, hogy a magadfajta undorító szadeszos pofák papolnak még mindig arról, hogy meddig kell meghajolni a segílykéért.

Én a magam részéről a gazdasági újraelosztást egy tollvonással megszüntetném! No more elvonás, no more "munkahelyteremtés"! Lófasz a seggébe minden pályázatkirálynak! Na majd utána segílyezzetek.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.14. 11:03:14

@Svájc kiadta a szökésben lévő elítélt expolitikust: és szerinted ezzel én egyetértek? szerinted én nem köttetném fel orbánt meg gyurcsányt?

kormányváltó Trabanttal 2014.04.14. 11:10:59

@Bee-zony:

Morvai mindig is gyanús volt, már csak a zsidó férje miatt is.

Ráadásul annyira természetellenessé vált az egész beszéde, annyira nincs összhangban a mondandója a metakommunikációjával, hogy egy szavát sem hiszem. A tömegeknél biztos bejön a tanult beszédmód, éppen ezért van, de nekem a gyomrom forog tőle.

Az is ellenszenves, hogy felszedett vagy húsz kilót, amióta beült a jóba.

kormányváltó Trabanttal 2014.04.14. 11:15:12

Szegedi Chanáddal is el kellene számolnia a Jobbiknak, mert az azért nagy károkozás volt, hogy egy zsidót küldtek az EP-be, pláne ilyen nácizós fasisztázós esküszegő legalja zsidót. Ilyen esetben repülnie kellene az ajánlójának is.

Hamajd 2014.04.14. 11:19:28

@Secnir: "elváltak, amikor asszonynál beakadt a jobbos lemez."

OK, bulvárban nem vagyok otthon.:)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.14. 11:31:04

@Virág et.: "az élelmiszerexportnak Mo igenis nagy haszonélvezője "

Magyarország? a magyar politikusok? vagy a magyar emberek, magyar gazdák?
beszéltem már az élelmiszeriztonságról, ami a legfontosabb állami érdek:

kkbk.blog.hu/2013/12/13/agrarorszagok_es_a_jovo

a gépjárműexportosokról mit mondana hovárt andrás?
ez is multi, érintett az adócsalásban, hisz úgy hozatja be a nyersanyagokat külföldről.

gazdasági együttműködések ugyanúgy lehetnek eu nélkül is. ugyanúgy le lehet tárgyalni a kedvezményes vámokat bizonyos dolgokra, ahogy lehet védővám is a szlovák paradicsomra, és a román sertéshúsra stb.
ez nem elzárkózás! ez üzlet. ezek számok. nemzeti érdekkel.

Virág et. 2014.04.14. 11:35:57

@tesz-vesz: Később válaszolok, most nincs sajnos időm.

@kormányváltó Trabanttal: Ez dobogós nagy baromság az elejétől a végéig. :) Az EU pénz az szerinted segély? A projektre nyert pályázati pénz az szoctám?

Istenem ...

danesdzsu2 2014.04.14. 11:42:03

@tesz-vesz: az a jó szívem, az visz a sírba. Na jó, segítek.
Mit jelent az, ha valaki egy párt képviseletében indul?

kormányváltó Trabanttal 2014.04.14. 11:50:40

@Virág et.:

Ha egy vállalat nem a termékeire, hanem A/4-es lapok gyártására kap pénzt (ráadásul az államtól, EU-tól), az igen, az segély. Sok vállalatnak más érdemi bevétele nincs is.

Mi a fasznak segílyezni vállalatokat?

Hogy a piacképtelen termékei ellenére se haljon éhen? Ezért húzzuk le azokat, akik még mindig piacképesek? Vagy hogy bár piacképesen működik, több profitja legyen, mint amennyi egyébként lenne? Ezért veszed el a tescós pénztáros fizetését?

Itt látszik, mekkora liberálbolsevikok is vagytok.

Amerika meg röhög rajtunk, hogy a kommunista és a kapitalista gazdaság milyen faszán konvergált Európában, átvéve mindkettőnek a hátrányait.

Vádló Bitófa 2014.04.14. 12:45:03

Miért baj, ha több fronton próbálkoznak?
Mellesleg Morvai igencsak megdolgozott a pénzéért, sok fontos magyar ügyet képviselt.
www.morvaikrisztina.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=942:recseg-ropog-a-gyarmatosito-eu-birodalom-morvai-es-gaudi-strasbourgi-koezeleti-beszelgetese-videoval&catid=111:nemzeti-oenrendelkezes&Itemid=228

egy kis történelem:
Az NSDAP alapvető programpontja volt a parlamentáris demokrácia felszámolása.
Mégis, ezt az ellenség szabályai szerint érték el - választásokon nyertek.
(Megjegyzem, ha néhány év múlva tartottak volna választásokat, biztosan 80-90%-kal nyertek volna.)

Vádló Bitófa 2014.04.14. 13:04:44

@közrabszolga: "Mi lenne velünk, ha az EU-s pénz nem lenne? "
A csatlakozás után az elszegényedés mértéke még meredekebb. A magyar nép történelmének legnagyobb nyomorában tengődik . Napi 10-12 órát dolgozó emberek tömegei halnak éhen vagy menekülnek az éhhalál elől külföldre. Mielőtt sikítanátok, én ide sorolom azokat is, akik évtizedekig szinte kizárólag ipari hulladékot fogyasztanak (pl. tescos ?élelmiszer?), majd rákban, keringési, stb. betegségekben halnak meg.

Szerinted ez még rosszabb lenne az EU nélkül??????

Az EU csatlakozás miatt a bejövő pénzek 5-10-szeresét fizetjük ki közvetve és közvetlenül.
ráadásul:
-A támogatások ~80%-a baromságokra érkezik.
-A támogatások 50-80% elmegy korrupcióra.
-A nagy beruházásokon a kivitelezést gyakran külföldi cég végzi, vagy 1-2 belföldi oligarcha cége (pl. Közgép). Ezek persze elfelejtik kifizetni az alvállalkozókat.
-Másrészt a pályázatokon való koldulással a Szent Versenyt is igencsak eltorzítják.

Hatalmas ráfizetés az EU:
www.youtube.com/watch?v=QJDREGi6JYs
ebredezes.hu/rafizetes-az-eu-pavics-lazar-elemzese-ksh-alapjan/

kormányváltó Trabanttal 2014.04.14. 14:51:01

@Vádló Bitófa:

Csak a statisztikákkal bűvészkednek az EU-lakájok.

Eközben tény, hogy 1100 év után éppen az EU-tagság idején köszöntött be Magyarországon a de facto államcsőd, 4 évvel a csatlakozás után. Török, tatár, német, szovjet idején sem dőltünk meg ennyire.

Az is tény, hogy pont a legnagyobb segílyezők tollasodtak meg a legjobban az EU-ban. Ugyanis amit a "szakértőink" segílynek hívnak, és ami miatt a kezüket csókoltatnák, az nem segíly, hanem befektetés, ami hasznot hoz annak, aki adja, és nem pénzt visz. Majd hülyék lennének. Szerencsére már mi is ébredünk, mi is gólra akarjuk játszani már a focit, nem vállveregetésre.

Ráadásul a kimenő és a beérkező pénzek úgy néznek ki, hogy amit mi adunk az EU-ba, azt mindenki adja, míg ami bejön, azt egy szűk kisebbség kapja.

Eközben már lassan odáig tupírozzák a mesét az EU-lakájok, hogy a német munkanélküli tartja el a magyar mérnököt.

Ráadásul a legnagyobb érték mindig az, ami a fejekben van: félmillió értelmes magyart szívott el az EU az elmúlt 10 évben. Ezt valamiért szintén nem veszik be az egyenlegbe, csak orbánozásra használják.

Köpedék egy banda ez.

Éppen ezért kellene, hogy a Jobbik tagsága rákényszerítse a vezetőit, hogy ne kurvuljanak el. Ez a sárga csillagos kék zászló ez bizony elkurvulás, a nemzetek Európájának szimbolikus megtagadása. A defenesztráció volt a helyes szimbolika.

kormányváltó Trabanttal 2014.04.14. 15:02:55

Nagyon bumburnyák duma ez az "aki az EU pénzéből él, az ne szidja ez EU-t" duma.

Ennyi erővel egy libsi közalkalmazott se nácizzon? Vagy egy libsi versenyszférás, aki családi adójóváírást vesz igénybe? Merthogy "a rászisták pénzéből él".

Ami jár, az jár. Ahogy a libsi versenyszférásnak (ha van ilyen) jár az adójóváírás, úgy jár a magyar adófizetőknek is, hogy az EU-tól visszakapjanak valamennyi pénzt. Bármi is a véleményük az EU-ról. Még a bűnözőket is legomboljuk, ha ítéletet hoz felettük a bíróság - pont az EU-t ne gombolnánk le?

Elég már a libsi süket dumából! Szerencsére ismét beárazta őket a társadalom.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2014.04.14. 15:17:09

@danesdzsu2: Arról nem azok döntenek, akik az Európai parlamentbemennek képviselőnek, ahhoz a magyar parlamenti választásokat kellett volna megnyerni.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2014.04.14. 15:18:07

@kormányváltó Trabanttal: Visszakapjanak! Többet kapunk sokkal,mint amennyit befizetünk. Ennyit értesz mindenhez, amihez hozzászólsz?

BadSimpson 2014.04.14. 16:43:17

@kormányváltó Trabanttal: -"Ami jár, az jár."

WOW

Miközben a hozzád hasonlók teli torokból höbörögnek ,hogy ha ezt egy roma mondja, de, hogy ti mondjátok az teljesen természetesen. Ejj :)))))

.

kormányváltó Trabanttal 2014.04.14. 16:45:25

@BadSimpson:

A cigányod mennyit fizet a közösbe, mielőtt a járandóságáért üvölt?

Az EU-nak adtunk piacot, fél millió képzett szakembert, privatizáltunk, liberalizáltunk, vásárolunk tőlük ezerrel, hadd ne folytassam.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2014.04.14. 16:50:30

A zászlóégetés meg tényleg baromság volt.

BadSimpson 2014.04.14. 17:17:07

@kormányváltó Trabanttal: Jól van, végezz csak tovább szerecsenmosdatást. A korábbi mondatoddal(és a Jobbik viselkedésével) a szemben ti sem vagytok különbek a cigányoknál.

Minorkavidor 2014.04.14. 17:30:18

@kormányváltó Trabanttal:

Jó nagy piac az a 10 millió, az EU15-ök (2004-es csatlakozás előttiek) 375 milliós pacának:))
A félmillió ember többsége a 2010-es kormányváltás után ment ki, valahogy nem volt ínyére az unortodox gazd.pol:))

Minorkavidor 2014.04.14. 17:33:52

@kormányváltó Trabanttal:

Ők meg tőlünk: a kecskeméti Mecik többségét sem itthon veszik meg, ugyanígy a győri Audi termelésének többsége is EU-s exportra megy...

Minorkavidor 2014.04.14. 17:36:56

@kormányváltó Trabanttal:

Államcsőd 2008-ban? Akkor, hogy tudott a fidesz azelmúlt4évben 6000 milliárdot lenyúlni?

Minorkavidor 2014.04.14. 17:44:50

@Vádló Bitófa:

Na szóval 2007-20013 között 7.000 milliárdos kerettel gazdálkodhattunk, ez azt jelenti, hogy ezen időszak alatt szerinted 35-70.0000 milliárd HUF-ot fizettünk be az EU kasszába?))
Hogy mire ad az EU pénzt? Gyakorlatilag arra amire kérjük!! Volt arra példa, hogy a fidesz kormány átírta az előző kormány fejlesztési prioritásait, Brüsszel ezt elfogadta és jött a pénz az új tervekre...

Minorkavidor 2014.04.14. 17:46:47

@kormányváltó Trabanttal:

A régi magyar dzsentri közmondás szerint: "Aki fizet muzsikáltat, aki nem fizet nem muzsikáltat.'

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2014.04.14. 18:43:39

Ezt a plakátot elnézve csak az jutott eszembe, hogy Morvai - valamint vele együtt kúródóra - tényleg ilyen trampli lett az elmúlt időkben, vagy csak a jobbiknak a nőkhöz való hozzáállásának a jellemző megnyilvánulása, hogy mindkettő ilyen tepsiképű beállításban van a plakáton...

Zeppeliner 2014.04.14. 18:47:44

@NyúlKálmán:
Tudod annak idején Milosevics is baszakodott a nyugattal, lásd hogy végezte.
A jobbik ha egyszer hatalomra kerülne(sosem fog) és a programja a felét megvalósítaná másnap elzavarná a nép mert csődbe vinnék az országot.
Elnézve a többi jobbikost ahogy bőszen arról ugatnak, hogy mi nettó befizetők vagyunk talán a program 20%-a is kiváltaná a népharagot.
Ostobább banda, mint a fidesz.
Hofi Géza óta tudom, hogy az egy főre jutó bunkók száma legalább kettő szóval az egymillió nem is nagy szám.
Egyébként minden fradi,újpest drukker az ismeretségi körömben jobbikos. Érdekes.

kormányváltó Trabanttal 2014.04.14. 19:47:40

@BadSimpson:

Te veszel igénybe családi adójóváírást? Használod a közutakat? De hiszen az a magamfajta nácifasiszták pénzéből is épült! A pénzem jó, az elveim nem? Akkor lehet menni Izraelbe! Vagy kussolni arról, hogy ki kaphat ún. EU-s pénzt.

kormányváltó Trabanttal 2014.04.14. 19:49:23

Látom, megjött az EU csöcsén lógó álértelmiség.

De kár, hogy nem maradtatok 15% alatt, pedig most itt volt a nagy alkalom.

Vidéki 2014.04.15. 00:40:37

@Namely:

Nyald a multi seggét elvtárs!

"Európai béreket? Ahhoz dolgozni is kellene, nem csak az ősmagyar seggedet mereszteni ".

A magyar gyűlölő elvtárs mit szokott mereszteni?

kormányváltó Trabanttal 2014.04.15. 01:53:49

@Vidéki:

Szerencsére, ha mi itt a csonkaországban nem is, határon túli nemzettársaink busásan megjutalmazták az antimagyarokat. Ha valaminek, hát az antimagyarizmusuknak köszönhetik elsősorban az újabb kétharmadot. Megérdemelték, megdolgoztak érte.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.04.15. 06:35:35

@Vidéki:

multik bazmeg a jó kurva anyádat, azt. 47 ezer, és arra kibaszott büszke voltál, te rohadék, és a kurva pártod is arra veri.

Vidéki 2014.04.15. 08:10:17

@mavo:

Stílusod alapján te a Kormányváltó Értelmiség oszlopos tagjaként vagy beazonosítható!

Virág et. 2014.04.15. 08:34:08

@tesz-vesz: És az mennyire lenne igazságos, hogy ORSZÁGON BELÜL ugyanazért a munkáért valaki 120 ezret, a másik 620 ezret kapna? Szerinted nem lenne ezerszeres a társadalmi feszültség? Ma legalább azzal nyugtathatja magát a keveset kereső, hogy ez nem Bécs vagy Berlin vagy London. De ha az utca másik felén már ott van Bécs, Berlin és London a bérekben, akkor a helyzet picit változna.

Élelmiszer-, gépjármű-export. A tényeken nem változtat, hogy ezek húzták fel a gazdaságot tavaly a mínuszból.

"gazdasági együttműködések ugyanúgy lehetnek eu nélkül is. ugyanúgy le lehet tárgyalni a kedvezményes vámokat bizonyos dolgokra, ahogy lehet védővám is a szlovák paradicsomra, és a román sertéshúsra stb."

EU-s tagállammal nem lehet. A vámkérdés nem tagállami kérdés, mivel ami bejut egy tagállamon belülre, az bejut az EU-n belülre, ebben a közösségi jog dönt. Amit Mo-ra importálsz, azt értékesítheted akárhol a világon. Nem tudsz EU-n kívülről csak egy tagállammal megegyezni, az egész EU-val kell. Az meg nem fog menni, hogy te 0 vámot akarsz, de feléd aztán legyen védővám a szomszédoktól. Ebbe ember nem fog beleegyezni, az egész EU értelmét kérdőjelezné meg. Nagy játékosok, mint Kína és az USA el tudnak érni kedvezményeket, de totális és egyoldalú vámmentességet még ők sem és ez is viszonossági alapon megy.

Mi konkrétan éhen halnánk. A magyar export nem húsba vágó, ha a Mercedes vagy az Audi EU-n kívül találja magát, hát átmegy Szlovákiába majd és kész. A mezőgazdasági exportot meg beszerzik a versenytársaktól, akár keleten, akár a franciáktól nyugaton. Ezen mi csak veszíteni tudunk és ezt pontosan látja mindenki, aki nem ebből akar kb 20%-ot elérni, hanem vezetni akar egy országot. Látták ezt a szocik és látja ezt Orbán is.
Vona meg beszél zöldségeket, mint rendesen.

Virág et. 2014.04.15. 08:45:11

@kormányváltó Trabanttal: "Ha egy vállalat nem a termékeire, hanem A/4-es lapok gyártására kap pénzt (ráadásul az államtól, EU-tól), az igen, az segély. Sok vállalatnak más érdemi bevétele nincs is."

És az EU hibája, hogy a pályázati elbírálásért és az elosztásért felelős tagállami szerv (minisztérium, NFÜ stb.) érdemteleneknek adja ki? Nyilván korrupciós céllal? Az EU a sz.r mert a magyarok már megint lopnak, hát gratulálok.

"Mi a fasznak segílyezni vállalatokat?"

Nem segélyezni kell, hanem feltőkésíteni. Arra érdemeseket. Hogy minek? Hogy még többet érjenek el, még sikeresebb legyenek és még tovább fejlődhessenek, növelve a termelést, a foglalkoztatottságot stb. Ezt tényleg meg kell magyarázni? Valakinek van egy jó ötlete, meg szeretné valósítani, de ahhoz már pénz kéne, több mint ami neki otthon van. Bank nem hitelez semmit. Cégnek korábban is csak ingatlanjelzálog mellett adtak pénzt, a bankadók miatt ma már kb sehogy, azt is alig jobb feltételekkel, mint a falusi uzsorás. Marad a kockázati befektetés és az EU-s pályázatok.
Egyébként az EU-s források elsősorban nem a piaci szereplőkhöz, hanem az államhoz kerülnek, abból épül minden az országban. A kisvárosi terektől a fővárosi útfelújításokig. Ebből lett gazdag Simicska.

"Hogy a piacképtelen termékei ellenére se haljon éhen? Ezért húzzuk le azokat, akik még mindig piacképesek? Vagy hogy bár piacképesen működik, több profitja legyen, mint amennyi egyébként lenne?"

Te mi a fenéről beszélsz? Csak piacképtelen cégek nyernek pályázatokat, tényleg? Szerinted ki bírálja el a pályázatokat, az EU vagy Lézer Jancsi? Tudod, akikre voksoltál gondolom te is, de legalábbis az elvtársaid immár másodszorra is. Nem tetszik a rendszer, a NER? Egyétek meg, amit főztetek. Az se vigasztal, ha a Fidesz jr-ra szavaztál (jobbik), kb ugyanaz a kettő.

"Ezért veszed el a tescós pénztáros fizetését?"

Mit veszek el? Eddig sem volt magas fizetése, eztán sem lesz. Ha magas fizetést akar, akkor április 6-án kellett volna ugrálnia, de májusban emiatt hiába meg az EU-hoz, mert a belföldi bérszínvonal aztán nem az EU-tól függ. Az a belső tagállami gazdaságpolitika eredménye, ami most már 4 éve abból áll, hogy kifogásokat keresünk, hogy épp ki miatt megy minden sz.rul, ki támad minket és ki a felelős, aki semmiképp sem az aktuális döntéshozó.

Ti meg kajáljátok, repetát kérte belőle. A jobbik meg úgy húzott volna koalícióba, ha ezen múlik a fidesz többség, hogy öröm lett volna nézni. Gazdasági kérdésben érdemi ellenhangot eddig sem hallattak az előző ciklusban ... Ha nem cigányozni vagy zsidózni kell, akkor elfogy a szókincs.

"Amerika meg röhög rajtunk"

Na ebben egyetértünk. Ennél jobban csak a Nemzetek Európája nevű nesze semmi, fogd meg jól szörnyszülötten fog majd nevetni.

Virág et. 2014.04.15. 08:46:28

@Virág et.: "Amit Mo-ra importálsz, azt értékesítheted akárhol a világon. "

... akárhol az EU-n belül akart lenni természetesen.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.04.15. 10:53:47

@Vidéki:

a te esetedben az az egyetlen mentség, ha pénzért vagy ilyen elvtelen seggfej. ha ingyen, akkor még annál is segghülyébb vagy, mint hittem volna.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.15. 11:58:40

@Vádló Bitófa: Napi 10-12 órát dolgozó emberek tömegei halnak éhen"

hol? pakisztánban? azért ilyeneket már ne írjunk már le

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.15. 12:18:01

@Virág et.: természetesen lassú felzárkózásról van szó, ami nem csak a multikra érvényes, nem egyből 300 ezres fizetésről az eladónak.

Élelmiszer-, gépjármű-export. akkor is felhúzza a gdp-t ha családi vállalkozások termelik meg kishantosi kalákában szövetkezve az élelmiszert.

a mostani választás miatt is megint egy helyben toporgunk újabb négy évre. pedig ha 20 éve független, civil, szuverén kormányaink lettek volna, ha lett volna valódi rendszerváltás, akkor talán már ausztriai színvonalon élhetnénk. és magunk teremtenénk munkahelyeket a KKV-val, nem pedig a mogyoróosztogató, haszont kivivő multikat kéne behívni könyörögve és cinkosan.

jövedelmező állami vállalatok, magán kkv-val, néhány helyes külföldi multival, mert én nem vagyok alapból a normális multi ellen, kellenek is. állami, magyar bankkal, és a vámkivetési joguk visszavétele, amiről a hazaáruló "majdnem beszervezett" orbán és az Európai Egyesült Államokról NYÍLTAN hadováló gyurcsány lemondott a júdáspénzéért. és törvényekkel máris kordában tudjuk tartani a gazdaságot.

kérdezzük meg a kínaiakat, akik országa 2020-ra a világ vezető gazdasági hatalma lesz, mennyi profitot termel az állami tulajdonú kereskedelmi bankjuk?

ha nem tagállami kérdés a vámkérdés, akkor nem leszünk tagállamok.
én egy szuverén országot akarok, van ebben az országban épp elég okos ember, szakember, akivel elkormányozhatjuk ezt az országot. nyilván nem a mostani "értelmiségre" gondolok.

de először azt kéne megérteni, hogy nem azért törölték el a határokat, hogy a magyarnak jó legyen, nem a politikusi üresfejű nyilatkozatokat kell figyelni, (igen, a ny-európai vízfejű politikusok feje is üres), hanem a gazdasági mutatókat.

(ezért is vagyok kiváncsi az orosz milliárdosok vagyonára, gazdaságuk összetételére, nemám jenki cégek strómanjai.)

önmagában a vám nem sok mindent jelent, ez egy alku az adott országgal, a galaxis nem 2004-ben kezdődött ám, azelőtt is volt élet.
jó lenne, ha nagyobb léptékben gondolkodnánk a kereskedelmi működésünkről, az emberiség egész történelme megteszi most. és vámok voltak, lesznek, vagy nem voltak de ingyen egy szuverén hatalom soha nem csinált semmit, és ingyenpénzt soha nem adott senki a másiknak országok, birodalmak közötti szinten.

éhenhalni nem tudunk, amíg ez az ország 20-30 millió embert képes etetni, olyan jó itt a föld, ezért kulcskérdés Ángyán bioprogramja Kishantossal, az a programjának a modellje.

max annyi lenne legrosszabb esetben, hogy kevés lenne az autó, szgép, energiaellátást meg tudjuk oldani.
de ez is csak akkor lenne, ha kikergetnénk a multikat, amit én se tartok jó ötletnek, egyelre csak fizessenek rendesen adót, Horvát Andrást meg majd 20 év múlva rájuk küldjük a csapatával, hogy legalább a törvényeket legyenek szívesek betartani. aztán egy kicsivel több adót is fizethetnének.

azért a felesleges élemiszert el tudjuk ám adni másoknak is, nemcsak szlovákiának.
orbán egy buta ügyvéd, sose tanult, apja elintézte a diplomáját, semmit nem lát, csak soros és a rotschilddel üzlelető csányi aranyhangon delejezi. fogalma nincs az egészről, nem is érdekli, csak a foci kell neki.

kormányváltó Trabanttal 2014.04.15. 12:51:13

@Virág et.:

Látom, hiszel is a kommunista eszmékben, nemcsak terjeszted.

Én a magam részéről továbbra is annak a híve vagyok, hogy a vállalatok a vevőik pénzéből éljenek meg, ne az adófizetőkéből!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.15. 12:54:18

@Virág et.: szerintem megszabhatja az eu, hogy bizonyos részét (már amennyit le tudunk hívni belőle...) igenis a multik rámogatására kell fordítani

a pályázatokat itthon nagyrészt azok bírálják el, akik a földnél és a trafiknál is, ez teljesen egyértelmű.

" Az uniós költségvetés több mint 76%-ával a tagállamok gazdálkodnak. Idetartoznak a strukturális alapok forrásai, amelyek a regionális, a politikai, a szociális és a képzési programok finanszírozása mellett a mezőgazdaságot (pl. a gazdákat) támogatják."
europa.eu/about-eu/funding-grants/index_hu.htm

gazdákat, érted: mészáros lőrinc, csányi és demján is gazda, mert van földjük... csányi kapta a legtöbb földtámogatást pár éve és most is, utána nyerges és az mszp-s leisztinger is dobogós

már egy gyerekkori barátomtól is tudom, hogy a földtámogatásokat nem az kapja, aki megműveli a földet, hanem akié a föld, tehát nem oda jut el, akinek a legnagyobb szüksége lenne rá.
kkbk.blog.hu/2010/10/14/magyar_mezogazdasag_a_rendszervaltas_utan_szubjektiv_elemzes

"A finanszírozás két fő típusa

Támogatás konkrét projektek megvalósítására ítélhető oda, amelyek kiválasztása rendszerint pályázati felhívás közzététele után történik. Az EU az adott projekt költségeinek egy részét állja, a fennmaradó összeget más forrásokból kell előteremteni.

Intézményeinek és programjainak zökkenőmentes működtetése érdekében az EU szolgáltatásokat, árukat és építési beruházásokat vásárol közbeszerzési szerződések útján."

de az új széchenyi-terc is eu-s pályázatok.
eupalyazatiportal.hu/uj_szechenyi_terv/

"A jobbik meg úgy húzott volna koalícióba, ha ezen múlik a fidesz többség, hogy öröm lett volna nézni."

igen? akkor ez most már biztos? mire lett ez alapozva? mert szerintem meg hót nincs így

danesdzsu2 2014.04.15. 17:33:33

@tesz-vesz: nem, nem, nem. Szorosan köthető a párthoz a Simicska meg egyes iráni szervezetek.

Benne van a nevében: a párt őt választja arra, hogy képviselje a pártot. Ennek _minden_ következményével.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2014.04.15. 19:52:49

@kormányváltó Trabanttal: Az ország. money-go-round.eu A rend kedvéért: független portál, nem az EU-hoz tartozik (elfogultságaitok miatt nem linkelem be a EU pénzügyi jelentését, ahol még az is látható, hogy melyik költségvetési fejezetből ment a pénz, tehát mennyi mezőgazd., mennyi régiós és mennyi szociális támogatás).

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2014.04.15. 19:53:35

@kormányváltó Trabanttal:

kormányváltó Trabanttal 0 bejegyzést írt és 113 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2014.04.07. óta tag.

Eddig milyen néven osztotta az észt?

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2014.04.15. 20:01:05

@tesz-vesz: Csak a multik támogatásáról: vállalati támogatás eleve nagyon kevés, mert versenytorzító, és ellentmond az állami támogatási (Eu-s) szabályoknak. A döntés a tagállami irányító hatóság kezében van, semmi multitámogatási hányadot nem lehet megszabni.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2014.04.15. 20:03:27

@kormányváltó Trabanttal: @Vádló Bitófa: Nem az ide kommentelő EU-szkeptikusok kedvéért, ők vagy balga hívők, vagy tudják, hogy a számok manipuláltak, csak az olvasók kedvéért szóvá tenném a "vesztünk az EU-tagságon" típusú kimutatások néhány gyengéjét.
Vám: export esetén egyértelmű, a piacrajutást nehezíti. Import esetén sem többletbevétel, hanem átcsoportosítás, zömében a fogyasztóktól, vagy arra ösztönzi őket, hogy a gazdaságtalan belföldi terméket vegyék meg. A kontrollált importú hetvenes-nyolcvanas években a nyugati kozmetikumok és műszaki cikkek feketekereskedelme világosan megmutatta, mennyire szüksége van a magyar lakosságnak a nyugati termékekre.
A stadionépítések látványosan bizonyítják, hogy a felesleges beruházások a magyar félen múlnak (az is világos annak, aki ért hozzá, hogy az EU pénzek jelentős részének felhasználásról is a magyarok döntenek, és ők ellenőrzik, az EU-nak erre létszáma sincsen meg nem is szülne jó vért, főleg a "szabadságharcosok" körében). Ugyanakkor a vasút- és útfelújításokat, a városközpontok rehabilitációját, a kórházrekonstrukciókat, oktatási intézmények támogatását, és a visegrádi palota felújítását (helló, nemzeti büszkeség) kár lenne a felesleges beruházások közé sorolni. És ezek a létesítmények akkor is itt maradnak, ha azokat külföldi beruházók építik.
Vállalati támogatás viszonylag kevés van, a Közgépet meg ne keverjük ide, az megkapja a maga részét akkor is, ha nincs EU, és mindenki más éhen hal.
Az egyetlen érv, amellyel komolyabban kell foglalkozni, mert nem annyira egyszerű, az az, hogy a külföldi cégek kiviszik a nyereséget, míg a magyar cégeké itthon marad. Eléggé vitatható ugyan, hogy melyik cég tekinthető belföldinek, elég sok offshore-botránya volt a FIDESZ-közeli cégeknek ahhoz, hogy ez kétséges legyen, és a Jobbikosok se csak Magyarországon költik el a pénzüket (a kuruc.info se itthon telepedett le, de kiderült már ez-az másokról is - más kérdés, hogy most kapott a Jobbikot is magába foglaló pártcsoport félmillió euró támogatást a parlamenttől). Viszont a fentemlített importigény azt jelenti, hogy a többletjövedelem jelentős része így is úgy is külföldre jut az importtermékek, utazások révén. Megjegyzem, hogy ez az egyik oka annak, hogy az egykulcsos adó nem lendítette föl a gazdaságot.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.15. 20:13:28

@danesdzsu2: ?????????
irán???????
te miről beszélsz?? takarodj innen a fenébe te retardált!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.15. 20:40:20

@Kuviklacz: mivan? az egész eu-t a multik hozták létre
szén- és acélközösség megvan?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.15. 20:46:09

@Kuviklacz:
a világtörténelemben még soha nem volt olyan, hogy ingyenpénzt adtak volna és semmit se kértek érte cserébe. te hol élsz? ez axióma legyen

van az EU-nak tagdíja,
2004-2010 időszakában pl 5 milliárd eurót fizettünk be tagdíjnak és visszakaptunk 15 milliárdot bruttó. kérdés mennyit lehet belőle lehívni, de erről sose szól a fáma, de maradjunk abban, hogy eddig pozítv a mérleg elvileg, jön az eu-s támogatás, hiába okozott a vámunió 60 mrd ft-os bevételkiesést, de !

a fejlett országokból származó tőkeberuházások (a működő tőke) tartós gazdasági függéshez vezetnek.
Az Eurostat tőkeáramlásra vonatkozó adataiból világosan látszik, hogy a kelet-közép-európai országokba a tőkebeáramlás még jóval az uniós tagság előtt megkezdődött.

tehát van élet az EU-n kívül is.

Magyarország esetében 2004-ig a KSH külkereskedelmi statisztikáiban külön-külön mutatta be a hazánkban megtelepedett külföldi és a hazai tulajdonú vállalatok exportját és importját (vámszabad-területi és vámterületi külkereskedelem). E statisztikából megtudhatjuk, hogy 2004-ig 1990-hez képest a magyar gazdaság évi tízmilliárd eurónyi hazai és külföldi piacot veszített el, ennyi volt ugyanis a hazai gazdaság külkereskedelmi egyenlegének romlása a két időpont között (ez a GDP több mint tíz százaléka és évente!). 2004 után az uniós belépéssel a vámszabadterületek megszűntek, és ezzel a hazai és külföldi vállalatok külkereskedelmi tevékenységének statisztikai szétválasztása is megszűnt. Az együttes kereskedelmi egyenleg a külföldi tulajdonú vállalatok nagy exporttöbblete miatt kissé pozitív, ám exporttöbbletük túlnyomó többségét jövedelemként kiviszik az országból

A fizetési mérlegek növekvő hiánya miatt az országok külső adóssága az 1990-es évek közepétől kezdve rakétaszerűen emelkedett a magasba. E tekintetben Magyarország volt a listavezető, ahol a világbanki adatbázis szerint a GDP-hez viszonyított bruttó külső adósság a 2000. évi 60 százalékról 2009-re 170 százalékra emelkedett

az Eurostat fizetésimérleg-statisztikája szerint a 2004 és 2008 közötti öt évben (a záróéveket is beleértve) az unió három országa (Németország, Nagy-Britannia és Franciaország) 460 milliárd eurós jövedelemre tett szert, míg az uniós tagországok nagyobbik része (Írország, Spanyolország, Olaszország, Lengyelország, Görögország, Magyarország, Portugália és még néhány másik ország) nagyjából ugyanekkora összeget fizetett ki jövedelemátutalások formájában. A jövedelemátcsoportosítás mértéke egy évre elosztva megközelíti az unió éves költségvetését, vagyis az európai unió sokat emlegetett költségvetésével szemben működik egy másik jövedelemátcsoportosítás, amely a periféria vagy fél periféria országaiból szivattyúzza át a jövedelmeket a centrumországokba. Magyarországra például az említett 2004–2008-as időszakban mintegy nettó ötmilliárd euró uniós támogatás érkezett, ezzel szemben hazánk ugyanezen időszak alatt nettó harmincmilliárd euró jövedelemátutalást teljesített a centrumországok felé.

Ez az egy a hatos arány a centrum javára mutatja azt, hogy a demokráciáról, szolidaritásról, felzárkózásról szóló naponta elhangzó kenetteljes szavak mögött valójában milyen érdekek is mozgatják az „egyre szorosabb unió” szorgalmazóit.

Lóránt Károly

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.15. 20:48:40

@Kuviklacz: a Jobbikosok se csak Magyarországon költik el a pénzüket (a kuruc.info se itthon telepedett le,"

hát téged nem is kell komolyan venni... a fideszes és mszp-s ofsorok nyilvánvalóak, de a kuruc.infó semmilyen pénzt nem költ el, nem termelő tevékenységet végez....
ehh

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2014.04.15. 20:55:38

@Vádló Bitófa: Tévedés. Hitlernek átjátszották az uralmat két választás között.

danesdzsu2 2014.04.15. 20:56:01

@tesz-vesz: ne terelj, nem érdekel. Természetesen civil támogatók hordták össze a kampánypénzt minden pártnak.

Érted mit írtam? Érted mit jelent, ha egy párt több képviselője kijelenti, hogy a hígfos finomfőzelék, fogyassza bátran mindenki?

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2014.04.15. 20:58:10

@Vádló Bitófa: Azért Eu-s pénzek nélkül is tud Mo hülyeségekre pénzt adni, ezt a stadionépítési láz elég nyilvánvalóan bizonyítja.

Lamerdog 2014.04.16. 07:14:09

Azért arra kíváncsi lennék, hogy honnan szedték az utolsó képet...
Csúsztatás szagot érzek!

Virág et. 2014.04.16. 07:59:43

@tesz-vesz: "Élelmiszer-, gépjármű-export. akkor is felhúzza a gdp-t ha családi vállalkozások termelik meg "

Ez az Audi meg a Mercedes. Ezt nem tudják családi vállalkozások megtermelni. Az élelmiszert meg nem a multik termelik Mo-n, hanem a zöldbárók, akiket pont ez a rezsim hozott helyzetbe.

"kérdezzük meg a kínaiakat, akik országa 2020-ra a világ vezető gazdasági hatalma lesz"

Dehogy lesz. A kínai lufi épp kipukkadóban van. A kínai csoda abból áll, hogy sok nyomorgón élősködik néhány gazdag. Ebből csak egy szintig lehet fejlődni.

"orbán egy buta ügyvéd"

Orbán soha nem volt ügyvéd, szakvizsgája sincs.

"igen? akkor ez most már biztos? mire lett ez alapozva? mert szerintem meg hót nincs így "

Ebben a ciklusban 0 balhé volt, pedig ugyanezekért (tandíj, manyup stb.) Gyurcsány alatt ment a hiszti meg tüntetések. A fontosabb gazdasági kérdésekben együttszavaztak: pl lefekvés Putyinnak. Amikor Orbán pincsizte Gyurcsányt, akkor a jobbik és a széljobb kussolt.
A lista hosszú ... Operett ellenzékiség van csak.

"ezért is vagyok kiváncsi az orosz milliárdosok vagyonára, gazdaságuk összetételére, nemám jenki cégek strómanjai"

Az orosz vagyon természeti, ásványi kincseken alapszik. Kb mint a közel-keleti vagyon. Itt sincs semmi csoda, ha nem lenne kőolaj meg földgáz, akkor Putyin rendszere sem lenne sehol. Ezt viszont nehéz lemásolni kőolaj meg földgáz nélkül, ezt kéne Orbánnak, de a Jobbiknak is felfogni. Attól, hogy nagyon akarjuk,még nem nő ki az olaj a földből.

Vidéki 2014.04.16. 10:02:46

Horn Gyula az Európai Uniót fonetikailag eropunijónak mondta.

Nem lehet, hogy egy női testrészre gondolt erősen, mikor az unióról beszélt?

Meridian74 2014.04.16. 13:49:34

@Zeppeliner: "Immáron 69 éve nem volt nagyobb háború. "

Majd most lesz, de kurvára le fogják szarni, hogy hány ukrán hal meg. A biznisz az biznisz, majd meglátod. A holokauszt mellett meg sem említik, hogy a ruszkik 7 millió ukrán halattak éhen alig fél év alatt... ehhez képest a németek úriemberek voltak, mert gyorsan ölő gázt használtak, feltéve hogy tényleg arra használták azt, amire ma ezt állítják. De ha esetleg nem, akkor meg pláne úriemberek voltak.

Amerika fenyegetőzik? Hahahaaa...! mint egy fogatlan kutya, ugat. A ruszkik amúgy is vissza tudnak lőni, nem is akárhogy.

Meridian74 2014.04.16. 14:06:53

@közrabszolga: na, és te miért nem fizeted be a rezsicsökkentés -20%-át a közműcégeknek? Ha már pénzről beszélünk.
Amúgy az EU-s pénzek nem légből kapottak, hanem a tagországok dobják össze, így a magyar EU-s képviselők (így a Jobbikosok is) valójában magyar közpénzből vannak ott "kifizetve", csak néhány könyvelési lépcső van még közbeiktatva.

Meridian74 2014.04.16. 14:08:18

@Secnir: "1., te hiszel a internacionális globalopénzszivattyúban?"

A rotschildokra gondolsz...?

Meridian74 2014.04.16. 14:43:51

@vitéž munkášőr: az nem az már... az már a gladiátor című film egy jelenete.

Meridian74 2014.04.16. 14:47:04

@Virág et.: Vicces, hogy minden EU-s bejegyzés alatt megjelennek a hülyék, akik szerint Mo nettó befizető. :) Őket a számok nem tántorítják el, mert hisznek.

Ez tök mindegy egy EU-s képviselői fizetés megítélésében.

Előbb mindenki befizet, majd működési költséget levonják (elköltik - azaz pl az EU-s képviselők fizetését is átutalják), majd a maradékot újra elosztják. Van aki többet kap vissza van aki kevesebbet, de mit sem változtat azon, hogy az EU-s képviselőket ergo mi fizetjük, mármint a sajátjainkat.

Amúgy nem semmi összegeket fizetünk ki, ennyit az itthoni képviselők sem kapnak. Főként nem alapból.

Meridian74 2014.04.16. 15:03:35

@Virág et.: "A betelepülő multik az adott ország bérszínvonalához idomulnak. A sarki közértben sem kerestek jobban az emberek, mint a tescoban és Ausztriában a kisboltban is jó a fizetés. Ennek a multikhoz semmi köze, ennek ahhoz van köze, hogy Magyarországon alacsony a bérszínvonal. "

Ehhez az is hozzátartozik, hogy a multik a gazdasági erőfölényüket kihasználva tönkreteszik a helyi kis és középvállalkozásokat, azok kénytelenek a béreken is szorítani (nem mellesleg a fekete gazdaságba kiszorulni), ami persze a multinak is kedvez a bérköltségek terén - azaz duplán jól jár. A konkurrensét tönkreteszi, és nem mellesleg a bérszínvonalat is a minimumhoz letoltja.

Zeppeliner 2014.04.16. 16:45:57

@Meridian74: Jah persze a ruszkik....Putyin ugyanolyan tolvaj, mint Orbán.
Az egyik nagy Magyarországról a másik meg SZU-ról álmodozik.
Nem véletlen, hogy az ő faszát próbálja szopkodni, de nem fog menni.

Virág et. 2014.04.17. 09:11:13

@Meridian74: "Ez tök mindegy egy EU-s képviselői fizetés megítélésében."

Ez tény, de erről én nem is beszéltem.

" a multik a gazdasági erőfölényüket kihasználva tönkreteszik a helyi kis és középvállalkozásokat"

Ez igaz. Bár úgy helyesebb, hogy a vásárlók teszik tönkre, mert lehetőségük lenne változatlan feltételek mellett továbbra is a sarki boltba menni a Tesco helyett, de mivel az utóbbi olcsóbb, oda mennek inkább.

"a bérszínvonalat is a minimumhoz letoltja"

A tények ennek ellentmondanak. A Tescos eladók bérszínvonala magasabb, mint a kis éjjel-nappalik eladóinak vagy akár a CBA-s eladóké. A multik nem nyomták le a fizetéseket, nem a fizetéseken keresnek, hanem a nagy választékon és a piaci erő miatti árengedmények által becsalogatott vásárlók tömegén. Ettől még persze alacsony a bolti eladó fizetése a Tescoban is, de nem lenne magasabb akkor sem, ha Tesco nem lenne, csak CBA pl.

Vádló Bitófa 2014.04.18. 10:50:27

@tesz-vesz: Olvasd végig a hozzászólást!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.18. 13:01:45

@Vádló Bitófa: a mérgezés nem egyenlő az éhhalállal

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.18. 13:05:20

@Kuviklacz: és ez a host beleszámít a nemzetgazdaságba?
szánalmas terelés, de nem lesz értelmesebb
ezért mondtam, h téged se kell komolyan venni, ezt írtad:

"Eléggé vitatható ugyan, hogy melyik cég tekinthető belföldinek, elég sok offshore-botránya volt a FIDESZ-közeli cégeknek ahhoz, hogy ez kétséges legyen, és a Jobbikosok se csak Magyarországon költik el a pénzüket (a kuruc.info se itthon telepedett le, "

a kurucinfó nem cég.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.18. 13:06:10

@danesdzsu2: hogy terelnék te idióta, mikor kérdezek? de nem válaszolsz, tehát te terelsz pont te troll

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.18. 13:22:48

@Virág et.: "Élelmiszer-, gépjármű-export. akkor is felhúzza a gdp-t ha családi vállalkozások termelik meg "

nem ezt írtam, hanem ezt (ne fárassz):

"akkor is felhúzza a gdp-t ha családi vállalkozások termelik meg kishantosi kalákában szövetkezve az élelmiszert. "

erre te írod ezt , nem ciki?
"ez az Audi meg a Mercedes. Ezt nem tudják családi vállalkozások megtermelni. "

írtam h nem vagyok minden multi ellen, de rendesen adózzanak, h megérje az országnak, a nav-ot azonnal rájuk kell szabadítani.

kínai lufi? :) eddig csak az usa gazdaságában hallottam buborékról, mutatnál vmi újsácikket a kínai lufiról?

kína kereskedelem volumene tavaly 7,6 százalékkal rekord magasra, 4,16 ezer milliárd dollárra nőtt. Az export értéke 2,21 ezer milliárd dollárt, az import értéke 1,95 ezer milliárd dollárt tett ki. akkor ez lufi? nem vezető kereskedő?
2013-ban nem rekordszintű, 428,16 tonna aranyat bányásztak kínában? nem 7 éve vezetők az aranykitermelésben? Kína devizatartaléka, amely a legnagyobb a világon, 3,82 ezer milliárd dollárt tett ki 2013 végén.

engem az teljesen meggyőz, hogy állami tulajdonú kereskedelmi bankjaik vanmak.
"A Bank of China egyike a Kínai Népköztársaság négy nagy állami tulajdonú kereskedelmi bankjának. A második legnagyobb bank Kínában, a világon az ötödik a piaci üzletkötéseinek értékével. 2002-ben 52.7 milliárd renminbi profitot csinált, az első évhez képest 20%-os növekedést elérve"

ami értelmetlenné teszi a lufi kifejezést a gazdaságban, ugyanis az stabil állami irányítás alatt áll.
persze a nyomorgók száma, munkaórák száma magas és embertelen. de egyre több ott is a középosztályba bekerülők száma.

ja, úgy ügyvéd orbán, ahogy dániel péter.

a jobbik nem ment volna baráti koalícióba a fidesszel.

danesdzsu2 2014.04.18. 15:04:41

@tesz-vesz: próbáltam a legegyszerűbben fogalmazni, de a jelek szerint nem bírtad követni a beszélgetésünk.
Most ugrálj, idiótázz, és trolloz. Menni fog, ne aggódj.

Fajo Bito 2014.04.19. 12:59:03

@tesz-vesz: nincs igaza !
Mert ha a JOBBIK hatalomra kerülne akkor sárgacsillag termelő kisüzemeket hozna létre
rögtőn lenne munka a sok ZSDSZ gyülőlőnek: és a haza fényre derülne Morvai tehén szerint!

Hamajd 2014.04.19. 13:13:47

@Vidéki:" Nem lehet, hogy egy női testrészre gondolt erősen, mikor az unióról beszélt?"

Bizony sokan már előre elélveztek az Juniótól.:)

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2014.04.19. 20:15:49

@tesz-vesz: Apró szarságokba kötsz bele, és elveszíted szem elől az egészet.
Azt idézted: A Jobbikosok se Magyarországon költik el a pénzüket", majd azt állítottad, hogy a kuruc nem költ el pénzt. Hogy jön ide az, hogy cég-e? A hostolás nincs ingyen, tehát pénzt költ. A vita ezügyben arról szólt, hogy a Mo-on maradó profit az ország importigénye miatt ugyanúgy külföldre megy. Ettől kezdve az egész levezetésed okafogyott. Igen. van élet az Eu-n kívül., Belaruszba vágysz, vagy Kazahsztánba? Mert Norvégia, Svájc stb. státusza nekünk nem pálya (nincs meg az alkuerőnk hozzá, és ők olyan előírásokat fogadnak el, amelyek alakításába nincs befolyásuk).
A fizetési (és kereskedelmi) mérleg hiánya meg nem azt jelenti, hogy elvonják a pénzt (a fizetési mérlegé különösen nem, olvass utána), a ker. mérleghiány fejében meg áru jön be, vagyis jobban élünk, mint amennyinek az alapját megtermeljük.
Szóval Te a balga hívők közé tartozol, még manipulálni sem tudsz elég jól.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2014.04.19. 20:18:38

@tesz-vesz: Mint írtam, nem a Te kedvedért írom le, csak az olvasókéért. Úgyhogy nyugodtan öntsd ide a zöldségeidet. A szén- és acélközösségnek semmi köze e multikhoz, a szén- és acélipar egyáltalán nem volt akkor multikézben. A közösséget meg politikusok hozták létre, politikai célzattal, csak első lépésként a stratégiai iparágakban. Van még tanulnivalód, ha nem csak összeesküvéselméleteket olvasnál, többre mennél vele (legalábbis tudásban).

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.19. 23:45:58

@danesdzsu2: te sehogy nem próbáltál fogalmazni

@Fajo Bito: vmi problémád van a sárga csillagokkal? aaz is kkv, munkahelyeket teremtene az is

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.19. 23:52:44

@Kuviklacz:
egy amerikai nyaralásnál többet költesz, mint amennyit a hostért fizet a krurc, ilyeneket nemigen szoktuk beleszámolni egy ország költségvetésébe, mert nem tétel...
a cégek, termelő cégek adója tétel.

norvágia és svájc - valahoyg egész jó az életszínvonal, nem kazakhásztani, nem belarusz...
oylan kib*szott amatőr az aki ilyenre hivatkozik, nőj már fel, te gyerek vagy, gyerekeagyú

nekünk nem lehet szuverén kormányunk, önálló gazdasággal? nekünk nem lehet szuverén pénzkibocsátási joguk? csak ennyit von meg az unió ...
tehát muszáj cselédeknek lennünk? nofene

nem modnod, nem azért küzdöttek petőfiék, hogy önként dalolva legyünk megint cselédek.

az uniós tagdíj kb az uniós támogatások fele, namost jön a vámbevételek elvétele, ami nem olyan nagy szám, elhiszem, (nekem mondjuk ez is számít) de ez azt jelenti, hogy elveszik a piacunk szuverenitását, és a nagy multicégek határozzák meg mi legyen itthon a gazdaságban, ugye ismerős szó neked a banánköztársaság?

mert az ország vezetésének, akár védővámokkal de nincs joga így beleszólni a saját gazdaságába, ami a legfontosabb egy ország működésében.
ha te bízol a nagy mogyoróosztogató cégekben, akkor ostoba vagy ,ők csak a profitra törnek a rabszolgáikkal, és nemérdekli őket az emberi élet. a környezetvédelem, a nemzetbiztonság, stb.

ki az a marha, aki önként lesz cseléd, ahelyett hogy maga uralkodna?

az eu nem ingyenpénzt ad, nem jótékonysági szervezet (ha ingyenpénzt adna, többet ad, akkor mi szükség tagdíjra?), nézd meg a történelmét, elődje az Európai szén- és acélközösség. ez ma is, csupán egy multik, gazdagok által létrehozott szervezet, az európai parlamentnek semmiféle döntési jogköre nincs, ahol a képviselők vannak különböző országokból, az egy parasztvakítás, le kell önteni valami mázzal a gazdasági kiszolgáltatottságot, különben sokkal több embernek nem tetszene. ha lemondunk a vámmentességről, a multik, kényük-kedvük szerint alakítják a mi gazdaságunkat, pedig a nagy cégek, bankok vezetőinek is csak egy szavazata van a demokráciában, hiába gazdagok... magyarán a nemzeti érdekről mondtuk mi le, azzal, hogy igent mondunk olyanokra hogy vámmentesség. még az unióba lépés előtt is beszólt szuverén gazdasági helyzetükbe az eu, hát még most.

persze ezeknek a posztkommunistáknak itthon megéri engedelmeskedni. megszokták már hogy kiszolgálnak valaki, mszp-fidesz mind áruló unióbarát. a nyugat-európaiakat meg az ottani nagy cégek "biztatták" a belépésre őket. de az ottani országoknak is jó, nem kell a ny-európai politikusoknak hazát árulni (ellenben az itthoniakkal), mert a tőke, a nyereség oda vándorol, ezért az ottani ország gazdasága, népe erősödik.

igaz ezt nem találod meg a tankönyvekben, de a nagy cégek hozták össze az eu-t. ahogy a világtörténelemben eddig is szinte mindent a hatalmasok és gazdagok mozgatnak, úgy ez ma sincs másként.

a világtörténelemben még soha nem volt olyan, hogy ingyenpénzt adtak volna és semmit se kértek érte cserébe. ez axióma legyen

a magánjövedelem is forog a gazdaságban, ha úgy dolgozol, hogy szinte csak annyi pénzt kapsz, hogy magadat fenntartsd, de a munkád hasznával nem rendelkezel, akkor nem éri meg dolgozni, az vegetálás csupán. a gazdaságban lévő pénzmennyiség, vagy inkább úgy mondom hogy haszon, eredményezheti a jólétet és szerintem jóval lassítja az inflációt, emeli a gdp-t, lehet emelni a béreket is, tehát ha sok pénz forog a gazdaságban, sok pénz fog itthon elkelni is, tehát másokhoz is jut abból a pénzből

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.04.20. 00:08:13

az utolso legdzsuvasabb retek helyen vegetalo palesztin szabaccsagharcos is tudja hogy nem a poliészter zaszlot kell egetni hanem a lepedot(pamut) otthon megfesteni es azt egetni

ezek meg ehhez is hulyek es akkor kikuldenek egy naci BUZI vedo HP-t akit meg egy kozteres is masszivan leapol, haaaaaaaaaat ez tobb mint ciki...

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.04.20. 00:25:59

morvaikrisztike
mandiner.hu/cikk/morvai_alomovodaja_kislany_leszbikus_mamakkal
„És ami még ebben az oviban fantasztikus volt: a lányom Grace nevű barátnője egyszercsak fölugrott az asztalra, és büszkén kijelentette a csoportnak: »nekem két mamám van!«. Kérdőn néztem az óvónénire, aki azt mondta: »mi szeretjük a másságot«."

www.atv.hu/belfold/090528_pedofil___meleg__bencsik_beleszallt_morvaiba__a_jobbik_bojkottalja_a_demokratat
"Az első idézet egy Morvai által 1993-ban készített beadvány: ebben három melegszervezet indítványozza az Alkotmánybíróságnál az úgynevezett beleegyezési korhatár leszállítását. Heteroszexuális nemi kapcsolat esetén a büntető törvénykönyv a 14. életévnél, míg homoszexuális nemi kapcsolat esetén a 18. életévnél húzta meg azt a határt, amely alatt a beleegyezésen alapuló kapcsolatot is tilalmazta.

„Amikor az volt a trendi – az SZDSZ fénykorában – a zsidó homoszexuálisok és leszbikusok hatékony szószólója volt a megrontás életkori határának csökkentéséért” – összegzi a Demokrata anonim szerzője Morvairól alkotott véleményét, majd hozzáteszi: kérdés, hogy a jelenleg a radikális jobboldal hullámain lovagló Morvai miként változik egy újabb divathullám hatására, esetleg már mint az Európai Parlament képviselője."

kerem szepen a JOBBIK dontse el hogy utalja-e a buzikat vagy nem...
en csak azt ruhellem ha valaki kovetkezetlen, jelen esetben a jobbik vezerkara!!!

volt ilyen a Fityisznel is, a masik doktorral, o is nagyon sikamlos dolgokat tudott az egesz vezerkarrol(== Orban), igy felelmetes meredek dolgokat vegig tudott verni, es itten meg ugy tunik hogy morvaikrisztike is valami brutalis titkokat tud Vona nem egyenes multjarol, ha mar olyan sokat a buzernyakok korul sertepeltelt...

masodjara vegiggondolva smitpali kismiska volt ahhoz kepest hogy egy naci part egy buzivedot tol be az EUba...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.20. 20:33:17

prof dr. Ángyán József egyetemi tanár : Veled, Európa, de nélküled, EU - Mezőgazdaság és élelmiszeripar (Paragrafus, 2008)

www.youtube.com/watch?v=UKCkW_eAbTg

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2014.04.22. 12:09:11

@tesz-vesz: Teljesen zavaros, amit írsz, összeesküvéselméletekkel nem érdemes vitatkozni. Csak egyet jegyerznék meg, az összehasonltás ugyanis valamihez képest kellene. Márpedig amint fentebb már utaltam a magyar gazdaság importfüggőségére és enek folytán az exportkényszerre, tehát az EU tagság nélküli, de azonosan periférikus, nyugatos orientációjú helyzethez kellene hasonlítani. Ekkor az importvámokkal szemben áll az exportra kivetett vám, a piacnyitással a piacrajutás stb. De a vámokról és a volt EFTA tagországokról már írtam fentebb. Olvass kicsit hozzá.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.22. 17:16:56

@Kuviklacz: mi a zavaros? hogy a nagytőkések irányítják a világot és a kormányok nagyobbrészét? vagy hogy nincs eu-s ingyenpénz? te még tényleg teljesen gyerek vagy?
norvégiát miért nem lehet összevetni magyarországgal? felvázolnád az export-import különbségeket?
mondtam már: gazdasági együttműködés ugyanúgy lehet és kell is az unión kívül is. eu nélkül is lehet bizonyos vállalatoknak vámmentességet biztosítani, ha rendesen fizeti az adót, a nav-os horváth andrásról hallottál már? vagy az is zavaros összeesküvéselmélet?

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.04.22. 23:13:04

@tesz-vesz: norvegia? hogy miert nem lehet osszehasonlitani kis hazankkal?

nagy segg vagy ha ezt se tudod...
www.bloomberg.com/news/2013-10-15/norway-heats-up-as-wealth-fund-nears-1-trillion-nordic-credit.html
"The Labor government, which resigned yesterday, presented what it called a “cautious” budget, saying it would use 135 billion kroner ($22 billion) of Norway’s oil wealth to plug deficits next year, equal to 5.5 percent of mainland gross domestic product."

22 mrd dolcsi = 4 884 Mrd HUF, kis hazank idei bevetele: 13 175 Mrd HUF
hozzavehetjuk azt is, hogy a norvegok feleannyian vannak, igy
4884 all szemben a 6387 -tel

nana EUn kivul is lenne nekunk elet, ha a megtermelt bevetel haromnegyedet pluszba meg bedobnak a kozosbe :)))

BPO654 2014.04.23. 21:51:51

Megint Észak-Koreáztál egyet! Te elmehetnél oda. Honnan tudod, hogy ott rossz egyébként?:D

"Mi konkrétan éhen halnánk. A magyar export nem húsba vágó, ha a Mercedes vagy az Audi EU-n kívül találja magát, hát átmegy Szlovákiába majd és kész. A mezőgazdasági exportot meg beszerzik a versenytársaktól, akár keleten, akár a franciáktól nyugaton. Ezen mi csak veszíteni tudunk és ezt pontosan látja mindenki, ............"
Te lehet, h éhen halnál öreg, csak az a baj, h nálad SOKKAL OKOSABB EMBEREK megállapították, h ez a 93000 nkm-nyi terület kb 30 000 000 embernek tud zabálni valót adni!
Gyökérséget mondtál megint.

Eu-s pénekről meg annyit, h az a bizonyos 242 MILLIÁRD USD mait innen kivittek..... tudod!
Még be is linkeltem neked a kedvenceidet, és el sem olvasod? Nem sül le a pofádról a bőr? Majd akkor beszélj ha elolvastad!:D

hetek.hu/hatter/201207/magyarorszag_elrablasa
mandiner.hu/cikk/20120723_huszonegyezer_milliard_dollar_offshore_szamlakon

BPO654 2014.04.23. 21:53:01

JA BOCS TERMÉSZETESEN VIRÁG ELVTÁRSNAK ÍRTAM A FENTIT.:xd

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.23. 23:23:30

@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe: izé, és most a Horthy-korban akkor valójában a románok tartottak el minket? vagy mi van?

ja hát azt én tudom, hogy a norvégok gazdagabbak, úgy területének csaknem háromnegyede terméketlen, halászata Európában vezető helyen áll. A legjelentősebb zsákmány, a legfontosabb kiviteli cikkek – a halkonzerv és a mélyhűtött hal – alapját képező tőkehal és hering,
most ezt simán kontrázni tudnánk mi is az állat, és növénytermesztésünkkel. 20-30 millió embert tudnánk eltartani gmo nélkül, gmo-val meg állítólag 100 milliót, de ez nem biztos, csak félfüllel hallottam.
az olajukat a mi palagázunk kitermelése remélhetüleg kontrázhatná, nameg a termálvizek fűtésre.
norvégia első az egy főre jutó villamosenergia termelésben a világon. tehát saját maguk állítják elő. önellátóak ebben, amit mi is ki tudnánk használni állítják a paps vobiscum konferencia előadói.

visszont a kőolaj lefogy, A kitermelt kőolaj szinte egészét exportálják, ezáltal óriási jövedelemre szert téve. A készletek gyors fogyatkozása miatt hamarosan elveszti az ország a legjelentősebb jövedelemforrását. A gazdasági visszaesés megakadályozása érdekében létrehozták a Nemzeti Kőolaj Alapot, amelyre évek óta félretesznek az állami költségvetésből.
bizony, egy állam saját magának is tud ám hitelezni, általában azok teszik ezt meg, amelyeket nem hazaárulók vezetnek.
de én mondtam, hogy nem vagyok multiellenes, ha rendesen adóznak.

akkor azt mondod, hogy a kis országoknak nincs más lehetőse csak a gyarmati függés? nem túl biztató a gondolkodásod, főleg ha nincs is igazad.

azt mondod, hogy az unió előtt tulajdonképpen nem is léteztünk?

azért is fizetnek többet be a nyugatiak, mert jóval több hasznuk is van belőle..
szerinted olyan ostobák, hogy csak azért fizetnek be egy csomó pénzt, több tagdíjat a nyugatiak, mert érdekli őket a gyengék felemelése? ez olyan tündérmese, nem érzed?

már 1848-ban kivitték az osztrákok a hasznot, ezért volt a forradalom. szerinted most már kitört a világbéke?

a jenki modell, hogy a politikusok összejátszanak a magánszektorral, a vagyonukat ott rejtegetik, tudják hoyg a gazdaságot ők írányítják, a gdp rajtuk múlik, eképpen ők iránítják az országot is, mérhetetlen vagyonukkal, ami egy politikus kampányára kell
ez olyan eygszerű mint az 1*1 és nem érted?

Kurt S. Earp 2014.04.24. 07:50:55

Egy átlagos helyi, vagy turistaként Franciaországba utazó, és az Alternatív Valóságban élő állampolgár azt hiheti, hogy

fényes nappal
Párizsban
a belvárosban
turisztikailag frekventált helyeken
biztonságosan hozzájuthat a pénzéhez, egy ATM-ből

Ám a Kijózanító Valóság nem ez.
A Kijózanító Valóság az, hogy

A Romániából és
Bulgáriából érkező
jól szervezett
bűnbandák
csoportosan
a fotókból is kiszüremkedő jól ézékelhető fenyegetetéssel
és maximális pofátlansággal,
a rendőrség tehetetlensége/rossz felderítési mutatói mellett,
fényes nappal
Párizsban
a belvárosban
turisztikailag frekventált helyeken
fosztják ki őket.

Pedig ezeknek a mocskos Uniós rendőrfasisztáknak eszükbe sem jutna, hogy kitakarják az elkövetők arcát, ezeken az]” ijesztő fotókon.” De akár ki is takarhatnák.
Egy magyarnak, -de a gyorsan tanuló francia, olasz, svéd, finn, német… polgárok számára is egyre inkább- olyan ez a fotósorozat, mint a nyitott könyv:

A fizikai jelleg. A mozdulatok. A ruházat. A csoportos bűnelkövetés. A módszer. A kiszemelt áldozat. Mi kell még?

A dolog külön tragédiája –és valóban az- hogy sokan, cigányok is, az említett országokból a teljes kilátástalanság és mindent szétrohasztó szegénység miatt, munkát keresni (akár illegálisat is) érkeznek pl. Franciaországba, de szerencsére nem kell félniük attól, hogy jól azonosítható nemzettársaik jó hírüket keltik majd az esetleges, leendő munkaadóik előtt.

Amennyiben a képeken látható áldozat, francia állampolgár, úgy -amennyiben eddig még nem volt az- ismét köszönthetjük a Nemzeti Front újabb szavazóját. Marie Le Pen számára biztosan jól indul a reggel, amikor ezeket a mesésen beszédes, tiszta és egyértelmű üzenetekkel teli híreket olvasgatja a croissant és a kávé mellett.

www.penzcentrum.hu/tech/igy_rabolnak_ki_az_atm-nel_pillanatok_alatt_fotok.1040098.html

Szóval, Marine.
Aztán vigyázz. Ne közösködj a jobbikkal. Tudod, ezek a jobbikosok milyenek. Csúnyák ezek. Nem úgy, mint te, aki –és ebben bizos vagyok- a maximálisan européer módon besímuló szélsőjobboldali pártod vezetőjeként, még véletlenül sem aratnád le ezeknek a kis híreknek a gyümölcsét, tenyeredet elégedetten dörzsölgetve.
Nem vagy te olyan, Marine.
Még belegondolni is.
Méghogy a Jobbik beteheti a lábát az Eu parlamentbe.
Most szólj hozzá, Marine.
Hová jutott a világ.

Szomorú Sóhaj. Nagy.

süti beállítások módosítása