Skip to content


       Szűrés lista

Jó humorú Serény tanárbácsi

Minden suliban van pár gyerek, akik olyan szerencsétlenek, hogy hogy, hogy nem megsajnáljuk őket, persze csak azután hogy mi is betegre röhögtük magunkat rajtuk. Van abban valami báj, ahogyan zavarodott fénnyel a szemükben szeretnének lazának mutatkozni és minden egyes pofánröhögésnél ők is elnevetik magukat félve, nem tudván, hogy most ennyire sikerült mindenkit lehengerelniük vagy a szerencsétlenkedésük a vicc tárgya. A videón látható BMEs srác is ilyen. Persze sajnáljuk meg ilyesmi, de mindenki tegye a szívére a kezét, sose barátkoznátok vele!

Címkék: lol egyetem lúzer

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr26201959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

salala 2007.10.20. 18:14:31

ez mar nagyon regi, 1999 oszen keszult a video ...

Leonard Zelig 2007.10.21. 09:55:12

Azt akartam írni, hogy, ööööööööö, illletve, ja megvan, ja mégsincs meg, bruhaha, de nagyon jó, király.

LaNdo 2007.10.21. 10:42:50

A "Galaxy Quest"-ben (film) ilyen földökívüliek vannak.

Prophet 2007.10.22. 00:49:38

Ez tényleg öreg.. .ekkor még a Kósáné is fiatal volt...

NekemMarNincsUjANapAlatt · http://www.karinthy.hu/photo/tablo/1999/4d/ 2007.10.23. 16:01:53

Emlékszem, mikor gimiben a tablót készítették a srác osztálya számára, csak ő nem volt hajlandó elmenni a fényképészhez. Így vmi régi fényképet raktak be... (Lásd a linket.)

Moks · http://vastagbor.blog.hu 2007.10.23. 18:16:16

kicsi a világ,én is Karinthys voltam,bár vele már pont nem találkozhattam:D

crusher 2007.10.24. 18:57:14

brrr...

ha az en osztalytarsam lett volna, es en pont elvertem volna csak ugy, lehet, hogy sajnalnam, most azonban, hogy ezt megneztem, suru tomott sorokban szolok Istenhez, nezze el nekem, hogy nem inkabb 2m-rol bamultam a laptopom...

ez az az erzes, ami faj. amit rossz hallgatni. masokban talan a kreta tablan valo csikorgasa, vagy a fogai kozott huzott zsebkendo hatasara eled fel ez az erzes; en erre immunis vagyok. engem egyedul ezen a modon lehet lekergetni a terkeprol.

Tomcat droidzonajaba is sekelyes, a heti hetesben a helye.. en meg megyek, ledolgozom kozmunkaban az adatatviteli koltseget, amit "EZ" felemesztett.
ha ilyet nezek, akkor kb egy hatszazezred fenyevig kerdezgetem magam, hogy "ez most komolyan gondolja?", utana haladektalanul el kell hagynom a helyiseget az egeszsegugyi kockazat miatt.
(ezt se neztem vegig, a szekdobalasnal eleg volt, pedig az elegge az eleje)

Urán 2008.01.24. 10:18:01

Én találkoztam vele a Kandón, sosem volt hivatalosan az osztálytársunk, de előszeretettel ült be az előadásokra és bődületes ökörségeket tudott kérdezni.

süti beállítások módosítása