Hogyan keressünk hátadőlve, karba tett kézzel 1 év alatt 17 milliárd forintot ?
A válasz nagyon egyszerű, remek szerződést kell kötni a BKV-val és benne kell lenni a 4-es metró építésében !
A módszer kicsit csavaros, de zseniális :
1, A Hídépító Rt. építi a Fővám téri megállót, de ugye bejelentette, hogy 144 hét helyett csak 200 hát alatt tudja megépíteni. A csúszászért napi 3 millió forint kötbért kell fizetnie a BKV-nak. Ez eddig oké és helyes !
2, A BKV-nak viszont napi 50 millió forint kötbért kell fizetnie az alagtfúró konzorciumnak, ha a fúrófejek elérik a Fővám teret, de meg kell állniuk mert nincs kész az állomás.
3, Az alagútfúró cég a Bamco Konzorcium , melynek tulajdonosa a francia Vinci Construction. A Hídépítő Rt. tulajdonosa pedig .... -döbbenetes fordulat - a Vinci Construction .
Így tehát a franciák szemszögéből befizetnek naponta 3 millió büntetést, és felveszik a napi 50 milliót .... az tisztán napi 47 millió, 365 napon keresztül 17 milliárd 155 millió.
A kérdésem csak ennyi : KI KÖTÖTTE MEG EZT A SZERZŐDÉST ?!
Nevet, neveket akarunk! Ezt már nem lehet az szőnyeg alá söpörni.
Ha szándékosan kötött ilyen előnytelen szerződést, akkor fel kell jelenteni, ha pedig csak szimplán nem tudta, akkor szimplán csak hülye volt, hogy engedhették meg ?
Jogászok tömegei nézték át a szerződéseket (minden cégnél van jogi osztály, nem is kicsi) és átment a papír még több tucat kézen ... akkor hogyan, miért ?!
Demszky, BKV : Menjetek az anyátokba, más adóforintjait herdáljátok !
A válasz nagyon egyszerű, remek szerződést kell kötni a BKV-val és benne kell lenni a 4-es metró építésében !
A módszer kicsit csavaros, de zseniális :
1, A Hídépító Rt. építi a Fővám téri megállót, de ugye bejelentette, hogy 144 hét helyett csak 200 hát alatt tudja megépíteni. A csúszászért napi 3 millió forint kötbért kell fizetnie a BKV-nak. Ez eddig oké és helyes !
2, A BKV-nak viszont napi 50 millió forint kötbért kell fizetnie az alagtfúró konzorciumnak, ha a fúrófejek elérik a Fővám teret, de meg kell állniuk mert nincs kész az állomás.
3, Az alagútfúró cég a Bamco Konzorcium , melynek tulajdonosa a francia Vinci Construction. A Hídépítő Rt. tulajdonosa pedig .... -döbbenetes fordulat - a Vinci Construction .
Így tehát a franciák szemszögéből befizetnek naponta 3 millió büntetést, és felveszik a napi 50 milliót .... az tisztán napi 47 millió, 365 napon keresztül 17 milliárd 155 millió.
A kérdésem csak ennyi : KI KÖTÖTTE MEG EZT A SZERZŐDÉST ?!
Nevet, neveket akarunk! Ezt már nem lehet az szőnyeg alá söpörni.
Ha szándékosan kötött ilyen előnytelen szerződést, akkor fel kell jelenteni, ha pedig csak szimplán nem tudta, akkor szimplán csak hülye volt, hogy engedhették meg ?
Jogászok tömegei nézték át a szerződéseket (minden cégnél van jogi osztály, nem is kicsi) és átment a papír még több tucat kézen ... akkor hogyan, miért ?!
Demszky, BKV : Menjetek az anyátokba, más adóforintjait herdáljátok !