Skip to content


       Szűrés lista

Top 20 kihagyott helyzet

Tegnap nagy szenvedve ugyan de végignéztem a Fradi kínlódását az angol Division 1-es (másodosztály) Sheffield fakója ellen. Ötlettelen, ritmustalan, nyugdíjas tempót láttam szinte végig. Bagatell, de azzal vigasztaltam magam, hogy lesz ez jobb is. Ezt csak úgy leírtam, mert kikivánkozott. Viszont Ti nézegethettek kiba nagy kihagyott helyzeteket a világ minden tájáról. Aki azzal jön, hogy régi, az meg majd jól tökön lesz rúgva...

Címkék: foci vicces

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr24397574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gardenee 2008.03.26. 14:39:32

Stoke City, a honlapjuk szerint championshipes (másodosztályú) csapat, ráadásul vezetik a bajnokságot, így ha minden jól megy nemsokáéra premier ligás (első osztályú) lesz..

Serkill 2008.03.26. 14:48:21

Erről a postról nekem az ugrik be hogy moszkvában moszkvicsokat osztogatnak.A Fradi a Sheffield United ellen játszott akik a championshipben vitézkednek.Tehát a hír igaz csak nem moszkvában hanem leningrádban, és nem osztogatnak, hanem fosztogatnak.;)

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.03.26. 16:26:55

Tököm sem tudja honnan vettem a Stokeot lehet mert ők vezetik a divet...

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2008.03.26. 18:57:20

Nojah, én még kinn is voltam. A Vecsés ellen izgalmasabb meccset játszottunk.

süti beállítások módosítása