Skip to content


       Szűrés lista

Batiz, a szociálisan rászorult

Önkormányzati szociális bérlakást bérel a jó Batiz András, volt kormányszóvivő, a Miniszterelnöki Hivatal volt kommunikációs igazgatója és volt kereskedelmi televíziós. Jelenleg a Batiz Consulting Kft. kommunikációs cégnek vezetője-tulajdonosa, ami már több állami megrendelést kapott, nettó 50 ezer forintos órabérért készítette fel a miniszterelnöki kabinetiroda vezetőit a médiában való szereplésre.



Andrisról most az hír, hogy szerencsétlen "annyira" rászorult, hogy itt kapott 70 nm2-es lakást: 
























(fotó: blikk.hu)

Igen, ez az Andrássy út, a Világörökség része. A bérleti díj pedig 20 000 forint, havonta. Batiz nem cáfolta a hírt, de szerinte nem sért semmilyen törvényt. Batiz amúgy a saját házában lakik Csepelen (!), de 2001 óta bérel önkormányzati bérlakást a Terézvárosban és egy másik bérlakást cserélt le erre az Andrássy útira.
"Azelőtt is lakbért fizettem az önkormányzatnak, ezután is, mégpedig annyit, amennyit kérnek: úgy 20 ezer forint körüli összeget havonta" - mondta Batiz.

Terézváros, Szilágyi Erika szóvívő:
"Kérdéses lakáscsere időpontjában még nem differenciálták az önkormányzati lakbéreket a lakók jövedelmi viszonyai alapján. 2006 óta már kétféle szociális lakbér létezik, s a jól keresőknek a korábbiaknál jóval magasabb a piaci bérlet is. Csakhogy a rendelet visszamenőleg nem hatályos, vagyis csak az újonnan önkormányzati lakásba költözők anyagi helyzetét vizsgálhatják. Aki már régebben bent lakik, a régi szabályok szerint fizet."

Próbáljuk szétszedni a pofátlanságok eme többszintű rétegeit:
Hogy volt bőr a pofáján szociális bérlakáshoz folyamodni, ha Csepelen lakik a saját házában? Sorba állt az önkormányzatnál, kitöltötte a papírokat és beadta? Oszt' nyert?
Az rengeteg ember melózik éjjel-nappal, hogy ki tudják fizetni a lakásuk törlesztőrészletét vagy az albérletet, és akkor egy ilyen alaknak adnak egy bérlakást?

És 20 000 forintért? Az Andrássy úton a kiadó lakások 120-180 ezer forint között mozognak. Vajon Batiz visszamenőleg ki fogja fizetni a 2 ár közötti különbséget és felbontja a szerződést majd bocsánatot kér? Miért gondolom, hogy ennek nagyon-nagyon pici az esélye? Tényleg ebben az országban semminek sincs következménye, itt mindent meg lehet csinálni, legyen az bármilyen pofátlan ...

A terézvárosi szóvivő magyarázkodása pedig csak ennyi, hogy Batiznak miért csak ennyit kell fizetni? Miért nem arról beszél inkább, hogy egyáltalán hogyan kaphatott bérlakást?
Keressék meg azt a hivatalnokot aki aláírta a papírt Batiznak! Mivel egyértelmű, hogy Batiz nem szociálisan rászoruló, így csak az a kérdés, hogy megvesztegették-e a hivatalnokot, aki ezt engedte, vagy csak kapott egy-két telefont magasabb körökből, hogy ugyan már, legyen olyan kedves az Andrisunk valami kecót kiutalni ...



Címkék: politika közélet

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr73428271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csomorkány 2008.04.16. 16:43:47

És emberevők is vannak, meg apagyilkosok, azokkal miért nincs bajotok? Miért csak ezt a szegény Andrist szívatjátok? Nincs ez így jól. Szoci, hát jár neki. Miért nem vagytok ti is szocik?

snblnd · http://digitalsport.hu/ 2008.04.16. 16:44:39

ugyanmár ... majd kidobnak a telaviv
2n valami sajtóközleményt, hogy szegényke igenis megérdemli, és mér ilyenek ebbe az országba az emberek, hogy ezér bemocskolják, meg különbenis reformliberálisböszmepuma típusú engedélye van rá. Úgyhogy tessék elhatárolódni a újnácifasisztáktól, az a biztos.
... otthon olvassa ezt a blogot, eszi a szarvasgombás pizzát, és halálra röhögi magát.

A Galaxis Elnöke 2008.04.16. 16:44:54

a józan észt és az erkölcsi tartást nem pótolják a jogszabályok: ahol az érvelési rendszer kizárólag a jogszabályokra vonatkozik az emberek mindennapi cselekedeteiben, ott nincs intelligencia és értelmes élet, csak harácsoló, antiszociális, egoista idióták gyülekezete

pl. nincs jogszabály arról sem, hogy át kell adnod a helyed egy öregembernek a metrón, de attól még paraszt vagy, ha ülve maradsz, még ha ezzel nem is sértettél semmiféle jogot

batiz sem sértett jogot, de nagy paraszt lett

Batiz András 2008.04.16. 16:47:24

Nos, hölgyeim és uraim, ha tudnák, hogy rokkantkártyám is van a kocsimhoz....
:)

naiv szőke 2008.04.16. 16:48:35

A Galaxis Elnöke igazad van, jogos!MI VAGYUNK A HÜLYÉK.

Csomorkány 2008.04.16. 16:50:49

Bocsánat, én nem a Gyurcsányira szavaztam. Csak a félreértések elkerülése végett.

kurvaorszag 2008.04.16. 16:52:05

Szóval az gond, hogy van ilyenje. Az sem logikus, hogy a jogosultságot miért nem ellenőrzik, mondjuk évente? Ha már az igényléskor homeless volt (persze, nem volt..). Ha már gerince nincs, hanem örül neki, a barom.
Indulni kell szlovákiába..

Parasite 2008.04.16. 16:54:06

A Galaxis Elnöke 2008.04.16. 16:44:54

jajj ne mondd már, hogy te nem vennéd igénybe, ha járna, inkább nyomorognál kis lakásban két gyerekkel? :D ennyire ne legyél már álszent! vagy a diákok is parasztok, mert diákbérlettel járnak? rohadjanak meg, vegyenek teljes árú bérletet! :D

mondeos 2008.04.16. 16:54:58

Ha ez a fidesz kormány alatt történt volna, akkor napló extra különkiadás mutatná be a részleteket, az ÉS oknyomozó sorozatot indítana, hogy mennyi ilyen visszaélés van a Fideszes politikusok háza tája körül, a Heti hetesről és az ATV-ről már nem is beszélve.Így viszont egy sima kis színes lesz ebből a hírből (is).Ez a magyar médiavalóság.

the real 2008.04.16. 16:58:22

Hogyhogy nem hülyézte le még senki Parasite-ot?
Na jó, megteszem én: hülye vagy, Parasite. Összekötöznélek Batizzal legszívesebben, bezárnálak az Andrássy úti 20ezer Forintos lakásba, aztán rátok vasaltatnám az ajtót.

degerely 2008.04.16. 17:02:06

Parasite

Így van, ahogy mondod. Nem értem én sem a hisztit.
Volt egy önkormányzati lakása kedves Andrásnak, elcserélte egy másikra, 20 ezret fizet az önkormányzatnak, mert ennyi a lakbér (másnak is!!).
Mi a probléma? Hogy az önkormi nem dobott rá ötszörös szorzót, mert jól keres? Ugyanmár.
Szó nincs itt szociálisan kiutalt lakásról és egyéb víziókról. Az előző lakás lehetett a nagyanyjáé is, aki ráhagyta a bérleti jogot 20 éve vagy mittudomén, kinek mi köze hozzá?
Az már más kérdés, hogy vajon miért nem vette még meg a lakást potom áron, ahogyan tette azt annó a budapesti lakásbérlők túlnyomó része.
Nyílván kitudna pengetni 3-4 millát érte.
Ha megvette volna, most nem lenne min cirkuszolni, mert hát az, hogy Batiz megvette az önkormányzati lakását nem érdekelne senkit.
Én is megvettem a sajátomat, most mi lesz?

olvasó 2008.04.16. 17:02:58

"Soha nem tettem még ilyet, gondoltam most itt az ideje. Hozzászólok a velem kapcsolatos bejegyzésekhez, mondjuk úgy: kísérleti jelleggel. Hátha érdekelnek valakit a tények is."

folytatás:
velvet.hu/blogok/gumicukor/2008/04/16/20_ezerert_berel_szocialis_lakast_batiz_andras
2008.04.16 14:31:39 batiz

degerely 2008.04.16. 17:05:00

Az meg egy lázálom baromság, hogy az önkorminak bekellene csengetnie rendszeresen a bérlakásokba, hogy "jól keresel? akkor takarodj"...

Pszt! 2008.04.16. 17:06:41

2001-ben a fideSS volt hatalmon, ők adták Batiznak a lakást, hogy megvesztegessék. Most, hogy rájöttek Batiz a másik oldalhoz húz, eszükbe jutott, hogy le lehet ezzel az üggyel járatni.

Muad'Dib 2008.04.16. 17:07:29

Parasite 2008.04.16. 16:54:06
Igen képzeld én nem vennem igénybe. És, hogy miért tart jóformán minden ország előrébb, mint mi. Mert ott ez a természetes. Itt meg az amit te írsz. Képzeld nem mindenki mutyizós faszfej. Csak az ilyen degenerált büszke rá, mint amilyen te vagy. Mind1 nem tehetsz róla, elmaradt az erkölcsi nevelésed. A baj az, hogy te is szaporodhatsz és majd továbbadod az okos nézeteidet...
Ja és képzeld, nekem is kínáltak hamis diákot. Mégis megveszem minden hónapban a teljesárú bérletet..Mik vannak, mi?

Valóság 2008.04.16. 17:10:28

2008.04.16 14:31:39 batiz
Soha nem tettem még ilyet, gondoltam most itt az ideje. Hozzászólok a velem kapcsolatos bejegyzésekhez, mondjuk úgy: kísérleti jelleggel. Hátha érdekelnek valakit a tények is.
Előljáróban: a Helyi Théma nem keresett meg, a Blikk finoman szólva önkényesen vette figyelembe tényeket, a Velvet nem kérdezte meg a véleményem. Korrekt...
A helyzet a következő: Hét éve cseréltem a nevezett bérleményt, akkor is szabad volt, most is. Lelakott ház, harmadik emelet, nagyon lepusztult lakás - kb. 50 éve hozzá sem nyúltak. Felújítottam (az önkormányzat tulajdona, ne feldjük), beköltöztem, négy évig folyamatosan ott laktam. Mióta családom van csak hétközben alszom itt, akkor sem mindig.
Csak a pontosság kedvéért: a lakás nem szociális, az egyszerű önkormányzati tulajdoonban álló lakás. Amikor beköltöztem egyféle tarifa volt, mindenki ugyanannyit fizetett (nyilván mérettől függően). Két évvel ezelőtt változott a törvény, ha valaki azóta jutott önkrományzati lakáshoz, már vizsgálják az anyagi helyzetét és az alapján kell fizetnie. Szociális, vagy piaci tarifát. Visszamenőleg nem hatályos, azaz sem én, sem más - több százezer ember, aki önkormányzati lakásban él - nem fizet ún. piaci árat, ha akar, akkor sem. (Csak az érdekesség kedvéért: az egész kerületben egyetlen egy olyan ház van, ahol a lakók piaci árat fizetnek, az összes többi ház, összes többi lakásában éppen úgy fizetnek, mint én...) Megjegyzem, ha az önkormányzat több pénzt kér, többet fogok fizetni, mert szeretem azt a helyet. És ha kiköltözöm, mindaz, amit beleépítettem a lakásba, ott marad, és a tulajdonost gazdagítja. A lakást megvenni ugyanis nem lehet, mert védettség alatt áll, akkor lehetne, ha felújítanák a házat. Erre azonban az önkrományzatnak nincs pénze, beruházó egyelőre nincs, esetleg - esetleg! - évek múlva, ha...
Az építő jellegű kritikát mindig szívesen olvasom, most is köszönöm. Nem feltételezem, hogy sokat ért, hogy leírtam néhány kiegészítést, de hátha. További jó kommentelést.

Leli 2008.04.16. 17:12:00

Olvasom a cikket...pislogok: Hogy miiii? Újra olvasom. Alig találom a szavakat...döbbenet, undorító, égbe kiáltó pofátlanság!!!! Szociális bérlakás? Neki, akinek háza van? És 20 ezerért? 70 négyzetméter??? Az Andrássyn??? Én kevésbé frekventált helyen élek egy albérletben Kb. 30 négyzetméteren, 50+rezsiért!!!
Konkrétan nem érdekel, milyen elfuserált törvény teszi ezt lehetővé! Ez nonszensz!!!! Szégyelje magát, ő is, az önkormányzat is! Úgy rugnám ki onnan, hogy a lába se érje a földet!!!!

--tionion-- 2008.04.16. 17:12:09

parasite, te valami KURVÁRA félreértettél, vagy te is egy olyan pöcs vagy, aki mercivel jár, meg rokkantigazolvánnyal, plusz bassza átadni a helyét az idősebbnek...na, csak hogy tisztában legyünk, én mindig átadom a helyem, nem csak az idősebbnek, hanem általában a hölgyeknek is, nem lopok, nem csalok, és képzeld, még a munkanélküli járadékok sem igényeltem, pedig járt volna, csak tudtam, hogy igazából nem vagyok rászorulva, mert volt spórolt pénzem, és nem volt hozzá pofám. Ja, és harmincezret fizetek albérletre, plusz rezsi, úgy össz kb 50e egy hónapban. szal nehogy már én érezzem magam rosszul, mert nem használom ki a kiskapukat. de te élj csak patkánymódon, gratulálok hozzá

--tionion-- 2008.04.16. 17:16:11

az ilyen idióták(parasite) miatt tart többek között itt ez a kurva ország...a faszom kivan, amint lehet, elhúzok erről a trágyadombról, aztán már csak röhögök rajta

XY 2008.04.16. 17:18:10

Megerdemlitek, mert hagytatok a rohadt zsidoknak felvasarolni az orszagotokat, es a kezukbe jatszani a vezetest! Most meg itt az eredmenye, szivtok kemenyen. Na most zsido (testvereim) lehet ugrani a soraimra mint egy verengzo vadallat, hogy- hogy volt pofam ezt leirni, hiszen mindenki akinek 50 es afolott van az IQ-ja ebben az orszagban, az tisztaban van vele. De ha megis ha valaki szoba hozza, akkor szarra antiszemitazzuk. A tobbinek, akiknek tenyleg fogalmuk nincs miert tortennek olyan dolgok mint ez a Batiz story es meg sok hasonlo, figyelmukbe ajanlom a kovetkezo oldalt, kuruc.info/main.asp

degerely 2008.04.16. 17:22:00

Milyen kiskapu? Gondolkodik is valaki vagy csak pötyög?
20 éve a budapesti lakások 90%-a bérlakás volt (nem, nem albérlet, bérlakás, áálam bácsitól), ezeket lehetett megvenni az önkormányzattól minimál áron, innen van a budapestiek nagyrészének lakása egyáltalán. Azt a néhány lakást, amit nem vettek meg ezért vagy azért, lehet cserélgetni (nem hivatalosan, némi ügyvédi segítséggel adni-venni).
Tehát mégegyszer: a bérlakások nagyrésze nem szociális lakás, hanem az előző rendszerből megmaradt BÉRlakás.

Pepe 2008.04.16. 17:23:32

Hát batizdmeg ez nem igaz, ebben a szaros országban tényleg mindent lehet. MINDENT. BÜNTETLENÜL.

Batiz A. a jó büdös kurva anyádat, ennyire pofátlan geci fasszopó még te sem lehetsz. Kibaszott jól eltanultad a korábbi főnökeidtől (GyurcsányI és baráti köre), hogy hogyan kell hülyének nézni a népeket.

Amit ezen a lakáson spórolsz, bazdmeg, tudod mit, KÖLTSD GYÓGYSZERRE!!!

cooper (törölt) 2008.04.16. 17:26:50

hihihiiiiiiiiiiiiiiiiii, hijnye, ez azér mán, asszem nyáron választunk, mert ezek elhülyültek,az egész biztos, jön a baromarcúak másik fele :D:D:D

Baszkurátor 2008.04.16. 17:28:49

@ ista1206 2008.04.16. 15:40:41

Én valamiről biztos lemaradtam.Mikor volt a renccerváltás?Mert én nemvettem észre ....

gambolputty 2008.04.16. 17:31:02

isten bassza meg magyarországot!

Leli 2008.04.16. 17:32:02

Hát, ettől nem leszek népszerű, de mindegy....

Ha Valóság néven az írt, akire gondolok, akkor ÉN megkövetem. A Blikkféle bulvár szenzációhajhász lapok igencsak hajlamosak a túlzásokra. Márpedig én a SZOCIÁLIS bérlakás kifelyezés miatt akadtam ki leginkább! Azt hiszem annyi ilyen inger éri az embereket...annyi szemét sunyiság derül ki ebben az országban, hogy az ember már mindenre ugrik. Ha mondjuk BA elcserélné velem ezt a lakást (ha lenne lakásom) és onnantól kezdve nekem kellene ennyit fizetnem, akkor az én kurva anyámat? A gyengébbek kedvéért: Ha nem úgy kapta, mint SZOCIÁLIS bérlakás, hanem egy simán önkormányzati lakást bérel, akkor nem az ő....sumákolása, hogy ennyit fizet, hanem az önkormányzat hülyesége.

mxplanet 2008.04.16. 17:32:04

büdös kurva anyját neki

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.04.16. 17:32:23

holnap már senki sem beszél róla

Csomorkány 2008.04.16. 17:33:26

degerely:
Légy erős, Ámerikában símán megcsinálják, hogy aki szociális bérlakást kér, azt havonta ellenőrzi valami városi satrafa. Cigizik? Kirugva. Stb.

Egye fene, legyen 20 eFt, de akkor hozzá napi három óra utcaseprés. Vagy piaci 80 eFt (már ha olyan lelakott, mint Andrisunk állítja).

Parasite 2008.04.16. 17:34:59

örülök, én általános iskolás korom óta nem ülök le bkv-n, mert így legalább nem kell felállnom és nem néznek rám csúnyán a nénik hogy na ül a parasztja. de ez most hogy jön ide? ez nem mutyizás és kiskapu! az így van! mielőtt eltakarodsz erről a trágyadombról tionion (valljuk be, nem vesztenénk sokat veled) vetted a fáradtságot és bementél az önkormányzathoz, hogy te bizony lakást szeretnél és nézzük meg mik a lehetőségek? nem ugatni kell, cselekedni! mégegyszer mondom lassan és tagolva, ezek nem csak kiváltságosak járnak, nem Batizt vagy engem kell támadni, magatokat.

Csomorkány 2008.04.16. 17:39:56

Parasite:
Namost, az két különböző dolog, hogy hajlandó vagy bepofátlankodni az önkormányzathoz és előadni a nagy halált szörnyű helyzetetdről (és lefizetni az illetékes eftársat meg minden), ill. hogy ezzel eldicsekszel, és követendő mintának igyekszel beállítani. Utóbbi tévedés. A piacgazdaság nem így műxik. Magyarország igen, szó se róla.

Vaszics · http://ingyenajandek.freeblog.hu 2008.04.16. 17:41:24

Nem érdekel. Nem foglalkozom vele. innen lentről nézve csak azt tudom mondani, hogy van tisztességes ember és van pofátlan gazdag.
Cserélnék veled, Batiz koma csak egy 24 órára, hogy megtudd, mire is gondolok én itt a dél-alföldön... ettől függetlenül vegyél be egy batyu faszt!

szellemi vébéká 2008.04.16. 17:42:18

azért a mindig tényszerű, az újságírás doktoraiból verbuvált blikkről (és/vagy Helyi Témáról) annyit, hogy a piros nyíl nem Batiz lakására mutat, az ugyanis az Andrássy útra néz.

degerely 2008.04.16. 17:42:43

Csomorkány

Ez még oké is lenne, a gond csak annyi, hogy a szociális része hozzálett hallucinálva a dologhoz, ebben az esetben szó nincs ilyenről.

anton 2008.04.16. 17:44:40

na ennyi kommentet most nem olvasok végig, csak azt nem látom sehol, hogy mi szüksége van rá, ha nem is ott lakik?

VicGilson · http://spiritus.blog.hu 2008.04.16. 17:45:04

Ez a való világ...
Egyébként pedig:
triumphator 2008.04.16. 15:54:51
"lelakja, lízingeli, megveszi, eladja."

Ez a helyes diagnózis, attól tartok én is.
És ez bizony kérem szépen a pofátlanság csimborasszója.

--tionion-- 2008.04.16. 17:45:07

parasite, te tényleg hülye vagy. az a baj, hogy nm tudok már mást mondani. ahogy említettem, én SOSE mennék be igényelni ezt vagy azt, mert NEM vagyok rászorulva. pedig lehet,hogy kaphatnék. DE NINCS POFÁM HOZZÁ. te meg patkány vagy. kész

--tionion-- 2008.04.16. 17:46:54

amúgy meg neked bizony a kurva szádat, parasite

rszarvas · http://rszarvas.blog.hu 2008.04.16. 17:47:24

Egy jó kis durrogáson kívül ebből sem lesz semmi. Mint semmi más hasonlóan vastagbőr-sztoriból, miiliárdos sikkasztásból, ilyen-olyan hirtelen jött ingó és ingatlan vagyonokból sem.
Hát eztkellcsinálnije? More?
Énkérekelnézést...

Csomorkány 2008.04.16. 17:49:45

Egye fene, mindenkit fenékbe rúgnék én, aki havi 20 000 Ft-ot fizet egy terézvárosi bérleményért. Az önkormányzatot meg elsőként, amely ezért felelős. Az is ugyanahhoz a mocsok társasághoz tartozik, nincs itt semmi gond. Merthogy a piacgazdaság az nem ez, higgyétek el, aki azt képzeli, el van tájolva.

asztrografológus 2008.04.16. 17:50:09

bizos a Daróci klán cigány pereputtyát szállásolja ide

Monsieur Csirke/Csirke Úr/Cs.A.K. 2008.04.16. 17:56:55

Bat(i)zpapcsucsot,belezőkarmolót,faszkorbácsot azonnal ennek a riherongynak!

Ubuntufan 2008.04.16. 17:58:45

Ki az a Matiz András?

anyád batiz 2008.04.16. 17:59:40

hogy rohadna le az ilyen sz@rfaszunak az osszes vegtagja? milyen eloleny az ilyen? meg milyen orszag ez, hogg legalabb mikor kiderul nem mondjak fol neki, es nem szamlazzak ki visszamenoleg.

prc 2008.04.16. 18:02:07

Az Ember Aki Sohasem Hazudott is önkormányzati bérlakással kezdte az ingatlan bizniszt. Vajon hogyan jutott hozzá? Szociálisan rászorult volt a képviselői fizetése mellett?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.04.16. 18:08:35

Parasite / Valóság

Hihetlen hogy még most sem értitek min akadtak fenn az emberek ...

Az egyetemen beadsz egy kérvényt szociális támogatásra, nem nagy összegre havi 8-9 ezer forint.Kell hozzá kismillió papír, kereseti kimutatások, testvérek iskolalátogatásije, nyugdíjszelvény stb. Vállalkozó gyerekének APEH papír stb.

Ha beadsz egy kérvényt egy LAKÁSRA, melynek béreleti díja a sima albérlet alatt van, akkora oda nem kell semmi féle igazolás, kereseti papírokat becsatolni? Ha pedig kell, akkor hogy kaphatott lakást? Most akkor ha Gyurcsány, Orbán vagy Csányi beadja az önkormányzathoz a papíokat, akkor ők is kapnának egy lakást?

Az a probláma ezzel Batiz-lakással, hogyha minden papírt hivatlosan bead, nem járt volna neki önkormányzati lakás, mivel - mondjuk ki - kurva sok pénze van, kurva nagy fizetéssel.

Tehát:
-Szar a rendszer, ahol olyan is kaphat bérlakást 20 000-ért akinek van saját lakása.
-Szar a rendszer, ahol olyan is kaphat bérlakást 20 000-ért akinek milliós a havi fizetése.

Akkor én miért lakok albérletben 3 éve, ha ENNYIRE EGYSZERŰ önkrományzati bérlakáshoz jutni ???

Íme, egy példa a11. kerület honlapjáról:

Pályázat "Fiatalok részére bérbe adható garzonházi lakrészek" bérleti jogának elnyerésére

www.ujbuda.hu/payazat.reszlet.php?id=180

Idézet :
"1. Garzonházi lakrész adható bérbe az állandó jellegű kereső tevékenységet végző és lakáscélú elő-takarékosságot vállaló, a pályázat benyújtási határidejéig nagykorúvá váló, 35. életévet be nem töltött házas, illetőleg élettársi kapcsolatban élő fiatalnak.

2. Az 1. pontban leírtakon túl a garzonházi lakások bérbeadása során együttesen érvényesítendő szociális, jövedelmi és vagyoni feltételek:

a) a pályázó vagy házastársa (élettársa), illetve vele együttköltöző közeli hozzátartozója tulajdonában, haszonélvezetében, bérletében nincs másik beköltözhető lakás és

b) a pályázó és házastársa (élettársa) nem rendelkezik olyan vagyonnal, amelynek együttes forgalmi értéke a mindenkori öregségi nyugdíj legkisebb összegének háromszázszorosát meghaladja és

2. A jelenleg megállapított lakbér 620,- Ft/m2/hó

osztovata 2008.04.16. 18:12:21

a demcsák a szomszédja és gáljé az albérlő:)))

A jó vetró pógármester meg kiadja nekik.
Én mér nem kapok 20ezerért lakást?

Szegény batiz biztos rosszul keresett a tévében, meg a kormánytól is kirúgták. Megszakad a szív.

Fiúk elkúrtátok. Nem kicsit. Nagyon.
Kósáné pedig megmondta, hogy nem elég tisztességesnek lenni, annak is kell látszani.A megyó is hogy az erkölcs az fontos. Nem hallgatnak a "nagy öregekre".

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.04.16. 18:12:41

Íme, egy önkormányzati lakás_igénylő dokumentum.

Ha ezt kitölti Batiz András, pontról-pontra, kizárt hogy kapott volna lakást.

www.ujbuda.hu/docs/dokumentumtar/LakasIgKerelemAdatlap.doc

osztovata 2008.04.16. 18:14:30

zero
ebben az országban semmi sem kizárt...

prc 2008.04.16. 18:15:02

Az volna a tiszteletteljes kérdésem a felháborodókhoz, hogy vajon honnan tudják mennyi volt a Batiz jövedelme 2001előtt x évvel amikor a másik, cserére szánt önkormányzati lakáshoz jutott?

osztovata 2008.04.16. 18:18:07

mint tévés nyilván minimálbéres volt, s a híd alól járt be. A svábbogárral osztoztak a matracon.

NoMojito 2008.04.16. 18:20:31

Mondjuk 92-ben még nem volt tévés, lehet hogy akkor jogos volt.

huKKK 2008.04.16. 18:22:04

Mi szorult rá Batiz andrásra?

paranoid 2008.04.16. 18:22:26

zero,
"Az a probláma ezzel Batiz-lakással, hogyha minden papírt hivatlosan bead, nem járt volna neki önkormányzati lakás, mivel - mondjuk ki - kurva sok pénze van, kurva nagy fizetéssel."

Mi az hogy nem járt volna? Honnan tudod? Ha már volt egy önkormányzati lakás a nevén a kilencvenes évek elején (és miért ne lehetett volna?), akkor a továbbiakban nem 'jár-nem jár' kérdése az ügy. Ő a bérlő és passz. Cserélgetheti, de nem adhatja el. Ennyi.
Itt az önkormányzat a hunyó, aki a régebbi bérlők esetében nem differenciál.

(A mondat második felében nagy valószínűséggel igazad van.)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.04.16. 18:23:56

prc

1994 óta amádiában dolgozott, előbb mint a Múzsa című kulturális híradó felelős szerkesztője, majd 1997-től az RTL Klub műsorvezetője és szerkesztője

Szerinted mennyit kereshetett ? xD

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.04.16. 18:26:58

paranoid

Most ez komolyan így van, hogy ha egyszer kapsz egy önkormányzati lakást akkor után bármi lehet veled, akár a lottó ötöst is megnyerheted, akkor is tied a lakás ?
Wtf???

A sima szociálsi támogatási kérelmet az egyetemen évente le kell adni, 3 hónapnál nem lehet régebbi a kereseti igazolás. Kollégiumi kérvénynél szinén ugyanez.

Hogyhogy egy lakás-bérlést nem viszgálnak felül évente?

Beszarok, hogy ilyen létezhet ...

NoMojito 2008.04.16. 18:31:52

zero!

Most ez komolyan így van, hogy ha egyszer kapsz egy önkormányzati lakást akkor után bármi lehet veled, akár a lottó ötöst is megnyerheted, akkor is tied a lakás ?
Wtf???

Igen!

Nekem is van bérlakásom. Ennyi. Enyém míg meg nem halok.
Örökül nem hagyhatom.

Fejcsóváló 2008.04.16. 18:37:06

Kedves Parasite, kéretlen, ám szűk látókörű prókátor.

Sose' kommentelek, de ez egy érzékeny terület. 38 éves diplomás családfenntartóként tudom, milyen hihetetlen nehéz, ha nem épp lehetetlen BP-en önk. bérlakást kapni. A pályázatokon gyakran 10en jelentkeznek egy lakásra, általában nálam is rosszabb anyagi hátterűek. És több gyermekűek is. Azt hiszed, nem próbáltam meg mindent? De ez lényegtelen. Ügyeskedéssel, avagy kapcsolatokkal könnyebb. Nota bene: elvben épp a túljelentkezés miatt az önk. visszaveheti a bérleti jogot, ha a lakást nem használod (régebben volt ilyen)... Most lelúzerezhetsz, pedig szvsz inkább becsületes vagyok, a kijáráshoz kicsit tán büszke is. És tudom, hogy ha lenne saját lakásom, vagy pláne házam, nem lenne pofám még egy ingatlanra rátenni a seggem, hanem visszaadnám a bérleti jogot.

Üdv mindenkinek.

vikkesz 2008.04.16. 18:38:28

Batiz! BAZD MEG!

demizson bobby 2008.04.16. 18:39:48

Fontos megemlíteni: az ilyen lepukkant lakásokat minimális áron bérli az ember fia, ha jól tudom talán 10 évre.az üzlet benne az önkormányzatnk az, hogy:
1. kötelezi a bérlőt, hogy újítsa fel a lakást, ergo nem kerül pénzbe az ingatlan fenntartása és minimális bevétele is van belőle.Szóval ez most olcsónak tűnik,de előtte azért bele kellett tolni gondolom 0,5-1 misit. Ettől még hosszú távon nagyon olcsó!!!!
2. 1 szegény családdal többnek van fedél a feje felett,de legalább is nem kell szűkölködni, lehet csinálni a szép magyar kölköket
....és itt van elbaszva, hogy a Batiz nem rászorult! Ezért én is egy tarisznya fxszt kívánok neki!

demizson bobby 2008.04.16. 18:46:04

prc 2008.04.16. 18:15:02
"Az volna a tiszteletteljes kérdésem a felháborodókhoz, hogy vajon honnan tudják mennyi volt a Batiz jövedelme 2001előtt x évvel amikor a másik, cserére szánt önkormányzati lakáshoz jutott? "

és ha nem volt pénze -de volt-, akkor sem volt felesége, kölyke, hátrányos helyzetű, meg a laufxsz, ráadásul 20-as éveinek elején-közepén járt. kezitcsókolom jóreggelt!

degerely 2008.04.16. 18:52:07

Látom még mindig nem világos...
A '80-as évek végéig szinte MINDENKI önkormányzati bérlakásban élt Budapesten. Nem azért, mert rászorúltak (illetve igen, de nem a mai értelemben), hanem mert bementek a tanácshoz és kértek egyet. Elég volt hozzá pl. megházasodni. Ezeket aztán a bérlők megvásárolhatták nevetséges összegekért a '90-es évekől kezdődően.
A budapestiektől kérdezem: hol voltatok ti a '80-as években, hol laktatok? Vagy anyuék hol laktak?
A szüleim 30 éves futamidőre vették meg a lakásunkat, havi 200 ft-os törlesztéssel... Pont, mint mások.

Bognár Zsuzsanna 2008.04.16. 18:54:57

fentiekbol latszik milyen fiatalok az itt kommentelok tobbsege (es meg sohasem eltek berlakasban vagy adtak, csereltek volna ilyen jellegu ingatlant), mert kovetkezetesen ismetlik azt a hulyeseget, hogy szocialis a berlakas (horr-horr). Nos nem.

Mint a cafolatban lathato a lakas NEM SZOCIALIS berlakas, hanem SIMA BERLAKAS. (es ennek kapcsan, hogy mit ir a blikk, csak rohogest halljatok oda moge)

A kulonbseg az a fenti ket peldany kozott, hogy az elobbit raszorulok kaphatjak igenyles alapjan, mig a masodikatbarki, aki megveszi (vagy csereli) berleti jogot.

A berleti dij meg egy eve valtozott (torveny szerint es visszamenoleg nem koteles fizetni, mint ahogy a 10 eve lakott ingatlan utan sem kell eladaskor adot perkalni).


Namost.
Ha vkinek itt sir a szaja, hogy ez milyen olcso, akkor javaslom, hogy latogasson el ingatlanportalokra es eszre fogja venni, hogy mar 3-4 millio huf-ert lehet kapni a Varban berlakast (illetve jogot).

MIert? Aze mert a regi berlok kivetelevel (akiket karpotolniuk kell) szinte barmikor kitehet az onk. az utcara es csa.

Addig meg fizetted a zset, amit sajat kecoba is olhettel volna lizing vagy hiteltorlesztes formajaban.

Na. Tudom, hogy tovabb megy majd a horges, mert ez tul hosszu ahhoz, hogy az eddig nem erto (olvaso), alacsony IQ-val rendelkezo egyenek is befogadjak.

Azert remelek. Vegyetek olcson berlakast Ti is! (merthogy utana nem veheted meg feltetlenul az onkormanyzattol, ma mar....)

jorda 2008.04.16. 18:58:38

Nem tűnik szép dolognak !
Bár szerintem roma származású házastársa révén rászorúl!
Ne bántsátok szerencsétlent !

fingerbangs 2008.04.16. 19:07:18

irigykedtek mert nektek nincs 20ezerert berlakasotok seholse, nemhogy az andrassyn...

luzerek vagytok
azé van ez

sima 2008.04.16. 19:07:28

szerintem is felháborító a szitu. sőt, több annál.
de.
érdekelne, hogy ha bármelyikőtök ilyen magas lovon ülne, mint az ország Bandija, nem csinálná-e meg ugyanezt...?
(el lehet kezdeni kiereszteni a vérmókusokat.)

zep 2008.04.16. 19:18:47

K. anyját az ilyen pofátlan disznónak, falhoz!!!

azekezetnelkulitelseolvasom 2008.04.16. 19:20:55

A legtöbb kerületben nem lehet igényelni önkormányzati lakást annak, akinek ugyanabban a városban saját tulajdonú lakása is van!

Aki főbérlőként lakást vesz ugyanabban a városban, köteles leadni a lakást az önkormányzat felé.
Ha igaz lenne amit feljebb írt valaki, akkor tömegek állnának sorba lakásért az önkormányzatok előtt.

Muad'Dib 2008.04.16. 19:22:53

Siona 2008.04.16. 18:54:57
Ne ferdíts. Van aki nem használ ki patkány lehetőségeket és igyekszik inkább felhívni rá a figyelmet ,hogy valami nem jó és van aki keresi hol tud kaszálni és hol talál valami véletlenül v. inkább szándékosan elbaszott dolgot.
Persze az olyanok ,mint te, csak ferdíteni meg elsumákolni tud dolgokat a törvényességgel ,majd a hatalmas IQ szintjét bizonygatni...

Szotyi 2008.04.16. 19:23:38

hát ha annyi pénzem lenne mint batiznak, sztem én rendes árat fizetnék a lakásért

azekezetnelkulitelseolvasom 2008.04.16. 19:30:29

Az is tévedés hogy életfogytiglanig tart a bérleti jog!

A volt házunkban (vegyes tulajdonú, azaz saját és önkormányzati) az egyik bérlő 2 fiacskája sokat hangoskodott, a liftet is gyakran "elrontották". Aztán felnőttek, visszafogták magukat, de már késő, mert a közvetlen szomszédok aláírtak valamit, az önkormányzat felmondta a bérleti szerződést és kilakoltatta őket. Hónapokig állt üresen a lakás, talán még most is az - már én sem lakom ott.

champagneM 2008.04.16. 19:36:58

szerintem PARASITE egyszerűen csak egy szoci, és Batizt mentegeti... addig keresi az indokot, míg talál és "felmentheti"... az emberek többségének nincsen tartása, valódi elvei, arra hajlanak, ahonnan éppen fúj... hogy egy lecsengett esettel illusztráljam: ha az MSZP bevezeti a vizitdíjat, akkor hisznek a vizitdíj igazában és addig magyarázzák, míg igazoltnak vélik a vizitdíj jogosságát-fontosságát... ha másnak az mszp visszavonta volna, akkor másnaptól már azt gondolták volna, tulajdonképp valóban hülyeség ez az egész vizitdíj... na ezt csinálja PARASITE is... mikor a műveletlen, ámde józan paraszti ésszel bíró paraszt bácsinak is nyilvánvaló, hogy mi a helyzet, akkor jön az elvtelen, gerinc nélküli értelmiségi és bassza a rezet, elkezd magyarázni... addig csűri csavarja, mígnem kilyukad oda, hogy tulajdonképp nem is olyan nagy gáz ez a Batiz-ügy, sőt, lehet utánozni nagytőkések. és aztán szépen vállon veregeti magát és elégedett... van egy jó mondás, megfontolandó... "Azért szeretem az egyszerű emberek társaságát, mert ők nem elég okosak és körmönfontak ahhoz, hogy becstelenül érveljenek". na ezért nem bírom én sem a parazitákat...

NoMojito 2008.04.16. 19:39:04

Továbbá akkor is kidobhatnak ha nem fizetek. Persze vannak feltételek, de áll a zászló.

GaBko 2008.04.16. 20:16:00

van ami törvényes attól még kurvára arcátlan erkölcstelen, az ilyen férgektől ilyen ez a világ

misikeh 2008.04.16. 23:23:29

Hogy részesítse az ilyet rektális örömökben egy talicskaderék apró majom. Szurkos brokival "avval". Ahogy batizpöcs mondta sokszor még a retekklub színeiben focizva.
ajh de hányás egy ország ez. Menjünk innen de izibe. az uccsó meg kapcsolja le a villanyt.
Ha majd marad 2 millió roma (polkorrekt, érzékeled, ugye?)meg az uralkodó elit, kiváncsi vagyok mi a faxt kezdenek egymással.

Gátúszó 2008.04.17. 11:35:35

Amúgy Batiz védelmében csak annyit, hogy csak azóta lakik Csepelen, mióta odanősült és legjobb tudomásom szerint a FELESÉGÉNEK A CSALÁDJÁÉ az a ház... Amíg ki nem költözött a kertvárosba gondolom használta azt a lakást. Ja... és feltűnt valakinek, hogy 2001 ótta bérli? Hm... Akkor még nem ez a kormány volt, tudjátok? Hanem az a másik. Nehogymár rámondjátok, hogy azokkal is csókos volt. Már a Fidesz alatt is húszezerért bérelte azt a lakást! Akkor a kurva annyukat nekik is, mert hagyták, nem? Már akkor sem volt épp az a szegény legény. Érdekes módon mindenki a jelenlegi rendszert támadja ezért a pofátlanságért, pedig a FIDESZ HAGYTA ŐT ODA ILYEN FELTÉTELEKKEL BEKÖLTÖZNI!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.04.17. 11:55:49

Gátúszó

Terézvárosi önkormányzatot, ha jól emlékszem 2001-ben is ez a garnitúra vezette (a balos)

champagneM 2008.04.17. 11:56:42

Gátúszó, 2001-ben a kerület vezetése MSZP-s volt, úgyhogy vegyél vissza..

champagneM 2008.04.17. 11:57:32

...amúgy nem kell megvédeni... megvédik ezek magukat..

Gátúszó 2008.04.17. 12:18:00

Az lehet, hogy az önkormányzatot ez a garnitúra irányította, de a rendelkezés ami szerint ilyen feltételekkel odaköltözhetett nem önkormányzati szintű... És nem védem, csak kurvára idegesítő, hogy folyton csak a balosok szemétségeivel jöttök, holott a fideszesek ugyanezt megcsinálták. Hogy mást se mondjak hány százmilliót öltek bele a felcsúti futball felvirágoztatásába? Vagy az országimázs központ? Hm...? Az rémlik? Ne tegyetek már úgy mintha csak ez a garnitúra lenne tele szarzsákokkal!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.04.17. 12:43:54

Gátúszó

persze tudjuk mindkét oldal tele van féreggel, de most most van, most ők vannak szem előtt / hatalmon ...

Szerinted minden ilyen konkrét ügyhöz oda kellene írnom hogy "de például 1999-ben bezzeg az Orbán is ... " ?

Az már akkor "objektív" lenne?

Gátúszó 2008.04.17. 14:24:14

Nem, nem kellene odaírni, de akkor is irritáló, hogy sokan úgy várják vissza Orbánékat mint a messiást, holott ők ugyanolyan köcsögök voltak.
Most kérdem én, nem tök mindegy, hogy ki lopja szét az országot?
Amúgy szerintem Batiz 20.000 Ft-os bérlakása csak csepp a tengerben. Ezt BÁRKI megtenné akinek lehetősége van rá. Aki azt mondja, hogy nem, az HAZUDIK.
Egyébként ennél az önkormányztai bérlakás dolognál sokkal jobban fáj az, hogy engem a holnapi BKV-s dolgozók a holnapi sztrájkjukkal már egy tizessel rövidítettek meg...

champagneM 2008.04.17. 17:29:31

de igen Gátúszó, az önkormányzati szintű!!

és még valami! az egyik oldal hülyesége nem menti fel a másik oldalt a saját hülyesége alól! ezért kár összehasonlítgatni és azzal jönni, hogy bezzeg a másik oldal is... majd megkapják ők is. de addig is kéretik nem maszatolni azt hangoztatva, hogy mivel mindenki hülye, nem is olyan nagy cucc, és nem is kell ezzel foglalkozni..

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.04.17. 17:50:24

Gátúszó

Reméljük egyszer hoznak olyan törvényeket is hogy ezek a kiskapuk vagy "lehetőséeg" megszűnjenek ...

Amúgy meg a BKV-sztrájk szívatás, mint minden sztrájk, de ez egyszer egy jogos sztrájk ...

Jaj, gyerekek, 2008.04.17. 21:32:21

csak nem gondoltatok, hogy szocialis berlakasban valaha is lakott raszorulo? Amelyik onkormanyzatnak van szoc. lakaspogramja, ott a partok eroviszonyai alapjan szepen le van osztva az is, hogy melyik hanyat oszthat szet a tuzhoz kozelebb uloknek. Es, mint tudjuk, pl. a volt allami gondozottak ritkan ulnek a tuz kozeleben.
De hat azt is tudjuk, hogy Magyarorszag a kovetkezmenyek nelkuli orszag...
Ahol egy ilyen tehetsegtelen banda evekig kormanyozhat, ujravalasztjuk oket, a lemondasra meg nem tudom, mi tudna rabirni oket.
Jo, tudom, nem nagy a valasztek akkor se, ha lemondanak, de hat ennel szinte minden jobb...

kisbaratod · http://kisbaratod.wordpress.com 2008.04.18. 13:29:49

1 hónap és el lesz ez az egész felejtve, Batiz bácsi meg nyugodtan lakik ott tovább.
Akinek nincs önkormányzati lakása, az irigykedik. Akinek van az meg okoskodik.

Aki nagyon irigykedik, az meg menjen képviselőnek.

Horizont 2008.04.19. 09:19:47

Abban igaza van kisbaratod-nak hogy el lesz felejtve ez az egész,abban nincs hogy nem kell ennek egy hónap sem.
Nekem van saját házam tehát nem írigykedek.Viszont fel vagyok háborodva,pont azért mert sajátomban lakom.Röhej hogy akinek annyi pénze van hogy játszva vehetne magának lakást (többet is) az kap egyet havi 20 ezerért!A fiatalok meg gebejednek bele a törlesztőrészletekbe!
A legdöbbenetesebb az hogy ez kiderült és berobbant az átlagemberekhez és MINDEN MEGY TOVÁBB MINTHA SEMMI SEM TÖRTÉNT VOLNA!!!
Na ez a szemétség!!!
Igenis visszavehetnék Batíztól (én naív) és az illetékesek felülvizsgálhatnák hogy kinek van önkormányzati lakása,és átdolgozhatnák a rendszert hogy mi alapján járhasson bérlakás!
ÉS BETARTHATNÁK!!!!! (na már nem is naív vagyok hanem beteg!)
Koncentrálhatnának a fiatalokra és nem azon kéne vinnyogniuk hogy fogy a magyar mert nem szülnek eleget!!
Hová???Mire???
Romlott az egész közélet!!!

twingós 2008.04.19. 21:55:18

nekem volt bérlakásom, kőkemények voltak a feltételek és ha ennek vki nem felel
meg, visszavonható a bérleti jog. na most akkor mi van? sztem az önkormányzatot kellene elővenni, szegény batizka nem tehet róla, hogy rátukmálták ezt a lakást és bármit csinál megtarthatja. (ez moat szarkazmus volt) erkölcstelen, ez így van, de hát ő korunk hőse...
ami meg a tanácsadói órabérét illeti, Isten nem ver bottal, ennyire szar még soha nem volt a maszop imidzse, segít elveszíteni a választásokat.

zala 2008.04.23. 16:07:09

A Magyar Hírlap úgy tudja, hogy Batiz András a tavalyi, egyébként a terézvárosi rászorultak körében "horribilisnek" számító százötven százalékos lakbéremelés után is csupán 13 ezer forint szociális lakbért fizet lakásáért.

Batiz András a Magyar Hírlapnak azt mondta: "minden törvényes és erkölcsileg is feddhetetlen volt abban, ahogyan 2001-ben hozzájutottam a VI. kerületi önkormányzati lakás bérleti jogához. Kizárólag azt a lehetőséget kaptam meg ugyanis, amit az akkori fideszes vezetésű önkormányzat minden más magyar állampolgárnak is biztosított" - tette hozzá Batiz András.

Ez nekem akkor fel sem tűnt. Neked kedves zero biztosította ezt a lehetőséget az akkori fideszes önkormányzat?

Horizont 2008.04.23. 16:19:44

Ma hallottam a hírekben,hogy egy volt önkormányzati képviselő feljelentette Batízt,mert jogtalanul jutott önkormányzati bérlakáshoz.
Köszönjük neki!!
Külön pikantériája az ügynek ha valóban a Fidesztől kapta.
Ha tudták volna,hogy kigyót melengettek a keblükön???
Csak halkan jegyzem meg, hogy valószínű Batíz a jéghegy csúcsa!!!!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.04.23. 16:20:41

zala

Sajnos én továbbra is albérletben tengődök ...45 ezer/hó. :-(

Horizont 2008.04.23. 16:31:19

Kedves zero!
Csak ennyit a Fideszről???

Horizont 2008.04.27. 14:49:05

A 21 millióra értékelt lakást meg is vásárolhatná 3,2 millióért! Ó szegénykém....

garázdabillegető (törölt) 2008.04.28. 10:34:06

Mit kell hőbörögni Batiz mellett? Én a saját helyzetben nem venném igénybe, pedig szegényebb vagyok, mint Bandi. Viszont a pofámról leégne a bőr.
Az, hogy a Fidesz miatt tudta ez megjátszani... ugyan miért számít??????????????????? Miért kell mintegy mentségül felhozni? A Fidesz talán csupa angyalból áll?

Perillustris 2008.05.05. 21:22:05

Az egész történet nem attól szép, hogy a FIDESZ vagy az MSZP járta-e ki neki a lakást, hanem attól, hogy évek óta bérli, s nagyon jól tudta, hogy egyszer ki fog derülni ez. Nagyon jól tudta, s kurvára nem érdekelte.

A pofánkba nyomják a seggüket, s mi csak szipogunk évek óta.

Egyik 19, a másik egy híján 20.

Roxvox 2008.12.28. 16:28:50

A Batiz András egy Fideszes kém az Mszp-ben?
Na még ez derüljön ki!

fehérfarkas 2009.01.05. 15:07:31

"Amúgy szerintem Batiz 20.000 Ft-os bérlakása csak csepp a tengerben. Ezt BÁRKI megtenné akinek lehetősége van rá. Aki azt mondja, hogy nem, az HAZUDIK."

erre azt válaszolom, hogy ismerek olyan konkrét esetet, hogy:
mindkét önkormányzati képviselő ugyanazon párt képviselője (vagyis nem párt függvénye az ügy)
az egyik csak a kapcsolatai miatt nincs sitten, a másik a mai napig panelban lakik, és sokéves középkategóriás kocsival jár, pedig tagja a vagyongazdálkodási bizottságnak, és 2 másik bizottságnak az elnöke - de mégsem élt vissza ezzel, és nem használta ki saját hasznára és más kárára a lehetőségeket
ugyanis azzal másnak okozott volna kárt, olyannak aki valóban rászorult az adott támogatásra, önkoris lakásra, stb-re

vagyis emberfüggő dologról van
és azért tart ott ez az ország ahol, mert a visszaélések, kiskapuk, korrupció olyan természetes nálunk, hogy anélkülelképzelni sem tudjuk, hogy működhet egy ország
pedig működhet - tessék megnézni skandináviát
és mivel jobban működnek (mert nem maguk alatt vágják a fát) gazdagabbak is

WYW 2009.01.05. 15:11:44

1. 2001-ben a VI. kerületben FIDESZ vezetésű önkormányzat működött.
2. Batiznak nem utaltak ki szociális bérlakást, az önkormányzat hozzájárult egy lakáscseréhez!
3. Ez ügyben az a volt fideszes politikus (L.J.) veri a nyálát, aki az önkormányzat vagyongazdálkodási bizottságának volt a csere idején az elnöke, és jóváhagyta a cserét.

Csak a pontosítás végett.

süti beállítások módosítása