Skip to content


       Szűrés lista

Sok boldogságot kívánunk Mónikának és Mirandának!

Mónika komplikáció nélkül megszülte gyermekét, akinek a Miranda nevet adta.

Az újdonsült anyuka  5. osztályos, 11 éves, 1997-ben született. 3 év múlva, 8. osztályban meg is fogja kapni a tananyag keretében a szexuális felvilágosítást ...

Innen a hűvös irodából gratulálunk a kismamának és gyerekének. Lehet, hogy a nagymama is csak 25 éves. Ki tudja?

Ja:A baba apja egyelőre ismeretlen, ha elkapják, börtönt kaphat megrontásért.
Szép, boldog család lesz ...

Természtes szó nélkül nem tudom hagyni az esetet, de most csak 1 kérdésem lenne:

A jogvédők, gyerekvédők, liberálisok, konzervatívok, szociáldemokraták, keresztények (bárki) ugyan mikor mennek, és osztogatnak ingyen óvszert?
Mert szemmel láthatóan kefélnek, mint a nyulak, de nem védekeznek ....


(fotó:blikk.hu)


Legalább a Szexuális Zaklatás Pandát beküldthetnék a kis pisisekhez, hogy meséljen nekik a szexről:



(A teljes rész itt nézhető meg.)

Címkék: abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr97503581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

davidmoyes 2008.06.05. 00:20:57

Néha úgy gondolom tehetne értem valamit a nemzetem.
Tudjátok az ország, ahol élek, amit szeretek, aminek jó hírét külföldön propagálom, kulturáját hirdetem, adóját, járulékait fizetem (a 2. legmagasabbat Európában - emellett a fizum ebben az összehasonlításban a legalacsonyabb).
Szóval elvárom, hogy tegyen értem valamit.Ne legyen az iskola szar, a szocális háló lyukas, a korház egy fos! Nem érem be lusta, de hangzatos szólamokkal.
Mert EZ egy romhalmaz!! Itt sosem lesz semmi!!!
Itt döglünk meg magyarok és cigányok és hottentották talpig ígéretekben !! EZT vegyétek észre!!!!

davidmoyes 2008.06.05. 00:24:32

Régimódi!
Akiről te beszélsz, az egy vékony réteg..
Egy egyszerű csóró roma ezeknek a közelébe sem kerül...
A fókusz (meg az összes többi igénytelen bulvárfos).
semmi köze a való élethez.

hoseman 2008.06.05. 00:25:35

davidmoyes! Te már elköszöntél nemdebár?:)
különben mióta is megy pl az a tetves fókusz?...gyakorlatilag kurvarégótamegyazaszar! Azért ennyi idő alatt el-elkap az ember belőle bejátszásokat... de a fő probléma az az hogy rengeteg embernél szerintem ez a nap fénypontja.....nézi nézi évek óta,kialakul benne a deformált társadalmi kép,jó kis pletykaalap,megbeszélik,kiértékelik,terjed a fos,az emberek butulnak,a kereskedelmi tv-k 'híznak',az ország szottyad..

Prophet 2008.06.05. 00:28:07

"Nem, nem baj ha a fos nyakig ér, az a szerencse, hogy nem hullámzik!"

davidmoyes 2008.06.05. 00:43:02

"de a fő probléma az az hogy rengeteg embernél szerintem ez a nap fénypontja.....nézi nézi évek óta,kialakul benne a deformált társadalmi kép,jó kis pletykaalap,megbeszélik,kiértékelik,terjed a fos,az emberek butulnak,a kereskedelmi tv-k 'híznak',az ország szottyad.."
Ez az amiben mélyen igazad van... :)
Tényleg jó éjt!

Sck 2008.06.05. 00:43:17

A Cigányok egy jó része buta, nyílván, jobban odakellett volna figyelni az elején, hogy ne durvuljon el a helyzet, és szaporodjanak el, mint a legyek. Volt itt valami davidmoyes nevű ide írogató, neki meg még sok más embernek is mondom, hogy az nem úgy megy, hogy elmondom nekik, hogy ti rosszat csináltok, akptok munkát, de akkor holnaptól no segély, így ok? Hanem úgy, kezdődik a mondat, hogy sehogy, elküldik az anya picsájába, aki bemerészkedik a putriba, tehát a megoldás nehéz, mert genetikai, szociológiai adottságok keverednek a szokásokkal, plusz a rossz megitéléssel. De a döntés hozóknak nem azon kellene tökülönük, hogy az embereket oktassák a rasszizmus ellen, hanem a szociális és egyb hálókat kellene olyanra megcsinálni, hogy ne szolgálja indokolatlanul kedves cigány barátaink érdekeit, mert a kezükbe pont ez az ütőkártya, a rasszizmus, ezzel bármit ellehet érni. Pl. ha nem vesznek fel valahova, hát kész, nem voltam megfelelő, de ha bebizonyítom mondjuk hogy cigányszármazású vagyok, és valószínű ezt észrevették az interjúztatók, akkor a céget megbüntetik 10 millióra, plusz egyéb nyalánkságokra. Tehát a rendszer egy része az ő érdekeiket szolgálja nagy részben.

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2008.06.05. 00:47:45

A baj az, hogy ez lassan önbezáródó kör lesz. A romák (cigányok?) többségének viselkedése, hozzáállása miatt az a néhány, aki ki akar törni a szennyből, nem talál munkát, mert az előítéletek miatt nem veszik fel. Így aztán joggal beszél arról, hogy diszkrimináció van. Elkezd beszélni róla mindenkinek, médiának, politikának, stb.. Ebben persze meglátják a pénzt és a lehetőséget az ingyenélők is, ők is elkezdik a nyálukat verni.
Itt szerintem a roma értelmiségiek tudnának rendet tenni, ha akarnának, azzal, hogy megértetik a sajátjaikkal, hogy akkor tartsák a markukat pénzért, ha azért tesznek is valamit. Tehát: meg kell adni a lehetőséget a tanulásra azoknak, akik tényleg akarnak tanulni. A többit nyugodtan lehet diszkriminálni, segélyt közmunkához és gyerek iskoláztatásához kötni.

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2008.06.05. 00:53:30

Amúgy milyen korán kell elkezdeni a szexuális felvilágosítást? Szerintem hülyeség 10 éves GYEREKEKNEK felvilágosítást adni. Afrikában pl. az orvosok járják a falvakat, és bemutatják a helybelieknek az óvszert, mire jó, hogy használják, és ingyen meg is kapják. Itthon is be lehetne vezetni (nem az iskolákban, oda nem járnak ezek :), bár ez inkább :( ), olcsóbb, mint a csp.-gyed-gyes kombó. Itt még azt sem bánnám, ha valamelyik csókos kotongyár megbundázná a közbeszerzést, akkor is jobb lenne nekünk.

greg_garcia 2008.06.05. 00:54:10

davidmoyes:
Persze, hogy nem csak a cigányok szexelnek gyerekekkel. De te is ezt az álságos, képmutató píszí érvelést hozod. Elmondom neked, hogy mi a különbség.
A cigány alapvetően megmaradt nomád, természeti kultúrának. Az okokat remélem mindenki ismeri, és tudom, kettőn állt a vásár. A mindenkori befogadó és a cigány kultúrák összeboronálása az elmúlt pár évszázadban lehetetlennek bizonyult. A probléma akkor szűnhetne meg, ha az egyik (mondjuk a most még kisebbségi cigány) kultúra semmivé válna és egyedeik betagozódnának a befogadó közegbe.(asszimiláció). A másik lehetőségben (integráció) mégúgy sem hiszek. A két kultúra ugyanis tér és időbeli disszonanciában él egymás mellett.
Értsétek meg, ha egy cigány elviszi a tyúkodat, akkor ő csak leszakajtja azt a javat, amit az Úristen az ő kék ege alá azért teremtett, hogy leszakajtassék. Az ő kultúrájában ezért nem büntetés jár, hanem dícséret. Tudja ő, hogy van egy másik törzs, akik ezt haraggal viselik, büntetik, fél is tőlük, mert erősebbek, de idegenül és értetlenül tekint rájuk. A saját kultúrája szabályai szerint semmi rosszat nem tett. Értsétek meg, hogy amikor a putri homályában a 10 éves kislány fenekét magához vonja valamelyik jóakarója, az számukra nem megrontás, hanem a termékenység ünnepe!
Persze, hogy esnek teherbe kiskorú lányok a magyaroknál is. Jól menő fogorvosnő 15 éves (nem kiskorú, ellenben fiatalkorú) egyházi iskolába járó gyermeke szült kisbabát a közelmúltban. Emberek vagyunk, csetlünk-botlunk.
Csakhogy az európai kultúrkörben ez valamilyen szinten probléma. Tragédia. Szégyen. Isten csapása, amit ha már így alakult, majd csak túlélnek. Nem pedig a fajfenntartás fúziós világtáncca.
A különbségek olyan nagyok, hogy tudathasadásos állapotban élünk: ennek az országnak két BTK-ja, esetleg két alkotmánya van?

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2008.06.05. 00:58:52

davidmoyes:
"Az iskoláknak nincs pénzük, az igazgatók is legszívesebben mindenkit az utcára tennének (tanárokat és diákokat is..) csak hogy megszűnjön a túlterheltség."

És miért nincs pénz, te idióta?
Mert nem dolgoznak.
Nem az államtól kellene mindent várni, hanem dolgozni.
Építsenek maguknak vécét, iskolát, házat stb.

baliquez 2008.06.05. 01:04:13

Csak annyit szeretnék mondani hogy a (bármilyen) kisebbség pozitív diszkriminációja óhatatlanul a többség diszkriminációja, és mint ilyen alkotmányellenes. A rassz alapú támogatás konkrétan rasszizmus, mert kizárja a más rasszhoz tartozók ugyanolyan alapú támogatását. Szintén alkotmányellenes.

A cigány kisebbség kiemelkedően magas bűnözési arányainak (igen, témához tartozik, bizony a gyerekek megerőszakolása is bűncselekmény, még ha a cigányfolklór részének is próbálják beállítani a nyerészkedési falvédők) szándékos és tervszerű elhallgatása, médiában elkenése bűnpártolás, hazaárulás.

A fentiekből következően szinte elvárható hogy hamarosan titokzatos balesetek történjenek az ezekért felelősők sérelmére. Persze csak ha van
Magyarok Istene.

WT 2008.06.05. 01:32:46

Ha nem tévedek a cigányoknál az ősi szokások közé tartozik az, hogy se abortusz, se védekezés. Valahogy ezt senki nem említette, vagy csak én vagyok álmos:)

clemens (törölt) 2008.06.05. 05:56:44

valaki írta, hogy 0,5millió cigány van kis hazánkban. Elárulom, hogy kb. 3x annyi 1,5 millió cigány van. Akinek nagy része lop, csal ,hazudik, nem fizet adót, felszedik a síneket, kábeleket lopnak, egyszóval visznek mindent ami mozdítható és egy kis színesfém van benne, legtöbbjük életében nem dolgozott és csak a segélyt várja.

Baszkurátor 2008.06.05. 06:18:23

davidmoyes kérlek ez itt a kibaszott való élet.Ha tetszik ha nem.Nekem ne mond, hogy ilyenek után még szeressük is őket.

"Miután kirángatták apját a volán mögül, ütötték, verték, rugdosták. Ő a kocsiban húgával, a hátsó ülésen ült a történtek alatt. Nyugtatni próbálta testvérét és segítségért is kiabált, de egy fiatal férfi azt mondta, "ha nem tetszik, megerőszakolják, megverik őket". A lány emlékei szerint a bántalmazás közben folyamatosan gyűlt a tömeg. Férfiak, nők, még gyerekek is voltak a helyszínen. Közülük senki nem segített, sem neki, sem édesapjának. Mint egy mozifilmet, úgy nézték, mondta a lány."

Továbbá.Az én gyerekem férje napi 16 órát dolgozik, hogy legyen pénze a családnak és legyen miből fizetni az albérletet.Ők miért nemkapnak lakást amiben talán még a parkettát sem szednék fel télen.Miért nem jár inkább lopni, sint felszedni, kéregetni a pógármesteri hivatalba?He?

N.Hajni · http://reparetekmogyorohu.blog.hu 2008.06.05. 06:39:19

Élelmiszerbolti eladóként beszélgettem egyszer egy 12 éves roma lánnyal és ő is azt mondta,hogy hamarosan teherbe szeretne esni a barátjától,hogy fiatal anyuka lehessen és mehessenek együtt bulizni a gyerekével.
Próbáltam beszélni a fejével,de nem tudom,hogy eljutott-e valami a tudatáig,abból amit mondtam.

Winston Smith 2008.06.05. 07:00:38

Picit más téma, de én speciel azt is bevezetném, hogy aki iszik vagy dohányzik a terhesség alatt, annak elkötni a petevezetékét és szevasz, nincs több gyerek, ha nem tudod felelősséggel kihordani. (Ez is 90 %-ban a cigányokat érinti.) Valószínűleg alkotmányellenes lenne, bár a jelenlegi szabályozás meg a születendő emberi élet méltóságára mint alkotmányos jogra nincs tekintettel.


Amúgy azt utálom, amikor a sok jogvédő a csúnya faji diszkriminációról beszél. Hát egyrészt a romákkal való negatív attitűdnek vannak előzményei, mindenekelőtt az, hogy a cigányok körében jóval nagyobb a bűnözés. Ergo ha egy szakadt cigányt látok, elkezdem félteni az értékeimet, és tekintve hogy statisztikailag erre megvan minden alapom, az ilyen előítélet ellen küldeni kb. olyan, mintha a gravitáció ellen küzdene az ember. Mindig azt szoktam mondani, hogy az előítéleteket a nagyon könnyű legyőzni, feltéve hogy az előítélet statisztikailag nem igaz. Ha viszont statisztikailag szignifikánsan igaz, akkor reménytelen ellene küzdeni, az ördögi kör megtörését az előítéletet kiváltó viselkezés megváltoztatásával kell kezdeni, másképp nem megy.

A diszkriminációról meg csak annyit, hogy szerintem a többségi nemzet igenis nyitott a cigányságra. Gondoljatok csak a Megasztárra, magyarok százezrei szavaztak 225 Ft+áfáért Caramelre, Oláh Ibolyára, Gáspár Lacira. Ha valamelyik cigány letesz valamit az asztalra, a többségi nemzet egyértelműen befogadja. És itt most nem csak valami különleges teljesítményre kell gondolni: a feleségem volt munkahelyén a munkások között volt pár roma, semmi diszkrimináció nem érte őket, mert becsületesen dolgoztak. Sőt, az egyiket ki is nevezték csoportvezetőnek, kb. 10 magyar tartozott a vezetése alá, és senkinek nem volt egy rossz szava ellene.

bierkamp 2008.06.05. 07:23:56

Ugyan már! Mindenki tudja hogy a 11 éves kis cigány jányok..úgy kúrnak minta nyulak! Nem kell azokat " megrontani", már az oviban a cucliba beleülnek!
Mit csodálkoztok?

Azhát 2008.06.05. 07:27:12

Na azért ne értetlenkedjünk. A szomszéd kislány is tízévesen már menstruált. Negyedikes korában. Sőt, lehet, hogy évvesztes volt, és akkor harmadikos korában. Pedig nem volt cigány, mivel szőke volt és kékszemű stb. Ilyenek vannak. Mégcsak nem is mostanság.
Csak ugye egy nemcigánynál ez kicsit szégyellnivaló, takargatnivaló. A cigányok meg (ahogy általában a természeti/bb/ népek), úgy tartják, hogy akkor most már felnőtt lett - és erre marhára büszkék.

Emlékezhettek, az Egy indián Párizsban (New Yorkban) című filmre. A kissrácnak volt magömlése, tehát férfivá avatták. Kész.

midnight coder 2008.06.05. 07:35:18

Amúgy szerte európában él egy rakás népcsoport. Vannak szerbek, horvátok, németek, franciák, olaszok, magyarok, spanyolok, stb. De egy olyan csoport van ami mindenütt kb. a cigányok életmódját és életszinvonalát produkálja: a cigányok. Akár romániában élnek akár a franciáknál akár nálunk akár a szlovákoknál.

saq 2008.06.05. 08:14:41

davidmoyes, utálom a hozzád hasonló kamugépeket!

mi az, hogy nnincs szociális háló? a megélhetési gyerekgyártók, a segílykéből urassan élők szerinted honnan a faszomból kapják a pénzt? amikor megjön a segílyke két napig énekelnek a játékgépek és a kutya is a rántott csirkecombot eszik a kocsmában!

mi az, hogy középkorú fehér férfiak basszák a kisgyerekeket? akkor a 11 éves cigány kiscsajt kicsintálta fel? vagy a monoki testvérpárt, akik 16-17 évesek, hatodikosak de már a második gyereküket várják??

a cigányok nem valóak európába

eutychia 2008.06.05. 08:30:32

A minap hallottam a televízióban, hogy egy Borsod megyei képviselő szeretné beterjeszteni a következőt. Kizárólag 3 gyerek után lehessen családi pótlékot kapni, minden utána következő gyerek után csak adókedvezményt, ezzel is megelőzve a megélhetési gyerekszülést. Valahol nagyon igaza van, bár nemcsak roma származású szülők kerülhetnek ettől nehéz helyzetbe, ha netán mégis a munkanélküliség nem kerüli el őket. A felvilágosítást ők már akkor megkapják, mikor megszületnek, mert sokan egy szobában laknaka szüleikkel, és nap mint nap megtapasztalják a szüleik szexulási életét. Az egyik volt szomszédom lánya 18 évesen még nem szült gyereket, pedig már elég régen állandó barátja volt, s általános megvetésben volt része. A 16 éves húga BEZZEG már túl volt az első gyerekén, engedéllyel férjhez ment. Előítéletektől mentesen nagyon veszélyes biológiailag, teljesen kizsigereli a fejlődő szervezetüket. Az első gyerek után spirált kellene felhelyezni nekik, hogy ezzel is elősegítsék a fogamzásgátlás lehetőségét. Olcsóbb lenne, mint a tablettát vagy kondomot osztogatni.

eutychia 2008.06.05. 08:32:19

Esetleg némi egyszeri pénz kellene felajánlani annak, aki vállalja a fogamzásgátlást. Lehet, hogy páran beleegyeznének.

mijazma!? 2008.06.05. 08:34:57

Miféle beteges szuicid gondolkodás késztette a szavazóképes homoidok nagyobb részét, hogy ilyen parazita párost ültessen nyakunkba 2* is mint a jogvédő+cigány páros. Hogy gondolhatja magát épeszűnek bárki az utóbbi 6 (+40) év után, aki tovább szeretné a fenti uralmat. Merthogy ők diktálnak az nem kérdéses, ha cigó megpofozza a rendőr feleségét és a szerv érdeklődik a miként után a _rendőrt_ vonják felelősségre. További balozást majomországba....

bloodhound v2.0 2008.06.05. 08:40:42

off: épp most akartam szóvá tenni az index főoldalon az "kószál a nagy kaszás" címet, a szögi gyilkosság és a többi lincseléses balhé felett, szerencsére levették, és sötét oldal kifwjezésre cserélték, talán szorult valami emberség és jóízlés ott is valakibe...

Lófő (törölt) 2008.06.05. 08:43:06

Ha ügyes az anyuka,akkor a csemetéjével együtt járhatnak suliba...
de szép is a nagycsaládos lét!

Lófő (törölt) 2008.06.05. 08:47:27

mindenestre a cigók alkalmazkodó képessége és életrevalósága irigylésre méltó.

storyline :) 2008.06.05. 08:49:15

Ti nem aggódtok amiatt, hogy elkövetkezik az a pillanat, amikor már több cigány lesz Magyarországon, mint magyar?

Machiavelli 2008.06.05. 08:51:05

Az a baj, hogy a cigányok a politika fogjai. Sok mindent lehetne tenni, ha akarná a politika. Pl. 1995-ben fel kellett volna mérni, hogy a GYES alanyi jogúvá tételének következményei lesznek.
Árokbetemető barátaim, a lerakott bombák, hogy a cigányszavazatok olcsón megszerezhetők egy (cigány)emberöltő óta ketyeg. 2002-ben olyanokat juttattunk hatalomba, akik szeretik, ha a szegények szülnek sokat, ezért olyan a hozzáállás amilyen.
Most pl. magasabb Gyest fognak kapni, hogy ne 3 évente, hanem kétévente szüljenek.

Az sem igaz, hogy nem kaptak pénzt, mert rengeteg pénz van és volt öntve eddig is a romaintegrációba, csak mások a haszonélvezői...
Egy -két hónappal ezelőtt még Gyurcsány is polgárosodni akart, de azóta már, most éppen a nyugdíjasok nagy barátja...

Van egyébként gyermekvédelmi törvény is, csak az államnak egyre inkább nem szokása a törvények betartása....
t

midnight coder 2008.06.05. 08:54:21

>mindenestre a cigók alkalmazkodó
>képessége és életrevalósága irigylésre méltó.
A csótányoké is...

Timil 2008.06.05. 09:02:50

Nőgyógyász barátom mesélte, hogy egy cigány asszony szülte nála a hatodik gyerekét, és ő felvetette neki, hogy esetleg ír fel neki fogamzásgátlót. A válasz: Irtsa csak a doktor úr a saját fajtáját!

Itt bizony tényleg kulturális (már ha ez jó szó ide) különbségek vannak, és én attól megyek a falnak, hogy erről nem lehet beszélni, mert egyből rasszista vagy. Iszonyatosan más elvek alapján élik a cigányok az életüket és igenis vannak csak rájuk jellemző viselkedésformák. És ezt nem a pénzhiány magyarázza, az én nagyszüleim is csak igen szerény körülményeket tudtak biztosítani a szüleimnek, falun éltek, és mégsem loptak, hanem dolgoztak és a kevés pénzt beosztották, állatokat tartottak, stb. Ezt a cigányok miért nem tudják megtenni????

Lófő (törölt) 2008.06.05. 09:02:55

Okos ember szerint a 0-8 év közötti gyerek 50%roma.
Gond nélkül 25 év múlva Magyarországon az össznépesség fele roma lesz,de addig biztos kikupálódnak(milyen jelet tegyek ezután?)

Atika!!! 2008.06.05. 09:03:29

Mert az ingyenóvszer megoldana bármit is? A fogamzásgátlót fekete receptre kapják... Csak, mindkettőt használni is kell. Ha nem nézem ki az intelligenciát hozzá belőlük, akkor rasszista vagyok. Viszont az igazamat nap mint nap bizonyítják.

Alexnorman 2008.06.05. 09:06:51

Tata86:
"Tényleg kezdem azt hinni, hogy az egyetlen megoldás, hogy az összesek kitelepíneni BAZmegyébe (vagy Biharba xD ), 5 méteres kerítés, ahogy a zsidók is csinálják, oszt oldják meg maguk. Nem lenne ott rasszizmus, meg kirekesztés, meg leszakadás. Az ember alapvetően túlélésre van programozva, a cigány is. A legerősebbek, inteligensek túlélik a többiért meg nem kár.

De most komolyan: Becsalogatnánk őket baz-ba ahogy Csau-bácsi a románokat Erdélybe (2millió román költözött oda erőszak nélkül, munkalehetőség, ingyentelek, ellehetelenítés a jelenlegi lakhelyen, egy kis süketelés, hogy nekik ott mennyivel jobb lesz oszt meg is van), bábvezetőket tenni a kisebbségi önkormányzatukhoz (nem mintha most nem így működne), és kilobbizni, hogy népszavazzanak a független Cigányországért. A cigány szavazatok manipulálásában demagóg kampányokban már úgy is hatalmas gyakorlata van az elitünknek. Oszt amikor megszavazzák (25%+1 igen elég hozzá), akkor nagy demokratikusan és liberálisan elismerjük a cigány nemzet önálló államhoz való jogát. Mivel a új Cigányország nem tagja az EUnak meg semminek, fel lehet állítani a határállomásokat a fegyveres őrökkel, abba sem szólhat bele senki, hogy a határt körbevesszük egy kerítéssel."

Erre már én is gondoltam. Nagyon jó ötlet. Csak tényleg szegény Alföldet kéne feláldozni inkább...

De ha ez nem megy, legalább azt kellene megértetni velük, hogy ha többen lesznek 50 év múlva, nem kapnak segélyt, mert nem lesz dolgozó állampolgár, aki adózik.
A saját érdekük hogy ne szaporodjanak mint a nyulak.

virus 2008.06.05. 09:07:03

Az, hogy valaki 11 évesen szül annak több oka van.
Egyrészt a felvilágositás hiánya, másrészt a felelősségtudat hiánya,és a nemtörődömség.
Egyedül az nem fér az eszembe,hogy az a szülő aki maga is fiatalon szült,miért nem mondja azt a gyerekének,hogy ne kövesse el ugyanazt a hibát?

Teljesen egyszerű,azért nem,mert nem bánják.Nem bánják,hogy még a 8 általánost sem fejezik be,nem mennek továbbtanulni se szakmát se semmit. Jó nekik minden ahogy van,az sem érdekli, hogy milyen jövőt nyújthat a gyerekének.
Az,hogy később miből tartja el,az sem kérdéses,mert többségük a segélynek indul...És bárki bármit mond ez az igazság.Ők igy élnek,mellette természetesen más forrásokból is merítenek egyesek.

Természetesen nem gazdagodnak meg belőle,csak éppen szép számmal vannak.Normál gyermekneveléshez persze nem elég,meg is lehet nézni őket.(aki még pottyantóst sem ás az udvarba).-és főleg ebből kifolyólag embernek lehet őket nevezni?Már bocsánat még a macska is ás gödröt,utána eltemeti.

Most lehet,hogy durva amit mondok,de utálom a romákat.Utálom azért,mert nem güriznek,állandóan a családjukkal lehetnek,és hogy nekik minden jár,és félnek tőlük,és szülhetnek egy alom gyereket.
Más emberek rettegnek a csekkektől,estig akár éjjel is dolgoznak.Alig vannak a családdal,gyerek az meg más tészta..,ennek is tudjuk az okát.Ráadásul ezek az emberek el is tartják őket.

Persze jön a védelem,hogy előítéletek vannak velük szembe.Nem tudnak tanulni,nem kapnak munkát ugyanmár...Vannak olyan rétegből emberek akik felülkerekedtek az előítéleteken.Csak éppen ők is utálják a fajtájukat.

Úgyhogy el kéne gondolkodni,hogy semmi értelme a segélyezésnek.Max átmenetileg.Mert nagyon szörnyű,hogy potyognak azok a kis purdék,és az,hogy mi lesz a jövőjük.Ez egy körforgás.

És csak,hogy ne csak a romákkal jöjjek.Van a fehérek között is jó pár virágszál,aki nemtörődve potyogtat a semmibe.Van köztük tizenéves,huszonéves és harmincas.És szintén állami támogatásból szeretne gyereket nevelni,esetenként bead 4-et államiba stb...

Közben halljuk, hogy fogyunk.Hát szörnyű dolog,hogy még igy is.Akik güriznek az életükért,hogy gyereket vállaljanak,hatalmas súly van a vállukon.Jön a duma,hogy a pénz nem számit,nem szabad ahhoz kötni,ugyanmár.A mai magyarországon elég egy lebetegedés,van megszünik a munkahely aztán jön a legurulás a lejtőn.
Most már a kétkeresős családmodell a jellemző,a gyerek bölcsibe v ovodába kerül.Ha van hova ugyebár.Vagy a nagyszülő jó esetben bevállalja,mig a szülők güriznek.

Ugyhogy nagyon sok elgondolkodnivaló van.És nem csak a romák esetében.
De a romák ugyis túlélnek minket,és egyszer mi leszünk a kisebbség.

ui: a sok piától leszázalékoltról ne is beszéljek...
Mikor lesz alkoholizmus ellenes reklám?

storyline :) 2008.06.05. 09:08:23

"Szusza 2008.06.04. 20:31:12
Szerintem a legérdekesebb kérdés hogy hol van a 11éves kisasszony remekbeszabott anyukája apukája? És őket miért nem ítélik el kiskorú veszélyeztetéséért?"

Mert még fiatalkorúak? :D

virus 2008.06.05. 09:09:23

Bocs,ui: Magyarország :)

Alexnorman 2008.06.05. 09:12:14

Szusza:
"Szerintem a legérdekesebb kérdés hogy hol van a 11éves kisasszony remekbeszabott anyukája apukája? És őket miért nem ítélik el kiskorú veszélyeztetéséért?"

Miből gondolod, hogy nem apuci volt?

storyline :) 2008.06.05. 09:14:16

- Gyerekek! Megcsináltatok a házi feladatot? - kérdezi a tanár néni az alsósokat.
- Iiiiigen.
- Hát te Orsós Gáspárka, elkészítetted a házi feladatot?
- Kezsit csókolom a tanitónéninek, ha'persze hogy megcsinyátam!
- Hát, akkor mutasd meg.
- Há' esküszöm a nővírem íletire hogy megcsinyátam!
Hazamegy a kis Gazsi, hát a nővére ki van terítve a konyhaasztalon, és körülötte sír az egész família. Másnap ismét az iskolában.
- Orsós Gáspárka! Szeretném látni a házi feladatodat.
- Csókolom tanító néni, hát ín tínyleg megcsinyátam, csak teccik tudni mostan nem hoztam el. De esküszöm az anyám íletire, hogy megcsinyáltam!
Gazsi hazaér, hát ott fekszik az anyja felravatalozva, gyászban az egész cigánytelep. Harmadnap.
- Gazsika. Mára csináltál házi feladatot?
- Hat ín tínyleg csinyátam tanító néni csókolom..... az apám íletire esküszöm!
Gazsika hazaindul, útközben találkozik a faterjával, aki egy kofferral a kezében menekül a putriból.
- Dikmá, hát hova dzsamalsz Dade?!
-Én esztet nem bírom Gazsi fijjam, én elmegyek innet! Először a nővéred, aztán idesanyád, most meg a bátyád, Bandi...

Alexnorman 2008.06.05. 09:16:49

Zero:
"Ne viccelj a független Cigány Köztársaság.
Először is 1 megye bőven nem lesz elég, mert Európa összes országa odatoloncolná az összes saját roma lakosásat."


Ebben igazad van. Erre nem gondoltam.


"Másodsorban: Ki adózna ott? Miből jönne az államkassza? Ki végezne el 1 műtétet? Ki tanítan? Ki lenne az ügyvéd vagy a bíró? Csómó megválaszolatlan kérdés ..."


Ez NEM A MI GONDUNK.

virus 2008.06.05. 09:18:19

Ugyebár jön a rasszizmus intézménye.Érdekesmód más etnikai közösséggel miért nincs bajom?

Más:
Egy két héttel ezelőtt szemtanúja voltam a fogarasi Tesco-ban,hogy kell két tortát,és túrórudit lopni,roma módra.Kérdem én ez létszükséglet?

Mi meg vettünk egy kenyeret,meg pár zsömlét,meg párizsit,és ki is fizettük.

Na ez idegesitő!

Alexnorman 2008.06.05. 09:23:20

Kolbászos:
"Amúgy, meg tökmindegy, ha lenne cigányország, akkor onnan politikai menekültként megjelennének nálonk a lováriak, mert bántják őket az oláhok, aztán az oláhok, mert bántják őket a lováriak."


Ez is igaz.
A probléma egyre bonyolultabb.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.06.05. 09:28:29

davidmoyes: huzzal mar el a faszba a ciganyok koze es ott osszad az eszet, ne itt. Faszkalap. Ott probalj valtoztatni, ne itt pofazz.

Alexnorman 2008.06.05. 09:39:56

Bali:
"Csak annyit szeretnék mondani hogy a (bármilyen) kisebbség pozitív diszkriminációja óhatatlanul a többség diszkriminációja, és mint ilyen alkotmányellenes. A rassz alapú támogatás konkrétan rasszizmus, mert kizárja a más rasszhoz tartozók ugyanolyan alapú támogatását. Szintén alkotmányellenes.

A cigány kisebbség kiemelkedően magas bűnözési arányainak (igen, témához tartozik, bizony a gyerekek megerőszakolása is bűncselekmény, még ha a cigányfolklór részének is próbálják beállítani a nyerészkedési falvédők) szándékos és tervszerű elhallgatása, médiában elkenése bűnpártolás, hazaárulás. "

Csatlakozom.

bloodhound v2.0 2008.06.05. 09:41:39

miért lenne faszkalap? mert az agyát is használja, nemcsak zsigerből támad és anyázik? ez frusztrál? akkor őszinte részvétem.

ha valaki nem akarja kiírtani, kitelepíteni, stb. a cigány embereket, akkor már cigánylover liberális bölcsész, aki még nem hagyta el Bp-t életében?
elég súlyos tévedésben vagytok jópáran.

Alexnorman 2008.06.05. 09:50:16

Az nem lenne megoldás, hogy ingyenes fogamzásgátló mellé havi juttatást adni, amíg nem lesz terhes? Ha már tíz évvel sikerül eltolni az első gyerekszülest, nem érné meg??

Még nem kalkuláltam ki.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.06.05. 09:53:25

bloodhound: te is kurva nagy tevedesben leledzel. Attol nem fog valtozni, hogy a joggal felhaborodott tobbseget anyazzatok, hogy milyen rasszista kocsogokbol allnak. Tenni kell valamit, es azt nem itt kellene, es nem ilyen formaban. Igenis, aki a ciganyok problemait marhara a magaenak erzi, az huzzon el a redvasba, borsodba vagy a nyolckerbe. Csinaljon valamit. Erjen el eredmenyeket. AZUTAN jojjon ide pofazni, mikor mar van eredmenye.

Ne a tobbszorosen negativ etnikai diszkrimiacioban szereplo tobbseget ostorozza mindenttudo okostojas modjara. Mert ettol nem fog valtozni. En tovabbra is utalom a ciganyokat, mert latom nap mint nap, mit tesznek, hallom ezeket a hireket. De olyat nem hallok hogy bloodhound es davidmoyes elment taktaharkanyra, szetvalasztotta a ket osszeveszett es egymasra tamadt csaladot - akik vajon ciganyoke? - majd ravette oket a gyerekgyartas helyett a munkara.

Vagy igen?

bloodhound v2.0 2008.06.05. 10:02:24

joggal felháborodott többség. igen. én is fel vagyok háborodva egy-egy ügy kapcsán, csak épp nem általánosítok, mert napi kapcsolatban vagyok cigányokkal a munkám révén, és tudom, hogy általánosítani baromság, és ahol húsz aljadék van, de van két normális is, ott nem veszem egy kalap alá őket.

amíg az a "megoldási javaslat", hogy telepítsük ki őket az alföldre, és kerítsük be, nehogy egy is kijöjjön (és ezt ragozzák meg finomítják itt körbe-körbe egyesek), addig igenis megvetem és kiröhögöm a primitív fröcskölődő, száját tépő, de közben lófaszt sem csináló fajtádat.

Winston Smith 2008.06.05. 10:15:15

bloodhound v2.0 2008.06.05. 10:02:24
Többek között a 2 normális cigány érdekében kellene megregulázni a 20 aljadékot, mivel a 2 normális is a 20 aljadék miatt szív.

A gondot nem Dinin és társai okozzák. Hanem akik blokkolnak minden olyan javaslatot, ami a 20 aljadék (természetesen nem faji alapú és nem erőszakos) megregulázására irányul.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.06.05. 10:16:06

"hogy telepítsük ki őket az alföldre, és kerítsük be, nehogy egy is kijöjjön"

Nem ezt hívják rezervátumnak?

Nekem csak egy kérdésem lenne: a szájtépő politikai "eliten" kívül van valaki ebben az országban, aki őszintén hisz a teljes romaintegrációban? Tisztelet a kevés kivételnek én azt érzem, hogy a romák jelentős részének erre nincs is igénye. Jöjjön a "segíj", meg az "ányásági", és ezzel minden le is van - részéről - tudva.

Igenis azt gondolom, hogy aki normális életre vágyik, és érvényesülni akar, az ki tud onnan szakadni. Jómagam is igen szerény körülmények között éltem Szüleimmel egyetemben, és bizony a saját felsőfokú tanulmányaimat magamnak kellett fizetnem. Ezért dolgoztam, és ezért ültem bent este 10-kor a suliban. És igen, nekem sikerült. És ezt kizárólag a szüleimnek, és magamnak köszönhetem.

A romák erre miért nem képesek?

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.06.05. 10:16:18

bloodhound: mielott frocsogsz, kerlek mutasd mar meg, hol irtam azt, hogy telepitsuk oket ide vagy oda. Nagyon kivancsi vagyok am ra....

Mellesleg az egyik kommentelo tok jol leirta, de azon gondolom atsiklottal:

cigany: bunozo, asszimilaciora keptelen, igenytelen, gonosz, tolvaj, segelybol elo, gyerekkurogato agressziv aljadek nep. (te olvasatodban: husz aljadek)

roma: tanult, torekvo, dolgozo, kiemelkedo cigany szarmazasu ember, aki a tarsadalom normalis reszeve valt. (te olvasatodban ez 2 ember a 20bol.)

Namarmost, ha ezek mellett meg elolvasod az irasokat szerintem kurvara le kene jonni, hogy az embereknek nem a romakkal, hanem a ciganyokkal van baja. Es nem a romakat utaljak, hanem az aljadek ciganyokat.

Most azert, mert nem olvasol, vagy figyelmetlenul olvasol, szerintem rohadtul nem kene neked, itt mindenkit leanyaznod, mert utaljuk a ciganyokat.

Hidd el, csinalnek en, ha lenne ertelme. Ha lenne olyan part, aki ezt a szart megszunteti, melle allnek. Ha lenne akarmilyen lehetoseg, hogy lassam, ez a rendszer megszunik, melle allnek. Ha fizikai harcra kerul a sor, melle fogok allni.

De tudod, nekem, a ciganyokkal szemben van mit veszitenem. Van egy csaladom, egy allasom, egy egzisztenciam, egy eletem. Ami miatt szar, adofizeto, torvenytisztelo kisember vagyok. Mert en nem vagyok olyan kemeny faszagyerek mint az olaszliszkai kocsogok, vagy a sinfelszedo szuttyadekok.

Azzal meg ne gyere, hogy mert neked milyen kurva konnyu es volt hozza alapod. Faszot. En is a semmibol kezdtem kb. 0, de ezt szo szerint ertsd>: NULLA szuloi segitseggel. Megis egyetemem van es munkam. Es a tobbi devianciaval se gyere, mert azokkal is kapcsolatba kerultem, hol igy, hol ugy.

Ma, ebben a szetbaszott orszagban, aki akar dolgozni es ki akar emelkedni a kibaszott nyomorbol, az ki tud, fuggetlenul a borszintol. De ezek a hm.. elolenyek, nem akarnak. Es ez itt a problema.

bloodhound v2.0 2008.06.05. 10:23:11

Winston Smith 2008.06.05. 10:15:15

én magam is "a 20 aljadék" megregulázásával foglalkozom (bevallom azért: hol több, hol kevesebb sikerrel), "a két normálisat" kolléganőim segítik. :) de annyiban dinin és tsai jelentik a problémát abból a szempontból, hogy őrájuk lehet hivatkozni, ha a magyar társadalom rasszizmusa, cigányellenessége kerül terítékre, mert az általad említett "blokkolók" malmára hajtják a vizet a nagy fröcsögésükkel, semmi mást nem tesznek. így pl. nem lehet érdemi előrelépéseket elérni, mert már az is rasszistának számít, ha egyes helyeken munkához kötnek egyes segélyezési formákat, mint azt a mai hír is mutatja..

Alexnorman 2008.06.05. 10:25:06

blood:
"amíg az a "megoldási javaslat", hogy telepítsük ki őket az alföldre, és kerítsük be, nehogy egy is kijöjjön (és ezt ragozzák meg finomítják itt körbe-körbe egyesek), addig igenis megvetem és kiröhögöm a primitív fröcskölődő, száját tépő, de közben lófaszt sem csináló fajtádat. "

Mi a te javaslatod, (onnan a Rózsadombról)?
Okoskám:
1. csak munkakapcsolatban lenni velük könnyű, legyél szomszéd.
2. A munkakapcsolat eleve a normálisabbakat jelenti, akik hajlandók dolgozni, úgyhogy te a "krémmel" érintkezel.

bloodhound v2.0 2008.06.05. 10:27:10

hogyisvanezrulez 2008.06.05. 10:25:06

segítek, én elsősorban nem a "krémmel" érintkezem (lásd feljebb) + nem a rózsadombon lakom. okoskázol, de jobb okoskának lenni, mint szimpla seggfejnek.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.06.05. 10:30:39

blood: te tenyleg tiszta hulye vagy.

"
dinin és tsai jelentik a problémát abból a szempontból, hogy őrájuk lehet hivatkozni, ha a magyar társadalom rasszizmusa, cigányellenessége kerül terítékre, mert az általad említett "blokkolók" malmára hajtják a vizet a nagy fröcsögésükkel, semmi mást nem tesznek. így pl. nem lehet érdemi előrelépéseket elérni, mert már az is rasszistának számít, ha egyes helyeken munkához kötnek egyes segélyezési formákat, mint azt a mai hír is mutatja.."


komolyan nem lehet egy ekkora marhaval vitatkozni, ha el sem olvasod amit irnak a tobbiek. Eh, kidobott ido ez. Hulye vagy es csak azt akarod latni, amit elso korben kiolvasol es lealtalanositasz. kurvara a segelyt a munkavegzeshez kotjuk es megreformaljuk a szoc halot hivo vagyok en is, nem gettositasert. Szoval bazmeg, ne emlegess mar azokkal egy szinten, mert lusta vagy olvasni.

es te erzed magad okosnak, toleransnak es tajekozottnak????

bloodhound v2.0 2008.06.05. 10:31:56

Dinin 2008.06.05. 10:16:18

ja értem, te leanyázhatod (pontosabban lefaszkalapozhatod) azt, aki nem ért veled egyet, de fordítva már nem megy a dolog. segítség anyuuuuu, bááántananaaak!

"Ha fizikai harcra kerul a sor, melle fogok allni. " - na látod, a te hülyeséged és pitánerséged itt köszön vissza, ebben a mondatban benne van minden, további szájtépés felesleges.

DArchAngel 2008.06.05. 10:38:30

Azt hiszem, valaki már írta, hogy a helyzet ilyen szintű elmérgesedése ismét csak idióta politikusaink hibája.
Egyetértek.
Addig, amíg a cigányt pozitívan diszkriminálják, addig az a többieknek szúrja majd a szemét.
Addig, amíg a cigány a gyerekcsinálásból és a segélyből meg tud élni, majdnem úgy, mint a minimálbérből, addig nem fog dolgozni.

Különösebben nem érdekel, hogy kultúrális különbségek vannak közöttünk. A Ku-Klux-Klán is egészen más kultúrkör, velük mégsem "kötelező" szolidarizálni.
Ne azért fogadjak már el valakit, hogy milyen a bőrszíne. Hanem, hogy mit tett le az asztalra.
Számos romával találkoztam, akik rendesen dolgoztak, érdekes módon velük kapcsolatban nem éreztem késztetést, hogy állandó a zsebembe dugdossam a kezem.
De a legtöbb az ingyenélő. A legnagyobb baj pedig az, hogy megtehetik.
Európai Unió? Fenéket! Szlovákia mit kapott, amikor felülvizsgálta segélyezési rendszert? Amikor kisebb cigánylázadások törtek ki? Kis ejnye-bejnye...
De a mi politikusainknak vagy érdeke a helyzet fenntartása, vagy töketlenek változtatni, de szerintem egyszerűen leszarják, csak a szavazszerzésen gondolkoznak.

Leszarják ők, hogy hány tíz milliárdot lehetne megspórolni, hiszen nem ők fizetik!

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.06.05. 10:46:33

bloodhund: egyetertunk: en is nagy faszkalapnak tartalak teged, foleg, hogy meg olvasni sem birsz. remelem majd te is megerzed a ciganykerdest par ev mulva, nem csak en.

Alexnorman 2008.06.05. 10:49:12

blood:

1. A szimpla seggfejt visszautasítom :), [én nem szidtalak téged]

2. igenis amelyik cigány dolgozik, az a szocializálodott "krém"

bloodhound v2.0 2008.06.05. 10:55:12

hogyisvanezrulez 2008.06.05. 10:49:12

1. ok, megkövetlek, így nyilvánosan, ha már a sértés is így ment el. ha megfelel. csak épp azokat a sztereotípiákat írtad le nekem címezve, amit korábban már sérelmeztem (miszerint ha valaki "védi" a cigányokat, a max. képen látott cigányt, és nem teszi ki a lábát pestről)
2. azok, akikkel én foglalkozom, nem dolgoznak, hacsak a lopás és egyéb szabálysértések, bűncselekmények elkövetése nem minősül annak (végül is a fémhulladéknak komoly súlya van, azt fel is kell pakolnia valakinek). a dolgozó, közmunkás, valóban rászorulók segélyezésével, stb. más kollégáim foglalkoznak, de ezekre is közvetlenül rálátok, mert viszonylag kis helyen (kis településen, ill. településeken) dolgozunk, ahol azért ismerik egymást az emberek.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.06.05. 10:56:30

bloodhound:

"Ha fizikai harcra kerul a sor, melle fogok allni. " - na látod, a te hülyeséged és pitánerséged itt köszön vissza, ebben a mondatban benne van minden, további szájtépés felesleges."


Igen, ebben benne van minden, amire az elkovetkezo 15 evben szamithatunk. Benne van a globalis felmelegedes kovetkezteben csokkeno termoteruletelek, a novekvo elelmiszerhiany, a termeketlen teruletekrol elvandorlo neptomegek. Benne van az egekbe szoko elelmiszerarak okozta ehinseg. A munkahoz nem erto, azt sosem muvelo, segelybol elo, jelenleg ovodas-kisiskolasok 50%-at kitevo ciganysag. Benne van az is fokent, hogy ezek az emberek nem fognak ehezni, nem fognak torvenyt tisztelni. El fogjak venni azt, amire szukseguk van. Megindulnak es nem csak egy tyukot fognak lopni.

Szerinted nem lesznek ezek miatt fegyveres konfliktusok? Hidd el, egyik oldalon a ciganyok tomegei fognak allni, a termelo, dolgozo emberekkel szemben.

Szerintem ez siman benne van ebben a helyzetben, ami itt kibontakozoban van.

Alexnorman 2008.06.05. 11:27:59

Szerintem, amit tenni lehetne legelőször is:

1. a romagyerekeket külön kellene oktatni, amíg alapvetően nem szocializálódnak, mert úgy nem fog menni, hogy beteszik őket első nap a nem elmaradott gyerekek mellé, hiszen nekik alapvető dolgokat kell először megtanítani (wc, fogmosás stb.) Amikor első osztályba mennek, - a családi pótlék feltétele - fel kellene mérni mindenkit, és aki ilyen szinten áll (roma nem roma) egy felzárkoztató csoportba kellene tenni. (Lehet hogy ez így működött eddig?)
2. Az ott tanítókat triplán megfizetni.
3. Egy-két-három év múlva, betenni őket a "nem felzárkoztató" osztályokba.
nekem az a véleményem, hogy a kezdeti szegregáció nélkül nem lehet az integrációhoz eljutni.

Bár én nem értek ehhez, a tanítók biztos jobban tudják. Velük kellene kialakítani valami programot.

Alexnorman 2008.06.05. 11:32:07

És azokban a csoportokban természetesen speciális nevelési programmal nevelnének.
Pl. szexuális felvilágosítás már 10 évesen..stb...

Kodomo 2008.06.05. 11:33:29

Ismerősöm mondja valami statisztika alapján, hogy a gyerekek közt már most 50 % a roma.
Kérdezem, Borsodban?
Mondja, nem, országosan!
Hu, bazz!

Mostanában sokan rosszabbul élnek, mint x éve, azért éleződnek az ellentétek. A segély-közmunka, családipótlék-iskola pillanatnyilag törvényellenes megoldás már polgári engedetlenség méreteket kezd ölteni az önkormányzatoknál.
Mi a politikusi szakértő elit válasza erre? Gyurcsány ötleteli, hogy a gyes legyen 3 helyett 2 év, ámdeviszont 50 %-kal több pézért.
Ha nekem lejön, hogy ennek nem a mondott munkaerőpiaci pozitív (?) hatás a következménye (kismama jobban vissza tud illeszkedni a munkába, ha lenne bölcsi/ovi), hanem inkább hogy az eddig is "szeretett" csoport egyszerűen magasabb gyest fog kapni, így pláne nem megy dolgozni, pláne szül inkább, akkor hogy-hogy nincs ott senki Gyurcsány közelében, akinek ugyanez lejönne?
Vagy én vagyok nagyon hülye?

A "hun" kisebbséget az OVB elutasította pár éve, de lassan ideje lenne a "magyar" érdekében fogalmazni a beadványt.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.06.05. 11:41:57

Ey a durva valojaban kodomo. Hogy neked leesik, nekem leesik, marha sok embernek leesik, hogy mi lesz a kovetkezmenye egy ilyen marhajo intezkedesnek. De aki hozza annak nem esik le, vagy ha leesik, nem foglalkozik vele.

Arra nem is akarok gondolni, miert nem akarja, hogy leessen (Nem akar szavazobazist vesziteni, negy ev alatt ugyis megszedi, meglopja magat annyira, hogy el tudjon innen koltozni, vagy olyan viszont kialakitani, hogy tobbet ne talalkozzon a problemaval. )

Es ez nyitja ki az emberek zsebeben a bicskat. Ez a politikai nemtorodomseg.

Alexnorman 2008.06.05. 11:45:16

Mi ez a Gyurcsány GYES?

Eddig úgy volt, hogy GYED volt két év, GYES volt egy év, de GYES-en csak a gazdagék tudtak maradni. (mert az sokkal kevesebb pénz mint a GYED, a GYED-et a fizetés után számolták ki.)
A gyermeket pedig bölcsibe kellett vinni, ha volt valaki oly szerencsés, hogy el tudta intézni a felvételt.

Vagyis ha jól értem, mindenki kapjon ugyanannyit két évig, és nem a fizetés után számolják ki?
[Ha jól rémlik, akinek nem volt munkaviszonya az "csak" GYES-t kapott 3 évig. (?)]

Vagyis megemelik a munkaviszony nélküli gyermekvállalók járandóságát, amit két évig kapnak, és ugyanannyit kapjanak a Xxxx éve dolgozók is.
Ez tényleg igazságos lenne, ugyebár...
ha jól értettem, BRAVÓ.

Akkor megint szaporodási hullám lesz.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.06.05. 12:23:38

hogyisvanezrulez: nem, nem, asszem valamit félreértettél...
A tervek szerint ez úgy működne, hogy a GYED összeget kiszámítják ugyanúgy a fizetésből, mint eddig, megszorozzák 2-vel (2 évi), utána hozzáadják az 1 évi GYES összeget (az a nagyon "komoly" 23.000akárhányszáz forint havonta), és az így kapott lóvét kapná meg 2 év alatt.
Ha jól tudom. Persze lehet, hogy rosszul tudom...

NBH (törölt) 2008.06.05. 13:45:30

Azt kellene bevezetni, hogy a biológiai apa nem fizet 3 évig adót és azt megkapja a család. Aki nem dolgozik, az meg éhen döglik.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.06.05. 14:02:48

NBH: én ezt annyival finomítanám, hogy aki neveli a gyereket (mégha az nem is a biológigai apa), az kapjon ilyen adókedvezményt.
De sajnos ez sosem fog megvalósulni. Politikusi döntés sosem lesz ilyen témában, népszavaztatni meg ugye nem lehet (hála annak a "remek" Alkotmánynak), mert adópolitikát érint...
A kör bezárult.

clemens (törölt) 2008.06.05. 14:26:30

Sajnos megállapítható, hogy Hitler elég rossz munkát végzett... Lehetett volna sokkal alaposabb is.
A sok cigány fajvédőnek, pedig üzenem, hogy a világon sehol nem kapnak ennyi támogatást ezek a tetves kokszosok, mint Magyarországon... Kívánom a sok cigány fajvédőnek, hogy költözzön a szomszédjába egy cigány család, azt hiszem egyből megváltozna a véleményük...

bloodhound v2.0 2008.06.05. 14:53:43

úgy van clemens, most aztán jól megmondtad. nem baj, apuci otthon majd megsimogatja a kis fejecskédet, hogy ilyen ügyi és okos voltál... :)

clemens (törölt) 2008.06.05. 14:56:36

bloodhound te egy igazi elvetemült fasz vagy, csak nem egy kibaszott cigány vagy?

bloodhound v2.0 2008.06.05. 15:00:47

de cigány vagyok. sőt ügyvéd. zsidó. kommunista. náci. bölcsész. fajvédő szélsőjobbos pufajkás. hirtelen ennyi jutott eszembe.

clemens (törölt) 2008.06.05. 15:03:38

bocsi, de náci és szélsőjobbos nem lehetsz a kommentjeid alapján, max. egy tarisznyás bölcsész, aki rózsaszín szemüvegen keresztül látja a világot.

bloodhound v2.0 2008.06.05. 15:09:05

tudom. ja, és a rózsadombon lakom...

dömdödöm2 2008.06.05. 15:11:27

Telepítsétek a Rózsadombra őket, ott vannak szép nagy házak. Itt az alföldön van elég nyomorúság és cigány is. És itt sajna sok kicsi ház van. Abba nem férnek el ennyien.
És úgy sem tudnának a termőfölddel mit kezdeni!!

Celer 2008.06.05. 15:15:12

bloodhound v2.0!


Kérlek oszd meg velünk, hogy Te mégis milyen megoldással/okkal orvosolnád a cigány etnikum problémáját?

A több pénzen kívül mégis hogyan? Szerinted minden okés a segélyezéssel, az erőszakos integrációval?

Nem gondolod, hogy mielőtt jogokat követelünk, először a kötelességeket kellen teljesíteni?

Bocsáss meg, de nehezemre esik indulat nélkül szólni, mert úgy látom, hogy a szokásos "liberális" pc maszatoláson kívül érdemben nem mondasz semmit.

bloodhound v2.0 2008.06.05. 15:15:30

de hát ott is vannak. mondom: én is cigány vagyok, és a rózsadombon lakom.

bloodhound v2.0 2008.06.05. 15:18:49

hol követeltem jogokat? mutass rá. hol voltam pc? mutass rá. vagy az pc jelentése, hogy ha nem akarom deportálni, szögesdrót mögé zárni őket, akkor pc vagyok? mondtam valahol is, hogy rendben van,ami van? nem, nem mondtam, szimplán kikeltem a határtalan hülyeség ellen, ennyit tettem.

bloodhound v2.0 2008.06.05. 15:23:39

a klónok támadása. bassza meg.

Eagle15 2008.06.05. 15:23:49

Nácik, kommunisták, zsidók, proletárok stb.!
Vigyük a cigányokat a Rózsadombra, legyen nekik szebb életük!

Eagle15 2008.06.05. 15:25:07

A Rózsadomb pont megfelelő a cigányoknak, Torgyán Úr majd megtanítja nekik a földművelést ott a helyszínen!

bloodhound v2.0 2008.06.05. 15:27:10

ja, chilei cseresznyét fognak szüretelni már februárban, akárki meglássssssa :)

Eagle15 2008.06.05. 15:29:47

És New Zeeland - i birkahúst esznek mellé, ala Torgyán módra...! Ő egy zseni....! :)

bloodhound v2.0 2008.06.05. 15:35:07

az, hogy zseni, az csak ráadás, én már a szép fradis öltönye alapján tudtam, hogy a legnagyobb formátumú magyar politikus ever.

Eagle15 2008.06.05. 15:40:02

Ah, ő a tökély! A "Monyon le" zseniális, senkinek ez nem jutna eszébe, még ha hónapokig gondolkodik is! Nagyon sajnálom, hogy nem nagyon vették a New Zeeland - i birkahúst 3000-4000 forintért, pedig még ki is utazott érte, fáradtságot nem sajnálva! Szerintem a cigányok a Rózsadombon jó kezekben lesznek.

Celer 2008.06.05. 15:40:30

Maszatolsz, piszkálódsz, de érdemi, előremutató hozzászólásod nincs.

Kritizálsz, (le)minősítesz, de érvekkel nem támasztod alá a mondanódat. Zavaró.
Lehet, hogy tényleg bölcsész vagy....?

Eagle15 2008.06.05. 15:45:23

Bloodhound!
Ez a cigányok Rózsadombra telepítése mind jobban tetszik! Népszavazást kellene erről kiírni!

bloodhound v2.0 2008.06.05. 15:47:58

miért is kellene, hogy legyen? mert hát a deportálás az tényleg előre mutat. magyarán nekem kellene érveket mondanom akkor, amikor akkora faszságok hangzanak el (pontosabban leírják őket, magukat embernek tartó nemistudommik), amiktől még a föld forgása is megáll egy pillanatra, de tőlem meg érveket, előremutató gondolatokat akar mindegyik gyűlölködő zombi... igen, mondtam már, hogy kommunista cigánybölcsész vagyok, filozófia szakos (heti hét órával ez volt a legalcsonyabb energiabefektetést igénylő önálló szak).

btw: gondolom bölcsésszel még sosem beszéltél (esetleg az utcán láttál már egyet-kettőt, de az se a' vót...), te is csak szitokszóként ismered ezt a szót.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.06.05. 15:48:26

bloodhound v2.0: Én pl semmi rasszistát kirekesztőt, önmagában embertelent nem javasoltam. Csak azt hogy csalogassuk őket BAZmegyébe (, konstruktív javaslatok alapján hajlok az Alföld elsivatagosodó részeire), és ott palizzuk be őket, hogy létrehozzák a saját független államukat, ahol azt csinálhatnak amit akarnak.
Ebben nem értem mi kivetni való van?

bloodhound v2.0 2008.06.05. 15:49:55

a népszavazás jó ötlet, én minden felmerült ötletet kötelezően megnépszavaztatnék egyébként. sőt, visszállítanám a démoszt, meg a vének tanácsát is... :)

bloodhound v2.0 2008.06.05. 15:55:18

biztosan jól esik a BAZ megyeieknek, amit mondasz, meg az alföld elsivatagosodó részein lakóknak (btw. én itt ott lakom, helló!!! :D). egyébként meg nem olyan hülyék, mint amilyennek gondolod őket (mivel csalogatod, odalógatsz elé boton egy ezrest?). nem attól hülyeség, amit írsz, mert rasszista lenne (bááár...), hanem, mert kb. annyi realitása van, mint egy magyar állandó bázisnak öt éven belül a marson.

Eagle15 2008.06.05. 16:01:26

Nem egy ezrest kell odalógatni, hanem többet. Azt csiripelik a madarak, hogy pár ezresért már szavazatokat is lehetett venni. Szerintem a cigányok rózsadombi telepítése zseniális ötlet, mert senki sem mondhatja, még a politikusok sem, hogy nem egy jobb létbe lennének téve! :)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.06.05. 16:18:39

Mondjuk azt mondod, hogy nem kapnak semmilyen segélyt, meg lefoglalják az illegálisan birtokba vett házat, meg kifizettetk a közüzemi tartozásokat stb
kivéve ha elköltöznek X helyre, ahol lakás és adó ill tartozás amnesztia várja őket.
De mint már írtam Csaucseszku is megoldotta, hogy 2 millió románt telepített Erdélybe, és nem marhavagonokkal.

Kodomo 2008.06.05. 16:33:02

Csalogatni még csak-csak lehetne (alanyi jogon járó minden +nagy segély), de az önálló államnak semmi realitása. (Valaki még mindig nagynak gondolja Magyarországot?)

A rádióban ilyesmiről volt szó, valaki szakértő elmondta, hogy milyen törvénytelen, alkotmányellenes a monoki példa.
Igaza van, de nem ez a fő probléma. Hanem az, hogy a mostani szegények segélyezése nem jó (megoldás helyett, újratermeli (bővített újratermelés!) a problémát, ezáltal mélyíti, később -félő- kezelhetetlen lesz.
A jogvédők, liberális bölcsészek sorolják a mostani bebukott segélyezés helyett azokat megoldásokat, amik esetleg segíthetnek és jobbak, igazságosabbak, mint a monoki!

eutychia 2008.06.06. 08:40:13

Capulették Júliájának is azt mondta, hogy ennyi idős korában már anya volt. Kb. 12 éves korában szült Capuletné. Ők csak az örök irodalmi példát követik.

Alexnorman 2008.06.06. 12:08:47

Ha én milliomos (milliárdos?) lennék, felvásárolnám a rózsadombi politikusok szomszédjainak házát, és romacsaládokat költöztetnék be sok-sok kicsi purdéval.

Két hét alatt összekapnák magukat, és értelmes kivitelezhető, hosszútávú megoldást keresnének a problémára.

süti beállítások módosítása