Skip to content


       Szűrés lista

Interjú a kesznyéteni uborkatolvajjal

Nem hoztam le még interjút egy az egyben, de most úgy gondoltam, hogy kivételt kell tennem.

Köszönet a Borsod Online-nak az interjúért, íme az áldozat véleménye és gondolatai. Roppant tanulságos (vagyis észbontó) .... :

"A kesznyéteni Takács Richárdot két nappal az áramütés után a kórházban kerestük föl. Nehezen állt kötélnek. "Nem az jött le a tévében, amit mondtam" - indokolta...

- Nem az jött le a tévében, amit mondtam. Nekem nem hiányzik, hogy rossz színben tűnjek föl, s hogy ismét elvegyék tőlem öt gyermekemet, akiket épp most kaptam vissza - magyarázza immár a kórteremben Takács Richárd kezdeti elzárkózásának okát.
Az immár egész ország előtt ismertté lett történésekről kérdezzük. Elmondása alapján ő eredetileg nem a két sógorával indult el (az egyik az édestestvére ura, illetve annak a veje, vagyis az ő unokatestvére élettársa), csak utánuk ment. Aztán szembesült vele, hogy a két sógor megváltoztatta a szándékát, s lopni akartak egy "magyar" kertjéből.

- Én már csak a nagy hörgést hallottam - (Richárd meg is mutatja nekünk, milyet.) - Akkor már tudtam, hogy elkapta őket az áram. Jártam körbe-körbe, egyik szomszédtól a másikig, hol mehetnék át, hogyan segíthetnék rajtuk, de úgy, hogy engem ne üssön meg. Az adott porta házába is bekopogtattam: "Erzsike néni, van a kertbe áram? Kapcsolja ki." Mikor azt mondta, hogy nincs, akkor hátul én is átugrottam a kerítésen. Négyet léptem, a gaztól nem láttam, hogy a földhöz közel két drót is megy: az én lábamat is elkapta. De én csak kevés ideig, legfeljebb öt percig voltam rajta, az is szörnyű volt, sokkot kaptam. Hát akkor mit érezhettek szegény sógoraim! Az egyik belehalt. Pedig ha idejében lekapcsolják, legalább akkor, amikor én szóltam, talán megmentik az életét.

Richárd elismeri: a faluban nem ritka a lopás. Ő úgy tartja, hogy sokszor indokkal lopnak a cigányok.
-
Némelyik rá is van szorulva, mert amit Gyurcsányék adnak, abból nem lehet megélni. Ráadásul pedig a cigányokat nem is igen hívják be közmunkára. Harmincéves vagyok, s még összesen másfél hónapot dolgoztam. Bezzeg a magyarok az önkormányzatnál kapnak munkát, naphosszat csak írogatnak. Abban megegyezünk, hogy az ő 8 általánosával nemigen alkalmazhatnák irodai munkára.

Kérdésünkre, hogy miért nem termesztenek zöldséget, gyümölcsöt a romák is,
Richárd rávágja: mert nem segít benne az önkormányzat.
Meg miből. De elmondja, ő kivétel, neki és élettársának (öt gyermeke anyjának) van a kertben uborka, paprika, paradicsom, minden ami kell. A sógorék kertje végében építkezés lesz, mert megvásárolta egy vállalkozó. Igaz, addig sem művelték.

- De azért csak nem kéne áramot vezetni a kerítésbe. Mert például egy kilencéves gyerek is átmászhatott volna, s akkor egy ártatlan gyereket csap agyon - elmélkedik. A kérdésre, ő mit tenne, ha megtudná, hogy az ő gyereke átmászik a kerítésen lopni, gondolkodás nélkül rávágja:
- Én agyon is csapnám! Engem sem keresett még emiatt a rendőrség.

Nem tagadja, egy autós ügye azért volt már: rendszám nélküli kocsi, jogosítvány nélkül, lejárt forgalmival...

Richárd elmeséli, szerinte sok "magyarnak" van áram vezetve a kerítésébe Kesznyétenben. Ott is, ahol most a tragédia történt, a külső kerítéseken belül két porta volt belül egybekerítve elektromos vezetékpárral.
Elköszönünk, mer Richárdhoz rokonok érkeznek látogatóba. Telefonon is keresik, ő nyugtatja az otthoniakat: az intenzív őrzőben fekvő sógora is jobban van már.

A kórterem egyik lakója felhasználja a lehetőséget, hogy elmondja: az ő településén is olyan rendszeres a lopás, hogy elhatározta, legalább a szobában lévő értékeket igyekszik megvédeni azáltal, hogy a szobaajtó kilincsébe áramot vezet. El is híresztelte, hogy tartsanak tőle, de egy falubeli rendőr figyelmeztette, hogy azzal is bűncselekményt követ el.

- Meg aztán tartottam tőle, hogy valamely családtagom járna pórul, így aztán elálltam a tervemtől. De tessék mondani: akkor nekem milyen lehetőségem marad, hogy megvédjem magam és az értékeimet?!

Takács Richárd külön kérte, írjuk meg: ő a múlt héten bement a polgármesterhez, mer 25 ezer forintos áramhátralékát nem tudta kifizetni. Kérte, hogy fizesse ki, s a szocpolból, vonja le részletekben, vagy pedig hívja be közmunkára. Erre azt a választ kapta, hogy egyrészt a polgármester nem takarékpénztár, másrészt pedig nem tud munkát adni. "Azt tanácsolta: vegyek fel kölcsönt." (Ezt utóbb Kecső Imre polgármester is megerősítette. Hozzátéve: nem egészen szabályosan ugyan, de náluk az a gyakorlat is él, hogy a szociális ellátások terhére egy hónapban maximum kétszer előleget utalnak ki, ritkábban pénzben, többnyire élelmiszer-utalványban, egy-egy alkalommal maximum 5 ezer forintnyi értékben. Takács Richárd kérése ezt bőven meghaladta. Közmunkájára pedig azért nem tartanak igényt, mert amikor behívták, nem megfelelően teljesített.) 

Arra a kérdésre, milyen megoldást javasolna a lopás ellen,Takács Richárd a következőket mondta: permetezzék le a termésüket valamivel a magyarok. Vagy ha már áram ot vezetnek, akkor tegyék azt jól láthatóan, kívülről, de legalább írják ki táblákra a figyelmeztetést: áram mal védett terület."

 

Tényleg csak pár gondolat:
-megélhetési bűnőzés nincs, csak bűnőzés van
-nem a Gyurcsányék adják a segélyt, hanem a dolgozó-adózó emberek
-milyen önkormányzati segítség kell az uborka-termesztéshez? Valaki bement már a polgármesterhet, hogy szeretne segítséget kérni paradicsom ültetéshez???
-Harmincévesen 1,5 hónapot dolgozott összesenen. Vagyis 0 forintot tett be idáig nagy közösbe, de minen hónapban csak úgy kivesz belőle egy összeget?

Update, Mokka, TV2
Bárándy Péter, ügyvéd: "Még kis áramerősség figyelmeztető táblákkal sem megengedett. Csapda sem." 

Kecső Imre polgármester Kesznyéten

Címkék: közélet abszurd pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr91550724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bloodhound v2.0 2008.07.03. 15:04:53

kimaradt még az ún. terménylopás szabs. (Aki a húszezer forintot meg nem haladó lopást mező-, illetőleg erdőgazdaságilag hasznosított földön lévő terményre, termékre, illetve haszonállatra, vagy az ott elhelyezett felszerelésre, eszközre követi el, elzárással vagy százötvenezer forintig terjedő pénzbírsággal sújtható), de ez csak kinti, szántóföldi cuccokra vonatkozik, amik ugye ált nincsenek bekerítve, ezért jobban védi a jog "őket"

Bezuhov. 2008.07.03. 15:10:48

Idioták kiméljenek 2008.07.03. 15:02:21

ha mär mindenkepp Bezuhov a celtäbla akkor legaläbb täjekozottan köllene celbadobni...olvass vissza, kb addig hogy Bezuhovot "baszottul nem erdeklik a cigänyok", mileött balagsägot irsz.

Egyebkent:
1. nem vagyok burzsoa..nincs felesleges lovem hetvegi häzra
2. pancser vagy ha ott vettel nyaralot
3. hivd meg a gärdät, az mindig bejönn

Idióták kíméljenek 2008.07.03. 15:13:30

Bezuhov, akkor elnézést kérek! :)

Akkor most megyek és felkeresem a gárdát, hogy meghivjam öket egy hétvégére...

Idióták kíméljenek 2008.07.03. 15:15:02

Már csak egy dolog foglalkoztat: mi lesz azután, ha elmegy a gárda... ?

INkvizítor 2008.07.03. 15:15:33

azé' a lényeg az itten olvasható kérem:
:))))
"Ő úgy tartja, hogy sokszor indokkal lopnak a cigányok.
- Némelyik rá is van szorulva, mert amit Gyurcsányék adnak, abból nem lehet megélni."

na erről beszélünk nyuszó muszó!:)))

basszameg!!! a munkabérből is kurva nehéz megélni.... mert tőlem a feri csak elvesz, és nem ad semmit.. :(((

bloodhound v2.0 2008.07.03. 15:21:59

igen, mindenkitől feri vesz el. annyira bírom, mikor egy államszerkezet alapvető hibáiért, rossz felépítéséért, az elmúlt évtizedek szánalmaskodásáért kizárólag mindig egyetlen egy ember felel.

movhu 2008.07.03. 15:22:32

Május 21-én feltörték az autómat a kerületi rendőrségtől 200m-re nem is annyira későn este, mindkét oldalt betörték az első ablakot, hogy ne kelljen ajtót nyitni. Az autóban semmi nem volt látható helyen, de még nem látható helyen se! Az írott CD-ket nem vitték el. A kár cirka 80 ezer jó magyar forint.
Június 6-án már meg is kaptam a határozatot, hogy az ügy lezárva, mert nem járt eredménnyel....ennyit a magyar rendőri hozzáállásról. Tudtam, hogy nem lesz meg az elkövető, eleve csak a biztosítás miatt rendőrt, de azért várhattak volna még a határozat meghozatalával.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.03. 15:27:57

bloodhound: ez azért elég gyenge érv volt részedről:-)
jelenleg ő van, elsősorban őt kell/lehet szidni. ő van most "helyzetben", idestova a 2. ciklusában, ha annyira akarna tenni, ennyi idő már elég lehetett volna, hogy valami eredményt produkáljon. ettől még ugyanúgy felelős az elmúlt lassan 20 év összes politikusa. meg az előtte lévő 40 évé is.
így jó?
ha hibás az államszerkezet, az ellen ki tud tenni? Te? Én? nem az, aki döntési helyzetben van.
téphetjük itt, mint flokki a lábtörlőt, egyik sem akar/tud tenni ez ellen.

bloodhound v2.0 2008.07.03. 15:36:39

nem azért mondtam (ilyen olvasatban tényleg gyenguska érv), ő is felelős, nem is vitás. csak unom a banánt, amit nap mint nap hallok mindenhonnan 50x, hogy mindenért ő felelős. szóval azért az is gyengus, hogy a fizómat feri elveszi.
egéybként meg ha ténylegesen át akar alakítani bármit is, akkor pont azok sipítoznak legjobban, akik sírnak, hogy most ő veszi el a pénzüket, mert pl. elveszíthetik a (felesleges) munkahelyüket, a (az azt megtermelők teherviseléséhez képest túl magas) nyugdíjuk egy részét, stb.

reKorrekt 2008.07.03. 15:36:44

Az ilyen 'rendőri leszarom'-ok ellen van a belső ügyosztályuk. Névtelen bejelentést kell tenni náluk, majd ők kivizsgálják az ügyet. Náluk meg lehet hogy pont a fogások javítják a statot.
Amígy csalnak a statisztikákkal, addig nem is fog látszani hogy mekkora gáz van ám!

INkvizítor 2008.07.03. 15:41:15

bloodhound!

feri az én szememben az államot testesíti meg, mint (ugyan általam nem, de!) választott vezető!
ki a faszomat szidjak azért, mert 10 éve ugatom hogy szar a rendszer, és nem történik semmi? illetve ha lehet ezt mondani még lejjebb csúszunk... (tudom, tudom ezért is én vok a hibás...)

és igen " mindig egyetlen egy ember felel. " .... felelős minisztériumok! mond ez neked valamit?

esetleg "felelős vezetők" :)

és persze rohad az egész évek óta, de ferinek kicsivel több eszköz áll a rendelkezésére, hogy változtasson rajta, mint nekem...

és ehhez képest, Ő még rontani is tudott rajta, úgyhogy légyszi hagyd meg nekem ez utálat magányos örömét...

köszi.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.03. 15:42:14

bloodhound: azért van különbség "reform", illetve "reform ész nélkül" c. projektek között. A közigazgatás "ésszerűsítése" ugyanis főleg abban merült ki, hogy elzavartak egy pár "droidot" (bocsánat...), értsd, aki dolgozott is. És akinek volt mondjuk bruttó 150.000.-es fizuja. Hidd el, van rálátásom, sok ismerős dolgozik a közigazgatásban, a legtöbbjük panaszolta, hogy a munkaerőt megnyírbálták, bezzeg főnök egy sem repült. Vagy ha mégis, akkor úgy, hogy kapott 6 havi végkielégítést, majd pár hét elteltével külsősként szerződéssel felvették ugyanarra a pozícióra "tanácsadónak".
Ez lenne az ésszerűsítés?
És ez a legtöbb intézkedésükre igaz (persze, nem csak az övékére, az ÖSSZE politikuséra), hogy az ész érveket vagy nem hallották/hallják meg, vagy leszarják.
Szar dolog, de mindegyik kormánynak megvan az a jellegű "holdudvara", akit ki kell szolgálni. Ilyen szempontból tök mindegy, hogy fityesz, vagy maszop. Max az a különbség, hogy más "multit" szolgálnak.
Éljen a globalizáció!

INkvizítor 2008.07.03. 15:44:25

legalább van humorod.. :)))

bloodhound v2.0 2008.07.03. 15:46:07

Seduxen 2008.07.03. 15:42:14

igen, ezt én is tudom, nem is azt mondtam, hogy ő akar, hanem, "ha ténylegesen akar", de nem akar (vagy tud, vagy mittomén). szóval nem ezzel vitatkozom, hanem az egyoldalúsítással. na mindegy, hagyjuk ezt, mert ez már 100.000x lefutott kör minden egyes blogon...

bloodhound v2.0 2008.07.03. 15:47:19

vagy, ha nem is volt egyoldalúsítás, csak annak hangzott, ugye nem tudja az ember teljesen kifejteni a mondandóját, mert minden komment 2 A4 oldal terjedelmű lenne

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.03. 15:49:59

jó, ebben van igazság. de kézenfekvő, hogy azt szidjuk, aki éppen "kéznél van".
Valaki említette a "Ha ölni kell" c. film egyik jelenetét, azt adoptálnám ide:
"És most képzeljék el, hogy a Magyar Köztársaság Miniszterelnökének neve: Orbán Viktor!" :-)))
Asszem akkor ő lenne műsoron...

reKorrekt 2008.07.03. 15:52:31

Én mondtam csak más aspektusban, de itt sem rossz :)

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.03. 15:58:12

ja igen, tényleg Korrekt kolléga volt az értelmi szerző...

2008.07.03. 16:32:37

Nem ismerem a szotrit teljes melysegeben, de azert nem ertek poar dolgot:
- most a keritesbe vezettet aramot az oreg, vagy a telken belul a foldon ment a villanypasztor?
- megis mennyibe kerulhet a vetomag vagy palanta, hogy a szegeny aldozat az onkormanyzat segitseget kerte?
- csoppet alsagos az a hir, hogy az oregfiu nem tett bejelenteset az elmult evekben lopasrol. Ezzel azt sugalmazzak, hogy nem is volt lopas...

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.03. 16:57:04

höm 2008.07.03. 15:41:15
Zorbánt meg Ferit kézenfogva a Dunába lőni oszt kész :D

reKorrekt 2008.07.03. 18:34:49

@CliffBarnes

- több forrásból is meg lett erősítve, hogy az áram a telken (és 2 kerítésen) belül, paradicsom karókra lett rátekerve. Igazából így logikus, hisz így hiába tudja hogy ott van, nem mer közé nyúlni. Mármint az értelmesebbje.
- biztos nem annyiba mint az aznap esti bebaszcsijuk
- valószínűleg tett, csak nem készült róla papír. Gyanítom hogy az 1 db rendőr kidumálta magát, hisz mit tudna ő tenni 50-100 roma ellen?

Ami külön fájó, hogy ma a HírTv ugyancsak így beszélt az esetről: "...a kerítsébe vezetett áramot..."
Bár azt is hozzáttették, hogy 2 kerítésen is keresztül kellett jutni odáig. Kicsit ellentmondásos...

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.07.03. 18:35:25

@Seduxen
Tudod, én_tényleg_kezdek géppuskapárti lenni...
De nem, ó nem szerencsétlen félállati sorba kényszerített cigány nemzettársainkat, nem is zsidó származású állampolgárainkat szeretném a Dunába lövetni (esetleg lőni) azt a 386 _megválasztott_lófaszjóskát_aki_velünk_(veled is) játszik (Behuzovval nem... ő a könnyebbik utat választotta (-:). Nem nem Viktor lenne soron... mindenki... Amikor remegő lábakkall -azon lefelé csorgó vizelettel- haladnának libasorban, amikor az első ötven már arccal lefelé uszna Dunaújváros felé... na akkor a maradék 356 (273 vagy 146 tökmindegy) talán elgondolkodna és észbe kapna és elkezdene a nép hosszútávú érdekeit szem előtt tartva felelős országmenedzselést folytatni. De ez csak a képzelet szüleménye, ilyen a valóságban nem történhet meg.
Tudod mi az egyik dolog amitől tarok? Attól. hogy én most, 31 évesen már keményen spórolok a nyugdíjamra (ha nem magamnak, akkor majd a gyerekeimnek jön jól a zsé), DE! Jön majd egy 4. gyurcsótány, 6. kolompárviktor és azt mondja, hogy bocs fiúk, de azt amit öngondoskodóan félretettél be kellene dobni a közösbe... mert kinevelt a maszop-fityesz-tökmindegyki egy olyan generációt aki a te lóvéd nélkül lázadna, háborúzna, elzavarna minket. Na akkor nem az uborkaföldön fogok 230VAC-t körbevezetni, ó nem ;} az ülésterembe fogok ordítva-pörögve kitárazni valamit amibe igen sok lőszer fér bele.
Ennyire vagyok bizalommal a mindenkori megválasztott 'kormány' iránt.

reKorrekt 2008.07.03. 18:37:41

Nos igen, erről viszont nem volt szó a tv-ben (mint ahogy a roma család segélykéréséről sem ugyanezen szervezet felé):

magyargarda.hu/sites/magyargarda.hu/files/images/egyedzsolti.jpg

Baszkurátor 2008.07.03. 19:04:36

@ korrekt 2008.07.03. 18:37:41

Ezen most nemtudom, hogy miért csodálkozol ( már ha csodálkozol egyáltalán ).

Kurvaországban ( sic! ) ez a divat.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.03. 19:10:01

misikeh: no comment. Ehhez sajnos nem tudok mit hozzátenni. azt kell mondjam, hogy jogos. ezért írtam korábbban, ha '89-ben egy pár ilyen patkány kilógatott belekkel a villanyoszlopon végzi, most nem ez lenne, mert lenne mitől félniük. de így?
nem kívánom, hogy ez bekövetkezzen, de ugye mint tudjuk, "ha fát vágunk, hullik a forgács..."
annyiban kiegészítenélek: néha (ha túl sok MOHAA, COD, meg hasonló jellemfejlesztő játékokkal játszok, majd' 30 éves fejjel, LOL), akkor azt gondolom, hogy nem ám csak őket kellene lesétáltatni a Duna-partra, hanem a kis családjukat. A "pedig ők nem tehetnek semmiről" jegyében. F@szt nem...
Na de ez csak szemét fasisztoid utópia...

Baszkurátor 2008.07.03. 19:10:55

@ CliffBarnes 2008.07.03. 16:32:37

Te most komoylan azt hiszed, hogy ha ( akár ) ingyen lett volna a vetőmag vagy a palánta akkor ezek az "emberek" vetettek / ültettek volna??Hogy nap mint nap kapálták volna aveteményt?Gyomlálták és öntözték volna?Ezt szerintem Te sem gondolod komolyan!
Nézd.Ha tényleg ezt akarták volna akkor ( szerintem ) tíz emberből kilenc adott volna nekik magot és még azt is elmesélte volna, hogy miként kell palántát nevelni.

De hát mi a fasznak dolgozni amikor van segély és lehet lopni mert a seriffek szarnak bele?

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.07.03. 19:54:58

@Baszkurátor
Kilencvenes évek közepén volt erre kísérlet. A krumplit megfőzték, a búzát eladták, az árát nem jövőépítésre használták :)

Prophet 2008.07.03. 20:26:16

Most hallottam a tv-ben, hogy az EP-i cigány képviselő (nem ugrik be a neve, valami nő) azt nyilatkozta, hogy nem az "üldözöttek" miatt kellett menekülni Galgagyörkről a családnak, hanem... kapaszkodni (!), a Gárda lakoltatta ki őket. Ki lettek dobva.. hm. Én egy párhuzamost világban élhetek.

2008.07.03. 20:32:50

Nem, valoban nem gondoltam komolyan...

reKorrekt 2008.07.03. 20:35:59

Nem, én sem lepődtem meg komolyan...

Baszkurátor 2008.07.03. 20:44:13

@ Prophet · nemigazorszag.blog.hu 2008.07.03. 20:26:16

Az eszem megáll.Most akkor már nem csak a cenzura müxik hanem hamisítunk is mint az 50-es években?

reKorrekt 2008.07.03. 21:02:19

Ilyenkor kéne egy magyar EP-i képviselőnek azt nyilatkoznia, hogy nem-nem, HAZUDIK!

De erre várhatunk... Baszkulátor, ezen sem csodálkozom... viszont most felmerült bennem egy kérdés. Ha nekik mindent lehet, de a magyar nem nyitja/nyithatja ki a száját a médiában, akkor mégis hova vezet ez? Hát biztos nem egy békés megoldáshoz...

Prophet 2008.07.04. 01:46:41

Nah, megtaláltam! A hölgy Mohácsi Viktória, az Európai Liberális, Demokrata és Reformpárt frakció tagja. Őt fenyegették meg életveszélyesen elmondása szerint (Bényi András, faddi képviselő, ott is épp az üldözöttek verték az üldözőket, aztán felvonultak a "nácik", és ezután szó szót követett.. már ha hihetünk neki! És két ilyen szép szemnek, ki tudna ellenálni? Hiszen mosolyog, nevet vele!) A lényeg, amiről beszéltem (az ún. kilakoltatás) a végén van az interjúnak. Addig csak nácizik. Szóval érdemes meghallgatni. Link : napkelte.wildom.hu/naptv/jsp/program/wmv.jsp?filename=/naptv_upload/visszanezo/200806/20080630-0639.wmv

Baszkurátor 2008.07.04. 04:29:19

Az a szar, hogy a mentelmi fófasz mögé bújva ezek az emberek bármit megtehetnek illetve mondhatnak.
Azért merem remélni, hogy a Gárda valamit fog lépni ezügyben.

reKorrekt 2008.07.04. 06:28:28

"...náci eszméket terjesztő Magyar Gárda..." - többször elhangzott.
Én kérem ki magamnak, helyettük. Ha Gárdista lennék, ezt becsületsértésként fognám fel. Klassz hogy ilyen emberek ülhetnek ott és terjeszthetik az igét. Szó esett Galgagyörkről is. "... a kilakoltatást a Rendőrségnek lett volna joga véghezvinni, a MG-nak nem...". Legjobb tudomásom szerint egy ujjal nem nyúlt senki senkihez (MG-roma), épp ennek fenntartásáért volt ott a Gárda.
Ezt tegnap találtam ezzel kapcsolatban:
"Tisztelt Magyar Gárda!

H. István vagyok. Két héttel ezelőtt még Galgagyörkön laktam a Rákóczi út
57-ben, szemben P. Lászlóékkal.
Családom (menyasszonyom, 11 éves nevelt lányom, Évi és 13 éves másik nevelt lányom, Erika) nevében szeretném megköszönni, hogy június 15-én este minket is megmentettek.

Én ugyan gyalog menekültem le a romák közt a faluközpontba (ahol már várt rám az öcsém), de jó érzés volt tudni, hogy Önöknél biztonságban volt a családom.

Köszönetem hamarabb is megfogalmaztam voltam, de nekünk sajnos jelenleg lakhatást kell szereznünk, mert a család most szétszórtan van.

Még egyszer köszönöm, hogy megvédtek minket, az életünket.
Köszönöm, hogy emberségből, önzetlenségből magasra tették a
mércét, példát mutattak másoknak, akinek ez alapvetően a
kötelessége lett volna.

Családom nevében is maradok tisztelettel: H. István"

Hát mi az uszítás ha nem ez?!

reKorrekt 2008.07.04. 06:30:05

@Hát mi az uszítás ha nem ez?!

Bocs, ez még az első bekezdéshez tartozik...

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.04. 08:53:10

Jó reggelt minden rasszistafasisztaantiszemitacigánygyűlölőgonosznácinak
:)

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.04. 09:03:08

Már most hiányzik bezuhov és a liberális józan gondolkodás :D

INkvizítor 2008.07.04. 09:07:40

jó reggelt! :)

ajánlanám a kedves blogírók figyelmébe, kolompár orbán(hogy a rák enné ki a belét) ma reggeli mokkás ámokfutását! nem kellett kávét innom úgy felbaszott!! "rettegésben vannak a cigányok a gárdától.... akiket a fidesz (!?) uszít a kisebbségre" aszthittem nem jól hallok! itt mindenki meghülyült?

még egy két ilyen beszólás és tényleg jelentkezem a gárdába!! :)))

Bezuhov. 2008.07.04. 09:08:43

"Már most hiányzik bezuhov és a liberális józan gondolkodás :D "

ember...a bigbräner mindig figyel, nem tudtad XD

egyelöre olvasgatom melyenszänto gondolatokat... ha arra irdomost talälok, reagälok :))

Nzoltan 2008.07.04. 09:24:01

Sok videót láttam már az elmúlt időben látott, hallott esetekröl, rengeteg szájtépés volt az ügyben de láthatóan senkit nem érdekel az, hogy mi is lenne a probléma megoldása. A rendőrséget is felelősségre kell vonni, ugyanis nem látja el a feladatát. Nem lenne nehéz felvenni telefonnal amint kihívjuk őket és a diszpécser meg elküld a picsába. Van ilyen sok.

Az hogy a Bárándi ki van akadva a zsidózáson és cigányozáson, az okés. De hogy senkinek nem tünik fel odafent hogy a másik oldal egyfolytában nácizik a tévében főműsoridőben. Kettősmérce ugye.

Ha már ebben az országban ennyi a jogász, elgondolkodhatnának azon hogy jó-e a szabályozás, ha a hatalomnak nincsenek törványes válaszai a felvetődött problémák megoldására.

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.04. 09:24:01

Nocsak nocsak. Kolomp belemar az etető kézbe? Vagy fáj neki, hogy ő nincs benne a Lungo Dromban? Vagy csak szimplán pofátlanul hazudik ahogy szokott. Bár olyan ember szavainak hitelt adni aki ellen több büntetőeljárás folyik botorság :)

Bezuhov. 2008.07.04. 09:32:15

"Az hogy a Bárándi ki van akadva a zsidózáson és cigányozáson, az okés. De hogy senkinek nem tünik fel odafent hogy a másik oldal egyfolytában nácizik a tévében főműsoridőben. "

egyreszt akinek nem inge ne vegye magära!
mäsreszt meg mär valamelyik blogon elpofäztam, hogy ha a szalonfasizstäknak nem tetszik hogy neven nevezik öket, akkor nincs mit tenni, mint uj nevet kitalälni nekik: en a POKEMONT javaslom ;))

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.04. 09:33:55

Bezuhov 2008.07.04. 09:32:15
Aki büdös és mosdatlan és ráadásul roma származású, ne legyen felháborodva ha használják rá a büdös cigány kifejezést.
De ez persze rasszizmus és én gonosz náci vagyok. Ugye?

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.04. 09:42:52

Emlékszem még arra a szép kis esetre mikor a szóban forgó büdös cigányok hisztiztek, hogy addig nem kapnak segélyt ameddig nem építenek pottyantós budikat. Mert nem derogált nekik, hogy a saját szarjukban éljenek. Bezuhov mi a véleményed? :)

Bezuhov. 2008.07.04. 09:48:47

@Combi_TpK 2008.07.04. 09:33:55

ez ugyanaz amit en mondtam..erre talältäk ki a roma szot...en meg most a POKEMONT..szoval problema megoldva. :]

@Combi_TpK 2008.07.04. 09:42:52

ehhh...meg mindig nem fogtad fel miert tepem a szämat itten...na mindegy :)

INkvizítor 2008.07.04. 09:51:08

Világ Pokemonjai egyesüljetek!!! :))))))

nem vagyunk szalonfasiszták, csak tele a tökünk!!
rendet akarunk! (vallásra nemzetiségre bőrszínre függetlenül!) meg törvény előtti egyenlőséget, meg ilyenek.. :))))

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.04. 09:51:15

Bezuhov 2008.07.04. 09:48:47
Mármint azt a szót amit a cigányok se használnak magukra? Ne röhögtess már.

Bezuhov. 2008.07.04. 09:54:42

Combi!

+egy adalek a rendörökhöz: a szekhäzfoglalosdi esten egy szabdnapos zsernyäk is adta az ivet macskakövel a kollegäknak... szoval eddig sem volt nagy titok, kik is vannak a Police soraiban, milyen emberek (felreertes ne essek, ez nem ältalänosan jellemzö)

A rendörseget igencsak helyre kellene rakni, ez teny, ebbe azt hiszem nincs vita köztünk

Bezuhov. 2008.07.04. 09:56:35

höm!

Az ingyensör kimaradt... :))

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.04. 09:56:47

Ebben nincs. De szerintem már írtam itt a kis hétvégi történetemet a becsületes rendőrökről. Mint például anyémék szomszédja, aki le lesz százalékoltatva, mert az otthoni tetvesek a családja kiirtásával fenyegetik ha tenni mer ellenük vmit.

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.04. 09:58:40

Na mennem kell meetingre. Majd később. Pá :)

Kisangyal 2008.07.04. 09:59:14

Bocs: hiányosságok... :)

Nzoltan 2008.07.04. 10:03:51

"egyreszt akinek nem inge ne vegye magära!
mäsreszt meg mär valamelyik blogon elpofäztam, hogy ha a szalonfasizstäknak nem tetszik hogy neven nevezik öket, akkor nincs mit tenni, mint uj nevet kitalälni nekik: en a POKEMONT javaslom ;))"

Kettős mérce. Erről beszéltem.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.07.04. 10:04:25

ebben a szros orszagban ugysem lesz valtozas. A ciganyok mindent megtehetnek kovetkezmeny nelkul.
Azt a kocsog ep kepviselot, meg a ket ciganymusort be kene perelni valotlan allitasert de marhara.

mocskos szemetek.

Bezuhov. 2008.07.04. 10:07:41

@Kisangyal

Jo, hogy felhoztad a temät...mert ez legaläbb akkor problema. mint amin ez a blog es olvasoközönsege naphosszat csämcsog, csak eppen ez kevesebb figyelmet kap (tudjuk miert)... De a mese lenyege itt is ugyanaz: surmo, egymässal hadakozo pärtok miatt hianyzo tv.modositäsok, segfej AB, idetlen biro gyakorlat ertekelheteteln rendöri teljesitmeny.

..tenyleg! Asszony Gärda miert nincs???

INkvizítor 2008.07.04. 10:08:41

Bezuhov!

a "meg ilyenek" kifejezésbe akár az is belefér... meg minden :))

ne érts félre, de ha innentől Téged "szarfaszú liberósnak" nevezünk, csak hogy "néven nevezzünk" azért nem lesz harag ugye? ha nem inged persze ne vedd magadra! :))

Nzoltan 2008.07.04. 10:26:08

Nem véletlenül nem látni a két felet egymással szemben egyetlen médiában sem. Akkor nem mehetne a szájkarate csak úgy, hanem konkrét dolgokra kellene válaszolni. Az már kockázatos mint tudjuk.

Bezuhov. 2008.07.04. 10:31:43

höm!

annak nevezel aminek akarsz..teszek rä magasrol. bär ezzel kapcsolatban lenne egy kerdesem:

"szarfaszu" - kostoltad? räd nem emlexem :D

INkvizítor 2008.07.04. 10:42:04

ha kostoltam volna arra emlékeznél.. :)))
valszeg még mindíg svájci klinikákon feküdnél, hogy rendbetegyenek :))

amúgy bocs, ez lehet hogy kicsit erősre sikeredett...

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.07.04. 11:06:54

Jó reggelt :)

Csodálatos dolog, a day off :) Rengeteg órám van a counterban, ezért mostan itthon punnyadok.

Behuzov :) Te szalonlibsi te :) Combi, te szalonnáci te :)

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.07.04. 11:48:07

index.hu/politika/belfold/keszny2622/

bezuhov mar az indexnek is ir.

vegulis a kamera, a biztonsagi or az a nyugdijas jovedelmebol megfizetheto vedekezesi dolog.
vicc.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.04. 12:03:50

Dinin

Vazze, Magyar György adta itt is az ötleteket ...miért mindig őt vagy Bárándyt kell "szakérteni" ????

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.04. 12:53:32

Kamera, pff... 2 db (kifogástalanul működő) MG42-es a teraszra, reklektorral megvilágítva a veteményest, és kész...
Esetleg aknamező telepítése az ubik közé :-)

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.04. 13:23:18

És ez ki is jön simán a havi 60ezres nyugdíjból gondolom :D

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.04. 13:46:11

Combi: ha kisöreg (már ha valaha kiszabadul) ilyet akarna telepíteni, esküszöm, anyagi helyzetemtől függően megtámogatnám :-)

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2008.07.04. 13:50:28

MISIKEH for president, igen szívemből szóltál.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.04. 14:03:12

2 marék Seduxen be, hatást megvárni, oszt mehet a reggeli Kolompár Orbán interjú ...

Nem hiszem el, ekkor hazug gecit még nem láttam xD

webcast.tv2.hu/dynamic/index.php?m=video&video_id=378296

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.04. 14:18:28

Ez a fickó kész. Még mindig vizionálja a 150 gárdistát szombat éjszakára? :D

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.04. 14:26:13

Amúgy az a bosszantó, hogy tudja, nyugodtan lehet pofátlanul hazudni, mert tényleg nem merik feljelenti a cigányokat az azonos faluból származók, mert simán megfenyegetik a családjával/stb.
És ha nincs feljelentés, hivatalosan meg sem történt :(

Kisangyal 2008.07.04. 14:29:02

Azt meg tudja valaki mondani, hogy miért nem tudom megnézni a videot?

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.04. 14:45:49

zero: üzeneted ment a "mindenható" Sz.Mátéhoz, emberi mivoltomban sértettél meg, Te... Te...
netnáci :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.04. 14:51:03

na ez se rossz:
index.hu/politika/belfold/lede0704/

Ez a kis fasz Léderer, nem lehet rokona a retekeles "sztárriporternek"? Mert akkor érteném, hogy mitől ilyen véglény...
Az eszem megáll. Remélem a szadesz prominensei is ott lesznek a holnapi "nagy eseményen".
Aminek apropóján csak a fél város közlekedését herélik ki.
"Ájláv butapest!"

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.04. 14:57:47

Döbbent, még jó hogy nincs közbiztonság vidéken!

Nyugodtan hívd a rendőröket, ha lopnak a kertedből hajnalban:

"Megtudjuk, "rendesen" két körzeti megbízott van négy faluban: Kesznyétenben, Kiscsécsen, Girincsen és Körömben, összesen 160 órában havonta. Ha valami baj van, akkor erősítésként még jön két járőr Tiszaújvárosból.

Mint elmondják (van közöttük kesznyéteni is), a helyiek fele már nem is jelenti be, ha meglopják. "Úgyse mennek vele semmire." "

www.boon.hu/hirek/BORSOD-ABAUJ-ZEMPLEN/cikk/kesznyeteni-tragedia-aldozatok-es-vetkesek-egyben/cn/news-20080704-07425504/forcerefresh/1/unique/105848416

Magyarul:
H-P 08-16 között van 2 (!) rendőr 4 (!!!) falura ... ezen időn kívül max . kijön egy járőr Tiszújvárosból.

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.04. 15:01:16

És még ha méltóztatnak is kimenni az is több óra.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.04. 15:45:48

Egy újabb , szenzációs öngól a félpályáról:

"Az Országos Rendőr-főkapitányság szerint eddig nem merült fel információ arra, hogy összefüggés lenne a pátkai és a faddi Molotov-koktélos támadások és a Magyar Gárda tevékenysége között; ezt a rendőrség azzal kapcsolatban közölte a távirati irodával pénteken, hogy Mohácsi Viktória SZDSZ-es európai parlamenti képviselő korábban azt tudakolta, nem meríti-e ki a szervezett bűnözés fogalmát a két esemény közötti „ijesztő összefüggés”."

www.mno.hu/portal/570735

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.07.04. 16:16:21

Nagyfaternek volt MG-42 elásva, aztán '56 ban kiásta, de nem használta...Honnan volt neki? Szegény annyira benácult, hogy a Waffen-SS-be vitték. (Szalonnácizók pofa alapállásba.) Anno ez olyan kérdés volt, hogy 'jössz, vagy tarkónlövünk.' Nem tehetett róla az öreg, hogy 'árja' kinézete volt.
Mesélt ezt-azt az öreg :)

reKorrekt 2008.07.04. 16:22:32

Ezt a mohácsit (kisbetűvel!), hogy a rákba nem perli már valaki rágalmazásért és becsületsértésért? Erre is mentelmi joga van? És ha igen, akkor büntetlenül pofázhat mindenhol mindenféle hazugságot (ld. ep: 800 képviselőnek)? A kurva életbe már!

bocs

Idióták kíméljenek 2008.07.04. 17:02:19

Mára valaki sikeresen levágta a szerszámosrol a lakatot, Édesanyám most ücsörög a rendörségen, hogy feljelentést tegyen...

zsoltfz6s 2008.07.04. 17:55:50

Van teljesen jogszerű és törvényes megoldása ezeknek a problémáknak. Csupán annyi a dolgunk, hogy a következő választáson olyan pártra szavazunk, mely vállalja a rendcsinálást! A többit pedig elküldjük a történelem süllyesztőjébe!!!

2008.07.04. 21:44:09

Meg meg azt nem ertem, hogy ha az oreg csoka mindenkinek hiresztelte, hogy mit csinal, akkor a seriff miert nem kereste fel es szolt neki, hogy "hallom mire keszul, Papa, hogy villanyozni akarja a keritesit. Na aztat ne tegye, mert az buncselekmeny fennforgasa lenne!"

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.07.07. 09:12:07

tegnap láttam a hírtvn egy műsort este, valamiismétlés volt, de a lényeg, hogy az alkotmánybíróság elnöke volt a vendég...kijelentette, hogy a magántulajdon szent! egy alapjog!

Maddness69 2008.07.09. 14:29:07

- Gazsi! Ugorj má' ki a kertbe egy kis uborkáért.
- Nem lehet. Kinn van a szomszéd.

hajdúnánási 2008.07.10. 10:35:15

Hajdúnánáson élek.5 éve történt,hogy az egyik éjjel 3db,több,mint 100kg-os pécsi kancigány bemászott egy kertes családiházba.A férj felébredt a nappaliban hallott neszekre és odasietett megnézni,hogy mi történik.A falon tartott szamurájkardot leakasztotta és azzal védekezett.Az "ártatlan" cigányok menekülőre fogták,de az egyiknek átdöfte a gazda a nyakát a karddal,amitől életveszélyes sérülést szenvedett és néhány hét után belehalt.A romák azt mondták,hogy csak kenyeret akartak lopni,mert éhesek voltak.1:van non stop bolt a városban.2:újjnyi vastag fux lógott a nyakukban.3:kérni is lehetett volna valakitől.Kb. 50-en kísértük el a tárgyalásra a tulajt,de úgy látszik a romák tudják,hogy kivel lehet és kivel nem szórakozni,mert egy sem mert eljönni,hogy elégtételt vegyen.Végül felmentették a vád alól.A média meg sem említette a dolgot,pedig akkor történt,amikor a Mortimer ügy ment.

Bezuhov. 2008.07.10. 10:48:23

Csak jeleznem hogy nem minden hajdunanasi irja hosszu u-val az az "ujj"-at...

"A média meg sem említette a dolgot"

Meg ez a szerencse... :-)

hajdúnánási 2008.07.10. 11:48:01

Bocsánat,hogy elírtam az ujj szót.Miért szerencse,hogy nem írtak róla?

Bezuhov. 2008.07.10. 12:22:50

"Miért szerencse,hogy nem írtak róla? "

>

Na eziiiirrr...:)

Bezuhov. 2008.07.10. 12:40:34

upps..:)) lenyeg kimaradt:

hat azert mert az ilyen hirnev nem igazan franko a varosimazsnak...mellesleg mindenfele parlagfüszedö cserkeszcsapatot vonzott volna ide

hajdúnánási 2008.07.10. 13:29:20

Az erőszakot elítélem,de ez önvédelem volt büntetett előéletű betörőkkel szemben.A parlagfűszedő jelzőt pedig a média aggatta a Magyar Gárdára.Jobban örülnék ha a rendőrség védené meg az otthonukban alvó,becsületes polgárokat,de ez illúzió.Egy rendőrkapitány-helyettestől tudom,hogy megvan kötve a kezük a cigánybűnözőkkel szemben,mert túlzsúfoltak a börtönök.

süti beállítások módosítása